魔鏡歌詞網

關於 something + to + talk + about + 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 4.Tough Pill ares4.Tough Pill作詞吳亦凡作曲吳亦凡 Fresh Ko Verse編曲 Louis Bell Roofeeo for Zuma Tuna吳亦凡 As soon as I hit the streets People on lookout for me ... can't be cloned And I set the tone When the dark is out you won't see no stars like this No one's raisin' the bar like this And if you're doubting point'em out an ... gifts I know ya know Writing stories just to talk about me Go head talk about me cause it's all a show Ah y
2 7.Me Instead奪愛 t there's something in the making但似乎有種曖昧 ... ng但似乎有種曖昧 Something going on between us在我們之間發芽 ... us在我們之間發芽 Something you just ain't admitting讓你不敢承認 You're stuck in the moment妳被困在這現實 dont really know how you feeling已經不清楚妳心底的感覺 You're just b ... 're just blinded by the sweet talks that your man's been giving妳被他的甜言蜜語迷惑而失去了方向 Be honest and
3 1.旺旺旺 tell you something about Chinese New Year現在讓我來給你說說中國的新年 I don't know if I can make it all clear我不知道我是否能全說個明白 First things first首先第一件事 It's the first da ... ng at dawn在清晨在黎明 so many ways to make our wishes那麼多祈願的方式 for ourselves and for other people都是為了祝福自己和身邊的人(happy)(幸福)祝你新年快樂 Wish you a happy new year團圓萬事如意 Reunion ... tulations
4 1.你愛上的我 e with photography The restaurant you went The log ... 了甚麼又逼自己忘記 Something bring to mind but I force myself to forget何が思い出したけど忘れようとする那些曾經如何讓你沉迷 How do the past make you addictedその昔どうやって君を溺れさせる我就吞下不必要的好奇 I swallow those unnecessary curiousit ... 想咫尺就變成天涯 Every time I thought about this Nearness become distance毎回そう思うと
5 1.帶你飛 wanna say something real quick(say what) Buckle up your seatbelt(why) and lock it in cuz今天我會帶你飛哥會帶你飛 This is the flow that people been ... is the flow that people been talking about玩一整晚的節奏你先別急著log out這旋律讓妳上癮 can't live without不管你怕不怕我只怕你會把我 crop out所有人 fade out記憶全black out這是霸王色的霸氣只有我能耍霸道別嚇到你站住先別跑更精采的還在後頭這只是

6 2.Here Now EST IS HISTORY(放乎伊去)2.Here Now Look I'm not a gimmick there's not a rapper I'm trying ... ere's not a rapper I'm trying to mimic My life move about a mile a minute Make the best of it while I'm in it ... he best of it while I'm in it Talk shit I'll never get offended I'm so pushin' ... r get offended I'm so pushin' to the limit I could shake of20 haters Ignore em' and handle my business Highly hood got my named cemented A threat ... ot my named
7 7.愛是懷疑 somethin' to say you know sometimes when you get all pissed at me when you're like not ... ed at me when you're like not talking to me well sometimes love is just a game just like anything else you gotta know what you want and the rest doesn't really matter cus ... e doing the stuff we're doing to each other and sometimes you just gotta learn ... ometimes you just gotta learn to take it easy you know what i'm saying cus若能表白我心中的依賴你我當初
8 12.愛是懷疑 somethin' to say you know sometimes when you get all pissed at me when you're like not ... ed at me when you're like not talking to me well sometimes love is just a game just like anything else you gotta know what you want and the rest doesn't really matter cus ... e doing the stuff we're doing to each other and sometimes you just gotta learn ... ometimes you just gotta learn to take it easy you know what i'm saying cus#若能表白我心中的依賴你我當初
9 4.愛是懷疑 somethin' to say you know sometimes when you get all pissed at me when you're like not ... ed at me when you're like not talking to me well sometimes love is just a game just like anything else you gotta know what you want and the rest doesn't really matter cus ... e doing the stuff we're doing to each other and sometimes you just gotta learn ... ometimes you just gotta learn to take it easy you know what i'm saying cus若能表白我心中的依賴你我當初
10 4.愛的不輕 ever want to think about me我和你一樣不安靜愛讓人看不清我不想失去你 I just want you in my life Maybe you never want ... my life Maybe you never want to think about me在夜裡拚命尋著你都沒人看見你我越來越想你 ... 看見你我越來越想你 Something's coming Yeah我愛的不輕睜不開眼睛忘不了的你 ... 不開眼睛忘不了的你 Something's coming Yeah我愛的不輕 If I don't see you anymore I Love You st
11 13.Let me whisper in your ear the room Something told me go ahead make your move So I asked you if you wanted ... So I asked you if you wanted to dance And your eyes said that you might take a chance So get ready for some romance ... So get ready for some romance tonight Hold me tighter put your cheek next ... e tighter put your cheek next to mine Feel the rhythm now there's no need ... he rhythm now there's no need to speak Baby share some body language with me Skip the small ...
12 8.Let me whisper in your ear the room Something told me go ahead make your move So I asked you if you wanted ... So I asked you if you wanted to dance And your eyes said that you might take a chance So get ready for some romance ... So get ready for some romance tonight Hold me tighter put your cheek next ... e tighter put your cheek next to mine Feel the rhythm now there's no need ... he rhythm now there's no need to speak Baby share some body language with me Skip the small ...
13 4.You Composer Tom Snow I Can't Remember When I Felt This High Must Be ... When I Felt This High Must Be Something Special About The Way You Love Me Tonight. You Know That I Can't Remember When I Felt This Right. Loving You The Way I Do Has Made Me Feel Like Shooting Star. Shining ... ot Along. Without You There's Something Very Special About You. You're All I Ever Think About It's True. Baby It's You I'm Talkin About You. I Sitting Back And Wat
14 5.Beautiful People the time About it all Why they talk? Don't even know what they want Don't even know what they want Don't even know what they want All that cake Don't even know wha ... get her a first class flight to where my show is Smoke weed don't smoke weak Catch contact get drunk Let me hit once bitch come back Ballin can't even control it ... 't even control it Don't have to text don't even call it My name is on it I fuck her good and make that Uber call6 in the morning I ... t
15 2.Kids Only h I think about you Come inside I think I like I love your vibrations You're pretty in a sense of a bohemian season Creating a dimension with ... gh They're just shadows Think about it now Did it mean a thing I've got you on my side There's nothing left ... my side There's nothing left to say Oh you Free as a spiritual being in bloom They ... spiritual being in bloom They talk coz they want it that something in you Something in yo
16 1.Trouble on I knew something's wrong I'm feeling down If you've done it before then you know what I'm saying I was willing ... what I'm saying I was willing to risk everything I had cause I was hooked on you As a matter of fact I bet you know what I'm saying We had a couple of drinks ... ing We had a couple of drinks tonight it's probably all the Moet But you keep on ... all the Moet But you keep on talking'bout it when you know we're all just through it I know you but you do
17 5.Trouble on I knew something's wrong I'm feeling down If you've done it before then you know what I'm saying I was willing ... what I'm saying I was willing to risk everything I had cause I was hooked on you As a matter of fact I bet you know what I'm saying We had a couple of drinks ... ing We had a couple of drinks tonight it's probably all the Moet But you keep on ... all the Moet But you keep on talking'bout it when you know we're all just through it I know you but you do
18 1.Beautiful Melody morning I took off my disguise Something about the snoring Made me realize your mine Say my name make my body move In the way only you can do You're a beautiful melody And I ... melody And I need a symphony To show you just how wonderful you are And you make me woozy How you do that ... make me woozy How you do that to me Find myself lost again and again In your beautiful melody Rest my head on your shoulder Close my eyes for a while I long for w ... melody And
19 1.You Cant Look But You Cant Touch You Cant Touch1.You Cant Look But You Cant Touch You can look but you can't touch You keep dreaming on the stars aboSomething in your eyes lets me see right through you There's no mystery what's on your mind ... o mystery what's on your mind Something in the way I always make you crazy It's a mystery. I don't know why Get out your best line Take your best shot baby You ca ... se you can look but you can't touch You keep dreaming on the stars above I
20 5.Go To Hell 芒5.Go To Hell作詞汪妤淩作曲劉洲散就散了吧是誰亂了? Who n how n what There won't be a last相信你的話一定是瘋了不想再吵架 Oh! We thru boy!! You're such a joke and I hate ... r change Now it's time for me to teach you a lesson something to remember before it ends. Listen You又喝 ... 塌地厚著臉皮 Go to hell!別讓這鬧劇延續到下一秒 Go ... 延續到下一秒 Go to hell!本世紀最大的玩笑 Go to

21 4.Hideaway You don't talk much but when you do你從不多說但你說的時候 It's rarely ... you do你從不多說但你說的時候 It's rarely about you but I can still learn something new雖然很少與你有關但我總能學到新的東西。 You know I'm gonna love you all the way你知道我一直都愛你 Though-these three little words I never heard you ... when you are我已準備聽你說 It's not too late to start這開始並不算太晚 I never wanna be apa
22 4.Hideaway You don't talk much but when you do It's rarely about you but I can still learn something new You know I'm gonna love you all the way Though-these three little words I never hear you say I'm ready when you are It ... m ready when you are It's not too late to start I never wanna be apart But we are without love I know you're ready yes you are Because the red is in your heart I know you' ... heart I know you'll never be too far away Because I'm your baby you'r
23 30.愛是懷疑 somethin' to say you know sometimes when you get all pissed at me when you're like not ... ed at me when you're like not talking to me well sometimes love is just a game just like anything else you gotta know what you want and the rest doesn't really matter cus ... e doing the stuff we're doing to each other and sometimes you just gotta learn ... ometimes you just gotta learn to take it easy you know what i'm saying cus#若能表白我心中的依賴你我當初
24 6.Sometimes Naive you have to do something you don't want to Be gentle stop and think about it If it's the right thing to do do it and reward yourselfJust thinking no planning I don't know what ... no planning I don't know what to do Please don't ask me don't ask me No one else like you When you have ... e else like you When you have to do something you don't want to Be gentle stop and think about it If it's the right thing to do do
25 4.Gotta Let It Go somethind to say then say it﹞ Listen up Listen up If you want me there is ... en up If you want me there is something you should know I'm the type of girl who will not be controlled﹝That's true﹞ Do not fall over me wherever I go And if you ... y like the world is gonna end today Give it time or give it up Oh wow if you want ... give it up Oh wow if you want to get with me You're got to let it go Yeah yeah If you want to get with me You're got to(!
26 6.Can We Talk About It >6.Can We Talk About It Boy I know that something ain't right Between me and you It's plan ... Between me and you It's plan to see I haven't spent enough time just with you Boy I feel so bad I wanna make it up ... eel so bad I wanna make it up to you can I do that baby? Let's go somewhere quiet A candle like dinner for two Can we ... le like dinner for two Can we talk about it Boy I know we can Work it all outJust give us chance Can you think
27 4.Slience(vocal Real Rascal) thinking tonight I don't wanna go to Ellens我今晚不想去Ellens You know this shit important I will put more attentions你知道現在有個更為嚴峻的問題需要我去考慮 So can you shut up I'm thinking ... can you shut up I'm thinking about the matters' balance所以現在請你閉嘴讓我想想事態的平衡關系 Slience!I said slience!安靜!我說安靜! Bitch I'm thinking how we save the China Hiphop legion ... 們的臉了謝謝 Here's the thin
28 4.Hong Kong Family Story g Family Story作詞雞肉蒸肉餅作曲雞肉蒸肉餅 Hey my friend Do you wanna hear a s ... y friend Do you wanna hear a story It happens in most Of the common families A father Who sinks himself Has superpower Over the wife Over the child Sometimes he d ... hell Hey my friend It's happy to see you again Yah it happened eventually Like most of the miseries A mother Who thinks she's weak Obey every order Never fight ba ... ing sorry Yet on the next day something
29 9.蟑螂 Doubting about yourself and let it slip away.我說過真正的自由是一種孤獨的享受 I've once said that real freedom is enjoying lonliness.當我們再次相遇再次重拾自己才能來談愛的美麗 Wh ... recollected ourselves then we talk about the beauty of love.輕輕的律動甩甩雙肩 Grooving subtly twisting your shoulders.她他給你誘惑妳你給她他時間 He She caught your eyes You give him her so ... assic Period a Cockroach once told me;
30 5.罌粟 lly quite something u r quite something u r quite something u r really fucking something I m not kidding I say it cause I really mean it that tree is ... I really mean it that tree is too high for you to climb it you'd better see yourself clearly before you try it I don't care what they are ... it I don't care what they are talking if there is nothing about me or about our music nowadays I'm not on morphine but I try ... I'm not on morphi
31 5.Getit Everybody told me'WATCH OUT'所有人跟我說「當心」'I don't know bout this one man'「這一位我不太確定」 A little ... s one man'「這一位我不太確定」 A little something that seems kinda strange bout your game關於妳的這場遊戲好似有些突兀 A certain light in your eyes I just can't describe妳眼中閃爍的光芒我無法描述 Y'kn ... maybe I'm wrong and it's all to the good妳知道嗎也許我錯了也許這一切都是對的 Or you mo
32 9.Parking Lot it's all about Something I can never understand Tell me nothing ... er understand Tell me nothing about me I've been with myself since I was born Since I was born I'm holding on ... nce I was born I'm holding on to the song I hear Right in the time of feeling low I'm holding on ... of feeling low I'm holding on to a minuet With all the dirty sounds I'm holding on ... e dirty sounds I'm holding on to the song of us Right in the freezing parking lot It mak
33 1.Massachusetts oing back to Massachusetts Something's telling me I must go home And the lights all went out in Massachusetts The day I left her standing on her own Tried ... her standing on her own Tried to hitch a ride to San Francisco Gotta do the things I wanna do And the lights all went out in Massachusetts They brought me back ... chusetts They brought me back to see my way with you Talk about the life in Massachusetts Speak about the people I have seen A
34 17.Like I Love You(Justin Timberlake) somethin' about you Way I'm lookin at you whatever keep lookin at me Gettin' scared now right? Don't fear me baby it's justJustin It feel good ... ght? Listen I kind of noticed something wasn't right In your colorful face It's kind of weird ... orful face It's kind of weird to me Since you're so fine If it's up to me your face'll change...... If you smilin' that should set the ... u smilin' that should set the toneJust be limber And If you let go the music should
35 13.Miss Independent l Eriksen Tor Erik Hermansen Shaffer Smith作曲 Mikkel Eriksen ... haffer Smith作曲 Mikkel Eriksen Tor Erik Hermansen Shaffer Smith Yeah yeah yeah Yeah yeah yeah Yeah yeah yeah yeah Oh is ... eah Yeah yeah yeah yeah Oh is something aboutJust something about the way she move I can't figure it out Is ... move I can't figure it out Is something about her Say oh is something about Kinda woman that want you but don't need you Hey I ca
36 5.Take You Out n't think about it you can walk away you take a break couse you don't want ... a break couse you don't want to play don't waste the time in your lie in your lie you're made of after the morning i saw her again she's face cold and her ... again she's face cold and her talking like the shit oh mary mother don't take your thinking ... ther don't take your thinking to me now hey baby don't you know about something hey baby don't you know wut da hell with me h
37 6.Ride with me kin tryin to spot somethin real nice Lookin for a little shorty hot and horny so that I can take home(I can take home) She can be18(18) wit an ... on(Know that it's on) I peep something comin towards me up the dance floor Sexy and real slow(hey) Sayin she was peepin and I dig the last video So when Nelly can we go; how cou ... front and back don't know how to act Without no vouchers or boozers she's bringin nuttin back You should feel the impact shop on plastic when the
38 17.YabBaDadBaDoo man begin to contemplate about the meaning O'life about existance he said like a story it unfolds About a man who was born in... Harlem but made the grade one Day hit the goldmine big time he was as they say So this individual he ... o this individual he was an uptown broker hangin' tight with the boys on the wallstreet but then bust it goes Ba-Ba Black Sunday put him down on his face now he's ... se vagabond souls so no Where to go just chillin' in th
39 5.Animal Fazenda fading into the night. Go with me for a ride. Howabout yesterday's movie? Too many animals... What kind of animals?...I can't tell just from another planet Really? It's amazing another planet? No you are wr ... t's true...excuse me shall we talk again later? Dressing in white I guess that's your style. But you should try ... our style. But you should try to change. The world is awake. she's afraid ... world is awake. she's afraid to sleep. Go with me for
40 10.YabBaDadBaDoo man begin to contemplate about the meaning O'life about existance he said like a story it unfolds About a man who was born in... Harlem but made the grade one Day hit the goldmine big time he was as they say So this individual he ... o this individual he was an uptown broker hangin' tight with the boys on the wallstreet but then bust it goes Ba-Ba Black Sunday put him down on his face now he's ... se vagabond souls so no Where to go just chillin' in th
41 7.See You Again(Wiz Khalifa feat. Charlie Puth)(當我們再相見) l you all about it When I see you again We've come a long way From where we began Oh I'll tell you all ... we began Oh I'll tell you all about it When I see you again When I see you again Damn who knew? All the planes we flew Good things we've been through That I'd be ... at I'd be standing right here talking to you'Bout another path I know we lovedto hit the road and laugh But something told me that it wouldn't last Had to switch up Look at thi
42 3.Somewhere Only We Know( Keane)(電影跳越時空的情書(2006)預告片主題曲) ce- Oxley、Tom Chaplin、Richard Hughes作曲 Tim Rice- O ... ce- Oxley、Tom Chaplin、Richard Hughes I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand I felt the earth beneath my fee ... e? I'm getting old and I need something to rely on So tell me when you're gonna let me in I'm getting tired and I need somewhere ... ng tired and I need somewhere to begin I came across a fallen tree I felt the branches of it looking at me Is this the pl
43 17.Don't Cha(Pussycat Dolls feat. Busta Rhymes) hh) Oh we about to get it just a lil hot and sweaty in this mu'fucka(oh baby) Ladies let's go(uhh) Soldiers let's go(dolls) Let me ... ldiers let's go(dolls) Let me talk to y'all and just you know Give you a little situation... listen(fellas)[Buster Rhymes] Pussycat Dolls Ya see this shit get hot Ever ... I know you want it) It's easy to see(it's easy to see) And in the back of your mind I know you should be on with me(babe)[Chorus:] Don't cha wish your girl
44 17.Romeo&Juliet(Michael& The Messengers) ing a job tomorrow morning Got a little something I want to do. Gonna buy something I can ride in Take my girl dating at the drive-in Our love's gonna be written down in his ... s gonna be written down in historyJust like Romeo andJuliet I'm gonna buy her pretty presentsJust like the ones in the catalog. Gonna show her how much I lover he ... s gonna be written down in historyJust like Romeo andJuliet Right now I'm speculating Wonder what ... w I'm speculati
45 3.Hands In The Air(Timbaland feat. Ne- Yo) eat begin to..i warm up and we're about to go in plane… let's party hard and just move ... et's party hard and just move something the vibe is right and it goes goes goes on like you such a beautiful crowd… we're standing on chairs with our hands up in ... ft couch cushions careful not to break your concentration maintain sexy as she maintains balance balance if you fall baby girl it won't be cute at all drinking yo ... e hell of a night and now i'm talk(!

46 14.Bright Lights(Tinchy Stryder feat.Pixie Lott) y somehow something's gonna change Bright lights in the skyline let me lose my way'Cause I know somehow ... e my way'Cause I know somehow something's gonna change Uh uh From the ground ... change Uh uh From the ground to the sky And it wasn't overnight Strydes Last time running never went ... Last time running never went too well Heart saying carry on head's telling me forfeit Glimpse of the high life I wish I never saw this Now I want it all want it ... opinions a
47 5.Somewhere Only We Know(秘密基地) nd I need something to rely on So tell me when you're gonna let me in I'm getting tired and I need somewhere ... ng tired and I need somewhere to begin I came across a fallen tree I felt the branches of it looking at me Is this the place we used ... me Is this the place we used to love? Is this the place that I've been dreaming of? Oh simple thing where have you gone? I'm getting old and I need ... e? I'm getting old and I need something to rely on So tel
48 4.The Enforcer e it they talk about they frontin' So brave your tray duck tape ready Your times up already Black bag body bag ready ready ready Who wanna play wit ... I'm blasting Everything I do something you want to But you don't do things that I do'Cause you ain't got the heart ... Cause you ain't got the heart to do it You you you ain't got the heartto do it You you you ain't got the heartto do it Who wanna play with the enforc
49 6.What Do You Got?- BonJovi(邦喬飛) ody wants something just a little more We're makin a living and what we're livin for A rich man or a poor man a pawn or a king You can live on ... ure goin no where Youre tryin to find your way home but there's no one there Who do you hold in the dark of night You wanna give up but it's worth the fight You h ... n't got someone you're afraid to lose Everybody needs just one someone... ... ody needs just one someone... to tell them the truth Maybe i'm a dreamer but I sti
50 1.Something's Got A Hold On Me que)1.Something's Got A Hold On Me Something's Got A Hold On Me Vaya Con Dios Sometimes I get a good feeling I get a feeling that I never never had before And I just g ... ver had before And I just got to tell you right now I believe I really do believe that Let me tell you now I got a feeling I feel so strange Everything ... I feel so strange Everything about me seems to have changed Step by step I got a brand new walk I even sound sweeter when I ... k
51 5.B My Friend(Honda台北車展) ked at me today It felt like something broke I knew what you would say Almost before you spoke Those kisses that we shared Never felt right anyway If I'm not the ... riend B my friend I just want to be friends B my friend until the end I just want ... end until the end I just want to be friends We were buddies for so long Way before you asked me out I can't turn it off and on For a guy I care ... t off and on For a guy I care about It's so easy to be real W
52 10.4 And20-Joss Stone(4與20-喬絲史東) d20-Joss Stone(4與20-喬絲史東)作詞 Conner Reeves、Joss ... ves、Joss Stone、Jonathan Nicholas Shorten作曲 Conner ... ves、Joss Stone、Jonathan Nicholas Shorten They say time waits for no man And neither does this woman I've been trying hard ... s woman I've been trying hard to understand Would it be? Many moons have come and gone And this little heart is still holding on ... tle heart is still holding on To what could be maybe should be baby Cr
53 8.Lucky Ones(Broken Social Scene) time they took me To the rise of your bed You know what kind of doing at the ... now what kind of doing at the top of your head but All the little words that came down like a spider Trickle through the morpheme Try ... ckle through the morpheme Try to make them cry I'm in respect to suggest that we're through You don't know I could live without you if you do But tell me that the temperature's rising in your he ... head Tell me that love is not to be this wa
54 21.Miss Independent(Ne-Yo) Ooh It's something aboutJust something about The way she moved I can't figure it out There's ... I can't figure it out There's something About her(About her) Say ooh There's something About kinda women That want you But don't need you Hey I can't figure it out There's ... I can't figure it out There's something About her Cuz she walk like a boss Talk like a boss Manicured nalisJust sent The pedicure off She's fly effortl
55 4.Feeling Better(Album Version) is there something that you like about her? Yes. I like the way that her body bends in half. And is there ... y bends in half. And is there something that you love abour her? No. There ain't a woman in this world I wont' let go. Come on baby We get along Please don't just ... on't steer us wrong Let's get together And get it on Let's get those clothes off Before I'm gone You ... othes off Before I'm gone You talk about me like you own me Baby that's not fa
56 10.The Heart Of The Matter(India.Arie)(originally by Don Henley) the call today I didn't wanna hear But I knew that it would come An old true friend of ours was ... n old true friend of ours was talkin' on the phone She said you found someone And I thought of all the bad luck And all the struggles we went through How I lost m ... f our contentment And beg for something more? I've been learning to live without you now But I miss you sometimes The more I know the less I understand All the things I thought I knew I'm learning ... g th
57 7.Piazza New York Catcher(Belle& Sebastian) nights of talking in hotel rooms can you take? How many nights of limping around on pagan holidays? Oh elope with me in private and we'll set ... h me in private and we'll set something ablaze A trail for the devil to erase San Francisco's calling us the Giants and Mets will play Piazza New York catcher are you straight or are you gay? We hung ... aight or are you gay? We hung about the stadium we've got no place to stay We hung about the Tenderloin and ten
58 5.Do You Know?(The Pin Pon Song)(Enrique Iglesias) in a rush to throw you away? Do you know do you know do you know do ya? Do you know what it feels like ... o you know what it feels like to be the last one to know the lock on the door has changed? If birds flying south is a sign of changes At least you can predict this every year Love y ... ends suddenly I can't get it to speak Maybe if I knew all the things took to save us I could fix the pain that bleeds inside of me Look in your eyes ... nside of me Lo
59 10.Ain't No Other Man(ChrIstina Aguilera) n't stand to be apart. Something about you caught my eye Something moved me deep inside! Don't know what you did boy but You had it and I've been hooked ever since. I ... 've been hooked ever since. I told my mother my brother my sister and my friend I ... her my sister and my friend I told the others my lovers from past and present tense. Everytime I see you everything starts making sense. Do your thang honey! Ain' ... o other man can stand up next to(!
60 5.If We Were A Movie go again talking cinematic Yeah you! You're charming got everybody star struck. I know How you always seem ... k. I know How you always seem to go For the obvious instead of me But get a ticket and you'll see If we were a movie You'd be the right guy And I'd be the best fr ... ing Watching the sunset Fades to black Show the names Play the happy song Yeah yeah when you call me I can hear it in your voice Oh sure you wanna see me And tell ... wanna see me And tell me all a
61 11.Frequency e so hard to read When I get close you pull away from me We used ... you pull away from me We used to talk on the phone Now when I call There's nobody home Drifting like a satellite So far away Chorus How can I tune in ... away Chorus How can I tune into your frequency Don't you let the signal die on me I'm reaching out for you ... n me I'm reaching out for you to come back to me oh Come on let's talk about it Must be a way around it Don't disc
62 14.I Can't Imagine walking into The house we called a home without you there We had the love we had the magic How could we let it disappear Now all the love has ... c And all my faith has turned to fear I can't imagine life without you Yet my restless feet are walkin' ... my restless feet are walkin' toward the door I can't believe I'm really leavin' I can't take this fedin' any more I didn't mean ... fedin' any more I didn't mean to ever hurt It's not as if I didn't care(We can turn i
63 15.Cry Me A River no So you took a chance And made other plans But I bet you didn't think your Thing would come crashing down no You don't have ... ashing down no You don't have to say what you did I already know I found out from him Now there's just no chance for you and me there'll never be And don't it mak ... be And don't it make you sad about it You told me you loved me Why did you leave me all alone Now you tell me you need me When you call me on the phone Girl I refuse you must .
64 4.How To Be Dead 4.How To Be Dead Please don't go crazy if I tell you the truth No you don't know what happened And you never will if You don't listen ... ever will if You don't listen to me while I talk to the wall This blanket is freezing it's been out in the hall Where you've had me for hours Till I'm sure what I want But darling I ... rt tell me what's up I won't stop no way Please keep your hands down And s ... ase keep your hands down And stop raising your voic
65 16.Centerfold Does she talk? Does she come complete? My homeroom homeroom angel Always pulled me from my seat She was pure like snowflakes No one could eve ... the desk While I was thinkin' about her dress I was shy I turned away Before she caught my eye I was shakin' in my shoes Whenever she flashed those baby-blues ... she flashed those baby-blues Something had a hold on me When angel passed close by Those soft and fuzzy sweaters ... Those soft and fuzzy sweaters Too magical
66 1.DMX- X Gonna Give It To Ya a Give It To Ya[DMX] Arf arf Yeah yeah yeah(Grrrr) Uh Yeah don't get it twisted This rap shit is mine Motherfucker it's not a fucking game ... Listen)[Verse1] X gon give it to ya Fuck wait for you to get it on your own X gon deliver to ya Knock knock open up the door it's real Wit the non-s ... e door it's real Wit the non-stop pop pop and stainless steel Go hard gettin busy wit it But I got such a good heart I'll make a motherfucker wonder if he did it ... ga
67 12.Ride Wit Me kin tryin to spot somethin real nice Lookin for a little shorty hot and horny so that I can take home(I can take home) She can be18(1 wit an a ... on(Know that it's on) I peep something comin towards me up the dance floor Sexy and real slow(hey) Sayin she was peepin and I dig the last video So when Nelly can we go; how cou ... front and back don't know how to act Without no vouchers or boozers she's bringin nuttin back You should feel the impact shop on plastic when the
68 3.I Beg Your Pardon ay We had something going and to my dismay Attention to me seemed to drift though I don't know where And when we're alone seems there's nothing ... e alone seems there's nothing to say I bring up a topic and you push it away You say that you do but I think it's just you don't care Why do I feel you're using me Are we an item or ... be'fraid what you think's in store I know what's on your mind you've got lots ... on your mind you've got lots to
69 5.OutKast- Player's Ball tlers i'm talking about Black man heaven yah know what i'm saying? Peace Verse One: it's beginnin ... eace Verse One: it's beginnin to look a lot like what? follow my every step take notes on how i creep I's bout ta go in deep this is the way i creep my season her ... creep my season here's my ghetto rep i kept to say the least no no it can't cease so i begin ... no it can't cease so i begin to piece my two and two together gots no snowy weather have
70 2.愛是懷疑(Mc Dub Mix) somethin' to say you know sometimes when you get all pissed at me when you're like not ... ed at me when you're like not talking to me well sometimes love is just a game just like anything else you gotta know what you want and the rest doesn't really matter cus ... e doing the stuff we're doing to each other and sometimes you just gotta learn ... ometimes you just gotta learn to take it easy you know what i'm saying cus若能表白我心中的依賴你我當初
71 7.Head Games night and something ain't right You won't show it you won't show how you feel No time ever seems right ... feel No time ever seems right To talk about the reasons why you and I fight It's high time ... ou and I fight It's high time to draw the line Put an end to this game before it's too late Head games it's you and me baby Head games and I can't take it anymore Head games I don't wanna play the head games I daydr ... y warning me Daylight turns in
72 14.愛的不輕 ever want to think about me我和你一樣不安靜愛讓人看不清我不想失去你 I just want you in my life Maybe you never want ... my life Maybe you never want to think about me在夜裡拚命尋找你都沒人看見你我越來越想你 ... 看見你我越來越想你 Something's coming Yeah我愛得不輕睜不開眼睛忘不了的你 ... 不開眼睛忘不了的你 Something's coming Yeah我愛得不輕 If I don't see you anymore I love you st
73 20.Operator(That's Not The Way It Feels) r>20.Operator(That's Not The Way It Feels) LyricsJim Croce MusicJim Croce ArtistJim Croce Opera ... im Croce ArtistJim Croce Operator oh could you help me place this call You see the number on the matchbook is old and faded She's livin' in L.A. With my best old ... an find it So I can call just to tell them I'm fine and to show I've overcome the blow I've learned ... vercome the blow I've learned to take it well I only wish my words could just convince myself
74 7.I Think I Love You e up From something that keeps knocking at my brain Before I go insane I hold my pillow ... I go insane I hold my pillow to my head And spring up in my bed Screaming out the words I've read I think I love you I think I love you This morning I woke up wi ... his feeling I didn't know how to deal with And so I just decided to myself I'd hide it to myself and never talk about it And didn't I go and shout it When you walked in ... nd shout it When you wal
75 8.She's A Lady men like to flaunt and take to dinner Well she always go some place She's got style she's got grace she's a winner* She's a lady wo oh oh she's a lady ... a lady wo oh oh she's a lady Talking about that little lady and the lady is mine* Well she's never in the way Always ... she's never in the way Always something nice to say what a blessing I can leave her on her own knowing she's O.K. alone And there's no messing(Repeat*) Well she never asks very ... s
76 16.Massachusetts oing back to Massachusetts Something's telling me I must go home And the light's all went out in Massachusetts The day I left her standing on her own Tried ... her standing on her own Tried to hitch a ride to San Francisco Gotta do the things I wanna do And the light's all went out in Massachusetts They brought me back ... chusetts They brought me back to see my way with you Talk about the people I have seen And the li
77 4.Nobodylikeme(With Thama) u're'bout to tear my heart But you're'bout to tear my heart Please don't play me God There's a s ... don't play me God There's a stop sign on a tree oh why Oh can I pay the line So I can trespass myself Do you wanna see me colder Acting sober and just sane again ... when I drowned Do you want me talkin' louder'There's just nobody like me don't fool yourself' I can still be in your life oh Is it that you feel another Someone n ... hy you keep fighting it's all about(!
78 6.Shape of You est place to find a lover So the bar is where I go Me and my friends at the table doing shots drinking fast and then we ... ots drinking fast and then we talk slow Come over and start up a conversation with just me And trust me I'll give it a chance now Take my hand s ... it a chance now Take my hand stop put Van the man on the jukebox and then we start ... the jukebox and then we start to dance And now I'm singing like Girl you know I want your love Your love was hand
79 1.BACKCOURT Matt Cab× TOMA)作曲 THE BACKCOURT(Matt Cab× TOMA) I do it for the kids Think it's about that time Made up my mind Roley on my wrist I shineJumpman's on they mine Catch me when you're inJapan I'm with my squad that' ... I'm winning I'm winning(Yeah) Told y'all from the beginning(Yeah) Human Made fresh linen(Yeah) Nigo said let's get it(Yeah) Back from the grind Get in back of the ... the back of my mind Back back to the grind Back from the grind Get in back of t
80 2.Keep the Heat and Fire Yourself Up you wanna talk about your ideal you need(the) power that corresponds with it.' Not even having an ideal ... it.' Not even having an ideal to talk about that day I just gave it up. But seeing people living hard getting heat from their ambitions. Can't stay as who I am now who ca ... sin-sin-sin-sin-single thing to win Time to move now I want to achieve it. That is why I have to do what it takes with this hand. Changing the length of this fe
81 3.Shape Of You est place to find a lover So the bar is where I go Me and my friends at the table doing shots drinking fast and then we ... ots drinking fast and then we talk slow You come over and start up a conversation with just me and trust me I'll give it a chance now Take my hand s ... it a chance now Take my hand stop put Van the man on the jukebox and then we start ... the jukebox and then we start to dance And now I'm singing like Girl you know I want your love Your love was
82 1.COLD VIEW AY作曲 SAAY Somethings go on Maybe it's a flame yeah I think between u and me I'm nothing without u baby When I draw ... ng without u baby When I draw something for ya or do something for ya Honestly I wanna love u right here But listen ... love u right here But listen to me there's something more That I cannot tell u about it I won't lie to you baby with ma all emotions It seems like the ocean or you are complicated destination When u look at me l
83 8.Flight ody start to fuck with me'Cause they feelin' like I'm finna get them as an OG Flame lowkey On the ... as an OG Flame lowkey On the top of the dictionaries talkin' down on me And I always say'Guess we'll see' Guarantee that you'll always finna think I'm on speed Sound a little trippy thi ... my Snapchat that's all I got about last night All I know is shit was goddamn tight(ayy) Went ... t was goddamn tight(ayy) Went to America shit is feelin' biblical All my lif
84 1.Elephant desperate to find something more before your life is over? Feel the rain on your skin. The pain still alive in you. You left me broken like a iceberg. ... screaming. Are you desperate to find something more before your life is over? Stay the way you are. I'm not scared ... e way you are. I'm not scared to lose it all. You can't read your mind. You need a place ... d your mind. You need a place to run. Won't you let me be the one. Love will find you Som
85 4.Smile -Sunlight to Tomorrow4.Smile作詞 RYOTA作曲 RYOTA The present I gave you in that time You show me it happily when you put it on When I have ou ... it on When I have our future talk You look seem to be worried about something Don't worry I'm here Wherever you are yeah Even if you cannot have seen our future self Let's start by making and I'm happ ... you I pick up a lost article To walk on the new my road Don't worry
86 4.everyday ooking up to the cloudy sky feeling heavy‐hearted hiding my heart away Am I cracking up or ... eart away Am I cracking up or something I think but you can't talk what do you know about me disappointed you know... I don't know ... nted you know... I don't know about you well tho I'm sorry as you know(I don't like you) I'm looking up ... on't like you) I'm looking up to the cloudy sky feeling heavy‐hearted
87 3.Hasta La Vista of things to say Girl tell me something I've had enough Girl tell me something tonight I've had enough I see right through We're missing the mystery Don't wanna see you See you get naked I know with you All I ge ... a miss ya no Don't give a shh about you girl Hasta la Vista Hasta la Vista Hasta la Vista Hasta la Vista Hasta la Vista Hasta la Vista Hasta la Vista Hasta la Vis ... sta la Vista Ey I'll take you to the bus stop Ey or you can sleep on the r
88 13.Ashes e no time to be wasted She was still a mess I mean we both were I wished I could be closer But I collected all the strengths there were left i ... s there were left in me and I told her....'Your son Doesn't wanna be buried. And I know this cause we ... ied. And I know this cause we talked about it a couple of times in our marriage. He said'if anything should happen release me in ... ng should happen release me into the sea. I don't need no grave for nobody ... on
89 2.TRAGEDY:ETERNITY ow…… It's too late I've already tasted this remedy Help me out. Where is the way ... Help me out. Where is the way to escape?(Nobody answers the question) Break me out! Free me from these chains(Nobody is here anymore) Caught up in the emotions…… ... 止めて瞬きの影で I don't wanna fall into a sleep'Cause now you are my remedy Now knocking on knocking on knocking on my brain悪夢の誘(いざな)いであれ代償を支払らうのが定め The things tha
90 4.Angel o I can't talk normally when you're with me I can't show who I really want ... can't show who I really want to be If that's what love is all about then oh I need emergency just take me away No baby no baby You know why I'll always be there when you fall from the sky No bab ... you're my sweet little angel tonight There is something I can do for you I can't hold it any longer it feels so good Getting higher up in heaven in here you know I can't let it g ... t the
91 5.Shape of You est place to find a lover So the bar is where I go Me and my friends at the table doing shots Drinking faster and then we ... s Drinking faster and then we talk slow Come over and start up a conversation with just me And trust me I'll give it a chance now Take my hand s ... it a chance now Take my hand stop! Put Van The Man on the jukebox And then we start ... the jukebox And then we start to dance and now I'm singing like Girl you know I want your love Your love was h
92 6.Beyond the monochrome o you ask about state of the situation?ご機嫌トリが鳴き始めた How long did you not ... トリが鳴き始めた How long did you not talk about the future dream?いつからMonochrome? Deep red in emotion Knowledge is indigo blue一歩踏み出したら Believe in myself Dive ... 踏み出したら Believe in myself Dive to lazy and crazy worldお気に入りだったOne phrase口遊んでforward'Cause I feel so alive Go ... ward'Cause I feel so alive
93 4.Rabbit our heart talking? My ears are looking for you I get tired of my short tail all the time Oh my arms are so short and inconvenient You are ... hort and inconvenient You are about to leave me cause we had a fight But I can't embrace you enough with my short arms I have my big long ears So at least I won't miss ... ear could not hear your heart talking I have these big long ears and I have them for you So I can hear your voice and your humming But why can't I hear your
94 10.Rock Black matchbox Too cramped and smothered For the breath of life But ... ed For the breath of life But to escape from here I need a thing called money Which I happen ... g called money Which I happen to lack Trying to find a way Why? Don't ask me now is not the time Why?Just don't ... s not the time Why?Just don't talk to me Leave me alone Don't wanna be in such a place Don't wanna be in such a place I shouldn't be in such a place Can't s ... n't be in suc
95 6.MY TRIPS ARE GOING ON oing down to the street but it's countless time before Then rough road gets me crazy ... Then rough road gets me crazy something going wrong And I will talk about dreaming You know that his concentration driving all the time en rough road gets me crazy it's very very long And I will go th ... snack and get drunk with your talk Nobody knows when you're breaking
96 13.So beautifully ka・Mimori Tominaga I know you're unperfect But that makes you so perfect Cuz you make me so crazy I belong ... you make me so crazy I belong to you... I woke up there you were by my side. A smell of you It make me feel nice. I wonder why? Until I met you It's ... der why? Until I met you It's something that I never felt before. I got it. Why I love it so much Cuz you make me feel so close ... Cuz you make me feel so close to you. You never gave up on my selfishn
97 4.Freedom& Sound or mirror talk to me(hey hey)'Cause I'm not really feeling what you're showing me ... eeling what you're showing me today Several tears I cried Seven years ago I died ... cried Seven years ago I died to myself Trying to be someone else Now I come to you Asking for the truthJust want to live my life And not a lie I think your glass needs ... lie I think your glass needs to shatter Your frame must come down Replace you with what matters Freedom
98 4.Poison give you something so hot Or bring you back to game There's a spice Of mystery in th ... at? Is it too much or not enough? No'I don't careJust let me breathe ... don't careJust let me breathe Tonight I'll walk away But you wanna take a chance? Fallin'fallin'fallin. Don't get carried away with her sweet ... t carried away with her sweet talking Callin'callin'callin. She's gonna say want ... 'callin. She's gonna say want to stay but it just do break y
99 6.Love(1993 to1983) Love(1993 to1983)作詞 M D&L作曲 Fasta Money talk All you gotta do is check this show子供じゃないって言ったでしょう I don't wanna be your destination親に内緒のconversation Cause I'm ready ... のconversation Cause I'm ready to go alone for sure高まりすぎてhighなtension I'm gonna beat your imagination諦めるの今じゃねぇっしょ Show me what you got you know it's my way but Kid ... my inside and rock& roll born to love it right I
100 7.Think About Me -Not Just Talk7.Think About Me作詞 Minami作曲 Minami Every single night when I close my eyes I hate it how I always end up thinking ... how I always end up thinking about you It cut's me up inside when I see that guy Walking hand in hand with you but what can I do? And I can't accept the fact you ... pt the fact you're both still together I still hate the way he talks to you when I sure could treat you better Every now and then you would call

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】