Realest Niggas 歌词 The Notorious B.I.G. ※ Mojim.com 魔镜歌词网
魔镜歌词网
魔镜歌词网欧美歌手The Notorious B.I.G.暂存Realest Niggas

The Notorious B.I.G.



歌词
专辑列表
新闻
歌手介绍
相关视频

The Notorious B.I.G.

Realest Niggas

Notorious Big & 50 Cent
I love niggas, I love niggas 'cause niggas are me
And I should only love that which is me
I love to see niggas go through changes
(Whoo)
I love to see niggas shoot through shit
(Did it again)
And to all niggas that do it I love

To all my Brooklyn
(Niggas)
To all my Uptown
(You niggas understand?)

To all my Bronx
(It's war, nigga)
To all my Queensbridge
(I'll blow you away)

Back up chump, you know Biggie Smalls grips it quick
And kicks it quick, you know how black niggas get
With the hoods fatigues with the boots with trees
Smoking weed, flipping ki's, making crazy Gs

Hitting buckshots at niggas that open spots
On the avenue, take my loot and I'm bagging you
Pimping hoes that drive Volvos and Rodeos
Flash the Roll, make her wet in her pantyhose

Damn, a nigga style is unorthodox
Grip the glock when I walk down the crowded blocks
Just in case a nigga wanna act out
I just black out and blow they motherfucking back out
That's a real nigga for ya

We the realest nigga
50 Cent and B.I.G., my nigga
Don't try to act like you don't feel a nigga
Biggie, yo' nigga, 50, yo' nigga
Squeeze the trigga, leave a nigga fo' sho'

We the realest nigga
50 Cent and B.I.G., my nigga
Don't try to act like you don't feel a nigga
Biggie, yo' nigga, 50, yo' nigga
Squeeze the trigga, leave a nigga fo' sho'

When we smoke spliffs, we pack four-fifths
Just in case dread wanna riff
He get a free lift to the cemetery, rough very
Not your ordinary, we watch you get buried
That's a real nigga for ya

Get mad, do a quarter, flip the script and rip your lawyer
Spit at the D.A. 'cause fuck what she say
She don't give a fuck about your ass anyway
Up north, found first stop for the town

Of fist-skill, where the hand skills are real ill
You'll be a super Hoover, doo doo stain remover
Haha, yo, G, pass the ruler

We the realest nigga
50 Cent and B.I.G., my nigga
Don't try to act like you don't feel a nigga
Biggie, yo' nigga, 50, yo' nigga
Squeeze the trigga, leave a nigga fo' sho'

We the realest nigga
50 Cent and B.I.G., my nigga
Don't try to act like you don't feel a nigga
Biggie, yo' nigga, 50, yo' nigga
Squeeze the trigga, leave a nigga fo' sho'

When I was young, my M.O. was to go hail the Henny
And even my P.O., she called me the Ginger Bread Man
I cut ya new case and tell her ass catch me if you can
Don't let your people feel you're awkward

I tame I'm not lame, get gassed up to get blast up
Real B.I.G. Style, watch the kid break it down
Check it, thou shalt not fuck wit North Seed Papa
更多更详尽歌词 在 ※ Mojim.com 魔镜歌词网
50 Cent, I'll break yo' punk ass off propa

This new place like home, New York, New York
I run this city, I don't dance around like Diddy
Niggas is giddy 'til they act smack silly
Or spray wit the Mack Milly, they don't want drama really

Pushy niggas get hard lip syncing my lyrics like Milly Vanilly
Even the hood they feel me, hah, I'm on fire
Niggas out in Philly, they feel me, they bump my shit
Even bootlegged you know, bump my shit, bitch

We the realest nigga
50 Cent and B.I.G., my nigga
Don't try to act like you don't feel a nigga
Biggie, yo' nigga, 50, yo' nigga
Squeeze the trigga, leave a nigga fo' sho'

We the realest nigga
50 Cent and B.I.G., my nigga
Don't try to act like you don't feel a nigga
Biggie, yo' nigga, 50, yo' nigga
Squeeze the trigga, leave a nigga fo' sho'

I got 50 Cent, I got G-Unit
D-Twizzy's in this bitch with Obie Trice
So watch what you say before you call our name
If you say one more thing, it won't be nice

Here we go, I shoulda known
I was bound to get pulled into some bullshit sooner or later
You little haters are too jealous of us to love us
You ain't it, G-Unit made it and Obie's coming
D-Twizzy's coming, you sick to your stomach

50 percent is 50 Cent, the other 50 percent is whose color skin it is
Well if you're even considering taking our label down
You better find our building and fly a fucking plane into it
But I ain't trying to get too intricate into it

I'm just trying to give you a little hint for your own benefit
'Cuz then it's gonna get to the point
Where it escalates into some other shit
Then I'ma flip, then I'ma get to stomping in my Air Force One's
Won't be able to tell if it's two pairs or it's one

It's gonna feel like there's so many feet kicking you
You think that Nike just made these into cleat tennis shoes
I don't know what it is or what it could be
But I get a woody when these pussy's try to push me

Thinking they gon' put me in the position to pickle me
Y'all tickle me pink, I think I'd just rather have Pink tickle me
Hickory dickory dock, tickoty tock tickety
A little bit of the diggity dock diggity
Mixed with a little bit of the jiga jig jiga
With a small pinch of Biggie, look at me, I'm just the bomb diggity

We the realest label
Don't try to act like you don't feel our label
'Cuz we gon' fuck around and kill your label
Obie, D-Twizzy, G-Unit, 50, Shady Records
We the label fo' sho'

We the realest label
Don't try to act like you don't feel our label
We gon' fuck around and steal your people
Obie, D-Twizzy, G-Unit, 50
We gonna kill your fucking label fo' sho'

Shady in the place to be seen
And I got what it takes to rock the mic, right
Still watch what you say to me punk
'Cuz I'm off probation in less then 6 months

Shady Records, Still Aftermath
And don't think we don't hear you motherfuckers talking
'Cuz we do, we see y'all but we just gonna sit back for a minute
And watch what the fuck y'all do




回上一页
Mojim.com
魔镜歌词网

The Notorious B.I.G.
暂存
所有歌曲
1.F*#$ing You Tonight (feat. R. Kelly)
2.Dreams
3.The World Is Filled...
4.Notorious Thugs
5.Juicy (Soundtrack Version)
6.16 Bars (Live at the Lyricist Lounge 1993)
7.The Notorious B.I.G. - Gimme The Loot (Superginger
8.Hypnotize
9.What's Beef?
10.Party and Bullshit
11.Juicy [Clean]
12.Notorious B.I.G.
13.One More Chance / Stay With Me (Greatest Hits Version)
14.Whatchu Want Freestyle
15.Miss U
16.Dead Wrong (Remix)
17.Big Poppa (Jermaine Dupri Remix)
18.Tonight
19.Ready To Die'(feat. Puff Daddy
20.The What'(feat. Method Man
21.Me & My Bitch'(feat. Puff Daddy
22.Fuck You Tonight'(feat. R. Kelly
23.Last Day'(feat. The Lox
24.I Love the Dough'(feat. Jay-Z, Angela Winbush
25.Notorius Thugs'(feat. Bone-Thugz-N-Harmony
26.Another'(feat. Lil' Kim
27.The World is Filled...'(feat. Puff Daddy, Too $hort
28.My Downfall'(feat. DMC
29.unblelievable
30.me and my bitch
31.Realest Niggas (修改)
32.Nasty Girl (Explicit Album Version)
33.Unbelievable (live performance in Atlanta)
34.Just Playing (Dreams)
35.Big Booty Hoes (feat. Too $hort)
36.Come On (feat. Sadat X)
37.Let Me Get Down (feat. G-Dep, Craig Mack & Missy 'Misdemeanor' Elliott)
38.Me and My B*tch
39.Spit Your Game Remix - feat. Twista, Bone Thugs N Harmony and 8ball & MJG Explicit Remix Edit
40.Hold Ya Head
41.B.I.G. (Interlude) - Amended, 2014 Remastered Version
42.Going Back To Cali (Amended, 2014 Remastered)
43.Nasty Boy (Amended, 2014 Remastered)
44.Ten Crack Commandments (Amended, 2014 Remastered)
45.Playa Hater (Amended, 2014 Remastered)
46.Hypnotize (Amended, 2014 Remastered Version)
47.You're Nobody (Til Somebody Kills You) - Amended, 2014 Remastered Version
48.Going Back To Cali - Amended, 2014 Remastered Version
49.Nasty Boy - Amended, 2014 Remastered Version
50.Ten Crack Commandments - Amended, 2014 Remastered Version
51.Playa Hater - Amended, 2014 Remastered Version
52.Hypnotize (Amended)
53.Machine Gun Funk (Parliament Sample Removed)
54.Me & My B*tch
55.#!*@ Me
56.Ready to Die (Bridgeport Sample Removed)
57.Me & My Bitch (Live)
58.Big Poppa (Explicit Version)
59.Hypnotize (Soundtrack Version)
60.Party and Bulls**t
61.Party and Bullshit (album)
62.Suicidal Thoughts (remix)
63.Big Pobba
64.Party & Bullshit (Lord Finesse Remix)
65.One More Chance/Stay With Me (radio edit 2)
66.One More Chance / Stay With Me (radio edit)
67.Where Brooklyn At?
68.I Got a Story to Tell (album version)
69.Juicy (Radio Edit)
70.Party & Bullshit (remix)
71.Life After Death (Intro) [2014 Remastered Version]
72.You're Nobody (Til Somebody Kills You) [2014 Remastered Version]
73.Long Kiss Goodnight (2014 Remastered Version)
74.Going Back To Cali (2014 Remastered Version)
75.I Got a Story To Tell (2014 Remastered Version)
76.Somebody's Gotta Die (2014 Remastered Version)
77.Big Poppa (Instrumental)
78.Skys the Limit (instrumental)
79.Sky's The Limit (feat. 112) - Amended, 2014 Remastered Version
80.Sky's the Limit (Amended, 2014 Remastered)
81.Sky's The Limit (feat. 112) - 2014 Remastered Version
82.Only You
83.#!*@ You Tonight (feat. R. Kelly) - Amended, 2014 Remastered Version
84.Lovin' You Tonight (radio mix)
85.Fucking You Tonight
86.Big Machine Gun Funk (remix)
87.Mo Money Mo Problems (feat. Mase & Puff Daddy) - 2014 Remastered Version
88.Macs & Dons
89.Runnin'



The Sky My Down Just Me Ahora Soy Peor Ready Go Nananana Edward People Na Na Na Na Na The Innocence High And High Skyscrapers I Had A Dream You And Me Flight Of Stares Come Be My Babe Side By Me Come To Country I Just Wasn't Honey Its You Lai Le Lai Le Flame Of Justice Coldest Town Everything Is Nothing Guess I Be Your Baby Go On Say Good Bye