Mojim Lyrics

whoa + oh + wo + oh 】 【 Lyrics 95 lyrics related been found

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 1.4th Dimension t this3-D world behind Whoa-ho hoo(wah) Whoa-wo hoo(wah) Whoa-ho hoo-eee-oh(wah wah wah) Go She got tired of the same old story She had a mind that ... old story She had a mind that would not quit She'd insist a plot must exist With an ending that she could not guess She tried hard to convince me Then she took of ... realized Why she left this3-D world behind Now she's somewhere in the
2 1.Plenty Money the move bwoys eyes red anything dem go do oya oya oya na so my eyes red waka waka waka na so I dey find bread I dey think too fast I busy for ... get plenty money plenty money whoa wo yea yea yeh go down make you go down make you go down ... you go down make you go down oh oh Slim Burna you say? Street rhyme
3 2.Gambler Does the Gambler de I said whoa oh oh where do we go oh no he flows And I say whoa oh oh where did we go oh no he flows.~ Spending all my money'cos my mind's in doubt Rainy days are coming but there ain't no cloud Gambler does the gamble ... ge make a father proud Saying oh oh oh where do we go oh no he flows And I say oh oh oh where did we go oh no he flows. And I don't mind what you find when later we talk And I do
4 4.Call To Me fter only world I work overtime.(overtime) whoaoaoaoa-overtime.(Ye-yeah) Woman ya love a call to me call to me even when I'm miles away.(miles away) Ya love a call the same way.(same way) I write a note? y ... e a note? ya know me need ya. Woman ya love a call to me call to me even when I'm miles away.(miles away) Ya just a call the same way.(same way) Ya know me need y ... e're connected to the bone! oooh! Woman ya love a call to me call to me even whe
5 13.Taking Me Home tonight I won't pick up the phone tonight I don't need you anymore I got her Since you've been gone astray I've been thinking old time you've ... out yeah You restore my faith oh silly me haha But you know the truth it is There ain't no hope in us You know I be lying to myself If I called it love love love ... her night endeavor with my alcohol level make me sleep Ain't that a bitch ain't that a bitch But I ... itch ain't that a bitch But I won't tell her what's on my

6 1.Beg for Mercy Lambert] Ooh oh-ho-oh Whoah oh-ho-oh The stars Collide They fall to earth alive As my hunger hides Desires that are burning Ready to land I shall overcome And when yo ... numb A deeper breath goes out Whoah oh-ho-oh I'll make you beg for mercy I'll make you beg for mercy Yeah-eh hah-yeah Come to settle the score The strength inside The lightni ... and the thunder Taking shape Won't hide oh Enlight'ning you to wonder The he
7 5.Home Run hehe yes! Oh my god geunyeoga naegero dagaonda Watch your back josimhae geugeunyeoneun wiheomhae(wiheomhae)Jeo haneure naragal deut nae simjan ... ut Oneul bam geunyeoga(muah!) Oh my god![Youngwon]haruharu saneun ge neomu jaemieobtjanha Sarangeul neomu molla naega babogatjanha Oeroun I bam I bam neoreul ... ha Oeroun I bam I bam neoreul wonhae nan I bam Nae mam algga molla Let's have a crazy night[Jisu]saranghandan mal han madi mothan na-ege Gureum gateun sarangmaneu ..
8 3.Stutter(結巴) I really Whoa~ I really need to know~ I really I really ... ed to know~ I really I really Whoa~ Or else ya she gotta let me go~(I really I really) This time I really need to do things right. Shivers that you give me keep m ... l night. You make me shudder. Oh~yean I can't believe it I'm not myself. Suddenly I'm thinking about no one else. You make me shudder. I really I really need to k ... else ya she gotta let me go~ Ohhh You're just a fantasy girl. It's an impossib
9 9.Wild Wild Life untaintop Woahoho I got some wild wild life I got some new to tell ya ... ife I got some new to tell ya Woahoho About some wild wild life Here comes the doctor in charge ... re comes the doctor in charge Woahoho She's got some wild wild life Ain't that the way you like it? Ho ha! Living wild wild life. I wrestle with your conscience You w ... ors Check out mr. businessman Oh ho ho He bought some wild wild life On the way to the stock exchange ... the
10 23.Mi Casa g M-E-T-H-Oh shit look at them lips and them hips on that bitch Dee hit the dip so I can drop my mackadocious shit Light the blunt clip and re ... k: R. Kelly] Mi casa you casa(Oh) I ain't lookin for no wife I just wanna give dick to ya( ... I just wanna give dick to ya(Oh) Hit the club drink dance all night wit cha Do the pussy good I might do anything for ya Girl show me how to ... ng for ya Girl show me how to work that thing(Wo-oh) You make a motherfuck
11 6.I Can't Turn You Loose ust171969 Woodstock) I can't turn you loose if I do I'm gonna lose my mind I can't never turn you loose if I do I'm gonna lose my mind ... f I do I'm gonna lose my mind Whoa I can't turn you loose for nobody I love you yes I do huh! Hip-shakin' mama I love you love no one but you Hear me baby I call ... baby! Hey baby baby baby Now wooh baby huh! Talkin' about my baby Oh baby huh about my baby Baby baby I love you I gotta do everything ha! Baby! My! My my my bab
12 18.Tokyo roadcast. Oh save my soul sweet rock and roll'cuz I'm sinking fast. And then the band played.(Out of nowhere)(Everybody)(Everybody) Well now t ... he corner and across the sea. Oh word is out word is out she's fast.' Oh blow me down now Linda'cuz I'm sinking fast. Yes and them cats are sure getting fat down in the trainyard. And the sandman brings ... And the boys in the band sang Whoa whoa whoa-wo Whoa whoa whoa-wo(T
13 4.One Drop r> Oo-oo-ooh yea-ah. wo-yoy! wo-yoy! wo-yoy! wo-yoy-yoy-yoy! Feel it in the one drop; And we'll still find time to rap; We're makin' the one stop The generation gap; Now feel th ... Resisting against the system ooh-wee! I know jah's never let us down; Pull your rights from wrong(i know jah ... rights from wrong(i know jah would never let us down) Oh no! oh no! oh no! They made their world so hard(so hard): Every day we got to k
14 28.Screw Face b Marley] Whoa now! Screwface know-a who fi frighten! Screwface know-a who fi frighten! Like I told they say'Coward man'. Gonna keep some bone ... That crawl at I'n'I Can't do- wo-wo-wo- me no wrong(just can't do me no wrong). ... g(just can't do me no wrong). Oh now! I tell you what red is! I tell you what I know:(Screwface know-a who fi frighten!) Screwface know-a who fi frighten! Screwfa ... wface know-a who fi frighten! Wo now!(Screwface know-a who fi fr
15 10.Foolish and the Wise Wise Oh oh oh o oh yeah yeah Oh oh oh o oh yeah Foolish foolish foolish Foolish foolish Ia ... sh foolish Foolish foolish Ia wo Foolish and the wise The upwardly mobile and the disenfranchised I man not competing for no prize Man chanting for the explosion ... our faculty without the facts Whoa o oh foolish foolish Ia wo I man a say foolish Lord God know The foolish and the wise The upwardly mobile and the disenfranc
16 6.Wild WIld Life untaintop Woahoho I got some wild wild life I got some news to tell ya ... fe I got some news to tell ya Woahoho About some wild wild life Here comes the doctor in charge ... re comes the doctor in charge Woahoho She's got some wild wild life Ain't that the way you like it? Ho ha! Living wild wild life. I wrestle with your conscience You w ... ors Check out Mr. Businessman Oh ho ho He bought some wild wild life On the way to the stock exchange ... th
17 4.Satisfy My Soul Soul Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat)'Cause I don't want my boat to be rockin'(don't rock my boat) ... e rockin'(don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat)'Cause I don't want my boat to be rockin'(don't rock my boat) I'm telling you th ... my boat) I'm telling you that oh oh-ooh wo-o-wo! I like it- like it this(I like it like this I like it like this)- So keep it steady like this.(I like it like th
18 11.Satisfy My Soul Soul Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat)'cause i don't want my boat to be rockin'(don't rock my boat) ... e rockin'(don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat)'cause i don't want my boat to be rockin'(don't rock my boat) I'm telling you th ... my boat) I'm telling you that oh oh-ooh wo-o-wo! I like it- like it this(i like it like this i like it like this)- So keep it steady like this.(i like it like th
19 7.She's A Sensation sensation oh-oh-oh she looks A so fine she's a sensation she's a Sensation i'm gonna make a her mine No matter what you do i give my heart to you An ... do i give my heart to you And oh-oh-baby i will give to you no matter What they say yeah we can find a way And ... ay yeah we can find a way And oh-oh-baby we can find a way I didn't know it till i walked you home That i feel the way i do and i don't care What the neighbors say i ... ways will love you
20 11.Leader of the pack 'Uh huh.''Oh! Must be nice riding on that motorcycle after school huh?''Uh huh.''Is he picking you up after school today?''Unh uh!''Well where ... w! I had to tell myJimmy that whoa we were through. He stood up and then he asked me why. But all I could do was cry. I'm sorry I hurt you the leader of the pack. ... w! Look out now now look out! Whoa oh no no no! Whoa no no no! No! No! I felt so helpless! What could I do- ... so helpless! What could I do-wo-w

21 6.Satisfy My Soul Soul Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat)'cause i don't want my boat to be rockin'(don't rock my boat) ... e rockin'(don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat)'cause i don't want my boat to be rockin'(don't rock my boat) I'm telling you th ... my boat) I'm telling you that oh oh-ooh wo-o-wo! I like it- like it this(i like it like this i like it like this)- So keep it steady like this.(i like it like th
22 1.Strangers in the Night g glances wondering in the night what were the chances we ... ight what were the chances we would fall in love before the night was through. Something in your eyes was so exciting and in your smile o ... o exciting and in your smile ooh inviting. In my heart I knew I must have you. Strangers in the night lonely people. Strangers in the night up to the moment we sa ... for strangers in the... Yeah woo-hoo! I'm dancin' dancin' in the night. Hello stranger. C'mon ... ni
23 7.Leader of the pack 'Uh huh.''Oh! Must be nice riding on that motorcycle after school huh?''Uh huh.''Is he picking you up after school today?''Unh uh!''Well where ... w! I had to tell myJimmy that whoa we were through. He stood up and then he asked me why. But all I could do was cry. I'm sorry I hurt you the leader of the pack. ... w! Look out now now look out! Whoa oh no no no! Whoa no no no! No! No! I felt so helpless! What could I do- ... so helpless! What could I do-wo-w
24 9.Leader of the Pack g? Uh huh Oh must be nice riding on that motorcycle after school huh? Uh huh Is he picking you up after school today? Unh unh Well where'd ya ... ew I had to tell myJimmy that whoa we were through He stood up and then he asked me why But all I could do was cry I'm sorry I hurt you the leader of the pack He ... now Look out now now look out Whoa oh no no no whoa no no no no no I felt so helpless what could I do- ... t so helpless what could I do-wo-wo-
25 1.Best Day of My Life ashing in Wo-o-o-o-o-oh But all the possibilities No limits just epiphanies ... ies No limits just epiphanies Wo-o-o-o-o-oh I'm never gonna look back No-oh I'm never gonna give it up Whoa-oh Please don't wake me now This is gonna be the best day of my life My life My life This is gonna be the best day of my life My lif ... so high I touched the clouds Wo-o-o-o-o-oh I stretched my hands out to the sky We danced like monsters through the nig
26 14.Happy People(In the Style of R Kelly) record on Whoa oh whoa oh whoa oh whoa yeah whoa yeah whoa oh whoa oh whoa oh whoa yeah whoa whoa Tell me what do we do when the dj's playin our favorite groove we step to when the whole night through And what do we do when w ... ed up and in the mood we step wo what A steppers groove Where do we go soon as the weekend gets here the club why to party and have some fun What is it that can
27 5.The Best Day of My Life he clouds Wo-o-o-o-o-oh I stretched my hands out to the sky We danced with monsters through the night ... th monsters through the night Wo-o-o-o-o-oh I'm never gonna look back Whoa I'm never gonna give it up No please don't wake me now Oo-o-o-o-oo This is gonna be the best day of my life My li-i-i-ife Oo-o- ... then the sun came crashing in Wo-o-o-o-o-oh But all the possibilities No limits just epiphanies ... ies No limits just epiphanies Wo-o-o
28 7.Best Day of My Life(Originally Performed by American Authors)(Lyric Version) he clouds Wo-o-o-o-o-oh I stretched my hands out to the sky We danced with monsters through the night ... th monsters through the night Wo-o-o-o-o-oh I'm never gonna look back Whoa I'm never gonna give it up No please don't wake me now(234) Oo-o-o-o-oo This is gonna be the best day of my life My li-i-i-ife ... then the sun came crashing in Wo-o-o-o-o-oh But all the possibilities No limits just epiphanies ... ies No limits just epiphanies Wo-o-o
29 2.Sky Whoo!!! Two double oh six Heh I'm talking about this summer You wanna hear it? Yeah...[U-Know] The crashing waves and the cool cool breeze I send these ... ere Under the August sky[All] Whoa whoa whoa whoa Whoa whoa oh...[Hero] Harewataru sora takaku dokomademo to ... aru sora takaku dokomademo to wo nobashi Hikari karadajuu ni abite Sawagidasu mune no kodou wasurerarenai natsu ni shiyou Kimi ga koko ni iru kara[Micky] Nugisute ... m
30 5.Between Two Worlds .Between Two Worlds I had a dream so big and loud I jumped so high I touched the clouds ... so high I touched the clouds Wo-o-o-o-o-oh I stretched my hands out to the sky We danced with monsters through the night ... th monsters through the night Wo-o-o-o-o-oh I'm never gonna look back Whoa I'm never gonna give it up No please don't wake me now(234) Oo-o-o-o-oo This is gonna be the best day of my life My li-i-i-ife ... then the sun came crashing
31 3.Puppeteer(feat. SETH SOMNI) t out The world was ours And the dreams that you dare to go dream Really do really do they come true So no matter who stands in your way Never ... that faith out of ya! That's whoa-oah-oah Would you be my puppeteer? I'm sayin''cause ... y puppeteer? I'm sayin''cause whoa-oah Puppeteer oh wo-o-ooh I can be my new frontier So tell me why You're dreaming ... o tell me why You're dreaming whoa(idfk) I'll be yours You will see this face no more Neve
32 3.The Show Must Go On eah yeah Ooh inside my heart is breaking My make-up may be flaking But my smile still stays on Yeah yeah ... mile still stays on Yeah yeah whoa wo oh oh My soul is painted like the wings of butterflies Fairy tales of yesterday will grow but never die I can fly my friends The show m ... r giving in On with the show Ooh I'll top the bill I'll overkill I ha
33 1.Best Day of My Life he clouds Wo-o-o-o-o-oh I stretched my hands out to the sky We danced with monsters through the night ... th monsters through the night Wo-o-o-o-o-oh I'm never gonna look back Whoa I'm never gonna give it up No please don't wake me now(234) Oo-o-o-o-oo This is gonna be the best day of my life My li-i-i-ife ... then the sun came crashing in Wo-o-o-o-o-oh But all the possibilities No limits just epiphanies ... ies No limits just epiphanies Wo-o-o
34 8.True Survivor rvivor... Wo oh! Calling from the ashes The phoenix rise again Fighting for life For good for all that we believe in Go we need some go we need s ... a true survivor True survivor whoa oh... True survivor oh! True survivor true survivo
35 6.The Show Must Go On- Live Version eah yeah Ooh inside my heart is breaking My make-up may be flaking But my smile still stays on Yeah yeah ... mile still stays on Yeah yeah whoa wo oh oh My soul is painted like the wings of butterflies Fairytales of yesterday will grow but never die I can fly- my friends The show m ... giving in On- with the show Ooh I'll top the bill I'll overkill I ha
36 3.Forget Dem e rapping Whoa... what's the bark for? chaley down ball You no dey see M.anifest on ... l You no dey see M.anifest on world tour? Nsaem bɔ dem clap for encore ... esoreɛnyɛ wo dɛ a chale kɔ na kɔ da Yɛ wo wo sɛ bra be kumɔsono aaɛn pre pre kusie ho na wan ko pra Everything I dey want money or ... verything I dey want money or women I dey get am kpa(this song go vex you but)(forget dem)(forget dem)(this song go vex you but) Chaley forget dem draw m
37 2.Dr Heckyll And MrJive Men At Work-Cargo2.Dr Heckyll And MrJive(Colin Hay) Dr. Heckyll ... ve(Colin Hay) Dr. Heckyll works late at the laboratory Where things are not as they seem Dr. Heckyll wishes nothing more desperately Than to fulfill all of hi ... time And he's never never sad Whoa oh it's off to work he goes In the name of science and all its ... e name of science and all its wonders CHORUS This is the story of Dr. Heckyll and Mr.Jive They are a person who feel
38 49.My Love Is Like...Wo- Main Mix Album Version Is Like...Wo- Main Mix Album Version My love is like... ... ersion My love is like... whoa See baby I know you done had your share of girls I am more than confident You ... I am more than confident You won't ever have to search any streets for Affection I got you What kind of girl you like I know my looks can be deceivin' Tell me am ... the night My love is like... whoa My kiss is like... whoa My touch is like... whoa My sex is like... whoa
39 28.Oh Ma baby -暫存28.Oh Ma baby Yeah Ohhh... I'm straight falling' Whoah I miss you Oh ma baby baby nar tteo-nan geu-dae Mam sog-eu-ro bur-reo-bon-da ... Mam sog-eu-ro bur-reo-bon-da Oh ma lady o-neur-do naeJa-sin-eur yog-hae-bon-da A-peun sa-rang-ui sang-cheo-do Chi-yu-har su eobs-neun go-tong-do Nam-gyeo-jin geu ... yeon-ji-deur-do uh Geu-ttaen mwo-ga geu-ri-do joh-ass-eur-kka? Sa-rang-i-ran du geur-ja-ro bu-jog-haess-eu-ni-kka Nun-tteo-seo nun gam-eur
40 11.Best Day of My Life he clouds Wo-o-o-o-o-oh I stretched my hands out to the sky We danced with monsters through the night ... th monsters through the night Wo-o-o-o-o-oh I'm never gonna look back Whoa I'm never gonna give it up No please don't wake me now Oo-o-o-o-oo This is gonna be the best day of my life My li-i-i-ife Oo-o- ... then the sun came crashing in Wo-o-o-o-o-oh But all the possibilities No limits just epiphanies ... ies No limits just epiphanies Wo-o-o
41 1.Best Day of My Life he clouds Wo-o-o-o-o-oh I stretched my hands out to the sky We danced with monsters through the night ... th monsters through the night Wo-o-o-o-o-oh I'm never gonna look back Whoa I'm never gonna give it up No please don't wake me now(234) Oo-o-o-o-oo This is gonna be the best day of my life My li-i-i-ife ... then the sun came crashing in Wo-o-o-o-o-oh But all the possibilities No limits just epiphanies ... ies No limits just epiphanies Wo-o-o
42 5.The Show Must Go On eah yeah Ooh inside my heart is breaking My make-up may be flaking But my smile still stays on Yeah yeah ... mile still stays on Yeah yeah whoa wo oh oh My soul is painted like the wings of butterflies Fairy tales of yesterday will grow but never die I can fly my friends The show m ... r giving in On with the show Ooh I'll top the bill I'll overkill I ha
43 70.That's Not Homer nd I said'Whoa no that's not Homer! Wo wo that's not Homer! Oh oh Homer Homer where can you be?' And the man said'Describe your pet to me.' I did but okay I said'Homer's got four legs he's got t ... mer's got four legs he's got two eyes He's the sweetest pet he's the perfect size He doesn't go ... he perfect size He doesn't go woof and he doesn't go meow.' And the man brought me back an old moo-cow! And I said' ... ck an old moo-cow! And I said'Whoa
44 76.I'm Not Wanted Anymore mes I got worried wo ho I don't know what to do Because thwomen that I'm loving Is breaking my heart in t ... ving Is breaking my heart in two I remember way back When all the money The money was rolling in My ... y The money was rolling in My women was good to me And I had a lot of friends ... me And I had a lot of friends Oh but now I'm getting older Whoa and the money The money it's coming in slow And now that ... s coming in slow And now that
45 3.Body Language en saying Whoa But I can tell from your body language Let's talk about it('bout it) I-Is you'bout it? Let's talk about it We'll talk about it ... a lot that you've been saying Whoa But I can tell from your body language Let's talk about it I-Is you'bout it? Let's talk about it We'll talk about it You ain't ... werkin' So perfect cause it's workin' That ass worth all the worship You been in yo' bag like Birkin Never had it like this before me You ain't know it gir

46 18.Parking Lot(Alternate Lyrics) u like it(oh) Taste it right here in the parking lwo-ho-woooee Oh) And I got to stop cause we in the drop But I just got to cuz i gotta man don't chu understand that he is not you ... understand that he is not you oh its all about u and I cant help it I'm gone meet you here tomorrow night Im telling you( ... tomorrow night Im telling you(Whoaaa) I need to see you now can you g
47 22.One Drop Dub r> Oo-oo-ooh yea-ah. Wo-yoy! Wo-yoy! Wo-yoy! Wo-yoy-yoy-yoy! Feel it in the one drop; And we'll still find time to rap; We're makin' the one stop The generation gap; Now feel th ... Resisting against the system ooh-wee! I knowJah's never let us down; Pull your rights from wrong(I knowJah ... r rights from wrong(I knowJah would never let us down) Oh no! Oh no! Oh no! They made their world so hard(so hard): Every day we got to kee
48 6.Satisfy My Soul don Ardis Oh please don't you rock my boat(Don't rock my boat)'Cause I don't want my boat to be rockin'(Don't rock my boat) ... e rockin'(Don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(Don't rock my boat)'Cause I don't want my boat to be rockin'(Don't rock my boat) I'm telling you th ... my boat) I'm telling you that oh oh oh wo wo I like it like it this(I like it like this I like it like this) So keep it steady like this(I like it like this) And
49 11.Satisfy My Soul don Ardis Oh please don't you rock my boat(Don't rock my boat)'Cause I don't want my boat to be rockin'(Don't rock my boat) ... e rockin'(Don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(Don't rock my boat)'Cause I don't want my boat to be rockin'(Don't rock my boat) I'm telling you th ... my boat) I'm telling you that oh oh oh wo wo I like it like it this(I like it like this I like it like this) So keep it steady like this(I like it like this) And
50 11.Satisfy My Soul don Ardis Oh please don't you rock my boat(Don't rock my boat)'Cause I don't want my boat to be rockin'(Don't rock my boat) ... e rockin'(Don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(Don't rock my boat)'Cause I don't want my boat to be rockin'(Don't rock my boat) I'm telling you th ... my boat) I'm telling you that oh oh oh wo wo I like it like it this(I like it like this I like it like this) So keep it steady like this(I like it like this) And
51 2.Satisfy My Soul don Ardis Oh please don't you rock my boat(Don't rock my boat)'Cause I don't want my boat to be rockin'(Don't rock my boat) ... e rockin'(Don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(Don't rock my boat)'Cause I don't want my boat to be rockin'(Don't rock my boat) I'm telling you th ... my boat) I'm telling you that oh oh oh wo wo I like it like it this(I like it like this I like it like this) So keep it steady like this(I like it like this) And
52 1.Screwface(alternate) nate) Whoa now! Screwface know-a who fi frighten! Screwface know-a who fi frighten! Like I told they say'Coward man'. Gonna keep some bone ... That crawl at I'n'I Can't do- wo-wo-wo- me no wrong(just can't do me no wrong). ... g(just can't do me no wrong). Oh now! I tell you what red is! I tell you what I know:(Screwface know-a who fi frighten!) Screwface know-a who fi frighten! Screwfa ... wface know-a who fi frighten! Wo now!(Screwface know-a who fi fr
53 15.Satisfy My Soul Babe Babe Oh please don't you rock my boat(Don't rock my boat)'Cause I don't want my boat to be rockin'(Don't rock my boat) ... e rockin'(Don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(Don't rock my boat)'Cause I don't want my boat to be rockin'(Don't rock my boat) I'm telling you th ... my boat) I'm telling you that oh oh oh wo wo I like it like it this(I like it like this I like it like this) So keep it steady like this(I like it like this) And
54 26.One Drop r> Oo-oo-ooh yea-ah. Wo-yoy! Wo-yoy! Wo-yoy! Wo-yoy-yoy-yoy! Feel it in the one drop; And we'll still find time to rap; We're makin' the one stop The generation gap; Now feel th ... Resisting against the system ooh-wee! I knowJah's never let us down; Pull your rights from wrong(I knowJah ... r rights from wrong(I knowJah would never let us down) Oh no! Oh no! Oh no! They made their world so hard(so hard): Every day we got to kee
55 30.Satisfy My Soul Soul Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) ... e rocking(don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) I'm telling you ... my boat) I'm telling you that oh oh-ooh wo-o-wo! I like it- like it this(I like it like this I like it like this) So keep it steady like this.(I like it like t
56 6.Satisfy My Soul Soul Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) ... e rocking(don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) I'm telling you ... my boat) I'm telling you that oh oh-ooh wo-o-wo! I like it- like it this(I like it like this I like it like this) So keep it steady like this.(I like it like t
57 1.Satisfy My Soul Soul Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) ... e rocking(don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) I'm telling you ... my boat) I'm telling you that oh oh-ooh wo-o-wo! I like it- like it this(I like it like this I like it like this) So keep it steady like this.(I like it like t
58 21.One Drop r> Oo-oo-ooh yea-ah. Wo-yoy! Wo-yoy! Wo-yoy! Wo-yoy-yoy-yoy! Feel it in the one drop; And we'll still find time to rap; We're makin' the one stop The generation gap; Now feel th ... Resisting against the system ooh-wee! I knowJah's never let us down; Pull your rights from wrong(I knowJah ... r rights from wrong(I knowJah would never let us down) Oh no! Oh no! Oh no! They made their world so hard(so hard): Every day we got to kee
59 12.Satisfy My Soul Soul Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) ... e rocking(don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) I'm telling you ... my boat) I'm telling you that oh oh-ooh wo-o-wo! I like it- like it this(I like it like this I like it like this) So keep it steady like this.(I like it like t
60 16.Satisfy My Soul Soul Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) ... e rocking(don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) I'm telling you ... my boat) I'm telling you that oh oh-ooh wo-o-wo! I like it- like it this(I like it like this I like it like this) So keep it steady like this.(I like it like t
61 14.Satisfy My Soul Soul Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) ... e rocking(don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) I'm telling you ... my boat) I'm telling you that oh oh-ooh wo-o-wo! I like it- like it this(I like it like this I like it like this) So keep it steady like this.(I like it like t
62 31.Screwface(JAD) (JAD) Whoa now! Screwface know-a who fi frighten! Screwface know-a who fi frighten! Like I told they say'Coward man'. Gonna keep some bone ... That crawl at I'n'I Can't do- wo-wo-wo- me no wrong(just can't do me no wrong). ... g(just can't do me no wrong). Oh now! I tell you what red is! I tell you what I know:(Screwface know-a who fi frighten!) Screwface know-a who fi frighten! Screwfa ... wface know-a who fi frighten! Wo now!(Screwface know-a who fi fr
63 8.Satisfy My Soul Soul Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) ... e rocking(don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) I'm telling you ... my boat) I'm telling you that oh oh-ooh wo-o-wo! I like it- like it this(I like it like this I like it like this) So keep it steady like this.(I like it like t
64 43.Satisfy My Soul(dub version) sion) Oh please don't you rock my boat(Don't rock my boat)'Cause I don't want my boat to be rockin'(Don't rock my boat) ... e rockin'(Don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(Don't rock my boat)'Cause I don't want my boat to be rockin'(Don't rock my boat) I'm telling you th ... my boat) I'm telling you that oh oh oh wo wo I like it like it this(I like it like this I like it like this) So keep it steady like this(I like it like this) And
65 7.Satisfy My Soul Soul Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) ... e rocking(don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) I'm telling you ... my boat) I'm telling you that oh oh-ooh wo-o-wo! I like it- like it this(I like it like this I like it like this) So keep it steady like this.(I like it like t
66 19.Satisfy My Soul Soul Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) ... e rocking(don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) I'm telling you ... my boat) I'm telling you that oh oh-ooh wo-o-wo! I like it- like it this(I like it like this I like it like this) So keep it steady like this.(I like it like t
67 1.One Drop r> Oo-oo-ooh yea-ah. Wo-yoy! Wo-yoy! Wo-yoy! Wo-yoy-yoy-yoy! Feel it in the one drop; And we'll still find time to rap; We're makin' the one stop The generation gap; Now feel th ... Resisting against the system ooh-wee! I knowJah's never let us down; Pull your rights from wrong(I knowJah ... r rights from wrong(I knowJah would never let us down) Oh no! Oh no! Oh no! They made their world so hard(so hard): Every day we got to kee
68 13.Satisfy My Soul Soul Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) ... e rocking(don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(don't rock my boat) Because I don't want my boat to be rocking(don't rock my boat) I'm telling you ... my boat) I'm telling you that oh oh-ooh wo-o-wo! I like it- like it this(I like it like this I like it like this) So keep it steady like this.(I like it like t
69 4.Screwface(2) ce(2) Whoa now! Screwface know-a who fi frighten! Screwface know-a who fi frighten! Like I told they say'Coward man'. Gonna keep some bone ... That crawl at I'n'I Can't do- wo-wo-wo- me no wrong(just can't do me no wrong). ... g(just can't do me no wrong). Oh now! I tell you what red is! I tell you what I know:(Screwface know-a who fi frighten!) Screwface know-a who fi frighten! Screwfa ... wface know-a who fi frighten! Wo now!(Screwface know-a who fi fr
70 4.Satisfy My Soul Babe(version) sion) Oh please don't you rock my boat(Don't rock my boat)'Cause I don't want my boat to be rockin'(Don't rock my boat) ... e rockin'(Don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(Don't rock my boat)'Cause I don't want my boat to be rockin'(Don't rock my boat) I'm telling you th ... my boat) I'm telling you that oh oh oh wo wo I like it like it this(I like it like this I like it like this) So keep it steady like this(I like it like this) And
71 7.Satisfy My Soul(Groove Deluxe remix) emix) Oh please don't you rock my boat(Don't rock my boat)'Cause I don't want my boat to be rockin'(Don't rock my boat) ... e rockin'(Don't rock my boat) Oh please don't you rock my boat(Don't rock my boat)'Cause I don't want my boat to be rockin'(Don't rock my boat) I'm telling you th ... my boat) I'm telling you that oh oh oh wo wo I like it like it this(I like it like this I like it like this) So keep it steady like this(I like it like this) And
72 8.One Drop r> Oo-oo-ooh yea-ah. Wo-yoy! Wo-yoy! Wo-yoy! Wo-yoy-yoy-yoy! Feel it in the one drop; And we'll still find time to rap; We're makin' the one stop The generation gap; Now feel th ... Resisting against the system ooh-wee! I knowJah's never let us down; Pull your rights from wrong(I knowJah ... r rights from wrong(I knowJah would never let us down) Oh no! Oh no! Oh no! They made their world so hard(so hard): Every day we got to kee
73 9.Screwface(alternate) nate) Whoa now! Screwface know-a who fi frighten! Screwface know-a who fi frighten! Like I told they say'Coward man'. Gonna keep some bone ... That crawl at I'n'I Can't do- wo-wo-wo- me no wrong(just can't do me no wrong). ... g(just can't do me no wrong). Oh now! I tell you what red is! I tell you what I know:(Screwface know-a who fi frighten!) Screwface know-a who fi frighten! Screwfa ... wface know-a who fi frighten! Wo now!(Screwface know-a who fi fr
74 13.One Drop(Live at the Santa Barbara County Bowl) r> Oo-oo-ooh yea-ah. Wo-yoy! Wo-yoy! Wo-yoy! Wo-yoy-yoy-yoy! Feel it in the one drop; And we'll still find time to rap; We're makin' the one stop The generation gap; Now feel th ... Resisting against the system ooh-wee! I knowJah's never let us down; Pull your rights from wrong(I knowJah ... r rights from wrong(I knowJah would never let us down) Oh no! Oh no! Oh no! They made their world so hard(so hard): Every day we got to kee
75 10.Win Your Love Love Whoa oh oh oh little girl How happy I would be If some miracle could win your love for me(2x) Win your love for me(2x) ... (2x) Win your love for me(2x) wo oh oh oh oh oh oh win your love for me Many's the day I've longed for you to hold you in my arms Many's the night I've cried for you for your many ... ou'd only come to me my heart wouldn't be full of sorrow But not all I can do is hope and pray that yo
76 2.Win Your Love(The Love mix) mix) Whoa oh oh oh little girl How happy I would be If some miracle could win your love for me(2x) Win your love for me(2x) ... (2x) Win your love for me(2x) wo oh oh oh oh oh oh win your love for me Many's the day I've longed for you to hold you in my arms Many's the night I've cried for you for your many ... ou'd only come to me my heart wouldn't be full of sorrow But not all I can do is hope and pray that yo
77 46.All Your Love I Miss Loving- Live at The Steamboat1980 t1980 Whoa the love I miss lovin' all the kiss I miss kissin' ... ' all the kiss I miss kissin' Whoa the love I miss lovin' all the kiss I miss kissin;' Before I met you baby I didn't know what I was missin' ... idn't know what I was missin' Whoa the love pretty baby I have in store for you ... baby I have in store for you Whoa the love pretty baby I have in store for you The way I love you baby I know you'll love me too ... aby I know you'll love me too Oh(!
78 36.Wild Wild Life- Remastered Extended Mix untaintop Woahoho I got some wild wild life I got some new to tell ya ... ife I got some new to tell ya Woahoho About some wild wild life Here comes the doctor in charge ... re comes the doctor in charge Woahoho She's got some wild wild life Ain't that the way you like it? Ho ha! Living wild wild life. I wrestle with your conscience You w ... ors Check out Mr. Businessman Oh ho ho He bought some wild wild life On the way to the stock exchange ... the
79 38.Wild Wild Life-2005 Remastered Version untaintop Woahoho I got some wild wild life I got some news to tell you ... e I got some news to tell you Woahoho About some wild wild life Here comes the doctor in charge ... re comes the doctor in charge Woahoho She's got some wild wild life Ain't that the way you like it? Ho ha! Living wild wild life. I wrestle with your conscience You w ... ors Check out Mr. Businessman Oh ho ho He bought some wild wild life On the way to the stock exchange ... t
80 2.Wild Wild Life(2005 Remaster) untaintop Woahoho I got some wild wild life I got some new to tell ya ... ife I got some new to tell ya Woahoho About some wild wild life Here comes the doctor in charge ... re comes the doctor in charge Woahoho She's got some wild wild life Ain't that the way you like it? Ho ha! Living wild wild life. I wrestle with your conscience You w ... ors Check out Mr. Businessman Oh ho ho He bought some wild wild life On the way to the stock exchange ... the
81 3.Wild Wild Life- Remastered untaintop woahoho i got some wild wild life i got some new to tell ya ... ife i got some new to tell ya woahoho about some wild wild life here comes the doctor in charge ... re comes the doctor in charge woahoho she's got some wild wild life ain't that the way you like it? ho ha! living wild wild life. I wrestle with your conscience you w ... ors Check out mr. businessman oh ho ho he bought some wild wild life on the way to the stock exchange ... the
82 38.Can You See Me(4) my knees? Whoa yeah Can you see me baby Baby please don't leave. Yeah if you can see me doing that you can see in the future of a thousand yea ... hear me crying all over town? Wo yeh. Can you hear me baby crying'cos you put me down? If you can hear me doing that you can hear a freight train coming from a th ... me singing this song to you?(Oh you gotta listen to me baby) Can you hear me baby singing this song to you? If you can hear me sing you better come home like you ...
83 10.Happy People(Originally Performed by R Kelly)[Backing Track] record on Whoa oh whoa oh whoa oh whoa yeah whoa yeah whoa oh whoa oh whoa oh whoa yeah whoa whoa Tell me what do we do when the dj's playin our favorite groove we step to when the whole night through And what do we do when w ... ed up and in the mood we step wo what A steppers groove Where do we go soon as the weekend gets here the club why to party and have some fun What is it that can
84 9.Strangers In The Night Ooooooh. Wooooh. Strangers in the night exchanging glances ... the night exchanging glances wondering in the night what were the chances we ... ight what were the chances we would fall in love before the night was through. Something in your eyes was so exciting and in your smile o ... o exciting and in your smile ooh inviting. In my heart I knew I must have you. Strangers in the night lonely people. Strangers in the night up to the moment we sa ... f
85 1.The Show Must Go On eah yeah Ooh inside my heart is breaking My make- up may be flaking But my smile still stays on Yeah yeah ... mile still stays on Yeah yeah whoa wo oh oh My soul is painted like the wings of butterflies Fairytales of yesterday will grow but never die I can fly- my friends The show m ... on(yeah) the shom must go on Ooh I'll top the bill I'll overkill I ha
86 5.Wukking Up ng Up Whoa yo yo yo yo yo yo yo Yea yeah yeah yeah yeah yeah Hey hey Whole day we jammin Is Whole night we wukkin Is whole day we jammin I ... some short and some tall We doh worry bout specs once we having a ball Is whole day we jammin(jammin up) Whole night we wukkin(wukkin up) Whole day we jammin(jammin ... de stage dem pass Cumbermere Oh ah love it when dem babe men wuk up meh rear Whole day we jammin Is whole night we wukkin(wukkin up) Is whole day we jammin(j
87 7.Happy People(Originally Performed by R. Kelly) record on Whoa oh whoa oh whoa oh whoa yeah whoa yeah whoa oh whoa oh whoa oh whoa yeah whoa whoa Tell me what do we do when the dj's playin our favorite groove we step to when the whole night through And what do we do when w ... ed up and in the mood we step wo what A steppers groove Where do we go soon as the weekend gets here the club why to party and have some fun What is it that can
88 6.Best Day of My Life(Gazzo Remix Extended) he clouds Wo-oah-oah-oah-oah-oh(Wo-oah-oah-oah-oah-oh) I stretched my hands out to the sky We danced with monsters through the night ... th monsters through the night Wo-oah-oah-oah-oah-oh(Wo-oah-oah-oah-oah-oh) I'm never gonna look back whoa Never gonna give it up no Please don't wake me now This is gonna be the best day of my life My life-ah-ah-ah-ah-ah-ife This is ... then the sun came crashing in Wo-oah-oah-oah-oah-oh(Wo
89 33.Movie Medley wn LennonJohn(lenmac Account) Mc Cartney PaulJames Roll up roll up for the magical mystery tour Step right this way Roll up roll up for the ma ... ve got to hide your love away Wo wo I never realized what a kiss could be This could only happen to me Can't you see? Can't you see? That when I tell you that I love ... en I tell you that I love you oh You're gonna say you love me too oh And when I ask you to be mine You're gonna say you love me too It's been a hard day
90 3.I can't turn you loose ust171969 woodstock) I can't turn you loose if I do I'm gonna lose my mind I can't never turn you loose if I do I'm gonna lose my mind ... f I do I'm gonna lose my mind Whoa I can't turn you loose for nobody I love you yes I do huh! Hip-shakin' mama I love you love no one but you Hear me baby I call ... baby! Hey baby baby baby Now wooh baby huh! Talkin' about my baby Oh baby huh about my baby Baby baby I love you I gotta do everything ha! Baby! My! My my my bab
91 1.The Show Must Go On(Live Theatre National de Chaillot Paris1997) eah yeah Ooh inside my heart is breaking My make-up may be flaking But my smile still stays on Yeah yeah ... mile still stays on Yeah yeah whoa wo oh oh My soul is painted like the wings of butterflies Fairytales of yesterday will grow but never die I can fly- my friends The show m ... giving in On- with the show Ooh I'll top the bill I'll overkill I ha
92 72.My Love Is Like...Wo- Main Mix Album Version Is Like...Wo- Main Mix Album Version My love is like... ... ersion My love is like... whoa See baby I know you done had your share of girls I am more than confident You ... I am more than confident You won't ever have to search any streets for Affection I got you What kind of girl you like I know my looks can be deceivin' Tell me am ... the night My love is like... whoa My kiss is like... whoa My touch is like... whoa My sex is like... whoa
93 4.A.I.N.Y.(愛你) 只有空氣冷漠地回應 OH給你我的心能否請你別遺棄一句愛你愛你愛你愛你能否再也不分離 ... 愛你能否再也不分離 OH給你我的心爲什麽你卻給了我孤寂就算愛你愛你愛你愛你可能你也不想聼你的擁抱曾經 ... 一劃一筆刺在我心裡 OH給你我的心能否請你別遺棄(I gave you everything Never Asked for anything)一句愛你愛你愛你愛你能否再也不分離(I wish that you could stay Ha! It's just my
94 5.IceBreaker(LEE MINHYUK& PENIEL&JUNG ILHOON) op secret wo걱정하지말고 Come on the dance floor한번맛보고가 IceBreaker ... dance floor한번맛보고가 IceBreaker wo자기야한번쯤솔직해져봐봐봐 I know you're feeling it too right여긴다내려놔야매너야 Yeah alright진짜너를보여봐 Aye너어딜봐 Aye aye어나를봐 Aye aye딱오늘만날이해해줘 I'm sorry mom날 ... friends no여기서한얘기는 Top secret wo걱정하지말고 Come on the dance floor한번맛보고가 IceBreaker
95 1.泡泡(シャボン玉) Ai!(小川麻琴) WOW WOW WOW(加護亞依)「愛的人只有你」我如此地相信著但是(新垣里沙) Ai!(高橋愛 ... 川梨華&小川麻琴) OH!(全部成員)叫我等待卻不回來愛情ー切是泡泡(矢口真里)如果下次我再戀愛的話 ... Ai!(石川梨華) WOW~(過希美) Ai!(小川麻琴) Ai!(全部成員)[羅馬拼音] Ai s ... 重) Ai(梨華) Wow wow wow(亞依) Naite sumu nara nakiyagare Subet ... a(美貴)