魔鏡歌詞網

關於 we + have + a + party + 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 1.PARTY 黃國榮-PARTY1.PARTY作詞蕭駿峰、DAVID作曲林家謙 It's Friday night with the shiny lights Me and the homies gon' Get down Like a dynamite tonight I might te ... tear up the roof like(Bown!) We make them bottles Pop(pop) And let me see you Drop(drop that) ... et me see you Drop(drop that) we gon live up to the Most For all of that lets Toast(salute) Yeah you know ... s Toast(salute) Yeah you know we bring the heat up. better call the firemen Ye
2 2.Party Time 黃國榮-PARTY2.Party Time作詞林家謙作曲林家謙 It's Friday night with the shiny lights Me and the homies gon' Get down Like a dynamite tonight I might tea ... tear up the roof like(Bown!) We make them bottles Pop(pop) And let me see you Drop(drop that) ... et me see you Drop(drop that) we gon live up to the Most For all of that lets Toast(salute) Yeah you know ... s Toast(salute) Yeah you know we bring the heat up. better call the firemen Yeah
3 2.Love You Right|Dec2015 e the day we met at the party Have you thought about me I think I need a little more of that body Sorry for calling you so late I promise it'll be worth the wait ... e back to your mind Why don't we make love tonight keep your lips pressing onto mine with our bodies intertwined Every time I see you with that killa skin tight s ... e back to your mind Why don't we make love tonight keep your lips pressing onto mine with our bodies intertwined I just want to love yo
4 2.Tonight y friends we just go ridin' till the morning and we goin' til the A.M. She and all her homies never leave us feelin' lonely and ... r leave us feelin' lonely and we're young and blessed amen The best for each time ... d amen The best for each time we all meet up Whether or not we fill up a cup Forget about the past weekJust gotta ask me Where the spot is tonight that ... here the spot is tonight that we're turnin' up Slowly driving to the hills tonig
5 15.5 am(feat. MONEYEZ) hotel5am party in the hell5 am5 am5 am get atm5 am5 star top floor at high level city hero現在為你解說 tv上面看不到的channel from the getto yeah ... 到的channel from the getto yeah we see the morning the sun rising我的作品過癮你的作品boring in the game ... g我的作品過癮你的作品boring in the game we like red flag with5 yellow stars幫你媽媽充了30萬的公車的卡不一樣的朝九晚五 yeah你看日落我看日出 yeah科比都醒了

6 3.跳電(feat.寶貝) the room We here to have a party All ya treaks get naughty Common放送電音讓你身體跟著跳連小孩大人運將也都在跳電huh Put hands up Common來跳電連阿公阿媽阿伯也都在跳電連DJ.DJ家里也都在跳電臺電臺電拜托你別再跳電穿上了新鞋出發逛街 ... ith all my ladies in the room We here to have a party All ya treaks get naughty Common放
7 11.After Party >11.After Party feat.鐵竹堂Scottie作詞姚中仁作曲姚中仁、陳恒義( ... 法胎死在腹中她選擇了party party all night long或許寂寞的人才懂 ... g或許寂寞的人才懂 Party人來瘋她早就猜中 Life is a party party going on.她說這裡結束後 After Party請你跟著我 After Party別想這麼多 After Party We can Have a Party After Party In The Party After Party
8 7.世紀婚禮 lieve一生一世 We'll have our rainy days but it'll be okay. This memory will stay世紀婚禮我仲記得求婚那日六月四號最正一份禮物 Surprise ... 婚禮我仲記得求婚那日六月四號最正一份禮物 Surprise party非常之驚喜所以將份驚喜還返俾你戒子買咗雖然冇系身上就算冇帶答案都系一樣 ... lieve一生一世 We'll have our rainy days but it'll be okay. T ... lieve一生一世 We'll have our rainy
9 4.Be With You hat's why we'll break through And I don't care what they say I'm gonna be with you I'm gonna be with you I wanna be with you我不在乎怎麼做 I'm gonna ... 我們的夢當再多困難只要牽手就變得不同 That's why we'll break through And I don't care what they say I'm gonna be with you I'm gonna be with you I wanna be with you我不在乎怎麼做 I'm gonna ... s to Miami rockin Tenjune NYC party up at club Bling till6 in da morning don't want yo body figure sexu
10 1.讓奇妙飛翔 Together we are one Come on everybody have some fun Cause the party's only just begun Come and join us now sing along Together ... in us now sing along Together we are one浪漫的列車載著燦爛的夢想(載著燦爛的夢想)看煙花(你我他)
11 9.I Don't Think He's Coming knew you have been waiting for him for quite a while But you're having too much fun to wave this world goodbye I don't think he has something ... me clean it up yourself As if we really need your help* I know he sees me I know he feels me I know he's up there Somewhere among those stars and the pilot lights ... e just don't wanna wreck this party And he knows that we will do just fine We just have to see him in our minds And he knows that ... n our minds An
12 8.World Peace 就好不管有什麼天氣 We Ganna Have A Party明天太陽還是跑不掉 Show Some Love一點的愛情 ... Love一點的愛情 Have A Litte World Peace昨天在工作的路上我發覺世界不太和平前面那堆自以為美的醜女竟也管到隔壁家的狗放屁 It don't even matter what you look like禿頭 alright醜的要命沒有必要哦哦哦髮型怪怪走路又怪 ... in Africa我受不了你囉唆 If your dad wears high sox Uses brylcream And ch
13 5.Good love ord in so we can vibe like that Make me go uhh uhh uhh plus two it's a good love Keeping me high day and hight with every part of ya Oo honey你 ... w me Another chance for us to have a real party tonight Say good love good love!!
14 10.Speak Softly Love 鄭智化-Music Party In 北京10.Speak Softly Love Lyrics L.Kusik N.Rota Music L.Kusik N.Rota Speak softly love and hold me warm against your h ... ender trembling moments start We're in a world our very own Sharing a love that only few ... Sharing a love that only few have ever known Wine-colored days warmed by the sun Deep velvet nights when ... e sun Deep velvet nights when we are one Speak softly love so no one hears us but the sky The vows of love ...
15 3.人在走.我在走 知道你的名字是什麼 WEJUST WANNA HAVE FUN!( SING)走在街上看著每一個人你看著我我也看著你 SO WHY DON'T ... 上看著每一個人你看著我我也看著你 SO WHY DON'T WE KILL EACH OTHER I THINK I MUST BE媽的CRAZY( VERSE3) CHIC CHECK MICROPHONE CHECK I GOT MY D.J. M.C.JERRY'S ON MY BACK IN THE RAP NOW ... HE RADIO HEY HO CHECK OUT AND WE DON'T STOP TO THE HOT TIC TIC TOC YA DON'T STOP IT'S A ME A AND I'M IN FULL EFFECT AND I BIGIDY BUSTA BIGI
16 8.Look both ways under the party lights Dancin' the night away Show girls gigolos see and be seen When it's time to go Save the last dance for me They say the ... You don't need another lover Have your fun oh(but) darlin' please Woh Baby Baby look both ways before you break my heart Think of happy yesterdays ... art Think of happy yesterdays we shared right from the start Think of sad tomorrows if ... art Think of sad tomorrows if we're far apart Oh look both ways befor
17 10.Steppin' Out th me The party's a bore it's bound to get worse Let's slip out somewhere and engage In our own celebration Let me pour you some wine Are you ... ust stand here and think What we can do to eachother No we don't have to dance If you're thinking of ste
18 1.讓奇妙飛翔(粵) Together we are one! Come on everybody have some fun Cause the party's only just begun Come and join us now sing along Together ... in us now sing along Together we are one!奇想的鐵路巡遊萬變的地圖(乘坐這幻變鐵路)同起舞(尋夢去
19 7.Peace? odern fur party朝那裡的雅痞射擊了牠的脈衝光。 and shoots pulse laser at the yuppies.使用合成皮的老闆說 The owner of synthetic leather says「且慢我沒傷害你們的身體只用了勞工的血汗。」'Wait ... death because我穿過皮革 because I have once worn leather也吃著肉沒資格寫這歌。 feasting on meat not qualified to write this song.把你腳掌剁掉讓你看著自己失血 Chop your feet off and let you wa ... es anyway用鮮血編
20 1.R U Naughty? hat's all we need one two three follow my lead hey you what'chu doin' over there? c'mon don't be shy i promise you'll ... don't be shy i promise you'll have fun:)喂阿怕你怕乜嘢醜阿無態我灌你電油嗱阿痛阿痛最多拖你走陪我去玩不講理由頭上有七綵燈光瀉下來又有轟天的音響撲面來 babababa who's my ... 來又有轟天的音響撲面來 babababa who's my party boy求刺激不壓抑借一借開曳啲曳啲(明明有意思)你曳邊個

21 1.Forever Young the time we could stay this way with you eh as long as its you i could die in this moment forever young forever young forever young forever y ... t me feeling right right know we got that bomb bomb come again come again[verse3: jennie] forever young boy so ... jennie] forever young boy so we ride or die yeah we run nonstop its just you and i this red sunset you are sitting next to me pinked out murdered out like it ain't a thing ... red out like it ain't a thing w
22 2.Party After Dark(Safehouse)(feat. P.Keys) y 022.Party After Dark(Safehouse)(feat. P.Keys)作詞 tye作曲 tye編曲 tye、余竤龍 Hey baby hello I wish that you could leave me alone but you can' ... n't help yourself baby I know We got a problem and we're losing control You're like some modern Mona Lisa Maybe I could use a healer Every mu'fucker wanna try come steal her Same song ... different beat don't feel ya We ain't trying to get rowdy we ain't trine get loud Maybe you could use a dealer .
23 5.Breakfast For You an法蘭 This weekend we can't be together Cause you have your own work This weekend is our anniversary But we are far apart So I walk up and down on the street Look for one night ... the street Look for one night party So I make myself free in dancing A ... 道不能嗎 This weekend we can't be together Cause you have your own work This weekend is our anniversary But we are far apart So I walk up and down on the street Look for
24 6.Party After Dark(Safehouse)(feat. P.Keys) enry6.Party After Dark(Safehouse)(feat. P.Keys)作詞 tye作曲 tye編曲 tye、余竤龍 Hey baby hello I wish that you could leave me alone but you can' ... n't help yourself baby I know We got a problem and we're losing control You're like some modern Mona Lisa Maybe I could use a healer Every mu'fucker wanna try come steal her Same song ... different beat don't feel ya We ain't trying to get rowdy we ain't trine get loud Maybe you could use a dealer .
25 28.全身暑假 verything We're all like queen& king Go hit the beach in the sunshine Everybody gives me five Come girls come boys Let's ... ve Come girls come boys Let's party and have some joy This place belongs to you and me Lots of fun is guaranteed.你脫下羽毛我揭下紗布為烈日魅力而共舞各有人愛慕各有著喜好烈日下共處別迷途 its alright最爽快的愉快像放題讓我 ... 由泛濫 Hey! Don't be shy you can have it allJoin the crowd and get some
26 12.The Rabbit Chase Garden Party on Mars(火星上的下午茶) se Garden Party on Mars(火星上的下午茶)作詞Joanna Wang作曲Joanna Wang編曲 RogerJoseph ManningJr. ... Wang編曲 RogerJoseph ManningJr. We have some tea Cupcakes and cream puffs Let us enjoy our revelry Look at your eyes Your cheeks are rosy O what a lovely sight to see! ... rflies Dance in the garden Flowers and ribbons in your hair Pink peon
27 8.全身暑假 VERYTHING WE'RE ALL LIKE QUEEN& KING GO HIT THE BEACH IN THE SUNSHINE EVERYBOY GIVES ME BOYS LET'S ... EVERYBOY GIVES ME BOYS LET'S PARTY AND HAVE SOME.JOY THIS PLACE BELONGS TO YOU
28 2.Borderless ing Let's have a party Everything is all right Let's dancing all night(日文)*Borderless it's alright So dancing all night Take me to the midnight And s ... oonlight Don't stop the music We are the party Everything is all right You're in the spotlight*(日文) Everybody get up Let's ... t*(日文) Everybody get up Let's have a good time Everything is alrightJuparty all night Everybody's dancin' So show me your heart Everything is alright Let's groovin
29 7.Come On Over ome gonna party all night long I know you know I just want us to go The fun ... I just want us to go The fun we'll have you'll never be alone So boy won't you come ... e alone So boy won't you come We will party till the dawn Listen to me(All I
30 8.熱鬧Medley verything We're all like queen and king Go hit the beach in the sunshine Everybody gives me five Come girls come boys Let ... five Come girls come boys Let party and have some joy This place belongs to you and me A lot of fun is guaranteed你脫下羽毛我揭下沙布為烈日魅力而共舞各有人愛慕各有著喜好烈日下共處別迷途 REPEAT*#神秘海灣完美海灘攤開的風景急 ... 由氾濫 Hey! Don't be shy you can have it allJoin the crowd and get s
31 10.全身暑假 VERYTHING WE'RE ALL LIKE QUEEN& KING GO HIT THE BEACH IN THE SUNSHINE EVERYBOY GIVES ME BOYS LET'S ... EVERYBOY GIVES ME BOYS LET'S PARTY AND HAVE SOME.JOY THIS PLACE BELONGS TO YOU
32 16.Medley(Victor隆重登場全身暑假一面之緣) verything We're all like queen and king Go hit the beach in the sunshine Everybody gives me five Come girls come boys Let ... five Come girls come boys Let party and have some joy This place belongs to you and me A lot of fun is guaranteed你脫下羽毛我揭下沙布為烈日魅力而共舞各有人愛慕各有著喜好烈日下共處別迷途 Repeat*#神秘海灣完美海灘攤開的風景急 ... 由氾濫 Hey! Don't be shy you can have it allJoin the crowd and g
33 3.全身暑假 VERYTHING WE'RE ALL LIKE QUEEN& KING GO HIT THE BEACH IN THE SUNSHINE EVERYBOY GIVES ME FIVE COME GIRLS COME BOYS LET'S ... VE COME GIRLS COME BOYS LET'S PARTY AND HAVE SOMEJOY THIS PLACE BELONGS TO YOU
34 3.全身暑假 verything We're all like queen& king Go hit the bitch in the sunshine Everybody gives me five Come girls come boys Let's ... ve Come girls come boys Let's party and have some joy This place belongs to you and me Lots of fun is guaranteed.你脫下羽毛我揭下紗布為烈日魅力而共舞各有人愛慕各有著喜好烈日下共處別迷途 its alright最爽快的愉快像放題讓我 ... 由泛濫 Hey! Don't be shy you can have it allJoin the crowd and get some
35 1.組曲(It's A Party愛你是我的自由 La Bamba+It's A Party) 組曲(It's A Party愛你是我的自由 La Bamba+It's A Party)(A).It's A Party The night is young and so are we The music's perfect just like you and me ... perfect just like you and me We've been workin' baby all week long So let's not waste the chance to get it on Watch my body feel my every move Let's get closer let's get in the groove Turn ... ce to get on down Baby it's a party We are gonna dace the night away You donhave to wor
36 6.Happy New Year ough.Here we are Me and you.Felling lost And feeling blue.It's the end of the ... ling blue.It's the end of the party And the morning.Seems so grey So unlike.Yesterday Now's the time For us to say Happy new year.Happy new year May ... y new year.Happy new year May we all.Have a vision Now and then.Of a world where Every neighbour is a friend Happy new year.Happy new year May ... y new year.Happy new year May we all.Have our hopes Our will to try.If we(!
37 1.It's a party 李玟-Coco's Party1.It's a party Lyrics W.Afanasieff R.Thicke Music W.Afanasieff R.Thicke The night is young and so are ... The night is young and so are we The music's perfect just like you and me ... perfect just like you and me We've been workin' baby allweek long So let's not waste a chance to get it on Watch my body feel my every move Let's get closer let's get in the groove Turm me ... ce to get on down Baby it's a party We are gonna d
38 2.Safe In The Arms Of Love 李玟-Coco's Party2.Safe In The Arms Of Love You say myh heart's an open book There are paes of my life you never seen You'll always ther ... r seen You'll always there between the lines But there so much more you just can seem to read Pieces of dreams pull us our separate ways But ... pull us our separate ways But we'll return some day So let the wind blow'cause my heart knows ... ind blow'cause my heart knows We're meant to be together from the start When th
39 6.Colors of the wind 李玟-Coco's Party6.Colors of the wind Lyrics Stephen Schwarts Music Alan Menken You think you own whatever land you land on The earth is ... you never knew you never knew Have you ever heard the wolf cry the blue corn moon Or asked the gring bobcat why be grinned Can you sing with all the voices of the ... he forest Come taste the sun-sweet berries of the earth Come roll in all the riches all around you And for once never wonder what they're worth The rainstrom and
40 1.In The Summertime when the weather is high You can stretch right up and touch the sky When the ... up and touch the sky When the weather's fine You got women you got women on your mind ... en you got women on your mind Have a drink have a draft Go out and see what you can find If her daddy's rich take her out for a meal If her daddy's poor just do what you feel ... e lane Do a ton or a ton an' twenty-five When the sun goes down You can make it make it good in a lay-by ... e it
41 16.Never Say Goodbye(帝女花英文版) e the day we said goodbye Tears are swelling in my eyes I just can't sleep all the time Thinking of you all the while Why Oh why Can't ... ll the while Why Oh why Can't we try Why did you did you ever go You made me so sad When I thought I'd ... me so sad When I thought I'd have to go on without you by my side駙馬 I know I am not a lucky guy Though I know love is blind Never thought that you don't mind Tru ... ase don't say that to me Said we're through and th
42 3.Wonderland show now We're Outta Space We're gonna go with the flow now Yeah Phat去左去右將身體融入呢個節奏無人會怕醜係飲醉之後如果覺得熱即管解開鈕扣動作開始有啲挑逗腳步開始好似有些飄浮我大膽要求你對孅孅玉手盡量係我背後漫遊我要知你對我有意思快啲話我知你用緊慨香 ... ma make you my lady and maybe We can make some babies My Bonnie partners in crime ... s My Bonnie partners in crime We'll be toge
43 3.First Kiss irl Let's have some fun Party all night long(Let's go!!) When I first saw you girl in school You and your friends walking up to me Looking so cute with your ... nce I'm feeling so frustrated We're hand in hand everybody sing oh oh oh oh Let's make it our first kiss I know I'm not a perfect boy No money no car got zits all ... nce I'm feeling so frustrated We're hand in hand everybody sing oh oh Baby kiss me why do you keep me waitingJust this once I'm feeling so frus
44 2.On& On 足夠別猶豫快加入這場party當夜幕降臨壓力麻痹身體大腦漸漸無法思考是時候丟掉包袱跟我跑 I'll give u what u want(ah hah ah) Check me going back to front(ah hah ah) I'll give u what u wan ... 'll give u what u want Yeah I have it all Check me going back to front ... 醒)別猶豫快加入這場party當夜幕降臨壓力麻痹身體大腦漸漸無法思考是時候丟掉包袱跟我跑 I'll give u what u want(ah hah ah) Check me going back to fr
45 2.First Kiss irl Let's have some fun Party all night long(Let's go!!) When I first saw you girl in school You and your friends walking up to me Looking so cute with your ... nce I'm feeling so frustrated We're hand in hand everybody sing oh oh oh oh Let's make it our first kiss I know I'm not a perfect boy No money no car got zits all ... nce I'm feeling so frustrated We're hand in hand everybody sing oh oh Baby kiss me why do you keep me waitingJust this once I'm feeling so frus

46 2.Can we not forget 2.Can we not forget Back back in the days how ... br> Back back in the days how we started with so much faith? Did they forget what they said or was the change the end? The world may push you away But I will alwa ... cannot forget the devils that we met They put their fists in our throats Che ... their fists in our throats Chewed all the things we held close And crammed our minds with misinformation My voice dies in the white noise bet ... ce dies in the w
47 2.Pour out some liquor .A.G.歹徒成員 Party開始 you better準備好一點weed Champ champ fellas酒杯放好開喝 Pour out s ... RIDE杯杯飲盡 have fun with us hater別靠近you don't wanna f**k with us歹徒成員in da building motherf******rㄎㄧㄤ了茫了地轉天旋holy shit操他媽的哈怎麼Roll paper上放上等貨就怎麼麼抽 ... its getting lit you know is a party imma send you addy come to my party is litty litty litty我們從八零趴到一七 is litty litty
48 4.Funkyparty br>4.Funkyparty作詞李小雨作曲和平和浪 It was a morning ... >作詞李小雨作曲和平和浪 It was a morning we were all sober from the bar Couples of beers saved my soul from the dark His little sister wants my number as a start But I ... ts my number as a start But I have my thought so that I said to her none You cannot sing cannot sing cannot sing I come to rule come to rule come to rule You don' ... e sing with me Let this funky party make yo
49 3.RUN RUN RUN(大章魚樂隊 Octopuss) SO Hey to have a good time listen to what I say if you wanna feel fine! Boy ... y if you wanna feel fine! Boy we gonna have a good time and wait jump straight in come on and get it! RUN RUN RUN WOULD YOU SHARE SOME FUN? I SAY RUN NOW! I SAY RUN RUN RU ... gain come on be with me! Babe we're goin' to a party join us and you'll see something
50 31.Love Of The Common People(Paul Young) e doesn't have A dress without a patch For the party to go But you know she'll get by'Cause she's living in The love of the common people Smiles from the heart Of a family man Dad ... n It's a good thing You don't have a bus fare It would fall through the hole In your pocket and you'd lose it In the snow on the ground You got to walk into town ... nd the chills stay away'Cause we take'em in stride For family pride You know that faith Is in your foundation With a whole l
51 9.Pride 찾기위해나는또달려 We're gonna have a party This is the finale예전에네가알던그모습이아닌걸 Y ... 타 Forever We're gonna have a party This is the finale예전에네가알던그모습이아닌걸 Y ... 아빠보고있어저위에 We're gonna have a party This is the finale예전에네가알던그모습이아닌걸
52 9.Super不明 ire電流超載太熱 we getting closer and closer感覺就像戀愛 so do ... ire電流超載太熱 we getting closer and closer感覺就像戀愛 so do it's over and over快樂趁現在[愛紗]just419 super super super super booming super booming super boom ... oom boom boom boom boom let's party for one night boom boom boom boom boom let's ... oom boom boom boom boom let's party for one night have fun have fun everybody一起fun have fun have
53 8.柯夢波丹Cosmopolitan 、高正恩作曲周勝宏 Welcome to my dance floor tonight. This party night. There is a drink in pretty girl's hand. Cosmopolitan is here With no vigor in daily life. Suffering in her eyes. Put do ... wn all your troubled anxious. Have your drink and dance. Take a sip of martini-glass. You gonna dancing high. Melon s ... ou gonna dancing high. Melon sweet and cheery-puff-red. Fragrance and taste. Deeply attracted by her bright sight. Please give me a sign Put down al
54 3.Meat- Eater the lunch We're made of flesh and bones Right now!Eat it!你的聲音刺進我的身體無法抗拒讓我意亂神迷 you can turn the ... 身體無法抗拒讓我意亂神迷 you can turn the party on! you can turn the party on! I'm in my way I like it Who's in my way I eat it you can turn the feast on~~ you can turn the ... e feast on~~ you can turn the party on! you can turn the party on! I'll break you down I'll break you down I'll break you down I'll
55 2.Life Time Soundtrack 川本舖 Night party is coming to town. People sing R&RWe have to find sweet little girl All we need are every lies体揺らす音楽と古臭いradio、使い古しサブカルチック Our story is gash絡まったイヤフォンも今放り投げて夕方goes to dark Baby one step ahead Tonight ... k Baby one step ahead Tonight we love dance絡めた手を解く Two figures go dark ... ック! Night party is coming to town. People sing R&RWe(!
56 1.Ugly People Song w I can't wear dress because I am fat I can't talk to boys because I ... can't talk to boys because I have pimples I can't go to party because I am ugly I'm so ugly I look at those beautiful girls Thinking when I can become one of them But it will never never n ... re Ugly people are so special We're just not ready to be so special When everybody likes pretty girlsJust like everybody likes mcdonalds A hamburger just costs fe ... s Ugly people cost a lot more We w
57 5.邊玩邊忙 趁現在 LET'S HAVE A PARTY先忘了BUSY今晚我就要累趴我的身體 ... 我就要累趴我的身體 WE MAKE MONEY BUT IT'S NOT EASY就算是徹夜狂歡也
58 3.緊褲子 hat's how we met And love each other讓我們跳舞又跳舞又跳舞 Do ... 著我一起瞎混一整晚 Have good night That's how we met And love each other讓我們跳舞又跳舞又跳舞 Do ... 沒來臨 It is party time反正我們趕不上地
59 4.COSMIC GIRL .mo.-AFTERPARTY4.COSMIC GIRL never what it was...never what it could ... it was...never what it could have been...between me and you... casual as the rain...tender as the evening breeze a silent moment...chattering passerbys time is frozen with inno ... scent of your skin...like flowers up in heaven sentiment for you and me...short-lived in your heart as ... .short-lived in your heart as we caress though we are distant...we're in harmony[cho
60 6.光之城(City Of The Lights) ere to go we never know. Rolling down the city of the lights up.(Everybody follow me light city so pretty ... ollow me light city so pretty we finding在這裡 You know we living in the darkness.) We running up we chasing down. The city of the lights we're falling down.(Ain't stopping won't stopping flow killing no crying keep it moving keep it fighting You know ... ing keep it fighting You know we living in the darkness.) City of the lights without y
61 4.超女時代 曲譚國政監製譚國政 We are the DIVA ofJustice Nations Dun try to push your luck too far and Dun you dare to think ... far and Dun you dare to think we are just like the others Like those who you ... the others Like those who you have known from your party world Kitty Boyz sit down and let me tell you who ... down and let me tell you who we really are This ain't a game Your love is a shame Be ... a game Your love is a shame Behave you can't Here (|
62 7.超女時代(Remix) erry Chan We are the DIVA ofJustice Nations Dun try to push your luck too far and Dun you dare to think ... far and Dun you dare to think we are just like the others Like those who you ... the others Like those who you have known from your party world Kitty Boyz sit down and let me tell you who ... down and let me tell you who we really are This ain't a game Your love is a shame Be ... a game Your love is a shame Behave you can't Here we come You ma
63 7.Shout It Out Loud(2012 Remix) emix) Well the night's begun and you want some fun Do you think you're gonna find it(think you're gonna find it) You got to treat yourself ... things that you've been told We can't do it any other way Everybody's got to rock and roll whoo oh oh Shout it shout it shout it out loud Shout it shout it shout ... the neighborhood And get the party started(get the party started) Don't let'em tell you that there's too much noise They're too old to really understand You'll
64 4.Wonderland featuringJanice衛蘭 show now We're Outta Space We're gonna go with the flow now Yeah Phat:去左去右將身體融入呢個節奏無人會怕醜喺飲醉之後如果覺得熱即管解開鈕扣動作開始有啲挑逗腳步開始好似有啲飄浮我大膽要求你對孅孅玉手盡量喺我背後漫遊我我要知你對我有意思快啲話我知你用緊 ... ma make you my lady and maybe We can make some babies My Bonnie partners in crime ... s My Bonnie partners in crime We'll be togeth
65 11.Why Can't U girl and have a party Open Chat it's getting late High school girl will compensate She'll be over round midnight Yo get the drugs let's do this righ ... oung so firm so rough and so sweet And in the heat of it all the girl ... lan「F*ck! We're going to jail Pass me a knife and
66 1.Welcome To U.F.P. r Friends Party(不熟的朋友派對)-我們好聰明( ... 派對)-我們好聰明(We Are So Wise)1.Welcome To U.F.P.作曲 Unfamiliar Friends ... F.P.作曲 Unfamiliar Friends Party this is a beautiful world we have lots of interesting things like the star in the sky and the music easy on the ear everything is true everyone can enjoy this ... true everyone can enjoy this party that we prepare for you now i count down from six five
67 2.Swallow r Friends Party(不熟的朋友派對)-我們好聰明( ... 派對)-我們好聰明(We Are So Wise)2.Swallow作曲 Unfamiliar Friends ... llow作曲 Unfamiliar Friends Party i don't wanna get my way i just wanna on my way don't tell me that's a crime*3 The hope I held inside With you was kept alive ... in every town in every way i have my soul swallow my sorrow i have my mind swallow my horror somthing
68 1.耶誕夜未眠 give up& We could get it!渝:要開朗 ah!ah!ah!不迷惘 wow!oh!oh! ... 渝:要開朗 ah!ah!ah!不迷惘 wow!oh!oh! Have a crazy party YA~I~YA~I~YA幻璃:燦爛星空下拿起螢光棒忘掉憂愁跳起舞步全員:千年歡喜的時光 Yeah! Merry Christmas Eve金魚:展開雙手迎向未來昨天多難過也不例外全員:千年歡喜的時光 Yeah! Merry Christmas Eve幻 ... 魚:要開朗 ah!ah!ah!不迷惘 wow!oh!oh! Have a crazy party YA~I~YA~I~YA玄:燦
69 9.Ra-Men Song out at a party shorty hottie new mesarati Burberry Air One know you ... ati Burberry Air One know you wear one hot in the Gucci skirt with your hair done girl wanna smoochie flirt I! I'ma ... wanna smoochie flirt I! I'ma have fun langkawi on a beach in the hot ... do精心策劃的午夜Party全副武裝準備就緒看那群女孩辣到不行全身Energy急需放電染金髮長腿大眼妹在舞池中央狂撒野我靠在DJ台旁邊目不轉睛流口水感覺就快
70 6.Ra-Men Song out at a party shorty hottie new mesarati Burberry Air One know you ... ati Burberry Air One know you wear one hot in the Gucci skirt with your hair done girl wanna smoochie flirt I! I'ma ... wanna smoochie flirt I! I'ma have fun langkawi on a beach in the hot ... do精心策劃的午夜Party全副武裝準備就緒看那群女孩辣到不行全身Energy急需放電染金髮長腿大眼妹在舞池中央狂撒野我靠在DJ台旁邊目不轉睛流口水感覺就快
71 5.Happy Party r>5.Happy Party作詞 Chatchai Chabamnej陳冠樺作曲 Chatchai Chabamnej ... amnej陳冠樺作曲 Chatchai Chabamnej welcome tolovely party we've got the happy party. we like the lovely party. we'll have the party dance. that為什麼這麼吵裡面到底有什麼?我好久沒跳舞了星期 ... 在一起 let's party we like to party.心中如果happy就靠過來 let's party we like to party.
72 6.Ya! nd to the weak or the witless Easily it will be just another victory Kick it in reverse from the dock to the hickory The flow is kind of mella ... Coming to ya coming to ya Ya we gonna do ya Coming to ya coming to ya Ya ... Coming to ya coming to ya Ya we gonna make ya Dancin' to the hard cope figgidy Funky rap ... e hard cope figgidy Funky rap we're the3大哥's on the wiggidy way back Chigidy check check baby yo baby yo Say ... eck check baby yo baby yo Say we(
73 4.音樂還是繼續FUN The Party-七個Happy Party4.音樂還是繼續FUN作詞陶喆朱約信作曲陶喆編曲陶喆製作人陶喆(Alan)嘿!你問我之不知道什麼叫作FUNKY MUSIC我剛剛走在公園裏面正想問你這個問題你跟我說我跟你說我們說來說去還是一直不知道什麼是FUNKY(小向)音樂它是我的棉被 ... E MT FA小毛驢這一段究竟是什麼東西 Whay are we gonna do?What are we gonna do?(我) Whay are we gonna do?What are we
74 8.Wiped Out ed out! I went to a party just so smartly cool as cool could be I knew i could make it knew i could shake it lose some fancy free So i ... it lose some fancy free So i went to the table and reached for a bottle And poured me a glass of wine Took a few sips and looked around i was feelin' fine But an ... d at you and then i knew that we were gonna have some fun So i thought to myself wine was out ... hought to myself wine was out we should switch to r
75 3.This is how we do is is how we do*Chronic This Is Dope Beat This Is What It Is This Is How ... his Is What It Is This Is How We Do Make music Keeping Play It*2*台中Peatle Let's Go I Got Da Dream來自街頭的生命揚起了旗U Can See Me In My Hood Represent Yellow Boy Superstar ... sent Yellow Boy Superstar Cuz We Have Big Thang接受了洗禮 One4 Da Pride正創造這奇蹟 Two4 Da People你我聆聽了同樣的旋律我拿出鑰匙打開那光芒正竄起擺放著的唱片一
76 4.Rock And Roll Party And Roll Party(you've got great expectations) I'm telling you people ... tions) I'm telling you people We're just gonna have ourselves A rock and roll party(!
77 30.It's A Party(李玟) 30.It's A Party(李玟)作詞 Walter Afanasieff Thicke Robin A.作曲 Walter Afanasieff Thicke Robin A. The night is young and so are ... The night is young and so are we The music's perfect just like you and me ... perfect just like you and me We've been workin' baby allweek long So let's not waste a chance to get it on Watch my body feel my every move Let's get closer let's get in the groove Turm me ... ce to get on down Baby it's a party We are gonn
78 16.It's A Party(李玟) 16.It's A Party(李玟)作詞 Walter Afanasieff Robin Thicke作曲 Walter Afanasieff Robin Thicke The night is young and so are ... The night is young and so are we The music's perfect just like you and me ... perfect just like you and me We've been workin' baby allweek long So let's not waste a chance to get it on Watch my body feel my every move Let's get closer let's get in the groove Turm me ... ce to get on down Baby it's a party We are gonna danc
79 1.I Gotta Feeling(The Black Eyed Peas) know that we'll have a ball If we get down And go out And just loose it all I feel stressed out I wanna let it go Lets go way out spaced out And loosing all contro ... e it off Let's paint the town We'll shut it down Let's burn the roof And then ... Let's burn the roof And then we'll do it again Let's do it let's do it Let's do it Let's do it and do it and do it Let's live it up And do it and do it and do it ... aint the town(paint the town) We'll shut it d
80 2.Party Rock Anthem(LMFAO feat. Lauren Bennett And GoonRock) 大百科)2.Party Rock Anthem(LMFAO feat. Lauren Bennett And GoonRock)作詞 Stefan Gordy、Skyler Gordy、Jamahl Listenbee、Peter Schroeder作曲 Stefan ... ahl Listenbee、Peter Schroeder Party rock Yeah Whoa! Let's go! Party rock is in the house tonight Everybody just ... house tonight Everybody just have a good time(yeah) And we gonna make you lose your mind(whoa!) Everybody just ... ur mind(whoa!) Everybody just have a good time(clap!) Par
81 1.It's A Party(李玟) >1.It's A Party(李玟) It's a party Lyrics W.Afanasieff R.Thicke Music W.Afanasieff R.Thicke The night is young and so are ... The night is young and so are we The music's perfect just like you and me ... perfect just like you and me We've been workin' baby allweek long So let's not waste a chance to get it on Watch my body feel my every move Let's get closer let's get in the groove Turm me ... ce to get on down Baby it's a party We are gonna da
82 5.Hot Spot(Modana And Carlpirt)(熱點) drop that We party on an airplane high in the sky So everybody come to California ... everybody come to California We're gonna have the perfect time of our lives Na na na na na na na na na na na Na na na na na na na na na na Na na na na na na na na na na na N ... hit nough cause I've got the party blazin' I'm the club crasher master blaster ... e club crasher master blaster Party starter ain't no party faster See ain't nobody faster than i when I do
83 10.Dancing In London(Patrick Miller)(在倫敦跳舞) mie let's have fun and the party at the sight back in paradise the party is all mine I just wanna dance in London Dance with me I'm the king of the city around the world girls are really looking pret ... this pump pump pump to get it we can make this to remember we bring this summer to December party gab let's go slam to disco from L
84 1.Don't Stop The Music(The Treblemakers) you don't have to go don't Do you know what you started? I just came here to ... started? I just came here to party But now we're rocking on the dance floor actin' naughty Your hands around my waistJust let the music play ... waistJust let the music play We're hand in hand chest to chest and nowe're face to face I wanna take you away Let's escape into the music DJ let it play I just can't refuse it Like the way you do this ... y to explode? What goes on bet
85 4.Back In Time- DJ Elvis feat. The Crew White Party(夜店狂熱 - 白色派對)-夜店狂熱 - 白色派對(White ... 色派對(White Party)4.Back In Time- DJ Elvis feat. The Crew星際戰警3插曲 Let's excuse me baby Go yeah you baby Back ooh you groovy baby In let's ... Baby ohhh baby Ohhh baby my sweet baby You're the one Miami equals black mask black clothes With a little bit of rope to tie I flipped it Black suits white shirt ... But to understand the future we have to go back in time
86 5.Party Rock Anthem(DJ Elvis feat. The Crew) White Party(夜店狂熱 - 白色派對)-夜店狂熱 - 白色派對(White ... 色派對(White Party)5.Party Rock Anthem(DJ Elvis feat. The Crew) ... (DJ Elvis feat. The Crew) PARTY ROCK YEA Whoa! LET'S GO! Party rock is in the house tonight Everybody just ... house tonight Everybody just have a good time And we gonna make you lose your mind Everybody just ... lose your mind Everybody just have a good time Party rock is in t
87 6.Rolling In The Deep(Kristina) White Party(夜店狂熱 - 白色派對)-夜店狂熱 - 白色派對(White ... 色派對(White Party)6.Rolling In The Deep(Kristina) There's a fire starting in my heart Reaching a fever pitch it's bringing me out the da ... us They keep me thinking that we almost had it all The scars of your love they leave me breathless I can't help feeling ... eathless I can't help feeling We could have had it all(You're gonna wish you never had met me) Rolling in the d
88 7.The Golden Age- DJ Cyber feat. The Band White Party(夜店狂熱 - 白色派對)-夜店狂熱 - 白色派對(White ... 色派對(White Party)7.The Golden Age- DJ Cyber feat. The Band海尼根廣告曲 I wish I lived in the Golden Age giving it up on the Broadway stage. H ... ith the rats and smoke cigars have a break with Frank and count the stars. Dressed to the nines with hair to match. Shiny je ... s with hair to match. Shiny jewels casino cash. Tapping feet wanna take the lead. A trip back in time
89 10.Another One Bites The Dust- The Crew White Party(夜店狂熱 - 白色派對)-夜店狂熱 - 白色派對(White ... 色派對(White Party)10.Another One Bites The Dust- The Crew鋼鐵人2插曲 Are you ready? Hey Are you ready for this Are you hangin' on the edge of ... with a yes yes y'all! Better have a vest y'all! I'll blast and bless y'all!'F'- y'all the mark of the beast the triple six Time running out listen to the tick! I ... e first of the month for that welfare check come on!(KICKED ME OU
90 11.Sorry For Party Rocking(DJ Elvis feat. The Crew) White Party(夜店狂熱 - 白色派對)-夜店狂熱 - 白色派對(White ... 色派對(White Party)11.Sorry For Party Rocking(DJ Elvis feat. The Crew) Sorry For ... feat. The Crew) Sorry For Party Rocking Yo I be up in party looking for a hottie to bone I got a drink in my hand and they just called buffalo Poppin' bottles in the house with models in ... hat my music's loud Sorry for party rocking Neighbors complain saying turn it down! Sorry f
91 6.Get To Know Ya(Platik feat. Blue& Deep) the after party I think we make a perfect couple but you think I'm trouble Maybe that's the reason you gave me the wrong number(what?) She got me feelin lik ... color as mine If you read between the lines you can see that I want you I betcha I'll ... that I want you I betcha I'll have you doin what you said that you won't do Make a decision shorty good thangs don't last long Your girlfriend keeps showin me tha ... In order to let her know that we friends and nutt
92 5.Party Rock Anthem- Lmfao feat. Laurent Bennett Goonrock(笑本部) est)5.Party Rock Anthem- Lmfao feat. Laurent B ... (笑本部) PARTY ROCK Yeah Wooo!!!! LETS GO!! Party rock is in the house tonight Everybody just ... house tonight Everybody just have a good time And we gonna make you lose your mind Everybody just ... lose your mind Everybody just have a good time[X2] We just wanna see yaa! Shake That! In the club ... yaa! Shake That! In the club party rock look up on your girl She on my jock non st
93 6.Don't Stop The Party- The Black Eyed Peas(黑眼豆豆合唱團) Stop The Party- The Black Eyed Peas(黑眼豆豆合唱團) Don't don't don't don't Don't don't don't don't Don't don't don't don't Stop The ... 't don't don't don't Stop The Party. Don't don't don't don't Don't don't don't don't Stop stop stop The the the don't Stop The ... op The the the don't Stop The Party. Don't Stop the Party. Don't don't don't don't Don't don't don't don't Stop stop stop The the the don't Stop The ... op The the the don't Stop The Party(
94 2.Party Rock Anthem- Club Madness(派對搖滾國歌) e 3)2.Party Rock Anthem- Club Madness(派對搖滾國歌) PART ROCK YEA Wooo!!!! LETS GO!! ... T ROCK YEA Wooo!!!! LETS GO!! Party rock is in the house tonight Everybody just ... house tonight Everybody just have a good time And we gonna make you lose your mind Everybody just ... lose your mind Everybody just have a good time We just wanna see yaa! Shake That! In the club ... yaa! Shake That! In the club party rock look up on your girl She
95 36.Down On Me-Jeremih feat.50 Cent(傑洛米 feat.五角) all on it we get the party going liquor flowing this is fire50 and jeremih number1 there's nothing higher(what you gon do) get it get it(I see you baby) ... ticky lets go and take9 shots we'll just call it fifty and I'm gon lick it lick it lick it till the hicky ... ick it lick it till the hicky have her River running keep you running til you whimpy(bang bang bang bang) Oh you look so s ... ng bang bang) Oh you look so sweet what you work in Paris look at your ph
96 7.Friends Turbo(Scooter) he intro! We got the turbo One two one two three four! ... o One two one two three four! We gonna hit you harder! Come on come on! Yeah! Chicks in motion Across the ocean ... ks in motion Across the ocean We start the party So come on everybody yeahhhh! Friends ... on everybody yeahhhh! Friends we'll be friends We'll be friends We'll be friends BASS! Friends we'll be friends We'll be friends We'll be friends Woah! Huh oh! Turbo! Com
97 4.I Like It(我喜歡) the night We can really let go My girlfriend is out of town And I'm all alone Your boyfriend is on vacation And he doesn't ... is on vacation And he doesn't have to know No I won't oh oh oh oh No one can do the things I'm gonna wanna to do to you No I won't oh oh oh oh Shout it out scream ... Baby I like it I I I like it. Party Karamu Fiesta Forever Girl please excuse me If I'm misbehaving oh I'm trying keep my hands off But you're begging me for more ... Let the time time
98 6.Telephone(電話) a thing I have got no service In the club you see see Wha-Wha-What did you say? Oh you're breaking up on me Sorry I cannot hear you I'm kinda ... a collector Sorry I cannot answer Not that I don't like you I'm just at a ... don't like you I'm just at a party And I am sick and tired of my phone r-ringing Sometimes I feel like I live in Grand Central Station.(station) Tonight I'm not ... not gonna reach my telephone We're sorry We're sorry The number you have
99 3.The Time(Dirty Bit)- Black Eyed Peas(黑眼豆豆合唱團) Power Hits(冠軍全擊)-冠軍全擊 2011(Power Hits 2011)3.The Time(Dirty Bit)- Black Eyed Peas(黑眼豆豆合唱團) This is international Big radio hit smasher I've had the time ... r felt this way before And I swear this is true And I owe it all to you! Oh I have the time of my life And I've never felt this way before And I s ... r felt this way before And I swear this is true And I owe it all to you! Dirty bit! Dirty bit! I came up in he
100 4.Telephone(女神卡卡) thing. I have got no service in the club you see see… Wha-Wha-What did you say? Oh you're breaking up on me… Sorry I cannot hear you I'm kind ... a collector-sorry I cannot answer! Not that I don't like you I'm just at a ... don't like you I'm just at a party. And I am sick and tired of my phone r-ringing. Sometimes I feel like I live in Grand Central Station. Tonight I'm not takin' ... not gonna reach my telephone! We're sorry…the number you have reached

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】