Mojim Lyrics

to + mama 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 1.Never Worn White be I've stood on the edge of love But never took the leap And you took my armor off And did it delicately And I let my guard down ... ately And I let my guard down To show you what's underneath[Pre-Chorus] Thank God that you were man enough ... God that you were man enough to come Answer my mama's prayers You asked the question I said'Yes' But I'm scared[Chorus]'Cause I've never worn white But I wanna get it right Yeah I ... n white But I'm standi
2 8.Junkies On A High gh My mama said to me'You're gonna have your enemies Don't beg don't follow' I've heard it all before I smashed my fingers in the door My downward s ... pornography Kool-Aid's my motto'Oh yeah!'Junkies on a high Get back
3 7.Questions ittle Big Town-Nightfall7.Questions Do you still kill the radio pulling up the drive Still say you'll only smoke on a Saturday night D ... an't sleep it's keeping me up tonight I got questions Did your brother move back home or is he still in LA Is the back porch light still broke Does it hurt when y ... an't sleep it's keeping me up tonight I got questions I got questions Are you thinking about giving her your grandma's ring The one your ... r grandma's ring The one
4 1.This Is The Day Mamas Gun-This Is The Day1.This Is The Day Lyricist Platts Composer Reeves When I look over my shoulder see a trail of broken dreams Am I ... reams Am I getting any closer to where I wanna be cos I never seem to catchup no matter how I try to the man I want to be I'm always just one step behind Now it feels like something is about ... feels like something is about to change I can feel it coming yeah Thi
5 1.Sum2 Prove sister my mamas Now they houses as big as they want'em I done ran up them motherfuckin' commas look at lil' Dominique Livin' like we in a race ... t Lately I been in my bag Bro told me don't take my foot off the gas If they give you a inch go'n and take you a mile I'ma shoot by myself like a technical foul C ... lf like a technical foul City to city got girls goin' wild Better not reach for my chain when I jump in the crowd Lambo' so low gotta squat We finally made it let ...

6 1.Cheating On You s On your mama's couch2012 was nothing serious And then we caught the feels It got really real ... the feels It got really real Too good to be true I guess I thought you was yeah Why did I run away run away run away Oh your love was everything everything everything I k ... goodbye and baby you said it too But when I touch her I feel like I'm cheating on you I thought that I'd be better when I found someone new But when I ... found someone new But w
7 1.Raising Hell ingin' it to ya Ohm like Buddha Good girls know ho ...  know how to get hard too ya(Uh huh) I'm all fucked up in my Sunday best No walk of shame'cause I love this dress Hungover heart of gold holy mess Doin' m ... don't need no help Singing oh mama raised me well But I don't wanna goto Heaven without raisin' hell(Get it) Get it Drop it down low hit it hit the floor with it Drop it down low drop it down low Drop d ... thin' wicked(Ooh) Speakin' in to(
8 2.Turnpike Ike sJacob Dutton Samuel Saint-Jean Edward Levert Composer William Leonard Roberts II Robert DukesJacob Dut ... berts II Robert DukesJacob Dutton Samuel Saint-Jean Edward Levert I told her that she can't fuck me like a king no more I ... fuck me like a king no more I told her she gotta make love to me like I'm an emperor An emperor Man I done got money everywhere nigga but particularly that Turnpike south It's really a blessi ... south It's really a blessing to a
9 10.Fascinated nid grand to a young nigga? My dog doin' twenty as a young nigga I'm prayin' for his son he's a young nigga Strapped with my gun as a young ni ... ame now I'm gettin' stacks Tattooed names on a nigga back Rest in peace nigga ... igga back Rest in peace nigga to my lil' niggas Rest in peace dyin' as a lil' nigga(P-Nut) Buried like a soldier he's a true nigga(P-Nut) Throw the flag on his ca ... converted muslim(Inshallah!) Top down nigga got them bitches lookin(Inshallah
10 11.I Still Pray ces close to Rick Ross tell**** that he's been hooked up ... **** that he's been hooked up to a machine that's taking over the function of his heart and lungs He's reported getting treatment in the cardiac unit which is a s ... tack that started as a respiratory problem early Thursday morning He's hooked up ... ursday morning He's hooked up to an ECMO which is a form of life support This s ... a form of life support This story is still developing M'-M'-M' M'-M'-
11 12.Running The Streets want you to know you deserve the world I'm apologizing right now She be staying up when I ain't coming home Running running running the stree ... ning the streets It's so hard to get sleep She be staying up when I ain't coming home Running running running the streets Running running running the streets She ... ning the streets It's so hard to get sleep Fake niggas always caught up in the realest shit ... caught up in the realest shit Mama always told me'Watch wh
12 1.Mamacita(feat. Farruko) on Derulo-Mamacita1.Mamacita(feat. Farruko)¡Mamacita! FarruJason Derulo Dale dale dale Dale dale dale Wassup? Wassup? It's nice ... ale Wassup? Wassup? It's nice to know ya Can't wait to get you back to my car Spread on my wall just like a poster(Woh) And I'm gonna wanna little taste(Pum-pum) Excuse me for filthy things I might sa ... e mami?(Uh sí) Baila-la-la-la(Mamacita) Baila-la-la-la(Mamacita pri-yah yah) Baila-la-la-la Ponto
13 7.Broke As Fuck luck Used to ride the bike up to the store‚ I need a Rover truck A Bentley coupe yeah I'm wearin' Prada‚ I like Fendi ... m wearin' Prada‚ I like Fendi too Grandma passed had a heart attack only62 My cousin shot‚ got me paranoid who ... sin shot‚ got me paranoid who to trust or not Gave my brother25 years that really sucked a lot Post-traumatic stress is building up you niggas so dramatic Fuck th ... ) Let me take you niggas back to a much simpler
14 12.Nightmares Are Real(Feat. Pusha T) rap shit Mama kicked a nigga out the house felt fantastic ... out the house felt fantastic Told my homies'If you got a couch know I'm crashin' Worried'bout my future couldn't care about the past tense Lost my grandmother an ... n't been the same since Start to get anxious I'm tired of this lame shit Tired of the struggle living family in the subdivision Ramen noodles drawing doodles wasn ... high-school classics Before I took a kilo and I rapped it I wrapped it Around
15 14.We Gon Make It(Feat. Meek Mill) you gon' stop and frisk a nigga shit at least warn us My dog's still on probation they got a leash on us Far from stupid in fact I'm smarter t ... ked a movement and put an end to this garbage music Got me thinkin' like'This can't be life' You stupid ass niggas voted for the Anti-Christ I coulda died on that ... in' and there's12 here Got my mama a Black Card and she was just on welfare That's goals did it on my own I got myself here When God asked me do I want this shit? ...
16 15.Lost& Found own I had to switch up my lifestyle If she bad I'ma go and fuck her lights out ... ma go and fuck her lights out Mama always told me I was a bright child Naked pictures saved on my iCloud My goodness my God my gracious Got a bad little bitch my favorite And ... sion He wears Prada and stiletto fashion Gucci has become the ghetto fashion I am just another rebel rappin' But that studio time led ... pin' But that studio time led to Louis Vuitton That I j
17 3.Love Is A Blessing he grass Stole liquor from Mama but I got caught First gear fond of the gas Still got the cops on my ass flash Hakuna Matata–my favorite tune New York summer i ... York summer is a vibe6-3-0-9 to45 Halleluja every day Your love is such a blessing your love is such a blessing Though we move(Though we move) all over the place ... ag around my monkey bars Used to be the days of looney tunes and watching en ... f looney tunes and watching entourage Another day reapp
18 1.Pretty ot afraid to get hurt Head above the clouds Mama come look at me now I'm not afraid
19 2.Man I Wanna Be t matters to me Some men gotta have money or they can't sleep at night And some men can't be happy without every pretty girl in sight And some ... ight And some boys still need mama or they just can't get along But all i wanna be is your man and nothing's gonna go wrong You made a brand new life for me Now i ... be Look in my eyes it's easy to see You made me the man i am the man i wanna be Yeah come on You made a brand new life for me Now i'm the man that i wanna be Loo ...
20 1.17 o we used to have to walk the block I was only six years old I was running Cold barefeet when the s ... nning Cold barefeet when the storm started coming Mama worked two jobs Couldn't keep the fridge s ... obs Couldn't keep the fridge stocked Used to eat popcorn for dinner with the soda pop Moved out one ... th the soda pop Moved out one too many times couldn't count it Always keep it real no doubtin' Young girl you better go fast This world ain't gonn

21 5.Blue Skies l my love to the blue skies When light is raining over me And then I remember the smile of my ... en I remember the smile of my mama When she thinks in the eyes of my grandma When I feel that I'm lost Don't know where I belong When a rose make my tears roll do ... hing better than a blue skies To cry over my memories Oh now there's a magical shine in the moonlight That reminds me those mystical moments I remember that night ... red line Hey... All I need is to be down t
22 4.ICE(Feat. Gunna& Lil Baby) It's DropTop go Niggas say no cap but they be pretending(Huh?) FaceTiming my jeweler ask him what I'm spending(Damn) Take a couple seats'caus ... le tickets(Facts) I never lie to kick it murderer but not convicted They say I'm filthy rich I ... ed They say I'm filthy rich I told the judge'Yeah I'm guilty' Fuck my baby ... Yeah I'm guilty' Fuck my baby mama I can't let no bitch extort me(No) All this ice I'm rocking prato God they don't deport me(ICE) Five
23 18.Outro(Feat. DJ Drama& Peewee Longway) ome close to that goat emoji That's exclusively for Wop(Wop) Money on money on money on money on money on money I get money in my sleep I get ... garage hey I can turn coke into hard yay I'm so rich I gotta pay hey Ain't no more room in my safe nay San Felipe boy call me Clean Ray Fishtailing out in a Stin ... t a mean pace Said the truck stop yeah at the D&J Got two white girls they Kim K Rockstar wasted like Green Day Stick in a rental brick in a Sprinter ... a rental br
24 13.No Brainer that hard to choose Him or me be for real baby it's a no-brainer You got your mind unloose Go hard and watch the sun rise One night'll change ... ll change your whole life Off top drop-top baby it's a no-brainer Put'em up if you with me Yeah yeah-eah yeah yeah-eah-eah In the middle woah Woah-woah-oah oh oh-oh ooh Pu ... oh-oh ooh Put'em high Quavo! Mama told you don't talk to strangers(Mama mama mama!) But when you're ridin' in the drop yo
25 5.Mama Show Love Mind5.Mama Show Love Mama look at me now Mama look at me now I got the juice coming for you and I'm bringing the noose Leaving'em hanging my shit banging Second that I came ... C that the MC's study Look up to me little buddy(Do it like me little buddy) Save yo money don't think about a Beamer'Til ya sellin' out arenas and you're ballin' ... ey vibe-vibe-vibing your shit Mama(Yeah uh) look at me now Mama look what you created now I'm super faded And
26 13.Keanu Reeves h no time to grieve I'm the one bitch I am the one like Keanu Reeves Get it done yeah I get it done no blood on the leaves They can't leave us ... Bobby killed it with no time to grieve ayy At the Garden sitting courtside look around like'Oh my God' I just sold this motherfucker out I ain't even try I ain't ... I ain't even try I ain't one to floss but I got plaques run it back Once I ... ot plaques run it back Once I touchdown I go deep like a running backJust jumped
27 4.Dispuesto >4.Dispuesto Lyricist Edgar Semper VargasÉdgar Barrer ... Vargas Héctor Ramos Kedin MaysonetJuan Luis Londoñ ... Vargas Héctor Ramos Kedin MaysonetJuan Luis LondoñoJuan Carlos Ozuna Luian Malavé Nieves Maluma baby Ozuna ... lavé Nieves Maluma baby Ozuna Mamacita Me pongo mal cuando te vas Quemando empiezo a maquinar Dices que buscas algo real Y lo tienes frente a ti Dispues ... lo tienes frente a ti Dispuesto Pa' tu travesura me presto Pa' hacértel
28 10.Soltera . Madonna Mamacita That's right(¡Uah!) Quiere estar soltera Nadie la enamora Porque esta tan buena Que prefiere estar sola que mal acompañada ... a y no le va a bajar(Bajar) I told you not to waste your time I'm not a girl you'll drink like wine If you press pause then I'll retreat I will not grovel at your feet Please ... a bajar(Bajar) Don't you try to rescue me I'm who I will always be And I'd rather be alone Than pretend ... rather be alone Than pretend to(
29 16.Déjale Saber ti porque to' te costea Cuando estás bonita dice que estás fea Déjale saber que es una gonorr- Siempre te maltrata Te usa de ti abusa porque t ... es sólo por eso Que yo te trato bien Ante' de hacerlo te como a beso' ... o e' sólo tocar tu cintura Ver tus ojo' te prometo e' lo má' lindo que hay No me canso'e ... o e' sólo tocar tu cintura Ver tus ojo' te prometo e' lo má' lindo que hay No me canso'e contemplar tu figura Una baby como tú se merece al
30 5.Penny Proud a make my mama proud not talkin' Penny I ain't no killer but I ain't no pussy don't you tempt me Yeah I got money now they envy Plottin' yeah ... end me I'm just tryna make my mama proud not talkin' Penny I ain't no killer I ain't no pussy but nah don't tempt me Pulled up on my blindside(Side) They thought ... Hold on wait let's get back into this cash shit Trap shit used to get that work and make it backflip(Bitch)'Member all them days when I was broke and I ain't had
31 1.I Love Myself(feat. Macklemore) ht I been to the bottom and I've seen the end Wanna forever together'til the end And I found the problem it starts with me I figured out now what I want got what I need(Ladies help me sing it ... wo girls how do I get through to them? Don't want the'Gram telling my daughters what beauty is nah I ain't raising princesses I'm raising warriors Self-love is a ... olster My children I'm trying to teach them to love themselves But I can't expect it if I haven't a
32 1.Stop Snitchin YG-Stop Snitchin1.Stop Snitchin Bitch nigga snitch nigga ho nigga bitch nigga Bitch nigga snitch nigga ho nigga bitch nigga Bitch nigga snitch nigg ... nigga I'm a real nigga I had to bag up weight You got fear in your heart so you cooperate(Bitch) I can't stand how bitch niggas operate You's a bitch(Bitch) your ... ate You's a bitch(Bitch) your mama know you a bitch(Bitch) Your girl even know you a bitch(Bitch) I don't know how she suck your dick pause You got
33 4.All The Lies(Acoustic) gonna go to Paris We were gonna get tattoos Told my mama I would marry you Started building a foundation Me you from the ground straight up We built our walls so strong no one got thro ... now goodbyes they hurt I need to hear you say it One time before I go whisper it slow Of all the lies I heard'I love you' was my favourite Oh-oh-oh say it slow Oh ... it slow Oh-oh-oh say it slow Told me you and him were good friends Known him since you've been at school
34 5.Don't Call Me Baby Emma Bunton-My Happy Place5.Don't Call Me Baby Composer John Whitehead You and me we have an opportunity And we could make it something real ... ot that kind of girl I'm here to tell ya baby I know how to rock your world(I know how to rock your world) Don't think that I'm not strong I'm the one ... at I'm not strong I'm the one to take you on Don't underestimate me boy I'll make you sorry you were born You don't know me The way you really should You're sure .
35 6.Tu y yo tú Si me tomo esta champaña no' vamos de aquí baby Tú y yo tú y yo Solos en la habitación baby Tú y yo tú y yo Solos haciéndolo baby Me and y ... vecinos sean los testigos De todas las cosas sucias que yo a ti te digo Apaga la luz Que con cada movimien ... a la luz Que con cada movimiento nos vamos conociendo Apaga la luz Si te digo que no pares tú síguete moviendo Apaga la luz Gyal you hypnotize me like me deh in d ... tricks I know mi waan fi show to you H
36 2.Bad Guy our tippy toes Creepin' around like no one knows Think you're so criminal Bruises on both my knees for you Don't say thank you or please I do ... what I want when I'm wanting to My soul so cynical So you're a tough guy Like it really rough guyJust can't get enough guy Chest always so puffed guy I'm that bad type Make your ... y I'm that bad type Make your mama sad type Make your girlfriend mad tight Might seduce your dad type I'm the bad guy duh I'm the bad guy I like
37 2.Slide ow it had to be(Had) Mama she proud of me(Proud) My bitch bad as can be(Be) You niggas is sad ... can be(Be) You niggas is sad to see(Sad) Like go get the cash at least(The cash) The Bentley a capital B(Skrrt) You niggas is mad at me(Mad) You would switch up ... at?(Where my bank bank bank?) Too much drip like where that sink at?(Where that drip drip drip?) I'm ... ere that drip drip drip?) I'm too rich now I can't go back(I'm too rich rich rich) Niggas s
38 3.Splashin fuck lil' mama I can't lip lock(I can't what?) Gucci spent a hunnid on some new socks(New socks) Coulda bought a crib bought a drop ... a bought a crib bought a drop top(Skrr skrr) I can't love a bitch trust no thot(No thot) Never bring a freak ... (No thot) Never bring a freak to your spot(Whoop whoop) Dolce and Gabanna on my flip flops I don't do no relaxing(Relaxing) Run up the bag get the cash in(Racks) ... e(Rich rich) We can fuck lil' mama I can't lip lock(I can
39 11.4 Phones trappin' to pay the bills(Woo) Money long need to pick-up truck(Pick-up truck) Lotta hundreds you can't pick'em up Gotta make sure my niggas rich(Rich) In the Tesla but I had ... (Rich) In the Tesla but I had to switch Niggas fraud really counterfeit(Counterfeit) Flip her over then she do a split They was lying but I'm really rich She be l ... ut shit(Shit) I was broke had to hit that lick(Lick) I'm thinkin''bout the Wraith I just might go snatch the Ghost I'm all in .
40 15.Ring Ring on I need to They just wanna see the kid deceased Yeah she always tryna get a piece In the house but she ain't on the leash Cut her off lil' ... on the leash Cut her off lil' mama get released oh yeah Put them diamonds your neck yeah Don't you ever forget yeah I'm with only Pateks yeah I don't do no Rolexs ... or you baby I won't never lie to you baby Oh yeah oh yeah(Oh yeah) I'
41 1.Shine A Light n a small town Always had dreams bigger than your brother you know Hit the road where it forks down Make a decision start from the gutter Big ... tand tall and never be afraid to cry Big city life same thing different time Darlin' don't forget your roots well Back in time ... your roots well Back in time mama's advice Baby don't forget that you... Shine a light Shine a light Shine a light Shine a light Shine a light Everywhere you go ... wrong from right Now you get to
42 8.Monogamy Christopher-Under the Surface8.Monogamy I just want you ... .Monogamy I just want you to feel I just want you to feel You got somebody Some people got a problem with monogamy I never cheated yeah my ... ogamy I never cheated yeah my mama she's so proud of me But my relationship is tested constantly And yes I guess These pretty girls they tryna get me confused Tho ... ut I eat home I just want you to feel unjealous loveJust want you to feel unsel
43 11.Thank U Next hank you' to Malcolm'Cause he was an angel One taught me love One taught me patience And one taught me pain Now I'm so amazing Say I've loved ... ons I know they say I move on too fast But this one gon' last'Cause her name is Ari And I'm so good with that(So good with that) She taught me love(Love) She taug ... e aisle Holding hands with my mama I'll be thanking my dad'Cause she
44 8.Butterfly Doors hoa) Baby mama whip a pot on the stove(Whip it) Ain't no joke(No) You the type of nigga go cry ... You the type of nigga go cry to a ho(Ho) Butterfly doors(Doors) Space coupe look like a UFO(Whoa) Smokin' on dope(Damn) They call me Yao****'cause my eyes real l ... ) Pourin' up fours(Whoa) Baby mama whip a pot on the stove(Mama) Ain't no joke(Brr) You the type of nigga go cry ... You the type of nigga go cry to a ho(Ho) If I go broke I'ma kick doors(
45 10.Multi Millionaire(Feat. Lil Uzi Vert) l(30) Ooh took30 bands out to buy some pints(30) Got your baby mama off a Tesla and she sniffin' white(White) Smash that bitch two times I ain't know that that's your wife(Ooh) And I got hungry f ... nd I got hungry for some Wingstop so I took a flight(Chyea) If I die bury me with two bust downs on my wrist(Bust down) Drop four Mollies on my casket and three pints of A ... deer Ooh I can make ya bitch stop and stare(Stop and stare) Ooh had to go c

46 14.Drug Addicts ) I swear to God you can't be on my status(I swearto God!) Start the day off with a pint(yeah brr-brr!) I'ma show you how ... h brr-brr!) I'ma show you how to live life(yeah ooh!) Take a lot of drugs don't think twice(wow) I do this every day and all night(ooh ooh!) Whole gang full of dr ... was seven(chyeah I was seven) Told my pastor I don't do confessions(hell nah)'Cause I pop a lot of molly for my breakfast(ooh molly!) I ain't never listen ... molly!) I ain'
47 1.MIDDLE CHILD 'm liable to trip I ain't poppin' no pill but you do as you wish I roll with some fiends I love'em ... ll with some fiends I love'em to death I got a few mil' but not all of them rich What good is the bread if my niggas is broke? What good is first class if my nigg ... sellin' the same It won't be to sell you my latest lil' sneakers It won't be'cause some nigga slid in my lane Everything grows it's destined ... verything grows it's destined to change I love you lil' n
48 2.January11th2017 I held my mama's hand I cried my tears then dried'em up Put my face inside my hands The day my daddy died I became a man[Verse2: Mike Posner] ... e day my daddy died I held my mama's hand I cried my tears then dried'em up Put my face inside my hands The day my daddy died I became a man The day my daddy died ... n I love you a lot I love you too Remind me to let you run away if you need to run places like the basement. I mean that's what it's a part isn't it? Being
49 8.Perfect ople want to know(You if you if you if you if if you if) People want ... you if if you if) People want to know(You if you if you if you if if you if) People want ... you if if you if) People want to know(You if you if you if you if if you if) People want ... you if if you if) People want to know(You if you if you if you if if you if) If you ever get tired being perfect Do you ever get tired being perfect? I got on a f ... ne's brand new We can make it to New Yor
50 1.Keanu Reeves h no time to grieve I'm the one bitch I am the one like Keanu Reeves Get it done yeah I get it done no blood on the leaves They can't leave us ... Bobby killed it with no time to grieve ayy At the Garden sitting courtside look around like'Oh my God' I just sold this motherfucker out I ain't even try I ain't ... I ain't even try I ain't one to floss but I got plaques run it back Once I ... ot plaques run it back Once I touchdown I go deep like a running backJust jumped
51 1.Church Samm Mama said we in the church You best believe this aint no hotel Rocking your halo like a snapback Cos you hang with ghet ... napback Cos you hang with ghetto angels She told me they won't catch you When you fall You know this aint gon end well Heard somebody shot the sheriff If its you i aint gon pay ... wake Wake up and get yourself to church Yeah yeah yeah yeah yeah yeah Wake up and get yourself ... yeah Wake up and get yourself to church Yeah yeah yeah
52 1.Butterfly Doors hoa) Baby mama whip a pot on the stove(Whip it) Ain't no joke(No) You the type of nigga go cry ... You the type of nigga go cry to a ho(Ho) Butterfly doors(Doors) Space coupe look like a UFO(Whoa) Smokin' on dope(Damn) They call me Yao****'cause my eyes real l ... ) Pourin' up fours(Whoa) Baby mama whip a pot on the stove(Mama) Ain't no joke(Brr) You the type of nigga go cry ... You the type of nigga go cry to a ho(Ho) If I go broke I'ma kick doors(
53 3.Identity Theft ack-Dying To Live3.Identity Theft Rippa on the beat bitch Fresh out of jail but don't think I'm scared ... il but don't think I'm scared to go back motherfucker I still'll hit a nigga with that glizzy If rap don't pop I'm back ... zzy If rap don't pop I'm back to stealin' identity I'm back to credit card theft Back to credit card fraud Fresh out of jail and Atlantic Records dropped that bag on me Yeah them crackers just dropped that bag on me ag ... zzy I
54 4.Gnarly(Feat. Lil Pump) ack-Dying To Live4.Gnarly(Feat. Lil Pump) I just ... ly(Feat. Lil Pump) I just took Cialis but she on a molly Let's get gnarly I get out my body Yeah we link up I just ... y body Yeah we link up I just took Cialis but she on a molly(Ayy) Do you wanna boot up? Do you wanna party?(Ayy) Mollys in Dasani baby let's get gnarly(Ayy) I get ... let's get gnarly I ain't mean to hurt you baby I'm sorry Whippin' Ariana Grande I got iCarly(Yeah) I got white girl(Yeah)
55 7.MoshPit(Feat.Juice WRLD) ack-Dying To Live7.MoshPit(Feat.Juice WRLD) I'm s ... Pit(Feat.Juice WRLD) I'm stompin' Let's start a moshpit Fuck a protest let's start a moshpit Yeah Red bot ... s start a moshpit Yeah Red bottom kicks I feel like stompin' in here(Ya dig) No oatmeal and grits I'm eatin' codfish in here(Uh-huh) New space coupe feel like a martian in here(Yeah) Fu ... oshpit(Fuck a protest) Red bottom kicks I feel like stompin' in here(Ya dig) No oatmeal and grits
56 8.Transgression ack-Dying To Live8.Transgression Tired Glee gleeful This how you step right here look I be slidin''round with my firearm I gotta keep ... dare one of y'all lil' niggas to test me I keep on drivin''round got me goin' through all these transgressions Shootin' niggas and foolin''round won't let me see ... dare one of y'all lil' niggas to test me I keep on drivin''round got me goin' through all these transgressions Shootin' niggas and foolin''round won't let me see ...
57 9.Malcom X.X.X. ack-Dying To Live9.Malcom X.X.X. Minister Malcolm the thing that I thought might be good for starting it off is ... e good for starting it off is to talk about one of the most pervasive beliefs in the general society about the Nation of Islam Talkin' ... t the Nation of Islam Talkin' to you like talkin' to myself'Cause it ain't no gettin' through ... e it ain't no gettin' through to you with all I swear And I've been thinkin''bout you since I came ... h
58 12.Close To The Grave ack-Dying To Live12.Close To The Grave You know death right around the corner and prison my next-door neighbor Feel like I'm dyin' ... neighbor Feel like I'm dyin' to live I know we live to die but I feel like I'm dyin' to live I be clutchin' on my fire you never know these days Gamblin' with your life you gettin' close ... h your life you gettin' close to the grave Sorry Lord the Devil got a hold of me baby Knew I shouldn't have never let you clos
59 13.From The Cradle ack-Dying To Live13.From The Cradle OkayJust keep just keep me recordin' I don't care Sometimes I don't be knowin' what I wanna name m ... don't want no relations lil' mama we can't be laid up no I'm from Golden Acres but now I'm sittin' on acres ayy I don't want no relations you know that I got me ... and Lil DJ tight we gon' rock to the grave from the cradle House with a lake no neighbors and links on my wrist no bailiff(Ayy) House with a lake no neighbors and ...
60 3.247 鄰樂團)-Hard To Imagine The Neighbourhood Ever Changing3.247 Lyricist JesseJames Rutherford Composer JesseJames Rutherford Rick Nowels Lars Stalfors Zach ... t22 and she doesn't know what to do So I tell her'don't cry can't worry'bout time' You can't worry'bout time And you can hit my line like247247247 I'll be there ... e like247247247 I'll be there to listen anytime I'll be there to listen anytime Mama's baby boy started blowin' up(up up up up) Left his home
61 6.Void 鄰樂團)-Hard To Imagine The Neighbourhood Ever Changing6.Void Lyricist JesseJames Rutherford Composer JesseJames Rutherford Lars Stalfors Zachary AbelsJe ... ed Michael Margott I need you to see through the void I wonder how I got by this week I only ... how I got by this week I only touched you once Lately I can't find a beat I used ... ly I can't find a beat I used to feel the rush Started with a little bit Now I don't know how ... ttle bit Now I don't know how (
62 17.Noise 鄰樂團)-Hard To Imagine The Neighbourhood Ever Changing17.Noise Lyricist JesseJames Rutherford Composer JesseJames Rutherford Lars Stalfors ... ames Rutherford Lars Stalfors Tony DeMatteo Zachary AbelsJon Bates Michael MargottJeremiah Freedman Brandon Fried Sick of being innocent Sick of being ignorant ... nocent Sick of being ignorant too I was in it for the thrill of it'Til I started feeling the truth Why'd you ever make me choose? I don't wanna be like you I thou ... e
63 4.Rockabye(feat. Sean Paul& Anne- Marie) She's got to save him(Daily struggle) She tells him'Oh love no one's ever gonna hurt you love.''I'm gonna give you all of my love.''Nobody mat ... .''I'm gonna do what I've got to do.'(Stay up there stay up there!) So rockabye baby rockabye I'm gonna rock you Rockabye baby don't you cry Somebody's got you Ro ... well prepared(Oh no!) And no mama you never shed tear'Cause you have to shed things year after year(Na na na na) And you give the yout love beyond compare(Yeah!
64 7.Cold Blooded ence Thornton Misha Mullov- Abbado Composer Kasseem Dean Terrence Thorn ... Composer Kasseem Dean Terrence Thornton Misha Mullov- Abbado They say they're cold-blooded Yeah he cold-blooded Your neck ... eah he cold-blooded Your neck too soft put a knife to it Funeral room zone get your wife to it(Woo) They say he cold-blooded Upperhand who want it? Huh? Yeah he cold-blooded Hit everythin in the daylight huh? Police ain't ... hours You gon' die if you try to take o
65 13.Sweet Chick(Feat. BJ The Chicago Kid) 'm headed to N.Y. just to be up in it Off of Rivington we fuckin' up some Sweet Chick She go vegan on the weekends Hell naw you shouldn't be eatin' dick I got me a freak bitch And she ... restaurants Every time we go to dinner shit is free of charge I got me a centerfold kinda sorta But she poppin' on the Insta though She gon' have a million follo ... he'll be somebody that I used to know(Spotlight that's just my life and time) I had ... just my life and time) I
66 5.Nostalgia in1997 I stole my mama's cell phone yes and I was turning it up Tracked down your number boy I was so in love I thought I was in heaven It was so beau ... icycles blowing wheels I had stole my dad's liquor yeah and we were turning it up High as a kite and we were so in love so high above So beautiful the love we had ... ild with me?Just like we used to be back then oh oh oh oh Come and grab my hand honey Don't you wanna dance with me?Just like we used ... nce with me?Ju
67 13.Trying To Be Good 13.Trying To Be Good Lyricist Karen MarieØrsted Ajay Bhattacharyya Composer Karen MarieØrsted Ajay Bhattacharyya Babe babe babe I don't think I know wha ... u're doing I fade fade fade into your mind I am doomed man Your eyes eyes eyes darkens the sky that I'm breathing Walking back through the same door that I came i ... d give me all the reasons not to give in please And I already know so what can I do? Wonderland is far away but there's others they say Anyone could change i
68 9.It's Christmas Eric Clapton-Happy Xmas9.It's Christmas Sleigh bells are in the atmosphere Keepin' the spirit alive Sugar belles out on the shopping ... avens above A big plate of my mama's cookin' brings The feeling of love Oh how I wish I had my way I'd stay forever and a day Feel just like Christmas Baby love i ... ds ever want is here From the toys to the shoes Santa Claus getting closer and closer I heard some talk on the news Baby it's time ... lk on the news Baby it's t
69 5.Right Here(Feat. Eric Bellinger) 's a poet to rapper? It's a shark to a scallop I'm the sharpest for sharpie talk this indelible chatter My true love is my daughter the shorty's way after Like way ba ... s graduatin' I was out in Glastonbury Openin' hunnid thousand was advocating for that performance That was Ronson shout out ... nce That was Ronson shout out to Rawson Lenny Santiago Rich Kleiman and Mr. Carter A combination of mental issues liquor and ganja What a gift with these lyrics y ... w yeah I
70 10.Street Dreams II homie6ix to tell him I'ma need his help I'ma be outside in five get the gat under ya belt Then I felt the sweat from my palm on the steering ... on the steering wheel I tried to shake it man I can't believe this shit is real Heart pumping on the101 This shit right here ain't no fun Live and die by the gun ... n Get you some Yeah I pull up to the crib pick up6ix now we out this bitch Only thing that's on my mind is'Put this fucker in a ditch' Soon as I get there boy I'm ...
71 12.Legacy you want to be remembered?Just being rich? Yeah yeah Uh Visions of seeing myself as someone different Reality got me feeling indifferent I'm ... s turning like interior decorators Levels like elevators These haters got me questioning my judgement Tried by a jury of my peers but where the judge went? What will my legacy be? Who ... a child born in poverty Went to college to gain knowledge So they would acknowledge me Honestly I got a good job I found a woman mad
72 4.Black Dog roduction To Led Zeppelin4.Black Dog Hey hmama said the way you move Gonna make you sweat gonna make you groove. Ah ah child way you shake that thing Gonna make you burn gonn ... what u do me now Didn't take too long b'fore I found out What people mean by down and out. Spent my money ... down and out. Spent my money took my car Started tellin' her friends she' goin' be a star. I don't know but I've been ... r. I don't know but I've been told A Big legge
73 9.Kashmir roduction To Led Zeppelin9.Kashmir Oh let the sun beat down upon my face stars fill my dreams I am a traveler of both time and space ... aveler of both time and space to be where I have been To sit with elders of the gentle race this world has seldom seen They talk of days for which they sit and wait all will be revealed ... e revealed Talk and song from tongues of lilting grace sounds caress my ears But not a word I heard could I relay the s ... rd I heard cou
74 1.Back To Life atts-Back To Life1.Back To Life She got that'hey y'all' little southern draw that she got from her ... rn draw that she got from her mama Likes coffee with her sugar in the morning She likes ... ugar in the morning She likes to leave little red lipstick love notes on the mirror Loves the rain on a tin roof when it's pouring Doesn't matter what we're liste ... t matter what we're listening to Spinning her around the living room And I fall apart every time
75 2.Hurt Feelings the cost to see apostrophes That means it's mine keep ... hes That means it's mine keep to myself taking my time Always into some bullshit and out of line Driving with my eyes close missing all the signs Turn the ignition I'm driven and sittin' pretty Li ... and sittin' pretty Listenin' to Whitney and whippin' it through the city yeah Man on a mission figure it out Putting way ... ion figure it out Putting way too much on my shoulders please hold me down I keep
76 1.STARGAZING Then the storm came in and saved my life Head up to the sky down on my knees(straight up) Out of nowhere you came here ... Out of nowhere you came here to save the night In the nighttime(woo yeah) Rollin' rollin' rollin' got me stargazin'(roll) Psychedelics got me goin' crazy(oh no) ... ou tellin'?) We propellin' up top with Ellen uh(with the choppers) Kill the jealous with propane repellent Got me goin' crazy(it's lit) On ... t me goin' crazy(it's lit) On tour
77 3.SICKO MODE inch Christopher Wallace Osten Harvey Bryan Higgins Trevor SmithJamesJackson Malik Taylor Keith Elam Chris ... Malik Taylor Keith Elam Christopher Martin Kamaal Fareed Ali ShaheedJones-Muhammad Tyrone Taylor Fred Scruggs KirkJones Aubrey Graham Chylow Parker Rogét Chahaye ... ayne Casey Richard Finch Christopher Wallace Osten Harvey Bryan Higgins Trevor SmithJamesJackson Malik Taylor Keith Elam Chris ... Malik Taylor Keith Elam Christopher Marti Astro yeah Sun is down
78 9.5% TINT llie KnightonJr. Composer Jacques Webster Robert Barnett Trocon Roberts Mike Dean Rico Wade Patrick Brown Ray Murray Cameron Gipp Willie Knigh ... rray Cameron Gipp Willie KnightonJr. Who's that creeping through my window?'Fore you come outside I got the M4 ... you come outside I got the M4 Took her to the endzone from the Enzo Know I loveto smoke you love to lick more Wanna hit theJack then what you call for? All that out-your-name shit that ain't called for mm
79 16.HOUSTONFORNICATION br>16.HOUSTONFORNICATION Lyricist Jacques Webster Rupert Thomas NimaJahanbin PaimonJahanbin Composer Jacques Webster Rupert Thomas NimaJahanbin PaimonJaha ... ilation A little vacation Houstonfornication Mind redefine new renovations Space coupe back out of the space station Float around ... he space station Float around town do that on the daily How I'm supposto feel safe? Twelve live adjacent(twelve) Yeah crib built like a prison where that bitch is gated(yah) Yeah spendi
80 2.Waves Of Galveston Of Galveston Composer Sam Beam Leave the waves of Galves ... Beam Leave the waves of Galveston but only if you can'Cause you've been hit behind the seawall gently folded in the sand Papa left you for Heaven after your ... eft you for Heaven after your Mama lost her song And though your baby left you for Hous ... gh your baby left you for Houston no one stays there very long There's a graveyard by the pizza parlor a gate that only closes Snowbirds fly away like secrets
81 2.Mama's Hand aija2.Mama's Hand[Intro]- Mommy- Hold on baby hi stinky you miss me?-No- You don't miss me?- Nah I miss you- You do miss me give me ki ... kissy- Thank you I give kissy too muah I love you- Love you too mama- Okay bye- Okay bye-*Laughs*[Verse1] When I first laid eyes on you When I heard your heartbeat ... u When I heard your heartbeat too Oh I never knew I could witness an angel so beautiful From the very moment you arrived I felt something new inside I de
82 6.Stressing Me ash、 Christopher Stewart、 Malachi Balogun、 Gabriel ... ash、 Christopher Stewart、 Malachi Balogun、 Gabriel Kusimo、瑪麗亞凱莉 It's another it's another one It's another it's another one It's another it's ... and your recipe'cause I need to make my dough Don't ever come and phone my phone s ... ever come and phone my phone stop textin' me No WhatsApp don't message me You got me pissed off mentally So me bein' on this beat be my remedy Obessed with me I'
83 2.No Angel d wild My mama always said I was a problem child I'm just livin' life until the day I die It's all I know That's how I roll I party get naught ... t I can learn oh Baby I'm bad to the bone I just wanna let you know that I'm no angel But I can learn The second that you saw me you were mesmerized Bet you proba ... t I can learn oh Baby I'm bad to the bone I just wanna let you know that I'm no angel But I can learn oh Promise I'll try promise I'll try(oh) Promise I'll try pr ...
84 1.Monogamy Christopher-Monogamy1.Monogamy So we will have a problem with Monogamy I'm not the she got my ... nogamy I'm not the she got my mama so proud of me But my realastionship is so constanli Yes i'm ges She's not the gril there make me? No i get? i got noting on yo ... is You put that sexy thing on top of me Between usJust make me feel just make me feel You got somebody? No not even inunensli Sometimes ike feels like we been in? ... Yes i'm ges The grils are try to g
85 6.FRIENDS even got to pretend yeah Get bands get bands spend it all on my friends Come pull me up pull me up pull me up And never let me down(they neve ... n I'm blessed you blessed Ten toes ten toes we was out in that road uh Lookin' for love in wrong places we proposed ... e in wrong places we proposed to a stove yeah Shared jewels shared clothes that's how deep shit goes yeah Every week ya got bros all of y'all fake close Y'all switchin' ... ed on a plane headed straigh
86 1.Drop Drop ayy Toot it up drop Walk in with like20 bands throw it on the thickest thighs Put her in the sunken place she said she was dignitized Uh ... ds After you back it up then stop Wa-wa-wa-wa drop it like it's hot Yee! Drop Drop Drop Drop Drop(ooh) Drop(yeah) Drop ... rop Drop(ooh) Drop(yeah) Drop Toot it up drop(ooh) Gang gang Drop(drop it like it's hot) Drop(drop it like it's hot) Drop(drop it like it's hot) Drop Drop Drop(ye ... ot) Drop Drop Drop(yeah) Drop Toot it
87 1.mama y Mancuso-mama1.mama she said i never want to leave you but i gotta go and then she left me for a reason that i'll never know but i don't mind i'm feeling fine my ... on't mind i'm feeling fine my mama told me all the things that i already know sometimes i feel it in my bones just like an animal she's on my mind i guess i'm not alri ... d be right she could be right mama told me play it cool but i can't help if i'm a fool and in my mind there's
88 1.Newsflash! tier lips to kiss My mama ain't give up all hers so I'd be somebody's tryst When somebody's got a miss Waiting at home Calling her sister'I swear this on ... ne else's hangover You only intoxicate a for a second before we'd all wake up mistake-makin legends For the last time no I ain't coming over I ain't got business ... ss witchu I ain't got nothing to prove There's no lower I'd ever stoop to Newsflash! I can do better than you Lay bitches down proud& smug
89 1.APOLOGY h oh woah To all the girls I've loved before I I(Yeah yeah yeah yeah yeah yeah woo) I cannot deny it I cannot deny it(yeah) I done broke a few ... my share of lying I knew how to keep it quiet I knew how to hide it Or if I ever did get caught I'd just deny it If my ... caught I'd just deny it If my mama knew the thangs I did she wouldn't like it(yeah) She taught me way better(yeah) I know I knew way better(yeah) I just didn't ca ... they best friends knew'em all to(
90 10.Georgia To Texas 0.Georgia To Texas Lyricist Todd Bridges Eric FredericJoshua Block A ... Jenkins Composer Todd Bridges Eric FredericJoshua Block Austin MichaelJenkins504 black girl carried me In her womb ... k girl carried me In her womb to the land of the peach Her birthin' pains brought me low But she held me high on Peach Tree Road Got mother's eyes and my father's ... s strong It was all we needed to get us along Get us along Left A-T-L for the Texas way We drove20 East in my d
91 1.On The Wire Mamas Gun-On The Wire1.On The Wire Have you made up your mind? Have you made a decision? Is it pleasure or pain? If you've g ... e your head We've been moving too fast in the wrong Direction with our senses astray But there's always a voice in the noise and confusion ... ce in the noise and confusion To show you the way so Move Fix your ey
92 1.Bubblin ino on dayton's vintage guess over bape put the bread on me bitch bitch you bet i'ma bake it piggy flat in a blanket i might just roll out ... blanket i might just roll out today i might just roll out to vegas head back to my old ways cop a room full of asian hoes and do blow all day look at me baby look at me baby don't i look like a million? i'm'bo ... look like a million? i'm'bout to clean out the safe d-don't i look like somebody that just be bodyin' everythin
93 2.KOD from his mama's whip K.O.D. he hard as shit This is what you call a flip Ten keys from a quarter brick Bentley from his ... uarter brick Bentley from his mama's whip K.O.D. he hard as shit This is what you call a flip Ten keys from a quarter brick Bentley from his ... uarter brick Bentley from his mama's whip K.O.D. he hard as shit This is what you call a flip Ten keys from a quarter brick Bentley from his ... uarter brick Bentley from his mama's whip K.O.D. he hard
94 5.ATM many ways to deal with this pain Choose wisely Will I fall? Will I fly? Heal my soul Fulfill my high Cross my heart(Count count count count it ... ount count count it) And hope to die(Count count count count it) With my slice(Count count count count it) Of Devil's pie Count it up count it up count it up coun ... It's only an organ Thank God mama couldn't afford the abortion The loneliest orphan I flip my misfortune and grow me a fortune My Rollie is scorchin' Them niggas ...
95 8.BRACKETS was alive today I would go home and say'Dad I wanna tell you how much money I made' You know what he'd say?'You's a lying motherfuckerJoe Loui ... gas hating on me I ain't used to that Know a couple people wanna shoot for that I say'No no no chill it ain't no need for that' Them niggas tryna blow and ain't n ... ow they feel I ain't got shit to do with that I just sit back on cool and watch my paper stack And trip off how much bread them crackers take from that(Whoa whoa ...
96 9.Once An Addict(Interlude) her woman Mama ain't recover yet Callin' me at12 at night She drunk as fuck and I'm upset'Cause why she always using me for crutch? Growin' up ... for crutch? Growin' up I used to always see her up Late as shit cigarette smoke and greatest hits from Marvin Gaye She kill a whole bottle of some cheap chardonna ... dies when I see her like this Too young to deal with pain I'd rather run the streets than see her kill herself So'Ville became my escape from a feelin' I hate .
97 12.1985(Intro To'The Fall Off') 985(Intro To'The Fall Off')1985 I arrived33 years damn I'm grateful I survived We wasn't s'posed ... I survived We wasn't s'posed to get past25Jokes on you motherfucker we alive All these niggas popping now is young Everybody say the music that they make is dumb ... You gotta give a boy a chance to grow some Everybody talkin' like they know somethin' these days Niggas actin' woke but they broke umm I respect the struggle but ... ys Man they barely old enough to dr
98 3.Take A Byte take home to your mama now I tell you no lies(I tell no lies) Your code is programmed not ... ) Your code is programmed not to love me but you can't pretend Oh what a surprise Maybe it's lust maybe it's love maybe it never ends Ooh say your goodbyes(say'em ... andom access memory wants you to come again No don't say goodbye(don't say goodbye) I saw my therapist she thinks you are my magic sin Oh maybe she's right(maybe ... I'll just lick an angel just to purify
99 2.Spoil My Night have much to say I'll be out front Won't you come spoil my night? Feelings come in ... oil my night? Feelings come into play and I'm thinkin' this happens every time Spoil my night spoil my night Spoil my night(my night) Spoil my night spoil my nigh ... ch cash I lost her My cup was too toxic I took her robe off(yeah) I couldn't get her off me Dropped plenty money on her thighs There's plenty room in my ride I've never been ... ver been like a small fry She to(
100 8.Psycho ycho lil' mama bad like Michael Can't really trust nobody with all this jewelry on you My roof look like a no-show got diamonds by the boatloa ... by the boatload Come with the Tony Romo for clowns and all the bozos My AP goin' psycho lil' ... bozos My AP goin' psycho lil' mama bad like Michael Can't really trust nobody with all this jewelry on you My roof look like a no-show got diamonds by the boatloa ... nd jeans are the shit ayy Try to stuff it all in but it don't e

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.