Mojim Lyrics

that + what + i + give + with + you 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 11.Nobody's Fool at me and you'll see I'm for real I'll feel what only I can feel And if that don't appeal to you let me know And I'll go'cause I flow Better when my colors show And ... etter when my colors show And that's the way it has to be honestly'Cause creativity could never bloom in my room I'd throw it all away before I'd lie So don't cal ... fore I'd lie So don't call me with a compromise Hang up the phone I got a backbone stronger than ... got a backbone stronger
2 2.Scarred Giveon-Give Or Take2.Scarred Lyricist Giveon Evans MatthewJehu Samuels Don Mil ... n Mills Composer Giveon Evans MatthewJehu Samuels Don Mills Dry ... hewJehu Samuels Don Mills Dry your eyes This is hard but it's okay I just don't want ... t it's okay I just don't want you same way you want me I can't give you my heart'cause it's broken But still come home ... 's broken But still come home with me Oh come closer Drop your ba
3 9.For Tonight Giveon-Give Or Take9.For Tonight Lyricist Giveon Evans Sevn Thomas Marcus Semaj To ... y Dixon Composer Giveon Evans Sevn Thomas Marcus Semaj Tony Dixon We've been done Long before it all began Still can't ... fore it all began Still can't give it up Lead me on But leave before the morning comes Even though it's ... orning comes Even though it's what we want can't keep this up for long But I just I just don't wanna leave ... just I just don't wanna leave
4 13.At Least We Tried Giveon-Give Or Take13.At Least We Tried ... ied Lyricist Giveon Evans Britten Newbill Trey Campbe ... ampbell Composer Giveon Evans Britten Newbill Trey Campbell I know I had said this was one thing Two hands on the wheel ... thing Two hands on the wheel that's how we cruise How'd I lose control and end up falling Guess ... trol and end up falling Guess you got in my head before I knew knew Running around it but when did we cross the line Running aro
5 14.Remind Me Giveon-Give Or Take14.Remind Me Lyricist Giveon EvansJahaan Sweet Trey Campbell C ... ildirim Composer Giveon EvansJahaan Sweet Trey Campbell Carter Lang Ozan Yildirim Say ... Carter Lang Ozan Yildirim Say you love me You got a way with words where The lies you tell mean something Now I know Familiar the way ... g Now I know Familiar the way you running'Cause I did the same thing once and I'm seeing my reflection in ... d I'm seeing my

6 15.Unholy Matrimony Giveon-Give Or Take15.Unholy Matrimony作 ... ony Lyricist Giveon Evans Allen Ritter Tyler Bryant D ... Samuels Composer Giveon Evans Allen Ritter Tyler Bryant Don Mills MatthewJehu Samuels White gown hanging in the closet Black tuxedo ... ng in the closet Black tuxedo that I never got to wear No invitation sent out anywhere We don't have any guests to fill the chairs I believe we could've been toge ... this anymore Can't go through with this no more C
7 5.PUFFIN ON ZOOTIEZ VER LIKED YOU5.PUFFIN ON ZOOTIEZ Lyricist Nayvadius Wilburn Nils Noehden Bryan Simmons Lesidney Ragland Composer Nayvadius Wilburn Nils Noehden Brya ... ewer Chrome Heart accessories whatever I'm good Lot of these niggas they lookin' the same They copy my lingo they bitin' my chain Championship championship Range ... d day for any of these niggas That try to compare whatever I did Damn near touched a hundred it just off the gig I came out the jungle they kidnapped a k
8 6.GOLD STACKS VER LIKED YOU6.GOLD STACKS Lyricist Nayvadius Wilburn Lyle McLoughlin Composer Nayvadius Wilburn Lyle McLoughlin(DMC ... s Wilburn Lyle McLoughlin(DMC you global now nigga) I just need some'cause I already got one ... some'cause I already got one with the seal nigga Yeah I got one in the cut ... gga Yeah I got one in the cut with a seal yeah Yeah Step on a nigga nigga Step on a nigga in some all white ones nigga Fuckin' on ... l white ones nigga Fuckin' on you(
9 10.CHICKENS VER LIKED YOU10.CHICKENS Lyricist Dylan Cleary- Krell Nayvadius Wilburn George Stone III Wesley Glass Composer Dylan Cleary- Krell Nayvadius Wilburn ... ickens Chickens chickens(Pour that'deine) Chickens chickens All I talk it is chickens chickens(All I all I talk'bout racks) Chickens chickens Chickens chickens Ki ... Sit down and stay down until you come up Go fuck an M&M up on the truck Snatch up a Bentley truck just off the row ... entley truck just off the row With(
10 11.WEJUS WANNA GET HIGH VER LIKED YOU11.WEJUS WANNA GET HIGH Lyricist Nayvadius WilburnJacob CanadyJoshua Luellen Composer Nayvadius WilburnJacob CanadyJoshua Luellen(80-80 ... gh-igh-igh(ATLJacob ATLJacob) That nigga know that bitch he got is mine mine mine That's your bitch and that's my bitch too nigga don't forget I was looking out my rearview finger on the trigger Switching bitches like tennis shoes I dam ... damn near forget I'm in love with my money baby I don't want
11 12.Simple As A Song (If I give my heart)(If I give my heart)Just take it don't break it I want the real thing baby don't fake it I I wanna know ... don't fake it I I wanna know what heaven feels like LikeJohnny andJune kinda Walk The Line we got Nothin' but just us tonight I wanna Feel ... just us tonight I wanna Feel that stand the test of time baby the Kind of thing ... f time baby the Kind of thing you wanna put on repeat So wrap me up inyour melody Love me simple lo
12 8.Lightning on't know what to say One look and then you blew me away I'm spiralling all over the place So lifted got me reaching for grace Body off the ground Caught me by surprise Lik ... There's danger in the dark of your eyes But something'bout you breathes me to life Got me here and now Heartbreak already hit me once They say ... already hit me once They say that it won't happen twice You struck me down like lightning lightning ... down like lightning lightning (|
13 1.I'll Never Not Love You Not Love You Every time my hand reaches for yours I feel the hesitation I'm sure that you're not sure Every time your lips are kissing mine I taste the indecision it's messing ... e the indecision it's messing with my mind I know there's a part of you that's terrified to love again But I promise till the end I'll never run leave ... the end I'll never run leave you behind I'll never hurt you like he hurt you I'll never ma
14 1.It's Only Love Nobody Dies meet but you're going the wrong way Midnight and the moon is testing me So if ... the moon is testing me So if you take me home I hope you take the long way'Cause I just wanna drive ... way'Cause I just wanna drive with you With drive with you I wanna kill the lonely Wanna be falling asleep on the passenger's seat of ... ep on the passenger's seat of your car And if you give it a night No matter where we are and where we're
15 7.Heathens bargains with the world So everything she wants will come to her ... ng she wants will come to her With no greed inside her mind She knows what she deserves We fell from sky with grace And landed in her soft and warm embrace She gave her love her gift of life So we could live ... gift of life So we could live with her That is why we live like heathens Stealing from the trees of Eden Living in the arms of freedom And everything we touch is evil ... d every
16 2.Present ol I know that you're on to me bae Tell me that you want me bae Really need your company bae If it's alright you can roll with me bae Whip around town riding auto-pilot See it in ... n riding auto-pilot See it in your eyes I can tell you like it Pull up in a Lamb this is not a hybrid my love ... this is not a hybrid my love Give you everything you get all of my love Is it okay if I take the night to be present yeah I can
17 5.Brand New anna ride with you yeah-yeahJust say the word and you know I'm on my way But that don't mean nothing to you I still hear you say to me But you wanna be in my ear Talking all this and ... n my ear Talking all this and that And you wanna know what's on my mind And I got it bad Do I wanna take it there Kinda feeling ... a take it there Kinda feeling that I been checkin' you a long long long time And I want you bad Y
18 4.40-16 Building lding That'70s heroin Heroin pressed on Teflon I got so many kids in the game it's like a gender revealing I got ... like a gender revealing I got that feeling Lionel Richie Dancin' on the Ceilin' Hope it resemble a Van Gogh when ... e it resemble a Van Gogh when you paint me the villain The hate is real but ... villain The hate is real but you should know that the love is way realer Crafty with a pen way before I could pack'em in Nasty ... fore I co
19 6.Wu For The Children a to deal with my life Gotta be a special type nigga to feel ... a special type nigga to feel what I write Special like my classics Special like my listeners who have attachments To my old style won't let me past it I don't se ... past it I don't see the point with weak sayings like'All them niggas on top be blockin'' or never help man stop it It's hard watching brothers who smart but think ... ey not I need them to realize what they got is a fresh start That bro
20 1.The Proof here for you Let's take a trip again I fought myself relentlessly To hang on to my dreams Did ... y To hang on to my dreams Did what I felt I had to do To go out on my own pursuit So meet me at the place We both know so well The proof of ... oth know so well The proof of your life One day I sang a song to be liyou Ten years have passed since since that special day All the scenes I looked at wishfully I see ... s I looked at wishfully I see with my band no

21 5.Andy(Album Ver.) moAi・あやぺた What's the matter now What's with that teary face Let's meet up today I'm all ears just lead the way ... 'm all ears just lead the way You know I'm here to cheer you up I wanna make you laugh and smile Make life be alright Have fun all the time don't ... t Have fun all the time don't give up What you gave me I give back So let it go Andy Andy Andy Don' t be lonely ... dy Andy Andy Don' t be lonely You
22 10.STRONGER(Album Ver.) by little you may come to own Sometimes you should come out try to be okay Can you see can you see we are all weak Don't compare don't compare it's not to speak'Cause now is ... t's not to speak'Cause now is your chance to make a better day Don't worry ... make a better day Don't worry you can see it through Don't worry we are behind ... ugh Don't worry we are behind you Maybe the darkness just gets to you day by dayJust know it's not the time
23 11.So Beautiful beautiful What does my life mean to me? What am I supposed to be? All I know is it's so good Life is so beautiful beautiful beautiful ah beautiful I am so happy to live Cau ... Cause I have so much love to give What more can I ever ask? Life's so beautiful ... ever ask? Life's so beautiful You don't have to ask why you are here I assure you there's so much to see Live a life that you can love yourself I'll be there with
24 6.The Time Machine n Wrought with no anger wrought with no fear Devilish children playing here Hidden in silence below barren waste Confusion hunger am I still awake Have I ever told ... still awake Have I ever told you about my time machine Sit you down I'll tell you everywhere I've been I have lived a long life life extraordinaire Let me tell ... fe extraordinaire Let me tell you about it let me take you there Does it really matter it's all in the mind Let me tell .
25 14.Therefore I Am > I'm not your friend or anything Damn you think that you're the man I think therefore I am I'm not ... think therefore I am I'm not your friend or anything Damn you think that you're the man I think therefore I am Stwhat the hell are you talking about Ha Get my pretty name outta ... t Ha Get my pretty name outta your mouth We are not the same with or without Don't talk'bout me like how you might know how I f
26 1.Biblical dn't know that I'd fall so hard That my feet left the ground Gravity don't make no sense when ... vity don't make no sense when you're around I come up against myself when Demons in my head get loud I don't know how ... ead get loud I don't know how you do it but you turn them down I slip and wonder who I'd be If I never found ... r who I'd be If I never found you and you never found me Well I don't wanna see So won't ... ll I don't wanna see So won
27 1.Need To Know anna know what it's like(Like) Baby show me what it's like(Like) I don't really got no type(Type) I just wanna fuck all night Yeah-yeah oh-woah-woah(Oh ooh mmm) Baby I need to ... row the pipe(Pipe) Gotta know what it's like(Like) Yeah-yeah oh-woah-woah Baby I need to know mmm ... -woah Baby I need to know mmm What's your size(Size) Add subtract divide('Vide) Daddy don't throw no curves(Curves) Hold up I'm goin' wide(Wide) We could just start at t ... go to five(
28 1.CAN THEY HEAR US om'Gully' with original Daniel Heath Score Every breath ... niel Heath Score Every breath that I'm takin' every step that I'm makin' Ain't no way I can run without you Every ghost in my past life held my hand when I crashed down Carries me when I wanna break through We all die but right now I fe ... y but right now I'm not gonna give in When we collide I know I can do anything'Cause I got ya and ... o anything'Cause I got ya and you got me(Ooh) Can th
29 1.Late At Night(Explicit) ch me and your girl late at night Side to side Mustard on the beat ho Late at night Kiss me in the mornin' or late at night Long as ... nin' or late at night Long as you come through I'ma make you come over and over I'ma treat you like I'm'posed to You better never make no time for these niggas'Cause when I ride I'ma ride ride ... se when I ride I'ma ride ride with you I can't fuck with nobody I can't keep livin' like this I can't I tell her ..
30 1.Birthday ell me if you got time I need you for hours babe(Oh bae) Tell me that it's mine I'll never ever slice my cake mm mm-hmm hmm ... r slice my cake mm mm-hmm hmm You get Off-WhiteJordan Birkin we go the whole way Ready get ... we go the whole way Ready get you what you want I told the DJ play your favorite song(Ooh) Puttin' you in Gucci then I put you in your thong But no joke my baby told me'Can I buy ... oke my baby told me'Can
31 1.Good4 U good for you I guess you moved on really easily You found a new girl and it only took a couple weeks Remember when ... a couple weeks Remember when you said that you wanted to give me the world(Ah-ah-ah-ah) And good for ... rld(Ah-ah-ah-ah) And good for you I guess that you've been workin' on yourself I guess that therapist I found for you she really helped Now you can be a better man for your brand ne
32 6.LET IT GO y mind is that a crime yo Don't wanna go back to the days when I was broke But girl ... ays when I was broke But girl you my priority(Woo) And I'll put your heart way over me And money ain't shit if I ain't ... d money ain't shit if I ain't with you bae Give it all away just to get you back Can't put a price on what we had(Ooh) They say'Time is money' but money can't make no time(Make no time) Sometimes it's sunny but sometimes it don't shin ...
33 1.Confetti ends here with me And I don't need ya I don't need ya Got this dress up on me So I don't need ... ress up on me So I don't need your stress up on me Baby we're done c'est la vie Now I don't need ya I don't need ya Should've left ... don't need ya Should've left your ass from time ago Didn't love me then but now I do I used to sit at home and cry for ... ed to sit at home and cry for you Diamonds on my neck I shine for you Ain't blocking my blessings anymore Nev
34 7.Muhammad(feat.!llmind) in my bag What's in that All50's100's Capitol Hill Capital One we gone capitol run it Only69 my h**s I can't keep it a10050 funky dollars b***h ... it a10050 funky dollars b***h you coulda kept it a100 My b***h up a100 and she started as a runner Before the trap we was f**king started as a plumber200 by the w ... a plumber200 by the winter if you started in the summer Both my parents trap and it started ... y parents trap and it started with my mother When you
35 6.Redundant > Lyricist 魏源 Composer 魏源 You are standing by me你和往常一樣 Smiling as ... 身旁 Except that nothing has been changed除了這些什麼都沒有改變 Yeah I'm still ... ged除了這些什麼都沒有改變 Yeah I'm still your best friend是啊我依然是你最好的朋友 More answers to ... d是啊我依然是你最好的朋友 More answers to you is redundant更多的答案都只是多餘的 So weary of'relax it'我厭倦了你搪塞的話 Cause I can't he
36 2.Champagne Problems blems You booked the night train for a reason you could sit there in this hurt Bustling crowds or silent sleepers ... ing crowds or silent sleepers You're not sure which is worse Because I dropped ... ch is worse Because I dropped your hand while dancing Left you out there standing Crestfallen on the landing Champagne problems ... he landing Champagne problems Your mom's ring in your pocket My picture in your wallet Your h
37 7.Happiness this for what it is But now I'm right down in it all the years I've ... down in it all the years I've given Is just shit we're dividin' up Showed ... shit we're dividin' up Showed you all of my hiding spots I was dancing when the music stopped And in the disbelief I can't face reinvention I haven't met the new ... t There'll be happiness after you But there was happiness because of you Both of these things can be true There is happiness Past the b
38 1.Therefore I Am > I'm not your friend or anything Damn you think that you're the man I think therefore I am I'm not ... think therefore I am I'm not your friend or anything Damn you think that you're the man I think therefore I am Stwhat the hell are you talking about Ha Get my pretty name outta ... t Ha Get my pretty name outta your mouth We are not the same with or without Don't talk'bout me like how you might know how I f
39 3.Put Your Name On It 3.Put Your Name On It I need you to know that I'm special You won't find anything like it don't settle And I see ... ike it don't settle And I see that you have the potential'Cause no others have ever been successful No drama I'm too busy Did ... ful No drama I'm too busy Did that cross your mind Own it you know my worth Put in overtimeJealous girls around me They just want ... irls around me They just want what's mine Own i
40 4.Stckhlm Syndrome(Interlude) ce to put your hands on Keepin' me on hold like a ransom ... pin' me on hold like a ransom You get away with murder'cause you're handsome Stockholm syndrome baby that's the truth oh You got a way'bout you mmm ooh This Cali got my feelings showin' I'm puttin' all my pride aside tonight So where'd ... ride aside tonight So where'd you see this even going?(Oh)'Cause it's the same thing every time ... t's the same thing every time You tie me
41 5.Just For Tonight light All your words in disguise Makin' me think like ... disguise Makin' me think like you're mine We were such a pretty picture in a frame Now it's like ... ture in a frame Now it's like you don't remember my name Let me in wheyou've been Where we gonna be this time?Just for tonight just for tonight Forget who we are ... for tonight Forget who we are give up and ignite Go with me through the dark For tonight What you mean when you say w
42 5.Just For Tonight light All your words in disguise Makin' me think like ... disguise Makin' me think like you're mine We were such a pretty picture in a frame Now it's like ... ture in a frame Now it's like you don't remember my name Let me in wheyou've been Where we gonna be this time?Just for tonight just for tonight Forget who we are ... for tonight Forget who we are give up and ignite Go with me through the dark For tonight What you mean when you say w
43 1.Wild Life lls Tears that don't make sense to me at all This life's ... ense to me at all This life's what happens when you're making plans Don't know what happens next or where I stand Wanna live this wild life wild every day woo Wanna say the things people never say woo-ooh I'll t ... h ooh-ooh-ooh ooh-ooh-ooh-ooh Give me all your love and all your pain Gon' live this wild life wild today oh I'm staring at these faded signs ahead But all these turns just fill m
44 1.Money Maker niversity(What's up with y'all) Alabama State(Yeah we back I'm back) FAMU(Shit ... h we back I'm back) FAMU(Shit you know) Clark Atlanta(It feel good to be back) Uh Now shake ... good to be back) Uh Now shake your money-maker Don't let that money make ya I shake that money-maker(Uh) Don't let that money make ya Oh shake your money-maker(Yeah) Don't let that money make ya Oh shake that money-maker(Tony) Don't let that
45 10.Put Your Name On It br>10.Put Your Name On It I need you to know that I'm special You won't find anything like it don't settle And I see ... ike it don't settle And I see that you have the potential'Cause no others have ever been successful No drama I'm too busy Did ... ful No drama I'm too busy Did that cross your mind Own it you know my worth Put in overtimeJealous girls around me They just want ... irls around me They just want what's mine Own i

46 11.Stckhlm Syndrome(Interlude) ce to put your hands on Keepin' me on hold like a ransom ... pin' me on hold like a ransom You get away with murder'cause you're handsome Stockholm syndrome baby that's the truth oh You got a way'bout you mmm ooh This Cali got my feelings showin' I'm puttin' all my pride aside tonight So where'd ... ride aside tonight So where'd you see this even going?(Oh)'Cause it's the same thing every time ... t's the same thing every time You tie me
47 1.To Be Young(feat. Doja Cat) rie-To Be Young(feat. Doja Cat)1.To Be Young(feat. Doja Cat) Composer Amala Dlamin ... ''bout is what to do tonight Hundred miles an hour no headlights On an open road home We do ... ts On an open road home We do what we can to dull the pain Pinky promise things still stay the same Even when I'm old I'll know ... e Even when I'm old I'll know your name Anywhere we go oh Dye my hair a million colours Dream I'll make a billion dollars I s
48 4.Cyan ersion Of what I was first given The strongest dose of the love I w ... ove I was given Sometimes I had to trample with tears in my eyes Over the things I knew I couldn't help Until I was strong enough to carry them ... s strong enough to carry them with me instead A route with pain a route with joy There should be no delusion of that magnitude So know the truth I am not locked in my bones I've been changed forever And it
49 19.Sixteen en Do you remember when we moved out? My mum said'I love ... moved out? My mum said'I love you but it's a small house' So we changed up and saved up Gave up our town We were dangerous couldn't tame us ... re dangerous couldn't tame us What's missing now? Time suddenly we got no time We're so busy doing life ... time We're so busy doing life That I miss your eyes on mine mine If you just focus on me Like we were sixteen And plotting our lives Can I wear
50 5.Desire r> Why do you cry with your hair tied up and my t-shirt on? I guess I'll be gone when the lease is up Where did we go wrong? But damn ... ere did we go wrong? But damn you look good when your tears dry up I hate to be the one to make ... I hate to be the one to make your fears fire up I'll be outside when the sky falls down Wanna get the fuck out this lonely town Where will ... t this lonely town Where will you be when I go insane? I don't give(!
51 3.True Friends t my back You posted pictures online lookin' like everything's fine ... ookin' like everything's fine You said you will tell nobody You said my secrets will be fine So tell me why? Suddenly the whole world's in my mind? Don't wanna waste more time ... ? Don't wanna waste more time with the so called friends Or see you going after the boy I told you I like Back then I wouldn't believe'bout my mama said' ... n't believe'bout my mama said'You don't
52 6.Paranoia(feat. Weibo Lin) ki Composer Niki You don't know love this isn't just a one night stand ... isn't just a one night stand Your universe broken hearts that you collect Go get somebody just like you The way you throw me away when you're done畫面在我腦中攪動男朋友是否又搞錯想法是多麼的早熟老王都能加 ... 太真實'Cause you don't know love this isn't just a one night stand ... isn't just a one night stand Your universe broken hearts
53 9.Little One ittle one You're sitting by the window For the first time ... the window For the first time you're alone Couldn't fit in in the city dressing weird talking strange or so they say How the queen bees sayin ... say How the queen bees sayin you're not right You wanna do something to change your life You're gonna be there Three years after nine Hey little one ... ars after nine Hey little one You're sitting in the stairs Wearing brands and shiny dresses
54 1.Otherside Of America erica What do you have to lose You're living in poverty Your schools are no good You have no jobs58% of your youth is unemployed What the hell do you have to lose Reportin' live from the other side of America Mama let me sip the forty I was just a shorty(Damn) Then I started sp ... take it back I'm on the block with the killers and holdin' my own of course(Yeah check check) I seen my mom and dad separate ain't talkin' divor
55 3.My Kind town and give out high fives to Teachers and bakers and movie ticket takers To midwives and doctors and magic baby makers'Cause if love is ... baby makers'Cause if love is what you're working on And peace is what you're dreaming If you're fighting for freedom You are my people You're my kind(My kind) You're my kind(My kind) You're my kind(My kind) Humankind You're my kind(My kind) You're my kind(My kind) You're my
56 7.Take The Music Galewood With the help of vibration the tone and the rhythm the human is for ... nd the rhythm the human is forgiven and the soul gets back to living. Returns us all to our natural condition. Turns up the levels on the minds' inner visions. It ... ys through the space to where you are and regulates the beatings of the broken heart. A sensation in everybody's pants which is why when there is music life becom ... d rock the body right Proving that emotion is a sign of lif
57 1.Modern Loneliness he person that he made me The person I've become And I've been tryna fill all of this empty But fuck I'm still so empty Yeah I could use some ... r text'em La-di-da-di-da Yeah you get what you give and you give what you get so Modern loneliness We love to get high but we don't know how to come down If I could break my DNA to pieces Rid of all my ... l Then I could fill the world with all my problems But shit that wouldn
58 1.Mind Is A Prison ll inform you that's not where I reside I'm just a tenant paying rent inside this body and I Got two windows and those windows well I call them my ... y bed Then I tied up my linen with five strips of ribbon I found Scaled the side of the building I ran to the hills'til they found me And they put me back in my c ... n my cell all by myself Alone with my thoughts again Guess my mind is a prison and I'm never gonna get out So they tranquilized me analyzed me threw
59 4.TO FEEL ALIVE y I loved you well just for you to turn to an enemy I love the smell of ... an enemy I love the smell of you burnin' your last bridge with me I love it yeah I love it I love it yeah I love it ... e it I love it yeah I love it Whatever makes you happy(Makes you happy) That's all that ever mattered(Ever mattered) And I was raised to ... mattered) And I was raised to give my thanks and hold my baby down(H
60 1.What I Want lexa Ferr-What I Want1.What I Want[Chorus] Been down so long got me thinking I'm ready to break away I'm losing my patience I gotta run away I need to ... gotta run away I need to get what I want whatever I'm missing But if you cannot give it to me Then you ain't getting all of me I'm sitting here ... ng all of me I'm sitting here with my eyes low Can't feel a thing but my blunts rolled I need a friend got too many foes Got too comforta
61 1.Stand By Me By Me You seen every scar I don't show my skin And ... scar I don't show my skin And you taste every word that hasn't passed my lips You know my every smile and what they all mean Happy sad and broken no in between I know ... d broken no in between I know you've seen all my imperfections You've seen all my rough You've seen that I ain't that perfect Still you give me love You stand by me Through the longest nigh
62 1.Never Worn White >[Verse1] You love the hell out of me And Heaven's where we could be I've stood on the edge of love But never took the leap And ... e But never took the leap And you took my armor off And did it delicately And I let my guard down To show ... d I let my guard down To show you what's underneath[Pre-Chorus] Thank God that you were man enough to come Answer my mama's prayers ... come Answer my mama's prayers You asked the question I said'Yes' B
63 1.Future Nostalgia ostalgia) You want a timeless song I wanna change the game Like modern architecture John Lautner coming ... hitecture John Lautner coming your way I know you like this beat 'causeJeff's been doin' the damn thing ... f's been doin' the damn thing You wanna turn it up loud Future Nostalgia is the name(Future nostalgia) I know ... name(Future nostalgia) I know you're dying trying to figure me out My name's on the tip of ... e out My name's on the tip o
64 1.Season Ticket Holder r> Hey UD What's good my boy? Mr.305 Wade County Yessuh16 years later We don' made history Three rings on our fingers Pockets gettin' fatter(U ... Ha) Three rings on his finger(What?) Yeah that boy was a winner(Winner) Never known as a singer But this might be a single(Facts) Always bet on ... a single(Facts) Always bet on your homies Then go buy the casino(Ballin') Ball is my passion Check my stats if they askin'(Uh) Shorty checkin' my page(She ... ) Shorty checkin' m
65 1.Tattoos Together fell for you mm Back against the wall against the wall Against the wall ... nst the wall Against the wall that's how it felt with you mm mm One weekend in Portland You weren't even my girlfriend We were walkin' and talkin' Then somebody said let's get Tattoos together something to remember If it ... If it's way too soon fuck it whatever Give me shapes and letters If it's not forever then at least we'll have tattoos together Mmm'cause I love ... oos
66 1.Sum2 Prove Prove You know Lil Ced that's my nigga I made him a millionaire ... o we fuck with the rubber but I got a raw bitch Know this money bring envy ... ch Know this money bring envy you probably wan' be me but bro we can't beef'bout no small shit Overseas got the crowd doin' moshpits Can't believe ... doin' moshpits Can't believe that I'm still in the'partments Businessman went and got me an office Million dollar deals I get'em often Me and Dolla was servin' o
67 9.Eve iniquity! You think everything is perfect silly girl There's so much wonder here right in front of ... wonder here right in front of your eyes What could it hurt? What's wrong with you? Who the fuck is he? Why can't you know? Why can't you know? And the walls came down and the Heavens opened It's too late to claim ... opened It's too late to claim your innocence Once the trust is broken It was just a little taste It was so sweet ... litt
68 11.Empire(Feat. Bingx) t in mind that life is war Stay grounded fly and soar Always know ... nded fly and soar Always know what you fighting for Aging fast gotta pave a path and go figure out ... pave a path and go figure out what my life is for Quick-witted and everyday I gotta switch lanes Fuck race no pigment I got thick skin making big waves Positive b ... ll it Like'How the fuck he do that though?' Take pride in your every action Everyday of my life is work And they tell me
69 1.Mind Is A Prison ll inform you that's not where I reside I'm just a tenant paying rent inside this body and I Got two windows and those windows well I call them my ... y bed Then I tied up my linen with five strips of ribbon I found Scaled the side of the building I ran to the hills'til they found me And they put me back in my c ... n my cell all by myself Alone with my thoughts again Guess my mind is a prison and I'm never gonna get out So they tranquilized me analyzed me threw
70 4.Perfect Time l in love with all my diamonds But everybody change on ... monds But everybody change on you like the seasons(Yeah) Sippin'1942 DonJulio I ain't got time for all these eyes and these groupie hoes Late night I've been crui ... talkin' out his lip we gotta give cuz a taste I can't let no niggas mock my name Especially when these lil' niggas see me as reputable And the OG's respect me ... table And the OG's respect me that done came out my section We just bought Cullinan
71 6.Takeaway eaway with Illenium ft. Lennon Stella Lyricist Sorana Pacurar SamJohn GrayJonas Becker Timofei Crudu Christoph Bauss Andrew Taggart Alex Pall Fri ... dolin Walcher Nicholas Miller Your heart for takeaway yeah yeah yeah-yeah ... takeaway yeah yeah yeah-yeah Your heart for takeaway yeah yeah yeah-yeah ... takeaway yeah yeah yeah-yeah Your heart for takeaway yeah-yeah yeah-yeah ... takeaway yeah-yeah yeah-yeah Your heart for takeaway yeah yeah yeah-yeah Hey hey
72 8.Repair epair You learn to walk you learn to run And they said'Not enoug ...  the sun' You gave your best you gave them all But they paid no attention And they showed ... no attention And they showed you the door Heart on your sleeve is bleeding don't stop now Perfectly incomplete just don't stop now Go ... mplete just don't stop now Go with this energy just don't stop now Don't stop now When ... stop now Don't stop now When your he
73 8.God Is verything that hath breath praise the Lord Worship Christ ... raise the Lord Worship Christ with the best of your portions I know I won't forget all He's done He's the strength in this race ... e's the strength in this race that I run Every time I look up I see God's faithfulness And it shows just how much He is miraculous I can't keep it to myself I can ... are welcome through the door You won't ever be the same when you call onJesus' name Listen to t
74 4.OKAY OKAY know just what we need A song of yours that we could feel ourselves to' Said it'd be a test'cause ... to' Said it'd be a test'cause you know I'm always stressed Come to think of it I guess I've never cared to She said' ... I've never cared to She said'You won't know if you never commit' So here's me convincing myself I'm the sh- I'm a million trick pony The number one and only On a scale of1 to10 I' ... me in a sundress I do it all with ease I should
75 1.Slow Dance ansson If you stay for this minute Girl I'll never let ... is minute Girl I'll never let you down We ain't off the limit I could hold ... 't off the limit I could hold you after now No more talking I don't knwhat you wanna do with that It feels good why you even wanna hold it back We just work and I know there's no coming back Where ... there's no coming back Where you at? Where you at? Where you at I wanna slow dance if y
76 2.Shots a-We Love You Tecca2.Shots(Internet money bitch)(We love ... Internet money bitch)(We love you Tecca) Yeah ooh I got lil niggas with the shits Nigga run up on me all my niggas'bout to shoot Talkin' on the'Gram catch a deuce We can get into it nigga ... euce We can get into it nigga what you wanna do? Nigga you ain't even have a clue'Cause I got shottas on me Sendin' shots sendin' shots like doctor homie Better run better run the coppers ... low I ai
77 16.Count Me Out a-We Love You Tecca16.Count Me Out I got lotta city bitches wanna come through(Come through) I love all my niggas when I point they go ... talk about me nigga I'on know you(Yeah) Pop a nigga like a Molly Yeah BAPE Balmain on my body Niggas used to doubt me every day ... as used to doubt me every day that's why I'm cocky Now I'm gettin' money now these bitches be around me(Yeah) I remember school niggas used to try to clown me(Yea ... ri pull up like a dentist put t
78 1.Act A Fool So I pray you wanna see a young nigga shine If not nigga put ya head in a hole or I'ma put a whole in ya head Ya heard me Tell me right now nigga ... rd me Tell me right now nigga whatchu wanna do20 billboards in the city who the fuck is ... s in the city who the fuck is you I look a lil' familiar don't I Ha ha ha ha look at y'all look at it look at it nigga Tell me right now nigga ... nigga Tell me right now nigga whatchu wanna do(Huh)20 billboards in the city
79 6.BIG TYME God thank you For blessing me for everything that you've blessed me with They tried to see me down but we way upJesus Oh this Swizz Beatz talking on aJust Blaze track Rick Ross on the poetry AyJust th ... pass the baton I bow my head you know what's next I say my prayers hands across my chest(God damn) Breaking shackles I'm ... d damn) Breaking shackles I'm that nigga disobeying his master(Oh) Paper chasing standing still is a fuckin' disaster(Oh) Emm
80 8.Rich Nigga Lifestyle h tell me what your crib worth I hear you talking'war' but have you lived first? I'm just here to keep it real not make ... here to keep it real not make you feel worse Maybe a lost cause but let's still search Until the day I die holding my ganja Rather have a friend than enemy which ... No longer shackled in chains young nigga crucified Walkin' down the block holding my boom-box Optimistic dirty nigga clean tube socks They gonna keep us in the g ... som
81 10.Fascinated d Oh Lord What's a hunnid grand to a young nigga? My dog doin' twenty as a young nigga I'm prayin' for his son he'syoung nigga Strapped with my gun as a young nigga Hunnid round nigga hanging out a ChevroletJust ... a hanging out a ChevroletJust young nigga tryna see my fuckin paper My daddy caught a bus never lookin' back Got me standing in the rain first fifty pack(Maybach ... sket he's a true nigga(P-Nut) You pussy niggas talkin' like you(
82 11.I Still Pray tell**** that he's been hooked up to a machine that's taking over the function of his heart and lungs He's reported getting treatment in the cardiac unit which is a strong sign ... c unit which is a strong sign that he could've suffered a heart attackthat started as a respiratory problem early Thursday morning He's hooked up to an ECMO which is a form of life support This story is ... M' M'-M'-M' Extremely painful That's what I call this right here Oh yo(Ma
83 13.Vegas Residency Black Bo you know we miss youJ.U.S.T.I.C.E.  League M-M-M-M-M-M-Maybach  Music Since everybody wanna speak they mind Maybach Music Yo  watchin' Kanye intervie ... very innocent brother charged with a homicide Went from battle raps to now we wearin' M.A.G.A. hats Dade  County nigga mansions up in Tamarac Never golfin' ... s up in Tamarac Never golfin' with the Trumps and I give you my word Back to comin' out the trunk ... are Pray  you treat
84 15.Gold Roses l vintage that dropped before she could speak English Do ... re she could speak English Do you love me or love seekin' attention I mean which one is it? ... ntion I mean which one is it? You keep callin' me ya twin but twins ain't this different Mentally I'm already on next year ... ally I'm already on next year that's some2020 clear vision You sayin' let you finish I ain't tryna hear it I'm all for spiritual liftin' but I don't fly Spirit I'm all for find
85 1.Prince Akeem nin' This that alarm clock song I made it for you to wake up to Ah! You know I came to rip the scene apart My whole life is a piece of art(Oh) And this is just a brush stroke(Oh) I made it in the biz ... honestly I can't even tell if that's really where I wanna be I'm not a commodity I am on an Odyssey Used to be a wannabe now I'm ... Used to be a wannabe now I'm what I wanted to be woah I'm an underdog dog I'm Ralph Naderin' Followin' my intuition now and ...
86 1.Seasons e Got hit with a winter breeze And oh we like to act tough ... e And oh we like to act tough what we do it for? Be careful with energy No need to be so cold I wanna be more Oh summer's calling A beautiful summer's calling Oh summer's calling(I done had a ... lling I've been goin' through you been through it(you been through it) I fall back to look at ... gh it) I fall back to look at what we're doing(now) I can yell it at you but what's the use
87 10.Conversations With Myself ersations With Myself Sometimes I wonder why I'm even here Or if I have the strength to persevere Sometimes I feel like I'm somebody else ... ebody else Who's going mental with they mental health Sometimes I wonder if I'll die alone'Cause lonely people tend to have lonely souls Sometimes I think about a ... uls Sometimes I think about a younger me If he'd be proud of the man he sees I guess I'm rich I made it out my town I played in front of thousands ... played in fron
88 1.Sextasy oh-oh-oh You won't need me luckily Oh girl You're not taken tonight luckily Let me save ... n tonight luckily Let me save you like a refugee Let me give you sextasy Don't let me be ya memory I've got the drank and a remedy I know ... the drank and a remedy I know you'd be so intimate with me Intimate with me couldn't wait I know you're ready for my embrace I think you're ready for love's embrace And you can't please everyone (
89 1.Writing Away in a bed that I made Then you're gone with the wind'Cause I wouldn't admit the mistakes ... I wouldn't admit the mistakes that I made(Said I was right Think I mighta been running away ... nk I mighta been running away You wouldn't forgive me I couldn't get my head out the gate) Over time here to play Numb teens don't strike but we're running free Feel ... e but we're running free Feel your body heat vibing the summer breeze Whisper once ... he summ
90 6.RNP(Feat. Anderson.Paak) e fuckin' with me I got two bad bitches gon' be rubbin' my feet I got three ... e rubbin' my feet I got three young niggas down to bust out the heat And all y'all ain't got nothin' on me Ooh not one of y'all niggas gon' be fuckin' ... y'all niggas gon' be fuckin' with me I got two bad bitches gon' be rubbin' my feet I got three ... e rubbin' my feet I got three young niggas down to bust out the heat And all y'all ain't got nothin' on me Uh okay put ... got nothin' o
91 8.Thousand Words and words You paint a canvas better let it shine I know I done some things ... ine I know I done some things that's dead wrong The flash is on this little light of mine They say a picture's worth a thousand words ... ture's worth a thousand words You paint a canvas better let it shine I know I done some things ... ine I know I done some things that's dead wrong The flash is on this little light of mine A picture's worth a thousand words a video worth a million But no
92 15.Lost& Found kin''bout that playlist Most necessary cold February Flow never buried shit is everlastin' Opportunity is never passin' Was just in school ski ... ard the metal blastin' I know that greed is the devil's passion He wears Prada and stiletto fashion Gucci has become the ghetto fashion I am just another rebel ra ... ust another rebel rappin' But that studio time led to Louis Vuitton That I just bought for my mom Celebration mix Ciroc and a lime Rest in peace X the Pac of his
93 1.BIG TYME God thank you For blessing me for everything that you've blessed me with They tried to see me down but we way upJesus Oh this Swizz Beatz talking on aJust Blaze track Rick Ross on the poetry AyJust th ... pass the baton I bow my head you know what's next I say my prayers hands across my chest(God damn) Breaking shackles I'm ... d damn) Breaking shackles I'm that nigga disobeying his master(Oh) Paper chasing standing still is a fuckin' disaster(Oh) Emm
94 1.Plastic Angels y to tell you'bout my day But you're too caught up in the things that you're ready to say Thought I'd be swimming in pools of gold Now I'm just looking through empty souls Stuck at a party ... empty souls Stuck at a party with people I don't know California lonely paradise(fuck!) I just landed in the city of plastic angels We're all a little fucked up ... ittle fucked up but we fix it with the perfect angle I'm begging give me something real'Cause no
95 6.Get Up& Enjoy Yourself Up& Enjoy Yourself Well you say you're out for a good time And you won't be happy with nothin' else Well tonight's the night for a party But ... t's the night for a party But you know we can't do it for ourselves Only thing ... o it for ourselves Only thing that i'm thinkin' is It'd be better if you give us some help So don't just sit there and fight it Get up get up and enjoy ... ht it Get up get up and enjoy yourself Get up ge
96 2.Cyanide ominantly You make me weak make me thirsty for release Gwan come compliment me Dem become an enemy Cop a flight to Paris lowkey'Cause lil' bab ... not a monster I'm just a man with needs I take flights when I learn it's time to go Tryna take time by crossing timing zones Come press ... ssing timing zones Come press your lips'pon me LSD got me feelin' empathy Warfare out to mind chemically'Cause we suffer endlessly Could be Kamikaze only time wil ... in Hell Sweet melody win
97 8.Too Deep To Turn Back da pa So what's the price? We're like mosquitoes to light in a sense I feed off bio-luminescence Love and intent So it's a quick fix ... nd intent So it's a quick fix What else does life have to give but the pain Generated inside our own brains? It's a sick game yeah Submit to me come get down on one knee I'm ... come get down on one knee I'm your savior and I'll give you everything that you need(That you need) Submit to me come get
98 9.Complexities oooh Now that I know what I know There's nothing new under the moon Spent many nights on ... the moon Spent many nights on you Oh I oh I I don't give a damn'cause it don't make a difference I can't get mad'cause I know I went missin' Cupid takes aim and puts holes in ambition ... 'til I finish the mission Now that I know(Now now) what I know(What I) There's nothing new(Nothing) under the moon(Oh no) Spent many nights(Many) on ... o) Spent many night
99 1.Run Game st sayin'(You know how we do) You know how we do(Just playin') Uh huh This is ... (Just playin') Uh huh This is what I like(Just a little bit) I ain't came to do much Untuck my chain and spend a few bucks Dap a new dame and keep the jewels up M ... m just tryna keep yo new love You know how Lu' does Man she's so foxy cute Can't wait to Versace suit her So in approximately five four three two one ... ately five four three two one What up hon? What your
100 1.One Good Reason hose days that I should get used to Wake up get going stay busy putting off getting alone cause I miss ... ff getting alone cause I miss you There's a freedom in the space that you want turned into a prison Cause leaving if I can't be move on then I'm stuck here looking for One good reason not to love ... r One good reason not to love you One good reason wouldn't be even enough to Unpaint all those pictures There's no way to unremember I'd love to just unlove ..

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.