魔镜歌词网

关于 that + give 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 1.All About You e feeling that way No games now I ain't here to play Yeah girl you know I'm gonna stay crushin I've been waiting all day don't believe in god ... ill stand ya guard I'll never give up give up give up(up) give up give up on love I'm all about you I'm all about you I'm all about No girl this ain't no mistake choked up you took ma breath away Ta ... will stand a guard I'll never give up give up give up(up) give up give up on love I
2 2.Nobody But Me body body that'll look at you all night completely satisfied and who won't ... etely satisfied and who won't give the fight nobody baby that will lay upon your chest that's giving you the best no ain't nobody body ... the best no ain't nobody body that'll look at you all night completely satisfied and who won't ... etely satisfied and who won't give the fight no body baby will lay upon your chest ... baby will lay upon your chest that's giving you t
3 8.SORRY rry about that I can't give up on that You can say what u like不痛不痒发呆不开心可以不听废话我选择不听我要把音乐开最大声犯唱歌跳舞病 Till i die till i die… I am so sorry我要唱歌 till i die Till i die till ... … I am so sorry我要 Sorry about that我们始终还在追逐 Sorry about that没有时间一一回复 Sorry about that电话还是无法接通 Sorry about that无法阻止演出结束 I'm sorry about .
4 9.Yellow Skin Flow It really gives u hope Show u what i do Show u how i dance Yellow skin flow Let me do let me do ... skin flow Let me do let me do that dance Let me do let me do that dance Let me do let me do that dance Let me do let me do that dance Let me move my feet Let me move my leg困惑能告诉你这一切都是过程所以不愿妥协我也不愿默认有可能太多人的能力过人但同样遇到问题始终不愿担负起责任希望我的音乐影响更多人不再
5 2.Tell Me the Truth(feat.初音未来) illing to give up all I'm willing to give anything for you for meeting you I'm willing to ... or meeting you I'm willing to give up all I'm willing to give anything for you Now I can break this wall and You are the light ... is wall and You are the light that never goes out in my life You are an indispensable part of my life You are the person I love most in my life life So tell me th ... l remember you I'm willing to give up all I'm willing to give a

6 4.Turn Me On(feat.初音未来) can never give up Realized that time's about up I can never fly up
7 1.12.18 这 i don't give a fxxk about what u thinkin i promise我会尽最大的努力给你留下阴影 man u got nothin如果你还不愿意保持清醒看你的周围四处弥漫并持续扩散开来的病情你说没什么所谓反正大部分人都跟着大部队牺牲自己成全这脏乱的 ... here i don't wanna talk about that before for real yeah不关于金钱不关于利益 than ... 过疼痛的丑 see that原来只要被标注过你就会信懒得去拨开肤浅的外层
8 2.Cash Cash gime that gime that cash(给我钱) gime that gime that woo(赶紧给我) leave me the b7太碍事(离开她)我还 ... 大好前途 gime that gime that flower(给我鲜花) gime that gime that clap(给我掌声) she wanna copy my swag(别想模仿我的风格) i don't ... opy my swag(别想模仿我的风格) i don't give a fxxk你立下的flag(我不在乎你立的旗帜)天上不会掉下馅饼尽快擦亮你的眼睛 b7涂上粉红
9 5.I wanna be(feat.小欣) 噬掉你大部分的情感 that's why we always feelin cold i wanna be a gansta把我想要的全部都带走不会压抑everything i let u know baby yeah i got the flow顺着我的思路走把所有的疑惑归类算作我 ... 为了打烂你肤浅的嘴脸 yeah i keep making that all i pay will pay me back出息点实现我爸妈年轻时的心愿 god bless越来越同步想法和行动不想在重复 damn没有非要让你听懂怎么轻松目标定的低才会容易抬起头看
10 1.Nobody But Me body body that'll look at you all night completely satisfied and who won't ... etely satisfied and who won't give the fight nobody baby that will lay upon your chest that's giving you the best no ain't nobody body ... the best no ain't nobody body that'll look at you all night completely satisfied and who won't ... etely satisfied and who won't give the fight no body baby will lay upon your chest ... baby will lay upon your chest that's giving you t
11 1.One Day The stone that the builder refused to take will be ... ge各种的不同绿洲 Give way to astonishment way too great
12 2.Sound The Alarm y call me thats my name现在他们称那是我的名字 Home of the predator捕食者的家 Living hard always competitive focus ahead of you努力工作始终保持竞争力专注于你自己 Its incredible ... you如果你陷入困境你可能就面临死亡 Every step that you take is road of its own你所走的每一步都是自己的道路 Together we move with our brethren我们与兄弟们一同前行 Like a sedative let it settle in像镇静剂一样让它 ... 索拉响警
13 4.Let Me Clear My Throat light up that fire没有恐惧点燃那把烈火 Like fourth ofJuly犹如7月4日 Throw your torches up higher将你的火炬抛向更高处 And let me clear my throat!让我清一清喉咙! No fear ligh ... oat!让我清一清喉咙! No fear light up that fire没有恐惧点燃那把烈火 Like fourth ofJuly犹如7月4日 Throw your torches up higher将你的火炬抛向更高处 And let me clear my throat!让我清一清喉咙! I'm coming a ... 嘻哈文化已经翻转并
14 5.Hard To See Where To Go 人点亮火炬 All that glitters ain't gold闪闪发光的不是金子 Oh my ... 人照亮光芒 All that glitters ain't gold闪闪发光的不是金子 Too many still suffer from misery有太多人依然遭受着苦难 Up in a prison or stuck in a tenement dead ended home ... unamplified许多声音都被淹没 Something that lots of people can't deny这是许多人不能否认的 ... 不见心不烦 All that matters is the bottom line重要的是守住底线 ... 人
15 7.Wolves 不让步 Never give in摆脱出卖过自己的太多心灰意冷的生活 Please! Too many have sold out living meaningless lives如果你想要战争请进行正面反抗 kick in the front door if you want wa ... e f*ck off ho继续做真事 keep doing that real sh*t我和我的兄弟 me and ma bro有勇有谋击败 ... 你最纯粹的作品 I give you the purest dope sh*t废墟中建立的新世界 we build a new world amidst the ruins地牢里的狼吃光所有羊 a wolf i
16 8.Highest Heights urner I'd give it all for us我会为了我们全力以赴 However much it costs wouldn't cost too much即使付出多少代价也在所不惜 No matter scars or cuts无论是伤疤还是伤口 You are the ... nough如果你足够强大 I wanna show you that I'm worth your trust我想证明我值得你的信任 I'm not the person ... 想证明我值得你的信任 I'm not the person that you thought I was我不是你认为的那种人 I'm more than just a man trying to get i
17 1.Moonlight(feat.袁娅维)(Remix) time Gota give it up all night Give it up all night See the stars under the moonlight Do it one more time Gota ... ight Do it one more time Gota give it up all night Give it up all night I don't ever stare into the sunlight Bossin up I'm about to take flight I'm feeling like a champ under da stran ... ally did it You can't tell me that we not this gotta be living And everything I do I wanna put a shine on it Make or miss win or lose I put my name on it Raise yo ..
18 3.水(Water) rnin' hot that feeling like give y'all one shot当温度被凝固被颠覆被约束在流动中漂浮灵魂
19 11.原本色彩 original Give me vibe be original Start it from t ... 再见 I dont give a f继续他们精彩表演给那些faker去买份病态保险 I am doing myself我做我金牌的导演说话太虚伪需要一份信贷的宝典 Oh I doing alight my bro我知道他们一定会在 I respect ... ght my bro我知道他们一定会在 I respect that real这是最佳对白付出的双倍送给自己叠加未来 hold up我依旧争分夺秒周围颠颠倒倒 hater纷纷扰扰不爱去打
20 4.If Only it let's give it a try You were the closest I ever got to touch the sky It's been a long and lonely fall since our goodbye And I've been fall ... ust trying to win I would see that you are wounded Underneath your skin If only I was trusting Have faith in me and you There'll be something left unbroken Someth ... thing left unbroken Something that is true All vocals& guitars byJing

21 1.Antares Told'm to give me the rack Aye yea yea that's me Big shot on big screen We don't look at tags Supreme duffle bags She fell in love with the drip I gotta bucket on me If th ... the suite Yeaaa Ooo Stunting that's the truth Wu This is what I do.O
22 5.We Alive remember that road yea I was living at home Yea Wasn't too long ago Yea Oh nah nah now we on a ride yea It's like I'm always on the road But ... l know when I'm in the city I give back where I come from Got my back
23 6.Selfish gner This that new Yi Fan ya Woo Woo Bet you want the scoop Come right here I'll school ya They call ... here I'll school ya They call that that Wu I keep it clean Hot in the street Don't ... clean Hot in the street Don't give a fuck If you fucking with me I'm in the league With THE elite Keep it100100 I be ya ya I be stunting stunting stunting Yea we ... my neckless Shawty look ready Give me that deadly Look like you ready Check how I fuck up the beat I f
24 8.Freedom just want that freedom(freedom) Aye aye And imma give it to her yeah And imma give it to her yeah And imma give it to her yeah And imma give it to you all day You ain't gotta call me I fuck with you the long way(yeah) You say you want freedom You ain't got a leash on ... you into me No fronting(yeah) Give it to me all night I love the way that you ride You know what I want lets go baby(all night) You gonna sip this dark wine Make you want it more yeah
25 9.Explore e a trunk Give you what you need Ain't that what you want Got the room like Boom boom pow Tell us keep it quiet in the suite But we gon turn it up before we leave here We ... e a dump Bumping like a trunk Give you what you need Ain't that what you want Got you singing so loud Got the room like Boom boom pow And we going up Let me know wassup Bumping like a trunk A ... up Bumping like a trunk Ain't that what you wan
26 10.Like That r>10.Like That作词 Kris Wu Louis Bell Markous RobertsJeffrey Smith作曲 Kris Wu Louis Bell Markous RobertsJeffrey Smith I'm about to throw away ... ain't never seen a girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all my cash like that Keep on doing what I like like that Girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all my cash like that Keep on doing what I like like that She a10 and yea
27 11.Hold Me Down(English Version) 're loyal that's a plus for me To have you be the one would be enough for me Shotgun whipping in ... gh for me Shotgun whipping in that ghost with me I might burn a little bread come make a toast with me You've never been the one I would doubt Or ever have a ques ... own Yea yea.. Love me love me give me motivation When we talk get lost in conversation Take a trip so ... n conversation Take a trip so that we can change locations Book ya flight imma send the confirmatio
28 1.Nobody But Me(LOL音乐节特别版) body body thatʼll look at you with pride completel ... you donʼt give a fight nobody baby Till youʼre fighting to the last And giving out the best no ainʼt nobody body ... the best no ainʼt nobody body thatʼll look at you with pride completel ... you donʼt give a fight nobody baby Till youʼre fighting to the last And giving out the best no來登峰造极峡谷丛林危机四伏刀光的剑影屏住呼吸胜负成败就在此一举对手脾气技能CD全都了然
29 6.I Don't Know How lly Want?'Give Me Love Give Me Love' You Don't Have To Tell Me Anymore Cause' I Can Read Your Mind From Your Eyes I Don't Know How To Make Love With Someon ... f Tell You What I Really Want'Give Me Love Give Me Love' I Don't Have To Be Brave Anymore Cause' All ... o Be Brave Anymore Cause' All That Could Go Wrong All Does Go Wrong I
30 1.Wolves eep doing that real sh*t Me and ma bro有勇有谋击败所有对手誓要做狼群的头 I got the pen and the pad China keep bending them back They want me dead Thrown to the ... ck the f*ck off ho keep doing that real sh*t Me and ma bro有勇有谋击败所有对手誓要 ... 誓要做狼群的头 I give you the purest dope sh*t废墟中建立的新世界地牢里的狼吃光所有羊 Fakakilla和Jackson(天呐)你看让每个verse爆炸丹镇团队出品从来不废话拿
31 6.再见路易(feat. Detroit Diamond) t me know that you're good It's been a while don't leave You did what you could On the rooftop wishing I could touch the Heavens Can you see m ... ll I no longer breath knowing that I need you God pls give me strength I hope you hear me thr
32 1.It's Always The Little Things(&山形瑞秋) le things That seep into your soul How can I lie here still awake? Something inside of me is telling me to go I've been waiting to tell you so ... part What does it mean if we give up How can I still feel this love for all ... still feel this love for all that we've been through And I don't know what I should say Is it the time to walk away Should we let go or should we stay And find a ... part What does it mean if we give up How can I still feel this love For all .
33 5.Pretty White Lies have you given up Where you hiding girl Sick of trying girl for you I'm going out of my mind thinking you gonna leave So if there is doubt pu ... miseryJust show me something that I can believe Have you fallen out of love love love love Maybe I'm paranoid I should just ignore the voice Screaming out inside ... ing girl on you Baby have you given up Where you hiding girl Sick of trying girl for you I'm going out of my mind thinking you gonna leave So if there is doubt pu ...
34 7.Jump ve got to give I'm ready to give it all I'm ready to give it all I ain't playing no games I ain't playing no games I've got no time for all ... ames I've got no time for all that drama in my life Everything that you say Every move that you make Girl it's too late cuz you've already got me high So get ready to jump get ready to jump I've been living life with al ... y back I've been going places that I don't understand But I know just what you're like A
35 1.Never Give Up 吴东波-Never Give Up1.Never Give Up作词吴东波作曲吴东波在梦想的路上总是跌跌撞撞也曾经失去过方向我疯狂我倔强跌倒了那又怎样绝不举起双手投降有时候我也想把这世界放下去拥抱心中最美的渴望我想像我狂想逆着风也要前往那个天堂 So we never ... 我想像我狂想逆着风也要前往那个天堂 So we never give up Never give up我的路我来闯梦想这条路难免会孤独有你
36 2.Alien op saying that I'm silent It doesn't make things better You know nothing about me My mind's already broken Please stop talking to me I can't s ... to be me You are not the one That I've been waiting for That I've been looking for No one can open my door Don't knock it anymore I've got a secret I am an alien We'll never be connected I ... waste of time You will never give your hands to me But your feet step on me instead To you I'm always wrong You must have been waitin
37 9.香水 你就是你 I'll give you flavor(狩猎天份) I'll give you flavor(缘份选择) I'll give you flavor(放开规则) I'll give you flavor最独特无法忘记夜晚七分微酗状态(Don't sto ... 全明白万中选一的爱 Give you that flavor让你沦陷在今夜 flavor让渴望继续燃烧(Don't s ... 你都是你 I'll give you flavor(狩猎天份) I'll give you flavor(缘份选择) I'll give you flavor(放开规则) I'll give you
38 14.Give Me A Chance ANA14.Give Me A Chance作词 LAY(张艺兴) Andrew Bazzi Mike Woods Kevin White MZMC作曲 LAY(张艺兴) Andrew Bazzi Mike Woods Kevin White MZMC Yeah ye ... rywhere Yeah but Baby tell me that there something is there'Cause I be'round like lookin' like One or two three Where you at can you come and take me To a place w ... e and more We just gotta know that we just gotta go'Cause I I've been on you Let you know how I feelin' I I'm over and through for you I'm runnin'
39 15.Lay U Down near And give you what you need and you know it's true Girl I'll be touching you all over your body I'll break the law Can't stop it ain't en ... ell me what you want and I'll give it all to you I love the feeling that you're giving to me When it feels so right it can never be wrong Don't be afraid just ... be wrong Don't be afraid just give in to me Girl I I wanna lay you down I wanna lay you down Girl I I just wanna lay you down lay you down Lay you down Baby I kno .
40 16.Save You ouk I can give you everything that you're missing Take you to a different space you just gotta let me I wanna sacrifice you just gotta roll the dice Then I'll ... gotta roll the dice Then I'll give you all that you deserve All you gotta do is follow me you will see When we're together we succeed Together we can spread the love now Make ... let's replace All of the hate that's in our way So tell me what is holding us back What's holding I really wanna make a diffe
41 18.Thing For You h me like that Love it when you text me right back Oh yea yea sending you a drunk text hoping ... nding you a drunk text hoping that you got that yea Pour up your body no chaser for me you got it oh yeah Shots of your body till I fall asleep Hold you close What did you sli ... u slip in my cup Girl did you give me your love oh yea Girl I got a thing for you I got a thing for you Girl I'm on a mission for you girl I think I love you All ... eeling oh yeah yeah yeah Keep
42 20.Flavor mine I'll give you everything I'll show you what Your life could be if you're with me I'll ... uld be if you're with me I'll give you everything I'll show you what Your life would be if you're with me I'll ... uld be if you're with me I'll give you flavor All night don't stop I'lgive you flavor All night don't stop I'lgive you flavor All night don't stop I'lgive you flavor that flavor I wanna be the one wanna be loving you Don't stop I wanna kiss you
43 21.Don't Let Me Go et Taking that brief moment all the way till the end Here I am watching you go Holdin' a heart ... tching you go Holdin' a heart that's so broke Stuck in my lens it's just your face babe I'd ... it's just your face babe I'd give anything to make it feel anew Anything anything I'd do anything to work it out with you Anything anything Don't let me go woo D ... tching you go Holdin' a heart that's so broke Stuck in my lens it's just your face babe I'd ... it's just you
44 3.你不知道我的名字 外感叹时间走的好快 That's a long way Give me a soul give me a beat给我一支铅笔写下成长中的含义和我的兄弟挨个击掌每天的 ... e back我还在 give me a light Number45 never forget On ... 外感叹时间走的好快 That's a long way Say ho wow I need more ... 我付出double Give me a mic Give me a beat给我一段新的灵感再次描写过去时间慢慢走了场景也都换
45 1.All Or Nothing(& Snoop Dogg) reak like that Don't stop...Bring it right back now Ride the groove So cool when it's oldschool Yeah they like to move So smooth watch my FLO ... ...on the floor You know what give me some more give me some more You know why I'm fly

46 1.Sound The Alarm y call me thats my name现在他们称那是我的名字 Home of the predator捕食者的家 Living hard always competitive focus ahead of you努力工作始终保持竞争力专注于你自己 Its incredible ... you如果你陷入困境你可能就面临死亡 Every step that you take is road of its own你所走的每一步都是自己的道路 Together we move with our brethren我们与兄弟们一同前行 Like a sedative let it settle in像镇静剂一样让它 ... 索拉响警
47 1.Will you ant Don't give it up prove them all wrong I know you can make it through believe in yourself When you feel you can't go on ... When you feel you can't go on give it one last try You'll not be broken forever Will you trust me will you try it Will you will you Can't go on no more ... will you Can't go on no more that's what you said Don't you feel so down not even ashamed Need a place to cry Lean on me Trust yourself just trust your voice wit ... say say what they want Don't
48 1.W.I.L.D. ready for that这首 R&B跟 Trap把你逼到逼到逼到[Chorus:] W.I.L.D. Elevate off the ground整个星球 go wild天堂岛上都在摇全部都 W.I.L.D.乘着音浪 go dumb全都把手举高像泰山往人海里跳 it's gett ... ies be water on Gore-Tex Keep that in mind ye'核弹级' they call me交出的第一张专辑在排行榜上的成绩我说过了现在我也给了证明没时间 Imma take it to-go如果不是工作 I don't wanna know全都别打给我 Lemme pop em gear
49 1.Come Here l Show me that you wit it I'll give you the world Come here- come on over(C'mon over) Come on come on over yeah(C'mon over) Come here let me show you what I know y ... what I know you worth Show me that you wit it I'll give you the world Come here come here yeah- Shawty so bad Im imagining here Baby got me waving my badge in the air让你感受一点我的 magic in ... the same bracket don't stress that noise that racket uh that's feminist magic Running
50 1.再见路易 t me know that you're good It's been a while don't leave You did what you could On the rooftop wishing I could touch the Heavens Can you see m ... ll I no longer breath knowing that I need you God pls give me strength I hope you hear me thr
51 1.从今以后 t I won't give up till the end接近我的梦还有多远距离 how much ... 所有都给你 and give you all you need当这全世界都想让我放弃 When this world wanted me to ... When this world wanted me to give up总有一人会给我鼓励 there's one person who ... 个人就是你那就是你 that's you that's you所有的回忆我一直都放在心底 All the memorie
52 4.Alive at I said That made you walk away like you did It made my heart shake What you said'Honest I deny it I would never lie to you.' I've been hold ... d the war Whatever you wanted That's what I just can't give nowJust want you to stop it Movin
53 1.原本色彩(Original) original give me vibe be original start it from t ... 再见 I dont give a f继续他们精彩表演给那些faker去买份病态保险 I am doing myself我做我金牌的导演说话太虚伪需要一份信贷的宝典 oh I doing alight my bro我知道他们一定会在 I respect ... ght my bro我知道他们一定会在 I respect that real这是最佳对白付出的双倍送给自己叠加未来 hold up我依旧争分夺秒周围颠颠倒倒 hater纷纷扰扰不爱去打
54 4.Give Me Love 两个李安4.Give Me Love作词李安作曲宫阁 Hollow Memories Fading pictures of you. Tracing for you Tryna get to you. Hearts in pieces shattered withou ... de. No matter how hard I try. Give me Love Give me love. I'd run from Heaven to Hell just to be with you when you're not around. ... h you when you're not around. Give me Love Give me Love. I would throw all of my riches to feel ... hrow all of my riches to feel that one thing just called
55 1.Benz Remix ft. DZKNOW&瘦子 E-SO 掉 WE DONT GIVE A FxxK FROM THE TM HOMIES GETTING M STREET GOT ME BANKROLL AND DOE NO NEW FRIENDS因为不需要 CATCH ME ON THE MAP PUFFING ON ... ATCH ME ON THE MAP PUFFING ON THAT GAS HOMIE TRAPPING TOKYO MAKING YE
56 1.Freedom just want that freedom(freedom) Aye aye And imma give it to her yeah And imma give it to her yeah And imma give it to her yeah And imma give it to you all day You ain't gotta call me I fuck with you the long way(yeah) You say you want freedom You ain't got a leash on ... you into me No fronting(yeah) Give it to me all night I love the way that you ride You know what I want lets go baby(all night) You gonna sip this dark wine Make you want it more yeah
57 1.No Mind|Oct2015 do like I give a damn Why they care so much I coulgive3 fucks what you think about me Left right middle fingers to the haters try to fuckin' come and bring me down From LA to Taipei ... e facts Spit lyrical fessions that go with the rhymes Emotions emotio
58 3.Liquid Flows醉欲の流动(feat. DEE)|Sep2016 God damn that was30k Blowing money I don't give aJ365 all day Hold up let me pass
59 1.Sweet Dream(feat.艾诗雨) he friend that's not what I want Give your time to thinkin''bout If you say this OK You wanna be my lady I'm not sure your life gonna be ... m not sure your life gonna be that perfect曾经陷入你的圈套曾经想着无可救药 Alright yo
60 2.Sweet Dream(feat.艾诗雨)(轻盈版) he friend that's not what I want Give your time to thinkin''bout If you say this OK You wanna be my lady I'm not sure your life gonna be ... m not sure your life gonna be that perfect曾经陷入你的圈套曾经想着无可救药 Alright yo
61 1.LIT 此间全都能互相接受 give me the truth就用我手里的truth(出)路我亲手来铺(Push) Hook Flame Flame we gotta be quick God bless We still lit Flame Flame We gotta be quick ... ry All day drinkin'Juice Fxxk that bxxxh she is call me(Wu) Keep my Rolex Tiktok And keep my Whole crew'Hiphop' Southside chiggas we up I know ... outhside chiggas we up I know that fake friend Hate Us拥挤的人群在钢筋的水泥里str
62 1.YOU you know that i still want you still i love you害怕 ... 着意味一起记得成绩 give it a chance to prove it就让我在这黑夜划向你的
63 1.Summertime Love rippin On that Gucci If you want it I got it全给你无所谓 If I got it you got it都给你无所谓 Don't need nothing for something'cause blessings comin your wa ... rl singing like Ay ay Shaking that body like Ay ay Spinning around it's ok Ay ay Feelin Good Ay ay Got the girl singing like Ay ay Shaking ... rl singing like Ay ay Shaking that body like Ay ay Spinning around it's ok Ay ay Ok I know it's me you want Ok guess what I want you too So tell me what you wanna ...
64 1.Moonlight t tell me that we not this gotta be living And everything I do I wanna put a shine on it Make or miss win or lose I put my name on it Raise yo ... t it reach for the sky I know that everything will be alright This is everything I wanted Do it one more time Gota ... nted Do it one more time Gota give it up all night Give it up all night See the stars under the moonlight Do it one more time Gota ... ight Do it one more time Gota give it up all night Give it u
65 1.Man Without a Mission t mean by that it has to stop us Can I keep this any longer I have no way else but To fall and fall and fall Is it just ... and fall and fall Is it just that I can't ignoreJust fall and fall and fall See if I'm the one you can't ignore Can you lie here and be for a while Will you get ... aint whose name has yet to be given Doesn't mean by that you're free to mock us Will I keep this any longer I'd hate any way else but To fall and fall and fall Is it just ... and fa
66 4.Miss DJ(feat. Sowut& Savage.M&马克&JAYRoll) w ratchet thats all I know她是她是我的菜(水水)不会刷盘 she my type(kawaii)教你对拍教我对待你的身体像你如何对待唱盘你是今晚的焦点把舞台拆了过了今晚我想把你衣服拆了你用手指温柔在我唱盘刷着你的爱把我的香槟都打开了呜 I dont danc ... 人帮他setting canon rca we don't give a谁表演都放set我更想跟他睡大家都喝醉谁在乎音乐听觉和视觉的享受视
67 1.Alive at I said That made you walk away like you did It made my heart shake What you said“Honest I deny it I would never lie to you.” I've been hold ... d the war Whatever you wanted That's what I just can't give nowJust want you to stop it Movin
68 14.成全 behind on that day of breaking up.[lasting]forever may not always be what counts as having a complete love. one person[stepping aside]is bette ... . all these years of my youth that i sacrificed for you have given[me]in return a sentence:''thank y
69 10.Title头衔 乐抱着憧憬 But that shits been low-key Yeah ive straigh ... 敬礼 I dont give a shit that I'm only20这是不变的道理在这战场上狠狠烙下一个名拿起麦克风
70 1.Sorry rry about that i can't give up on that you can say what u like不痛不痒发呆不开心可以不听废话我选择不听我要把音乐开最大声犯唱歌跳舞病 Till i die till i die till i die I am so sorry我要 sorry about ... e I am so sorry我要 sorry about that我们始终还在追逐 sorry about that没有时间一一回复 sorry about that电话还是无法接通 sorry about that无法阻止演出结束 I am sorry about ... t无法
71 9.Gimme Love y way You give me love sweet love You're such a sweet sensation你看着我我看着你眼神固定在你的身体这里没初恋的痕迹这感觉像在演小电影手麻痺开始难呼吸肉体的叛逆脑袋不给力道德已退席自尊在看戏不得了我一生没试过这么有力如果你是 ... l so special in every way You give me love sweet love You're such a sweet sensation你坏的恰恰好你疯的太风骚你神精病的好热闹你爱我得我发烧不断地搞早到
72 10.地下王者 no~~Just that's me show~~~~跌跌撞撞过后岁月留下伤口告诉自己绝不回头到底 ... 总有天要你大声歌颂 That's show me let it go Yes I am animal ... 落 I don't give the Fuck you遍体鳞伤为了此刻留下的伤痛我也冲忘了爸妈跟我
73 1.Like That 吴亦凡-Like That1.Like That I'm about to throw away my money on you I'm about to throw it all up Tell me what you want and we going it's on you Anythin ... ain't never seen a girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all my cash like that Keep on doing what I like like that Girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all my cash like that Keep on doing what I like like that(!
74 5.Action(feat. Mixin) n Ah baby give me your(Action Action) All I want is your Ah baby ... n) All I want is your Ah baby give me your(Action Action) All I want is your You got me yearning Don't you ever let me hanging alone Feel my body let me go low We ... care about nobodyJust promise that you'll love me all night long Keep me flying above the clouds carry my body don't let me fall Let me be the one to call Action ... i need is one action Ah baby give me your(Action Action) All I want is
75 5.No Miss answer to that nono yeah yeah all in all max yeah yeah i talk and walk fast better catch me now future and past ain't no catchin' me memo ... ast ain't no catchin' me memo that task yeah yeah你听不懂我的歌那么怎么办还是不要听了因为我做的那么多的牺牲不是为了你是为了我的继承 I gotta do this** right now you know when you're slackin' you'd be seei ... be down what's lost you know that they'd be found yeah slow down my h ... 们终将拜
76 1.Pretty White Lies have you given up Where you hiding girl Sick of trying girl for you I'm going out of my mind thinking you gonna leave So if there is doubt pu ... miseryJust show me something that I can believe Have you fallen out of love love love love Maybe I'm paranoid I should just ignore the voice Screaming out inside ... ing girl on you Baby have you given up Where you hiding girl Sick of trying girl for you I'm going out of my mind thinking you gonna leave So if there is doubt pu ...
77 1.Dawn Of Us down Keep that addicting smile that you had You my all No doubt For sure I mean what I said girl In to you now in to you now Wish I can say these words to you besi ... ver Hope one day the person I give my ring to is ya We gon we gon we
78 4.Hang On For A While promises that we've made Yea I guess for you they don't ring a bell I hope ... they don't ring a bell I hope that you've been well Hope you've been taking good care of yourself Oh if I call you now Would you hang on for a while? If I am call ... Would you hang on for a while Give me a chance to tell you that I have been moving on for a while Please tell me would you hang on for a while? Is he treating you well? Does he always make yo ... Would you hang on for a while (
79 4.Gimme Love y way You give me love sweet love You're such a sweet sensation你看着我我看着你眼神固定在你的身体这里没初恋的痕迹这感觉像在演小电影手麻痺开始难呼吸肉体的叛逆脑袋不给力道德已退席自尊在看戏不得了我一生没试过这么有力如果你是 ... l so special in every way You give me love sweet love You're such a sweet sensation你坏的恰恰好你疯的太风骚你神精病的好热闹你爱我得我发烧不断地搞早到
80 4.If Love(如果爱) nly thing that I know is I care about you I can never forget you If love were water I would take you to have a nice time in the ocean I wonder ... ve actually is the only thing that I know is I care about you I can never forget you if love were rays of light I would show the most beautiful sunshine to you I ... love were everything I would give you everything even there's no ret
81 1.My Heart Will Go On 魄 I Never Give Up自从你开始Far Away我内心变大也让我能够不后退我找到一个最佳的角色但很受累但希望你看到我的时候不算是Too Late我像是一匹迷途的千里马遇到你像伯乐一样给我力量让我重新认识自己就像是当初割破手腕热血四溅后突然觉得生活充满意义 Never Fo ... ar Wherever You Are I Believe That The Heart Does Go On Once More You Open The Door And You're Here In My Heart And My Heart Will Go On An
82 1.一首情歌 a tell me that you love me give me love give me love I just wanna tell me that you love me say啦啦啦啦 I got you is my girl show me you're baby girl I just wanna tell me ... aby girl I just wanna tell me that you love me say啦啦啦啦你说我总不讲道理还淘气态度有时变的消极你着急你说我太小孩所有事都靠你教我如何面对不能什么事都逃避我也不想这么做这些不是我的错还好有你包容我但是你的好我都
83 1.旺旺旺 么意思? If I give you a hongbao and you give me a hongbao如果我们互送红包 aren't we just exchanging money那不就像是在换钱吗? and another thing I think is kinda funny还有件事也很有趣 the Chinese Zod ... ong我们都是中国龙的传人 And you can see that symbol in the form of9 living creatures你可以瞧瞧这龙之九子形状的标志 Now you see the reason现在你就明白了缘由 There are a lot of different traditions ... or the luck
84 6.ICWMT(feat. MasterL& XIA) 往前冲直到胜利到手 That's how we roll wow wow give me more再多的挑战都不嫌多我兄弟早就算好了 we never take a L在这都市丛林没有谁比谁聪明只有攻击谁能抓得住这我不清楚 But fuck ... 有谁比谁聪明只有攻击谁能抓得住这我不清楚 But fuck that shit I got my brotherhood Fuck you
85 2.Close Your Eyes(feat. Skye)(Huangfu Remix) M作曲 VINEM Give me a chance to walk you out out of the darkness you're trying to escape from. ... you're trying to escape from. Give me a hint so that I know in the million people that I could be the one. Do you feel it? Feel the music booming loud on the dance floor. Let it flow in let the rhythm mend your hea ... e like we only got one night. Give me a kiss from your deep heart A kithat will make my heartbeat beat so loudGive me a smile so that
86 2.It's A Process t-senJust give me five minutes You know what time it is Fat lady blowing out her lungs like fifty violinists Amadou Diallo they did him like t ... tzer pointed at the wig Could give a fuck if I be out by the morning Gotcha all awaiting when my shit drops Hip-hop heads catching vertigo like Freddie Hitchcock ... tension Dialectic principles that make the game change I aint phased bitch I'm maintaining Your shit is lame aint it? I'm here to bang lyrics I'm making Pun Big ...
87 4.Take Back The Music Bronx73' thats where they glued the basis of this Hip-hop I love you but you need to do some changing Like Euthanasia I'm fucking loosing pat ... plus a Cuban Missile I don't give a fuck about you Identical like architecture in the Check Republic Set up like the ghettos public housing—same as the next man ... running laps around opponents that could wrap around an ocean's lower half You ain't a giant you just standing on my shoulder pads The only vocalist you won't sur ..
88 7.Lead My Way of those that leak the unknown Sugarcoat all unnecessary Inevitable truth be scary So feed it to me straight When they confiscate rights to c ... sionaries and revolutionaries That see the end of the tunnel for the greater being Nobody is killing I Politician on the side line I swear I'm gonna live a life y ... I'm gonna live a life yeah I give the prayers to the most high ehh I sayJah lead my way I know one day it will be ok No pain someone got to lead the change Hypno ...
89 9.Scent Of A Flower wer maybe thats where you got your name I sensed your prowess way before I looked upon your face Baby I could see your misery I could feel you ... Your dress is like the fence that separates me from your heart Super thin and yet its presence nevertheless just says it all Baby I'm a flower swaying gently in ... as quickly as you came And be that ghost that haunts me every year on Halloween I'm following my heart Blind folded forward step Not a clue of where I'm going I
90 10.The Moment o God I'm given a chance to see my family and say goodbye They say ... mily and say goodbye They say that death comes to us like a thief in the night I do this for my people sleeping never seeing the light I need a life free of suffe ... ver stop hitting Every profit that stands up gets knocked in Till the day my body drops or I'm locked into prison I'm alive ready to sacrifice it all for my posit ... live in we live in the moment That's when you wake up move on the dou
91 11.For The Last Day Tried to give what I could though I didn't have much as such If I had one last touch put your hand to my face Feel your smile and your laught ... r each other But reluctant to give up I wonder what we could have done To put the fire back into what it was Now its good and gone What happened to the girl who s ... e best years For the last day that I saw your face If I could do it over I wouldn't let you walk away Haven't spoken in a long while Wonder what we might say to e ...
92 8.Why Don't YouJust Love Me 爱 I won't give up till i change your mind Tell me baby Why don't you just love me Love me as i am Why don't you just tell me Tell me ... on't you just tell me Tell me that we can Why don't you just love me I promise you ... ou just love me I promise you that i will be the first to love you back Simple as ... st to love you back Simple as that Why don't you just love多么震撼的声音来自全球各 ... 爱 I won't give up till i change your mind Tell me bab
93 3.桃(Peach)- Chinese Ver. Just back that thang up I said hold up Lil mama Gon make ... aid hold up Lil mama Gon make that thang jump I said hold up Lil mama You know what I want I said hold up Lil mamaJust back ... aid hold up Lil mamaJust back that thang up I love the shape of that body I love the way that it rock Say what you need and I got it Fifty dollars hundred dollars money ain't a thing Ooh baby sweeter than a margarita Said ... t out yeah Said you the chick that I was get w
94 18.Yrc(feat. MONEYEZ&$MALLYY& LUCKYCA$H) ng? F all that lame shit Fthat rap shit boss shit you know what i'm saying?我要开Ferrari我要我要我要... Hook young rich chigga开 ferrari(we riding) bounce like boss mas ... 家养了亲戚都有发光的金币(hold up) i don't give a damn Hook young rich chigga开 fer
95 21.Beautiful Trap(feat. MONEYEZ) O$$X Hook That's a beautiful trap That's a beautiful trap That's a beautiful trap you can never come back ... trap you can never come back That's a beautiful trap That's a beautiful trap That's a beautiful trap you can never come back good day good trip reality应该没有这么美夕阳光照地板夕阳下近bank阳光下金链子闪烁伴随着心电图闪过在辉煌里穿插的软弱 drivin the ... come home maybe take a while that should be a
96 1.Papillon 't nobody give a XXXX'bout a rule that's what I do The system is the problem It made a new me Kingdom of freedom now I'm run by me All they care about is profit Nah t ... ly Don't try pull me over for that penalty Don't try to kill my vibe Follow me Team Wang do it Imma stay up on my grind I'm living feeling like a classic Papillon ... ly Don't try pull me over for that penalty Don't try to kill my vibe
97 7.I'll Be Better 曲 Tomo GÖ Give Me Give Me Give Me Give Me One More Chance I'll Be Better I'll Be Better I'll Be Better ... I'll Be Better I'll Be Better Give Me Give Me Give Me Give Me One More Chance I'll Be Better I'll Be Better I'll Be Better Sometimes I Have To Make A Lie I Don't Want To See You Crying E ... One Day Could Be Raining And That Will Be The Day You Will Hit Me Tell Me If You Want Me To Change To Meet Your Unreliable Standard You Might
98 10.Romantic Taxi w Me I'll Give You A Ride In My Romantic Taxi I'llGive You A Ride Feel The City And The Neon Lights I'll ... City And The Neon Lights I'll Give You A Ride In My Romantic Taxi There Is No Why You Can't Feel The Vibe And Hack Your Mind Stay Up Late And Wonder Around The Ci ... te And Wonder Around The City That Never Falls In Sleep Singing Loud Calling Love People Never Stop While They're In Dream Yes It's Full Of New Entertainment You ... Have One Then Follow Me I'll (
99 1.头马 the limit that's what I want All we want is to fight for the honor All we want is to bear this armor All we do is to take this fame All we do ... 's ready to fight Yes general give me an order I will never escape Ne
100 8.Bravery ain Don't give me one more chance to cry So I could never stay behind Why people change ... stay behind Why people change that face so easily It makes me crazy They always tell me ... me crazy They always tell me that I should leave I still can't understand The snap can be always staying around All my words inside turn around The story's about ... own The lips can't shake with that sound But I still want to say*I just wanna close my eyes Speak to my mind''It will be f

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】