魔鏡歌詞網

關於 take + but + i 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 1.青春的時光 progress take it slow有時進步的唯一方法就是放慢速度 we all need ... 你越年輕就越能學到 but when it comes to wisdom age is not
2 1.Fart old it in But he's a pro stoolie Sneaky will leak baby Washing machine belly Fermented bean smoothie No colchicine handy Can't plug it in can ... (stick sticky stickity stuck) But I want you to like it Cos I really quite like it It's no use trying to hide it Ooh I want you to like it I smell a fart I smell ... ar Silent killer float like a butterfly light like a feather We never refuse any offer to get a whiff of a good fart you got me guys know it You quietly wanna kno ...
3 3.The Dark Knight y way hey But I still put on my mask fighting unarmed pride my town I am the one not what you want ... am the one not what you want but what you need I know my way hey Not because I have to be ... hey Not because I have to be but I just choose to be No matter falling making I am gonna pick myself up for me I won't be a hero ... f up for me I won't be a hero but silent guidance and watchful protector I believe my perfect world would be in the near future I ... would
4 1.我想成為你眼中的唯一 apple it takes a bite to know Everything in Eden is really true. I want to be the only one in your eyes. Even if you are exiled to the sky on ... ot too bad. Feelings of tears but happiness I want to be the only one in your eyes. Even if you are exiled to the sky one day I want to be the only one in your he ... ind and rain Feeling of tears But happ
5 5.Re:(feat. Daina&洛天依) them all But god won't leave me in the thron I take it all I fake them all But we won't take it easy We won't restart till we l

6 1.Human Nature 信 I can't take this anymore Human Nature Can't take anymore I can feel這種疼痛來自 Betray Hum ... back我依然在聽 But I don't believe you& your trap這是人性真
7 1.愛你 a beating But I'll take it and grin and then take it again I lost and I found you br
8 1.戰吼 Battlecry beep不想這樣 but you gotta get up watching clips of r ... 待 endings but what if it may have no end oh we could even start again oh we could even start again oh ... we could even start again oh but it takes two to tanGO where's there's life
9 8.REALISED your eyes But never have your heart calmed at that silent night Oh That's alright Keep away from the falling mind I'll show you how to make it ... y niceJust come over here and take a seat And ask yourself if this is what they called destiny Oh realised It's a dream a dream till the end of time Wow~~~~ There ... y niceJust come over here and take a seat And ask yourself if this is
10 11.IT GOES WITHOUT SAYING y for you But they say it's innocent to keep the choice of loning for you The dark time's stranger to me How could I close my eyes Whatever my ... e's going to be(Let it be) It takes me years to face truth For the sake of persuading you Moved to tears ... persuading you Moved to tears but disappear the same time I feel the lovely sunshine Forget about the battleline Some words any words could be read in silence As ... ng without saying I never lie but you never realise
11 1.All About You ve in god but I'll pray If u fall I will catch u catch u in my arms If u hurt I will feel it too I will stand ya guard I'll never give up give ... bout No girl this ain't no mistake choked up you took ma breath away Take your time nobody need to be rushin
12 5.Role Play(feat. C-jay) le the gm take all we got they god we not anyway i don't wanna fight u to think of we hot我可不想任人擺佈 im thinkin live up所以才敢大膽邁步 a huh滲透在every tim ... n you i'm talkin bout nothing but confidence i'm talkin bout nothing but confidence look around look around look around man i see too many things cant even put it down那麼多的人全都選擇冷漠缺失了信任沒耐心聆聽承諾聽到的全都是抱怨伴隨沉 ... everybody blind witho
13 5.P.D.H.(Explicit) time tho But I finally revive tho Wow
yo
他們從來不相信直到最近
你聽
虛偽的話加上呼聲
 trash talking genes
I mean they be acting up ... enes
I mean they be acting up Take advantage on me unforgivable sins

14 6.P.D.H.(Clean) time tho But I finally revive tho Wow
yo
他們從來不相信直到最近
你聽
虛偽的話加上呼聲
 trash talking genes
I mean they be acting up ... enes
I mean they be acting up Take advantage on me unforgivable sins

15 5.Breeze(微風)(feat. PINAR) 演他人眼中的自己) But nobody knows(但無人可知) Nobody knows(無人可 ... 自己) I say take your time ain't nobody rushing u(我
16 6.Depression(抑鬱)(feat. zc) I got ill but who isn't ill(眾人皆醉我獨醒) They just can't feel the way behind the thrill(他們不曾知曉那種顫慄)看那麼多的人都在島嶼上呼喊著求救寫下S.O.S go to bed and ... 島嶼上呼喊著求救寫下S.O.S go to bed and take the pill(寫下救命吞下藥丸陷入夢境) And they st
17 10.ARK(諾亞方舟)(feat.雷雨心) ell(我深知您) Take me to the Hell(帶我墮入地獄) I Catch you ... 一個英雄)挽救這一切but not the guy(但不是那一位)帶來希望的火種燃燒Not jus
18 13.Flame(烈焰)(feat. yocho) sin(嘗盡罪惡) But l ain't feel pain(我不曾痛楚)可能是種憐憫促使著我前進 ... 裡無法呼吸) So take a fly and complete our mission(那就奮力 ... 失或者抑鬱) We take it like silk drop out of the concl
19 14.Translation lien ways But I'd rather fight with you than make love to another woman any day. I do I love you more and more every day I do I serve you in e ... o I serve you in every step I take I do I speak you in every word I s
20 15.Hold On so slowly but you're dying swiftly It's eating you from within.我相信你我信任你 Have a little faith Have a little heart ... tle faith Have a little heart Take a little pride In what you've done Take a little time Take a little breath Don't fear what li

21 16.Crumbling Bones sometimes But I stood by and let him take what was mine… I've always been smaller than the rest And as for fighting? Second rate at best ... fighting? Second rate at best But just one time I stood up for myself and big bully boy beat me half to death. And since that day I forget many things ... that day I forget many things But no no not you my heart will always sing. And sometimes I forget everyone ... d sometimes I forget everyone But no no not you you have
22 18.Rag and Bone World n make mistakes I will take the fall There's nothing here for breakfast ... 's nothing here for breakfast but we're never truly poor We're fighting together Here in this rag and bone world. Well nothing here is stable Everything falls ... re is stable Everything falls But you got to take these bright lights with these cur
23 1.One Day efused to take will become the main foundation建築師拒絕採用的石頭將成為主要的地基 Come one day那一天總會到來 Every child every race每個孩子每個種族 Every kind of class will f ... 這些都不會再有 When money is nothing but numbers on bills當金錢只是帳單上的數字時 And so
24 5.Hard To See Where To Go 挨餓 Others take what they can't use而其他人採用他們不能使用的東西 What will it cost? For people to wake up end beef with their neighbor and become a beacon of ... gh this suffocation we suffer but face them通過這種窒息我們忍受著痛苦但仍然需要面對 With m ... 挨餓 Others take what they can't use而其他人採用他們不能使用的東西
25 7.Wolves unstable but still I'm scared of nothing即使是不可能的任務也無法難倒我們 even mission impossible is not positioned to stop us我發誓你看不到hiphop的價值我們的大志 I promise. ... 我會成為狼群的頭 thrown to the wolves but I'll become head of the pack離我遠一點! ya back the f*ck off ho繼續做真事 keep doing that real sh*t我和我的兄弟 me and ma bro有勇有謀擊敗所有對手 be both ... s今天不想跟你走心 I don't want yo
26 8.Highest Heights 知道內心深處的感受 But every moment blows my mind但每一刻都會讓我感到 ... 知道內心深處的感受 But every moment blows my mind但每一刻都會讓我感到 ... 不要鬆手 Baby take me to heaven寶貝請帶我到天堂 Headed straight to the top直奔最高之巔 Every place in between and all the spaces beyond帶我到上下左右每一個地方 And I love y ... y day日復一日實現我們的目標和夢想 Your love takes me to the highest
27 1.down tay quiet but my music turn up loud loud you want smoke i'ma hit you with the pow pow lost my soul to the game it can't be found found i been ... s swollen happiness was a one-take i forgot to press record[bridge] dough-boy: i can't feel my face since you walked away i'm stuck here in this maze i don't wann ... d away feels like end of days take me from this place[chorus] hanjin陳
28 5.#香港勁揪 's hard I take the hardest way I know it's hard but I can find a way Find a way I know it's hard I know it's hard I know it's hard I know it's hard噢哦喔哦............天放棄過誰未放棄打拚敢好勝正是人性 ... 揪得起勁去爭一口氣(噢哦喔哦...) It's L.E.O take it down There ain't no time to mum
29 1.Different Game(feat. Gucci Mane) o stop me but I'm in a Different Game Hold up Straight up It's a Different Game You can try to stop me ... t Game You can try to stop me but I'm in a Different Game Hold up Straight up It's a Different Game Balling till I fall I'm the game Flexing on it Hexing on it no ... is a Different Game Who would take the blame Who do I respect Society Who do I suspect hey I'll be flexing man One man flexing land Call me Hexing trend Call me o ... t Game You can try to stop me but
30 8.Freedom the world but your here with me She gonna lie to you about her whereabouts ... to you about her whereabouts but you'll be with me I really want freedom She really don't need us She really can't keep up I keep falling out of luck(keep up) Ey ... ou ain't coming home(oh well) But where you wanna go You already know We can blow a creeper on the low(yeah yeah) I be on my throne Tryna ... yeah) I be on my throne Tryna take it slow(aye) Guess you can control lets play(aye s
31 9.Explore we gotta take it there Knocking at my door Can we turn it down oh no Can't distract this flow Yea yea yea Waking up the city Whenever you're ... us keep it quiet in the suite But we gon turn it up before we leave h
32 11.Hold Me Down(English Version) ck around But since you came around and it's different now Can you hold me down down down I really need a girl to hold me down Yea yea.. A goo ... o never be the guy to love em But right now I need a girl to hold me down down down I really need a girl to hold me down Now now now I really need a girl to hold ... ever thought I'd stick around But since you came around and it's different now Can you hold me down down down I really need a girl to hold me down Yea yea.. Love ...
33 12.Deserve ow though but I know that you're interested I just made a call you and your girls is on the guest list Maybe it's the liquor ... st list Maybe it's the liquor but I swear I want to french kiss All that body on your girl I promise that's impressive Rolli' on my wrist I'm trying to chill ... my wrist I'm trying to chill but still I'm flexing Baby you're a star and all these other girls is extras I've been on the block I'm trying to build with you lik ... you in your zone Mayb
34 2.Not Sorry when you take naps I make raps don't fall back don't need maps I don't look back I do recaps I don't owe you shit要的東西都自己買 you look at my cliq ... r真的amazing you're fallin bro. but it ain't my fault有機會 I'ma be taking
35 3.Devil On My Shoulder an Flacko but they ain't got that dough that ting is what I know man I've been up我睡不著覺 so I can't be sleeping enough still can be tough you ... enough still can be tough you take naps you can't be rollin' with us不停地咳只有聖水才能解我的渴 that holy water holy enough yeah bad girls only be lustin' good girls can't be ... gas wanna be the asian Flacko but they ain't got that dough that ting
36 13.NAMANANA ready to take all the power Olay can't stop me I'm sorry No way you're stopping my story It's so crazy nothing can phase me follow me baby An ... eling These haters keep hatin but I keep on climbing I'm parting the
37 14.Give Me A Chance from you But just tell me what you want it's true Yeah yeah I'm searching for your love like everywhere Yeah ... our love like everywhere Yeah but Baby tell me that there something is there'Cause I be'round like lookin' like One or two three Where you at can you come and ... Where you at can you come and take me To a place where it's just you and me And it goes like fine I know what you lookin' for And I can be this love and more We j ... h I can try to wait for it Uh bu
38 16.Save You e missing Take you to a different space you just gotta let me I wanna sacrifice you just gotta roll the dice Then I'll give you all that you d ... nce I think it's time that we take the fight You telling me it ain't easy ... You telling me it ain't easy But this time we gon make it right We can make it last forever And I can be there when you're feeling low When you need it the most ... you need it the most So just take my hand and follow And we can save the sorrow A
39 18.Thing For You to sweat But I don't know why do you do me the way you do When you touch me like that Love it when you text me right back Oh yea yea sending ... h yeah Keep that up and I'm a take you down One more run and you gone
40 19.Mapo Tofu t you got but I'm outta control babyJuice in my veins I can't stop staring at you You got me going inside you got me feeling all right All in ... hot like Mapo tofu oh You can take my keys and drive I don't mind you
41 1.下個級別 'm twenty but im a daddy你不瞭解我 i keep it lowkey看我的速 ... 那夢魘我害怕飛太遠 take off my shirt feel in the club now
42 1.Majin i always take money first(我永遠把錢放在首位) then i ... 位) then i take shawty course(然後去選擇我心愛的方向) play no games uninstall the steam(為了不玩遊戲而卸載軟件)每天無憂無慮過著出家門嘴裡面叼了根香煙從不深思熟慮才有舊的疤痕現在要建立新防線 ballin' like i ... ng can stop not above the law but we do whatever we want把自己變強大向前看忘掉舊傷
43 1.Freedom the world but your here with me She gonna lie to you about her whereabouts ... to you about her whereabouts but you'll be with me I really want freedom She really don't need us She really can't keep up I keep falling out of luck(keep up) Ey ... ou ain't coming home(oh well) But where you wanna go You already know We can blow a creeper on the low(yeah yeah) I be on my throne Tryna ... yeah) I be on my throne Tryna take it slow(aye) Guess you can control lets play(aye s
44 1.Flight Mode(飛航模式) 界 So just take my hand then we'll ride the wave Th ... 界 So just take my hand then we'll ride the wave Th ... 流一些不溫和的氣候 But girl I got you just take it easy easy I said we got the time so just ... said we got the time so just take it slow我有你而你有我就夠把比基尼當成是救生衣 yea Do y ... 界 So just take my hand then we'll ride the wave Th ... 界 So just take my hand then we'll ride the wave T
45 1.Deserve ow though but I know that you're interested I just made a call you and your girls is on the guest list Maybe it's the liquor ... st list Maybe it's the liquor but I swear I want to french kiss All that body on your girl I promise that's impressive Rolli' on my wrist I'm trying to chill ... my wrist I'm trying to chill but still I'm flexing Baby you're a star and all these other girls is extras I've been on the block I'm trying to build with you lik ... you in your zone Mayb

46 1.Sweet Dream(feat.艾詩雨) 你身上想想也沒必要 Take slow Sell your soul No one like your show Keep going my bro Sweet dream wakin' up Memories clean up You won't burn me up Ignore ... ou I'm busy So sorry So crazy But I want it No matter what they said No matter if you cry I'm busy So sorry So crazy ... ry I'm busy So sorry So crazy But I want it首先愛我的女孩我才能愛你明天早上起床你不用這麼賣力我不愛你你不用在意飛行模式我早已經開啓 Damn man我可能
47 2.Sweet Dream(feat.艾詩雨)(輕盈版) 你身上想想沒有必要 Take slow Sell your soul No one like your show Keep going my bro Sweet dream wakin' up Memories clean up You won't burn me up Ignore ... ou I'm busy So sorry So crazy But I want it No matter what they said No matter if you cry I'm busy So sorry So crazy ... ry I'm busy So sorry So crazy But I want it首先愛我的女孩我才能愛你明天早上起床你不用這麼賣力我不愛你你不用在意手機飛行模式我早已經開啓 Damn man我
48 1.Lost Myself In Love 酒窩深深地吸引了我 But it's only just begun.但這一切都只是個開始 Oh b ... 這一天會來 You take me by surprise.你的出現讓我大吃一驚 And ever
49 2.Diamond鑽石 want Imma take no damage Bling bling bling That's how I be doing You could call me HP Printing paper by the minute We going big Reppin FP yeah ... nd Crush me all you want imma take no damage Bling bling bling That's how I be doing You could call me HP Printing paper by the minute We going big Reppin FP yea ... All of y'all flow trash Come take me on a challenge Goddamnit I'm on a rampage I can't hold back these emotions Man I just can't manage You can't imagine how a k ...
50 7.Me Instead奪愛 ow that u taken我知道妳已有男友 But there's something in the making但似乎有種 ... 到這裡 Let's take some time to address this on-going
51 4.Catch Me When I Fall(Remix)(Feat.R3hab) e morning But regarding life Once we see more of the morning We will instead become more unaccustomed I circle the road of my dreams Which par ... ise will make you hesitate No But I don't wanna let you down let you down Make you disappointed No Who can never be hurt no disguise no hesitation No~ I don't wan ... ell It's even more than I can take You think you know it all Only I know what every sleepless night Means to me before luck arrives eventually When the gaze gets ...
52 1.Diamond鑽石 want Imma take no damage Bling bling bling That's how I be doing You could call me HP Printing paper by the minute We going big Reppin FP yeah ... nd Crush me all you want imma take no damage Bling bling bling That's how I be doing You could call me HP Printing paper by the minute We going big Reppin FP yea ... All of y'all flow trash Come take me on a challenge Goddamnit I'm on a rampage I can't hold back these emotions Man I just can't manage You can't imagine how a k ...
53 2.Up Yours r fool to take advantage of I know you gonna hate But you can never please everybody Cos life's a bitch and then you die ain't it I learnt a long time ago this shit Good shit don't e ... sking Go find another fool to take advantage of I know you gonna hate But you can never please everybody Cos life's a bitch and then you die ain't it I learnt a long time ago this shit Good shit don't e ... he chops I just need a chance But they gonna see your weakness and exploit
54 1.No Tattoos n from mistakes Than be a victim of school I was a thief at the age of14 I learned to work alone I threw away my degree Can't stand to see it ... last forever I got no tattoos but my Gucci belt leather I got no tattoos what u think I'm soft? I kill your whole rap crew ... t? I kill your whole rap crew but you never piss me off I got No no no tattoos I got no no no tattoos I got no no no tattoos I got no tattoos I got no tattoos[Ver ... no tattoos[Verse2] No tattoos but
55 4.Scents ttempt to take my hands take my hands I pick the pen up lay a verse down to invent(to invent) girl I wanna do you like the text says in all the ways hot** ... ext says in all the ways hot**but ain't no stress you stretch you so
56 1.Departure(feat.Minerva) your soul but mine's still yet to find Hundred miles I'm away from you hundred miles By myself Far away I deport myself Dotonbori Shinsaibashi ... nbori Shinsaibashi Shitennoji take a look-see Foreign City Language cant speak Endless journey What do i seek?我迷路翻地圖方向也不太清楚太迷糊沒記錄漫無目的的迷途我在時區裡穿梭換日線上曼波逃離自我理由太多未來都再說 ... sunshine Crave for your soul but mine's still yet to find我
57 1.Don't Need to Know t oh他們說我變了but I don't know I got that money and th ... ower流過的眼淚 take a shower baby come with me來看my show ... wer流過的眼淚拿來take a shower我感覺真的變了很多長的越大越多事不能說我為了忘記那些
58 3.Fucked Up(發達)(feat. Bg8Locc&Jarstick) itch(bih) but i dont fuck with no snitches(snitch) Poppin the xan才能躲避掉這個社會上殘留的病 Hater像 Draco但我的速度像 Lambo扛起60機槍掃射那些 faker假的我就像是 Rambo Peso and ... ed a fuckin army if you gonna take me cuz i say so在我最難過的時候你好生的回想下你做了啥
59 1.全部都是你 hh Let me take you on this ride babe what Know I've been around the world And I done seen a lot of girls ... nd I done seen a lot of girls But you'll always be my no.1 babe And I
60 1.Monster an我衝破界限 I take the challenge nah mean我接受挑戰 gotta m ... r他天生是一名戰士 but he lost his conscious但他失去了意識 immoral ... ed曾經放蕩和邪惡 but now he's awakened但他已經甦醒 all I gotta
61 6.ICWMT(feat. MasterL& XIA) we never take a L在這都市叢林沒有誰比誰聰明只有攻擊誰能抓得住這我不清楚 ... 能抓得住這我不清楚 But fuck that shit I got my brotherhood
62 6.It's Always You They may take your place But I'm no fool It's always you(X7) Camouflage my pain turning blue ... mouflage my pain turning blue But keep it coming Falling from your plane parachuteJust for a day I would love to recoverJust give a chance maybe to another They m ... nce maybe to another They may take your place But I'm no fool It's always you(X6) I d
63 9.Rio me again But I could tell No clouds of doubt What is waiting for me after a confused day What should I beat again Walking across all the way ... e There is a disappearing You take me back And tell me that This is t
64 1.Good Vibes pull you But you know I can't let them do that Pay day so I'm screaming hallelujah I'm only messing with the good vibesJJs just like good tim ... ease miss me with that Please take all of that that way Yeah be gone. Whats up? Right now we only got good vibes circulating through the club We got them good vib ... All the single moms and the debutantes Independent women hoping to be
65 2.圓圓的月亮 h I could take you all to wherever I go和我一起到處去流浪 W ... ou可我確不知方向 but I don't know where to go.圓圓的月亮啊~ Th
66 7.三色彩虹 we can't take our love from each other forever.在我的愛情的時間裡我希望能有一個忘記轉動的擺鐘 In the time of my love(In my love's time) I wish a pendulum clock forg ... 說得太多只能說我愛你 Don't say too much but saying I love you.我的心裡只能容下你的名字 In my heart there is no space for anyone ... there is no space for anyone but you.要我晚上別想太多 You ask me don't think ... 只能夠想你想你想你 but miss
67 1.Kiss Me my heart Take off the ring Take off my clothes Dance with me now Kiss me Kill me Love me Hate me Rolling the dice Do what you want My destiny's on your hands n ... are my star Shape of my heart Take off the ring Take off my clothes Dance with me now Kiss me Kill me Love me Hate me Rolling the dice Do what you want My destiny's on your hands n ... oes it ends No one knows that But I don't care You're my everything How can I change Who can change me No one can't do
68 1.Noisy you can't take it Where are you now? Oh you got a day job I'm in the Bakerie with the stove and I stay hot I ain't got no time to waste I be w ... lion These other rappers cool but I ain't feeling them I'ma stay nois
69 1.演唱者 CAN'T BE! BUT YOU WANT TO BE! HE CAN'T SEE! BUT YOU GOTTA SEE! Have fun! Dream on! I'll ... SEE! Have fun! Dream on! I'll take my crown Keep in mind!何時何地都要做自己 OH
70 1.True Colors s hard to take courage茫茫人海中 In a world full of peo ... l但我看見真正的你 But I see your true colors燦爛而閃耀 Shining ... 忍受 You've taken all you can bear請告訴我Just call me u ... e但我看見真正的你 But I see your true colors燦爛而耀眼 Shining
71 2.Makudonarudo(&二宮芽生) kJapanese But I love Aoi Sora When you say Wakarimashita I say Hitachi Toyota Kawasaki Nintendo Canon Sony Honda I'm losing my way Obasen wher ... reigner I don't speakJapanese But I love Ramen Tempura When you say Arigato Konbanwa I say Suzuki Yamaha Uniqlo Toshiba Casio Godzilla I'm losing my way Obasen wh ... do? Where should I go? Please take me home No nonono Makudonarudo(McD
72 4.Take Back The Music ming4.Take Back The Music作詞Jackson Turner作曲JayDub In this industry real emcees are all alone We're strangers in our own abode like a f ... is of this Hip-hop I love you but you need to do some changing Like E
73 6.Good Vibes pull you But you know I can't let them do that Pay day so I'm screaming hallelujah I'm only messing with the good vibesJJs just like good tim ... ease miss me with that Please take all of that that way Yeah be gone. Whats up? Right now we only got good vibes circulating through the club We got them good vib ... All the single moms and the debutantes Independent women hoping to be
74 9.Scent Of A Flower f its you But deep inside I know its you Theres something about you in every way you're unique A day without you seems as if its ages to me Af ... ght not live up to perfection But I swear to you your perfect for me I see you struggling Don't know if this will comfort ... n't know if this will comfort But what does stop your heart will only toughen it I wish I could have held you every time you lost a loved one I promise as your lo ... Babe be patient with me Babe take
75 13.So Many Things Have I Seen e clock I take a stand but the stakes is high To all the crooked politicians thanks a lot For every road not ... anks a lot For every road not taken there's a place and time Go and f
76 3.像風一樣 actually take away the sunshine我一味的跟隨過了量 I blindly followed you till I went overboard像風一樣 Like the wind你靠近雲都下降 When you approached even cloud ... s of sea waves I didn't dodge but dashed directly towards them你不就像風一樣 Don't you resemble the wind?侵略時沙沙作響 When you invaded you rustled再宣佈恢復晴朗 Then you declared th ... s of sea waves I didn't dodge but dashed directly towards them你不就像風一樣 D
77 1.Night Lamp er we can take our time Don't look worried but tonight that's gonna change imma sh
78 1.Dream the stars take a look at this big world living on the edge then we fall fall fall in love we can live forever young what it means to make it t ... llercoaster with a smile I'll take it all We can be a part of this journey to the sun when it comes up We were meant to be there's nothing ... e meant to be there's nothing but love from the start cause What make
79 1.住進你心裡 is moment take a pause讓我住進你心裡 rang wo zhu jin ni xin li Let me live into your heart愛靜靜真愛都給你 ai jing jing zhen ai dou gei ni Love it's noiseles ... o que bu yan bu yu you see me but say nothing at all全世界只為你 quan shi jie zhi wei ni In this world only for you這一刻停一停 zhe yi ke ting yi ting At this moment ... e ting yi ting At this moment take a pause讓我住進你心裡 rang wo zhu jin ni xin li Let me live into your heart愛
80 1.Earth vely danger Fast d go take photo Super beautiful but one life only see one time you know? Earth vely danger ar I protect you la You protect me ma?(We protect each other) Earth vely ... h other) Earth vely danger ar But we have her ar Who is her? Who is her? Who is her? Her is the double rainbow係呀 I am rely rely rely rely rely rely thank q you Th ... 's a double rainbow Fast d go take photo Super beautiful but one life only see one time you know? Solly ar my english is so
81 1.OKAY o what it takes but you turned your back On me on me al
82 2.It's Always You They may take your place But I'm no fool It's always you(X7) Camouflage my pain turning blue ... mouflage my pain turning blue But keep it coming Falling from your plane parachuteJust for a day I would love to recoverJust give a chance maybe to another They m ... nce maybe to another They may take your place But I'm no fool It's always you(X6) I d
83 3.桃(Peach)- Chinese Ver. mamacita Take you to Bali do you gotta visa Said girl I get it popping China to anywhere Baby switchin while she sticking it out yeah Said gi ... friends got little bitty ones but girl you got that fire one If you g
84 5.時差- AR Remix 還算OKKK的新歌 But that's not me這不是那個94年少年10年前拿起 Mic的理由不只想要做個 Superstar然後留下一些毫無意義的 Party在這宇宙我愛衝浪不跟潮流我在潮流之上帶著我的 Rap球暴扣市場悄悄把內心的祈禱留紙上而不是借說唱去銷售時尚而對於那 H ... 都放在這兩個段的16個 Bars裡面 I guess it takes a long time(Won't let you wait an
85 4.致青春 作詞潘瑋柏、Takey作曲 Takey Park Hae Il KJUN瀟灑的走不用回頭 No別再求我留全是 ... 想太多又犯了疑心症 But I don't know I don't know I don't k
86 8.Happy ending eam.(Four)But I can't take it all to another world. Tell me life is not a memory that's enough for u enough for me. Stop waiting for obey your yearnings. ... urning ridiculous dream.(Four)But I can't take it all to another world. Tell me l
87 10.天使魔鬼歌 關於我們相遇的情節 but the subway and home但那條地下通道和家 not as ... m也許我還是那個我 but you're not......但你已不再 you ride bike pass thoughe me你騎著車路我而過 just like on the country road就像是在鄉間的小路上 and i am a pity flower我是朵可憐的 ... pay有魔鬼花太多的時間 a lot of time to take us away把我們帶走 why they have to ... us away把我們帶走 why they have to take us away...為什麼
88 10.跳到天亮 THIS BABE TAKE A TRIP TO TOKYO AND GO SHOP BAPE SA ... HIGH不是找愛 BUT DAMN GIRL妳好可愛 AND I KNOW THAT MY FLOW IT AIN'T EASY TO HANDLE I DON'T NEED A SHOW I'M A CHINESE IDOL I'M A PIECE OF WORK YOU CAN ... WORK YOU CAN CALL ME VAN GOGH BUT DAMN YOU SMELL GOOD CAN YOU BE MY CANDLE HEY WHAT YOU DOIN WANNA COME OVER HERE AND SIT DOWN HEY WHAT YOU DRINKIN WANNA COME OVE ... YOU WANNA GO AFTER THIS BABE TAKE A TRIP TO TOKYO AND GO SHOP BAPE S
89 11.成功( Feat. Prime Maximus) E IS COLD BUT IMA RUN IT WITH MY SHIRT OFF IF WE AIN'T MAKIN MONEY THAT'S A MUFFAKIN TURN OFF I HUSTLE ALL DAY I BE TRYIN TO GET THIS WORK OFF ... PILOT FIX MY DRINK BEFORE WE TAKE OFF I'M LOSIN SLEEP BUT I GUESS THAT BE THE TRADE OFF MAKIN
90 8.Bravery hat sound But I still want to say*I just wanna close my eyes Speak to my mind''It will be fine!'' At least I could try Open my eyes I have own ... aceJust the shape that I made But I still want to say Repeat*#Follow the star light Run(Shine) in the dark night Don't realize why I should be shy I will never le ... climb and move on Time won't take long. Life changes in form At least I'll be stronge I have no more Heart screams in hole It comes so close I know it's my way t ...
91 6.Pinky Pinky say I do Take your time and never choose a side Don't you know that love is a crime It can make you high ... a crime It can make you high but take you down Shoot me in my head you'll know it's true Shoot me in my head again I'll say I do ... n my head again I'll say I do Take your time and never choose a side Don't you know that love is a crime It can make you high ... a crime It can make you high but take you down Blow me up you know what you gonna do
92 1.PrêtÀ Manger the wifi but you can't cope to be livin' my life better fuck wit my shit in that hi-fi it's my turn so haters bye bye Ok i'm gonna do a cook ... Ok tell me who's the fool now take a listen our hook loud it ain't lo
93 16.Phoenix r of time takes everything away but everything returns eventually
94 10.Westside(& brandUn DeShay) od He gon take you out of the neighborhood Don't worry now it's all good. Don't worry now it's all good And you're invited to this west coast ... e up out the way Always sunny but we still see the shade Hollywood we
95 2.Fireflies hs that I take But you sure took my breath away No one could have made me awake Drifting away Never saw that we flew with broken wings Never though ... an't count the breaths that I take But you sure took my breath away No one
96 11.Fireflies(Morning Starr Version) hs that I take But you sure took my breath away No one could have made me awake Drifting away Never saw that we flew with broken wings Never though ... an't count the breaths that I take But you sure took my breath away No one
97 7.Mystery Girl y goodbye take care oh你不在的每一天 oh不想你是那麼難怎樣才足以讓自己平靜下來(maybe I'm crazy)好希望時間會像風帶走一切我曾因你受過的傷痛你的出現給了我這首歌的靈感謝謝你所有的回憶寄放在這裡 Hey girl你一直在猶豫不決 I'm ill而我 ... only alive when I'm with you but I'll set you free所有的回憶寄放在這裡 Hey gir
98 8.愛是懷疑 ng to say But nothing makes sense when you move your lips All you do is get pissed at me Dissed at me Wonder why you're still here with me Som ... like you got something to say But nothing makes sense when you move your lips All you do is get pissed at me Damn ... u do is get pissed at me Damn Take it easy Because愛是妒忌愛是懷疑愛是種近乎幻想的真理
99 1.2infinity And Beyond beginning But morning comes I see the sun rise And it reminds me Every day is a new day And if it ... ry day is a new day And if it takes a million more tries I'll never give up I know I will find a way Though it's hard to see ... a way Though it's hard to see But the power is inside of me If we dare to dream I know we can do anything hey hey Love is all we need Together we'll fly Oh To inf ... hat I'm back at the beginning But morning comes I see the sun rise And it r
100 5.Ring Finger rong like'take me home' Are gonna let her just linger She said why you takin' so longJust meet me outside at the end of this song She said she ... said she ain't right or wrong But don't forget the ring on your finge

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】