Mojim Lyrics

back + of + one 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 6.Can I Get It rtin Shellback Composer Adele Adkins Max Martin Shellback Pave me a path to follow And I'll tread any dangerous road I will beg and I'll steal I will borrow If I can make if I can make ... I will love you till the end of time Through it all the good the bad the ugly and divine I will be the melody the rhythm and your rhyme All I want is for you to ... I will love you till the end of time(End of time) Through it all the good the bad the ugly and divine(The divine)
2 11.To Be Loved as I was back then Always make a mess of everything It's about time that I face myself All I do is bleed into some ... lf All I do is bleed into someone else Painting walls with all my secret tears Filling rooms with all my hopes and fears But oh my oh my I'll never learn if I nev ... but I'm open wide I'll be the one to catch myself this time Trying to learn to lean in to it all Ain't it funny how the mighty fall Looking ... y how the mighty fall Looking back I
3 7.No Biggie the time of day Don't know what I'm up to Don't know how I should live I forgot what to pursue Did I have a dream? Let's wake up wake up Time ... rn Did I come too far to turn back now No one is around No one to be found Don't even know if it is okay Don't know if I'm asleep Turn out the lights tonight No biggie Don't care I'm out ... No biggie Don't care I'm out of it No biggie As long as I can breathe No biggie Who said I lost my mind No biggie No ... d I l
4 4.Coward ollection of Absurd Tales)4.Coward Lyricist 祁麟 Composer 祁麟 Dare you cheat on your boyfriend once a while lead an unsettled kind ... while lead an unsettled kind of life你敢出軌嗎過所謂不安定的生活 Dare you shout at any ... 所謂不安定的生活 Dare you shout at anyone or make a fool of the colleague you don't like你敢衝別人大吼嗎或愚弄你討厭的同事 Dare you tell your friend her mistake dare you expose a lie ... mistake dare yo
5 10.Dreamtalk ollection of Absurd Tales)10.Dreamtalk Lyricist 祁麟 Composer 祁麟 Floating on the clouds silence sinking in my mouth trembling在高處飄浮安靜以實體沉入我的嘴中顫抖恐懼 Snail' ... 碎的蝸殼瞪視空洞 Big band playing the back ground music in a vague noisy sound大型樂團演奏著背景樂聲音模糊而嘈雜 Things losing outline a white boat appearing on the surface ... boat appearing on the surface of my mind事物失去了輪廓一艘白船

6 7.Darkest Hour t we came back because one man said Now on the beaches the blood runs red I faced them down the only ... ed I faced them down the only one I stood alone and warned the day would come But they were wrong appeasers every ... ey were wrong appeasers every one And not for the last time we all stand al ... the last time we all stand alone I watch the sun move away as I embrace the night And my black dog has its day for six long years you shall not pass Barbaria
7 10.Hell On Earth Beginning of a sunrise bores a big hole in the sky Not to reason why that Armed children are in this world And fighting in the name ... orld And fighting in the name of god's way Mourning bleak and utter waste The vanity ... ak and utter waste The vanity of the world is assured now Prey upon the weak no more The spirits ... the weak no more The spirits of those who are gone Propaganda of the battles That are lost or won And count your blessings still aliv
8 1.7624 t Leaving off floating up room is empty I don't care I don't even care about it I just wonder can you give me nightrides? Morphines I'ma dream ... ? Morphines I'ma dream in the backyard No one cares you would fly in the junkyard'Can you please turn it down when I go to sleep?' There's nights craving hard for the high gl ... d it Should we stay or better off change? Caramel's in the milky sky And it tastes a bit ... milky sky And it tastes a bit of blood I'
9 4.I Need Some Of That Need Some Of That Summer time I press rewind And go ... er time I press rewind And go back to a simple place When I was just a little punk Daydreaming ... ust a little punk Daydreaming of my escape Listening to Aerosmith Later on I will call my mom Now I'm pluggin' in to a Marshall stack I can be anything I want I n ... e anything I want I need some of that It's just what I need I need somof that We'll be riding our ten-speeds I need some ... ng our ten-spee
10 2.Gone -Be Right Back2.Gone Time spent can't afford minute less I mean it more Know who's not around to share another go'round with me Long ago's where' ... ong ago's where'd they go? No one knows Tell me what to do when the ones you love have gone missing My God I lost you at the corner On God I lost you in a moment Why now and not a little later Tell me how the world seems ... w can my world be much better off without ya You were on the inside looking out
11 6.LET IT GO h(Another one) Yeah-yeah yeah(DJ Khaled) uh I gotta I gotta I gotta make my mind up I won't grind gon' shine until my time's up I got m ... ine until my time's up I got money on my mind is that a crime yo Don't wanna go ... hat a crime yo Don't wanna go back to the days when I was broke But girl you my priority(Woo) And I'll put your heart way over me And m ... t your heart way over me And money ain't shit if I ain't with you bae Give it all away just to get you ... e
12 8.Second Hand News 'm a book of mistakes And it's just getting worse Every new ... just getting worse Every new one I make Is a rumour you heard'Cause these days I'm self-destructive The way I love I push away every chance'Cause it's never enou ... es I've built And find my way back to you No don't throw it all away On second hand news Been a broken machine Since the day you've been g ... ne Since the day you've been gone On a loop in a dream Did you think I'd move on? You can take the t
13 1.Kilometre like my money just come Send them back to where they come from For talking like the product ... For talking like the product of a torn condom Southside me come from me nah care mi bruddah ... e from me nah care mi bruddah One side sit down for one chair mi bruddah Come try me will m
14 2.She Wanna(!llmind feat. P-Lo) o I'm the one that she P.I.C.K Yeah she fine but her potnas all ugly Told her I knew Drake and she s**ked me Whats yo cup size Bust a n*t all ... ing You know a ni**a like me gone run it up When she call and ask about it I ignore the s**t Let's have a threesome That way I double up on the meat suck Slumber ... er party if I get to f**k all of y'all Good d**k that'll leave the whole team stuck Know a lil b**ch She wanna f**k all the time She wanna f**k all the time Know ...
15 15.Anyone 15.Anyone Dance with me under the diamonds See me like breath in the cold Sleep with me here in the silence Come kiss me silver and go ... ou know That you are the only one I'll ever love(I gotta tell you gotta tell you) Yeah you if it's not you it's not any ... u if it's not you it's not anyone(I gotta tell you gotta tell you) Lookin' ... l you gotta tell you) Lookin' back on my life you're the only good I've ever d ... u're the only good I've ever done(E
16 1.88BARS 天是否太明顯的偏心 one in a billion maybe沒有話語霸權林北有BAR的霸權意思是 ... 思維 is out of control Out of this worldさようなら This that奧林匹亞等級高速運作奧林 ... 高級動作花式比劃 honey哩跨隆沒大師級畫作灑脫潑墨傻了你懷疑我拍子跑拍像跟莎士比亞說你文法用錯你 ... 裡的阿伯 Kind of funny how u為了你的五斗米能匯到你的戶頭裡能跪的像個扶不起的阿斗太
17 7.Run! Run! KY-A Gift Of Growing Up7.Run! Run! Lyricist 魏源 Composer 魏源 ... 襲 I'm the one living in myself只有我活在自己的世界裡 An impas ... 在城市的邊緣 Anyone can swim with the tide你可以選擇隨波逐流 Can't I be myself?為什麼我沒得選擇? Go out anytime我要隨時準備出發Just run just run奔赴自己的人生 Life is defined as on ... 自己的人生 Life is defined as only one chance生命被定義為有且僅有的一次 You can't
18 1.Anyone Bieber-Anyone1.Anyone Dance with me under the diamonds See me like breath in the cold Sleep with me here in the silence Come kiss me silver and go ... ou know That you are the only one I'll ever love(I gotta tell you gotta tell you) Yeah you if it's not you it's not any ... u if it's not you it's not anyone(I gotta tell you gotta tell you) Lookin' ... l you gotta tell you) Lookin' back on my life you're the only good I've ever d ... u're the only good I've
19 5.Hobosexual s Now I'm back on this couch surfing I don't wanna wake you up I might be out ... na wake you up I might be out of luck Now I'm back on this couch smoking And I don't wanna wake you up Cuz this thing it ain't love ... Cuz this thing it ain't love One more time I pull up to yours And I swear wasn't gon' spend the night I wish I was yours I wish... When I got that new Mercedes Y ... nna throw the blanket Now I'm back on this couch surfing I don't wanna wake you up
20 1.Willow there was one prize I'd cheat to win The more that you say the less I know Wherever you stray I follow I'm begging for you to take my hand Wre ... right to your wind But I come back stronger than a90's trend Wait for the signal and I'll meet you after dark Show me the places where the others gave you scars N ... ry bait and switch was a work of art The more that you say the less I know Wherever you stray I follow I'm begging for you to take my hand Wreck my plans that's m ...

21 2.Don't Call Me Up it behind One drink and you're outta my mind Now now take it up Baby I'm on a high You're al ... p Baby I'm on a high You're alone going out of your mind When I'm here up in the club And I don't wanna talk So don't call me up[Verse2]'Cause I'm here looking fine babe And I ... should have listened to them back then And now you're tryna hit me up again Now now now now[Pre-Chorus] I'm over you and I don't need your lies no more'Cause the ... bout us Gotta leave it behind
22 1.Bad To Myself rris I'm done with the drinking Falling flat on my ... arty I'm done with the boys who keep causing me pain Poison when I carry the blame It's killing me thinking I'll die with nobody Now it's all ... in the past No I'm not going back Oh I'm throwing my tears to the fire Lately I'm so damn tired ... fire Lately I'm so damn tired Of being bad to myself Bad bad to myself Oh I'm hanging ... bad to myself Oh I'm hanging one hand by the wire Lately I'm
23 1.Midnight Sky ong to anyone oh no I don't need to be loved by you(By you) Fire in my lungs can't bite the devil on my tongue oh no I don't need to be loved ... n to run I don't belong to anyone oh no I don't need to be loved by you(Loved by you) La la la-la la She got her hair pulled ... la la She got her hair pulled back'cause the sweat's drippin' off of her face(Her face) Said'It ain't so bad if I wanna make a couple mistakes' You should know right now that I never stay put
24 1.WAP(Explicit) the side of me(Yeah) Quick jump out'fore you let it get inside ... ut'fore you let it get inside of me(Yeah) I tell him where to put it never tell him where I'm'bout to be(Huh) I'll run down on him'fore I have a nigga runnin' me( ... pussy(Ah ah ah) He bought a phone just for pictures of this wet-ass pussy(Click click click) Pay my tuition just to kiss me on this wet-ass pussy(Mwah mwah mwah) Now make it rain if yo ... ope it lean over He got some money then that
25 1.Circles ay we're done We always ending up ending up back at square one? Fuck me once shame on you Fuck me twice that won't do Told me that last time would be our last time Guess you like breaking rul ... n't act like you Are the only one that's confused'Cause I gotta do better with the choices I choose If you're lookin' for closure don't take your clothes ... osure don't take your clothes off No matter how hard we try we can't say it's over We goin' in circles Keep goin'
26 3.Don't Call Me Up it behind One drink and you're outta my mind Now now take it up Baby I'm on a high You're al ... p Baby I'm on a high You're alone going out of your mind When I'm here up in the club And I don't wanna talk So don't call me up[Verse2]'Cause I'm here looking fine babe And I ... should have listened to them back then And now you're tryna hit me up again Now now now now[Pre-Chorus] I'm over you and I don't need your lies no more'Cause the ... bout us Gotta leave it behind
27 1.cardigan(cabin in candlelight version) and new phone High heels on cobblestones When you are young they assume you know nothing Sequin smile black lipstick Sensual politics When you are young they assume you ... was an old cardigan Under someone's bed You put me on and said I was your favorite A friend to all is a friend to n ... friend to all is a friend to none Chase two girls lose the one When you are young they assume you know nothing But I knew you Playing hide-and-seek and Giving me your w
28 2.Cardigan and new phone High heels on cobblestones When you are young they assume you know nothing Sequined smile black lipstick Sensual politics When you are young they assume y ... was an old cardigan Under someone's bed You put me on and said I was your favorite A friend to all is a friend to n ... friend to all is a friend to none Chase two girls lose the one When you are young they assume you know nothing But I knew you Playing hide-and-seek and Giving me your w
29 9.This Is Me Trying if I came back I have a lot of regrets about that Pulled the car off the road to the lookout Could've followed my fears all the way down And maybe I don't quite know what to say But I'm here in you ... is me trying They told me all of my cages were mental So I got wasted like all my potential And my words shoot to kill when I'm mad I have a lot ... ill when I'm mad I have a lot of regrets about that I was so ahead of the curve the curve became a sphere Fel
30 12.Mad Woman fighting back They strike to kill and you know I will You know I will What do you sing on your drive home Do you see my face in the neighbor' ... What a shame she went mad No one likes a mad woman You made her like that And you'll poke that bear'til her claws come out And you find something to wrap your no ... What a shame she went mad No one likes a mad woman You made her like that And you'll poke that bear'til her claws come out And you find something to wra
31 16.Hoax > My only one My smoking gun My eclipsed sun This ... her shade of blue but you No other sadness in the world would do My best laid plan Your sleight ... y best laid plan Your sleight of hand My barren land I am ash from your fire Stood on the cliffside screaming'Give me a reason' Your faithless love's the only hoa ... in Don't want no other shade of blue but you No other sadness in the world would do You know I left a part ... uld do You know I left a part of
32 1.Weird Leisure pictures of canyons open between When I caught your eye I glimpsed a black star Going on and on you're not looking civilized You're busted in ... d into pieces You've polished off your cocaine Your face is fucking numb I can see the fear in your heart Look out the window See what you could've had And I coul ... u ever had Where's everybody gone? They've all abandoned my house Nobody comes and goes But it's not good to freak out Oh please it's obscene You focus on others
33 3.How Deep Is Too Deep uarter to one I'm running out of moves so I keep it undone You like me in a mess 'cause I always come ... n a mess 'cause I always come back to you You cast me in your thriller just to cut the scene out Sowing all the seeds just to bring me a drought You wanna wash me ... e a drought You wanna wash me off but you want me as your tattoo'Cause I've been holding it down holding it down Waiting for the blood to rise And you've been kee ... st enoug
34 19.Sixteen e I dream of all the good times? When we were sixteen Like we were sixteen Like we were sixteen Do you remember the teacher said You're too yo ... n't lose your head But years gone and we held on with the best intentJust two kids who kicked it on MSN Oh time suddenly we got no time We're so busy doing life T ... nd sleep on you While I dream of all the good times? When we were sixteen Like we were sixteen Like we were sixteen Let's take the love that we found And give it ...
35 1.SWAG swag swag One call they pull up fast(Pull up) Wrong move that pistol blast(Bang bang) I'm dressed in all black Match my Glock I think I'm shaf ... jus pull up with a whole lot of swag ayy Hit it from the front and thback(Back ooh) She suck me I eat it(Yeah ooh) we tit for tat(Yeah ooh) Twelve Ms for two albums(Ooh yeah) in twelve months(Ooh ooh) I'm r ... swag swag Swag swag swag swag One call they pull up fast(Pull up) Wrong move that pistol blast(Bang bang) I'm
36 1.Fade Away . R'kuma Money way up but it's goin down Every time I hit the bank it's a new amount Ice water on wrist and she might dr ... ater on wrist and she might drone Every bitch on my list getting4 rounds Ya Pull up in the Aston Louie seats that's my fashion And my x thought she cashed in But ... h yeah今日も fade away oh yeah U one more drip Holly molly holly enjoy triple7 or6とかどーでもいいぜ I forget my nameたまに Mindは alien沖縄一番 OZ in da sky with me On
37 3.True Friends m so sick of the drama The way they stab me at my back You posted pictures online lookin' like everything's fine You said you will tell nobody You said my secrets will be fine So tel ... ter the boy I told you I like Back then I wouldn't believe'bout my mama said'You don't need more true ... said'You don't need more true ones will stay' Beloved true friends I apologize it took me too long To realize what you did for me You've seen through my darkest t ... I'll bother y
38 7.Mama's Lullaby t home No one told me Back in the days in school The age of innocence I won't be like that no more I would wanna be stayin' up late'till midnight I would wanna go shopping and buy everythin ... ould wanna see my dad instead of talking on phone I would wanna wear high heels and necklaces Wouldn't wanna be afraid ... aces Wouldn't wanna be afraid of the dark when the monsters crawl While my mama will sing me her lullaby that goes Sleepy sleepy sleepy sleepy Go
39 7.Take The Music the help of vibration the tone and the rhythm the human is forgiven and the soul gets ... is forgiven and the soul gets back to living. Returns us all to our natural condition. Turns up the levels on the minds' inner visions. It plays through the space ... re and regulates the beatings of the broken heart. A sensation in everybody's pants which is why when there is music life becomes a dance. I take the music everyw ... re I go. Motion is the nature of vibration.
40 3.Paranoid dreaming of Oh cause I could just see you with wine on your t-shirt And somebody else on your arm Can't control this feeling Wonder who you'r ... ng Wonder who you're dreaming of After all of these nights laying right by your side How could my brain make me feel so far? Maybe it's a case ... eel so far? Maybe it's a case of paranoia Nervous that I'll never really know ya What do I feel? Who do I trust? Maybe its real or maybe I'm just... Paranoid Para ... naked Got you
41 9.party4 u born19th ofJune Champagne pourin' in your mouth Called your friends from out ... Called your friends from out of town Got the party bag with the purple pills And I'm waiting for you by the window yeah Called your digits but the ph ... Called your digits but the phone kept ringin' Wish I knew what you were thinking na-na-na1000 pink balloons Dancin' on to your favorite tunes Hope you walk in th ... e it's summer take my clothes off In the water splash around and get y
42 2.Demons om diving off the deep end Because I've got all these demons demons demons hmm Well at first I thought I'd have to bear this weight by myself ... etting weak and I was in need of help You were there to take away the pain that I felt mmh You're the only ... at I felt mmh You're the only one that gave me hope You're the only one who really knows I've got all these demons hiding underneath Nobody can see them nobody but me and you're the reason The only th ... ing that
43 4.The Book Of You& I .The Book Of You& I Well it all began in the back of her car I was just sixteen but I fell so hard Well the years went by and she held my heart But her love ran dry and we fell apart ... ll me that it's over the book of you and I Now you've scribbled out my name And you've erased my favorite lines There were so many chapters that we never got to w ... never got to finish the book of you and I Well I bought a pen and I turned the page Then I wrote about
44 5.Match In The Rain re's only one of us That's tryna keep this fire going Should I just give up I sense trouble on the horizon I'm afraid our time is up The clouds ar ... se conditions tryin' to bring back the flame is like Tryin' to light a match in the rain I still want to make you love me make you love me again Even though my in ... se conditions tryin' to bring back the flame is like Tryin' to light a match in the rain Yeah I can taste it it's the end This love's impossible to save
45 10.Just Like You s talking back Blocked his number can't believe that I did that Oh I didn't have a reason wish that I could take it ... son wish that I could take it back But as the years went by He was always by my side To wipe all ... always by my side To wipe all of the tears I cried Now that I'm older realize my father Was doing the best he could do Told him' ... the best he could do Told him'One day I'll have a son or a daughter And when I'm a father too I hope that I am just

46 1.I Called Mama e news no one ever wants to hear It hit me like a punch it took my breath He was just gettin' into his best years Yeah somethin' like that'll ... u up Wake you up So I stopped off at a Texaco bought a SlimJim and a coke Parked out by the water just to watch that river flow Grabbed my guitar from the ... ow Grabbed my guitar from the back seat wrote a song just for me And I sung it for the blue sky and a couple live oak trees I thought ... uple live oak trees I thoug
47 1.Break Up Song ld be the one that could love me right I'll be good all by myself Yeah I'll find a way to dance without you In the middle ... nce without you In the middle of the crowd I'll forget all of the pain inside oh So tonight I'll sing another another break-up song So turn it up let it play on and on and on and on For all ... and on and on and on For all of the times they screwed us over Let it play on and on and onJust another break-up song Ain't no more tears(Oh)
48 11.Little League snuck out of class when no one was watching I remember you and me Yeah I remember everything But lately I've been feeling strange And everybody's telling me to ... nd Get another chance take it back in time'Cause I don't know what to
49 2.Can't Be Happy All The Time Tones And I-Bad Child / Can't Be Happy All The Time2.Can't Be Happy All The Time As I fall asleep now I think ... As I fall asleep now I think of all the paths I've taken That lead meback to here And I wonder is life at its peak now? Is it stuck in first gear? When will it all disappear? And time keeps passing by ... rybody's standing here But no one seems to know me And I'm alright Tomorrow I'll be fine'Cause you can't be happy You can't be happy all the time
50 5.Yummy re number one Yeah every time I come around you get it d ... ime I come around you get it done(You get it done) Fifty-fifty love the way you split it Hundred racks help me spend it babe Light a match get litty babe That jet set watch the s ... kinda yeah yeah Rollin' eyes back in my head make my toes curl yeah yeah Yeah you got that yummy-yum That yummy-yum that yummy-yummy Yeah you got that yummy-yum ... p me on the rise Lost control of myself I'm compromised Yo
51 7.Forever(ft. Post Malone& Clever) . Post Malone& Clever) Could you be here with me forever ever ever? Would you be here with me forever ever ever? Waking up all al ... er ever ever? Waking up all alone ain't better better better Every time I go the wrong way you turn me ... go the wrong way you turn me back around Turn me back like whoa oh oh oh oh oh Oh whoa forever ever ever ever Do you wanna look at me forever ever ever? Yeah do you see us in Vegas ... shing a Monte Carlo? Bet the money o
52 9.Take It Out On Me and fall back Easy on that pressure point I love to push that Let your frustrations out right here I'm your psychiatrist let's talk about it ... o heavy Let me be the meaning of your composure Oh oh You can take it out on me You can take it out on me I'll be your punching bag hit me with all ... punching bag hit me with all of your might And get it all out'til you feel light And take it out on me You can take it out on me Yeah I'm your plug Whatever you ... battery gets
53 8.Junkies On A High ay-Father Of All...8.Junkies On A High My mama said to me'You're gonna have your enemies Don't beg don't follow' I've heard it all bef ... roll tragedy I think the next one could be me Heaven's my rival I sing in revelry I got my own conspiracies What hides in shadows? Oh yeahJunkies on a high Get ... Oh yeahJunkies on a high Get back lay down go low Subdivision smile Drink it in dumb it down suck it up As we watch the world burn As we watch the world burn I'm ..
54 1.Happy u gave me back my love And I wonder how you've been without it You're holding some ... without it You're holding someone close Should hurt somehow it don't I guess that's how I know I've finally let you go I never thought I'd be happy to see you wit ... wish you would never find the one But it's good to see you loved let's call it even You're holding some ... ll it even You're holding someone close Should hurt somehow it don't I guess that's how I know I've finally let y
55 1.Yummy re number one Yeah every time I come around you get it d ... ime I come around you get it done(You get it done) Fifty-fifty love the way you split it Hundred racks help me spend it babe Light a match get litty babe That jet set watch the s ... kinda yeah yeah Rollin' eyes back in my head make my toes curl yeah yeah Yeah you got that yummy-yum That yummy-yum that yummy-yummy Yeah you got that yummy-yum ... p me on the rise Lost control of myself I'm compromised Yo
56 9.Without Me I got you off your knees Put you right back on your feetJust so you could take advantage ... t so you could take advantage of me Tell me how's it feel sittin' up there Feelin' so high but too far away to hold me You know I'm the ... y to hold me You know I'm the one who put you up there Name in the sky does it ever get l ... in the sky does it ever get lonely Thinkin' you could live without me Thinkin' you could live without me Baby I'm the ... live without me
57 1.Demons om diving off the deep end Because I've got all these demons demons demons mhm Well at first I thought I had to bear this weight by myself But ... etting weak and I was in need of help You were there to take away the pain that I felt mhm You're the only ... at I felt mhm You're the only one that gave me hope You're the only one who really knows I've got all these demons hiding underneath Nobody can see them nobody but me and you're the reason The only th ... ing that
58 1.Sum2 Prove now this money bring envy you probably wan' be me but bro we can't beef'bout no small shit Overseas got the crowd doin' moshpits Can't believe ... usinessman went and got me an office Million dollar deals I get'em often Me and Dolla was servin' on Sparks Street Hot lil' jit he gon' stay with the chopstick I got robbed that shit made me a monste ... ses as big as they want'em I done ran up them motherfuckin' commas look at lil' Dominique Livin' like we in a race I might c
59 1.Dance Of The Clairvoyants Jam-Dance Of The Clairvoyants1.Dance Of The Clairvoyants Lyricist Eddie Vedder Composer Jeff Ament Mike McCready St ... r Composer Jeff Ament Mike McCready Stone Gossard Eddie Vedder Matt Cameron Confusion is to commotion What love is to our devotion Imperceptibly big big as the ocean And ... er things get the tighter Not one man can be greater than the sum It's not a negative thought I'm positive Positive positive Falling down not staying down Coulda ... s before Numbers
60 5.Over Drinking more80-proof bourbon to get you off my mind Ain't why I'm sitting here sipping ... why I'm sitting here sipping one tonight Yeah I'm over drinking over you I'm d ... m over drinking over you I'm done with bottles or chasing the blues I still go out with the boys and knock ... o out with the boys and knock back a few But I'm over drinking over you Yeah I'm over drinking over you No more flipping through pictures in the corner on my ph ... ictures in the corner on
61 7.Questions t the end of our street'Cause I can't go there anymore Did you find my jean jacket on your ... u find my jean jacket on your back seat Is there anything you wanna ask me'Cause I got questions With no intention ... t questions With no intention Of ever saying them out loud Did you give her my old key Am I anywhere in your memory I can't sleep it's keeping me up tonight I got ... estions Did your brother move back home or is he still in LA Is the back porch light s
62 13.Trouble With Forever smoke and backseat dreams Make kids in love believe anything She can't feel rain inJuly without thinkin' about him And he can't see top-down o ... ress He thought the work was done when she said'Yes' Three hundred people heard her say'I do' But there was no ... er say'I do' But there was no one there when he said'We're through' And she can't help sometimes wishin' they could start over And he knows there's so many things ... bye' Fifty years in the blink of an e
63 1.Sugar Plum you right back To the first time I saw my crush Never felt feelings like that Have you ever been love struck Even though time has passed and g ... n though time has passed and gone In my arms where you belong Promise I won't do you wrong girl Your always my Sugar plum h ... rl Your always my Sugar plum honey buns baby Sweet heart my girl my lady Sugar plum h ... t my girl my lady Sugar plum honey buns baby Sweet heart my girl And I know ... weet heart my girl And I know
64 1.Evil Twin said just one then she got lit She takes control she's in my head Making me make my bad decisions but I'm innocent Two Tylenol for what she di ... 'm innocent I get lost in the background She the star of the show Gotta deal with her problems When she lose control I know I can't tame her I don't even try So let me apologize(That's m ... can't help that she's a wild one baby wild one baby That's my evil twin That's my evil twin I never yell but she can scream She lo
65 2.Into The Fire them all back Take them all back Take them all back I'm not too sure what I'm supposed to do with this These hands this mind this instability Forget I created to how it ever made ... how it ever made Can't let go of the hatred cause I love the way it tastes Take them all ... e way it tastes Take them all back I wouldn't take back a moment Not one miserable moment I give it all to lose nothing I walk into the fire Into the fire I walk into the fire In
66 13.Into The Fire(Radio Edit) them all back Take them all back Take them all back I'm not too sure what I'm supposed to do with this These hands this mind this instability Forget I created to how it ever made ... how it ever made Can't let go of the hatred cause I love the way it tastes Take them all ... e way it tastes Take them all back I wouldn't take back a moment Not one miserable moment I give it all to lose nothing I walk into the fire Into the fire I walk into the fire In
67 3.Start Wit Me(Feat. Gunna) e another one I been done ride through another nigga city I got a brand new Draco with me Clip got thirty-three Scottie Pippen Bitch nigga ain't heard ... ippen Bitch nigga ain't heard of me I got a Richard Drippin' my sweatsuit Givenchy I brought my strap in the party And my diamonds ... in the party And my diamonds offset like Cardi Got a bad bitch with me she a Barbie huh You don't wanna start with me Got some hood niggas postin' in theJordan I ... heJord
68 6.The Producer rind Yeah One two(Yeah-yeah-yeah) Kanye West they can't tell me nothing(No-no) Paid my dues and I did my time Yes I did(Ayy) Now I sold myself ... is Father gonna take me right back up to the sky'Cause it's been too long Paintin' this picture Watchin' paint dry I'm the producer Watchin' these Spielbergs fly ... 'm just hopin' and a-wishin' Money and the power they don't come without ambition Ah-mmm Mother hung them baby pictures up Ah-mmm I was destined for some shit But ...
69 1.Start Wit Me e another one I been done ride through another nigga city I got a brand new Draco with me Clip got thirty-three Scottie Pippen Bitch nigga ain't heard ... ippen Bitch nigga ain't heard of me I got a Richard Drippin' my sweatsuit Givenchy I brought my strap in the party And my diamonds ... in the party And my diamonds offset like Cardi Got a bad bitch with me she a Barbie huh You don't wanna start with me Got some hood niggas postin' in theJordan I ... heJord
70 1.Memories 's to the ones that we got Cheers to the wish you were here but you're not'Cause the drinks bring ... re not'Cause the drinks bring back all the memories Of everything we've been through Toast to the ... 've been through Toast to the ones here today Toast to the ones that we lost on the way'Cause the drinks bring ... he way'Cause the drinks bring back all the memories And the memories bring ... mories And the memories bring back memories bring ba
71 3.Take Care Of Yourself Take Care Of Yourself When it all goes bad You're the shrink ... ll goes bad You're the shrink of the club But you don't ever take your own advice The world won't fall if you're not holding it upJust take a minute put your mind ... if you need to be held So cut off a little slack And roll all your cavalry ... ack And roll all your cavalry back My love take care of yourself Call your friends send your ego away no Don't need to take it all so seriously
72 1.October es in the back seatJust one little glance I know what you mean somehow We're stealing moments moments away Why are we just not as good in the day Is it too ... h yeah I felt the weight fall off my shoulders Yeah yeah yeah I'm gonna miss this when it's– I'm gonna miss you when it's d ... I'm gonna miss you when it's done I can't feel my hands you laugh like you do It happened like that according to you It's only a month but doesn't feel new someho ... h yeah I
73 6.October es in the back seatJust one little glance I know what you mean somehow We're stealing moments moments away Why are we just not as good in the day Is it too ... h yeah I felt the weight fall off my shoulders Yeah yeah yeah I'm gonna miss this when it's– I'm gonna miss you when it's d ... I'm gonna miss you when it's done I can't feel my hands you laugh like you do It happened like that according to you It's only a month but doesn't feel new someho ... h yeah I
74 1.Nothing On You(feat. Paulo Londra& Dave) you turn off the light Though I don't wanna leave you ever no She was like'Damn¨ Boy I never took you for a ... n¨ Boy I never took you for a one night stand So don't make plans For nothing but me and a lil' romance' hey You and I whiskey on ice Maybe later we can turn down ... up something with you Kickin' back in a way that we do I got everything I need in this room Smoke clouds and a scent ... room Smoke clouds and a scent of perfume And all my friends are in the
75 5.The First One The First One I know I shouldn't say what I'm'bout to say'Cause it's never okay to go and bring your exes up No matter what My second and ... ird I hate they got the worst of me They don't deserve the way that I was treating them I'd lead them on When I knew what I was doing I was stupid I was ruined I ... at I did you wrong To all the ones I ever loved Never let you in enough Not your fault I gave too much To the first ... I gave too much To the first one to the
76 1.Try you text back Got me wondering what happened I see them pictures ... happened I see them pictures of you laughing I don't wanna run out of time to Tell you how I feel about you No I don't wanna overthink But I don't wanna miss a thing I'm not expecting anything I'm ju ... you to Try to believe I'm the one for you Try to see from the other side Baby give me a night or two'Cause you know if I could I would try To put nobody before yo ... obody before you Give you all (|
77 8.Paper Rings read all of the books beside your bed The wine is cold Like the shoulder that I gave you in the street Cat and mouse for a month or two or th ... at's right Darling you're the one I want and I hate accidents except when we went from friends to this Uh huh that's right Darling you're the ... at's right Darling you're the one I want and Paper rings and picture frames and dirty dreams Oh you're the ... nd dirty dreams Oh you're the one I want[Verse2] In the winter in the
78 15.Afterglow hings out of proportion now you're blue Put you in jail for something you didn't do I pinned your hands behind your ... pinned your hands behind your back oh Thought I had reason to attack but no[Pre-Chorus1] Fighting with a true love is boxing with no gloves Chemistry'til it blows ... t's all me in my head I'm the one who burned us down But it's not what I meant Sorry that I hurt you I don't wanna do I don't wanna do this to you(Ooh) I don't wa ... punished you in
79 1.Warrior Brown No one's born to be a warrior No one born an average man We made one or the other And we try to understand Try to understand He will long for the feelings Standing strong with his brothers Before t ... He will miss the quiet pride Of his men at his side As he leads them into victory He can wash the warpaint ... tory He can wash the warpaint off his face And learn to love a bitter broken place But nothing quite compares to the taste He can't replace it no n
80 7.Bogus Charms Ross-Port Of Miami 27.Bogus Charms Lyricist William Leonard Roberts II Composer William Leonard Roberts II(Maybach Music) Broken memories You will f ... u will find a way Rule number one is you could never rat Fuckin' with you suckas set a nigga ... ' with you suckas set a nigga back Break'em down to baby sacks of Similac And the only thing on tracks I'm servin' is the facts Wanna pop your chain kill for your charm Never mind your name call ... you Uncle Tom Shoot i
81 8.Rich Nigga Lifestyle Ross-Port Of Miami 28.Rich Nigga Lifestyle Lyricist William Leonard Roberts II Composer William Leonard Roberts II Ugh tell me what your crib worth ... ave a friend than enemy which one am I? Fuck a'bird-box' I wanna see my brother fly No longer shackled in chains young nigga crucified Walkin' down the block hold ... o much leverage boss Ooh got money got women got cash I'ma spend it on You Maybach all tinted but you see how you livin' Ooh lifestyle(Lifestyle) I'm so iced o
82 11.I Still Pray Ross-Port Of Miami 211.I Still Pray Lyricist William Leonard Roberts II Composer William Leonard Roberts II Rick Ross was reportedly hospitalized ea ... at's taking over the function of his heart and lungs He's reported getting treatment in the cardiac unit which is a strong sign that he could've suffered a heart ... up to an ECMO which is a form of life support This story is still developing M'-M'-M' M'-M'-M' Extremely painful That's what I call this right here Oh yo(Mayba
83 13.Vegas Residency Ross-Port Of Miami 213.Vegas Residency Lyricist William Leonard Roberts II Composer William Leonard Roberts II Black Bo you know we miss youJ.U.S.T. ... Trumps and I give you my word Back to comin' out the trunk chargin'20 a bird Another seizure so I woke up in intensive care Pray  you treat a poor man like he was ... tch out on my nigga no amount of dough'Cause you won't get a receipt that's when you sell your soul Hungry niggas sit at home watchin' pictures you post(Win
84 15.Gold Roses Ross-Port Of Miami 215.Gold Roses Lyricist Noel Cadastre、 Anderson Hernandez、黎恩湯瑪斯、 Khristopher Riddick- Tynes、 Sylvain Krief、 Boris Bergman、 ... eekin' attention I mean which one is it? You keep callin' me ya twin but twins ain't this different Mentally I'm already on next year that's some2020 clear vision ... vision was ours Still a part of shorty even if we've been livin' apart Roxx'll do you filthy for me soon as I give him the nod Meanin' he'll
85 1.Prince Akeem s a piece of art(Oh) And this is just a brush stroke(Oh) I made it in the biz they said was cutthroat(Oh) I'm gettin' where I wanna be but h ... gettin' where I wanna be but honestly I can't even tell if that's really where I wanna be I'm not a commodity I am on an Odyssey Used to be a wannabe now I'm what ... low I got two lifetimes worth of ideas in my Evernote(Oh) Bozo Fender Rhodes(Oh) Complimented outwardly now from my inner glow(Oh) And since I've seen I changed m ... I
86 5.Can We Go Back To Bed? Can We Go Back To Bed? Can we go back to bed? Sleep a little longer Voices in our heads drowned out in the thunder Can we go ... out in the thunder Can we go back to bed?'Cause I'm not ready to wake up I hate that we been so distant'cause you know that I love you Traveled thirty-six hours ... our appearance I think album money made you Beautiful beautiful angel perfection in every angle Now losing you is so painful damn I know I'm not Mr. Perfect I kno ... my pers
87 8.Focus(feat.21 Savage) the focus back on me cut all negativity Now I fuckin' live my dreams Whatever I imagine I know that shit can happen Yeah my energy on dragon B ... t you know Yeah this the type of shit that free your soul Slide with me ride with me get high with me You know that I like it when you next to me Especially like ... e where I ride(Skrrt) You got one main bitch nigga I got five(On God)
88 1.Face To Face hair All of the moments we've shared Strolling the streets ... shared Strolling the streets back in Rome Oh how I wish I was there It ain't fair No it ain't fair I'm in my bed sitting talking to screens all day But I can't s ... If you would feel the same If one day we'd meet face to face I messaged you yesterday Haven't heard ... d you yesterday Haven't heard back yet Did I do something wrong Or is it something I said And it hurts me inside Cause it's killing my pri
89 1.Sextasy ease everyone You're coming out in the dark But what is it you wish to find?Just let me ease your mind They criticized usJust ease your mind I ... far I don't care where my old one ends up I know you're ready for what's to come I get enough for both ... to come I get enough for both of us Oh and I hope you stay relevant Passed like a bird so heavenly Oh gave you nights that I can't take ... you nights that I can't take back Oh and I won't regret and I won't forget And
90 2.Call You Mine Am I someone you cannot live without'Cause I know I don't wanna live without you yeah Come on let's turn this all around Bring it all ... this all around Bring it all back to that bar downtown When you wouldn't let me walk out on you yeah You said'Hey whatcha doing for the rest ... ey whatcha doing for the rest of your life?' And I said'I don't even know what I'm doing tonight' Went from ... I'm doing tonight' Went from one conversation to your lips on mine And you
91 1.Single Again be better off friends(Uh) Baby I should just focus on me(On me) And slow down don't rush romance I'm single again(Single again) Told'em that w ... again) Told'em that we better off friends(Off friends) Blaming you is just so easy(Woah) But maybe the problem's me I'm single again(Single again) Guess that's just the way i ... his cash on me(On me) Instead of blaming all my old girls when I leave(What?) Instead ... s when I leave(What?) Instead of calling up these fa
92 3.Love Is A Blessing y Ay This one the theme song for old dreams The Granny on the block that was so mean Sundays for brunch grilled cheese for lunch Save room for ... I got caught First gear fond of the gas Still got the cops on my ass flash Hakuna Matata–my favorite tune New York summer is a vibe6-3-0-9 to45 Halleluja every d ... nkey bars Used to be the days of looney tunes and watching entourage Another day reappear in the ... e Another day reappear in the back of my brai
93 1.Tip Of My Tongue esney-Tip Of My Tongue1.Tip Of My Tongue I love the dimples in the small ... love the dimples in the small of your back The way they're speaking to me just like that Red wine made my imagination run Oh I can taste it on the tip ... Oh I can taste it on the tip of my tongue Let it run let it roll Baby I am under your control Love me fast kiss me slow Hang onto anything you can hold It's a lo ... a long way down To the center of your soul It's a long
94 1.Codes he thrill of the chase Even if it kill we ok None of this is real anyway Weigh in on phenomenons Whole show a pre-game for the kick on Give me life make ya look Never seen a lost cau ... night I die Then she bring me back to life Like I got a thousand lives Her cheat codes got me hypnotised Every night I die Then she bring me ... night I die Then she bring me back to life Room full of smiles knowing damn well they ain't never had love In the bathroom trying
95 1.All For Us famine) Money MIA(Pockets hell-a empty) Mumma making ends meet(Making ends meet) Working like a slave(Mississippi aye-aye) Daddy ain't at hom ... Better be a man(Michael Corleone) Do it for my homegrown's(Sisters brothers) Do it for the clan(Yeah so tell em Labby) AyeJust for your love yeh I'll Give you th ... I'm giving it No need for prisoners Bitch please hands up this is a stick up cause I'm I'm aye I'm taking it Aye-aye I'm taking it all for us Doing it all for lov ...
96 9.Excuse Me Mr Sir ys coming back to me Bring it back now I'm a riot walking down the street And what you need what you really really need'Cause you're always coming ... ed'Cause you're always coming back to me I'm a villain villain'bout to make a million ... illain'bout to make a million One too many records sold(That's why I) Chillin' while I keep on building see you fuckers down the road(Ah!) Better better feelin' m ... ling out'til the end Bring it back now I'm a rollercoaster
97 2.Backwards(Feat. Meek Mill) Delusions Of Grandeur2.Backwards(Feat. Meek Mill)(Zaytoven) Gucci Mane Gucci Mane Gucci Mane Gucci Mane Gucci Mane Gucc'(Gucc')(Yeah) Wizop there Wizop ... ethin' I ain't even listen No one realer triller street gorilla I pull up like Chauncey Billups Nigga don't gas me I don't need a fill-up Took her ... don't need a fill-up Took her off and make her suck my dick till she hiccup Wild nigga slim like a bicycle rim But his bank obese and the pockets on chubby Hit
98 5.Love Thru The Computer(Feat.Justin Bieber) Delusions Of Grandeur5.Love Thru The Computer(Feat.Justin Bieber) I've been lookin' ha For the perfect ... en lookin' ha For the perfect one Mrs. Perfect Knew she had that glow though could it be? Yeah go I was in the jail thinkin''bout my problems Like all the niggas ... igga's shooter(Pow pow) Long money I don't even need a ruler('Wop) A big dog I ain't never been a poodle So much ice on my bitch she need a cooler(Brr Brr) And I' ... love(Haan) So drop it low and (
99 6.Proud Of You Delusions Of Grandeur6.Proud Of You Wop Burr burr Yeah Like a preschooler in my garage playing switcharoo(Huh? What?) I park the red ... oo(Huh? What?) I park the red one put the yellow front of the blue(Yellow yellow yellow) I had the county blues now every day I'm counting the blues(Mwah) No lean in Mountain Dews Guwop I ... ntain Dews Guwop I'm so proud of you Accountants count it two stacks so tall got a mountain view(M ... so tall got a mountain view
100 2.Back In My Arms Junk2.Back In My Arms No I can't control this Heighten my emotions You can make me feel brand new This is hard to cope with Find some ... is hard to cope with Find someone to smoke with'Cause nothing really feels like you All we have is on the ph ... e you All we have is on the phone All we have is all I know When you hang up don't let go Don't let go This the kind ... go Don't let go This the kind of love they say is wrong This what I been waiting for so long F

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.