魔鏡歌詞網

關於 around + christmas 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 1.Our First Christmas Our First Christmas1.Our First Christmas羅嘉豪祖絲 AJ作詞羅嘉豪作曲羅嘉豪編曲馬玉華羅嘉豪監 ... 這歌 Lonely Christmas(I'm waiting for you)不想寂寞度過冬季(Love is all ... for you)不想寂寞度過冬季(Love is all around)你怕冷別再一個(孤單更寒冷)有我會伴你走過(原來你等我)聖誕節日氣 ... 與工作(Merry Christmas) The time is now and the party's here no lonely ... nd the party's here no lone
2 10.Everyday Is Christmas eryday Is Christmas編曲杜自持作詞 Roxanne Seeman Philipp Steinke作曲 Roxanne Seeman Philipp Steinke Everyday is like ... lipp Steinke Everyday is like Christmas day With you in my arms Getting cozy in Santa's sleigh You to keep me warm Underneath that big green tree The stars shine ... heavenly oh Everyday is Like Christmas day When you're with me Everyday song is ... u're with me Everyday song is Christmas song Hear the angels sing And when you kiss me
3 1.Santa Claus Is Coming To Town town all around the Christmas tree. Ohh....You better watch
4 13.The Christmas Tunes br>13.The Christmas Tunes作詞 Irving Berlin George Michael作曲伍冠諺 Irving Berlin George MichaelJames Ross BootheJoseph Carleton Beal編曲伍冠諺監製陳志恆主 ... nly peace We wish you a Merry Christmas We wish you a Merry Christmas We wish you a Merry Christmas and a Happy New Year Good tidings we bring to you and your kin Good tidings for ... and your kin Good tidings for Christmas and a Happy New Year We won't go until we get some We won't g
5 10.Pidogue-Winter Song hat blows around the chimney pots He sleeps Once he was a young man Who loved in the spring And lay beneath the upturn sky on long hot summer ... fire Before the midnight hour Christmas time has come around again Go to sleep little child G

6 1.環球聖誕 肯亞天氣浪漫又迭起(Around The World) All Time Christmas.Just like in Summer(Around The World) All Time Christmas.Just like in Winter(Oh Yeah)高溫 ... 雪花寒冬都可變仲夏(Around The World) All Time Christmas.Just like in Summer(Around The World) All Time Christmas.Just like in Winter(Oh Yeah)冰封 ... 肯亞天氣浪漫又迭起(Around The World) All Time Christmas.Just like in Summer(Around The World) All Time
7 2.Slow Ride e And the Christmas is not here they still keep celebrating they want Hold you tight and even to kiss you But the time already changes so wron ... been so drunk And I'm looking around in every crowd but I still want
8 6.Christmas Wouldn't Come Close(英)(馮允謙) 誕聯歡會6.Christmas Wouldn't Come Close(英)(馮允謙)作詞馮允謙作曲馮允謙編曲Jim Ling This time last year another cold December Now I have you here let's ma ... is a year to remember My only Christmas wish… Is just to have you right here next to me hugging me under the ... xt to me hugging me under the Christmas tree… Enjoying love and laughter all ... njoying love and laughter all around Oh Christmas is a time for spreading holiday
9 1.Santa U Are The One(SUPERJUNIOR with亨利&周覓) You come around to every child in the world Always in time you're never late every year How does it feel to work everyone's off no one to hel ... or sure no one does it better Christmas is finally here it's time to celebrate cause you make a better world year after year Soon you'll be on your way spreading ... or sure no one does it better Christmas is finally here it's time to celebrate cause you make a better world year after year Soon you'll be on your way spreading ...
10 8.Billionaire- Travie McCoy feat. Bruno Mars(崔維麥考伊) everyday Christmas give Travie a wish list I'd probably pull an Angelina and Brad Pitt and adopt a bunch of babies that ain't never had shit ... bucks and not a single tummy around me would know what hungry was ea
11 1.全宇宙過聖誕 g we want Christmas trees turn up all around the world Never forget this happiness of time女你別害怕背囊載著禮物未夠多男全宇宙亦不夠女放進這個白色的聖誕全和你盡情玩男聖誕老人是來自芬蘭(國)女吃了太多所以肥胖(國)全364天都留家裡(國)為孩子做禮物 ... a bring us everything we want Christmas trees turn up all around the world Never forget this happ
12 7.Through The Wire rap label around But he wasn't talking bout coke and birds it was more like spoken word Except he really putting it down And he explained the ... on my life like the ghost of Christmas past Toys R Us where I used to spend that ... Us where I used to spend that Christmas cash And I still wont grow up
13 5.OutKast- Player's Ball ppenin on christmas day Verse Two hallelujah hallelujah yah know i do some things more different than i used ta coz i'm a player doing what th ... derground see's a lot of hoes around i split my game while waiting co
14 8.Have You Forgotten they come around somehow they feel up and you feel down. When we were kids we hated things our parents did we listened low to Casey Kasem's ra ... did backyard summer pools and Christmases were beautiful and the sent
15 1.Imagine orld with Christmas(크리스마스로가득한세상을상상해봐요) Take a look ... 리스마스로가득한세상을상상해봐요) Take a look around(주위를둘러봐요) Snowflakes are flying(눈송이들이휘날리고) Streets are glittering bright with sunshine(거리는햇빛으로밝게반짝이고있어요) Imagine the world wit ... 상상해봐요) Imagine the world with Christmas(크리스마스로가득한세상을상상해봐요) Imagine with the eyes clo
16 3.Sexy Summerに雪が降る o!& Merry Christmas今がいいチャンス!一年中の愛を込めて告白するよ Beautiful night君だけを見てた Long time誰か恋してても真夏の海舞い落ち溶けるホワイトスノウ?不思議さためらうボクに勇気を胸いっぱい下さい声をなくして叶えた人魚の願いのように ... Shine on Hello Hello!& Merry Christmas今がいいチャンス!一年中の愛を込めて告白するよ Hello H ... れは奇跡 Spin around
17 8.The Garden Christmas he Garden Christmas作詞 Travon Anderson・Lauren Kinhan作曲 Senri Oe Snowflakes are glistenin' in the Garden ... are glistenin' in the Garden Christmas So happy to spend this winter with youJoyful Season Under blankets we sleigh ride singing The holiday yuletides Drinking c ... iday yuletides Drinking cider around the fire Dancing til the stars retire Fairy tales in the making in the Garden ... s in the making in the Garden Christmas With family and friends en
18 1.Miss X-Mas d a Merry Christmas to you ohhhh ohhhh Night time in this town Lights up all ... me in this town Lights up all around Watch the city glow Season's here Time for cheer How can I you're not here Can't stay at home Still feel the warmth from your ... all I can do is send a Merry Christmas to you ohhhh ohhhh I'm still loving you Please tell me how you feel oh... come back to my side I need you You can hear the ... ll I want is to spend a Merry Christmas with you I'm still
19 2.Christmas(Baby Please Come Home) コラス・エドワーズ-Christmas Wishes2.Christmas(Baby Please Come Home)作詞Jeff Barry・Ellie Greenwich・Philip Spector作曲Jeff Barry・Ellie Greenwich・Philip Spector The snow' ... tching it fall Lots of people around Baby please come home The church bells in town All ringing in song Full of happy sounds Baby please come home They're singing ... The Halls' But it's not like Christmas at all'Cause I remember when you were here And all the fun we had
20 10.This Christmas r>10.This Christmas作詞 Donny Hathaway・Nadine MacKinnor作曲 Donny Hathaway・Nadine MacKinnor Hang on the mistletoe I'm gonna get to know you be ... a get to know you better This Christmas And as we trim the tree How much fun it's gonna be together This ... n it's gonna be together This Christmas The fire side blazing bright We're caroling through the night And this ... ng through the night And this Christmas will be A very special Christmas for me Pres

21 7.GOOD LOVE with Michelle Branch sing game Around the corner there's a big train coming And it might be your ... n coming And it might be your Christmas in the middle ofJuly Yeah you
22 3.Love the season just fall around and round and round our home Let the winter go go goJust let it snow snow snow let the winter go go go Under all the star sta ... gonna snow snow snow And its Christmas time Gonna let this sleigh ride go until the morning light Gotta hold on tight until we reach the open sky We place these ... these presents underneath the Christmas tree And we're gonna celebrate all ... And we're gonna celebrate all around the world all night long Gonna let ourselves
23 2.GOOD LOVE with Michelle Branch sing game Around the corner there's a big train coming And it might be your ... n coming And it might be your Christmas in the middle ofJuly Yeah you
24 13.Sexy Summerに雪が降る o!& Merry Christmas今がいいチャンス!一年中の愛を込めて告白するよ Beautiful night君だけを見てた Long time誰か恋してても真夏の海舞い落ち溶けるホワイトスノウ?不思議さためらうボクに勇気を胸いっぱい下さい声をなくして叶えた人魚の願いのように ... Shine on Hello Hello!& Merry Christmas今がいいチャンス!一年中の愛を込めて告白するよ Hello H ... れは奇跡 Spin around
25 1.Do They Know It's Christmas? Song~for Christmas~1.Do They Know It's Christmas?作詞 Bob Geldof・James Ure作曲 Bob Geldof・James Ure It's ... e作曲 Bob Geldof・James Ure It's Christmastime there's no need to be afraid At ... ere's no need to be afraid At Christmastime we let in light and banish shade And in our world of plenty we can spread a smile of joy Throw your arms ... smile of joy Throw your arms around the world at Christmastime But say a prayer Pray for the o
26 1.Sexy Summerに雪が降る o!& Merry Christmas今がいいチャンス!一年中の愛を込めて告白するよ Beautiful night君だけを見てた Long time誰か恋してても真夏の海舞い落ち溶けるホワイトスノウ?不思議さためらうボクに勇気を胸いっぱい下さい声をなくして叶えた人魚の願いのように ... Shine on Hello Hello!& Merry Christmas今がいいチャンス!一年中の愛を込めて告白するよ Hello H ... れは奇跡 Spin around
27 7.This Christmas br>7.This Christmas作詞 Donny Hathaway・Nadine McKinnor作曲 Donny Hathaway・Nadine McKinnor Hang all the mistletoe I'm gonna get to know you bet ... a get to know you better This Christmas And as we trim the tree How much fun it's gonna be together This ... n it's gonna be together This Christmas Fireside is blazing bright We're caroling through the night And this ... ng through the night And this Christmas will be A very special Christmas for me And th
28 17.kiss You n you comearound to me地球を駆け巡る冷たいニュース頭を振るたびに明日まで逃げそうさ downな気分 sickなヘッド抱えてもこの夜にキスを投げ carry on your life不可能な夢をかなえる fool or crazy All rightペシミストたち ... day again同じ朝がくる Then you come around to me I kiss you for bright& dark What you been-a doin' now? I kiss you for black& white Where you gonna go tonight? I kiss y ... ou for good& bad Then you c
29 27.kiss You(KISSJAPAN) n you comearound to me地球を駆け巡る冷たいニュース頭を振るたびに明日まで逃げそうさ downな気分 sickなヘッド抱えてもこの夜にキスを投げ carry on your life不可能な夢をかなえる fool or crazy All rightペシミストたち ... day again同じ朝がくる Then you come around to me I kiss you for bright& dark What you been-a doin' now? I kiss you for black& white Where you gonna go tonight? I kiss y ... ou for good& bad Then you c
30 8.Brick day after Christmas I throw some clothes on in the dark The smell of cold Car seat is freezing The world is sleeping I am numb Up the stairs t ... y call her name at7:30 I pace around the parking lot Then I walk down
31 2.我的心願(My Only Wish) t you are around.每當有你在身邊 You make me feel so good inside.總讓我感覺如此地美好 It is food to my soul Oh yeah.就像是知己一般 Everytime that I am away.每次離別之時 I ca ... 'm waking up in paradise It's Christmas time Oh I我在天堂裡醒來在這個聖誕季節 Never ... 擁我入懷 It's Christmas time oh yeah在這個聖誕季節 You are my ... 眼用心感受 The Christmas joy is near.聖誕佳節即將來到 But without you I'm s
32 5.This Christmas K-Merry Christmas5.This Christmas作詞 Donny Hathaway・Nadine McKinnor作曲 Donny Hathaway・Nadine McKinnor We'll be together To make this ... e'll be together To make this Christmas bright We'll be together To make this ... e'll be together To make this Christmas bright Hang all the mistletoe I'm gonna get to know you better this ... a get to know you better this Christmas And as we trim the tree How much fun it's gonna be together this ... n it's
33 12.In Silence of Christmas ilence of Christmas作詞伊藤ふみお作曲伊藤ふみお We see you smile in a light... it's all we need to see The smile that ease our heart the smile that bind ... lp you to find? In silence of Christmas Why don't we take a look around the world? What's going on? What's falling down? In silence of ... s falling down? In silence of Christmas Why don't we look inside of our heart? What does it tell? What do we feel to find the missing piece? In silence of ...
34 4.kiss You(KISSJAPAN) n you comearound to me地球を駆け巡る冷たいニュース頭を振るたびに明日まで逃げそうさ downな気分 sickなヘッド抱えてもこの夜にキスを投げ carry on your life不可能な夢をかなえる fool or crazy All rightペシミストたち ... day again同じ朝がくる Then you come around to me I kiss you for bright& dark What you been-a doin' now? I kiss you for black& white Where you gonna go tonight? I kiss y ... ou for good& bad Then you c
35 13.Early Christmas Morning >13.Early Christmas Morning作詞 Cyndi Lauper・Jan Pulsford作曲 Cyndi Lauper・Jan Pulsford Listen to the children sing Wath them dancing all'roun ... Waiting for the opening Early Christmas morning... All around the world is sleeping Little children theres no peeping Wait and see what Santa's bringing Early ... e what Santa's bringing Early Christmas morning... Icicles and breakfast cakes... Friends and family we will celebrate Sound that joy and laughter wake
36 11.Remember the kiss~Dedicated to'new'NY~ KOKIA-Christmas gift11.Remember the kiss~Dedicated to'new'NY~作詞 KOKIA作曲 KOKIA Please sing this with me for the ones you really car ... e The cries of the babies all around the world It's the same no matte
37 11.kiss You n you comearound to me地球を駆け巡る冷たいニュース頭を振るたびに明日まで逃げそうさ downな気分 sickなヘッド抱えてもこの夜にキスを投げ carry on your life不可能な夢をかなえる fool or crazy All rightペシミストたち ... day again同じ朝がくる Then you come around to me I kiss you for bright& dark What you been-a doin' now? I kiss you for black& white Where you gonna go tonight? I kiss y ... ou for good& bad Then you c
38 3.kiss You(KISSJAPAN) n you comearound to me地球を駆け巡る冷たいニュース頭を振るたびに明日まで逃げそうさ downな気分 sickなヘッド抱えてもこの夜にキスを投げ carry on your life不可能な夢をかなえる fool or crazy All rightペシミストたち ... day again同じ朝がくる Then you come around to me I kiss you for bright& dark What you been-a doin' now? I kiss you for black& white Where you gonna go tonight? I kiss y ... ou for good& bad Then you c
39 12.Day of the Sun verywhere around red gold and green And I still ke ... … A Merry Christmas(!
40 4.kiss You n you comearound to me地球を駆け巡る冷たいニュース頭を振るたびに明日まで逃げそうさ downな気分 sickなヘッド抱えてもこの夜にキスを投げ carry on your life不可能な夢をかなえる fool or crazy All rightペシミストたち ... day again同じ朝がくる Then you come around to me I kiss you for bright& dark What you been-a doin' now? I kiss you for black& white Where you gonna go tonight? I kiss y ... ou for good& bad Then you c
41 4.Merry X-mas Lonely X-mas(快樂聖誕節) er lonely christmas Without you here it's lonely day I longed for all you kisses and couch oh- I have dream to hold you by my side and to tell ... never be the same- oh on this christmas night on my own gusee I have to walk this load alone no use holding on to a love that's love gone*So on my own I have to m ... behind the memory of a happy christmas Never had a day that I have ever be without you in my heart ... er be without you in my heart Christmas it is why must w
42 12.SANTA CLAUS IS COMIN' TO TOWN 山雄三-WHITE CHRISTMAS12.SANTA CLAUS IS COMIN' TO TOWN作詞J.Fred Coots・Haven Gillespie作曲J.Fred Coots・Haven Gillespie I just got back from a ... onna build a Toyland town All around the Christmas tree So! You better watch out
43 5.My Red Shoes Story僕のレッド・シューズ物語 nd walked around everywhere christmas time i held the firebrand blu
44 8.My Red Shoes Story nd walked around everywhere christmas time i held the firebrand blu
45 1.Santa Claus Is Coming To Town~サンタが街で吹きまくり~ town all around the Christmas tree So you better watch out!

46 2.The Garden Christmas he Garden Christmas作詞 Travon Anderson・Lauren Kinhan作曲 Senri Oe Snowflakes are glistenin' in the Garden ... are glistenin' in the Garden Christmas So happy to spend this winter with youJoyful Season Under blankets we sleigh ride singing The holiday yuletides Drinking c ... iday yuletides Drinking cider around the fire Dancing til the stars retire Fairy tales in the making in the Garden ... s in the making in the Garden Christmas With family and friends en
47 8.Christmas In My Hometown Xmas8.Christmas In My Hometown作曲 SonnyJamesJohn Skye I'd love to spend this ... n Skye I'd love to spend this Christmas with the folks in my hometownJust to have the gang ... hometownJust to have the gang around friendly folks in my hometown I long to see the candles in the windows glow so bright And the ... indows glow so bright And the Christmas Trees glitter in the breeze Seem to say welcome home tonight ... m to say welcome home tonight Christmas(!
48 2.Silver Bells Legendary Christmas2.Silver Bells作詞 Ray Evans作曲Jay Livingston Silver bells silver bells It's ... ilver bells silver bells It's Christmas time in the city Ring-a-ling hear them ring Soon it will be ... ear them ring Soon it will be Christmas day City sidewalks busy sidewalks Dressed in holiday style In the air there's a feeling of ... the air there's a feeling of Christmas Children laughing people passing Meeting smile after smile And on every street c
49 14.Last Call this shit around me I didn't know how to take it how to perceive it you know what I mean? And then meanwhile I'm supposed to be going to schoo ... know she kicked me out It was Christmas whatever I love you Genie Anyway so shit happened and then I just kept it pushing You know I was homeless for a little whi ... your life' And this was right around the time that I opened up my first show ever for Ghostface Killah man In Gaithersburg right in Old Town The shit was insane I ...
50 15.BOMPTOWN FINEST took them Christmas shopping You know me I'ma do my part nigga I gotchu I know you watchin' so you know what's up with G man He was just worri ... ead the money out Pistol goes around come around nigga nunchucks Blow it once oka
51 5.Trust Me 2 Days Of Christmas5.Trust MeJ.U.S.T.I.C.E. League Every time I go they keep telling me no And life's travelling fast all ... nd life's travelling fast all around you whispers about my past I can tell you anything I want But I'd rather rewrite my wrongs if I'm allowed to So let me know i ... nd life's travelling fast all around you whispers about my past I can
52 13.Lost& Found 2 Days Of Christmas13.Lost& Found Tired of the conversations questions'bout me Every time I leave the house when I'm in or when I'm ou ... lars where the money at? Fuck around and run it up for a sack Stealin' weed I bought my duffle bag Only the birds bring them all back Baby girl don't try and go t ... and down back and fourth all around Oh tell me who's really losing o
53 16.Questions 2 Days Of Christmas16.Questions作詞 Philip Kembo作曲 Philip Kembo專輯 Heartbreak On A Full Moon Deluxe Edition Cuffing Season-12 Days Of ... ion Cuffing Season-12 Days Of Christmas歌曲 Questions作曲 Philip Kembo作詞 Philip Kembo Oh you deal with From the moment you was dancing in the party Pushing all on me ... et me hold ya Put mi ting all around ya Make me feel like I own ya Kill the poon like a warrior Get that pum like Girl I got a question for ya Can
54 20.Rock Your Body 2 Days Of Christmas20.Rock Your Body作詞 Tommy Brown作曲 Tommy Brown專輯 Heartbreak On A Full Moon Deluxe Edition Cuffing Season-12 Days Of ... ion Cuffing Season-12 Days Of Christmas歌曲 Rock Your Body作曲無 Whine up pon it to the rhythm(to the rhythm) Come a little closer why you distant?(Why you distant?) A ... slower go fast go slower and around and around Go back and forward ooh Rock your body your body your body ooh Rock your body your body you
55 21.Tempo 2 Days Of Christmas21.Tempo Baby I'ma switch this shit up Fuck that older shit yeah We ain't in a rush girl it's just us girl Let me k ... e throw that to me Don't play around just throw that back give it all
56 26.Hope You Do 2 Days Of Christmas26.Hope You Do Yeah Oh baby Now the word ... br> Yeah Oh baby Now the word around town'round town that boy goin' c
57 31.Summer Breeze 2 Days Of Christmas31.Summer Breeze Ooh yeah Summer summer You're like a summer breeze yeah running through my head(breeze head) You'r ... dget(oh) But I can't have you around if you thirsty I would hate to leave you there'cause you worth it oh(yeah) You're like a summer breeze yeah running through m ... a budget But I can't have you around if you thirsty I would hate to l
58 32.No Exit 2 Days Of Christmas32.No Exit It gets hard tryna see through this revenue baby If you had it all what you do with it?(With it) You kno ... babe(I'm different babe) All around the world in one day So many dif
59 34.Hurt the Same 2 Days Of Christmas34.Hurt the Same Sick and tired of the bullshit you won't get another chance Fucking lame niggas I don't really und ... earning from them hoes that's around you And now you up on games no You don't see me the same no The drugs they can numb the pain Popping bars it's easy but but I ... earning from them hoes that's around you And now you up on games no Y
60 37.Nowhere 2 Days Of Christmas37.Nowhere I wish I could forget you wouldn't that be nice? But i'm reminded of the wrongs we couldn't right Girl s ... a fool You got me going right around right around right around(ooh ooh) Chasing down your love Oh oh ... Chasing down your love Oh oh around I'm going nowhere Damn too important to forget you and it's hard not to miss you'Cause all I see is flashbacks in my bed Pill ... l Girl you got me going right around Right
61 38.Other Niggas 2 Days Of Christmas38.Other Niggas Oh girl why you gotta be like that?(Girl like that) Why gotta hang up on me then you call right bac ... to know it's the real niggas around(it's the real niggas around) Oh oh girl they don't make'em l
62 42.Even 2 Days Of Christmas42.Even Ooh yeah Do you remember the time when we fell in love?'Cause I remember the night When you had enough of m ... oing right enough To keep you around now look at where I end up Look where I end up Remember the time when we fell in love?'Cause I remember the night When you ha ... oing right enough To keep you around now look at where I end up Look
63 45.Tell Me What to Do 2 Days Of Christmas45.Tell Me What to Do Tell me tell me yeah yeah Oh woah ooh Tell me what to do baby Tell me what to do baby(yeah) I ... use I need to know Don't play around you know I stay up in my feeling
64 50.Run Away 2 Days Of Christmas50.Run Away Oh what a day Them boys they wild they run with the Ks But them boys are blue they won't catch a case H ... ll to you(oh yeah) Might fuck around and empty the safe So come with me now let's just run away Run away-way now(yeah woo) Way woah yeah Way come on Run away'caus ... give my all to you Might fuck around and empty the safe So come with me now let's just run away Run away-way now Way woah yeah Way come on Run away'cause nobody s ...
65 56.Only4 Me 2 Days Of Christmas56.Only4 Me作詞 Nate Hills作曲 Nate Hills You know what time it is Legendary And I brought some of my friends with me L ... it's them other girls I come around you all the time And you can't b
66 58.Jingle Bell Rock Some Christmas Music-Some Christmas Music58.Jingle Bell Rock作詞Joseph Beal作曲Joseph BealJingle bell jingle bell jingle bell rockJingle bells swing and j ... horse pick up your feetJingle around the clock Mix and a-mingle in the jingling beat That's the jingle bell rock(Jingle bells chime in jingle bell time) What a br ... horse pick up your feetJingle around the clock Mix and a-mingle in th
67 72.Frosty The Snowman Some Christmas Music-Some Christmas Music72.Frosty The Snowman作詞 Steve Nelson作曲 Steve Nelson Frosty the snowman was a jolly happy soul With a corncob ... on his head He began to dance around. O Frosty the snowman was alive as he could be And the children say he could laugh and playJust the same as you and me. Frost ... nd Running here and there all Around the square saying Catch me if yo
68 4.Snowflake eryday Is Christmas4.Snowflake Snowflake I catch you tonight Catch you and keep you on ice my love Snowflake you know you're the only ... when you won't be needing me Christmas day all freedom comes Unprotected from the sun By then you'll be cold and now For me to sing you off with love Snowflake d ... million on you There's no way around this and only we know we're true Snowflake now you're on your own I love you I know you're just here alone You're best as in ...
69 15.GeorgeJeff you Merry Christmas Adios make that body roll you scream: Geronimo Blow some kisses to some mistresses they fall like dominos Dominos vamonos ... zz' Nobody look at my dad run around skrrtin' we mad Louis just gave
70 1.Baby Don't Leave Me(All Alone On Christmas) Echosmith Christmas1.Baby Don't Leave Me(All Alone On ... y Don't Leave Me(All Alone On Christmas) You're so funny when you're mad And trying not to laugh You flip your switch got pissed off at nothing We got caught ... y don't leave me all alone on Christmas night Baby don't leave me Baby don't leave me Baby don't leave me all alone on ... y don't leave me all alone on Christmas night Don't get all up in your head Take back the words you said Don't risk all t
71 11.L.A.LOVE(La La)(feat. YG) know All around the globe Every city every state every country you know This is how it goes Uh tell'em where I'm at From the plaques to the(u ... sas City Hit Manila till it's Christmas Out to India I'll visit Puert
72 1.All The Best ably walk around the block like a little kid But a kid don't know He could only guess How hard it is To wish you happiness Well I guess love I ... s Well I guess love Is like a Christmas card You decorate a tree And throw it in the yard It decays and dies And the snowmen melt Well I knew love I knew how love ... nd love knew me When I walked around love walked with me But I got no hate And I got no pride But I got so much love that I cannot hide So you drive a Chevy So yo ...
73 9.Never on the Day You Leave you turn around But never never on the day you leave Love grows in the time it's been Since you last heard her sing She'll cut her hair and m ... y you leave That you remember Christmas Eve And all the things you miss about her crazy family You'll know how lonely it is to see a little drug store ... is to see a little drug store Christmas tree But never never on the d
74 8.Powers That Be forgot a Christmas Father figure not around that's such a major difference I
75 5.Get Right Witcha Lit like Christmas(like Christmas) White like tissue(white) Drank too official(drank) Cut like scissors(cut) Boy got wisdom(wisdom) Fuckin' on vixens(smash) ... undred round drum listen Fuck around and end up missin'(brrt) Get'em
76 11.An Answer your soft Christmas lights Whoever reap what they sow You're always on my mind I just can't leave you behind You make me want to stick ... ind You make me want to stick around and find If there's an answer Don't know how I got so broken If you wanna leave what can I say Sing a hymn for things left un ... ind You make me want to stick around and find If there's an answer If there's an answer And all the love that I have known All the love that I've been shown Picks ... ehind Y
77 15.Stand Down Bank Roll Around these fuck niggas can't stay'round Slide on your block that's a man down Fuck ... block that's a man down Fuck around and get your fuckin' mans drowned Woo-Woo that's that ambulance sound I got the shooters riding with me nigga stand down[Vers ... y ain't putting shit under my Christmas tree Make the work stretch out like a centipede Put a couple tracks down for my mini-mes More[?]like I'm about to hit a Fe ... r I be feeling like Bank Roll Around thes
78 2.Play Wit Yo' Bitch nd I look around and I finally realize... That I done turned myself to a motherfucking self made millionaire you digg Everybody love me except ... m lit up like a nigga cut the Christmas lights on Why the fuck do you
79 12.Play Wit Yo' B nd I look around and I finally realize... That I done turned myself to a motherfucking self made millionaire you digg Everybody love me except ... m lit up like a nigga cut the Christmas lights on Why the fuck do you
80 1.God Bless Ohio We travel around and around and around Past the perpetually vacant Sexton's house(Sexton's house) Past the abandoned Molly Stark Hospital And I think about The old ... m And when I go back we drive around We drive around we drive around we drive around we drive around(We drive around) The old supermarket we used to go hide behind Is closed down(Is closed down) I was raised on groceries my mom brought home f ... few gifts each year under the
81 2.Chili Lemon Peanuts decorated Christmas-y The front lawn's been cut and the backyard has a fallen tree Tomorrow my yard guy's gonna get back there and cut it to p ... n my big black Victorian wrap-around porch Next we gotta be leaving maybe slightly but not so sadly gonna see Manny Pacquiao fight against Timothy Bradley Where I ... five brains bashed in his hangarounds keep winning Then I'm going down to New Orleans for Gulf Coast oysters That's right baby I'm living my dream For the first m ...
82 5.Lone Star under the Christmas tree Heart's Dream Boat Annie and Led Zeppelin III That's the way it ought to be That's the way it ought to be I was banne ... an limitations People sittin' around hatin' on Donald Trump We can't
83 15.I Love You Forever and Beyond Eternity ap itself around these things anymore it's just the way life goes for some right down the fucking toilet bowl I love my friends P.S. friends t ... s on the road If I'm lucky at Christmas time we catch a glimpse to theChristmas snow It's just the way life goes It's the best part of the year the glow of ... part of the year the glow of Christmas The smell of turkey and stuff and watching movies and the candles flickering I watch The Shining every ... ing I watch The Shi
84 2.Silhouette ng All My Christmas with You2.Silhouette作詞 Tom Odell作曲 Tom Odell I keep waking at night in the freezing cold Staring at the shadows co ... et you go I wanna put my arms around you Tell everyone I found you Bu
85 1.When Christmas Comes Around erry-When Christmas Comes Around1.When Christmas Comes Around作詞 Amy Wadge& Ed Sheeran作曲 Amy Wadge& Ed Sheeran Winter days turn to grey put the headlights on Snow and rain wiped away I ... the frost bites the snow And Christmas comes around For the down and outs And broken lay-abouts What will they do now? When ... s What will they do now? When Christmas comes around We were so in love Till I messed it up But who will love me now?
86 5.Permission to Audition kos-Merry Christmas, Mr. Fields OST5.Permission to Audition作詞 Michael Angelakos Brent Katz Hana Haley作曲 Michael Angelakos Brent Katz H ... I Take the sky Wrap it right around me As the audience replies With
87 6.Footprints in the Snow kos-Merry Christmas, Mr. Fields OST6.Footprints in the Snow作詞 Michael Angelakos Brent Katz作曲 Michael Angelakos Brent Katz Oh how we fe ... in the heart of townJust look around And you'll see Isn't it a wonder
88 4.Here Comes Santa Claus(Right Down Santa Claus) s Presley-Christmas Bells Are Ringing4.Here Comes Santa Claus(Right Down Santa Claus)作詞 Gene Autry Oakley Haldeman作曲 Gene Autry Oakley ... ng right Fill your hears with Christmas cheer'Cause Santa Claus comes tonight Well here comes Santa Claus here comes Santa Claus Riding down Santa Claus Lane He'l ... n Santa Claus Lane He'll come around when the chimes ring out It's Christmas morn again Peace on earth wil
89 9.Santa Bring My Baby Back(To Me) s Presley-Christmas Bells Are Ringing9.Santa Bring My Baby Back(To Me)作詞Jerry Leiber Mike Stoller作曲Jerry Leiber Mike Stoller I don't n ... a lot of presents To make my Christmas bright I just need my baby's arms Wound ... ust need my baby's arms Wound around me tight Oh oh santa hear my plea Santa bring my baby back to me The ... bring my baby back to me The Christmas tree is ready The candles all aglow But with my baby far away What good is mistletoe
90 7.Santa Bring My Baby Back(To Me) s Presley-Christmas Magic7.Santa Bring My Baby Back(To Me)作詞Jerry Leiber Mike Stoller作曲Jerry Leiber Mike Stoller I don't need a lot of ... a lot of presents To make my Christmas bright I just need my baby's arms Wound ... ust need my baby's arms Wound around me tight Oh oh santa hear my plea Santa bring my baby back to me The ... bring my baby back to me The Christmas tree is ready The candles all aglow But with my baby far away What good is mistletoe
91 9.Here Comes Santa Claus(Right Down Santa Claus) s Presley-Christmas Magic9.Here Comes Santa Claus(Right Down Santa Claus)作詞 Gene Autry Oakley Haldeman作曲 Gene Autry Oakley Haldeman He ... g right Fill your hearts with Christmas cheer'Cause Santa Claus comes tonight Well here comes Santa Claus here comes Santa Claus Riding down Santa Claus Lane He'l ... n Santa Claus Lane He'll come around when the chimes ring out It's Christmas morn again Peace on earth wil
92 1.There's Always Me s Presley-Christmas Things1.There's Always Me作詞 Don Robertson作曲 Don Robertson When the evening shadows fall And you're wond'ring who t ... or you will be eternally Look around and you will see There's always
93 4.I Slipped I Stumbled I Fell s Presley-Christmas Things4.I Slipped I Stumbled I Fell作詞 Fred Wise、Ben Weisman作曲 Fred Wise、Ben Weisman I look at you and wham I'm hea ... are weak my head is spinning around I guess that love has turned me upside down Thought I'd get hurt but gee it's turning out well I slipped I stumbled I fell I ... are weak my head is spinning around I guess that love has turned me
94 7.Cherry Cherry Coupe oys-Merry Christmas7.Cherry Cherry Coupe Written Brian Wilson Roger Christian Go cherry cherry coupe now The wildest short ... y coupe now The wildest short around is my cherry cherry coupe It's t
95 11.Be True To Your School oys-Merry Christmas11.Be True To Your School Lyrics Brian Wilson Music Brian Wilson When some loud braggart tries to put me down And s ... to where it now When I cruise around The other parts of the town I go
96 3.Chug-A-Lug Boys-Like Christmas Angels3.Chug-A-Lug Lyrics Brian Wilson Gary Usher Music Brian Wilson Gary Usher Here a mug there a mug everybody c ... out the rear window Guy's got around to orderin' fries But root beer'
97 11.Cuckoo Clock Boys-Like Christmas Angels11.Cuckoo Clock Lyrics Brian Wilson Gary Usher Music Brian Wilson Gary Usher We knew it must have been late( ... tock tick-tock) I put my arms around her(Tick-tock) Cuckoo cuckoo(go
98 3.I Get Around rated for Christmas3.I Get Around Lyrics Brian Wilson Music Brian Wilson We'd like to say very proudly That because of people like you This next song we're ... in the nation Round round get around I get around Yeah Get around round round I get around I get around Get around round round I get around My kinda town Get around round round I get around I'm a real cool head Get around round round I get around I'm ma
99 6.The Little Old Lady From Pasadena rated for Christmas6.The Little Old Lady From Pasadena Written D.Allfield Roger Christian It's the liitle old lady from Pasadena It's ... s come to race her from miles around But she'll them a length and she
100 7.The Wanderer rated for Christmas7.The Wanderer Lyrics Ernest Maresca Music Ernest Maresca Here he is The hard-working drummer Denny Wilson to sing ... ls are Well you know that I'm around I kiss'em and I love'em'Cause to me they're all the same Yeah I'll hug'em and I squeeze'em Baby they don't even know my name ... erer Yeah the wanderer I roam around Around around around around Yeah there's Paula on my left arm And there's Mary on my right arm AndJaney is

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】