JUST DO YOU 歌詞 ØZI ※ Mojim.com
魔鏡歌詞網
魔鏡歌詞網 > 男生歌手 > ØZI > PEDESTAL > JUST DO YOU

ØZI



專輯介紹
歌詞
專輯列表
相關影音

ØZI

JUST DO YOU

feat. sunkis

作詞:ØZI, sunkis
作曲:ØZI, sunkis

(ØZI)
Why you puttin energy
Into my life like you want mine?
I always so obsessed with me,
like you got a whole lotta time.
Who said Imma be the one to please ya?
Speak less, show me that you wanna be here
It's all good if you tryna leave, you can find yourself the exit please

(sunkis)
So why you gotta cause a scene?
I'm just doin my thang, got my own routine
Always stay in my lane, on my own terrain
I give a fuck about a foreign or a limousine
But You say you say, u want lavish
Iced out, Cartier, high status
Then you pay, you pay, if u got it,
I kno you cappin girl you always playin


心機鬼
拜金妹
交個朋友像在踩地雷

Talk so fake
請閉嘴
別浪廢我的時間 okay?

(ØZI)
Gotta head to shows, The studio
Pop another julio
get lit sum mo, ohhhh
fuck it im alright, i got plans tonight so

(Hook)
Just do you
I don't care 乾我屁事
Just do You
請你管好自己 bruh please
我不在乎
懶得理你 got business to do so
Just do you
and Imma
Just do me too

(ØZI)
If you really wanna talk, I'll give you a minute,
Gotta make it quick buddy, my attentions got limits
更多更詳盡歌詞 在 ※ Mojim.com 魔鏡歌詞網
Cuz 狼若回頭
一切必有緣由
So cut all that hustle and get goin with it

很抱歉
請你退到圍欄後面
VIP內沒有你的空間
Yeah I'm with my day ones
我們不排隊
台北刷的是我臉
yeah Face ID

(sunkis)
心機鬼
拜金妹
交個朋友像在踩地雷

Talk so fake
請閉嘴
別浪廢我的時間 okay?

(ØZI)
Gotta head to shows, And hit the studio
Pop another julio
get lit sum mo, ohhhh
fuck it im alright, i got plans tonight so

(Hook)
Just do you
I don't care 乾我屁事
Just do You
請你管好自己 bruh please
我不在乎
懶得理你 I got business to do so
Just do you
and Imma
Just do me too

Just do you
I don't care 乾我屁事
Just do You
請你管好自己 bruh please
我不在乎
懶得理你I got business to do so
Just do you
and Imma
Just do me too





[00:05.37]OZI
[00:05.85]
[00:06.29]JUST DO YOU
[00:06.75]
[00:07.21]feat. sunkis
[00:07.74]
[00:08.04]作詞:OZI, sunkis
[00:08.35]作曲:OZI, sunkis
[00:09.00]
[00:09.69](OZI)
[00:10.41]Why you puttin energy
[00:12.76]Into my life like you want mine?
[00:15.15]I always so obsessed with me,
[00:17.61]like you got a whole lotta time.
[00:19.92]Who said Imma be the one to please ya?
[00:22.29]Speak less, show me that you wanna be here
[00:24.61]It's all good if you tryna leave, you can find yourself the exit please
[00:29.41](sunkis)
[00:29.60]So why you gotta cause a scene?
[00:31.12]I'm just doin my thang, got my own routine
[00:33.54]Always stay in my lane, on my own terrain
[00:35.72]I give a fuck about a foreign or a limousine
[00:38.34]But You say you say, u want lavish
[00:41.24]Iced out, Cartier, high status
[00:43.66]Then you pay, you pay, if u got it,
[00:45.95]I kno you cappin girl you always playin
[00:48.15]心機鬼
[00:49.26]拜金妹
[00:50.93]交個朋友像在踩地雷
[00:52.88]Talk so fake
[00:54.14]請閉嘴
[00:55.77]別浪廢我的時間 okay?
[00:57.14](OZI)
[00:57.50]Gotta head to shows, The studio
[00:59.66]Pop another julio
[01:01.13]get lit sum mo, ohhhh
[01:03.37]fuck it im alright, i got plans tonight so
[01:07.31](Hook)
[01:07.32]Just do you
[01:10.08]I don't care 乾我屁事
[01:12.07]Just do You
[01:14.88]請你管好自己 bruh please
[01:17.10]我不在乎
[01:19.73]懶得理你 got business to do so
[01:22.00]Just do you
[01:23.42]and Imma
[01:24.57]Just do me too
[01:26.31](OZI)
[01:26.33]If you really wanna talk, I'll give you a minute,
[01:28.57]Gotta make it quick buddy, my attentions got limits
[01:31.08]Cuz 狼若回頭
[01:32.40]一切必有緣由
[01:33.56]So cut all that hustle and get goin with it
[01:35.91]很抱歉
[01:36.90]請你退到圍欄後面
[01:38.52]VIP內沒有你的空間
[01:40.76]Yeah I'm with my day ones
[01:41.92]我們不排隊
[01:43.05]台北刷的是我臉
[01:44.35]yeah Face ID
[01:45.52](sunkis)
[01:45.53]心機鬼
[01:46.85]拜金妹
[01:48.42]交個朋友像在踩地雷
[01:50.49]Talk so fake
[01:51.59]請閉嘴
[01:53.16]別浪廢我的時間 okay?
[01:54.98](OZI)
[01:54.99]Gotta head to shows, And hit the studio
[01:57.01]Pop another julio
[01:58.56]get lit sum mo, ohhhh
[02:00.71]fuck it im alright, i got plans tonight so
[02:04.87](Hook)
[02:04.88]Just do you
[02:07.73]I don't care 乾我屁事
[02:09.81]Just do You
[02:12.56]請你管好自己 bruh please
[02:14.37]我不在乎
[02:17.23]懶得理你 I got business to do so
[02:19.14]Just do you
[02:21.00]and Imma
[02:22.06]Just do me too
[02:24.08]Just do you
[02:26.90]I don't care 乾我屁事
[02:28.78]Just do You
[02:31.63]請你管好自己 bruh please
[02:33.48]我不在乎
[02:36.52]懶得理你I got business to do so
[02:38.43]Just do you
[02:39.88]and Imma
[02:41.27]Just do me too
[02:56.47]

  1. 感謝 jasontsai0001 提供動態歌詞


回上一頁
Mojim.com
魔鏡歌詞網