Mojim Lyrics

tonight + moon + light 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 2.Voyager gone Like moonlight leaves with the dawn I won't wait for you the night's too long I'm a voyager and I voyage on Clouds move like paint Changing i ... d is on my side I might leave tonight I hate to disappoint you But I've always been this way And I know you need me here But I know that I won't stay No I won't w ... for you I'm already gone Like moonlight leaves with the dawn I won't wait ... gonе Like moonlight leaves with the dawn I won't wait
2 1.Love Me Like A Song eart with light let it shine on me so heavenly like every star that shines on us ... every star that shines on us tonight Who knows if tomorrow will take you far away if all thats left is memories I'm keeping yesterday Love me while strong take m ... ake me in your arms or to the moon or any where I do not care but don
3 16.Babylon of Babel tonight We are climbing up to Heaven(Hea ... BloodPop® moonlight It's the thing that you bring Tha
4 5.Levitating I got you moonlight you're my starlight I need you all night come on dance with me(I'm levitating) You ... e with me(I'm levitating) You moonlight you're my starlight(You're the moonlight) I need you all night come on dance with me(I'm levitating) I believe that you're for me I feel it in our energy I see us writ ... yeah yeah yeah yeah I got you moonlight you're my starlight I need you all night come on dance with me(I'm levita
5 1.Ballroom Of Romance e morning light Come take my hand and we'll take the floor Whack for the danna swing your partner Around the floor now one two three We will d ... is old and there's money owed Tonight forget that heavy load The sky is clear without a cloud The air it hums with music loud The ... r it hums with music loud The moon is full and shining bright They'll come from far and wide ... hey'll come from far and wide tonight Will I get to steal a dance With the one who puts me in a

6 7.Half As Good As You under and lightning Wonder who will lose I see a party balloon And I ain't been invited Hey look at that ... been invited Hey look at that moon There ain't nothing like it All grey and gold Down onJubilee Road Can see Mr. Bouvier In his two-bedroom basement In his purple ... eems to spend I can hear them tonight He can't find no vocation The neighbours they sigh At that new generationJust getting stoned Down onJubilee Road Oh I think ... h. But I'm not asking for the moon
7 1.Autumn Love > No more lighthouses to deceive meJust leave me floating on the open ocean And let the ... on the open ocean And let the moonlight take me anywhere on a tidal flow And if I capsize it's alright'Cause I've been feeling too invincible I need to know depths de ... t enough If there's no beacon tonight to guide me I'll finally break the shackles of direction And let the head ... of direction And let the headlights lead me anywhere they wanna go I
8 1.Homeless(Joris Voorn Remix) homeless Moonlight sleeping on a midnight lake Homeless homeless ... dnight lake Homeless homeless Moonlight sleeping on a midnight lake We are homeless we are homeless The ... homeless we are homeless The moonlight sleeping on a midnight lake And we are homeless homeless homeless The ... omeless homeless homeless The moonlight sleeping on a midnight lake Zio yami zio yami nhliziyo yami Nhliziyo yami amakhaza asengi bulele Nhliziyo yami nhliz
9 12.Homeless(Joris Voorn Kitchen Table MIX The Duke Of New York's Edit) homeless Moonlight sleeping on a midnight lake Homeless homeless ... dnight lake Homeless homeless Moonlight sleeping on a midnight lake We are homeless we are homeless The ... homeless we are homeless The moonlight sleeping on a midnight lake And we are homeless homeless homeless The ... omeless homeless homeless The moonlight sleeping on a midnight lake Zio yami zio yami nhliziyo yami Nhliziyo yami amakhaza asengi bulele Nhliziyo yami nhliz
10 6.Southern Fried Friday Night ng at the moonlight Loud as we wanna We're ain't thinking'bout tomorrow'Cause we're crazy crazy Rolling down a dirt road Spitting out the window K ... ine with me We got that music Tonight we own this town They say What you get is what you see Put your best shirt on And pour some bourbon y'all Awe shit! It's Sou ... l While we're shooting at the moonlight Loud as we wanna We're ain't thinking'bout tomorrow'Cause we're crazy crazy Rolling down a dirt road Spitting o
11 8.Black Sky k Sky Tonight I'm gonna sit with you While all of the lines are blurring ... all of the lines are blurring Tonight I'm gonna fit with you While the L.A. skies are burning When I get afraid I shut down Look for a way to run around the truth ... run around the truth But baby tonight I wanna be with you Show you a side you never knew Put your eyes on that deeper love But you can't be scared of the dark Got ... lly know me when I fall apart Tonight we're gonna lie under
12 53.Reddi Wip On A Full Moon Deluxe Edition:Cuffing Season - 12 Days Of Christmas53.Reddi Wip Baby you gotta be tripping put that booty away You kno ... ant some more Alright dim the lights let me hit you with that spice I ain't playing with you want you to know Girl you got that reddi whip Reddi whip reddi whip a ... whip Yeah girl what you doing tonight? I'm on dirty Sprite that means that I'm on you Yeah yeah gripping your ass from the side Look in my eyes you know what you ..
13 4.Light Last before the Frozen Darkness m...4.Light Last before the Frozen Darkness It is our True Path to Hasten the Falling of the Sun hear the song of nocturnal insects an ... insects and watch the fading light of the sun die... The Dark distant peaks descend into shades of black and above is the ... des of black and above is the moon guarded by shards of starlight. Together our journey begins here and we'll have to battle the powers of nature to reach the end. I feel the chill of whisper ... and
14 7.Majestic Fog on the Everlasting Mountain d But the Moon will show us the way to The ceremony We stand with black robes surrounded by tombstones and pure unholy water But its your own ... kness suffocates your will Daylight has finally reached it's end and tonight lightning strikes into the sky Far away is the dark fading ... y Far away is the dark fading moonlight Feel the gloom of restless night... Eternal is their lives of misery In this garden of depraved beings Walk with me into the n ... e ni
15 27.Something About The Way You Look Tonight You Look Tonight Lyrics Bernie Taupin Music EltonJohn There was a time I was everything and nothing all in one When you found me I was fe ... un I need to tell you How you light up every second of the day But in the ... second of the day But in the moonlight You just shine like a beacon on the bay And I can't explain But it's something about the way you look ... ething about the way you look tonight Takes my breath away It's that feeling I get about you dee
16 6.Ruin The Friendship ve in the moonlight So why don't you stay till sunrise? Your body's looking good ... ise? Your body's looking good tonight I'm thinking we should cross the line Let's ruin the friendship let's ruin the friendship Do all the things on our minds Wha ... tion You're only brave in the moonlight So why don't you stay till sunrise? Your body's looking good ... ise? Your body's looking good tonight I'm thinking we should cross the line Let's ruin the friendship le
17 2.Seein' Red Girl you light it up When I hear you say my name Yeah you know just How to start it You shine And I just can't wait To get you out ... ust can't wait To get you out tonight Yeah you know How bad I want it Ride this Chevy like a Cadillac Blow that one stop ... a Cadillac Blow that one stop light No lookin' back Wherever we're going Gotta get there fast I'm talking red hot wet kiss Falling off your lips I'm talking red h ... the bottle if you wanna That moon that mo
18 5.Here We Come tting red tonight Black mascara on some angel eyes Werewolf ... a on some angel eyes Werewolf moon through the windshield rising Got the free flags flying Clocked out cashed in topped the tank Snake skin sweaters killing the g ... Leave it all out on the field tonight We ain't gonna stop ready or not cocked and locked yeah Here we come Inhale the wind blowin through her hair Universe stops ... Leave it all out on the field tonight We ain't gonna stop ready or not cocke
19 5.Beautiful Mistakes s Headlights shining on a fence Two kids holding hands In my Daddy's car Clothes lyin' on the floor Lennon on the radio Singin' songs for ... 't yet found I wanna hold you tonight We may not get things right But we'll make beautiful mistakes Beautiful mistakes Head ... stakes Beautiful mistakes Headlights shining on a fence Two kids holding hands In my Daddy's car ... lding hands In my Daddy's car Moonlight bouncing off our skin We're young and innocent Some
20 13.Homeless(Live) homeless Moonlight sleeping on a midnight lake Homeless homeless ... dnight lake Homeless homeless Moonlight sleeping on a midnight lake We are homeless we are homeless The ... homeless we are homeless The moonlight sleeping on a midnight lake And we are homeless homeless homeless The ... omeless homeless homeless The moonlight sleeping on a midnight lake Zio yami zio yami nhliziyo yami Nhliziyo yami amakhaza asengi bulele Nhliziyo yami nhliz

21 9.No Moon At All t9.No Moon At All No moon at all what a night Even lightnin' bugs have dimmed their lights Stars have disappeared from sight And there's no ... red from sight And there's no moon at all Don't make a sound it's so dark Even Fido is afraid to bark Such a perfect chance to park There's no ... ect chance to park There's no moon at all Should we want atmosphere for inspiration dear One kiss will make it clear That ... kiss will make it clear That to
22 11.Lady Luck stallion tonight And she smiles at the winners and she laughs at the losers And the losers say now that just ain't right But they keep right ... me Lady Luck rides a stallion tonight Lady Luck rides a stallion tonight She smiles on the winners and laughs at the losers Lady Luck rides a stallion ... rs Lady Luck rides a stallion tonight I'll bet you a hundred if you've still got a hundred One more wager winner take all'Cause sweet Lady Luck likes me a lot mor ... ll La
23 10.Gravity an on the Moon singing out of tune You still sound alright love If I get to know you I could leave a copy of the key under the mat love Let yo ... escort that brings you to the light love Let's be old fashioned[?]telephones Will you call me ... ?]telephones Will you call me tonight boy? If you wanna find me Find
24 13.Barcelona ancefloor tonight I've got two left feet and a bottle of red wine Making me feel like the beat and the bassline Are in my blood both hands up ... we're flying on an aeroplane tonight We're going somewhere where the sun is shining brightJust close your eyes And let's pretend we're dancing in the street In B ... love with the sparkle in the moonlight Reflected in your beautiful eyes I guess that is destiny doing it right And dance like they do in the Mediterranean Spin
25 1.Everything Black(feat. Mike Taylor) k out the moon I wait for you to come around You got me dancing in the dark(dancing in the dark) I've closed my eyes But I won't sleep ... sed my eyes But I won't sleep tonight Baby you should come with me I'll take you to the dark side Me and you you and me Do bad things in the night time Baby you s ... e with me And we can kill the lights Hit the lights let it blackout blackout Hit the lights let it blackout blackout(woo!) Black bird black ... ackout(woo!) Blac
26 2.Night On Our Side neath the moonlight Tonight tonight tonight the night Midnight sky overload Constellations in control There's too much freedom to just go home And it's too damn lonely ... ing can happen underneath the moonlight Tonight tonight tonight Yeah tonight tonight tonight the night is on our side On our side yeah Satellites you and me Spinning'round in circles Can't get free Who says you can't ... ing can happen underneath
27 2.Unite(Live Forever) stars the moon and the ocean There's no way I'm leaving here without you now without you now We only get one life so let's live it now before ... tting go From London to Tokyo Tonight turn up the radio Sing oh oh oh oh oh Unite we're never letting go From London to Tokyo ... tting go From London to Tokyo Tonight turn up the radio Sing oh oh oh oh oh We're gonna be alright Let's sing together We're gonna be ok We'll live forever wait I ... tting go From London to Tokyo Ton
28 4.The Weekend ust later tonight Tan legs and tailgating it's all up in the ... tailgating it's all up in the moonlight And by the way loosin' up its pay
29 7.Seattle TideZ dbye That moon is losing it's touch Trying to see the ... it's touch Trying to see the light it's nowhere in the sky tonight(tonight) We riding on them boards This
30 14.Biff Bang Pow is peace tonight all over Arlington But the songs of my life will still be sung By the ... ife will still be sung By the light of the moon you hung I meant to ask you how to
31 1.Don't Waste It On the Blues not start tonight you've only got the hurtin' to lose There's a full ... urtin' to lose There's a full moon out don't waste it on the blues Don't waste one more minute Leavin' a bad break to keep you home in the dark There's nothin' li ... 's nothin' like a walk in the moonlight To let love run away with your he
32 2.Take Care on't rest tonight When you first[?] A lullaby went through my head My side of the bed won't rest ... My side of the bed won't rest tonight Rest tonight But I can stand Another case of the brain that got away It's in your hands take a dip in the ... your hands take a dip in the moonlight And drink iced tea tonight What are we? What are we? In my cells that ancient wisdom will try to kill you Take care of yourself Of yourself Take care o ... your hands take
33 2.Take You Home Tonight You Home Tonight No there ain't nothin' like a summer on a Saturday night Love is in the air and life is right Put on your dancin' boots ... droom door Turn out the porch light I want to take you home tonight I want to feel your heartbeat next to mine I want to feel your desire Then take you higher Then those stars up in the ... er Then those stars up in the moon light sky We're gonna fly We're gonna fly I don't want to leave this house I want to take you ho
34 13.Invitation I'm free tonight Everybody needs that one good fire in their life And if you wanna burn I got the ... d if you wanna burn I got the light Let my body be your guide Watch your breathing sync with mine Keep your hands inside the ride Oh-oh oh-oh oh yeah Oh-oh oh-oh ... So we got into it before the moon is gone[Chorus] No looking back ey
35 4.Hunter'sTale lness the moon pierces it's light through me As if I'm but a ghost A phantom shattered with illumination PART II: THE MIND MONOLOGUE Oh mother ... THE MIND MONOLOGUE Oh mother moon awake Shine your light for my path to gain Unveil to me tonight my fate As your shrouds drift away Through the wilds I wander on Knowing a time will come Where I will remain And no star wi ... essly I roam in search of the moonlight's way No rest will come until I find the
36 5.Road66 Oh the sunlight flashes through my eyes Everything is breathing Everything is back to front now you're gone There's no right or wrong Some day ... each the other side Come home tonight come home tonight I see you sitting there has it been20 year As I travel through the night Silence beckons me and I call your name From this m ... each the other side Come back tonight come back tonight The moon is slowly rising To the tune of your heart As I watch the stars ar
37 4.The Highway Song Sun Kil Moon-Common as Light and Love Are Red Valleys of Blood4.The Highway Song Producer Mark Kozelek Chameleon chameleon What's on your mind? I've been ... He's gonna sleep like a baby tonight Chameleon ain't gonna sit on no more fences He's in the cats bowels the cat's licking his lips Thirst quenched No more blend ... te'The guy who sang'Wonderful Tonight.''Wonderful Tonight' an Eric Clapton ballad from th
38 6.Window Sash Weights Sun Kil Moon-Common as Light and Love Are Red Valleys of Blood6.Window Sash Weights Producer Mark Kozelek[Intro] Sarah Lawrence College song this is my Sa ... I know the scene you perform tonight will be one of my most enjoyable moments. So thank you again so much for coming I hope you had a nice time And I hope this l ... e next record theJesu Sun Kil Moon LP was great. And hopefully I can
39 8.Stranger Than Paradise Sun Kil Moon-Common as Light and Love Are Red Valleys of Blood8.Stranger Than Paradise Producer Mark Kozelek May2016 Los Angeles Checked into the hotel Ce ... t But I'm counting my blessed tonight baby'Cause we're both healthy and alive So let's embrace it Went off to the studio in Sherman Oaks Laid down a few new track ... was time for me to get on my flight back to San Francisco But wow what a great weekend and... On the way to Long Beach today We stopped along th
40 9.EarlyJune Blues Sun Kil Moon-Common as Light and Love Are Red Valleys of Blood9.EarlyJune Blues Producer Mark Kozelek How do I live to be a hundred baby? To make sure tha ... n Muhammed Ali are always a delight And Kenny Norton ain't around to share no words though he brake Alis jaw And Frazier is also gone but not Leon Yeah I wish to ... many times it is folks Oh the light pulls in your room From over the hill and I am gloom On my bed to your soft couch But pretty soon I must fly
41 11.I Love Portugal Sun Kil Moon-Common as Light and Love Are Red Valleys of Blood11.I Love Portugal Producer Mark Kozelek In my hotel where the band is staying I'm off deser ... Dear Mark Dear all at Sun Kil Moon I have really really really bad news. We're deeply afraid but see ourselves in circumstances that unfortunately urge us to have ... o have to cancel. The Sun Kil Moon show at Dachstock Reitschule Bern the open space in front of our house Reitschule Bern is causing increasing
42 15.I Love You Forever and Beyond Eternity Sun Kil Moon-Common as Light and Love Are Red Valleys of Blood15.I Love You Forever and Beyond Eternity Producer Mark Kozelek Came home from tour it has b ... Aires got a bad cough on the flight over Now I'm laying in bed the hotel classical got a decent nice sleep and ... l got a decent nice sleep and tonight is my show Gonna kill that guy due every time when this life wants and when I write Baby I write Gonna sing my songs and be ... el was gonna quit my bitchin
43 17.Starlight Starbright br>17.Starlight Starbright(Star light star bright first star I see tonight Wish I may wish I might have the wish I wish ... I might have the wish I wish tonight) Star light star bright first star I see tonight I wish I may I wish I might have the wish I wish ... I might have the wish I wish tonight. Shine down starlight Please help to make this our night. The one I love will be here soon Please shine above and bring the ... ase shine abov
44 5.Fireheart esurgence tonight Red Dust is burning in heated Air Explosions are thundering wild Imperial ... are thundering wild Imperial Light inflame the Night Let it begin with a Spark Fireheart Fireheart Burn all the Bridges at Dawn Fireheart Fireheart Flames of Des ... in the World is safe The Red Moon is bursting it's falling down The Mountains are melting to Stone A River of Blood floating everywhere Unholy Creatures are Home ... Fireheart Torches are burning tonight Firehe
45 11.Birthday Song straight Tonight you're the life of the party When the bar ... ife of the party When the bar lights come on at your paper parade You don't have to chase down the ... don't have to chase down the moon'Cause I'll leave the light on for you[Chorus] It's not your birthday And it's not the fourth ofJuly Tomorrow's a work day You've got a life and a spacesh ... e big cities But when the spotlights are off and the crowds have gone

46 10.Moonlight Becomes You . 110.Moonlight Becomes You Moonlight becomes you it goes with your hair You certainly know the right thing to wear ... know the right thing to wear Moonlight becomes you I'm thrilled at the sight And I could get so romantic ... t And I could get so romantic tonight You're all dressed up to go dreaming Now don't tell me I'm wrong And what a night to go dreaming Mind if I tag along If I sa ... It's not just because there's moonlight(!
47 3.Lady(feat. Pitbull) y hear me tonight'Cause my feeling is just so right As we dance by the ... t so right As we dance by the moonlight Can't you see you're my delight? Lady I just feel like I won't get you out of my mind I feel love for the first time And I know that it's true I can tell by t ... by with you baby Lady hear me tonight'Cause my feeling is just so right As we dance by the ... t so right As we dance by the moonlight Can't you see you're my delight? Lad
48 5.John Wayne h the red lights Hollerin' over rubber spinnin' Big swig toss another beer can Too lit ... toss another beer can Too lit tonight prayin' On the moonlight EveryJohn is just the same I'm sick of their city games I crave a real wild man I'm strung out onJohn Wayne Baby let's get hig ... d we broke Racin' through the moonlight EveryJohn is just the same I'm si
49 14.Blue Moon of Kentucky r>14.Blue Moon of Kentucky Lyricist Bill Monroe Composer Bill Monroe Blue ... ill Monroe Composer Bill Monroe Blue moon blue moon blue moon keep shining bright. Blue moon keep on shining bright You're gonna bring me back my baby ... e gonna bring me back my baby tonight Blue moon keep shining bright. I said blue moon of Kentucky keep on shining Shine on the one that's gone and left me blue. I said blue ... and left me blue. I said blue moon of
50 9.Blue Moon of Kentucky br>9.Blue Moon of Kentucky Lyricist Bill Monroe Composer Bill Monroe Blue ... ill Monroe Composer Bill Monroe Blue moon blue moon blue moon keep shining bright. Blue moon keep on shining bright You're gonna bring me back my baby ... e gonna bring me back my baby tonight Blue moon keep shining bright. I said blue moon of Kentucky keep on shining Shine on the one that's gone and left me blue. I said blue ... and left me blue. I said blue moon of
51 5.Blue Moon of Kentucky br>5.Blue Moon of Kentucky Lyricist MONROE BILL Composer SMITHJAMES B Blue ... NROE BILL Composer SMITHJAMES B Blue moon blue moon blue moon Keep shining bright. Blue moon keep on shining bright You're gonna bring me back my baby ... e gonna bring me back my baby tonight Blue moon keep shining bright. I said blue moon of Kentucky Keep on shining Shine on the one that's gone and left me blue. I said blue ... and left me blue. I said blue moon o
52 5.Last One I Love r And the moon on your silhouette Is my only guide And I can't even read your eyes So my mind slowly begins to wonder Yeah I wonder will you B ... side And it's pouring in L.A. tonight So I walked all the way back down Pico Yeah I wonder will you Be the last One I love? Yeah I wonder will you Be the last One ... good money baby step into the light And let me know that you're out hetonight Yeah I mixed words and some whiskey on the f ... ords and some whiskey on the fl
53 2.Unite(Live Forever) stars the moon and the ocean There's no way I'm leaving here without you now without you now We only get one life so let's live it now before ... tting go From London to Tokyo Tonight turn up the radio Sing oh oh oh oh oh Unite we're never letting go From London to Tokyo ... tting go From London to Tokyo Tonight turn up the radio Sing oh oh oh oh oh We're gonna be alright Let's sing together We're gonna be ok We'll live forever wait I ... tting go From London to Tokyo Ton
54 22.Shiny Things u big ol' Moon The light you cast is just a liar You're like the crows'cos if it glows You're dressed to go you guessed I know You'll always cling to s ... gs We'll I'm not dancing here tonight But things are bound to turn ar
55 8.On a Little Street in Singapore A veil of moonlight on her lonely face How pale the hands that held me in embrace My sails ... t held me in embrace My sails tonight are filled with perfume of Shal
56 11.Free and Easy e you are tonight Where you are tonight[Verse2] All my sweet sins stayed in the city I caved in and wandered into your heart When least expected out of the heavens ... pected out of the heavens The moonlight descended into the dark[Chorus] But I'm free now free and easy Freedom's a breeze Freedom's a time Rolling over and over And I ... nd I want to be where you are tonight Where you are tonight[Bridge] Was your[?]to watch In no heaven Set back the clock you
57 10.Only Broken Heart In San Antone an Antone tonight Guess this ain't no place to start This gettin' on with my life Everybody's hand in hand ... life Everybody's hand in hand Moonlight walkin' makin' plans It sure is lonely when you're the only Broken heart in San Antone I look into the clear blue sky I see th ... ly broken heart In San Antone tonight This ain't no place to start This gettin' on with my life Everybody's hand in hand ... life Everybody's hand in hand Moonlight walkin' makin'
58 5.A Message from My Mothers Passed out alone tonightJust watch your back my child Something's happening Something strong Someone's tapping At the door You know that funny feelin ... le rats scattered In the pale moonlight And when the moment came to pass
59 4.Different Colors Walk The Moon-You Are Not Alone4.Different Colors Coming up slowly oh sun over the hill Day ... lowly oh sun over the hill Daylight still a long time coming But I know it will Been under their spell oh but we're coming awake So we'll be rude we'll be loud As ... come on lovers come on haters Tonight we raise the fire Cause when th
60 8.Come Under The Covers Walk The Moon-You Are Not Alone8.Come Under The Covers Tiptoe Down the hall from where you live These floors are talkitive But it's a ... e I wanna leave you satisfied tonight In the low light Two white shadows become one Come on put your ... s become one Come on put your moon in my sun And set me on fire set me on fire Summer is over And I wanna leave you satisfied Summer is over And I can feel the co ... e I wanna leave you satisfied tonight Sometime It'
61 1.Black Candy o[Verse2] Moonlight pours in tonight and you are infinate We squeeze
62 1.Someone Who Can Dance 'm on the moon and when I think of being in the disco ... I think of being in the disco light Give me that bass right up in my face I want glitter on the floor ... e I want glitter on the floor tonight[Pre-Chorus] I want nothing like the others I want more than I can take I want nothing like the others I want more than I can ... p I want glitter on the floor tonight[Pre-Chorus] I want someone who
63 2.Violet Loneliness st Of The Moon Reissue2.Violet Loneliness I'm walking in the night How many thoughts are calling me? Couldn't keep all of them in my m ... hrough the stars to find your light tonight In this silence I close my eyes save me! Violet loneliness I know you Feeling alone and fool And you're coming with your blu ... u are my only friend You come tonight... But I won't fight...'Cause you are the one... If I'd be born again I'd be a swan I'd fly away to the horizon with
64 1.Wolves come here tonight To get cornered and tired We're going to run like wolves We're going to run like wolves We're going to run like wolves We're ... g to run like wolves Slit the moon with a knife Step into the night You got a look in your eye You could ... a look in your eye You could light up the sky We're going to run like wolves...[Chorus] And maybe one day we'll all stand still And watch the sun fall down over ... over that hill From where no light can ever return
65 5.What Might Soothe You? White Hot Moon5.What Might Soothe You?[Verse1] White hot stone waiting in the sky You're a big big drip of ... sky You're a big big drip of light When you go will you say goodbye? I got big big lips ... y goodbye? I got big big lips tonight[Verse2] Black hair enfold me We could rent a room And all the range between Stoop to hold me Know what soothes me Boundless ... u leave[Bridge] There's a big light always burning There's a long nig
66 31.Strange Things happening tonight Strange things happening I'm falling in love Strange things happen on a friday night Girls meet boys and lots of loving and ... and kissing Under the golden moon that shines a silver light Ooooooooh. I'd like to be one of them But time like a wondering sheep a wondering sheep On this island With no one to love me ... and kissing Under the golden moon that shines a silver light Ooooooooh. I'd like to be one of them But time like a wondering she
67 1.Winter's Gate slaughter moon Sunless starless ways Sailing to world's end To meet our crown or doom The time of slaughter ... or doom The time of slaughter moon The season of the mist We're faring in the dark Sinking into cold night The grim sea enfolds us The scent of the burning temple ... on bed of silt And watch the moon's face From under the waves Better it would be To rest on bed of mire Inside the ocean's womb Dreaming of days long gone Sunles ... time upon us No one will sing t
68 5.Haunted by Love et As the moonlight shimmers And a peaceful city sleeps But down below the streets My darkness is complete The years have passed away But the tear ... ed by love that's still alive tonight tonight Like a ghost in the night I'm haunted by love that will never die And nobody knows how much I cry That's how I survive How I ... s how I survive How I survive tonight And that's alrigh
69 9.Walk Among the Sky pray the moon will not fade Hands to the right beacon of ... Hands to the right beacon of light Chanting will rise pledging our lives Planets align ... dging our lives Planets align tonight stars are shining bright Time i
70 2.Good Time Girls come out tonight come out tonight come out tonight Good time girls won't you come otonight We'll dance by the light of the moon hey As I was walking down the street down the street down the street A pretty little girl I chanced to meet We danced by the ... nced to meet We danced by the light of the moon You know I danced with my darling with a hole in her stocking her knees kept knocking the band was rockin' I danced with my dar ... her stocking
71 10.Sugar City e madness tonight and I can't hear birds with the sound of the streets I need some pills cause this city can't sleep Dance in the ... city can't sleep Dance in the moonlight there's nobody watching you smile Oh for miles Live just a bit before all of this shit fades away I'll be waiting Sugar won't ... Take me away from the madness tonight and I can't hear birds with the sound of the streets I need some pills cause this city can't sleep I can't see stars causer ... Ta
72 8.The Northern Sanctuary d the red moon rises Lightening the path for eternal life Tonight a hole shall tear the sky Blood will fall as she meets her master*[Verse] Casting the spell to transpire Proving his faith w ... f the pyre Exhuming the demon tonight Senses awake and he cries through the pain Astrid has taken his soul No longer in control Shredding the minds' decay Mother ... bleeds for God Whispers in twilight for he is dying alone Watching his dream decline afterlife unknown Slip
73 6.Dominion of Evil neath the moon A stench of death crept slowly moving'Cross the wreckage which consumes The vacant marvels of a lost and brutal tribe I raised ... Step out of the dark into the light When we're bones and dust we'll be just fine Only evil thoughts inside your mind When you're dead and gone I'll be alright The ... hey'll all be feeling alright tonight(!
74 3.Hello Moon r>3.Hello Moon The night lives the night moves The night can leave you hungry Craving more and the night can last forever The night can se ... re you And come along Let her light embrace you And come tonight Come home Hello Moon I delight in your shadow I delight Hello Moon In your gloom I delight in your silence with you Hello Moon I delight in your shadow I delight in your gloom I delight as you crest us away Night is
75 9.Light It Up laid9.Light It Up(feat. Swizz Beatz)[Intro] If you celebratin' ... tz)[Intro] If you celebratin' tonight Celebratin' tonight A celebration tonight Graduation tonight Where it end tonight A birthday tonight Ya livin' life tonight[Chorus] Light the sky up tonight(3x) Put your lighters real high We gon' celebrate liftonight It's the Fourth ofJuly tonight Fireworks up tonight We gon' light the whole s
76 14.Moonlight Serenade iff14.Moonlight Serenade I stand at your gate and the song that I sing is of ... nd the song that I sing is of moonlight I stand and I wait for the touch of your hand in theJune night The roses are sighing a ... night The roses are sighing a moonlight serenade The stars are a glow and tonight how their light sets me dreaming My love do you know that your eyes are like stars brightly beaming? I bring you and sing you a ... g? I bring you
77 2.Robbin' Trains the blue lights Buckshot stop signs Bootleg moonshine Little rowdy and against the grain Wild west runnin' through our veins If it was a hundred years ago We'd be the ones on t ... can taste danger in your kiss tonight I can see us shootin' out the lights If it was a hundred years ago We
78 1.Driving All Night s and the moon rise Alive and so lonely on this road we drive. Drive... Poets and slaves have taken this ride Battling demons within and outsi ... n an unknown road Together we lighten the world and its load. Turn on the head ... and its load. Turn on the headlights I think it's time. We're all looking for something. Driving all day driving all night. Driving all day yeah it's alright. Dri ... e place but some how no place tonight. Turn on the headlights I think it
79 8.With You sh-t But tonight its moonlight and candles and sh-t With you baby With you baby with you baby with you baby With youuuu and only you(Second Verse) Uh I say d ... u got me gone like some green lights See you with your girls they probably telling that he aint right Bet they be the same bitches at the wedding throwing rice Le ... w how to handle this sh-t But tonight its moonlight and candles and sh-t With you baby With you baby with you baby with you bab
80 9.Way Up High u're gone Tonight I think of you I know one day I'll join you too Way up high Way up high Way up high Way up high Way up high Way up high Way ... f time too far away for their light to ever reach us. We dream of other worlds and name them after our old discarded gods and they seem almost as distant- too far ... e same page. And even our own moon that seems to hang so close to Ear
81 10.Fire br> feat. Moon Child Producer 9th Wonder Khrysis& Ka$h[Intro] Maybe we should love somebody Yep yepJoy come in the morning The sun rise tomorrow no ma ... for a night The mask came off tonight Don't matter who in the Big House We gon' still march and fight word to the people! Whaddup! My brothers still standing stro ... per thin y'all ain't seen the light(losing our mind) I blame your par
82 1.I'll Be Your Baby Tonight Your Baby Tonight Close your eyes close your door You don't have to worry any more I'll be your baby ... ry any more I'll be your baby tonight. Shut the light shut the shade You don't have to be afraid I'll be your baby ... o be afraid I'll be your baby tonight. Well that mockingbird's gonna sail away We're gonna forget it That big fat ... gonna forget it That big fat moon is gonna shine like a spoon But we're gonna let it You won't regret it. Kick your sho
83 7.Downtown Under the lights I'm dancing alone with everybody hereJust another night with me and my cup The room is alive you spin around my mind my mind ... ot me feeling like I'm on the moon. Who that new fella walking on in the room. Who that new fella. That got me like Ready set here I go Letting my heart sing Gero ... Oo Aah Eey I'm yours take me tonight I see the fire inside your eyes I said Oh baby show me that Oo aah eey Oh baby give me that Oo Aah Eey The feeling I get The ...
84 7.Through the Fire and Flames efore the light In flames of death's eternal reign we ride towards the fight When the darkness has fallen down and the times are tough all rig ... ughter falls around the world tonight Fighting hard fighting on for the steel through the wastelands evermore The scattered souls will feel the hell bodies wasted ... nd the sundown far beyond the moonlight Deep inside our hearts and all our souls So far away we wait for the day For the lives all so wasted and gone We feel the
85 9.Valley of the Damned he stormy light A battle rages for the right For what will become In the valley of the damned A warrior with sword in hand Travels fast across ... hands of doom By the darkest light From the darkest moon Crossin' silent seas Over mountains high For we stand as one ... ains high For we stand as one tonight On the black wind forever We ride on together Destroying' your evil With freedom our guide When the master will call us He'l ... ur swords will shine over the ligh
86 18.Valley of the Damned(Remastered2009) he stormy light A battle rages for the right For what will become In the valley of the damned A warrior with sword in hand Travels fast across ... hands of doom By the darkest light From the darkest moon Crossing silent seas Over mountains high For we stand as one ... ains high For we stand as one tonight On the black wind forever We ride on together Destroying your evil With freedom our guide When the master will call us He'll ... ur swords will shine over the ligh
87 1.Seein' Red Girl you light it up When I hear you say my name Yeah you know just How to start it You shine And I just can't wait To get you out ... ust can't wait To get you out tonight Yeah you know How bad I want it Ride this Chevy like a Cadillac Blow that one stop ... a Cadillac Blow that one stop light No lookin' back Wherever we're going Gotta get there fast I'm talking red hot wet kiss Falling off your lips I'm talking red h ... the bottle if you wanna That moon that mo
88 11.Inebriated e so stop light up the sour pot And get high till the ground is not Under you no more take your shoes on tour Up and away till the roof's your ... adison's god damn user data I light up my doobie till I'm high as Mount Fuji I got booze of several flavors mixed into my smoothie I'm Christian Belushi with a cr ... d turn into a werewolf in the moon light And the moon lookin' full tonight Eyes dilatin' as the beast awakens Feelin' like I just booked a f ... Feel
89 8.Miracle se1] Full moon illuminates the sky Dark blue waves break ... the sky Dark blue waves break tonight The ground is shaking at my feet I'm calling out I'm calling out[Chorus] I need a miracle to save my life I need a miracle t ... e I need a miracle to find me tonight And I'm calling out I'm calling out In the dead of the night I need a miracle to save my life I need a miracle I need a mira ... mes It keeps me holding on to light(And I'm holding on) I follow you until it e
90 2.Wolves ng on the moonlight comes between us Got to let it go let it go ... us Got to let it go let it go tonight We're out of the woods we're running with wolves Into the wild again We'll never be tamed We're singing out running around I ... And now we're holding on the moonlight comes between us Got to let it go let it go ... us Got to let it go let it go tonight We're out of the woods we're ru
91 1.Fireproof left the light on out in the dark[Chorus] You and I we've both been through hell and high water I'll be yours you'll be mine we'll be firepro ... ll be mine we'll be fireproof tonight There's a spark catching fire feel it getting hotter I'll be yours you'll be mine we'll be fireproof We'll be fireproof[Vers ... almost gone Made some in the moonlight before the dawn Leave it out of the heat Crossed the desert and we sailed the seven seas When all our loving felt so wron
92 6.Boat of the Moon at of the Moon Come wind come Tarry with me for a while Bind your coast to my desire Come let a waft in my eye And hold my words deep purp ... nce You'll pass by her bowers tonight From me to my love give a sign Ask why it is she's chosen to grieve and to cry For the boat of the ... nd to cry For the boat of the moon and the sea of the sky To content our eyes they would s***ne Come bird come Stay here with me for a time Bind your coast to my ... eartless disguise If in y
93 8.Kiss erday And tonight it's the same old thing And here comes the sun ... d thing And here comes the sunlight morning after I been tossing and turning for her She got ... g and turning for her She got moonlight and something nothing That makes
94 5.Necromansy(Bathory cover) c majesty tonight we sacrifice We drink our own blood and blasphemy while the ... blood and blasphemy while the moon is our only light We whisper our sorcery the acid takes us high We sing the songs of Mayhem Wingless angel in soundless f ... Wingless angel in soundless flight Our bodies completes the circle with blood we draw the signs of hell Chant the force of Pandemonium and recite the words of sp ... to bend before our horny lord Tonight nothing is too sacre
95 8.1959 r from me tonight My love don't be deceived I won't always see you When you're calling after me One day I'll stop to listen One day I'll stop ... one more time Don't trust the moonbeams'Moonbeams are off the record' Don't count your heartbeats You heart won't beat forever Dim your ... t won't beat forever Dim your lights lock your doors Don't forgive me anymore Finally sleeping blazer torn Lying on your wooden floor One day I'll stop to listen ... top to listen Don't
96 9.We'll Pick Up Where We Left Off the party lights We're hiding all our tears tonight It's more than us just hanging out We're making every second count Nobody me good at letting go And I don't mean to let it s ... pick up where we left off Oh light me up and fill my glass Dancing while the cameras flash Like tomorrow's just another day And you never have to go away In betw ... loons broken stars and yellow moon Someone turn that music loud Sing
97 7.Twice about you tonight oh oh oh Whatever you want I'm in say when As long as we wind up somewhere with Your lips on mine one time And one after tha ... ce Is twice You wasn't in the moonlight Twice your heart beating next to mine Twice that wild burning in your eyes Only thing better than once Is twice Bedroom tangle ... twice Twice you wasn't in the moonlight Twice your heart beating next to
98 1.Stars Misaligned ng at the moonlight. It had always felt the same but tonight it does not look right. The stars seem to have formed asterisms in shapes beyond my perception; leaving me to wonder Is it m ... hat I observe: These luminous lights show me something that I wouldn'
99 3.Living Proof s undying light Crying like he swallowed the fierymoon In his mother's arms it was all the beauty i could take Like the missing words to some prayer that i could never make In a worl ... this boy sleepin' in our bed Tonight let's lie beneath the eavesJust a close band of happy thieves And when that train comes we'll get on board And steal what we ... been along long drought baby Tonight the rain's pourin' down on our
100 12.Summertime Sadness ft. Dave East e a Vegas light Was tryna pitch an eighth of whiteJust to go eat some steak and rice I know you hate this life jeweler acting nervous tryna br ... he best I got my red dress on tonight Dancing in the dark in the pale moonlight Got my hair up real big beauty qu

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.