Mojim Lyrics

to + rio 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 1.Girl From Rio Girl From Rio1.Girl From Rio Hot girls where I'm from we don't look like models Tan lines big curves and the energy glows You'll be falling in love with ... ng in love with the girl from Rio(Yeah yeah yeah) Let me tell you about a different ... me tell you about a different Rio(Yeah) The one I'm from but not the one that you know(Hey) The one you meet when you don't have no Real(Ayy) Baby it's my love af ... ng in love with the girl from Rio(Love) Vai mal
2 40.New York City rst plane to New York We could do a real time walk that walk I'm so tired of that talk talk talk I just wanna get ... lk talk talk I just wanna get to you Get me on a train to the big bad city Boy I gotta see your face so pretty I bet you can't wait ... o pretty I bet you can't wait to slow dance with me I just wanna get to you Things heat up when the lights go down Feels so good when we're in this ... ls so good when we're in this town Dreams come true wh
3 1.New York City rst plane to New York We could do a real time walk that walk I'm so tired of that talk talk talk I just wanna get ... lk talk talk I just wanna get to you Get me on a train to the big bad city Boy I gotta see your face so pretty I bet you can't wait ... o pretty I bet you can't wait to slow dance with me I just wanna get to you Things heat up when the lights go down Feels so good when we're in this ... ls so good when we're in this town Dreams come true wh
4 11.L.A.LOVE(La La)(feat. YG) Hollywood to the slums Chronic smoke get burnt by the California sun On the west side east coast where you at?Just got ... t coast where you at?Just got to New York like a net on a jet To London to Brazil to Quebec Like the whole damn world took effect to Ferg Tell'em Laid back slow down Better represent when we come ... Better represent when we come to your town So lay back slow down Whatchu represent when we come ... hatchu represent wh
5 1.Ti Amo ster scenario So don't look at what you did This melted Gela ... what you did This melted Gelato Love you! Ti amo!Je t'aime!¡Te quiero! It's not love but wait I'll be standing by the jukebox Champagne or Prosecco? I was playin ... assics by the Buzzcocks Battiato and Lucio Love you! Ti amo!Je t'aime!¡Te quiero! Open up your legs Don't tell me don't tell me no Don't tell me don't tell me no ... bello! Well I'll show you how to win My festival di Sanremo Love you! Ti a

6 6.Vaquero it comes to love or dominoes Vaya con dios said the old vaquero Well my heart sank the more he drank the more he poured out his misery How he ... ears started flowing like the Rio Grande He started speaking in Spanish then he kissed his rosary Said'Por siempre mi amor here's one more ... empre mi amor here's one more to her memory' He said don't live your life like a sad country song A fool on a s ... sad country song A fool on a stool still a fool right or wrong Pride
7 10.Clear Isabel ross that Rio the coast is clear Isabel The coast is clear Isabel They came across our homestead tired and hungry cold and moving slow We had ... and moving slow We had fence to build a warm place to stay and they had nowhere to go So I worked cattle with her father we were stretching wire and driving post all day While Isabel worked with my mother and lat ... l So come on let's cross that Rio the coast is clear Isabel The coast is clear Isabel The sheriff came a
8 13.Amen Amigo wall has stories we'll never tellJimmy spent three days in that ol Mexican jail The boys of summer disappeared that fall As the years flew by ... l life is running and gunning to no end It's time we take it on back way back ... e we take it on back way back to way back when Can I get an amen amigo hey why don't we go Check out the world somewhere south of the ... world somewhere south of the Rio Bring the girls have a ball up all night no last call Then sleep in unti
9 1.Welcome to Quazarz 1.Welcome to Quazarz Behold the soft cyber caress My television whose my lover But jealous machines and devices Struggle ... machines and devices Struggle to find a light switch Followers follow him leading nowhere Possible hope of a cyber safe house Looming on the horizon behind us Mov ... eat is not your friend I come to throne to stop these things I drop they drop. they lose we cruise I give a fuck about some rules We break em' like we broke Don's heart I a
10 5.Ruby Red went and stole my heart I saw it go so I know its true It was a ruby ruby ruby red It was the most precious gift I could give ... st precious gift I could give to you Chorus It was as red as the sun in the evening sky It was as red as the fire in a panther's's eye It was as red as the rose u ... Ruby ruby red Shine a light onto this boy's bed There's a street lamp glowing in my head Oh Ruby ruby ruby red Well it seems you have a soul You let it go so I kn ... d and blue Well
11 18.Listen To The Music(Tiki Pasillas) Various Artists-Sing18.Listen To The Music(Tiki Pasillas) Don't you feel it growing day by day? People getting ready for the news That someone happy someone s ... va a parar y ahora Ooh listen to the music Ooh listen to the music Ooh listen to the music All the time Como rio que va despacio Alrededor de castillos en el cielo Y la gente se va acercandose Oyendo por la felicidad Hay que dejar volar Ooh ... ay que dejar volar Ooh listen to the mus
12 17.Tookie Knows II LP17.Tookie Knows II feat. TF& Traffic Producer ... ic Producer Nez& Rio[Hook Schoolboy Q] Oh we might die for this shit nigga Uh might go down for this shit nigga Gang gang bangin' that Crip shit[Vers ... d get accepted Now I'm forced to a man Murder raps where you from? Put the nigga on his pockets Watch the COs they be watchin' County news for the hustle County s ... that grave Like ain't nothin' to a locc huh? Went missin' to his folks I ain't in I ain't kn
13 3.Rio ky-33.Rio Lyricist Boris Daenen Composer Boris Daenen Wherever she goes I go we roll we go Flying over cities down ... we go Flying over cities down to Rio it's real Love that I feel well nothing lasts forever But I'm down for the minute so just chill Wherever she goes I go we roll w ... we go Flying over cities down to Rio it's real Love that I feel well nothing lasts forever But I'm down for the minute so just chill Wherever she goes I go we roll w ... we go F
14 8.The Age Of Self ew images To help our movement grow They say that life is broader Based as if we didn't know While MartinJ. and Robert M. Play with printer's ... round the world Still die for Rio Tinto Zinc And it seems to me if we forget Our roots and where
15 9.Honey Baby Darling t me back to sleep In a dream it seemed so real killing all our friends in ... al killing all our friends in Rio Darling you're the man for me darling get away from me Honey it's not your fault don't give up and I won't give up Breathing in ... your lungs baby don't confess to no one Darling what's it gonna to be? Darling promise not to leave Honey it's not your fault don'
16 6.Inside the Mattress oon as we touch down nigga cash out[Verse1] I get on the stage and I rap'til I pass out Hit another city and another city I'm just groovin' I ... h spot Remember as soon as we touch down nigga cash out[Verse2] I nevetold the world about you I never told the homies'bout you not once I never had no bitter ... ot once I never had no bitter towards you I never had no drama for you not once I never want ... for you not once I never want to go to none of t
17 11.Victim s We used to hit licks on mansions Split the whole shit down the middle Four guns and one rental Everybody shoot pis ... one rental Everybody shoot pistols We just rapping to create the money Before this booth we was serving junkies Where I'm from these streets are hungry And we got guns like we serve t ... m got booked I was there when Rio got cooked I was there when the war first started I was there when[?]got ... tarted I was there when[?]got took Snitch niggas
18 1.With You I Am ody wants to be I never was that lucky Ol' Cuss with a straight flush in his hand Oh but with you I am I ain't no Patrick Swayze My old boots ... big Ol' smile as wide as the Rio grande Oh with you I am Strong as an oak But soft like leather High as a pine And light as a feather The same Ol' boy but a whol ... you're holding my hand I used to poke fun at them punch drunk lovers I never thought I'd be that man Oh but with you I am Oh baby with you I am I've always been a ...
19 1.Wicked Ways t. Stella Rio Producer DVBBS[Verse1] I've lived a thousand lives searching for funJust a glimpse of your blackest waves and I've come undone That's f ... ed[Verse2] I've died and come to life you were the night It chilled meto the bone your heart must be ice I'm searching for colors in black and white Crimson madness pain in disguise Shall make a way ... in disguise Shall make a way to your cruel paradise[Chorus] But you
20 11.Once in a Lifetime it's here to stay Been waiting for the right time you are the one Once in a lifetime and the moment has come There's no time ... ment has come There's no time to lose when I'm with my girl We got to keep on moving got to see the world Heading off down to Mexico and up the Rio Grande It's all there for living gotto make a plan Once in a lifetime we come this way Once in a lifetime we see this day Been waiting for the right time This is the on ... nt has

21 5.Lonely With Me aine down to Texas Deep South up North LA New York I'll be there wherever you are Yes because i'm only breathing when you're near me Girl your ... when you're near me Girl your touch keeps my heart beating Any time you ever need me I'll be there wherever you are Baby you should never be lonely x2 But baby if ... me And I don't ever want you to worry I can run to you in a hurry Sp baby if you're gonna be lonely Be lonely with me You could be in London ... ith me You cou
22 2.Time nMike Del Rio You were born in to the rhythm Marinated by the sound Of a billion voices On the merry-go-round There's ... On the merry-go-round There's too much information To know that love is free It comes in every color So go make a masterpiece Time oh time Feels like she keeps passing you by You gott ... otta take some time sometimes to know that she's been right by your sides Sing it Feel it Hold it(Moan it(Dream it ... l it Hold it(Moan it(Dream it To
23 9.Rio featuring Digital Farm Animals -III9.Rio featuring Digital Farm Animals Wherever she goes I go we roll we go Flying over cities down ... we go Flying over cities down to Rio it's real Love that I feel well nothing lasts forever But I'm down for the minute so just chill Wherever she goes I go we roll w ... we go Flying over cities down to Rio it's real Love that I feel well nothing lasts forever But I'm down for the minute so just chill Wherever she goes I go we roll w ... we go Flying o
24 14.Never Say Die no value Too many times I said'never again' Fooled me twice all I have is my name I'm a travelling journeyman like early man Cave ... ourneyman like early man Cave to cave and do it again world's turning in on me And it's spinning so I heard again hit the curb again I'm a bum burning out interna ... in London I left my heart in Rio[Chorus] If I never make it through the night Before I should die Then if this is the last song I write I lived my life And I'mma ... ay die) I l
25 3.Vienna Calling(786er Mix) sitzt in Rio- Stella liegt in Tokyo Männer fragen sie nach Feuer nach dem anderen sowieso Sugar Chris dich sehr vermisst– dein Bein und dein Gesicht Du kannst auf ... und da: Ob in Tucson Arizona; Toronto Canada? Wien nur Wien du kennst mich up kennst mich down Du kennst mich Nur Wien nur Wien du nur allein Wohin sind deine Frauen O ... sind deine Frauen Ohoho operator(so alone am I) Ohoho operator(need you to come tonight) Hello Vienna calli
26 2.way back ke niggas to get way backJames Harden with the range on me nigga way back Homie start switchin' lanes I thought we went way back[Post Hook](Wo ... d state(yeah) UFC I'm tapping to my old ways(alright) I'm addressing shit like I'm on Waze Showed ya love ain't show it back in OK Like the girl that she go both ... be(yeah) makin' mils made it to our hobbies(it's lit!) Don't bring thto the crib keep that in the lobbies You never seen the city unless you land at Hobby I'm s
27 111.Ruby Red(Edit) went and stole my heart I saw it go so I know it's true It was a ruby ruby ruby red It was the most precious gift I could give ... st precious gift I could give to you It was as red as the sun in the evening sky It was as red as the fire in a panther's eye It was as red as the rose under the ... Ruby ruby red Shine a light onto this boy's bed There's a street lamp glowing in my head Oh Ruby ruby ruby red Well it seems you have a soul You let it go so I kn ... d and blue Well
28 7.Hideaway es I used to roll with that pussy? molly? But daddy did like it donkey Make it? they want me? I got it you don't worry Niggas is thirst This n ... y They swear they get busy in Rio But really the boys inJersy Put the head down and squirrel me And nerve and do me dirty I'm finna? with that pis ... dirty I'm finna? with that pistol Make sure to call my autorny Fuck your?lets keep them rats in the kitchen Put the cellphones and listen big shots with no? Niggas get nar
29 1.Cigarette allard-El Rio1.Cigarette Heart shaped smoke rings Dancing off the end of your lips Sneaking out the back of your throat And coming out ... ng up beside your hips Trying to get close to youJust take another drag Take anoth
30 2.Wasting Time allard-El Rio2.Wasting Time I I'm wondering if you're by yourself I'm wondering if you need any help Holding down a couple of bars ... Holding down a couple of barstools Yeah and I I hope you don't mind if I I put another drink there beside The one that you're Staring a hole through Now if you w ... his might take A little while To figure out just what A girl like you Is doing in a Place like this But I'm down with Whatever it is But if you got a pissed off I ... tta
31 3.Little Bit of Both allard-El Rio3.Little Bit of Both Yeah you fall somewhere Between a preppy and a hippy At a third row country concert You got your han ... mama On Sunday morning Trying to shake off Saturday night Well you're
32 4.Sweet Time allard-El Rio4.Sweet Time Well that needle that climbed ... Well that needle that climbed to195 MPH And this boot of mine wants To kick that pedal straight in the face This ain't that kinda night There ain't no finish line No this ain't a race I bought the ben ... m feeling lucky So slide on into me baby We're taking our sweet time In a real fast car Ain't running no running no Red lights ... ning no running no Red lights tonightJust sitting in park Oh hu
33 5.Good as Gold allard-El Rio5.Good as Gold He can buy you nice things But I can make your knees weak So he has a house on a hill I got what you reall ... he wants I don't need a word to say You can take every word he speaks Wouldn't be worth any more Than one look from me Soft and slow good as gold Yeah No use in ... rough That you don't set in stone Where the wild wind blows Good as
34 6.Southern Side allard-El Rio6.Southern Side You're cutting up those Turnip greens Drumming pots and pans in the kitchen Dancing'round in little feet ... r back I see that Ole Miss tattoo Baby I love the Southern side of you Come on Up on the North side I get lost in your eyes And on your East and West I know those ... ight Nobody wears a pair Of cutoff jeans like you do Baby I love the Southern side of you The taste of your kiss It feels likeJuly Georgia peaches Your skin's bee ...
35 7.You'll Accomp'ny Me allard-El Rio7.You'll Accomp'ny Me A gypsy wind is blowing warm ... A gypsy wind is blowing warm tonight The sky is starlit and the time is right Still you're telling me you have ... ll you're telling me you have to go Before you leave there's Something you should know Yeah something you should know baby I've seen you smiling in the summer sun ... de my mind up that it's meant to be Someday baby you'll accomp'ny me Someday baby you'll accomp'ny me Where the ri
36 8.You Could've Loved Me allard-El Rio8.You Could've Loved Me You could've loved me But I did it all wrong Running around taking my time Taking ... around taking my time Taking too long You were an anchor I was wild and free But you could've loved me Now it's crazy ... ld've loved me Now it's crazy to see you Wearing that ring We could've been young and dumb And reckless Could've been everything You had your reasons I had my dre ... ny regrets I just know it has To be this way because
37 8.Come to Brazil br>8.Come to Brazil Come come come Come to Brazil Come come come Come to Brazil Come come come Come to Brazil Come come come Come to Brazil! So I'm walking in the club and I'm like'Oi migas!' And what do I see But the most gorgeous sexy man I've ever laid eyes u ... h Shania Céline They all want to come to Brazil baby Rihanna Ariana and Gaga and me We all want ... a and Gaga and me We all want to come to Brazil baby So co-o-o-o-ome! Co
38 10.Keep It Real g suit in Rio Baby tell me how you feel Every time we fuck you get ... el Every time we fuck you get to talking Creole You love how it feel(That's for real) I love how it feel(That's for real) I could buy you anything that you wantJu ... ell me how you feel Trips out to Rio(You know) But you gotta stay real(You know) Where you at? I know you I know you I know you got my back That's just the facts Ain ... ame hoes They so broke Red bottoms on your toes Oh-oh-
39 4.Kanye West with big toys yeah(Swear to God I ain't lyin')(Nigga you can't do that)[Pre-Hook: Young Thug] Bet it all bet it all She pulled up in a Benz truck Chanel it u ... ss Uh I'm a vet but I'm ready to settle down I don't wanna know what's next It don't matter what I do ... ext It don't matter what I do tonight Cause I'ma know you the best-best-best yes I'ma stand up like the cash talk ... a stand up like the cash talk to you baby You can rest I'll let the bands walk
40 2.Felicia's Song nds me of Rio For once they're playing your song on the radio A quiet magic place alongside passengers chasing time in Felicia's rain She's co ... in Felicia's rain She's come to say goodbye You know he did all he could ... You know he did all he could to keep you But with a soul so free what can one do Her loving arms and their ... do Her loving arms and their touch and her sweet breath and smile Won't brace him now in Felicia's rain She's come ... in Felicia's r
41 8.Take Me To Texas 8.Take Me To Texas Take me to Texas Two hundred years ago Where a pride rose from the ashes of SanJacin ... ose from the ashes of SanJacinto It still beats in every heart Like a battle cry Where I was born where I was raised so when I die Take me ... raised so when I die Take me to Texas On the open range The Rio Grande is in my veins It's heaven there And so my prayer Is that you'll take me anywhere in Texas The only home I know I'm a chi ... low Rose So whe
42 10.Rio(里約) ven10.Rio(里約) Oh here I go again I wake up every morning ... again I wake up every morning to this Groundhog Day Thinking about the list of things that I've done wrong Can't even count it goes on ... g Can't even count it goes on too long I try to change my ways I feel like I'm the villain in some crappy play The book has long been written but I'd rather beJust about anyone ... the sun I'm taking off going to Rio I'm getting lost to find
43 13.Outlaw State Of Mind ris Stapleton-Traveller13.Outlaw State Of Mind Cut my teeth on Daddy's old LGO And I lost my mind somewhere in New Mexico and TW put a ... e land From East Kentucky downtown Alabam Whole lotta like I am all the time In an outlaw state of mind I got friends that know how ... d I got friends that know how to have a good time yeah they roll their own and drink Carolina shine I've seen the devil in a dark coal mine I've been higher than ... s the land From West Virginia
44 1.Pain In My Soul ming back to me I can't tell them no My friends turn foe got ... em no My friends turn foe got to watch these niggas cause they hoes Nights mama cried All of them shoots outside with them niggas got kid I could've died But he c ... l of my45[Verse1] What's life to a nigga that don't want to live? What's to be in need to a nigga that be breaking into cribs? Ever been so fucking hungry you can see your ribs? Hit a lick for your nigga ... bs? Hit a lick
45 4.So Fly Jedi from Rio DeJaneiro on the red eye Yet I still feel a need ... d eye Yet I still feel a need to be fly Flyer than your average812 by11 origami loose leaf From the tablet handcrafted by the bad kids In the back of the math cla ... it a little bit inconsiderate to be feeling this way Feeling this feeling this I know they feeling this Cup running over with pride that's why I'm spilling it I'm ... the fly so ignorant? Thinking to yourself so high while so illegitimate A

46 11.Who Wears The Crown feat.Jasmine V s of my Aston Compton to Aspen everybody asking(what?) Who's the genius? King of new media Don't believe everything you read on Wikipedia Candy painted my ... the camera out you know I had to document her(twerk) Take them clothes off show me what you stand for You rolling with a god what you need a man for?[Hook:Jasmine ... Verse3: Ryan Leslie] I'm here to disrespect what you expect I would never short a man who was due his debt Yeah they say that I'm a fraud how t
47 14.YoungJesus ble True Story14.YoungJesus feat. Big Lenbo Producer 6ix[Intro Logic] What up Bobby This that95 shit right here Take'em back ... shit right here Take'em back to the90s![Verse1: Logic] Okay now take a trip inside my mind like you was off ... side my mind like you was off to Venice It's me and B-I-G L-N-B-O cooking like chemists Take them back ... like chemists Take them back to way back when like Dennis The Menace Causing mayhem on the come up like a young appren
48 4.Salina Skies Skies Took a car to Rio Crossed the border to Mexico Ten hours right down to the sea And my heart was racing Cuz I know that you'll be waiting Same time and place we always meet Outside Drinking the moonlig ... wn in your emotions I'm ready to learn if you will teach Outside Drinking the moonlight You fill up all my my fantasies Outside Stars are in your eyes We're danci ... time Let's celebrate our love tonight I can tell by the look in your eyes N
49 12.Nunca Me Deje no no A estos niveles dudo que le llegen mucho piquete versatilidad y billetes me odian porque millona ... lletes me odian porque millonario me hice me tiraron la mala pero nunca me deje(x2) Se acabo lo de aborrecido la vida me trata mal pues me le ... vida me trata mal pues me le rio estoy tan tirao' pa' atras que aveces me quedo dormido tengo fama y de ticket yo ya ... tengo fama y de ticket yo ya toy podrio mis bolsillos estan volaos' tengo uno lleno o
50 33.Across the Borderline I've been told Where every street is paved with gold. And it's just across the borderline. And when it's time ... orderline. And when it's time to take your turn There is a lesson that you must learn. You could lose more than you ever thought you'd find. And when you reach th ... your hands And you know it's too late to change your mind. Cause you've paid the price ... . Cause you've paid the price to come so farJust to wind up where you are. And you're st
51 2.Crazy Ass Bitch home Zero to sixty this boy's going crazy[Hook] Now now you're out of control now baby I know you're not in love but I can't get enough Cause ... l is the deal But if we get into a fight he just turns out all the lights Then he's got me for real Third date kept it cool fourth date act a fool He's a feisty m ... f you wanna make it last Zero to sixty this boy's going crazy[Hook][Verse3: Kendrick Lamar] Fuck that you fucked up a fatal attraction good luck The way that I'm ...
52 8.New Roman Times ing close to my face Bells they ring they ring and ring My daddy's got your back My mama's got your back My brother's got your(back) Hello Mor ... a's got your back Living in a town on the big Rio Bend My caseworker she's always drunk And my wife don't give a shit I take a plane out ... ive a shit I take a plane out to the Province of Las Vegas California
53 16.Brazilian Love Affair Incognito-Live in London: 35th Anniversary Show16.Brazilian Love Affair In the morning On the beach there People gather ... the beach there People gather To meet the sunshine With open arms Reaching for heaven With open hearts and open minds I found a lover With sexy brown skin And hau ... elf be free2ndIn Bahia And in Rio In San Paulo In Brasilia Sandy beaches Cooling breezes Sexy women Calling ... ng breezes Sexy women Calling to you For you aaaaahh...(contin
54 7.SnowTime s no time To be lost in downtown Toronto It was wintertime'round dinnertime I'm beginning ... ound dinnertime I'm beginning to see that the sunshine just doesn't wato From a side street come a backbeat Pulling on me like the moon pullin' on the tide Ay caramba one-note samba la la la la bamba Li ... of a tropical moon on a night to remember Someone summoned up summer just strumming on an old guitar And every note was the antidote ... d every note was
55 39.Gallo Del Ciello Tom Russell-The Rose Of Roscrae39.Gallo Del Ciello Carlos Zaragoza left his home in Casas Grandes when the moon was full No ... ster framed in gold He rode into El Sueco stole a rooster called'Gallo del Cielo' Then he crossed the ... el Cielo' Then he crossed the Rio Grande with that rooster nestled deep beneath his arm. Well Gallo del Cielo was a war ... Well Gallo del Cielo was a warrior born in heaven so the legends say His wings they had been broken h
56 4.Hold On up in our town'If you live it up you won't live it down' So she left Monte ... ve it down' So she left Monte Rio sonJust like a bullet leaves a gun With her charcoal eyes and her Monroe hips She went and ... her Monroe hips She went and took that California trip Well the moon was gold her hair like wind She said'Don't look back you just come onJim' Oh you've got ... ust come onJim' Oh you've got to hold on hold on Babe you've got to hold on Take my hand standin
57 11.Rainbow Signs I'd been told Would roll up like a scroll As the mountains and islands moved from their place And the sun would turn black As a dead raven's ... s back But there'd be nowhere to hide From theJudge's face After which message-less birds take flight without cause ... rds take flight without cause To the silence they've heard in the absence of laws Or imperial crowns: Unsent unsigned The other night I dreamt I was finally out o ... air of sandals I had turned into my fath
58 10.Rio ven10.Rio Oh here I go again I wake up every morning ... again I wake up every morning to this Groundhog Day Thinking about the list of things that I've done wrong Can't even count it goes on ... g Can't even count it goes on too long I try to change my ways I feel like I'm the villain in some crappy play The book has long been written but I'd rather beJust about anyone ... the sun I'm taking off going to Rio I'm getting lost to find an alte
59 3.Rio Grande ver Ghost Town3.Rio Grande This place plays tricks on me I don't know why I'm here So peaceful and serene But it only brings me tears Good lord ... ar reprimand And hold my head To the silt to the sand To the bone-white dead Of the Rio Grande I return every last time With a strong and a hopeful heart But under a mocking blue sky Somehow it all just crumbles apar ... ar reprimand And hold my head To the silt to the sand To the bone-w
60 1.Never Bury the Hatchet ed in the Rio Grande1.Never Bury the Hatchet Repent never forget The shit you shoveled on me Vent your regret The past is not ... t your regret The past is not too far Apologies won't phase me I've got a bullet with your name The mind games the beatings Abusive control I'll never bury the ha ... never bury the hatchet Refuse to forgive and forget I'll never bury the hatchet ... t I'll never bury the hatchet Torn since I was born Detached emotions
61 2.Pull It And Fire ed in the Rio Grande2.Pull It And Fire[Intro] I'm well aware it's not even half past the week It's12 AM my boys are in bed and fast as ... hout So we'll ring these guns to sound off Break this life for now[Chorus] I'm well aware it's not even half past the week It's12 AM my boys are in bed and fast a ... wn You best believe I'm ought to do it over again[Chorus][Bridge] Swear I'll burn this ... [Bridge] Swear I'll burn this town one bottle of Crown Light one matc
62 3.Baptized in the Rio Grande ed in the Rio Grande3.Baptized in the Rio Grande[Verse1] Way down Bred by bloodsuckers And dying trees that scream'You'll never see past scrutiny.' Way down Absorb th ... ws like water It don't falter To manifest jungles of steel[Chorus] Born and raised In the bowels of the states Where glory days And doom are hand in hand When I'v ... rn and raised Baptized in the Rio Grande[Verse2] Weighed down Hope holds no water We don't bother ... olds no water We don't bot
63 4.Nothing King ed in the Rio Grande4.Nothing King[Verse1] He sits on his throne of pleather and foam He rules with a fist of plastic hollowed out bon ... hey relinquish the Crown you stood out cause no one else was around Now your big shit small dick pretentious prick What a suitable fit![Chorus] Strung out your wo ... ur sleeve Bow down I bow down to nothing nothing king![Verse1] Sits high on his horse he won't be ignored He walks like the Hoss and shouts at infe ... ke the Hoss and
64 5.The Vestryman ed in the Rio Grande5.The Vestryman[Verse1] Is there a reason for the things that I do My pocket's empty but my heart is still full Yo ... d I'm bound[Verse2] It's hard to handle when the flame gets you burned It's even harder when they're's nothing returned Love sick and tired despond the urge ... ck and tired despond the urge to persue You best damn well love her S
65 6.Blameshift ed in the Rio Grande6.Blameshift This time Ill leave the pieces where they lay It helps ... ieces where they lay It helps to know Ive tried in every way To make amends and reconcile its out of my hands Ive washed them clean on bended knee red water ran Ive been there before been pierc ... d Ive bent myself backwards into a u Broke bones bled for Done snapped my spine in two ... Done snapped my spine in two To make amends and reconcile its out of my hands
66 7.Breathing Through my Wounds ed in the Rio Grande7.Breathing Through my Wounds Can't seem ... ough my Wounds Can't seem to say right nowJust how I feel. All I want ... owJust how I feel. All I want to call my own Is something real. You dug a hole in ... ething real. You dug a hole into my heart You're there to stay. A tides turn the world still spins Now that you've gone away. I'm breathing through my wounds. All the words I said That I ... r thought you'd leave me here To
67 9.Drag the Blade ed in the Rio Grande9.Drag the Blade[Verse1] Stray off the path that hounds you Drown- your doubts are well in bloom Cohorts will drag ... m Cohorts will drag you under To keep your feet on the ground Inundat
68 10.September ed in the Rio Grande10.September[Verse1] She's nursing a heartache and has3 mouths ... g a heartache and has3 mouths to feed The struggle the burden A cross that's way ... the burden A cross that's way too heavy Why do you lie to yourself? Is it to keep your soul happy?[Chorus] She said'I cry myself ... Chorus] She said'I cry myself to sleep It's just I got one small fee to keep Three hearts from breaking.'[Verse2] September reminds her of ho
69 1.Wicked Wonderland oudly Our top is off let's show them off proudly Wicked wicked Wonderland It's like crossing the ... erland It's like crossing the Rio Grande You gotta have the cash in store To reappear on our front door Wicked wicked Wonderland It's like crossing the ... erland It's like crossing the Rio Grande You gotta have the cash in store To reappear on our front door Is this a fairytale? I see a hacienda No hablo English but you're on my agenda Where are all m
70 2.Wicked Wonderland(Extended Mix) oudly Our top is off let's show them off proudly Wicked wicked Wonderland It's like crossing the ... erland It's like crossing the Rio Grande You gotta have the cash in store To reappear on our front door x2 Is this a fairytale? I see a hacienda No hablo English but you're on my agenda Where are all my fri ... erland It's like crossing the Rio Grande You gotta have the cash in store To reappear on our front door x2 Can you see the flickering lights bab
71 15.It's Comin' r's Guide To Understanding The Roots Volume 1)15.It's Comin' The Roots is comin'(16X)[Black Thought] I rip the vocal backflip yo the k ... can drip it hipper than dip into calyp-so A-dios amigo which means I gots ta G-O Makes you wonder bout my number Guess my address or my P.O. here's a hint: I'm fr ... Phila with a Del but not the Rio Well I'm guessing here is like exactly where the Phi go Now we got the Phila-Del-Phi why not ... got the Phila-Del-Phi why not to
72 12.Fernando y el momento que pasaba parecía eternidad y sentí temor Fernando por la vida y juventud nadie pensaba en morir y no sien ... die pensaba en morir y no siento hoy verguenza al confesar que tuve ganas de llorar Algo había alrededor quizá de claridad Fernando que brillaba por nosotros dos ... ght Fernando You were humming to yourself and softly strumming your guitar I could hear the distant drums And sounds of bugle calls were coming from afar They wer ... very hour every mi
73 13.La La La ke a drum to the same rhythm Hear the whistle kick the ball The entire world soars like an eagle In ... world soars like an eagle In Rio we play like we dance Only today there's no tomorrow Leave all behind in this place
74 27.Can't Happen Here7' Edit ders just to take their share Planning for the future[Refrain:] And we're so abused and we're so confused It's easy ... d we're so confused It's easy to believe that someone's gonna light the fuse Can't happen here can't happen here All that you fear they're telling you can't happe ... nic planes for a holiday boom Rio deJaneiro in an afternoon People out of work but there's people on the moon Looking for the future Concrete racetracks nationwid ... e're so confused It's so e
75 31.Can't Happen Here7' Edit ders just to take their share Planning for the future[Refrain:] And we're so abused and we're so confused It's easy ... d we're so confused It's easy to believe that someone's gonna light the fuse Can't happen here can't happen here All that you fear they're telling you can't happe ... nic planes for a holiday boom Rio deJaneiro in an afternoon People out of work but there's people on the moon Looking for the future Concrete racetracks nationwid ... e're so confused It's so e
76 1.Rattlesnake inted the Rio Grande Am I the only the one in the only world? Oh oh oh oh oh oh oh oh Oh oh oh oh woah oh oh oh Woah oh oh oh oh oh oh oh Woah ... breath And my feet stuttering to make a path Am I the only one in the
77 1.Can't Happen Here ders just to take their share planning for the future and we're so abused and we're so confused it's easy ... d we're so confused it's easy to believe that someone's gonna light the fuse can't happen here can't happen here all that you fear they're telling you can't happe ... nic planes for a holiday boom Rio deJaneiro in an afternoon people out of work but there's people on the moon looking for the future concrete racktracks nationwid ... d we're so confused it's easy to(
78 14.Benz Friendz(whatchutola) featuring Andre3000 dz(whatchutola) featuring Andre3000[Pre-Hook Andre3000] I ... 000[Pre-Hook Andre3000] I told that bitch I'on't give a fuck about a Benz bitch I ... e a fuck about a Benz bitch I told that bitch I'on't give a fuck about a Benz bitch I ... e a fuck about a Benz bitch I told that bitch I'on't give a fuck about a Benz bitch And I don't want no bitch who need ... don't want no bitch who need to have that kind of friendship I told that bitch I'on't giv
79 6.Boom Boom its about to go go down all night. We aint goin quit and all I need is a few more chicks. Lets go! Them ladies be dropping so low man. Its hot ... hot in here and we got money to blow oh-oh The party is rockin The whole crew is poppin We own this We got this Lets go oh-oh Calling all sexy girls All around t ... dy go Boom Boom Boom New York to Cali Boom Boom London Miami Boom Boom Them girls be slamming Boom Boom Cause the body go Boom Boom Boom ... se the body go Boom Boom
80 8.Click Clack(Make Dat Money)[feat. Bianca Del Rio] ianca Del Rio] Gonna walk right through that door High heels on a hardwood floor They all comin' back for more It's a party ... n' back for more It's a party tonight Get it up and do it right this time Never gonna s ... right this time Never gonna stop till the beat is mine Come'round if you're so inclined It's a party ... u're so inclined It's a party tonight Where my girls go Gon' be a good show Hey girl you go gon'- gon'- gon' make dat money Body's insane Now g
81 7.Brazilian Love Affair le gather To meet the sunshine With open arms Reaching for heaven With open hearts And open minds I found a lover By the seaside With sexy bro ... rself be free In Bahia And in Rio In Sao Paulo In Brasilia Sandy beaches cooling breezes Sexy women calling ... ng breezes Sexy women calling to you For you ahh aha Aha aha aha aha
82 1.Honky Tonkin' Fool w-Red and Rio Grande/Deep Thoughts from a Shallow Mind1.Honky ... rom a Shallow Mind1.Honky Tonkin' Fool Red hung out at the point of tears He was a honky ... point of tears He was a honky tonkin' fool Ever since they brought that jukebox here Back in1952 He was the first ... Back in1952 He was the first to drop a nickel in When he danced with his first wife By'61 his wife was gone But that jukebox had survived It was three plays for ... a quarter I tur
83 2.I Don't Call Him Daddy w-Red and Rio Grande/Deep Thoughts from a Shallow Mind2.I Don't Call Him Daddy It was six in the morning when I made the county line T ... line There's someone I've got to talk to can't get it off my mind He is just a kid and he's in a pretty rough spot Two dimes ... a pretty rough spot Two dimes to make a phone call that's about all I got How's my boy ... about all I got How's my boy today? I know it's been three weeks But you know how far I've got ...
84 3.Reno w-Red and Rio Grande/Deep Thoughts from a Shallow Mind3.Reno Couldn't roll me a seven If you gave me loaded dice I couldn't draw a han ... ad whiskey There ain't no way to win This ain't the first time It's the way it's always been You know the Lady's alot like Reno She ain't got a heart And she don' ... awhile But there ain't no way to win I know she's a lot like Reno They're both out ... ot like Reno They're both out to break you Take everything you got When y
85 4.The Perfect Picture(To Fit My Frame Of Mind) w-Red and Rio Grande/Deep Thoughts from a Shallow Mind4.The Perfect Picture( ... Mind4.The Perfect Picture(To Fit My Frame Of Mind) Come on in close the door have I seen you here before? Well a girl like you can sure light up a room Pa ... ere's a thing or two I'd like to say to you There's someone who left me that I've waited for so long But just ... e waited for so long But just tonight I realized she's not coming back at all Funny thing how you walk
86 6.Red and Rio Grande w-Red and Rio Grande/Deep Thoughts from a Shallow Mind6.Red and ... m a Shallow Mind6.Red and Rio Grande Lyricist Doug Supernaw Lonnie Alkinson Producer Doug Supernaw on'Red and ... on Producer Doug Supernaw on'Red and Rio Grande'[Intro] One lone star waving in the wind A longhorn standing proud behind a rusty barbed wire fence Cowboy hats and heart ... Somewhere between the Red and Rio Grande Two old boots dusty worn and stained By the oilfields and the ranches and
87 7.You're Gonna Bring Back Cheatin' Songs w-Red and Rio Grande/Deep Thoughts from a Shallow Mind7.You're Gonna Bring Back Cheatin' Songs1 You say you've been Out with friends a ... tin' songs The kind they used to play in honky tonks You make me wanna turn the jukebox on And hear Hank sing about a love gone wrong Your cheatin heart will play In every corner ... e never at the place You call to say you're at You wear a cocktail dreTo the laundry mat Well I hear a lot of songs About the home and fam
88 10.Carousel w-Red and Rio Grande/Deep Thoughts from a Shallow Mind10.Carousel Lyricist Doug Supernaw Producer Doug Supernaw on'Red and ... aw Producer Doug Supernaw on'Red and Rio Grande' Like a kid on a carousel I go around in circles Not knowing whether ... n circles Not knowing whether to be scared Of all the ups and downs By the face you could never tell That inside I'm hurtin' I'm always on the move But never gain ... ide Like me do they ever want To get off of this ride And t
89 11.What'll You Do About Me w-Red and Rio Grande/Deep Thoughts from a Shallow Mind11.What'll You Do About Me All you wanted was a one night stand The fire of the ... The fire of the wine and the touch of a man But I fell in love and ruined all of your plans What'll you do about me? Imagine the faces on your high class friends ... I beat on the door and I beg to come in Screamin'‽Come on love me again” What'll you do about me? You can change your number you can change your name You
90 12.Here's To Lyin' w-Red and Rio Grande/Deep Thoughts from a Shallow Mind12.Here's ... m a Shallow Mind12.Here's To Lyin' Back in the same ol' bar where they said goodbye Eleven years of lonely bottled up inside Back in the same ol' bar wher ... ol' bar where her world came to an end When she caught him with his lover and he swore she was a friend Now she knows he's got a wife and kids at home But that d ... at home But that didn't seem to stop him eleven years ago And
91 14.State Fair w-Red and Rio Grande/Deep Thoughts from a Shallow Mind14.State Fair Nineteen hundred seventy three My second cousin Calvin and me We l ... for the State Fair Was mid October and the autumn breeze Shook the colors out of the trees Time was passing but who were we ... e was passing but who were we to care We were headed for the State Fair And I remember Calvin reaching underneath the dash Pulling out that pack of cigarettes tha ... found myself back there Going to(!
92 15.Twistin' Tops w-Red and Rio Grande/Deep Thoughts from a Shallow Mind15.Twistin' ... a Shallow Mind15.Twistin' Tops Writers Doug Supernaw Rick Robertson Here's ... upernaw Rick Robertson Here's to you with your champagne in hand Although the arms around you are another man's His million dollar house and his fine foreign car ... cry When the glamour fades into a lonely night Drink your bubbly give me barley and hops And on this s ... barley and hops And on this sto(!
93 16.Mesquite Cowboy Mind w-Red and Rio Grande/Deep Thoughts from a Shallow Mind16.Mesquite Cowboy Mind Writers Doug SupernawJustin White Another lonely motel r ... alled Certain Doom and I need to show85 Money's tight and mornings are rough cause at night I ... gs are rough cause at night I toss and turn Thinkin' I should change my course and head on home ... ge my course and head on home to here And I'm wonderin' if I'm broken down Thinkin' I should turn around Pick up my belongings a
94 17.He Went To Paris w-Red and Rio Grande/Deep Thoughts from a Shallow Mind17.He Went ... a Shallow Mind17.He Went To Paris He went to Paris looking for answers To the questions that bothered him so He was impressive young and aggressive Saving the world on his own The warm summer breezes and ... tered like splinters And four to five years slipped away He went to England played the piano And married an actress named Kim They had a good life she was a fine wife And b
95 18.Shut'er Down w-Red and Rio Grande/Deep Thoughts from a Shallow Mind18.Shut'er Down Writers Doug SupernawJustin White Parkview used ... nawJustin White Parkview used to be just on the outside of town Now it's right in the middle of a city that's grown all round it And the old folks there just sit and stare at the walls Except ... teared up when nobody pulled to the shoulder And some punks drove by and yelled as he s ... ks drove by and yelled as he stood at the casket
96 19.After The Storm w-Red and Rio Grande/Deep Thoughts from a Shallow Mind19.After The S ... Shallow Mind19.After The Storm Writers Doug SupernawJustin White Allen Huff They're about ... hite Allen Huff They're about to turn the lights out The car just gave out there goes this month's check Seems like everything we own is either falling down or st ... like before we'll find a way to make ends meet Beat the wolves off the door and get back on our feet Cause we've ridden out som
97 20.Wishin' Her Well w-Red and Rio Grande/Deep Thoughts from a Shallow Mind20.Wishin' Her Well Writers Doug SupernawJustin White A pocket full of wishes A ... n't the first time That I've stood here and thrown But ol' George ain't been ... own But ol' George ain't been too lucky And I've lost faith in Honest Abe Cause all I know is they ain't made good On one wish that I've made So now I'm wishin' h ... I was one who was holdin' her tonight But if she's made up her mind Then I'm ju
98 10.Secor Peligro ification To Cross the BorderJustification For Law and OrderJustification ... or Law and OrderJustification To Cross the Rio Seсor Peligro Seсor Peligro Lost all his amigos From Chile ... ost all his amigos From Chile to Panama And all points in between Exploitation ... oints in between Exploitation To feed the Corporations The driving force of any war Is always based in Greed Venezuela Watch your Back Seсor Peligro is on the att ... money Supporting him is
99 5.Talk Dirty(feat.2 Chainz) New York to Haiti I got lipstick stamps on my passport You make it hard ... my passport You make it hard to leave[Jason Derulo:] Been around the world don't speak the language But your booty don't need explaining All I really need ... explaining All I really need to understand is When you talk dirty to me Talk dirty to me Talk dirty to me Talk dirty to me Get jazzy on it[Jason Derulo:] You know the words ... n Derulo:] You know the words to
100 4.Rooftops in Spain ica-Kudos to You!4.Rooftops in Spain Drunken promises made upon roof ... runken promises made upon rooftops in Spain uh huh huh Uh huh Drunken promises made upon roof ... runken promises made upon rooftops in Spain uh huh huh Uh huh I walk your ga ... huh huh Uh huh I walk your gato back to your casa tonight I'll feed you más cerveza and wine rojo alright El ... veza and wine rojo alright El rio lobo del macho agua We get boca to

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.