Mojim Lyrics

sunny + place + it's + all + i + need 】 【 Lyrics 203 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 12.Sacrifices onths Kendall turned21 was up the street with21 They could see me online but they won't see me on the ones I got Dubai plates in the Californi ... state I got her waitin' at my place I got no baby on the way I'm talkin' Baby like Stunna I'm talkin' Baby like Face Lost millions in the past I'm talkin' maybe l ... t be raw out the gate I don't need another take40 got house on the lake I ain't know we had a lake She complainin' how I'm late I ain't know it was a date Niggas ...
2 1.What Kind of Love Is That? he broken places Fills up the lonely spaces Picks you up when you f ... spaces Picks you up when you fall down Drives you home when you drunk downtown or when you f ... u drunk downtown or when you fall of the end of the earth cause it's gone flat What kind of love is that? What kind of love is that2x Does it take ... f love is that2x Does it take all it can get? Unwind you with regret Turn a ... Unwind you with regret Turn a sunny day blue& black What kind
3 3.Perfect Timing irl drink all night it's perfect timing I took that pressure I made diamonds(Blinded) I'm on the road I been grinding(Shinin') Millionaire dreams I got ... nd it) Let's get to the money it's perfect timing[Verse1:] Another sunny day in LA just let the top down Pull up in that block on black shut the block down Shorty wanna roll with me yeah she in my to ... yeah she in my town Said they all sound the same but this how I sound Remember back in'06 we raised the clim
4 27.Last Day Alive d sisters it's time to jettison The world's passing by I think ... he world's passing by I think it's bout time that they let us in My medicine is like better gin Ice cold juiced sentiments By ... Ice cold juiced sentiments By all means I'm meddling With a vibe to thrive like gentlemen If I said I'm in i meant I'm in Cuz life's short like seconds and I don' ... nd there's final destinations all around me multiplying I'm vying finding the Mayans to ask about my complian
5 14.Keep Dreaming ay[Intro] It's like everyday I wake up to some new bullshit Somebody got something to say about me Ayo these niggas want to take my spot but y ... ause I just want to inspire y'all for a minute So you can see where I'm coming from Check it[Verse1] Thanks to the snakes who sit in high grass Or rats in fly tra ... fly trash I can handle curve balls without batting an eyelash Players should focus on their own paper in my class You will find that anytime I'm tested I pass So ...

6 1.Merry Xmas(feat. Monty) thing you need I can get for you be clear baby Girl you are my drug how I fiend for you beware baby Ay yeahh baby[Hook: Fetty Wap] This is Mer ... Merry Christmas to you We're all in love with Christmas it's true And all I want for Christmas is you I said all I want for Christmas is you[Verse1: Fetty Wap] I said ... you[Verse1: Fetty Wap] I said all I want for Christmas Hold up let's check my wishlist Giving you something different I'm where they say he isn
7 9.B.E.T. Cypher our faith all your senses covered in tape Fuckin' with them boys in blue chill out before I send them rags at you You running to the cops sayi ... ops saying'How we do?' Saying it's just rap and them lines ain't true So I just do Q fuck it a ménageà two or maybe trois Baby girl ... two or maybe trois Baby girl need a papa I be her dada Coochie smacking give praise to ... ochie smacking give praise to Allah Get blazed in my car with Oxymoron Rock Rock got it Rock cam
8 11.Paris on a Sunny Day aris on a Sunny Day Another flight to paradise But ... nother flight to paradise But it's too far from home The perfect weather's nice But ... he perfect weather's nice But it's not where I belong I know this is a life that I signed up for But I don't ... t I signed up for But I don't need another stamp on my passport To know where I'm going Cause I'd rather be nowhere with you Know-it- ... r be nowhere with you Know-it-all's around me Telling me what I n
9 7.Tomorrow(Feat. Step Brothers& Rakaa Iriscience) verse Yes it's Evidence Who wrote“For Whatever It's Worth” I let the ink bleed'Cause when I squeeze ... nk bleed'Cause when I squeeze it's cohesive Make a beat release the cold pieces That's the sound when I am down and out Round and round we go round another rounda ... it can buy me other things I need What? Do you think it's time to break the gate again I motivate and think bigger than money out the ATM ... bigger than money out the ATM It's as good
10 6.Sunny December d On6.Sunny December love is a disease it infects what you believe about yourself and the others you ... t yourself and the others you need love is not kind it won't smile and it won't shine it isn't there when you ... shine it isn't there when you need it. you can't save it and you can't delete love is cruel and unforgiving and love is usu ... nd unforgiving and love is usually unwilling to give you back what you've been building it will scorch the earth just
11 7.Calling Your Name pe)7.Calling Your Name feat. Ellie Goulding Producer Goose[Intro Young Thug and Ellie Goulding] You know we can get away Because I'm c ... we can get away Because I'm calling your name You know we can get away You know we can get away Because I'm c ... we can get away Because I'm calling your name Because I'm calling your name[Verse1: Young Thug] I'ma hit it never pass it Booty fat like she eat asses You can't see you ... e eat asses You can't see you need
12 6.A Sunny Day Be6.A Sunny Day Lyricist Sarantos Composer Sarantos I see a family And I sit and wonder Across my path they wander Seeming so happy and enjoying eac ... happy and enjoying each other It's such a beautiful day What do you say? Isn't it such a beautiful day today? ... t such a beautiful day today? It's a sunny day The sky so bright the air so clean The wind innocently stirring A gentle breeze I close my eyes take it ... reeze I close my eyes take it all inside Th
13 14.Hope(Featuring Bernz) I ain't calling him a racists if you thought so you's a dummy Death is chasing me while I pursue this money kind of funny ... rsue this money kind of funny It's a sunny day in Killer City if you feel it split a philly Skip it you can feel it with me Ces about to kill it re ... ith me Ces about to kill it really Let somebody write for me? You's a comedian Silly Wayne signed to Sony homie We are not Milly Vanilly You are not ready steady ... op me from feelin good Yeah
14 22.Never Going Back the phone all night with the girl I like that she claims she's freak ... e that she claims she's freak It's straight I would neva go back I could neva go back but it would be cool to see Rise and shine get up off my ass and mash for ca ... have to wait I ride a bucket it's kinda of rusty but I blast the base On the road again for the prods we in The block used to be ... ds we in The block used to be sunny but they snowed it in Now the junkie scrape change for the doll
15 22.Never Going Back the phone all night with the girl I like that she claims she's freak ... e that she claims she's freak It's straight I would neva go back I could neva go back but it would be cool to see Rise and shine get up off my ass and mash for ca ... have to wait I ride a bucket it's kinda of rusty but I blast the base On the road again for the prods we in The block used to be ... ds we in The block used to be sunny but they snowed it in Now the junkie scrape change for the doll
16 13.Carmelo shine but it's ova I smoke too much that I should be a weed grower Had the top back then I though I told ya I'm just a soldier hustle how I'm' ... 'm stuntin' by myself I don't need nobody else I'm just goin' to the sixtees game homie ... in' to the sixtees game homie place yo bet From the city where it's always sunny where I sit Lookin' back to when I was just that lil' nigga on the step Thinkin' back to when I was just that lil' nigga tryna ... sound We came up
17 11.Cry Your Heart Out urs-Right Place Right Time(Special Edition)11.Cry Your Heart Out Composer Olly Murs Arranger 歐利馬斯 Do do do do do do do Oooh Do do do do do do do Do d ... o Hey! I'm back again now its sunny in my mind And I don't miss the rain Used to feel it ... miss the rain Used to feel it all the time Put away my troubles I left them ... away my troubles I left them all behind Now every time I look up Clear blue skies Here you come again like a cloud in my view Your block
18 20.Perfect Saturday orries at all Another sunny day in LA that's time we roll Hear my homieJ cuz he rolls the blunts tight Head's still spinnin from the freaks last night Yea ... e in Bruse everything that we need Layin back to the crib smoking endo weed ... to the crib smoking endo weed It's the perfect Saturday there's knock on the door Man these girls a bit early ... r Man these girls a bit early it's a quarter to four Man we shoot these freaks I'mma see in my bed Open the door a
19 15.No Stress K-Rino] Y'all don't know me haha You bout to get to know me real good come on Ain't nothing wrong man everything is good When you see me drop ... is good When you see me drop all the drama Watch how you do this[K-Rino] See I know that life can be scandalous I'm a wizard not a genie but I'll grant a wish Ev ... t I'll grant a wish Everybody needs a place that they can go rest So right now you can c ... go rest So right now you can call me Mr. No Stress No storms e
20 11.Birthday Song w I spend all this time setting up picnic table playin for sun shine but you never souled up not now you never bother to come mine I heard thr ... I would..like to say I didn't need you here anyway but I wish you would've gave me the answer that's at least you could've done I'm through with the way in around ... me! Happy birthday to me me! It's my party and I cry if I want to put the tale on the donkey compare whale to a monkey I snail to a bumble B inhale when it ... to a

21 12.Forever('Forever' album) r I'll be all you need You're one of a kind baby It's a miracle how much you touch my life yeah I feel like God has sent his favorite angel There is nothing like having a man when y ... hh What you do to me I can finally see what love is Don't want no one else but you Don't know what you doing But you got me loving you And I'm no longer living a ... I'm no longer living a dream it's reality Oh what feeling So say that you'll never let me go oh oh[Chorus:] Baby yo
22 12.Modern Man it In the place where they may get face lifts Instead of trying to get a bit of entertainment Walk a thin line on an incline ... alk a thin line on an incline All above a little bit of sentimental circus And we thought this what we we're owed I think these motherfuckers maybe getting nervou ... wait faithfully primed Get a place and a time shit I been casing your grind You ain't even re ... g your grind You ain't even really seen and running with the coldest TheJD in m
23 11.Cry Your Heart Out 切就緒(Right Place Right Time)11.Cry Your Heart Out Lyricist Carsten Mortensen、Wayne Hector、Olly Murs、Lucas Secon Composer Carsten Mortensen、Wayne Hect ... o Hey! I'm back again now its sunny in my mind And I don't miss the rain Used to feel it ... miss the rain Used to feel it all the time Put away my troubles I left them ... away my troubles I left them all behind Now every time I look up Clear blue skies Here you come again like a cloud in my view Your
24 6.Unstoppable anybody really wanna get inside of my twisted mind So sick your never gonna find something Like it like me like this like mine Like out of the ... ghter day So they can take it all away Well we got sick& a made a little family With a name& grain with a sanity Bigger tragedy To a fucked up galaxy Consumed by ... nsumed by so many little bit fallacies Gotta find another way to get up out of the hell& start handing me Unstoppable like an HIV And your arteries make it hard t ...
25 8.Sometimes for rain Needed to wash away those sins and pain He cried'I'm going I'm leaving No time to think about sens or reason' He hit tie road to fin ... old friends drifted far away All he's git's a hope for yesterday Sometimes you need a change of scene Sometimes you got to change the situation You know what I mean? Sometimes you ... ow what I mean? Sometimes you need a change of scene Sometimes sometimes I just wanna scream Faiths a siren melody swimming against the
26 7.On Mine too long Sunny get it on so that's… to my niggers But I swear we go abroad! So I'm waiting for my time so good for you! But I focus on mine!. ... feeling like the only thing I need is a bottle Because I don't smoke… my sorrows. I'm looking for hope I found these pages in the Bible I ... nd these pages in the Bible I need revival and I'm grinding need the money for survival Cause I grew up in a ... survival Cause I grew up in a place where the niggers talked
27 15.Underwater-Too Much Much It's.. It's been a.. it's been a second since I saw you And uh.. when I get my own ... ou And uh.. when I get my own place I guess we're Gonna cake it again but.. I don't re ... cake it again but.. I don't really know What's right for us cuz.. Mateo is tryna.. I mean we're ... Mateo is tryna.. I mean we're all kinda a mish We're all that's happened for and I'm not Saying that.. I'm begging for your bag that is I'll drop this on our anniversa
28 9.Hold On To see a sunny day Nothing good has come your way for so long You ... come your way for so long You need someone to understand this place your heart is in You just want to dream again and believe Pre Chorus Your skies may look dim and grey But know your breakthrou ... that flowers bloom when rain falls You just hold on Vs2 You ask when will this go away Know that God can feel your pain Believe He'll never f ... our pain Believe He'll never fall short of His word
29 11.One Day sed Cause all I ever known Is being in the moment Like I am with you tonight And I could never guess you Pick apart my heart and Put it back t ... ime And live our lives Stars fall harder From higher places Love gets lost And expectations Let's just take it one day at a time And live our lives We could tell each other Everything w ... t is where I want to be Cause all I ever known Is being in the moment Suddenly you're here with me Now I wanna say forever But I know ...
30 8.Grow Towards the Sun s to your place i'm buying gums at the store And the slobs aren't there open road ... slobs aren't there open road it's a cooling ride across a sunny town i am about to explode i'm a king with no ... to explode i'm a king with no need for a crown Cause i know that you grow towards the sun that you shout and dance with glee birds and bees will have their fun st ... slobs aren't there open road it's a cooling ride across a sunny town i am about to explode i
31 5.Santa Ana Wind above it all Sometimes in the middle of the night I can almost see the stars Living in L.A. makes me think of you I think about the good time ... nk about the good times doing All the bad things that we used to do I walk the streets at night To remember why I feel so bad I walk the streets at night It helps ... he cold We run from the light It's the only way we know I wanna find a better sun I wanna find a better world I wanna find a better heart So I can find me a bette ...
32 6.Freak Like Me ]watching all you want is money Take over take over Do you know when you get up if you ever was a[?] They over they ... ever was a[?] They over they all[?] Money money money goes turn it up and turn it down Coming out[?]tell me when you hit the ground[?]you let it go ... it the ground[?]you let it go it's a[?]place you know And you don't know and you don't know Freak like me freak like me you a freak like me Freak like me freak like me me ... You want you never stop[
33 6.Walking away man You really can't hold on to'em for too long They say the same way you get'em is the same way you lose'em right? Haha true story haha I kno ... e dollar sign You can lose it all fast look at how Dolla died(damn) Life is a horror show(uh huh) livin is horrible Death is a guarantee(uh huh) you go when you g ... eah) Attackin the competition it's nothin they gotta listen(Kali) All of my old friends all of my ex chicks Both of my baby moms and my next bitch Fuck ..
34 2.Capital Crime sorry but it's comfy over here man Now I got my feet up cold I turn the heat up Them hoes ain't fucking with these they so b-cup Here's anothe ... d from the catacomb Turn your place of residence into a battle zone[You suckers is old school they so Battle Toads?] Man I'm keeping niggas' interest like a fucki ... ne and only In the flesh cynically Sierra-Leone And fresh to death big homie and them reps the best You knew you knew him from somewhere you request the Quest-lov ...
35 10.Island Lover she gone it's like he don't know what lick him She get a Island lover fi kiss her up under cover What Shaggy tell them Island lover To kiss a ... d torment her life Like you really don't believe she leave you for another guy She wants a... Island lover To kiss and caress her under cover Island lover To kiss ... one foot trough the door(ME) Need some time by herself she feeling so insecure She decide she's gonna venture on an island tourJamaica! Island of the ... nd tourJama
36 9.Pimp the Ho p that ho It's like Too Short raps been around a while I rocked to the beat and got my own style I'm from the O city and I said it before I wa ... it before I was born to mack call me Playboy Short You wanna get freaky? Look at the time We could do the nasty but ... ime We could do the nasty but it's almost nine My show starts at ten I gots to go Like the mack said homie pimp the ho Check it out everybody if you got two ears ... homie pimp the hoes Ain't no need in pl
37 7.Tell The World worse And all of my hopes and dreams Come crashing down to earth No matter how bad it seems… Any time I wake up and I see your face Every sing ... our face Every single morning it's a sunny day Don't know how I ever lived life without you But girl you got me running to the highest ... got me running to the highest place So they can hear me screaming from miles away Gotta tell the world how I feel about you Tell the world[x3] Gotta tell the worl ... This ladder I'm'bou
38 12.Inkredible(Remix) ing Macks All type of guns with accessories I'm like Cosby for the bills I ... 'm like Cosby for the bills I need mills like Stephanie Pussy niggas can't stand next to me I've got dope and ecstasy Keep em floating like both of the levees bre ... t I gotta get this money Mane it's right here in my face I got the Devil on my back I don't wanna be up in that ... k I don't wanna be up in that place My mom tell me to be safe I just keep running in these streets I can't stop
39 4.Can't Take It With You ou To the place you go Can't take it with you To tplace you're going Money money makes any day ... ing Money money makes any day sunny Work your way up to icy altitudes Get to the top til you start to cough A modern King Midas with no time off Money money sweet ... ith you Get your share before it's gone Don't care who you're stepping on Cannot take it cannot take it with you ... ke it cannot take it with you All in awe of the paper tiger Love for sale if you hav
40 10.Vanity rse1: Blu All alone unplug my phone Back in the zone been home but been gone Prioritizing life in case I do not live long And fin ... ase I do not live long And finally found some time to sit down and pen this song Might as well try to tell you how I feel when I feel And not just when ... when I feel And not just when it's time to pay some bills life is real You can miss it everyday trying to get a little pay Fill the page with some change Try to f ... t hey What can I say? T
41 2.Reality es For me it's a beach bar Or on a boat underneath the stars Or with my band up on a stage For a while everything's okay For some ... le everything's okay For some it's a fast car Moonshine in a mason jar And everybody has their way Somehow to escape Reality yeah sometimes life Ain't ... ity yeah sometimes life Ain't all that it's cracked up to be So let's take a chance and live this fantasy'Cause everybody ... this fantasy'Cause everybody needs to break free f
42 14.Over And Over n I tried all night but I couldn't find the answers no I gotta make it work cause I'm running out of chances Yeah I must be out of my mind And ... I must be out of my mind And all the melodies coming back to me I think I'm feeling just fine City lights and just a few more miles to go I do this ... ew more miles to go I do this all the time Why do I draw these lines They keep me out of reach ... nes They keep me out of reach It's not what I wanted no But it brings me t
43 16.Please Respect It inst the wall learning right from wrong They say my-me for the outcome ban my records Check it don't have to bump this but please respect it I ... eather this storm And make a call up there of God I hope he answer his phone They say my music for the less fortunate people in the bad ... s fortunate people in the bad place What about all the victims and children with a sad case I'm they big homie and I won't turn my back for none of y' ... 't turn my back for none of y'(|
44 10.Keep Movin' On They said it's due to regulation and higher taxes They ain't give me no notice they knocked me off my axis I can't pay the electric bill ... I can't pay the electric bill it's total blackness I suggested some incentives for innovation But that was met with resistance like ... was met with resistance like it's a sin of Satan I'm losing my patience over here I'm sick of waiting And I ain't never expect to be in this situation And the ma ... cans that's shining through Y'al
45 7.Money Goes Honey Stay(When The Money Goes Remix) y Skies Replace The Sunny Days Hey Hey Hey Hey Hey Hey Hey Hey When The Money Goes Will The Honeys Stay When The Gray Skies Re ... ys Stay When The Gray Skies Replace The Sunny Days Hey Hey Hey Hey Hey Hey Hey Hey It Was ... ey Hey Hey Hey Hey Hey It Was All GoodJust a Week Ago Shoe Box Full No Sneakers ThoJust Moved In ... No Sneakers ThoJust Moved In it's Been a Week Or So Brand New Coupe So The Seat Could Go White Bent Light Tint Ridin Like WTF Is An In

46 10.Set Up y changed all the laws It was a set up Lockin' all the young homies up Gettin''em all shot dead in the streets Straight set up I remember when the world went crazy Crack cocaine hit the streets in the80's Right bef ... ck they was smokin' fat They called it freebase and rich folks did thaIt's all good but nobody in the hood Put powder in water and cooked it they never would A white boy did it showed niggaz how to get it Th ... ur sack You makin' your money (|
47 7.The Dog Song and Vine. It's made for gamblers who lose a place for brave men to whine. Every so often there's trouble somebody could lose a life. I just sit on the back porch and eat apples ... a comes to visit she can talk all day and night. Cursing the republican government I can't say if she's wrong or right. I said I admired her hatred I'm not one to ... being abused. I began to tell all my friends about these dogs in need. I said「Did you know in some parts of China ...
48 1.Nothing Left To Say loor This place I never knew departing from me I'm sure Awaiting the hand of God knowing I stand to f ... nd of God knowing I stand to fall I stared into the pitch black to no hand at ... the pitch black to no hand at all You're all alone and you think of home Places you may have been and who you've known This beauty they speak of I cannot see As I imagine as a child ... t see As I imagine as a child it's make believe Good ideas hard to find get one and sta
49 1.Island Swing r> Verse1 It's a sunny day in the islands The porch swing begins to sway My arm's around you and we're both smiling It feels good to get away Time to ... to get away Time to relax no need to hurry This tropical place brings relief Life is so calm here theress no ... fe is so calm here theress no need to worry Now I'm so glad that Chorus We've got the summer wind behind us Blowing our dreams upon the sea The sun is shinning yo ... swing Verse2 Looking back on
50 8.Pistachio born on a sunny day Birds chirping The doctors putting they work in I arrived during hard times most certain Grateful never hateful I don't ha ... ive there you don't know what it's like Where I come from these streets don't give a fuck about you Stay low Get your own paper Absorb the elements Remain calm an ... me with that bullshit}'Cause yall niggas thinking it's right.'[Lounge Lo] Life's a struggle To me ... e Lo] Life's a struggle To me it's like ohh God And
51 3.Forever r I'll be all you need You're one of a kind baby It's a miracle how much you touch my life yeah I feel like God has sent His favorite angel There is nothing like having a man when y ... oh What you do to me I can finally see what love is Don't want no one else but you Don't know what you doing But you got me loving you And I'm no longer living a ... I'm no longer living a dream it's reality Oh what feeling so say that you'll never Let me go oh oh Baby you know yo
52 11.Welcome2 Houston g-Boss Of All Bosses11.Welcome2 Houston[** feat. Chamillionaire Paul W ... ** feat. Chamillionaire Paul Wall MikeJones UGK Lil' Keke Z-Ro Trae Rob G Lil' O Big Pokey Mike D Yung Redd][Slim Thug] Slim Thugga Muthafucka!* Now welcome to th ... er than the boss when I floss It's Slim Thugga Muthafucka still breakin' boys off[Chamillionaire:] Hmm got plenty cheese plenty carrots man we looking like some c ... ooking like some caterers And it's looking like you haters
53 4.Oh Men! Sometimes it's just a bosom sometimes it's just a wiggle sometimes it's just the rump or just the jeans or just the jiggle be they schoolgirl be they teacher be they housewife be they hussy be they s ... ussy! Now I don't think we're all the same but I think there's few exceptions- yes we ... here's few exceptions- yes we all love to lech we're all slaves to our erections. And they say we don't grow up that we ... say we don't grow up that we all jus
54 4.Money what you need to just get by Money honey ain't it funny? Money people wanna die It seems without money people cry people will lie You cannot ... eye I wonder why The root of all evil let me teach you now who am I? The MC teachin' my people'Don't live that lie' You got to get money but don't let money get ... No you takin' a short Yo you need the money of course you need it to live(Yo what you put your money on Kris?) Yo right on my kids[MC LYte:] M-o-n-e-y don't ask
55 5.Lily White Way Way I need inspiration I'm so disconnected I look to the streets but they're so disinfected I wish that I came from an edgier ... sh that I came from an edgier place With taxis and transients up in my face Where you write what you know and you know what you write Will be hailed as the second ... appreciation for Seventy and sunny and one for the money And two for the show on my lily white way There lives a black man the seal has been broken And they marv ... o but his co
56 6.Be Prepared s whole shit's kind of funny Went from who got the props to nigga I got money Everybody reachin in the same pot of honey Scramble in the stree ... eets but your eggs look runny Sunny I excel you can't tell Veil my brim to those before him Swim with the fishes wish for a better year I'm no shuck but life I sp ... they cheer I've been peepin y'all my whole career When the road get tough curve out two hands I steer Want to see how life look from a pier It appears that ... k from
57 6.Eat To Live ayin' for all of those who ain't got it We gotta get it there we gotta get it here Yeah the people starvin' for somethin' new we starvin' for ... fiends with they smoke to the place of God Hopes and dreams pourin' out the holes in they face and arms Little man in the face of harm if he don't eat He ... ce of harm if he don't eat He need energy so when he go to school he can compete And keep up ... ol he can compete And keep up all he got is bodegas But hey he only got
58 6.Till Death Do Us Part s Playing all the tracks and songs That reminded me of how we used to be Beautifully you and me truthfully who can see Beyond the never ending ... ee how fake you had to be Actually you held the gravity inside my galaxy And now she's asking me if we can still be in connection Nah but let me leave a suggestio ... et me leave a suggestion From all the consequences you should have learned your lesson I ain't the type of brother made for you to start testing[Hook: x2] Oh why ...
59 3.More Than did a man need to be free of his sin To see the face of the moon and feel the warmth of a friend? I come from miles and miles away from a far ... s away from a far and distant place But I pray every night to dream of the light of your face The more I know you I love you Chorus1: More than moutains of jewels ... than shade under a tree On a sunny day in Tennessee More than I love me I love you Wish ... han I love me I love you Wish all the people throughout time knew w
60 2.Whatcha' Got t on the wall got chased by the law Once got soul in the ... the law Once got soul in the place full of flows Never given the zone had to create my own As clean as the nose on my face that I ... as the nose on my face that I placed To the stone had to stake my claim to the thrown Ain't no mistaken the sacred in his tone Ali the new name by which greatness ... by which greatness is known Y'all act like I'm seeing is a new sport Your too inexperienced your teeth are too
61 11.Take Me Home mine I really shine my given time is this Live and die with the grind driven by the fist Where you do ... iven by the fist Where you do place my name if I never played your game? We don't race the same I don't run inside no painted lane Plus y' ... inside no painted lane Plus y'all pace is strange y'all either stop or you sprint Run when it's sunny and hide if it change to rain I wouldn't be half the Ali that I am if I slowed myself up and tried competing w
62 12.All I Need Is A Heart ngs12.All I Need Is A Heart Lyricist Scotty EmerickJohn Scott Sherrill I got it ... kJohn Scott Sherrill I got it all figured out I know just what it's gonna take And ain't nothin' that can't be put back Together when it breaks ... back Together when it breaks All I need is a plan a place to begin And a way to understand How to put back the pieces again Don't ... t back the pieces again Don't need another sunny day What good would t
63 10.Altitudes Attention all passengers We'd like to welcome you to Flight919 headed to Raleigh North Carolina Where the temperature is currently a ... he temperature is currently a sunny eighty-five degrees My name is Simone and I'll be your flight attendant for today Once we reach our intended altitude of thirt ... off for the evening Attention all passengers this is your captain speakingJust wanna thank y' ... in speakingJust wanna thank y'all for buying tickets just to ride with u
64 16.72nd& Central d!(313) Y'all don't run the streets the streets run you Put a gun to your kids'Art of War' Sun-Tzu In the jungle stay humble or stumble and fu ... in yo' apartmentJumpin outta places where it's real dark at uhh(EIGHT BY EIGHT) You're carryin weight hey but wait A lot of hungry niggaz know where you stay Address your add ... ress your address change your place before you spray nigga(NINE BY NINE) I learned a lot from stank if you got bank Fuck buyin gats bitch get a tank
65 7.Spending Time With You and We're all alone Our pagers and cell phones shut off Hot ... and cell phones shut off Hot sunny heat Cool ocean breeze The sand beneath our feet The crashing waves are like music Found a ... waves are like music Found a place to sleep Passion fruit to eat Use all our energy Under the moonlight making love[Chorus] I don't think nothing can compare Nothing better than(Time) Nothing better th ... l Heaven is close My favorite place is where you are So we don't
66 9.Keep Runnin' I pledge allegiance to getting my cash on Either ligalo with a glock and my mask on I gotta go get it cause I got an appetite Down to run up ... residence and blast on sight It's for the paper it's for the bread it's for the feddy Seventeen stash spots between the Dodge and the Chevy Fuck the whole wide world ... evy Fuck the whole wide world it's just me and my songs Constantly moving on to find a better ... ly moving on to find a better place to cal
67 7.Life Is A Struggle& Pain t see the Sunny days'fore the rain G-O-D please Help me to maintain because I don't Wanna die if I'm living in vein[Cl'Che] Sometimes I just w ... es So many negatives I can't fall Got my cheese and Pac's are posted on my w ... e and Pac's are posted on my wall If I make any more mistakes I can now learn from em ... takes I can now learn from em all Cause I'm grown now I found him so you know I'm strong now I write my songs with plenty of pride For my people that done b
68 1.Mid-City Fiesta hes Love called up He knew a party we could rock Sometime around8 yo we can't be late So straight I'll pick you up at seven dig inside the cra ... s to get the cake Word up! I called the posse we can all roll out'Cause once we step up in the party yo we make the ladies shout People Under The Stairs yeah and you know we got the clo ... out the black book tried to call up this stunt She wasn't home so I paged her left the celly on roam And we out to the night right on Pic
69 2.Body Bumpin ime and a place We meet when it's sunny Miami paradise I don't need your money We can walk in the sand hand in hand I can be your girl And you can be my man Fast life took her ... be my man Fast life took her all around the world Didn't know didn't care'cos she was my girl(one night) i bought her cars some rings and furs I gotta say in a w ... s I gotta say in a way I was fallin' for her This girl was one sore-e
70 2.Every Time It Rains l Downing-All the Man You Need2.Every Time It Rains Verse1 Your gone...?and ... s Verse1 Your gone...?and it's hard to take that you're not laying here with me. On a day like this its more of a reality?Just an empty room and memories of w ... onder when this pain) will finally fade away?When your face is only a passing memory. Chorus(I think of you and me and how it used to be it stays heavy on my mind ... time it rains Affected by it all tears drop l
71 6.Smokestacks ailed. No need to wait for tomorrow cuz everything is blowing up today. The grass beneath my feet is a synthesized version of the work of a dy ... open spaces Trees Plants and sunny days are all in line to be replaced with smokestacks Concrete and power plants With therapy cosmetic surgery and waist reduction plans No compassion from our sky ... ing but nothing has worked No need to worry about tomorrow Cuz everything is blowing up today I'm in and out of clubs an
72 6.Sleep watching all y'all And the troublesome time filled anxieties just keep f ... e filled anxieties just keep falling on And a dream world line up in your mind just keep on c ... up in your mind just keep on calling y'all The shining lights of stages after the show are faded The crowd is gone away and now the dawning day Gives way to creatures lurk ... gently Listening intently to all of the things they have to say A day of work completed a night of rest is ..
73 5.Lovers Of Loving Love faces In sunny places Being in love it feels so great Aall i need is Two ingredients My buttercup And the perfrect ... My buttercup And the perfrect place Me and you Here's what we'll do Walk hand-in-hand Into lovers land aah You're the best And i can't resist A kiss on the lips a ... way In slow motion So special It's so special You the girl i see I am your boy to be I'm so happy I'm so happy That i'm a boy and you're a girl alright I'm so hap ... me I'm
74 3.Cloud Of Dust isley-Who Needs Pictures3.Cloud Of Dust West texas forecast more of the same ... xas forecast more of the same Sunny and mild no chance of rain That old john deere tractor ain't moved in days Oh but he's out there climbin' back on Because he's ... t to admit that his crops are all gone She stares out the window fightin' back tears And watches him wastin' his time in the fields They're havin' problems payin' ... 't be long Before the bank finally places a l
75 10.Still I Rise the only place to go The only place for us I know try to make the best of bad situations Seems to be my life's story Ain't no glory in pain a soldier's story in v ... nobody live this life for me It's a ride y'all a long hard ride[2pac] Somebody break me i'm dreamin i started as a seed the semen Swimmin upstream planted in the womb while sc ... projects ain't no sunshine No sunny days and we only play sometimes When everybody's sleepin I open my window jump to th
76 3.Blackout And I see all ya niggaz tryin to glance at the Kiss Cuz I walk around with your whole advance on my wrist Phonin your women drunk off Corona's ... the main Light in the green I need to bug it even though I look right in the beamJudge find out ... ght in the beamJudge find out it's my team he boost they bails Niggaz floss on their album try to boost their sales We put our pies on the table when our eyes on ... untains will try to slay you Call me raspy tell you what I w
77 13.Blackout And I see all ya niggaz tryin to glance at da Kiss Cuz I walk around with your whole advance on my wrist Bonin your women Drunk off Coronas-n- ... the mean Lightin the green I need the Buggy Even though I look right in a BeamJudge find out ... right in a BeamJudge find out it's my team he boost they bails Niggaz floss on their album try to boost their sales We put our pies on the table With our eyes on ... untains will try to slay you Call me raspy Tell you what I wan
78 7.Once Was A Time I Thought no Moon At All o Moon At All Once was a time i thought Love could be sold or bought Everything fell in ... or bought Everything fell in place for me The fashion of passion i rationed with caution Because of the notion the potion of passion Had never been passed to me ... e But since it was sunday and sunny i went for a stroll The peanuts and pigeons and people put me in a hole A blessing refreshing in you did unfold Dispelling dep ... or bought Everything fell in place for me T
79 8.Life in the City Have mine it's better on you anyway Nobody's perfeall the time oh... Chorus: But I know you And you know me And ... know you And you know me And it's alright Waking up gonna buy me some shoes Take a long walk out of the hindsight start anew Look around maybe buy a new topcoat ... rough Rain through on you Yes it's true that Nobody's sunny all the time oh... Chorus And it's your life and it's my life It's our life in the city(Life in the c
80 6.The Hustler u I don't need a hound You think your lost I got you found You're surrounded though you think that they can't see Your castle w ... t they can't see Your castle walls they all will fall You'll be surprised that all in all Nobody really cares at all You won't believe the biggest xxx I can bite your heels when you crawl The pain will come from those so sm ... ain will come from those so small Go cry wolf or better you should scream Though you'
81 9.Soundtrack to a generation way On a sunny day floating through the open window To the cool inside where we lay side by side How can anything we feel ever mean so much A ... mer love? How can anything we need ever get in touch With the meaning of A whole life waiting wishing suddenly That ... waiting wishing suddenly That it's going to be the real thing Or separating try your luck again ... eparating try your luck again It's just part of the adventure Holy cow you do it to me now The soundtrack
82 6.Soundtrack To A Generation way. on a sunny day. Floating through the open window. to the cool inside. Where we lay side by side. how can anything we feel. ever Mean so m ... mer love? how can anything we Need. ever get in touch. with the meaning of. A whole life waiting? wishing suddenly. that ... iting? wishing suddenly. that it's going to be The real thing. or separating. try your luck again. ... arating. try your luck again. it's just Part of the adventure. Holy cow. you do it to me now.'the
83 12.Rap Like Me sold and it's hard to believe Well it's true homeboy it's not a lie I used to sell tapes on sunnyside I used to catch the40 bus around the way Me and fred benz slanging tapes ... and fred benz slanging tapes All these things that we did Grab the microphone and start screaming'bitch!' You fronting mc i hate to cap You make hit records and ... s When i walked into cali the place was packed Sir too$hort'don't stop that rap' I keep rapping my rhymes ... rap'
84 14.Bring'em Home Safely s hour of need.'[verse one- red hot lover tone] Cries of wait please wait wiggity wait but kuwait won't wait Desert shield a field full of con ... es asunder When things were really sunny strictly for the money The money.. yo money You might reinstate the draft and i'm gettin bummy So i clear my head by goin test ... my maker in this blood filled place Please bring'em home safe'baghdad radio is c ... m home safe'baghdad radio is calling for terrorist actions Agains
85 5.Someplace To Come When It Rains David Allan Coe-Invictus (Means) Unconquered5.Some ... (Means) Unconquered5.Someplace To Come When It Rains The lady you see me with now and again in this dimly lit hideway ... ain in this dimly lit hideway place With eyes deep as midnight and smooth golden skin And that warm look of love on her face And you say ain't he lucky just look ... ou don't realize I'm just someplace to come when it rains Someplace to hide when she's tired of the ride just s
86 14.One Big Fiesta br>[mase] All out we don't stop we don't don't stoAll out we don't stop we don't don't stoAll out make it hot don't stop c'mon C'mon harlem world make it hot don't stop c'mon ... make it hot don't stop c'mon All out all out[stase] Yo yo i'm the perfect example of a chick that's classy Flashy sassy papparazzi don't harrass me Move too swift for y' ... rrass me Move too swift for y'all chicks to pass me Anything y'all wanna know come ask me How come whe
87 9.Pimp The Ho p that ho It's like too$hort raps been around a while I rocked to the beat and got my own style I'm from the o city and i said it before I was ... it before I was born to mack call me playboy$hort You wanna get freaky? look at the time We could do the nasty but ... ime We could do the nasty but it's almost nine My show starts at ten i gots to go Like the mack said homie pimp the ho Check it out everybody if you got two ears ... homie pimp the hoes Ain't no need in pla
88 3.Foreigner Suite r to that Sunnyside road Over to that Sunnyside road Fortunes come and fortunes go But things get better babe that's one thing I know And I'm over to that ... g I know And I'm over to that Sunnyside road Over to that Sunnyside road I have a friend that I have met Who gives me love and a certain respectJust a little respect everybody ... st a little respect everybody needs just a little respect That means you you you you you you you you you And in a little while o
89 1.Foreigner Suite r to that Sunnyside Road Over to that Sunnyside Road Fortunes come and fortunes go But things get better babe that's one thing I know And I'm over to that ... g I know And I'm over to that Sunnyside Road Over to that Sunnyside Road I have a friend that I have met Who gives me love and a certain respectJust a little respect everybody ... st a little respect everybody needs just a little respect That means you...you... And in a little while our love will spread To
90 3.Busy Relaxin' your bike It's sunny out and we can do whatever we like Spend a moment in the park watching folks get naked Then hit the flea market just to find a ... rd I'll break it down for you it's simple and plain This is one of those days when ... his is one of those days when all the stress and the strain Has got to go out the door down the drain off your back Take a journey try to focus on the train not t ... endor's shouting'Get it while it's fresh!' And we're a target
91 11.It's Good to See You Smiling Again art11.It's Good to See You Smiling Again It's so good to see you You haven't changed a bit That smile is still in ... a bit That smile is still in place And that sunny face Is just like I remember it From way back when ... emember it From way back when It's so good to see you again Where have you been ... you again Where have you been It's been such a long time You were always something of a rolling stone Did you hear a voice Somewhere deep inside
92 6.Summer Days(Radio Edit) dy summer sunny May forever! Summer day passed by my love. It turn summer what I'm dreaming on. Sandy summer ... I'm dreaming on. Sandy summer sunny May forever! O! Can't you be mine babe O! Can't you be mine babe O! Can't you be mine babe O! Can't you be mine babe O! Can't ... I'm dreaming on. Sandy summer sunny May forever! O! Can't you be mine babe O! Can't you be mine babe O! Can't you be mine babe...--------------------------------- ... mmer nights are gone I know a
93 1.Cloud9(Live) who don't need to pray Lonely clouds on a clear blue day You're in a shop full of people whose money's proved no use ... e whose money's proved no use It's worthless now but lies are better half thruths And every sleepless night Every burning day You're gathering every thought Guidi ... ar Which gathers the coins of all those near and far And I'm sure you't stop the mood with what you'd say Those lucky folks a swamp ... say Those lucky folks a swamp placed sunny
94 4.The Shore(Wanna Be Your Lady) Allure-Sunny Days4.The Shore(Wanna Be Your Lady)(Alia) It was a summer night by the shore We watched the sun rise Who could ask for ... anna live Or lay down and die It's killing me All the pain the pain baby(Chorus) I'm feelin' sexy crazy I wanna be your lady Furious serious love is so misterious Toss and turn ... s so misterious Toss and turn all night Can't figure out why we fight I'm feelin' shot why did you make me cry City lights pretty bright Wonder
95 3.A Path Across The Elegance ember now all the stories from this dream i know that you have been living in the past but i found the way to reach the highest ground and hid ... lue sky that reigned over the place while the shadows and tears from the dark claimed back their space between the clouds and stars and the rain the rainy days th ... ople lose their faith waiting all the time looking for the reason why the end never remains the empty hours from the past never come back again who knows what mad ...
96 1.Get XXX'd ny Eyes y'all ready? I'mma run while gettin' front just'cause you're gettin' none Hit the cop then hit a nun ... ne Hit the cop then hit a nun it's all with a gun What is done is what is done ... What is done is what is done it's all for the fun Somebody said cut off they head ... mebody said cut off they head it's already done Now I'm back with many straps I'm put in many masks With a bat my clipped on I'm bangin' with that Wur ... on I'm bangin' with
97 5.Animal Friends With a Smile and a Song(Soundtrack) ough. And all because I was afraid. I'm so ashamed of the fuss I made. What do you do when things gone wrong? Oh you sing a song! With a smile ... ng Life is just like a bright sunny day Your cares fade away And your heart is young With a smile and a song ... young With a smile and a song All the world seems to waken anew Rejoicing with you As the song is sung There's no use in grumbling When the raindrops come tumblin ... ing Everything is in tune and it's spring And l
98 2.Avatar is road i need to see i been grinding day and night low on cash and my gas tank depleted pouring my life like gravy on these beats i vowed to ... hrist spittingJesus on the tv sunnyside south park acres home5th ward downtown h-town and ... e5th ward downtown h-town and all surrounding parts i go inJesus' name so He show up with me and when i'm screaming in the mic ... when i'm screaming in the mic it's just theJesus in me i love it man it's nothing but His grace
99 2.My Favorite Place to Be: Music Video Favorite Place to Be: Music Video You know I've spent some nights Basking in the light of a million shooting stars You know I've made som ... n to where the current's done It's not the same with just anyone I saw the blue moon rise with my very eyes And you weren't there and I realized That wherever you ... you're with me Is my favorite place to be On the sunny days I can find my way Walking through our memories When the sky's ... h our memories When the sky's a
100 9.Reasons Not to Be an Idiot . Because it's a lovely sunny day And you hide yourself away. You've only got yourself to blame. Get Up Get down and get outside. He's not as clever as he l ... down and get outside. Because it's a lovely sunny day And you hide yourself away. You've only got yourself to blame. Get Up Get down and get outside. Amy thinks her life is lac ... never grow into herself. And it's ok thinking me and all my friends are just wasters. But all the same I can still

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.