Mojim Lyrics

i + leave + you 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 1.Mark On My Heart r Whether you make this easy Whether you made it hard Whether you hurt me deeply Whether you rocked my heart Even when you're not around you're never really gone Yeah the memoriyou leave are goin' on and on Completely you're written in my stars stars Hey now I never forget ... stars Hey now I never forget you There's a piece of you that ain't never left So when the good times come or whether they left ... mes come or whether t
2 9.You Get Me So High ging9.You Get Me So High Lyricist JesseJames Ruthe ... hanging歌曲 You Get Me So High Composer JesseJames Rutherford Lyricist JesseJames Rutherford Hope ... d Lyricist JesseJames Rutherford Hope you don't regret it I pushed a lot back but I can't forget it We never got the credit Nobody seemed to hear us but we said it Neithe ... n I could manage So if we can leave it all behind us And meet in between It would get me so High all the time high all the time I wanna be high all
3 11.Blue e up then you make a stop like Why you gotta put me in the spotlight? But you don't even ever hit the spot right You're always riding my wave(riding riding riding riding) But never riding through ... ing) But never riding through You get me up to let me down Way too many times to count Why ... y too many times to count Why you gotta do that?(Why?) You're the one who blew that Make it tough but get it loud ... Make it tough but get it loud You'r
4 14.Stuck With Me n't wanna leave I got caught up in the forest Hangin' with the trees Realized I'm less important Than I thought I'd be I'm not tellin' ... hought I'd be I'm not tellin' you for any certain reason but Now I'm feelin' guilty for it I didn't wanna ... guilty for it I didn't wanna leave no I got caught up in the forest Hangin' with the trees yeah yeah Realized I'm less important oh yeah Than I thought I'd be ye ... t I'd be yeah I'm not tellin' you for any certain reasons
5 18.Heaven hing'bout you baby There's something'bout the way Ya got me shaking like a seizure No mistaking that I need ya I would die for ... hat I need ya I would die for your heaven I could lie here forever Every night we're together If ... Every night we're together If you'd like I'll do whatever You really want You remind me of my mom You make me feel like God And I'm watchiyou fall from above There's something'boyou baby There's something'bout the way

6 8.Hate Me Over When You're Sober, Pt. 2(Bonus)8.Hate Me Lyricist GustavÅhr Dylan Mullen IIVI Lars Stalfors Composer GustavÅhr Dylan Mullen IIVI Lars Stalfors ... lfors But I know I wanna take you leave you alone ayy Hmmm Hello? I don't really know where I'm tryna go but I know I wanna take ... na go but I know I wanna take you yeah When I'm on the road and I leave you alone I'm just pray I don't break you yeah I was on the phone within the other room
7 13.Sunlight On Your Skin Over When You're Sober, Pt. 2(Bonus)13.Sunlight On ... t. 2(Bonus)13.Sunlight On Your Skin Lyricist GustavÅhr Valentin Leon Blavatnik Makonnen Sheran Michael Williams II AaronJackson Composer GustavÅhr Valentin Leon Blavatn ... it's falling down Sunlight on your skin when I'm not around Shit don't feel the same when ... Shit don't feel the same when you're out of town Ko let's watch the rain as it's falling down(As it's falling down) Sunlight on ... t's fallin
8 1.Nashville Before I leave for Nashville I'd like to see you again Now or never really means what it says Before I give ... ns what it says Before I give you over I need to let you know There's a part of me Floating on a sea With ... of me Floating on a sea With you you With you We don't run this world side by side anymore There's a price to runnin' free And I was wrong and I've been wrong before But as I ... mber one last time That I was yours and you
9 1.Photographs memory of you is not enough I wish that I took more photographs of us I can't believe I left ... of us I can't believe I left you feeling solo I was just at Nan's going through old photos And ... going through old photos And you ain't in many of them you're barely in any of them Three or four of them I wish ... Three or four of them I wish you were in more of them I just wish there were more of them'Cause now all I got is memories And I cry but that river's r
10 1.He Leaves You Cold senger-He Leaves You Cold1.He Leaves You Cold he's standing on your doorstep my love so aren't you gonna invite him in well isn't he everything ... m in well isn't he everything you want oh no i forgot you want everything well your mom she says he's the perfect catch and ... ys he's the perfect catch and your dad he tells you you're the perfect match but i know i know he ... ct match but i know i know he leave
11 1.Care Less More More You look at me you see her face No you don't like me I'm just there to hold her place I fall asleep head on ... r place I fall asleep head on your chest But I wake up on the other side of the bed Hope I distract ... de of the bed Hope I distract you enough From the girl that you love'Cause I been doin' the same You're just a boy that I... I hope that wasn't too much But boy I don't give a fuck That's what I'm tellin' myself So that I don't g
12 4.Be Somebody They say'You should simmer down Wait your turn don't talk too loud'Cause maybyou're too young to see It's out of reach' But I'm so impatient fed up with waiting Oh if ... ent fed up with waiting Oh if you leave me here I'll end up suffocating I'm in this safe space this empty hallway I can't be stuck in stationary like this always I do ... like this always I don't need you'cause I got me I don't need you for me to be somebody Let me move let me
13 9.Our Love Glows use don't you know that you right here Makes living life seem not so hard?'Cause our love it glow-ow-ow-ows ow-ow-ows Our love it glow-ow-ow-ows in the dark ... ark Baby I don't feel a thing Your touch it hits like Novocaine Your kiss lights me up like the stars Never found a wilder way ... tars Never found a wilder way You make the shadows fade away We can't hide our neon hearts'Cause our love it glow-ow-ow-ows ow-ow-ows Our love it glow-ow-ow-ows i ... tter wher
14 2.Pistol On My Side(P.O.M.S) n my side leave a nigga on his side(What? What?) Mr. Always High but nigga ... t?) Mr. Always High but nigga you can call me'Slime'(What? What?) Drippin' Evian Fiji I'm a water slide(Weezy) Pockets fatter than a greedy nigga on a diet(Damn) ... ) Nina on my side but she say you can call her'Nine'(Damn) Divas on my side so many they could form a line(Yeah) Strippers on my side and I got'em performin' live ... me(Come on) Pistol on my side you don't wanna hear it harmoni
15 1.1994 perman So you know you can't cry Cause I wanted to be just like them And save my city from crime I wanted to be just like them just like them just like ... ll's chicken noodle soup When you stay home from school Remember watching MTV When there was still music for ... hen there was still music for youJust a kid on Cholla Street From my city built in the sand My father said' ... lt in the sand My father said'you'll be a man be a man be a man' I was born in1994 I wa
16 1.Woman Like Me said'Girl you're trouble' and And now I wonder couyou fall for a woman like me And every time we touch boy ... e And every time we touch boy you make me feel weak I can tell you're shy and I think you're so sweet Spending every night under covers and Still I wonder could ... vers and Still I wonder could you fall for a woman like me(A woman) Woman like me like a woman like me La-la-la woman like me like a woman like me(a woman) La-la- ... evening Hopefully
17 1.Take Your Love Murs-Take Your Love1.Take Your Love Lyricist Steve Robson Wayne Hector IainJames Composer Steve Robson Wayne Hector IainJames ... Robson Wayne Hector IainJames You go round and round and round and rouYou go round But he lets you down and down and down and down He let's ... wn and down and down He let's you down Everybody knows your business in this town'Cos you can't help it No you can't help it And he'll tell ya tell ya tell ya tell ya
18 10.Beautiful Wreck h oh baby You hold me in your arms like your red guitar hmm No no one can blame me For my wicked heart it was in the cards But I will be burning for ... rds But I will be burning for you It's like a forest fire No way to stop it no we're in too deep Lying here right next to ... deep Lying here right next to you I know love's a losing hand But I want both of those hands on me Oh I don't have to sleep I'm a beautiful wreck baby And I feel ... ing my mind I don't k
19 14.Purple Like The Summer Rain ause baby you and I we fly(fly) Like leaves in the blue sky(sky) This I what I wanted all my life no one can take it no Pour me all the wine and let me picture that I ma ... ke the summer rain California You're aware that everybody wants ya yeahJust like my old crush yeah he was something else Now I found my love in California ya And ... nd I know I'll be happy'Cause you and I we fly(fly) Like leaves in the blue sky(sky) Yes you and I we fly(fly) Like lea
20 1.Jubilee Road onder who you will lose And I ain't been invited There ain't nothing like it Away I go Down onJubilee Road He's grumpy and he's gray But we're ... f the pavement Cigarettes and leaves And his wives up in heaven So always I wait'Cause he's got this expression That's all I know Down onJubilee Road Oh I think i ... feeling so tired I will call you up make everything alright And I'll show ... rything alright And I'll show you I'll show you The mass is still here y

21 7.Half As Good As You s Good As You It's a late Friday night The street lamps are shining Up in my bedroom There's a mighty big fight Between the thunder and li ... f the pavement Cigarettes and leaves His kid's up in China His wife's up in Heaven Always I wave'Cause he's got this expression That he's so alone Down onJubilee ... in the summertime I will call you up make everything alright And we'll fill up our cups with that bitter wine And I'll show ... hat bitter wine And I'll show you(!
22 10.Wedding Day g Day You got the invites only late last night Flowers and wine hey that's a real good price Don't rush it honey'til that dress feels righ ... r would've loved to have seen You and your lover so happy I can't wait for your wedding day To see you smiling that look on your face I won't be crying but just in case It's'cause life sometimes it ... It's'cause life sometimes it leaves a bitter taste So did the DJ and the wedding band Send them that love
23 3.House Work o?) Would you come along Oh with my friends And toleave I'm working Every weekend House work Life work Imma throw shapes(Whatcha whatcha gon' do?) Would ... atcha whatcha gon' do?) Would you come along Oh with my friends And toleave I'm working Every weekend House work Life work Imma throw shapes(What ... e work Imma throw shapes(What you what you gon' do?) I call it house work'Cause it's life work Imma throw shapes Feelin' the base to my feet hurt I call i
24 1.Armor neath the leaves Adam found Eve Both of them found something sweet under the apple tree Then it was over roads divide Step two: learning how t ... st the back walls Let me tell you something you'll understand: Only the little boys tell ... nd: Only the little boys tell you they're a big man To all my sisters and all our friends We have to thank them please Strength means blessed with an enemy All my ... my my my my armor comes from you You make me try try t
25 1.Say My Name(ft. Bebe RexhaJ Balvin) Troelsen You've been dressing up the truth I've been dressing up for ... uth I've been dressing up for you Then you leave me in this room this room Pour a glass and bite my tongue ... ur a glass and bite my tongue You say I'm the only one If it's true then why ... nly one If it's true then why you running you running Oh-woah-oah If you're really being honest If you really want this(oh-woah-oah) Why you acting like a stranger? What'
26 3.Scars o Hey Had you on my mind I Had a little time I Know we kinda overdue Turnin' back the pages To our ... Turnin' back the pages To our younger days yeah I can still imagine you Boomin' like the thunder Chasin' life with wonder With fire that could light a room Bottom kinda fell out Waited for the rebound ... ut Waited for the rebound But you never made a move When life cuts so deep Try and remember ... cuts so deep Try and remember You You're not alone We've
27 9.Hello Future se I hope you're here to stay Ain't nothin' sweeter than welcomin' new mercy everyday Hello sunshine sure glad ... yday Hello sunshine sure glad you came Sure glad you came Well hello future(Hey) goodbye yesterday(Yesterday yesterday) ... esterday(Yesterday yesterday) Your grass is greener(Hey) than anywhere I've lain(I've lain) ... anywhere I've lain(I've lain) You turn these troubled eyes(Hey) to watchin' all my troubles wash away Hello future(Hey) we gon' be
28 1.With You arey-With You1.With You Uh huh Yeah yeah yeah ooh With you With you you you With you you you With you you you Mustard on that beat ho It was all so overwhelming She was like'I don't know don't tell me' He had eyes that said'Girl I'll save ... eyes that said'Girl I'll save you' She had doubts like they might not make it So they both held tight to face it They wrote vows she was bound to take'em She was ... the
29 6.Home For The Holidays it to see your smiling face Baby I'm on the way hold on We been together for a while now And there is nothing more important Than being with ... ore important Than being with you I'll be home for the holidays Thinking I'd stay away oh no I can't wait to see ... way oh no I can't wait to see your smiling face Baby I'm on my way so hold on We've made the most of not much at all Survived on our faith and our love oh oh Look ... way oh no I can't wait to see your smiling f
30 1.Can't Knock The Hustle arder And you can write a blog about it Can't knock the hustle Can't knock the hustle ... hustle Can't knock the hustle Leave a five star review and I'll leave you one too Can't knock the hustle Hasta luego Hasta luego Hasta luego adios The future's so bright I gotta' poke my eyes out Runnin ... onade by the side of the road You see it all from where you are Can't knock the hustle Can't knock the hustle ... hustle Can't knock the hustle Leave a five s
31 1.Missing U ace where you used to be Your head on my shoulder All of the plans we made That never happened Now ... made That never happened Now your scent on my pillow's faded At leastyou left me with something There's this empty space ... hing There's this empty space you left behind Now you're not here with me I keep digging through our waste of time But the picture's incomplete There's this empty space ... lete There's this empty space you left behind Now (|
32 4.Worth It home Are you strong enough(are you strong enough) Are you wise enough(are you wise enough) Are you giving up(are you giving up) Will you disappear When it comes to me(when it comes to me) I don't know ... it comes to me) I don't know you see(i don't know you see) I don't want to leave(i don't want to leave) But I can't stay I don't know if it's worth it is it worth it? I don't know I don't know if it's worth it is it worth it?
33 12.Temple Bar lone Grab your coat and make a call I'll meet you down in temple bar People come and people go So raise a glass to who ... le go So raise a glass to who you know When winter hasn't taken hold So why do I feel so cold Like a question without an answer Like music without its dancers Lik ... scripture Like me when I know you're gone Tell me where did it all go wrong Oh where did it all go wrong go wrong Oh when did it all go wrong go wrong Saw a girl ... ing she's forgott
34 4.My Boy(Feat.J. Cole)(Freestyle) cup Thank you for your services invoicing all my haters Be sure to ... cing all my haters Be sure to leave your armor and your woman penetrated I give her back I hate her poof get out her hair I say congratulations ... er hair I say congratulations your old lady renovated You niggas lazy my boy why you hatin' my guy? You bought her Commes des Garçons She come and play with ... arçons She come and play with your heart I'm far from
35 4.I Forgot ngs About You4.I Forgot Heard your voice from the balcony I started looking for the closest way out To get by without meeting ... out To get by without meeting you Heard my name someone telling you I'm standing right outside the door your right Ain't no time for a good excuse Didn't know ... for a good excuse Didn't know you would be looking like the best I'd ever had Didn't know that I would feel like every time ... I would feel like every time (
36 5.Better Me Better You ngs About You5.Better Me Better You You say my head's not in it Can't take another minute That's so typical That's so typical ... so typical That's so typical you Leaving the sheets so messed up Chaos Or LoveJust like us That's so typical So damn typical Slam the door in my face and then th ... my face and then threaten to leave me You stay out for a while but you're back in the evening The way you just shake it off Like you don't
37 1.Thank You r>1.Thank You Damn man we been walking forever... Well Thalia's tracking system says we'll be there in just over an hour... Shit at least ... ne... Nigga what the hell are you talkin' bout? Man he has like a million albums! I mean the final ... lion albums! I mean the final Young Sinatra the fourth one. Aww shit myou had me trippin'! I was about to say... Let's get back to this boom bap shit. Yeah yeah... Yeah so we just gon' let this shit bre ... y million just of
38 6.Wu Tang Forever I'll let you try my Wu-Tang style I'd like to tryyour Wu-Tang style let's begin then Shaolin shadowboxing and the Wu-Tang sword style If what ... e Wu-Tang sword style If what you say is true the Shaolin and the Wu-Tang could be dangerous Do ... Wu-Tang could be dangerous Do you think your Wu-Tang sword can defeat me? Wu-Tang! Wu-Tang! Wu-Tang! Wu-Tang! Aye yo Wu-Tang forever Who rhyme better? We too clever the boo ... nce I heard Enter the36 in'93 You can
39 9.YSIV It's that Young Sinatra IV shit right here Rest in peace Mac Miller It's been like10 years Here we go(yeah) Visualizin' and realizin' my life ... flow sophisticated All these youngins do is whine like they inebriated I'm hated but yeah that's how ... I'm hated but yeah that's how you know I made it I'm one of the illest I'm one of the realest I'm ready to kill this The people they feel us me and my team made m ... and my team made millions But you know we still us Tha
40 12.Legacy egacy You You you you you you You you you How do you want to be remembered?Just being rich? Yeah yeah Uh Visions of seeing myself as someone different Reality got me feeling indiffe ... d by generations to come Damn you dumb You won't be remembered by your son Uh yeah To be remembered by generations to come ... mbered by generations to come You a fool You won't be remembered by your son'Nonsense
41 13.ICONIC l me what you know about real life Tell me what you know about dark nights Bitch I'm Bruce Wayne in the game ... h I'm Bruce Wayne in the game You just perpetrating from the side line What it feel like?(huh) Metaphor game too silly Punch lines way too silly Fuck a Milli' now ... s a Billi'(woo!) God damn boy you know I'm puttin' in the work I'ma get it I got'em and now they all hurt I'm a let'em know I never let'em know They never seem to ... all up in it come and get
42 14.Last Call s soon as you played me this joint I already knew I was like'Yo this some fucking'Last Call' shit' And it got me hella excited'cause I always ... e man I'm tryna tell my story you know what I'm sayin'? And then uh I remember Cole did it when did he do it? He was on Friday Night— Nah nah he did it on The War ... too this is the last track of Young Sinatra Yeah yeah Back in the day I wasn't shit homie Penny pinching I couldn't even pay the rent homie Thinkin''bout it I'm w ..
43 1.One By One m missing your thunder And I cannot lie You always told me never take bad advice But now I'm living at the bottom I don't know how I'm surviving though See ... how I'm surviving though See you and I we were titans And since we fell I've been coming at ... e we fell I've been coming at you? My god I can't believe that you have grounds and every reason to let go Now I'm on my own One by one One by one Sipping on the wrong for ... one Sipping on the wrong for
44 1.GTFO How'bout you? How'bout you? You took my love for granted You left me lost and disenchanted Bulldoze my heart as if ... anted Bulldoze my heart as if you planned it My prince was so unjustly handsome Who was a knight in shining armor? I coulda sworn ... shining armor? I coulda sworn you loved me harder Might as well down this Caymus bottle I ain't the type to play the martyr How'bout ... e to play the martyr How'bout you get the fuck out? How'bout (|
45 1.Grace s to have you here with me Oh Grace just hold me iyour arms and let this moment linger They'll take me out at dawn and I will die With all my love I place this wedding ring upon ... place this wedding ring upon your finger There won't be time to share our love for we must say goodbye Now I know it's hard for ... dbye Now I know it's hard for you my love to ever understand The love I bare for these brave men my love for this dear land But when Pádraic called me to his

46 8.Ramble On le On Leaves are fallin' all around time I was on my way Thanks to ... ime I was on my way Thanks to you I'm much obliged for such a pleasant stay but now it's time for me to go the autumn moon lights my way for now I smell the rain ... queen of all my dreams I tell you no lie Mine's a tale that can't be told my freedom I hold dear How years ago in days of old when magic filled the air'twas in th ... heart Everytime I feel I will leave I really gotta part Gotta kee
47 9.Kashmir torm that leaves no trace like thoughts inside a dream Heed the path that led me to that place yellow desert stream My Shangri-La beneath the ... baby oooh my baby let me take you there Let me take you there Let me take you ther
48 10.Over The Hills And Far Away Hey lady you got the love I need Maybe more than enough Oh darling darling darling Walk a while with me Ohh ... ling Walk a while with me Ohh you've got so much so much so much Many have I loved and many times been bitten Many times I've gazed along the open road Many times ... road Many is a word that only leaves you guessing Guessing'bout a thing you really ought to know oh oh oh oh Really ought to know I really ought to know Oh ... now I really ought to know
49 12.Do It Now answered your invitation I'll be leaving in the morning Watch me go I don't know where the wind is blowing Got directions to where I'm going ... While the feeling is here If you leave it too late It could all disappear Do it now While ... all disappear Do it now While your vision is clear Do-do Do-do-do I don't regret the steps I'm taking The decision that I'm making Is the right one Or I'm never g ... e inclination I have answered your invitation I'll be leavi
50 14.Despite Repeated Warnings n's gonna leave us when the temperatures rise The needle's going up the engine's gonna blow And we are gonna be left down below Down below Yes ... f life would work out the way you plan it That'd be so fine for the wife andJanet Sometimes ... r the wife andJanet Sometimes you might have to battle through it And that's the way ... through it And that's the way you learn how you've got to do it Yes we can do it wh
51 1.Good Thing Gone ed to let you down Never wanted us to fight Oh sweet love o' mine I guess this goodbye to ... mine I guess this goodbye to you and I Time is a stubborn affair The distance was too much to bear Oh with a heavy heart I must ... Oh with a heavy heart I must leave the one I love We could've tried a bit harder mm I could've practiced more patience mm Look at this good love we've wasted Ano ... ight I never fully have faith you see'Cause I always knew you'd fall out
52 2.The Fuss know what you want from me We all speak but nobody thinks And I'm looking for a way to ... And I'm looking for a way to leave I'm going off again off again I'm going off again Yeah my temperament temperament It's too rough for them What's the fuss the ... Bad dreams something stuck in your teeth Little tragedies on repeat Wound me I'm not feeling the scene ... me I'm not feeling the scene You gotta give me something I believe I'm going off again off again I'm going
53 6.Scream memories You know you've always been the best At bringing out the worst in me Its torture when I say it's over It's never for sure But damn it's got a ... ut damn it's got a hold on me You swear you're gonna leave I wish you would I'd beat you to the punch if I could You make me scream And I try and I try and I try But ... I try and I try and I try But you keep on pushing me(pushing me) Oh pretty please Why don't ... e) Oh pretty please W
54 6.You Owe Me ling6.You Owe Me Lyricist Andrew Taggart Alex Pall Emily Warren ChelseaJade Composer Andrew Taggart Alex Pall I don't really say this that often But ... ey're painting but they can't leave a mark Because my friends don't read the papers And they don't really care if we're awesome or not So every time I read them I ... wanna see me hang on the wall You don't know me Don't you think that I get lonely? It gets dark inside my head Check my pulse and if I'm dead ... heck m
55 7.BIG BANK hit it if you nigga's had aim Lames can't call andyou a lame You had it then you lost it hall of shame I can buy a Bentley don't talk to me For a show150 don't talk to me ... or a show150 don't talk to me You ain't never helped your mans don't talk to me You just follow all the trends don't talk to me I set the bar I'm the fuckin' bar In the sky I'm a fuckin' star I don't fall in love ... ks money that I won't blow If you ask why'cause the white
56 8.POWER r been on You got me comin' home and I don't never come home ... e and I don't never come home You got my teeth grippin' take you out that dome Got me drinkin' Patron and I don't drink Patron I I I I come through and beat it up I I I I come through and eat i ... in the middle of them thighs You a hard worker let me come with the supply ... r let me come with the supply You a hard worker let me come with the supply ... r let me come with the supply You nas
57 11.TOO BRAZY Y Two young niggas going too brazy Two bad bitches I be double datin' Two mad niggas sayin' fuck ... n' Two mad niggas sayin' fuck you pay me Two houses I be going too brazy Two ... uses I be going too brazy Two young niggas in the coupe racin' Two young niggas on the block pacin' Two young niggas po-po chasin' Two young niggas beefin' Freddy vsJason Two cups'cause I'm gettin' too fucked up I'm strapped up I'm too much for ... strapped up I'm too much
58 3.What's The Use? Use? You can love it you can leave it And say you're nothing without it Don't let them keep ... ithout it Don't let them keep you down What if I don't need it? There's something about it That just freaks me out I just want another minute with it fuck a littl ... 's the use? Never superficial you don't know it when it hit you Get a little sentimental when I'm off the juice Yeah okay we colder than the breeze But the breeze ain't flowin' like me mot
59 6.Wings now'til I leave I'm just tryna ride feel the breeze With something bad beside next to me Wind in my face don't stop now when it feels so great ... op now when it feels so great You can run'til you slip on the sidewalk And the same bone that ... dewalk And the same bone that you picked on break that's a motif(that's a motif) Yeah when it's comin' right back so familiar never been realer Never felt so damn ... unt Still ain't addin' up let you know when I've had eno
60 13.So It Goes Yeah Well You could have the world in the palm of your hand you still might drop it And everybody wanna reach inside ... everybody wanna reach inside your pockets I tell'em red light stop it Shit that give me more headaches than alcoholics There was nothin' in my wallet just a lot ... eener'til I cut it all Please leave me to my studies I give you no applause My hands been countin' money and it's hard to be the boss But somebody gotta do it(it gets so exha
61 2.CAROUSEL crackin'? You already know who it is Ya boy Big Tuck Freight Train Tuck Astroworld is now in session ya understand? I'm the dean of this here ... t my cash from drive-thru Boy you're too flash too flash keep the flash minimal Bitch I'm too cold too cold see my breath visible Yeah Icy cold it is so it is so ... d yeah Trying to be like gang you better go get it in Vogue yeah Put84's on lanes I ride by ... ah Put84's on lanes I ride by you think it is spokes We did it w
62 5.STOP TRYING TO BE GOD can break your heart Hmm-hmm(stop tryna be God) Hmm-hmm hmm-hm Hmm-hmm(stop tryna be God) Hmm-hmm(that's not who ... e God) Hmm-hmm(that's not who you are) Hmm-hmm(stop tryna be God) Hmm-hmm(that's just not ... God) Hmm-hmm(that's just not your job) Hmm-hmm(stop tryna be God God) Ride for it every night Visions and these angles tight Truth be told I never try Diamonds a ... Rollies look alike After two you get a hook-up price Stripper never worked a nine-to-five Delt
63 16.HOUSTONFORNICATION ght) Yeah you know on this side it's poppin' and it's dangerous(pop it pop it) Ridin' through the clouds we goin' through the vapors(phew phew ... the bands get a kiss then she leave me(cash) I just want the peace it's still Lambo' over Mercedes yuhJust built the Astroworld playground to play with my baby yu ... Just keep droppin' them bombs you should probably save your breath yeah We ain't gone play the steel why ... ain't gone play the steel why you tryna funk
64 1.Too Much es I took your digits a while back I think we fucked in the flashback Won't ... fucked in the flashback Won't leave my mind kinda sidetracked Felt good but now I feel bad I think I know I can't take it back No there's nothin' I can say Must b ... I guess I want love and lust You just can't love enough That's why I need a touch That's why I need a touch That's why I need a touch That's why I need a touch T ... again what the fuck do I know You're always on my mind so Fe
65 1.Lost Souls idence So you monogamous be body positive Those pills ... be body positive Those pills you swallowing for a following What he got to offer? He don't see the kids that he fathering If ... the kids that he fathering If you don't bother then why you responding then? Careful where you plant them seeds before you water them Say you empower women ay But don't acknowledge them Feminism not what ... wledge them Feminism not what you embodyin' You(!
66 1.BEBE same one you get baby nothing will happen go crazyour boyfriend treats you bad he doesn't control you he said[anuel aa]「my little devil」 she gets ographic in intimacy her husband doesn't value her and ... husband doesn't value her and leaves her alone and i'm always waiting for him with my9un and with me now she always gets wet babygirl ... she always gets wet babygirl your boyfriend loves you but you are unfaithful because you're a
67 2.Waves Of Galveston Sam Beam Leave the waves of Galveston but only ifyou can'Cause you've been hit behind the seawall gently folded in the sand Papa left ... folded in the sand Papa left you for Heaven after your Mama lost her song And though your baby left you for Houston no one stays there very long There's a graveyard by the pizza parlor a gate that only closes Snowbirds fly away like ... shining on the kind of shells you keep The broken horse tied to the water
68 4.Milkweed he summer leaves are afraid of changing Coming back for something Back for something There's something caught in our hearts for good Something ... The guns on the TV really get you Kiss me again in a street light com
69 5.Autumn Town Leaves tumn Town Leaves Composer Sam Beam In this autumn town where the ... In this autumn town where the leaves can fall On either side of the garden wall We laugh all night to keep the embers blowing Some are leaping free from their mov ... want gold I just want to see you in the morning Dogs lay down in the evening heat Fish to us when they ... ing heat Fish to us when they leave the sea Songbirds only end up where they're going In this autumn town where the lights can c
70 6.Talking To Fog elieve me you can walk into my mouth' But every time we have it's hard to ... ery time we have it's hard to leave Let's say it like the sunrise when it's talking to the fog We're both looking for a light in the window of a house Beneath our ... wings Sorrow says'believe me you can climb into my trees' We know it's harder to get down each time we do Let's say it like the sunrise talking to the fog We're ... o find Sorrow says'believe me you can beat into my breast' And
71 1.Survivors ver tells you how to play see different people go different ways some of them will ... ferent ways some of them will leave you but some of them will stay well our hearts keep drumming and the years keep coming quicker than they've ever been ... uicker than they've ever been you're sick of the same thing but it's quicker than changing it's too late to begin well everybody's running but ... well everybody's running but you don't know where time is running thin ev
72 1.Up Now he haters you don't wanna fuck with me(nope) You can never stunt on me(mmm mmm) You still promote for the free Now I only post for a fee(uh huh) All my niggas stay prepared all my partnas with the shits So all th ... where Call'em up nigga where you at? I'm there Man I got them doin' whatever they was ill and no one cared We the ones y'all wanna copy I ain't crossin' everybod ... ain't crossin' everybody And you know I'm hella busy you should text and never
73 1.w o r k i n m e before we leave(give me) no key pull up remember me(skrr skrr) remember me i'll remember me(hey) take'em way back lil jon energy(lil jon) pock ... real fat cashville ten a key(young buck) fire the blunt(woo) it done died off yeah ride off(ride) bitches ride off yeah(skrr) ... ) bitches ride off yeah(skrr) your boss he done died off yeah(skrr) i just cut the dirty stove and pied off yeah(hey)[chorus: quavo] workin' me(work) she workin' ... my earnings(represent it) if yo
74 5.Normal just want you to be normal Why can't you bitches be normal? Always gotta be so extra Why ... Always gotta be so extra Why you always need a lecture? My ex hates to talk she's a texter Even when I'm in bed layin' right next to her Wants to get back togeth ... e She retaliates by tryin' to leave the house In an evening gown with her cleavage out We've been down this road too many times for me to count And all I can thin ... can think is how— I just want you to be
75 7.Stepping Stone Take you to the river Yeah yeah yeah yeah It's2002 everything was totally new We were globally huge watchin' sales go through the roof We ... rote souped and soaked in our youth Thought we was runnin' shit'til we lost the sole of our shoe The death of Doody broke us in two We were thrown for a loop ain' ... d so did the group If I could leave this world behind I could open up my eyes and walk in a straight line Turn to the river with ... t line Turn to the river with
76 10.Fall .Fall You know everybody's been tellin' me what they think about me for the last few months It's too loud Maybe it's time I tell'em what I ... st blowin' smoke'less it's in your momma's face I know this time Paul and Dre They won't tell me what not to say(nope) And though me and my party days Have all pr ... e all pretty much parted ways You'd swear to God I forgot I'm the guy that made'Not Afraid' One last time for Charlamagne If my response is late it's just how lon ...
77 2.City In A Garden me I love you Chicago You make me feel so summer fling You know that I know that I owe you everything I love you Chicago Feel the sorrow hit the bottle Feel the rush of having no tomorrow yeah She said' ... ing no tomorrow yeah She said'You gotta find yourself something worth holding onto'(onto) Onto(onto) ... olding onto'(onto) Onto(onto) You charged me up charged charged me up I was something they forgot to label'fragile' Now I'm stuck And ...
78 10.Animal r> I want you all to myself Don't leave none for nobody else I am an animal with ... body else I am an animal with you(!
79 1.Missing U ace where you used to be Your head on my shoulder All of the plans we made that never happened Now ... made that never happened Now your scent on my pillow's faded At leastyou left me with something There's this empty space ... hing There's this empty space you left behind Now you're not here with me I keep digging through our waste of time But the picture's incomplete There's this empty space ... lete There's this empty space you left behind Now (|
80 1.Butterflies heart But you're making it so hard And I guess it's safe to say ... And I guess it's safe to say You take my pain away[Chorus] And I just wanna hold ... Chorus] And I just wanna hold you all night long Whenever I'm around you nothing's wrong I'm hoping that you'll always be around You got me on a high I don't wanna come down And I love it I love it(these butterflies) Yeah I love it I love it(I'm on a high) Yeah ... e it And I just wanna love on you(o
81 1.Natural Well you hold the line When every one of them is giving up or giving in tell me In this house of mine Nothing ever comes without a conseq ... tands strong That's the price you pay Leave behind your heartache cast awayJust another product of today Rather be the hunter than the prey And ... the hunter than the prey And you're standing on the edge face up'causyou're a... Natural A beating heart of stone ... ural A beating heart of stone You gotta b
82 1.What's The Use? Use? You can love it you can leave it And say you're nothing without it Don't let them keep ... ithout it Don't let them keep you down What if I don't need it? There's something about it That just freaks me out I just want another minute with it fuck a littl ... 's the use? Never superficial you don't know it when it hit you Get a little sentimental when I'm off the juice Yeah okay we colder than the breeze But the breeze ain't flowin' like me mot
83 1.Worth It home Are you strong enough(are you strong enough) Are you wise enough(are you wise enough) Are you giving up(are you giving up) Will you disappear When it comes to me(when it comes to me) I don't know ... it comes to me) I don't know you see(i don't know you see) I don't want to leave(i don't want to leave) But I can't stay I don't know if it's worth it is it worth it? I don't know I don't know if it's worth it is it worth it?
84 1.Happy Now y Now You're a world away Somewhere in the crowd In a foreign place Are ... crowd In a foreign place Are you happy now? There's nothing left to say So I shut my mouth So won't ... y So I shut my mouth So won't you tell me babe Are you happy now? You're the only one who came up and run Baby just as empty as the day ... Baby just as empty as the day you came And you hold all the cards all the broken hearts Stumble over ... he broken hearts Stumbl
85 1.Nico And The Niners t to make you forget They want to make you forget Save your razorblades now not yet Save your razorblades now not yet. I'm heavy myJumpsuit is on steady I'm lighter when I'm lower I'm higher when I'm heavy I'm so high myJ ... ete diversion Start a mob and you can be quite certain We'll win but not everyone will get out.---------------------------------------------------- We are bandito ... ------------- We are banditos You will leave Dema and head true
86 4.Neverland uakez man you really need to know the balance Sit down chill and balance Understand I'm not ... nd balance Understand I'm not your average I'm not on beef but I'm defo not a salad Don't get me confused I know me some goons myself let's ... ow me some goons myself let's leave it out Coldest riddim dam flows Hittin' clubs up in Rotterdam just to chat my Rotter-Dam Lookin' for my one in a sixty million ... 'Cause they ain't never heard you speak like this That's what she
87 6.Stressing Me y Flex on you you can't flex on me Got gyals makin' rice while I'm chasin' peas Take ... e while I'm chasin' peas Take your cake and your recipe'cause I need to make my dough Don't ever come and phone my phone stop textin' me No WhatsApp don't message me ... No WhatsApp don't message me You got me pissed off mentally So me bein' on this beat be my remedy Obessed with me I'll just phone up Stephanie If ... ll just phone up Stephanie If you keep on stressin
88 1.FEFE Queen Uh you got the right one L-let these-l-let these b-b-bitches know nigga Queens Brooklyn brr ah! Murda on the beat so it's not nice! Pus ... ust caught a body but I never leave a trace Face is pretty ass for days I get chips I ask for Lay's I just sit back and when he done I be like'Yo how'd it taste?' ... t kick-back When it kick-back you can't get yo shit back in fact this that bitch That'I hate small talk I don't fuck with chit-chat' AC just stopped workin' so th ...
89 1.Darkside(feat. Au Ra& Tomine Harket) ething in your eyes Don't be afraid The shadows know me Let's ... aid The shadows know me Let's leave the world behind[Chorus]: Take me through the night Fall into the dark side We don't need the light We'll live on the dark sid ... t's feel it While we're still young and fearless Let go of the light Fall in to the dark side Fall in to the dark side Give into the dark side Let go of the light ... lieve it I see it I know that you can feel No secrets worth keeping So foo
90 1.Nowadays very time you see me I be riding with my30 Every time ... e riding with my30 Every time you see me I be slidin' with my30 Give a opp a42 feel likeJames Worthy ... opp a42 feel likeJames Worthy Leave a nigga brains on the side where the curb be ... on the side where the curb be Leave a nigga name on his shirt like a jersey Opp shit yeah we pop shit like a perky Opp's talking all that hot shit but still ain't ... ang) Do it for the squad yeah you know it's New Lan
91 3.Get Along says'All you're really given is the sunshine and your name' We both started laughin' when the sky started to rain Get along on down the road We've got a long long way to go Scared t ... nt a wall learn to dance Call your mom buy a boat Drink a beer sing a song Make a friend can't we all get along Saw a model on a billboard1-800 get to know me Won ... s really that lonely? Did she leave her hometown thinkin' she'd end up in L.A.? Did she break down in the desert and get
92 7.Gulf Moon the wall You'll go right on past the carnival Hand in hand with the keeper kind The kind that ties to the ties that bind They don't care for ... the fortune teller that reads your hand They just beeline for a bungalow Where the curtains flutter And candles glow in the heart ofJune Beneath the gulf moon Her ... nds way down south From the bayou marsh and the delta mouth Where the choppers are rollin and tankers come In the midnight daze for the oil drum They can't ... e for
93 1.Half A Mind on't love you like I used to do But I'm afraid to tell ... to do But I'm afraid to tell you so Cause I've got half a mind to leave you But only half the heart to go Now words to tell ... heart to go Now words to tell you just don't come to me I guess my courage is too slow Cause I've got half a mind to ... Cause I've got half a mind to leave you But only half the heart to go Now time may prove that ... to go Now time may prove that you are no
94 1.Better r for me)(You the one girl better for me) Hit me up on the low Don't ... e) Hit me up on the low Don't you stop when we go Keep me on tippy toes now ... go Keep me on tippy toes now You love that thing when it poke out You see when I'm walking away You fiend and you want me to stay Let's leave get away for the day Top floor reservation We can get comfortable I get ... We can get comfortable I get you comfortable I show you something Twi
95 4.You Owe Me ects4.You Owe Me Lyricist Andrew Taggart Alex Pall Emily Warren ChelseaJade Composer Andrew Taggart Alex Pall I don't really say this that often But ... ey're painting but they can't leave a mark Because my friends don't read the papers And they don't really care if we're awesome or not So every time I read them I ... wanna see me hang on the wall You don't know me Don't you think that I get lonely? It gets dark inside my head Check my pulse and if I'm dead ... heck m
96 1.Don't Leave Me Alone(feat. DAVID GUETTA) rie-Don't Leave Me Alone1.Don't Leave Me Alone(feat. DAVID GUETTA) Composer Sarah Aarons I don't want to lie can we be honest? Right now while ... we be honest? Right now while you're sitting on my chest I don't know what I'd do without ... on't know what I'd do without your comfort If you really go first if you really left I don't know if I would be alive today With or without ... e alive today With or without you like night and day Read& repea
97 1.If We Have Each Other I will be your mother and hold your hand You should know I will be there for you And the world's not perfect When the world's not kind If we have each other then we'll both be fine I will be ... we'll both be fine I will be your mother and hold your hand You should know I will be there for you They were90 and were living out their days on the West-side of the city next to where they got engaged They had picture son the ... that's all we have I
98 1.Focus just want you to focus on my loveJust focus on my I just want ... eJust focus on my I just want you to focus on my loveJust focus focus I just want ... eJust focus focus I just want you to focus Pull me in pull me closer Give me that diagnosis Blow my mind like explosionsJust one touch ... like explosionsJust one touch leaves me helpless On repeat like it's endless Bedsheets turn to a white dress Look so good damn ... white dress Look so good damn you did this
99 1.My Love Love You're in free fall Do you recall catching me hanging'round? All the people Got me on hold but I keep waiting for ... n hold but I keep waiting for you Look like you need a friend Look like you need a top shelf hundred percent The time is of the essence I can go the distance For a minute ... go the distance For a minute you can use my love my love my love I wileave it up to you my love my love my love For a minuteyou can use my
100 1.Monogamy noting on you And if you tell me i leave all my bone My heart is hungry but i need herJust make me feel TheJealousy loveJust got me feel my selfis ... oveJust got me feel my selfis You put that sexy thing on top of me Between usJust make me feel just make me feel ... ake me feel just make me feel You got somebody? No not even inunensli Sometimes ike feels like we been in? I want feel love with? So easliy Yes i'm ges The grils ... rs) No i get? i got noting on (|

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.