Mojim Lyrics

fuck + me + slow 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 3.Old Me nds Of Summer-CALM3.Old Me Shout out to the old me and everything he showed me Glad you didn't listen when the world ... trying to slow me No one could control me left my lovers lonely Had to fuck it up before I really got to know me Never a night alone anywhere you wanna go Woke up in the mornin' wearin' so ... e up in the mornin' wearin' someone else's clothes Pictures in my phone with people I don't know Woke up in t
2 1.Old Me nds Of Summer-Old Me1.Old Me Shout out to the old me and everything he showed me Glad you didn't listen when the world ... trying to slow me No one could control me left my lovers lonely Had to fuck it up before I really got to know me Never a night alone anywhere you wanna go Woke up in the mornin' wearin' so ... e up in the mornin' wearin' someone else's clothes Pictures in my phone with people I don't know Woke
3 16.929 5 Can't remember half the time that I've been alive'Cause half was in a cheap apart ... ause half was in a cheap apartment And half was on the Eastside(Eastside) They said don't ... ide(Eastside) They said don't meet your heroes they're all fuckin' weirdos And God knows that they were right Because nobody loves you they just try to ... dy loves you they just try to fuck you Then put you on a feature on the B-Side And who do you call when it's late at night
4 1.Sum2 Prove llionaire fuck it we all rich I ain't tryna have b ... now so we fuck with the rubber but I got a raw bitch Know this money bring envy you probably wan' be ... ing envy you probably wan' be me but bro we can't beef'bout no small shit Overseas got the crowd doin' moshpits Can't believe that I'm still in the'part ... eve that I'm still in the'partments Businessman went and got me an office Million dollar deals I get'em often ... n dollar deals I get'em ofte
5 4.Fallin(feat.6LACK) praying Someone else could feel this pain and Saveme from the fear it linger Only has me falling quicker Look me in my eye tell me that we fine(Ah ah)'Cause right now I feel like I'm stuck up in the fire(Ah ah) Fading ... up in the fire(Ah ah) Fading slowly falling faster(Yeah yeah) Falling faster(Yeah yeah) Three days out the week I don't even sleep Thoughts runnin' so deep take ... nnin' so deep take control of me Crashin' in at once don't

6 7.I.F.L.Y. chin' you slowly love how you hold me I was a player that was the old me I sent a prayer for something holy Got naked and show me Girl summer's been lonely yeah At first I was hesitant(Spooky) Like a skeleton You20 but intelligent Now all them other bitches so irrelevan ... nt ah-ah yeah Tan lines and some memories(Woo) Guess summer got the best of me(Woo) Chef B with the recipe yeah With you it's a better ... e yeah With you it's a b
7 3.Sidenote I just came for the racks I'm gone Yeah she used  ...  to throw me now she really want me I can tell that she mad I'm on I just be mixin' the BAPE with Vlone I wish that so ... BAPE with Vlone I wish that some niggas would leave me alone Use to finesse the niggas now singin' C notes Now they callin' my phone I'm busy lil' bro Ha ... my phone I'm busy lil' bro Ha fuck your opinion that's a side note Your main bitch that's my side ho Shout out my bi
8 2.Have Mercy br>2.Have Mercy Uh Sweet Lord please have mercy BabyJesus please save us I know I used up my three favors Back to sinnin' like a week later New car speed racin' Cop a crib ne ... s shit is not tolerated Cut some niggas off like an operation And my team way more consolidated Suite presidential that's inauguration'Cause we cookin' crack like ... a lot of patience Now it's time for the takeover all gas and the brake's ... eover all gas and the brake's slower Too
9 1.Single Again Take my time(Part two) take my time I'ma take my time Na-na-na-na-na-na-na(Look) Na-na-na-na-na-na-na(Uh) I'm single again(Single again) Told her we'll be better off friends(Uh) Baby ... ) Baby I should just focus on me(On me) And slow down don't rush romance I'm single again(Single again) Told'em that we better off friends(Off friends) Blaming you is just so e ... Woah) But maybe the problem's me I'm single again(Single again) Guess that's just the wa
10 4.Kills You Slowly Kills You Slowly Lyricist Andrew Taggart Liam O'Donnell Parrish Warrington Diederik Van Elsas Krystin Watkins Gino Borri Alex Pall Max Schneider ... thaniel Motte Made plans with me and all your friends I'm late again I hate to keep you waiting Tried to be a gentleman got drunk again before I even made it Trie ... a car for you you're tired of me I know you wouldn't take it You walked a mile in Louboutin and ... alked a mile in Louboutin and fucked'em up you know that
11 4.Just Us gon' feel me now Straight shooter from the hip yeah we heavy in it Told ... hip yeah we heavy in it Told me get them then I got'em yeah(Get'em)99 Problems but you ain't one Been so high lately I don't care what's goin' down You can see i ... es he be hittin' it right Got me wishin' that he wasn't on the low And I need it all night Real love show ... d it all night Real love show me what it feels like Fuck it I'll let you pull up on me broad daylight Shots
12 2.Homicide use you came out of my balls nigga Hahahahahaha Fuck rap Bustin' like an addict with a semi-automatic Who done had it and he ready for anybody to buck back Hold up catch a vibe ain ... dy alive Leave a suicide note fuck that Bobby feelin' villainous he killin' this I'm comin' for your man and his lady and even the baby I'm feelin' like I'm chika ... the mouth ain't nobody takin' me out Every single rapper in the industry yeah they know what I'm about And I dare you to te
13 1.Homicide use you came out of my balls nigga Hahahahahaha Fuck rap Bustin' like an addict with a semi-automatic Who done had it and he ready for anybody to buck back Hold up catch a vibe ain ... dy alive Leave a suicide note fuck that Bobby feelin' villainous he killin' this I'm comin' for your man and his lady and even the baby I'm feelin' like I'm chika ... the mouth ain't nobody takin' me out Every single rapper in the industry yeah they know what I'm about And I dare you to te
14 1.Cuz I Love You What the fuck are fucking feelings yo? Once upon a time I was a ho I don't even wanna ho no mo' Got you so ... ven wanna ho no mo' Got you something from the liquor store Little bit of Lizzo and so ... ore Little bit of Lizzo and some Mo Tryna open up a little mo' Sorry if my heart a little ... o' Sorry if my heart a little slow I thought that I didn't care I thought I was love-impaired But baby baby I don't know what I'm gon' do I'm cryin''cause I love ..
15 7.Tempo(feat. Missy Elliott) urn it up Slow songs they for skinny hoes Can't move all of this here to one of those I'm a thick bitch I need tempo(Tempo) ... ick bitch I need tempo(Tempo) Fuck it up to the tempo Pitty-pat pitty-pat pitty-pitty-pat(Pat) Look at my ass it's fitty-fitty-fat(Fat) Kitty cat kitty cat kitty- ... cat kitty-kitty cat(Cat) Prrr me a glass boy I like my water wet(Wet) Throw it back(Throw it back threw it back) Catch that(Catch that catch that) I need a jack(W ... t a minute) Baby b
16 9.Hundred Jordan PalmerJohn HillJamil Chammas Ari Leff Composer Khalid Robinson Ryan VojtesakJordan Pal ... binson Ryan VojtesakJordan PalmerJohn HillJamil Chammas Ari Leff Life is never easy when you need it to be Try to knock ... ou need it to be Try to knock me down but I get back on my feet Everybody's angry and they're coming for ... angry and they're coming for me(Coming for me) But I can't give them energy that I won't receive(I won't receive) So I brush'em off I got
17 2.Kills You Slowly ...Do You Mean2.Kills You Slowly Lyricist Andrew Taggart Liam O'Donnell Parrish Warrington Diederik Van Elsas Krystin Watkins Gino Borri Alex Pall Max Schneider ... thaniel Motte Made plans with me and all your friends I'm late again I hate to keep you waiting Tried to be a gentleman got drunk again before I even made it Trie ... a car for you you're tired of me I know you wouldn't take it You walked a mile in Louboutin and ... alked a mile in Louboutin and fuc
18 12.I Hate U I Love U(Feat. Olivia O'brien) ll this time is passing by But I still can't seem to tell you why It hurts ... seem to tell you why It hurts me every time I see you Realize how much I need you I hate you I love you I hate that I love you Don't want to but I can't put Nobody else abov ... eaters From nights we don't remember Do you miss me like I miss you? Fucked around and got attached to you Friends can break your heart too And I'm always tired but never of you If I pulled a you on yo ...
19 4.Die Young eep it on me I don't wanna die young I rather be judged by twelve than carried by six I'ma go post bail just look at my wrist Tell ... il just look at my wrist Tell me why the legends always gotta die quick? When I'm in traffic gotta slide with the beam on ... gotta slide with the beam on me Cause I keep'bout ten racks bussin' at the jeans on ... racks bussin' at the jeans on me Niggas be hating I'm rich it's all about the cream homie If I ever get caught lackin' the
20 2.Headlow(Feat. Norelle) out the time I drivin' down the I-9? Lady in the passenger smokin' on la-la Put your blunt up in the ash tray And get your hair up out the way ... ad lowJust keep your head low Me and littleJoonie sittin' in a movie Soon as the lights out she gon' pull the pipe out She don't want no popcorn she just want her ... rn she just want her mouth on meJust keep your head lowJust keep your head low Ooh she pulls my coat and so I have to ... ulls my coat and so I have to slow it

21 12.Cheers(Feat. Q- Tip) They ask me where I'm going from here Shit anywhere long as the runway is clear Shit music business movin' too fast for ... business movin' too fast for me(God damn) Wishin' I still had Mac witme(Yes Lord!) How do you tell a nigga slow it down when you livin' just as fast as'em? I couldn't understand when I seen'em stretched out cold on the pave ... stretched out cold on the pavement Niggas catch T-K-O's on occasion Wishin' I could save'em what was I to say? I w
22 9.VIBRATIONS Pt.1 Pt.2 ey got a smell of the funk That's how we waken them up Now we mopping the scene clean My team is supre ... e scene clean My team is supreme I'm rolling in green green You know what I ... n green green You know what I mean I'm bringing the(sunshine) Wherever I go. go you know the m.o bro We never lay low no no no We on a mission to give'em a little ... the gift and the gab and the slow clap We takin''em back to vibe the original format Keeping it live Back to the soul V
23 4.My Boy(Feat.J. Cole)(Freestyle) br> Count me in Cole Right here? Nah not yet Yeah bounce bounce My boy my boy My boy my boy my boy Yeah right here? Ay look uh yeah ok Concret ... rete since day one ain't no time to make up Ain't no top on that hoop like baby word to a cup Thank you for your services invoicing all my haters Be sure to leave ... in' my guy? You bought her Commes des Garçons She come and play with your heart I'm far from a popular artist one of the hardest no lesser And I saw your woman
24 1.Closure e it gave me exposure it's only right I tell you my closure Slut Man I was so real to the page so real to the extent that Man I even used real ... t that Man I even used real names Cherise she text me once on a mad ting Tara kinda treats me like a germ and the girl that done the monkey bar ting well well shes just doing her Man listen not that sa ... ing her Man listen not that same one that my last freestyle was about But love from West to the South Thought I was
25 10.Street Dreams II girl hit me On the bat phone I could hear it in her voice no she just wasn't alone Then a voice I didn't recognize Said'If you wanna' see you ... and die by the gun Get you some Yeah I pull up to the crib pick up6ix now we out this bitch Only thing that's on my mind is'Put this ... that's on my mind is'Put this fucker in a ditch' Soon as I get there boy I'm lightin' up that ass I'ma fill him with lead and they never finna count the cash'Til ... a white guy at the counter
26 11.The Adventures Of Stoney Bob rever the fuck we are today on tour I've uh I've already rolled about four blunts It's3:38 PM I'm going off here we go What up what's good? I' ... like I should I wish a motherfucker would Bobby be my name I'm'bout to run a train on this girl with all my boys and her na ... rl with all my boys and her name is MaryJane'Cause I burn big dope with my dogsJoe Clay rolled a blunt so big that shit look like a log In my dressing room but I ... the longest line without a rhy(|
27 13.DEEPER THAN RAP kin' this fucking selfie I'm tired of helpin' niggas who gonna help ... helpin' niggas who gonna help me? If I ain't bringin' home that bag how we gonna eat? What type of species is that? A ... at type of species is that? A fucking leech I need help myself I gotta call myself Can't lean on nobody else I gotta fall on myself Self self self self self self ... money and guns Bitches wanna fuck who they want because I been number one Use ... because I been number
28 15.BOMPTOWN FINEST ure about me bein' successful Well I'm unsure about your ass standin' in my section'Cause I done put in overti ... ion'Cause I done put in overtime caught cases Pop straps when Pop think I lost my mind Where I'm from they try to hate and politic But ... y try to hate and politic But fuck that buy a strap slow them up with hollow tips I'm self made self paid self safe self everythang And that Maybach doin' donuts bitch I'm in Bompton s ... still sip Corona I done made (
29 5.Self Care hed the time zone but what do I know? Spending nights hitchhikin' where will I go? I could fly ho ... here will I go? I could fly home with my eyes closed But it be kinda hard to see that's no surprise though You can find ... surprise though You can find me I ain't hiding I don't move my feet when I be gliding I just slide in and then I roll out Yeah well climbing over that wall I re ... l climbing over that wall I remember yes I remember yes I remember it
30 6.Wings r who the fuck I'm supposed to be I ain't worried now'til I leave I'm just tryna ride feel the breeze With so ... a ride feel the breeze With something bad beside next to me Wind in my face don't stop now when it feels so great You can run'til you slip on the sidewalk And the sa ... lip on the sidewalk And the same bone that you picked on break that's a motif(that's a motif) Yeah when it's comin' right back so familiar never been realer Never ... had enough yeah Yeah I
31 8.Small Worlds 's I've came close(no son this ain't home) I know I probably need to do better Fuck whoever Keep my shit together You never told ... shit together You never told me being rich was so lonely Nobody know me oh well Hard to complain from this five star hotel I'm always in a rush I've been thinking too much but Keep it on the hush no on ... m out of moves No need for shame I get more peace at slow speeds Go beat the game young control freak It's col
32 14.Not Coming Home(feat.JRM) Coming Home(feat.JRM) Please don't call my phone right now'Cause I don't wanna answer I'm too busy drinking and I'm talking to this dance ... 't know why you think you got Me wrapped around your finger? Maybe it's the cigarettes the li ... ybe it's the cigarettes the limes and all the liquor? Girl I hate to say it if you thought that I would miss you I don't no I'm not coming ho ... u I don't no I'm not coming home now Don't wait up too long now Out here on my own n
33 10.Fall n tellin' me what they think about me for the last few months It's too loud Maybe it's ti ... hs It's too loud Maybe it's time I tell'em what I think about them Can't hear it coming down the hallway stairs from the parking lot It's too loud Threes not a cr ... rees not a crowd all up in it slow fire Don't fall on my face Don't fall on my faith oh Don't fall on my fate Don't fall on my faith oh Don't fall on my fate Don' ... nst the clock I race Got no time to waste
34 13.Venom(Music From The Motion Picture) When's something's in your mitochondrial'Cause it latched on to you like— Knock knock let the devil in Malevolent as I've ever been head is s ... er been head is spinnin' This medicine's screamin''L-l-l-let us in!' L-l-lick like a salad bowl Edgar Allan Poe Bedridden shoulda been dead a long ti ... en shoulda been dead a long time ago Liquid Tylenol gelatins think my skeleton's ... gelatins think my skeleton's meltin' Wicked I get all high when I think I've s ... t
35 4.Unlonely t to know me I could be your one and only I could make you unlonely Oh we could take it ... unlonely Oh we could take it slowly And we could keep it lowkey I could be your one and only I could make you unlonely I've been chasing sum ... unlonely I've been chasing summer around Searching for the sunshine looking for a good ti ... sunshine looking for a good time Following the good vibes Listening to intuition when it's happening Diggin' into life cause at ti ... Diggin
36 1.Tokyo Snow Trip totin' Came came in a Benz not a Focus(Focus) My dope the dopest Fall asleep with the stove lit Ho-hocus Pocus Pinocchio nose drip Tokyo snow trip ... ip Tokyo snow trip Wake up in Mexico buenas noches(noches) Ya bae got no chest(no chest) Hit the gym make that ass stretch ... the gym make that ass stretch Fuck me in the Ghost that's slow sex Ay Fuck me in the Rolls get the Rolex Tell ya chick don't approach us My bitches will chase ya like Moë
37 1.Die Young eep it on me I don't wanna die young I rather be judged by twelve than carried by six I'ma go post bail just look at my wrist Tell ... il just look at my wrist Tell me why the legends always gotta die quick? When I'm in traffic gotta slide with the beam on ... gotta slide with the beam on me Cause I keep'bout ten racks bussin' at the jeans on ... racks bussin' at the jeans on me Niggas be hating I'm rich it's all about the cream homie If I ever get caught lackin' the
38 1.Throw A Fit e Anteola Melvin Moore Composer Tinashe Kachingwe Samuel DavidJiminez Christian WardJocelyn A. Donald Racquelle Anteola ... n A. Donald Racquelle Anteola Melvin Moore Nashe might just pop it on a handstand Hitmaka Right Now Sound I'm the shit I know I'm the shit Yeah I'm super lit If y ... 'm super lit If you don't buy me what I want I'ma throw a fit I'm the shit I know I'm the shit Yeah I'm super lit If you don't buy ... 'm super lit If you don't buy me what I want I'ma
39 6.Stressing Me Stressing Me Lyricist Terius Nash、 Christopher Stewart、 Malachi Balogun、 Gabriel Kusimo、瑪麗亞凱莉 Composer Terius Nash、 Christopher Stewart、 Malachi Balogun ... 's another it's another one Remedy Flex on you you can't flex on me Got gyals makin' rice while I'm chasin' peas Take your cake and your recipe'cause I need to make my dough Don't ever co ... to make my dough Don't ever come and phone my phone stop textin' me No WhatsApp don't message
40 2.So Different wJust let me kiss your lips one more time ow ow I I just want your body all over mine ow ow ow You are so different you blow my mind ow ow ow I'm always ready to go to war ... kitchen love it when I hit it slow baby See you pillow grippin' making all your fingers crossin' baby you be set trippin' I'ma work you hard(I'ma work you hard)Ju ... igns baby) So I told her to come outside now(tell her come outside) He a worker I'ma boss now You should know the difference S
41 1.Don't Panic watching fucking sports I like it better when I miss you You like it better when I f... you Don't go too fast unless I ask Don't go too ... ast unless I ask Don't go too slow want you to know If you are down down down for it And if you're out I'm outta here now I'm just taking my ti ... here now I'm just taking my time so don't complicate it Don't you worry I'm fine Don't panic yeah I'm just living my life so don't complicate it Don't you worry I ... a-la-la la la la-la-la-l
42 7.Body nd she go slow motion I stroke it(woah) There's somethin''bout you you know you special you golden(special) Smoking gas like I'm Willy Nelson in Belgium(gas) Like the handyman with t ... Like the handyman with the hammer I nailed it(ayy) Come and ride with a G fly than a feather(ride) Hit it from the back I'm bussin' like Barettas(nah) Pulled up in my Lamborghini when I ... d up in my Lamborghini when I met her(skrrt) You nigga kept on cheatin' and I know you fed u
43 15.World's On Fire n my head'Fucked up' is an understatement Can't wait for this year to end It all fell apart don't know where to start Everything moves so ... to start Everything moves so slow I can't get a break it's too much to take But closing my eyes I know When the world's on fire all I need is you I don't always ... pear you're the one who keeps me here The world's on fire all I need is you The riot's on the horizon calling each others' bluff The smoke's filling up the skies ..
44 8.BLACK EFFECT is the same in the end It's about sensitivity it's about passion It's about unconditional giving of self to another person And there's love o ... oul It's like when you take some eggs and break them And you take the shells and mix them up Trying to find the ones that match And you find the perfect match Whe ... high like a false arrest Let me see'em up high this is not a test Yes put'em up this is not a test Now hands where I can see them ... ow hands where I can see them (
45 9.Slow It Down otes9.Slow It Down I got a situation this girl been stressin' ... tion this girl been stressin' me Sayin' she better be the only one My life is complicated she's only23 I'm not the guy that she's supposed to love Oh the more tha ... ff her clothes Girl you gotta slow it down(girl you gotta slow it down) I'm not tryna fall for you Girl you gotta ... a fall for you Girl you gotta slow it down(girl you gotta slow it down) I can't give it all to you Eve

46 1.Butterflies I just came to relax one time Baby saying young nigga how you act so fly? She be sweating when its back shots ti ... weating when its back shots time I told her slow down baby take your time She don't spread it for them wasteman there Oh no cause she knows that's mine Them other tings man they don't compare She's the o ... gets my shine Cause I just came to relax one time Baby saying: young nigga how you act so fly? She be sweating when its back shots
47 5.ATM idual And fuckin' yo bitch like its part of my ritual Pardon the visual But money it give ... the visual But money it give me a hard-on it's typical I want it in physical A million dollars I count up in intervals Without it I'm miserable Don't wanna fall ... e I balled on the principal Remember the teachers was all on my ass Now look all of them pitiful And all of a sudden I'm so good at math Count it up count it up c ... can't sit still Don't give a fuck if it kills
48 8.BRACKETS nna say something I make a so—fuck it's ridiculous But wait wait a minute wait a minute Hey if my father was alive today I would go ho ... was alive today I would go home and say'Dad I wanna tell you how much money I made' You know what he'd say?'You's a lying mother ... he'd say?'You's a lying motherfuckerJoe Louis didn't make that much money Co ... didn't make that much money Come in here get your ass out the house Coming here with that bullshit' hah Niggas ha
49 12.1985(Intro To'The Fall Off') you motherfucker we alive All these niggas popping now is young Everybody say the music that they make is dumb I re ... ic that they make is dumb I remember I was18 Money pussy parties I was on the sa ... pussy parties I was on the same thing You gotta give a boy a chance to grow so ... give a boy a chance to grow some Everybody talkin' like they know somethin' these days Niggas actin' woke but they broke umm I respect the struggle but you all frontin' these days
50 4.Zack And Codeine ill is on me(on me) Been livin' fast so I can't take it slowly(slowly) Man my life so sweet I feel like codeine(codeine) I wake up I rinse my mouth up with codeine(codeine) We on a bender we ain' ... vil Knievel(ooh) But it don't mean nothing without all my people When I step up on stage hands up to the sky Every little thing I do they always analyze Gave that ... a little blow and then she come alive Started dancing on the table like she had on mine I don't
51 18.Sugar Wraith ms around me baby I just want to fly make it last before we die And I know you want a ride What's on your mind? What's on your mind? And my'92 ... o Spend my last paycheck on some ammo We don't follow trends rest in peace to Yamo Your new shit sucks I feel like Anthony Fantano Saying I was broke last year I ... oh yeah Cut my locker with some Xan oh yeah Count me my guala in advance oh yeah Backstreet diamonds watch them dance on ya yeah I started with an eighth alrigh
52 4.Demons N Distractions ess and some diamonds Perfect timin' my broad brought weed and wine in I ... ad brought weed and wine in I fucked my bitch she rolled the weed okay let's keep this goin' She rub my back she hold it down she really keep ... hold it down she really keep me goin' Fuck her real good so she start to ask me where I'm goin' I sleep eat record it sleep eat recordin' And don't you call ... recordin' And don't you call me when I'm workin' I'ma keep ignorin' And no
53 14.Privacy ake you home and get right to it Know I gotta kiss it baby Give it to ... gotta kiss it baby Give it to me lick it lick it inside and now You know that I just wanna make love Want you to scream and shout And baby when I'm deep in it now ... when I'm deep in it now I'ma slow it down'cause ain't no speed limit When we're moving at the speed of sound We gon' turn all the way up when the lights down Why ... I kinda like it when you make me work for it Ayy you girl with the
54 25.To My Bed in't no time to waste(woo ah) Since my hands already down your waist You better show ... wn your waist You better show me that you want it right away'cause I'll freak you right I will I'll freak you right I will I'll stick my tongue I'll speak that la ... clock is watching ain't no time to waste(yeah yeah) Since my hands already on your waist You wanna show ... on your waist You wanna show me that you want it right away(yeah) I'll freak you right I will I'll freak yo
55 45.Tell Me What to Do r>45.Tell Me What to Do Tell me tell me yeah yeah Oh woah ooh Tell me what to do baby Tell me what to do baby(yeah) I just wanna please you right How you want ... please you right How you want me to kiss it babe?Just tell me girl Tell me what to do baby(baby) Tell me what to do baby(baby) Speed it up or take it ... (baby) Speed it up or take it slow(slow) So tell me baby please'cause I need to know Naked all over my s
56 29.Your Body Some Fitness Music-Some Fitness Music29.Your Body Lyricist M ... artin專輯 Some Fitness Music歌曲 Your Body Composer Max Martin Lyricist Max Martin I ca ... 曲 Max Martin Lyricist Max Martin I came here tonight to get you out of my mind I'm going to take what I find(uh oh yeah!) So open the box don't need no key I'm unlocked ... g Hey boy! So don't even tell me your name All I need to know is whose place And let's get walking All I want to do is ... t walk
57 7.Majestic Fog on the Everlasting Mountain > You ask me why I dwell on the mountain? Simply ask the crows who Caw in reverence... When I make no reply for my heart is free. I live a wor ... world apart that is not among men. The fog has risen from the sea and crowned The dark Brooding face of the mountain. Wind whispers inside the deep forest The sky ... of depraved beings Walk with me into the night mesmerized by endless power we revile those who have abandoned the dark path. By the power of death And the
58 4.E on't pull me under'Cause if I fall for you it's gone be trouble And if I fall for you there's gone be trouble Girl I'm wondering I'm just wond ... I'm just wondering Is it just me or would you do the same thing to another kid? Girl I understand if a heart is never broken Where the hell the fun in it? Got my shooters really wanna run ... Man I swear the city hate the melaninJust how I hate the weapons that they sellin''em And I don't care what they tellin' now I be sonnin
59 4.That's How It Go playing games with these niggas Spitting fire spitting fla ... gas Spitting fire spitting flames Seven figures I'mma rearrange thangs on these niggas It's gon be a ... on these niggas It's gon be a fucking change on these niggas I'm like No way Ok They don't want T pain alive stay out the door way I got the shit I holler on myJo ... ock will love it I don't give fuck if it's your mama homie If I need a door kicked in damn I bet she knock it for ... n damn I bet she kno
60 5.No Rush habit of fuckin' mad hoes'Til you came around and made it all slow down Sweatin' you now I wanna take you down And I see now that you won't let ... I see now that you won't let me down So I want you to know There's no rush no rush babe No rush(no rush at all) no rush babe No rush no rush babe No rush(no rush ... all) no rush Baby take your time and I'll be here waiting you know(No rush no rush No rush no) You're a bad bitch and I'm an asshole What a difference s
61 13.Goal Line e aye aye(Fuck Nigga) I'm at the goal line(Gang Gang) I'm at the goal line(Gang Gang) Shawty got gold pussy(I swear) And I hit the goldmine ... swear) And I hit the goldmine slow down I'm at the goal line(Fuck Nigga) I'm at the goal line(Gang Gang) Shawty got gold pussy And I hit the goldmine ... pussy And I hit the goldmine slow down I got the wraith sittin I got your bae sittin Four12's in the trunk I got the base hittin You tryna keep yo bae hittin(Lil ... ull my t
62 2.444+222 p go fast Slow down Breathe in breathe in Breathe out shake that ass Speed up go fast ... ake that ass Speed up go fast Slow down44444444 Million on meJay Z Count up fuck nigga pay me Pull up walk in Everybody yell like'watch out' Got it too lit like'pipe down' No I can't wait need it right now Get guap only one ... ake that ass Speed up go fast Slow down Breathe in breathe in Breathe out shake that ass Speed up go fast ... ake that ass Speed up go fast
63 11.Pretty Mami by your times up now(you gotta go) Why you hating on my gang yeah(you gotta know) Let you know I'ma let you know You can't keep up close diamo ... er like a boat Spanish girl named Rosa and she from the coast She know I'm a soldier girl I'll let you know I'ma let you know Diamonds they so froze water like a ... er like a boat Spanish girl named Rosa and she from the coast yeah Prolly on your poster get that guap just like I'm posin' Get that thot just like I I'ma let you ...
64 2.Everything(Feat. Trey Songz And Ludacris) and just fuck you in the Back seat of a cop car You just want it real and if you Lookin' I ain't that far Oooooh Oh you just want the cash an ... can make you famous got the cameras and the flashlights You just want a daddy you ain't neva' gotta ask twice You supposed to wanna be wit' a boss whoo Not suppos ... s whoo Not supposed to give a fuck about the cost yeah You look too good to take a loss Hop your little pretty ass in and let's floss You too fly to ... nd let's flos
65 11.L.A.LOVE(La La)(feat. YG) Laid back slow down Better represent when we come to your town So lay back slow down Whatchu represent when we come to your town Say get in with the business I'ma be there in a minute I just booked a Paris ticket Thinking Russia need a visit I'm ... en I roll down the window let me know where you're Atlanta north south cack a lack Texas grill Cadillacs through Miami then back To LondonJamaica then France The ... ect to Ferg Tell'em Laid back slow down Better
66 3.Marmalade(Feat. Lil Yachty) To The Game Paint dripping like I'm whipping marmalade(whoa) Look at the way that I'm shining I don't be checking the mileage She said how mu ... lie? I said don't worry I'm timeless Watching Toy Story3 that's a greafucking movie City ofJimi Kurt Quincy City of ... ty ofJimi Kurt Quincy City of me Eddie and Bruce Lee(whoa) King of the road I drive ... hoa) King of the road I drive slow like whoa And I just switched over to Geico like whoa Celebrating these life
67 7.BYF eel the same again Trying to fuck you and your friend shawty Trying to put a dick in your bitch I'm sorry Care about the bitch pass that to Carti Playing with th ... ing with the money like the game Atari Might go to Saks Fifth might go to Barney's MarGielaa on ... t go to Barney's MarGielaa on me looking so clean Young nigga clean like Listerine Got a new shawty from the Philippines Riding real ... m the Philippines Riding real slow still getting this dough Celi
68 1.Burn Slow urns-Burn Slow1.Burn Slow Lyricist Ryan Tedder Composer Ryan Tedder A little crazy from the start Fires like this can tear the world apart I'd rather take a hit an ... ake a hit and fall They never fuck it up with you at all Feel it come inside my lungs All in all in Wanna take in all your love Release'Cause sparks in the dark Gonna tear through my heart and start ... l goes up Baby can we burn it slow-low-low-low-low-low-low-low? Baby can we burn it ... -low-l
69 3.Heatstroke ou please Slow it down? I'm tryna talk to you darlin' Tryna walk with you darlin' Do you hear ... with you darlin' Do you hear me? And no-no-no-no-nobody can stop it The love you got from ... stop it The love you got from me And every time I look out at my seat today They chase they flash they flash yes Tell ... hey flash they flash yes Tell me how you feel right now'Cause all I wanna do is keep it real right now I'm tryna beat it up Beat Pills right now Athlet
70 12.$horty$tory rd on the fucking Nightly News Enough to make a sane man lose a couple screws Bought a ratchet off his homie got so ... a ratchet off his homie got some things to prove CalledJoe'Yo bro I need a ride real fast I got10 for the gas just ... fast I got10 for the gas just meet me out on the Ave'Joe pulls up and Shorty hops in and daps'em up Now they riding'round the city freestyling and crackin' up Shorty t ... Wawa Shorty told him'I know something better' Go to the s
71 1.Uh Huh get kinda fucked up Hanging on each other we're ahead now Should we ... her we're ahead now Should we slow down Should we slow down now'Cause I'm getting some kind of shake without you Uh-huh! I think you're movin' in too close But I think that it's my body wanting it the most like Uh-hu ... the kill It's electric how symmetric We both get when you lay beside me It's phonetic how our mouths grip Almost too tight to the words we're sayin' We're in deep now Sh
72 6.Heavy t I could slow things down I wanna let go but there's comfort in the panic And I drive myself crazy Thinking everything's about ... y Thinking everything's about me Yeah I drive myself crazy Cause I can't escape the gravity I'm holding on Why is everything so heavy Holding on To so much more t ... agging around what's bringing me down If I just let go I'd be set free Holding on Why is everything so heavy You say that I'm paranoid But I'm pretty sure the wor ... sure the worl
73 1.Say Less nowJust some Hollywood girls and they do chow I'm drunk I'm drunk in the mood now2 AM what you wanna do now?(What you wanna do now?) Look baby ... ass the Stella Don't spill on me that's Margiela Got this Oakland game to tell her Goddamn she look familiar Think we hooked up at Coachella What's her na ... up at Coachella What's her name? Isabella? Isa- uhhh... forget it That's like a week ago But we both know how weekends go Tryna function got so ... kends go Tryna funct
74 4.Horses y car got me going fast I just wanna do the dash put my pedal to the gas(skrr skrr) Going so fast hope I don't crash(skrr skrr) One false move ... ll these horses in my car got me going fast I just wan' do the dash put my pedal to the gas(skrr skrr) Going so fast hope I don't crash(skrr skrr) One false move ... ed up in the Benz It was just me and my mans Fishbowl no tint Scooping your hoe and her friends Won't take that bitch to the movies Ain't got no love for the grou ...
75 1.Heavy(feat. Kiiara)- Nicky Romero Remix - Nicky Romero Remix1.Heavy(feat. Kiiara)- Nicky Ro ... .Heavy(feat. Kiiara)- Nicky Romero Remix Lyricist Justin TranterJulia Michaels Brad Delson Chester Bennington& Mike Shinoda Composer Justin TranterJulia Michaels Brad Delson ... unnecessary Wish that I could slow things down I wanna let go but there's comfort in the panic And I drive myself crazy Thinking everything's about ... y Thinking everything's about me Yeah I drive myself crazy'Cause I can't escape the gra
76 1.Heavy(feat. Kiiara)- Disero Remix t I could slow things down I wanna let go but there's comfort in the panic And I drive myself crazy Thinking everything's about ... y Thinking everything's about me Yeah I drive myself crazy'Cause I can't escape the gravity I'm holding on Why is everything so heavy? Holding on So much more tha ... agging around what's bringing me down If I just let go I'd be set free Holding on Why is everything so heavy? Why is everything so heavy? You say that I'm paranoi ... sure the worl
77 3.Linen Linen Fuck this linen in the middle Fuck these sheets all in between I fill in won't hold too little Thin the space until we ... ittle Thin the space until we meet Fingers creep like thumbs can twiddle Like a twitch moving ... twiddle Like a twitch moving slow Situated in this cuddle Hearts just tick too fast to sleep A touch too much He's so close though Try to prolong limbs seem so l ... limbs seem so long Oh so long me lone solo Now a stone's thrown Light
78 1.Heatstroke ou please Slow it down? I'm tryna talk to you darlin' Tryna walk with you darlin' Do you hear ... with you darlin' Do you hear me? And no-no-no-no-nobody can stop it The love you got from ... stop it The love you got from me And every time I look out at my seat today They chase they flash they flash yes Tell ... hey flash they flash yes Tell me how you feel right now'Cause all I wanna do is keep it real right now I'm tryna beat it up Beat Pills right now Athlet
79 1.Triggered vil on my fucking shoulder Getting so high that I think I might die and I couldn't give a shit about it Uppin all night it's a clear damn sky ... trigger off You'll be begging me to stop(yeah yeah) Tarantino killing love I couldn't really give a ... love I couldn't really give a fuck(yeah yeah) Telling you I won't slow down won't slow down Girl you gotta know right now there's no way out Imma Pull the trigger off And imma let these bullets talk(yeah yeah) I've ..
80 3.Idols Become Rivals You Than Me3.Idols Become Rivals Lyricist Rick Ross Composer Rick Ross Yo this Chris Rock. I'm in here with my man Ricky Rozay. We in here drinkin' this Belaire Rose ... t down in the corner shut the fuck up and take notes bitch.Just take notes I used to see niggas on TV man I used to be like'Yo them niggas so blessed you know wha ... m sayin'? Maybach Music Black Metaphor I grew up on that Cash Money Bling bling was well known to flash money Hit the liquor store afte
81 1.Privacy ake you home and get right to it Know I gotta kiss it baby Give it to ... gotta kiss it baby Give it to me lick it lick it inside and now You know that I just wanna make love Want you to scream and shout And baby when I'm deep in it now ... when I'm deep in it now I'ma slow it down'cause ain't no speed limit When we're moving at the speed of sound We gon' turn all the way up when the lights down Why ... I kinda like it when you make me work for it Ayy you girl with the
82 1.Dennis Rodman you were me you'd do the same thang I got20 women swimmin' in my brain Yeah I'm sittin' in the goddamn'Lac(ya dig it) Bangin' pimo yeah I'ma sip Bombay(ya dig it) Got the windows ... 010 I'm a scholar If you were me you'd do the same thang Might hit Roscoe's get a chicken wing Yeah sittin' in the clean Impala(ya dig it) Finna have you sippin' on Odwalla(mmm) An ... hink he's a has-been They ask me'When are you gonna slow down man?' Dennis Rodman I said
83 14.Faith igga at home? It's all good EarDrummers That last drought was a setback That red light is a death trap That jail ti ... t is a death trap That jail time was a wrist slap That jail time was a quick nap That redbone is my new twap I got a new coupe you got a new app I'm from Louisiana the boot nigga It's like boot ... ates(slates) dirty lungs Give me my collection plate(plate) like Reverend Run(Run) Movin' snowflakes(flakes) so wear so ... snowflakes(flakes) so wea
84 10.Scrape Lyricist Future Metro Boomin Composer Future Metro Boomin Shit too real too real Screamin' for your life Skrrt skrrt skrrt skrrt skrrt Scrape it out the pot when I cook it Scrap ... t the pot when I cook it Make me have to cook it off the counter Make me have to serve you with the hammer Make me have to put it in the freezer Make me have to put it in a Pamper Bakin' is all you heard whippin' cocaine up is all you heard Bakin' is all you heard whippin' cocain
85 15.Flip s up with me Freebandz Fire Marshall[Chorus] Love a tool only'til I swap it out We got papers flip my stones it ain't no clouds Snatch a brand ... ain seats And I keep a MAC on me like I'm Master P Captain seats in my Maybach in my Range Rover Then I flip flip flip flip ga ... Then I flip flip flip flip game over(game over) Captain seats in the Maybach in the Range Rover Then I flip flip flip flip ga ... Then I flip flip flip flip game over(game over)[Verse
86 1.Myself I am Pour me up a4 and I'll feel like myself again Roll ... l feel like myself again Roll me up some dope and I'll feel like myself again I'ma break every box they try to put ... eak every box they try to put me in I got a lot of enemies who used to be my friends Pour ... ho used to be my friends Pour me up a4 and I'll feel like myself again Roll ... l feel like myself again Roll me up some dope and I'll feel like myself again I was sober for an hou
87 1.Heavy t I could slow things down I wanna let go but there's comfort in the panic And I drive myself crazy Thinking everything's about ... y Thinking everything's about me Yeah I drive myself crazy Cause I can't escape the gravity I'm holding on Why is everything so heavy Holding on So much more than ... agging around what's bringing me down If I just let go I'd be set free Holding on Why is everything so heavy You say that I'm paranoid But I'm pretty sure the wor ... sure the worl
88 1.Right Here eah. Tell me what you think about. Staying right here instead. I didn't hear a word she said I wasn't that high I swear. Girl what do you thin ... ppening again! I don't give a fuck about your friends. I'm right here. Here. Oh baby take a look around. I'm the only one that hasn't walked out. I'm right here. ... she was right there.[?] Tell me what you think about. Staying right here instead. I didn't hear a word she said I wasn't that high I swear it. She don't wanna ... h
89 9.Halfway Off The Balcony ng around me gold like I just practiced alchemy I realized when it co ... alchemy I realized when it comes to girls That chemistry means way more than anatomy She mad at me she been mad at me I'm the livin' proof that you don't need a master's just to be a masterpiece People passin' faster than I'm passin' weed My daddy ... 'm passin' weed My daddy tell me'Stay strong son and be the man you have to be Holdin' ship down don't crash at sea' Brrrr Paper on my p
90 11.Do U Dirty t believe me But babe I'm cold and yeah this life is cold I say swear you won't co ... cold I say swear you won't come near me Keep your heart'cause I could fuck you up Or have you never thinking clearly Never thinking clearly Have you all up in your feelings Experienced I did it ti ... elings Experienced I did it times before And I can see you from a distance I could ... e you from a distance I could fuck you now and years later on You gon' be stuck just r
91 2.Footprints lder It's slowly getting colder There's a thousand things you do to test my patience Mistaken for ghosts who knelt before her Turned her back ... break ahead) I'm anxious It's fucking with my chances of redemption(Redemption) I'm still that kid you don't re ... 'm still that kid you don't remember Still got hot rocks in my jeans Amongst the others speaking parseltongue And I still don't know what it ... nd I still don't know what it means I held back my keep safes The
92 9.Brown Paper Bag ow what I mean) pussy Fuck all these niggas man Yeah we havin' this shit too nigga Yeah young nigga havin' this money and shit You know what I'm talkin''b ... oe on the low and she callin' me dad(smash dad smash) Cuffing that bitch when she ... ) Cuffing that bitch when she fucking you going out sad(sad huh sad) I had a dream in the pool I was swimming through cash That's your main bitch? I was ... That's your main bitch? I was fucking her first(smash) Go grab th
93 11.All Ass t bitch I fucked she wasn't goin' out sad(goin' out sad) Can't play a player for sure can't play a player no(no) Throw the money to the top(to ... eah(yee) Aye(yeeee) She'll be fuckin''til the sun come up(uh uh uh) Hey yeah If you want to ball let's get it(woohoo) Hey yeah I make you rich with a fifty(cash) Hey yeah No lemonade i ... No lemonade it's simply just me and my bitch(aye) If she don't get dick she gon' have a fit(yeah) Her daddy the plug(aye) She ... ) Her d
94 5.Jameson II5.Jameson[Verse1] What is this poison that's crawlin' under my veins Teasin' and feedin' ... my veins Teasin' and feedin' me tales numbin' my brain It's pullin' me back to it Am I that bastard that everyone's laughin' at? When they see ... 's laughin' at? When they see me trapped in your grasp There ain't nothing that no one else can do It's like a sea and you're ... do It's like a sea and you're mean anytime I'm with you But you're gonna tear m
95 1.Biking around comes around Ayy turn turn the music up uh yeah Goes around co ... usic up uh yeah Goes around comes around What goes alright like like Life goes in cycles Everything that co ... s in cycles Everything that comes around goes around'Fore it goes down get you so ... d'Fore it goes down get you some ice[Verse1:Jay Z] Life goes in cycles what co ... Z] Life goes in cycles what comes around goes around So'fore it goes down nigga get you so ... it goes down nigg
96 9.La Luna Could rhyme on this Oh hell yeah hahaha yeah Came out the pussy wearing Timbs Oh my lord it's him Ti ... g Timbs Oh my lord it's him Time to put the toys back in the bin'Cause I'm sick of this shit Mother ... e I'm sick of this shit Motherfucker sweeter than a licorice stick(okay) And it's rubbing ... stick(okay) And it's rubbing me the wrong way to say the least I'ma save my peace And I'ma breeze in the caprice with the gold seats Bumpin' Boosie on a ... old s
97 14.No Turning Back2.0(feat. Uyama Hiroto) g& fast women That I went thru like underwear& dirty linens I adhered to the ways of a playa wanna pimping Breaking curfews and hearts spilt'e ... grow... But if I stayed the same would more records be sold(hmmm) They love it when you don't love'em& abuse'em Like when you ... ve'em& abuse'em Like when you fuck'em and dump'em its just amusement Sick to me you get more publicity when you're coonin' Yet question your authenticity when your judge ... r authenticity wh
98 4.The Highway Song ozelek Chameleon chameleon What's on your mind? I've been sitting in my hot tub and I've been watching for a long long ti ... en watching for a long long time Belly on the red hot cement A foot from the[?] Cat crouching behind you hiding in the long blades of grass You don't know but I'm about to find out which o ... as a turkey hun Don't want to fuck up this scene The cat lunged forward And its mouth was the green cha ... nd its mouth was the green chameleon
99 14.Seventies TV Show Theme Song V Show Theme Song Producer Mark Kozelek I know this song sounds like a70's TV Show the ... sounds like a70's TV Show theme Maybe because me and the guy who are playing it are49 and53 Maybe we watched a lot of Welco ... aybe we watched a lot of Welcome Back Kotter and maybe we watched a lot of Sanford and Son Maybe we watched a lot of Three's Company or Family Ties or maybe a lot ... with Marsha Brady? Suzanne Somers or Valerie Bertinelli Or Farrah Fawcett KateJa
100 15.I Love You Forever and Beyond Eternity Kozelek Came home from tour it has been two month I know The sum ... been two month I know The summer is passing I'm looking heavier I know Lay down on my bed I look down my god my belly looks like Play-Doh I'm almost fifty I gues ... you the way you look good to me But I ain't twenty-five anymore it's hard it's just the way life goes Turned on the TV and I saw on the news that inJapan a man s ... just the way life goes for some right down the fucking toil

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.