Mojim Lyrics

do + you + wannna 】 【 Lyrics 84 lyrics related been found

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 1.Pass the Pain Bartender don't shake your head at me I know exactly what I'm doing And I need another drink. I know it ain't workin' Oh I've been here all day. I ... Oh I've been here all day. I don't care what you thinkJust pass the pain. There ain't no courage in that bottle It ... no courage in that bottle It don't give me strengthJust wannna see how much I can take. And If my money's still good ... And If my money's still good Do your job like (|
2 2.One Sin Is Never Enough er Enough You Need More Than One If You Wannna Have Fun One Sin Is Never Enough Take a look around Time is running out Why should ... ime is running out Why should you ask yourself What it's all about No regrets No not yet It's the way it should be Let me show ... way it should be Let me show you that it's good to be badJust get ready Cause ... to be badJust get ready Cause you know When you ride with me Your first sin won't be you
3 4.Everything's Changing t quickly You're playing my heart you're playing my heart to the potion Generation The ground is shaking nothing is steadfast I couldn't rely on love to keep Me falli ... hing's changing I--I--oh oh I wannna cry out when everything's changing My changed reaction ... changing My changed reaction Do I wanna feel safe? Do I wanna ride out and see it? To rele
4 11.Girls& Guitars Tyga-Well Done 311.Girls& Guitars I be the nigger from the East Side but my daughter being pussy I ... but my daughter being pussy I don't need no prize And you don't need those guys these first side she chase I ... these first side she chase I don't see those guys. I'm the reason thayou left the guy now I check the guy if he gotta lie. And I ain't here to stress ... e. And I ain't here to stress you out I'm here to stretch you out and
5 7.Lovers Symphony ress Girl you know the one that I love Was there to share the pain tired of her serrate Tonight we celebrate our love Now put on ... celebrate our love Now put on your favorite song the one that turns you on And turn the volume up real high'Cause we'll wake the whole block When our bodies start to talk The only rule is none of them ... of them apply I'm gonna rock your body kiss your body Put my hands all over your body Love to hear it when you sing i

6 3.Sweet Dreams lier What your looking for is here uh I’ll kiss ... €™ll kiss you like I mean it She says you must be dreamin Maybe this is a curse so all these girls are in my face ah R-R-R-Recognize this place because I run thisJesus ... place because I run thisJesus don’t get between us we’re all just having fun This girl is looking at me like I’m the only one I got that paper baby that get ... in the making For the rest of your life I’l
7 8.Get It Up phone She wannna be grown We gone get it on She said that she lonely Cause he's never around Said she like my style He can lay it ... e like my style He can lay it down It's4 in the mornin She callin my phone She ... ornin She callin my phone She wannna be grown We gone get it on It's4 in the mornin She callin my phone She ... ornin She callin my phone She wannna be grown We gone get it on She said that she lonely Cause he's never around Said she like my style He can
8 4.Fantasea aco Watch your bitch pulling pepsico Ever since it was a nbo Had magic glow ... e it was a nbo Had magic glow young dynamo Young fool young...with the finer flow Young rapping doe never will never half a hoe Give me celebrate and have a toast ... me celebrate and have a toast Young sister... Boy me and you oh So close to the moon It's okay foyou Close to the moon And I wannna take you so close Tryina say I'm here to find fantas
9 2.Arch Your It br>2.Arch Your It Yeah I walk in and I turn up Pockets full of them hundreds Girl I know that ... hem hundreds Girl I know that you want it Oh my God you got Omarion in your city It's maybach maybach So baby girl relax and hop in that maybach maybach Girl ... in that maybach maybach Girl you wannna follow my protocol As long as your clothes keep falling off It's Gucci gucci I won't waste ... t's Gucci gucci I won't waste your time Woah Let
10 16.Arriven nd of car you got I be like I was driven everybody in my pockets everybody give me tention and I barely got a penny for them to be penny pennc ... stay up in the kitchen I just do what I wannna cause I got gods permission they just on the sceen to be seen like video vixens tired of the lies told tired of the butt kiss ... they talkin' in my ear but I donot even listen my family here from the beggining so they here when it's endin' they hoppin' on the band wagon here cau
11 5.The Grey this is I don't think I know my way back home Is it worth the journey or ... me Is it worth the journey or do I let my heart settle here How cold have I become I didn't want to Loose ... become I didn't want to Loose you by what I'd done Caught in the grey I don't wannna look you in the eyes you might call my away I don't wanna give you the chance to make me stay And the hardest part in all of this is I know my way back I ... this
12 12.Oranges anges You're eating oranges to keep awake I'm falling foul from trees Because while the sun is out ... Because while the sun is out Your days could do without Picking up pips down on your knees We planned a trip to KathmandYou sold out all your things You brought your radio To sing all the songs you know But they got stuck down in your throat We sailed past a crystal cave Held up by wooden strays ... cave Held up by
13 15.Hummin' Can I get you in the bed? Lay your pretty body on that bed Girl I am gonna rub my fingers through ... gonna rub my fingers through your hair And I am gonna kiss you on your neck(yes sir) Then I am gonna take you out your dress Then I am gonna move back the covers Then I am gonna move back the sheets Then I am gonna lick it Then I am gonna kiss it ... a kiss it Then I am gonna let you back it up on me[Bobby V- Chorus] Girl we're gonna be hummin'
14 12.Pepperpot ntyre Are you with me baby I wannna know I wanna know My girl Try to tell ... anna know My girl Try to tell you that I love you babygirl But it's all in vain(In vain in vain) Try to tell ... (In vain in vain) Try to tell you that I be there for you When you call my name(My name my name) If every little thing I try to ... f every little thing I try to do It gon' cause you pain(Pain pain) Then I might as well leave ... n) Then I might as w
15 7.Don't Get Caught Slippin ess)7.Don't Get Caught Slippin Composer Antoine McColister、Maurice Carpenter、Leigh Elliott、Johnny Mollings、Lenny Mollings Street certified I' ... s Street certified I'm a tell you one thang don't get caught Slippin' out on these streets homeboy keep ... on these streets homeboy keep your Eyes and ears open ya undastand Cause it might go ... a undastand Cause it might go down When the traps side up and the mac slow ... raps side up and the mac slow (
16 11.Get Down On It br>11.Get Down On It Hey hey yeah What you gonna do? You wanna get down? Tell me what you gonna do? Do you wanna get down? What you gonna do? You wanna get down?(Get your back up off the wall dance come on)(Get ... f the wall dance come on)(Get your back up off the wall dance come on)(Get ... f the wall dance come on)(Get down on it get down on it)(Get down on it get dow
17 9.Birds Birds You count on the birds you count on the birds you count on them to represent your longing. You count on the birds you count on the birds you count on them to represent your longing. Suddenly last summer the odoors has gone warmer. The sun would go down lo longer. The birds didn't have to go to Sahara. ... didn't have to go to Sahara. You can watch the birds and you can count the birds but don't count on th
18 11.Peek-A-Boo oo. I see you. Hahaha. Aww. What's the matter? You don't love me anymore? Hahaha. Peek-a-boo niggas. Yea. I see ya. Big Krizz Kaliko baby. Kali baby. Twiztid Prozak. Yea. Strange Musi ... usic and Psychopathic holdin' down the underground. Still Like this... It ain't over when ya think it's exonerated gonna hate it It's all on sight and ya think I ... lable Tempers is volatile and you feel you got violence all bottled up I'm a sum it up I'm a change my angle
19 15.I'll Make You Dance I'll Make You Dance[Verse1] I can't help but noticing ... e1] I can't help but noticing Your fine as fine can be And when your out there on the floor Gonna break my neck to see Tryin' to control myself But it's hard as hard can be I want to make my way t ... n be I want to make my way to you eventually[Bridge] Cause baby we can let the music play oh While we're waiting for a song ... hile we're waiting for a song you like We can take it to the dance floDo(
20 6.Fastlove aby can't you read the signs? I won't bore you with the detail baby I don't even wannna waste your time Let's just say that maybe You could help to ease my mind Baby I ain't Mr. Right But if ... Baby I ain't Mr. Right But if you're looking for fastlove If that's love in ... or fastlove If that's love in your eyes It's more than enough Had some bad luck Some fastlove is all that I've got on my mind(ooh ooh baby baby) Ooh yeah yeah(ooh ... na have

21 12.Be With U ride with you(yea) tell me baby do you feel me too(watsup baby) wat you wanna do(come on) girl you know i'm their4 you(bzzz bzzz) Be with you(thats right) ride with you(come on) anything you want just me nd u(let me holla at you real quick) wat you want to do(yea yea) girl you know i'm their4 you I wanna take you by the hand show you places you ain't seen rub your body down nd
22 2.Gunship Politico tch ya If you skirt disaster On the day they told her But she ... the day they told her But she wannna stay stay And all the ones that saw ya Witnesses of Goya Elected to serve ya'Til ... Goya Elected to serve ya'Til your dying day'Til your dying day I hope you don't get what you're after I hope you don't get what you're after To whom it may concern I'm writing of behalf of a brother twiced burned Well ... a brother twiced burned
23 2.Woo eel it in your body say Woo Uh now uh uh so make the rain come ... w uh uh so make the rain come down come on Woo Yeah uh say ah yeah uh B-boys and B-girls now say Woo Ah yeah uh one time for ... y Woo Ah yeah uh one time for your mind behind now now Woo Uh yeah sophisticated gangsterism uh pimpism say Woo Hey ah little Badu and little pimpin' come on Woo ... at come on say Woo Yeah I see you on the right we can jam all night come on Woo Yeah wait uh watch this watch
24 2.In My Life time Isee you Ilose my cool Goin out of my mind cuz i can't stop thinkin' bout ... uz i can't stop thinkin' bout you looking at your sexy body everynight i go to sleep want ... everynight i go to sleep want you to be the one right beside me[Chorus:] Boy I need ... beside me[Chorus:] Boy I need you in my life I need you i'll be the one thats down to do or die wipe away the tears when you feel the need to cry loving you without no lie
25 13.What I'm Looking For in here I don't all them just one girl that can do it all Yeah I feel what chu' say[chorus2x] Now where them girls that be laid up gettin' tanned on the beach Right Here Right Here ... what I'm talkin' bout Yeah Ma You comin' wit me Oh yeah Oh yeah[Verse One] I like them wearin' G-Strings The one's that let ... G-Strings The one's that let you see things One's that call you on the phoneJust to let you hear things Generous willingly givinyou know just
26 2.Don't Hate The Playa Sin2.Don't Hate The Playa[intro too$hort] Yeah man we just sittin' back chillin' Bunch of players listenin' to the seventh deadly sin ... enth deadly sin Short dawg is doin' his thing with my nigga ice-t Don't fake the funk[ice-t] Ice-t baby this goes out to all ... e-t baby this goes out to all you haters out there Actin' like a brothdone did somethin' wrong Cause he got his game tight ... g Cause he got his game tight Don't hate the player hate t
27 6.Don't Hate the Playa Sin6.Don't Hate the Playa(Intro Too$hort) Yeah man we just sittin' back chillin' Bunch of players listenin' to the seventh deadly sin ... enth deadly sin Short dawg is doin' his thing with my nigga Ice-T Don't fake the funk(Ice-T) Ice-T baby this goes out to all ... e-T baby this goes out to all you haters out there Actin' like a brothdone did somethin' wrong cause he got his game tight ... g cause he got his game tight Don't hate the player hate t
28 17.Fastlove et up get down...)(ooh ooh baby baby...) Oh yeah(gotta get up get ... ...) Oh yeah(gotta get up get down...)(ooh ooh baby baby...) Looking for some education I made my way into the night All that bullshit conversation Baby can't ... lshit conversation Baby can't you read the signs?(hey hey) I won't boryou with the detail baby I don't even want to waste your time Let's just say that maybe You could help to ease my mind Baby I ain't Mr. Right But if ..
29 13.Cha Cha Cha nigga... You wanna battle nigga...(spliff star): Yo yo yo! It's my time to shine and i'm a shine bright So ... hine and i'm a shine bright Sodomize the mic Get the crowd hype Make'em want to fight ... wd hype Make'em want to fight You see the rhymes i construct The flows i conduct It fucked up the party like somebody got bucked Nigga word! I lays it ... bucked Nigga word! I lays it down flat like a door mat Get head in every state wherever i toured at Spliff ah
30 3.Why y Why does Monday come before Tuesday Why do summers start inJune Why do winters come too soon Why do people fall in love When they're always breaking up oh why Why ... always breaking up oh why Why do we love if love will die Why does Wednesday come after Tuesday Why do flowers come in May Why springtime go away Why ... ay Why springtime go away Why do people fall in love When they're always breaking up oh why Why ... always breaking up oh
31 4.Boom Boom Boom ock'Cuz I don't play dat lookin' for the5-0 put me in the pen'Cuz I stumble like a wino drank a lot of booze Falling to the concrete and my he ... teppin' into the party When I do my thang all the suckas grabbin' their hotties The lyrical latin yes they all know about me When the turn they back“Where she at” ... xt week'cuz ya looking so fly Don't worry'bout ya guy'cuz I brung'em out to dry Boom boom boom Sucka welcome to the city Boom boom boom Yeah yeah now I gotta kick
32 6.Set It Off Fuck What You Think6.Set It Off(feat. The LOX Lotto Shaqueen) Set it off set it off set it off set it Set it off set it off set it off ... sign of vic And if his bitch wannna snitch she can bite the dick That's my word anything goes for the hoes I'm snatchin rings earrings jewels and clothes From th ... zy nigga like a bag of dust I don't listen to the fuss cause I'm tryin to bust With the muthafuckin BM drop325 By the way me and my crew we real live Get absurd a ...
33 4.Get Down On It 4.Get Down On It Lyricist Robert Bell Ronald Bell George Brown Eumir Deodato Robert Spike Mickens Claydes SmithJames Taylor Hey hey yeah what ... ames Taylor Hey hey yeah what you gonna do? You wanna get down? Tell me what you gonna do? Do you wanna get down? What you gonna do? You wanna get down?(Get your back up off the wall dance come on)(Get ... f the wall dance come on)(Get your back up of
34 7.My Girl Girl don't need no validationJust give me some conversation now If ... e me some conversation now If you down if you down down You give me your number I return the favor Welcome to my spot girl this my place Got expensive taste and bought some lobster Well I got ... ought some lobster Well I got your body rocking but I ain't gonna say You hear that too often see don't want no strings attached So baby let me cut them off .
35 5.Forever Mine- Original Radio Edit And then you feel a day to My heart descrying I gave ... to My heart descrying I gave you the love i gave you the And i see you I do anything for I can't be forever yours I just wanna know you don't wannna be Stay forever mine Forever mine forever mine forever mine Forever mine forever mine forever mine I ... e forever mine forever mine I do everything for your heart I want climb the mountain high I will touch the sky ... ai
36 1.Sweet Dreams lier What your looking for is here uh I'll kiss you like I mean it She says you must be dreamin Maybe this is a curse so all these girls are in my face ah R-R-R-Recognize this place because I run thisJesus ... place because I run thisJesus don't get between us we're all just having fun This girl is looking at me like I'm the only one I got that paper baby that gets ya w ... in the making For the rest of your life I'll be there I'll be stuck inyour head like
37 5.Hometown(Cali) afraid I don't want this in my world I don't want this in my world I don't want this to be this world I wonder now She say she wanna stay with the plugs and grips feel the front strips of innocent clic ... s where Free count strips and young fly trips and He's about to do the hoes of hollow guns and ten You want an army don't try to call me You ain't gonna call me and sleeping from our palm bees My baby please we LAX together we got us fly as LAX
38 6.Lonely ic people do not recognize the passion I have for the crowd The effort with every line that I write are ridiculous Life has effected my conten ... life I chose and the path the young Nigga I'm moving on I'll be down and out Because i was looking for the answer but Never really had no questions and I'm gonna have them accepted I'm getting sic ... nd the bae what the fuck am I doing with the kid Cos' hope it does weed Nigga I can take the D to the Depths of ... n ta
39 2.Runaway(Radio Edit) Edit) You've been kiss by the Sun Like a… to the sky Embrace ... un Like a… to the sky Embrace your shadow Coz I feel your hand in mine In I won't let go No Idon't let go And here in this moment You secrets turning to mine Lingering and fallin' Coz here's we come to live So we won't let go No I ... live So we won't let go No I don't let go RunawayJust Runaway with you You you Love is all around You can be the right Who
40 3.Runaway y Embrace your shadow'cuz I feel your hand in mine And I won't let go No don't let go And here in this moment your secrets turning to mine Lingering fallin''cuz here's where we come alive So we won't let go No we ... live So we won't let go No we don't let go No RunawayJust runaway withyou You you We're lovers on the run You can be the right who Enter my nightsYour love is a right fuel It sparks my life ... right fuel It spark
41 1.Higher(feat. don money) her(feat. don money) Intro Yeah You know a lot of girl wish I lot of Things2 me all I care about is getting Higher No shit in my zone cause this is not my desire Th ... best piss me out I piss U up do me well I do you Wish me well I wish well Wish. Me bad then to2 Hell am to lovely comedy labely I hate bitches like asmy n am Saying it so loudly ... his is Over am strong now bulldozer Lil pain tell this bitches I cruz Range rover Chorus_Lil-pain Shit dnt
42 3.I Wanna Be Like You(X Factor Performance)- Single Only The Young-暫存3.I Wanna Be Like You(X Factor Performance)- Single I'm the king of the swingers the jungle V.I.P I reached the top and had to stop And that's wha ... ed of monkeying around Ooh-bi-doo I wanna be like you I want to walk like you talk like you too You see it's true an ape like me Can learn to be like ... like me Can learn to be like you me too Swing to the left swing to the right put ... e left swing to the right put
43 18.That Boy e what to do He looks at me and smiles I'm going to come unglued(There's just something about that) Boy he's got my head spinnin' That boy he ... kes my heart pound That boy I don't know what I'm feeling That boy I wanna sing out loud! That boy I ... nna sing out loud! That boy I don't know what I'm doin' That boy he turns me upside-down That boy I can't wait to see you That boy I wanna scream and shout! I can't think straight Whenever he's around I am such
44 2.Try Again(From'Romeo Must Die') have left you left you without a dope beat to step to step to... It's been a long time shouldn't have left ... long time shouldn't have left you left you without a dope beat to step to step to step to baby girl What would ... step to baby girl What would you do to get to me? What would you say to have your way? Would you give up or try again If I hesitate to let ... ry again If I hesitate to let you in? oh Would you(
45 3.Where Did Our Love Go? e Go? You used to hold me tight Take my hand and smile Couldn't wait to get back home Make love all night I miss the closeness we used to ... share Feel so lonely without you here tonight Come at me correct I don't want no lies I don't wanna give up without a fight Causyou are the one thing that I want in my life ... thing that I want in my life You used to love me right The kind that made me sleep at night It was hard for me to be away from ... s ha

46 5.Dusted e back of your ear Whispering shit thats got you crapping your rear This panic and fear is damaging Radical stages of behaviour thats got ... stages of behaviour thats got you on a scatty ting Looking for the big batty ting ... ooking for the big batty ting You might find happiness HOW? If you can make it through the same shit that a nappy ... gh the same shit that a nappy does Skitzo coz we visionary not a vegetarian but meat in me is living weary T
47 3.In the Middle of Us r> Now if you want to you can bring your toys with you On this rendezvous somewhere in the middle of us Fix ... where in the middle of us Fix your hair up nice the champagne's on ice Maybe we'll ... hampagne's on ice Maybe we'll do it twice some afternoon Wouldn't it be nice to get away Wouldn't it be nice to get away Wouldn't it be nice to get away Someday s ... ddle of us Now we heard about your circumstance All your plans to advance Something
48 1.Need To Know hink I am done with this I need an answer Not just the sigh We are going back[?] I need to know for sure So tell me right away What's on ... tell me right away What's on your mind So now How you gonna work it How[?] Are you gonna[?] Me now Tell me if you are ready Cause I need to know Too late Tell me why I wait this Can't wait I wanna get an answer Too late I ... anna get an answer Too late I don't wanna hear it I just need to know oh oh I ... t I just n
49 6.'s All Right ght I wannna move if it¥s all right Won¥t U tr ... t Won¥t U do it it¥s all right It feels all right There is something right here that ... is something right here that you should know U¥ve gotta make it improve it¥n work it better Baby I ain¥t goin¥ out like that Ready or not I¥m going so baby can¥t ... from there Want U to improve yourself¥m running away from there Why don¥t U improve yourself I wannna move if it¥s all right Won¥t
50 8.I Apologize(Single Version) ets rough you say thangs you should not say i never meant to treat my baby that way i apologize oh believe me i ... y i apologize oh believe me i do i apologize oh honest and true because i know i was wrong so i'll sing ... know i was wrong so i'll sing you this song cause i wannna get through and make it up to you yeah operator it was like a bad dream lord ... it was like a bad dream lord you should have heard the way he shouted and the way that i
51 4.Daydream dream You Are Walking Down The Street And Your Eyes Look'Round Every Single Day You Say This Ain't The Life You Wanna Live'Cause You Are Born To Go On With Your Real Skill Everybody Say It's Not Your Way Everyday You See People Are Unhappy With Their Lives What They ... py With Their Lives What They Do Is Never What They Really Wanna Do To Live But You Don't Wannna Waste All Your Lifetime Break The Ch
52 3.Go Slow e running down my spine honey. And it feels good the way I feel tonight. If ... od the way I feel tonight. If you want my love go slow and start this thing right. Go slow go slow start this thing right. Go slow go slow it's got to be right. G ... ow(slow slow slow). I can see your face in the morning sun but I still wonder could ... sun but I still wonder could you be the one? And if you want to be the only one for me then do it right lets go slow and star
53 6.Sit Ups chaelJude Do I have to do sit ups If I wanna be a rock star? Do I have to make millions If I wanna be free? Should I come with a cliche? Should I hide in a big car? ... ? Should I hide in a big car? You say the money doesn't matter Well let's check and see'Cause ... ell let's check and see'Cause you look sexy you look fine How I wish that you were mine You look sexy you look hot Is that really all we've got? In the end ... lly all w
54 1.Boom Boom Boom John Saucedo Hanging around got the40oz. sitting with my homiez Cigarette pack in the back'cuz ya know me Smother than satin harder than a roc ... y ya lookin' at a glock'Cuz I don't play dat lookin' for the5-0 put me in the pen'Cuz I stumble like a wino drank a lot of booze Falling to the concrete and my he ... teppin' into the party When I do my thang all the suckas grabbin' their hotties The lyrical latin yes they all know about me When the turn they back‽Where she a
55 8.What I See What I Think John Saucedo Knack knack paddywack can you give a dog a bone? A brother who's a banger but can never be a steppin' stone Needs a lot of loving'cuz the pushing and the shoving Leads t ... oo-ya mugging me? I'm mugging you I've never been a thug but what am I to ... been a thug but what am I to do? When I chill with a brew and hang with my crew Gap a motherfucker or break his ass in two there ... or break his ass in two there you go Now in the chaingang d
56 9.Officer Ricky(Dissin Rick Ross DJ Khaled Lil Wayne) ayne) You Think You Kno Me(Officer Ricky) Nigga You Dont Kno Me(Officer Ricky)(50 ayo C-O)(Verse1) I put a razor through ... Verse1) I put a razor through your face Put a nine on my waist I cock a shottie just incase i pump nutin but base i put i pint of blood in ... base i put i pint of blood in your whip i pint of blood on the ground bullets bullets get to rickashay bouncing all around That body old case cold I got a way wid ... se cold I got a way wi
57 1.Officer Ricky Ricky You Think You Kno Me(Officer Ricky) Nigga You Dont Kno Me(Officer Ricky)(50 ayo C-O)(1) I put a razor through ... C-O)(1) I put a razor through your face Put a nine on my waist I cock a shottie just incase i pump nutin but base i put i pint of blood in ... base i put i pint of blood in your whip i pint of blood on the ground bullets bullets get to rickashay bouncing all around That body old case cold I got a way wid ... se cold I got a way wid it
58 6.This Is Me n wide If you think you know me but i'm changing all the time Bridge1: Cause I wanna be sweet and I ... Cause I wanna be sweet and I wannna be wild and I wanna cry like a child If I got the whold world in the palm of my hand I guess that's just who i am Chorus: Thi ... Cause I wanna be sweet and I wannna be wild and I wanna find my own style if I make a mistake I'll ... tyle if I make a mistake I'll do it again but I'm doing the best that I can Chorus Cod
59 3.My Shoes urphy Lee-You See Me3.My Shoes(FEAT T-PAIN)(chorus) now look at me look at everybody else in the parking lot take a look at my shooes ... e a look at my shooes cause i do what i do everybody else talkin like take a look at my shooes and its amazin how real i am and how lame they are take the shoes to my car t ... s to my body real naughty ima do what i do while you take a look at my shoes. hey rich boy here just got my cutty back throw some d's on th
60 3.Get It Up phone She wannna be grown We gone get it on She said that she lonely Cause he's never around Said she like my style He can lay it ... e like my style He can lay it down It's4 in the mornin She callin my phone She ... ornin She callin my phone She wannna be grown We gone get it on It's4 in the mornin She callin my phone She ... ornin She callin my phone She wannna be grown We gone get it on She said that she lonely Cause he's never around Said she like my style He can
61 5.Don't Want to Lose Your Love(Live) Nice5.Don't Want to Lose Your Love(Live) They can take all of my money But that won't take away the pain. The power of love around us Beats all material ... an handle all the pressure If your love only stays the same. I don't want to lose your love(Don't want to lose your love.)'Cause you mean the world to me. I don't want to lose your love(Dont want to lose your love.) And all that we've come to be. As we lay here
62 6.Big Shadows >6.Big Shadows Remember Spliff Star? remember Memphis Bleek? remember all them side kicks that ain't what's meant for me Big sha ... 't what's meant for me Big shadows i think i need more sun big shadows big shadows Remember Lil Cease? remember Murphy lee? no disrespect is meant but dawg that ain't what's meant for me Big sha ... 't what's meant for me Big shadows i think i need more sun big shadows big shadows I was a youngin' late bloomer ne
63 6.Give Me an Inch ve(But if you give me an inch girl) I'll give you a mile(Give me an inch girl) Oh I'll make it all worth while(Give me an inch girl) And I'll make ... e an inch girl) And I'll make you see(Give me an inch girl)Just how muyou mean to me Well ain't it easy to go head over heels When ... sy to go head over heels When you need the right person You got to learn to smile about it Nothiyou do will feel certain Here I stand with my heart in command And
64 7.What I'm Looking For(Edited) in here I don't all them just one girl that can do it all Yeah I feel what chu' say Now where them girls that be laid up gettin' tanned on the beach Right Here Right Here I like th ... what I'm talkin' bout Yeah Ma You comin' wit me Oh yeah Oh yeah I like them wearin' G-Strings The one's that let ... G-Strings The one's that let you see things One's that call you on the phoneJust to let you hear things Generous willingly givinyou know just wanna share
65 13.My Right(Demo version) y right i wannna speak my mind my right to yell my right to scream. my right and no one ever gunna tell me what i have to ... gunna tell me what i have to do my right my life the way i want it i dont care about your little world and i cant believe your tellin me what to believe get away from me and i cant believe ... ay from me and i cant believe your tellin me whats good for me how do know whats good my right my right no matter what i ... ght my ri
66 52.Dry County othing to do Let the wind blow around my head Let a cloud be my bed When the blues whomp ... e my bed When the blues whomp you up By the side of the head Throw'em to the floor And kick'em out the ... the floor And kick'em out the door When the blues kick you in the head And you roll out of bed in the morningJust sit on the porch and swing Sit on the porch and swing The heat of the day's got me in a haze ... are here When the blues whomp you up On the side
67 10.Get Down On It br>10.Get Down On It Lyricist Robert Bell Ronald Bell George Brown Eumir Deodato Robert Spike Mickens Claydes SmithJames Taylor Hey hey yeah what ... ames Taylor Hey hey yeah what you gonna do? You wanna get down? Tell me what you gonna do? Do you wanna get down? What you gonna do? You wanna get down?(Get your back up off the wall dance come on)(Get ... f the wall dance come on)(Get your back up of
68 41.Get Down On It- Single Version br>41.Get Down On It- Single Version Kool& The Gang Hey hey yeah what ... l& The Gang Hey hey yeah what you gonna do? You wanna get down? Tell me what you gonna do? Do you wanna get down? What you gonna do? You wanna get down?(Get your back up off the wall dance come on)(Get ... f the wall dance come on)(Get your back up off the wall dance come on)(Get ... f the wall dance come on)(Get do(!
69 4.Somebodys Gettin' Shot uk Da Fuk Down4.Somebodys Gettin' Shot(Young Dirt) Pull up to the corner with them15's bumpin haters standin on the corner arms crossed mean muggin aint no ... s crossed mean muggin aint no doubt about it that shit be reckin the stone sombody gettin shot dropped when i'm grippin the chrome. I'm in an SUV(Who the fuck ... e. I'm in an SUV(Who the fuck you be)I got the answer for the question pointed at ... r for the question pointed at your teeth And i'm
70 7.Cha Cha Cha nigga... You wanna battle nigga...(spliff star): Yo yo yo! It's my time to shine and i'm a shine bright So ... hine and i'm a shine bright Sodomize the mic Get the crowd hype Make'em want to fight ... wd hype Make'em want to fight You see the rhymes i construct The flows i conduct It fucked up the party like somebody got bucked Nigga word! I lays it ... bucked Nigga word! I lays it down flat like a door mat Get head in every state wherever i toured at Spliff ah
71 2.Why(Originally Performed By MichaelJackson) hael) Why does monday come before tuesday Why do summers start in june Why do winters come too soon Why do people fall in love When they're always breaking up oh why Why ... always breaking up oh why Why do we love if love will die Why does wednesday come after tuesday Why do flowers come in may Why springtime go away Why ... ay Why springtime go away Why do people fall in love When they're always breaking up oh why Why ... always breaking up o
72 6.Vagabond Train Train Don't be alone like a walrus in his jail Open ... ike a walrus in his jail Open your eyes! It's the first step let's do it don't drink milk like a little smockey Open ... lk like a little smockey Open your eyes is the first step in the shame see me as a child i'm nothing in my head nobody want to see me but I am yes I am if I ask ... me but I am yes I am if I ask you something let me see one day the beauty I never saw in me Leave ... eauty I nev
73 78.True Love- feat. Lily Allen upid word you say Sometimes I wannna slap you and your whole face There's no one quite likyou You push all my buttons down I know life would suck without you At the same time I want to hug you I wannawrap my hands around your neck You're an asshole but I love you And you make me so mad I ask myself Why I'm still here Or where could I go? ... ill here Or where could I go? You're the only love I've ever known But
74 5.Amped Up Young Turk-暫存5.Amped Up Verse1- Step in the club with my air force one's In the back of the club I got air force guns Full o ... I'm+Amped Up+ Fake buckin' if you want you gon' get stampped up You gon' get these1012's all in yo face You could take it outside look it's gon be a case ... tside look it's gon be a case You get erased won't live another day I take this kind of far come to shoot up ya wake Ain't worried bout the charge cause I got the
75 2.Look What You Made Me Look What You Made Me2.Look What You Made Me(Yung) All right Uh Uh Yeah Yeah ... ng) All right Uh Uh Yeah Yeah You make sounds music Uh Uh Yeah Yeah Last night Uh Uh Yeah Yeah What I'll be Uh Uh Yeah Yeah Uh Uh Yeah Yeah Uh Uh Yeah Yeah Alrigh ... eva met a girl That's getting down like you(Never met a girl like you baby) Yeah Yeah Yeah And I ain't neva met a girl That put it ... t neva met a girl That put it down like you(You know
76 5.My Mistake beef show you why my hearts deceased yeah it beats but no girl can reach mistakes on the beach show how were all human but theyre all consumin ... e soul can't let them control don't need to be consoled have to be cold un-born child left a hole what can i say that part is closed FUCK HO'S I see them at the s ... ent futuristict they tried to do me over with Bitch shit but now I'm more realistic because i see it in their eyes white lies that i despise but im grabbing the p ...
77 93.Take You Down(main)(Promo Only clean edit) r>93.Take You Down(main)(Promo Only clean edit) Doo Doo Doo Doo Doo Doo(Damn baby)(I want you)(Whoa) Here we are all alone in this room(Oohh) And girl I know where to start and what we gone ... ere to start and what we gone do(Yeah) I'll take my time we'll be all night girl So get ready babe I got plans for me and ... y babe I got plans for me and youu(Whoooa Ooohh) It ain't my first time but baby girl we Can pretend(Hey) L
78 33.Take You Down(Main Version) r>33.Take You Down(Main Version) feat. Chris BrownDoo Doo Doo Doo Doo Doo(Damn baby)(I want you)(Whoa) Here we are all alone in this room(Oohh) And girl I know where to start and what we gone ... ere to start and what we gone do(Yeah) I'll take my time we'll be all night girl So get ready babe I got plans for me and ... y babe I got plans for me and youu(Whoooa Ooohh) It ain't my first time but baby girl we Can pretend(Hey)
79 48.Jailhouse Rock to swing You should've heard those knocked out jailbirds sing Let's rock everybody let's rock Everybody in the whole cell block Was dancin' t ... 'Nix nix I wanna stick around wannna get my kicks' Let's rock everybody let's rock Everybody in the whole cell block They were dancin' to the jailhouse rock oh Nu ... ty seven said to number three'You're the cutest jailbird I ever did see I sure would be delighted if ... I sure would be delighted if you come with me Come on
80 12.Why(feat. MichaelJackson) ) Why does Monday come before Tuesday Why do summers start inJune Why do winters come too soon Why do people fall in love When they're always breaking up oh why Why ... always breaking up oh why Why do we love if love will die Why does Wednesday come after Tuesday Why do flowers come in May Why the springtime go away Why ... hy the springtime go away Why do people fall in love When they're always breaking up oh why Why ... always breaking u
81 27.Why hael) Why does monday come before tuesday Why do summers start in june Why do winters come too soon Why do people fall in love When they're always breaking up oh why Why ... always breaking up oh why Why do we love if love will die Why does wednesday come after tuesday Why do flowers come in may Why springtime go away Why ... ay Why springtime go away Why do people fall in love When they're always breaking up oh why Why ... always breaking up o
82 8.Fast Love(Forthright mix) up to get down Oh ba-baby Oh yeah Gotta get up to get ... y Oh yeah Gotta get up to get down Looking for some education I made my way into the night All that bullshit conversation Baby can't ... lshit conversation Baby can't you read the signs? I won't bore you with the detail baby I don't even want to waste your time Let's just say that maybe You could help to ease my mind Baby I ain't Mr. Right But if ... Baby I ain't Mr. Right But if you're
83 56.Can U Get Wit It(Gangsta Lean Edit) t I wanna do I promise U when i'm ready I'm gonna spend my whole life with U What is love is it steady Cause I ... is love is it steady Cause I don't know what to do So tell me girl if your ready To do what we came to do One day we could be together Cause U know that I wanna be ... Cause U know that I wanna be down baby But right now we can all forget it U know I gots to get around I ... U know I gots to get around I don't have much money I c
84 7.How crazy are you? crazy are you? Lyricist Janne TaneliJunttila・Douglas Ian Car Composer Janne TaneliJunttila・ ... iJunttila・Douglas Ian Car Here I walk down the avenue looking at the pretty view Maybe there's a reason I got my eyes on ... e's a reason I got my eyes on you There you go like movie star how I wonder who you are Listen babe do you believe when I say? You're the kind of man walking out of my dreams straight into my life I ... reams str