Mojim Lyrics

can + tell + me + why 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 2.Complicated alking to me one on one But you've become... Somebody else'round everyone else You're watching your back like you ... e watching your back like you can't relax You're tryin' to be cool You look like a fool to ... cool You look like a fool to me Tell me Why do you have to go and make things so complicated? I see the way you're acting like you're so ... y you're acting like you're somebody else Gets me frustrated Life's like this You
2 9.Things I'll Never Say nee Marry me today Guess I'm wishin' my life away With these things I'll never say It don't do ... gs I'll never say It don't do me any good it's just a waste of time What use is it to you what's on my mind? If it ain't comin' out we're not goin' anywhere So ... t we're not goin' anywhere So why can't I just tell you that I care?'Cause I'm feelin' nervous Tryin' to be so perfect'Cause I know you're worth it You're worth it yeah If I could ... you go down on
3 14.Why on)14.Why Lyricist Peter Zizzo Composer Peter Zizzo Arranger Peter Zizzo ... o Composer Peter Zizzo Arranger Peter Zizzo why do you always do this to me why couldn't you just see it through me how com you act like this like you just don't care at all do you expect ... n't care at all do you expect me to believe that i was the only one to fall i ... i was the only one to fall i can feel i can feel you near me even though you are far away i ca
4 1.Hold My Hand nd To tell me you need me Hold my hand everything will be okay I heard from the heavens that clouds have been grey Pull ... at clouds have been grey Pull me close wrap me in your aching arms I see that you're hurtin' ... rms I see that you're hurtin' why'd you take so long To tell me you need me I see that you're bleeding You don't need to show ... eeding You don't need to show me again But if you decide to I'll ride in this lif
5 2.Burning Bridges > I could tell you the truth but you'd call me a liar Tried to wave a white flag but you set it on fire And that's when you start asking yourself ... hen you start asking yourself why You cry they don't Every single night That's how you know You gotta let it go So ... ou know You gotta let it go Sometimes you just can't fix it You love somebody love somebody But you gotta let'em go Before you go down with'em ... go Before you go down with'em

6 1.Vibin n Lyricist Kameron Traviss Glasper Marcus Lomax Taylor Monet Parks Composer Jorgen Odegard Westen Weiss Ka ... Jorgen Odegard Westen Weiss Kameron Traviss Glasper Situationships ain't got no correlation2 relationships that's reaching what we chasin& I ain't never had no pa ... atter what the signs say Baby why you playin mind games Can we for times sake Get straight to the point cus hey It don't matter if we lie and say We only known each other9 days Don't say t
7 7.WAIT FOR U heneJacob Canady Michael Mule Isaac De Boni Nayvadius Wilburn Aubrey Graham Temilade Openiyi Composer Tejiri AkpogheneJacob ... eniyi Composer Tejiri AkpogheneJacob Canady Michael Mule Isaac De Boni Nayvadius Wilburn Aubrey Graham Temilade Openiyi I will wait for you for you Early in the mornin' ... It doesn't even matter what time it is(I will wait for you) Presidential Rollie already on the way(Tired sayin''Aye yi yi yi') Whenever I find ti ... yi yi yi') Whenever I find tim
8 12.VOODOO e pulling me closer Sleeping with demons how they get there She invited them over And he ca ... he invited them over And he came in girl so pretty I fell for it it felt like I known her I pray to the angels but the devil is stronger Wonder ... the devil is stronger Wonder why I'm in hell still Nobody's nice nobody cares here I tried to break free she wouldn't let ... o break free she wouldn't let me She say that I'm wasting my time thinking I'm going to heaven'C
9 15.I'M ON ONE rder case Tellin' on yourself is the only way you wanna escape Call ... nly way you wanna escape Call me Michael Phelps for swimmin' in your bitch face Pop a Adderall so I ... itch face Pop a Adderall so I can focus count this cake Skinny nigga but my pockets out of shape ATL nigga all the cars California plates Fight for my niggas they ... op the feds might just snatch me Man down I'ma be overseas when it happen Word around town got them Ps in the attic I'm applyin' p
10 2.New Shapes on't know why I got a tendency to run away Don't know ... ndency to run away Don't know why I'm always pushing for a sweet escape Even though I feel so close I just ... though I feel so close I just can't control how I feel And I gotta be free need to breathe But so ... be free need to breathe But sometimes I need all night all day We could fall in love in new shapes New shapes And when the morning co ... shapes And when the morning comes I'm sorry I stayed
11 10.Yuck ll Boland Megan Buelow MichaelJoseph Wise Nathan Ferraro Not supposed to feel this way I'm such a hypocrite I always frown on love It's giving ... ays frown on love It's giving me a tummy ache(All these butterflies mame sick) Make me fly away(It's some Hocus Pocus shit I'm bewitched) For what Calling too much you're breaking my phone Mad when you do and sad when you don't Chivalr ... y coat Too cute no this ain't me now Candlelight out on a starry night
12 7.Still Love You s it been Can't shake the feeling I need you more than I want to I want you more than I should And everything that I'm thinking I'm only think ... you're not honest I'm here to tell you the truth I still love you I still love you I still love you oh I still love you ... love you oh I still love you Tell me you love me too It's lonely protecting a broken heart(Heart) It only heals when You're in my vision Re ... ls when You're in my vision Remember we built
13 1.GET IT hit is on me and we spendin' all night come and Get it get it get it get it Get it get it get it Got my bag right on my own ti ... Got my bag right on my own time Now these bitches tongue tied Tryna get on this side better co ... yna get on this side better come and Get it get it get it get it Get it get it get it get it Paranoid white noise think they up to so ... hite noise think they up to some Come and take more when they give you none See ... e when th
14 2.SOMEBODY EL2.SOMEBODY Baby why the hesitation'Cause I know that youcan feel it too You want more and I can taste it Let me show you what I wanna do Tryna get trapped in your leg lock Go another round make the bed rock Yeah bite the neck I'ma make it sw ... give you no rest You needed somebody baby put it on me I can be that body said I can be that body You needed somebody baby put it on me I can be that body said I can
15 2.My Valentine id that someday soon the sun was going to shine And she was right This love of mine My Valentine As days and nights Would pass ... As days and nights Would pass me by I tell myself that I was waiting for a sign Then she appeared A love so fine My Valentine And I will love her for life And I will neve ... ver let a day go by Without remembering the reason why She makes me certain that I can fly And so I do Without a care I know that so ... Without a ca
16 1.She's All I Wanna Be t smile Someone who's out every weekday In her dad's new car You ... kday In her dad's new car You tell me I shouldn't stress out Say'It's not that hard' But I just got a feeling This will leave an ugly scar If you say'She's nothing to ... nothing to worry about' Then why'd you close your eyes when you said it out loud Stupid boy making ... it out loud Stupid boy making me so sad Didn't think you could change this fast She's got everything that I don't have How
17 2.Bois Lie(feat. Machine Gun Kelly) > Hey You tell me what I want what I wanna hear Make me believe in magic then disappear You got a sharp tongue like a razor blade You put a knife into my back and tried to write your na ... ack and tried to write your name So tell me why you you never tell the truth Bois lie I can too Revenge is my sweet tooth Girls cry but so will you'Cause bois lie bois lie Yeah so ... use bois lie bois lie Yeah so tell me why why
18 1.My Valentine id that someday soon the sun was going to shine And she was right This love of mine My Valentine As days and nights Would pass ... As days and nights Would pass me by I tell myself that I was waiting for a sign Then she appeared A love so fine My Valentine And I will love her for life And I will neve ... ver let a day go by Without remembering the reason why She makes me certain that I can fly And so I do Without a care I know that so ... Without a ca
19 1.High mm oh yep Why? You only say you love me when you're high It's like we go through the sa ... It's like we go through the same shit every night Oh why? Oh why? You always swear that it's gonna change but it never does ... onna change but it never does Why? You'll only say you love me when you're high It's like we go through the sa ... It's like we go through the same shit every night Oh why? Oh why? You always swear that shit's gonna ch
20 6.All I Feel Is Rain u I still can't change your ways You say you need me the most Only'cause I'm here with youme things aren't adding up'cause your actions stay the sa ... cause your actions stay the same Why won't you tell me the truth If I knew from day one that you wouldn't ride They say the pain hits you by surprise You made it sound like you were do ... wn now you switching sides on me I know everything you don't gotta hide from ... ing you don't gotta hide fro

21 5.Hollywood Gangsta yo yo let me try this shit out right here The scars of martyrs The path of bastard seeds Effects of absentee fathers passed on with ease Hope ... sticks without a hockey puck Can't co-sign em them niggas not with us Hop on a private jet with twelve tenants Right when I land the chopper to Manhattan is12 mi ... a though Homie you gotta feel me from Cali out to the Callio Slicker than Desi Arnez on my Copa Cabana flow In Houston with a thick one eatin' at Papadeaux Shit i ...
22 8.The Truth Truth Can't bury you with your money Can't bury you with your bitch Born alone die alone Yeah Yeah Yeah burn the whole place down No more foul plays Housin' ... wn No more foul plays Housin' mentality shoot'em down days Goin' out of town with a couple of pound plays Always the one you call your friend but then his style c ... then his style changed Hard time for non-violent crimes that's a outrage We need a meetin' Money and fame is fleetin' You ne
23 3.My Little Love u look at me so full of my emotions I'm findin' it hard to be here since he did I know you feel lost it's my fault completely ... lost it's my fault completely Tell me you love me I love you a million by fact I don't recognize myself in the coldness of the day light So I ain't surprised you ... ight So I ain't surprised you can read through all of my lies I feel so bad to be here when I'm so guilty I'm so far gone and you're the only one who ... e and you're the
24 12.Love Is A Game ve Is A Game Lyricist Adele Adkins DeanJosiah Cover Composer Adele Adkins DeanJosiah Cover All your expectations of my love are impossible Surely you kn ... d only knows how I've cried I can't take another defeat A next time would be the ending of me Now that I see ee-ee ee-ee That love(Ooh-ooh) is a ga ... -ee That love(Ooh-ooh) is a game(Ooh-ooh) for fools to play(Ooh ooh ooh) And I ain't fooling(Fooling) what a cruel thing(Cruel thing) To self-inflict that pain ye
25 10.World We Used To Know ld horses tell me Where did they all go They used to run used to run used to run right here And all I see is an empty road Wild wild wild roses ... pty road Wild wild wild roses tell me Where did they all go When I was young I was young they would spread like fire And now their roots don't know where to grow Did i ... t know where to grow Did it come overnight or did it come on slow It's out of our hands and it's out of control I don't think that this Is the
26 2.Gone one Time spent can't afford minute less I mean it more Know who's not around to share another go'round with ... o share another go'round with me Long ago's where'd they go? No one knows ... where'd they go? No one knows Tell me what to do when the ones you love have gone missing My God I lost you at the corner On God I lost you in a mo ... rner On God I lost you in a moment Why now and not a little later Tell me how the world see
27 8.Down Daddy's Home8.Down You've hit me one time Imagine my surprise When you hit me two times You got yourself a fight I was a patsy You were a creep from the cheap seats Thinking that my little scratch was like your big v ... But I'll take you down uh-huh Tell me who hurt you No wait I don't care to Hear an excuse ... don't care to Hear an excuse why you think you can be cruel(Cruel cruel cruel) Mama always told ... cruel cruel) Mama a
28 2.Sabotage otage Why do I sabotage everything I love It's always beautiful until I fuck it up ... beautiful until I fuck it up Tell myself I'm safe and lonely With nobody else to break my heart Even though I know you'd never I'm my own worst enemy and think y ... dges I will only let you down Why do I sabotage everything I love It's always beautiful until I fuck it up ... beautiful until I fuck it up Why do I sabotage everything I love The walls are closin' in becau
29 8.Baby I'mJealous rity told me you don't love me All it takes is a girl above me On your timeline to make me nothing This is me A woman in dichotomy I love me Until I don't Baby I'm jealous Of the pictures that you like Baby I'm jealous Of the girls with lighter eyes Baby I'm jealous And ... iner for a tinier waist But I can't help it if I like the way food taste This is ... ke the way food taste This is me A woman in dichotomy I love me Until I don't
30 1.Sabotage otage Why do I sabotage everything I love It's always beautiful until I fuck it up ... beautiful until I fuck it up Tell myself I'm safe and lonely With nobody else to break my heart Even though I know you'd never I'm my own worst enemy and think y ... dges I will only let you down Why do I sabotage everything I love It's always beautiful until I fuck it up ... beautiful until I fuck it up Why do I sabotage everything I love The walls are closin' in becau
31 3.As I Am myself sometimes To give my mind some space Yeah I know yeah I know that it hurts When I push your love away I hate myself When I ... ove away I hate myself When I tell you lies So your heart won't break Yeah I know yeah I know that I made my fair share of mistakes So ... e my fair share of mistakes Sometimes I don't know why you love me Sometimes I don't know why you care Take me with the good and the ugly Say I'm not go
32 4.How We Used To you want me to turn back around If I told you stay here And let you feel let you fear Would your doubts disappear Cause I used to Count on yo ... use I used to Count on you To tell the truth I thought you knew I'd risk it all for ... you knew I'd risk it all for Me and you So can we slow down Like how we used to How could I ever fall in love again? How could I ever find another friend? Like you Like you If ... You would finally understand why I Count on you To
33 1.Donny Outthaway m on theJames(uh-huh) St. Patricks day the tint match my safe Only see ... e tint match my safe Only see me when I sang Donny Outthaway(its the only ti ... onny Outthaway(its the only time) Ayy ayy ayy yeah yeah yeah[Verse1] Eyes stay low like the night tide But ... y low like the night tide But tell'em I aint tired(no no)1942 my stamina Don't you dare give ... y stamina Don't you dare give me those eyes(uh-huh) Fuck up the whole vibe(Bitch) I don't do energy le
34 1.Lie To Me ae-Lie To Me1.Lie To Me Lyricist Kenneth Kaminski Ignacio Scannone Composer Kenneth Kaminski Ignacio Scannone You don't understand I'm not ever like this I ... tand I'm not ever like this I can hold my breath Say I'll be alright But kinda hard to think When I ... ut kinda hard to think When I can't feel a thing Tell me to my face Already heard it last week Driving ... dy heard it last week Driving me insane It's hitting real badly Te
35 1.M.I.A ull up on me I'm straight Heard you talking bout me Heard you talking bout me Don't you pull up on me I'm straighhhht Pull up in i8 Yea I made it my way I've been M.I.A I've been M.I.A yeah ... en M.I.A I've been M.I.A yeah Why you in my faaaaace I ain't go no time waaaaste On you Ima Pull up in i8 Yea I made it my way I've been M.I.A I've been M.I.A yeah ... en M.I.A I've been M.I.A yeah Why you my faaaaace I ain't go no time waaaaste On you Ch
36 13.Afterthought l Wilson Stella Rose Bennett Isaac Cords Sleator[Joji] Lately i've been slipping away from ya ... ve been slipping away from ya Can you tell me does it hurt today? Yeah there's no way yeah To burn there's no fla ... ay yeah To burn there's no flames yeah Praying9 to5 like a saint for yCan you tell me how it turned this way? Yeah things have changed yeah Yeah filled with rage yeah(filled with rage) So lost in these diamonds So l ... complicated Pl
37 1.Don't Be Sad m sorry I can't seem to do anything right To be honest might delete this song tonight Did you even notice I was here If I left the party would ... fountain It's not easy tryna tell you how I feel When all you ever say is Don't be sad The sun is shiningJust be happy ... e sun is shiningJust be happy Why you whining Waiting room is getting crowded You're not special you're not special Don't be sad The sun is shiningJust be happy ... e sun is shiningJust be happy Why you
38 1.My Oasis tricks on me in the sun See your shadow in the courtyard Stays until the day is done The desert don't end the rain don't fall And I ... end the rain don't fall And I can't pretend I don't want you all'Cause I want you all You all you all you all Oh babe I really need you My feelings gettin' deeper ... ee fall But there's nothing I can do when it comes to you You play with my emotions I'm flowin' like the ocean I pray for your devotion'Cause there's not
39 5.My Tears Ricochet you gave me'Cause I loved you I swear I loved you'Til my dying day I didn't have it in myself to go with grace And you're the hero flying aro ... g face And if I'm dead to you why are you at the wake Cursing my name wishing I stayed Look at how my tears ricochet We gather stones never knowing what they'll ... es never knowing what they'll mean Some to throw some to make a diamond ring You know I didn't want to have to haunt you But what a ghostly
40 7.Seven e picture me in the trees I hit my peak at seven Feet in the swing over the creek I was too scared to jump in But I I was high in the sky With ... e sky With Pennsylvania under me Are there still beautiful things Sweet tea in the sum ... ul things Sweet tea in the summer Cross your heart won't tell no other And though I can't recall your face I still got love for you Your braids like a pattern Love you to the Moon and to Saturn Passed down like folk ... e
41 14.Betty ons About why you switched your homeroom But I think it's'cause of me Betty one time I was riding on my skateboard When I passed your house It's like I couldn't breathe You heard the rumors from Inez You ... eard the rumors from Inez You can't believe a word she says Most times but this time it was true The worst thing that I ever did Was what I did to you But if I just showed up at your party Would you have ... at your party Would you have me?
42 10.Had Enough ass ex Somehow I still failed her last test Few years the last ti ... ast test Few years the last time we had sex So why you call me trippin' all mad pressed? All them lies that you was ... d? All them lies that you was tellin' on me Hoping I lose you hope an L is for me She would tell anybody she'll go and tell her homie She would go on TV she going Ellen on ... d go on TV she going Ellen on me Send them shots just know I'm hard to
43 1.Bleed ally with me Growing up bein' in the gas stations in the CVSs gettin' gifties yeah And if you really my nigga Word to mother we gon' split it ... it fifty-fifty yeah They call me a SoundCloud boy They stealin' my sound now boy I feel like I'm really the king in my city I got the crown now boy Two.38s on the ... ow boy Two.38s on the side of me lookin' like a cowboy yeah Niggas be actin' like bitches I might as well just call you tomboys Don't play with ... l you
44 1.Daisies n billion Whycan't it be me They told me I was out there tried to knock me down Took those sticks and stones showed'em I could build a house They ... em I could build a house They tell me that I'm crazy but I'll never let'em change ... but I'll never let'em change me'Til they cover me in daisies daisies daisies They said I'm going nowhere tried to count ... going nowhere tried to count me out Took those sticks and sto
45 1.Love Songs ngs I can hear you're wasted And you're wastin' ti ... e wasted And you're wastin' time on me again I can hear you knockin' On my front door and it's3 A.M So I call you a taxi From my pillow I wish you'd take a hint And hop on in the ... up and you sing along And you tell all of your friends that I'm not getting over you Guess I'm too good of a man to ... uess I'm too good of a man to tell you the truth This is stupid How could you think t

46 2.Can't Be Happy All The Time d Child / Can't Be Happy All The Time2.Can't Be Happy All The Time As I fall asleep now I think of all the paths I've taken That lead ... he paths I've taken That lead me back to here And I wonder is life at its peak now? Is it stuck in first gear? When will it all disappear? And ti ... will it all disappear? And time keeps passing by But I'm too busy to reply And as I close my eyes I say that I won't go tonight I'm looking for a sign My only fr ...
47 1.Didn't I lked past me At a party the other night[Pre-Chorus] Never thought we'd ever have to go without Take you over anybody else hands down We're the ... hands down We're the type of melody that don't fade out Don't fade oucan't fade out[Chorus] Didn't I didn't I didn't I love you? Didn't we didn't we didn't we fly? Know that I know that I still care fo ... now that I still care for you Tell me why good things have to die[Verse2] Do you re ... have to die[Verse2]
48 1.I Love Me to-I Love Me1.I Love Me[Verse1] Flippin' through all of these magazines ... hrough all of these magazines Tellin' me who I'm supposed to be Way too good at camouflage ... be Way too good at camouflage Can't see what I am I just see what I'm not I'm guilty'bout everything that I eat(Every single day) Feelin' myself is a felonyJedi l ... an expert at giving love to somebody else I me myself and I don't see eye to eye Me
49 3.Maniac ou wanted me dead So you showed up at my home all alone With a shovel and a rose Do you think I'm a joke?'Cause people like you always want back what they ... ou always want back what they can't have But I'm past that and you know that So you should turn back to your outback ... uld turn back to your outback tellin''em trash Tell all of your friends that I'm crazy and drive you mad That I'm such a stalker a watcher a psychopath Then ... r a watcher a psychopath
50 1.Spring Break t-shirt I can see right through Drunk off your bod ...  body Got me high like molly molly Got the weekdays feelin' like Spring Break On the waterbed like we're oceanside Listenin' to Frank'til we c ... ile uh(Smile) Sayin' maybe we can stay in uh And I know it's not the weekend(Weekend) But fuck it girl we drinkin'(Drinkin') Baby we don't need a reason(Reason) G ... perfect view White t-shirt I can see right through Drunk off your body body Got ... Drunk off
51 11.Surf ou goin'? Can I come too? The whole world is open a playground for ... orld is open a playground for me and you And we could be fine shit who the hell knows It's your eyes and your ears and your mouth and your nose Head and your shou ... d your toes I dream of this moment Will it come true The whole world they know it They just waitin' for ... know it They just waitin' for me and you And she just like I Got her head in the clouds Don't need to be
52 1.New Me(Joel Corry Remix) Eyre-New Me(Joel Corry Remix)1.New Me(Joel Corry Remix) Ella Eyre here it's a new ... br> Ella Eyre here it's a new me Didn't have time when you knew me Why you tryna call like booty oh yeah yeah Take a step back and180 I could play you like you played ... ould play you like you played me(Yeah) I really don't care for it lately though yeah yeah You need to change your story bae ... need to change your story bae Tell me you want t
53 1.New Me Eyre-New Me1.New Me It's the new-new me it's the new me Ella ain't here it's the new me Didn't have time when you knew me Why you tryna call like booty oh? Yeah yeah Take a step back and180(Uh) I could play you like you played ... ould play you like you played me(Yeah) Really don't care for it lately though yeah yeah You need to change your story babe ... eed to change your story babe Tell me you want to talk(M
54 10.Sugar Coat I wonder why I wear it anyway Another car drives by I wonder where you are The kids are all in bed And everything but you is in its place Fro ... t's pretty as a picture Our home sweet home Sometimes I wish I liked drinkin' Sometimes I wish I liked pills Wish I could sleep with a stranger But so ... d sleep with a stranger But someone like me never will Sometimes I hardly can stand it I just smile with a lump in my t
55 1.MANIFEST ll away I can see the darkness Manifest Gravity I pull on you Close enough to rendezvous You co ... se enough to rendezvous You come to me and then you slip right through I'm in the solitude ... t through I'm in the solitude Why's it always touch and go? Now we'll never even know what it's like Left ... even know what it's like Left me in the afterglow'Til I'm falling through space and ti ... m falling through space and time Starlight star bright You got yo
56 9.Eve ck is he? Why can't you know? Why can't you know? And the walls came down and the Heavens opened It's too late to claim your innocence Once the trust is broken It was just a little taste It was so s ... it For just a second consider why a man who cares so much Would keep smething so simple from someone so innocent? Maybe he wants it all for himself cause he thinks you don't deserve To feel all the joys that he feels that you'l ... ou'll never feel
57 3.I Against Me I Against Me Tell me why you're holding me back Tryna push me off the right track And I'm wishing so bad you would leave ... ishing so bad you would leave me alone Why you're blurring out my vision So I'd go make the wrong decision But I know that you'll never be gone I'm blaming you that I've b ... you that I've been cruel and mean to all my friends Cuz I've become so rude and now another friendship ends But now I started seeing
58 8.I Against Me(Instrumental) I Against Me(Instrumental) Tell me why you're holding me back Tryna push me off the right track And I'm wishing so bad you would leave ... ishing so bad you would leave me alone Why you're blurring out my vision So I'd go make the wrong decision But I know that you'll never be gone I'm blaming you that I've b ... you that I've been cruel and mean to all my friends Cuz I've become so rude and now another friendship ends But
59 2.The Box se Excuse Me For Being Antisocial2.The Box Pullin' out the coupe at the lot Told'em fuck12 fuck SWAT Bustin' all the bales out the box ... on't never sell my soul and I can back that And I really wanna know where you at at I was out back where the stash at Cruise the city in a bulletproof Cadillac(Sk ... move harder Nigga try to get me for my water I'll lay his ass down on my son on my daughter I had the Draco with ... daughter I had the Draco with me Dwayn
60 14.Prayers To The Trap God se Excuse Me For Being Antisocial14.Prayers To The Trap God Heart beatin' my mind racin' up You ... beatin' my mind racin' up You can hear the screams and sirens in the cut Out of the trap for See a copper gotta trap That's ... ee a copper gotta trap That's why I got the.9 in my pocket for Got the drop before he kickin' down the door For so ... e kickin' down the door For some Christian Dior we was'bout to send a hunnid packs through your neighborhood If it get
61 3.I Against Me(Anna Blue) I Against Me(Anna Blue) Tell me why you're holding me back Tryna push me off the right track And I'm wishing so bad you would leave ... ishing so bad you would leave me alone Why you're blurring out my vision So I'd go make the wrong decision But I know that you'll never be gone I'm blaming you that I've b ... you that I've been cruel and mean to all my friends Cuz I've become so rude and now another friendship ends But now I sta
62 1.Mean It Lauv-Mean It1.Mean It feat. Lany Lyricist Ari Leff& Michael Matosic& Michael Pollack& PaulJason Klein&John Hill&Jordan Pal ... son Klein&John Hill&Jordan Palmer Composer Ari Leff& Michael Matosic& Michael Pollack& PaulJason Klein&John Hill&Jordan Pal ... son Klein&John Hill&Jordan Palmer Small talk no conversation That look makes ... conversation That look makes me impatient I can't tell what you're thinking Please tell me what you're th
63 6.One Last Time ne Last Time Don't say anything more I can tell by the way you're not looking at me Staring at the floor You could at least look ... floor You could at least look me in my eyes and Tell the truth this time Classic you running away from the problems Instead of solving them So don't leave ... f solving them So don't leave me alone It wasn't part of the plan For you to lead ... t of the plan For you to lead me on yeah You told me w
64 1.Cry For Me o-Cry For Me1.Cry For Me Lyricist Adam Feeney Louis Bell Ryan Tedder Composer Adam Feeney Louis Bell Ryan Tedder Yeah and you look so happy walking down the street ... t you said that in this lifetime you could never get over me Are you over me?(Uh) When I said'I hope you're happy' didn't ... d'I hope you're happy' didn't mean it Never thought you'd be so good at moving on When I'm lying wide awake you're probably sleeping And maybe what I'm thinking i ..
65 1.Harleys In Hawaii i Boy tell me can you take my breath away? Cruisin' down a heart-shaped highway Got you swervin' lane-to-lane don't hit the brakes'Cause I'm feeli ... l be your baby on a Sunday Oh why don't we get out of town? Call me your baby on the same wave Oh no no there's no slowin' down You and I I Ridin' Harleys in Hawaii-i-i I'm on the back I'm holdin' tight I Want you to ta ... din' tight I Want you to take me for a ride ride When I hula-hula hula So good
66 5.On God yard You can still be anything you wanna be Went from one in four to one in three Thirteenth a ... r to one in three Thirteenth amendment gotta end it that's on me He the new commander and the chief That's on Keef that's on God Before the ranch I had horses in the garage When the Forbes cover ... er was just a mirage They had me chasin' statues that's on pride'Oh my God' Bust said that's on Tribe When I thought the Book ofJob was a job The Devil had my sou ... a j
67 1.Face To Face of the moments we've shared Strolling the streets back in Ro ... rolling the streets back in Rome Oh how I wish I was there It ain't fair No it ain't fair I'm in my bed sitting talking to screens all day But I ... king to screens all day But I can't seem to say what's on my brain But I wonder I wonder If you would feel the sa ... onder If you would feel the same If one day we'd meet face to face I messaged you yesterday Haven't heard back yet Did I do so ..
68 6.Live Forever e we just can't sleep(Yeah) If I'm outta town know I'm never outta reach(Yeah) I know that you like it you don't try and fight it You wanna ig ... you're the breath that moves me Do you really wanna live forever? I feel like we gonna live forever Oh-oh-oh-oh-oh Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh Oh-oh-oh-oh-oh Do y ... we gonna live forever First time I laid my eyes on you Swear to God I knew what I had to do You were sittin' pretty with that hoodie on All the makeup gone everyt ...
69 5.Out Of Luck reciate Remember the time I ain't have this But when they see me in a mansion Tell me that they proud and they clapping AR I had to demonstrate Honestly‚ I'm really just rapping On my'Gram‚ I got fans and they love ... ram‚ I got fans and they love me On my'Gram‚ I got haters they hate me They say that'This nigga a fucking nerd' Wonder ... nigga a fucking nerd' Wonder why they seeing me lately Wonder why they***** wanna date
70 1.Writing Away t forgive me I couldn't get my head out the gate) Over ti ... my head out the gate) Over time here to play Numb teens don't strike but we're running free Feel your body heat vibing the sum ... your body heat vibing the summer breeze Whisper once that you think you're in love with ... you think you're in love with me You'd hold me close closing the ground Control my hands and wear my crown In the end I'd wear you down I'd wear you down Fall apart at the seam ...
71 9.Way Back Home(Feat. Ty Dolla$ign) ay Back Home(Feat. Ty Dolla$ign) You can be who you want to be But I'd rather be myself for real No pretending no fake in ... real No pretending no fake in me'Cause getting out this shell is real I don't know where I'm headed next But man I ... ere I'm headed next But man I can't even fake no more Surrounded by lies and bullshit Nigga I ... by lies and bullshit Nigga I can't even take no more See I woke up having a bad day Now I gotta get the dollar any fas
72 13.Family Matters(Feat. Arin Ray) shit I come to town iced-out with the foreign drip I got another cousin she the sa ... got another cousin she the same age as me Our lifestyles completely different and basically Her baby dad beat her ass what I hate to see Her black eye as I cry that's a da ... n say a thing They don't want me to worry just go and make that cream I got an aunt with a cheatin' husband Always knew he bogus Used to wear turtlenecks and so ... sed to wear turtlenecks and some Louis
73 11.Upgrade(Feat. Navé Monjo) top and some whipped cream Ain't nobody fuckin' with you girl I like the way you're shaped Ain't wasting no ti ... 're shaped Ain't wasting no time I'ma fuck you right now freaking toJodeci Ain't nobody like you(Upgrade upgrade) Ain't nobody like you(Upgrade upgrade) Ain't nob ... n''bout you constantly girl I can't even lie Be to hard to leave you'lone baby I ... hard to leave you'lone baby I can't even try Yeah your looks the first thing captured ... ooks the first t
74 1.Run Game sco-Run Game1.Run Game Oh oh oh oh F and F(yeah) Lupe(yeah) I'm just sayin' I'm just sayin'(You know how we do) You know how we do(Just playin') Uh ... (Just a little bit) I ain't came to do much Untuck my chain and spend a few bucks Dap a new da ... spend a few bucks Dap a new dame and keep the jewels up Maintain a'do and bring the shoes up I'm just tryna keep yo new love You know how Lu' does Man she's so fo ... ' does Man she's so foxy cute Can't wait t
75 7.I'm Feelin' Fine Never a moment of doubt in my mind Couldn't forget her soon as i ... Couldn't forget her soon as i met her Knowin' that she was one of a kind She's the kind of woman That makes a man feel right When she starts to lovin' Oh it's goi ... ' she's mine[incomprehensible]can't reason why Knowin' that i could've always been free I'm feelin' fine knowin' you're mine I used to be lonely wonderin' if only So ... be lonely wonderin' if only Someone like you would happen my w
76 1.Fucc Niggas ight Feel me That shit could be hard Lowkey) I send back the five ... Lowkey) I send back the five tell shorty I love her She still gon' act like I ain't done enough These bitches be lying I ain't got the ti ... es be lying I ain't got the time That's why I'm in love with my double cup I'm out of my mind my words be slidin' I bought a new'Maro to fuck it up I bought ... w'Maro to fuck it up I bought Mercedes to fuck it up I bought a AP to fuck it up I'm just try
77 27.Shocked(DNA7' Mix) Back In Time:The Definitive Collection27.Shocked(DNA7' Mix) Lyricist Stock Composer Waterman ... ' Mix) Lyricist Stock Composer Waterman Tell me I'm only dreaming and I'll believe yoCan't see how this could be true Surrounded by feelings I hardly recognize I look for explanations I'm taken by surprise If you told ... taken by surprise If you told me yesterday that I could feel this way I would sure enough call you a liar to your face Because I'm shocked by the p
78 5.Hazel ing phone Why you MIA? I want you to be your own If you're feeling crazy ... r own If you're feeling crazy Tell me something I don't know yeah I don't know yeah Call ... w yeah I don't know yeah Call me back Hazel you know I got you Even when I'm at the top I will never drop you I will never hold you back I could never stop you Bu ... t you're acting like you're somebody else Like you're losing yourselfJust call ... u're losing yourselfJust call me b
79 3.Jealous alcolm Duncan、 Stephen Ferrone、 Alan Gorrie、 Owen ... Carter、James Stewart、 Sean Anderson、 BryTavious Chambers、 Denisia'@ Blu_June' Composer Brittany'@ Chi_Coney' Coney、 Kingsley Gardner、黛安娜金恩、 Khaled K ... enberg Roger Ball、 Malcolm Duncan、 Stephen Ferrone、 Alan Gorrie、 Owen ... Carter、James Stewart、 Sean Anderson、 BryTavious Chambers、 Denisia'@ Blu_June'Jealous jealous Oh oh oh They don't want us together'gether You ... u
80 5.You Stay R PierceJames Rodger Williams Sergio George Linda CaballeroJeremy Felt Composer Denisia'@ Blu_June' Andrews Brittany'@ Chi_Coney' Coney Ralph Middleb ... EugeneJones Marvin R PierceJames Rodger Williams Sergio George Linda ... ño Lo que me hiciste fue un pecado Así mismo me engañaste Y lloras hoy porque fallaste Cómo tratas de buscar ... fallaste Cómo tratas de buscarme Después que tú me traicionaste Ahora tengo que alejarme Busqué la forma de ol
81 10.Big Boy Talk ewart see me ballin' down from Heaven See me ballin' down from Heaven All I know is all these rap niggas Dry snitching snitchin' and ... s Dry snitching snitchin' and tellin' That work don't even come like that The fuck is you sellin? I gave you niggas a whole lane a whole lane That better than ... a whole lane That better than me fronting' a nigga the whole thing And where I'm from they know I'm the truthJust bein' honest You niggas better pay all your taxe ...
82 11.Fade no wonder why we lose control When we're always heart attack away from falling in love Well I know that we've been hardly holding on To ... 've been hardly holding on To tell the truth I can't believe we got this far Running near on empty I wish so ... unning near on empty I wish somebody would've told me That I'd end up so caught up in need of your demons That I'd be lost without you leading ... d be lost without you leading me astray Guess that I'm a fool
83 1.Hold You Now he reason why you think you gotta leave Promises of future glory don't make a case for ... e glory don't make a case for me I did my best and all the rest is hidden by the clouds I ... est is hidden by the clouds I can't carry you forever but I can hold you now Leaving on your wedding day all calm and dressed in white All I'll keep's the ... in white All I'll keep's the memory of one last crooked night The pews are getting filled up the organ's playing loud I
84 1.Confessions Of A Dangerous Mind r> Yeah I can't get no better can't get no more cheddar I feel like a king and my queen is Coretta I been made a livin' I'm never gon' give in I'm just way too dr ... 'm just way too driven that's why I been thinkin' I'm scared that I'm sinkin' I'm scared that I'm fallin' The world think I'm ballin' and maybe I am But don't giv ... who I'm becomin' but I'ma do me to the fullest alright Bustin' and dodgin' them bullets all night Take over the world yeah I'm thinkin' I mi
85 12.Limitless ters hate me but they stan'Cause the things they wish they could they know I ... y wish they could they know I can goddamn You the man you know you the man Rollie on your hand You the man you know you the manJust don't—just don't—just don't gi ... t been the plan do it'cause I can Made more money than99% percent doin' it like spam Fuckin' hand reachin' up at night I do not give a damn Spend a lot to make a ... droppin' shit like all the time Then people think you
86 16.Lost In Translation people time but nigga we still arrivin' Chillin' with my homies and we vibin' All this potion that I'm sippin' I ain't drivin' Life a motherf ... ll survivin' Colored people time but nigga we still arrivin'(Ayy yeah ayy) I'm feeling like Andre pre-3K'cause all I got is Benjamins Y'all know the regi ... Benjamins Y'all know the regimen R-A-double-T-P-A-C-K Rappin' like back in the day yeah you heard what I say From EBT and watching BET on my TV to platinum CD No ... eelin' di
87 3.Deez Streetz(Feat. Lil Durk) are about me And every time you see me out You know I keep a strap in case they try to creep Take thizz and the green dots Do that shit every week Niggas get killed all ... ow Send the location we could meet Bitches fuckin' for the cloud now Nme bad out in these streets Girl I'm losing my sanity(Sheesh) I done been fucked up all my life This shit was planned for ... ife This shit was planned for me(On God) And I don't know nothing'bout that bitch But she bee
88 9.Now Or Never2.0 s Oh yeah Tell me why did you leave so fast? Would you mind if I hold your hand tonight? What are you afraid of anyway? I'm not coming back it's now o ... coming back it's now or never Tell me why did you leave so fast? Tell me why does it hurt so bad? Why you had to spread your wings so fast? I'll never leave you in the past nah They killed my dawg today It's crazy when they took m ... 'm going hard today'Cause for me he would b
89 13.Put You On(Feat. A Boogie Wit Da Hoodie) housand times I'll tell you one more time'You're beautiful' I hope you don't let nobody touch your phone yeah I'm sending dick pics to you all night long uh-huh I know you ... And stop acting like you know me though'Cause if you know me you won't come too close Yeah'cause I break hearts on the regular I am not a rapper I'm a artist I ain't regular Zippers on my jacket new Givenc ... ag in particular You gon' let me bust all on yo' ass when I beat it up
90 3.Love With A Quality ifícil Prometimo' nunca dejar de intentarlo Love with a quality live ya learn That's the best that a heart ... That's the best that a heart can do Face the reality love can hurt That's the best that a heart can do Love with a quality live ya learn That's the best that a heart ... That's the best that a heart can do It's face the reality love can hurt That's the best that a heart can do Oh Oh-oh-oh Oh-oh-oh Oh-oh-oh No necesitamos tiempo solo camina
91 1.Phases tined and meant to be mine Who am I to conflict with you living your life?Just know when you call I'm at the end of the line I'll practice my ... wasted'Til fate brings you home I'll wait through your phases You shuffle through faces Like songs in your playlist'Til fate brings you ho ... laylist'Til fate brings you home(Home) I'll wait through your phases phases oh(Hey) Hittin' all the right cues and you leaving your mark But I know that ain't you(Ain' ... realized you
92 1.Just A Boy h no yeah Met you at a party last week Caught you staring at ... st week Caught you staring at me You were tryna keep it low key I thought it was kinda sweet Then I got to know you saw the ga ... n I got to know you saw the games you were playing'Cause the things you were doin' didn't match oh no no(Oh no) Don't know ... ch oh no no(Oh no) Don't know why you did it got me in a situation Guess you're good at hiding ulterior motivation oh no oh no And baby you're d
93 2.I Don't Exist e been doomed from the start Everything around me falls apart So quickly always end up with a broken heart Even Tylenol ... h a broken heart Even Tylenol can't fix me Unless it's mixed with whiskey I ain't even sad I'm just bored Nothing ... en sad I'm just bored Nothing can excite me anymore like you used to Hollywood has lost all its allure Used to be so pretty Now it's just a city All of these people and all ... rfect And I'm on the end Crop me ou
94 7.Care Less More u look at me you see her face No you don't like me I'm just there to hold her place I fall asleep head on your chest But I wake up on the other side of the bed Hope I distract you ... love'Cause I been doin' the same You're just a boy that I... I hope that wasn't too much But boy I don't give a fuck That's what I'm ... t give a fuck That's what I'm tellin' myself So that I don't get caught up On you caught up on you I hope I keep her side of the bed warm If that's the
95 8.Just A Boy h no yeah Met you at a party last week Caught you staring at ... st week Caught you staring at me You were tryna keep it low key I thought it was kinda sweet Then I got to know you saw the ga ... n I got to know you saw the games you were playing'Cause the things you were doin' didn't match oh no no(Oh no) Don't know ... ch oh no no(Oh no) Don't know why you did it got me in a situation Guess you're good at hiding ulterior motivation oh no oh no And baby you're d
96 9.Call Me!!! br>9.Call Me!!! Woo Gave you my time you fed me lies Was it even real? Messed with my mind shoulda read the signs Told you how I feel(Feel) Sunday drinkin' by myself you're in bed with so ... y myself you're in bed with someone else Maybe you never cared(You never cared oh yeah) You're with her and I'm alone erased your number from my phone But you sti ... n' by my phone for you to hit me up You never hit me up I still want ya I'm startin' to think
97 10.Love Myself yself Why is it so hard to just be myself? I feel like I'm different from everyone else Yeah ... erent from everyone else Yeah why am I like this? Can somebody please tell me? I look in the mirror and what do I see? I don't really know who's lookin' back at ... ly know who's lookin' back at me I don't even know who I wanna be I don't need to know who I am yet I don't need to have a solid plan yet I don't need to be the s ... yet I don't need to b
98 3.Splashin ey Ayy We can fuck lil' mama I can't lip lock(I can't what?) Gucci spent a hunnid on some new socks(New socks) Coulda bought a crib bought a drop top(Skrr skrr) I ... ought a drop top(Skrr skrr) I can't love a bitch trust no thot(No thot) Never bring a freak to your spot(Whoop whoop) Dolce and Gabanna on my flip flops I don't d ... plashin'(Or splashin')12 they can't catch me when I'm passin' How you got a check and went broke again?(Went broke again)
99 4.Fall Threw ere I got me some twins identical(What?) I cannot crash the Bentley coupe(Skrrt) Count up the racks it's nothing new The pussy on drip ... nothing new The pussy on drip tell her fall through(Fall through) Pinky ring that's an igloo(Igloo) Stack the racks the money tall as you(Woo woo) Count a hundred ... hin' to do(Woo) Pussy on drip tell her fall through I'm fuckin' this bitch on the bed(On God) I told her'Proceed with the head'(On God) I'm countin' these racks o
100 1.So Am I -I-I-I-I) Can you hear the whispers all across the room? You feel her eyes all over you like cheap perfu ... all over you like cheap perfume You're beautiful but misunderstood Sowhy you tryna be just like the neighborhood? I ... just like the neighborhood? I can see it I know what you're feelin' So let ... ow what you're feelin' So let me tell you'bout my little secret I'm a little crazy underneath this Underneath this Do you ever feel like a misfit? Every

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.