Mojim Lyrics

you + so + fucking + smile 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 4.PrettyGirlz prettiest smile Seemingly perfect life movie movie Want the girls with the lips And the cascading hair Little do we all know that the vanity w ... tty girl oh Can I play inside your pretty curls? Because you're such a fucking pretty girl Such a fucking pretty girl oh I want a girl who's got a light That makes me squint when I look in her eyes She doesn't give a fuck when emo ... tty girl oh Can I play inside your pretty curls?'Cause you're such a fuc
2 3.Son Of An Only Child Road3.Son Of An Only Child Ripples in my soup's got me dreaming Ten pounds on the side baby sitting nice She's twenty-five she's quite a sight She lets me stay up'til we see ... drops go the extra mile When you're the son of an only child Yea-ea-ea-eah Saturday night and I'm drinking ... turday night and I'm drinking Some guy at the bar's got me thinking I'm cross Oh I'm cross Hold me back Hold me back like I'm about to attack Oh I'm ... ke I'm about to
3 15.Mine otta tell you how I feel You so fucking precious when you smile Hit it from the back and drive you wild Girl I lose myselfa in those eyes eye eye eye eyes I just had to let ... ye eye eyes I just had to let you know you're mine Hands on your body I don't wanna waste no time Feels like forever even if forever's tonightJust lay with me waste this night away with me ... waste this night away with me You're mine I can't look away I
4 11.Make Up(化妝) show too soon Miss Caroline streaming down her face Her cocaine lipstick ... her face Her cocaine lipstick smile is such a waste On the floor she's almost dead She remembers the words that her father once said'No ... that her father once said'No you don't need make up to cover your face love You're beautiful now within and without be good to ... within and without be good to yourself You're doing me proud No You don't need make up to cover (|
5 8.Owe Me that shit you told me I believed The smile on your face the only thing I can't read Left and now ... ing I can't read Left and now you back inside my life It's gon' take more than that to set it right though'Cause ... to set it right though'Cause you so fucking outta line For ever letting them taste what's mine Taste what's mine taste what's mine ... what's mine taste what's mine You so fucking outta line[Verse1] Feel like you(!

6 3.Philadelphia Cop the other social media money-making scheme turningyou into a zombieJerking you off masturbator procrastinator While the kids in Silicon Valley take ... e kids in Silicon Valley take your money and say'Can we get the check waiter?' While they bulldoze ... waiter?' While they bulldoze your favorite building in town and turn it into a ... ng in town and turn it into a fucking fruit shake maker You got the brains to be the next Norman Mailer ... to be
7 7.Butch Lullaby as nails You couldn't kill him if you tried He was tough as an ox but there on the floor he died Next to a40. and a hot plate Next to the ... . and a hot plate Next to the sound of a band rehearsing through the walls of a rehearsal space Butch was always there and yet we took him for granted Butch was a ... st like a piece of granite On your grandmother's kitchen cabinet We thought he'd always be there like the stars and the moon But we're all gonna end up ashes in a .
8 5.The Mud know that you don't wanna lie It's just the demon your mind It's just the liar in your smile It's just the pressure all the time It's just ... essure all the time It's just so hard to fucking fight When all you feel is pain inside It's just so hard to fucking live When all you wanna do is die Lying in the mud Dying in the mud The chain never breaks A servant to ... ain never breaks A servant to your broken brain The cycle never
9 1.Freedom from the South If you're feeling better I don't wanna stop Can ... better I don't wanna stop Can you hear it calling?[Verse1: DirtyJ] Like it was London underground1980 honesties ... don underground1980 honesties Sound system hits so you walking on the streets A fast chat on good wax Tied up the mass tax ... good wax Tied up the mass tax So we need some freedom just one night to let the hate pass Settle a bet with another cocaine Russian Roule
10 10.Make Somethin' of Yourself r>10.Make Somethin' of Yourself Make somethin' of yourself Make somethin' of yourself Make somethin' of yourself Looking out the window thinkin' bout the shit I've been through Not that shit I told ... through Not that shit I told you but the shit I never get to Mr Smile for the camera Always make it lookso simple Sometimes just keeping it together seemsso fucking monumental What if what if What if I crash
11 13.Caramel y the sun Your face brand new but your smile is gone(Smile is gone smile is gone) Oh welcome to my circus Another priest without a purpose Holy Spirit I can feel it in my cervix But they wanna shut m ... shut me down like my pussy's fucking worthless Okay bitch? I don't know what to say bitch If ... n't know what to say bitch If you really care about another man sucking dick Then ... another man sucking dick Then you might be gay bitch Summer t
12 14.A Report to the Shareholders Kill Your Masters ders Kill Your Masters feat. Zack de la Rocha Producer El-P Part I A Report to the Shareholders[Verse1: El-P] Beware of horses I mean a horse is ... for this But I'm just afraid some days I might be wrong Maybe that's why me and Mike get along Hey not from the same part of town but we both hear the same ... own but we both hear the same sound coming Woo! And it sounds like war Woo! And it breaks our hearts When I started this band didn't have no plans didn't see no a
13 2.Neighborhood ood Won't you come on over come on over Know that we always have a riot There's a war and my thoughts keep going for blood ... thoughts keep going for blood You need protection you'll be alright Cause I won't let you walk these streets at night On every section there is a crime ... very section there is a crime You'll wanna hide from the streets at night cause My mind is a dangerous neighborhood My mind is a dangerous neighborhood My mind is ... hood Mm yeah oh M
14 8.Shorty Gotta Fat Ass any skins so every man for himself I got me a Sex on the Beach from the bar I know this girl was looking at me from afar Plus she with a crew ... e wasJohn I said'YeahJohn Doe so what's it to you?' She said'Sorry yo I just thought I knew you' She walked away dissed because I had dropped the bomb I felt bad ... d dropped the bomb I felt bad so I reached out and snatched her arm I pulled her back gave her my apologies She accepts it but now she starts to foll
15 13.Live From The Gutter ft. HoodyBaby oodyBaby] You at home broke as fuck doing the milly rock I'm in Hollywood with millions check my Diddy bop Sipping Actavis I put that on my do ... up onJeezyJay'd up on Yeezys Young Money millionaires me T and Weezy Sixteen in the peezy Another sixteen that's a PT36 that's a keyzee Push button start bitches ... unted house of ghosts there's some scares there And I got that work homie yeah yeah Finessing all these niggas I need air fare All these diamonds dancing on me ba ...
16 1.Groundhog Day t I'm a mufucking honorable Folarin Cassius Muhammad McGregor Conor of these rap artists Why ... onor of these rap artists Why you talking? Mufucking Groundhog's Day[Verse] The most highly underrated of my generation Behind them crooked ... eneration Behind them crooked smiles niggas neglect to embrace me Respect is in order now My liquor is more to y'all ... ow My liquor is more to y'all You throwing little shots we catching some cases Lot of niggas hate
17 23.My Window Fake smile on my face feeling suicidal safety off of my gun Can't tell it was real or a cry for help but I feel like if I don't make one ... eight o'clock in the morning So my boy took the keys to my car and drove it through the front door of an Exxon Cops came and locked him up they said they had a w ... on his lawyer Lord if this is you sending us a warning I hear it loud and clear and please God I swear I won't ignore it anymore This type of torment is torture b ...
18 9.Mexico get it if you lookin I ain't stretching though Snowing on the bluff I'm tryna catch a slope Up under ... tryna catch a slope Up under your house tryna listen with a stethoscope That gangsta shit that ain't the shit ... gsta shit that ain't the shit you ready for How I'm coming with the drum and ... I'm coming with the drum and you would never know I dress up like a woman and then let it go Narco trafficante cocaina come from Mexico Double cups of the syrup ... y sh
19 11.Gucci Coochie[Explicit] now she's so hot right now But look out for that one She'll fuck up ... t for that one She'll fuck up your whole life with that little Gucci coochie[Yolandi:] Ooh ah She grab the mic and go'da da da da da dan' here I come She like to ... to the drum She a wild one a young hooligan Yo she role with the fucking real ass clique Yeah she like that that he took my chick She hear cool beat and go'Yo that's sick' She step in the place the ... e's hookin' it up she feelin' (|
20 11.Gucci Coochie now she's so hot right now But look out for that one She'll fuck up ... t for that one She'll fuck up your whole life with that little Gucci coochie[Verse1: Yolandi] Ooh ah She grab the mic and go'da da da da da dan' here I come She l ... to the drum She a wild one a young hooligan Yo she role with the fucking real ass clique Yeah she like that that he took my chick She hear cool beat and go'Yo that's sick' She step in the place the ... e's hookin' it up she feelin' (|

21 5.I Wanted Mo essed out So I was chillin at the corner store With the brodee-bros telling them I I gotta be the best out this more then getting rich but the ... ays run it back for the Motherfucking mix to replay cause ever since i was a kid i had a dream could be the ... id i had a dream could be the fucking greatest dog call me crazy now they are me going crazy hard ... they are me going crazy hard you can never kill my spirit when I'm taking charge taken off I don't go to sleep
22 8.Thought U Lost It oke up to some bomb sex from a freak bitch that I met at the front desk Takin' off like my brother off-set Cause I got the diamonds Bird gave ... onds Bird gave me they offset Somebody gotta point me out a rapper who ain't taken a loss yet'Point em' out' I turn this downtime into cross-fit2-thousand-16 I'm ... er on no'takin' no loss' shit You ain't got a pistol don't floss shit My homies they a different type of artist they draw shit Have ... of artist they draw shit Have
23 1.The Rain ney makes you separate the real and fake? I started off small time victim of the game a Monte Carlo to a Bentley and a diamond ring I got fame ... mayne my whole world changed Some niggas left me in the rain my girls changed they changed on me! I thought I got lucky200 G's took my grandmother from me I hit ... le on nigga killed Lil Ivy my soul gone I bought my mama a house she cried instantly all that shinin' got my niggas in penitentary![Hook x2: Locco] I can clearly ...
24 3.See Me Mad ng with a smile on my face I used to pass CDs out at school Go to the bathroom and then find them in the waste ... d then find them in the waste You couldn't walk a mile in my pace You couldn't live in an hour in my space I was helping mom pay for college Raised my lil bro and put flowers in the vase Goddamn how ... s in the vase Goddamn how can you hate on me doin' me? How could you foolishly call me a faggot Not knowing what that shit could do to me? How could
25 14.Hashtag I fucked your bitch Hashtag in some Gucci flip flops Hashtag I'm still in my closet Hashtag this gon' make a million dollars Hashtag I fucked ... lion dollars Hashtag I fucked your bitch again God damn[Verse1: Futuristic] Hashtag game over Hashtag ... ic] Hashtag game over Hashtag sold enough copies to buy a Range Rover Hashtag Imma go on tour short change overs Long direct flights across the world with no layo ... ith no layovers Hashtag I let your girl stay ov
26 7.Bizness ] Oh life So good so good yeah What you gon' do this life What you gon' do what you gon' do in life So good so good So good[Hook: Hodgy Beats] I'ma take care of my business I'ma take care of my business Nigga lord as my witness don't need no other ... y witness don't need no other fucking witness I'ma take care of my business take care of my business Take care of my business on these bitch ass nigass I'ma take ... of my business I'ma play
27 1.Temporary st Giving You Real... I Swear These Niggas Be So Temporary Bitches Be So Temporary I'mJustJust Giving You The Real Gotta Listen I Don't Think They Hear Me Turn It Up Cause I Don't Think They Hear Me Lemme Tell ... Think They Hear Me Lemme Tell You How I Feel[: Verse1:] I Heard Loyalty Is Everything& Shit But Where She At I Swear To God I Never Seen That Bitch They Said They ... ean That Shit I Hate That Why You Want The Truth If You Can't Face That I B
28 1.Mggda Cane Hill-Smile1.Mggda Naïve and oh so confidant We soak up blatant ignorance I am your world motherfucker My good goddamn America ... ucker My good goddamn America You be my city girl I'm fuckingJames Dean(Oh yeah) Blue eyed and beautiful Commiserate with me Yeah We're dreaming on the edge of my reality(The more I see ... he more I see the more I see) You be my city girl I'm fuckingJames Dean(Oh yeah) Blue eyed and beautiful Commiserat
29 6.St. Veronica Cane Hill-Smile6.St. Veronica You told me to smile so I smile on command You told me to scream so I did it again I jump when you say cause I thought you would lead But now you've crawled in my mind and you're not planning to leave If you come if you go if you stay I'll remember your face either way I used to be an angel now I'm angel dust I used to be an angel now I'm angel dust I lay on my side ju
30 6.Reality Check(Feat. Eryn Allen Kane& Akenya) rap He's fucking cognac My smile in all black Mississippi vagabond Granny gone turn up in her grave And say my granny really was a slave for this All ... ally was a slave for this All your uncompleted similes and pages rippeYou know they whipped us niggas How you afraid to rap it You went to heaven after so we could free them now Ain't no ocean floor when ... now Ain't no ocean floor when you can be a yeezus now[Hook: Eryn Allen Kane] Don't fea
31 8.Take The Box ownstairs So I punched all the buzzers hoping he wouldn't be there And now my head's hurting ... ere And now my head's hurting you say I always get my own way But you were in the shower when I got there and I don't wanted to stay But I got nothing to say ... stay But I got nothing to say You were so beautiful before today And then I heard what ... e today And then I heard what you say man that was ugly The Moschino byou bought me last Christmas Put i
32 13.Section 2 Chainz] You niggas ain't talking about nothing what the fuck y'all doing in my section ... uck y'all doing in my section You niggas ain't talking about nothing what the fuck y'all doing in my section ... uck y'all doing in my section You bitches ain't talking about nothing what the fuck y'all doing in my section ... uck y'all doing in my section You bitches ain't talking about nothing what the fuck y'all doing in my section Might get ... doing in my section Might g
33 6.Silencers ncers Someone make it stop! Am I the only one seeing through the misdirection? Give me a rea ... he misdirection? Give me a reason! To fake a smile when I hate this fucking world we live in. Don't want to fuck! Don't make a ... 't want to fuck! Don't make a sound cause' you've really been so dettached so out of touch. You're all insane! So keep them steady as your words will seal your imagination. You can be who
34 6.Absence of Shame e consume you You never put up a fight My lust for this feeling is my only vice Pressure on my lips like the devils kiss I let ... ps like the devils kiss I let you in I let you destroy You are my favorite Precious as gold is the bottom of the bottle ... d is the bottom of the bottle You bring me satisfaction with every fucking swallow Digging deeper drowning in never ending ... eper drowning in never ending sorrow I sit here alone Breathing in
35 13.Serve Your Masters >13.Serve Your Masters I've heard them all say the road to hell is paved With intentions of the good at heart Their morals keep them watch ... is flaunted But temptation is so hard to ward off Hell is the grin of the sadist preacher Hell the taste of every sin and vice Hell the eyes of the obedient masse ... masses At the bottom's where you'll Dwell and smile like the smug entitled Dwell among the waste in exile Dwell with the needle in ... xile Dwell with the need
36 2.The Black in My Eyes Eyes You try to read my mind Based on a confident ... my mind Based on a confident smile After some kind words You suggest a perfect life Of this perfect type Of a hand ... Of this perfect type Of a handsome guy But you can't look behind To see the black in my eyes The truth inside This is not for ... truth inside This is not for you to know One desperate soul Is enough So I stay alone I stay alone In my world Where breathing hurts
37 8.The Other Side of Paradise hen I was young and stupid my love Left to be a rock and roll star He told me please don't worry Wise little ... lease don't worry Wise little smile that spoke so safely He booked a one-way ticket Out west that's where they make it Six kids stuck in a bedsit To sunswept poolside riches[Verse ... rus] Bye-bye baby blue I wish you could see the wicked truth Caught up in a rush it's killing ... ght up in a rush it's killing you Screaming at the sun you blow in
38 5.I Can Change h Ritchie-You're a Man Now, Boy5.I Can Change Producer Liz Horsman& Mike Spencer[Verse1] See I like drinking'til I get blind drunk Black out ... too deep? Hungover bed-bound soldier Hand runs over the dip in her shoulder With her I see things clear Lose my mind I lose my fear Though my life ... I lose my fear Though my life so far is bleary I'll be fine if I keep her near me I don't need the fights and tears I don't even like my peers We're ... on't even like my peers
39 7.Girl on a Train he L with some headphones on I wonder what you bumpin' in those in ears I want to say whats up but I been scared Vibes out of thin air full car blank stare I wonder if ... l car blank stare I wonder if you single or you got a man I bet you like me got a lot of fans I wonder iyou smoke or you drink too I wonder if you care what I think too We don't know each other but its all good I'm chasing love like we all should Where that girl headed Lord ..
40 3.Party Favors(ft Young Thug) Favors(ft Young Thug)[Tinashe(Young Thug)](What you feeling like?) I feel like I'm the highest in the room I feel like I could ... the room I feel like I could fucking kiss the moon See shawty over there bitch looking at me she kinda cute See a nigga over there he's steamin' on up like ramen ... e's steamin' on up like ramen soup[Tinashe:] I've been tripping had a blue dream Breathe into me ... a blue dream Breathe into me you know Inhale exhale I'm (
41 13.Competitive Nature feat. DJJS-1 Till any son of a bitch that snubbed the kid is long gone And every ... he kid is long gone And every fucking sin on my bucket list is crossed off I'm an all-star on a loaded roster But got off to a false start And then stalled in the ... a moment of silence… I'll ask you what my flaws are And in the end niggas post up frozen like Narduwar Odd ball with the flow poser bros get exposed As popular fr ... p Hop documentary yawn-a-thon So I'm here to re-edit embed it wit
42 4.Jealousy kle and a smile so sweet She's got everyones attention When she opens up to speak All eyes on her Like an angel from the fires of hell She's slowly ... s of hell She's slowly taking you away from me But what do I care? See if I care That's the only way I'm gonna get through Oh what do I care? See if I care That's ... do care I know I outta trust you when I stay in my corner But I do care Oh I do care Cause the fish is taking ... care Cause the fish is taking you
43 6.El Toro it's just you and me in this cage beauty and the beast in our grand parade that makes us whole and born again but nothing comes without a sacr ... comes without a sacrifice no smiles without bloody cries we cannot run this out no ... ies we cannot run this out no so we choose to fight let me be the sacrifice we need we both know this is how it should be we both know this must be done ... e both know this must be done so please end this game my love(el toro motherfucke
44 5.Autonomic e a bitch fucking another guy waiting for her to bell me? nah' maybe when I was twenty but never be in my thirties this world has been trying ... look for where the puppets at you and me black and white pin stripe or truckers hat thinking we the suckers that forever sleepwalking ... ers that forever sleepwalking Soldiers do all the shootin' Politicians do the talking ... n' Politicians do the talking Soldiers do all the dying Politicians say their eulogy sippin' Scotc
45 11.Behind My Painted Smile y Painted Smile[Verse1:Akala] Behind my paintesmile when all the revolutionary noise is nothing but a lost little boy Confused and insecure arrogant and oversure An egotistical p ... oversure An egotistical prick so come on please praise me more It's great that my music bettered ... great that my music bettered you but I contemplate murder every day so don't put me on a pedestal Plus truly just the vehicle the music just runs through me In my better moments I

46 9.Big Dawgs mind that you would be mine That we'd be forever I won't fail this time I gotta do better ... l this time I gotta do better so we'll be together I gotta take a chance on ... ther I gotta take a chance on something I can't keep running My mama raised me like a ... ning My mama raised me like a soldier Papa said hide from nothing So cut the games and the lies and the pride and them heartbreaking times Forget the lames in ... ing times Forget the lames in you(!
47 9.Choir Practice than who you admire practice I got that new flow with chops from the golden era I swear I'm bringing crack back like chiropractors Battle rap ... tennis racket What bracket do you wanna put me in now you basic bitch? My crackle will leave a witch jealous swift penmanship Dismember this member ... manship Dismember this member your membershipJam jam weary to December head to Michigan Building with my fam' in this kitchen Don't front it's a non contest Rappe ... g not a
48 7.Dreams(feat. Pantha!) in Don't you know we will shine Cause what's a promise if it ain't worth giving? Whoa whoa[Verse1: Wretch32] Yeah my brother's keeper and my ... s My auntie dissed me I don't fucking need her Guess all I'm missing is a cousin skeeter I say my life's like a movie should I star in it? Wretchi Hendrix is play ... Rhythm and blues the same sad songs still on the news Would you walk a mile as a black kid in their shoes? As a kid I found toys in my cereal box Now the kids ar
49 10.I Want To Believe me before you catch these hands You're in the pit Don't give a shit and off a couple tabs Extend my fist and bust his lip Fuck no I can't relax Put on my mask and r ... my mask and rob the trap just so I can relapse Coming to end your fucking life Straight out the fire to terrorize Look in my eyes This ... errorize Look in my eyes This your demise Fuckboys going to die Straight out the wild Bound for the mile$lick the mortified The devilish child with a croo
50 6.Falconry ction Bronson-Mr. Wonderful6.Falconry feat. Meyhem Lauren[Intro] Yo pass me the ball fool ... tro] Yo pass me the ball fool You better fuckin' pick me ya Straight the fuck up I roof this shit Fuckin'360 on this pussy I don't give a fuck I'll kick this moth ... e a fuck I'll kick this motherfucking ball over the fence No shoes on[Verse1: Action Bron ... o shoes on[Verse1: Action Bronson] I know you see me on the TV lookin' like a hunk of beef When I ... n'
51 7.Jordan vs. Bird(feat. Maffew Ragazino) ction Bronson-Blue Chips 1 & 27.Jordan vs. Bird(feat. Maffew Ragazino)[Intro Maffew Ragazino] Ragazino Bron ... Maffew Ragazino] Ragazino Bronsolino Slangtriloquist shit We're pulling strings over here ... 're pulling strings over here You nigga's puppets with hands up your ass You faggots Let's do it It's Senior[Verse1: Maffew Ragazino] The face of the brown noser Reeks with a foul odor Rat poi ... Reeks with a foul odor Rat poison on your ton
52 11.In the City(feat.Jeff Woods) ction Bronson-Blue Chips 1 & 211.In the City(feat.Jeff Woods)[Intro SkeeTV Interview][HookJeff Woods] In the city of big dream and bri ... dream and bright lights What you see is what you get so motherfucker look twice Hard times just tryna get by I remember a night when I was tryna get high ... ght when I was tryna get high So much stress[Verse1: Action Bronson] You at the game but I learn quick Everything I purchase I've earned it ... ing I
53 15.Ascension t] Yo I'm fucking zooted right now in the fucking bathroom dog. And you know what I'm saying I'm just recording this shit cause I feel like I got ... shit cause I feel like I got so much fucking shit to say and like you know what I'm saying this is the only way that I'ma get it out[Intro] Yeah can I get the little bit of reverb on my voice I'm tr ... voice I'm trying to hide from something I just don't know what Oh it's not sad baby ... now what Oh i
54 12.No Rearview TWO(feat. Don Trip& Yo Gotti) o breathe sometimes.Just inhale exhale Focus on that first[Verse1- Starlito] I came from nothing Anything's better than that Anything's better ... than going backwards Real rap Fucking right I rap for them racks I'm still strapped Anything goes always The real gone feel that A lot of times in the trap ... at A lot of times in the trap You can feel trapped I was told if he won't hustle He'll steal that still fact Like when the nigga ... till fact Like when the nigga you
55 2.With a Sort of Grace I Walked to the Bathroom to Cry >2.With a Sort of Grace I Walked to the Bathroom to Cry My friend Teresa she's been in a lot of pain Was there recently had took up all th ... d I looked in her eyes With a sort of grace I walked to the toilet to cry Remember when we were just ... ry Remember when we were just young?Just young young little kids Before the heaviness of life took over every ... iness of life took over every fucking thing Cause remember when we were just ... se remember w
56 3.Cry Me a River Williamsburg Sleeve Tattoo Blues ttractive young girls When I get home I tell you just what I'm gonna do I'm gonna cry me a river Williamsburg Sleeve Tattoo Blues[Chorus] Cry me a river Williamsburg sleeve tatt ... blues[x4][Verse2] Gonna tell you a little story here because well what the heck About a guy named Billy Who was born with a birth defect Was in a wheelchair by t ... n he didn't have The happiest smile I'll tell you another story here because you know well what the fuck About a w
57 4.Sunshine shine You are not my sunshine Not my sunshine Not my sunshine darling ... shine Not my sunshine darling You are not my sunshine Not my sunshine Not my sunshine baby ... sunshine Not my sunshine baby You are not my sunshine Not my sunshine Not my sunshine sweetheart ... ne Not my sunshine sweetheart You are not my sunshine Not my sunshine Not my sunshine Leave me in hell to burn I told ... ave me in hell to burn I told you it's finally my turn Let the fire e
58 22.Just Like Black Peoples nna watch some BET And walk with the limp like ET And ... alk with the limp like ET And you'll be mad when I live behind you And in the dark you wont see me I'm invisible but you can see my teeth. I'm like a floatinsmile beside you Sipping grape soda in some tree Tryna give all white bitches the D I can play tennis or hockey I can't swim and jet-ski ... ckey I can't swim and jet-ski You know the man be holding me down Pulling me over
59 3.I Lost My Fucking Mind I Lost My Fucking Mind I will never know him or his name. I wonder when ... im or his name. I wonder when you surrender what love gains? And when he wipes that ... gains? And when he wipes that smile from off your face. Oh he will leave you standing there in shame. You've come a long way. Come along. So you will never know and never could that I wish I could go back and save ... wish I could go back and save you or save us. I hear the
60 5.Train Your Mind r>5.Train Your Mind Yo it's been20 years since1995 It's been20 years since1995 Since Pac dropped Me Against The World It's been20 years si ... traight into my maintainer If you ain't saying shit then fuck them headbangers and I'm screaming it out Making music for ... aming it out Making music for you to lap dance I wouldn't be surprised if my future killer's a black man Wake up walk out another man chalked out I feel like ever ... ggas that make no sense I see you w
61 8.Don't Ever Land t mr flow so sick i'm nauseous Put a price on all the heads of all the skeletons in my closet I bet that all in one deposit i'm still paying f ... ly strapped never had to know you clapped Gorilla all is feel try your luck i double dare I got to be out of my mind i put the switch on my9 I call it stephen curry cause i shoot3 at a time ... urry cause i shoot3 at a time You nigger got two review even if you land it On my side of the line i'm paid up plus I got it fr
62 14.Junkie I've see your world and I'm through with it And I ain't got time to make ... And I ain't got time to make you understand I'm a junkie I hustle every day I work harder than ... every day I work harder than you could possibly So nothing you can say or do will change my mind I'm not afraid to die Look at the darkness in my eyes Don't waste ... rkness in my eyes Don't waste your time on me I'm happy to be a junkie I might steal ... to be a junkie I might
63 8.The Witch Perished In Flames the cage. Something has changed. Instead of fear her heart is filled with rage. Her existence now balancing on the edge of a knife. As long as ... ares for suicide no more. And so the embittered girl starts thinking of ways to shove this witch into the oven.'I will not die as his slave I'd rather die fightin ... me here have no fear. Pour me some wine. You'll be just fine.' That's when she thinks: This moment is mine! Nervously walking toward him holding the fork behind
64 6.Too Much e dope is so budder it'sJiffy I got here quickly so now i'm gonna be here til2050 So please don't fuck with me i'm high The streets full of snakes Gotta move through them swiftly Most people are sheeps And for that ... le are sheeps And for that reason i am forever trippy Back to work then i'm out the house Counted out ... i'm out the house Counted out so many times I couldn't count the doubt Got two bad bitches giving mouth to mouth I'm feeling like the hottest r
65 1.Get Old Forever When your friends are buying starter homes with their accomplishments Drinking at a house show can feel childish and embarrassing With pe ... said Malt liquor doesn't make you young. On a fancy thing into the future Thumbing through a raincloud of reminders. And'it's a death trap' ... nders. And'it's a death trap' so I wanna get smashed before we get an inch off the ground. I'm not ... inch off the ground. I'm not so sure you want me around. But we st
66 11.The Lows recycling So thank god it's Monday'cause I'm useless garbage. I can relate I'd throw me away They discontinued my train Now I can't get home T ... ng on couches And overstaying your welcome with your parents They're furrowing brows while they wonder what happened. They're ... wonder what happened. They're so fucking bad hiding their disappointment. They can't relate. Why'd ... ent. They can't relate. Why'd you do this to me? Now they canceled my plane I'm o
67 3.Happy Birthday I forgot your fucking birthday two years in a row the first time it happened didn't want to watch porn alone we were in different zip codes called ... in different zip codes called your cellular phone you were sipping patron candles already blown of course ... ndles already blown of course you were pissed you shouted out'what the fuck is this?''it's my birthday bitch don't be calling me horny and stupid' shoulda dumped me then signed m ... for ok cupid i d
68 14.Bill Gates just need you to do for me what I need you to do for me and imma come through when ... me and imma come through when you need me bitch Ya heard me bitch Bitch ya heard me bitch![Verse1] Silk sweaters dirty Berettas and petty vendettas Niggas is jeal ... on the run won't ever sell my soul Doing bad I shorted my connect a cool mil' At the lab tryna keep my name out the news reels Or at the Palms and I know the Feds ... selfie with me and they think you're dealing bi
69 15.Foreclosures ] There's so many things that I don't understand. Sometimes being in the position I am with no malicious intent my nigga ... no malicious intent my nigga you can take it how you want it. I see it from both sides I feel a nigga pain[Verse1] Learn to walk a tightrope Ever seen a rich nigga go broke? They pu ... on a nigga's things Publicize your demise and by all means Your family fortune is forever what you stood on Sold dreams fantasies that put
70 1.The Divine Zero swim into your thoughts like your drugs do Paralyze your body Sick and tired of waking up too Burning eyes and cigarettes I'm falling through the couch like a suicide mission tonight M ... while Oceans of kerosene will soak into me I'm not meant for this world I just don't see the point Don't think about it don't over think about it And life is a jo ... and desperate measures I come so close my hopes are severed by the downside A million waves in the ocean crash at
71 12.Outro y now why you wanna go and do that do that? Sometimes I say that I'm the best I guess I had to prove that ... t I guess I had to prove that You know I had to cop that mansion on the hill and pool that ... ion on the hill and pool that You know I don't rely on8 balls no I never pooled that ... balls no I never pooled that You know I always like the best roll it up and pull that Now baby don't get too deep on me I might have to pull back I got weed roll ... ot we
72 11.Sick and Tired in a band you're not that fucking cool Yeah we're looking at you'cause you look like a fool The shit you say the way you act You're really not that tough Wait and see what happens when we've finally had enough of ... n we've finally had enough of your games All your lies Enough's enough So sick and tired Your empty words No more fake smiles Enough's enough So sick and tired Sick and tired Fuck record sales and all th
73 9.High Tide ving when you're so scared of dying I just tell myself keep a light on in the window ... keep a light on in the window You'll find me I will be there waiting This world ... l be there waiting This world you're living in run by fucking mad men They can't help themselves like school boys picking flowers I'll be ... boys picking flowers I'll be your beauty queen you'll be my starving fat man And we'll kill ourselves as we slowly pass the hours ... s a
74 7.Cognitive Dissonance nitive Dissonance We got hope and change in America from the LA streets to DC. Out country's left in dire need. Be it a sitting duck for t ... aim at those who rigged this fucking game. Listen! Depression takes it's toll. There's no future no hope in this fuckin' endless abyss. Our hypocrisy lives and i ... t's not a drill. Cognitive dissonance is blinding us while the bastards are alive and well. ... bastards are alive and well. Your freedom was taken too much fo
75 1.Dark Comedy Late Show pecial Episode Of1.Dark Comedy Late Show[Intro Open Mike Eagle] We have a fuckin' uh incredible show for ... uckin' uh incredible show for you tonight Pardon me for saying'Fuckin'' on network television— I'm not gonna have this job for long—It's Exile! It's me it's ... long—It's Exile! It's me it's you. These are our guests Let's go. Yeah[Open Mike Eagle] I gave up and became a Spotify-er Paying myself a fraction of a penny play ... huckles like it's Lucky Loui
76 4.Come Back ada() Get your fix Double down Tinsel town Now drown those tricks Locked up in the back of the black and white Took one for the team tonight ... Took one for the team tonight You've got me curious Why you're so furious Bitch let your hair down Shut up and relax awhile Who pulls ya back ... elax awhile Who pulls ya back You love to serve() Keeps fucking with your learning curve Bitch let you're hair down Try hard not to fake a smile N
77 3.Did You Hear 3.Did You Hear[Verse1:Solo] Horrorshow and you should check your horror-scope Before you step and get your face left redder than a20 dollar note If ... edder than a20 dollar note If you didn't already you've got to know Think you're fly till you fall out the sky like Geronimo! Look out below Watch the class clown drop down to the ground he's out for the count But that won ... e crown no bones about it bro So to all the p
78 11.What If 製 G-Eazy& Southside[Verse1:G-Eazy] What If I had a hundred million dollars? I'd fuck up ... million dollars? I'd fuck up some fuck up some fuck up some commas What if I did fuck Madonna? What if I had two bitches at once with no drama? What if the whole world believed in Obama? ... ould we pay attention to real fucking issues instead What if Pac wasn't dead And the thunder and rain What if it all was champagne What if if my momma was healthy ... on't know I'm
79 5.Hazey(Boody Remix) emix) Your baby's falling you know I'm talking now You know I'm dancing you know I'm racing round You know you're so juiced you said you kicked the booze You know I'll get boomed you know that I'm just a boy Come back baby don't ... st a boy Come back baby don't you cry Don't you drain those big blue eyes I've been crawling Come back baby don't ... crawling Come back baby don't you cryJust you say th
80 9.Sister ths I got something to say we're breaking up and there's no easy way this siutation i never anticipated how was i supposed to know ... ed how was i supposed to know you was related? she's older she's fitter and her tits are bigger and she makes me laugh it's not all about the figure i got this pr ... blister truth is I wanna fuck your sister[Chorus] If you leave me now can I fuck your sister? And your best friend. If you leave me now can I fuck you(
81 2.Ain't Nothin(feat. Cam'ron) li living so drivin to give it all we all winning flased out going all out haters getting tossed out the party gotta deal with fall out yea i ... dded two brazin blaze nd than you wont stop dr.s on call24 hours even if im in nevada with all the shot callers we working deals out will about the culture gettin ... ll it up i ask em whats it to you they say your the doc it aint nun to you.(It aint nun) berner It aint nun to you6x. it really aint nun to you
82 3.MansSin feat. Que Hampton For real you don't feel me like ills in conceit So Please leave the pleas I got D's to complete[Verse2: Que Hampton] I got them calling on the weight lift Ball hit ... g on the weight lift Ball hit your chest you can't take it Like this ain't some shit to play with From slave ships to shipping Out pages of the black man's greatest tell them Black control the wave like the ... artificially like apple duck so I just stay acting while the bust pipes the pres
83 3.Free Fall Of Osiris-Soul Sphere3.Free Fall I fucking lost myself again In the heat of the moment Its a lost cause I know it I try to be open Still this feast will unfold ... Still this feast will unfold You dine and you know How you corrupt my mind But you can never destroy my hope I lost myself again stuck in a free fall ... lf again stuck in a free fall You play the game and you always win In the heat of the moment I lost myself again ... he m
84 1.War(feat. Marsha Ambrosius) a war on your TV screen every morning Not the war with the bombs and the helicopters swarming But the war for ... ters swarming But the war for your soul that's what everyone's ignoring It's a war going on Yeah it's a war going on(I was just talking to the homie the other day man) ... k tote this fuckin' Glock all you suckas lame This my spot this my fuckin' spot ... my spot this my fuckin' spot you know what I rep I go deep on in my way up from a kilo on that
85 1.War a war on your TV screen every morning Not the war with the bombs and the helicopters swarming But the war for ... ters swarming But the war for your soul that's what everyone's ignoring It's a war going on Yeah it's a war going on(I was just talking to the homie the other day man) ... k tote this fuckin' Glock all you suckas lame This my spot this my fuckin' spot ... my spot this my fuckin' spot you know what I rep I go Deebo with my way up from a kilo on that
86 10.Belong Meishi Smile-…Belong10.Belong the unfeeling subconscious will make my final conscious decision to alleviate my last ounce of sympat ... ocrisy is a tool which proves your weakness the meaning of my fatigue the wound is still fresh i view the world through a prism of my own blood and hatred i wish ... ard of glass and tear through your fucking face i hope deceit teaches you an eternal pain- just die let me embrace everything alone ... t me embrace everyt
87 10.Dark Comedy Late Show Group-Persona10.Dark Comedy Late Show(feat. Open Mike Eagle& Exile)[Intro Open Mike Eagle] We have a fuckin' uh incredible show for ... uckin' uh incredible show for you tonight Pardon me for saying'Fuckin'' on network television— I'm not gonna have this job for long—It's Exile! It's me it's ... long—It's Exile! It's me it's you. These are our guests Let's go. Yeah[Open Mike Eagle] I gave up and became a Spotify-er Paying myself a fraction of a penny play ...
88 5.6AM Beer Man r writing songs in my bathroom.Just need a little time to get over ... eed a little time to get over you and I. I just need a little time to not romanticize every single step that I take. Every single promise that ... ke. Every single promise that you break. And I'm sure I'd be much happier if I didn't depend on ... happier if I didn't depend on you to smile. And I guess I should apologize for getting stoned on ... ologize for getting stoned on your back
89 11.Logic Dictates I<3 You tates I<3 You You're always so patient with things I can not handle. Lost and now I'm carried away to ... t and now I'm carried away to somewhere safe. I love the way you reason. Can't complain that you're the greatest at everything. I can't get over how ... rything. I can't get over how you make me feel. God knows many times I would fall upon ... many times I would fall upon your shoulder to ask for many answers I have about the way
90 16.Fire ause it's something special I just have the words when I'm done I bet ... the words when I'm done I bet you It will make you easier to cope with the pressure Dark cause ... with the pressure Dark cause you think the light won't let you Right now all I see is shapes and sounds You snake you crown that's why I shake it down Got drop by one I'ma take it now It is what it is ... take it now It is what it is you crying like'I'ma make it now'
91 1.Irresistible(feat. Migos)[Remix] st follow your scent you can just follow my smile All of your flaws are aligned with this mood of mine Cutting me to the bone nothing left to leave behind ... nothing left to leave behind You ought to keep me concealed just like I was a weapon I didn't come for a fight but I will fight til the ending This will not be a ... attle might not turn out okay You know you look so Seattle but you feel so LA[Chorus: Patrick Stump] And I love
92 17.I Don't Know ain I let you run wild Smile for the camera Pose for the rap shot This will be the last tape I'm about to cash out Fun while it lasted Maybe in a next life ... ng about it being wrong Bitch you can chose me you will gonna win some And lose some that's just a couple things Find if it works If it don't that's another way ... f it don't that's another way Sold to the highest bidder my nigga Ho had a nerv to tell a mama i hit her Never had to that is not t
93 1.Party Favors(feat. Young Thug) ors(feat. Young Thug) Producer Allen Ritter Boi-1da Illangelo& Vinylz[Verse1:Tinashe( ... angelo& Vinylz[Verse1:Tinashe(Young Thug)](What you feeling like?) I feel like I'm the highest in the room I feel like I could ... the room I feel like I could fucking kiss the moon See shawty over there bitch looking at me she kinda cute See a nigga over there he's steamin' on up like ramen ... e's steamin' on up like ramen soup[Pre-Hook: Tinashe] I've been tripping had a
94 3.Sweetie br> Don't you think I'm fun Don't you think I'm nice$3.99 All sugar and spice Don't ... .99 All sugar and spice Don't you think I'm fun And don't you think I'm nice Well don't fucking touch me let me give you some advice You call me sweetie But that's not what you mean You think I'd run a mile So you could tell me I should smile You call me sweetie But thats not what you mean'You look pretty with th
95 3.I'm on It this muthafucking strip stripping a nigga no different ... tripping a nigga no different so we hold the heat though smash on the bitch brains looking like meatloaf the hoe know me close she lying Leo's pedigree and swag i ... ng Leo's pedigree and swag is so cold zero hop in Medino oops I meant Medina life is a bitch better know how to treat her I don't get in between my goal be to win ... in between my goal be to win young money heisman rookies of the year[Chorus][Tyg
96 9.Pripyat(Part1) ttle more fucking but lately a lot less make love I cue the tape up fade off into a made up World that I've had one foot in as long as I can r ... A rusty breeze that whispers you listening Mr.Sentry Every scrap of litter's a love letter my exes sent me I'm barely here no more I barely hear no more My mind ... gh When I'm bored out of mine so just excuse me I switch reals and it gets moody ... witch reals and it gets moody Your fake champagne got my head woozy That's
97 5.Walking Shadows wipe the smile off my face Under tainted light I did embrace A medicated mind Never knew what it could find But when one day the colour turne ... r than I've ever seen[Chorus] So far away from home Every place I go So far away from home Everywhere I know A thick fog which I can't see through A thick fog which I can't see through[Verse2] Where be ... e of sleep? Tried to fly away so I could think Ever since I proceeded to sink Onto an empty road Every step more alone I l
98 14.A Hunnit A Show Feat. Rick Ross ed a show so we can fly in a jet Fuck with you girl you always ready for sex Keep my eye on this game and let the money invest And nigga I'm a die for my ... st And nigga I'm a die for my fucking respect[Verse1- Nipsey Hussle:] You fucking with a young nigga two twelves in the trunk nigga Havin everything he want nigga Life on the rush nigga probably never get enough nigga All ... and I stuck to it I'm the man you a bluff to us small talk such a
99 11.KKK gonna get you murdered(kill a nigga) If it's beef then we lookin' for ya mother(where she at?)3 K's in the back with bullets in em(uh-huh)3 K' ... I catch ya on the block then you gone get chipped Shoot the whole clip'til the trigger go click Groovin' through the city high and limousine tent Two23's in the ... I catch ya on the block then you gone get chipped Shoot the whole clip'til the trigger go click(What we do?) These niggas ... ick(What we do?) These niggas so
100 4.Domingo Mango- WTF Wrong gga Since you looking Imma give you something to look at Cause a heart attack100 racks in my MCM bookbag I'm QC but think I signed with double M G cause all these Mayba ... n the northside with a pistol you can come get your issue Posting Instagram pictures nigga swear to god I'll hit ya Clip with extensions30 round clips no witness Made it to the to ... no witness Made it to the top you a witness Pour a6 in the two liter got to say it's killer for my kidneys

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.