魔鏡歌詞網

關於 you + know + me + used + to + want + it + 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 1.Love You No More(& Dallas Waldo& Olga Chung)(IZZI Remix) inem-Love You No More1.Love You No More(& Dallas Waldo& Olga Chung)(IZZI Remix)作詞 Vinem、Dallas、Waldo作曲 Vinem Yeah ... nem、Dallas、Waldo作曲 Vinem Yeah it's VINEM Dallas Waldo Olga. I don't loyou know more. Let's get it. Yeah yeah yeah. You cut me deep you cut me deep you cut me deep. You broke my heart you cut me deep. You took my heart and you crushed it.
2 10.Shoes 王大文 There you were Smiling at me Girl you know you look so fly There I stood Smiling at you Thinking you would pass me by Now we are Walking together I wanna take you home tonight But before I let you in There is just one thing you must do Baby won't you take off your shoes Or else I cannot let you through Baby won't you take off your shoes Cause shoes really go outside(
3 2.I Want You Back 回到未來(Back To Wonderland)2.I Want You Back作詞 C君作曲方大同 HEY我們好久沒有摩擦因為好久沒有 ... 初喜歡變成習慣 I WANT YOU BACK GIRL OH I WANT YOU BACK GIRL享受我們雙手每天緊扣 I ... 們雙手每天緊扣 I WANT YOU BACK GIRL OH I WANT YOU BACK GIRL就讓這愛今後沒有盡頭 Girl ... 沒有盡頭 Girl you know what you mean to me Do (|
4 9.Everytime >9.Everytime music... Lately I'm not who i used to be Someones come and taken me Where i dont wanna go If i knew exactly what i have ... If i knew exactly what i have to do In order to be there for you When you were feeling low And all the things we ever ... ow And all the things we ever wanted Were once yours and mine Now i know we can revive it All the love we left Everytime i kiss i feel you
5 21.平衡 tempting me haunting me the angel is watching me eternally I'm at the crossroads with the bible mow I need a role model not a big apple「中譯」(惡魔勾引我引誘我天使卻不斷眷顧我站在十字路口手裡拿著一本聖經我需要一個模範不是一顆蘋果) Where should I go? What do ... 果) Where should I go? What do you know? Give me the strength to fight my foes The number on the wall is6-6-6 and I ... ber on the wall i

6 7.I Gotta Love EST IS HISTORY(放乎伊去)7.I Gotta Love(featuring Kanye West)[Kanye] YoJin! We good w ... West)[Kanye] YoJin! We good wit this one yeah![Jin] Good looking Kanye Ruff Ryder Roc-A-Fella collabo! ... ff Ryder Roc-A-Fella collabo! You see we're the next generation in this rap ga ... next generation in this rap game So it's only right we got down like this[Kanye] Yep! uh oh![Chorus- Kanye West](2x) I got a love that's better than- ... ot a love that's bett
7 9.Learn Chinese EST IS HISTORY(放乎伊去)9.Learn Chinese Yeah I'm chinese and what? Yeah ... ah I'm chinese and what? Yeah you know who this isJin and let me just tell you this The days of the pork fried rice and the chicken wings comin ... e and the chicken wings comin to ur house by me is over(This is it it's crazy)(OVA!!!)[Chorus] Ya'll gon learn chinese ya'll gon learn chinese Ya'll gon learn chinese when the pumps co ... earn chinese when
8 10.The Good The Bad&The Ugly EST IS HISTORY(放乎伊去)10.The Good The Bad&The Ugly[Males speaking Chinese][Verse1] About they never talked about the guns or the drugs'T ... e guns and the drugs There is tons in the hood I'll admit I never sold a sack in my life Watchin''Scarface' thinkin' that was a life Slingin' dope or coke respect money and power But what ... what happen when things start to go sour Everybody wanna see more cash But ego's clashin' that's when egos crash See the two of
9 3.平衡 tempting me haunting me the angel is watching me eternally I'm at the crossroads with the bible mow I need a role model not a big apple「中譯」(惡魔勾引我引誘我天使卻不斷眷顧我站在十字路口手裡拿著一本聖經我需要一個模範不是一顆蘋果) Where should I go? What do ... 果) Where should I go? What do you know? Give me the strength to fight my foes The number on the wall is6-6-6 and I ... ber on the wall i
10 10.再會我的朋友再會 再會 EVERYTIME I THINK ABOUT YOU YOU ALWAYS WALKING DOWN THE STREET LIKE USED TO DO;本張轟動舞林驚動萬轎的專輯得以順利地匆匆忙忙地漏洞百出地地完成實歸功 ... 出地地完成實歸功於 YOU USED TO SAY I'M ON MY WAY FEELING LIKE A DONKY HANG IN THREE許多長年來對我們愛護提攜的長輩首先要感謝的是我們在天上的父主耶穌基督 SO WHAT DO I ... 感謝的是我們在天上的父主耶穌
11 12.One More Chance love for you will never die I found in you my dream come true Half of my life spent just waiting for tomorrow Wandering why My days were filled w ... ring why My days were filled with sorrow You came along Showed me why my heart was aching Opened my eyeto the love I'd been forsaking Now you say you're leaving Deep in my heart I know I'll never find another Another love like the one we gave each other ... ke the one
12 10.ONE MORE CHANCE love for you will never die I found in you my dream come true Half of my life spent just waiting for tomorrow Wandering why My days were filled w ... ring why My days were filled with sorrow You came along Showed me why my heart was aching Opened my eyeto the love I'd been forsaking Now you say you're leaving Deep in my heart I know I'll never find another Another love like the one we gave each other ... ke the one
13 1.Love You No More br>1.Love You No More Yeah it's VINEM Dallas Waldo Olga. I don't loyou know more. Let's get it. Yeah yeah yeah. You cut me deep you cut me deep you cut me deep. You broke my heart you cut me deep. You took my heart and you crushed it. I'm still leaking I'm bleeding. Don't wanna love ... 'm bleeding. Don't wanna love you no more. Do you hear me? My tears are screamin
14 3.We Don't Talk Anymore a Marie Gomez HindlinJacob Kasher作曲 Charlie Puth Selena Marie Go ... 曲 Charlie Puth Selena Marie Gomez HindlinJacob Kasher We don't talk anymore we don't talk anymore We don't talk anymore like we ... We don't talk anymore like we used to do We don't love anymore What was all of ... love anymore What was all of it for? Oh we don't talk anymore like weused to do I just heard you found the one you been looking You been looking f
15 8.Before You Go >8.Before You Go作詞方玥、RJ作曲方玥、RJ ... RJ作曲方玥、RJ It is time to take it easy Feed me more with those obvious excuses I'll pretend that I have accepted them all Cause I cannot just let ... m all Cause I cannot just let you go The sky is gray for this one special day Tears are dropping there's no other way The ga ... ng there's no other way The game is over the time is faded Words in my chest but I can't sa
16 1.No One Like You Melo Lv-Self Mini Album)1.No One LikYou feat.伊登(Eden Park)作詞呂雨澄( ... ark)作詞呂雨澄(Melo Lv)、伊登(Eden Park)、Rohin作曲呂雨澄( ... ohin作曲呂雨澄(Melo Lv) Damn all these girls try to get up on me yeah But everything just starts to come on back to me yeah Catch myself thinkin about you every day yeah yeah Dam I know that it's late그래난인정하겠어그렇게흔들면절대
17 7.Honesty ause they used to be dishonest? Or because protecting smeone you love so you can't be honest or because you have difficulties so you can't be honest.) If you search for tenderness It isn't hard to find You can have the love you need to live But if you look for truthfulness You might just as well be blind It always seems to be so hard to give Honesty is such a lonely word Everyone is so un
18 6.Superwoman -Here I Come6.Superwoman作詞 Antonio Reid、Darly Simmons作曲 Kenneth Edmonds Early in the morning I put breakfast at ... he morning I put breakfast at your table and make sure that your coffee has its sugar and cream... Your eggs are overeasy your toast unlikely all that's missing is your morning kiss that used to greet me... Now you say the juice is sour it used to be so sweet and I ca
19 4.洗心革面 方珈悠-J'aime4.洗心革面作詞黃凱琪@ Sense作曲陳奐仁編曲陳奐仁 for The Invisible ... e作曲陳奐仁編曲陳奐仁 for The Invisible Men監製陳奐仁 for The Invisible Men UhJaime... Invisible Men... I'd think back again Look look why ya tryin' ... again Look look why ya tryin' to change me baby? Some things are just meant to be the way they are Some men are just meant to ride t
20 6.Lonely a Abrokwa Toni Cottura*I'm lonely lonely lonely I'm lonely lonely in my life I'm lonely lonely lonely God help ... lonely lonely lonely God help me help me to survive*(Rap) Remember the time you left me all alone Feeling sad in bed I was hiding in my zone All I could do was ... in my zone All I could do was to wait for your date But it was running late Suddenly I wanted something sweet like candy So I grab

21 9.Girl of your dreams 9.Girl of your dreams Looking for places Where nothing reminds ... places Where nothing reminds me of you To stop me from thinking About everything we used to do Did you give me everything just to take it again? I thought I was more than your friend You told me I was the one that you needed And that I was the girl of your dreams Every word that you said I believed in Now I am
22 23.Was it only just A dream br>23.Was it only just A dream Lyrics李傑 Music李傑 Lately I Feel Like I'm Lost In The Dark I Don't ... I'm Lost In The Dark I Don't Know If I'll Find My Way To You Again When Every Step I Take Seems To Draw Us Apart Looking Back I Wonder HIt All Began Was It OnlyJust A Dream I Had Is My Love ForYouJust Illusion That Will Never Come True Is There Anyone To Lead Me By The Hand I Only Want To Know That S
23 4.Lonely 衛詩-Hit Me4.Lonely作詞林夕作曲 Buelent Aris Nana Abrokwa ... 夕作曲 Buelent Aris Nana Abrokwa Toni Cottura*I'm lonely lonely lonely I'm lonely lonely in my life I'm lonely lonely lonely God help ... lonely lonely lonely God help me help me to survive*(Rap) Remember the time you left me all alone Feeling sad in bed I was hiding in my zone All I could do was ... in my zone All I could do was to wait
24 10.Ben(班) king for With a friend to call my own I'll never be alone And you my friend will see You've got a friend in me Ben you're always running here and there You feel you're not wanted anywhere If you ever look behind And don't like whatyou find There's one thing you should know You got a place to go I used to say'I' and'Me' Now it's'Us' Now it's'We'(Repeat) Ben most people would tu
25 7.Finale K.Ascher With One More Look At You Watch Closely Now With one more look at you I could learn to tame the clouds and let the sun shine through Leave a troubled past and I might start anew I'll solve the mysteries if ... w I'll solve the mysteries if you're the prize Refresh these tired eyeith one more look or you I might overcome the anger That I've learned to know Find a peace of mind I lost so long ago ... ce of mind I l
26 16.Baby I'm-A Want You aby I'm-A Want You Featuring Bread Baby I'm-a want you Baby I'm-a need you You the only one I care enough to hurt about Maybe I'm-a crazy but I just can't live w ... crazy but I just can't live without Your lovin' and affection givin' me direction Like a guiding light to help me through a darkest hour Lately I'm-a prayin' that ... our Lately I'm-a prayin' that you'll always be-a stayin' beside me Used(!
27 5.Sometimes LoveJust Ain't Enough 選集5.Sometimes LoveJust Ain't Enough Written Patty Smyth Glen Burtnik Arranger粱伯君 Vocal Patty Smyth Don Henley I don't wanna lose ... Don Henley I don't wanna lose you I don't wanna use you just to have sombody by my side And I don't wanna hate ... y side And I don't wanna hate you I don't wanna take you But I don't wanna be the one to cry That don't really matter to anyone anymore But like a fool I keep losing my pl
28 9.Unwritten Letter#1 9.Unwritten Letter#1 Lyrics Vienna Teng Music Vienna Teng Nightfall we're brushing past ... Nightfall we're brushing past your town Destination not you my one The driver doesn't know way down How deep these bright-eyed feelings run I've no intention of confessing ... ve no intention of confessing today I need to make distance awhile But miles don't make ... e awhile But miles don't make your image fade They don't erase this secret smile
29 4.Was It OnlyJust A Dream 4.Was It OnlyJust A Dream Lyrics李傑 Music李傑 Arranger Chris Babida Lately I Feel Like I'm Lost In The Dark I Don't ... I'm Lost In The Dark I Don't Know If I'll Find My Way To You Again When Every Step I Take Seems To Draw Us Apart Looking Back I Wonder HIt All Began Was It OnlyJust A Dream I Had Is My Love ForYouJust Illusion That Will Never Come True Is There Anyone To Lead Me By The Hand I Only Want To
30 4.Tell The Boys lander作曲 Mitch Murray Tell The Boys The One I Knew Tell The ... Boys The One I Knew Tell The Toys That Now I Am Through. From Now On I'll Go W ... Through. From Now On I'll Go With You All The Time. Tell The Boys To Keep Away From My Door And By The Way Tell The Girls That From ... Way Tell The Girls That From Today That You're Mine. I've Been Around I Have A Lot Of Fun. I've Been Around But Baby Now ... I've Been Around But Baby Now Y
31 16.Finale K.Ascher With One More Look At You Watch Closely Now With one more look at you I could learn to tame the clouds and let the sun shine through Leave a troubled past and I might start anew I'll solve the mysteries if ... w I'll solve the mysteries if you're the prize Refresh these tired eyeith one more look or you I might overcome the anger That I've learned to know Find a peace of mind I lost so long ago ... ce of mind I l
32 1.SYRIA DON'T CRY 梓鑫 Yeah I know it's so hard to bear it The war has destroyed your homeland and the people you loved But you gotta be strong Keep your head up and fight for yourselves and fight for the peace Syria don't cry Now wipe ... eace Syria don't cry Now wipe your tears There will always be a sunrise Syria don't cry They are animals monsters We ... They are animals monsters We know how it feels like Syria don't cry Yo
33 4.吹走了 No SujiJudith Adamson作曲 Kim Uijun AshleyJana Kim Chanu編曲 Kim Uijun Kim Chanu AshleyJana Soft is the breeze that moves the sands of ti ... eze that moves the sands of time I try to turn it upside down As the tears fill in my eyes There ... e tears fill in my eyes There used to be light but now the clouds cover the stars And the sun that ... er the stars And the sun that used to shine on me Is burning up my heart And the feelings tha
34 3.Copper& hippi




 姆士樂團COM'Z you gave me so long to road a discovery we fell in a rod of you called me baby I gave you a chance but was a wasting form'Let it gone hey sweet. save it' for that we can't be heavry longly you acted both a copper and a hippi all right. I'll let ... d a hippi all right. I'll let you know that I had used to love you so fool doesn't mean how you want to I'm sick to p
35 12.Nothing at all ll around it's so empty放眼望去四周如此空蕩 Give ... 如此空蕩 Give me a reason why you have to leave給我個理由你為何非得離去 ... 理由你為何非得離去 It's used to be just you and me曾經是你我兩人的小天地 Now I can feel the world is caveing現在變成了禁錮我的牢獄 How many ti ... caveing現在變成了禁錮我的牢獄 How many times do I have to pay多少次我必須付出 H
36 2.I Love Myself Used To Love You ve Myself Used To Love You let me sing a song i wrote for you maybe the rhythm not not your style but i want to try it's about a summer story the protagonists are just you and me everyday i want to know you any more everyday i want to try to tell you the truth you know i love myself used to love you from my deep heart my little sta
37 6.First Day hen I was young dad used to tell me How love is beautiful But when I got ittle older they keep telling me It'll make you blind My best friend she told me how she got hurt And never wanted to fall in love But when I first saw you I know I had a crush on you oh I really do It all begins on the first day How love turns my life upside down.... The first day I ... side down.... The first day I met
38 7.齊心就事成 I Go To Pieces Lady Lady Lady Making It 心就事成 I Go To Pieces Lady Lady Lady Making It齊心就事成作詞黃沾作曲 R.Fung同心做事情齊心就事成始終有一天舉 ... 苦幹苦拼 i go to pieces作詞 Del Shannon作曲 Del Shannon When I See ... nnon作曲 Del Shannon When I See You Walking Down The Street I Get So Shaky And I feel So Weak I Tell My Eyes Look The Other Way But They Don't Listen ... her Way But They Don't Listen To A Word I Say And I Go To Pieces And I Almost
39 19.Scarecrow(Alex& Sierra) Little Love-Little Love Vol. 219.Scarecrow(Alex& Sierra)作詞 Alex Kinsey MartinJohnson Sam Hollander Sierra Dea ... hnson Sam Hollander Sierra Deaton作曲 Alex Kinsey MartinJohnson Sam Hollander Sierra Dea ... hnson Sam Hollander Sierra Deaton[Alex] I'm standin' still without you In the emptiest of fields I wish that I could say what's on my mind[Sierra:] The straw that fills ... Sierra:] The straw that fills your heart So you never ha
40 28.Payphone(Maroon5 feat. Wiz Khalifa) l Thomas Omelio、Cameron Thomaz作曲 Adam Levine、Johan Karl Schuster、Benjamin Levin、Ammar Malik、Daniel Thomas O ... in、Ammar Malik、Daniel Thomas Omelio、Cameron Thomaz I'm at a payphone trying to call home all of my change I spent on you. where are the times gone baby it's all wrong where are the plans we made for two Yeah I I ... lans we made for two Yeah I I know it's hard to remember the people we (
41 8.Master Of The House(酒店主人) ours Welcome Monsieur sit yourself down And meet the best innkeeper in town As for the rest all of'em crooks: Rooking their guests and crooking the books Seldom do ... crooking the books Seldom do you see Honest men like me A gent of good intent Who's content to be Master of the house doling out the charm Ready w ... e doling out the charm Ready with a handshake and an open palm Tells a saucy tale makes a l ... m Tells a saucy tale m
42 6.Get To Know Ya(Platik feat. Blue& Deep) 6.Get To Know Ya(Platik feat. Blue& Deep)作詞 T ... 、Rafael Ximenez-Carrillo、Tim Lubaj、Ziga Tement、Tibor Vuckovic I wanna get to know ya I really wanna fuck you baby One dose of your lovin I really gon' drive you crazy I wanna be your lover I wanna get to spank you baby One dose of my lovin I know it gon' drive you crazy[Verse One: Young Buck] I'm lovin how you look in my eyes
43 9.Solo- Iyaz(艾耶茲) d I don't want to walk this earth If I got to do it solo See girl we used to be a team Running the streets Ya we was living out our dream ohh ... was living out our dream ohh You used to be my rider I was your provider Now we separated in two Oh we was burning up the block And everybody ... ng up the block And everybody know when we step in the spot ohh See we was like the dynamic duo I'd never thought that ... ic duo I'd nev
44 5.Love The Way You Lie(阿姆) e The Way You Lie(阿姆)作詞 M. Mathers A. Grant H. Hafferman作曲 Alex da Kid[Chorus- Rihanna]Just gonna stand there and watch ... t gonna stand there and watch me burn But that's alright because I like the way ... lright because I like the way it hurtsJust gonna stand there and hear me cry But that's alright because I love the way ... lright because I love the way you lie I love the way you lie[Verse1- Eminem] I can't tell you what it
45 11.You Make Me Feel Like A Natural Woman Out11.You Make Me Feel Like A Natural Woman Looking out on the morning rain I ... ing out on the morning rain I used to feel so uninspired And when I knew I had ... nspired And when I knew I had to face another day Lord it made me feel so tired Before the day I met you life was so unkind But you're the key to my peace of mind Cause you make me feel you make me feel you make me feel li

46 34.All The Times I Cried(Sharleen Spiteri)(夏琳史碧) All The Times I Cried(Sharleen Spiteri)(夏琳史碧) You don't come around no more like you used to do Oh god I miss your company Your innocence you know just like Yeah like it used to be And how I need you here with me You just kept on asking why Never wanting to really try Cause all the times I've cried All this pain I've tried to hide What am I supposed
47 10.Hot N Cold Cold You change your mind Like a girl changes clothes Yeyou PMS Like a bitch I would know And you over think Always speak cryptically I should ... ys speak cryptically I should know That you're no good for me Cause you're hot then you're cold You're yes then you're no You're in then you're out You're up then you're down You're wrong when it's right It's black and it(!
48 11.Hero(Nas、Keri Hilson) leaming Switching lanes Two-seating Hate him or love him For the sa ... ate him or love him For the same reason Can't leave it The games needs him Plus the people need someone to believe in So in God's Son we trust'Cause they ... God's Son we trust'Cause they know I'm gonna give'em what they want They looking for... a hero I guess that makes ... ... a hero I guess that makes me... a hero[Verse1] Another chapter of the cleanest rapper Disti
49 7.Burning Down The House(The Used) 戰(TRANSFORMERS: REVENGE OF THE FALLEN SOUNDTRACK)7.Burning Down The House(The ... >7.Burning Down The House(The Used) Watch out You might get what you're after. Cool babies Strange but not a stranger. I'm-an-or-din-a-ry-guy. Burning down the house. Hold tight Wa ... down the house. Hold tight Wait till the parties over. Hold tight We're in for nasty weather. There-has-got- ... nasty weather. There-has-got-to-be-a-way. Burning down the house. Here
50 31.All The Times I Cried(Sharleen Spiteri) All The Times I Cried(Sharleen Spiteri) VERSE1 You don't come around no more like you used to do Oh god I miss your company Your innocence you know just like Yeah like it used to be And how I need you here with me BRIDGE You just kept on asking why Never wanting to really try CHORUS Cause all the times I've cried All this pain I've tried to hide What am I suppo
51 11.What's Beef? ?作詞 Notorious B.I.G.作曲 Notorious B.I.G. The Commission Uncle Paulie P. Diddy Caesar Leo DeGenero(yeahhh) Charlie Baltimore Iceberg Slim The most shadiest Fra ... hadiest Frank Baby We here(do you know what beef is?) We ain't goin nowhere(do ... is?) We ain't goin nowhere(do you know what beef is?) Uh-uh(ask yourself do you know what beef is?) Uh-uh uhh Ha ha ha ha ha check out this bizarre rapper style ... out this bizarre rapp
52 4.Sometimes LoveJust Ain't Enough(孫燕姿) 唯一4.Sometimes LoveJust Ain't Enough(孫燕姿) I don't wanna lose ... h(孫燕姿) I don't wanna lose you I don't wanna use you just to have somebody by my side And I don't wanna hateyou I don't wanna take you But I don't wanna be the one to cry That don't really matter to anyone anymore But like a fool I keep losing my place And I keep seeing ... ng my place And I keep seeing you walk through that door But ther
53 2.Decode ight when you're clouding up my mind?每當你混淆我的思緒我要如何分辨是非對錯? I can't win ... 混淆我的思緒我要如何分辨是非對錯? I can't win your losing fight all the time我總是在這場必輸的爭執中挫敗 Not gonna ever own what ... 保留什麼 When you're always taking sides只因你一再的溺愛 But ... 一再的溺愛 But you won't take away my pride但你沒有帶走我的自尊 No not this ti ... pride但你沒有
54 4.When I Grow Up(Dave Aude Audacious Radio)(The Pussycat Dolls) Power Hits(冠軍全擊)-冠軍全擊34.When I Grow Up(Dave Aude Audacious Radio)(The Pussycat Dolls) Boys call ... Pussycat Dolls) Boys call you sexy(What's up sexy) And you don't care what they say See every tme you turn around They screamin' your name Now I've got a confession When I was young I wanted attention And I promised myself that I'd do anything Anything at all for the boys ... Anything at all for the boys to
55 2.My First Love(Craig David) ex & The City: Volume 22.My First Love(Craig David) Don't wanna hurt ... g David) Don't wanna hurt you with my honesty But it seems to be causing friction between you and me When I mention anything'bout my first love(my first love) ... my first love(my first love) You always asking questions about me Way I used to be way back when I first came on the scene Which some how ends leading back (|
56 7.Ayo Technology(50 Cent) Power Hits(冠軍全擊)-冠軍全擊27.Ayo Technology(50 Cent) So ... Ayo Technology(50 Cent) Somethin' special Unforgetable50 Cent(Cent)Justin(Tin) Timbaland(Land) God damn(Damn) She she she ... d) God damn(Damn) She she she want it I want to give it to her She know that It's right here for her I wanna see her break ... for her I wanna see her break it down I'm ballin' Throwin' money around She work ... hrowin' m
57 3.Swear It Again Westlife愛妳不渝西城男孩 ecause Of You(摯愛寶典)3.Swear It Again Westlife愛妳不渝西城男孩 I wanna ... Westlife愛妳不渝西城男孩 I wanna know Who ever told you I was letting go Of the only joy that I have ever ... the only joy that I have ever known Girl they were lyingJust look around And all the people that we ... nd And all the people that we used to know Have just given up they wanna let it go But we're still trying So
58 7.You Want To Make A Memory(BonJovi) 美的喝采7.You Want To Make A Memory(BonJovi) Hello again it's you and me Kinda always like it used to be Sippin' wine killing time Trying to solve life's mysteries How's your life it's been a while God it's good to see you smile I see you reaching for your keys Looking for a reason not to leave If you don't know if you should stay If you don
59 3.You Want To(Make A Memory)(BonJovi) Power Hits(冠軍全擊)-2007冠軍全擊3.You Want To(Make A Memory)(BonJovi) Hello again it's you and me Kinda always like it used to be Sippin' wine killing time Trying to solve life's mysteries How's your life it's been awhile? God it's good to see you smile I see you reaching for your keys Looking for a reason not to leave If you don't know if (|
60 20.I Miss You Montana 2:Meet Miley Cyrus20.I Miss You Sha la la la la Sha la la la la You used to call me your angel Said I was sent straight down from heaven ... ent straight down from heaven You'd hold me close in your arms I loved the way you felt so strong I never wanted you to leave I wanted you to stay here holding me[CHORUS:] I miss you I miss your smile And I still shed a t
61 5.Girl Of Your Dreams(張靚穎) 5.Girl Of Your Dreams(張靚穎) Looking for places Where nothing reminds ... places Where nothing reminds me of you To stop me from thinking About everything we used to do Did you give me everything just to take it again? I thought I was more than your friend You told me I was the one that you needed And that I was the girl of your dreams Every word that you said I believed i
62 6.When There Was Me And You There Was Me And You It's funny when you find yourself Looking from the outside I'm standing here but all I ... e I'm standing here but all I want Is to be over there Why did I let myself believe Miracles could happen Cause now I have ... could happen Cause now I have to pretend That I don't really care I thought ... I don't really care I thought you were my fairytale A dream when I'm not sleeping A wish upon a star Thats coming true
63 8.I Want It That Way 浪漫8.I Want It That Way Artist Backstreet Boys You are my fire The one desire Believe when I say I ... e desire Believe when I say I want it that way But we are two worlds apart Can't reach ... two worlds apart Can't reach to your heart When you say That I want it that way Tell me why Ain't nothing but a heartache Telme why Ain't nothing but a mistake Tell me why I never wanna hear you say I wan
64 30.One More Try 合輯-Loving You Loving Me30.One More Try美國榜冠軍歌-李克勤'一生掛念你'原曲 Artist Timmy T ... 歌-李克勤'一生掛念你'原曲 Artist Timmy T It's been a longtime since you left me I didn't mean to make you cry I didn't mean to disapoint you I didn't mean to tell you lie After all that we have been through Won't ... at we have been through Won't you let me tell
65 35.Sometimes LoveJust Ain't Enough 合輯-Loving You Loving Me35.Sometimes LoveJust Ain't Enough江希文'只有愛不足夠' ... 愛不足夠'原曲 Written Patty Smyth Glen Burtnik Artist Patty Smyth Don Henley I don't wanna lose ... Don Henley I don't wanna lose you I don't wanna use you just to have sombody by my side And I don't wanna hate ... y side And I don't wanna hate you I don't wanna take you But I don't wanna be the one to cry That don't rea
66 13.Superwoman l Karyn White Early in the morning I put breakfast at ... he morning I put breakfast at your table and make sure that your coffee has its sugar and cream... Your eggs are over easy your toast done lightly all that's missing isyour morning kiss that used to greet me Now you say the juice is sour it used to be so sweet and I can't help but to wonder if you're talking about me... We don't t
67 28.Make It Like It Was r>28.Make It Like It Was Vocal Regina Belle Every day used to slip away to talk We would talk about the goodness of ... ld talk about the goodness of your heart Now it seems a myth that never existed at all And ... that never existed at all And it leaves me feeling empty With this hollow core Make it like it was The way it used to be When I hungered for your love Constantly Make it like (
68 6.Burn d why See it's burning me to hold onto this I know this is something I gotta do But that don't mean I want to What I'm trying to say is that I-love-you I just I feel like this is coming to an end And its better for me to let it go now than hold on and hurt you I gotta let it burn It's gonna burn for me to say this But it's comin from my heart It's been a long
69 6.The Reason g I never meant to do those things to you And so I have to say before I go That I just want you to know I've found a reason for me To change who I used to be A reason to start over new and the reason is you I'm sorry that I hurt you It's something I must live with everyday And all the pain I put you through I wish that I could take it all away And be the one who catches
70 14.Burn d why See it's burning me to hold into this I know this is something I gotta do But that don't moan Iwant to What I'm trying to say is that I love you I just I feel like this is coming to an end And it's better for me to let it go now than I hold on and hurt you I gotta let it burn It's gonna burn for me to say this But it's comin from my heart It's been a long ti(
71 15.Sometimes LoveJust Ain't Enough ]15.Sometimes LoveJust Ain't Enough Artist Patty Smyth&Don Henley佩蒂史麥絲&唐亨利 I don't wanna lose ... y佩蒂史麥絲&唐亨利 I don't wanna lose you I don't wanna use you just to have sombody by my side And I don't wanna hate ... y side And I don't wanna hate you I don't wanna take you But I don't wanna be the one to cry That don't really matter to anyone anymore But like a fool I keep losing my place And I keep seei
72 17.Can't Get Enough Of Your Love Babe Enough Of Your Love Babe Lyrics Barry White Music Barry White Artist Barry White I've heard people say that Too much of anything is not good for you baby But I don't know about that As many times as we've loved and shared loved We've shared love and made love ... 've shared love and made love It doesn't seem to me like it's ever ever enough There's just not enough There's just not enough Oh oh baby un-uh My darlin' Can
73 28.You're in Love 歌精選28.You're in Love Vocal Wilson Philips Open the door and co ... n Philips Open the door and come in I'm so glad to see you my friend I don't know how long it has been Having those feelings again But now I see that ... ings again But now I see that you're so happy And ooh it just sets me free And I'd like to see us as good of friends As we used to be(Ah....my love...Ah) You're in love That's the way (
74 36.Only an ocean away ying. Can you hear me crying. So many times you always wanted more Chasing illusions that you're longing for. Wish I wasn't crying. Can ... or. Wish I wasn't crying. Can you hear me crying. There's an ocean between us. You know where to find me. You reach out and touch me. I feel you in my own heart. More than a lifetime. Still goes on forever. But it helps to remember You
75 13.Surrender To Me 合輯-散場電影院[Memory Theater]13.Surrender To Me Written Richard Marx Ross Vanelli Artist莎曼珊蔻兒 Samantha Cole Richard Marx Is that we've been ... chard Marx Is that we've been together much too long? The anser many not be in black and wh ... er many not be in black and white We're always trying to prove who's right or wrong And now we're giving up w ... rong And now we're giving up without a fight I know when
76 24.Superwoman l Karyn White Early in the morning I put breakfast at ... he morning I put breakfast at your table And I make sure that your coffee has it's suger and cream Your eggs are over easy and your toast is lighty All that's missing is your morning kiss that used to greet me Now you say the juice is sour it used to be so sweet And I can't help but to wonder if you're talking about me We don't ta
77 2.Miss You(Dr.Dre Remix2002) br>2.Miss You(Dr.Dre Remix2002) I've been holding out so long I've been sleeping all alone Lord I miss ... leeping all alone Lord I miss you I've been hanging on the phone I've been sleeping all alone I ... 've been sleeping all alone I want to kiss you Oooh oooh oooh oooh oooh oooh oooh Oooh oooh oooh oooh oooh oooh oooh Oooh oooh oooh Oooh oooh oooh oooh oooh oooh oooh Oooh ooo ... I've been haunted in my sleep You've been staring in my dreams Lord I
78 10.Superwoman t Karyn White Early in the morning I put breakfast at ... he morning I put breakfast at your table and I make sure that your coffee has it's suger and cream Your eggs are over easy and you toast is lighty All that's missing is your morning kiss that used to greet me Now you say the juice is sour it used to be so sweet And I can't help but to wonder if you're talking about me We don't tal
79 6.Jr. Mafia- Get Money br> Fuck bitches get money.. fuck niggaz get money(3X)[Kim]Hehehe[Big]WHAT? Uhh sex em up[Kim]The fuck? That sh ... ex em up[Kim]The fuck? That shit ain't even?? big boy[Big]Oh aight you don't you don't get none of that shit Uhh check it out[Kim]Bout to'get money'[Notorious B.I.G.] You wanna sip Mo' on my living room flo' Play Nintendo w ... ving room flo' Play Nintendo with Cease-a-Leo Pick up my phone say'Poppa not ho ... k up my pho
80 9.Rock The Boat liyah Boy you know you make me float Boy you really get me high I feel like I'm on dope Cuz you you serve me on a regular Boy we need to tie this rope Before we drift any deeper Pull the knot on ... t any deeper Pull the knot on me close Let's take this overboard now1-want you to rock the boat Baby rock the boat rock the boat rock the boat Work ... k the boat rock the boat Work it in the middle Work the
81 10.U Got It Bad >10.U Got It Bad Vocal Usher Oh no no no no no... When ... her Oh no no no no no... When you feel it in your body You found somebody who makes you change your ways Like hanging with your crew Said you act like you're ready But you don't really know And everything in your past- you wanna let it go I've been there done it fucked around After all that- this is what I found Nobody ... -
82 9.Superwoman l Karyn White Early in the morning I put breakfast at ... he morning I put breakfast at your table and I make sure that your coffee has it's suger and cream Your eggs are over easy and you toast is lighty All that's missing is your morning kiss that used to greet me Now you say the juice is sour it used to be so sweet And I can't help but to wonder if you're talking about me We don't tal
83 4.I Want It That Way(Album Of The Year) 耀]4.I Want It That Way(Album Of The Year) Lyric ... rtist新好男孩 You are my fire The one desire Believe when I say I ... e desire Believe when I say I want it that way But we are two worlds apart Can't reach ... two worlds apart Can't reach to your heart When you say That I want it that way Tell me why Ain't nothing but a heartache Telme why Ain't nothing but a mistake Tell me why I never wanna hear
84 10.DON'T SPEAK No Doubt You and me We used to be together Every day together always I really feel That I'm losing my best friend I can't believe this could be the end ... believe this could be the end It looks as though you're letting go And if it's real well I don't want to know1-Don't speak I know just what you're saying So please stop explaining Don't tell me'cause it hurts Don't speak I know what
85 2.Ben king for With a friend to call my own I'll never be alone And you my friend will see You've got a friend in me Ben you're always running here and there You feel you're not wanted anywhere If you ever look behind And don't like whatyou find There's something you should know You've got a place to go I used to say I and me Now it's us now it's we I used to say I
86 15.9.5.- N.a.s.t.y. CHRIS HOLMES One woman down my street is too hot for the average man Hard to handle a fire in her eye Wants the hot rocks right in her hand I know she's burning hot with love A come-on look and she ain't fooling And sheknows just what it does She gave me a number to make me feel fine Said call me up baby It's gonna be9.5.- N.A.S.T.Y. You're everything I need Cause I want what you're giving I'm
87 18.Wonderful ... Isn't it wonderful now?' I close my eyes when I get ... ?' I close my eyes when I get too sad I think thoughts that I know are bad Close my eyes and I count to ten Hope it's over when I open them I want the things that I had before Like a Star Wars poster on my bedroom door I wish I could count ... oom door I wish I could count to ten Make everything be wonderful again Hope my mom and I hope my dad Will figure out why they get so mad Hear them scr
88 1.Somebody Like You(Radio Remix) 電影原聲帶-How To Lose A Guy In 10 Days[絕配冤家]1.So ... 家]1.Somebody Like You(Radio Remix) Artist Keith Urban There's a new wind blowin' like I've never ... wind blowin' like I've never known. I'm breathin' deeper than I've ever done. And ... eper than I've ever done. And it sure feels good to finally feel the way I do. I wanna love so ... the way I do. I wanna love somebody Love somebody like you. An' I'm
89 17.Baby I'm A Want You aby I'm A Want You Vocal The Bread# Baby I'm a want you baby I'm a need you# You're the only one I care enough to heard about Maybe I'm a crazy But I just can't live w ... crazy But I just can't live without your loving and affection Giving me direction like a guilding light To help me through my darkest hour* Lately I'm a praying That ... ur* Lately I'm a praying That you'll always be a staying beside me
90 9.Take Me Down INMI-identity9.Take Me Down作詞 MINMI・Keshia Chante・Anthony Cle ... INMI・Keshia Chante・Anthony Clemens・Junichi Hoshino作曲 MINMI・Keshia Chante・Anthony Cle ... INMI・Keshia Chante・Anthony Clemens・Junichi Hoshino Remember when you said I'd be nothing without you And I'd be back next week Well it's been like seven since we talked And now I'm all over ... e talked And now I'm all over your radio Rememb
91 5.Run Away r>作詞 Christofer Erixon作曲 Xisco・Christofer Erixon You just gotta whistle... I'm lost for words and don't ... I'm lost for words and don't know what to say When I'm with you I know it's for real Blowing me off like I'm TNT baby We're on this rollercoaster ... y We're on this rollercoaster you and I Open your eyes I want you to see that I would never let you go My heart is waiting on
92 2.Ghost In My Place(Album ver.) E NEW OLD-Too Much Is Never Enough2.Ghost In My Place(Album ver.)作詞 Hiroshi Nakahara作曲 FIVE NEW OLD Rain is running down on ... W OLD Rain is running down on your face But I've got nothing to say I can give you one more kiss but you want something else If you need a room to escape Should find somewhere else The bittersweet between my teeth Now I just get over ... my teeth Now I just get over it We ended u
93 1.Savage(Feat. Owen Ovadoz Nafla&JUSTHIS) he liquor Used to be a frat star fuckin' down the pitcher I pick them chicks up—Mary Chelsea Lucy Molly Third-eye wide open like‪Flatbush Zombies‬ I fly them b ... Flatbush Zombies‬ I fly them bitties just to get a little kick Been in the Mile High Club since I was l ... e Mile High Club since I was little Talking'Lucy in the Sky' shout outto Beatles While'chis be drinking soju like이슬 is the shizzle Ivy League grad w ... the shizzle I
94 4.Savage(Feat. Owen Ovadoz Nafla&JUSTHIS) he liquor Used to be a frat star fuckin' down the pitcher I pick them chicks up—Mary Chelsea Lucy Molly Third-eye wide open like‪Flatbush Zombies‬ I fly them b ... Flatbush Zombies‬ I fly them bitties just to get a little kick Been in the Mile High Club since I was l ... e Mile High Club since I was little Talking'Lucy in the Sky' shout outto Beatles While'chis be drinking soju like이슬 is the shizzle Ivy League grad w ... the shizzle I
95 12.Viva La Vida Martin I used to rule the world Seas would rise when I gave the word Now in the morning I sleep alone Sweep the streets I ... eep alone Sweep the streets I used to own I used to roll the dice Feel the fear in my enemy's eyes Listen as the crowd would sing Now the old king is dead Long live the king One min ... Next the walls were closed on me And I discovered that my castles stand Upon pillars of salt and pillars of sand I hearJerusalem bells a ringin
96 17.emot1on f away My memories got soured Those days ware hard for ... ured Those days ware hard for me to say what I mean Even I couldn't let out'A'clearly But humming ... let out'A'clearly But humming melodies I could set me free And so I sing Now I find myself at the dawn of my life I can feel what I'm living for I'm glad ... what I'm living for I'm glad to feel alive a lot So I sing aloud Though my system only ... g aloud Though my system only knows0
97 3.恋音と雨空 VERS THE CITY3.恋音と雨空英歌詞 BENI・Matt Cabラップ詞 ... Cabラップ詞 Mitsuhiro Hidaka作詞岡村洋佑作曲岡村洋佑 IJUST WANNA TELL ... 作詞岡村洋佑作曲岡村洋佑 IJUST WANNA TELL YOU HOW MUCH THAT YOU MEAN TO ME BUT I'M TOO AFRAID TO LET YOU KNOW HOW I FEEL IJUST CAN'T EXPLAIN WHATYOU DO TO ME CAN'T HOLD BACK THE WAY I FEEL FOR YOU IF I COULD STOP TI
98 5.The Plan to be poor .The Plan to be poor作詞洲崎貴郁作曲洲崎貴郁 ... 崎貴郁作曲洲崎貴郁 Today they made fun of me again I can't stand it anymore but I'm weak that's why I couldn't say anything ... s why I couldn't say anything to the jerks I'm irritated with myself Please get me out of this slump I hate going to the school but jerks enjoy bullying me Today they made fun of me again I can't stand it anymore I tr
99 3.BROTHER OKAMOTO'S-NO MORE MUSIC3.BROTHER作詞オカモトショウ作曲オカモトショウ Yeah! I wanna see ... ョウ作曲オカモトショウ Yeah! I wanna see your face俺を誰よりもわかってくれてるあなたに Yeah!懐かしくて泣き出しそうでも近くにいてくれないけど lai lai la la la... Oh Brother! Where are ... a la... Oh Brother! Where are you? I hope you're doing fine We're not young like we were but not o
100 7.T-REX feat. Crystal Kay CRAZYBOY ANARCHY lu・SAKURA It don't matter to me I just keep it movin You know what I mean? No it really don't matter to me I know you wish for my failure But Haters always gonna be haters(now) I ... always gonna be haters(now) I used to be so naive so fragile and weak But that ain't ... agile and weak But that ain't me no more You can say what you want now but you can't knock me down傷

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】