Mojim Lyrics

you + got + the + big + big 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 1.712PM VER LIKED YOU1.712PM Lyricist Nayvadius Wilburn Wesley Glass Nicholas Berlinger Bryan Simmons Stephen Gilarde Composer Nayvadius Wilburn Wesley Glas ... ) Sitting behind five percent you can see the chinain Lil' one going crazy ready to sprrt for ... oing crazy ready to sprrt for the ginang If it wasn't for Google man that bitch wouldn't know my nickname Dropped a Maybach truck on a watch and it was plain jane ... tch and it was plain jane Let the door swang swa
2 2.I'M DAT N**** VER LIKED YOU2.I'M DAT N**** Lyricist Nayvadius WilburnJoshua Luellen Dwan Avery Nicholas Santos Composer Nayvadius WilburnJoshua Luellen Dwan Avery ... t I'm sayin') Don't play'bout the legacy havin' more stripes than a referee trappin' a sport huh Go back to ... appin' a sport huh Go back to the basics connect with the Zoes then we clique out in New York I'm leavithe scene I'm peepin' the scene the Rari got too many horses(Yeah) Whole l
3 4.FOR A NUT VER LIKED YOU4.FOR A NUT Lyricist Nayvadius Wilburn Sergio KitchensJeffrey WilliamsJacob Canady Composer Nayvadius Wilburn Sergio KitchensJeffrey Wi ... amsJacob Canady Hold up Pluto They said that they wanted that Whew How you comin'(ATLJacob ATLJacob) Whew whew I can boss a bitch up for a nut(Whew whew) That lil' bitty watch it wasn't nothin'(Whew whew ... a Silverado) Rich I ain't hit the lotto' hit Cash when I'm in Toronto(Cash) I can boss a bitch up for a nu
4 13.HOLY GHOST VER LIKED YOU13.HOLY GHOST Lyricist Nayvadius WilburnJacob Canady Composer Nayvadius WilburnJacob Canady AT AT This some real Pluto shit nigga Out ... ome real Pluto shit nigga Out the muhfuckin' mud nigga you know what I'm saying Out the dirt nigga out the soil of this shit ATLJacob ATLJacob Yeah Feeling like a cigarette boat all this water on me I was at my ... this water on me I was at my big truck my wrist up get my dick sucked When I switch my wrist
5 2.26 an I tell you a story About a boy who broke his own heart And he always blamed everybody else But ... ays blamed everybody else But the truth is that he did it to himself Made a couple songs and ... mself Made a couple songs and they got big And thought that he could do whatever he wanted But it all left him with a hole in his heart Ooh-ooh-ooh Money buys ... heart Ooh-ooh-ooh Money buys you happiness But ooh-ooh-ooh Doesn't buyou time The mor

6 1.GET IT emps pour Big ice feelin' so fine Shit is on me and we spendin' all night come and Get it get it get it get it Get it get it get it ... t get it Get it get it get it Got my bag right on my own time Now these bitches tongue tied Tryna get on this side better come and Get it get it get it get it Get it get it get it get it Paranoid wh ... it Paranoid white noise think they up to some Come and take more when they give you none See me doin' good why you re
7 8.ANGOSTURA can't lie you been on my mind again Go'round one more time yeah we can do things ... re time yeah we can do things you like You don't need a reason for it Tell me what ... a reason for it Tell me what you need make it easy for ya All of this talk ain't enough Are ... of this talk ain't enough Are you down to see me or what When you come through you know I got you Babe I got you So tell me when you roll through the
8 1.She's All I Wanna Be g Kurstin You want the girl with the small waist And the perfect smile Someone who's out every weekday In her dad's new car ... weekday In her dad's new car You tell me I shouldn't stress out Say'It's not that hard' But I just ... t's not that hard' But I just got a feeling This will leave an ugly scar If ... is will leave an ugly scar If you say'She's nothing to worry about' Then why'd you close your eyes when you said it ou
9 1.Speechless ears past the27 club It's like I went back into may past and ... I went back into may past and then I sped it up RobertJohnson Winehouse and Morrison found where heaven was Heaven on Earth this shit is magic with no fairy dust ... ic with no fairy dust Home of the gully gangsta the gruesome and the scary stuff I told my brotherJung fuck em they gon' go thru hell with us They don't have the history in the streets that compare with us
10 3.Ugly ous skies The clouds shape a clown face above wheryou reside Under his eye teardrop got the ugliest cry They call my city Gotham City opposite of pretty Weatherman cannot predict bullets rainin' from out ... dict bullets rainin' from out the50 It's ugly outside Big L would be here if it wasn't Hell will freeze over ... wasn't Hell will freeze over the day it doesn't get ugly out How can we hug it out After we slugged it out We shoul
11 6.Wu For The Children >6.Wu For The Children Yeah I don't work this hard to be around people I don't like Uh yeah ... d people I don't like Uh yeah Gotta be a special type nigga to deal with my life ... pe nigga to deal with my life Gotta be a special type nigga to feel what I write Special like my classics Special like my listeners who have attachments To my old ... 't let me past it I don't see the point with weak sayings like'All them niggas on top be blockin'' or never help ma
12 3.My Little Love ove I see your eyes widen like an ocean When you look at me so full of my emotions I'm findin' it hard to be here since he did I know ... o be here since he did I know you feel lost it's my fault completely Tell me ... s my fault completely Tell me you love me I love you a million by fact I don't recognize myself in ... t I don't recognize myself in the coldness of the day light So I ain't surprised you can read through all of my lies I feel so
13 7.I Drink Wine love with the world But the world just wants to bring us down By putting ideas in our heads That corrupt our hearts somehow When I was a child Every single ... n But now I only soak up wine They say to play hard you work hard Find balance in the sacrifice Yet I don't know anybody Who's truly satisfied ... anybody Who's truly satisfied You better believe I'm trying(Trying trying) To keep climbing(Climbing climbing) But ... imbing(Climbing climbing) But t
14 5.Andy(Album Ver.) ぺた What's the matter now What's with that teary face Let's meet up today I'm all ears just lead ... today I'm all ears just lead the way You know I'm here to cheer you up I wanna make you laugh and smile Make life be alright Have fun all ... life be alright Have fun all the time don't give up What you gave me I give back So let it go Andy Andy Andy Don' t be lonely ... dy Andy Andy Don' t be lonely You know you can count on me Every
15 9.Big Star ower9.Big Star Everyone knows that you're too good for me don't they I'm a cheater I lie and I'm shy Butyou like to say hello to total strangers Shivering pines and walls of colour I can't believe I used to stay inside But every perfect ... de But every perfect summer's got to say goodnight Now I watch you run through the amber light I used to love the party now I'm not alright Drinking ithe dark take me home tonight Baby you'r
16 12.Oceanic Feeling bout my father Doing the same thing When he was a boy When he was a boy It's a blue day We could go fishing ... blue day We could go fishing You'll catch the big one Sliding the knife under the skin Grateful for this offering And all ... ful for this offering And all the living things Under the sun Under the sun Little brother I think you're an angel See your silver chain levitate When you're kick-flipping Ba
17 1.Electric ectric In the dark when you feel lost Wanna be the best but at what cost If you're gonna stay here Nothing's ever changin' no ... re Nothing's ever changin' no Big world gotta see it all Gotta get up even when you fall There's no point in waitin' no(Oh) They'll try to bring you down(Oh) But you've got the power now I know you feel it(Feel it) If you believe it then you can T
18 8.Down .Down You've hit me one time Imagine my surprise When ... time Imagine my surprise When you hit me two times You got yourself a fight I was a patsy You were a creep from the cheap seats Thinking that my little scratch was like ... at my little scratch was like your big victory See But I'll take you down uh-huh Tell me who hurt you No wait I don't care to Hear an excuse why ... 't care to Hear an excuse why you think
19 1.Fast(Motion) rst place you coming in last(That's right) I'm hitting that hitting that gas I'm hitting that hitting that ass(My body) I'm coming in fast(Uh- ... g in fast(Uh-huh) First place you coming in last I'm hitting that hitting that gas I'm hitting that hitting that Locomotion We causing a commotion I put it in I p ... g a commotion Iciest bitch in the whole damn land I hit the road in an all-white Lam' I keep a fresh set up on my hands ... ep a fresh set up on my hands You
20 1.Girl From Rio Tan lines big curves and the energy glows You'll be falling in love with the girl from Rio(Yeah yeah yeah) Let me tell ... o(Yeah yeah yeah) Let me tell you about a different Rio(Yeah) The one I'm from but not the one that you know(Hey) The one you meet when you don't have no Real(Ayy) Baby it's my love affair it's my love affair yeah(Hey hey)Just found out I have ano ... hey)Just found out I have another brother(He

21 1.Kilometre metre Big tune Kilome kilome kilome kilome kilome kilome kilometres I don come I don come kilometres I don waka many kilometres(Ah) Learn ... any kilometres(Ah) Learn from the teacher I don tey for the game Shina Peters I dey sight bad mind from a distance No dey sweet I be alomo bitters(Ah) Odogwu ni me sha Shey ... ers(Ah) Odogwu ni me sha Shey you dey confirm am for your speaker This time I called Chopstix for assistance Shey we dey blow ... r assistance
22 4.Big Shot(feat.!llmind) 11764.Big Shot(feat.!llmind) Lyricist Guapdad4000!llmind Composer Guapdad4000!llmind ... 0!llmind Composer Guapdad4000!llmind You gotta understand me Me and all my ni**as we some ... Me and all my ni**as we some big shots Got the blammy If I send a shooter he gone send ... I send a shooter he gone send them big shots I know I look young but I got big Guap Big Fetti big breaded Big love they check me whe
23 6.Chandler(feat.!llmind) t poppy's They wanna vibe they wanna push To start the whip with no car key Get with the times it's2020 And baby let's come in with stocky Demons carrying torches Hea ... ky Demons carrying torches Heathens hopping from porches Hoes heel sounding like horses When hermano pulled up in Porsches Took off her Fenty Took off my Fenty Sh ... Phoebe Shop I need tryna drop You tryna snitch You tryna cop She want the scamily She want the boss She wan
24 8.Touch Dough(feat.!llmind) ton Banks You couldn't be a better scammer than me Even if ... etter scammer than me Even if you scammed every day of the week I been up in Gucci with a top notch freak Ni**a I get money every day of ... i**a I get money every day of the week You couldn't be a better scammer than me Even if ... etter scammer than me Even if you scammed every day of the week I been up in Gucci with a top notch freak Ni**a I get money every day of ... i**a I get money
25 9.Coney Island oking for you but you're right here If I can't relate to you anymore Then who am I related to And if this is the long haul How'd we get here so soon Did I close my fist around something delicate Did I shatter ... ething delicate Did I shatter you And I'm sitting on a bench in Coney Island wondering where did my baby go ... ondering where did my baby go The fast times the bright lights the merry go Sorry for not making you my centerfo
26 4.Stckhlm Syndrome(Interlude) we go We got two big egos We smoke and we talk Tryna catch a vibe in ... we talk Tryna catch a vibe in the weed smoke We too old shit We should be actin' grown and shit mmm Always find a place to put ... mm Always find a place to put your hands on Keepin' me on hold like a ransom ... pin' me on hold like a ransom You get away with murder'cause you're handsome Stockholm syndrome baby that's ... tockholm syndrome baby that's the truth oh You (|
27 4.STUD Hey stud You can come you can come And meet me out front You got all the muscles and the features I want And I want what I wa ... to be so big and strong And so buff Everything I'm not But could I still be a hunk to ... ut could I still be a hunk to you Enough for you a stud to you Oh oh oh oh oh Taking the fun out of fucks Searching for something I'm not Knowing that ... omething I'm not Knowing that you(!
28 1.WAP(Explicit) at. Megan Thee Stallion Whores in this house There's some whores in this house There's some whores in this house There's some whores in this house (Hol' up) I said certified freak seven days a week Wet-ass pussy make that pullout game weak woo(A ... (Ah) Yeah yeah yeah yeah Yeah you fuckin' with some wet-ass pussy Bring a bucket and a mop for this wet-ass pussy Give me everything ... -ass pussy Give me everything you got for this wet-ass pussy
29 11.Stckhlm Syndrome(Interlude) we go We got two big egos We smoke and we talk Tryna catch a vibe in ... we talk Tryna catch a vibe in the weed smoke We too old shit We should be actin' grown and shit mmm Always find a place to put ... mm Always find a place to put your hands on Keepin' me on hold like a ransom ... pin' me on hold like a ransom You get away with murder'cause you're handsome Stockholm syndrome baby that's ... tockholm syndrome baby that's the truth oh You (|
30 1.My Man nderstand Got big rock on my hand Can't take mine Nah nah nah nah My man(My man) my man is still my man(My man) Don't get misunderstand ... man) Don't get misunderstand Got big rock on my hand Can't take mine Nah nah nah nah I don't know what ... nah nah nah I don't know what you heard What's mine is mine it's not yours Run along go'n find the next thing'Cause you already know you was a flex thing I know he bought you that purse But
31 1.Smile grateful Gotta say it's really been a while But n ... But now I got back that smile (Smile) I'm so thankful Scratch that baby I'm grateful Now ... ch that baby I'm grateful Now you see me shine from a mile Finally got back that smile(Smile) Every day Groundhog Day Goin' through motions felt so fake Not myself not my best Felt like I failed ... ot my best Felt like I failed the test But every tear has been a lesson Rejection can be God's protection Long
32 1.SWAG r> Hop in the whip and I smash(Hop) On the way to the bag(Hello) Slim thick my type she bad(She bad) Hol' up let me get in my bag(Hold up) Swag swag swag swag Swag swag swag swag One ... Swag swag swag swag One call they pull up fast(Pull up) Wrong move that pistol blast(Bang bang) I'm dressed in all black Match my Glock I think I'm shaft(Uh-oh) ... ag swag Swag swag swag swag I got it lit they mad ayy Baby say I look like dad ayy I don't really do much rea
33 1.Fade Away ime I hit the bank it's a new amount Ice water on wrist and she might drone Every bitch on my list getting4 rounds Ya Pull up in ... getting4 rounds Ya Pull up in the Aston Louie seats that's my fashion And my x thought she cashed in But I left for ... she cashed in But I left for the action7 figures and it's seven o'clock She ... es and it's seven o'clock She got a friend said she wanted to watch I drop bands ... wanted to watch I drop bands you should look
34 1.Narrow Road Don Dada Got the bombs like Al-Qaeda uh NLE the Top Shotta yeah yeah I just copped ... st copped the Range Rover(Big body) with some Forgis(With some Forgiatos) Sippin' codeine(Codeine) feelin' like a dope fiend(A dope fiend) He say I'm not a ki ... down a narrow road road road They tell me think smart(Think smart) I know right from wrong(Wrong) ... know right from wrong(Wrong) They tell me I'ma get life with this dirty chrome(Get life) W
35 1.Otherside Of America eek Mill-Otherside Of America1.Otherside Of America What do you have to lose You're living in poverty Your schools are no good You have no jobs58% of your youth is unemployed What the hell do you have to lose Reportin' live from the other side of America Mama let me sip the forty I was just a shorty(Damn) Then I started spittin' godly then they said'record me' I feel like this shit wa
36 3.My Kind -Look For The Good3.My Kind Composer Jason Mraz Love is ... Kind Composer Jason Mraz Love is the way Love is the light We light up today And today is alright Love is ... And today is alright Love is the way Love will take us higher We are aligned And we are united We are united by our differences Our different kinds of interests ... ause spirit lives inside us Mother nature did us a favor Gave each one of us a different flavor Different visions different f
37 1.BLACK PARADE ' back to the South I'm goin' back back back back ... o Ankh or the Dashiki print Hol' up don't I smell like such a nag champa incense Yeah pure ice(Ice) ice(Ice) buss down Uh flooded(Flooded) flo ... t out Ooh goin' up goin' up motherland motherland drip on me Ooh melanin melanin my drip is skin deep like Ooh mo ... drip is skin deep like Ooh motherland motherland motherland motherland drip on me Ooh yeah I can't forget my history is her-stor
38 1.Section ction Big Zeeko Put my hands together prayin' then I felt strong I just ask Him for fo ... ddies and the realest in my section Put my hands tther prayin' then I felt strong I just ask Him for forgiveness and protection I rock Supreme Virgil Abloh and some diamonds Only baddies and ... ome diamonds Only baddies and the realest in my section I put my soul into this music I ain't ... soul into this music I ain't got a choice They told
39 1.Pinky Ring ersion of therapy Giving dough with no condition like donating to charities Still callin' my ex man that shit is embarrassing But it's not my ... ing But it's not my fault she got that fire no kerosene Mind gone top down on a coupe(Skrr) I'm so sick of love songs I just caught ... k of love songs I just caught the flu Even when I don't do no wrong she think I do So I'm just'bout to turn what she think into ... t to turn what she think into the truth You
40 10.Second Emotion(ft. Travis Scott) take it I got whiplash from me turnin' my head Hav ...  it I'd rather take my chance with you instead Do you second that emotion?(Do you?) Do you second that emotion?(Do you?) You really got me open(Do you?) Do you second that emotion?(Do you?) High heels on heard you comin''fore I seent ya Movies all around but ... eent ya Movies all around but you look like the feature Had another meeting no
41 1.Only The Young wift-Only The Young1.Only The Young Featured In Miss Americana It keeps me awake ... s Americana It keeps me awake the look on your face The moment you heard the news You're screaming inside and frozen in ti ... n in time You did all that you could do The game was rigged the ref got tricked The wrong ones think they're right You were outnumbered this time But only th
42 7.Woods When will you forget my past Got questions ask you know the stories And you need to let me know When you're leaving where you go Can I come Do you believe me are you close Yeah even if you don't That I'll get you sprung Do I do I do I love Can I can I can I get enough Yeah don't run away love Hey love heartbreak will have ... Hey love heartbreak will have you bankrupt Too many days in a daze better wake up I put ... n a d
43 1.Sum2 Prove Prove You know Lil Ced that's my nigga I made him a millionaire fuck it we all rich I ain't tryna have babies right now so we fuck with ... ies right now so we fuck with the rubber but I got a raw bitch Know this money bring enyou probably wan' be me but bro we can't beef'bout no small shit Overseas ... f'bout no small shit Overseas got the crowd doin' moshpits Can't believe that I'm still in ... n't believe that I'm still in the'partme
44 3.Forever And A Night Little Big Town-Nightfall3.Forever And A Night Look at me lower ... A Night Look at me lower your guard I know it's hard to believe But I'd never do ... d to believe But I'd never do you harm Lie down with me Here in the dark Listen to our hearts beat Bring it back to ... hearts beat Bring it back to the start And I want you to hold me And take me into your arms Safe from the storm And baby let me love you and kiss you
45 7.Questions Little Big Town-Nightfall7.Questions Doyou still kill the radio pulling up the drive Still say you'll only smoke on a Saturday night Doyou still hang out at the bar at the end of our street'Cause I can't go there anymore Did you find my jean jacket on your back seat Is there anything you wanna ask me'Cause I got questions With no intention Of ever saying ... h no intention Of ever saying them out

46 12.Bluebird Little Big Town-Nightfall12.Bluebird Bluebird singing Right outside my window in a treeJust for me Bluebird singing Something in th ... take my love away Keep it in your heart for a rainy day Close your eyes let it find its way to you And if the highway gets too dark Call my name let it catch a spark I'll be ... let it catch a spark I'll be there for you Call me honey I'll come running Bluebird flying Beneath ... nning Bluebird flying Beneat
47 11.Empire(Feat. Bingx) lexandria They tell me life is short In the blink of an eye we come and die Keep it in mind that life is war Stay grounded fly and soar Always know what ... fly and soar Always know what you fighting for Aging fast gotta pave a path and go figure out what my life is for Quick-witted and everyday I ... r Quick-witted and everyday I gotta switch lanes Fuck race no pigment got thick skin making big waves Positive being positive is my legacy Pray for me o
48 1.Intro From out the streets became a millionaire I know ... tarted in the trap and they still there'Member I was robbin' I bought jewelry and I still wear it Came a long way with all my niggas and ... ng way with all my niggas and they still here My big bro behind bars for like two hundred years I ... for like two hundred years I got that call I lost my dawg and I don't know how to feel ... and I don't know how to feel Gotta stay on savage t
49 3.Sidenote a-We Love You Tecca3.Sidenote Yeah I just be chasin' my bag hello I just came for ... my bag hello I just came for the racks I'm gone Yeah she used to throw me now she really want me I can tell that she mad I'm on I just be mixin' ... e mad I'm on I just be mixin' the BAPE with Vlone I wish that some niggas would leave me alone Use to finesse ... leave me alone Use to finesse the niggas now singin' C notes Now they callin' my phone I'm busy lil'
50 1.Act A Fool day is another opportunity to touch some paper So I pray ... to touch some paper So I pray you wanna see a young nigga shine If not nigga put ya head in a hole or I'ma put a whole in ya head Ya heard me Tell me right now nigga whatchu wann ... tchu wanna do20 billboards in the city who the fuck is you I look a lil' familiar don't I Ha ha ha ha look at y'all look at it look at it nigga Tell me right now nigga whatchu wanna do(Hu ... wanna do(Huh)20 billboards
51 2.Turnpike Ike d her she gotta make love to me like I'm an emperor An emperor Man I done ... emperor An emperor Man I done got money everywhere nigga but particularly that Turnpike south It's really a blessing to a ... h It's really a blessing to a young nigga like Renzel Indictment on the way got Sadow on the case When you get your first kilo it should be on your face Nigga movin' like the Mob hundred thousand Francs Dry land when ... thousand Fr
52 6.BIG TYME mi 26.BIG TYME Lyricist William Leonard Roberts II Kasseem DeanJustin Smith Kenneth Lewis Brent Kolatalo Composer William Leonard Roberts II Kasseem ... ewis Brent Kolatalo God thank you For blessing me for everything that you've blessed me with They tried to see me down but we way upJesus Oh this Swizz Beatz talking on aJust Blaze track Rick Ross on ... Just Blaze track Rick Ross on the poetry AyJust this religious God dammit saysJust Blaze Surviving R. Kelly r
53 11.I Still Pray king over the function of his heart and lungs He's reported getting treatment in ... reported getting treatment in the cardiac unit which is a strong sign that he could've suffered a heart attack that started as a respiratory problem early Thursda ... Wake up out a coma frozen in the moment You could have the biggest clique but you gon' die a loner Tubes down my throat rules that I broke All ... throat rules that I broke All these quotes that I
54 10.Conversations With Myself if I have the strength to persevere Sometimes I feel like I'm somebody else Who's going mental with ... else Who's going mental with they mental health Sometimes I wonder if I'll die alone'Cause lonely people tend to have lonely souls Sometimes I think about a ... uls Sometimes I think about a younger me If he'd be proud of the man he sees I guess I'm rich I made it out my town I played in front of thousands ... played in front of thousands you know I shut it
55 11.Actress h to make you smile back And she don't cry too much But when she does it's just enough to make ... does it's just enough to make you feel bad She got dreams to be seen on screens by everyone But underneath truly just wants to be known by anyone She's in ... o be known by anyone She's in the fast lane making big waves so there's no time for her heart Can't slow down now She said it's easier to be an actress Call me insane or call me an addict But like ... F
56 1.Johnny Run Away nny was a young boy he liked playing at the park AndJohnny said oh oh oh dad canyou take me now?Johnny was young never hurt no-one too early for that He was at ... too early for that He was at the park he met a boy namedJimmy He's a cutie And he chose him oh Take my heart take my soul share my crayons share my goals His dad ... sit by my side I'm gonna give you the best advice you've ever heard in your life See that boy namedJimmy yeah he'
57 4.Johnny Run Away nes And I-The Kids Are Coming4.Johnny Run AwayJohnny was a ... hnny Run AwayJohnny was a young boy he liked playing at the park AndJohnny said oh oh oh dad canyou take me now?Johnny was young never hurt no-one too early for that He was at ... too early for that He was at the park he met a boy namedJimmy He's a cutie And he chose him oh Take my heart take my soul share my crayons share my goals His dad ... sit by my side I'm gonna give you
58 1.Codes ging from the last round If we don't fit in watch a mo ... If we don't fit in watch a motherfucker stand out Going brrr brrr brrr hit ... out Going brrr brrr brrr hit the dealer'til it rang out We just don't care ... t rang out We just don't care the big vibes with the bad crowds And I can't really feelmy face Caught up in ... ally feelmy face Caught up in the thrill of the chase Even if it kill we ok None of this is real anyway Weigh in on p
59 1.Go Up Rich The Kid-Go Up1.Go Up Run that money counter baby Ayy who ... at money counter baby Ayy who the fuck is Narquise? I told my dawg putthese keys inside of the mattress Bitch I'ma ball like I'm AI I ain't never ... all like I'm AI I ain't never gotta practice I want a whole lot ofJacksons That nigga pussy he an actress I'm Rich Forever everlasting My shit toge ... rever everlasting My shit together I been havin' it And my diamonds dance like I'm Mi
60 9.Way Back Home(Feat. Ty Dolla$ign) BN Cordae-The Lost Boy9.Way Back Home(Feat. Ty Dolla$ign) ... Home(Feat. Ty Dolla$ign) You can be who you want to be But I'd rather be myself for real No pretending no fake in me'Cause getting out this shell is real I don't know where I'm headed next But man ... oke up having a bad day Now I gotta get the dollar any fast way'Cause a nigga growin' up never had shit I was actin' way too passive I've been up and down round and round T ... song Ok
61 15.Lost& Found BN Cordae-The Lost Boy15.Lost& Found Switch up my lifestyle Yup yup uh huh Yeah I was a lost boy now I'm found Niggas switched up ... I'm found Niggas switched up they can't come around See these rap niggas biting my sound Shout out my bitch for holdin' it down I had to switch up my lifestyle If she bad I'ma go and fuck ... y goodness my God my gracious Got a bad little bitch my favorite And I eat ... e bitch my favorite And I eat the pussy like it's ca
62 1.BIG TYME Rick Ross-BIG TYME1.BIG TYME Lyricist William Leonard Roberts II Kasseem DeanJustin Smith Composer William Leonard Roberts II Kasseem DeanJustin Smith God thank ... em DeanJustin Smith God thank you For blessing me for everything that you've blessed me with They tried to see me down but we way upJesus Oh this Swizz Beatz talking on aJust Blaze track Rick Ross on ... Just Blaze track Rick Ross on the poetry AyJust this religious God dammit saysJust Blaze S
63 1.Single Again Big Sean-Single Again1.Single Again Yeah what happens when it's too good to throw away? ... it's too good to throw away? You either let it go bad or go away(I need to pray) Take my time(Part two) take my time I'ma take my time Na-na-na-na-na-na-na(Look) Na-na ... friends(Off friends) Blaming you is just so easy(Woah) But maybe the problem's me I'm single again(Single again) Guess that's just ... ngle again) Guess that's just the way it's gon' be(G
64 1.Ferrari(Feat. Afrojack) ah) Gimme the car Get rid of your friends I don't want I don't want none of ... n't want I don't want none of these people involved(None of these people) I know what I did(Yeah) Do I have an excuse? ... id(Yeah) Do I have an excuse? They say money talks I got my money talkin' big like gimme the loot I might just give her the BenzJust for my baby just in the whip Might roll up a couple of grams Look at ... up a couple of grams Look
65 2.La La Land(Feat. YG) > Oh shit you live in the Canyon How big is your mansion? Fresh outta school now you workin' And focussed on fashion Pretty girl and ... ed on fashion Pretty girl and you let go Got time but you got ghosts Hey baby waste your time on me In California Hey baby waste ... In California Hey baby waste your time on me In California La la la la la Yeah I met her at a one-oh La la la la la Now we at ... e-oh La la la la la Now we at
66 1.17 anging by the donut shop Didn't have a car So we used to have to walk ... ar So we used to have to walk the block I was only six years old I was running Cold barefeet when ... as running Cold barefeet when the storm started coming Mama worked two jobs Couldn't keep ... worked two jobs Couldn't keep the fridge stocked Used to eat popcorn for dinner with ... o eat popcorn for dinner with the soda pop Moved out one too many times couldn't count it Always keep it r
67 1.La La Land > Oh shit you live in the Canyon How big is your mansion? Fresh outta school now you workin' And focused on fashion Pretty girl and ... ed on fashion Pretty girl and you let go Got time but you got goals Hey baby waste your time with me In California Hey baby waste ... In California Hey baby waste your time with me In California La la la la la Yeah I met her at a1Oak La la la la la Now we at ... 1Oak La la la la la Now we at
68 40.New York City k In Time:The Definitive Collection40.New York City Composer Myles MacInnes I'm on ... y Composer Myles MacInnes I'm on the first plane to New York We could do a real time walk that walk I'm so tired of that talk talk talk I just wanna get to ... talk talk I just wanna get to you Get me on a train to the big bad city Boy I gotta see your face so pretty I bet you can't wait to slow dance with me I just wanna get to ... e with me I just w
69 2.Backwards(Feat. Meek Mill) ah) Wizop there Wizop there Wizop there Wizop there Wizop there(Guwop) Gucci there Gucci there Gucci there Gucci Guwop oh that Gucc'(Gucc')(Guwop)(It's Gucci) God keep coverin' me with drip I think He tryna smo ... with drip I think He tryna smother me They stopped me at the border had too many felonies I'm splashin' I ain't even drippin' Laughin' I ain't even trippin' I'm crashin' I ain't even dissin ... le rim But his bank obes
70 4.ICE(Feat. Gunna& Lil Baby) o cap but they be pretending(Huh?) FaceTiming my jeweler ask him what I'm spending(Damn) Take a couple seats'cause this a couple tickets(Facts ... it murderer but not convicted They say I'm filthy rich I told the judge'Yeah I'm guilty' Fuck my baby mama I can't let no bitch extort me(No) All this ice I'm rocking pray to God ... s ice I'm rocking pray to God they don't deport me(ICE) Five with the fuck you Zone6 nigga worth a fortune Copped the Z06 and
71 5.Love Thru The Computer(Feat.Justin Bieber) Love Thru The Computer(Feat.Justin Bieber) I've been lookin' ha For ... I've been lookin' ha For the perfect one Mrs. Perfect Knew she had that glow though could it be? Yeah go I was in ... could it be? Yeah go I was in the jail thinkin''bout my problems Like all ... in''bout my problems Like all the niggas when I get out I'ma rob'em Shit was hard up and down it was'09 Lookin' through this magazine she was so fine Pretty brown ... old her I ain't never seen a
72 6.Proud Of You .Proud Of You Wop Burr burr Yeah Like a preschooler in my garage playing switcharoo(Huh? What?) I park ... switcharoo(Huh? What?) I park the red one put the yellow front of the blue(Yellow yellow yellow) I had the county blues now every day I'm counting ... es now every day I'm counting the blues(Mwah) No lean in Mountain Dews Guwop I'm so proud of ... in Dews Guwop I'm so proud of you Accountants count it two stacks so tall ... s count it two s
73 8.Hands Off(Feat.Jeremih) ds off of you() I can't keep my hands off of you() Hands off of you() I can't keep my hands off you Hands off of you() I can't keep my hands off of you() Hands off of you() I can't keep my hands off you Goddamn you got a stance on you(Well goddamn) I know it's rude I keep glancin' at ... it's rude I keep glancin' at you(I know it's rude) You gon' make me spend them bands on you(She gon' make me spend
74 9.Blind(Feat. A Boogie Wit Da Hoodie) r> Guwopo You gotta be rich to hang with me All these. keep blinding me All these diamonds keep blinding me No snitches no suckers nah(Mwah) I ain't with it(Go) She said she don't ... ith it(Go) She said she don't got no type she like the boss type(Boss) A rich nigga that be down to fuck her all night(Lock) ... n to fuck her all night(Lock) Big Guwop in your house cuff your ho type(Cuff hrt) Old insecure niggyou a ho type(Go) I told
75 10.Superstar me switch the lineup Fresh fade just got it lined up Big old booty it's draggin' behind her She's my Wonder Woman my bitch from Wakanda Crocodile Birkins and piranhas Rockstar wasted li ... ll me papi Niggas gettin' out they body Fuck the opps they can't stop me Black card in my wallet I ain't never snitched I'm solid Bands to make ... tched I'm solid Bands to make the watches rocky Fuckin' up the money like Scottie Black thick chick she cocky Ea
76 6.Celebrate Khaled-Father Of Asahd6.Celebrate Lyricist Khaled KhaledJacques Webster Austin Post Teddy Walton Adam Feeney Composer Khaled KhaledJacques Webster ... t Teddy Walton Adam Feeney We The Best Music Anotha' one DJ Khaled Celebrate for ... ' one DJ Khaled Celebrate for the ones we lost yeah Celebrate with the ones we got here Middle finger to the ones that's not here Ain't no love ain't no love lost Celebrate for ... 't no love lost Celebrate for the
77 9.Weather The Storm Khaled-Father Of Asahd9.Weather The Storm Lyricist MichelJouveaux Khaled Khaled Robert Williams DominiqueJones Nicholas Warwar Tarik Azzouz Alec Costandinos Composer MichelJo ... ik Azzouz Alec Costandinos(We The Best Music!)2019 we ain't takin' no shorts unless we goin' on vacation ... s unless we goin' on vacation Big fish(Another one) Uh(DJ Khaled) Drop-top Dawn It's all about commas I went from least to most wanted to ... from least to most wanted t
78 10.Big Boy Talk Khaled-Father Of Asahd10.Big Boy Talk Lyricist Rayshon CobbsJr. PeteJackson Khaled KhaledJayJenkins William Roberts Andre Lyon Marcello Valenzano Composer Rayshon Cobb ... re Lyon Marcello Valenzano We the Best Music Special Cloth Alert DJ Khaled Still playin' with ... DJ Khaled Still playin' with them Ms Thinkin' like a felon Hope Shakir Stewart see me ballin' down from Heaven See me ballin' down from Heaven All I know is all ... from Heaven All I know is all t
79 2.Homicide e Son you know why you the greatest alive? Why Dad? Because you came out of my balls nigga Hahahahahaha Fuck rap Bustin' like an addict with a semi-automatic Who done had it and he ready for a ... e killin' this I'm comin' for your man and his lady and even the baby I'm feelin' like I'm chika-chika-chika Slim Shady with rabies I'm foamin' at ... dy with rabies I'm foamin' at the mouth ain't nobody takin' me out Every single rapper in ... me out Ev
80 9.Icy m a bad motherfucker(I'm icy I'm clean) I'm mean(I'm icy) I'm icy(I'm icy I'm clean) I'm clean(I'm icy I'm clean) I'm a bad mo ... 'm icy I'm clean) I'm a bad motherfucker(I'm icy I'm clean) I'm mean(I'm icy I'm clean) I had a plot as a kid to get rich Hah listen lil' bitch ... et rich Hah listen lil' bitch Got the game in my hand like a Switch It's just me and my clique Rap and get money rap and get money Said rap and get money mo ... oney Said rap and get money mot
81 15.BOBBY like when you rich and famous and shit They think you s'posed to act a certain way I'm a little lit on ... rtain way I'm a little lit on the tour bus so I'ma act a certain way Mike Holland we recordin'? Whoa that my man? Ayy Who ... n'? Whoa that my man? Ayy Who got the juice like me? Who got the juice like who got the juice like(Bobby) I'm finna give herthe D End of the night she gon' be screamin' be screamin'(Bobby) Who
82 1.Homicide e Son you know why you the greatest alive? Why Dad? Because you came out of my balls nigga Hahahahahaha Fuck rap Bustin' like an addict with a semi-automatic Who done had it and he ready for a ... e killin' this I'm comin' for your man and his lady and even the baby I'm feelin' like I'm chika-chika-chika Slim Shady with rabies I'm foamin' at ... dy with rabies I'm foamin' at the mouth ain't nobody takin' me out Every single rapper in ... me out Ev
83 1.Chucky Cheese Yeah Fill the room with the juice(Juice) that's a lotta' loot(Ooh)'Dat bih'fye(Woo) yeah she kinda' cute(Skrr-skrr) Yeah she want a slice(Well) I ... Yeah she want a slice(Well) I got Chucky Cheese(Wax) Tats on my chest(Racks) yeah ... Tats on my chest(Racks) yeah they down my sleeves(Ooh) Fill the room with the juice(Skrr-skrr) that's a lotta' loot(Ooh)'Dat bih'fye(Well) yeah she kinda' cute(Brrr) Yeah she want a slice(Yeah) I ... Yeah she want a slice(Y
84 5.Penny Proud ah yeah I got money now they envy Plottin' yeah I heard they tryna end me I'm just tryna make my mama proud not talkin' Penny I ain't no killer but I ain't no pussy don't ... er but I ain't no pussy don't you tempt me Yeah I got money now they envy Plottin' yeah I heard they tryna end me I'm just tryna make my mama proud not talkin' Penny I ain't no killer I ain't no pussy but nah don't tempt me Pull ... lled up on my blindside(Side) They thought
85 1.New York City es I'm on the first plane to New York We could do a real time walk that walk I'm so tired of that talk talk talk I just wanna get to ... talk talk I just wanna get to you Get me on a train to the big bad city Boy I gotta see your face so pretty I bet you can't wait to slow dance with me I just wanna get to ... e with me I just wanna get to you Things heat up when the lights go down Feels so good when we're in this town Dreams come true whe
86 5.Eyes On You es-Amidst The Chaos5.Eyes On You Tendi with the good hands stutters when she's speakingJohnny drives a ... she's speakingJohnny drives a big rigJohnny's not sleeping Sweet Geraldine turned80 in ... g Sweet Geraldine turned80 in the spring But her nerves won't quit she worries about everything Sarah's on a work trip crying at her hotelJessie's doing back flip ... s Molly's doing so wellJoey's got a new girl Emily moved away And the world's on f
87 6.Crybaby uz I Love You6.Crybaby Who this call for babe? Don't pretend like ... for babe? Don't pretend like you don't know A lot of girls have time for this shit Honestly I don't He said'Why ... Honestly I don't He said'Why you cryin' baby? Why you cryin' baby? What did I do?' Oh I said shut up and kiss me oh'Cause I don't wanna be here for long I swore ... anna be here for long I swore you'd never see this side But it's so hard to say goodbye I don't need to a
88 9.Better In Color uz I Love You9.Better In Color Black white ebony all sound good to me Two tone recipe ... nd good to me Two tone recipe got good chemistryJ. F. Kennedy's kiss hood celebrities Don't matter to me'cause I like everything ... to me'cause I like everything You can be my lover'Cause love looks better in color(Yeah yeah yeah yeah yeah tell'em) ... yeah yeah yeah yeah tell'em) Big dick energy(Tell'em) Tastes like collard greens(Tell'em) ... like collard greens(Tel
89 1.Green Light Go l Blizman Theron Thomas Ashante Reid Composer Dwayne Chin- QueeJohn P Shullman Gabriel Blizman ... hn P Shullman Gabriel Blizman Theron Thomas Ashante Reid Red light green light1-2-3 Try ... ed light green light1-2-3 Try your best can't fuck with me Red light green light1-2-3 Try ... ed light green light1-2-3 Try your best keep up with me OK nobody stop me I'm on my green light go Everything I do is ... n light go Everything I do is big I'm on my'fee-fi-fo' I came
90 1.West Coast ing about the West Coast) It's somethin' in the water(Something about the West Coast It makes me wanna ride) Ayy ooh ayy ooh ... e wanna ride) Ayy ooh ayy ooh You can't imagine the way that this cash feelin' Don't know what's harder ... lin' Don't know what's harder the first or the last million My last album took care of my grandchildren(Ayy) ... care of my grandchildren(Ayy) You tried to win cracked you head on the glass ceiling(O
91 3.Splashin Rich The Kid-The World Is Yours 23.Splashin I'm havin' dumb money Ayy We can fuck lil' mama I can't lip lock(I can't what?) Gucci spent a hunnid on so ... thot) Never bring a freak to your spot(Whoop whoop) Dolce and Gabanna on my flip flops I don't do no relaxing(Relaxing) Run up ... no relaxing(Relaxing) Run up the bag get the cash in(Racks) Fendi am I drippin' or splashin'(Or splashin')12 ... or splashin'(Or splashin')12 they can't catch
92 5.Save That Rich The Kid-The World Is Yours 25.Save That Yeah D.A. got that dope Now I'm rapping Motorola ithe trash(In the trash) All hundreds tell promoters give me cash(Woo woo) I ain't cappin' put two-fifty on ... in't cappin' put two-fifty on the dash(Skrrt) And I ain't worried'boutthese bitches want the bag Fuck bein' famous Came up from the bottom but I made it At the top you get rich but then they hate it W
93 6.Two Cups Rich The Kid-The World Is Yours 26.Two Cups Two cups two sluts(Two sluts)Jump right in it like Iike I'm playin' double dutch(Ooh) Whippin' in that pot ... woo woo) I put my drip up on the plate she eat it up(Hey) Big body keys the Bentley truck get mounted up(Big body keys) You can't buy me for no million nigga that ain't enough(That ain't enough) But I only spent a dime to get ... ut I only spent a dime to get your tummy tucked(Di
94 9.Tic Toc Rich The Kid-The World Is Yours 29.Tic Toc Everything foreign Tick tock(Tick) nigga ... foreign Tick tock(Tick) nigga big Glocks(Tick) We got big shots(Brrt brrt) we do wig shots I do headshots(I do head) ... ots I do headshots(I do head) they do red dots(They do red) Bitch I'm red hot(Bitch I'm red) make ... m red hot(Bitch I'm red) make your bed rock(Yeah) Tick tock(Tick tick tock) nigga ... ck tock(Tick tick tock) nigga big
95 13.Like Mike Rich The Kid-The World Is Yours 213.Like Mike Nard& B Know how ... ike Mike Nard& B Know how the fuck we bomin' nigga More rings more chains nigga Hey Trenchwerk XL Eagle made it Ayy I spend it all get it right back(What? Rig ... right back(What? Right back) You niggas acting up niggas showing off Niggas not even like that(Niggas not even like that) ... at(Niggas not even like that) Gotta go run to the money I pick up a bag and I'm coming
96 13.Sing One With Willie d I think you'll agree this is just wrong I ain't never ... s is just wrong I ain't never got to sing one with Willie And I've held it inside long enough Now I ain't too proud I'm gonna shout it out loud I ain't never ... out it out loud I ain't never got to sing one with Willie Now I've heard him with Merle Waylon and CashJones and Toby that man is totally gracious But I'm thinkin ... dJulio Iglesias I ain't never got to sing one with Willie And I've held it inside lo
97 10.7 Rings savage? Rather be tied up with cuffs and not strings Write my own checks like I write what I sing yeah(Yeah) My wrist stop watchin' my neck is ... hin' my neck is flossin' Make big deposits my gloss is poppin' You like my hair? Gee thanks just bought it I see it I like it I want it I ... see it I like it I want it I got it(Yeah) I want it I got it I want it I got it I want it I got it I want it I got it You like my hair? Gee thanks just bo
98 5.Fasho Fasho(Feat. Offset) br> CB on the beat Ayy um you got some drank? Shoo shoo(Shoo shoo) Ooh Lil Pump yeah Huh? Fasho' Call up ... Pump yeah Huh? Fasho' Call up them hoes fasho' fasho'(Fasho') We serve a pack fasho' fasho'(Fasho') McLaren came with ... ho'(Fasho') McLaren came with the butterfly doors(Doors) I'm17 and I just made ... (Doors) I'm17 and I just made the Forbes(Forbes) Unlimited drip fasho'(Woo) Wake up I pour up a four(Chyeah ooh huh) I gave ... a four(Chyeah ooh
99 7.Off White eah(Thank you Fizzle) Off-White alright Off-White alright(Alright) Pop a Xan goodnight(Ooh) She kept lookin' at my ice(Yeah) Off-White alright ... ht(Pew) And my baby mama with the opps bitches on site(Pew pew pew pew) What ... on site(Pew pew pew pew) What you got? Big racks(Racks) That's your mom? I'll hit that(Hit that) Ever since I started sippin' lean I lost my six pack(Six pack) Woo where iCarly at? Woo where ... oo where iCarly at? Woo where the(!
100 12.Be Like Me(Feat. Lil Wayne) e) So you know A lot of people tryna be like me but ... f people tryna be like me but you know... You just can't be like me Ooh Lil Pump(CB on ... be like me Ooh Lil Pump(CB on the beat) Ooh yeah Everybody wanna be like me(Ooh yeah) Everybody wanna be like me(Huh?) Everybody wanna be like me Bust down ... dy wanna be like me Bust down big chains and dress fancy(Ooh) Everybody wanna be like me Spent2k last week on a white tee(Ooh) Everybody wanna be like me D

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.