魔鏡歌詞網

關於 you + gonna + hard 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 1.2 Much(feat. Cadell) say2 much You little boys played too much Little boys played too much That's why ... ys played too much That's why you're afraid of us That's why you're afraid of us Cause you know we dangerous Cause you know we dangerous有人清清白白有人徇私舞弊有人顛倒是非有人不太管恩恩愛愛有人整天賭氣有人初次見面相識嫌太晚吹毛求疵或是完美主義那還不是為了獲得存在感明明白白都是我的心只要好評都是我的
2 1.下個級別 it again gonna burn this place你對我著魔但是我不屑 off my w ... 個都說hustle hard每個都說想做大 i'm twenty but im a daddy你不瞭 ... 了腳步我還是有態度 you know i'm the king esketit the money我是冠軍現在你得相信 diamond bling bling朝目標前進 don't lie to me don't with me[hook] welcome to my world我跟 ... 超越你的 level i'mma lit it again gonna burn this place你對我著魔但是我不屑 off my way u not me u not me n
3 7.Cloud9 作詞李安作曲文穎秋 You over there looking saddened and blue Forget about ... addened and blue Forget about your problems and grab your dancing shoes and your MJ dance moves. Don't let all your fears over empower youJust kick it in the balls and shake it off like taylor do. Let's party to102. And it goes on and on so far we're going pretty str ... oz tonight is the night we're gonna fly. The more you look hard the more you'll
4 2.Pull Up y but can you help me? Wasn't always so clear down this road Now I'm trying to break free I been losing my my mind I been drifting down down d ... hought I knew thought was too hard But I was a fool I've been going nowhere Need to know if ... going nowhere Need to know if you care Are you gonna save me Cos I been acting crazy Pull Up There's nothing to gain and I'm feeling the pain Pull Up Don't say anymore cos I'm los ... ces don't come easily I'm not gonna
5 4.Catch Me When I Fall(Remix)(Feat.R3hab) part did you see Which part did you dislike I am thankful to you for viewing When the tides switch When the road lights dim When I get weary of the sky Want to fall into the sea Who's ... nt to fall into the sea Who's gonna catch me when I fall? Are you? Who's gonna catch me when I fall? Are you? Forgiving me will hurt will be a guise will make ... urt will be a guise will make you hesitate No But I don't wanna let you down let you

6 2.Up Yours t2.Up Yours作詞陳奐仁作曲陳奐仁編曲陳奐仁 What? What? I was a punk I had no game plan Ma was a drunk she can't even stand I don't know where my pa we ... know I suck as a business man You said you had my back and you did When shit hit the fan you stabbed it And now I left with nothing again Still ain't no one ... hing again Still ain't no one gonna keep me from dreaming Nah ain't no one ... rom dreaming Nah ain't no one gonna ke
7 2.+ e me that you have left me far behind Sadly I couldn't choose but accept that it's Surely no use looking back Even though I'd tried to move on ... d to move on still I Found it hard to say the last goodbye Hopeless I used to think of ... e Hopeless I used to think of you all the time Helpless still I'm not the one That ... ss still I'm not the one That you love and cherish dear But you're gonna be in my mind forever Upon seeing you the first time I kn
8 1.REAL LIFE(&滿舒克) Mantra Oh you're all about the money Well money don't last Oh I thought ... money don't last Oh I thought you should be funny I had a good laugh Yeah ... funny I had a good laugh Yeah you know I live the Real life生活沒有什麼應該 If it goes up then it must come down Only one joy we ... ust come down Only one joy we gonna make it go round Yeah you know I live the Real life不是劇本上的對白 Catch me whippin' in my drop top跟我兄弟姐妹looking a
9 1.We All Fall Down said it's gonna be alright But she don't know why I cry at nights She says sooner or later the sun's ... ays sooner or later the sun's gonna shine So wipe the tears falling fryour eyes Because we all fall down sometimes And we could use a helping hand And when there's no one by our side It's ... ere's no one by our side It's hard to see it's gonna be alright Now I've been told it's tough getting old Handling life all on ... ting old Handling life all on you(!
10 1.Real Life r>(Ft.滿舒克 YoungJack)作詞孔令奇、夏之禹、Lezhi作曲孔令奇 Mantra Oh ... 詞孔令奇、夏之禹、Lezhi作曲孔令奇 Mantra Oh you're all about the money Well money don't last Oh I thought ... money don't last Oh I thought you should be funny I had a good laugh Yeah ... funny I had a good laugh Yeah you know I live the Real life生活沒有什麼應該 If it goes up then it must come down Only one joy we ... ust come down Only one joy we gonn
11 13.天空之城 hen I was young I saw the city through the TV screen I didn't know what identity really means The first time I came back the sky was so hazyJu ... e so many stories left untold You taught me to survive and you showed me love Even though it's rocky like a ride on a mini bus天空之城仍藏在我的心站在那風之谷卻沒餘韻天空之城才存著我的根到這裡有人護蔭即使幾多次難過此刻的心已再不管幾多的風雨信念也不改即使幾 ... since d
12 1.天空之城 hen I was young I saw the city through the TV screen I didn't know what identity really means The first time I came back the sky was so hazyJu ... e so many stories left untold You taught me to survive and you showed me love Even though it's rocky like a ride on a mini bus天空之城仍藏在我的心站在那風之谷卻沒餘韻天空之城才存著我的根到這裡有人護蔭即使幾多次難過此刻的心已再不管幾多的風雨信念也不改即使幾 ... since d
13 5.Keep On Fight On(English Acoustic Version) ng編曲 T-Ma You've been down on your luck Can't catch a break you've had enough You're at the end of the road Don't know which way to go When ... n't know which way to go When you start to doubt your way don't give up don't lose your faith Find strength from deep within Fighting for the path that ... in Fighting for the path that you believe in Hey now watcha' gonna do Hey hey now we're gonna make it throughJust keep on fight on Do
14 5.戰役(feat.鶴天賜&林昭宇) ere never gonna make it其實我們 don't give a shit我們管我們怎麼才能活下去 We're nobody's stooge We don't mean to be rude沒有錢沒有勢卻不失我們的態度仔細看我們的眼睛會看見我們的神經再看見自己的倒影 ... een gone for long Don't think you could sit on our throne Tryna destroy our home One sin ... ryna destroy our home One sin you could never atone for so總是會有人類再一次感染貪念就像是電腦病毒這病毒以
15 1.戰役 ere never gonna make it其實我們 don't give a shit我們管我們怎麼才能活下去 We're nobody's stooge We don't mean to be rude沒有錢沒有勢卻不失我們的態度仔細看我們的眼睛會看⾒見我們的神經再看⾒見⾃自⼰ ... een gone for long Don't think you could sit on our throne Tryna destroy our home One sin ... ryna destroy our home One sin you could never atone for so總是會有⼈人類再⼀一次感染貪念就像是電腦病毒這病
16 7.iThankYou r>7.iThankYou Hello dear Mr.Jobs I know you don't know me. But I have some words from my heart for ... some words from my heart for you. Hope you don't mind I wrote into melody. I could not imagine how my days would have been if I didn't bite the fruit ... en if I didn't bite the fruit you brought to me. It's gonna be extremely awful boring... iThanYou for this better world for this better life. It wouldn't be so cool if we don't have ... t be s
17 8.Rescue ut a word you left me When I needed you the most When I needed you the most You slammed the door behind me When I bend down on my knees When I bend down on my kneesA child from the street Needs a lift and not ... Needs a lift and nothing more Your love's the only mercyThat I could ever ever afford So baby please tell me How to rescue myself to the right side Rescue myself ... on't lieAll I want is to hold you'til you sleep How could I get out from this
18 3.Maybe I Love You be I Love You作詞毛鵬懿Joseph Mao作曲毛鵬懿Joseph Mao編曲 Arrangement Once upon a time I was falling I don't understand why I'm upset with myself Ever ... with myself Every time I see you and have a chance to talk to you But I let it pass me by Those awkward moments were so sweet And I wish that time would freeze for me I regret that I'm not brave ... y heart So sorry girl to make you wait When I see you I won't hesitate I promise I won't step away
19 6.Fever Song For You6.Fever作詞 Cooley EddieJ.、Otis'John Davenport' Blackwell作曲 Cooley EddieJ.、Otis'John Davenport' Blackwell Never know how mu ... ll Never know how much I love you Never know how much I care When you put your arms around me I get a fever that's so ... nd me I get a fever that's so hard to bear You give me fever- when you kiss me Fever when you hold me tight Fever in the morning Fever all through the night. Sun lights
20 6.Better el I know you're lonely babe waiting till I get home girl. I'm working so ... get home girl. I'm working so hard night and day baby I promise we're gonna be ok. I know you're sad and I know you're alone but there's something I wanyou to know. Even though I can't be withyou all of the time not a second goes by when ... ime not a second goes by when you're not on my mind. I know you're waiting but just be patient I promise babe things will a

21 10.Fighter After all you put me through You'd think I'd despise you But in the end I wanna thank you'Cause you made me that much stronger) Well I thought I knew ... ronger) Well I thought I knew you Thinking that you were true Guess I I couldn't trust Called ... ess I I couldn't trust Called your bluff time is up'Cause I've had enough ... e is up'Cause I've had enough You were there by my side Always down for the ride But ... Always down for the r
22 7.Let It Go(Feat.J. Sheon) sunshine gonna light up your eyes Your day is getting close no matter how hard is road Let it go let your heart fly to the sky Let it go keep it up girl please don't sigh Why? Tell me why? Things driving me crazy我想不通Maybe那份愛在cry破碎的心存 ... 回憶 So just Let it go sunshine gonna light up your eyes Your day is getting close no matter how hard is road Let it go let your heart fly to the sky Let it go keep it up g
23 7.Your Choice 囍哈宅男7.Your Choice作詞董濤作曲董濤 That is funny hey!~ so what about ... is funny hey!~ so what about you MC?(what?) someone doesn't know it(Uh-huh~) and ... doesn't know it(Uh-huh~) and you want to say?(yeah!!) I've told that ... . Ohh…hh..HARD~ Eh…eh eh eh… HEY you see Ima not poor I have a lot of intereting thing in the shop But somethin I want to explain(yes Ima really care) May be that ab ... eally care) May be that about y
24 4.Be With You 4.Be With You作詞 A.Thiam(Akon) H.Abdulsamad李念和作曲 A.Thiam(Akon) H.Abdulsamad Rap詞潘瑋柏監製 Alianue'Akon' Thiam I know they wanna come and separa ... but they can't do us nothin' Your the one I want and I'm a continue lovin' Cause ... d I'm a continue lovin' Cause your considered wife and I'm considered husband And I'm a always be there for ... And I'm a always be there for you我不管你用任何眼光看我我都不會選擇放棄我要堅持
25 6.STAND BY ME tter with you? Sing me something new... Don't you know The cold and wind and rain don't know They only seem to come and go away Times are ... to come and go away Times are hard when things have got no meaning I've found a key upon the floor Maybe ... nd a key upon the floor Maybe you and I will not believe in the things we find behind the door So what's the matter with ... oor So what's the matter with you? Sing me something new... Don't you know The cold
26 1.The Christmas Song ipping at your nose Yuletide carols being sung by a choir And folks dressed up like Eskimos Everybody knows a turkey and some mistletoe Help t ... r eyes all aglow Will find it hard to sleep tonight They know that Santa's on his way He's bringing lots of toys And goodies on his sleigh And every mother's chil ... h And every mother's child is gonna spy To see if reindeer really know how to fly And so I'm offering this simple song To kids from one to ninety-two Although it' ...
27 5.後退 n so many hard times But I'm a let you to know I'm always gonna be here for you as time goes by seasons changing你習慣
28 3.時尚 eaning if you can't dream People tell me who I am but I can't be I can't breathe if I ain't free And I ain't ever ... I ain't free And I ain't ever gonna change for the world'cause it's not me I ain't nuthin if I ain't real Stay true to myself'cause I got feelings that ... elf'cause I got feelings that you can't feel Live the life that you gotta live Gettin' caught up in politics makes it ... aught up in politics makes it hard to stay positive In all this all I
29 13.不哭的雙眼 st with a hardened heart I come before Him imperfections and all asking to feel again. Lord tell me why why are these eyes dry? I wish I could ... side Once the Henny gone all you see is my lifeless eyes Have you seen my mind? I think I lost it Haveyou seen my dignity? My damn drinkin's cost it As I write the pain's deep down inside But Lord tell me why why are these eyes dry? S ... th a broken voice I I sing to you With a broken heart I I pray to you Lord l
30 5.How Am I Supposed To Live Without You e Without You離開你我怎麼活 I could hardly believe it When I heard the news today I had to come and get it straight from ... come and get it straight from you They said you were leavin' Someone swept you heart away From the look upon your face I see it's true So tell me all about it tell me'bout the plans ... out it tell me'bout the plans you're makin' Tell me one thing more before I go Tell me how am I supposed to live without ... am I su
31 3.The Christmas Song ipping at your nose Yuletide carols being sung by a choir And folks dressed up like Eskimos Everybody knows A turkey and some mistletoe Help t ... eyes all a-glow Will find it hard to sleep tonight They know that Santa's on his way He's loaded lots of toys And goodies on his sleigh And every mother's child ... h And every mother's child is gonna spy To see if reindeer really know How to fly And so I'm offering this simple phrase To kids from one to ninety two Although i ...
32 13.Cold Outside good die young and with that said It dont get no better then me its coming from my head I represented for yall when i came thru the market Bo ... at kid ain't commit no crimes YOU GOT DAMN RIGHT want me to say it then fine I ain't a killa i ain't a gangsta and i ain't no thug I dont walk around with guns an ... make a way somehow AY YoJin! You Double R bust guns I ain't about that shit Trouble just comes my way i dont invite that shit I got a career here i ain't looking ...
33 11.It's Gonna Change r>11.It's Gonna Change In the silence of the early morning The sunlight steals our sleep away And i see ... eals our sleep away And i see you lying close beside me And i can face another day And my thoughts go back to one september I promised i'd have wealth and fame Bu ... have wealth and fame But it's gonna change i know someday I know that soon i'll find a way And i'll make ... i'll find a way And i'll make you proud of me someday If you would stay for one
34 11.NOT YOUR AVERAGE THUG br>11.NOT YOUR AVERAGE THUG作詞王力宏Joshua P. Thompson作曲王力宏Joshua P. Thompson I keeps it versatile cause that is my style From hip-hop to be-b ... nner wealth and learn to love yourself Lately it's so hard to find peace of mind I just got to get away from the haters and the instigators The mis-conceivers and the non-believers Peopl ... ewell dubs(No) I'm really not your average thug(No no) Not your average gangster And I won't be defined by the
35 9.NOT YOUR AVERAGE THUG 9.NOT YOUR AVERAGE THUG作詞王力宏Joshua P.Thompson作曲王力宏Joshua P.Thompson I keeps it versatile cause that is my style From hip-hop to be-bop ... nner wealth and learn to love yourself Lately it's so hard to find peace of mind I just got to get away from the haters and the instigators The mis-conceivers and the non-believers Peopl ... ewell dubs(No) I'm really not your average thug(No no) Not your average gangster And I won't be defined by the
36 3.I Got It Made tore It's hard to sleep at night when you're lonely It's hard to get the date when you're homely if I could spit in my face Hey please baby can I get ... ace Hey please baby can I get your number? Cause losers are look like so much funner She told me'Can't we just be friends?' She could have mentioned that before s ... o I got it made Yea.... I bet you probably wished you never met me But I'd gladly kiss your brown eyes if you let me We mig
37 5.I Got It Made tore It's hard to sleep at night when you're lonely It's hard to get the date when you're homely if I could spit in my face Hey please baby can I get ... ace Hey please baby can I get your number? Cause losers are look like so much funner She told me'Can't we just be friends?' She could have mentioned that before s ... o I got it made Yea.... I bet you probably wished you never met me But I'd gladly kiss your brown eyes if you let me We mig
38 5.I Got It Made tore It's hard to sleep at night when you're lonely It's hard to get the date when you're homely if I could spit in my face Hey please baby can I get ... ace Hey please baby can I get your number? Cause losers are look like so much funner She told me'Can't we just be friends?' She could have mentioned that before s ... o I got it made Yea.... I bet you probably wished you never met me But I'd gladly kiss your brown eyes if you let me We mig
39 6.Mi-II 曲雷頌德編曲雷頌德 You wanna push me down the running train It's impossible I wanna show ... It's impossible I wanna show you all my pumping strength It's incredible ... ping strength It's incredible You wanna hit me hard and kick my ass It's impossible I'mgonna make you suffer real fast It's unbelievable卻
40 9.Boom!shake dat ass! t get out your seat and let me see you(*) Boom! Shake Dat Ass!x8(verse2)Check dis out有個年輕的女孩在我的眼前我看到她的長髮沒有看到她的臉 I say I got2 know'R U ... 沒有看到她的臉 I say I got2 know'R U gonna go my way?'她轉過頭我發現她長得很抱歉 It's DJ Thomas on the mic rock yo day and yo night Sexy lady shake ... and yo night Sexy lady shake your butt and me-ge-li-make it性感 So work dat body baby and work yo bott
41 2.China Girl LOOK INTO YOUR EYES YOU MAKE ME FEEL LIKE PARADISE MY BABY SWEET BABY I NEVER FELT THIS WAY BEFORE I WANNA LOVE ... THIS WAY BEFORE I WANNA LOVE YOU MORE AND MORE MY BABY SWEET BABY CHINA GIRL RAP:JUMP TO THE PARTY THE PARTY ISJUMPING EVERYBODY DANCE FOLLOW MY COMMAND TO MOVE ... IT BABY LET'S SWEAT SO ARE YA GONNA DO IT YEAH! I'M GONNA DO IT WHEN MY DJ PLAYS RAGGA HOUSE MUSIC GENTLEMEN LADIES GIRLS AND BOYS PEOPLE IN THE HOUSE I WANNA HEAR YA SAY MUSIC! LOUDER
42 9.Christmas Song(Chestnuts Roasting On An Open Fire) ipping ar your nose Yuletide carols being sung by a chair And folks dressed up like Eskimas Ev'rybody knows a turkey and same misletoe help to ... r eyes all aglow Will find it hard to sleep tonight They know that Santa's on his way He's loaded lots of toys and goodies on his sleigh And ev'ry mother's child ... h And ev'ry mother's child is gonna spy Too see if reindeer really knows to fly*And so I'm offering this simple To Kids from one to ninety two Altho' it's been sa ...
43 9.Take It Easy(Jackson Browne&Glenn Frey) 傳-Holiday[You Are Always On My Mind]9.Take It Easy(Jackson Browne&Glenn Frey) Well I'm a runnin' down the road tryin' to loosen my loa ... t easy don't let the sound of your own wheels drive you crazy. Lighten up while you still can don't even try to understand just find a place to make ... and just find a place to make your stand and take it easy. Well I'm a standin' on a corner in Winslow Arizona and such a fine sight to see: it's a girl my Lord in ...
44 8.Look both ways know that you go paintin' the town I know that you've been flittin' around Livin' high under the party lights Dancin' the night away Show girls gigolos see and be seen When it's t ... side of the street But can't you see You don't need another lover Have your fun oh(but) darlin' please Woh Baby Baby look both ways before ... by Baby look both ways before you break my heart Think of happy yesterdays we shared right from the start Think of sad tomorrows if we
45 10.Better let her go me I know you trust me You know that I have never been unkind But now I must be Oh can't ... nd But now I must be Oh can't you see it's so hard for me To tell you frankly But man to man I think you'll understand Someday you'll thank me I saw your girl last night Out paintin' the toYou know she's messin' around and now I think ... essin' around and now I think you need some good advice Let her go let her go Before she takes ... o let

46 5.Poor Side Of Town r How Can You Tell Me How Much You Miss Me? When The Last Time I Saw You You Wouldn't Even Kiss Me. That Rich GuyYou've Been Seein' Must Have Put You Down. So Welcome Back Baby To The Poor Side Of Town. To Him ... The Poor Side Of Town. To Him You Were Nothin' But A Little Plaything. Not Much More Than An Overnight Thing. To Me ... han An Overnight Thing. To Me You Were The Greatest Thing This Boy Had Ever Found And Girl It's ... Had Ever Fo
47 2.Don't Wanna nough for you I'm sick of all your lies It's time to realize I'm better off without ... ealize I'm better off without you Don't wanna be a fool and a slave To satisfy ... a fool and a slave To satisfy your needs Not gonna waste my time and my life To settle in ... time and my life To settle in your dreams Your said it's over It's never over It's time for something new I tried so ... for something new I tried so hard To get this over To follow
48 1.啦啦小隊 eung Back you up!啦啦隊生於緊張時刻 Back you up!好想睇小伙子打大人物 Back you up!啦啦隊即將表演完畢 Back you up!數手指三二一城市賽跑來去匆匆欄你也跨得過總會被器重扒艇過海帆吃飽風 ... 你覺得累 Back you up!啦啦隊生於緊張時刻 Back you up!好想睇小伙子打大人物 Back you up!啦啦隊即將表演完畢 Back you up!數手指三二一逐格跳高隨意追風而你會飛很
49 5.Strange Things Look what you've done to me(你對我做了什麽好事) It's hitting me ... me(你對我做了什麽好事) It's hitting me hard Countin' down from one to three(感官受 ... 得如此迅速) If you All about the rush then you could run to me(那若你喜歡速度與刺激你是否可以衝向我) Wishing ... e(那若你喜歡速度與刺激你是否可以衝向我) Wishing you forever trapped in hell(希望你下地獄並飽受折磨) Nobody around when ...
50 1.DDU-DU DDU-DU I'll meet you in the battle I'll come around and knock ... le I'll come around and knock you down look out prepare for damage Black to the Pink watch it out we're pretty savage. Whenever we want it we get it Whatever ... we want it we get it Whatever you do babe it's useless And our hands are full of them fat checks If ... are full of them fat checks Ifyoudon't believe me go fact check Expectations higher it's like fish in water Im a little I'm toxic ... n water Im a
51 1.Daydreaming eam I see you walk in distant air Wearing that same old pair of jeans The way the wind blows through ... he way the wind blows through your hair Oh I can hardly breathe You're like the hot chocolate steam With melted marshmallow so sweet I can almost feel the warmth of ... can almost feel the warmth of your hands Brushing through my cheeks Oh I guess I'm just daydreaming Such a silly girl Nothing's as it seems I'm upside down in thi ... et together Oh but it's ne
52 1.Coco Made Me Do It as hustle hard get money3050100 stacks gon hand it on me Tennie weenie on the money honey hungry Bunny got18 karats run them pockets Oh ... 18 karats run them pockets Oh you gotta love it When girls do it like me Dinner with me veggies only Hate it greasy boy Dolour ain't enough ... reasy boy Dolour ain't enough you gotta stunt Like Drizzy boy But I ain't ... t Like Drizzy boy But I ain't gonna go forJumpman over Yeezy I'll wipeyour brows off if you dare m
53 3.Imperfection nd All in your mind whoa whoa Don't drag you down whoa whoa All in your mind whoa whoa Don't drag you down It's all right I am Satisfied Imperfection I keep searching for the lights And now the darkness is behind All in ... the darkness is behind All in your mind whoa whoa Don't drag you down whoa whoa All in your mind whoa whoa Don't drag you down You don't have to give a hard time Aye(Imperfection) You are gonna make it
54 1.In the zone(中文版) 落中陪我找回我自己 You can find me in the zone the zone…… And I can find ... one the zone…… And I can find you in the zone the zone…… Making love to pressure Playing games with fate They may have claimed lesser But I won't hesitate I can r ... e to the air Stratosphere See you there Can't wait Say what you want to my face Bait me and make me irate Lately been hiding my time Trying to find my mistakes Till I no longer make'em Chances ... ces will com
55 2.In the zone(英文版) I'm here You can find me in the zone the zone the zone...... And I can find ... the zone...... And I can find you in the zone the zone…… Making love to pressure Playing games with fate They may have claimed lesser But I won't hesitate I can r ... e to the air Stratosphere See you there Can't wait Say what you want to my face Bait me and make me irate Lately been hiding my time Trying to find my mistakes Till I no longer make'em Chances ... ces will come I'll take'e
56 1.Black Hole(黑洞) won't let you drag me in again You can't drag me in again?I'm not gonna bend Black hole will descend I was lost- this蔍 know-蔍 was dead- Middle of the road All I lost- already gone- last breath- Fune ... I know and I know?I won't let you drag me in again You can't drag me in again?I'm not gonna bend Black hole will descend I will never fall again I will fight it to the end I will never leave His place somewhere I can.. ... ewhere I can mend?I won't let
57 1.as if it's your last s if it's your last1.as if it's your last boy tell me who you think you are to linger and play with my heart to linger and play with my heart my keeps pounding on my face is hot it burns my head's spi ... my body's out of control boy your love is like grains of sand within reach then out of my hands when ... ach then out of my hands when you play hard to get i like you more instead this heart won't let me go where i want to go can ...
58 4.Purple Love he things you told me we will never apart again and we won't be along I still remember all the things we've been through I thought we were str ... ruth always hurts so much I'm gonna miss you baby lo But there was nothin' I could do to make ... as nothin' I could do to make you stay with me more longer Giving all the love I feel for ... iving all the love I feel for you Couldn't make you change your point of view You're leaving I'm gonna m
59 3.Forever Young 3.Forever Young Written R.StewartJ.Cregan K.Savigar Arranger Iskandar Ismail Rick Ho Dick Lee Sidney Tan Let's dance in style let's dance ... t but expecting the worst Are you gonna drop the bomb or not Let us die young or let us live forever We don't have the power but we never say never Sitting in the sandpit life is a short trip The music's ... e music's for the sad man Can you imagine when this race is won As we turn our faces into the sun Praising our le
60 1.Love Hard 鄭融-Love Hard1.Love Hard作詞黃厚霖作曲鄭融 Tige Hui The Way葉澍暉編曲葉澍暉 Tige Hui監製#UNLSH Have ... 澍暉編曲葉澍暉 Tige Hui監製#UNLSH Have you been a bad boy Have you been a bad boy Have you ever been a bad boy Don't worry bae I always got ... Don't worry bae I always got your back boy Have you been a bad boy Have you been a bad boy Have you ever been a bad boy Don't worry bae I always got ...
61 4.Tell Me Something I Don't Know t it's so hard to make it It's so hard to break in There's no way to fake it Everybody tells me that it's wrong what I'm feelin' And I shouldn't believe in The dreams ... ear it all the time I'm never gonna amount too much But they're never gonna change my mind no Tell me Tell me Tell me Something I don't know Something I don't know Something I don't know Tell me Tell me ... a mile What it takes to make you smile Get you not to treat me like a child baby Tel
62 11.背叛的理由 But then you went awayJust as the others plans seem to change things turn grey Began to feel crazy maybe it's me my mistakeJust can't feel ha ... he one for me When I think of you it really makes me blue I'm trying trying ... kes me blue I'm trying trying harder harder just to move on I want it to be through but I guess I still love ... ough but I guess I still love you I'm trying trying harder harder just to move on I know I love you but what
63 25.Somebody to Love a look at yourself) Take a look in the mirror and cry Lord what ... the mirror and cry Lord what you're doing to me I have spent all my years in believing ... ent all my years in believing you But I just can't get no relief Lord! Somebody somebody Can anybody find me somebody to love? I work(he works ... body to love? I work(he works hard) hard every day of my life I work'til I ache my bones At the end(at the end of the day) I take home my ... nd of the day) I
64 20.All You Need Is Me(feat. Khalil Fong)(Filicious) br>20.All You Need Is Me(feat. Khalil Fong)(Filici ... 愈來愈氣喘 All you need is me Baby can't you see?有些感覺不要怕突然 Baby can't ... u see?有些感覺不要怕突然 Baby can't you see? All you need is me豁得出去為何難放肆用眼睛望我逐寸看看看清楚用髮膚問我 ... 吻吻吻清楚 All you need is me Baby can't you see?我的興奮不會有限時 Baby can't ... u see?我的興奮不會有限時 Baby can't
65 10.Metal Girl -如果你愛我(If You Luv Me)10.Metal Girl作詞艾怡良作曲艾怡良、吳海文、Jay編曲呂聖斐 Momma said it's ... 、吳海文、Jay編曲呂聖斐 Momma said it's hard to tell媽媽說這事一言難盡 Didn't say how bad ... 甜美卻致命 And you'll learn to freeze yourself like a metal girl然後妳學會變得冷若冰霜像個金屬製品 Like I said when ... 變得冷若冰霜像個金屬製品 Like I said when you've been through it
66 9.Hey DJ ck Haters gonna hate still givin' them love and it's all good Stay doin' my thing in all hoods I'm everywhere like Starbucks Miss Ko-rporate B ... Starbucks Miss Ko-rporate But you'll never find me chillin' in the office Flow August hot like caution Stay busy I'm on my boss sh*t Yea boy I talk that talk walk ... lin' next spot we goin' Party hard like stars'til mornin' Sunrise while the lights be glowin' So I rock my shades real potent Black on black old school swag Do ev ...
67 2.All You Need Is Me(feat.方大同) 2.All You Need Is Me(feat.方大同)作詞陳詠謙 Rap詞 S ... 愈來愈氣喘 All you need is me Baby can't you see?有些感覺不要怕突然 Baby can't ... u see?有些感覺不要怕突然 Baby can't you see? All you need is me豁得出去為何難放肆用眼睛望我逐寸看看看清楚用髮膚問我 ... 吻吻吻清楚 All you need is me Baby can't you see?我的興奮不會有限時 Baby can't ... u see?我的興奮不會有
68 1.All You Need is Me feat.方大同 薛凱琪-All You Need is Me1.All You Need is Me feat.方大同作詞陳詠謙 Rap詞 So ... 愈來愈氣喘 All you need is me Baby can't you see?有些感覺不要怕突然 Baby can't ... u see?有些感覺不要怕突然 Baby can't you see? All you need is me豁得出去為何難放肆用眼睛望我逐寸看看看清楚用髮膚問我 ... 吻吻吻清楚 All you need is me Baby can't you see?我的興奮不會有限時 Baby can't
69 7.My Delirium PASCAL RICHARD MARCEL GHISLAIN作曲 ROBINSON HANNAH、BROWN. PHILLIPA MARGARERT、ALEX GRAY、PASCAL RIC ... MARGARERT、ALEX GRAY、PASCAL RICHARD MARCEL GHISLAIN Late night waiting by the phone Tonight waiting for an answer Heartbeat drumming double time I need one more ch ... ed one more chance to be near you Still hanging on for what? Can't operate fired up I won't eat and i won't sleep for ... n't eat and i won't sleep for you yeah No rest till i get through'cause
70 1.Underneath(暗流) know what you're thinking And you're wrong I'm not gonna sing you a song This time I'm gonna open myself And let you see what's inside of me I'm in my war It's a battlefield of choice A war that nobody sees only me Nobody wins in this war We can ... etween the body and the heart You win your body and lose your heart Or you win your heart and lose your body People ask me all these questions My anger my hatred Where do they c
71 5.To McQueen(傾慕者的幻想) en I love you so I read your blog on my phone I searched your name on google Only to check on your videos You love me so At least I think so But why every time I've met ... o But why every time I've met you It's only'Nice to meet you!' My world is tumbling tumbling it's tumbling down ... g tumbling it's tumbling down You're like a drug to me it's so sweet I can't live without I try to get myself get myself get myself out I've got a heart ache ev
72 18.Goodbye living in your eyes And I know how hard you try You deserve to have so much more I can feel ... have so much more I can feel your heart and I sympathize And I'll never criticize all ... And I'll never criticize all you've ever meant to my life I don't wanna let ... to my life I don't wanna let you down I don't wanna lead you on I don't wanna hold you back From where you might belong You would never ask me why My heart is so
73 3.Hit U Back es my man you think you acted so touch Love ain't a free ride I'm telling ... ain't a free ride I'm telling you mister I'll give you all the attitude you wished Hit U Back come on Hit U Back I love the chance see ... U Back I love the chance see you beaten by love I was working so hard try to screw you up When she gets you trashed I'm gonna party it up Hit U Back come on Hi
74 11.The Beautiful Ones What's it gonna be Baby baby baby Is it him or is it me Don't make me waste my time Don't make me lose my mind baby Baby baby baby Cant ... mind baby Baby baby baby Cant you stay with me tonight Oh baby baby baby Dont my kisses please ... by baby Dont my kisses please you right You were so hard to find The beautiful ones they huryou Every time Paint a perfect picture Bring to life a vision in one's mind Some beautiful ones Always smash the picture Always ev
75 5.Goodbye living in your eyes And I know how hard you try You deserve to have so much more I can feel ... have so much more I can feel your heart and I sympathize And I'll never criticize all ... And I'll never criticize all you've ever meant to my life I don't wanna let ... to my life I don't wanna let you down I don't wanna lead you on I don't wanna hold you back From where you might belong You would never ask me why My heart is so
76 5.So Good hat's it. You feel that? I know you feel that... Let's ride. Verse1 Big Daddy close the door. What are ... addy close the door. What are you waiting for? I'm crawling on the fours. Come join me on the floor. I want this rug to burn. ... oor. I want this rug to burn. You're greedy it's my turn. You've got a lot to learn. Cause I'm on ... out– with you in it Don't stop– baby take it Deepe ... per– till you break it Open– cause I need it. Har
77 7.Finale e Look At You Watch Closely Now With one more look at ... ely Now With one more look at you I could learn to tame the clouds and let the sun shine through Leave a troubled past and I might start anew I'll solve the myste ... w I'll solve the mysteries if you're the prize Refresh these tired eyes With one more look or ... ed eyes With one more look or you I might overcome the anger That I've learned to know Find a peace of mind I lost so long ago ... ce of mind I lost
78 16.你是我的Superman Baby Baby You got me going crazy You got me going我真的好想與你在一起 ... 真的好想與你在一起 You got me going crazy you got me going我真的好想與你不分離我屬於你這份愛你要相信也許上天註定我要愛你誠懇的心不要失去才珍惜 Honey我說你不需要逃避 Ring~ Ring~電話響了多希望那個人是你突然覺得心跳加速不能呼吸 Ring~ Ring~電話響了聽見你說Hi S ... by I said hello baby can I be you(!
79 1.世界末日 've tried hard to tell you I'll be there.世界末日預言是否會實現 Nothing's ... e there.世界末日預言是否會實現 Nothing's gonna take my destination away
80 3.希治閣劇場 why can't you see)(you are the only one for me? You think I'm running around how can that be? ... nning around how can that be? You know I'm working hard just to make things better That ain't no joke'cos we'd always be together C'mon gimme a change'cos I can't come crawlin' Don't ... guy who keeps on fallin' I'm gonna treat you right don't put up a fightJust put out the light We're ... tJust put out the light We're gonna be up all night!)手
81 17.你是我的Superman Baby Baby You got me going crazy You got me going我真的好想與你在一起 ... 真的好想與你在一起 You got me going crazy you got me going我真的好想與你不分離我屬於你這份愛你要相信也許上天註定我要愛你誠懇的心不要失去才珍惜 Honey我說你不需要逃避 Ring~Ring~電話響了多希望那個人是你突然覺得心跳加速不能呼吸 Ring~Ring~電話響了聽見你說 Hi Sw ... by I said hello baby can I be
82 4.I Will Be Your Friend I Will Be Your Friend When every moment gets thard The end of the road can feel so far No matter how much time we're apart I'm always near ... e we're apart I'm always near you I'll be the shelter in you rain Help you to find your smile again I'll make you laugh at a broken heart Wherver you are'Cause I'm never gonna walk away If the walls come down some day All alone ... come down some day All alone you feel afraid I'll be ther
83 38.THE SIGN NEW LIFE YOU WOULD HARDLY RECOGNIZE ME I'M SO GLAD HOW CAN A PERSON LIKE ME CARE FOR ... CAN A PERSON LIKE ME CARE FOR YOU WHY DO I BOTHER WHEN YOU'RE NOT THE ONE FOR ME IS ENOUGH ENOUGH I SAW THE SIGN AND IT OPENED UP MY EYES I SAW THE SIGN LIFE IS DEMANDING WITHOUT UNDRSTAN ... EYES I SAW THE SIGN NO ONE'S GONNA DRAG YOU UP TO GET INTO THE LIGHT WHERE YOU BELONG BUT WHERE DO YOU BELONG UNDER THE PALE MOON FOR SO MANY YEARS I'VE WONDERED WHO
84 8.Time(時光) home The harder twilight pulls at me the less I wanna go They say that all the streets of heaven are paved with gold That's just to hurry up ... orn out heart can give Time's gonna teach me how it feels Watch your hands they don't get caught I'm bout to close this door ... t I'm bout to close this door You bright young kids are all I got and now I know what for ... I got and now I know what for You'll see that love's the only thing we're got to show Time
85 1.你是我的Superman Baby Baby You got me going crazy You got me going我真的好想與你在一起 ... 真的好想與你在一起 You got me going crazy you got me going我真的好想與你不分離我屬於你這份愛你要相信也許上天註定我要愛你誠懇的心不要失去才珍惜 Honey我說你不需要逃避 Ring~Ring~電話響了多希望那個人是你突然覺得心跳加速不能呼吸 Ring~Ring~電話響了聽見你說 Hi Sw ... eetie!喜歡你迷戀你我
86 6.組曲(你是我的Superman差不多先生) Baby Baby You got me going crazy. You got me going.我真的好想與你在一起 ... 真的好想與你在一起 You got me going crazy. you got me going.我真的好想與你不分離我屬於你這份愛你要相信也許上天注定我要愛你誠懇的心不要失去才珍惜 Honey我說你不需要逃避 Ring-Ring電話響了多希望那個人是你突然覺得心跳加速不能呼吸 Ring-Ring-電話響了聽見你說 Hi Sw ... by I said hello baby can I be yo
87 14.Forever Young 4.Forever Young Written R.StewartJ.Cregan K.Savigar Arranger Iskandar Ismail Rick Ho Dick Lee Sidney Tan Let's dance in style let's dance ... t but expecting the worst Are you gonna drop the bomb or not Let us die young or let us live forever We don't have the power but we never say never Sitting in the sandpit life is a short trip The music's ... e music's for the sad man Can you imagine when this race is won As we turn our faces into the sun Praising our le
88 8.The Sign(足跡) NEW LIFE YOU WOULD HARDLY RECOGNIZE ME I'M SO GLAD HOW CAN A PERSON LIKE ME CARE FOR ... CAN A PERSON LIKE ME CARE FOR YOU WHY DO I BOTHER WHEN YOU'RE NOT THE ONE FOR ME IS ENOUGH ENOUGH I SAW THE SIGN AND IT OPENED UP MY EYES I SAW THE SIGN LIFE IS DEMANDING WITHOUT UNDRSTAN ... EYES I SAW THE SIGN NO ONE'S GONNA DRAG YOU UP TO GET INTO THE LIGHT WHERE YOU BELONG BUT WHERE DO YOU BELONG UNDER THE PALE MOON FOR SO MANY YEARS I'VE WONDERED WHO
89 7.How Am I Supposed To Live Without You e Without You I could hardly believe it when I heard the news today I had to come and get it straight from ... come and get it straight from you They said you were leaving someone's swept your heart away From the look upon your face I see it's true. So tell me all about it tell me'bout the plans ... out it tell me'bout the plans you're making Then tell me one thing more before I go Tell me how am I supposed to live without ... am I supposed to li
90 12.Never Ending Song Of Love Love For You. From Now On That's All I Wanna Do. From The First Time We've Met I Knew I Have This Never Ending Love For ... ve This Never Ending Love For You. I Have This Never Ending Love For You. From Now On That's All I Wanna Do. From The First Time We've Met I Knew I Have This Never Ending Love For ... ve This Never Ending Love For You. After All This Time Of Being Alone We're ... his Time Of Being Alone We're Gonna Love One Another Live For Each Other From
91 4.Forever Young 4.Forever Young Written R.StewartJ.Cregan K.Savigar Arranger Iskandar Ismail Rick Ho Dick Lee Sidney Tan Let's dance in style let's dance ... t but expecting the worst Are you gonna drop the bomb or not Let us die young or let us live forever We don't have the power but we never say never Sitting in the sandpit life is a short trip The music's ... e music's for the sad man Can you imagine when this race is won As we turn our faces into the sun Praising our le
92 30.Never Ending Song Of Love Love For You. From Now On That's All I Wanna Do. From The First Time We've Met I Knew I Have This Never Ending Love For ... ve This Never Ending Love For You. I Have This Never Ending Love For You. From Now On That's All I Wanna Do. From The First Time We've Met I Knew I Have This Never Ending Love For ... ve This Never Ending Love For You. After All This Time Of Being Alone We're ... his Time Of Being Alone We're Gonna Love One Another Live For Each Other From
93 7.How am I supposed to love without you e without you Arranger Neil Boison I could hardly believe it What I heard the news today I had to come and get if straight from ... come and get if straight from you They said you were leaving Someone swept your heat away From the look upon your face I see it's true So tell me all about it Tell me about the plans ... ut it Tell me about the plans your are making Then tell me one thing more before I go Tell me how am I supposed to live without ...
94 12.Hope go Worked hard while the suckers cool every day And kept her eyes on the stars when the skies were gray Gave us pride to survive really showed ... igh And the boat may be rocky you can cryJust never give up You can never give up' uh-uh In this lifyou could lead if you only believe And in order to achieve what ... And in order to achieve what you need You can never give up You can never give up And this hope That keep me holding on On and on And
95 16.Luv Me Luv Me e to make you moist and wet(Uh) A who da man dat love to make ... A who da man dat love to make you moan and sweat(Uh) A who da man dat love to make ... A who da man dat love to make you scream out'yes'(Mr. Lover Mr. Lover) A who da man dat love to make ... A who da man dat love to make you moist and wet(Uh) A who da man that love to make ... who da man that love to make you moan and sweat(Uh) A who da man dat love to make ... A who da man dat love to make (|
96 11.Never Ending Song Of Love Love For You. From Now On That's All I Wanna Do. From The First Time We've Met I Knew I Have This Never Ending Love For ... ve This Never Ending Love For You. I Have This Never Ending Love For You. From Now On That's All I Wanna Do. From The First Time We've Met I Knew I Have This Never Ending Love For ... ve This Never Ending Love For You. After All This Time Of Being Alone We're ... his Time Of Being Alone We're Gonna Love One Another Live For Each Other From
97 1.Long As I Get Paid r> Pimpin hard it's a art Play your part Go stand in the corner maybe I'm the light in the dark Breaking hearts Finger fucking diamonds baby I've been around ... iamonds baby I've been around you know what I need and I ain't gonna wait for nobody's permission Might say I'm rude might call me conceited Don't care my name in yo mouth as long as I get paid L ... shower baby Bag a money what you looking at When I walk up on ya wit ya looking ass ... k up on ya wit y
98 3.Forever Young 3.Forever Young Let's dance in style let's dance for awhile Heaven can wait we're only watching the skies Hoping for the best but expectin ... t but expecting the worst Are you gonna drop the bomb or not Let us die young or let us live forexer We don't have the power but we never stay never Sitting in the sandpit life is a short trip The music's ... e music's for the sad man Can you imagine when this race is won As we turn our faces into the sun Praising our le
99 16.Finale e Look At You Watch Closely Now With one more look at ... ely Now With one more look at you I could learn to tame the clouds and let the sun shine through Leave a troubled past and I might start anew I'll solve the myste ... w I'll solve the mysteries if you're the prize Refresh these tired eyes With one more look or ... ed eyes With one more look or you I might overcome the anger That I've learned to know Find a peace of mind I lost so long ago ... ce of mind I lost
100 1.自由的歌 t I guess you can call me a freeman.但自由他一碰就破 But once ... e a freeman.但自由他一碰就破 But once you touch freedom it burst.自由他承擔著放縱 Freedom he's carrying indulgence你要的自由他永遠沒盡頭 The freedom that ... e你要的自由他永遠沒盡頭 The freedom that you want it'll never come to an end.一樣因為 ... 失控 Losing yourself to greed still.我要爆炸我要爆了我要爆了 I'm ... 你家抽隻煙 I'm gon

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】