魔镜歌词网

关于 you + don + t + know 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 1.不爱跳舞 跟谁都没有冲突 I don't really dance too much(我不想跳舞) I won't dance(我不想跳舞) So please step back and turn around(所以请退后转身) Find someone else like ... 请退后转身) Find someone else like you(再找个跟你一样的舞伴)Just put it down on the d ... 量) Let me know what you here for(让我知道你来这里的目的) Own this place ... 个地方) Like you're michaelJackson(就把自己当作麦克杰克森
2 1.原本色彩(Original) 我自己最完美的导演 you know my mission be original我从来不会为了谁而做改变即 ... 不爱那就说再见 I dont give a f继续他们精彩表演给那些faker去买份病态保险 I a ... 自己的最完美的导演 you know my mission be original yo this one ... rap舞蹈 CAN you feel me now太多烦恼。机会在下一转角太多的问题在奢望能将我难道 ... 能将我难道说一声I don't care像冲刺的短跑天生倔
3 1.Sheep(Alan Walker Relift) etend) ok you don't know(you don't know) That's how the story goes(oh no)没人在意 now羊的脚印 wow就像是翻阅日历很快就遗忘掉羊的本性 I'll put it on ... 翻阅日历很快就遗忘掉羊的本性 I'll put it on you羊的个性 I'll put it on you Drop shake I make it hot baby Drop shake I ... make it hot baby Drop shake I know u like it how Drums bass it had a knock baby Uh ... s bass it had a knock baby Uh don
4 1.It's You br>1.It's You作词蔡徐坤作曲蔡徐坤制作人蔡徐坤 Love rush Drunk hush Obsession Pure I ... h Drunk hush Obsession Pure I know it's You皇室里沉睡的带刺玫瑰流浪著曾盛开在哪街边的紫蔷薇野蛮生长含苞待放 Ah ah I'm like oh We ... 野蛮生长含苞待放 Ah ah I'm like oh We don't waste time We don't waste time让我们相拥 oh We don't waste time We don't waste time我想在你耳边对你唱 When ... 边
5 2.Pull Up y but can you help me? Wasn't always so clear down this road Now I'm trying to break free I been losing my my mind I been drifting down down d ... I was so lost confused Didn't know why who how to pull through In a world I thought I knew thought was too hard But I was a fool I've been going nowhere Need to ... ve been going nowhere Need to know if you care Are you gonna save me Cos I been acting crazy Pull Up There's nothing to gain and I'm feeling the pain Pull U

6 3.You Can Be My GirlFriend 徐坤-13.You Can Be My GirlFriend作词蔡徐坤 Larmòók EARATTACK作曲蔡徐坤 Larmòók EARATTACK Yeah Yeah Tell me what u gonna do it Eh eh I just wanna d ... a do Let me show my love girl You can be my girl friend I just wanna talk to u ... friend I just wanna talk to u don't be afraid Let me see your face girl You can be the one love I just wanna love ya ... one love I just wanna love ya don't be shy Love ya don't I just wanna love y
7 4.我们之间(&林子闳) 脑袋里要有皱褶 I know I'm so sweet oh probably the sweetest guy Oh ... probably the sweetest guy Oh don't you worry my revenge It comes with a boo ... 豫(Make up your mind)缩短和幸福的距离请靠近我怀里 And it's in be
8 1.我觉得可以 词张祠语作曲张祠语 You don't know who's coming让我来跟你说明 That's right没听过我的名号骄傲的眼神都看向这里长得还好没什么名气那些质疑我已经听腻想问我你到底行不行 No matter what ... 我已经听腻想问我你到底行不行 No matter what you feel我觉得可以 Ready to get you Listen to YU你觉得我躁我跟你自我介绍父债子还走路跌倒还常常被戴绿帽 hr~Wao~~So sad那么多的为谁
9 1.带你回家 t without you Can't do it without you Can't do it without you我想要把你轻轻揉进我胸怀也想要和你一起看桑田沧海待陌上花开我等你缓缓归来 ... 来 Oh baby don't you know You the one for me我带你见我妈妈 baby我想带你回家和你窝在沙发一直等到夕阳西下我带你见我妈妈 baby我想带你回家陪你去海角天涯走过每个春秋冬夏也只有你Baby如此的梦幻我不愿醒来你是最美丽
10 1.UNICORN will find you默默地守护着你呀夸张完美主义 Popular magic得注意寻找她出现足 ... 到我心情 Baby you don't know that Why you never know That看起来特别悠哉不好的全都走开 why ... 的全都走开 why you never know Why you never know Why you never know Why Why Why Why Why Like Unicorn神秘的彩色生物 baby和白马王子打败恶龙解救公主 baby Unicorn黑暗中保护你的灵魂纯
11 2.Rapstar car从不问 do you do you love me i dont care i just want rich家人从不用为我操心 i am rapster不要对我靠近 Now we losed today i feeling bad ye只好再挑几颗冰镶在我bag ye channel gucci路易we got it ... 躺在我胸口 feeling like popillon i don i don need you fake love ye你这种货色只陪跟我过一夜再没有人能让我付出心血 ... 能让我付出心血 I don't care about your不屑 god我怎么还没忘记
12 4.Don't Down usic4.Don't Down作词周西宇作曲周西宇编曲 VibeRr ... 编曲 VibeRr Don't down Go home with me My sweetheart ... )(我的甜心) I know you must remember my name(知道你一定记得我名字) We meet each other l ... 一定记得我名字) We meet each other l know know(我们遇见彼此)(我知道我知道) Love is doomed(相爱是注定的)在你身旁你总散发著光明想在你的身边浪费著光阴为你准备好了一百种场
13 1.Baby It's You Baby It's You1.Baby It's You作词苏卓群作曲苏卓群 Why do I stop为什么我停下脚步 Why do I turn around?为什么我回头张望 I saw an angel standing right there.我看到了一位天使站在那里 What should I ... irl then I say我要对你说 Baby it's you you got to know.宝贝就是你 How I wish I could be with ... 是你 How I wish I could be with you.你知道我有多想和你在一起 Baby it's real ... ).你知道我有
14 1.一个人 ry to ask you you just smile而当你对着我轻声的优雅的关上你的心门前我惊鸿的一暼惊见了你的心田装满全宇宙的星辰我想我还是没办法把你给忘记无声的电视我一个人静静回忆 sorry baby I ... 给忘记无声的电视我一个人静静回忆 sorry baby I don't know会这么 crazy sorry在爱的宇宙我像只蚂蚁我想我还是没办法把你
15 4.Miss DJ(feat. Sowut& Savage.M&马克&JAYRoll) GROUND DJ you dont know scratching you dont know BPM you dont know ratchet thats all I know她是她是我的菜(水水)不会刷盘 she my type(kawaii)教 ... 香槟都打开了呜 I dont dance now幻想你在我身上尽情的跳舞我觉得你超屌但宝贝我不是在讲你的技术举起你的手就算她放的超级烂不准这么说只要是她都超级爱有她演出的活动门票都超级卖我爱她的胸部不要说
16 1.Summertime Love Gucci If you want it I got it全给你无所谓 If I got it ... it I got it全给你无所谓 If I got it you got it都给你无所谓 Don't need nothing for something'cause blessings comin ... mething'cause blessings comin your way Blessings comin your way Summertime Love Feelin Good Ay ay Got the girl singing like Ay ay Shaking that body like Ay ay Spinning around it's ok Ay a ... ing around it's ok Ay ay Ok I know it's me you want Ok guess what I
17 1.Moonlight l night I don't ever stare into the sunlight Bossin up I'm about to take flight I'm feeling like a champ under da strange times Rollie on my w ... out to big time Mama told me don't take no for an answer I didn't Its new commas every time I deposit the digits Mama look at what we got we finally did it ... what we got we finally did it You can't tell me that we not this gotta be living And everything I do I wanna put a shine on it Make or miss win or lose I put my n ... ose I
18 1.The Wrong Things the words you said to me are still so clear Sometimes my mind plays tricks on me and I pretend that I can see ... and I pretend that I can see you laying here If I'm supposed to heal in time Should ... pposed to heal in time Should you still be on my mind like you are? Cuz I've been living with the fear that this pain won't disappear from my heart Sometimes the wrong things feel so right So ... mes the truth's a lie So when you ask me how I am I say fine So when
19 1.Peatle- NASTY hard why you people so nasty I ball so hard yeah ... 定有他家的故事 I don't know使出全力高墙被我破赢得冠军奖杯功成名就 Hope u Rest in p ... 最好的一种偏执 I don't wanna diss废话太多了我很现实 Why U PEOPLE
20 5.B.O.(feat.9m88) mean god knows who we're gonna see in the clubs t ... ea随便 Oh I don't care Where we go因为 I know...就这样一起 B.O. tonight让我们一起 B.O. tonight We about to B.O. B.O. We about to B.O. B.O. The liquid flows into my body连续喝了三杯shot of w ... na prove Til the moment I see you我已知道what I wanna do Think Imma B.O. with ... wanna do Think Imma B.O. with you a little bit Chill with you a little bit Boi don't kill my vibe wit

21 7.Me Instead夺爱 ZI作曲ØZI I know that u taken我知道妳已有男友 But there's something in the making但似乎有种暧昧 Something going on between us在我们之间发芽 Something ... n between us在我们之间发芽 Something you just ain't admitting让你不敢承认 You're stuck in the moment妳被困在这现实 ... nt妳被困在这现实 dont really know how you feeling已经不清楚妳心底的感觉 ... 不清楚妳心底的感觉 You're just bl
22 1.Hurricane dy.H Yeah You sound lil different look a bit just like someone else damn I ... just like someone else damn I don't even know to say girl hey闭上眼睛做场梦哪怕没有人愿意为我停留做我的观众叛逆的我不管做什么说什么那现在看来都是对的是值得的 so sick I love it这个不知名的孩子现在find the way现在这个战场有我的席位就冲得头破血流我也无所谓 ... 我的能力没法用金钱来衡量就放开追 so baby what
23 1.Little Calf an to cut you just like that. I know your mom I know your dad I don't care cause they're not in my sight. When ... they're not in my sight. When you close your eyes don't ever look back. This love I put you through is nothing but bad. Cause I don't mind the sound ever hunts me down I'll just turn around. All I ever knew flesh and bone my food I will get my soon. Little gir ... respect didn't mean to scare you off like tha
24 1.Birthday st date I don't understand the lingo but I know what curves say let's skip the first steps straight up to third base I just want a dime beauty for my birthday We can talk a li ... nd let me tap on first date I don't understand the lingo but I know what curves say let's skip the first steps straight up to third base你使我摘下了墨镜让我想记得你的眉目你说你觉得我多情但我感觉眼神很对路 I say hold up what up he ... it do and what should I ca
25 1.YOLO(&杨琳) 脑袋疯狂的Roll You don't know那些下三滥我不想开的口看着办笑你没那个种想添乱现在还跑得太慢大家疯狂抢
26 10.Dream All Night verything you don't have to be Close forever you can find the key But wasn't my eyes are always hold that world That's not easy ... ld that world That's not easy you never be easy All night in the dream in the dream in the dreaming All night I had dream had dream had dream Nobody can wake me u ... up Falling in the dark No one knows I use the pharaoh way So if I survive in this dream I wanna move to the space ... eam I wanna move to the space Don't say no (
27 1.DEBUT nly yo if you out here clout chasin' i suggest thayou just stop oh you ain't heard watch the curve there's a new bias on the block i ... e's a new bias on the block i know somebody gettin' cancelled if they dare call this a flop what ... ey dare call this a flop what you sayin' it's a bop it's a bop it's a bop this is strictly for intellectuals please do not get it confused if we ain't mutuals the ... mutuals then we ain't cool i don't make the rules tryin
28 3.Don't Fxxk Wit Ma Homie Time3.Don't Fxxk Wit Ma Homie作词奎仔作曲奎仔编曲棉裤几 ... 故事现在我来书写值得you can pay me我拉高我的梦想和我团队 ... 拉高我的梦想和我团队you already know it这是我那时候的向往不再是巨大的空鸣 sorry我又画了个大饼来告诉 ... 了命 so why you always hattin? Notning我不过嘉义来的rap但不容你 ... 贴就这样变不见诶~ Don't fXXk wit my homie这不再是个秘密 ...
29 8.Extra- Life X棉裤 X Doris X Goata Kandy 比坚持自己更难的题 you wanna do a big没有谁输得起这游戏来自天父 nobody can judge me我为自己辩护 Damn Play on play赛局延长重新run this game打开后背包我的补血药怎么都不见眼前逐渐黑回忆都浮现 Man还没结束还没结束手 ... I need an extra life So baby you don't cry Give me One more coin I'm here tonight Bring me back to the life ... ght Bring me back to the life You Gonna see the sunrise You found you
30 1.No Tattoos ass Say I don't listen enough Why would I listen to U ... nough Why would I listen to U You should come visit my crew I rather learn from mistakes Than be a victim of school I was a thief at the age of14 I learned to wor ... home I'm afraid that I'm like you I don't know where we're going I don't know what I might do I don't believe in no one[Chorus1] I got no tattoos nothing last forever I got no tattoos but my Gucci belt leather I got no tattoo
31 2.Up Yours t2.Up Yours作词陈奂仁作曲陈奂仁编曲陈奂仁 What? What? I was a punk I had no game plan Ma was a drunk she can't even stand I ... drunk she can't even stand I don't know where my pa went Since he left I hear he got a wife and two kids in China man What? Out on my luck I played a bad hand I ... my luck I played a bad hand I know I suck as a business man You said you had my back and you did When shit hit the fan you stabbed i
32 1.闭上双眼 love with you回忆抓住了脚步 I don't know what to do But this time I'm have
33 1.闭上双眼 love with you回忆抓住了脚步 I don't know what to do But this time I'm have
34 3.Buy Me 曲奇哥编曲奇哥 I don't know what's your name You don't know what I am But it is O.K. You can buy me now I don't know what's your name You don't know what I am But it is O.K. You can buy me now How much how much you can pay How much how much I get naked How much how much time I How much how much life I Spend to make a face ... h life I Spend to make a face You can buy me You can buy me n
35 1.Cool Man Cool Music ke me Man you know I make heaps of cool music Music music music I'm not a cool man But ... music I'm not a cool man But you know I make heaps of cool music Music music music Although I'm not a cool man I make heaps of cool music Music music music I'm not a ... music I'm not a cool man But you know I make heaps of cool music Music music music I'm not a cool man ... usic music I'm not a cool man You know that I write cool music I don't nee
36 1.Misunderstand(误会) en I call you tell me what you'll do Yo when you miss me tell me what you'll do Uh别说不是我不hold you yeah I'll never I'll never see you baby When I call you tell me what you'll do yo when you miss me tell me what you'll do Uh别说不是我不hold you yeah I'll never I'll never see you baby Yeah my money just bought this place Yeah and ... st bought this place Yeah and your money is rent to play uh yeah从来
37 2.Right Now n oxygen you know this is why we live然后才是一下l**s they ... 联网then we don't need the name仔细看他的话你知道谁才说得对有那么多的战争就像livin in the game快点拿好你的行李we got only one way是否逃离到月球才能keep everyone safe当谎言重复一千遍它就变成了真理所以我现 ... t想掏出纸和笔但好像突然失了忆 If I aint got you man还有什么值得记 Im just talkin bout my f
38 3.1992 Lord Knows 1992 Lord Knows作词 GALI作曲 GALI编曲 Yocho Origami1992这个家伙用力冲破她妈妈的肚子向前迈著非常困难才学会的步子不管开不开心都会尿湿他的裤子一到晚上不睡只想要听童话故事也会感到疑惑也会感到confuse为何爸妈说不累可眼睛红得个像兔子 ... 个世界连心跳都暂停血液都成了固态 But now that young boy Listen to that young boy Don't worry about that young boy God bless that (
39 5.Action(feat. Mixin) ght up on your tank We don't need to make to the bed I don't wanna waste any second I don't wanna know where you atJust come down for the night Show more feelings and emotion carry my body ... ngs and emotion carry my body don't let me fall Let me be the one to call Action Action Action Action Pull my hair and say no more Press my face against wall Acti ... ction Action Action Now close your eyes没有人可以Kill our vibe寻找彼此新的价
40 1.Tonight Tonight Tonight l me what you wanna be I don't know what I wanna be Tell me what you really need Tell me tell me what you need Tell me what you wanna be I don't know what I wanna be Tell me what you really need Tell me Tell me what you need别在电话里说你真的需要我只在你摆不平寂寞 Tonight To
41 1.September last saw you A plain top together with your flip flops you still looked hot But then you're gone after I fell asleep It was the raindrops falling on the rooftop that woke me up It was September I last kissed ... t was September I last kissed you I could taste your lipgloss together with the teardrops running down I stood there for a while after ... stood there for a while after your shadows long gone Until the raindrops washed away my teardrops I wok
42 1.Lights Out t out did you make it pop yet? the money in the bank will be money in my pocket we go way up real quick quick like a rocket Tommy gon spit rea ... et Tommy gon spit real**** on your top set what you owe us pay back we over I'mma put out the fire just to make it colder I threw that** away-way just to feel sober I ain't say tha ... ain't trust them words to me know myself a sire is what I born to be I'll be I'll be sitting in my Ferrari checkin' checkin' off my check list
43 2.Bounce2.0(feat. Bryan King) bounce we know with the bounce we go the sound's so good why ... we go the sound's so good why don't we bounce all night till we gotta roll Bounce the bounce we ... tta roll Bounce the bounce we know with the bounce we go the sound's so good why ... we go the sound's so good why don't we bounce all night till we gotta roll Bounce跟我一起Bounce跳起舞池真要烫死 S curve你跳舞的样子跳完这我们下个场次 Bounce跟我一起Bounce跳起舞池真要烫
44 3.i Do Me prove it you're unholy bro maybe这不该是你的游戏你的资金还不够筹集 ... fire这个差别 you and I的没什么秘密你不要猜了查个字典什么是sire你的脑袋简单就像那one two three all they rappers they rachets they just mini me i do me homie跟我拼你吹自己根本没人听我不管屁事 ... 穷的响叮当若有我口肉就有你口酒 come** wit me you know I got it你要的一切M.P.A只要跟我一起拼最终大家都能记得
45 5.No Miss t no miss you know me we no beef no diss you know this when girls they blow kiss why you notice only when they show tits yeah why ... when they show tits yeah why don't we sit down and sip drinks play Sire get ... and sip drinks play Sire get your mind right skip shrinks yeah来到新的地方牙买加的**塞进我的房 Yeah yeah hold up let me take the trash out Then I'm gonna be recording the track ... 得盖上笔帽 yeah hold up let me see

46 1.我们的爱没有错 wanna let you go Don't you know I love you?还记得你的笑容一夜一夜伴我入梦一瞬间却被清空一颗心有多痛我们能不能别放开手别让泪流别去计较结果我们能不能别管昨天别管以后一切重新来过我们能不能别再闪躲别再错过别再独自承受站在时光彼岸再回望那些时候要用什么证明曾经爱过我终于懂了谁都有遗憾沿途的风景错过的不为 ... 风景错过的不为谁而停留 I n
47 1.Like That money on you I'm about to throw it all up Tell me what ... throw it all up Tell me what you want and we going it's on you Anything you want it's all us I ain't never seen a girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all my cash like that ... end a little bag just to keep you dipping Anytime I'm in the city you can be right with me When I'm talking I ain't frontin That's the way we live it She feeling me I can tell by the way she s
48 1.女人都差不多 不要不要再让我难过 You Know my heart heart heart everyday Pleasdon't leave me alone baby girl When I mi ... 不要不要再让我难过 You Know my heart heart heart everyday Pleasdon't leave me alone baby girl When I mi ... 不要不要再让我难过 You Know my heart heart heart everyday Pleasdon't leave me alone baby girl When I mi ... 不要不要再让我难过 You Know my heart heart heart everyday Pleasdon'
49 1.苦行僧 知道我是谁 But don't know who I am.仆のことを知られたくない看我的鞋儿也破 Look at my poor shoes仆の靴も破れている我的帽儿也破 My broken hat仆の帽子も破れている看我的袈裟也破 Look at my broken cassock袈裟もぼろ ... my heart is much cleaner than youしかし、仆の心は君よりずっときれい有钱过又如何 What if ... 何 What if you have money?金持ちであろう我的帽儿又如何 How about ...
50 1.Little Annoying(Remix) 办J.MAG: I don't want to lie I don't want to to cry I don't want to fight no why you got to leave stay by my side I need you in my life red is what I bleed color of the rose that i never bought i put it in a song get ... bought i put it in a song get you on the phone and tell you it's dedicated all to you missing them days we be taking them trips ay ... ys we be taking them trips ay Your lipstick all over my lips ay I put that gold on ..
51 1.撕裂(Tear Up) 编曲 KWORLD You walk away from me slow slow slow slowly Tears rushing on my face The inside I felt was cold cold cold cause it Was burnt to ashe ... nt to ashes It's finally real Your phrases got me frozen Treat me like that Now I ... ozen Treat me like that Now I know what you're feeling And you are driving me insane When you truly not feeling my pain The first step is forgiving all ... e first step is forgiving all your mistakes I'm drunk off y
52 3.褪色(Faded) 膜 Oh girl you know I'll take it slow打破你用力防备的 friend zo ... 动作都把我牵动(I don't wanna let you go) Girl you fly感觉你来自天空带你去飞行 First time no~ ohh跨越 ... 无垠的galaxy You& me保持随性落到哪里才不去管明天我们突然wake up Girl dr ... 表情都把我圈中(I don't wanna let you go) Girl you fly感觉你来自天空带你去飞行 First time no~ ohh跨越 ... 无垠的galaxy
53 4.为你(For You)(feat. GALI) >4.为你(For You)(feat. GALI)作词 Mixin GALI KWORLD作曲 KWORLD编曲 Gold Child Drowning in ... ORLD编曲 Gold Child Drowning in your eyes When you look in mine I can't get enough There's only ... can't get enough There's only you and I Got what you need shawty hoping you could ring my lineJust Call me up shawty hoping ... Just Call me up shawty hoping you could ring my line. Now it's about time to let ... e. Now it's about time to let
54 5.杰茜雅(英文版)(Jessiya Pt.2) ssed Girl you look so fine Remember everytime You walking in my sight Started from the day we met ... t Started from the day we met Your beauty caught my eye You know I been waiting To see you in my dreamJessiya You came into my lifeJessiya In my dreamyou all in white Floating by my side By the time I called ... my side By the time I called you mine You're the one to keepJessiya Angel in the night falling from the skyJessiya ... t
55 1.趴踢爽 friend I know you are the king只要你讲一句话无人敢违背有一寡代志明仔载才来后悔免想遮济你就啉落去跳落去 This is a beautiful night为何你坐咧足百袂起来一个人戆神伫遐看海敢是有代志咧等待Just come with us ... 伫遐看海敢是有代志咧等待Just come with us don't be nervous Everything will be chan ... 咧重来今暗才欲开始 don't forget you're in the party! My friend I know you are th
56 1.Departure(feat.Minerva) away from you hundred miles By myself Far away I deport myself Everywhere ... ay I deport myself Everywhere you go I follow Keep it vague hide in my shadow ... ep it vague hide in my shadow Don't you know? Rest assured I keep no Sorrow Missing heart my soul is hollow Walk by thru the moonlight Straying in a foreign place to empty ... o empty my mind Neon light Be your sunshine Crave for your soul but mine's still yet to find Hundred miles I'm away fr
57 1.Dawn Of Us make it I know our sun won't go down Let it come Let it come Starting brand new chapter from today at dawn We gon make it I ... oday at dawn We gon make it I know our sun won't go down Keep that addicting smile that ... eep that addicting smile that you had You my all No doubt For sure I mean what I said girl In to ... I mean what I said girl In to you now in to you now Wish I can say these words to you beside the fireplace now Hold up just hold up b
58 1.你我(feat. Ogon) 重新组织作虚构的我 You and me You and me青春挥发剩纪念 You and me You and me永远一起没兑现 You and me You and me封锁短信没再致电 You and me You and me아무렇지않은척말해봐도내맘속갇힌슬픔이쉽게가려지진않나봐똑같 ... 로돌아가 yeah You and me You and me青春挥发剩纪念 You and me You and me永远一起没兑现 You and me You and me封锁短信
59 1.No One Knows >1.No One Knows电视剧南方有乔木插曲作词刘畅、Sherry作曲谭旋编曲李乃刚 ... 刚 Holding you in my lonely night(你闯入我的梦境) Waiting for ... ly night(你闯入我的梦境) Waiting for you to heal your wound(我等你收拾好伤) Dreamt we were soaring in the sky(我们仅仅是想一起奋斗) Why is it so hard?(为何如此的难) I turned to ... so hard?(为何如此的难) I turned to you and braved my heart.(我勇敢地
60 1.一首情歌 anna tell you baby girl if you love me let me know想让你陪在我身边爱上你只要一瞬间 ... 边爱上你只要一瞬间 you can be my baby only love baby don't say no no no no其实这就是一首平凡的情歌 baby i say ye ye ye ye其实我就是不想再次选择经过这首歌送给你 oh my baby girl你不想出门你的狗让我来帮你溜怎么会放开手怎么舍得让你走如果你爱听那我会多为你唱几首 ... 唱几首 I just wanna
61 1.十 ll on top Don't ask where I'm from平步青云一落千丈四平八稳扶摇直上一路走过贫穷直到看见苍穹之前确定梦的形状被歧视过屹立不倒不可动摇十年之后我还是老样子一个一个都变了你说的和你做的怎么不一样了我还是那个我可他们觉得我变了你不再是我兄弟所以随你便了随你便 ... 成正比我要打的不止十个飒 One decade ago I don't need you One decade after where are you One decade t
62 7.Summum Bonum m再好不过 Met you last summer上个夏天遇见你 We were just frie ... Bonum再好不过 You said it's nature你说这很自然 Nothing is ev ... .没什么能永远 I know我知道 I know why我知道为什么 Why you leave me baby亲爱的你为什么离开我 ... 爱的你为什么离开我 Don't leave me behind again.别又再次抛下我 I can't hear ... nd again.别又再次抛下我 I can't hear your answer through the air我听不见空
63 9.10-Year-Taipei(Matured17') ng我不会太久 I don't belong.我没有归属 I'm dreaming home我在想家 ... .噢我们迷失了 I don't know I don't know我不知道我不知道 When the dream is coming.何时 ... nd当世界正要苏醒 Don't be low you don't be low别灰心你不要灰心 Oh was it goodbye?噢 ... 晚就这样吧 Let you be all the things you could be otherwise…让你成为你可能成为的一切不然…
64 1.旺旺旺 questions don't wanna be rude可我有一些疑惑不知会不会不礼貌 There are a few things I ... 会不礼貌 There are a few things I don't really get as a foreigner但作为一个歪果仁有 ... 们写进了这首歌 I dont really understand the coins in the ... 子里会包著硬币 I dont really understand the fu(福) upside ... 要把福字倒著贴 I dont really understand the dragons everywhere the red couplets or the lunar calendar我也不太懂
65 3.Baby Don't(Interrupt) br>3.Baby Don't(Interrupt)作词黄元亨作曲黄元亨 baby baby ... rupt)作词黄元亨作曲黄元亨 baby baby don't leave me alone I know I can't alone Feels like sky fall baby baby ... Feels like sky fall baby baby don't leave me alone I know I can't control It's all my fault你对我多么重要我的手不会松掉我的心产生风暴你给我许多忠告你对我那么好我却不知道你为我所做的一切为了未来一起到老 baby baby
66 1.Kiss Me on Slocum Your voice Your smile touching my heart Your beat Your warmth don't leave my heart You're my treasure You're my pleasure We go walking at night til the breaking of the day Never ... the breaking of the day Never know what's like a daytime relation We go walking at night til the breaking of the day Never ... the breaking of the day Never know what's like a daytime relation光と影时に ... る Tell me your nameどっちな
67 2.Hold On following your ghost Running circles'round this house Tripping over memories Trying to figure things out It's been a few years and I miss ... s been a few years and I miss you still Get your picture on the window sill Been thinking of ways I got days to fill I ... of ways I got days to fill I don't think I ever will CHORUS Hold on to things ... will CHORUS Hold on to things you can't explain Hold on dancing in the rain Hold on to kisses on the lips Savor every
68 2.圆圆的月亮 ould take you all to wherever I go和我一起到处去流浪 Wander with me to everywhere I stay可我没有多余的行囊 Yet there's no more space能将妳们装下 left to put ... more space能将妳们装下 left to put you in.我站妳身旁 I stand by yours side牵着妳的手 hold your hands轻拨妳的长发 flip your hair.喔美丽的眼睛 Oh! Look at the beautiful eyes温柔的身影 the tender silhouette和那假装坚强的心 and the heart ... ho
69 1.My Lady the night you wander up and down. what kind of the story make ... . what kind of the story make your body wear up. don't waste time thinking and waiting foyour coming get him out when he don't know what you are thinking. Hey~ oh my lady are you ready dance with me。 Oh hey~ Oh my lady一起跳舞不醉不归。 Oh Hey~ oh my lady are ... 舞不醉不归。 Oh Hey~ oh my lady are you ready dance with me。 Oh hey~Oh my lady Have ... th me
70 5.Daydream(白日梦) id dreams You are there on the plain desert The skyline is faint in a haze ... he skyline is faint in a haze You are fading away with the gray smoke know that I am gonna be awake Daydream Wipe her tears Wipe her tears They roll down from her cheek Get frozen into ice drops Is it a ... of nothing Can't get close to you it's the ending Daydream Don't wake me up Don't wake me u
71 1.Like A Free Bird(自由之鸟) up bitch you don't know me damn ouhhhh ou fly away go up f
72 1.Think About You ink About You1.Think About You作词赵涛Ao作曲JAYKICK编曲JAYKICK working on when I have to go I ... orking on when I have to go I don't get what you wanna know show me your heart that my baby know现在只剩下say hello I think love want ... 剩下say hello I think love want you baby ye looking at this girl swaying ... 在想 I want your body i want your baby抱紧你抱紧你 ye更小心更在意 ye在百里挑中你
73 3.Just The Way You Are(Live At Blue Note Beijing) t The Way You Are(Live At Blue Note Beijing)作词 BillyJoel作曲 BillyJoel ... )作词 BillyJoel作曲 BillyJoel Don't go changing try and please me You never let me down before Don't imagine you're too familiar And I don't see you anymore I would not leave you in times of trouble We never could have come this far I took the good times I'll take the bad times I'll take ... take the bad times I'll take you just the way you
74 1.Night Lamp es up and you wont need your phone girl shut it off(shut it off girl...shut it off) if ... it off girl...shut it off) if you are my girl i would show you the world and i promise girl you dont have to worry with me cuz I will beyour night lamp ill stay up all nightJust turn me on and off on and off i can be ... n and off on and off i can be your nightlamp ill stay up all night just turn me on and off on and off Baby just relax let me massage ...
75 1.蓝色房间 起该怎么解释才聪明 You come back here and I don't know why I go to places and I don't know why不是伤心才向你倾倒 You come back here and I don't know why I go to places and I don't know why只好再度坠入蓝色房间时光之尘开始散落蓝色房间慵慵懒懒的被遗忘安安 ... 间终于来到蓝色房间 You come back here and I don't know why I go to places and I don't know wh
76 1.Yes I Know 朱元冰-Yes I Know1.Yes I Know网剧端脑插曲作词林耕禾作曲林耕禾编曲小王子当你行走在这个混沌世界 ... 的而谁又是知己 I don't know时常在思考什么是生活意义在追逐什么或是被什么指引后来才明白孤单是目的地 ... 目的地 Yes i know太阳升起揉一揉眼睛捉摸不定的都是自己尽管沮丧还是得相信想想周遭爱你的人 ... 信想想周遭爱你的人 You're not alone
77 5.I See You Everywhere r>5.I See You Everywhere作词 Eric周兴哲作曲 Eric周兴哲 I ... 周兴哲 I see you everywhere at where we use to be I see laughters I see fights that we ... aughters I see fights that we don't mean I see you everywhere even in my dreams But I would wake up with no one next to me So would ... th no one next to me So would you come back to me Where everything are what we use to be Do ... hing are what we use to be Do you still think of me Cuz all
78 1.别怕(&叶晓粤) 现在却还是躲在角落 Don't be afraid光总会褪去绝望的黑 Don't be afraid管它是顺风逆风失败成功奋力去追 ... 风失败成功奋力去追 Don't be afraid鼓起勇气此时此刻别再惧怕那些bug和有的没的别再在 ... it那就这么办 I know your meaning坚持你的想法 will achieve别再畏惧以后的路困 ... 的干得好老铁没毛病 You gonna always try your best Don't be afraid光总会褪去绝望
79 3.宝岛叹歌 叹一声宝岛宝岛叹哥 Don't you know I really hurt哥哥我三年的等待你敢会敢会拢毋知揣拢揣袂著叫 ... 叹一声宝岛宝岛叹哥 Don't you know I really hurt宝岛叹哥叹一声宝岛宝岛叹哥 Where'd ... 哥 Where'd you go宝岛叹哥叹一声宝岛宝岛叹哥宝岛叹哥叹一声宝岛宝岛叹哥 Where'd ... 哥 Where'd you go宝岛叹哥叹一声宝岛宝岛叹哥到底你是覕去
80 1.REAL LIFE(&满舒克) Mantra Oh you're all about the money Well money don't last Oh I thought you should be funny I had a good laugh Yeah ... funny I had a good laugh Yeah you know I live the Real life生活没有什么应该 If it goes up then it must come down Only one joy we gonna make it go round Yeah ... e gonna make it go round Yeah you know I live the Real life不是剧本上的对白 Catch me whippin' in my drop top跟我兄弟姐妹looking all dope hot Yeah we liv
81 4.呜OUUU ky Haters know they can't stop me Feelin so good是目 ... 射在任何地方走起来 you know we turn it up So go and get em up没有 ... 有人比我还Ouuu Don't step on my shoes超速度 we racin Burn ... 凡的名字我就知道了 you know I keep real在任何地方turn it up So go an ... 有人比我还Ouuu Don't step on my shoe
82 1.Stay 李玖哲-Will You Remember1.Stay卫视加油吧!河娜月光下的童话片尾曲八大悄悄话片头曲勇敢的女人片尾曲台视举重妖精金福珠片头片尾曲作词 Enik Lin作曲 Enik Lin、李玖哲 These years These seconds Stand ... nds Stand still When I'm with you With fear Defenseless We spill without a moment to lose Hold on tonight We'll take these changing steps Into the light Oh hold o ... ld on I'm not leaving without you If we all fall to
83 2.海底- Live Baby are you ready for me我是如此期盼Just Save ... ) ready for me我是如此期盼Just Save your breath and take it easy耳边有我呼吸的余感你的胸口热不热在呼唤著什么你的愿望多不多又期盼著什么 Hey girl I ... 呼唤著什么你的愿望多不多又期盼著什么 Hey girl I know you're ready for me让我给你一切baby就让我坠入海底放开你的心别再束缚自己伸出你的手迎接我的热情 Say that ... 你的心
84 1.Love You No More(& Dallas Waldo& Olga Chung)(IZZI Remix) inem-Love You No More1.Love You No More(& Dallas Waldo& Olga Chung)(IZZI Remix)作词 Vinem、Dallas、Waldo作曲 Vinem Yeah it's VINEM Dallas Waldo Olga. I ... 's VINEM Dallas Waldo Olga. I don't love you know more. Let's get it. Yeah yeah yeah.You cut me deep you cut me deep you cut me deep. You broke my heart you cut me deep. You took my heart and you crushed it. I'm still leaking I'm bleeding. ... m still lea
85 1.Earth vely danger y thank q you Thank q you love my black skin shoes I love your ball shoes too It's a double rainbow Fast d go take photo Super beautiful but one life only see one time ... ut one life only see one time you know? Earth vely danger ar I protect you la You protect me ma?(We protect each other) Earth vely danger ar But we have her ar Who is her? Who is her? Who is her? Her is the dou ... y rely rely rely rely thank q you Thank q you love my lef
86 5.Young Sinatra 敖犬-变5.Young Sinatra作词 Andreas Ohrn、Christoffer Lauridsen作曲 Andreas Ohrn、Christoffer Lauridsen I can't get ... stoffer Lauridsen I can't get you out of my mind And it's keeping me awake What's ... it's keeping me awake What's your sign hey what's your blood type Its gotta be positive baby I'm bleeding for ... ositive baby I'm bleeding for you I can't stop singing about you What are you doing where you at So pick up the
87 1.OKAY go但我一直在想念 You don't have to go far away再看不见 Okay I told myself That I'll be okay无所谓每天擦干眼泪 All night只剩下自己面对 I'm on my own On my own On my own就说服自己 ... ht now Man my vision blurry I know you're outta my zone girl Me captain You're in my ferry Now sailing all alone girl My life is blindfolded locked up in ... e is blindfolded locked up in your shadows Your life with me cropped out of the pho
88 2.Liar 'm a liar You teach me how to fly I don't know how to land I want higher You're a liar You teach me how to cry But I won't cry
89 1.羊(Sheep)- Chinese Ver. retend ok you don't know you don't know That's how the story goes oh no没人在意 now羊的脚印 wow就像是翻阅日历很快就遗忘掉羊的本性 I'll put it on ... 翻阅日历很快就遗忘掉羊的本性 I'll put it on you羊的个性 I'll put it on you Drop shake I make it hot baby Drop shake I ... make it hot baby Drop shake I know u like it how Drums bass it had a knock baby Uh ... s bass it had a knock baby Uh don't
90 5.老大(Boss)- Chinese Ver. nd Freaks You gotta trust me Nothing ever bust me Pretty girls wanna get with me Dudes wanna hush me Hey baby I got the rhythm new flow Got a ... rolling wanna be like me All you hear is rumble cause you can't be me I don't deal with hypes just me alone Oh ask me how I do it now I'm the boss The boss I make ... I'm the boss The boss I make you feel this vibe I'm the boss The boss I'm ... ibe I'm the boss The boss I'm your stereotype I'm the boss The boss
91 6.摇摆(Shake)- Chinese Ver. 面 What're you talking about这瞬间 Why you're not coming here my way Come here ... 我一起来进入这派对 You think I want this Woo没办法认定就是你没办法 Bass快要爆炸心跳加速快要爆炸别浪费时间 Shake that thing先来杯香槟对不对味如果你也想继续派对不管喝多少酒我从来不会醉 Do u wanna一起 party tonight ... 会醉 Do u wanna一起 party tonight Don't u wanna wanna party tonight Yeah g ... 抓住你的手 But
92 8.面罩(Mask)- Chinese Ver. 尽头抉择内心在怒吼 You know I'll be myself不兜圈兜什么圈做你自己掌握方向盘路还遥远不 ... 闭隐藏所有情绪 I don't have to show you Everything I've been through勿忘初心就算沼泽 ... 豫 believe you can do it Hey不要有所顾虑得到或者失去 Hey看破所有面具看 ... 闭隐藏所有情绪 I don't have to show you Everything I've been through勿忘初心就算沼泽 ... 豫 believe you can do it Hey
93 8.素食者 one night you could shave the doll. Shall we go out to make make make and play Wish ... make make make and play Wish you could shave the cover of her head. Noodle is needed to fill ... ead. Noodle is needed to fill your ass. Needle is needed to cure your back. No I won't show I won't show you the hole. No I won't show I won't show the row. No I'll go I'll go alone. No I'll meet it I'll meat it alone. Pillow pillow alon ... hit shit shit game. Shadow we don
94 1.Dope Man Dope Music ke me Man you know I make heaps of dope music Music music music I'm not a dope man But ... music I'm not a dope man But you know I make heaps of dope music Music music music Although I'm not a dope man I make heaps of dope music Music music music I'm not a ... music I'm not a dope man But you know I make heaps of dope music Music music music I'm not a dope man ... usic music I'm not a dope man You know that I write dope music I don't nee
95 1.We All Fall Down t But she don't know why I cry at nights She says sooner or later the sun's gonna shine So wipe the tears falling from ... o wipe the tears falling from your eyes Because we all fall down sometimes And we could use a helping hand And when there's no one by our side It's hard to see it ... ting old Handling life all on your own When you're hitting rock bottom thinking it'
96 1.水女孩(& Roxi)(Zani) ni) I don't wanna miss you I don't wanna miss you就算只在妳面前这感觉叫不知所措嗯 I ... 觉叫不知所措嗯 I don't wanna miss you I just wanna know you想再更了解一点包括早餐吃了什么 oh如水一般透明那是与身俱来的在我面前不须 ... 世界就妳最独一 I don't wanna miss you让人憧憬的水女孩请就让她自由自在全世界就我最懂妳 and I ... 最懂妳 and I don'
97 2.某时某刻- DACH Sunday Remix fall Are you Who's gonna catch me when I fall Areyou原谅我也会受伤会伪装会彷徨 No But I ... )you原谅我也会受伤会伪装会彷徨 No But I don't wanna let you down let you down让你失望 No谁能从来不受伤不伪装不彷徨 No I ... 装不彷徨 No I don't wanna let you down let you down让你失望 No他们说我是被上天眷顾那一个所以必须完美着每时每刻想诉说却发现已难开口坦白脆弱
98 4.Know My Style- Nagetive808 Remix featuring FrankiD Cee-Know My Style(Original Version)4.Know My Style- Nagetive808 Remix featuring FrankiD作词 Cee FrankiD作曲 Cee FrankiD Bounce wit me now let's get it crunk让你接着浪不用去抵抗 Ne ... it crunk让你接着浪不用去抵抗 Never let you down Bounce wit me now and we run this town炸弹多少磅在你身体晃 Never let ... this town炸弹多少磅在你身体晃 Never let you down当我开口嘴里爆出新的花样把你们带的墨镜都擦亮
99 1.Life Is The Game 参与推开竞技的大门 You gotta know bro me and you just ain't the same put my name in your mouth but we ain't even in the same frame Sit back enjoy the game forget the pain Peace& love ... e forget the pain Peace& love don't forget the aim one day we'll all make it rain one day we'll all make it rain one day I believe that ... t rain one day I believe that you know that快来加入电子竞技只有靠实力才能拿走这胜利肩上扛着责
100 1.Bruce Lee(feat. SIMON MARCUS& MONEYEZ) ap起来 Hook you suck you eat下一次喊你吃玻璃怎么处置你这个屋子里主角不是你I'm bruce lee I'm bruce lee不是你无视你 Look at me ... 'm bruce lee不是你无视你 Look at me know who is the winer enemy是我的婴儿我只挂满金牌儿 ... 不到(到) hit your face like bow(bow) make noise like ... ap起来 Hook you suck you eat下一次喊你吃玻璃怎么处置你这个屋子里主角不是你I'm bruce ... 觉lonely I d

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】