魔镜歌词网

关于 you + can + still + rock + in + america 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 10.American Pie 热情)10.American Pie作词 Don Mclean作曲 Don Mclean A long long time ago I ... Mclean A long long time ago I can still remember How that music used to make me smile And I knew if I had my chance That I could make those people dance And maybe the ... ey'd be happy for a while Did you write the book of love And do you have faith in God above If the Bible tells you so? Now do you believe in rock and roll? And Can music
2 11.American Pie 音乐会11.American Pie作词 Don Mclean作曲 Don Mclean A long long time ago I ... Mclean A long long time ago I can still remember. How that music used to make me smile And I knew that if I had my chance. I could make those people dance And maybe t ... y'd be happy for a while. Did you write the book of love And do you have faith in God above. If the Bible tells you so Now do you believe in rock'n roil. And can music
3 10.American Pie 音乐会10.American Pie作词 Don Mclean作曲 Don Mclean A long long time ago I ... Mclean A long long time ago I can still remember How that music used to make me smile And I knew if I had my chance That I could make those people dance And maybe the ... couldn't take one more step I can't remember if I cried When I read about his widowed bride But someth ... t his widowed bride But something touched me deep inside The day the music died So...*Bye
4 13.American Pie(张柏芝&陈晓东) 音乐会13.American Pie(张柏芝&陈晓东)作词 Don McLean作曲 Don McLean主唱张柏芝陈晓东张 A long long time ago I ... 柏芝陈晓东张 A long long time ago I can still remember. How that music used to m ... ile.陈 Did you write the book of love And do you have faith in God above. If the Bible tells you so Now do you believe in rock'n roll. And can music save your mortal soul And can you(
5 18.Goodbye Philadelphia- Peter Cincotti(再见费城-彼得辛可提) a- Peter Cincotti(再见费城-彼得辛可提)Just like Philadelphia Freedom means a lot to me ... hia Freedom means a lot to me In between the place I've been And where I'm go ... ace I've been And where I'm goin' I can see America Tryin' not to show her age Even though the inds of change Keep on blowin' And I would lay your body down and rock your tears away But it's much too late for now to be like yesterday And the time

6 10.America 尤物210.America Artist Lou Reed Oh say can you see by the dawn's early light What so proudly we hailed at the twilight's last gleam ... d at the twilight's last gleaming Whose broad stripes and bright stars through the perilous fight O'er the ramparts we watched were so gallantly stream ... tched were so gallantly streaming America America America America America America And the rockets' red glare the bombs burst(
7 5.American Pie 电影金曲5.American Pie Lyrics Don Mclean Music Don Mclean Artist唐麦克林 A long long time ago I ... st唐麦克林 A long long time ago I can still remember How that music used to make me smile And I knew that if I had my chance I could make those people dance And maybe the ... ey'd be happy for a while Did you write the book of love And do you have faith in God above If the Bible tells you so Now do you believe in rock(!
8 4.American Pie xt Best Thing4.American Pie Lyrics Don Mclean Music Don Mclean Artist Madonna A long long time ago I ... adonna A long long time ago I can still remember How that music used to make me smile And I knew if I had my chance That I could make those people dance And maybe the ... couldn't take one more step I can't remember if I cried When I read about his widowed bride But someth ... t his widowed bride But something touched me deep inside The day
9 1.American Pie 年鉴091.American Pie电影[七月四日诞生]插曲 Lyrics Don Mclean Music Don Mclean Artist Don Mclean A long long time ago I ... Mclean A long long time ago I can still remember How that music used to make me smile And I knew if I had my chance That I could make those people dance And maybe the ... couldn't take one more step I can't remember if I cried When I read about his widowed bride But someth ... t his widowed bride But something touched me de
10 11.America Pie 节奏]11.America Pie Vocal Don Mclean A long long time ago I ... Mclean A long long time ago I can still remember How that music used to make me smile And I knew if I had my chance That I could make those people dance And maybe the ... couldn't take one more step I can't remember if I cried When I read about his widowed bride Someth ... about his widowed bride Something touched me deep inside The day the music died so* Byebye Miss ... he music died
11 3.The Return this hungriness Sinatra Big Pepe Satisfy Oh you got the studio shoutout Satisfy You feelin' good about yourself right now huh? Satisfy this huniness(6ix) Hold up let me get up in it now Bitch I'm here to win it now L-O-G-I-C I'm feeling free I'm finna bring it now If you know the words take a step back and ing it now Never thought I'd have to but I keep the w ... t I'd have to but I keep the windows tin
12 7.ROCKABYE BABY(feat. ScHoolboy Q) DA$$7.ROCKABYE BABY(feat. ScHoolboy Q)作词 ScHoolboy Q&Joey Bada$$作曲 ScHoolboy Q&Joey Bada$$ Yeah yeah I said niggas pop shit all the ti ... p'cause they know I'm never lyin' Lookin' between the lines Feel like Ali in his prime As-Salaam-Alaikum alaikum salaam Peace to my Slimes and peace to my Crips Neighborhood police and they always on the sh ... s Who else if just not us? If you'bout this revolution please stand up We a ... evolution please
13 1.The Heart Part4 ruth'bout you Don't tell a lie on me I won't tell the truth'bout ... e I won't tell the truth'bout you Thirty millions later my future favors The legendary status of a hip-hop rhyme savior Travel'round the atlas ... savior Travel'round the atlas in this spaceship Candy-coated my day shift's Been devoted to fuck ... y shift's Been devoted to fuckin' up bundles of paper Pi equals three-fourteen The devil's pie is big enough to justify the whole th ... enough to jus
14 7.Big On Big on big If you havin' paper and I'm havin' paper How you gon' big on big? If you havin' neighbors and I'm havin' acres How you gon' big on big? If I got the Draco and ... n big? If I got the Draco and you got the Sig How you gon' big on big? If I'm choppin' that gas you choppin' that mid How you gon' big on big? If I pull out a dubyou pull out a ten How you gon' big on big? If your bitch is a f
15 5.Lone Star k I'm walking under the Lone Star Along the rocks and the shiny black water At the end of a pier a woman is alone hands folded pray ... man is alone hands folded praying I left her alone I didn't feel comfortable stay ... I didn't feel comfortable staying Inside of all of us this pain we pity ourselves Boo fuckin' hoo Well guess what you fucking asshole? It ain't all about you There are people in this world who have d
16 1.Out of Control Control (Single)1.Out of Control制作 Travis Barker[Verse1] My trucks so clean ... er[Verse1] My trucks so clean you can lick the white walls and drink the gasoline My pockets so deep I can eat McDonalds5 days a week I got so much soul the devil is jealous wanna be down with the k ... alous wanna be down with the king I'm off the ground I float like a jet of propellers a Vietnam mach ... t of propellers a Vietnam machine Speaking o
17 3.America(feat. Apathy) stra-To Thine Own Self Be True3.America(feat. Apathy)[Intro Noam Chomsky] Inequality is really unprecedented Talking about the American dream It's all collapsed There was an expectation that th ... ere was an expectation that things were gonna get better There isn't today[Verse1: Sla ... There isn't today[Verse1: Slaine] Half-grinned dotty eyes shadow by his hat brims Stocks press red l ... s hat brims Stocks press red line sh
18 8.A Bigger Picture Called Free mon-Black America Again8.A Bigger Picture Called Free feat. Bilal& Syd tha Kyd[Verse1:Common] Liv ... Syd tha Kyd[Verse1:Common] Living in a glass bubble the fast hustle The masked struggle that I'm ... The masked struggle that I'm in the same one that you in I knew inside when I was outside on the south side Had to take it a step further the way that Ralph tried Oh that's my stepfather He stress ... ture I forgot to pose Used to rock
19 12.Whoodeeni feat.2 Chainz[Intro] Your music means everything to you[Verse1: Posdnous] Bullet bring the gun why pull it? Shoot words to see who's full of it We from the same place land of the game face Plug signs on the jackets ... e It's illegal How those kids can come from out of the slums and live so regal Lose it all on a prayer to the ego Before the loss we earn for the cause Toast to t ... liver won't endorse Currently in time and my enzymes Are in(!
20 8.Don't Shoot ed my cousin why they pulled him over He gave me a look as if he didn't know I had my basketball and my now and laters A ... etball and my now and laters Ain't get along with my neighbors I was a rough kid Hear ... ighbors I was a rough kid Hearing sirens through my window Them blue and red lights kept me up at night I couldn't get enough of life I seen this kid get arrested ... I seen this kid get arrested in the park He was screaming he ain't do it

21 2.VRY BLK police going to... yeah they're going to hello operator emergency hotline If I say that I can't breathe will I become a chalk line Line up to see the movie line up to see the act The officer's are schem ... he act The officer's are scheming to cover up their Cover up their...ask me no more questions tell me no more lies ... uestions tell me no more lies Your serving and protecting is stealing babies lives[Chorus:Jamila Wo
22 5.Live This Long flies by In the blink of an eye When you get paid for havin' too much fun Kickin' out the floodlights Livin' the night life Like tomorrow ain't never gonna come Wouldn't change much of noth ... e Wouldn't change much of nothin' About this road we've been runnin' For wild times wild women and a song But we would've taken much better care of ourselves If we'd've known we was gonna live this ... hiskey goes down Like cold spring water Ov
23 4.Gang Bang Anyway feat.Jay Rock& ScHoolboy Q制作 Bongo the Drum GAHD[Verse1:ScHoolboy Q] Um yeaH palms sweat ... Hoolboy Q] Um yeaH palms sweating guess it's time for tHe murder My nigga my nerve I swerve left ... nigga my nerve I swerve left you dead on tHe curb Tell His family get tHem black clotHes Any witness gets a9 cold could do tHis witH a bl ... 9 cold could do tHis witH a blindfold I'm tHat player on tHe corner loing dry wHen it rains Pimp a dollar out a pussy I
24 11.No Smoking in the House Wax-Livin Foul11.No Smoking in the House[Intro] No smoking in the house There's no smoking in the house So would you please put it out[Verse] I'm the animal nobody knows about like a lemur That might wild the fuck out and kick ... ht wild the fuck out and kick you in the femur Your girl said she a dreamer I told her the closest she gon' get to that ... closest she gon' get to that rock'n' roll fame is this
25 9.2000 Seasons Kweli-Train Of Thought Lost Lyrics, Rare Releases & Beautiful B-Sides, Vol. 19.2000 Seasons Talib Kweli Yeah Hi Tek... Whom do we asp ... on peoples death Who's entertainment shall we sing our agony of our hopes That the destroyers aspir ... opes That the destroyers aspiring to extinguish us will suddenly suffer remorse at the sight of their own fantastic success? The last imbecile to dream that dream is dead H ... alib Kweli-1 Im not a human being (
26 9.B.E.T. Cypher those acting like hoes Zany imposed weed in my clothes cubics is gold Your wig'll get told put the realest niggas Niggas product of cap pillers gangbangers and dealers Streets keep watch ... and dealers Streets keep watching aye click boom the ghetto bird get shot down Straight to the top now they want a third strike on my background But nah homie put ... en I slide on'em Put the cash in the safe and here's a extra slug'fore I shake ... e's a extra slug'fore I sh
27 1.Wish Upon a Star Pries-American Fairytale (Mixtape)1.Wish Upon a Star I've been wish ... Upon a Star I've been wishing on a star'Cause a nigga needed all With the hoes with the clothes with a brand new car Fuck that I just wanna see all my niggas ... my niggas ball I've been wishing on a star'Cause a nigga needed all It's not enough it's not enough With the hoes with the clothes with a brand new car Fuck that ... For my niggas on the block Tryina make it out there Tryin(
28 3.Yeezus Piece Pries-American Fairytale (Mixtape)3.Yeezus Piece Tell that bitch sit down I'm the man now man now Used to drive for a sun up the s ... sounds Bang bang what say do you claim nigga? Only way out the hood is if ... ? Only way out the hood is if you pull triggers My hood dreams got groupies and gold diggers We're the paw paws of the true killers How much coke till they say ... s How much coke till they say you dope? How much weed till my dreams float? How much .
29 1.Bang paper I ain't getting raked though All about this payroll ing me is the label Hopping out a fly shit we ain't carrying what they do Here I'm full of bitches here I'm both glistens She wanna orally ... oth glistens She wanna orally inherit little niggas I'm in a lair in the air with your missus It's the trice game you know we about to bang[Hook] Og up in this motherfucker hah Obie up in the motherfucker hah We got th
30 3.The Great American Novel Toast-Rolling Up The Hill3.The Great American Novel As the sunday sun sets down on Rh ... the sunday sun sets down on Rhino Nevada I'm not really a gambling man but I'm quite partial to a flutter and if ... e partial to a flutter and if you're playing BlackJack they'll let you drink for free and that sounds like a pretty good deal to me... so I pull up to a table and I s ... o I pull up to a table and I sing my first line I ge
31 4.Celebrity Reduction Prayer 作 Oddisee[Intro] La-la-la-la-la I know I invited you I still want you to leave now This is a whole long thing just telling you to leave my mind leave[Verse1: Open Mike Eagle] I woke up down ... en Mike Eagle] I woke up down in this dungeon I've made mistakes in my judgements I've built you up in my head this is my prayer for your reduction You're not my aunt uncle or cousin Not your nephew o
32 4.Filthy Animals feat.Jamii Bass shit Step in our home and you know that's where GUSTO lives Talk s ... … NAH SON you better shut yo lips Everyone around the town say don't trust those kids Rapswell: I'm an amalgam of shit ... swell: I'm an amalgam of shit you hear on ODB's album Along with tough talk and Maltese Falcon Word is bond I'm about to steal my own grammy kid Take advantage on ... years we probably global Tossing rocks at the popo before we hop in the Volvo And then it's
33 12.Box Chevy V orse made in the A of course That's A for Alabama I'll be damned if I say Georgia Tennessee ... ed if I say Georgia Tennessee in this bitch I got some Hennessy that's paid for Give me the big bottle fuck it if I break it I'll pay for it My ladies lay ... I'll pay for it My ladies laying in the Chevrolet and I say'Lord Thank you for giving me this baby girl on a suede horse' Yeah this a ... on a suede horse' Yeah this ain't no gay Ford I'm pushin(!
34 5.The Celluloid Road t-A Spark In The Aether5.The Celluloid Road i) The ... The Celluloid Road i) The American Watchworld I go there nearly every night I f ... o there nearly every night I find the accents so familiar... If I heard one here ... miliar... If I heard one here in town I'd spin myself around To see who was talking like they were on TV From America! Steam rises from pavements in this strange world Of fire escapes and trash ... rld Of fire es
35 2.I'm Bout It a while since you heard it like this The boy can't miss Rolex on the wrist Bezel on wrist'bout time the real returned we ... out time the real returned we still exist Now you wear those return it when you was at risk Tight jeans for boys wasn't popular Unless ... or boys wasn't popular Unless you was in the boy's man stop it bruh Too much fashion raps say ... bruh Too much fashion raps sayin' this and that No clothes in facts everyb
36 9.No More Control featuring MNDR rol featuring MNDR[Verse1:Murs]Jogging through the junkyard kicking the can Never would I think I had the world in my hand17 times circumnavigate the globe A traveler's tradition my religion is the road Broke the mold explored all the options T ... curate the cash so I clocked in On the job no training wheels Told my mama I'mma make it cause I say I will Til the wheels fall off Yes yes y'all'till the beat it don't stop Between a ... be
37 20.Truman ruman[Intro] Hey man... man Hey... hey[Verse1] I guess y'all on board ... erse1] I guess y'all on board Young Man couldn't leave that shore Had the life they made for him'til he seeked out more Boat ... m'til he seeked out more Boat rock couldn't see that storm Held it up dawg He know he close It's too late to jump ship(Hey)[Hook] Aw damn! Aw damn! ... (Hey)[Hook] Aw damn! Aw damn! You that motherfucker shit I know This here became a trip Cabo Up ... is here beca
38 1.Lay Up(feat. Wordsplayed) Andy Mineo-Lay Up (Single)1.Lay Up(feat. Wordsplayed)
ina& Tyshane[Intro Andy Mineo& Marv Albert(Wordsplayed)] What time is it? Gametime Marv Albert:1.3 seconds left ... Marv Albert:1.3 seconds left in regulation and right now you're not thinkin' jump shot all you need is a layup Mineo: That's right Marv nothin' fancy Marv Albert: No cosmetics Mineo: They've got a chance to win it here t
39 2.Blood Your Old Droog-Kinison EP2.Blood Name of the sonYou ready up there? Name of the song is. Blood x3 ... Name of the song is. Blood x3 You're just a parasite sucking. Blood Blood Stop My bread and you gon shed Blood Have you in the hospital needing Blood On the streets on the snow you'll see Blood Nah I ain't a crip or a Blood But through the years we dropped tears sweat ... e years we dropped tears sweatin' Blood
40 9.Auction feat. Lil Kim Styles P& King Los tyles P& King Los[Verse1:Puff Daddy](Lil Kim) God is all I fear money mach ... ) God is all I fear money machine is all I hear Where are you? Tearing up the mall I buy the mall out there It's the bomb no fall out gear No shelter Helta Skelta Bubble like alka seltzer Look at me ... like alka seltzer Look at me king I'll melt ya Bars and cars give them the scrunchy face Violate then f ... e scrunchy face Violate then find out how your lung taste Got
41 1.Irresistible(feat. Migos)[Remix] Boy-Make America Psycho Again1.Irresistible(feat. Migos)[Remix][Verse1:Patrick Stump] Com ... [Verse1:Patrick Stump] Coming in unannounced drag my nails on the tile I just follow ... ils on the tile I just follow your scent you can just follow my smile All of your flaws are aligned with this mood ofine Cutting me to the bone nothing left to leave behind You ought to keep me concealed just like I was a we
42 3.Hold On Here It Go It Go[Intro] Alright now Be my one two Uh and it go[Hook] All rough and rugged when ... ok] All rough and rugged when you dressing for mass And my attitude is fuck it cause motherfuckers love it Fuck It! Cause motherfuckers love it x2 I got a- chip on my shou ... the size of a golden nuggets in Vegas And fuck being famous I came to get the buzz I came to get the buzz I came to get the buzz Hold on here it go x8[Verse1] Never had a lot and ... 8[Verse1] Never
43 5.I'm Obama Michelle can we go bomb dropping? What what what what Ah Obama Obama Obama Obama! I'm gonna smoke some crack Only got20 ... a smoke some crack Only got20 Rocks in my pocket Ah I'm Obama run tell yo mama Bitch I want sum corn dogs I walk ... h I want sum corn dogs I walk into congress like'What up with y'all this ruckus!' I'm the lead speaker of the big black caucus I'm here to give back to all my cra ... d-ass honky' I'm a little fucking lazy I get high wi
44 13.Big Boys Neighborhood(Freestyle) Parasites in my stomach keep me with a good feeling y'all Gotta see how I'm chillin' once I park this luxury car Hopping out feeling big as Mutombo20 on pump six dirty Marcellus called me Dumbo20 years ago ... s called me Dumbo20 years ago can't forget Now I can lend all my ear into how to stack these residuals Tenfold the liberal concept of what men'll do20 on6 he didn't hear me ... ll do20 on6 he didn't hear me Indigenous African o
45 16.Mortal Man words be your earth and moon you consume every message As I lead this army make room for mistakes and depression And with that be ... nd depression And with that being said my nigga let me ask this question:[Bridge1] When shit hit the fan is ... ge1] When shit hit the fan is you still a fan? When shit hit the fan(one two one two) When shit hit the fan is ... two) When shit hit the fan is you still a fan? When shit hit the fan is you still

46 1.Money Trees Deuce Jay Rock-Money Trees Deuce (Single)1.Money Trees Deuce监制 Flippa&JProof[Hook] I told my niggas if ... oof[Hook] I told my niggas if you hold me back From pursuin' ain't no comin' back We gon' catch these Gs now watch me do just that Make these monies easy and watched'em grew ... nies easy and watched'em grew in fact I told my niggas if you hold me back From pursuin' ain't no comin' back Pick your poison tell me
47 10.Money Trees Deuce(feat. Lance Skiiiwalker) Jay Rock-9005910.Money Trees Deuce(feat. Lance Skiiiwalker)[Hook] I told my niggas if ... br>[Hook] I told my niggas if you hold me back From pursuin' ain't no comin' back We gon' catch these Gs now watch me do just that Make these monies easy and watched'em grew ... nies easy and watched'em grew in fact I told my niggas if you hold me back From pursuin' ain't no comin' back Pick your poison tell me what you do wi
48 3.Can I Feel This Way t-The Growing Process3.Can I Feel This Way Man this is god's poetry vibe and roll with me ... poetry vibe and roll with me rocking all on this beat I used to complain about not having shoes until I seen a man with no feet Now I feel rich Money don't make me who I am I never looked down on someone that need a li ... on someone that need a lift Kindness is a gift Kinda can smell success I'm just I'm just trying to get a whiff
49 6.Underwater ggas sticking with the illest shit got more sticks than a cab ... hit got more sticks than a cabin Wet em up like Squarepants'till niggas start crabb ... epants'till niggas start crabbin' Rundown gun down like Birdman they clapp ... n down like Birdman they clapping BRRRTT! What happened to that boy? Niggas yapp ... pened to that boy? Niggas yapping then they pull a strap to that boy Paramedics come stress ... hat boy Paramedics come stressing cause a nigga g
50 1.Industry People ions1.Industry People[Verse1- Bon Voyage] God be with me I'm at odds with the cards the they dealt with me They tried toss me from me ... deem Holy spirit I am blessed you can't defeat What is written in the stars Beau Monde the team Fuck Ya'll S ... au Monde the team Fuck Ya'll Single parent home middle class hood dreams Say they rid ... class hood dreams Say they riding with you that ain't always what it seems100 Wingarden that's
51 11.Pon Tour eign-Dear America (Mixtape)11.Pon Tour制作 OVOnoel[Verse1:P Reign] ... br>制作 OVOnoel[Verse1:P Reign] You are cordially invited hope you love it She ain't fuckin with a nigga on a budget Babel said to make ... n a budget Babel said to make you gotta trust it All the killers with me We're happy to be here but them other shit is real Shit is real where I'm from Hundred ha ... aters got a hundred shots sitting in the drum Shit is
52 15.Where You Been eign-Dear America (Mixtape)15.Where You Been[Verse1] Uh hottest women on speed dial ... h hottest women on speed dial Young killas on redial Came from my lawyer's son's bah mitzvah ... my lawyer's son's bah mitzvah In other words we don't see trial Young Reign from the streets now It's my turn to eat now It's time I turn up the heat now ... s time I turn up the heat now In the studio giving beats beat downs All my young boys drink
53 2.We In This Bitch d2.We In This Bitch We got money in our pocket and whatever you're sipping on Red-bottom limping around this bitch What the fuck you tripping on? Twenty goons they in this bitch you better check your tone And they gon put you back in place if you do something wrong We in this bitch yeah we in this bitch We got a section full of girls and they barely speak any English Let's toast it up to that
54 4.Homecoming– Lonely The Brave reen Days American Idiot4.Homecoming– Lonely The Brave My heart is beat ... The Brave My heart is beating from me I am standing all alone Please call me only If you are coming home Waste another year flies by Waste a night or two Cause ... by Waste a night or two Cause you taught me how to live In the streets of shame Where you've lost your dreams in the rain There's no sign of hope The stems and seeds of the
55 2.What Do You Do(feat. Sir Michael Rocks) 2.What Do You Do(feat. Sir Michael Rocks)[Intro] This tambourine Shake her[Verse1:Sir Michael Rocks] Man I think I'm Eric Andre Man I think I'm Louis C-K Man I think so therefore I am Man It's8 A.M Man My m ... re I am Man It's8 A.M Man My mind is an emporium of cute naked hoes My brother one of the only ones I ... rother one of the only ones I can confide in It ain't no water in the pool go ahead and dive in(
56 10.Ave Maria Yea and I can't feel my legs I'm a paraplegic Lord I want a fair one with my demons Cam Myers became married toJesus Born dead they had to dig ... me to pieces I'm a diagnosed insomniac An astronaut who blasted off into the stars galactic On top of Saturn fox-trott ... tic On top of Saturn fox-trotting with Velociraptors The dino-aliens invaded Earth so they could feed on hypochondriacs Prepar ... feed on hypochondriacs Preparing for the rapture close
57 21.What Do You Do 1.What Do You Do feat. Sir Michael Rocks[Intro] This tambourine Shake her[Verse1: Sir Michael Rocks] Man I think I'm Eric Andre Man I think I'm Louis C-K Man I think so therefore I am Man It's8 A.M Man My m ... re I am Man It's8 A.M Man My mind is an emporium of cute naked hoes My brother one of the only ones I ... rother one of the only ones I can confide in It ain't no water in the pool go ahead and dive in(
58 9.The Dark(Trinity) .And Then You Shoot Your Cousin9.The Dark(Trinity) feat. Dice Raw& Greg Porn[Verse1:Black Thought] Mounta ... n[Verse1:Black Thought] Mountain high and valley low and river winding to the beat I have traveled chasing demons screaming all I find I keep If you don't pay like you lay alright okay that's fine with me I'ma just spray my heat and say my piece and lay ... heat and say my piece and lay you down
59 12.7 Deadly Sins ody's Smiling12.7 Deadly Sins[Sample] Gluttony baby Is I needs what I see Gluttony baby Is us aside to seat two[ ... baby Is us aside to seat two[Intro] It's knocking Man they gon they gon man they gon knock this one Ride out to this[Verse1] It sit deep ... t to this[Verse1] It sit deep in my chest so let me express Grew up on868 oh y'all don't need the address It was'round CVS we were so devious The city never sleep ... e city never sleeps it be needi
60 6.The Dogs of War od制作 Pete Rock[Intro Ghostface Killah(movie sample)]Just keep away(just keep away Go on it's not ... just keep away Go on it's not your fight!) It's not yours nigga fall back I'm about to blow someth ... back I'm about to blow something out here Straight up yeah this is a family th ... ht up yeah this is a family thing We gon' handle our business and shit These muthafuckas know not to come around here like that This is real shit real talk Four dif
61 3.Money in the Ghetto r>3.Money in the Ghetto In the ghetto you think life is hard Food stamps and to' up cars Wall to wall dirty orange carpet Sitt ... wall dirty orange carpet Sittin in a bucket hopin you can start it And ride around to the liquor store ... de around to the liquor store Can't get a job get drunk some more You betta stop trippin on dem stereotypes Cause in the ghetto there's a good life We ain't starvin
62 1.Ruckus In B Minor >1.Ruckus In B Minor[Intro Ol' Dirty Bastard] It's the ODB kid once aga ... ard] It's the ODB kid once again coming through your area. And I'm going to tell you one time you gon' love this[Verse1:Inspectah Deck] I had to get the money said it wasn't a choice Die Hard's on the bars80's love ... e Hard's on the bars80's love in the voice Morphine flow numbing your joints Bomb a nigga like he number81 fr
63 1.Feel It ys I'm saving her life and yours. Her presence makes us all vulnerable. And once ... s us all vulnerable. And once you learn that inconvenient fact under fire.(Master chief?) Seek life elsewhere.(Suck my...) If ... ife elsewhere.(Suck my...) If you feel it yeah if you feel it feel it If you feel it yeah I skip on water I skate on ice So if hell froze over then I'd ... o if hell froze over then I'd still be nice You gotta vice for gambl
64 4.Drama oliday I sing your blues Bet your life against me and I swear to God you'll lose it Muthafuck the cops we still singin' for St. Louis Super easy flow shit I could do it while I'm snooz ... I could do it while I'm snoozin' Trippin' off the dope again like Pookie out of rehab Talkin' money you ain't got steady makin' me laugh Call it funny paper like a Sunday prais ... unny paper like a Sunday praisin
65 9.This Is15 Bars I May Be Wrong I Gotta See Feat. Mac Miller Under The Influence 29.This Is15 Bars I May Be Wrong I Gotta See Feat. Mac Miller[Verse1:Mac Miller] Yeah well It's the cynical com ... Yeah well It's the cynical comin' to your digital mind I put my dick inside some kitten when I finish a rhyme Need another whip it's my ambition to ride I'm dr ... t's my ambition to ride I'm drinkin' liquor and rackin' up DWI's It's the the uncomparable who do ... s the the uncomparable who do y
66 10.Brainless Eminem-The Marshall Mathers LP210.Brainless Eminem has a full line of chainsaws Eminem Eminem Eminem Eminem Marshall Mathers Eminem the rapper Eminem Who can say for sure? Perhaps a frontal lobotomy would be the answer If science ... ould be the answer If science can operate on this distorted brain and put it to good use Society will reap a great benefit I walk around like a space cadet place ... ound
67 10.Brainless Eminem-The Marshall Mathers LP2(Deluxe)10.Bra ... Mathers LP2(Deluxe)10.Brainless Eminem has a full line of chainsaws Eminem Eminem Eminem Eminem Marshall Mathers Eminem the rapper Eminem Who can say for sure? Perhaps a frontal lobotomy would be the answer If science ... ould be the answer If science can operate on this distorted brain and put it to good use Society will reap a great benefit I walk
68 6.All-American Middle Class White Boy 6.All-American Middle Class White Boy We wasn't rich but we wasn't poor Lived on a cul-de-sac'til my parents divorced I drove a hand-m ... d to drive ten miles just to sink it in the mud Come on come on Come on come On I went to private school for a couple of years And I lovedJesus but I ... years And I lovedJesus but I still drank beer I played high school football but I didn't start Coach said I was slow but I hit real hard Hey hey what ... I hit real hard
69 23.Let's Go- Featuring Redman Method Man Erick Sermon Go- Featuring Redman Method Man Erick Sermon[Redman] I am hip-hop look through the lens My fitted cap got the gold sticker on the brim I l ... G Money on the stem I started in'92 back in the2G4 docks withJamal How High: The Movie Got new money got new clothes Got with Superbad I'mma get that fo sho Fo sho I'mma get ... me knowledge fuck study hall You could say I got my PhD in the car A hood nigga drink out peanut butter jars Red and Meth rockin
70 7.On Everything Meek Mill-American Dreamin’7.On Everything See I'm an A1 type of guy I crush A1 hoes(true) ... of guy I crush A1 hoes(true) Rock A1 clothes(true) Drive A1 whips(true) And ... rue) Drive A1 whips(true) And still pour A1 sauce on my shit I come from the bottom Crush ... t I come from the bottom Crushing all these hoes rocking all this ice Selling all these O's nigga I done did that twice So I'm just rid ... did that twice So I'm j
71 10.Bugati(Remix) Meek Mill-American Dreamin’10.Bugati(Remix)[Intro DJ Khaled] Remix motherfucker Ace Hood This the remix[Bridge: Future] I come look ... ix[Bridge: Future] I come looking for you with Haitians I stay smoking on goodJamaican I fuck bitches from different races You get money they started hating(Turn Up!)[Hook: Future] I woke up in a new Bugatti(remix) I woke up in a new Bugatti(remix) I woke up in a new Bugatti(remix
72 14.Super Fckin Cool Meek Mill-American Dreamin’14.Super Fckin Cool Man I'm so super fucking cool New Louie belt with the new Louie shoes I only get one wear ride em these niggas huff ... wear ride em these niggas huffin and puffin man let's air round em. Yeah you know how I beat fly G something to smoke shit girl for the you and me she something to poke..about me and my city boy I'm someth ... me and my city boy I'm something to know y
73 3.Super Fuckin Cool Meek Mill American Dreamin (Mixtape)3.Super Fuckin Cool Man I'm so super fucking cool New Louie belt with the new Louie shoes I only get one wear ride em these niggas huff ... wear ride em these niggas huffin and puffin man let's air round em. Yeah you know how I beat fly G something to smoke shit girl for the you and me she something to poke..about me and my city boy I'm someth ... me and my city boy I'm something to kn
74 9.On Everything Meek Mill American Dreamin (Mixtape)9.On Everything See I'm an A1 type of guy I crush A1 hoes(true) ... of guy I crush A1 hoes(true) Rock A1 clothes(true) Drive A1 whips(true) And ... rue) Drive A1 whips(true) And still pour A1 sauce on my shit I come from the bottom Crush ... t I come from the bottom Crushing all these hoes rocking all this ice Selling all these O's nigga I done did that twice So I'm just rid ... did that twice S
75 17.14 Bricks nd I'm trying not to front my man He a shooter not a hustler but he don't understand Got a nice th ... don't understand Got a nice thing going now I'ma do all the talkingJust hold me down Spoil like I was the only child Flooded the whole watch and made the Rollie loud It's over just met with Mexi ... d It's over just met with Mexicans I don't do rovers since they Americans They questioning homicide but no weather this Suit an ... Suit and… in
76 10.American Sickos ime10.American Sickos VERSE1:NECRO Concentrate on detailed Portrayals of entrails impaled with nails If all else fails elim ... h nails If all else fails eliminate you Blot you out extinguish got you now Hard like calluses on Mingus's fingers Dialysis life support paralysis Bing a knife to court attack the judge Never back down or budge I'll crack ... back down or budge I'll crack your skull You fag you pack the fu
77 1.Bang ce-Bang (Single)1.Bang No worries about the paper I a ... No worries about the paper I ain't getting raked though All about this payroll ing me is the label Hopping out a fly shit we ain't carrying what they do Here I'm full of bitches here I'm both glistens She wanna orally ... oth glistens She wanna orally inherit little niggas I'm in a lair in the air with your missus It's the trice game you know we about to ban
78 4.Traction n] We rollin' back to back Different color Cadillain' Pray the Lord they don't put me in the paddy wagon If they do it be a long trip Boss shit Boldy hold the four fifth Pull it leave his body where the Pistons play ... s body where the Pistons play Rock a mask like Richard Hamilton And hit theJ But ... ard Hamilton And hit theJ But in Queens they call me Mookie Boobie put the tookie where she poopy If ... the tookie where she poopy If you see me then salu
79 12.Blue Magic der-Black American Gangster12.Blue Magic[Verse1] Yeah so what if ... c[Verse1] Yeah so what if you flip a couple words? I could triple that ... le words? I could triple that in birds Open your mind you see the circus in the sky I'm Ringling Brothers Barnum& Bailey with the pies No matter how ... y with the pies No matter how you slice it I'm your motherfuckin guyJust like a b-boy with360 waves Do the same wit
80 14.Blue Magic Revisited der-Black American Gangster14.Blue Magic Revisited[Verse1] Yeah so what if ... d[Verse1] Yeah so what if you flip a couple words? I could triple that ... le words? I could triple that in birds Open your mind you see the circus in the sky I'm Ringling Brothers Barnum& Bailey with the pies No matter how ... y with the pies No matter how you slice it I'm your motherfuckin guyJust like a b-boy with360 waves Do th
81 15.End of The Road(feat.JimJones Bun B) [T.I. talking]JimJones what it is homie Killa Cam Freekz ZeekyJuelz whats happ'n ... Freekz ZeekyJuelz whats happ'nin Hey'a aye... yea yea yea'a aye T.I.P. nigga y'a y yeeah. Aye a aye I'm up ... y'a y yeeah. Aye a aye I'm up in Harlem to put it down wit my muthafucin folks Dipset bitch. A town to muthafuin NY nigga you already know what it is. Bankhead C-rod Grand Hustle Diplomats ... C-rod Grand Hustle Diplomats you dont like it kill yaself nigga.
82 11.Generation Away d be chilling listening to Dylan holding up a peace sign. And if I was a prison I wanna be FolsomJohnny Cash be ... wanna be FolsomJohnny Cash be rocking that black Singing to the stripes and kicking out all the lights. Hey what can I say? I hope they'd talk about us that way There a ... talk about us that way There ain't no place I'd rather be Than right here mak ... rather be Than right here making history. Hey what can
83 12.West Side Story(medley) When you're a jet You're a jet all the way From your first cigarette To your last dyin' day. When you're a jet If the spit hits the fan You got brothers around You're a family man! You're never alone You're never disconnected! You're home with your own: When company's expected You're a jet Youre a jet You're the swingin'est kind of cat Youre a jet Could it be? Yes it could. Som
84 10.Diamonds& Whips Whips(Intro) Uh yea sir I know I'm here really number one See I had to go Take a journey ... ee I had to go Take a journey into our lives man It's what we do What we did on a daily basis Real niggas talk ... a daily basis Real niggas talkin And I only hear it Remember here to bust ... hear it Remember here to bust America This is what we overcame what we overcome baby It's on the street a ... come baby It's on the street ain't gotta be seen OBN GPT(Verse) Gro
85 11.The Great Americans The Great Americans(performed by Rick Ross)(feat. Gunplay ... d by Rick Ross)(feat. Gunplay Rockie Fresh& Fabolous)[Intro Rockie Fresh] Rockie Fresh and I'm from Chicago Where young niggas die every few seconds But wstill just wanna be great Americans[Verse1: Rick Ross] I was born to be another number So was number1 I pray I never fumble I used to wear the cheapest clothe ... eapest clothes Now my posters in the reefer stores I be poste
86 7.Clique(Remix) emix)[Intro Rick Ross] Hottest niggas in the game MMG tour starts in a few weeks If you fucking with it fuck with me Ha ha[Verse1: Rick Ross] Watch me cost a buck cha ... Ross] Watch me cost a buck chain cost me a truck Double MB the clique my coupe more than ... the clique my coupe more than your bus Think it's solved to sward but nigga just double up See me jump ... gga just double up See me jumpin on stage more chains than Mard
87 8.Clique(Remix) emix)[Intro Rick Ross] Hottest niggas in the game MMG tour starts in a few weeks If you fucking with it fuck with me Ha ha[Verse1: Rick Ross] Watch me cost a buck cha ... Ross] Watch me cost a buck chain cost me a truck Double MB the clique my coupe more than ... the clique my coupe more than your bus Think it's solved to sward but nigga just double up See me jump ... gga just double up See me jumpin on stage more chains than Mard
88 1.Amerikkkan Pie m redesigning the mind of the masses That fear a black man with tattoos and bandanas But when a white man with tattoos and bandanasJo ... an with tattoos and bandanasJoins a bike gang its all cool with the balance. Hate my black flesh but ... ance. Hate my black flesh but you're mad that I came up You cannot change rearrange my chemical make-up Pigmentation I do not keep love(?) astral project blood outta the matrix ... roject blood outta the matrix you(
89 16.Oldies(Feat. Tyler The Creator) ator)[Intro Taco] Yo shout out to everybody that worked on the album ... body that worked on the album you feel me son? Yo shouts out to Ty Dollas Shouts out to Hodgy Daddies shouts out to Left Brizzle Shouts out to Domyen shouts out t ... ] The big eared bandit is tossin' all his manners In a bag and wrappin' them in Saran wrap bandages Tossin''em in baskets with the rest of those sandwiches So when he says'Catch up nigga' it looks like an a
90 3.Return of King David D-WHY-Young, Loved, Hated & Broke (EP)3.Return of K ... & Broke (EP)3.Return of King David Look look uh... I'm not a rapper told y'all I'm not a rapper I'm a Golden Globe nom ... rapper I'm a Golden Globe nominated actor this is just a chapter Singing folk songs in my attic save those for after I eat the game for breakfast right now I'm just snack ... kfast right now I'm just snacking What chick should I fuck next? Tell your favorite
91 1.Believers r> The brain is still rattled from the shock It ain't even in the box it's enough to call medical in here Stopwatch get a lock when I rock Let'em all just hop the block Better save ... ust hop the block Better save your name Let your kitties all know this taken battle is code for stranger name Man seal and some tape But they never call the cops ex presidentia ... its drop and the red lights blink But you just don't stop Gotta get that
92 2.You Can Still Rock America anger-Big In Japan2.You Can Still Rock America Little Sister by the record mach ... ttle Sister by the record machine A tiny dancer such a sweet sixteen She's goin' out she's gonna party tonight She's gonna shake and make it last all night Little brother's got a driv ... ht Little brother's got a drivin' machine A fast driver such a clean machine They're going out they're gonna put out the lights They gonna .
93 6.Blue Magic Jay-Z-American Genius6.Blue MagicJay-Z Feat. Pharrell Roc-A-Fella Records The Imperial Skateboard P Great Hova Y'all already know ... it is C'mon! Yeah So what if you flip a couple words I could triple that ... ple words I could triple that in verse Open your mind you see the circus in the sky I'm Ringling Brothers Barnum& Bailey with the pies No matter how ... y with the pies No matter how you slice it I'm your mothe
94 1.Home Again 1.Home Again(feat. Mike Marshall)[Chorus] I've been wait ... rshall)[Chorus] I've been waiting for the day(waiting for the day) That i'd be going home again(going home) I've been away from family way too long But I know I'll soon be home aga ... t I know I'll soon be home again[Verse1:] Ugh life ain't promised tomorrow that's what they say Look what i say life a ... hey say Look what i say life ain't promised today A lot of folks outta w
95 10.Trap N Roll ica Salem[Intro] There's been a whole lot of superstars on the stage tonight But when Wyclef and Waka Flocka get together Put that electric gu ... r Put that electric guitar against that trap music We call it trap n roll baby[x4:] Wyclef what's that sound? Waka Flocka com ... 's that sound? Waka Flocka coming down With flags in blowin clouds(And you know it's super loud) You you you you you know[Bridge:] What the fuck? What the f
96 4.Learn Truth lib Kweli[Intro] Take a piece of America back It's called truth...[Verse1: Talib Kweli] We the last of the v ... ib Kweli] We the last of the vintage flowers we carry it on our shoulders I keep my friends close and the devils a lot closer When the Freedom Riders approach the ... ulturous Soldiers of fortune ain't never no match for soldiers of culture My flow is so fuck ... of culture My flow is so fucking honest you said you wanted to hear it You(!
97 11.Drug Lord Red Cafe-American Psycho11.Drug Lord Cash cash I gets hela cash Shawty don't judge me I might fuck ... y don't judge me I might fuck you fast Then get out of doll hop in my doll Camaro fidel castro Look cocaine connect now what I known at Believe I dropped a few birds where ... e I dropped a few birds where you zone at Believe I pushed hela pounds where ... ve I pushed hela pounds where your town at And bet I press the choppa right where ... pres
98 1.Flex City me two twin fell in love with both of em' NurseJoy nurseJoy bitch I'm b ... NurseJoy nurseJoy bitch I'm brock Strapped up And I gotta catch em' all I'm a Pokemon breeder Fucked ya' bitch fuck boy Feel the weight of the chopper on my shou ... ise Me and little blondie smoking mild's after school None of this shit new then lived threw all ... shit new then lived threw all you can do When them crackas killed V12 When they jumped lea when Desi slappedJust ...
99 7.The Way It Goes e ho fuck you to my rivals Holy Bible assault rifle I'm high as hell like MichealJackson on propofol Tylenol howdy y'all? Hat ... pofol Tylenol howdy y'all? Hatin' niggas I'm ridin' off In A spaceship on gold D's I freebased then OD'd then I wake up ... ased then OD'd then I wake up in the ER Why am I such a retard? Your girlfriend such a sweetheart She gave me head ... a sweetheart She gave me head in a cheap car In the back seat we are not ali
100 12.The Garden Devlin-A Moving Picture12.The Garden(Verse) Welcome to the garden that hates ... come to the garden that hates you andJames London Where weed trees grow around the th ... weed trees grow around the things that leave the poet By AKs and blood path ... he poet By AKs and blood path you think are full of garbage Guess the game of weapon are atta ... ss the game of weapon are attained like Osama's Who by the way is still alive and stays to

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】