魔鏡歌詞網

關於 you + better + together + la 搜尋歌詞 共有 470 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 3.你的城市今日小雨 time is splashin' and subtly crashing the spray But hey did ... rashing the spray But hey did you see the ray Flashing back to the blink as she closed her eyes her wink broke my heart as her ... er wink broke my heart as her lashes cried La pluie me rend triste quandJ'entends une voix vaguement Une fille francaise dit doucement Attends-moi là-bas(when will ... Attends-moi là-bas(when will you come back) Vas voir ailleurs si j'y suis(I prolly go to e-whe
2 7.Maria maria oduct G&B Ladies and gents turn the p sound system to the sound of carlos santana and the GMB(Surprada) Ghetto people- from the Refugee Gang o ... unds of the guitar yeah yeah Played by Carlos Santana Stop the looting stop the shooting Pick pocking on the corner See as the rich is getting richer The poorer i ... r Thinking of ways to make it better In my mailbox there's an eviction letter Somebody just said see ... letter Somebody just said see you later Ahora ven
3 1.Te Quiero tes-Hasta La Vista1.Te Quiero作詞 Moon Kim作曲 Moon Kim Came all the way to Seoul from ... ame all the way to Seoul from LA Feels like it was yesterday Was looking for love and I found ... looking for love and I found you Baby that's right I used to be so young and stupid All my friends said I was reckless eh But now I don't care yeah Cuz I loved it Where have ... eah Cuz I loved it Where have you been baby I missed you All this time oh I thou
4 3.FRONTIERS(English Version) e'll take you to the brand new world321 Go! About to hit the red zone Don't be scared We're reaching out to the new beginning Cuz we are Front ... ust push it all the way down) Together we're breaking through the wall I'll do it my own way To see the brighter day Yes I'm born ready for this Go Frontiers! Hol ... ! Hold on! Get ready for the blast Gear up and clear the path There ai ... ! To the place where the dreams come true(We'll stick to the Master p ... ue
5 2.LA LA LA T !)2.LA LA LA作詞 BIGBANG作曲 PERRY i i i i like the real shit ... RY i i i i like the real shit you you you you like the real shit? i i i i like the real shit me and my crew can only bust with the real shit we we we we like the real shit ... e we we we like the real shit you you you you like the real shit all my peeps they like the real shit me and my crew can only bust with the real shit rock many styles and nev

6 7.みんなのうた ジアエンジニア Relax Everybodyゆっくりのんびり歩いていこう Slow down Ev ... 時代だからさ Be together Come on!大きな声で笑ってみよう一人じゃないさほら隣を見てみ♪二人でもまだ足りんなら輪になり Like this Like that変えていけるはずさ Let' s sing a song! Come on! ... Let' s sing a song! Come on! LA LA LA LA LA…みんなで願えば世界も変わる ... 願えば世界も変わ
7 6.La La La bum)6.La La La i i i i like the real shit you you you you like the real shit? i i i i like the real shit me and my crew can only bust with the real shit we we we we like the real shit ... e we we we like the real shit you you you you like the real shit all my peeps they like the real shit me and my crew can only bust with the real shit rock many styles and nev ... styles and never foulin' all together we are one n
8 2.Sunshine(feat.VERBAL) ao Nisugi you hear me sunshine give your hand help us see rain fall with the love surround the earth sunshine give ... round the earth sunshine give your hand help us see rain fall with the love surround the earth hear me sing ... rround the earth hear me sing la la la hear me sing it goes like this oh help us we got lost on the way how many lives left this world today oh baby baby baby why we tr ... ain't enough to feel the joy you hear me sunshine
9 4.Unlonely And once you get to know me I could be your one and only I could make you unlonely Oh we could take it slowly And we could keep it lowkey I could be ... uld keep it lowkey I could be your one and only I could make you unlonely I've been chasing summer around Searching for the sunshine looking for a good time Following the good vibes Listening t ... eah it could be a grey day If you're lonely A little rain suddenly turns heavy But a whole lot of love can mak
10 6.Lonely Night hat I got your attention you better listen up'Cause I got questions So why ... 'Cause I got questions So why you late night texting? And why you liking every pic of my best friend? I get ya get ya get ya shit ... ? I get ya get ya get ya shit together(uh uh) I get ya get ya get ya shit ... ) I get ya get ya get ya shit together(uh uh) Boy I got2020 vision And that's the reason I'ma keep my distance Must be confused about me(what?) Must be confu
11 13.One Week Barenaked Ladies, The Persuasions-Ladies and Gentlemen: Barenaked Ladies & the Persuasions13.One Week作詞 ROBERTSON ED作曲 ROBERTSON ED It's been one week since ... N ED It's been one week since you looked at me Cocked your head to the side and said'I'm angry.' Five days since ... d'I'm angry.' Five days since you laughed at me saying'Get back together come back and see me.' Three days since the living room I realized it's all my fau
12 8.What Happened[Explicit] was just playin' in the Ave. the other day I never thought I'd be makin' this song This shit's crazy but look I don't even know where to start ... to start but When I first met you all you talked about was Wu-Tang movement Then I introduced ... ng movement Then I introduced you to this Cocaine Muzik And every other day ... ine Muzik And every other day you expressed your love for Ray And your love for Ye then we used to debate'Bout how ... en we used
13 4.Make You Fall In Love br>4.Make You Fall In Love[Intro Dej Loaf] What do ... e[Intro Dej Loaf] What do you mean? I know I can make you fall in love How?[Hook: Dej Loaf] Oh na na na na na Oh na na na na na Oh na na na na na I can make ... Oh na na na na na I can make you fall in love With that oh na na With that oh na na With that oh na na I can make ... With that oh na na I can make you fall in love With that oh na na With that oh na na With that oh na na I can make ... Wit
14 1.One Week Barenaked Ladies-One Week1.One Week作詞 Ed Robertson It's been one week since ... tson It's been one week since you looked at me Cocked your head to the side and said'I'm angry.' Five days since ... d'I'm angry.' Five days since you laughed at me saying'Get back together come back and see me.' Three days since the living room I realized it's all my fault but couldn't tell ... ll my fault but couldn't tell you Yesterday you'd forgiven
15 11.What Happened was just playin' in the Ave. the other day I never thought I'd be makin' this song This shit's crazy but look I don't even know where to start ... but[Verse1] When I first met you all you talked about was Wu-Tang movement Then I introduced ... ng movement Then I introduced you to this Cocaine Muzik And every other day ... ine Muzik And every other day you expressed your love for Ray And your love for Ye then we used to debate'Bout how ... en we used
16 5.What The World Needs ay We're clawin' and climbin' and kickin' and screamin' and fightin' but really[Chorus] What the world needs now is love Love and only love A ... from up above Faith to make a better day Let's come together Lay our differences down Spread it all around That's what the world needs now( ... at's what the world needs now(La la la la la) Sometimes all it takes is just a smile To change somebody's weather Chase the clouds out of their sky Someti
17 3.Want It All Young Dolph-Rich Crack Baby3.Want It All[Intro] Ayeeee yeah[Verse1] That lil nigga in the city p ... ] That lil nigga in the city playin' in all them foreigns Got your baby mama in the penthouse shootin' a porno The only nigga to ever sell more P's than Boston George Realest nigga in it where m ... for my fade Sent the100 from LA My ice too bright where my shades? That bitch too thick what's her name? Bitch I'm the man I'm just sayin'[Hook] Diamonds with no ...
18 6.I Ain't Goin Back Again KING 810-La Petite Mort Or A Conversation With God6.I Ain't Goin Back Again I aint goin back again to that state of mind where I was ... m no man can take nothin from you Tellem your skin is too thick and you'll die about this They don't possess the spirit ... They don't possess the spirit you do Tellem your city is countin on you If you go home with nothin they'll probably kill ... nothin they'll probably kill you And this ain't
19 15.Dangerous hang with you? I'm just tryna hang with you When I get low you turn me up Together we're dangerous well uh Can I hang with ... erous well uh Can I hang with you? I'm just tryna hang with you When I get low you turn me up Together we're dangerous[Verse1] You light the pole to get me stuck tell me who's more dangerous Like Busta Rhymes so dangerous Bad lil mama come hang with us I know ... come hang with us I know what you came in for i
20 12.I'm So Sorry Tony r known a better writer or a better guy His songs wouldn't just touchyou they would punch you in the eye It doesn't happen a lot when everybody has the same thought'He wasn't supposed to die' So let's C ... 't supposed to die' So let's CLANK our beers and give three cheers for Tony Sly I never heard a bad word about him I never heard a bad melody His dying isn't trag ... many friends I chalk it c'est la vie It's nothing like losing my friend Tony Sometimes on

21 3.Pain De La Soul-and the Anonymous Nobody...3.Pain feat. Snoop Dogg[Hook Chorus] Pain will make ... g[Hook Chorus] Pain will make you better Tell me how you feel Look over your shoulder Time will make it real Give me no excuses I know how ya feel Pain will make ... ow how ya feel Pain will make you better Pain will make it better Pain will make it better[Verse1: De La Soul] Let me see how many palms go up high If ... how many pal
22 4.Gang Bang Anyway erve left you dead on tHe curb Tell His family get tHem b ... urb Tell His family get tHem black clotHes Any witness gets a9 cold could do tHis witH a blindfold I'm tHat p ... is witH a blindfold I'm tHat player on tHe corner looking dry wHen it rains Pimp a dol ... g dry wHen it rains Pimp a dollar out a pussy I ain't trying to cHange Far from average I'm smoking tHis cabbage Bottled teetH joint karats say cHeese make tHe co ... four bars living pipe dreams You o
23 8.Awhileaway Yo La Tengo-Stuff Like That There8.Awhileaway[Verse1] How do ... Awhileaway[Verse1] How do you turn from fear How do you make dark thoughts disappear When knowing to go feels right Maybe I can't hide from the night Maybe I'll just turn on my mind[Ch ... rn on my mind[Chorus] So it's you and me Hard times pass peacefully Is that true We'll see Maybe once or twice in awhileaway[Verse2] My heart skips every time ... e2] My heart skips every time Your sle
24 4.Worse Things than Love . Natalie La Rose)[Timeflies] You look good so fine Come on put your body on mine Whoa whoa So bad and you know You turn heads as you go Whoa whoa[Timeflies:] Whenever we get ... a[Timeflies:] Whenever we get together it's like(Hell yeah) I'm feeling fresher than the Fresh Prince of(Bel-Air) And girl if it ain't about ... r) And girl if it ain't about you then I(don't care) No I don't care Ayou know that you should[Timeflies:] Take a
25 11.See I Miss to spite you And my mama met a couple and she told me they ain't like ... d she told me they ain't like you What you do to me I'm still tryna find peace and unity I hope it's ... d peace and unity I hope it's you they get to speak up at my eulogy Cause who could vouch for me like ... e who could vouch for me like you could vouch me my baby? I think I'm comin round to driving I might scoop ... ound to driving I might scoop you lady So we can fuck li
26 5.1993 t my shit together maybe we could eat Papa coming home ... we could eat Papa coming home late yo my nigga where you been?16 I can tell you it was nothin' but a dream Yeah I do this for my city yeah I do this for the east Best believe(best believe that) Yeah I know a ... iece It's that thing that got you thinkin''what you doing with your life?' It's that thing that got you thinkin''Yeah the boy is kinda nice''The boy is kinda right' No joke my ni
27 6.Loca se1] Know your sick of all the same old thangs Same club wit' the same champagne Backwoods tryin' to burn ... agne Backwoods tryin' to burn your brain Wit' a broke-ass nigga in the CarMax Range ... ass nigga in the CarMax Range You ain't nothin' but a vibrant thang Ass too thick for ... brant thang Ass too thick for your5'10' frame Want to spend all night your nine lives? Get the car when that liquor get to burnin' Get it crackin' why ... o burnin' Get it crack
28 15.Another Winter -The Meth Lab15.Another Winter(feat. Hanz On Streetlife Carlton Fisk) Quick to pop off let a couple shots off leave'em bleeding out wi ... rying to make it rain though. You slow gassing. I'll leave you brain on your Durango first classmen old school with the Kangol thug passion that pussy juice like a mango hulk smashing make it jump like ever ... mashing make it jump like everlasting god body Ramadan30 day fasting. Six two brown skin fellow with the
29 14.Give the Summer Drums er radio Black owned and still strong still got it goin' on San Francisco California bringin' it back with old school s ... gin' it back with old school slaps still puttin' in on ya Representin' FreedomJustice and Equality believe[Verse1: Paris] Guerril ... believe[Verse1: Paris] Guerrilla Funk the buildin' no straps on us We hit the function and chill a pro b ... the function and chill a pro black moment We tryin' to bubble for real a mo' scratch moment The opposite of
30 1.Tidal Wave hen I see you it's hard to just walk past ya' Yea you get close and my heart starts beating faster I try to p ... arts beating faster I try to play it cool just like I'm an actor But I'm see-through and it end up in disaster ... ugh and it end up in disaster You got me reelin' I'm on the ceiling uh uh And I can't help it this love is what I'm feelin' After ya leave that's when I'm dreamin ... st can't let it go(Nah)'Cause you know things might be happ'ning like th
31 3.Finest Hour Black Star Riders-Killer Instinct3.Finest Hour Time turns another page And a million years go passing by Broken heartstrings ... artstrings and guitar strings You and me all down the line Running wild carving our names On anything that we could find Are ... ything that we could find Are you in there anymore my friend? Are you in there anymore my friend? This could be our finest hour This could be our Shangri ... our This could be our Shangri La This coul
32 6.Cose Della Vita(Can't Stop Thinking Of You) 6.Cose Della Vita(Can't Stop Thinking Of You)編曲艾羅斯 Sono umane situazioni Quei momenti fra di noi I distacchi ed i ritorni Da capirci niente poi Gia come vedi Sto pensand ... ll the memories we've had Yes you know it's true I just can't stop thinking of ... I just can't stop thinking of you No I just can't pretend All the time we spent could die Wanna feel it again All the love we felt then Confinanti di cuore solo c ... o pensando a noi Sono cose della(
33 6.Pray I Don't Find You ll Death, La Familia6.Pray I Don't Find You The earth moves all the ground beneath me In turn throws g ... nd beneath me In turn throws glasses off the shelf I guess I've come to one conclusion That all the p ... one conclusion That all the planet's not for sale The world is moving all around ... he world is moving all around you The street can not fight to stay still The old man calling out to find ... e old man calling out to find you He lost his
34 3.Stubborn Love Larkin Poe-Kin3.Stubborn Love La la la la la la la La la la la la la la I know you and you can live without me But when we cometogether I know we're better I know you and you can find your own way But when we find it together I know it's better Every time we fight in the hotel room Stubborn love keeps pulling us on through So many ways that I co
35 8.It Takes a Village akes a Village[verse1-Jin] I still remember what she said to me I check the test it's positive I'm pregnant B Wish I was around more durin ... Ain't no accident though we planned this legacy So much love for this child man he got it good Got my act ... man he got it good Got my act together like any loving father would All it took was a touch used to never care Now I've never cared this much welcome to father ho ... son is what I often dream To you I'm just a rapp
36 4.Freaky Money e I'll be your hostess and MC this evening How's everybody doing?) RuPaul Kiss me like ... y doing?) RuPaul Kiss me like you miss you Hump me like you hate me Shoot a movie on my face Take another picture Put it on Insta Common give me nother taste Pre Chrous Scammin money don't ... ake me money But freaky money you get the money Cause freaky money you get the money Cause freaky freaky All up in the club I'm making(money money money money) Waking down the st
37 8.G.O.M.D d Cole Go You wanna know just where I'm at Well let me tell ... where I'm at Well let me tell you'bout it I put my city on the map But let me tell ... ty on the map But let me tell you'bout it They tryna say I can't come back Ay let me tell ... an't come back Ay let me tell you'bout it Man fuck them nigga I come back Ay let me tell ... ga I come back Ay let me tell you'bout it I wanna tell you'bout it Hands up everybody run Cole outside and he say he got
38 15.All Better br>15.All Better Love don't bring me down You can turn me around Love don't lead me out And then leave me all alone Love don't do me wrong I've been waiting too long Love don ... rug away Love can make me all better Love can make me all right Love can pull me ... me all right Love can pull me together So just make me all better tonight. Love don't say goodbye Leave me wondering why Love don't come halfway And leave one foot out the door Love please le ... Love
39 2.The Devlin Manor of Speech I'll make you walk the verb plank like the rudegirl who poured sugar in my word bank Now I gotta squeeze a golden goose for the filling of the cavity it got real ... Allen Poe I took the stage gallanty on world wide tours For ten bucks an hour I'll pressure wash ... ks an hour I'll pressure wash your floors On every song I send'em I've been interjecting my venom My conjunction is a function between speech and rhythm Bread-But ... -Meat-Cheese-Butter-Bread Can you
40 9.Girl On the Roof he way to LA Watching the sun set over the sea You said you were with me You promised to stay There's no need to speak When there's nothing to say Girl on the roof With ... to say Girl on the roof With you head in the clouds You better keep on believing I won't let you down Girl on the roof with your Head in the clouds Keep on believing I asked ... uds Keep on believing I asked you to help me I knew you were strong I'm betting
41 5.Baby Gangster(Feat. Aalon) e-E- yeah La-La-La-La-La-La-La-La-La-La(3x)(Gangsta Love) My baby gangsta(My baby gangsta My baby gangsta) Gangsta Love yeah Yeah-Yeah-Yeah-Yeah-Yeah-Yeah-Yeah-Yeah-Yeah ... use throughout all this drama you stood right here Baby girl- classy and loyal like you should Remember doing some time you put money in my books Visitas were the best can I tell ya? Every letter ... t can I tell ya? Every letter you
42 3.Alone erson who you might know well like and trust Can slither no matter how tight the clutch They're standing here right With us nightly they fight ... nd fuss With enemies plot'til you bite the dust Their hearts feels like disgust Thinking their own? light to snuff It's something we might discuss trust My mama t ... man pastorsJust call me iconoclast I'm cracking your wall plaster People Americans put on pedestals fall faster Forever the task of never grasping what the
43 1.Frequency o-Keep It Together1.Frequency This isn't that long so don't turn ... isn't that long so don't turn your headphones off. This isn't that lonbetter turn the music on. You hear the radio sound hit lower the ground turn it off. I hear ... he ground turn it off. I hear you coming up now singing hard till mid now turn me on. Woah woah woah woah woah. Woah woah woah. Are ... oah woah. Woah woah woah. Are you listening? Woah woah woah woah woah. Woah woah
44 2.Opinions e it Make your promises to me I promise that you b-b-break em I'm not even mad people stay up on some other shit One minute ... on some other shit One minute you hate it and the next minute your lovin it Keep on saying bullshit I'll just keep on duckin it One day my pocket's gonna have more than buck in it And ... have more than buck in it And you can suck on it and take your two cents Haters getting so old they can't even be a nuisance Hook I don't know wh
45 12.Friends for Life Dining on landscapes and on sea breezes While we rest on seats with the other creatures We are benched by the life of Reilly Forbidden to prom ... dh may sleep'n feast far from you Friends for life Oh friends for life But ... life Oh friends for life But you're tear-away you're gonna run off in the night You're gonna leave that girl smiling in the shadow of the spike ... ng in the shadow of the spike You're on your way to somewhere but leave no one b

46 1.Switch Lanes tz-Switch Lanes (Single)1.Switch Lanes(feat. Mike Postner)(Verse1)- Rittz I pull the crown up out that purple bag Polo boots with my shirt to match. Pimpin the m ... y in the front windows pitch black.(Switch lanes la la la la la. Switch lanes la la la la la.) When I be driving in the car session in the back hemi in the front so I aign't worried bout that.(Switch ... n't worried bout that.(Switch
47 6.Kitchen Table g-Shangri La6.Kitchen Table I wrote this song by ... able I wrote this song by your kitchen table Maybe it all seems okay Sometimes it's ... all seems okay Sometimes it's better just to laugh than to run away Maybe I'll leave you in the coming winter And all of your dreams soon fade away Sometimes it'better just to run than to play your game When we were laying down And you held my hand Amongst the opal flowers When
48 15.New Orleans Freestyle to stick together it's just part of the culture Preying on ... art of the culture Preying on you like vultures don't nobody root for ya All these actors need eyes cuz I don't mean De ... need eyes cuz I don't mean De La Hoya I went and got me a lawyer my lawyer tried to'bezzle me You ain't part of this fam you just a friend like[Wilona*] See this some good times good rhymes dynamite But don't confuse me with Curren$y I be high on life A ... to be ki
49 14.In3D e、 Cainon Lamb、 Monica Brown作曲 Taurian Osbourne、 C ... e、 Cainon Lamb、 Monica Brown la la la la la la la la la la la la... ooh[Verse1] I kinda feel like time is passing us by But its killing me to leave ... y But its killing me to leave you'lone Cry all day long. Baby I'm so sure that we belong Look in my eyes they never lie.[Climb] I see it so clear right now I'm ri ... I should disappear
50 5.It's Over Now La Sera-Sees the Light5.It's Over Now Been a long and lonely time Don't ask me to be fine It's not for ... sk me to be fine It's not for you to understand When you walked into my life I didn't sacrifice I don't want ... didn't sacrifice I don't want you to be my man I know that you've been in pain And I see that I'm tlame I throw my hands up in the air Because it's over now Over now ... ecause it's over now Over now You'll feel better o
51 13.Do It Like You o It Like You[FeaturingJeremih] Oh! Hey There she go That's the one I've got to know Such a cutie right? Her whole crew is tight But they ... ght But they don't do it like you How her hair flows when she walk Like a LoveJones when she talk Such a cutie right? Her whole crew is tight But they don't do it ... ght But they don't do it like you It seems like for a while I've know ya Nostalgic moments feels like magic don't it Girl ... eels like magic don't it Girl you
52 13.Shame(Mixtape) shame Boy you know it's a shame[Verse1] Pop da smoke like pop out And I'm pimp all the hoes call me Papa Gucci Chuck Tays I don't fuck with no ... with no Prada Fresh off the plane and I'm smoking like High Times It'better to be a star NY- I'm copping them weed jars ... Y- I'm copping them weed jars LA- my hoes got medical weed cards And my swag through the roof I hit the mall a boutique and tear it down See what I got on ... ear it down See what I got on you wa
53 6.Six Feet Under se for us better than caviar and you don't know why still i don't know if it's bad to fess up confess to dress up the nines but why should i? ... p the nines but why should i? you all don't need nothing no more don't need anything ... g no more don't need anything you all should get together everybody everyone gouge your eyes out cut your tongues and then sleep six feet undyou got a perfect way to hide yout plastic surgery but nothin
54 5.One Week(Pull's Break Remix) Barenaked Ladies-Stop Us If You've Heard This Before5.One Week(Pull's Break Remix) It's been one week since ... It's been one week since you looked at me Cocked your head to the side and said I'm angry Five days since ... aid I'm angry Five days since you laughed at me saying Get that together come back and see me Three days since the living room I realized its all my fault but couldn't tell ... ll my fault but couldn't tell you Ye
55 19.Over Here having dollars over here Its full throttle over heyou don't want no problems over here Got the bottles over here we having dol ... ottles over here we having dollars over here Its full throttle over heyou don't want no problems over here[Verse1: E-40] I finally found what i was looking for A plug that connect that got em for the lo ... ot em for the low Endo! outro LA confidential cherry pie and some cookie dough Now i'm having my money making yeipper getting chedd
56 16.Forever d strange you can only be sure about one thing change for worse or for ... thing change for worse or for better maintain catch wisdom try to gain brains In my life I seen a lot come and go Like a non stop fashion show Very little shit ... fashion show Very little shit lasts forever and just because shit blue it ain't ... st because shit blue it ain't better I wanna be with Shaggy and Billy my dogs for life And I pray that I'll never change every night I said never aga
57 13.Forever(Extended Geto Mix) -Mike E. Clark's Extra Pop Emporium13.Forever(Extended Geto Mix)[ViolentJ] This life is tricky mean and strange ... fe is tricky mean and strange you can only be sure about one thing change for worse or for ... thing change for worse or for better maintain catch wisdom try to gain brains In my life I seen a lot come and go Like a non stop fashion show Very little shit ... fashion show Very little shit lasts forever and just because shits blue it ain't ... t b
58 1.The Recipe(Remix) ornet Who you know do it better Than the number1 co-signer? That's right[Hook] ... co-signer? That's right[Hook] You might catch me in that leather Looking like a baws No one thinks they'd never have me But he hit me up Texas I be screwed up Sho ... ving They come for(on the way you runnin' for the wind when we together) Women we wanted got that wonder we weather Know that sound they were coming big What what more can I say? Well welcome to ... re can I say? Well
59 1.Wanna See U Dance(La La La) e U Dance(La La La) La la la la la la la la la la la la La la la la la la la la la la la la! La la la la la la la la la la la la La la la la la la la la la la la la! I want you to bre
60 16.The Session(Longest Posse Cut In History) ory)[black thought] From the tunnels in the wee hours of the b ... nels in the wee hours of the black morning From the roots sprout the foreign objects family tree This is mad abstract All the way live from philly we got the hip- ... a.[bt tariq trotter] Well um black thought from the roots y'all[?uestion ahmir thompson]mr. simmons a.k.a.[aj joseph simmons] A.j. shine the dol ... ph simmons] A.j. shine the dollar sign funky bid'ness[?uestion ahmir thompson]mr. pitts
61 13.Only One For Me or Me la la lla la la la la la la la la la la la la la la lla la la la la la la la la la la la la You say you've seen too many things that turn out to be too good to be true. Against ... too good to be true. Against your better judgment opened up your heart'til you found the j
62 5.Fool for You .Fool for You La la La la la la la la oh yeah One short line I've been rehearsing like ... ine I've been rehearsing like you're in person. Lost my mind I want to tell ... . Lost my mind I want to tell you how much I'm crazy for you. I can't pray; you're my religion. Speak and I'll listen. Come and stay. I've asked ... en. Come and stay. I've asked you for hours. Can't fall asleep withoutyou. Chorus:
63 10.Lucky No31 ways and lanes. Gather like fish in a barrel. May we eat until we're fatter and feel no shame. It's a party so drink until it's ... s a party so drink until it's better For a night if never later playin' Backwards Games. So break the right hand off and leave the left wing for me. If I had religion Sabbath to keep sacred I would ... re and full of lucky numbers. You are one and we are several. I will stand as ... are several. I will stand as you admire. Al
64 1.Do It Like You(Single) o It Like You (Single)1.Do It Like You(Single)[** feat.Jeremih] Oh! Hey There she go That's the one I've got to know Such a cutie right? Her whole crew is tight Bu ... ght But they don't do it like you How her hair flows when she walk Like a LoveJones when she talk Such a cutie right? Her whole crew is tight But they don't do it ... ght But they don't do it like you It seems like for a while I've know ya Nostalgic moments feels like magic don't it Girl ... eels
65 4.Moving Right Along d friends you can't lose Fozzie This could become a habit! Kermit Opportunity knocks once let's reach out and grab it Fozzie yeah! Kermit: ... grab it Fozzie yeah! Kermit: Together we'll nab it Fozzie: We'll hitchhike bus or yellow cab it! Kermit: Cab it? Both: We're movin' right along Fozzie: Footloose ... it: Hey that song is sounding better Fozzie. Kermit: Movin' right along We've found a life on the highway Fozzie: And ... fe on the highway Fozzie: And your way is
66 19.Nothing Lasts Forever 9.Nothing Lasts Forever[Intro](Oh oh oh oh oh)La da da da da)[Hook] I tried you tried we tried All of the times that we had ... All of the times that we had together We should of known nothing last forever(X2)[Verse1:J. Cole] When this shit end man it's gon get ugly Real real ugly ... s gon get ugly Real real ugly your grandmama love me And your mama love me little sister hugs me Even got a few homegirls that wanna fuck me Soon as this shit end f
67 5.C'est La Vie r>5.C'est La Vie Back then you know we felt much younger We never thought that we'd get older We got crazy we got carried away But we made our mistakes There's not a thing I would c ... out for something more C'est la vie say no more To all that I've promised For all that I've hoped for And nothing more C'est ... ed for And nothing more C'est la vie say no more We never listened no we never learned When it comes to messing up ... d When it comes to messing u
68 37.Cose Della Vita rner-The Platinum Collection37.Cose Della Vita Sono umane situazioni Quei momenti fra di noi I distacchi ed i ritorni Da capirci niente poi Gia come vedi Sto pensando ... ll the memories we've had Yes you know it's true I just can't stop thinking of ... I just can't stop thinking of you No I just can't pretend All the time we spent could die Wanna feel it again All the love we felt then Confinanti di cuore solo c ... o pensando a noi Sono cose della vita
69 7.Keeps Getting Better s Getting Better Baby talk close to me* So no one understands no babe And whisper mysteries To make me more on ease on no As everything ge ... ne just like the sun So don't you know that if we can keep this thing together All this heat could burn for the rest of our lives What we have is oh so deep It's like we're drowning It just keeps gettin ... rowning It just keeps getting better all of the time Until the day I die Girl come close to me There's a vision in my min
70 10.A Cold Night Close To The End e Whale-Islands Disappear10.A Cold Night Close To The End Be sure to be quiet In the middle of the night When the dogs are asleep And ... wait By the window I?ll meet you by your window And we?ll make no tracks in the snow We?ll follow the ... in the snow We?ll follow the lakes to where the Cold north wind will Cover for us both So we can hide And if we survive The cold and the night in the dead of win ... watch the sun rise on the ice Together And if w
71 8.Cousin Of Death La Coka Nostra-A Brand You Can Trust8.Cousin Of Death[Chorus]~Ever ... usin Of Death[Chorus]~Everlast~ Glory fades and glory days ain't always what they seem Give all I got and make my sa ... Give all I got and make my salaat and dream my broken dreams I crawl inside ball up and hide tuck my pain away And hope to God I fall into a sleep where I can st ... ght another day They say it's better to burn out than it is to fade away I just hope to God I can
72 1.Cose Della Vita- Can't Stop Thinking Of You 1.Cose Della Vita- Can't Stop Thinking Of You Sono umane situazioni quei momenti fra di noi i distacchi e i ritorni da capirci niente poi gia'... come vedi sto pensando a ... ll the memories we've had yes you know it's true I just can't stop thinking of ... I just can't stop thinking of you No i just can't pretend all the time that we spent could die wanna feel it again all the love we felt then Confinanti di cuore s ... ensando a noi... Sono cose della vita v
73 1.Out Of Control y Run Run-You Need Pony Pony Run Run1.Out Of Control Always on their stool they said we're too ... eir stool they said we're too young Come here boys and girls come together La La La La Bloody curfew it's the first time one day will be Out of control behind ... will be Out of control behind your own I know you can and you will be Put your worst make up dressed up where you want Revolutions coming time is up you
74 4.Grow For Me >(Doo sha la la loo whop whop. Doo sha la la loo whop whop. Doo sha la la loo whop whop. Doo-ooh ooh-ooh-ooh-ooh.) I've given ... ooh-ooh-ooh-ooh.) I've given you sunshine. I've given you dirt. You've given me nothin' but heartache and hurt. I'm beggin' ... artache and hurt. I'm beggin' you sweetly. I'm down on my knees. Oh please grow for me! I've given ... lease grow for me! I've given you plant food and water to sip.
75 5.Sing a Simple Song e song at last Let me hear you say'Ya ya ya ya ya Ya ya ya ya ya' Sing a simple song Try a little do re mi fa so ... g Try a little do re mi fa so la ti do Do re mi fa so la ti do Do re mi fa so la ti do Yeah yeah yeah yeah Yeah yeah yeah yeah I'm living living living life with all its ups and downs I'm giving giving giving l ... ove and smiling at the frowns You're in trouble when you find it's hard for you to smile A simple song might make it(|
76 18.Sick Life nowgoons-Black Snow18.Sick Life[Featuring SickJacken Cynic Bacardi Rian][Verse1:SickJacken] One fallen angel make over mankind and fuc ... breeders rap I'm a psychopath landmine The unstable unbreakable strike fatal The sick stick ... e strike fatal The sick stick together like NATO One-eight-oh degrees he's now state-owned Lost in the city of angels with no halo It's Hades on the surface best ... sirens to get loud and Watch your back cause it could happen to
77 15.Make It Better 5.Make It Better[Verse1:~Stricklin~] Ladies and gents gather around lets take an intermission* The industry is strung out it needs an intervention Cam dissin'Jay they cl ... s on some other shit They can+Laffy Taffy+ all day but can't play Little Brother shit? And if you buyin' it they sellin' it No106 for La cause they said they not relevant And that ain't right ... relevant And that ain't right You either too soft or too thug Bottom line? I think
78 6.Paris Tokyo(Explicit Album Version) utta here You know I gotta go pay these bills I got a show to do ... hese bills I got a show to do you know?) One time for your mind. Let's go to sleep in Paris And wake up in Tokyo. Have a dream in New Orleans Fall in love in Chicago Mayne. Wherever I go ... s. That's when I heard Murder You're killin me you're fillin me With sorrow sunrise'goodbye''s And'missin ... sunrise'goodbye''s And'missin you tomorrow''s. I turn to see my dream Love supreme queen me
79 5.Gotta Be There到你身邊 n' on And you weren't part of it You tryin' to reason with me I admit But I did And now I'm walkin' around so so sick And now I'm thinkin' for ... sick And now I'm thinkin' for you that's a fact Got me missin' you Like LA misses Shaq What I gotta do On my mission to get ... gotta do On my mission to get you back Because I'm just that way withoyou Baby baby I Really didn't mean it When I said it I'll repeat it I was trippin' flippin' out It was nothin'
80 5.Obligatory Road Song could be better) Making tracks Autum's nearly over On the road ... tum's nearly over On the road together Sunshine was so bright Sleeping side by side Prairie strolls to waterholes Buzzing with dragonflies Pit stop for junk and c ... offee Petrol and dynamite displays outside Idle swimming and economical And then we turn out the light Sunshine was so bright Sleeping side by side Prairie stroll ... oles Buzzing with dragonflies You call shotgun and we laugh as chi
81 3.Poet Laureate Infinity br>3.Poet Laureate Infinity[Vocal1] I got bored with four beats to the measure Professor speech compressor terminated his tenure to explor ... ake a closer look at the bars You'll see I'm not behind them or in front of them I'm one of them Started with a hundred The Game spit3 I said'Fuck It!' I'm a have ... hin phones screen calls from places as far away as A.G.C.R. The rhymes are raw deeper than ... he rhymes are raw deeper than yours you crawled before y
82 3.Orange County Girl had to hollaback guess I didn't get enough Still be the one to ... et enough Still be the one to land and I send my'tick-tock' If you give me a clap im gonna give an encore Don't want it to end I wanna skank some more Im tripping on the best dream that I never had I guess behi ... n an extraordinary world Sing La la la la la la la la la And the girls sing La la la la la la la
83 7.Angel Tonight n must be you When I'm feeling the tears start to swell up I look at ... s start to swell up I look at you and go right ahead and well up'Causeyou put your hand in mine and I'm in love I'm in heavenly love ... in love I'm in heavenly love You're my angel tonight You make everything all right You're my angel tonight And you help me find the light I lost again La la la la la la la(All again) La l
84 4.Baby Take Me long I'm glad he's finally done knowing you you could use a little breathing room a little curve in ... athing room a little curve in your line take a week take a break drag your feet take it slow but if you don't mind Baby take me if you need a little getaway c'est La Vie where you leave me I don't care as long as love is stirring in the air baby take me there In the rush both of us have had to compromise We ... to compromise We trade bei
85 7.Princess In Disguise at first glance you wouldn't see it... But she was really bad papasito venconmigo dejame demostrar a ti que tu no puedes ver ... rar a ti que tu no puedes ver la mujer(marya-dentro) de mi[Chorus:] She's just an average girl Ain't got no mink and pearls still she's like royalty She's a princ ... a vivir momentos inolvidables You stole my heart and sealed it with a kiss No matter where I look it can't get no ... where I look it can't get no better than this My pri
86 18.Build You Up >18.Build You Up[Jamie Foxxx] La la la la la la Ooh I'd lie for you baby Ooh I'd die for you baby[50 Cent overlapping] I build you up But if ever I fall down And I neeyou to pick me up Promise me you'll be around Hold me down I'll buildyou up[Verse1-50 Cent] Listen if you let me I'll be the reason you shine Its a secret I want the world to know that ... I want the world to know that you're
87 2.Don't Stop come in Playing hard to get when we're together Hard to get there on your own When will you ever come to conscience I'll let you be alone You never had it better Than when I was with you baby Scumback to earth let's drink some tea and smoke some herb Don't Stop don't stop noJust keep on going Until I come Until I ... ome my mother Am I getting on your nerves? Lets just not talk about it and fill the b ... t talk about it and fill the bl
88 33.Cose Della Vita 3.Cose Della Vita Sono umane situazioni Quei momenti fra di noi I distacchi ed i ritorni Da capirci niente poi Gia come vedi Sto pensando ... ll the memories we've had Yes you know it's true I just can't stop thinking of ... I just can't stop thinking of you No I just can't pretend All the time we spent could die Wanna feel it again All the love we felt then Confinanti di cuore solo c ... o pensando a noi Sono cose della vita Vanno prese un po' cosi Some for worse
89 9.Break Up(Thats All We Do) ext thing you know Everything is cool Best of Both Worlds! Hol ... cool Best of Both Worlds! Holla at your boy[Jay-Z] Like we always do about this time Uh-huh yeah I know what ... time Uh-huh yeah I know what you doin ma Tryin to get in an argument with me so I can do my mad thing ... h me so I can do my mad thing you want me to do my mad thing I understand- c'mon![Chorus: R. Kelly] Seems we're always arguing but Right after the arguing we have ... [first insta
90 2.Love br> Love. La la la la love. You gotta believe in. Gotta believe in. When we're ... Gotta believe in. When we're together Why does something always start? Are we both ... ing always start? Are we both better off When we are apart? Somedays you hate me. I can see it in your eyes. Seems like lately You can't wait to critisize me. But it's alright. We don't have to fight this night. It's alright. We don't have to fight tonight. A
91 9.Came Back For You Lil' Kim-La Bella Mafia(黑寡婦)9.Came Back For You[Intro] Good evening ladies and gentlemen I am the one and only Queen Bee After me there will be none but ... ter me there will be none but you could call me Miss White Most people know me as Lil Kim the head of the ... me as Lil Kim the head of the La Bella Mafia Oh shoutout to my girl Victoria Gotti and the whole family stay up[Verse1] This time around I ain't takin no shit this time ... e
92 8.Love of My Life Worldwide ser Queen Latifah B.r. Smith Angie Stone Don't you give up Keep goin' keep goin' keep goin' uh Don't ... eep goin' keep goin' uh Don't you give up Keep goin' keep goin' keep goin' uh If ... ' keep goin' keep goin' uh If you're not ready You'd better get yourself together Funk you up we gon' funk you up Love of my life Ring ding dong ring-a ding ding dong Ring ding dong ring-a ding ding dong Love of my life Ring ding dong ring ... My
93 2.Walk Into Thy Light h:Shangri-La2.Walk Into Thy Light Carney Hurry up show's startin'! Random Patron Man I can't believe they still having it I ... elieve they still having it I better get my butt in there right now! Thy Ring Leader: ... e right now! Thy Ring Leader: Ladies and gentlemen! Welcome to the sensational and amazing Carnival of Carnage! They said it wouldn't happen they said it wouldn't ... happen they said it wouldn't last But boys and girls and everyone we got a carn
94 14.The Wrap(Featuring:Fatal Hussein) iggas And you know I like to call this The Wrap hehe yeah uh yeah[Verse] It's a Wrap and any men that don't wanna get c ... any men that don't wanna get clapped Better not violate the camp get shot down by chance I'm real advanced with that cock and b ... advanced with that cock and blast Cause the feds wont look back for cleaning cash What cashes we cleansing it's all about the Benjamins what If it's dirty then w ... dirty then we rincing it off You niggaz
95 1.What The World Needs ay We're clawin' and climbin' and kickin' and screamin' and fightin' but really[Chorus] What the world needs now is love Love and only love A ... from up above Faith to make a better day Let's come together Lay our differences down Spread it all around That's what the world needs now( ... at's what the world needs now(La la la la la) Sometimes all it takes is just a smile To change somebody's weather Chase the clouds out of their sky Someti
96 2.Dear Slim Pt.2 chael Douglas RipollJonah Sorrentino La la la(Dear Slim) La la la La la la(Yo) La la la(Yo) La la la(Yo) La la la(Dear Slim Pt.2) La la la(Yo) Dear Slim I wrote you but you ain't callin' Its been a couple years now since I wrote that song and A lot has changed now for ... and A lot has changed now for you and I I had no clue that I would write a
97 11.The One o express Laying it out so you don't have to guess I'm making myself vulnerable But ... making myself vulnerable But you keep holding back so scared to let it go If ... ack so scared to let it go If you're looking for love I think I could be the one the one the one. Tell me why ... the one the one. Tell me why you wanna be so cruel Acting like you don't feel the way that you do We've got the strongest compatibility I just wanna explore the possibil
98 2.The Industry Is Punks punk FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU FUCK YOU He won't play me on radio'cuz they be on Punk shit daily on industry's a shady one He won't p ... ustry's a shady one He won't play me on radio'cuz they be on Punk shit daily on industry's a shady one He won't p ... ustry's a shady one He won't play me on radio'cuz they be on Punk shit daily on industry's a shady one He won't p ... ustry's a shady one He won't play me on radio'cuz they be on Punk shit daily
99 12.Yada Yada Yada n knowin' you for a long time nigga We did a lot of shit ... me nigga We did a lot of shit together man on this music tip man Beautiful shit we did dog Remember when we went out to ... Remember when we went out to LA man With Quincy man made all that shit pop With Yuckmouth and everybody Dub C everybody We had a lot of good times dog know what ... ready started to pour against you dog So listen hard'cause I'mma speak real softly like thisJust think what if I could ju
100 9.The Only One For Me Interlude La's Say you've seen too many things That turned out to be too good to be true Against ... e too good to be true Against your better judgement Opened up your heart'Til you found the joke was on you Looking out on the rest of our lives If we're gonna be ... f our lives If we're gonna be together or apart About the only way that I know how to come Is right straight from my heart1st Chorus: I want ... om my heart1st Chorus: I want you

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】