魔鏡歌詞網

關於 you + are + the + music + in + me 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 1.You Don't Know Me So You Love Me 黃靖-A Spy in the House of Love1.You Don't Know Me So You Love Me作詞Jing Wong作曲Jing Wong You Don't Know Me So You Love Me-黃靖 Written byJing Wong Arranged byJing Wong& CMgroovy Produced by CMgroovy& Victor Tse ... duced by CMgroovy& Victor Tse You say you love me You say it's true But what is love to you A stroll in the zoo? You say you l
2 2.I Marshmallow You feat.楊彤 黃靖-A Spy in the House of Love2.I Marshmallow You feat.楊彤作詞Jing Wong作曲Jing Wong I Marshmallow You feat.楊彤–黃靖 Written byJing Wong Arranged byJing Wong& CMgroovy Produced by CMgroovy I love ... y Produced by CMgroovy I love you like an apple pie I love onions that make ... e pie I love onions that make me cry Without sweets I'd rather die You're the thirst I'd satisfy I love you
3 4.If Only 黃靖-A Spy in the House of Love4.If Only作詞Jing Wong作曲Jing Wong If Only–黃靖 Written byJing Wong Arranged byJing Wong& CMgroovy Produced by CMgroovy& Victor Tse If only we lived closer If only I had ti ... lived closer If only I had time If only I tried harder Everything will be fine If only I was smarter But dumb enough to love Maybe ... But dumb enough to love Maybe you will love me The way I want (
4 1.Wolves 住 Aim for the top cause saber and I will not lost disable ... r and I will not lost disable the live fuse strong as an ox enormous a ... 冷的生活 kick in the front door if you want war別軟弱心裡不踏實但是不怕事 Even mission i ... as饒舌容易掉牙齒 Then finish them off with nitroglycerin lava都炸了 The planets are in the alignment Every moon and comet tuned in common Li
5 1.Own The Stars 廖柏雅-Own the Stars1.Own The Stars擁有繁星作詞廖柏雅作曲廖柏雅、謝漢揚編曲廖柏雅、Hank Hsieh ... 詞廖柏雅作曲廖柏雅、謝漢揚編曲廖柏雅、Hank Hsieh Music by Kevin Liao Hank Hsieh Lyric by Kevin Liao Three and two equal five Count and count we count non stop Add ... nd count we count non stop Adding and calculating all your lives One by one you count these sky lights Work n work with

6 7.開什麼玩笑 金澤男作曲金澤男嘿 music嘿 my love Che k low che k low嘿 music嘿 my love Yeah uhn I'm a bit lavish Step ... eah uhn I'm a bit lavish Step in the building fly Pull up the Benz wow Flipping the grams yeah I'm bit savage love to do it my way Like my birthday ... do it my way Like my birthday are the worst days No best day cuz it's Thursday Yeah weekend is Friday I go to parties when I say I be chill ... parties when I say I
7 1.說唱詩人 more than music嘻哈不只是音樂形式 deep poetry i recite ... 哈不只是音樂形式 deep poetry i recite them with huge beat深不見底的詩歌我伴隨著厚重的鼓點來誦讀 My rap poetry could be ... 的鼓點來誦讀 My rap poetry could be the tough defence我的說唱詩歌可以成為一種強悍的防禦 up ag ... 的防禦 up against whoever is much intend to ruin the lyrical fabular truth來抵禦那些想要毀滅詩意的寓
8 1.Noisy e been on the grind and it's doing no good Got profit on my mind and I'm moving like I should You know that I'm a killer You know that I'm a killer I've been on the grind and it's doing no good Got profit on my mind and I'm moving like I should You know that I'm a killer You know that I'm a killer Yeah I'm staying noisy x8 I'ma stay noisy I'll be whethem boys be If you can't be down with the
9 1.Juice(Music from the Motion Picture'xXx: Return of Xander Cage') r>1.Juice(Music from the Motion Picture'xXx: Return of Xander Cage')[Verse1] This shit jump ... ')[Verse1] This shit jump in ears active Heard you asked about last night but that bitch passed it Beezies ... that bitch passed it Beezies are more menages Got my foot on the gas with the gassed out cars'Cause y'all nowadays make ... ars'Cause y'all nowadays make me nervous Got tried with the law they gon' drop all the(
10 8.Bop Dee(&周禹成) ight make me wrong give me the illusion i m strong all right enjoy release i will make up to mov ... release i will make up to moving on ha Let me shake up Let me shake up Let me shake up look look at me let me supprot the trap beat Dont look at me in a daze make you so high Let Let me shake up quietly watching me make you high Let Let me shake Let me shake Let me shake up ev
11 6.No one like you one like you作詞 Eric周興哲作曲 Eric周興哲編曲廖偉傑(跳蛋工廠 EG ... 跳蛋工廠 EGGO Music Production& Sound) In the first time of my life I have never felt the way I did There's something about you and I That pulls us into something true Sunday hikes and morning bikes Little things that makes me feel just right I thought I knew what love was like But ... I knew what love w
12 1.Go Harder BiggE' Cleare、游恩杰編曲游恩杰 This is the party Everyone go crazy You can take it easy We go harder for it babe This is ... go harder for it babe This is the party Champagne vodka whiskey Going harder and harder We turn it up dail ... 蓋被子看你睡著 China town let's get crazy now All the party ninjas now turn your music louder如果你不開心我讓你靠如果心情不美麗了我陪你鬧當下快樂才是真正
13 3.Peace pilled on your cv Make me queazy uneasy like a kid with a gun Tme to run can I flip the scene or change theScript can I change your line and change it quick straight out of a horror flick ... traight out of a horror flick Are you worried if the rocket hits apocalypse Prayers at the edge of your lips Hold steady when it's time to eclipse Get ready lets enjoy your last moment of bliss Rewind and let
14 16.Lights Up w編曲 Benjamin Wright監製方大同、Derrick Sepnio Wutcha be like Its a good life ... utcha be like Its a good life In the limelight With your heart of gold I could tell you bout it Make you doubt it or we could try release your mind and your soul Wutcha feel like Catchin spot lights In the crowd life Put ya on a show You be thinking bout it Cause you cant let it go Oh baby If ever you
15 1.Lights up good life In the limelight With your heart of gold I could tell you bout it Make you doubt it or we could try release your mind and your soul Wutcha feel like Catchin spot lights In the crowd life Put ya on a show You be thinking bout it Cause you cant let it go Oh baby If ever you cant fight the feeling When the music is right youll always be true So stay close to
16 6.陳旭 bit shaky You know what about me Please show me(show me) If you wanna take it baby If you wanna make it baby Please don't waste it baby Trust ... ase don't waste it baby Trust me無論走到哪裡都能感覺到大家都在互相比較 My style似乎與周圍的一切不太協調我的低調和那些人的炫耀已經造成反差和鮮明對照因為陽光普照整個大地所以地球遵循著旭日的軌道難道你就是銀河系的化身萬物必
17 1.go shake shake ive it to you one more time now doesn't matter where you are just get up out your seat listen to the rhythm flow and get up on your feet and just feel my vibe lemme see what you can do you think you got the moves to break n shake the room i'll be the judge of that you up next to bat and by the way baby cutie got a phat back ladiein the place make it hot fellas in the pla
18 1.搖啊搖 .dj讓我發燒 come on everybody! are you crazy in tonight?音樂讓我的世界充滿了期待 co ... 世界充滿了期待 come on everybody! DJ SUNNY IN THE HOUSE感受我們的心跳讓我們一起搖啊搖啊搖啊搖讓這個世界從此不在有煩惱自由自在才是我們的目標啦啦啦-------啦啦啦----- RAP everybody mov ... ----啦啦啦----- RAP everybody moving up and down this time with me sing my song move
19 2.Our True Love Isn't Right y Wen(紀文) Music ArrangementJey Wen(紀文) MixingJey Wen(紀文) MasteringJey Wen(紀文) There was a promise for love but are we still fine I see the man in the mirror who is always crying I was wondering about love which I can't find I've been asking people the place where to get it back To know about love who knows ... To know about love who knows the end To enjoy the loving hear
20 6.Unfair y Wen(紀文) Music ArrangementJey Wen(紀文) MixingJey Wen(紀文) MasteringJey Wen(紀文) Copy easy god damn you cheat Cover song you sing no pay illegally Down load mp3 piracyou're cheap CD burning copyrights you break You have no idea How much I'm spending in You give me no chance to live You are the sickest man I've ever seen Unfair world we ... 've ever seen Unfair world we ar

21 9.陳旭 bit shaky You know what about me Please show me(show me) If you wanna take it baby If you wanna make it baby Please don't waste it baby Trust ... ase don't waste it baby Trust me無論走到哪裡都能感覺到大家都在互相比較 My style似乎與周圍的一切不太協調我的低調和那些人的炫耀已經造成反差和鮮明對照因為陽光普照整個大地所以地球遵循著旭日的軌道難道你就是銀河系的化身萬物必
22 8.You Are So Beautiful(美麗佳人) 漫情歌選8.You Are So Beautiful(美麗佳人) LyricsJoe Cocker ... ul(美麗佳人) LyricsJoe Cocker MusicJoe Cocker You Are So Beautiful To Me You Are So Beautiful To Me Can't You See Your're Everything I Hoped For Your're Everything I Need You Are So Beautiful To Me SuchJoy And Happiness You Bring SuchJoy And Happiness You Bring Like A Dream
23 4.陳旭 bit shaky You know what about me Please show me(show me) If you wanna take it baby If you wanna make it baby Please don't waste it baby Trust ... ase don't waste it baby Trust me無論走到哪裡都能感覺到大家都在互相比較 My style似乎與周圍的一切不太協調我的低調和那些人的炫耀已經造成反差和鮮明對照因為陽光普照整個大地所以地球遵循著旭日的軌道難道你就是銀河系的化身萬物必
24 10.Annie's Song r(改編詞汪佩蓉) MusicJohn Denver(改Arranger汪佩蓉) Arranger Adam Lee Artist品冠汪佩蓉 I've been hurt Promised myself I would never love aga ... myself I would never love again That's the end You fill up my senses like a night in a forest Like the mountains in springtime Like a walk in the rain Like a storm in the desert Like a sleepy blue ocean You fill up my senses When I speak with
25 4.Lately ee Lately you've been on my mind Baby I thought I'd never find A women who could be my friend you taught me how to live again and lately I just want to be with you You're more than a friend more than a lover ... an a friend more than a lover you taught me how to be free I'm thinking lately of asking you babe to spend your whole life loving me…. Lately rain's gone away Babe the
26 11.Heart In The Wind >11.Heart In The Wind Lyrics Larry Kleiman Music David Lee Clickety clack I'm going back Back to my home sweet home I hope you still care Back to my roots Wore out my boots Cing the dreams I thought would Take me somewhere Heart in the wind Straight home like an arrow Baby I'm so sorry I putyou on the shelf I had to find myself Thinking of you All we've b
27 5.light of my life 王力宏-The Only One[唯一]5.light of my life Lyrics Amy Sky ... of my life Lyrics Amy Sky Music Rick Allison Lara Fabian Dave Pickell Arranger Dave Pickell Rick Allison Featur ... ve Pickell Rick Allison Featuring Lauran Fabian wandering like a leaf upon the wind i have been searching for someone hilding out for a love to shake my soul heaven or noth ... o shake my soul heaven or nothing then you walked
28 6.China White 王力宏-The Only One[唯一]6.China White Lyrics王力宏 Music王力宏 Yeah~China White Listen Yeah~Yeah I got a feeling someone's gonna get hurt Selling your soul for a bag full of purified dirt It's gonna get ... purified dirt It's gonna get you your diamond rings to sell to poor streets And it's all over when ... treets And it's all over when the fat lady sings You're stupid selling up (|
29 14.As Long As I Have You 王力宏-The Only One[唯一]14.As Long As I Have ... e[唯一]14.As Long As I Have You Lyrics王力宏 Music王力宏 Everything that you are And everything that you do Fills me with hope and love I want you to know that I love you Thoughts of you fill my mind And brighten up every day My dreams of a perfect love Com ... y dreams of a perfect love Coming true in so many ways And I know I can
30 25.From Now On Dick Lee Music Dick Lee ArrangerJenny Chin Mac Chew演唱張國榮林憶蓮(男)You've given me a way to see How Perfect Life Can be( ... Can be(女)You've given me the master key That really sets me free(男)And If It's Taken Me some time To Realize that you are mine(女)At last I'm yours And life's so fine(合)so finally(女)I Can't Believe You've given me A Love so warm and tru
31 6.Warm ley Brian Music Ellis Danny Warm in the air in the night all around you Warm love surrounds you like the ocean surrounds the shore Warm in your eyes as you reach out to hole me Warm love enfolds me makes me yours forever more* Warm so warm as I just lie ... e* Warm so warm as I just lie inside Your love so warm tenderly like the breeze moving over me So free so warm War
32 11.light of my life s Amy Sky Music Rick Allison Lara Fabian Dave Pickell ... ison Lara Fabian Dave Pickell Music Rick Allison Lara Fabian Dave Pickell Arranger Dave Pickell Rick Allison Featur ... ve Pickell Rick Allison Featuring Lauran Fabian wandering like a leaf upon the wind i have been searching for someone hilding out for a love to shake my soul heaven or noth ... o shake my soul heaven or nothing then you walked into my life (|
33 23.China White ]23.China White Lyrics王力宏 Music王力宏 Yeah~China White Listen Yeah~Yeah I got a feeling someone's gonna get hurt Selling your soul for a bag full of purified dirt It's gonna get ... purified dirt It's gonna get you your diamond rings to sell to poor streets And it's all over when ... treets And it's all over when the fat lady sings You're stupid selling up the neighborhood You've
34 20.Girl You Are My Song r>20.Girl You Are My Song Girl you are my song You are the melody And you're the harmony Girl you're in my mind Spinning around my brain And I go insane You light up my life You make the sunshine And you keep away the rain Sweet is your emotion Girl you are my song You are the melody And harmony Babe you(
35 10.Angel Mclachlan Music Sarah Mclachlan Arranger倪方來 Producer黃名偉 Spend all ... nger倪方來 Producer黃名偉 Spend all your time waiting for that second chance for a break that would make it okay ... break that would make it okay there's always some reason to feel not good enough and it's hard at ... good enough and it's hard at the end of the day I need some distraction oh beautiful release memorys seep through my veins
36 1.Leader of The Band Leader of The Band原唱 Dan Fogelberg An only child alone and will a cab ... nly child alone and will a cabinet maker's son. His hands were meant for different work and his heart was known to none. He left his ho ... known to none. He left his home and went his lone and solitary way. He gave ... one and solitary way. He gave me a gift tied on I never can repay. A quiet man of ... ver can repay. A quiet man of music denied a simpler fate. He tried to b
37 12.let me die 謝霆鋒-Me12.let me die電影'2002'主題曲 Lyrics Steven ... 電影'2002'主題曲 Lyrics Steven Music謝霆鋒 Arranger馮德倫 Are we at war tonight Will there be angels whispering to me Goodnight Don't wake when the lightning strikes My heart for you is true Let no one take that from you Time is running tight Can't change from wrong to right So I'll close my eyes and dream a littleJust like how we
38 17.Rhinestone Cowboy I17.Rhinestone Cowboy Lyrics Larry Weiss Music Larry Weiss I've been walkin' these streets so long Singin' the same old song I know every crack in these dirty sidewalks of Broadway Where hustle's ... ks of Broadway Where hustle's the name of the game And nice guys get washed away like the snow and the rain There's been a load of compromisin' On the road to my horizon
39 11.O BA SON2000(新世紀歐巴桑) 紀歐巴桑) Are you ready? Let this party move your body Here we go on a mission Listen up boys cause were only cliss ... up boys cause were only clissing To this beat that's hot moving its way through taipei city So let's go to ... gh taipei city So let's go to the disco pump up the bass And let me hear ya scream and shout say l don't wanna see ho o ba son I don't wanna see歐巴桑 Don't stop let ... t wanna see歐巴桑 Don't stop let
40 10.Fly Me To The Moon br>10.Fly Me To The Moon Lyrics Bart Howard Music Bart Howard Fly me to the moon Let me sing among those stars Let me see what spring is like OnJupiter and Mars In other words hold my hand In other words baby kiss me Fill my heart with song Let me sing for ever more You are all I long for All I worship and adoIn other words please be true In other words I love
41 3.Lately icia Grey Music李恕權&Patricia Grey Lately you've been on my mind Lord I thought I'd never find a person who could be my friend you taught me how to live again Lately you've been on my mind Lately my skies are all blue Lord but I am feeling something new I just can't say how good it's been Never thought I'd learn to laugh aga ... thought I'd learn to laugh again Lately I just want to be with you You(
42 10.Fly Me To The Moon br>10.Fly Me To The Moon Lyrics Bart Howard Music Bart Howard Arranger雷頌德 Fly me to the moon And let me play among the stars Let me see you what spring is like onJupiter and Mars. In other words hold my hand. In other words baby kiss me* Fill my heart with song And let me sing forever more You are all I long for all I worship and adore. ... for all I worship and adore. (
43 15.Monday Morning onday Morning Lyrics Lindsey Buckingham Music Lindsey Buckingham Early one mornin' one mornin' in spring To hear the birds whistle the nightingales sing I met a fair maiden who sweetly did sing I'm going to be married next Monday morning. How old are you my fair young maid Here in this valley this valley so green How old ... this valley so green How old ar
44 8.Greenfields hawn Camp Music Frank Dycus Shawn Camp Once there were green fields kissed by the sun Once there were valleys where rivers used to run Once ... where rivers used to run Once there were blue skies with white clouds high above Once ... white clouds high above Once they were part of an everlasting love We were the lovers who strolled through green fields Green fields ... ugh green fields Green fields are gone now parched by the sun Go
45 1.Color Song rics鮑佳欣大炳 Music周志華(Ready? Action!)(Yeah It's thi ... (Ready? Action!)(Yeah It's thime to speak English.)(Come on guys.)(A.B.C.D.E.G) Hey! What is your favorite color I like blue the color of water. She like black the color hust likes her hair. He likes yellow ... kes her hair. He likes yellow the color of butter.(水 Water!頭髮 Hair!奶油 Butter!)(Hey show ... !頭髮 Hair!奶油 Butter!)(Hey show me your color.) Hey! wh

46 13.Color Song rics鮑佳欣大炳 Music周志華(Ready? Action!)(Yeah It's thi ... (Ready? Action!)(Yeah It's thime to speak English.)(Come on guys.)(A.B.C.D.E.G) Hey! What is your favorite color I like blue the color of water. She like black the color hust likes her hair. He likes yellow ... kes her hair. He likes yellow the color of butter.(水 Water!頭髮 Hair!奶油 Butter!)(Hey show ... !頭髮 Hair!奶油 Butter!)(Hey show me your color.) Hey! wh
47 10.From Now ON(&林憶蓮) Dick Lee Music Dick Lee ArrangerJenny Chin Mac Chew(男)You've given me a way to see How Perfect Life Can be( ... Can be(女)You've given me the master key That really sets me free(男)And If It's Taken Me some time To Realize that you are mine(女)At last I'm yours And life's so fine(合)so finally(女)I Can't Believe You've given me A Love so warm and true(男)And I can't re ...
48 13.I'd Really Love You To Stay ally Love You To Stay Lyrics吳國敬舒文 Music吳國敬 Arranger吳國敬 Rainfalls in the evening and you come and see me I hold your hands and you put your Lips on me They said that I'm too crazy for you Lady But they don't see how you kiss me loving me*Cloudy days Rainny days Stormy days Are quite Okay Oh that's the case Baby when I see your f
49 10.Friday Night s is just the beat2 go sqampled off a record just to let U know I'm feel ... rd just to let U know I'm feelin' alright cuz tonight's the right.10 o'clock it's time to get up Take a rub a dub dub and lithe tub11 o'clock put on my clothes Gel my hair and spray some hairspray Wax my car and put on the bass There ain't no time4 me to waste Now my homies are callin' me up It's just anatha Friday Night*Friday ni
50 11.歐巴桑 詞羅百吉作曲羅百吉 ARE YOU READY LET THIS PARTY MOVE YOUR BODY HERE WE GO ON A MISSION LISTEN UP BOYS CUZ WERE ONLY CLISS ... EN UP BOYS CUZ WERE ONLY CLISSING TO THIS BEAT THATS HOT MOVING ITS WAY THROUGH TAIPEI CITY SO LETS GO TO ... UGH TAIPEI CITY SO LETS GO TO THE DISCO PUMP UP THE BASS AND LET ME HEAR YA SCREAM AND SHOUT SAY I DONT WANNA SEE NO歐巴桑 I DONT WANNA SEE NO歐巴桑 DONT STOP LET ... WANNA SEE NO歐巴桑 DONT STOP
51 3.Sha La La 杜德偉-Talking Heart To Heart3.Sha La La原曲OT是時候原詞OA黃偉文 Lyrics Vast ... 原曲OT是時候原詞OA黃偉文 Lyrics Vastine W.Pettis Music Vastine W.Pettis Arranger Vastine W.Pettis I thought I had no chance Thought I never f ... ad no chance Thought I never find romance There's an empty space still left in my heart Then you came alone Giving lyrics to my song I'll never be alonin th
52 7.Drive Me Crazy 杜德偉-Talking Heart To Heart7.Drive Me Crazy Lyrics Alex To Vastine W.Pettis Music季龍祥 Arranger Carl Wong I know a girl by ... er Carl Wong I know a girl by the name of denise I gave her candy and she game the keys Thought she was innocent just outta high school But when she's wit ... igh school But when she's wit me she sure knows what to do I could kinda sense it by the look in her eyes Then
53 5.Desperado Glen Frey Music Don Henley Glen Frey Desperado why don't ... Glen Frey Desperado why don't you come to your senses? You been out ridin' fences for so long now. Oh you're a hard one but I know that you've got your reasons. These things that are pleasin' you can hurt you somehow. Don't you draw the queen of diamonds boy! She'll beat you if she's able. You know the queen o
54 4.Foolish Beat ie Gibson Music Debbie Gibson Arranger Randall Lipford ... bson Arranger Randall Lipford There was a time when Broken hearts and broken dreams were over ... s and broken dreams were over There was a place where All you could do was wish on a four leaf clover But now is a new ti ... eaf clover But now is a new time There is a new place Where dreams just can't co ... ace Where dreams just can't come true It started the day when I left you
55 8.As Long As I Have You As I Have You Lyrics王力宏 Music王力宏 Everything that you are And everything that you do Fills me with hope and love I want you to know that I love you Thoughts of you fill my mind And brighten up every day My dreams of a perfect love Com ... y dreams of a perfect love Coming true in so many ways And I know I can't be wrong To say that toge ... an't be wrong To say that together we belong And th
56 10.NOAH Lyrics王力宏 Music王力宏 On the first of December I was commissioned to sall away On a ship that was s ... sall away On a ship that was sinking Forty nights and forty days And while I went under ... y days And while I went under The tears of a murdered land Were turning the earth info sand I'm too cold to be sleeping So I light up a candle of regret To burn ... up a candle of regret To burn the secrets I'm keeping And pra
57 10.Desperado lenn Frey Music Don Henley Desperado why don't you come to your senses? You been out ridin' fences for so long now. Oh you're a hard one but I know that you've got your reasons. These things that are pleasin' you can hurt you somehow. Don't you draw the queen of diamonds boy! She'll beat you if she's able. You know the queen of hearts is always your best bet. Now i
58 10.The Way I Feel Tonight 健-Forever Young10.The Way I Feel Tonight Turn the music way down low Let me see you in the glow In the fire light you are shining Though it's much too soon to know If this love I feel will grow Let's take tonight to start out f ... 's take tonight to start out finding Cause the way I feel tonight Everything will be alright I will keep your candle burning Oh yes th
59 3.One More Try 張信哲-The Color Of The Night3.One More Try Lyrics George Michael ... Try Lyrics George Michael Music George Michael I've had enough of danger and people on ... nough of danger and people on the streets I'm looking out for angelsJust trying to find some peace Now I think it's time that you let me know So if you love me say you love me But if you don't just let me go Cause
60 7.Too Much Heaven 張信哲-The Color Of The Night7.Too Much Heaven Lyrics Barry Maurice Ernest ... > Lyrics Barry Maurice Ernest Music Robin Hugh Ooh well too much heaven Ooh you and me girl got a lot of love in store And it flows through you and it flows through me And I love you so much more Than my love I can see beyond forever everyth ... can see beyond forever everything we are will never die Loving's such a beautiful th
61 14.Girl You Are My Song r>14.Girl You Are My Song Lyrics Mervyn Nonis Music Mervyn Nonis Girl you are my song You are the melody And you're the harmony Girl you're in my mind Spinning around my brain And I go insane You light up my life You make the sunshine And you keep away the rain Sweet is your emotion Girl you are my song You
62 10.Desires csJim Lee Music王治平 Arranger王治平 How does it feel when ... nger王治平 How does it feel when the night falls in the city? Hearts of desires passions of fire And when ... res passions of fire And when the lights shining brightly in the city Shining through you and me Finding but heartaches deep down inside I guess we both are the same We made love the one to bla(|
63 6.NO.4 > Lyrics Dino Music陳昇 REMEMBER THE DAY WE CAME BACK FROM THE PARK; YOU STOOD THERE COVERED WITH ICE CRYING IN THE DARK DRIED YOUR EYES TURNED TO ME AND SPOKE; YOU'RE RUNNING AWAY FELT YOUR WHOLE LIFE IS AJOKE. YOU SAID YOU OFTEN FEEL SO PAINFUL SO COLD; EVEN WHEN YOU HIDE YOURSELF IN THE BLACK COAT. ALL YOUR DREAMS ARE EMPTY YOU HAVEN'T
64 10.Speak Softly Love 鄭智化-Music Party In 北京10.Speak Softly Love Lyrics L.Kusik N.Rota ... ove Lyrics L.Kusik N.Rota Music L.Kusik N.Rota Speak softly love and hold ... ta Speak softly love and hold me warm against your heart I feel your words the tender trembling moments start We're in a world our very own Sharing a love that only few have ever knownine-colored days warmed by the sun Deep velvet nights w
65 6.Girl You Are My Song 張信哲-Somewhere In My Broken Heart6.Girl You Are My Song Lyrics Mervyn Nonis Music Mervyn Nonis Girl you are my song You are the melody And you're the harmony Girl you're in my mind Spinning around my brain And I go insane You light up my life You make the sunshine And you keep away the rain Sweet is your
66 8.The Actor 張信哲-Somewhere In My Broken Heart8.The Actor Lyrics RichterJascha Music RichterJascha He takes you out And he takes you up Cos' he can show you so much I go to bed and tomorrow again There's a lot of work to be done He giveyou gold And he'll promise you The whole world will be yours I just can tell you I love you so Even though my odds are low(Anyway) I'm not an actor I'm not a star And
67 10.Loving You Loving Me 張信哲-Somewhere In My Broken Heart10.Loving You Loving Me Loving you more than Music loves an orchestra More than freedom loves A ... stra More than freedom loves America There are no words to say this right You are the morning in the light You are a night of love an island You are the shining and the star And when I'm sure I've
68 1.歐巴桑 曲羅百吉編曲羅百吉 ARE YOU READY LET THIS PARTY MOVE YOUR BODY HERE WE GO ON A MISSION LISTEN UP BOYS CUZ WE'RE ONLY CLISS ... N UP BOYS CUZ WE'RE ONLY CLISSING TO THIS BEAT THAT'S HOT MOVING IT'S WAY THROUGH TAIPEI CITY SO LET'S GO TO ... GH TAIPEI CITY SO LET'S GO TO THE DISCO PUMP UP THE BASS AND LET ME HERE YA SCREAM AND SHOUT SAY I DON'T WANNA SEE NO歐巴桑 I DON'T WANNA SEE NO歐巴桑 DON'T STOP LET ... ANNA SEE NO歐巴桑 DON
69 2.China Girl 巴桑2.China Girl作詞羅百吉作曲羅百吉編曲羅百吉*當我第一眼見到你的時候就失去了我自己 WHEN I LOOK ... 我第一眼見到你的時候就失去了我自己 WHEN I LOOK INTO YOUR EYES YOU MAKE ME FEEL LIKE PARADISE MY BABY SWEET BABY I NEVER FELT THIS WAY BEFORE I WANNA LOVE ... THIS WAY BEFORE I WANNA LOVE YOU MORE AND MORE MY BABY SWEET BABY CHINA GIRL RAP:JUMP TO THE PARTY THE PARTY ISJUMPING
70 5.Desperado lenn Frey Music Don Henley Desperado why don't you come to your senses? You been out ridin' fences for so long now. Oh you're a hard one but I know that you've got your reasons. These things that are pleasin' you can hurt you somehow. Don't you draw the queen of diamonds boy! She'll beat you if she's able. You know the queen of hearts is always your best bet. Now i
71 1.Leader Of The Band Leader Of The Band An only child alone and wild a cab ... nly child alone and wild a cabinet maker's son His hands were meant for different work and his heart was known to none He left his ho ... s known to none He left his home and went his lone and solitary way And he gave to ... d solitary way And he gave to me a gift I know I never can repay A quiet man of ... ever can repay A quiet man of music denied a simpler fate He tried to be a soldier once bu
72 3.CALL ME br>3.CALL ME Lyrics Deyoung Dennis Music Deyoung Dennis Rain began to fall softly As she gazzed around ... l softly As she gazzed around the room Even now she wondered what went wrong A letter ... ered what went wrong A letter in her hand trembled As she placed it bythe phone All at once there were footsteps by the door She didn't want a confrontation To tear ... want a confrontation To tear them apart She wasn't sure of
73 7.Just The Way You Are br>7.Just The Way You Are Lyrics BillyJoel Music BillyJoel Don't go changing to try and please me You never let me down before Don't imagine you're too familiar And I don't see you anymore I wouldn't leave you in times of trouble We never could have come this far I took the good times I'll take the bad times I'll take you just the way you are I need to kn
74 2.My prayer rayer MusicJimmy Kennedy When the twilight is gone And no songbirds are singing When the twilight is gone You come into my heart And here in my heart you will stay While I pray My prayer is to l ... While I pray My prayer is to linger with you At the end of the day In a dream that's divine My prayer is a rapture in blue With the world far away And your lips close to min
75 7.First of may f may Music Robin Gibb Mourice Gibb When I was small and Christmas trees were tall We used to love while o ... e tall We used to love while others used to play Don't ask me why but time has passed us by Some one else moved in from far away Now we are tall and Christmas trees are small And you don't ask the time of day But you and I our love will never die But guess we'll cry co ... ver die But guess we'll cry co(|
76 2.Desperado(1) lenn Frey Music Don Henley Desperado why don't you come to your senses? You been out ridin' fences for so long now. Oh you're a hard one but I know that you've got your reasons. These things that are pleasin' you can hurt you somehow. Don't you draw the queen of diamonds boy! She'll beat you if she's able. You know the queen of hearts is always your best bet. Now i
77 5.THIS MAGIC MOMENT 周華健-I Remember5.THIS MAGIC MOMENT中華航空公司廣告歌曲 Lyrics周華健 ... Lyrics周華健 Music陳揚 Arranger陳揚 This magic moment So precious so rare Like no other moment The moment we share When the sun don't shine There's nothing in my mind You are the sweet memories As sweet as wine Magic magic Magic magic And when it really happened It t
78 2.The Way I Feel Tonight [青鳥]2.The Way I Feel Tonight Turn the music way down low Let me see you in the glow In the fire light you are shining Though it's much too soon to know If this love I feel will grow Let's take tonight to start out f ... 's take tonight to start out finding Cause the way I feel tonight Everything will be alright I will keep your candle burning Oh yes the way I feel
79 6.Dream On 傳-Holiday[You Are Always On My Mind]6.Dream On Lyrics Tyler Music Tyler every time that I look in the mirror all these lines on my face getting clearer the past is gone it went by like dusk to dawn isn't that ... like dusk to dawn isn't that the way everybody's got their dues in life to pay yeah I know nobody knows where it co ... know nobody knows where it comes and where it goes I know
80 9.For a Ride Mavarice Music David Mavarice You really took yourself for a ride Everyone and everything you triod From flower to flower you flow young butterfly You thought your only limit was the sky your days were filied with spontaneity You never thought ho deep the wound would be You said you didn't want to tell me lies But you knew I'd see it in your eyes Love can live then some
81 13.Let me whisper in your ear br>13.Let me whisper in your ear作詞 Linda Hennrick編曲入江純 Now the moment that you walked in the room Something told me go ahead make your move So I asked you if you wanted to dance And your eyes said that you might take a chance So get ready forme romance tonight Hold me tighter put your cheek next to mine Feel the rhythm now there's no need to
82 6.Annie 一也編曲入江純 Sometimes I lie awake and wander in a dream And wonder how my life with her Could have been She was just an open book With travel on her m ... open book With travel on her mind I promised her a life she didn't know If she would go We ran away from ... she would go We ran away from memories of pain Danced across the world Hoping for a love that never came So let's turn around and see That the future is in (|
83 8.Let me whisper in your ear 8.Let me whisper in your ear作詞 Linda Hennrick作曲入江純編曲入江純 Now ... 編曲入江純 Now the moment that you walked in the room Something told me go ahead make your move So I asked you if you wanted to dance And your eyes said that you might take a chance So get ready forme romance tonight Hold me tighter put your cheek next to mine Feel th
84 3.Feel like a million > Lyrics Linda Hennrick Music芹澤廣明 Arranger大谷和夫 I don't c ... 芹澤廣明 Arranger大谷和夫 I don't care if anybody Thinks that maybe I'm not good enough I don't c ... I'm not good enough I don't care what anyone thinks anymore Cause things are looking up oh... All they know is what they see And what they see is only part of me I've got a heart of gold There were times I was ready to
85 9.Mysterious Eyes Lyrics羅大佑 Music羅大佑 Arranger三枝成章 Lady can ... c羅大佑 Arranger三枝成章 Lady can you hear my heart of passion Knocking at your senses Can you see my eyes of sorrow Casting tear drops on your shadow And I don't want to let go You make me feet like a little boy Who holds so tightly on his toy ... o holds so tightly on his toy You make me feel like a grown-up man Who finally wakes me up and
86 3.EVER NOW -Day Dreamin'[I Like Dreaming]3.EVER NOW Lyrics Manilow Panzer ... NOW Lyrics Manilow Panzer Music Manilow Panzer When there's someone else who cares When there's someone home who's waiting just for me Ever now I think about you as I'm climbing up the stairs And I wonder what to do so she won't see That ever now When I've found a better life than what we had Ever now I wake up ... we had Eve
87 5.GOOD MORNING SORROW -Day Dreamin'[I Like Dreaming]5.GOOD MORNING SORROW Lyrics H.Moss Inaba Akira Music H.Moss Inaba Akira I wake up with the sun in the morning And once again I find you're with me and I know You're the only one who can help to wake it easy So here we ... lp to wake it easy So here we are you and I good morning sorrowJust like before I lean on you You're the
88 10.JUST THE WAY YOU ARE -Day Dreamin'[I Like Dreaming]10.JUST THE WAY YOU ARE Lyrics B.Joel Music B.Joel Don't go changing to cry and please me You never let me down before Don't imagine you're too familiar And I don't see you anymore I wouldn't leave you in times of trouble We never could have come this far I took the good times I'll take the bad times I'll take you just the(!
89 2.Sha La La yrics Vastine W.Pettis Music Vastine W.Pettis Arranger Vastine W.Pettis I thought I had no chance Thought I never f ... ad no chance Thought I never find romance There's an empty space still left in my heart Then you came alone Giving lyrics to my song I'll never be alonin the night Girl as long as you're there holding me tight I'm so envolved with you My heart is in your hand
90 10.Why Don't You Come Back Why Don't You Come Back Lyrics陳偉 Music陳偉 Arranger陳偉 Somebody tell me how do I make it through alone Won't me bod hold me and I don't mean anyone will doJust how must I wait Wait ... l doJust how must I wait Wait in the darkness for you Won't you just give me a little love For the four years that I put in with you My life witout you is down and lonely painful with regrets
91 7.Heart In The Wind r>7.Heart In The Wind Lyrics Larry Kleiman Music David Lee Clickety clack I'm going back Back to my home sweet home I hope you still care Back to my roots Wore out my boots Cing the dreams I thought would Take me somewhere Heart in the wind Straight home like an arrow Baby I'm so sorry I putyou on the shelf I had to find myself Thinking of you All we've b
92 14.OUT OF MY DREAMS y Kleiman Music David Lee&Jamll Szmadzinski Every night I jump into bed Throw the cover my head And wait for the sandman to lead me to you Secret hideaway we are alone Dreamland lover like no other I've known All mine till the black sky turns back into blue But suddenly- You're right in front of my eyes My midnight angel-what morn ... es My midnight angel-what morning surprise! Chorus You walked Out
93 4.Angel(英文版) Mclachlan Music Sarah Mclachlan Spend all your time waiting for that second chance for a break that would make it okay ... break that would make it okay there's always some reason to feel not good enough and it's hard at ... good enough and it's hard at the end of the day I need some distraction oh beautiful release memorys seep through my veins let me be empty oh and weightless then maybe I'll find some(!
94 33.獨りんぼエンヴィー孑然妒火 ss pretending to be unwitting and burst into tears which use as explanation is so lonely I really wanna go out to play like bees As get entangled for ... ike bees As get entangled for you And me for you also unnecessary to this world Don't even c ... ary to this world Don't even care about this festival Which seems happy. Co ... festival Which seems happy. Come and take a little step. A little step towards here. ... . A little step towards here.
95 1.Sleep Away 觸碰的柔軟持續蔓延(The softness of touching spreads all over)像是船舶終於靠岸太平洋溫度的纏綿(Like a boat stopped travel ... 的纏綿(Like a boat stopped traveling by the seashore just to feel the gentleness of the ocean)我甘願淪為滄海一粟的平凡卻只是今晚(Usually I wouldn't be ... 平凡卻只是今晚(Usually I wouldn't be there for no one except for tonight) You are telling me not to
96 6.Round N' Round(Remix) ow. I'm going round and round Up and down Tell me what are you gonna do about it right now? Yes I love ... bout it right now? Yes I love the way you groove your body when the music plays And I love it when you're on top with that little smirk you put on your face. Yeah I know you do(yeah you do) Always keep it cool(so cool) Doing it so well(damn boy for real) Baby You don't know how good you f
97 10.3AM- Demo Version 迦監製舒文@Zoo Music I never meant to hurt you so much It was just a mistake Should I just tell ... a mistake Should I just tell you how it hurts right now This is even more than just ... w This is even more than just the pain(Cos I really really) Wanna be with you is that too late?(And I never thought) I'd fall ... And I never thought) I'd fall into another mistake(Now I really really) Wanna be with ... really really) Wanna be wi
98 1.It's Not Like I Like You!! ke I Like You!!1.It's Not Like I Like You!! Scat it up~ Boy Hey! That's pretty good! Girl Wha-! No one asked ... good! Girl Wha-! No one asked you! Boy: I've got myself just a little bit of love that I wanna spend on ... of love that I wanna spend on you. But baby I'll never get that chance to dance that romance with ... ce to dance that romance with you Oh No cause You're always hittin HIYAH! and kickin HUGH And putting me
99 8.Beautiful Sunday ne Daniel Music Boone Daniel Arranger Ricky Ho Sunday morn- ... Arranger Ricky Ho Sunday morn-ing lock with the lark I think I'll take a walk in the park Hey Hey hey it's a beau-ti-ful day Birds ... it's a beau-ti-ful day Birds are sing-ing you by my side Let's take the car and go for a ride Hey Hey hey it's a beau-ti-ful day I've go so ... s a beau-ti-ful day I've go some on wait-ing for me When I see her kno
100 1.Beautiful Melody Beautiful Melody1.Beautiful Melody作詞喬毓明作曲喬毓明 For ... 作曲喬毓明 For the first time this morning I took off my disguise Something about the snoring Made me realize your mine Say my name make my body move In the way only you can do You're a beautiful melody And I need a symphony To show you just how wonderful you are And you make

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】