魔鏡歌詞網

關於 where + the + boys + are 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 6.胖男時代 Party all the night Punch Punch Punch Punch Punch Punch Punch Punch Punch Punch跟著重低音的節奏嗨起來誰說B-Box是矮油水手他發明的我們胖子光是呼吸喘氣都是節奏所以只要遇到了美食自然就有了Tempo He ... 
轉轉轉轉轉轉轉轉轉轉(台)
就這樣轉 Party all the night
Punch Punch Punch。。(英)
跟著重低音的節奏嗨起來
[口白]
誰說B-Box是矮油水手他發明的
我們胖子光是呼吸喘氣都是節奏

2 1.go shake shake 't matter where you are just get up out your seat listen to the rhythm flow and get up on your feet and just feel my vibe lemme see what you can do you think you got ... you can do you think you got the moves to break n shake the room i'll be the judge of that you up next to bat and by ... hat you up next to bat and by the way baby cutie got a phat back ladies in ... tie got a phat back ladies in the place make it hot fellas in the place
3 7.Get Blown Away she blows the candle flame to smoke She says a prayer for all of those who live in houses and in homes And monday she'll go down town standing ... o down town standing naked in the road You may know what i am But who i am you don't know She'll run across ... don't know She'll run across the mustard dust sand Scream down the wind And the sea is in a cold Like when in holiday homes And houses like sweet confectionary And sandcastles and drinking wine Hungry dinners
4 8.BETH 身邊 Me and the boys are playing我和夥伴們正埋首音樂中 And we just can't find ... 正埋首音樂中 And we just can't find the sound完美的樂曲正是苦苦難成Just a few more hours再給我一兩個小時吧 And I'll be ride home to you很快就可回到妳身邊 I think I hear ... o you很快就可回到妳身邊 I think I hear them calling我聽到大夥在叫我了 Oh Beth what can I do Beth what can I do貝絲我該如何是好貝絲我該
5 6.I Wanna Stay Alive With You hotels on the other side of the world Seems a little much for me Yeah i wanna stay alive with you... But ... na stay alive with you... But they look you in the eye And anyway they'll always slip a smile at you But thirteen year old girls in rat-holes on ... ear old girls in rat-holes on the other side of the world They're gonna lie to you Yeah i wanna stay alive with you... Free-runs in a town ... th you... Free-runs in a town wh

6 4.Streets of Berlin a bar On the cobblestoned streets Where the boys are pretty. I can not love For more than one day But one day is enough in this city. Find me a boy With two ocean blue eyes And show ... yes He never needs to see How they eat you alive in this city. Streets of Berlin I must leave you soon Streets of Berlin Do you c ... oon Streets of Berlin Do you care? Streets of Berlin Will you cry out
7 1.Tikiville e alright'Are you sure? I think that's a gallon' Like a frat boy party Yes it's quite alright Wear your funny hats To Tikiville Raise your mar ... job ay? Well we really don't care But let's toast to that What you say That she broke your heart ay? I can't say that I c ... heart ay? I can't say that I care Yes let's toast to that All day longthey only eat Cocktail onions and the olives That sit in their glass Malnourished but totally intoxicated That's ... ut
8 1.fancy free king down the street with the wind in my hair All the boys stare say I look so good No I'm not cocky but I knew that ... I'm not cocky but I knew that they would Cause everywhere I go my life is a party I don't have a worry ... a party I don't have a worry the sun keeps on shining on me Look how it's shining on me(Oh) You can't tell me nothing look out cause I'm coming ... ing look out cause I'm coming The street is my runway and everyon
9 1.Tikiville(英文) e alright'Are you sure? I think that's a gallon.' Like a frat boy party Yes it's quite alright Wear your funny hats To Tikiville Raise your ma ... job ay? Well we really don't care But let's toast to that What you say That she broke your heart ay? I can't say that I c ... heart ay? I can't say that I care Yes let's toast to that. All day lonthey only eat cocktail onions and the olives that sit in their glass Malnourished but totally intoxicated that's ... ut
10 6.Winter d in my father's glove I run off where the drifts get deeper Sleeping beauty trips me with a frown I hear a voice'You must learn to stand up for yourself Cause I can't aly ... ake up your mind Cause things are gonna change so fast All the white horses are still in bed I tell you that I'll always want you near You say that things change my dear ... ay that things change my dear Boys get discovered as winter melts Flowers competing for ... r melts Flowe
11 4.Gotta Let It Go nd to say then say it﹞ Listen up Listen up If you want me ... n up Listen up If you want me there is something you should know I'm the type of girl who will not be controlled﹝That's true﹞ Do not fall over me ... t's true﹞ Do not fall over me wherever I go And if you hurt inside I'm not responsible Why do ... de I'm not responsible Why do boys get crazy like the world is gonna end today Give it time or give it up Oh wow if you want to get with me Yo
12 9.Tea For Two omes that are rented so I have invented my own. Darling this place is a lover's oasis ... this place is a lover's oasis where life's weary chase is unknown. Far from ... ry chase is unknown. Far from the cry of the city where flowers pretty caress the streams Cozy to hide in to love side-by-side in. Don't let it abide in my dreams. Picture you upon my knee just tea for two and ... r cake for me to take for all the boys to see. We will rai
13 6.Children Of The80s ildren Of The80s LyricsJoan Baes MusicJoan Baes Arranger Carl Sealove Tai-Ming Lee we ... Carl Sealove Tai-Ming Lee we are the children of the80's havn't we grown we are tender as the lotus and we are tougher than the stone and the age of our innocence is somewhere in the garden we like the music of the60's it's the rolling stones the beatles and the doors flower children wookstock and the(!
14 8.Where The Boys Are 讓我傷心8.Where The Boys Are WHERE THE BOYS ARE SOMEONE WARTS FOR ME SMILING FACE A WARM EMBRACE TWO ARMS TO HOLD ME TENDERLY ... TWO ARMS TO HOLD ME TENDERLY WHERE THE BOYS ARE MY TRUE LOVE WILL BE HE'S WALKING DOWN SOME STREETS IN TOWN AND I KNOW HE'S LOOKING ... TOWN AND I KNOW HE'S LOOKING THERE FOR ME IN THE VROWD OF A MILLION PEOPLE I'LL FIND MY VALENTINE ... PEOPLE I'LL FIND MY VALENTINE
15 22.As Long As You Love Me(Backstreet Boys) ackstreet Boys)作詞 Max Martin作曲 Max Martin Although loneliness has always been a friend of mine I'm leavin' my life in your hands People sa ... get you out of my head Don't care what is written in your history As long as you're here with me I don't c ... you're here with me I don't care who you are Where you're from What you did As long as you love me Who you ... s long as you love me Who you are Where you're from Don't care what you
16 8.Beth(2012 Remix) ow Me and the boys are playin' And we just can't find the soundJust a few more hours And I'll be right home to you I think I hear ... ht home to you I think I hear them callin' Oh Beth what can I do Beth what can I do You say you feel so empty That our house just ain't a home And I'm always some ... n't a home And I'm always somewhere else And you're always there aloneJust a few more hours And I'll be right home to you I think I hear ... ht home to yo
17 9.We Wanna Party t no我的罪 b-boys b-girls common rock the place你瘋狂特寫我? ok jos'e你面對最硬團隊 WE WANNA PARTY*7 WE WANNA PARTY TONITE! ... ARTY*7 WE WANNA PARTY TONITE! Where my groovy party at? Here we are baby!*4 Say Where? Here! Where? Here! Where? Here! Where? Here! Say where my groovy party at? Here we are baby! Where my groovy p-p-party at?《 WE WANNA
18 17.YabBaDadBaDoo stroll in the park I Was the other day and guess what I saw an old man who Makes a young man begin to contemplate about ... an begin to contemplate about the meaning O'life about existance he said like a story it unfolds About a man who was born in... Harlem but made ... as born in... Harlem but made the grade one Day hit the goldmine big time he was as they say So this individual he was an uptown broker hangin' tight with ... own broker hangin' tigh
19 10.YabBaDadBaDoo 兄弟-That's The Way10.YabBaDadBaDoo作詞陶喆作曲陶喆編曲陶喆 YabBaDadBaDoo YabBaDabBaDabBaDoo(Stanley)What it be like? so you ask takin' a stroll in ... so you ask takin' a stroll in the park I Was the other day and guess what I saw an old man who Makes a young man begin to contemplate about ... an begin to contemplate about the meaning O'life about existance he said like a story it unfolds About a man who was born in... Harlem but made ...
20 1.SEARCHIN' FOR YOUR LIFE ng Around The Downtown Streets Under The Fire Of The Cold Dark Night Frighten By Footsteps Of ... ight Frighten By Footsteps Of The Frenzy Cops Who Are Looking For Those Long Hair Boys He Was Strong For Searching A Way To Survive But ... earching A Way To Survive But The World Puts Him To The Edge Of Death Let Me Play And Sing A Song For Your Life That Is Straight Out From My HeartJust Go On Now Searching For Your Life ... o More Smokes Can You

21 7.Castle On A Cloud(雲端城堡) ghts From The Motion Picture Soundtrack)7.Cast ... 雲端城堡) There is a castle on a cloud I like to gthere in my sleep Aren't any floors for me to sweep Not in my castle on a cloud. ... Not in my castle on a cloud. There is a room that's full of toys There are a hundred boys and girls Nobody shouts or talks too loud Not in my castle on a cloud. ... Not in my castle on a cloud. There is a lady all in white Holds me and sings a
22 3.California Gurls(凱蒂佩芮) w a place Where the grass is really greener Warm wet and wild ... lly greener Warm wet and wild There must be somethin' in the water Sippin' gin and juice Layin' underneath ... n and juice Layin' underneath the palm trees(Undone) The boys break their necks Tryin' to creep a little sneak peek(At us) You could travel ... peek(At us) You could travel the world But nothing comes close to the golden coast Once you party with us You'll b
23 7.The Boys Are Back 畢業季)7.The Boys Are Back Troy& Chad Take It Back To The Place Where You Know That It All Began. We Can Be Anything We Wanna Be! You Can Tell By ... We Wanna Be! You Can Tell By The Noise That The Boys Are Back Again! Together Makin' History! This Time Well Show How To Be A SuperheroJust Like A Showdown Well Spit ... ust Like A Showdown Well Spit The Beat AroundJust DeNiro Were The best No Doubt Turn It Like
24 10.Senior Year Spring Musical ance to share the stage Before we go our separate ways High school wasn't meant to last forever Its our last chance for us to shine To bring you m ... W-I-L-D Wildcats you know we are W-I-L-D Wildcats come on come on East High ... ats come on come on East High boys lets make some noise W-I-L-D Wildcats nows ... e noise W-I-L-D Wildcats nows the time This is the last time to get it right This is our last chance to make it our night We gotta show what were a
25 3.Party People(Nelly、Fergie) n' change the game LA all day They cant stop ya boy I get money Ya m*f*'s aint ready[CHORUS](Fergie)Just walked thru ... ORUS](Fergie)Just walked thru the door what's it gonna be I can't get the floor boys all over me. Where my party pa' party party pa' party people at? ... ty party pa' party people at? Where my party pa' party party pa' party people at?(Nelly)Just walked thru ... le at?(Nelly)Just walked thru the door what's it gonna be I can'
26 14.Daughters She puts the color inside of my world She's just like a maze ... world She's just like a maze Where all of the walls all continually change And I've done all I can To stand on her steps with my heart in my hands Now I'm starting to see May ... s got nothing to do with me Fathers be good to your daughters Daughters will love like you do Girls become lovers who turn into mo ... become lovers who turn into mothers So mothers be good to your daughters too... O
27 2.Cheeky Song s………… Ooh boys cheeky girls Ooh girls cheeky boys Ooh boys cheeky girls Ooh girls cheeky boys Ooh boys cheeky girls Ooh girls cheeky boys Ooh boys cheeky girls Ooh girls cheeky boys I never ever ask where do you go I never ever ask what do you do I never ever ask what's in your mind I never ever ask if you'll be mine Come and smi ... y bum this is life. Oooooh We are the cheeky girls We are the cheeky girls Yo
28 7.Roxie er[ROXIE] The name on everybody's lips Is gonna be Roxie ... body's lips Is gonna be Roxie The lady rakin' in the chips Is gonna be Roxie I'm gonna be a celebrity That means somebody eveyone knows ... means somebody eveyone knows They're gonna recognize my eyes My hair my teeth my boobs my nose From just some dumb mechanic's wife I'm gonna be Roxie Who says th ... me off- Oh hell I'll get two boys. It'll frame me better. Think'BIG' Roxie think'BIG.' I'm gonna g
29 8.Renee Zellweger- Roxie r>[ROXIE] The name on everybody's lips Is gonna be Roxie ... body's lips Is gonna be Roxie The lady rakin' in the chips Is gonna be Roxie I'm gonna be a celebrity That means somebody eveyone knows ... means somebody eveyone knows They're gonna recognize my eyes My hair my teeth my boobs my nose From just some dumb mechanic's wife I'm gonna be Roxie Who says th ... me off- Oh hell I'll get two boys. It'll frame me better. Think'BIG' Roxie think'BIG.' I'm gonna g
30 5.SEARCHIN'FOR YOU LIFE(Anodized) ng Around The Downtown Streets Under The Fire Of The Cold Dark Night Frighten By Footsteps Of ... ight Frighten By Footsteps Of The Frenzy Cops Who Are Looking For Those Long Hair Boys He Was Strong For Searching A Way To Survive But ... earching A Way To Survive But The World Puts Him To The Edge Of Death Let Me Play And Sing A Song For Your Life That Is Straight Out From My HeartJust Go On Now Searching For Your Life ... o More Smokes Can You
31 7.The Boys Are Back Year7.The Boys Are Back Both Take It Back To The Place Where You Know That It All Began. Chad We Can Be Anything We Wanna Be! Both You Can Tell By ... anna Be! Both You Can Tell By The Noise That The Boys Are Back Again! Chad Together Makin' History! Both This Is Our Town And I'm Tellin' You All ... Town And I'm Tellin' You All The Boys Are Back! Gonna Do It Again! Gonna Wake The Neighborhood! The(
32 10.Senior Year Spring Musical ance to share the stage Before we go our separate ways High School wasn�t meant to last forever It�s our last chance for us to shine To bring you ... dcats...c�mon c�mon Easy High boys hey Let�s make some noise Oh yeah W ... s...now�s the time Everyone: This is the last time to get it right This is the last chance to make it our night We gotta show what we�re all about� Team! Work toge ... �re all about� Team! Work together This is
33 7.City of love aomi When the dawn came from the west Two blue-eyed boys were kissing in my bed So I sat down by ... ng in my bed So I sat down by the window pane Looked at the beautiful creatures in vain Making white lines on ... in vain Making white lines on the rainbow that was floating on there fear and casting there own wicked shadows on the streets of the wounded city The city of love(50 million new cult-religions were chocked by ... ul
34 9.Dreamland。feat. RED RICE(from湘南乃風) CICO(from BENNIE K) go〜!!!☆♪ They can't stop my heart!! Now get a par ... alright!! Then I feel like I'm dreaming教えてあげましょう君に夢の叶え方それは君の心が喜ぶ道を歩んでゆく事そんな単純な事で夢が叶うわけないじゃん。って思うなら試してみて羽根広げて自由に Fly We love music We chose ... 由に Fly We love music We chose the music優柔不断手放せばいい You ... 放せばいい You are right
35 17.Views u We from the island Most of the boys are too violent Sometime we can get too loyal and Foolish cause we were misguided We from ... use we were misguided We from the island These gals would play you like violins Some places you not invited Better put on some more mileage We from ... on some more mileage We from the island That should explain the way I act Grownups stay talking shit about ... wnups stay talking shit about the people not f
36 2.○△□ break it the past to the future and you tell me'where is our treasure?' please please girl like a bird girl like a wolf ... like a bird girl like a wolf boys and girls are ready to take off here check me out and lead to new way please please step forward fall down get up and step forward again'go tr ... をさして飛べ circle triangle and square are tied circle triangle and square are tied check in on and take it on to trace make it
37 2.Walkin' In The Rain(JapaneseVersion) alkin' In The Rain(JapaneseVersion)作詞 Park Kyung・ZICO日本語詞 Amon Hayashi作曲 Park Kyung・Score・Megatone期待と不安が交差した君はどこで何をしてるんだろう他の誰かといたりしてねえ僕を見つ ... といたりしてねえ僕を見つけて I'm walkin' in the rain今日の君はワンピースに Oh Long hairなびかせたPri ... じゃすぐジ・エンド Where are you?聴こえるならCome to me now一人じゃ長
38 1.Dreamland。feat. RED RICE(from湘南乃風) CICO(from BENNIE K) go〜!!!☆♪ They can't stop my heart!! Now get a par ... alright!! Then I feel like I'm dreaming教えてあげましょう君に夢の叶え方それは君の心が喜ぶ道を歩んでゆく事そんな単純な事で夢が叶うわけないじゃん。って思うなら試してみて羽根広げて自由に Fly We love music We chose ... 由に Fly We love music We chose the music優柔不断手放せばいい You ... 放せばいい You are right
39 1.Neon Twilight ound'till the Neon Twilight I'm grabbing my keys I'm taking ... m grabbing my keys I'm taking the lead I'm texting“where you at babe” New glow on my cheeks Makeup is on fleek Nobody's hotter than me Everybody's moving Let's get down and let's get ... t all of my girlsJust feeling the beat'Cause we don't give a damn Boys are around Come foolin' around You're in my way goddamn Everybody's moving Let's get down and let's get groovin' Yeah yeah We're gon ..
40 4.Walkin' in the rain alkin' in the rain作詞 PARK KYUNG ZICO作曲 PARK KYUNG Score Megatone기대가돼한편은걱정이돼넌어디있을까아마도다른사람과있을까봐무서워예측할수도없는너날찾아줘 I'm walkin' in ... 서워예측할수도없는너날찾아줘 I'm walkin' in the rain긴머릴하고원피스를입고소녀같이얌전한성격일까아님운동화를신고스냅 ... PM은숨도못쉬겠어 Where are you오늘따라운이안따라줘알아들었
41 2.Rock City feat. SWAY& Crystal Kay SHOKICHI-THE FUTURE2.Rock City feat. SWAY& Crystal Kay作詞 SHOKICHI・SWAY作曲Jonathan Yip・Jeremy Reeves・Ray Romulus・Ray McCullough・Travis ... Ray McCullough・Travis Garland Where's the Rock City?(ここ) Where's the Rock Boys?(ここ) Where's the Rock Girls?(ここ) Where's everybody? Where's the Rock City?(ここ) Where's the Rock Boys?(ここ) Where's the Rock Gi
42 6.Party Boys r>6.Party Boys作詞 Fear and Loathing in Las Vegas作曲 Fear and Loathing in Las Vegas Shake it down We have confidence to make you guys guys yo ... an stop No one can stop us We are gonna make you all say(we) are the number one! ah! Your bodies will move once you hear our sound This place will soon turn into turn into mad(ness) Make noise righ ... you to For you to not stop anywhere We're gonna show you the sound show you the sound Nobody can
43 1.&Z me why we are here? This endless bloody war Why I'm crying in ... bloody war Why I'm crying in the sky You guys are not little boys?Just stop what you're doing for me It's not really good for you We should know ... y good for you We should know where we're goin? Nobody knows Fly High How we got lost in here Bullets pour like rain Our chances like shooting stars You can hear ... t Everything is linked around the world Break your door to get out th
44 6.&Z(TV size-English ver.-) me why we are here? This endless bloody war Why I'm crying in ... bloody war Why I'm crying in the sky You guys are not little boys?Just stop what you're doing for me It's not really good for you We should know ... y good for you We should know where we're goin? Nobody knows Fly High How we got lost in here Bullets pour like rain Our chances like shooting stars You can hear ... t Everything is linked around the world Break your door to get out th
45 11.RECORD PLAYER THE BAWDIES-Boys!11.RECORD PLAYER作詞 Ryo Watanabe作曲 Ryo Watanabe I'm goin to ... be作曲 Ryo Watanabe I'm goin to the city do you wanna come? I'll show you ... you wanna come? I'll show you where all my music comes from Listen to the songs you hold in your hand Then maybe baby you will really understand We gotta go now We gotta go now We gotta go now we will make it my friend We gotta go now ... w do it all again I'm goin to the

46 4.Round Boys Republic-Real Talk4.Round We Round We Round We Round We Round Round Round Round널향한시선과말들에신경쓰지마너의뒤에서여기너를위해서(Round)나여기있어(R ... That넌가만히있어도돼) Everything You Are내맘에흔들리지말고있어줘 I Wanna Keep You Round And Round And Round And Round그대로있음돼요내가지켜줄게요가운데 Round And Round And Round움직이지마요Just Sit Back E ... ound움직이지마요Just Sit Back
47 3.Rich(feat. BIGBANG TAEYANG) 건아까운지답을찾지 where your pocket is Baby you don't even know what ... Baby you don't even know what the problem is너의버켓리스트는쇼핑리스트 But ... 쇼핑리스트 But the life you miss.기억은없어도인증샷은있어고픈건참아도아픈건싫 ... 다니는 Young boys and golden ladies부럽지뭐(그저부럽지뭐)내가진거지뭐 ... ?버는만큼쓰는만큼 Are you happy? Cause baby I wish I was[Hook][Tablo] Put your gol
48 10.Beautiful Smile with TokyoJunkastic Band SOFFet-THE SWING BEAT STORY10.Beautiful Smile with TokyoJunkastic Band作詞 YoYo・GooF作曲 YoYo Let me see your smile Don't give me grump ... terrible!! So terrible!! You are so selfish! Let me see your smile Don't give me grumpy bitter face You must be kidding me!!Just kidding me!! You ... ing me!!Just kidding me!! You are so selfish! I don't remember when I fell in love with your pretty pretty smile anymore Let me see your smile Don't give me grump ... py bitte
49 6.PINK ARMY nd tights These streets they have a new leader Dark corners bright neon lights So many places we can make our own Step up and join ... make our own Step up and join the parade Relax I'll be your protector Don't ever feel afraid You know with me you'll never be alone You live it You feed it You br ... u live it You feed it You breathe it You know inside You taste it You want it You got it Arms open wide and Everybody turn and follow me We're taking back tonight ... ng al
50 1.AUTRIBE 木豪作曲 emon ARE YOU READY? I'M READY LET'S GET THE PARTY STARTED I'M READY ALREADY IT'S ENDLESS TIME ... ADY ALREADY IT'S ENDLESS TIME ARE YOU READY? I'M READY LET'S GET THE PARTY STARTED EVERYBODY ARE YOU READY? SHAKE YOUR BODY AND SHAKE YOUR BOOTY MOVE YOUR BODY MOVING TILL ... TY MOVE YOUR BODY MOVING TILL THE DAWN COMES EVERYBODY ON AND ON LET'S BREAK DOWN矛盾にいらついた日も退屈に嫌気がさした日も誰かと終わった日でも
51 17.So Hot(2012 English ver.) J.Y. Park“The Asiansoul”作曲J.Y. Park“The Asiansoul” I know you're looking at me why why why Can't take your eyes off of me right ight ight I know it's hard but but pleas ... ound Each time I walk around the block ock ock I feel the weight of people's stare are are Everyone's head turns Following me around Someone please tell me what to do I'm so hot. I try to hide it but I'm so fine. I just ... ll this attention coming from the crowd o
52 5.MAKE IT TO DA TOP feat. YOUNG DAIS(N.C.B.B.) KOZ(S.T.M) MoNa a.k.a. SAD GIRL CITY-ACE DJ PMX-THE ORIGINAL II5.MAKE IT TO DA TOP f ... れた HIPHOP Where U Atどこだ!? Where U Fromどこだ!?オレは札幌、変わらずここだ Ladies Love Radio Man That's Why Here I Come夢を見ないかぁ!?オマエを含めた俺達以外ない皆が支える未来を担いな[CITY-ACE] We Gonna Make ... er We Gonna Make It No.1[KOZ] Are U Ready Homie風吹く方に飛ぶ勢いオレ達のストーリー空舞った各 ... っと出番だ Bad Boys(All
53 1.WE aRE Abingdon Boys School-WE aRE1.WE aRE作詞 Takanori Nishikawa作曲 Toshiyuki Kishi Break away ... 作曲 Toshiyuki Kishi Break away The narrow way...腐りきった嗜慾(しよく)時代の狭間で僕らは生ま ... なんてないんだろう The only thing we have to fear is fear itself You never give it up till ... elf You never give it up till the end誰もがこの世界で限りある命であるとしても鋒(きっさき)をたて疾風(
54 2.COLD CHAIN Abingdon Boys School-WE aRE2.COLD CHAIN作詞 Takanori Nishikawa作曲 Shibasaki Hiroshi In this silence I hardly hear your breathing in. Such a long distan ... ate crazy feelings go through the night Defense against the dark The draw to core of darkness yeah The race against the time And the whole of my sadness If we swallow just a little pride of love We'll get into a cold chain... With this feeling I nearly find you ... ed eyes Take me
55 6.Strong Woman od-bye We are Strong Woman… We are Strong Woman…最近流行る草食男子や野菜の肉巻き男子肉食と見せかけフタ開けりゃ見事中身はもろ野菜好きよそんな優しい愛常に放出もろ愛妻ただここぞの男らしさなし女心考えてみなさい(To love and to be loved is ... さい(To love and to be loved is the world's greatest thing)ちょっと、そこは決めて下さ ... 時代が変わったなんてAre you for real?)
56 3.ホワイトノイズ MAJIK-Somewhere Out There(希望彼方)3.ホワイトノイズ作詞 Maynard・Blaise作曲 Maynard・Blaise Hey oh can you hear me call ... e Hey oh can you hear me call The frequency's right I can hear your heart When ... ht I can hear your heart When the speaker vibrates And we're not apartThe better things sound to me Hey oh baby you're not far You're singing me songs that'll fill my heart You're melody saves when I fa ... when I fall apart Don't tur
57 1.1234 efore. At the sound of morning the flowers have already bloomed so much. But why ... eady bloomed so much. But why are you still so out of focus? I'm sick and tired of your hypocrisy. You lame liar.(Ooh) Will you just back off now? I think I'm goi ... a-na-na-na-na. Don't cry so pathetically.Just forget everything forever. No no. Listen. Stop worrying about o ... Listen. Stop worrying about others and just mind your own business. I don't need your sympathy or pit
58 12.Lush Life visit all the very gay places Those come what may places ... es Those come what may places Where one relaxes on the axis of the wheel of life To get the feel of life From jazz and cocktailsThe boys I knew had sad and sullen gray faces With distingue traces That used to be ... tingue traces That used to be there you could see where they'd been washed away By too many thruthe day Twelve o'clock tales Then you came along wit
59 10.GIRLS WANNA BE いカンジ…! We are girls sexy naughty beauty平日(ウィークデー)はキャリアを目指してこなす Duties大手振ってハメはずす Tonight Taxi(クルマ)とめて“Plz take us to dat club!” Waiting for us ... to dat club!” Waiting for us boys!![We are dreaming we love fantasy]でも現実的。[バカじゃないの。バカなフリ]Yeah![We know how to have a fun...and you?]How about you??[ナメてると、命取りになる…!][Girls w ... 、
60 1.Beautiful Smile with TokyoJunkastic Band ble!! You are so selfish! Let me see your smile Don't give me grumpy bitter face You must be kidding me!!Just kidding me!! You ... ing me!!Just kidding me!! You are so selfish! I don't remember when I fell in love with your pretty pretty smile anymore Let me see your smile Don't give me grump ... py bitter face Please don't scare me!! Don't scare me!! Try to make a smile A beautiful day is coming to you It's ok because everybody's got mood swings Delight anger pleasure
61 8.Tea for Two feat.blanc. omes that are rented So I have invented my own Darling this place is a lover's oasis ... this place is a lover's oasis Where life's weary chase is unknown Far from ... ary chase is unknown Far from the cry of the city Where flowers pretty caress the streams Cosy to hide in to live side by side in Don't let it abide in my dreams Picture you upon my kneeJust tea for two and tea ... r cake For me to take for all the boys to see We will raise
62 4.Dreamland。feat. RED RICE(from湘南乃風) CICO(from BENNIE K) go〜!!!☆♪ They can't stop my heart!! Now get a par ... alright!! Then I feel like I'm dreaming教えてあげましょう君に夢の叶え方それは君の心が喜ぶ道を歩んでゆく事そんな単純な事で夢が叶うわけないじゃん。って思うなら試してみて羽根広げて自由に Fly We love music We chose ... 由に Fly We love music We chose the music優柔不断手放せばいい You ... 放せばいい You are right
63 7.Come On Yes Yes Oh Yeah!! people in the place Are you ready for the show All my people right there Let me hear you say just uh-uh!! Welcome to my party Com'on move your body tonight! Yeah! Always Oh… Let's party tonight! Com' ... rn it up! Everybody let's get the party up!! Dancing moving grooving on We be goin' crazy Aw Aw Aw turn it up now ... crazy Aw Aw Aw turn it up now Where are you from? I'm straight from M.I.E Singing dancing laughin' come hang out with me今日くら
64 8.光の天使 h century Boys&Girls~20世紀少年少女~8.光の天使作詞 Tonny Allen・David Bergman作曲 Keith Emerson It's time for us To start all over trusting in our dr ... l over trusting in our dreams The light is love that gives us all the strength To shine throughout our lives A new dawn awaits us all In years to come We'll build a world ... s to come We'll build a world where love is all around We'll learn to live and ... round We'll learn to live and t
65 7.The Wonderful World RIVE7.The Wonderful World作詞 Shun作曲 Kuboty ... ng Saying「Where's my darling」 He got so far from his baby He wasn't crying He needed a fair distance ... ing He needed a fair distance Boys are delicate Girls never understand Girlare fragile too Boys don't see it at all Boys are delicate Girls never understand Girlare fragile too Boys don't see it at all They misunderstand Never think the same But the(!
66 2.DRAIN LLITES-TO THE LOVELESS2.DRAIN作詞 BOOM BOOM SATELLITES作曲 BOOM BOOM SATELLITES Bright Lies ... M BOOM SATELLITES Bright Lies Boys Lightning Strikes me Real Burn out Toys Dusted Make it Break it Blast and crash Drain my brain and I'm shaking shaking Fake it ... Nothing get back How could I dare I can feel you Know it at all Letting me down Hanging around Turn a blind eye to myself All right now Bright Lies ... elf All right now Bright Lies Boys Lightning S
67 5.So Hot(English Ver.) lk around the block ock ock I feel the weight of people's stare are are Everyone's head turns Following me around Someone please tell me what to do I'm so hot. I try to hide it but I'm so fine. I just ... ll this attention coming from the crowd owd I know they watch me I know they want me And I know it's not gonna change ange ange Why can't I live a normal life ife ife A life just like a normal girl irl ir ... so so so hot hot. Anytime anywher
68 3.FALL DOWN gentlemen Boys girls We ready U ready? Fall down b ... is… I see the light It's callin' Tonight is the night見えない未來へ Even if the sky fall down I see the light It's callin' Tonight is the night消えないキズナで Even if the sky fall down'Runaway ha? U are a chicken Verse2' Threeコノママ終り? No pr ... is… I see the light It's callin' Tonight is the night見えない未來へ'逃げてんならKeep on runaway
69 5.蒼焔-SOUEN- feat. BASIサッコン FUNKYMIC from韻シスト Abingdon Boys School-ABINGDON ROAD5.蒼焔-SOUEN- feat. BASIサッコン FUNKYMIC from韻シスト作詞 Takanori Nishikawa・BASI・サッコン・FUNKYMIC作曲 Shibasaki Hi ... his insanity?(まあ焦らずにslowdown) Are you still alive in superstition?(一歩から始まる本番) Have you ever heard ... 歩から始まる本番) Have you ever heard the voice of eternity?(let's go) Never... Can't you feel my heart(かき消す幻想モヤモヤ吐けよ) Never a
70 5.Stand Up zone Feel the beat...!弱肉強食 You know how it goes(知ってる)世知辛いなんて言ってられない肉食?草食?誰が決めた??(Who started?)空氣は讀まないで吸うものでしょ! What's all ... ?)空氣は讀まないで吸うものでしょ! What's all the fuss about?騷がないでちょうだい珍しいコトじゃなくない? What's all ... でちょうだい珍しいコトじゃなくない? What's all the fuss about?オモシ
71 9.スウィーテスト・ラブ-New Version 's put on the good shoes on a sparkling shiny morning Suddenly I wanted to see our favourite old sea ... to see our favourite old sea There's so many colour blooms Blue red gold green and yellow It remaids me about sound of silly Hawaiian songs ... sound of silly Hawaiian songs Where is our soul where is our love maybe it's here Why don't you try to find ... ere Why don't you try to find them with us right away La la la la la Let's going back to our country Let
72 4.In the FLOOR feat.Yuichiro yamato Morishita& Double-K p4.In the FLOOR feat.Yuichiro yamato Morishita& Double-K作詞 CHIHIRO Yuichiro yamato Morisita DOUBLE-K YoTaira作曲 Blacksugar CHIHIRO Come ... e what you(what you) want! In the FLOOR all i see was you You lock and rock my sight can't yoo see? Tonight must be ... an't yoo see? Tonight must be the night that i got somethin' real Cause you're ... t somethin' real Cause you're the one i'd been lookin' for Come over boy Keep it move and shake it bounce Dancing a
73 14.SWISS MAMMY MASATOSHI Where is the Mountain Alps beauty?(Lost at me so fine) Wind of70's not so scary What I'm feeling I'm sleeping with fruits of ... g I'm sleeping with fruits of the land(Look at me so fine) So nice to leave me anything I can be happy Love's helping anyway it's nothing Red cheeks for me See wh ... ou from my mind Darlin hipper boys are all I need Where is the Mountain Alps beauty?(Lookatme so fine) So nice to leave me anything It makes me happy
74 2.STEALTH-零号式JAP- Abingdon Boys School-キミノウタ2.STEALTH-零号式JAP-作詞 Takanori Nishikawa作曲 Shibasaki Hiroshi Shut off ... 作曲 Shibasaki Hiroshi Shut off the lights all the windows are closing I'll be safe here keep on telling myself in bed Made it this far am I on ... bed Made it this far am I on the red list? Everyday singing'bout love hanging on a thread Never seems to end A part of me wants to give in A part of me won't let ... in A part of me won
75 2.GIRLS WANNA BE いカンジ…! We are girls sexy naughty beauty平日(ウィークデー)はキャリアを目指してこなす Duties大手振ってハメはずす Tonight Taxi(クルマ)とめて“Plz take us to dat club!” Waiting for us ... to dat club!” Waiting for us boys!![We are dreaming we love fantasy]でも現実的。[バカじゃないの。バカなフリ]Yeah![We know how to have a fun...and you?]How about you??[ナメてると、命取りになる…!][Girls w ... 、
76 1.Girls(Feat. Lil Kim) h it's another Darkchild... Production And my homie Se7en let's go I like ... y homie Se7en let's go I like them girls that's hard to get I like them girls shotgun in the whip I like them girls(girls) I like them girls(girls) I like them girls that love to trip Trying to spend24 at se7en's crib Girls Girls Girls Girls Girls I do adore Let me holla at ya girl Ever ... girl Every time I turn around The girls be lookin' at me I see a couple of'em in
77 12.Tokyo Drift(Fast& Furious) Remix know How they live in Tokyo If you seen it then you mean it Then you know you have to go. Fast and furious!(Kitaa!)(Drift Drift Drift) Fast and furious!(Kitaa!)(Drift Drift Drift)(repeat) Iras ... hie no deban Teriyaki Boyz in the place to be Misete yarou(hai!) in the VIP. Many many diamonds danglin Bag full of money we stranglin Hate me fry me bake me try me All ... me fry me bake me try me All the above'cause you can't get in I don't want no problem Beca
78 11.ボーイ・ハント(WHERE THE BOYS ARE) 1.ボーイ・ハント(WHERE THE BOYS ARE)作詞 Howard Greenfield・Neil Sedak
79 7.ボーイハント patiently Where the boys are Where the boys are Where the boys are Someone waits for m
80 7.stay away Abingdon Boys School-abingdon boys school7.stay away作詞 Takanori Nishikawa作曲 Shibasaki Hiroshi I hear you talk about it What do you know? I see you write a ... ft alone abandoned And you're the one to blame You always hang around me I know ... always hang around me I know where you're going what is going on We're getting no ... t is going on We're getting nowhere baby Everything is feeling wrong Hey you stay away! When you don't need me Why do you
81 9.LOST REASON-feat. MICRO from HOME MADE家族- Abingdon Boys School-abingdon boys school9.LOST REASON-feat. MICRO from HOME MADE家族-作詞 Takanori Nishikawa・MICRO作曲 Shibasaki Hiroshi Can you hear me!? Come ... erybody let's all get down to the place that you never been before It'the”LOST REASON” brand new shit re-mix You gotta turn it up ... t re-mix You gotta turn it up the stereo Hey yo!! I've been asking to myself What this crazy feeling means to me? I need so much more than I can give
82 8.In the FLOOR feat.Yuichiro yamato Morishita& Double-K s8.In the FLOOR feat.Yuichiro yamato Morishita& Double-K作詞 CHIHIRO Yuichiro yamato Morisita DOUBLE-K YoTaira作曲 Blacksugar CHIHIRO Come ... e what you(what you) want! In the FLOOR all i see was you You lock and rock my sight can't yoo see? Tonight must be ... an't yoo see? Tonight must be the night that i got somethin' real Cause you're ... t somethin' real Cause you're the one i'd been lookin' for Come over boy Keep it move and shake it bounce Dancing a
83 2.LOST REASON Abingdon Boys School-Nephilim2.LOST REASON作詞 Takanori Nishikawa作曲 Toshiyuki Kishi編曲 abingdon ... 作曲 Toshiyuki Kishi編曲 abingdon boys school I've been asking to myself What this crazy feeling means to me... I need so much more than I can give Trying not to thin ... g not to think of you Tell me where you have been hiding out There must be something I can do Suddenly I realize ... g I can do Suddenly I realize the way to go from now on I
84 1.Moo BIGMAMA-BOYS DON'T FLY1.Moo作詞金井政人作曲 BIGMAMA If I retire from my work let's move to open land ... work let's move to open land The yard so big with thousand stars above our head ... thousand stars above our head The ocean view from bathroom will make your body turn back to ... l make your body turn back to the wild Do you imagine us in there? I will make your breakfast Relish to ice cream You ... kfast Relish to ice cream You are e
85 6.風利眼in the house BENNIE K-THE WORLD6.風利眼in the house作詞 BENNIE K作曲 BENNIE K・DJ S ... ESS」until there's dri drip drops ain't left Leavinthe place in a big bi bi BIG messデイビットウェインフランクラウルミロスラフミハエルロナウドI see you!! ... ンクラウルミロスラフミハエルロナウドI see you!! Where's myぎりぎりgirls in this「Iddy Biddy World」?昼はpretty pitty soハイどうぞFreak mode on!! I'm aキリ
86 13.D.O.G-album ver.- 街中の連中が Do the same thing Why don't you understandそのままじゃ Can't be ... you understandそのままじゃ Can't be the man(Do you know where you going to?)おさがり着かざり ... )おさがり着かざり Boys where you going?いきがりが過ぎて、全てJoke曲がり角の先には released Dogあわてて逃げだす、なりだけの Dogすかさずなわばり取り上げる Dog世間知らずがわめきちらす身のほど知
87 9.Slide show noisy on the streetそれでも今すぐ会いたい会いたい ... ぐ会いたい会いたい wherever you go Oh men and women and boys and girlsあなたのオリジナルスライドショーが見たいわ花びらを集めていくみたいに scrapして you push me up boy!人生は案外無情駄目なときゃ駄目なんで気付かないの?真夜中のhelp! a day and day and day ... eah baby Oh men and women and boys and girlsあなたのオリジナルス
88 12.ボーイハント patiently Where the boys are Where the boys are Where the boys are Someone waits for m
89 9.BOYS IN THE CITY(ボーイズ・イン・ザ・シティ) BAND9.BOYS IN THE CITY(ボーイズ・イン・ザ・シティ)作詞 Tommy Snyder作曲 KUWATA BAND ... 作詞 Tommy Snyder作曲 KUWATA BAND The morning paper said the man was shot on the night. The television news and radio went so crazy. But I could not understand at all'cause ... d not understand at all'cause the man they shot used to be called just a bum a good for nothing man of town. And ... for nothing man of town. And the(
90 3.teenagers are all assholes rd-MAKING THE ROAD3.teenagers are all assholes作詞横山健・難波章浩作曲 Hi-STANDARD teenagers ... ・難波章浩作曲 Hi-STANDARD teenagers are all assholes let's not kill with knives so easily society's gift to ... s so easily society's gift to the world there is no good reason to hurt somebody if you wanna stab something stab your heart listen up ... ing stab your heart listen up boys take it easy there's a place for you some(|
91 1.夜の都会 bring on the day But hopes for the dawning seem to be dying for us Scattered here scattered ... r us Scattered here scattered there Toys that are useless Where are you children We never meant to hurt you so How can we make up ... urt you so How can we make up Where can we find you Little lost boys little lost girls Night-time left a legacy On every highway on every byway of dreams Singing streets and laughing streets ... streets and laughing
92 9.FUNKY PUNKY THE ALFEE-夢幻の果てに9.FUNKY PUNKY作詞高 ... ばかり見るコワレ者のBoys&Girls Welcome to the Rock Show思い切り騒ごうぜ Hey You! Can You Feel Your Body?ギリギリまで! Everybody Needs Rock! Funky Punky Baby!すべてを忘れて R&R Party!真夜中だけ自由になれる E ... s Rock! Funky Punky Baby! Woo-Are You Ready?夜明けが来るまで Woo-Baby Stand-up&Shout! Hey!Hey!Hey!Wow!Wow!Wow!誰でも気がつくことに知らな
93 13.ボーイハント patiently Where the boys are Where the boys are Where the boys are Someone waits for m
94 2.D.O.G 街中の連中が Do the same thing Why don't you understandそのままじゃ Can't be ... you understandそのままじゃ Can't be the man(Do you know where you going to?)おさがり着かざり ... )おさがり着かざり Boys where you going?いきがりが過ぎて、全てJoke曲がり角の先には released Dogあわてて逃げだす、なりだけの Dogすかさずなわばり取り上げる Dog世間知らずがわめきちらす身のほど知
95 27.Break out n't stand the loneliness having2 deal with it all these feelings kept inside me don't think that I can live ano ... on't think that I can live another day like this I gotta put it all behind me Although I c ... it all behind me Although I cared4 u u never came through so now I know that I don't need u it's time2 break out this is for all of ... break out this is for all of them boys that don't know how to handle a woman who gives up everything for ... n w
96 7.&Z(TV size-English ver.-) me why we are here? This endless bloody war Why I'm crying in ... bloody war Why I'm crying in the sky You guys are not little boys?Just stop what you're doing for me It's not really good for you We should know ... y good for you We should know where we're goin? Nobody knows Fly High How we got lost in here Bullets pour like rain Our chances like shooting stars You can hear ... t Everything is linked around the world Break your door to get out th
97 12.&Z me why we are here? This endless bloody war Why I'm crying in ... bloody war Why I'm crying in the sky You guys are not little boys?Just stop what you're doing for me It's not really good for you We should know ... y good for you We should know where we're goin? Nobody knows Fly High How we got lost in here Bullets pour like rain Our chances like shooting stars You can hear ... t Everything is linked around the world Break your door to get out th
98 10.King of My Heart in' on clothes Salute to me I'm your American Queen And you move to me like I'm a Motown beat And we rule ... I'm a Motown beat And we rule the kingdom inside my room'Cause all the boys and their expensive cars With their Range Rovers and theirJaguars Never took me quite where you do And all at once you are the one I have been waiting for King of my heart body and soul ooh whoa And all at once you're all I want I'll never let you go K
99 8.Hitchin' a Ride ey mister where you headed? Are you in a hurry? I need a lift to happy hour I say oh no Do you brake for distilled spirits? I need a break as well ... irits? I need a break as well The well that inebriates the guilt One two one two three four Cold turkey's getting stale Tonight I'm eating crow Fermented salmonella Poison oak no ... nted salmonella Poison oak no There's a drought at the fountain of youth And I'm dehydrating My tongue is swelling up I said On
100 14.Angel Park ngel Park The vacant lot where we rode our bikes Later learned to drive our cars I remember SamJonas Drive ... ars I remember SamJonas Drive The corner house where my Daddy gave His family an honest life I miss my friends But my closest ... iss my friends But my closest boys Are now distant men Angel Park Things will never be ... gel Park Things will never be the same again Angel Park I miss that childhood innocence Angel Park ... hildhood innocence

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】