魔鏡歌詞網

關於 what + you + think + about 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 13.NAMANANA ry No way you're stopping my story It's so crazy nothing can phase me follow me baby And don't ... e me follow me baby And don't think'bout stoppin''Cus we about to get rah rah rockin' Don't stop the music get louder Come on now feel it Don't stop till ... n now feel it Don't stop till you feel the power There ain't no ceiling No time for stressin' just be ... No time for stressin' just be your best And you'll have whatever you want Don't stop
2 2.Hate(feat.巡音ルカ) s happen? Thinking again again Now the curtain fall and the things we did just a game? Everything in the world looks so pale Everything beauti ... did should be done' But then you're gone! Light it up! Burn it up! Light'em up! Never stop! Light it up! Burn it up! Light'em up! Like ... Burn it up! Light'em up! Like what you've done! The words in my sights are so disgusting I've never seen Though ... usting I've never seen Though you play hide-and-seek I'll find (
3 1.No Mind|Oct2015 I作曲ØZI SC You've never seen this side of me eh? No mind No mind No mind No mind Sicka all these liars Sicka getting fucked ova Sicka all these ... d all these people telling me what I'm supposed to do like I give a damn Why they care so much I could give3 fucks ... e so much I could give3 fucks what you think about me Left right middle fingers to the haters try to fuckin' come and bring me down From LA to Taipei and Taipei to MA oh god Fro ... em no mi
4 5.B.O.(feat.9m88) my6-4 I'm about to get lit with my6 hoes I mean6 bros But haha probably both I mean god knows who we're gonna see in the clubs tonight我穿梭這城市的n ... tonight讓我們一起 B.O. tonight We about to B.O. B.O. We about to B.O. B.O. The liquid flows into my body連續喝了三杯shot of whiskey還比不上旁邊的Fanny她喝個vodka都不加cranberry juice.說到Fanny剛剛坐在她旁邊的女孩她好可愛是我的 ... e a party poop Look at people what they
5 8.Me and Miss Park(Hebe超級瑪麗 Demo版) es I keep thinking about you And I愛妳愛妳愛妳我愛妳 and yes I can't figure out why There I go again and I'm falling on my face and I can't believe I'm up to somethin ... mething it's written all over your face Let's go walk in the park after it's dark me and Miss Park and we're all alone Dinner in Shanghai wake up in Beijing ... n Shanghai wake up in Beijing Whatchu think of that? I just love you love you I love you Yes yes I've b

6 1.Like That t I'm about to throw away my money on you I'm about to throw it all up Tell me what you want and we going it's on you Anything you want it's all us I ain't never seen a girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all my cash like that ... cash like that Keep on doing what I like like that Girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all my cash like that Keep on doing ... cash like that Keep
7 4.為你(For You)(feat. GALI) >4.為你(For You)(feat. GALI)作詞 Mixin GALI KWORLD作曲 KWORLD編曲 Gold Child Drowning in ... ORLD編曲 Gold Child Drowning in your eyes When you look in mine I can't get enough There's only ... can't get enough There's only you and I Got what you need shawty hoping you could ring my lineJust Call me up shawty hoping ... Just Call me up shawty hoping you could ring my line. Now it's about time to let you know that you
8 1.旺旺旺 If I give you a hongbao and you give me a hongbao如果我們互送紅包 aren't we just exchanging money那不就像是在換錢嗎? and another thing I ... 不就像是在換錢嗎? and another thing I think is kinda funny還有件事也很有趣 the Chinese ... rom?它起源何方 what was it made for?它有何作用 a kid born inJanuary2018 is he a rooster or a dog?生在2018年一月的小孩到底是屬雞還是屬狗呢? Check it看過來 Now let me tell .
9 1.Think About You 趙濤-Think About You1.Think About You作詞趙濤Ao作曲JAYKICK編曲JAYKICK working on when I have to go I don't get ... when I have to go I don't get what you wanna know show me your heart that my baby know現在只剩下say hello I ... my baby know現在只剩下say hello I think love want you baby ye looking at this girl swaying ... 在想 I want your body i want your baby抱緊你抱緊你 ye更小
10 6.搖擺(Shake)- Chinese Ver. 隱又忽現有你的畫面 What're you talking about這瞬間 Why you're not coming here my way Come here ... 我一起來進入這派對 You think I want this Woo沒辦法認定就是你沒辦法 Bass快要爆 ... 抓住你的手 But you already know You already know oh I got that Wow wait by the way I wanna see ... w wait by the way I wanna see you shake your body Drop shake everyday You have to push that thing backwards Wow
11 1.Singing Bones asbo、jojo you relive a bone enlighten trails and wanna find a party aqui oh my darling a bone will bring a song read out the dial as wake up m ... oh darling yeah but where and what I'm in we are a tango lalala eying a shadow on the moon we are the tango lalalala Will I drown with a kiss no red jamon on this ... ut of the cave and jailers go Think about it I bought a mandragora heart we
12 3.Number One( Feat. Naarai Michele) OMELETTE YOU CAN HAVE THE DIAMOND BRACELET ANYTHIYOU WANT LETS GO AWAY AND NEVER COME BACK LETS GO TODAY AND NEVER LOOK BACK LIVE THE LIFE THAT I'VE ALWAYS DREAMED HOLDING HANDSJUST ... AYS DREAMED HOLDING HANDSJUST YOU AND ME THE ONLY WAY TO BE IS NUMBER1 NUMBER1 NUMBER1 BABY GIRL I'LL SHOW ... 1 NUMBER1 BABY GIRL I'LL SHOW YOU HOW TO HAVE SOME FUN HAVE SOME FUN HAVE SOME FUN MAYBE ... SOME FUN HAVE SOME FUN MAYBE YOU COULD BE MY ONLY ONE ONLY ONE ONLY ONE THE
13 7.Missing You 7.Missing You How are you lately dear? I've been missing you I heard you changed your hairJust like I have too Oh I remember I remember The days that we'd go watching bands Hand in hand Sometimes I listen to the r ... to the records we bought I'd think about the times that we'd laughed a lot Oh don't ... t we'd laughed a lot Oh don't you forget don't your forget How you used to love me oh dear Don't you know that I still ne
14 10.Can't Hold Us Back(& Bassjackers) l ya Imma about to kill this track How you like?Just like that!從新開始現在我回來心是飛的目標我對著狗仔追著 Stunna我呸著這一路上有很多 Haters他們繼續追著 Imma see y'all later Imma turn it up lets make it loud ... make it loud Imma walk it out what you ton do now今晚誰也別想 Hold us down How ... do now今晚誰也別想 Hold us down How you like me now baby You think you cool really Don't tryna fuck wit
15 9.Love You So Much br>9.Love You So Much作詞方大同、小崔作曲方大同夜絢爛花火已熄滅最刺心的是離別痛在沒有你的季節回憶愛從快樂走到悲哀緊握的手卻鬆開再也不可能重來現在夜不眠也不倦也不變是想念你說你不願你不見你不戀舊情難圓是我該說抱歉 Everytime ... 你不願你不見你不戀舊情難圓是我該說抱歉 Everytime you sigh Everytime you cry Girl I miss the way we were sometimesJust the way we were Wh
16 8.I'll Never Ever Lose My Life Again on't care what you think of me眼淚不再會是我存在的意義 I don't care ... f me眼淚不再會是我存在的意義 I don't care what you talk about me頹廢過的意志也將失去游離 try try try I'll t
17 20.Show Me ee I like you cus you don't like me And that's different that's ... e And that's different that's what excites me So when I tell you give it up don't give it up nah That's how ... n't give it up nah That's how you prove you could be wifey See the best bit is getting to know each otherJust ... etting to know each otherJust think about the things we could show each other In this big ole world just for ... n this big ole world just for you
18 8.Me And My911 y Carrera Thinking to myself Am I doing well? Hear the crowd standing on the stage I'm singing Clear and loud but deep inside a voice keeps sa ... p inside a voice keeps saying'what's this about? What the hell?' Let's(We'll) take it nice and slow Take it day by day We will take our time We will grow. So I'm staring at the sky ... that I will get far If I have you by myside Let's(We'll) take it nice
19 1.Show Me ee I like you cus you don't like me And that's different that's ... e And that's different that's what excites me So when I tell you give it up don't give it up nah That's how ... n't give it up nah That's how you prove you could be wifey See the best bit is getting to know each otherJust ... etting to know each otherJust think about the things we could show each other In this big ole world just for ... n this big ole world just for you
20 1.Show Me ee I like you cus you don't like me And that's different that's ... e And that's different that's what excites me So when I tell you give it up don't give it up nah That's how ... n't give it up nah That's how you prove you could be wifey See the best bit is getting to know each otherJust ... etting to know each otherJust think about the things we could show each other In this big ole world just for ... n this big ole world just for you

21 1.Go Harder go crazy You can take it easy We go harder for it babe This is the party Champagne vodka whiskey Going harder and harder We turn it up daily他 ... All the party ninjas now turn your music louder如果你不開心我讓你靠如果心情不美麗了我陪你鬧當下快樂才是真正真的最重要不用管別人對你欣賞還是嘲笑 Everywhere we go they follow Running the game is ... ey follow Running the game is what we do If you you you want it If (
22 6.Sexy Girl 逢源只是一瞬間亮眼 You caught my breath字裡行間無需金玉良言高冷而明顯隱藏著驚艷 Tiki taka my heart跳躍伴隨著零點優雅不古典吝嗇敷衍像是默片主演讓身邊的他們無言 Sexy Girl出現太突然把全場俯瞰 Can I get ... Sexy Girl出現太突然把全場俯瞰 Can I get you a drink讓我來付款 Sexy Girl安靜動作慢不屑很自然 ... 靜動作慢不屑很自然 You got me reloaded已裝滿子彈 Sexy Girl秀色不可
23 11.序曲12年前 n. K: But you guys all look the same.J: Romance've been12 years. But like…我們……我們這兩天 we caught up a lot. F: ... …我們這兩天 we caught up a lot. F: What? Three times right?J: Yeah. F: Once at Ken's studio ha? K: Yep. F: Once at the show.J: Yeah man. F: And now and now. K: And now ... thing just comes back. K: But you know what the thing is it is because we just decided to do it.J: I know. K: Am me right?J: Exactly. K: Sometimes ... ight?J: Exac
24 1.帶你飛 AC周予天-You1.帶你飛作詞 AC周予天作曲 AC周予天編曲陳星翰 Hit me Ayo ... AC周予天作曲 AC周予天編曲陳星翰 Hit me Ayo you all better get the music ready(haha) cuz right now its my time(yes sir)今天我會帶你飛哥會帶你飛 Now I just wanna say something real quick(sa ... say something real quick(say what) Buckle up your seatbelt(why) and lock it in cuz今天我會帶你飛哥會帶你飛 This is the flow that people been ta
25 3.想 When I Call You en I Call You ft.Shaka Lish&胡雅琳作詞任俊陶作曲任俊陶 Honey我們分手吧為什麼?我覺得我們不合適 Hook We don't go back this time(When I call ... go back this time(When I call you you don't pick up) For a place to call m ... t還在這等你的微信 You think you are so fucking special I'm gettin' p ... se一個壞掉的心情 What are you thinking? Well bitch it's about time to end everything Hook We d
26 9.Song About Love br>9.Song About Love作詞 Dino李玉璽作曲 Dino李玉璽 Open ... o李玉璽 Open your eyes tell me your story I see the memories coming down from ... the memories coming down from your tears Did your eyes smile or it was sorrow I can't tell when ... was sorrow I can't tell when you look at other side I know what makes you cry cause you did the same to me See Look at me I was here every time ... k at me I was here every time
27 4.I See You Everywhere r>4.I See You Everywhere作詞多多林奕匡作曲林奕匡編曲徐浩監製 Edw ... 愛發狂 I see you everywhere Close my eyes I see you thereJust can't stop thinking of you You got me crazy lazy ooh dunno what to do Don't care about tomorrow With you here I have no sorrows Stay with me and ... e no sorrows Stay with me and you will see Whatever you want of me well I can be.想問對不對思念入非非
28 3.Peace pilled on your cv Make me queazy uneasy like a kid with a gun Time to run can I flip the scene or change theScript can I change ... change theScript can I change your line and change it quick straight out of a horror flick Are ... ght out of a horror flick Are you worried if the rocket hits apocalypse Prayers at the edge of ... alypse Prayers at the edge of your lips Hold steady when it's time to eclipse Get ready lets enjoy ... eclipse Get ready lets enjoy y
29 1.I See You Everywhere 林奕匡-I See You Everywhere1.I See You Everywhere作詞多多林奕匡作曲林奕匡編曲徐浩監製 Edw ... 愛發狂 I see you everywhere Close my eyes I see you thereJust can't stop thinking of you You got me crazy lazy ooh dunno what to do Don't care about tomorrow With you here I have no sorrows Stay with me and ... e no sorrows Stay with me and you will see Whatever you want of me well I can be.
30 7.My Ride(&鍾沛真) by girl I think you're really beautiful我從來沒有見過一個 gentleman like ... tiful我從來沒有見過一個 gentleman like you You need a man like this guy Come and sw ... 感覺那麼甜美的幸福 You need a man like this guy(幸福) Come and swang with me in my ride So ... d swang with me in my ride So what妳鞋子是 Gucci衣櫥充滿 Versace他被錢迷住我被妳迷惑好好想誰 ... man那我義不容辭 Think about it for
31 16.Singalongsong I've been thinking'about you I wrote this song maybe I'm wrong To be caught up ... ybe I'm wrong To be caught up about you Well I don't know what you think'bout me Maybe you think nothing at all But maybe you could just lie to me And we could be in love ... to me And we could be in love you see Oh it's a singalong song that's not too long It's when I ... at's not too long It's when I think about you tha
32 6.陳旭 bit shaky You know what about me Please show me(show me) If you wanna take it baby If you wanna make it baby Please don't waste it baby Trust me無論走到哪裡都能感覺到大家都在互相比較 My style似乎與周圍的一切不太協調我的低調和那些人的炫耀已經造成反差和鮮明對照因為陽光普照整個大地所以 ... shabby but a little bit shaky You know what about me Please show me(show me) If you wanna ta
33 5.腫麼了 Tony2012 You really think I d​​on't know Ha Had enough about your friend And I ain't gon take it no more Listen ... 't gon take it no more Listen What you talking about you don't know what's up Saw your texts been flirting with her Yeah I'm leaving n that's ... her Yeah I'm leaving n that's what's up My head up high coz I'm too damn fly Played with fire now u play regrets Sorry baby n I don't buy that Too much crab like .
34 4.How Can You Mend A Broken Heart Song For You4.How Can You Mend A Broken Heart作詞 Gibb Barry Alan、Gibb Robin Hugh作曲 Gibb Barry Alan、Gibb Robin Hugh I can ... ry Alan、Gibb Robin Hugh I can think of younger days when living for my life Was everything a man could want to do I could never see tomorrow but I was never told ... tomorrow but I was never told about the sorrow And how can you mend a broken heart How can you stop the rain from falling down How can ... ai
35 1.Summer of'69-Bryan Adams nin' When you got a job to do Spent my evenin's down at the drive in And that's when I met ... rive in And that's when I met you Standin on a mama's porch You told me that you'd wait forever Oh and when you held my hand I knew that it was no or never Those were the best days of my life(Chorus) Back in Summer of'69 Man we were killin' ... we were killin' time We were young and restless We needed to unwind I guess nothin' can last forever no And now the times
36 5.We Love You 5.We Love You ComposeJey Wen(紀文) VocalsJey Wen ... y Wen(紀文) You will see when you start to believe Close your eyes and show me your pain To make a dream come true is not easy But I know ... e true is not easy But I know you'll always be there for me That's all that I want ... for me That's all that I want you to see The message of love is sent by me ... message of love is sent by me You have to think what you real
37 1.壞壞壞(Why Why Why) 的天性 no no think about what we used to do it's bringing me the memories of ... s bringing me the memories of what you did and you said to me you'll never ever lie to me now what you gonna say you lie to me now what you gonna do what's real for me you sliced me twice you brought me high you took me down now ask me why你麻煩別哭自掘墳
38 3.Why ove Don't you tell me bye… baby why… My heart is tired of singing stupid sad songs Don't tell me lies… baby why… This ain't the way I'm suppos ... . Look at my facebook gets me thinkin bout How we?get mad at little things without a doubt Who is that girl and ... a doubt Who is that girl and what's she all about Baby?she's a friend and that's the end My life is here with ... the end My life is here with you You walked out like a ghost without a sou
39 6.Best I'll Ever Be self from thinking about you And all those little things you do When you're around me And I don't know what it is you do that makes me feel so high I just can't wait till we can fly to the sky I wanna run away together and keep ... na run away together and keep you by my side Baby this was meant to beYour smile gives me the motivation to keep my dreams alive This is the best I'll ever beJust another one of those lazy afternoons I ... n't s
40 27.Singalongsong I've been thinking'about you I wrote this song maybe I'm wrong To be caught up ... ybe I'm wrong To be caught up about you Well I don't know what you think'bout me Maybe you think nothing at all But maybe you could just lie to me And we could be in love ... to me And we could be in love you see Oh it's a singalong song that's not too long It's when I ... at's not too long It's when I think about you tha
41 3.Hello Super Star ee i talk about you like you're wonder woman now that you know you get excited when this song comes on the radio i know ... ong comes on the radio i know you're wondering or wonder if i'm diggin' on ... g or wonder if i'm diggin' on you yes i think you're fly and i'm always all about you baby you smile is sweet i bet you taste like Reese's Pieces you know your high cut「wifey AIR」s make u look like u
42 3.Hello Super Star ee i talk about you like you're wonder woman now that you know you get excited when this song comes on the radio i know ... ong comes on the radio i know you're wondering or wonder if i'm diggin' on ... g or wonder if i'm diggin' on you yes i think you're fly and i'm always all about you baby you smile is sweet i bet you taste like Reese's Pieces you know your high cut「wifey AIR」s make u look like u
43 5.Love Fool a problem you love me no longer I know and maybe there is nothing that I could do to make ... thing that I could do to make you do Mama tells me I shouldn't bother that I ought just stick to another girl a girl that surely deserves me but I ... that surely deserves me but I think you do! So I cry and I pray and I beg Love me love me say that ... beg Love me love me say that you love me fool me fool me go on and fool me love me love me pretend that ... love me
44 5.最後的晚餐 love with you oh oh It was a Saturday The last supper we had The dinner was ready but I couldn't taste a thing(That's for real) ... aste a thing(That's for real) You said you're gonna walk away And I could feel this pain ... ay And I could feel this pain You've crucified me Did you think of what we had?(NO) When the bill is paid ayou just walked away(頭也不回) You didn't leave me nothing but our memories(我們的回憶) Thought we wer
45 1.Sing along song I've been thinking'about you I wrote this song maybe I'm wrong To be caught up ... ybe I'm wrong To be caught up about you Well I don't know what you think'bout me Maybe you think nothing at all But maybe you could just lie to me And we could be in love ... to me And we could be in love you see Oh it's a singalong song that's not too long It's when I ... at's not too long It's when I think about you tha

46 8.情人節的難題 ly me and you(建宏)外面的陽光真美麗沒有人還待在屋子裏喜歡就要有勇氣一起出去多甜蜜(鄧寧)動人的節奏又響起 Wu~Yeah~我漫步緩緩的走向你我們眼睛看著眼睛(合唱)那種感覺突然好神奇 Oh~ Baby輕輕鬆鬆只要說我願意快快樂樂大聲說我可以只要開心大家都沒問題 Hap ... 大聲說我可以只要開心大家都沒問題 Happy Ending You And Me(建宏) Hey~ Mei Mei那微風輕輕吹沒下雨不打雷想約你
47 4.情人節的難題 ly me and you建宏外面的陽光真美麗沒有人還待在屋子裡喜歡就要有勇氣一起出去多甜蜜寧寧動人的節奏又響起 Wu Yeah~我漫步緩緩的走向你我們眼睛看著眼睛那種感覺突然好神奇 Oh Baby輕輕鬆鬆只要說我願意快快樂樂大聲說我可以只要開心大家都沒問題 Happy Ending ... 大聲說我可以只要開心大家都沒問題 Happy Ending You And Me建宏 Hey~ MM那微風輕輕吹沒下雨不打雷想約你喝個咖
48 3.拉闊辛聲 別好 Yo man you are such a looser. Yeah you wanna be a pop star then stop wearinyour little diaper. No we want some high quality music. Not ... some high quality music. Not your some good looking junky thinking you are good in music. Look at you man you get out of tune and you got no music sense. Respect wake-up why don't ... se. Respect wake-up why don't you understand? Back home kid get out of here. Back to school this ain't a p
49 11.美夢組合 Witness W What up? A: I don't know if they ready for this shit W: I know right? It's just too damn hot A: Yeah this goes out to all those who ... s out to all those who didn't think you could do this W: Oh we about to rock this collab joint right here. Akshon A: Yeah W: Bless the mic Bringin it back and kickin a beat so that ... ack and kickin a beat so that you shit your sheets I bring good shit to your ears and make you tap your feet Sla
50 13.不哭的雙眼 ace grace About to break I taste Bitterness of years gone to waste in haste My heart's like this bottle by my side Once the Henny gone all ... side Once the Henny gone all you see is my lifeless eyes Have you seen my mind? I think I lost it Have you seen my dignity? My damn drinkin's cost it As I write the pain's deep down inside But Lord tell me why why are these eyes dry? S ... th a broken voice I I sing to you With a broken heart I I pray to you Lo
51 9.陳旭 bit shaky You know what about me Please show me(show me) If you wanna take it baby If you wanna make it baby Please don't waste it baby Trust me無論走到哪裡都能感覺到大家都在互相比較 My style似乎與周圍的一切不太協調我的低調和那些人的炫耀已經造成反差和鮮明對照因為陽光普照整個大地所以 ... shabby but a little bit shaky You know what about me Please show me(show me) If you wanna ta
52 4.陳旭 bit shaky You know what about me Please show me(show me) If you wanna take it baby If you wanna make it baby Please don't waste it baby Trust me無論走到哪裡都能感覺到大家都在互相比較 My style似乎與周圍的一切不太協調我的低調和那些人的炫耀已經造成反差和鮮明對照因為陽光普照整個大地所以 ... shabby but a little bit shaky You know what about me Please show me(show me) If you wanna ta
53 1.Learn Chinese(Clean Radio Edit) inese and what? Yeah you know who this isJin Let me tell you this The days of the pork fried rice and the chicken wings coming to ... d the chicken wings coming to your house by me is over Ya'll gonna learn Chinese Ya'll gonna learn Chinese Ya'll gonna learn Chinese When the pumps come out ya'll ... n' speak Chinese Go fuck with your head man I know a bunch of CRIPS that love red man Blood book in New York man things done change Stop the chinks be all over th ...
54 2.Here Now life move about a mile a minute Make the best of it while I'm in it Talk shit I'll never get offended I'm so pushin' to the limit I could shak ... behind ya Don't remind me do whatever to you fly back and it'll be Hell on earth for ... nd it'll be Hell on earth for you to find me They say we all look alike cook alike But they aint't know that we all crooks alike I changed the game when I took th ... n I took the mic In Freestyle what it took for you to writ
55 9.Learn Chinese inese and what? Yeah you know who this isJin and let me just tell ... is isJin and let me just tell you this The days of the pork fried rice and the chicken wings comin to ur house by me is over(This is it it's crazy)(OVA!!!)[Chorus ... inese when the pumps come out your gon speak chinese Ya'll gon learn chinese(Police- in chinese) Ya'll gon be chinese(hurry lets go in chinese) Ya'll gon learn ch ... chinese This is it cause fuck you head man I know a bunch of cri
56 10.The Good The Bad&The Ugly ][Verse1] About they never talked about the guns or the drugs'Till I saw the guns and the drugs There is tons in the hood I'll admit I never sold a sack in my life Wa ... in my life Watchin''Scarface' thinkin' that was a life Slingin' dope or coke respect money and power But ... e respect money and power But what happen when things start to go sour Everybody wanna see more cash But ego's clashin' that's when egos crash See the two of them ... ' bricks at a time Down to
57 12.Love Story sneakers What can I say? You can tell he's koo if you talk with him during fire drills girls would wanna walk with him he can have any chick up in his view but there was only one gir ... lin him too Ohhh... I've been thinking of you Ohhh... I've been thinking of you Ohhh... I've been thinking of you Ohhh... I've been thinking of you and you've been thinkin of me Ohhh... Uh So you know as time goes by Things get
58 14.C'mon h[Verse1] You at my welcome mat and I ain't mad by letting ... at and I ain't mad by letting you in Long as you listen to me closely as you get to knowJin First of all I had the thirst of all rappers combined Worst of all people told me I was wasting my time Like I wa ... yed afloat Here's a verse for you to quote The realest shit I ever wrote[Chorus] C'MON! Now that I got ... Chorus] C'MON! Now that I got your attention I gotta say this I know that it's be
59 16.Same Cry ts That's what we all wish for to seek a better life right? It's unfortunate when tragedy strikes But the truth is reality bitesJune4th'89 a d ... housands of innocent died for what they believed in Armed with nothing but heart and a point to prove Stood in front of tanks and refused to move ... of tanks and refused to move What would you do? Run or stand still? When the life's on the line to test the man's will Seeking change and they found it but in death Strange ...
60 13.I Can't Help It(Duet With Regine) ho i baby what a fool i am first a boy and then a man and now and ... oy and then a man and now and you you're the heart of it all you're the things I say and do am I wasting my time hanging around ... asting my time hanging around you would be gone* but I can't help it** every moment that I ... help it** every moment that I think about you every day and every night without you I can't survive Love take away the lonely days gone by Making
61 2.Let It Go ah C'mon)(You know I've been thinking)[What's up Elva](Well)[If you got something to say then say it](Li ... 的就 say no You gotta let it go[So let me get this strait ... go[So let me get this strait You're saying no strings attached no catch.(Does it seem that for fetched?) Nah I ... seem that for fetched?) Nah I think you're I think that love is overratesd Some girls are way to delicated.(But some guys are too.)[That's true.]愛來愛
62 7.I Need U Chong小胖子 What am I gonna do now I can't seem to think of anything else your pretty face your perfect skin I love the way your hair blows in the wind every time you smile I feel a warmth from within I'm constantly ... th from within I'm constantly thinking of ways to say'Hi I'm Andrew Chou'...oh man I don't know how to do it I got cold feet just ... to do it I got cold feet just thinking about it maybe I'll just write her a son ...
63 1.Touch Of Love nd when I think about you The hope that you've handed out I want to give back all I have And then some more But I'm only human I can only do so much But all the miracles we ... ne touch(Chorus) From me from you Helping someone who can't make it on their own No one wants to be alone at a time like this Only joy should exist When the world ... aith enough to see us through Whatever rains on us We can always trust That heaven's hand will guide us through Yeah we
64 6.閉眼睛 eded u to you know what i just been thinking about you當我在閉眼睛我一定會夢到你我一定會 dream ... 一定會 dream about you it's hard to整理我真的難以相信有你在我的世界和平沒有你真可惜你的髮你的唇你的臉你的吻忘了是什麼感覺真的是太久不見做不到沒有你我沒有辦法呼吸快點回來來到我身邊 oh no no no~昨~夜過著覺得好難過滿街都是人我還是寂寞因為你不在
65 8.冰力十足 on't care what you do. Hoppin on the mic tearin it up with the crew. B-boy style here we goin old school. Don't give a ... goin old school. Don't give a what hell no battle will do. People be talkin bout where I go. Who I'm seeing. People be talkin trash for all the wrong reasons. Peo ... stand. That I don't give a Uh what you think about what. Say what I wanna say. Go where I wanna go. Ride where I wanna ride Keep ... Ride where I wanna
66 4.有幾壞(合唱版) as bad as you think I think that you are stupid It's always happen to anybody Who's in love with someone So tell the truth come and choose Take the crews for fun For ... Take the crews for fun Forget about it I am cool down and low down It's smart now to lie down ... wn It's smart now to lie down You need some but no now It's not like this is the end of the world So ... is is the end of the world So you have got kind on this world You know wh
67 13.冰力十足 on't care what you do. Hoppin on the mic tearin it up with the crew. B-boy style here we goin old school. Don't give a ... goin old school. Don't give a what hell no battle will do. People be talkin bout where I go. Who I'm seeing. People be talkin trash for all the wrong reasons. Peo ... stand. That I don't give a Uh what you think about what. Say what I wanna say. Go where I wanna go. Ride where I wanna ride Keep ... Ride where I wanna
68 3.有幾壞 as bad as you think I think that you are stupid It's always happen to anybody Who's in love with someone So tell the truth come and choose Take the crews for fun For ... Take the crews for fun Forget about it I am cool down and low down It's smart now to lie down ... wn It's smart now to lie down You need some but no now It's not like this is the end of the world So ... is is the end of the world So you have got kind on this world You know wh
69 12.有幾壞(獨唱版) ontrol? I think we got da communication prob can ya hear me?)我每日手電接觸你卻在心內退縮你注定不被滿足將會怎?結局我要是選擇結束掃掃鼻尖便退出你要是當面痛哭請你哭 yeah yeah yeah只想得到信心的愛不想最後?談情 ... ke a break it's not as bad as you think. I think that you are stupid; it's always happen to anybody who's in love with someone. So tell the truth come and choose take the crews for fun. ... ake
70 14.Touch Of Love nd when I think about you The hope that you've handed out I want to give back all I have And then some more But I'm only human I can only do so much But all the miracles we ... ne touch(Chorus) From me from you Helping someone who can't make it on their own No one wants to be alone at a time like this Only joy should exist When the world ... aith enough to see us through Whatever rains on us We can always trust That heaven's hand will guide us through Yeah we
71 2.Touch Of Love nd when I think about you The hope that you've handed out I want to give back all I have And then some more But I'm only human I can only do so much But all the miracles we ... ne touch(Chorus) From me from you Helping someone who can't make it on their own No one wants to be alone at a time like this Only joy should exist When the world ... aith enough to see us through Whatever rains on us We can always trust That heaven's hand will guide us through Yeah we
72 10.Touch Of Love nd when I think about you The hope that you've handed out I want to give back all I have And then some more But I'm only human I can only do so much But all the miracles we ... ne touch(Chorus) From me from you Helping someone who can't make it on their own No one wants to be alone at a time like this Only joy should exist When the world ... aith enough to see us through Whatever rains on us We can always trust That heaven's hand will guide us through Yeah we
73 9.Please don't go t to hurt you Please don't go Slowly my eyes began to see That I need ... eyes began to see That I need you near right with me at all times yeah My feelings are so deep for ... h My feelings are so deep for you That I won't let go oooh no of you BRIDGE: I can't let this love(Slip away) And I can't turn it around( ... y) And I can't turn it around(you will see) And only then..... CHORUS: Please don't go away from me(I'll be there for ... way from me(I'll be there
74 16.I NEED YOU 16.I NEED YOU we used to laugh we used to cry we used to bow our heads then wonder why but now ... heads then wonder why but now you're gone i guess i'll carry on and make the best of ... carry on and make the best of what you've left to me left to me left to me i need ... left to me left to me i need you like the flower needs the rain you know i need you guess i'll start it all again you know i need you like the winter needs the spr
75 20.I Go To Pieces hen I See You Walking Down The Street I Get So Shaky And I feel So Weak I Tell My Eyes Look The Other Way But They Don't Listen To A Word I Sa ... My Baby Passes By I Remember What You Said When You Said Goodbye Baby We'll Meet Again Soon Maybe But Until We Do All My Best To ... ut Until We Do All My Best To You I'm So Lonely I Think About You Only I Go To Places We Used To Go But I Know ... aces We Used To Go But I Know You'll Never Show
76 5.Speak My Language e I'm About to leave my family and country To go oversea to study I speak Hokkien and Mandarin and I like eating Wantan Mee(Instant Mee) W ... inging my song Tell me please what is my culture Tell me please how should it be Tell me please where is my future North South West or East(Tell me please how can ... Tell me please how can it be) You can laugh at me笑我吃飽沒事做(福健)笑我吃飽沒事做(華) But I don't care I just looking for my ID So don't blame me Fo
77 12.Speak My Language e I'm About to leave my family and country To go oversea to study I speak Hokkien and Mandarin and I like eating Wantan Mee(Instant Mee) W ... inging my song Tell me please what is my culture Tell me please how should it be Tell me please where is my future North South West or East(Tell me please how can ... Tell me please how can it be) You can laugh at me笑我吃飽沒事做(福健)笑我吃飽沒事做(華) But I don't care I just looking for my ID So don't blame me Fo
78 9.Sweet Baby r> When I think about your lovin' And the starry evenings that we used to share Lookingthrough the memories in mu mind Since I've laughed and cried and th ... r over only set aside Oh it's you sweet baby I will never be free fromyour embrace Sweet baby Only hoping it's not too late to try again It's ... ot too late to try again It's you sweet baby ever lost and captured byyour smile Sweet baby I will always be right there by ... will always be right t
79 13.IJust Wanna Stop r> When I think about those night in Montreal I'd give the sweetest stars for ... d give the sweetest stars for you and me Memories of love above the city lights Oh I try so hard to take it Oh the Lord my heart won't make it I just wanna stop a ... it I just wanna stop and tell you what I feel about you I just wanna stop I never wanna live without ... op I never wanna live without you I just gotta stop for your love for your love Whe
80 2.Heaven 王繼康鍾鎮濤 Oh thinkin' about all our younger years There was only you and me We were young and wild and free Now nothin' can take ... and free Now nothin' can take you away from me We've been down that road before But that's over now ... ad before But that's over now You keep me comin' back for more Baby you're all that I want When you're lyin' here in my arms I'm findin' it hard to believe We're in heaven Love is all that I need A
81 8.Tele He's Not Talking he knows what to say Knows how to find his own way He knows the roads by night and by doorways But watching the light in a hall Won't change ... change a thing or say at all What it is that he says Still he says that i don't know Still he says that i don't know I don't why i ... at i don't know I don't why i think about so much When i don't know what it is i can't say And i wouldn't change a thing if i believe ... t change a thing if i believe you all An
82 10.Better Off Alone ind would you stop and shoot the breeze And if I was a mirror ... breeze And if I was a mirror you would get close as you could be If I was a candle would you hold me gently But if I was to love you Oh you would run away from me(yes you would) The water in the most was high to help protect the queen And I was on the other side with a drawbridge in between I waite ... ween I waited at the gate but you were never to be seen And bridges burn much e
83 5.善待你自己 c-toc and you don't stop把你的手放在空中甩像你什麼都不怕這是給沒有女朋友的男 ... 來 I don't think it's good4 you So..(**)當你媽媽不在你爸爸出國很晚的時候你要做什麼?!你可以看看 ... 的壓力; or看電影what da think about dat?Just checkly我的歌不要告訴我說你最好的朋友是你
84 3.Get Away ft to get About what you are and what you haven't been yet and some of them like to tell a story that is long and old and couch it in indifference and the wine that they ... ference that they reserve for you Well I like them all but I don't trust any of them well shouldn't ... st any of them well shouldn't you just get away Well I used to think my freedom was a lot of things I'd give demanding on my time but I had so much time to give and I used
85 10.再會我的朋友再會 ERYTIME I THINK ABOUT YOU YOU ALWAYS WALKING DOWN THE STREET LIKE ... 出地地完成實歸功於 YOU USED TO SAY I'M ON MY WAY FEELING LI ... 父主耶穌基督 SO WHAT DO I KNOW BUT TONIGHT'S THAT SO COLD耶和華上帝把我們丟在這個亂七八糟的世界我們弄這些鳥東西出來是為了回應牠白白 LIKE POWER OF LOVE WOULD ... 應牠白白 LIKE POWER OF LOVE WOULD YOU TREAT ME LIKE ME AND THE DREAMS ARE ... 子我們今天才 DO
86 10.Heaven 論你在哪裡) Oh thinkin about all our younger years There was only you and me We were young and wild and free now nothin can take ... and free now nothin can take you away from me We've been down that road before But that's over now ... ad before But that's over now You keep me comin back for more*Baby you're all that I want When you're lyin here in my arms I'm findin it hard to believe We're in heaven And love is all that I need And
87 3.I AIN'T MISSING YOU T MISSING YOU Everytime I think of you I always catch my breath And I'm still standing here and ... d I'm still standing here and you're miles away And I'm wonderin' why you left And there's a storm that's raging through my frozen heart tonight I hear ... y frozen heart tonight I hear your name in certain circles and it always makes me smile I spend my time ... akes me smile I spend my time thinkin' about you and it's almost driving m
88 1.SAD WITHOUT YOU d Without You[傷心]1.SAD WITHOUT YOU I'm sitting here alone wonderingwhat to do Thinking about you feeling sad and blue We were so in love not so long ago We had everything now we've lost it all*傷心沒有你傷心( sad without ... t it all*傷心沒有你傷心( sad without you)傷心沒有你傷心.... Now there' s omeone new He's everything to ... omeone new He's everything to you There's nothing I can do I hope that he'll be true
89 9.I want to know What Love Is t to know What Love Is I gotta take a little time A little time to ... little time A little time to think things over I better read between the lines In case I need it when Im older Now this mountain I must climb Feels like a world ... this lonely life I wanna know what love is I want you to show me I wanna feel what love is I know you can show me Im gonna take a little time A little time to look around me Ive got nowhere left to hide It looks like lov
90 9.Don't you wanna be someboy's someone r>9.Don't you wanna be someboy's someone作詞 Larry Kleiman作曲 David Lee Seven o'clock Saturday night The moment of truth is near ... t The moment of truth is near You powder your nose I'm combin' my hair Adventure'about to appear Two hearts Full of nervous tension Breakdown Make a true confession Chorus: Don't ... true confession Chorus: Don't you wanna be somebody's someone Don't you wanna be somebody's someone Don't wanna be somebody's someone to
91 8.Countin' on you untin' on you作詞 kirk Allan作曲 Kirk Allan countin' on ... llan作曲 Kirk Allan countin' on you countin' on you Endlessly hopefully countin' on you I've tried and tried to close my eyes not to ... tried to close my eyes not to think about you I filled my heart hopin' you might depart But I don't see what else I can do'cause I'm countin' onyou countin' on you Endlessly hopefully countin' on you But now I know
92 13.Headin' Back To Love Again ve Again. You Know You're More ThanJust A Friend. Baby It's True My Love For ... d. Baby It's True My Love For You. Baby Here I Am. I'm Gonna Love You Every Hour. You're Something Like A Precious Flower.You're Sweet Love For Me. You're What I Need. I Think Of You At Night My Baby Oh Baby. Stay In A Part Of Me My Baby Oh Baby. Love's The Only Way. I'll Be Back To Stay. Baby Baby Here I Am. ... m Heading Back To Love Again. You K
93 3.EVER NOW ver now I think about you as I'm climbing up the stairs And I wonder ... ng up the stairs And I wonder what to do so she won't see That ever now When I've found a better life than ... I've found a better life than what we had Ever now I wake up crying in the middle of the night And I can't believe it still could hurt so bad Ever now When I have ... ve come so for I wonder where you are I wonder why it's still so hard without ... hy it's still so hard witho
94 8.I NEED YOU >8.I NEED YOU Lyrics Beckley Music Beckley We used to laugh We used to bow our heads Then wonder shy But now ... heads Then wonder shy But now you're gone I guess I'll carry on And make the best of ... carry on And make the best of what you left to me Left to me I need you like the flower needs the rain You know I need you Guess I'll start it all again You know I need you like the winter needs the spring You know I need you
95 5.我跪下 I Get On My Knees 困難挫折(Have you ever thought whenever I face difficu ... 會怎麼做我如何勝過(What would I do? How do I triumph over t ... 曲折難走(Have you ever thought whenever the path ahead is narrow and tough)我如何選擇如何繼續走(How would I choose? How would I continue on?)我跪下什麼都不想(I get ... get on my knees and will not think about anything)只將自己的心掏出來給給上帝看(I would ju ... 批判論斷(Have you ever
96 28.小冤家Jambalaya若い恋人 Jambalaya what are you doing? Like a foolあなた何をやっていたバカのようだ我問話為什麼你不回答 I am asking ... たバカのようだ我問話為什麼你不回答 I am asking you why you don't reply?僕の問題なぜ答えなかった你說過愛著我是真是假 ... 說過愛著我是真是假 You said you loved me was it true or fake?君が言った僕を愛している本気か說清楚講明白不許裝傻 Make it clear don't
97 1.move on 啲過份但係唔該你地(think)唸一唸對住呢d人真係唔洗比面不如唸下佢點樣對我先而家同你做friend我都有啲抗拒你有新仔'ufeff so ... 家同你做friend我都有啲抗拒你有新仔'ufeff so what?我理得佢好馬不吃回頭草前面令女 sorry我慢慢數我而家根本就無咩所謂絕對可以證明比你睇用押韻同你講一次 here comes the new bad boy jb the curve of ... e new bad boy jb the curve of your hips stuck in my min
98 3.空空如也 empty 朱鴿 why do you keep popping up again and again. no matter how hard i try i can't seem to find a way to get ... n't seem to find a way to get you out my head the seasons have changed365 days later lying in bed. ... d365 days later lying in bed. thinking about the times we had afraid to think what could have been. winter nights you held me close. summer days you loved the most. the spring our love like flowers bloom. the fall i took when i lost
99 5.I Can't Help Myself yself You smile a lot It makes me wonder what you're thinking of'cause Baby you're always on my mind And right now I want ... my mind And right now I want you with me Here by my side With me'til the end of time I just can't help myself I'm falling in love with ... self I'm falling in love with you Love love with you It doesn't matter what you say Or what you do No matter what you say No matter what
100 5.I Can't Help Myself yself You smile a lot It makes me wonder what you're thinking of'cause Baby you're always on my mind And right now I want ... my mind And right now I want you with me Here by my side With me'til the end of time I just can't help myself I'm falling in love with ... self I'm falling in love with you Love love with you It doesn't matter what you say Or what you do No matter what you say No matter what

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】