魔镜歌词网

关于 we're + r 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 2.Nobody But Me 't nobody we're undone both of us stubborn like a stone taking a run but something in me wants to crawl back home cuz there's no light now the ... he best no There ain't nobody We're undone We're undone cuz there ain't nobody bod
2 8.Malaysia Boleh a put your hands up we're fighting never give up Let's speak the darkness one by one so stand up everybad
3 11.Wolves steel my heart when we're overrun Even though our only hope's forlorn Lord send me the bravery to go on.
4 16.Crumbling Bones l remember you when we're crumbling bones
5 17.Prefect Day t riding round Yeah we're just hanging out messing about laughing out loud All of the way it's been a per

6 18.Rag and Bone World kfast but we're never truly poor We're fighting together Here in this rag and bone world. Well nothing here is stable Everything falls But you got to take these brig ... ghts with these curtain calls We're scraping a living Here in this rock and roll world. Oh Rebel Heart you sing to me give strength to me Oh Rebel Heart won't you ... en nothing works as it should We're quickly getting thinner Starving in this rag and bone world. And I promise it won't stay like this'cos
7 4.Turn Me On(feat.初音未来) need to turn I know we're not alone I know we'll walk along This roa
8 5.#香港劲揪 it Oh my we're the hottest No more goals to gold No more pain for gain Look around Trust that you'll make it right I own it now baby~ The gat ... 打不死(Oh! Can't stop it! Oh ah! We're the hottest one~)能够固执到尾(The gates
9 1.Nobody But Me 't nobody we're undone both of us stubborn like a stone taking a run but something in me wants to crawl back home cuz there's no light now the ... he best no There ain't nobody We're undone We're undone cuz there ain't nobody bod
10 2.Sound The Alarm 而不是在小卖部 Luney Tunez we're not ordinary Luney Tunez我们并不平凡 Been through tribulation yes we've been through
11 5.Hard To See Where To Go o我看不清前方的路 We're too deep in the hole我们陷得太深 On this ... o我看不清前方的路 We're too deep in the hole我们陷得太深 On this ... o我看不清前方的路 We're too deep in the hole我们陷得太深 On this ... o我看不清前方的路 We're too deep in the hole我们陷得太深 On this ... o我看不清前方的路 We're too deep in the hole我们陷得太深 On this ... o我看不清前方的路 We're too deep in the
12 8.Miracle(Stockholm Writing Camp Demo Version)- English Version feel That we're just climbing mountains Putting all our hope into coins and fountains truth is It all can turn on a dime Only takes a chance S ... ing hard to find us Sometimes we're all just chasing pavements Diamon
13 1.You Don't Know Me So You Love Me You think it's true We're an accidental flu A random rendezvous Every couple breaks up in the end Every h
14 3.A Spy in the House of Love don't really listen We're in your ego driven prison Love's your little game Where you put your dolls in f
15 1.PARTY (turn up) We're gonna have a party party party在尖叫声 ... 一秒里建立一个世纪 We're gonna have a party party party不管快
16 2.Party Time (turn up) We're gonna have a party party party We're gonna have a party party party yea ... 在这刻进入进入疯癫 We're gonna have a party party party We're gonna have a party party party yea ... 惯例灵魂重返那盛世 We're gonna have a party party party迷糊在
17 6.再见路易(feat. Detroit Diamond) I'll be here until we're together Keep an eye on me loved one Cause sometimes I feel lost Where has Love
18 16.Save You see When we're together we succeed Together we can spread the love now Make this a better place let's replace All of the hate that's in our w ... an save the sorrow As long as we're here together I'll save you from it save you from it I'll save you from it baby You don't have to look away don't be shy now E ... s follow me you will see When we're together we succeed Together we can spread the love now Make this a better place let's replace All of the hate that's in our w ...
19 20.Flavor be friends you know we're just wasting our time oh my god You can see it in my eyes tonight Don't be afra
20 1.2 Much(feat. Cadell) t all today But now we're here I feel settled I don't wanna say2 much I don't wanna say2 much You little

21 2.Shirk(feat. Daina) one I see we're falling down I see we're getting gon
22 1.再见路易 I'll be here until we're together Keep an eye on me loved one Cause sometimes I feel lost Where has Love
23 1.Coupe(feat. Rich The Kid) On me cash in bitch We're broke as a joke Pink ring that's a30_ Bitch Bitch She's a squirty pop the conpe
24 1.Sound The Alarm 而不是在小卖部 Luney Tunez we're not ordinary Luney Tunez我们并不平凡 Been through tribulation yes we've been through
25 1.Come Here see- through to you we're bout to leap through Say you need a guy that can ride and I'll be there You kno
26 2.Tonight onely and we're young and blessed amen The best for each time we all meet up Whether or not we fill up a cup Forget about the past weekJust go ... here the spot is tonight that we're turnin' up Slowly driving to the
27 7.Cloud9 on so far we're going pretty strong. We've got our god mode game face on ... got our god mode game face on we're ready to go.. To take this on another level Oh oh oh oh oh oh oh Get high Oh oh oh oh oh oh oh Let's Get to cloud9 Oh oh oh oh ... h oh Coz tonight is the night we're gonna fly. The more you look hard the more you'll look like a fool just try to be you and don't let others influence you. Try ... And it goes on and on so far we're going pretty strong. We've
28 1.Love& Peace 作曲Jacob Love& Peace We're ganna make it happen make it happen只要那爱与和平跟着这个Rhythm没有做错的人永远不会输拜托你们坚持下去走在这条路有了顽
29 11.Everything Turning Slow r让我完成这场竞速我步伐跨大 Yeah We're Runnin In The City没空不听你Bla Bla那些废话影响心情 Where Do I Come From? Shout out2 My LiuZ
30 2.Saving Snowy nowy Yea You and me We're savin'Snowy Everybody sing it with me You'll find your way home The way home is
31 5.B.O.(feat.9m88) mean god knows who we're gonna see in the clubs tonight我穿梭这城市的neon-lights这莫名的预感今晚我又要醉了到底怎么办想不到该去哪里pregam
32 1.No Tattoos I don't know where we're going I don't know what I might do I don't believe in no one[Chorus1] I got no
33 8.Me and Miss Park(Hebe超级玛丽 Demo版) e and Miss Park and we're all alone Dinner in Shanghai wake up in Beijing Whatchu think of that? I just l
34 4.Scents sent let me explain we're more than friends I recognize that you're the type soul makes me wanna put othe
35 9.10-Year-Taipei(Matured17') ost.噢我迷失了 We're feeling fine我们感觉很好Just getting old ... fun.一直好玩 We're dreaming home我们想家了 Oh we're getting lost.噢我们迷失了 I don't know
36 1.旺旺旺 天 Celebrate!大家都会庆祝! We're descendants of'The Dragon'-Loong我们都是中国龙的传人 And you can see that symbol in the f
37 1.Night Lamp had enough tonight we're gonna cuddle till the sun comes up and you wont need your phone girl shut it of
38 1.Dream going over and over we're taking off with distant hearts cause What makes me free is together bring to li
39 11.Until the Day goodbyes We'd dance We're never going back Never turning back Won't you wait with me anyway won't you wai
40 1.Stay the fight We're going to make it We're going to make it If we all fall t
41 3.Face The Morning Sun nfuse us They think we're stupid we let them loot us our necks are in nooses and now Some people on that
42 4.Take Back The Music mcees are all alone We're strangers in our own abode like a foster home Sick of all this disco and autotu
43 5.We Walkin' Cypher they all we're faking Real white boys out in Georgia Macon With the dow ... in Georgia Macon With the dow we're making and the hoes we're scrapin' Only blow Os thats all I'm blazing Only smoke loud thats so amazing Eyes Chinese but I'm not an Asian They love me on ... we ready No matter the place we're all in your face with tracks My d
44 13.So Many Things Have I Seen e they're survivors We're seeing bias on the news Trying to bring the truth break the silence Like I'm So
45 1.MACHI DIDI2.0(大人物)(&熊仔) 大爷耍大屌大逆有道倒著唸 Oh and we're still making sense建中时的我便以韵押的传神现在我让旧技巧导领我战胜一丝不苟有drop the beat强迫症逆转flow我把意涵转到变顺顺便

46 1.想成为你 in and hide instead we're rising for you Let's take our time tonight月光下那个不屈身影请好好睡上一觉休息 Find tomorrow想成为你成
47 2.多余的爱 back one condition we're swear don't tell da lie等上一分钟你给的感动耳朵怎么也无法再听的懂怎样都没用忘掉过去的种种等上一秒钟我就能看懂多余的爱在每个人的心中怎样
48 1.MACHI DIDI2.0(大人物)(&熊仔) 大爷耍大屌大逆有道倒著唸 Oh and we're still making sense建中时的我便以韵押的传神现在我让旧技巧导领我战胜一丝不苟有drop the beat强迫症逆转flow我把意涵转到变顺顺便
49 8.你不是我的麻烦 impossible But now we're over and I'm feeling like a fool No one will ever love the way I did to you Bab
50 1.头马 刀立马伴君王打天下 We're ready now You ready now? Get ready now It's ready now!飞驰向前骁勇矫健踏着飞燕越过龙雀心中有草原哪怕沧海桑田 Let the horse run Here's another one Till th ... der I will never escape Never We're ready now You ready now? Get read
51 1.曾经的你 your返回 The day when we're一起就 you and me曾经的你仿佛在身边轻轻走过的岁月那些有你陪伴的几年还是快乐多一些曾经一起走过那条街已被雨水变成雪那些如梦似醒的画面一句道别人们都说爱
52 12.My Monday Throne rd to try We're going to low your low ride and the throne will be mine When you leave me babe yeah Don't worry for my work today no story for ... or me this is too hard to try We're going to low your low ride and th
53 1.Promise you know We're makin' a story Ballin' on your body Mille's lookin' glossy Watch the time cause no one's watchin' Never let you go Never let y ... 你生活变得如此甜蜜喜欢你的一切真的没理由 you know We're makin' a story Ballin' on your bo
54 10.Dreamer In The Sunshine 我是没有时间的行者 We're just playing games in our lives我们都 ... 我是没有时间的行者 We're just playing games in our lives我们都 ... 我是没有时间的旅人 We're just playing games in our lives我们
55 1.二十四小时柒天 亮太阳朋友爱人在我耳边唱~在我耳边唱~ we're still young蝴蝶蝴蝶蝴蝶飞我的梦到底怎样才能像蝴蝶飞~247 is on the way247 is on the way247 is on the
56 2.Fireflies ken apart I thought we're more than fireflies Reaching for the stars I can't count the breaths that I tak
57 11.Fireflies(Morning Starr Version) ken apart I thought we're more than fireflies Reaching for the stars I can't count the breaths that I tak
58 11.#MWHYB s Cause we here and we're gettin money All I came to do is BOOGIE and this how we do in Cali I'm a little
59 4.I'm super ready shake it很炫丽全世界跟着流行 We're loving popping shaking Sure I'm super ready追着太阳习惯疯狂总有一天梦想开张时间永远不是我的致命伤厚著脸皮势不可挡越
60 3.Black White(AB) Shhh now we're talkin' baby I don't give a**** Are you talking about me I don't give a Now ... g about me I don't give a Now we're talking Man we got fire Man we got swag Man I got family God**** you just mad I got all the right people In all the right plac ... 人和事物付出后回报的成功与失败信任与背叛 Shhh now we're talkin' baby I don't give a**** Are you talking about me I don't give a Now ... g about me I don't give a Now we're talking Man we got
61 9.Love You So Much in your heart when we're apart(tell me) tell me if it wasn't real And if there is one thing I know that
62 10.醉(&杭盖) usic in the sky and we're traveling in time(in time) It's like music in my mind醉不醉不归醉(我醉)人不醉意不
63 2.Never Let You Go t out cuz we're running out of time Cuz I know I can see the sign Baby dont give up cuz I need you in my life Slow it down just let me hold yo ... ight Baby don't you worry cuz we're one of a kind Cuz I know I won't
64 4.Marlboro Lights s up here we're just falling from grace sometimes Long way down here it's sound of your paradise地狱就在眼前我们无法停止坠落别用你的天堂来传教 Breathing from a roll ... for all the abundance to find We're in control retreating from inside Breathing from a roll sucking in all your delights We'll find the road. It's peace from insi ... 的梦想让星辰都黯淡 Hell.. It's up here we're just falling from grace sometimes Long way down here it's sound of
65 1.Keep On Fight On(& MastaMic) y hey now we're gonna make it throughJust keep on fight on谁亦有他的理想 You got it just keep on fight on即管去拼斗不必退让无惧错折无惧刺痛其实你也有你的必杀技俩 keep on fight o ... watcha' gonna do Hey hey now we're gonna make it throughJust keep on
66 5.Keep On Fight On(English Acoustic Version) y hey now we're gonna make it throughJust keep on fight on Don't stop til the break of day You gotta just keep on fight on When ... ta just keep on fight on When we're knocked down we don't walk away When it gets harder when it gets tough When the whole world is on your case remember Keep on f ... watcha' gonna do Hey hey now we're gonna make it throughJust keep on fight on Don't stop til the break of day You gotta just keep on fight on When ... ta just keep on fight on Whe
67 30.He Ain't Heavy He's My Brother sed no return While we're on the way to there Why not share And the load Doesn't weigh me down down at al
68 1.Go Harder hard and they know we're winning Everywhere we go they follow Running the game is what we do If you you
69 2.出生证明 baby And this time we're just gonna let it shine So nowJust sing with u
70 1.带你飞 an准备好 cuz we're about to fly今天我会带你飞哥会带你飞今天我会带你飞哥会带你飞今天我会带你飞哥会带你飞 So follow me cuz ... 今天我会带你飞哥会带你飞 So follow me cuz we're about to fly up今天我会带你飞哥会带你飞今天我会带你飞哥会带你飞今天我会带你飞哥会带你飞 Go get ready cuz ... 今天我会带你飞哥会带你飞 Go get ready cuz we're about to fly up准备好穿上最屌的行头同
71 4.三不管地带 ake it up We're about to turn it up. Oh~大胆一点暂时忘记你的社会角色 Oh~再靠近一些闭起了眼身体一样沸腾让自己诚实地面对欲望敲打指尖找到爱的方向三不管地带里没有规则不用想了就尽情地狂热放下你矜持的防卫来场禁忌的冒险汗水留下邪恶字眼触碰你的灵魂 ... C'mon babe let's shake it up We're about to turn it up
72 11.Our Vintage Love y long as we're together[Zee] Won't you take my hand Baby come what may through the rainstorm we will find a way Don't know where I'm going bu ... 'll be okay[Together] long as we're together[Together] Won't you take
73 1.战役 我们怎么才能活下去 We're nobody's stooge We don't mean to be rude没有钱没有势却不失我们的态度仔细看我们的眼睛会看⾒见我们的神经再看⾒见⾃自⼰己的倒影无声呐喊痛哭呻吟没有⼈人性的贪⼼心永无节制性的野⼼心这就是⾃自古以来⾃自相残杀唯⼀一的原 ... gonna knock us out as long as we're in charge We might lose this fight but ... We might lose this fight but we're gonna win this war Don't wan
74 5.战役(feat.鹤天赐&林昭宇) 我们怎么才能活下去 We're nobody's stooge We don't mean to be rude没有钱没有势却不失我们的态度仔细看我们的眼睛会看见我们的神经再看见自己的倒影无声呐喊痛哭呻吟没有人性的贪心永无节制性的野心这就是自古以来自相残杀唯一的原因也许看我们不起只是 ... gonna knock us out as long as we're in charge We might lose this fight but ... We might lose this fight but we're gonna win this war Don't wan
75 1.NO CUT(Japanese Version) e our guts And when we're lookin' for fun that's never enough. What the fuss! Why can't everybody live as
76 1.Airways Of Love eaven and we're right on time Your love makes me hold my true heading I'm lining up on your centre line Lining you up on my centre line settin ... the groove and arrive in time We're flying high... high on the airways of love Lining you up on my centre line setting the groove and arrive in time ... the groove and arrive in time We're flyin high... Cruisin the airways of love Now you've brought me into a place where there's freedom Surrounded by your tender w ... on the airwav
77 11.Come Out Your Way eps we each take As we're closer to meet at once And there's a bird on the tree Singing right at us As yo
78 2.字里行间(Between the Lines) invited though cuz we're on different path s Understand I stand here but you never really knew m e Since
79 7.Together together we're together去转身处就要转身绝不偷懒怎去跌得低跳得高和谁一高一低 ... 的方法但脚步轻快吗 we're together Everybody learn to step d ... 流丽的一刹也很好玩 we're together Everybody learn to step d ... I-I-I-I… We're together
80 1.Feel The Flow(feat. Bryan King Grey Lee) t flip ya shit when we're floating over your city overdosing your progeny with metaphysical idioms ha. sh
81 6.Flowers(feat. Bryan King) the weather I know we're kinda far but my eye's on you and when the times gets right we gon rendezvous C
82 12.Tonight(feat. Bryan King) cracking we're all showing love just laughing relaxing and ooh the atmosphere's so right in here ... atmosphere's so right in here we're about to make it do what it doo this party is cracking ... it doo this party is cracking we're all showing love just laughing relaxing and ooh grab your beer and chill right here cause you know that it's about to be on to ... nd ooh this party is cracking we're all getting love just laughing relaxing and ooh the chick right here's up
83 13.It's You(feat. Bryan King& Scottie Spits) and when we're in the bed she's got me speaking in tongues. She knows how to make it do what it do I'm head over heels and it's all for you. ... sked back. We understand that we're just human we do what we can. We
84 5.船头惊鬼船尾惊贼船中惊只飞曱甴(& Angelita) e anymore We're gonna scream and shout Trouble's out of the door No need to freak out now Come on i'll tell you how Open up with your heart lo ... now You're not alone anymore We're gonna scream and shout Trouble's out of the door No need to freak out now Come on i'll tell you how Open up with your heart lo ... now You're not alone anymore We're gonna scream and shout Trouble's
85 1.一刀不剪(No Cut) e our guts And when we're lookin' for fun that's never enough. What the fuss! Why can't everybody live as
86 1.音雄 ome noise We're trying fighting changing the whole world Ooh~我们都是音雄都是音雄这个世界纷纷扰扰充满了喧闹和不安的煎熬这个世界需要音雄感动人心抚慰心灵就靠你我我要唱出我的未来我要唱到世界的䀆头 Ooh~我们都是音雄都是音雄 ... 是音雄 Everybody make some noise We're trying fighting changing the whol
87 8.RIPCORD our reach Together we're unstopable The ground remains far from our feet Free falling from the sky a tho
88 2.耀出色 etal Shane and2Deep we're on the next level Overseas money I stay on the grind Anything and everything th
89 1.Party Life KE PEARLS WE'RE SO FINE因为上帝每天与我同在生命就像派对不管你几岁有没有喝醉今天我活得淋漓尽致 I GOT DA BEST PARTY GOIN ON FOR SURE问题再CRAZY CRAZY只要我已尽力尽力 STEP OUT ONTO THE FLOOR我 ... EN YOUJ-J-JUMP AROUND TONIGHT WE'RE LIVING LIKE A HOLIDAY放轻松去把ALL DA
90 3.离开拉斯维加斯 懦亲吻我吧一起壮胆 We're leaving Las Vegas We're leaving Las Vegas We're leaving Las Vegas We're leaving Las Vegas如若你太累只需捉紧我臂弯陪着我一起 ... 限不要回头永不折返 We're leaving Las Vegas We're leaving Las Vegas We're leaving Las Vegas We're leaving Las Vegas We're leaving Las Vega
91 5.死不睡觉 是我的理由不喜欢没关系我还是一样不放弃 We're Never Gonna Sleep累到受不了因为我每天睡太少我死不睡觉不要再唠叨我永远再也睡不着我死不睡觉还是睡不着半夜最适合唱散场的拥抱如果你看到我不小心睡
92 3.Maybe I Love You ey right here Maybe we're both afraid not healed from the past But what I feel is real don't you feel the
93 15.Love Will Keep Us Alive(Live) ive. When we're hungry.....love will keep us alive Don't you worry Sometimes you've just gotta let it ride. The world is changing Right before ... o more emptiness inside. When we're hungry...love will keep us alive I would die for you Climb the highest mountain Baby there's nothing I wouldn't do Now I've fo ... o more emptiness inside. When we're hungry...love will keep us alive I would die for you Climb the highest mountain Baby there's nothing I wouldn't do I was stand ...
94 18.少年游(优客李林) riends越过高山和大海勇敢面对危险(We're)On the road agai
95 8.Waltz For Koop find peace of mind We're always on the run away from the sun And we've only just begun. You say we've ov
96 12.How Deep Is Your Love need to learn'cause we're living in a world of fools Breakin us down when they all should let us be We be
97 9.Like A Love Song on't stop We're going round and round I don't really care if it's like a cheesy love song I don't want nobody but you oh baby I believe that(y ... like how I did Until the day we're bound to mortalit
98 2.往上爬 o the top We're not gonna stop我们要一直继续往上爬 To the top不再挣扎不断努力梦想才会到达 To the top苦或闷我们都一定要忍怪自己不哭泣只会愈来愈没有了力气呼吸重新出发拿出勇气努力你一定会看到成绩 To the top ... 重新出发拿出勇气努力你一定会看到成绩 To the top We're not gonna stop我们要一直继续往上爬 To the top不再挣扎不断努力梦想才会到达 To the top ... top不再挣扎不断
99 2.Going Down on) Cause we're living tonight Ain't No time for no questionsJust feeling alright So come on and come On Cause ... So come on and come On Cause we're living tonight You and me's all I need We going down(wow oh wow oh) We going down(wow oh wow oh) We going down(wow oh wow oh) ... irl so come on(come on) Cause we're living tonight Ain't No time for no questionsJust feeling alright So come on and come On Cause ... So come on and come On Cause we're living tonight You a
100 5.How Deep Is Your Love arn'cause we're living in a world of fools Breaking us down When they all should let us be We belong to you and me I believe in you You know t ... I really need to learn'cause we're living in a world of fools Breaking us down When they all should let us be We belong to you and me And you come to me on a sum ... I really need to learn'cause we're living in a world of fools Breaking us down When they all should let us be We belong to you and me Ah. Deep is your love How d ...

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】