Victory Or Death 歌詞 Twista ※ Mojim.com 魔鏡歌詞網
魔鏡歌詞網
魔鏡歌詞網歐美歌手Twista暫存1Victory Or Death

Twista



歌詞
專輯列表
新聞
歌手介紹
相關影音

Twista

Victory Or Death

作詞:Frederick Taylor, Twista

2000
No mothafuckin' mercy for tha new millennium
It's victory or death
I'm tha Twista in this bitch
Mothafuckaz talkin' 'bout styles and shit
And who bit what and who made what
Nigga fuck all y'all styles
I'm finna set this shit off like this here

Chitowns murderous mob Gothic
Hard knock it give me tha mothafuckin' ammunition, I'll cock it
Respected like, I'm one of God's prophets
Gotta put it down for legit ballaz and you don't think

That I'll rock it annihilate that nigga
'Cause like a lamb, I was sacrificed for this verbal murder religion
Imprisoned by my hunger to succeed
By the heart I be driven

No shakin', no shiverin', get your shit to bleed
Reciting street literature, shall I spit tha creed
Now who them mothafuckaz talkin' 'bout bitin'
Go get me the pump-out of my trunk, I'm finna buss
Y'all better run punk

Fuck where you got your style from I be the one
Rippin' the track and I'm murderin'
I'm in the middle of killin' 'em off when the guns dump
With a young pump two to the brain, don't even harm me

You fuckin' every party, you won't even startle
You' the harder crew of lyrical giants
Turnin' mothafuckaz like you to microscopic particles
To hype, to stop it the modules on cruise control

Ride out on these niggas-bitches-ho's
Ain't takin' no titles, I instantly bruise your soul
Talkin' that shit to me, trigger vicious flows
Get to rippin' my clothes and start snappin' like I'm

Sniffin' shit up the nose and catchin' convulsions
Till I'm trembling no surrendering start shootin' and
Knockin' mothafuckaz out like Benalyn
Reminiscin' on that adrenaline

Oh, now you rememberin'
Overdose 'em on poisonous poetry from the west to the wild y'all
Gangbagin' like Gotti, rockin' tha party
Straight up shockin' your body doin' it kamikaze style y'all

'Cause it's victory or death nigga, better stay out the way
When my adrenaline pumpin' or you can get a
(Click-clock-blast)
Die mothafucka die
Ain't no makin' me bleed 'cause I've got family to feed, it's

'Cause it's victory or death nigga, better stay out the way
When my adrenaline pumpin' or you can get a
(Click-clock-blast)
Die mothafucka die
Ain't no makin' me bleed 'cause I've got family to feed, it's

I would rather die before I can't prosper
I'm a mobsta
更多更詳盡歌詞 在 ※ Mojim.com 魔鏡歌詞網
Won't stop ballin' because it's meant to be
It's victory or death, I gotta hustle till I'm gone

I would rather die before I can't prosper
I'm a mobsta
Won't stop ballin' because it's meant to be
It's victory or death, I gotta hustle till I'm gone

To all the folks and the lords
The bloods and the crips and every ward lets roll
You gotta go for what you know
If it's retaliation get low

When you get to the calico let it flow
Make these niggaz know in the door
Make a mothafucka bleed for what you need
'Cause the family's gotta eat in the last days, it's hatred and greed

Luv to the Gov's, B.M.'s, Field marshals, elites and the chief
Soldiers we better take heed and realize
Signs of the times, stand by yo 9
Watch out for tha haters and write yo' rhymes

But the industry is set up to fuck you so you better be on the grind
Don't be one of the blind gotta stay alert
And put in work 'cause time is almost up
Twistas, hurricanes and volcanoes erupt

So we can't stop the struggle
I'm killin' my enemy, breakin' 'em off and not givin' a fuck
And I pray to the Lord my soul to keep
When I go to the sky

Thank you from savin' me form a torturous life of hell
But while I'm here I'm straight legit ballin' until I die
Lets better these years, feel the blood sweat and the tears
Organize, I'll sit back and smoke a Philly witcha

Never scared of my peers, I only got federal fears
And I'm known to put it down for my city nigga
And when we get full of this indo
Hydroponics and Chronic lock up ya doors and tha window

Better go and call up your kinfolks
'Cause the riders that's down with this mob
Will murder when the wind blow
Don't know what you info

We bring terror in this apocalyptic era
Of Armageddon we headin' in
And the only way we can survive is if we come hard
And strive to be Gods instead of men

'Cause it's victory or death nigga, better stay out the way
When my adrenaline pumpin' or you can get a
(Click-clock-blast)
Die mothafucka die
Ain't no makin' me bleed 'cause I've got family to feed, it's

I would rather die before I can't prosper
I'm a mobsta
Won't stop ballin' because it's meant to be
It's victory or death, I gotta hustle till I'm gone




回上一頁
Mojim.com
魔鏡歌詞網

Twista
暫存1
所有歌曲
1.Y'all My Nugz
2.Ratatattat
3.Razzamatazz / Jazzamatazz
4.No Peace Sign
5.Nun Ah Y'all Can Hang
6.Mista Tung Twista
7.Back 2 School
8.One Down 2 2 Go
9.Frum Da Tip Of My Tongue
10.Snap Happy
11.Runnin' Off At Da Mouth'(feat. Sinister Def
12.Say What?
13.It Feels So Good
14.No Remorse'(feat. Mayze, Malif, Link, Turtle, Liffy Stokes
15.Mob Up'(feat. The Speedknot Mobstaz
16.In Your World'(feat. Speedknot Mobstaz, Christopher Williams
17.Legit Ballers'(feat. The Speedknot Mobstaz
18.Mobstability'(feat. The Speedknot Mobstaz
19.Party Hoes'(feat. The Speedknot Mobstaz
20.Warm Embrace'(feat. The Speedknot Mobstaz
21.Smoke Wit You'(feat. Speedknot Mobstaz, Baby Boy
22.Loyalty'(feat. Speeknot Mobstaz, Shock The World
23.Motive 4 Murder'(feat. The Speedknot Mobstaz
24.Rock Y'all Spot'(feat. The Speedknot Mobstaz
25.Victory Or Death (修改)
26.Legit Ballaz
27.Artillery'(feat. Todd Nitty
28.Wide Open'(feat. Erika Kane
29.My Apartment'(feat. Johnny P, Turtle Banxx
30.Whatcha Gonna Do'(feat. Bennie Franks
31.Jail Time'(feat. Turtle Banxx
32.Piece Of Mind'(feat. Darkside Ballaz
33.Rider Bitch'(feat. Erika Kane
34.Don't Blink'(feat. Turtle Banxx
35.Break 'Em Up'(feat. Big Body, Highbeam
36.Blood N Blood Out
37.Game Recognize Game'(feat. Ms. Kane
38.Get Ya'(feat. Highbeam
39.Grand Finale'(feat. The Legit Ballers
40.Mob Niggas Don't Die'(feat. Liffy Stokes, Turtle Banxx
41.Mash & Bang'(feat. Bennie Franks, Todd Nitty, Turtle Banxx
42.Ball Wit Us'(feat. Erika Kane, Johnny P, Liffy Stokes
43.Stories'(feat. Fiend, Lifty Stokes, and Oobie
44.U Don't Know Me'(feat. Oobie
45.Run'(feat. Lo
46.Dirty Game'(feat. Speedknot Mobstaz
47.Why'(feat. High Beam
48.Kill Murder'(feat. Turtle Banxx
49.Wee Straight
50.Round Here'(feat. Bennie Franks, High Beam
51.How To Ball
52.Put That Thang On Me'(feat. Oobie
53.Getty Up'(feat. Erika Kane
54.Pray For Me'(feat. Todd Nitty
55.Stick Up - Part 2'(feat. Bennie Franks, Buck
56.He Lay'(feat. Liffy Stokes, Sko
57.Would U Mind'(feat. MeccaSoul
58.Midwest Invasion
59.Slow Jamz [feat. Kanye West & Jamie Foxx]
60.Overnight Celebrity
61.Still Feels So Good
62.Tattoo
63.So Sexy
64.Hope
65.Drinks
66.Badunkadunk
67.Like a 24
68.Girl Tonite
69.Nba Live 2004
70.Do U?
71.Mob Niggas Don't Die
72.Why
73.Out Here Featuring Juvenile And Speedknot Mobstaz
74.Chocolate Fe's And Redbones
75.Sunshine (Featuring Anthony Hamilton)
76.He Lay f. SKO & Liffy Stokes
77.Freek-A-Leek Remix Feat. Twista and Jermaine Dupri
78.Holding Down The Game
79.So Sexy ft. R Kelly
80.Sunshine ft. Anthony Hamilton
81.Higher (Featuring Ludacris)
82.Pimp On (Featuring 8 Ball & Too Short)
83.So Sexy (Featuring R. Kelly)
84.Round Here
85.Get Ya
86.Pimp On
87.Like A 24 (Featuring Cee-Lo)
88.Slow Jamz [Ft. Kanye West]
89.Adrenalin Rush
90.U Don't Know Me
91.Wrist Stay Rocky
92.No Pistols
93.U Dont Know Me f. Twista & Oobie
94.Snoopin'
95.One Last Time
96.Get Me
97.Crook County
98.Art and Life
99.Art and Life (Chi-Roc)



Nat King K Dekinai Ano Hi No Tsuka White X'mas T Judge Woo Tonight Made You Feel My Love Loving U Old Veteran Oh Ah Oh Oh Oh Carlos Just Call Me Baby Strawberry Champagne Dance Dance Dancew Akino Arai Comeing For You Ready Too Isqueen Someone Call A Doctor Ohoooo Boo Boo Boo