Exposed 歌詞 李玟 ※ Mojim.com 魔鏡歌詞網
魔鏡歌詞網
魔鏡歌詞網女生歌手李玟暫存Exposed

李玟



 卡通 相關 免費遊戲 有 1307
歌詞
專輯列表
新聞
歌手介紹
相關影音

李玟

Exposed

CoCo Lee
Intro
(Hot Hot)
Baby ? no doubt ?gotta show me what it's about
Baby ? no doubt ?gotta show me what it's about
Boy, lets make it Hot

Verse 1
What you say your name was? I'm kinda tipsy, sippin' on Corona (damn,baby)
I see you try to get some, but you should know,
I don't get down with just anyone - UH UH.
But you ain't gotta worry boo, got a style, and a body that I'm feeling too.
更多更詳盡歌詞 在 ※ Mojim.com 魔鏡歌詞網
And I might wanna take you home with me tonight.

Chorus
If you're ready daddy, hit the lights let me know what you can do
cause I'm gonna show you all about
Baby, ain't no doubt - take me to the top- don't stop
If you're ready daddy come tonight - let me see your body shine
Cause you're hot enough to do me right
Baby, ain't no doubt - take me to the top- don't stop

[Girl, you make it hot. CoCo Lee ya
CoCo Lee I'll take you home with me ya]

Verse 2
Baby now we're freakin'. We'll be crunk getting crazy on the weekend
If you're thinking what I'm thinking, let me know, in a minute we'll be leaving
The only thing that's left to do is to get you dirty dirty all up in the room
Cause you know you're gonna get it on with me tonight.

Chorus
If you're ready daddy, hit the lights let me know what you can do
Cause I'm gonna show you all about
Baby, ain't no doubt - take me to the top- don't stop
If you're ready daddy come tonight - let me see your body shine
Cause you're hot enough to do me right
Baby, ain't no doubt - take me to the top- don't stop (girl, you make it hot)

Baby ? no doubt ? gotta show me what it's about (hot).
Baby ? no doubt ? gotta show me what it's about (hot).

Rap

Bridge
No doubt ? If you're ready Daddy turn the lights out.
Cause I'm gonna show you what it's about.
Girl, I love how we be getting down (girl you make it hot).

Chorus
If you're ready daddy, hit the lights let me know what you can do
Cause I'm gonna show you all about
Baby, ain't no doubt - take me to the top- don't stop
If you're ready daddy come tonight - let me see your body shine
Cause you're hot enough to do me right

Baby, ain't no doubt - take me to the top- don't stop (girl, you make it hot)
If you're ready daddy come tonight - let me see your body shine
Cause you're hot enough to do me right
Baby, ain't no doubt - take me to the top- don't stop

Don't stop.
Don't stop.
Un...Don't stop.
Un...Take it to the top.
Don't stop.
What it's all about. (hot, hot)



回上一頁
Mojim.com
魔鏡歌詞網




迷人枉費 還是傷了 女紅 給我一點希望 你會永遠想念我 沒變過 著音樂 該學習 起穿 是秋 該去的免強求 我要我們在 趕快治療我的憂傷 牽著手走向 想失蹤 風不斷的吹 寫下我們的 哭了好久 是愛是恨或者是什麼 愛情 惡魔