Mojim Lyrics

this + is + for + you 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 1.Money Love my bills This legit shit i don try still can′t aford my pills You plus me now times am two When money come i go come ... two When money come i go come for you Buh until then u can be their boo Now pack ... n u can be their boo Now pack your things and runaway Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye Aye ... o say u meet old me last year you for dey alright Go meet sugar dad
2 2.Scarred Mills Dry your eyes This is hard but it's okay I just don't want you same way you want me I can't give you my heart'cause it's broken But still come home with me Oh come closer Drop ... e with me Oh come closer Drop your bag on the sofa You're under me but I'm not over Not over all the things I told ... ot over all the things I told you Oh babe I'm broken Numb to all of your emotions My last love was cold So now I gotta be the
3 4.This Will Do Take4.This Will Do Lyricist Giveon Evans Marcus Semaj Sherlock Hommez Carlos Martin Composer Giveon Evans Marcus Semaj Sherlock Hommez Carlos Marti ... Sherlock Hommez Carlos Martin You at the show From the crowd you look I'm looking back at you Beautiful up in your black dress And you wanna meet me bad so Exit stage left and say hello Take ... stage left and say hello Take your hand you're ready to go ooh Baby'cause she already knows Bab
4 5.Get To You >5.Get To You Lyricist Giveon Evans Marcus Semaj Don Mills Composer Giveon Evans Marcus Semaj Don Mills It's alright Since the- the last one was me kind ... s me kind of pushin' her away You feel me in this one it's me say- sayin' I'm ready Essentially Here I go yeah Single but it's gettin' old quick Oh oh oh-oh oh-oh oh-oh yeah ye ... hold me(Hold me) That's what you told me Can't help it they wanna know me(They wanna know me) ... a know me(They wanna know me)
5 7.Make You Mine br>7.Make You Mine Lyricist Giveon Evans Sevn Thomas Marcus Semaj Rogét Chahayed Composer Giveon Evans Sevn Thomas Marcus Semaj Rogét Chahayed ... s Marcus Semaj Rogét Chahayed You're as good as it gets for me Slow it down Don't wanna miss a moment Sit me down if you want Teach me girl I'm willing I'll yours if you want Whatever you want Got high hopesJust like you Truth be told we both got things to lose(Things to lose) Can't go ghost Not

6 9.For Tonight Take9.For Tonight Lyricist Giveon Evans Sevn Thomas Marcus Semaj Tony Dixon Composer Giveon Evans Sevn Thomas Marcus Semaj Tony Dixon We've been don ... Dixon We've been done Long before it all began Still can't give it up Lead me on But leave be ... it up Lead me on But leave before the morning comes Even though it's what we want can't keep ... it's what we want can't keep this up for long But I just I just don't wanna leave ... just I just don't wann
7 10.Lost Me ad I'm in this ride and I barely know her But she already know what it ... But she already know what it is Oh oh oh oh I'm not lookin' for the one Later but for now I'm havin' fun I'm done'cause I always get hurt Won't be here ... always get hurt Won't be here for long Baby you can hate me if you want But now I gotta put myself first We can k ... otta put myself first We can kiss we can touch And do it often But if you're here looki
8 13.At Least We Tried had said this was one thing Two hands on the wheel that's how we cru ... on the wheel that's how we cruise How'd I lose control and end up falling Guess ... trol and end up falling Guess you got in my head before I knew knew Running around it but when did we cross the line Running around it I know that it crossed ... und it I know that it crossed your mind Me too babe might lose but if It don't work at least we tried Never know till ... east we tried Neve
9 14.Remind Me dirim Say you love me You got a way with words where The lies you tell mean something Now I know Familiar the way ... g Now I know Familiar the way you running'Cause I did the same thing once and I'm seeing my reflection in ... d I'm seeing my reflection in your eyes Is this karma callin' mmm Is this karma callin' my phone Did the old me cause ... my phone Did the old me cause this Yeah Is this wh
10 15.Unholy Matrimony e waiting for behind these chapel doors Is a crashing course to a bad divorce Walking down the a ... bad divorce Walking down the aisle to the organ Playing Here Comes The Bride as a warning The reality set in We don't wanna do ... lity set in We don't wanna do this anymore Can't go through with this no more Cold feet someone speak up Or ... Cold feet someone speak up Or forever hold your peace Stand up say it loud Hear theispers in
11 1.It's Not Too Late too late for love It's not too late It's not too late It's not too late ... ot too late It's not too late for us It's not too late I told you all you gotta do is hold on hold on I told you all you gotta do is hold on hold on a little longer Pu is t your love on my shoulder I thought it was easier than ... I thought it was easier than this I thought my heart won't get colder But u want some of ... get colder But u want
12 2.Complicated Lauren Christy David Alspach Graham Edwards Composer Lauren Chr ... ch Graham Edwards Composer Lauren Christy David Alspach Graham Edwards Arranger The Matrix專輯 Let Go(20th Anniversary Edition)歌曲超複雜 Composer The Matrix Lyricist The Matrix Uh huh life's like ... The Matrix Uh huh life's like this Uh huh uh huh that's the way it is'Cause life's like this Uh huh uh huh that's the way it is Chill out what you yellin' for? Lay back it's all
13 3.Sk8er Boi lem with his baggy clothes. He was a skater boy. She said'See ya later boy.' He wasn't good enough ... r boy.' He wasn't good enough for her. She had a pretty face but her head was up in space. She needed to come back down to earth. Five years from now She sits at ... ey've all got tickets to see his show. She tags along Stands in the crowd Looks up at the man that she turned down. He was a skater boy. She said'See ya later boy ... r boy.' He wasn't good enough for her
14 4.I'm With You .I'm With You Lyricist The Matrix Composer The Matrix Arranger The Matrix I'm Standing on a bridge I'm waitin in the dark I thought that ... in in the dark I thought that you'd be here by now Theres nothing but the rain No footsteps on the ground I'm l ... footsteps on the ground I'm listening but theres no sound Isn't anyone tryin to find me? Won't somebody come take me home It's a damn cold night Trying to figure out ... ld night Trying to figure out this lif
15 12.Too Much To Ask ever felt this lonely I wish someone could cure this pain Its funny when you think its gonna work out Til you chose weed over me you're so lame I thought you were cool until the point But up until the point ... point But up until the point you didnt call me When you said you would I finally figured out youre all the same Always coming up with some kind of story Everytime I try to make ... story Everytime I try to m
16 19.Make Up lse'cause this is what we do alright you'll always find[Chorus] I'm not wearing any make-up won't hide who I am I'll be what I am I'm just being honest with my self once ... could tell the truth I'd tell you what I meant by me myself and I you'll always find[Chorus] No more mirrors no more vanity give it all away ... more vanity give it all away for free donate to charity I am happy in my skin I try in my heart it's not the same ... in my heart it's
17 1.Vibin meron Traviss Glasper Marcus Lomax Taylor Monet Parks Composer Jorgen Odegard Westen We ... arks Composer Jorgen Odegard Westen Weiss Kameron Traviss Glasper Situationships ain't got no correlation2 relationships that's reaching what we chasin& I ain't never had no patience don ... r what the signs say Baby why you playin mind games Can we for times sake Get straight to the point cus hey It don't matter if we lie and say We only known each other9 days Don't say too much ..
18 7.New Normal only see you whenever I dream Where did you go babe I miss our routine I double take when I heayour name Leave my towels on the floor I'm scared as hell sleepin' by myself So I always lock the door Wake up alone in an empty bed ... s quiet in the livin' room Go for a drive like we always did In the middle of the afternoon Havin' a drink at our favorite place Like we always used to do ... ace Like we always used to do This is my new normal withou
19 8.Global Warming 'm scared for the planet underneath my feet(Underneath my feet) We're burning up like a cigarette Everyone we love's gonna end up dead It gets ... dark when I'm in my head But you make it irrelevant When you hold me When you hold me just like me this When you lean in When you lean in for a kiss Now I know why They say ignorance is bliss Your love makes me forget Bad things exist Your love makes me (
20 2.boyfriend material ng single for this long I'm not the type I'm not the type to steal yo girl I'm not the one I'm not the one to speak up first I find it hard to pu ... find it hard to put someone before my work And I'm too shy so I'm struggling to flirt Guess I'm just not boyfriend material I think I need some loving tutorials C ... ials Can't seem to say'I love you'- three syllables'Cause I don't mean it when I say it Guess I'm just not boyfriend material I'm dying ... boyfriend

21 2.I'M DAT N**** VER LIKED YOU2.I'M DAT N**** Lyricist Nayvadius WilburnJoshua Luellen Dwan Avery Nicholas Santos Composer Nayvadius WilburnJoshua Luellen Dwan Avery ... mmas on drummers I'm mad rich Forty pointers on me like a bad bitch(Skrr) Did my numbers my coupe it's a gadget(Skrr)(Woo ... coupe it's a gadget(Skrr)(Woo forty) Rippin' that bird like a maniac(Yeah) ... that bird like a maniac(Yeah) Young nigga askin''Where Xanny at' Slide wet him up handle that I'm in the spot whe
22 3.KEEP IT BURNIN VER LIKED YOU3.KEEP IT BURNIN Lyricist Nayvadius WilburnJacob Canady Composer Nayvadius WilburnJacob Canady Shit we gon' do ... nJacob Canady Shit we gon' do this shit right Get in first-line let it take off ... in first-line let it take off You made it brine then I take off Cross me so much I got nails in my hand City on fire City on fire(Last time yeah yeah) City on fir ... lers I'ma buy a home then see you're home if I miss you Rubbin' on you(
23 11.WEJUS WANNA GET HIGH VER LIKED YOU11.WEJUS WANNA GET HIGH Lyricist Nayvadius WilburnJacob CanadyJoshua Luellen Composer Nayvadius WilburnJacob CanadyJoshua Luellen(80-80 ... nigga know that bitch he got is mine mine mine That's your bitch and that's my bitch too nigga don't ... at's my bitch too nigga don't forget I was looking out my rearview finger on the trigger Switching bitches like tenn ... er Switching bitches like tennis shoes I damn near forget I'm in love with my mo
24 12.VOODOO VER LIKED YOU12.VOODOO Lyricist Douglas Ford Nayvadius Wilburn Bill Kahan KapriJ ... 曲 Douglas Ford Nayvadius Wilburn Bill Kahan KapriJoshua Luellen I dance with the devil so long she pulling me closer Sleeping with demons how ... came in girl so pretty I fell for it it felt like I known her I pray to the angels but the devil ... y to the angels but the devil is stronger Wonder why I'm in hell still Nobody's nice nobody cares here I tried to break free she
25 15.I'M ON ONE VER LIKED YOU15.I'M ON ONE Lyricist Nayvadius Wilburn Torey Montana Aubrey Graham Composer Nayvadius Wilburn Torey Montana Aubrey Graham Hol' up wai ... e sprayed the clip and threw his arm out of place We too damn rich to worry'bout a murder case Tellin' on ... bout a murder case Tellin' on yourself is the only way you wanna escape Call me Michael Phelps for swimmin' in your bitch face Pop a Adderall so I can focus count ... Adderall so I can focus
26 16.BACK TO THE BASICS VER LIKED YOU16.BACK TO THE BASICS Lyricist Nayvadius Wilburn Montrell MartinezJorge Miguel Cardoso Har ... rtinezJorge Miguel Cardoso Harissis Tsakmaklis Feliciano Ponce Ecar Luzian Gregor Tuetsch Olivia McCarthy Andre Proctor Floyd Bentley Composer Nayvadius Wilburn Montrell MartinezJorge ... rtinezJorge Miguel Cardoso Harissis Tsakmaklis Feliciano Ponce Ecar Luzian Gregor Tuetsch Olivia McCarthy Andre Proctor Floyd Bentley Plenty cry ... ctor Floy
27 2.26 an I tell you a story About a boy who broke his own heart And he always blamed everybody else But the truth ... everybody else But the truth is that he did it to himself Made a couple songs and they got big And thought that he could do whatever he wanted But it all left hi ... all left him with a hole in his heart Ooh-ooh-ooh Money buys you happiness But ooh-ooh-ooh Doesn't buyou time The more that I get older The less I wanna be sober And I can't quit god
28 1.Good Side I've got this second identity That double tap energy Been living and breathing on my phone ... ing and breathing on my phone You'd think we're identical But she's two dimensional And I got my ... two dimensional And I got my issues Yeah I know She always looks great Can't make a m ... ays looks great Can't make a mistake Wish I were as happy As the smile on her face The way that she lives So filtered and fixed Not really what ... red and fixed Not really
29 3.psychofreak feat. WILLOW Scott Harris Composer Tom Peyton Willow Smith Eric Frederic Scott Harr ... Smith Eric Frederic Scott Harris(Pa-pa-pa-pa-pa-pa-ra)(Pa-pa-pa-pa-pa-pa-ra) Feelin' like a psychofreak-freak-freak(Pa-pa-pa-pa-pa-pa-ra)(Pa-pa-pa-pa-pa-pa-ra) Fe ... nnected no Wi-Fi Tell me that you love me are you lying Give me lemonade I give you limes House in the hills is a house of cards Blink and the fairytale falls apart Sorry didn't mean to get so dark Maybe I'm an alien Earth
30 10.Don't Go Yet Scott Harris Composer Mike Sabath Eric Frederic Scott Harr ... abath Eric Frederic Scott Harris Oh my love oh yeah yeah I'm in love yeah I replayed ... h I'm in love yeah I replayed this moment for months Alone in my head waitin' for it to come I wrote all your lines in the scripts in my mind and I hope that ... ts in my mind and I hope that you follow it for once I imagine myself in satin the room was platinum and gold I'd dance and catch .
31 1.Last Call as Search for what'll set you free It's not2017 anymore So you trust in a guy like me To give you everything in store We'll be ridin''round drop-top when it gets hot Doin' donuts in an empty lot like'Woah' I'll give ... mpty lot like'Woah' I'll give you the finer things Suddenly there's nothing worth comparin' to ... 's nothing worth comparin' to your soul Where do we go? Where do we stand In between a quick romance somethin' that'll last long Where do we g
32 7.HELL HEAVEN e I adore you Can't recall life before you Anymore I can't afford to Give it all I do it for you Hold me down for a minute That's a lotta0's for a26 but I won't admit it Except in the dark step out the light Way too bright ... out the light Way too bright for me Bitch I might bitch I might leave But not ... t bitch I might leave But not you Tell you everything when I get another second to Tell me more I adore ... econd to Tel
33 10.LIMBO Back and forth like a ocean I am a fraud I am the shit Hoping that nobody notice Bang chest in the morning Head down in the night Drink less ... wice but I tried it No advice for this shit Might die for this shit Do I feel alive feel alive feel alive Feel more like limbo Hands out my window Chasin' that sunset That's more my tempo Y ... that's more my tempo Ooh But this is all that I am I only show you the best of me The best
34 5.Beg For You 5.Beg For You feat. Rina Sawayama Composer Alexander Soifer Anoo Bhagavan Charlotte Aitch ... Anoo Bhagavan Charlotte AitchisonJonas Von der Burg Nicholas Gale Niklas von der Burg Rina Sawayama Rollo Sorana ... rg Rina Sawayama Rollo Sorana You know I go insane Every time you have to catch a flight Ah ah-ah Can I take ... a flight Ah ah-ah Can I take you to the airport Make out under the bathroom lights Ah ah-ah Put ... bathroom lights Ah ah-ah Put
35 5.Baby I'll Wait could but you know that I can't'Cause this situation we're facing is out of my hands I would swim I would drive I would run I would flyJust to be by ... run I would flyJust to be by your side But I'm stuck here tonight So baby I'll wait(I'll wait) ... So baby I'll wait(I'll wait) You know that I'll wait for you Forever and a day(I'll wait) You know that I'll wait for you'Cause we're meant to be together I don't care how
36 6.Higher on-Larson You know you have it mmm You take a moment make it magic yeah The way ... nt make it magic yeah The way you move is so dramatic I think I might make you a habit ay See all these faces mmm So many numbers on ... faces mmm So many numbers on your wait list mmm You make me want to make some changes Drive me to drink I'm drinking cases yeah Every step ... rinking cases yeah Every step you take Everyone ever knew ya sings hall
37 2.LOUD something is changing And I can't contain it no more yeah All the speeches that I've made in my head All the'no's I know that I should've said ... should've said Like waves in this water We're rising up stronger come on If I was a man Then ... r come on If I was a man Then you would understand You wouldn't say I'm causing all this drama Are you getting uncomfortable now I'm a little too loud for you now Don't try to calm
38 1.TheJoker And The Queen I showed you my hand And you still let me win And who was I to say That ... win And who was I to say That this was meant to be? The road that was broken Brought us together And I know ... rought us together And I know You could fall for a thousand kings And hearts That would give ... gs And hearts That would give you a diamond ring When I fold You see the best in me The joker and the queen I've been played be ... the queen I've been played be
39 1.Celebrity Skin king fire You can't get rid of me Hey so glad you could make it Yeah now you really made it Hey so glad you could make it now Oh look at my face My name ... ow Oh look at my face My name is'Might-Have-Been' My name is'Never Was' My name's forgotten Hey so glad you could make it Yeah now you really made it Hey there's only us left now When I wake up in my makeup It's too early ... p in my makeup It's too early for that dress Wilted an
40 8.Déjà Vu expecting you to change It's the same thing over and over again Déjà vu It's time to act ... gain Déjà vu It's time to act your age It's the same thing over and over again Déjà vuJust admit it ... er again Déjà vuJust admit it you're an asshole living in a castle You think you're better than everyone But you can't buy me with something shiny'Cause I am not like everyone I think I've had it enough of ... I think I've had it enough of your bull
41 6.Exist For Love ch6.Exist For Love Composer Magnus Skylstad They say there ... agnus Skylstad They say there is a war Between the man and the woman(Ah-ah-ah ah-ah-ah) I've never felt like ... h-ah-ah) I've never felt like this before My heart knew that I couldn't(Ah-ah-ah) And then ... I couldn't(Ah-ah-ah) And then you take me in And everything in me begins to feel like I belong Like everybody needs a home And when I take ... needs a home And when I take y
42 11.A Dangerous Thing ing about you is soft like an angel And something insiyou is violence and danger I knew from the moment we met ... I knew from the moment we met You are a dangerous thing When you are with me I feel like I'm living And living beside ... I'm living And living beside you can be unforgiving I knew from the very first steYou are a dangerous thing There's no end to the fall ... ng There's no end to the fall You keep on getting better I
43 14.This Could Be A Dream uch14.This Could Be A Dream Composer Magnus Skylstad Look up at the light ... Skylstad Look up at the light This could be a dream or it could be real Dive into my mind And don't come up ... nto my mind And don't come up for air You won't need it here Can I move you Can I soothe your fear Could you trust love If I prove it's there Oh I need to know it too And now I don't feel ... w it too And now I don't feel you So I lift mysel
44 1.Speechless e and Morrison found where heaven was Heaven on Earth ... re heaven was Heaven on Earth this shit is magic with no fairy dust Home of the gully gangsta the gruesome and the scary stuff I told my brotherJung fuck em they gon' go th ... with us They don't have the history in the streets that compare with us Hood niggas they wanna be us thugs in the St. Reg ... nna be us thugs in the St. Regis Only thing undefeated is time Second is the internet Nu
45 2.MeetJoe Black Nike Sacais Dangerous corners you better pray that tomorrow arrives Rap Sugar Ray Robinson nothin' sweet Y'all too out of shape to even box with me Heavyweight I ... with Hit-Boy all he gotta do is hit record Record breakin' news had to show up just to fill the void Confused spoiler oh boys y'all better keep ... ler oh boys y'all better keep your poise Leave me out of the weasel shit Be cool when ... the weasel shit Be cool when you see me I'm hotter th

46 3.Ugly ove where you reside Under his eye teardrop got the ugliest cry They call my city Gotham City opposite of pretty Weatherman cannot predict bullets rainin' from ... ' eachother's crowns That was your brother back then how could you gun him down Yeah Yeah That's what I live ... Yeah Yeah That's what I live for The inventor The re-invention I'm reincarnated see what it hit ... reincarnated see what it hit for Yo even your mental can get you sent
47 4.40-16 Building Gogh when you paint me the villain The hate is real but you should know that the love is way realer Crafty with a pen way before I could pack'em in Nasty with dreads a slim teen ... Nasty with dreads a slim teen young I was passionate A brand new book crackling sound when ... new book crackling sound when you open I'm writing gems I make gospel in the booth it might sound like I'm writing hymns Put designer with the Timbs wow They wann ... hit kill ya
48 5.Hollywood Gangsta Shout my young New York niggas out there on that drill shit Yeah Yeah Ayo yo let me try ... t Yeah Yeah Ayo yo let me try this shit out right here The scars of martyrs The path of bastard seeds Effects of absentee fathers passed on with ease Hope the ba ... er They was not givin' we ask for forgiveness not permission Whole clique is eachother's counselor Holdin' sticks without a hockey puck Can't co-sign em them niggas not with us Hop on a private jet
49 6.Wu For The Children c6.Wu For The Children Yeah I don't work this hard to be around people I don't like Uh yeah Gotta be a special type nigga to deal with my life Gotta be a special type nigga ... my classics Special like my listeners who have attachments To my old style won't let me past it I don't see the point with weak sayings like'All them niggas on t ... them to realize what they got is a fresh start That brother that you claim so powerful The one you said h
50 8.The Truth an't bury you with your money Can't bury you with your bitch Born alone die alone Yeah Yeah Yeah burn the whole place down No more foul plays Housin' mentality shoot'em down days Goi ... of pound plays Always the one you call your friend but then his style changed Hard time for non-violent crimes that's a outrage We need a meetin' Money and fame ... need a meetin' Money and fame is fleetin' You never really know the reason why two peo
51 9.Dedicated hadow of his girl dancing with the baby Like fuck it it's my time But if God save me Maybe I'll erase any vice that could potentially bring ha ... otentially bring harm to me Before I make a move I think about it karmically Everything come back like a boomerang I'm black as Paul Mooney slang And all I pray ... l Mooney slang And all I pray for is health and a sustainable business and a faithful m ... able business and a faithful missus I see a lotta people try to
52 2.Easy On Me o gold in this river That I've been washin' my hands in ... I've been washin' my hands in forever I know there is hope in these waters But I can't bring myself to swim When I am drowning in ... to swim When I am drowning in this silence Baby let me in[Chorus] Go easy on me baby I was still a child Didn't get the chance to Feel the world around me I had ... e[Verse2] There ain't no room for things to change When we are both so deeply stuck in our ways
53 5.Oh My God make time for you to show how much I care Wish that I would let you break my walls But I'm still spinning out of control from the fall Boy ... of control from the fall Boy you give good love I won't lie It's what keeps me coming back even though I'm terrified I know that it's wrong But I want to have fu ... the people in the world What is the likelihood of jumping out of my life and into ... mping out of my life and into your arms Maybe baby I'm jus
54 9.Woman Like Me iah Cover You're driving me away Give me a reason to stay I want to be lost in ... to stay I want to be lost in you But not in this way I don't think you quite understand Who you have on your hands How can you not seeJust how good for you I am I know that you've been hurt before That's why you feel so insecure I begged you to let me in'Cause I only want to be the cure If ... I only want to be the cure If y
55 11.To Be Loved t a house for love to grow I was so young that it was hard to know I'm as lost now as I was back then Always make a mess of everything It's about time that I face mysel ... e that I face myself All I do is bleed into someone else Painting walls with all my secret tears Filling rooms with all my hopes and fears But oh my oh my I'll ne ... ll be the one to catch myself this time Trying to learn to lean in to it all Ain't it funny how the mighty fall Looking back I do
56 1.I Still Have Faith In You Faith In You I still have faith in you I see it now Through all these years that faith lives on somehow There was a union Of heart and mind The likes of which are rare ... I have it in me I believe it is in there For I know I hear a bittersweet song In the memories we share I still have faith in ... e share I still have faith in you And I will say I never really thought I'd feel ... never really thought I'd feel this way But I remind myself Of w
57 3.Little Things ings Like your sleepy smile As the brand new day is dawning It's a lovely Christmas morning And why don't we stay in bed ... And why don't we stay in bed for a while Soon enough they'll be waking up from their dreams Children bursting with giggles and screams Oh what joy Santa brings T ... anta brings Thanks old friend for packing Christmas stockings full of nice little things Little things Like ... tle things Little things Like your naughty eyes
58 6.I Can Be That Woman Woman You're asleep on the couch with Tammy And she looks straight up at me The reproach in her eyes ... t me The reproach in her eyes is imagined But the pain that I feel is real She jumps down and her tail is swishing Like a feather right under your nose And then you wake up and you're bleary-eyed I say I'm sorry I can see ... yed I say I'm sorry I can see you've cried You look frail as you stand before me Then y
59 9.No Doubt About It d to pick this fight Cause I'd go mad without it Bending like a willow when a storm ... ng like a willow when a storm is brewing Oh yeah that's you But hey I take the rap This one's my mishap And there's no doubt about it He tells me that he won't take the bait That I have a tendency to exaggerate And maybe he's righ ... And maybe he's right but that is beside the point Well then why do I let it upset me Yes and why am I biting my nails I made a
60 2.Our House Dizzy Sunfist-DIZZYLAND -To Infinity & Beyond-2.Our House Lyricist あやぺた Composer moAi・あやぺた Why does it feel so cramped inside We know ... eel so cramped inside We know this place is to let it go let it go What's the reason when there ... What's the reason when there is no rhyme yeah yeah? I don't know why we gotta blame Wasn't there a love to let it be let it see And I thought we would come runni ... imes I know it's been so hard for (
61 4.Never Again(Album Ver.) Dizzy Sunfist-DIZZYLAND -To Infinity & Beyond- ... ぺた I sing this song for you I keep checking my phone Too much is cast at us What can we trust now Fake news ... at can we trust now Fake news is everywhere Connecting to our fears I only wanna hear what's true Don't let rumors ruin ... 's true Don't let rumors ruin your life And don't let them change your mind now They sell lies that make you so blind Open your eyes to
62 1.My Room aid'Thank you but I'm not sad'他們說'謝了但這氛圍不適合我' ... 但這氛圍不適合我' This is my room這是我的ROOM I used to invite(some came all left)我也曾邀請(來過幾個但都走了) They said'Thank ... 曾邀請(來過幾個但都走了) They said'Thank you but I'm not sad'他們說'謝了但這氛圍不適合我' ... 但這氛圍不適合我' This is my room這是我的ROOM No alternative feelin ... eling別無感
63 2.Adolescent Angels ike there is a storm brewing i can't tell no evide ... 清楚我沒有證據 G You just give an immersive performance你只是在表演一場沉浸式演出罷了 A Don't let them take me don't let them wear the black I'm scared別讓他們帶我走別讓他們穿黑色我害怕 G Don't fear ... 讓他們帶我走別讓他們穿黑色我害怕 G Don't fear your shadow has been pale沒什麼怕的你影子都變淺了 ... 怕的你影子都變淺了 You are standi
64 3.Cab Driver Suicide ticked to your eyes mirrors cry cry無數個朝霞與黃昏後視鏡哭哭 The last portrait of ... 與黃昏後視鏡哭哭 The last portrait of you最後再看一眼你的肖像 It tastes like... follow m ... 歡迎來到未來 It is bound to happen sooner or later這註定會發生 ... 註定會發生或遲或早 You never thought it would come to this事已至此你卻沒料到 A curious sadness seems to hold the atmosphere奇異的悲傷籠罩了周遭
65 5.Revenger 祁麟 An eye for an eye and a tooth for a tooth以眼還眼以牙還牙 Through the icy d ... ooth以眼還眼以牙還牙 Through the icy disdain she grew up with malice冷眼之中她懷著惡意長大 Let's drop the ... ice冷眼之中她懷著惡意長大 Let's drop the formalities introduce her to this world免去客套帶她入圈 When she's washed out and she can't even think of what kind of ... 't even think of what kind of this smile (
66 6.The Beasts' Carnival us table is ready don't go far豬新郎快來呀酒席已備好別跑太遠啦 Little mouse here are shoes of ... ittle mouse here are shoes of your bride's she might be waiting for you on the bed小老鼠這不是你新娘的鞋子嗎她可能是在床上等你呢 Oh look that baby deer ... 在床上等你呢 Oh look that baby deer is so excited to see me she can't even smother a cry喔看啊!那個鹿寶寶看到我多興奮啊她都忍不住哭了 Colonel K
67 7.Prophecy esire are you blind孤獨的荒涼和掩蓋的欲望你看不到吧 Pave the way ... 孤獨的荒涼和掩蓋的欲望你看不到吧 Pave the way for the next greedy goal for the lust for the luxuries for the bitcoins to dig your hole為了下一個目標清除障礙為了欲望為了奢侈品為了挖掘你墳墓的比特幣 Gamble the future of mankind with Death Why ... ure of mankind with Death Why you sigh why you weep once again you
68 9.The Parchment oon will rise again Until we read the Parthian skin Broken fears warring days are here again' ... s warring days are here again'Fore we all to dust descend Heaven knows when life will end God to know in the mire put out the fire Know there ... e put out the fire Know there is a cross to bear In your primal quest of fear No quarter nowis given no less Aslumber was my main ideal Asunder did my spirit steal Sceptred race uttered words in d ... eptred race uttered wor
69 10.Hell On Earth of a sunrise bores a big hole in the sky Not to reason why that Armed children are in ... hy that Armed children are in this world And fighting in the name of god's way Mourning bleak and utter waste The vanity of the world ... waste The vanity of the world is assured now Prey upon the weak no more The spirits of those who are gone Propaganda of the battles That are lost or won And count ... hat are lost or won And count your blessings still alive Of those who m
70 7.The Man With The Axe s the way you love to dance Moving the furniture when my back ... ng the furniture when my back is turned A flick of the lights and the world falls away And ... and the world falls away And your office job and your silver hair But our shapes in the dark are the reason I've stayed ... rk are the reason I've stayed for all these years I thought I was a genius But now I'm twenty two And it's starting to feel like all I know how to do ... eel like all I know how t
71 12.Oceanic Feeling could go fishing You'll catch the big one Sliding the knife under the skin Grateful ... knife under the skin Grateful for this offering And all the living things Under the sun Under the sun Little brother I think ... he sun Little brother I think you're an angel See your silver chain levitate When you're kick-flipping Baby boy you're super cool I know you're scared So was I But all will be revealed in time Oh look the rays are in the
72 10.OverHeated Billie Eilish-Happier Than Ever10.OverHeated I don't really even know how it happened I started talkin' they started laughin' I don't ... I don't really wanna know why you went there(why you went there) I kinda don't care(kinda don't care) ... don't care(kinda don't care) you wanna kill me(you wanna kill me) You wanna hurt me(mm) stop bein' flirty It's kinda workin' Did ... flirty It's kinda workin' Did you really think this i
73 1.New Normal ck Grossi You find your way but it's never enough And though it's been tough ... gh And though it's been tough for you Losing touch but ah Summer has its end sometimes And although I can't prom ... imes And although I can't promise you much You'll be fine You'll be fine So you make your bed up Somewhere in the darkness It's hitting ... in the darkness It's hitting you the hardest Oh no one predicted how far we came It's not wh
74 2.Banger verything is new now The coast is always changing so fast But what are you waiting for? Time won't wait and waves are never still ... ait and waves are never still You'd better go try& fail again Instead of being dumb What have ... stead of being dumb What have you been looking for? The city has changed into somethingyou don't know And still you're not sure what to do All this time We've been through all the changes A bange
75 3.Half of Me the world is colourized I'm still left in black& white At junctions where we met Still I keep waiting ... e we met Still I keep waiting for you to come And the chords are played for words I've never heard this song before But I know how to sing it right Cus it just speaks to my mind Because half of me ... to my mind Because half of me is still aching inside my head And you've got half of me left missing underneath a summer gone Fever
76 7.Wanderlust My brain is drying out So is my mouth I just didn't say A single word All day long So get me out of here To where the wind blows With the mirror balls Hung up ... So don't let it fade I'll see you on the other side The city's like a jungle Don't ... he city's like a jungle Don't you know Nothing's the same Even this houseJust a blink The time for a change After the dream The time to reshape What we've believed Here comes another chorus now So get me o
77 9.Stereo Song Song You left your words on my mind I sing to music in rhymeJust flashing back When I'm back at a station We've just been hanging around Nothing ... t been hanging around Nothing is new in this town Do you still have the dream We talked about all night? Living a life At the speed of light We've got to chase the sun Except that nothi ... n Turn it up out loud So that you wouldn't even care no more About the pain ... n care no more About the pain
78 1.Coloratura veryone before us Is there welcoming us now It's the end of death and doubt And loneliness ... eath and doubt And loneliness is out Coloratura The place we dreamed about The melodies inside ... med about The melodies inside yourself And love come pouring out And everyone's allowed We're feathered by the crowd And up there in the heavens Galileo and those ... vens Galileo and those pining for the moon Know it's a slow burn Through Pioneer and Helix Oumamama Heliop
79 1.Nothing Else Matters the heart Forever trusting who we are And nothing else matters Never opened myself ... e matters Never opened myself this way Life is ours we live it our way All these words I don't just say And nothing else matters Trust I seek and I find in ... rs Trust I seek and I find in you Everyday for us something new Open mind for a different view And nothing else matters Never cared ... hing else matters Never cared for what they do Never cared for
80 1.Late At Night(Explicit) at night Kiss me in the mornin' late at night Catch me drivin' down405 Catch me and ... drivin' down405 Catch me and your girl late at night Side to side Mustard on the beat ho Late at night K ... on the beat ho Late at night Kiss me in the mornin' or late at night Long as ... nin' or late at night Long as you come through I'ma make you come over and over I'ma treat you like I'm'posed to You better never make no time for these niggas'Cause when
81 8.Baby I'mJealous a-Better Mistakes8.Baby I'mJealous Feat. Doja Cat Baby I'm jealous Went from beautiful to ugly'Cause insecurity told me ... ugly'Cause insecurity told me you don't love me All it takes is a girl above me On your timeline to make me nothing This is me A woman in dichotomy I love me Until I don't Baby I'm jealous Of the pictures that ... jealous Of the pictures that you like Baby I'm jealous Of the girls with lighter eyes Baby I'm jealous
82 1.Playing With Fire oking out for me And fortune used to favor me Lately I've been lying frozen in my bed Feeling like the end ... n my bed Feeling like the end isn't far away Now some might say We're losing ground I've never seen such a thing Never seen such a thing To thank ... er seen such a thing To thank your enemy My wife is wild in quarantine The chairman's got it in ... tine The chairman's got it in for me And my brain is getting closer to the edge But I can't e
83 1.Get Together one thing you can't forget You've got only one life This is one night And you'll never see her again What time is it Do you know what time it is You ain't gotta be a scientist For you to know that I'm down with it Stop willin' Hurry up'cause I'm firin' Do ... Hurry up'cause I'm firin' Do you wanna be divin' in You just gotta come'round with it It's12:45 Got ... e'round with it It's12:45 Got you
84 1.Higher Power it and it isn't alright I'm not gonna make it And I think my shoe's untied(Oh oh) I'm like a broken record I'm like a broken record and I'm no ... Drocer nekorb a ekil mi Till you tell me on your heavenly phone To hold tight(Hold tight) Come on(Come on) come on(Come on) Oh-oh-oh-oh-oh-oh-oh Come on(Come on) come on(Come o ... hands up shakin' just to let you know That you've got a higher power Got me singin' ... r Oh yеah you've got a higher power
85 3.The End Of The Game uzy where you been today I'm looking for you every way No sign of you when I wake up I'm on an island with no sun I feel like I've known ... no sun I feel like I've known you my whole life You got me cryin' like when Aslan died Nyou're gone The melody can't find you I'm incomplete without you I guess we've reached the end of the game Oh-ooh hit me I know that ... ame Oh-ooh hit me I know that you would crank thi
86 6.LET IT GO n my mind is that a crime yo Don't wanna go back to the days when I was broke But girl ... ays when I was broke But girl you my priority(Woo) And I'll put your heart way over me And money ain't shit if I ain't with ... ey ain't shit if I ain't with you bae Give it all away just to get you back Can't put a price on what we had(Ooh) They say'Time ... hat we had(Ooh) They say'Time is money' but money can't make no time(Make no time) Sometimes it's sunny but s
87 2.Voyager Birdy-Young Heart2.Voyager Watching satellites Lying in the grass I know our days are numbered But ... now our days are numbered But you don't know that I feel like that You don't hear solitude calling me away And the hardest part ... me away And the hardest part is part of me wants to stay I won't waitfor you I'm already gone Like moonlight leaves with the dawn I won't wait ... es with the dawn I won't wait for you the night's too lon
88 3.Loneliness Birdy-Young Heart3.Loneliness Ooh-ooh-ooh-ooh It's getting hard to hide ... ooh It's getting hard to hide this tainted lullaby I'm talking in my sleep The sky ... m talking in my sleep The sky is falling down It's getting closer now It's getting hard to breathe ... It's getting hard to breathe Your hold has kept my heart in chains For so long I've waited for it to break-eak Something in the air's got me feeling ... g in the air's got me fee
89 6.Nobody Knows Me Like You Do Birdy-Young Heart6.Nobody Knows Me Like You Do Last night was the third time I've watched ... s the third time I've watched you leave And though it's been five months was like no time with me From my tears in the dark as ... From my tears in the dark as you drove away from me'Cause nobody knows me like ... me'Cause nobody knows me like you do You arrived in the evening light outside on the green And I swore I'd be fine'til I realized that ... d b
90 1.Confetti ed ya Got this dress up on me So I don't need your stress up on me Baby we're done c'est la vie Now I don't need ya I don't need ya Should've left ... don't need ya Should've left your ass from time ago Didn't love me then but now I do I used to sit at home and cry ... I used to sit at home and cry for you Diamonds on my neck I shine for you Ain't blocking my blessings anymore Never be the girl I was be ... ore Never be the girl I was befor(
91 1.The Way You Felt n-The Way You Felt1.The Way You Felt The way you felt in my arms Our chemistry was sacred Oh I fell for your charm I was so infatuated But you left me in the dark And my heart completely vacant Now I don't know oh oh oh oh oh oh oh ... n't know oh oh oh oh oh oh oh Is your heart just preconditioned for brevity? I don't mean to accuse you of refusing longevity But I cannot excuse ... longevity But I cannot excuse you(
92 1.One Single Day verything is when the two know our crazy hearts beat as one All life long When we're together we're so happy how could we make ... re so happy how could we make this day last all life long all life long And if we have one single day what would ... ave one single day what would you say about things What if we run so far away just to escape from all of things And if we have one single day what would ... ave one single day what would you say about things What if we
93 1.Here It Comes what not You can see all the way To the final bus stop Where we met inJuly I was broke ... ere we met inJuly I was broke you were hot And this blue sky reminds me Of things we forgot to say Here it comes Look at the sun It's all we need ... k at the sun It's all we need for now Number one Here it comes Look at the sun It's all we need ... k at the sun It's all we need for now Number one My head still hurts Did we fell off that church ... s Did we f
94 6.Paranoia n waiting for a storm Yeah I wish it would But it isn't coming Do I bore ya Lately our time together been hittin different Even though ... hittin different Even though you listen I guess I'm overthinking This is so annoying These fights I don't wanna start Don't mean to tear us apart I w ... on't mean to tear us apart I wish I could take it back Cause my mind is going Tiktok tiktok Spending hours in my head Been a minute since I left
95 7.Muhammad(feat.!llmind) ars b***h you coulda kept it a100 My b***h up a100 and she started as a runner Be ... and she started as a runner Before the trap we was f**king started as a plumber200 by the winter if ... a plumber200 by the winter if you started in the summer Both my parents trap and it started with my mother When ... t started with my mother When you getting loaf h**s see yo meat and want to smother B ... yo meat and want to smother Bissonet withJiggaJuice yeah that's my bro
96 8.Touch Dough(feat.!llmind) ammie NorrisJames Phillips Quinton Banks Composer Guapdad4000 David Obata Teel Todd ShawJonathan Smith Wendell Neal Sammie Norr ... Smith Wendell Neal Sammie NorrisJames Phillips Quinton Banks You couldn't be a better scammer than me Even if ... etter scammer than me Even if you scammed every day of the week I been up in Gucci with a top notch freak Ni**a I get money every day of the week ... t money every day of the week You couldn't be a better scammer than me Eve
97 10.Uncle Ricky(feat.!llmind) ng scary His personality is well overbearing The type of Uncle that I hide that start oversharing Except when it come to my problems then he over-caring He's ... hen he over-caring He's over-listening he only care about his own problems own business My Uncle Ricky don't wash h ... ss My Uncle Ricky don't wash his clothes and four b***hes I don't even wanna open the door ... on't even wanna open the door for this ni**a But this ni**a k
98 11.Gargoyles(!llmind feat. Tish Hyman) nd feat. Tish Hyman) Lyricist Guapdad4000!llmind Latisha Hyman Composer Guapdad4000!llmind Latisha Hyman I built a castle with some tall walls Hoping gargoyles never fall off All it took was a'quake ... l off All it took was a'quake For my planet to shake Now I'm going crazy It's not just one problem it's a lotta s**t Every day another worry Like ain't that about ... b***h All it took was a'quake For my planet to shake Now I'm going crazy Honestly I don't know what
99 14.Stoop Kid(feat.!llmind) d to f**k your homie now I can't You gave me that p***y from the gate They always say ... from the gate They always say you shouldn't f**k on first dates But I could hate ... first dates But I could hate you afterwards so why wait I seen my first love on ... wait I seen my first love on this porch I seen a weapon draw blood from ... seen a weapon draw blood from this porch H**s gave me money from a trick on ... gave me money from a trick on
100 7.MLK Interlude I say to you this morning That if you have never found something so dear And so precious to ... ng so dear And so precious to you that you will die for it then you aren't fit to live You may be38 years old as I happen to be And one day some great opportunity stands be ... me great opportunity stands before you And calls upon you to stand up for some great principle Some great issue some great cause And you(

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.