【 this+game+ 】 【 歌词 】共有 500笔相关歌词
魔镜歌词网

关于 this + game + 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 9.超级冠军- Live Get your game on Whoaaa平行世界任我穿越 Yeah I like it Whoaaaa All around the worldJump in the air air jump in the air yeah All the boys and girls全都听 ... e Here we go创造极限突破边缘 Get your game on Whoaaa新的体现 Can you feel this Yeah I like it Whoaaaa All around
2 3.Shut Up And Kiss Me h oh that this game cant last forever So stop pretendingJust shut up and kiss me Shut up and kiss me I....... Am fed of talking bout it baby Every ... ng We both know Oh oh oh that this game cant last forever So stop pretendi
3 1.Shut Up And Kiss Me h oh that this game cant last forever So stop pretendingJust shut up and kiss me Shut up and kiss me I....... Am fed of talking bout it baby Every ... ng We both know Oh oh oh that this game cant last forever So stop pretendi
4 1.Real Life Real Life This a'int a show Natural High那我直接来扣 Set it off举起你的双手放掉不屑 Baby let it go Real Life ... 放掉不屑 Baby let it go Real Life This a'int a joke'Hustle Hard'就是我的Logo同志们跟我一起奋斗因为 Real Life不是作秀 Chorus Oh you're all about the money Well money don't last Oh I thou ... r看过来我敢拼也敢斗就像乔丹看我怎么扣 Real Life This a'int joke Take a pic不用P也不屑修拍个照不发朋友圈去
5 11.成功( Feat. Prime Maximus) N.... THE GAME IS COLD BUT IMA RUN IT WITH MY SHIRT OFF IF WE AIN'T MAKIN MONEY THAT'S A MUFFAKIN TURN OFF I HUSTLE ALL DAY I BE TRYIN TO GET ... TLE ALL DAY I BE TRYIN TO GET THIS WORK OFF WHILE SHE LAYIN AT HOME W

6 1.头马 s to bear this armor All we do is to take this fame All we do is to win this game即使步步维艰也不向命运低头即使千难万险也绝不随波逐流即使千军万马也陪在
7 3.年少轻狂(Yung&Wild) palys no game F*ck that p*ssy guy全部听好准备把你 Bang Ba ... 决定会让你掉入陷阱 This's real life从来都不骗你因为我的人生就像是一场电影(你)死
8 3.伤心太平洋(feat. MAW) tears in this game不曾伤心欲绝不算活着 no reply因为 msg无法传递情感忧郁疗愈
9 10.Dreamer In The Sunshine t playing games in our lives我们都在游戏着人生 With the candlelight at night借一盏黑夜的烛火 A letter on the floor地板上的一封信 A flower on the shore礁石上的一朵花 A histor ... e我是没有时间的行者 We're just playing games in our lives我们都在游戏人生 With the candlelight at night借一盏黑夜的烛火 If I could sing a song如果我能唱一首歌 If you could sing along如果你们能跟我唱和 If ... ong如果你们能跟我唱
10 1.莲花指(Lotus Finger) c I'ma do this for the rest of my life Put a ring on it Now she my wife不管到哪里我都用莲花指不管到哪里我都用莲花指不管到哪里我都用莲花指我的莲花指我的莲花指因为莲花指我去了很多地方因为莲花指身体比较健康因为莲花指 ... Putting in work finessing the game This the way that we live We don't do i
11 15.最后的信 不停转动 Till this game's over不回头也会在乎回忆这条道路上面what I've been through照片记录下的不是这个面目那些人呢那个她呢一切流星一样坠落在宇宙的角落 I don't know bout that But I know I want them bac ... ut in the end I'm alright Yea This song is for everyone that truly loved me and helped me Thank you my friends I love you all ... you my friends I love you all This journey's been amazing And for tho
12 4.You Can Do It 't got no game You're just a joke. You will never make it Embarrassing so lame Go back to the D league. ... lame Go back to the D league. This level you can't beat me I'll kill you and I dare you will have the guts to face me Man116 represent I'm unashamed Any battle li ... hamed Any battle lion or bear this is what God says to m
13 11.One Heart et's play this game Me and you Oh~ Oh~ As long as you play with me Oh~ Oh~ As long as you stay with me暗夜里没有星光我迷了方向紧握着你手不放再带你回家 Baby拜托你别放弃 So can we ... again OH狂风暴雨有我挡在前面 Let's play this game Me and you Oh~ Oh~ As long as you play with me Oh~ Oh~ As long as you stay with me抱着你等待天亮一颗心感觉温暖你眼中看得见未来在你身边 Time and time agai ... again OH狂风暴
14 6.My Squad结党 ow we run this game谁能料到管你线上还是地下拎北没在信道峡镇男孩 Now we turn
15 9.Get on My Level on A plus game mayne Give shorty some satisfaction red lights I be passing em Stack them checks I'm cashing em They can't hang I'm outlasting ... s hit'em with that new ew Get this bread yes thats what we gon' do oo
16 10.Can't Hold Us Back(& Bassjackers) t to kill this track How you like?Just like that!从新开始现在我回来心是飞的目标我对着狗仔追着 Stunna我呸著这一路上有很多 Haters他们继续追着 Imma see y'all later Imma turn it up let ... dy set go baby Don't play the game with me因为你输不起 Don't try to mess with me不想听对不起别怪我没有警告过你这陷阱 Go to war with me Those mother fuckers can't hold me back Hell ya Imm ... ck Hell ya Imma about to kill this track Me
17 8.爱是怀疑 re It's a game what a shame You make it lame by going insane about it ... lame by going insane about it This love ain't what you say about it I
18 1.Killa 't run no game on this dame living on the same floor. Lic
19 1.烈火神盾 a stop to this we ain't gonna drop flop we gonna blow the scenes Player haters we just gonna pop some cris when we big players finally gonna b ... aters you gotta put a stop to this we ain't gonna drop flop we gonna blow the scenes Player haters we just gonna pop some cris when we big players finally gonna b ... e same old gee so hate on the game and dont be on me coz I made it to
20 1.我玩“固我”在 ove Huh.. This reminds me of them better times The kinda grind I wanna rewind aw nevermind The kinda vibe that make your girlfriend wanna danc ... name After we come and go the game is forever change

21 1.Go Harder 、游恩杰编曲游恩杰 This is the party Everyone go crazy You can take it easy We go harder for it babe ... easy We go harder for it babe This is the party Champagne vodka whiskey Going harder and harder We turn it up daily他想要他不知道他们party过后到底要去哪里好她不要她很难搞她们party过后只想回家睡一觉但 ... we go they follow Running the game is what we do If you you you want it If you you you need it Baby here's what you gotta do.
22 2.Homies兄弟 lib) And this for sho you know we be doin it and yah we know you(the fool) foolin it homie need a be coolin it. my niggas we the truth and sh ... niggas we the truth and shit.This for real though shit ask my main hoe if I ain't the type to ride or die getting high and still flow. Cause my homies got my bac ... alist illest of niggas in the game we taking that. Ride Get High Neve
23 2.超级冠军 Get your game on Whoaaa平行世界任我穿越 Yeah I like it Whoaaaa All around the worldJump in the air air jump in the air yeah All the boys and girls全都听 ... e Here we go创造极限突破边缘 Get your game on Whoaaa新的体现 Can you feel this Yeah I like it Whoaaaa All around
24 1.超级冠军 Get your game on Whoaaa平行世界任我穿越 Yeah I like it Whoaaaa All around the worldJump in the air air jump in the air yeah All the boys and girls全都听 ... e Here we go创造极限突破边缘 Get your game on Whoaaa新的体现 Can you feel this Yeah I like it Whoaaaa All around
25 1.战役 ron in us This ain't a game of cards Nobody's gonna knock us out as long as we're in charge We might lose ... we're in charge We might lose this fight but we're gonna win this war Don't wanna mess wit' us pro-m
26 5.战役(feat.鹤天赐&林昭宇) ron in us This ain't a game of cards Nobody's gonna knock us out as long as we're in charge We might lose ... we're in charge We might lose this fight but we're gonna win this war Don't wanna mess wit' us pro-m
27 5.Unleashed Get your game on*Tear away your chains Party like Armageddon I'm doing what I want Send'em haters to the gators No more boy-next-door Show'em ... -door Show'em what yer made'a This air I breathe has Got me unleashed Even though the mouth is silent Doesn't mean the brain is dead Must'a left the head and hear ... isten up I'm your DJ Get your game on I wanna get me unleashed You wanna get me unleashed C'mon get me unleashed Come get me unleashed I wanna get me unleashed Yo ...
28 4.Perfection s to play games(tell she likes to play games)(tell she likes to play games) Verse2: Bring me your fire We gotta burn ... ng me your fire We gotta burn this to save it Leave your desire I can
29 8.远走高飞(feat.筱曈Christy) 往前不回头 Run This Game后悔药直接资源回收别让谁逼你后退勇敢的作对 god bless该死的就
30 3.Peace s winning This era might be the biggest error we've been in Induction Of man made instruction Paid for a seat at the brink of destruction3D it ... ng a wire Switch it up Like a game of soccer Forget about the name and stop fighting for lockers So be careful for dat violent streak Or you might be out cold on ... naissance Of spiritual nature This lyric is major They say our species endangered Sign says don't trample Strive to be an example I hope my song Ends up being a t ...
31 9.The Poison e through this dark and cold night. Oh do you feel a little chill Oh Darling do you feel a little cold?'Cos I never thought that things would ... ght that things would ever be this way I hoped and I prayed that things would never end ... d that things would never end this way But this game is never done this game is never won No this game is never It's just played. No this game is never No this game is never No t
32 26.张永成(vs. Ghost Style) tudent of this game so let's respect this status Challengers must have madne
33 20.爱游戏 Just stop this game that you playing爱游戏歌仔戏 Don't play ... you playing爱游戏歌仔戏 Don't play this game with m
34 5.肿么了 do I get This pain in my heart that burns inside想起当年初次与你邂逅那快乐的感觉留在心头而如今你已经不在乎我难道是我犯的错 Immah Immah let go everything yeah And I don't I don't ... pposed to But you screw it up game over肿么了你到底肿么了不过是一个普通的朋友肿么了你到底肿么了你才是我真正的女友 I was so into you baby but look what you've done to me You cut me so deep n can't you ... ve you my all n what do I
35 9.大汗 曲蔡志浩编曲蔡志浩 This Is For Real!! This Is The Real Game!! I Don't Know About You But This Is My Life And This Is My Game!我知道幸运也只是偶然你知道不幸并非必然所以要我们对命运投降倒不如挑战
36 10.Put Your Head On My Shoulder love's a game A game you just can't win If there's a way I'll find it someday And then ... I'll find it someday And then this fool will rush in Put your head on my shoulder Whisper in my ear baby Words I want to hear tell me Tell me that you love me too ... Some people say that love's a game A game you just can't win If there's a way I'll find it someday And then ... I'll find it someday And then this fool will rush in Put your head on
37 3.张永成(Ft.Ghost Style) tudent of this game so let's respect this status Challengers must have madne
38 12.Knockin'(英) an't take this anymore You let these strangers walk in and forget about your friend Who's outside knocking on your door~ your door~ your door~ ... killing me won't play no more games I want to be more than friends bu
39 6.下次再玩 p playing this game是否情比金坚只是梦里面的传说是否现实中的爱情都是他们乱说帅不帅坏不坏可
40 8.This Love 2CD8.This Love I was so high I did not recognize The fire burning in her eyes The chaos that controlled my mind Whispered goodbye and ... again But always in my heart This love has taken it's toll on me She said goodbye too many times before And her heart is breaking in front of me I have no choice ... aying love like it was just a game Pretending to feel the same Then turn around and leave again ... n turn around and leave again This love has taken it's toll
41 10.Fighter ized your game I heard you're going'round Playin' the victim now But don't even begin Feeling I'm the one to blame'Cause you dug your own grav ... ure I wouldn't know how to be this way now And never back down So I wanna say thank you'Cause it Makes me that much stronger Makes me work a little bit harder Mak ... making me a fighter How could this man I thought I knew Turn out to b
42 1.Hip-Hop(国) hese ball game What I'm trying its not easy What I'm trying to build its a kingdom connect the cities Still underground rapping internationall ... d Go back to where I schooled This not the same time back to where I lose相同的动作我做了thousand times为了Connection我再做thousand times为了Perfection我再做thousand times Kenya说我是 ... 说我是star how can't I not shine This is notJay-Z this is not50 Cent This is not Eminem this is truly yo
43 1.Bad Know Your Game What You're About Well They Say The Sky's The Limit And To Me That's Really True But My Friend You Have Seen NothingJust Wait'T ... Can Change The World Tomorrow This Could Be A Better Place If You Don
44 3.Bad know your game What you're about Well they say the sky's the limit And to me that's really true But my friend you have seen nothin'Just wait't ... can change the world tomorrow This could be a better place If you don
45 3.Bad know your game What you're about Well they say the sky's the limit And to me that's really true But my friend you have seen nothin'Just wait't ... can change the world tomorrow This could be a better place If you don

46 6.爱游戏 Just stop this game that you playing爱游戏歌仔戏 Don't play ... you playing爱游戏歌仔戏 Don't play this game with m
47 2.游戏 can play this game If you ain't afraid to los
48 5.4:55(Part Of The Game) rt Of The Game) Lyrics Hans Ebert Music大野克夫 Arranger黑茶 Yes I saw you at the station Long distance smiles You were leaving for the weekend ... oy I guess that's part of the game Now you call me say you're sorry Give me long distance love You said you'd like to see me Maybe just for a while And you meet m ... iding for4:55*But I've played this scene too many times To ever feel the part again I don't really want to fake it I already know the end So bye bye Cin-
49 2.Here Now er in the game or that's ever been in it5'6'' but I stand tall built for war sort of like the Great Wall Of China hear my footsteps like Yao M ... ll crooks alike I changed the game when I took the mic In Freestyle what it took for you to write good night![Chorus:] I am here now say what you want I know I go ... here now think what you want This is my life let's get it on It's like a curse being successful The more progress the more stressful Don't ask about heart I got ...
50 6.So Afraid cans each This for the future past and the present I'm takin ... ast and the present I'm takin this rap thing back to the essence[Hook(x2)] I rip out your tonsil now you feelin it Hip hop is dead you responsible for killin' it ... he death Breath life into the game defend what's left They remind me of you minus the deal(deal) You remind me of me minus the skill Every new week comes a song T ... it gon' sell?(uh uh) Honestly this joint prolly won't top the charts(nah) C
51 7.I Gotta Love good wit this one yeah![Jin] Good looking Kanye Ruff Ryder Roc-A-Fella collabo! You see we're the next generation in ... we're the next generation in this rap game So it's only right we got down likethis[Kanye] Yep! uh oh![Chorus- Kanye West](2x) I got a love that's better than- you ever was You've never been- no good for me I gu ... I. is up in the mix We in the game now it makes perfect sense The kid that'Dropped Outta College' the other never went We take tur
52 9.Learn Chinese know who this isJin and let me just tell you this The days of the pork fried rice and the chicken wings comin to ur house by me is over( ... min to ur house by me is over(This is it it's crazy)(OVA!!!)[Chorus] Ya'll gon learn chinese ya'll gon learn chinese Ya'll gon learn chinese when the pumps come o ... o off ya'll gon speak chinese This is it cause fuck you head man I know a bunch of crips that love redman And walk in New york man things dun change STOP the chin ...
53 14.C'mon gotta say this I know that it's been debated I'm a gimmick they created C'MON! All the people that hated because I made it two-faced When they ... one to change the pace of the game Look at me hot as California burni
54 11.NOT YOUR AVERAGE THUG e runnin' game all overJudgin' me before we meet when they see me on the street Andthey don't know a damn thing about me It's a world of jealo ... m gonna snap and go off up in this piece on somebody I ain't tryin' to say no names but I ain't tryin' to play no ... but I ain't tryin' to play no games holla if you feel me people Latel
55 2.Let It Go et me get this strait You're saying no strings attached no catch.(Does it seem that for fetched?) Nah I think you're I think that love is over ... if it's another one of those games that you're playing and I happen
56 9.NOT YOUR AVERAGE THUG e runnin' game all overJudgin' me before we meet when they see me on the street Andthey don't know a damn thing about me It's a world of jealo ... m gonna snap and go off up in this piece on somebody I ain't tryin' to say no names but I ain't tryin' to play no ... but I ain't tryin' to play no games holla if you feel me people Latel
57 2.Corazon De Melao t no like this before A girl who turns up the heat By walking through the door and when she hits the dance floor She burns up all the lights S ... anurl just doesn't know Where this all is gonna lead He only know what he wants And what he really needs He needs to know what makes her tick And all her other ... es her tick And all her other games He knows no other woman be the sa
58 1.Game boy eace1.Game boy作词小虫孔令奇作曲小虫孔令奇 oh yes按开始 here we come here we go大概九点钟我有一个公主需要一个人去救放心my pretty baby got the best英雄on the block that's me用 ... it so fresh so clean I be the game boy穿上我的盔甲 X光的墨镜阿特别设计的电脑啊 nobady eva looked better ready now can you hear me now这个F1车要起飞去救我的princes gotta get a kiss but trouble ... a li ha li ha nobady can stop th
59 7.爱是怀疑 is just a game just like anything else you gotta know what you want and the rest doesn't really matter cus sometimes you just gotta put things ... being in love anymore It's a game what a shame You make it lame by going insane about it ... lame by going insane about it This love ain't what you say about it I
60 1.Intro gentlemen this next record needs no introduction ohh wee. Yo yo yo turn me up yea yo ... e. Yo yo yo turn me up yea yo this is machi asiata collabo were about to flip the script on ... e about to flip the script on this game with this random taskk hit ya heard me fosho were about to show ... d me fosho were about to show this world how its done start it off playboy. Verse1(Tracy Lee aka OMG) Asian invasion blowin up like a new sensation tastin with fl ...
61 13.双手插袋 lay these games my luv is true unlike them other lames I ain't got no clue about how u feel it should be me and u without the third wheel I'd ... gether hand in hand come feel this song Repeat△ da la da la~~~ oh bab
62 3.666 slow like this? Hah HahJust flow给我新歌再多还是不够给我李威太多只看一眼不够给我你的耳朵不会变坏如果你要比赛找我拼个痛快 Repeat*#△△(Mickity boom shickity boom Now ya know how we do Rock ... know how we do Rock it to you game on But now we through So whatcha w
63 13.Theme From Valley Of The Dolls et off of this ride Gotta get hold gonna get need to get hold of my pride When did I get where did I how was I caught in ... ere did I how was I caught in this game When will I know where will I how will I think of my name When did I start feeling sure feeling safe And start wondering why is ... fe And start wondering why is this a dream Am I here where are you what's in back of the sky Why do we cry Gotta get off gonna get outta ... Gotta get off gonna get outta th
64 6.Broken Hearted Me onna heal this broken heart No I don't see how it can when it's broken all apart A million miracles could never stop the pain Or put all the p ... on't think time is gonna heal this broken heart No I don't see how it can while we are still apart And when you hear ... still apart And when you hear this song I hope that you will see That time won't heal a broken hearted me(MUSIC) Everything is just the same Playing ... hing is just the same Playing games different loves
65 5.爱是怀疑 re It's a game what a shame You make it lame by going insane about it ... lame by going insane about it This love ain't what you say about it I
66 13.Corazon De Melao t no like this before A girl who turns up the heat By walking through the door and when she hits the dance floor She burns up all the lights S ... anurl just doesn't know Where this all is gonna lead He only know what he wants And what he really needs He needs to know what makes her tick And all her other ... es her tick And all her other games He knows no other woman be the sa
67 12.爱是怀疑 is just a game just like anything else you gotta know what you want and the rest doesn't really matter cus sometimes you just gotta put things ... being in love anymore It's a game what a shame You make it lame by going insane about it ... lame by going insane about it This love ain't what you say about it I
68 3.Corazon De Melao t no like this before A girl who turns up the heat By walking through the door and when she hits the dance floor She burns up all the lights S ... anurl just doesn't know Where this all is gonna lead He only know what he wants And what he really needs He needs to know what makes her tick And all her other ... es her tick And all her other games He knows no other woman be the sa
69 4.爱是怀疑 is just a game just like anything else you gotta know what you want and the rest doesn't really matter cus sometimes you just gotta put things ... being in love anymore It's a game what a shame You make it lame by going insane about it ... lame by going insane about it This love ain't what you say about it I
70 1.双手插袋 lay these games my luv is true unlike them other lames i ain't got no clue about how u feel it should be me and u without the third wheel i'd ... gether hand in hand come feel this son
71 4.Biggest Thing ind their gameJust behind the street she goes She'll be found behind her wheel'cause it's the only place she knows That makes her know just ho ... about??? it's alright??? find This holidays not hollywood And holidays don't suit my ... od And holidays don't suit my game Repeat chorus Holidays and harlem(
72 2.Corazon De Melao t no like this before A girl who turns up the heat By walking through the door and when she hits the dance floor She burns up all the lights S ... anurl just doesn't know Where this all is gonna lead He only know what he wants And what he really needs He needs to know what makes her tick And all her other ... es her tick And all her other games He knows no other woman be the sa
73 12.I'm easy much for games and this one's driving me insane You're not half as free to wander as you claim But I'm easy Yeah I'm easy Give the word I'll play your ... Give the word I'll play your game As though that's how it ought to be because I'm easy Don't lead me on if there's nowhere for you to take me If loving you would ... Give the word I'll play your game as though that's how it ought to b
74 12.I'm easy much for games and this one's driving me insane You're not half as free to wander as you claim But I'm easy Yeah I'm easy Give the word I'll play your ... Give the word I'll play your game As though that's how it ought to be because I'm easy Don't lead me on if there's nowhere for you to take me If loving you would ... Give the word I'll play your game as though that's how it ought to b
75 1.Conrazon de Melao t no like this before A girl who turns up the heat By walking through the door And when she hits the dancing floor She burns up all the lights ... anuel just doesn't know Where this all is gonna lead He only knows what he wants And what he really needs He needs to know What makes her tick and all her other ... es her tick and all her other games He knows no other woman Be the sa
76 3.I'm easy much for games and this one's driving me insane You're not half as free to wander as you claim But I'm easy Yeah I'm easy Give the word I'll play your ... Give the word I'll play your game As though that's how it ought to be because I'm easy Don't lead me on if there's nowhere for you to take me If loving you would ... Give the word I'll play your game as though that's how it ought to b
77 6.Faith w all the games you play Because I play them too Oh but I need some time off from that emotion Time to pick my heart up off the floor Oh when ... down to loverboy rules*Before this river becomes an ocean Before you
78 10.I Will Always Love You ength you game me hope And you gave me all your love Darling I know there'll never be another you In my life you're the only one for me that I ... ike to thank you for your and this is for you I love you I love you Cause you were always there when I needed you most I love you I love you You gave me strength ... you You gave me strength you game me hope And you gave me all your l
79 8.The Actor The dirty games and the neon shows This is the world he knows Watching the
80 4.4:55 rt of the game Now you call me say you're sorry Give me long distance love You say you'd like to see me Maybe just for a while And you'd meet ... iding for4:55 But I've played this scene too many times To ever feel the part again I don't really want to fake it I already knew the end So bye bye Cin-Cinderell ... ng I guess that's part of the game(!
81 8.BROKEN HEARTED ME onna heal this broken heart No I don't see how it can when it's broken all apart A million miracles could never stop the pain Or put all the p ... on't think time is gonna heal this broken heart No I don't see how it can while we are still apart And when you hear ... still apart And when you hear this song I hope that you will see That time won't heal a broken hearted me Everyday is just the same Playing ... yday is just the same Playing games different lovers differen
82 9.CRIME rt Oh but this time you're gonna pay Baby your pretty lies and your sweet alibis No they won't help you get away Your love's become a crime On ... me how you play your cheatin' game What a field day for the media It'
83 2.Crime rt Oh but this time you're gonna pay Baby your pretty lies and your sweet alibis No they won't help you get away Your love's become a crime On ... me how you play your cheatin' game What a field day for the media It'
84 12.This Masquerade Lam12.This Masquerade Are we really happy With ... Are we really happy With this lonely game we play Looking for the right words to say Searching but not finding Understanding anyway We're lost in ... standing anyway We're lost in this masquerade Both afraid to say we're being too far away From being close together from the start We tried to talk it over But th ... in the way We're lost inside This lonely game we play Throughts of leaving disa
85 2.绝队无敌 o picture this U got a kid in a room his hands sweatin and shakin while he's lacin his shoes the excitement's buildin up for what's comin up s ... She's about to burst When the game is over who she gonna run to first yo让绝队无敌的传说能永远不会被打破必须要战斗 my way if I'm ever gonna get back get back get back让绝队无敌的传说能永远记住在心中必 ... 斗 Notins gonna stop me Hey yo this game of life is one big struggle We got
86 2.爱是怀疑 re It's a game what a shame You make it lame by going insane about it ... lame by going insane about it This love ain't what you say about it I
87 1.Decision no pills thisJs I'm rolling Feeling my? feeling my chain? I'm feeling that thing Ride with a nigga and I'll put you up all in some ... d I'll put you up all in some game Why would you fuck with another nigga that's unusual? Came at the same time I mean the both ways We ain't even hardly know each ... G.O.D Your bitch remind me of this ink she all on me I'm gone I'm rocking KK cologne I think ... 'm rocking KK cologne I think this bitch just tryna fuck me so I take
88 5.Beautiful People l in some game Why would you fuck with another nigga that's something you should say Came at the same time I mean both ways We ain't even hard ... G.O.D Your bitch remind me of this ink she all on me I'm gone I'm roc
89 2.THE GREAT PRETENDER play the game but tonight what a shame You've left me to dream all alone Too real is ... o dream all alone Too real is this feeling of make believe Too real when I feel what my heart can't conceive Oh yes I'm the great pretenderJust laughing at ... eat pretenderJust laughing at games like a clown I seem to be what I'
90 8.Poor Little Fool I played this game with other hearts But I'd never thought I'd see The day when someone else would play those foolish ... else would play those foolish game with me Poor little fool oh yeah I
91 1.Rain and Tears2003 play the game雨水泪水一颗颗代表我的思念(Rap)只身来到这个陌生的都市映入眼帘的景色我似曾相识不时回忆起故乡的我好想回家好多的Memory都是我跟她我的心动荡不安无法决定另外一个女孩子是否才是我的真命天女爱谁叫你真心去爱事情那么困难想像过去的生活那么简单走呀走不知该牵 ... 直陪在我身边 Baby I got to play the game雨水泪水一颗颗代表我的思念 Rain and Tears在我
92 1.BLACK AND YELLOW REMIX(& HANGMAN& TYCOON) lc in the game you won't get in let me see i.d. my music last'round like russian roulette we keep it hype man it ain't a f*ckin' duet it ain't ... drug when i give'em a dose of this. she wanna sit on my lap and hand me her wish list. feels like i'm in a class of my own. dismissed. cuz i was born with the gif ... me from writtens. came in the game killin' the lames. good riddance.
93 4.Lil Gurl if I shut this down You'll still be a game changer Oh baby stop giving any he
94 14.Take My Breath Away h lover's game On this endless ocean Finally lovers know on shame Turning adn returning To some secert place inside Watching in slow motion As you tur ... away Watching every motion In this follish lover's gme Haunted by the
95 10.Don't Go(若你真的有想过 Acoustic版) ne inside this little game yeah. And it takes two to become t
96 11.背叛的理由 I've lost this race When I think of you it really makes me blue I'm trying trying harder harder just to move on I want it to be through but I ... es How much longer can I play this game? Reasons why we lie come rolling i
97 1.Down With Me(feat. NICKTHEREAL) ay simple games with everything I got你就会一直跟我玩无聊的游戏 So let's not pretend that we both don't know what's going on所以别再假装我们都不知道发生了什么事 You made it ... hat滚开如果你跟我不同挂 Can't love like this but I want you back不该继续这样爱却还是要你回来 N ... 罪恶感我不喜欢这样 This is it no lie就这样了不骗你 But least you'
98 5.Wicked Game >5.Wicked Game作词 Chris Isaak作曲 Chris Isaak编曲 Bugge Wesseltoft The world was on fire and no one could save me but you It's strange what des ... love..with you What a wicked game you played to make me feel this way What a wicked thing to do to let me dream of you What a wicked thing to say you never felt ... d thing to say you never felt this way What a wicked thing to do to m
99 16.Break out of the box of making this worthwhile Let's not play by your games We are in this slow moving time frame Break out of the box I'd rather not Be locked up with your stupid thoughts You may try to repel the worl ... urvive Let's not play by your games We are in this slow moving time frame Break out o
100 10.Metal Girl 转过身来看看我哭吧 This would be the final time因为这会是最后一次了 Turn around and keep your lies转过身去把你的谎言都省了吧 Gonna make it tough tonight今晚我是来硬的 No victors in ... tonight今晚我是来硬的 No victors in this game这场游戏没有胜利者 This is what I've been told lies都是人云亦云骗人 ... e离开我就离开我吧 This would be the final time to see me

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】