Mojim Lyrics

take + hand 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 10.Hell On Earth nd virtue taken by lust Live on the edge of those that you trust You think that you have all the answers for all In your arrogant way only one ... g a lamp that is fire in your hands Taking you further from these lan
2 7.The Man With The Axe suit and take it away With my fistful of tunes that it's painful to play Fingernail worlds like favourite seashells They fill up my nights an ... the same as my father's you'd take me down I guess I'll always be this way Swallowed up by the words and halfway to space But there by the fire you offered your ... by the fire you offered your hand And as I took it I loved you the b
3 1.Need To Know Yeah ayy) Take a ride into the danger zone You know my nigga be buggin' me I just be wonderin' if you can fuck on me better Itchin' for me lik ... likely Tryna see if you could handle this ass Prolly give his ass a panic attack Sorry if I gave a random erection Prolly thinkin' I'm a telekinetic Oh wait you a ... me bite me(Ew) Oh wait I can take it(Ah) Give a fuck'bout what your
4 1.Birthday eah(Yeah) Take you on a shopping spree with me let me spoil you the long way yeah Girl it's your birthday yeah yeah yeah Monday to Sunday yeah ... en and close Say love'pon yuh hand badda than a bag ah man Haffi tun
5 1.Higher Power ust can't take it Sometimes I just can't take it and it isn't alright I'm not gonna make it And I think my shoe's untied(Oh oh) I'm like a broken record I'm like a broken re ... alright' she said I've got my hands up shakin' just to let you know That you've got a higher power Got me singin' evеry second dancin' every hour Oh yеah you've g ... got oh you've got a higher My hands up shaking just to let you know n

6 8.Second Hand News >8.Second Hand News I'm a book of mistakes And it's just getting worse Every new one I make Is a rumour you heard'Cause these days I'm self-destructive The way I love I ... never enough My love you can take the things they say As the bitter truth But don't throw it all away On second ... t throw it all away On second hand news'Cause if I just let go If my heart could choose I would burn these bridges I've built And find my way back to you No don't ... t throw it a
7 1.Found My Friends s the sky take me further Can we last all night again I keep on runnin' beside myself I keep on runnin' don't think I'm well I can't be alone ... ound my friends Can't feel my hands can't feel my hands I'm walkin' out just turn around I feel left out don't burn me down just let me out Swimmin' deep in a pool filled with swirli ... ound my friends Can't feel my hands can't feel my hands I'm walkin' out just turn around I feel left out don't burn me down just let me
8 1.Girl From Rio know oh I take my dozen I'm looking I'm looking I'm looking You know oh It's my love affair yeah(Vai vai vai) Hot girls where I'm from we don' ... ver(Mais um?) Yes he couldn't handle my persona(Não fala!)'Cause I'm cold like winter hot like summer(Yeah) Baby it's my love affair it's my love affair yeah(Yeah ... it You already know oh(Oh) I take my dozen I'm looking I'm looking I
9 1.Death Stranding ll in our hands We begged and then we borrowed What will become of us all at the end of love When we've stopped looking up? You can ... e stopped looking up? You can take my heart And hold it together as we fall apart Maybe together we can make a mark in the stars we embark And keep us together as ... the end of the scene? You can take my heart Hold it together as we fall apart Maybe together we can make a mark in the stars we embark And keep us together as the ... we live? W
10 1.Hold On l make mistakes Take my hand and hold on Tell me everything that you need to say'Cause I know how it feels to be someone Feels to be someone who loses their ... the one to say we all make mistakes Take my hand and hold on Tell me everything that you need to say'Cause I know how it feels to be someone Feels to be someone who loses their ... the one to say we all make mistakes Take my hand and hold on Tell me everything tha
11 9.Hold On l make mistakes Take my hand and hold on Tell me everything that you need to say'Cause I know how it feels to be someone Feels to be someone who loses their ... the one to say we all make mistakes Take my hand and hold on Tell me everything that you need to say'Cause I know how it feels to be someone Feels to be someone who loses their ... the one to say we all make mistakes Take my hand and hold on Tell me everything tha
12 1.Care At All he more I take for granted less I care I might retire soon If I don't pick up the phone you know I'm probably wasted Someone taking me home'ca ... on me You know I always gotta take it too far but Why do I even care at all Ooh-ooh-ooh-ooh ooh-ooh-ooh-ooh Why do I even care at all Ooh-ooh-ooh-ooh ooh-ooh-ooh- ... oh ooh-ooh-ooh-ooh Put out my hand and break the fall Ooh-ooh-ooh-ooh
13 1.Misty Rain I can not take away如此冰冷的畫面永遠揮散不去 We may can not change the world如果改變不了這個世界 So start over by changing yourself就改變自己重新來過 I promise to be there f ... n當我墜入穀底 Will you give me your hand你是否會再伸出雙手 I won't forget your words
14 11.Misty Rain(Unplugged) I can not take away如此冰冷的畫面永遠揮散不去 We may can not change the world如果改變不了這個世界 So start over by changing yourself就改變自己重新來過 I promise to be there f ... n當我墜入穀底 Will you give me your hand你是否會再伸出雙手 I won't forget your words
15 1.Willow or you to take my hand Wreck my plans that's my man Life was a willow and it bent right to your wind Head on the pillow I could feel you sneaking in A ... follow I'm begging for you to take my hand Wreck my plans that's my man You know that my train could ... You know that my train could take you home Anywhere else is hollow I'm begging for you to ... hollow I'm begging for you to take my hand Wreck my plans that's my man Life was a willow and it ben
16 4.Boyfriend e got his hands up on my body I wanna get high when he ... body I wanna get high when he take it low low Make me feel strong when I'm taking control I've been looking for my shawty So come and get it if you got it All my ... All my girls'round the world Hands up and sing it with me'Cause everything I got you know it's all me Even though a man ain't something I need I want a boyfriend ... I'm looking for a man who can take that heat Want a boyfriend but not too swe
17 4.Selene tel She's taken over She's making me want your body closer Having a little trouble staying sober And she's got us all under her trance Oh she' ... your body pressed against me Take me down to lift me high take me down to lift me high Higher higher ooh! White flames on her torch they're licking on the air tonight(uh) Chariot skid marks ... ver the gravel behind my eyes Take my hand coz when this ends I run No-man's-land sounds like a woman's fun We got all night l
18 1.Bad To Myself nging one hand by the wire Lately I'm so damn tired Of being bad to myself Bad bad to myself yeah I'm done being selfish my hollow words Lying ... verthinking every step that I take Was it the way that I hesitate And I'm dying to feel some real stimulation hm Oh I'm throwing my tears to the fire Lately I'm s ... to myself Oh I'm hanging one hand by the wire Lately I'm so damn tired I'm being bad to myself Bad bad to myself No demon in me that I can't fight Look in the mi ...
19 1.WAP(Explicit) wet come take a dive Tie me up like I'm surprised Let's roleplay I'll wear a disguise I want you to park that big Mack truck right in this li ... Your honor I'm a freak bitch handcuffs leashes Switch my wig make hi
20 15.Boyfriend e got his hands up on my body I wanna get high when he ... body I wanna get high when he take it low low Make me feel strong when I'm taking control I've been looking for my shawty So come and get it if you got it All my ... All my girls'round the world Hands up and sing it with me'Cause everything I got you know it's all me Even though a man ain't something I need I want a boyfriend ... I'm looking for a man who can take that heat Want a boyfriend but not too swe

21 1.My Man ock on my hand Can't take mine Nah nah nah nah My man(My man) my man is still my man(My man) Don't get misunderstand Got big rock on my ... understand Got big rock on my hand Can't take mine Nah nah nah nah I don't know what you heard What's mine is mine it's not yours Run along go'n find the next thing'Cause yo ... understand Got big rock on my hand Can't take mine Nah nah nah nah My man(My man) my man is still my man(My man) Don't get misunderstand Got big
22 11.Bleach ch Tie my hands I'm gripping to the stereo Don't understand how I ended up being so low Didn't owe you anything now I'm paying for my exit See ... o pull us apart What would it take to bleach you What would it take to undo Five Hennessys to drink you out my mind What would it have to come to Stuck to me like a tattoo No remedy to leave you ... st love to lie) What would it take to bleach you What would it take to undo Five Hennessys to drink yo
23 1.Selene tel She's taken over She's making me want your body closer Having a little trouble staying sober And she's got us all under her trance Oh she' ... your body pressed against me Take me down to lift me high take me down to lift me high Higher higher ooh! White flames on her torch they're licking on the air tonight(uh) Chariot skid marks ... ver the gravel behind my eyes Take my hand coz when this ends I run No-man's-land sounds like a woman's fun We got all night l
24 9.Little One instead? Take my hand I'll take you to the other side If I could just show you you wouldn't believe how far we've got You'll be alright when the sun rise You'l ... s too short Stop wasting time Take my hand I'll take you to the other side If I could j
25 3.My Kind Love will take us higher We are aligned And we are united We are united by our differences Our different kinds of interests Our different inte ... s and bakers and movie ticket takers To midwives and doctors and magic baby makers'Cause if love is what you're working on And peace is what you're dreaming If yo ... t can survive Only he who can handle change The secret to peace is to quiet the brain Letting go with all our hearts And letting love touch everything If love is ...
26 7.Take The Music Good7.Take The Music Composer William Galewood With the help of vibration the tone and the rhythm the human is forgiven and the soul gets bac ... music life becomes a dance. I take the music everywhere I go. I take the music everywhere I go. Motion is the nature of vibration. It contains a thought and feeling. A baby's first pleasure is to ... irst pleasure is to shake its hands and feet and move and rock the body right Proving that emotion is a sign of life. And f
27 1.BLACK PARADE fence(Ah) Take it as a warning(Ah ah) Waist beads from Yoruba(Woo) Four hunnid billi' Mansa Musa(Woo) Stroll line to the barbeque Put us any-d ... the ghosts chit-chat) Hold my hands we gon' pray together Lay down fa
28 9.No One Cares fine I'll take you out this dark cold night All I want To ... dark cold night All I want To take a breath and look into your eyes If you're down and don't feel like fighting If you're stumblin' don't feel aloneJust hold my ... don't feel aloneJust hold my hand so tightly And I will be there'Cause you'll never be on your own I know how hard can be this faith I will throw out all my mis ... th I will throw out all my mistakes To move on I don't wanna put on the brakes M
29 2.Plastic Plants d I would take your hand ah Hollywood made it look easy Why
30 12.Chosen Family all ears take your time we've got all night Show me the rivers crossed the mountains scaled Show me who made you walk all the way here Settle ... u are My chosen Chosen family Hand me a pen and I'll rewrite the pain
31 1.Section ko Put my hands together prayin' then I felt strong I just ask Him for forgiveness and protection I rock Supreme Virgil Abloh and some diamond ... realest in my section Put my hands together prayin' then I felt strong I just ask Him for forgiveness and protection I rock Supreme Virgil Abloh and some diamond ... d me'Bro you was all over the take' I just asked her can we film it can we put it on a tape please Hit me when I'm down I know that you tried to break me We was
32 1.Didn't I o without Take you over anybody else hands down We're the type of melody that don't fade out Don't fade out can't fade out[Chorus] Didn't I didn't I didn't I love you? D ... we'd ever have to go without Take you over anybody else hands down We're the type of melody tha
33 6.Pretty Please need your hands on me Sweet relief Pretty please Exactly where I want me yeah Underneath your body yeah If we ... derneath your body yeah If we take it further I swear I ain't gonna break So baby come try me baby come find me Baby don't wind me up I know that I seem a little ... ase Pretty please I need your hands on me Sweet relief Pretty Put my mind at ease(Trickle down my spine oh you look so) Pretty please(Every single night) I need y ... ery single night) I need your (|
34 10.Good In Bed put your hands up on my waist I know it's really bad bad bad bad bad Messing with my head head head head head We drive each other mad mad mad ... es us good in bed Please come take it out on me me me me me I know it's really bad bad bad bad But baby that's what makes us good in bed It's bad We drive each ot ... ay together Then you put your hands up on my waist(Ah-ha) I know it's really bad bad bad bad bad Messing with my head head head head head We drive each other mad ...
35 1.Young& Alive fuck out take a trip outside To have fun with my friends like I'm young and alive So can I get your AOL? Hit your line like'LOL'(L) This feel ... fuck or nothing We could hold hands or somethin'(Yeah) Now I'm gonna miss you oh well H.A.G.S. hope your summer goes well But when the night gets late and we're t ... 005 Had to chill the fuck out take a trip outside To have fun with my friends like I'm young and alive She my sidekick so she hear my side kick She a vibe so I go
36 1.I'd Rather Lose the clock Hands at10 and2 I'm driving through this world like someone's after you I'd rather lose I'd rather lose If the only way to win Is by ... her lose Every picture that I take Every word that I say Ends up a fo
37 1.All Around Me t for the takedown Room for you in my coupe let me open up the door Open up my eyes to a feelin' I can't ignore I need you all around me Oh ye ... y heart melt Gave me the best hand that I'd ever been dealt Room for
38 10.Second Emotion(ft. Travis Scott) t I can't take it I got whiplash from me turnin' my head Have somewhere else to go no I can't make it I'd rather ... no I can't make it I'd rather take my chance with you instead Do you second that emotion?(Do you?) Do you second that emotion?(Do you?) You really got me open(Do ... my plan is to meet you Got my hands out all I wanna do is reach ya All I wanna do is greet ya Infatuated sorry if I stare Where you posted up? I wanna be there Wa ... to bite my tongue b
39 16.At Least For Now ink in my hand What you think is fair ain't even even It's cold outside from my expression ... ld outside from my expression Take the scarf and wrap it around my ne
40 4.You Should Be Sad the start Take a broken man right in my hands And then put back all his parts B
41 10.Finally Beautiful Stranger if you'd take it slow Oh we're dancin' in my living room and up come my fists And I say I'm only playing but the truth is this That I've neve ... Oh-oh-oh Oh-oh-oh I grab your hand and then we run to the car Singing
42 1.Sum2 Prove me don't take my foot off the gas If they give you a inch go'n and ... they give you a inch go'n and take you a mile I'ma shoot by myself like a technical foul City to city got girls goin' wild Better not reach for my chain when I ju ... ne time they gon' try to come take it Real as it get and these niggas be fakin' I don't want they vibes so they ... don't want they vibes so they hand I ain't shakin' She on that'42 straight with no chaser I'm tryna get out of here an
43 1.This Is The Day I'm gonna take it take it with both hands gonna celebrate it with everythin
44 1.Switch Up ee is the hand that you dealt me Never felt a vibe so compelling You see me with them girls now you jelly yeah One two three and I fall for yo ... aight This is more than I can take Better stop lying to ma face Dont gotta lie just tell me straight This is more than I can ... aight This is more than I can take Better stop lying to ma face Don't be scared to let go Watch your body follow You're just like a conga Banging at my concert Dr ... aight This is more than I can take
45 2.Into The Fire lexandria Take them all back Take them all back Take them all back I'm not too sure what I'm supposed to do with this These ... upposed to do with this These hands this mind this instability Forget I created to how it ever made Can't let go of the hatred cause I love the way it tastes ... ause I love the way it tastes Take them all back I wouldn't take back a moment Not one miserable moment I give it all to lose nothing I walk into the fire Into the fire I

46 13.Into The Fire(Radio Edit) lexandria Take them all back Take them all back Take them all back I'm not too sure what I'm supposed to do with this These ... upposed to do with this These hands this mind this instability Forget I created to how it ever made Can't let go of the hatred cause I love the way it tastes ... ause I love the way it tastes Take them all back I wouldn't take back a moment Not one miserable moment I give it all to lose nothing I walk into the fire Into the fire I
47 2.The Box gain I'll take my chances in traffic(Yeah) She suckin' on dick no ... (Yeah) She suckin' on dick no hands with it I just made the Rollie pl
48 3.Miracle the dark Take me to someplace safe And take away this pain Yeah I can hope and pray But who can save this day? Ah-ooh-ooh-ooh Tell me the world's alright Ah-ooh-ooh-ooh Ca ... ave me a way through the dark Take me to someplace safe And take away this pain Yeah I can hope and pray But who can save this day? Ah-ooh-ooh-ooh Tell me the world's alright Ah-ooh-ooh-ooh Ca ... racle Father won't you lend a hand? Take us to the promised land Hey freedom's gonna make
49 4.Dynamite g hold my hand and take my heart Say you love me once more
50 7.Take Me There trum7.Take Me There We used to drive all night in your father's car Used to get lost in time Where did it all go wrong We used to kiss ... ne last time Will you hold my hand There's a happy place Won't you take me there I know this love In a heart somewhere If you know the way Won't you ... If you know the way Won't you take me there If you know the way Won't you ... If you know the way Won't you take me there Oh oh oh oh oh oh oh oh Oh oh oh oh oh
51 1.Raising Hell split it Hands up witness Solo cup full of holy spirits Somethin' wicked(Ooh) Speakin' in tongues in my blood-red lipstick(Brrah) I'm all fuc ... f creation(You're welcome ah) Take this as your holy validation(Come
52 1.Wave h Once my hands have reached the shore You pull me back in And I shouldn't beg for more But I don't want it to endJust ... ut I don't want it to endJust take me like a wave(wave wave wave) oh-oh(wave) ... e(wave wave wave) oh-oh(wave) Take me like a wave(wave wave) oh-oh-oh(wave wave) ... ave wave) oh-oh-oh(wave wave) Take me like a wave pull me back and forth Crash into my arms tell me I am yours ... to my arms tell me I am yours Take me like a wave(wave wave)
53 1.Slow Dance on't hold hands you'll be killing me now I need a romance one chance I just wanna know will you slow dance I wanna slow dance if you're feelin ... eling me now If we don't hold hands you'll be killing me now I need a romance one chance I just wanna know will you slow dance And do you mind if I say itJust wan ... wanna have you around(Oh) We take then we give it Something lifts us off the ground baby No more talk I don't know what you wanna do with that It feels good why ...
54 1.Where Do You Go at do you take of your weary soul Oh where do you go when you go Oh I just wanna know It's spinning me around again Like a young girl in a pro ... ou go when you go What do you take of your weary soul Oh where do you go when you go I just wanna know yeah It's spinning me around again In and out of touch with ... out of touch with the second hand Oh time stops and I'll go But tell me Where do I go when I go What do I ... e do I go when I go What do I take of your weary
55 3.Lover er And ah take me out and take me home You're my my my my lover We could let our friends crash in the living room This is our place we make the call And I'm h ... close forever and ever And ah take me out and take me home(Forever and ever) You're my my my my lover Ladies and gentlemen will you please stand With every guitar string scar on ... very guitar string scar on my hand I take this magnetic force-of-a-man to be my lover My heart's been borrowed and yo
56 10.Death By A Thousand Cuts them up Chandelier still flickering here'Cause I can't pretend it's okay when it's not It's death by a thousand cuts[Verse1] I dress to kill ... e1] I dress to kill my time I take the long way home I ask the traffic lights if it'll be alright They say'I don't know' And what once was ours is no one's now I ... en though we boarded them up Chandelier still flickering here'Cause I can't pretend it's okay when it's not It's death by a thousand cuts[Verse2] My heart my hips ...
57 4.Summer Reign he hustle take it's course(Maybach Music) I let you fuck me once you wanna make me yours Gucci shopping bags I stuff them in the4x4s Stop at L ... talkin' not a problem'cause I handle yours Fifty stacks a pocket real
58 13.Vegas Residency ry step I take is footwork2000 on the seats a hunnid G's just for the verse Go and get it just to give it to the inner city20 Rolls Royces lat ... le much Testify on your right hand put'em in a Camel Clutch Fell asle
59 1.Ballroom Of Romance n the sky Take a walk by the riverside And let the music be your guide Follow where the pathway ... uide Follow where the pathway takes you On your bike or arm in arm Through the crossroad to the dance hall Down the road to Murphy's barn We plant the seeds and t ... until the morning light Come take my hand and we'll take the floor Whack for the danna swing your partner Around the floor now one two three We will dance until the break of dawn So ... ce until the
60 3.No Way! up in my hands and bitch I'll never let it go Die for this shit I would No matter what they say always knew that I could There are things tha ... things that I won't let them take from me There are dreams that I won't let them ... dreams that I won't let them take from me Oh yeah All my life I knew
61 1.Dance Monkey you shine Take your hand my dear and place them both in mine' You know you stopped me dead while I was passing by And now I beg to see you dance just on ... h my god I see you walking by Take my hands my dear and look me in my eyes'Ju
62 2.Dance Monkey you shine Take your hand my dear and place them both in mine' You know you stopped me dead while I was passing by And now I beg to see you dance just on ... h my god I see you walking by Take my hands my dear and look me in my eyes'Ju
63 6.RNP(Feat. Anderson.Paak) r fucking hands up this the fucking anthem Smiling'cause I'm young rich black and I'm ... I'm young rich black and I'm handsome Not to mention wealthy ass on her healthy Young millionaire what the fuck can you tell me? Smell me? Nigga that's Chanel co ... me she was prego I ain't even take the motherfuckin' dick out my pock
64 1.Dynamite g hold my hand and take my heart Say you love me once more
65 4.Kills You Slowly ide Joy...Takeaway4.Kills You Slowly Lyricist Andrew Taggart Liam O'Donnell Parrish Warrington Diederik Van Elsas Krystin Watkins Gino Borri ... red of me I know you wouldn't take it You walked a mile in Louboutin and fucked'em up you know that they're my favourite But we dress up and play pretend Then we ... that smile again and grab my hand even though you hate it But we dre
66 1.Waves(Timbaland Remix) ll And it takes control of the person that I thought I was The boy I used to know There is a light in the dark And I feel its warmth In my ... k And I feel its warmth In my hands in my heart But why can't I hold on It comes and goes in waves It always does always does We watch as our young hearts fade In ... Is it ever coming back again Take me back to the feeling when Everyt
67 1.Miracle the dark Take me to someplace safe And take away this pain Yeah I can hope and pray But who can save this day? Ah-ooh-ooh-ooh Tell me the world's alright Ah-ooh-ooh-ooh Ca ... ave me a way through the dark Take me to someplace safe And take away this pain Yeah I can hope and pray But who can save this day? Ah-ooh-ooh-ooh Tell me the world's alright Ah-ooh-ooh-ooh Ca ... racle Father won't you lend a hand? Take us to the promised land Hey freedom's gonna make
68 1.Pieces Of Us view You hand me only parts But I can see the facets of your love that you don't want me to All of my love Swing and I miss every time that w ... ithout a clue of what to do I take it personal Constantly comparing a
69 5.Pictures it would take so little To turn the darkness into light Looking through pictures in my mind We saw the sea we saw the mountain We watch the s ... watch the sun sink into night Hand in hand there was no question We knew the
70 4.All I Am you can't take the pressure It can be whatever I got you through it all When you're hurting you know I feel it first It's a blessing and a cur ... Give you everything I amJust take my hand With you I have it all Give you all I have Give you all I Give you all you need Give you all I Undeniable Girl your love is und ... all I have Whenever you can't take the pressure It can be whatever I got you through it all When you're hurting you know I feel it first It's a blessing
71 1.Run Game tchin' to hand your car key Ever driven a drop not well come give it a shot I just came to run game Flash my watch and show off my chain Let h ... to be in the same section Now take my wallet like you'reJaneJetson(Uh-huh) And you and your best friend go get dressed In the finest designers you can find Then l ... re I break myself to make her take off belt(Nah) We can go shopping(Y
72 17.Come Into My World our love? Take these arms that were made for loving And this heart that will beat for two ... heart that will beat for two Take these eyes that were meant for watching over you And I've been such a long time waiting For someone I can call my own I've been ... na Na na na na na na na na na Take these lips that were made for kissing And this heart that will see you through And these ... ill see you through And these hands that were made to touch and feel
73 20.Timebomb rough our hands Beat feel the rhythm in my heartbeat Why don't you move your body to my body Before we disappear Tell me now woo Do you wanna ... me and you yeah So let's just take the moment Boy let's move Tell me
74 35.Tears On My Pillow 'd gladly take you back And tempt the hand of fate Tears on my pillow Pain in my heart Caused by you Love is not a gadget Love is not a toy When you find the one you love ... wouldn't hesitate I'd gladly take you back And tempt the hand of fate Tears on my pillow Pain in
75 2.Backwards(Feat. Meek Mill) extort I take that mill' to the table no fork Then split it up with my dawgs like divorce They shot at us it was by force We shot at them the ... these diamonds on me make me handsome Shorty fuckin' on me like a da
76 5.You Stay n't gotta take that Baby you can't take that Hit the gym and get your shape back oh Fuck that nigga Don't understand why you still trust that nigga(Work) With your min ... derstand I put carats on your hand But see I'm one of them bad guys A
77 9.Weather The Storm the feds take pictures of me it been making me stressed(Making me sweat) Tapping my phone taking my rights and making'em wrong Deep in this s ... gon' be my only witness Never take it personally it's whatever when wehandlin' business We been through the w
78 14.Thank You that they take out of yours My GG told me God laugh at you when you make plans The type of wisdom that made us men Plus tryna thank everybody ... execs eatin' right out of his hands? Showed us all the keys to succes
79 12.Limitless e on your hand it's the jamJust don't give a damn Coolin' with the fam goin' ham Fly to Vegas get the band Haters hate me but they stan'Cause ... ow you the man Rollie on your hand You the man you know you the manJust don't—just don't—just don't give a damn Coolin'—coolin' with the fam goin' ham Now they al ... ow you the man Rollie on your hand You the man you know you the manJust don't—just don't—just don't give a damn Coolin'—coolin' with the fam goin' ham Now
80 16.Lost In Translation fade away Take it day-to-day everybody wanna hate straight-away That's how we livin' in this world today I'm Louis you more C.K Was an Outkast ... randed) Try to dab me up left-handed I'll leave you defeated and amputated'til the blood coagulated I force the crowd to throw they ... force the crowd to throw they hands up like cannibals My God what a fuckin' animal Sicker than giving brain to Hannibal Lecter You come correct but I come correct ... time you need more than three
81 9.Now Or Never2.0 hold your hand tonight? What are you afraid of anyway? I'm not coming back it's now or never Tell me why did you leave so fast? Tell me why do ... Would you mind if I hold your hand tonight?(If I hold your hand?) What are you afraid of anyway? I'm not coming back it's now or never Tell me why did you leave so fast?(Did you leave so fast ... Would you mind if I hold your hand tonight?(If I hold your hand?) Trapstar popstar Trapstar turnt popstar Trapstar popstar loc
82 1.Taller se let me take you through this glorious night So I don't measure up I was sober and furious Playing out my life So ... urious Playing out my life So hand me a rope will I climb will I chok
83 11.Sympathy I think I take myself too serious It's not that serious Alone in someone's bedroom she firmly took my ... 's bedroom she firmly took my hand The isolation ended I began to und
84 6.Insanity To Go made a mistake And everything fell into the wrong hands Abstain Too late To pick up the pieces I wonder if it ... up the pieces I wonder if it takes much more than that To realize yo
85 11.Beauty Marks Cause you take me as I am And I take you as you are With your heart in weathered ... With your heart in weathered hands And the bruises on my heart That make me who I am That make you who you are Baby when you ... you who you are Baby when you take my hand You show me that my scars are beauty marks Oh beauty marks Beauty marks I look in the mirror and I see all my flaws But you see ... hide from the truth'Cause you take me as I am And I take you as y
86 6.Forever ead in my hands cold coffee on the table Wish you the best I would if I was able Morning light it stings a little I would up my mind I don't r ... an it was a lie They'll never take those long summer days When love w
87 1.lowkey IKI-wanna take this downtown?1.lowkey Lyricist Nicole ChngJuan Guerrieri Maril Maisie Peters Composer Nicole ChngJuan Guerrieri Maril Maisie Peters ... at you since half past2 wanna take this downtown? This liquid courage got me way too honest Put your phone on vibrate let's catch a vibe babe while the sun's down ... I don't gotta know if you're taken I'll just letcha know bedroom's vacant No one's gotta know just us and the moon'til the sun starts wakin— Up's the only d
88 1.Gloria Gloria My hand was tied to yours Gloria Did you finally see that enough is enough? Did you know me when I was younger then? I could ... n I was younger then? I could take the whole world with me I would fi
89 4.Better u keep my hand around your neck we connect are you feeling it now?(You keep my ... u feeling it now?(You keep my hand around your neck we connect are you feeling it now?)'Cause I am I got so high the other night I swear to God felt my feet lift ... his Now left right left right Take you back lean you side to side Like that like that ayy Ooh now left right left right ... Ooh now left right left right Take you back lean you side to side Lik
90 9.Poetry By Dead Men ds Go and take some more time But me and mine must go I tried to wait it out no more Can't find the man I was waiting for I wanted to be your ... ted to be your girl With your hands on my skin Stirring in the cinnamon While you read me poetry by dead men(While you read me poetry by dead men) While you read ... ted to be your girl With your hands on my skin Stirring in the cinnamon While you read me poetry by dead men(While you read me poetry by dead men) While you read ...
91 5.Jerome omeJerome Take your ass home And come back when you're grownJeromeJerome Go on ... ou're grownJeromeJerome Go on take your ass home Where the peaches have thorns ooh Poor little baby Who told you that you stood a chance with this royalty? You're ... ardest partJeromeJerome Go on take your ass home And come back when you're grownJerome oohJerome Go on ... e grownJerome oohJerome Go on take your ass home Where the peaches have thorns I never said I was perfect Or you don
92 4.Funky Sensation clap your hands and feel the groove You see people like me need people like you To come together and enjoy the funky beat ... ther and enjoy the funky beat Take your time relax your mind Come on come on and dig my funky sensation eh Can you feel it? Can you feel it? My funky sensation Ca ... e floor I want you to put the hands together like this come on Yeah you feel it that's when you got oooh There you go just move the left leg that's it Move your l ... beat come on) Put y
93 3.Waves es My hands are shaking Holding photos taken And I wanna get you out of my head I'm bruised and broken By the words I've spoken And there's not much of me left The cold in ... sed around I made waves my mistakes yeah I know I'm not perfect And I know you're hurting I'm sorry that I wasn't there When I call in the morning Without any war ... sed around I made waves my mistakes yeah So can't we go back can't we go back To when nothing really mattered at all? So can't w
94 2.Kills You Slowly wouldn't take it You walked a mile in Louboutin and fucked'em up you know that they're my favourite But we dress up and play pretend Then we ... that smile again and grab my hand even though you hate it But we dre
95 7.Get To Know Me ave me mistaken'Cause you gotta make worth my time I can judge in first impressions You'll be wanting my atention So if you got the right inte ... e But I ain't sure if you can handle it Can you read it on my body? I know you wanna taste it on my lips Show me what you could afford me Tell me all about the be ... e But I ain't sure if you can handle it I know you want the lights down low and my clothes off Pretty little thing on your arm you can show off It's gonna ... m you c
96 1.lowkey st2 wanna take this downtown? This liquid courage got me way too honest Put your phone on vibrate let's catch a vibe babe while the sun's down ... I don't gotta know if you're taken I'll just letcha know bedroom's vacant No one's gotta know just us and the moon'til the sun starts wakin— Up's the only direct ... where a little more exclusive Take a shot take a chance take my hand boy Tension so intense like an ast
97 1.West Coast Throw ya hands up let's ride To the city of the scene Put it on the one get ya body on the dance floor It's all love yeah and it's never bad ... de Shake it Westside Throw ya hands up let's ride To the city of the scene Put it on the one get ya body on the dance floor Blueface baby Yeah(Yeah a'ight) It's t ... er We can't fuck if you can't take the rug burn Something about the West Coast Blueface baby It makes me wanna ride Shake it Westside Throw ya ... de Shake it Westsid
98 7.Racks Today s) Fuck a handout I was trappin''til the lights out(Trap) The right route now I'm rich I brought the ice out(Rich) I got a check to spend Ain' ... hem racks is in(Racks) Fuck a handout I was trappin''til the lights out(Out) The right route now I'm rich I brought the ice out(Ayy) You went the wrong way(What?) ... hem racks is in(Racks) Fuck a handout I was trappin''til the lights out(Trap) The right route now I'm rich I brought the ice out(Rich) I got a check to spend Ain' ...
99 1.Sisyphus plice? So take my hand we'll do more than stand Take my hand we'll claim this land Take my hand and we'll let the rock roll Let it
100 1.Bad Vibes Got your hands on a laptop face in the mud just stop You give me bad vibes bad times Bad nights with you Yeah I get bad energy Sick pleasure ... ghts Never eat ice cream only take white drugs In a circle of people without any reason to love You're a god I've been screaming a lot How is the earth so hot? Li ... it's already fucked? Got your hands on a laptop face in the mud just

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.