魔鏡歌詞網

關於 t + know + me + my + baby 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 3.Light It Up You make me feel like I'm floating above the world你讓我感覺到我正浮於塵世Just overdosed on endorphins on purpose就像服用了過量的內啡肽 Beyond the surface underneat ... 所有傷害的話語下面是你的美德 Even your perfume giving me urges你的香水味讓我衝動 I feel it inside of ... 你的香水味讓我衝動 I feel it inside of my nerves hot as furnace我感到內心深處像火爐一樣滾燙 Tired of all of these words that we ju
2 8.Highest Heights y one for me oddly enough你對我而言就是我的唯一 Let ... 是我的唯一 Let me open up your heart to a broader love baby寶貝讓我打開你的心扉釋放更廣闊的愛 If you're strong e ... 你身體的那類人 I know you're scared我知道你很害怕 I see beyond t ... 的秘密美麗 I come to heal讓我來治癒你 I love the way you hug ... 讓我來治癒你 I love the way you hug me its something real我喜歡你擁抱我的方
3 1.Stephanie Tommy Sire-Stephanie1.Stephanie作詞 T ... 作詞 Tommy Sire作曲 Tommy Sire I'm right here tell me where you at girl. checking you out nothing is flat girl. taking you out you pick the restaurant girl just a call away tell ... nt girl just a call away tell me what you need what you want girl last night you did rock ... girl last night you did rock my world pen griffy singin' I should make you ... ffy singin' I should make you my girl
4 2.Chase You(feat. Kyoichiro Ishiyama& Theo Lee) LINION-Me In Dat Blue2.Chase You(feat. Kyoichiro Ishiyama& Theo Lee)作詞 LINION作曲 LINION編曲 LINION If I could chase you and you back t ... uld chase you and you back to me If I could chase you and you will see If I could chase you and you back to ... uld chase you and you back to me If I could chase you oh maybe you know Hold down my dream Who will wake me I've fallen from the dark side Can't hear ... from the dark side Can't hear my
5 3.Water Roof( feat. Hans Tsai) LINION-Me In Dat Blue3.Water Roof( feat. Ha ... 再讓我去還願 Oh baby你能不能相信是你是你是你是你是你再讓我浮出水面 I call that magic現實迷惑眾生盲從虛度年華坐擁天下 I call that magic人生在世何不去爽跳出悲傷打破情傷 I call that magic想那麼多更沒膽量心想事成絕非空講 Bi ... beat is so straight You hear my soul from far away Where you wanna go Wherever you go Where you wanna go ... ver you go Where

6 5.I wanna be(feat.小欣) g i let u know baby yeah i got the flow順著我的思路走把所有的疑惑歸類算 ... be點亮了你的星光baby can you see i wanna be a hater挑明有些行 ... 麼爛 yeah sometimes i wanna be a killer kill u mother****er該你背的責任你得背著 i wanna be rich在脖子上掛滿金鏈不是為了炫耀為了打爛你膚淺的嘴臉 yeah i keep making that all i pay will ... aking that all i pay will pay me back出息點實現我爸媽年輕
7 1.去年聖誕節 gave you my heart But the very next day you gave it away This year to save ... ave it away This year to save me from tears I'll give it to someone special Last Christmas雪還在心底你那時的笑語都充滿意義遇見你是我最痛的美麗怕今生都無法忘記 Once bitten and twice shy I keep ... e bitten and twice shy I keep my distance But you still catch my eye Tell me baby Do you recognize me? Well it's been a year It doesn't sur
8 5.Pretty White Lies ng out of my mind thinking you gonna leave So if there is doubt put ... eave So if there is doubt put me out of my misery I know There is something you're not telling me Are you falling out of love love love love Late night taxi ride On ... love Late night taxi ride On my way to make it right Tell me what I got to do Drunk high starting fires Always need to compromise Everybody ... need to compromise Everybody knows but you So tell m
9 3.Coupe n you You know I speak the truth I chop the top off the coupe I'm tryna speed to you We got a penthouse suite We got a crazy view I'm working ... m working harder than you You know I speak the truth You know Imma speak truth I can prove it Getting to it but don't chase yeh Getting money like brinks yeh I don't ... money like brinks yeh I don't know what y'all think yeh Money falling like rain yeh Flooded out the new face yeh Pulling up in that wraith yeh Car ain't got
10 8.Freedom here with me She gonna lie to you about her whereabouts but you'll be with ... hereabouts but you'll be with me I really want freedom She really don't need us She really can't keep up I keep falling out of luck(keep up) Eyes got ... out of luck(keep up) Eyes got me peaking(peaking) And the headache gotme going I had a pillow talking and she told ... a pillow talking and she told me she want a little freedom(freedom) She got lied to about her whereabouts just for
11 10.Like That hrow away my money on you I'm about to throw it all up Tell ... about to throw it all up Tell me what you want and we going it's on you Anything you want it's all us I ain't never seen a girl like that Tell ... er seen a girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all my cash like that Keep on doing what I like like that Girl like that Tell ... like that Girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all
12 12.Deserve oney so I know you won't expect this Fronting on the low though but I ... nting on the low though but I know that you're interested I just made a call you and your girls is on the guest list Maybe it's the liquor but I swear I want to f ... e that's impressive Rolli' on my wrist I'm trying to chill but still I'm flexing ... o chill but still I'm flexing Baby you're a star and all these other girls is extras I've been on the block I'm trying to build with you like Tetri
13 1.Preciously Mine > You say my love's fading like a dying spark How it used to shine so brightly before? Though how can I reassure you ... Though how can I reassure you My love hasn't changed? Let me prove you're all that I need Ohhh… I I'll bring the stars out tonight We'll kiss among the moonlight Feel ... kiss among the moonlight Feel my heart beating for you… Girl I ain't like other guys You're a diamond I see it You're preciously mine So ... e it You're preciously mine Some(
14 1.All Or Nothing(& Snoop Dogg) n up like my uncleJunBug What is was what it is what it gonna be c-walk after dark in Long Beach Oh yeah put it all on ... g Beach Oh yeah put it all on me Now back it up baby Girl let me see you do to freak like that Don't stop...Bring it right back now Ride the groove So cool when it's oldschool Yeah they like to ... like to move So smooth watch my FLO go one two thee four...on the floor You ... thee four...on the floor You know what give me so(|
15 1.Come Here Tommy Sire-Come Here1.Come Here作詞 Tommy Sire作曲 Tommy Sire Come on over Come here Come here Come here girl Come here let me show you what I know you worth Come here Come here Come here girl Show me that you wit it I'll give you the world Co ... it I'll give you the world Come here- come on over(C'mon over) Come on come on over yeah(C'mon over) Come here l
16 1.Coupe(feat. Rich The Kid) than you know I speak the truth You know imma speak the truth I can prove it get into it up But don't chang it I don't ... up But don't chang it I don't know what yall thinking Brought her up in that wraith Car ain't got no plates Yeah I got the fast car Nascar Ain't it got top bor En ... tes Pull up gas up hold up In my mind it come alive Yeah Suicid The summer's on fire Gimme me like a_ The number's never lie I'm really worldwide Leave ... ie
17 7.幸福上癮 吸引在我遇見你之前 Baby I don't know時間最剛好完美誰進或誰退的這默契不說太多就能明白 oh yeah yea ... 這一生完整 for me I got the feeling受了傷想到你都會痊癒 oh ... 到你都會痊癒 oh my girl未來的藍圖有你單數變複數的我 oh yeah Feeling like dream co ... oh yeah Feeling like dream come true(Just dream come ture)原來幸福也會上癮最最浪漫之一我們擁有相同頻率 yeah Girl what sho
18 14.Give Me A Chance r>14.Give Me A Chance作詞 LAY(張藝興) Andrew Bazzi Mike Woods Kevin White MZMC作曲 LAY(張藝興) Andrew Bazzi Mike Woods Kevin White MZMC Yeah yeah Gi ... t away from you But just tell me what you want it's true Yeah yeah I'm searching for your love like everywhere Yeah but ... love like everywhere Yeah but Baby tell me that there something is there'Cause I be'round like lookin' like One or two three Where you at can you co ... three Where you at can
19 16.Save You gotta let me I wanna sacrifice you just gotta roll the dice Then I'll give you all that you deserve All you gotta do is follow ... ve All you gotta do is follow me you will see When we're together we succeed Together we can spread the love now Make this a better place let's replace All of the ... ate that's in our way So tell me what is holding us back What's holding I really wanna make a difference I think it's ti ... e a difference I think it's time that we take the f
20 17.Hold On de of you baby you've had it it's magic When this life is dramatic Oh you gotta find it inside and get past it the madness Well I ... et past it the madness Well I know you can feel it in your heartbeat When the world tryin to keep you down low You can love your dream or let it go You ... e your dream or let it go You know what you want tell me what your waitin for If I learned only one thing If you're scared than your never gonna ... scared than your never gonna

21 18.Thing For You t I don't know why do you do me the way you do When you touch me like that Love it when you text me right back Oh yea yea sending you a drunk text hoping that you got that yea Pour up your body no chaser for ... ur up your body no chaser for me you got it oh yeah Shots of your body till I fall asleep Hold you close What did you slip in ... ou close What did you slip in my cup Girl did you give me your love oh yea Girl I got a thing for you I got a thi
22 19.Mapo Tofu l you got me gone I can't shake it You must be a shot'cause I'm faded All on ... a shot'cause I'm faded All on my mind and my tongue oh yeah Lips are so numb hands on ... eah Lips are so numb hands on my body I don't know what you got but I'm outta control babyJuice in my veins I can't stop staring at you You got ... t stop staring at you You got me going inside you got me feeling all right All in my brain girl make you my mai
23 22.Tattoo you up I know you like the chase tryna keep it tough Stop playin ga ... a keep it tough Stop playin games won't you let me in Walk up to ya why your lights out Competition ain't a thang now When you here they wanna hide out All up in ... they wanna hide out All up in my heart Walk up to ya why your lights out Competition ain't a thang now hey ... etition ain't a thang now hey baby When you here they wanna hide out It's the weekend it's the weekend oh I just wann
24 1.獨特存在 錢正昊-MY ART 0.51.獨特存在作詞周潔穎、錢正昊作曲 KAIR ... 慢靠近不停地Ask me瘋狂的一切我無法turn it up Tonight沒有什麼不明白我來宣佈獨特地存在不管未來陽光陰霾就是現在Just give ... 來宣佈獨特地存在不管未來陽光陰霾就是現在Just give me good vibes明天的事情就別去猜 Yeah so we can嘲笑質 ... 於我的天空要相信我 baby明天我會變得不同你會看見 baby每一
25 1.Dream Girl 不開怦然心動的節拍 baby妳我就是愛黑夜妳是我光環 Baby come with me tonight Yes You're my dream girl my only dream girl Rock me all time愛就不要猜 Dream girl my only dream girl Always on my mind...大聲對妳表白 Girl you know you so fly….愛限時也要愛就算Just tonight錯過了 ... 該)這冒險是誰安排 Baby我不請自來讓意外成為意外 Baby come with me tonigh
26 1.Freedom here with me She gonna lie to you about her whereabouts but you'll be with ... hereabouts but you'll be with me I really want freedom She really don't need us She really can't keep up I keep falling out of luck(keep up) Eyes got ... out of luck(keep up) Eyes got me peaking(peaking) And the headache gotme going I had a pillow talking and she told ... a pillow talking and she told me she want a little freedom(freedom) She got lied to about her whereabouts just for
27 1.ZTAO Diplo&MØ- Stay Open er Philip Meckseper One time Two times多少來回 Tell me then別再離開持續徘徊快樂就現在 Oh ... 徊快樂就現在 Oh my heart在跳動讓我走進妳的心房 Oh the stars Beautiful highs新的一天where will you go It's the sa ... 天where will you go It's the same with me and u and everybody All hold tight our breath while waiting for the party So many doors So many closed to light oh ... rs So many closed to light oh baby m
28 2.Pull Up here Lost my way but can you help me? Wasn't always so clear down this road Now I'm trying to break free I been losing ... g to break free I been losing my my mind I been drifting down down down I can't sleep at night Been going around round round Ay I was so lost confused Didn't ... I was so lost confused Didn't know why who how to pull through In a world I thought I knew thought was too hard But I was a fool I've been going nowhere Need to ... ve been going no
29 1.Miss You ou change my life.我想念你是你改變了我的世界 I miss you you clean ... 你改變了我的世界 I miss you you clean me up我想念你是你洗滌了我的心靈 I miss you you find ... 是你洗滌了我的心靈 I miss you you find my heart.我想念你是你讓我找到了真心 I miss you you bring ... 你讓我找到了真心 I miss you you bring me back.我想念你是你讓我找回了自我 When I lying there當我靜靜的躺在那裡 girl you kis
30 1.Lost Myself In Love 蘇卓群-Lost Myself In Love1.Lost Myself In Love作詞蘇卓群作曲蘇卓群 Everything starts with a heartbeat一切都從那次心動開始 It scratches you like a cat.就像小貓在輕撓你一樣 I see her from a di ... e我從遠處看著她 Out in the corner of my eye.就舞動在我的眼角處 Her hair is shiny and g ... 閃發亮 Makes my heart start racing.讓我的心跳開始加速 Her dimples attract ... 讓我的心跳開始加速 Her dimples
31 1.Baby It's You 蘇卓群-Baby It's You1.Baby It's You作詞蘇卓群作曲蘇卓群 Why do I sto ... say我要對你說 Baby it's you you got to know.寶貝就是你 How I wish I could be with yo ... 我有多想和你在一起 Baby it's real you make me feel.寶貝這一切是真的 All my life you make it brand new.是你讓我的世界煥發新 ... 忘掉一切吧Just me and you.只有你和我 How will I know if I lost you.我不知道失去
32 2.Rude(初音ミク&鏡音リン) e words come out of your mouth just like knives But you don't realize Day and night keep hurting ... ze Day and night keep hurting my heart you have said I'm looking for fun You told ... I'm looking for fun You told me something in the past You said oh my baby You're so naughty Winner is always got by you! All the rules are silly Listen carefully Lovely beauty I don't wanna care it May ... udly but unfortunately I have known that no one like to love
33 1.YOU se you're my girl ei i said i hate it but i like girl ei i must be crazy for you i just want to be in love don't you want to be in love cause ... nt to be in love cause you're my girl ei we can be the team stay on my mind i just want to talk to you every night if you can feel this will be fine you ... an feel this will be fine you know that i still want you still i love ... 你的高跟鞋 say my name let it let it let it don't make you want it want it wan
34 1.Deserve oney so I know you won't expect this Fronting on the low though but I ... nting on the low though but I know that you're interested I just made a call you and your girls is on the guest list Maybe it's the liquor but I swear I want to f ... e that's impressive Rolli' on my wrist I'm trying to chill but still I'm flexing ... o chill but still I'm flexing Baby you're a star and all these other girls is extras I've been on the block I'm trying to build with you like Tetri
35 1.Sheep(Alan Walker Relift) ty with a message for it森林裡頭 be careful bro破壞生物鏈危險 all around Attack pretend You don't ... ound Attack pretend You don't know that's how the story goes沒人在意 now羊的腳印 wow就像是翻閱日曆很快就遺忘掉羊的本性 I'll put it on you羊的個性 I'll put it on you You can see ... 'll put it on you You can see my footprints on the concrete Everything I pictured all around ... rything I pictured all around me Gave one final warn
36 6.Wings翅膀 y she pop my dom perignon Baby carry on with them moves god damn好像 ... 手 Did you know You give me wings Ya ya像按了開關的身體不自覺起了點反應 You give ... a ya像按了開關的身體不自覺起了點反應 You give me wings No no血壓不斷的上升這女的讓我情不自禁 You give ... o no血壓不斷的上升這女的讓我情不自禁 You give me wings Ya ya You give me wings No no You give me wings You give me(
37 1.Hurricane st like someone else damn I don't even know to say girl hey閉上眼睛做場夢哪怕沒有人願意為我停留做我 ... 頭破血流我也無所謂 baby oh just wait it燈火不會熄滅沒什麼阻礙 ... 不會熄滅沒什麼阻礙 my love is always我就是個hurricane讓我們一起love ... 衡量就放開追 so baby what you say中途放棄我的理想那是很可悲 god bless ... ou say中途放棄我的理想那是很可悲 god bless me順著那
38 1.Birthday Tommy Sire-Birthday1.Birthday作詞 Tom ... 作詞 Tommy Sire作曲 Tommy Sire I just want a dime beauty for my birthday We can talk a little bit and let ... can talk a little bit and let me tap on first date I don't understand the lingo but I ... 't understand the lingo but I know what curves say let's skip the first steps straight up to third base I just want a di ... to third base I just want a dime beauty for my birthday We
39 8.Extra- Life X棉褲 X Doris X Goata Kandy 奎仔-Game Time8.Extra- Life X棉褲 X Doris X Goata Kandy作詞棉褲、奎仔作曲 Doris、棉褲、奎仔編曲 Goata Kandy拿著原子筆在這個現實裡有什麼是比堅持自己更難的題 you wanna do a big沒有誰輸得 ... 有誰輸得起這遊戲來自天父 nobody can judge me我為自己辯護 Damn Play on play賽局延長重新run this ga ... Play on play賽局延長重新run this game打開後背包我的補血藥怎麼都不見眼前逐漸
40 5.Action(feat. Mixin) WORLD Put me right up on your tank We don't need to make to the bed I don't wanna waste any second I don't wanna ... aste any second I don't wanna know where you atJust come down for the night Show more feelings and emotion carry ... re feelings and emotion carry my body don't let me fall Let me be the one to call Action Action Action Action Pull ... ion Action Action Action Pull my hair and say no more Press my face against wall Action Action
41 1.Mask Off Remix challenge me lit flow將你精囊點着 All eyez on me火炭麗琪燒緊芒果但係冇撚去皮火幸細微 trap flow撕你碗河粉碎成精靈打磨自己保持牌位菁英呢度hiphop崛起10年後傾傾由細做大一路keep住升職地下出嚟嘅冇可能冰清玉潔圈養出嚟嘅自己清清木屑呢度係戰場戰場唔會存在任何善良自覺變強唱出自己擅長嘅flow磨 ... us(4x): Mask off Aa Mask off Amen Verse2: Amen Amen感謝天父賦予我
42 1.女人都差不多 啊~很痛很痛 Oh Baby no no no請不要不要再讓我難過 You ... 再讓我難過 You Know my heart heart heart everyday Please don't leave ... t everyday Please don't leave me alone baby girl When I miss u i think about Lo ... 啊~很痛很痛 Oh Baby no no no請不要不要再讓我難過 You ... 再讓我難過 You Know my heart heart heart everyday Please don't leave ... t everyday Please don't leave me alone baby gir
43 1.Pretty White Lies ng out of my mind thinking you gonna leave So if there is doubt put ... eave So if there is doubt put me out of my misery I know There is something you're not telling me Are you falling out of love love love love Late night taxi ride On ... love Late night taxi ride On my way to make it right Tell me what I got to do Drunk high starting fires Always need to compromise Everybody ... need to compromise Everybody knows but you So tell m
44 1.Like That hrow away my money on you I'm about to throw it all up Tell ... about to throw it all up Tell me what you want and we going it's on you Anything you want it's all us I ain't never seen a girl like that Tell ... er seen a girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all my cash like that Keep on doing what I like like that Girl like that Tell ... like that Girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all
45 1.Misunderstand(誤會) you tell me what you'll do Yo when you miss me tell me what you'll do Uh別說不是我不hold you yeah I'll never I'll never see you ... I'll never I'll never see you baby When I call you tell me what you'll do yo when you miss me tell me what you'll do Uh別說不是我不hold you yeah I'll never I'll never see you ... I'll never I'll never see you baby Yeah my money just bought this place Yeah and your money is rent to play uh yeah從

46 4.為你(For You)(feat. GALI) -二分心相(Bicameral Mind)4.為你(For You)(feat. GALI)作詞 Mixin GALI KWORLD作曲 KWORLD編曲 Gold Child Drowning in your eyes When you look in mine I ... shawty hoping you could ring my lineJust Call me up shawty hoping you could ring my line. Now it's about time to let you know that you my type Don't need no sleep girl Rockin you Day n night我們之間no other guy bae永遠都不存在誰第一個逃離 that love is like a butterfly
47 1.全部都是你 都是你甜甜蜜蜜 u know what I mean對你說我喜歡你我們一起牽手去旅行 Cnballer Yeah yeah ... 好想對你說我喜歡你 baby It's gonna be like ride or die baby喜歡你的 bodyline你的性格你的 eyes有你的城市都很美妙 ... 有你的城市都很美妙 baby如果你也覺得心靈相惜那就請你給我個肯定的回應 Hold up hold up對感情從不 freestyle U make ... hold up對感情從不 freestyle U make me go crazy I
48 1.Dawn Of Us Let it come Let it come Starting brand new chapter from today at dawn We gon make it I ... oday at dawn We gon make it I know our sun won't go down Let it come Let it come Starting brand new chapter from today at dawn We gon make it I ... oday at dawn We gon make it I know our sun won't go down Keep that addicting smile that you had You ... icting smile that you had You my all No doubt For sure I mean what I said girl In to you now in to you n
49 1.My Heart Will Go On 滿舒克-My Heart Will Go On1.My Heart Will Go On演唱滿舒克&夏呈青&廖偉珊作詞 YoungJack滿舒克夏呈青MuSik作曲夏呈青MuSik Its Real Like A Dream ... 呈青MuSik Its Real Like A Dream My Heart Will Go On My Baby Let Me Know My Heart Will Go On Only You Know My Meanin My Heart Will Go On Your Mind Never Go My Heart Will Go On Its Real Like A DreaMy Heart Will Go On My Baby(!
50 1.一首情歌 tell you baby girl if you love me let me know想讓你陪在我身邊愛上你只要一瞬間 you can be ... !)想讓你陪在我身邊愛上你只要一瞬間 you can be my baby only love baby don't say no no no no其實這就是一首平凡的情歌 ... 就是一首平凡的情歌 baby i say ye ye ye ye其實我就是不想再次選擇經過這首歌送給 ... 這首歌送給你 oh my baby girl你不想出門你的狗讓我來幫
51 3.Baby Don't(Interrupt) 都市叢林3.Baby Don't(Interrupt)作詞黃元亨作曲黃元亨 ... 詞黃元亨作曲黃元亨 baby baby don't leave me alone I know I can't alone Feels like sky fall baby baby don't leave me alone I know I can't control It's all my fault你對我多麼重要我的手不會鬆掉我的心產生風暴你給我許多忠告你對我那 ... 切為了未來一起到老 baby baby don't go I won't let you go I won't le
52 1.Good Vibes nd move something The negative try to pull you But you ... ative try to pull you But you know I can't let them do that Pay day so I'm screaming hallelujah I'm only ... screaming hallelujah I'm only messing with the good vibesJJs just like good ti ... ood vibesJJs just like good times Baby you blow my mind I could see that you got them good vibes I could see that you really got a mind of your own Dealing with so much on the dail ... ong It aint even worth yo
53 1.Noisy profit on my mind and I'm moving like I should Youknow that I'm a killer You know that I'm a killer I've been on the grind and it's doing no good Got profit on ... s doing no good Got profit on my mind and I'm moving like I should Youknow that I'm a killer You know that I'm a killer Yeah I'm staying noisy x8 I'ma stay noisy I'll be where them boys be If you can't be down with the sound bett ... n with the sound better avoid me Cos man you annoy me(!
54 1.Think About You you wanna know show me your heart that my baby know現在只剩下say hello I think love want you ... y hello I think love want you baby ye looking at this girl swaying this song ... t this girl swaying this song baby listen to my song baby baby我每天都在想 I want your body i want your ... I want your body i want your baby抱緊你抱緊你 ye更小心更在意 ye在百里挑中你 ye找不到替代品 ye ... 的時候
55 2.It's A Process er-Long Time Coming2.It's A Process作詞Jackson Turner作曲 Soulspeak I'm a microphone fiend Freedom fighter for the love of the art Doing t ... rated like Muhammad abroad Summersault up out the ring My shit is coming apart at the seems I used to drink a5th of Vodka in the parking lot And we'd be talking lout white brown and choco ... t white brown and chocolate Come along and lick your lips and lollypops Here's a toast to all the fallen soldiers Eazy-E to Scot
56 4.Take Back The Music er-Long Time Coming4.Take Back The Music作詞Jackson Turner作曲JayDub In this industry real emcees are all alone We're strangers in our own ... our own abode like a foster home Sick of all this disco and autotune Worse than being claustrophobic in a cell getting water boarded This is for the kids involved ... love you but you need to do some changing Like Euthanasia I'm fucking loosing patience Y'all appointed ... sing patience Y'all appointed me to bring rap
57 6.Good Vibes er-Long Time Coming6.Good Vibes作詞 Donny ArcadeJackson Turner作曲 Donny Arcade Good vibes good vibes high energy good vibes Good vibes go ... make you wanna go and move something The negative try to pull you But you ... ative try to pull you But you know I can't let them do that Pay day so I'm screaming hallelujah I'm only ... screaming hallelujah I'm only messing with the good vibesJJs just like good ti ... ood vibesJJs just like good times Baby
58 9.Scent Of A Flower er-Long Time Coming9.Scent Of A Flower作詞Jackson Turner Nkese P作曲 Soulspeak Elliot G. Nkese P You got the scent of a flower maybe thats ... be thats where you got your name I sensed your prowess way before I looked upon your face ... efore I looked upon your face Baby I could see your misery I could feel your pain Lay your head against ... ur pain Lay your head against my chest again and everything will be ok Emotion's like a waterfall it always rains Si
59 1.Night Lamp the sun comes up and you wont need your phone girl shut it off(shut it off girl...shut it off) if you are ... irl...shut it off) if you are my girl i would show you the world and i promise girl you dont have to worry with ... l you dont have to worry with me cuz I will be your night lamp ill stay up all nightJust turn ... ll stay up all nightJust turn me on and off on and off i can be your nightlamp ill stay up all night just turn ... l stay up all night just turn (|
60 1.REAL LIFE(&滿舒克) Yeah you know I live the Real life生活沒有什麼應該 If it goes up then it must co ... If it goes up then it must come down Only one joy we gonna make it go round Yeah you ... nna make it go round Yeah you know I live the Real life不是劇本上的對白 Catch ... 的對白 Catch me whippin' in my drop top跟我兄弟姐妹looking all dope hot Ye ... 起你的雙手放掉不屑 Baby let it go Real Life This a'int a joke'Hustle Hard'就是我的Logo
61 2.易碎品 的紀錄 Cus I Know You Baby感情怎會易碎得如此無助像是電腦瘋狂地顯示錯誤說的謊像回音 Get Out Of ... 助像是電腦瘋狂地顯示錯誤說的謊像回音 Get Out Of My Head每動一次清記憶的手術把心切除感情就不被束縛背叛我們的人 Get Out Of ... 術把心切除感情就不被束縛背叛我們的人 Get Out Of My Head So Why Why You Gotta Be So Rude The way I treated you For Love For Us For ... eated you For Love Fo
62 5.Young Sinatra ou out of my mind And it's keeping me awake What's your sign hey what's your blood type Its gotta be positive ... od type Its gotta be positive baby I'm bleeding for you I can't stop singing about you What are you doing where you at So pick up the call co ... you at So pick up the call come on now Oh I can be your young Sinatra If you take ... our young Sinatra If you take me to the moon and back I don't know how to fly without you Oh Baby I'm your y
63 1.OKAY ay I told myself That I'll be okay無所謂每天擦乾眼淚 All ni ... 面對 I'm on my own On my own On my own就說服自己 like I'm feeling good right now I'm feeling good right now Good right now I'm feeling good right now I'm feeling good ri ... right now Good right now Man my vision blurry I know you're outta my zone girl Me captain You're in my ferry Now sailing all alone girl My life is blindfolded locked up in your shadows
64 3.桃(Peach)- Chinese Ver. mama You know what I want I said hold up Lil mamaJust back that thang up I love the shape of that body I love the way that it rock Say what y ... llars money ain't a thing Ooh baby sweeter than a margarita Said Ven aqui ... han a margarita Said Ven aqui my little mamacita Take you to Bali do you gotta visa Said girl I get it popping China to anywhere ... it popping China to anywhere Baby switchin while she sticking it out yeah Said girl I get it I dun figured it out
65 5.老大(Boss)- Chinese Ver. tta trust me Nothing ever bust me Pretty girls wanna get with me Dudes wanna hush me Hey baby I got the rhythm new flow Got a dozen of'em I put it on show They see ... 'em I put it on show They see me rolling wanna be like me All you hear is rumble cause you can't be ... is rumble cause you can't be me I don't deal with hypes just me alone Oh ask me how I do it now I'm the boss The boss I make you feel this vibe I'm the boss The bos
66 19.Get It 謝帝-My Friend Wanna Trap19.Get It作詞 BO$$X作曲 BO$$X aw get it on your own get it on your own from zero to one hundred started from ... d started from the bottom you know what i'm saying do it by yourself Hook i ... ying do it by yourself Hook i know you got dream in your mind go get it快走我曉得路上需要money go get it oh no你的眼淚讓我看到 say X it you wanna everything no ... X it you wanna everything no mercy no love you get it go ge
67 9.Fight For You Cab、RYUJA Baby讓我fight for you我的愛絕不服輸癡心絕對有多苦我也毫不在乎倒 ... 毀滅前我都在你身邊 Baby盡全力fight for you全都只為你全心都只為你簡單具體坦白要擁有 ... 著別擔心有人追 I know但他們gotta go站在原地不動直到他們全都懂如果未來充滿困惑我一定奮 ... or more歌詞 me and my girlfriend這首歌是經典 Me and my girlfriend看 Bonnie and Clyde一致排外允
68 3.Shut Up And Kiss Me And Kiss Me作詞 H.Wilén M.Lindberg R.Heath作曲 H.Wilén M.Lindberg R.Heath I get a kick when I think of last night We had a drink took a risk ... have done what I said You and me having fun in my bed You say wait I say why You just smile and turn around Oh..... ... smile and turn around Oh..... Baby im sick of waiting anticipating We both ... waiting anticipating We both know Oh oh oh that this game cant last forever So stop pretendingJust shut
69 1.Shut Up And Kiss Me And Kiss Me作詞 Hjalma Wilén Marcus Lindberg Rohan Heath作曲 Hjalma Wilén Marcus Lindberg Rohan Heath I get a kick when I think of last night ... have done what I said You and me having fun in my bed You say wait I say why You just smile and turn around Oh..... ... smile and turn around Oh..... Baby im sick of waiting anticipating We both ... waiting anticipating We both know Oh oh oh that this game cant last forever So stop pretendingJust shut
70 1.Real Life Yeah you know I live the Real life生活沒有什麼應該 If it goes up then it must co ... If it goes up then it must come down Only one joy we gonna make it go round Yeah you ... nna make it go round Yeah you know I live the Real life不是劇本上的對白 Verse1 Catch ... eal life不是劇本上的對白 Verse1 Catch me whippin' in my drop top跟我兄弟姐妹looking all dope hot Ye ... 起你的雙手放掉不屑 Baby let it go Real Life This a'in
71 1.海底針 you don't know what's going through my head everytime i see ya my head's running wild trying to get through to ya if only there's a way i knew how to make you happy i'm being the best man that i ... ke a queen bee girl you drive me crazy so call me maybe just tell me where to find the key i'll go deep in ... 再次尋覓(tell me what youre thinking girl come on)追蹤當天心碎那痕跡荒島中的燈塔太孤寂差點捉緊可惜最後
72 8.Dark Shit(& Vico) hit不用再來答謝 Baby need lady baby need Dark shit Fuck one night Oh Ye ... 著你的嘴炮 You know my name我不再自我介紹當這首歌開始播你會知道誰是這塊料星星它不再點燈在眨眼說著話一步一個腳印你誰也不用怕流言頂多只是蜚語總會飛走一頓想聞P的跟在屁股後頭follow Oh好與壞成與敗離開或存在不想再跟恨與愛的感覺心理變態隨便你耍賴耍帥搞怪破壞裝swag我懶得辯論
73 8.Dark Shit(feat. Vico) hit不用再來答謝 Baby need lady baby need Dark shit Fuck one night Oh Ye ... 著你的嘴炮 You know my name我不再自我介紹當這首歌開始播你會知道誰是這塊料星星它不再點燈在眨眼說著話一步一個腳印你誰也不用怕流言頂多只是蜚語總會飛走一頓想聞P的跟在屁股後頭follow Oh好與壞成與敗離開或存在不想再跟恨與愛的感覺心理變態隨便你耍賴耍帥搞怪破壞裝swag我懶得辯論
74 1.U& I(Feat. Cheer Mon) can tell me why Every time you look into my eyes I feel so alive This love i can't hide I need u so bad Give ... n't hide I need u so bad Give me more signs as well about You and I니가뭐가그래그만해이젠그만좀동그랗게성격이참모가나있어 Oh think of you every day and night술한잔하며털어내이젠내게기대부탁해남자사람친구역할항상위로해줄게 ... 기대부탁해남자사람친구역할항상위로해줄게 I didn't kn
75 2.U& I(Feat. Myar) & I(Feat. Myar)作詞安迪A47、麥芽作曲安迪A47 You and I feeling lonely at night So could we be together Till the sun is shining bright You're the one I ... only one I like I guess you somehow Feel it right feel it right?뭐가그래그만 ... 어 Be with me anytime you want술한잔하며털어내이젠내게기대부탁해남자사람친구역할항상위로 ... 상위로해줄게 Oh baby you have nothing To worryJust never say sorry This is love it j
76 1.JULY ve you in my arms where you wanna be never had a woman so pure glad to have you right where you wanna be Talking to the morning we don't need ... we go to work(you should be) baby baby i doin' what feels right baby baby now Don't tell me what u wanna say show me how you feelin' babe show me how you(show me how you) show me how you feelin' babe you been lookin' for a reason to have ... lookin' for a reason to have me in your a
77 3.Black White(AB) &B That's my style Let me be Swaggy T That's me You know me瞬間劃過心的傷痛原本完美的結局演變成了噩夢某刻的開始將你變成熟是否會變得不像自己 Ain't that true Ain't that true Ain't that true Ain't that true是命中註定靜一靜想一想現在和過去美麗的謊言失去的人和 ... 敗信任與背叛 Shhh now we're talkin' baby I don't give a**** Are you talking about ... e a**** Are you talking about me I don
78 1.妳是我的菜 odel So dame hot這一次絕對不會讓你走準備好跟你邂逅瘋狂的全面失控女孩想要 Take control take control Let it go go go go She like that party rock Let ... She like that party rock Let me touch that I can't stop粉色 BIKINI Make ... at I can't stop粉色 BIKINI Make me so crazy飛得越來越高 Lamborghini Drinks on ... y飛得越來越高 Lamborghini Drinks on me I'm top on you Im too fly come fly with me Put my shades on p
79 3.I Say Baby r>3.I Say Baby作詞周湯豪作曲周湯豪編曲周湯豪、梁永泰terrytyelee、余 ... 去 DJ play my music I say baby何時才能夠再見到你 I say baby因為你我寫了這首曲 I say baby今晚我們相約在東區 I say baby當我的S.N.G baby Ain't nobody do me like you DJ let the music play對你如此的想念 ... 邊 I don't know what to do if I didn't have you I don't ... if I didn't have you I don't know what
80 12.妳是我的菜Be My Lady Remix 2.妳是我的菜Be My Lady Remix國際 DJ Ricky Remedy聯合製作作詞周湯豪作曲周湯豪編曲 Richard'Ricky Re ... 作作詞周湯豪作曲周湯豪編曲 Richard'Ricky Remedy' Duran& Michael'Smgglr' Vilches She so hot像雜誌上的 Model So da ... es She so hot像雜誌上的 Model So dame hot這一次絕對不會讓你走準備好跟你邂逅瘋狂的全面失控女孩想要 Take control take control Let it go go go go hun!! She like that party rock~ Let
81 4.味道(& Zion.T& Crush) 的沙拉有一點苦別擔心baby等我來調味這桌的每一道都很開胃你的胃口 I think I ... 等我來調味這桌的每一道都很開胃你的胃口 I think I know That you'll really really love it我會貼心設計 Girl(I think I ... love it我會貼心設計 Girl(I think I know what's on your mind) I know what's on your mind(我只有果汁沒red wine)有果汁沒有wine(保證你你會enjoy this ti ... e)有果汁沒有wine(保證你你會enjoy this
82 2.Never Let You Go TO Girl I know There's something on your mind Baby let it out cuz we're running out ofme Cuz I know I can see the sign Baby dont give up cuz I need you in my life Slow it down just let me hold you Close your eyes just let me touch you Cuz I'll do do anything for ya Tell ... ll do do anything for ya Tell me I gotta know Girl you make me lose control Tell me Tell me now baby you gotta know I'm Never g
83 1.Go Harder ing the game is what we do If you you you want it If you you you need it ... ant it If you you you need it Baby here's what you gotta do. Go harder Go harder Go harder Go harder we in the cluband thats up thats ... in the cluband thats up thats my girl their about to turn up i love that way she swaging when she get alone i took her to the place where we got it on walk up in ... we did it We go hard and they know we're winning Everywhere we go they follow Running the g
84 13.I Can't Get No Satisfaction I try You know I try Oh I try Yes I try I can't get no I can't get no When I'm drivin' in ... 't get no When I'm drivin' in my car And that man comes on the radio Stop tellin' me more and more About some useless information Supposed to fire my imagination I can't get no no no no Hey hey hey that's what I say I can't get no satisfaction I can't get no satisfaction Yes I t ... no satisfaction Yes I try You know I try Oh I try Yes I try I can't get no I c
85 28.交個朋友 wanna see me no one to talk to but i know you're a special can you take my love hey sexy now come over baby im waiting for you here tonight sa
86 1.凹凸(&姜麗文) Na Na Na My Hercules We got a superhero on they knees Na Na Na Na ... ero on they knees Na Na Na Na My Hercules Baby? Are you weak for me? I know you a big strong man Save the worl
87 11.寂寞公園 切都是寂寞的天下。 Baby don't stop I'll never ask you told me what is going on It's cold and hot Itmy street and park When they were right now runaway It's ... y were right now runaway It's my final memory I have to start Without you I can got a hope The faith leave ... an got a hope The faith leave me alone So i never give it up. I know oneday You'll find me in my park. So crazy Like the toys in my blood. So sit down With t
88 11.Our Vintage Love ever told me I just knew Everyone in this world is so lonely through and through[Zee] I don't even ... and through[Zee] I don't even know if words like forever are still true All I really ... r are still true All I really know is we have each other me and you[Together] Oh I can't see around the bend Oh I can't see how this will end[Dawen] But won't you take ... end[Dawen] But won't you take my hand Baby come what may through the rainstorm we will fin
89 4.Poison 昭宇 Hey ya know u got me on my knees?不知不覺不能不看你眼睛 I surrender to you beautiful我才想起 I don't even ... ou beautiful我才想起 I don't even know your name Tell me girl how do I get to you?現在我只感覺頭暈又目眩 ... 我只感覺頭暈又目眩 Baby just the way you looked at me你一定知道 what's goin on with me?無法接納的美麗但是卻讓人著迷沒有殺傷的痕跡我需要些抗體附
90 1.Do Not Say So ke your time try to save more awareness I need this I need that I've nothing to say it seems that from then on we have different dreams Oh don ... slippery road no more you In my life being touched I have learned so much from you like a ... arned so much from you like a baby like a gem Always I was spoiled andknow and I know and I am missing you can't you hear can't you see I am singing for you Oh don't say so Oh please don't go Oh without your hand ... so much
91 1.Your Love ohnny Yim Baby girl put your hands up in the air Baby girl let me see your body rock Baby girl put your hands up in the air Baby girl let me see your body rock男孩們沉迷玩意最愛看汽車雜誌去派對醉酒放肆男孩們毫無大志最怕報告加會議拮据到再三透支多得你的愛使我知新工作都有新構思模型能全部棄置多得你的愛使我知多一歲多了點意思男孩能成熟理智 I just need your love玩 ... I Need You
92 11.Come Out Your Way 愛11.Come Out Your Way作詞 Eric周興哲作曲 Eric周興哲編曲 Harry Som ... Eric周興哲作曲 Eric周興哲編曲 Harry Sommerdahl And there's a bird in the sky looking right at us Seeing the footsteps we each take As we're closer to ... each take As we're closer to meet at once And there's a bird on the tree Singing right at us As you walk in The coffee shop That's the day we first ... shop That's the day we first met Chorus So I say come ou
93 3.想 When I Call You ck this time(When I call you you don't pick up) For a place to call ... pick up) For a place to call my own For a place that I call home We don't go back this time(想把你抱住 Baby don't get up) For a place to call my own For a place that I call home verse1:從來都沒想要這樣的困惑從來都沒想要這樣的生活太多的誘惑怎麼保持承諾還是太多的誘惑讓你太脆弱被玩的團團轉我像個陀螺等到老的時候就像
94 4.離開了(再後悔) Leaving g leaving me out in the cold believe what you want you're still leaving I can't believe what you've done X2 verse1:早晨睜開眼睛床頭都是你的香水味為什麼我不像軟體一按可以 ... ttle punk& IJust wanna have some fun Chase skirts hit blunts But every ... 我爺爺打屁股離開你 Baby是我能給你最好的禮物男人不壞女人不愛你被我的壞迷住未完成夢想的我不可能帶給你幸福 Work hard play crazy poppin' bottles lotta shows Get
95 3.Legacy(feat. Bryan King) Tommy Sire-Ascension: One3.Legacy(feat. ... 作詞 Tommy Sire作曲 Tommy Sire She left her kisses written on the wall Secrets in her mouth tied to the first star What'd she talk about Rise to your Legac ... ead right Cause i'm all about my legacy they're telling me a king is what i'm fit to be I tell em that they're dead right Cause i found a way to master the plan with the streets in the hea ... engeance seeking the enlightenment to write into a sen
96 13.It's You(feat. Bryan King& Scottie Spits) Tommy Sire-Ascension: One13.It's You(fe ... 作詞 Tommy Sire作曲 Tommy Sire It's you nobody else will do. You're special the reason why I feel brand new. It's you the one that I don't wanna lose I re ... e that I don't wanna lose I remember that December she brought summer to the winter when she entered and melted a nigga's ego. Body like a Bugatti the ... ego. Body like a Bugatti the mechanics of a hottie I mean she'll make a mind th
97 6.交給我 的心也終於不再漂泊 Baby#Only You Can Make Me HappyJust wanna Let You Know怕只怕錯過忘記最初的愛不敢說 Can You Feel I Love You ... 的愛不敢說 Can You Feel I Love You Baby I'll Never Let You Go從今天之後放心把你的雙手交給 ... 透 You Are MY One And Only Love Baby Repeat# My Love~~~◎Only You Can Make Me HappyJust wanna Let You Know怕只怕錯過大聲把我的愛對你說 Can You Feel I Love You ..
98 16.Lights Up In the limelight With your heart of gold I could tell you bout it Make you doubt it or we could try release your mind and your soul Wutcha fe ... t Cause you cant let it go Oh baby If ever you cant fight the feeling When the music is right youll always be true So stay close to ... ways be true So stay close to me I can show you girl Bout all of the things we can do I got what you want I got what you needJust co ... ant I got what you needJust come out and see my
99 4.以苦為樂 n But now my insidious girlfriend you got me tempted By the scent of your perfume the sway of your hips The way you look at ... your hips The way you look at me seductively while licking your lips But I already ... cking your lips But I already know where this will go losing control at the end of the road Prickly thorns of this rose exposing holes in ... f this rose exposing holes in my soul Gotta break up before I wake up baby with poisonous love yo
100 5.我的唯一(&J.Wu) cial girl Baby come and be(that special lady) You're all ... 想給妳我的全心全意 Baby come and be(my one and only) You're all I need(妳是我的唯 ... 的唯一) Yall know me I'm that playa黃崇旭曾經很喜歡每天喝醉曾經很習慣靠著路邊車睡 ... 喜歡在家裡寫 rhymes以前害怕安靜沒有聲音但是現在我追求的是安定不再要混亂酒精只要給全新 Wit ... 我一見鐘情 And baby you had a spe

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】