Mojim Lyrics

t + go + away + we + want 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 9.Things I'll Never Say vigne-Let Go(20th Anniversary Edition)9.Things I'll Never Say Lyricist The Matrix Composer The Matrix Arranger The Matrix I'm tuggin' at my hair I'm pullin ... it yeah If I could say what I want to say I say I wanna blow you away Be with you every night Am I squeezing you too tight? If I could say what I ... tight? If I could say what I want to see I want to see you go down on one knee Marry me today Guess I'm wishin' my life ... day Guess I'm wishin' my li
2 2.New Shapes What you want I ain't got it What you want What you want I ain't got it What you want I ain't got it I don't know why I got a tendency to run away Don't know why I'm always pushing for a s ... why I'm always pushing for a sweet escape Even though I feel so close I just can't control how I feel And I ... an't control how I feel And I gotta be free need to breathe But sometimes I need all night all day ... imes I need all night
3 8.ANGOSTURA EL8.ANGOSTURA Babe I can't lie you been on my mind again ... lie you been on my mind again Go'round one more time yeah we can do things you like You don't need a reason for it Tell me what you need make it easy for ya All of this talk ain't enough Are ... n you come through you know I got you Babe I got you So tell me when you roll through the H ... e when you roll through the H Goddamn girl you look amazing Babe we can drink it all away
4 1.High So far so good Mmm oh yep Why? You only say you love me when you're high It's like ... me when you're high It's like we go through the same shit every night Oh why? Oh why? You always s ... t Oh why? Oh why? You always swear that it's gonna change but it never does Why? You'll only say you love me when you're high It's like ... me when you're high It's like we go through the same shit every night Oh why? Oh why? You always s ... t Oh why? Oh why? You
5 9.Woman Like Me riving me away Give me a reason to stay I want to be lost in you But not in this way I don't think you quite understand Who you have on your hands How can you not seeJust how ... s How can you not seeJust how good for you I am I know that you've been hurt before That's why you feel so insecure I begged you to let me in'Cause I only ... you to let me in'Cause I only want to be the cure If you don't choose to grow ... e If you don't choose to grow We ain't ever

6 6.Little More Don't let go One day you'll hold the one you love Until that day hold on to me take my hand I ... hold on to me take my hand I want to feel you And hug you Then someday you may ... hug you Then someday you may go your way Alone to that vast sky where I will send my love I feel the magic You pour into me Can ... he magic You pour into me Can we freeze this time so it won't go away You know I will protect you Show you love so you can too Give you all the t
7 1.7624 l in bed sweating wet I don't get it Leaving off floating up room is empty I don't care I don't even care about it I just wonder can you give me night ... ou please turn it down when I go to sleep?' There's nights craving hard for the high glide Gasolines fuel it up to the max tide ... es fuel it up to the max tide Want a scar in my arms I don't need it Should ... y arms I don't need it Should we stay or better off change? Caramel's in the milky sky And it ta
8 2.Banger 'd better go try& fail again Instead of being dumb What have you been looking for? The city has changed into something you don't know And stil ... sure what to do All this time We've been through all the changes A banger on a ... all the changes A banger on a weekend night Now it's sold for50p And all these new songs That nobody has heard before I can hear them coming now I can hear it com ... it now But it's not the same Well it's not the same Locked in your jail he
9 16.Young Heart ve to say goodbye for now It doesn't mean that I don't love you anymore I'm still a young heart There's so much I don't know And I'm changing ... ng heart It's time that I let go And you are my life And I'm so lonely And I know that I must ... lonely And I know that I must go Lost in the night But it's only a moment Pray that you'll find your way home Home ... ou'll find your way home Home Goodbye my love no crying Let's not leave each other like this'Cause even
10 7.21(feat. YNG WeBB) feat. YNG WeBB) Lyricist RayJacobs Deshawn Bailey Mason Sacks Composer RayJacobs Deshawn Bailey Mason Sacks Broke my sister's heart Drove my mother's ca ... o the ground Drove my friends away Pray my mother's safe On the eastside(eastside) Where ni**as die They said I'd never make to21 Now I'm t ... I'd never make to21 Now I'm twenty something And I'm alive I'm Alive They said I'd lose myself cuz no one's safe Playing with the law you'll catch a case But I'm ... just a stone's
11 7.Happiness just shit we're dividin' up Showed you all of my hiding spots I was dancing when the music stopped And in the disbelief I can't face reinvention I haven't met the ... ur lessons start to look like weapons Pointed at my deepest hurt I hope she'll be a beautiful fool Who takes my spot next to you No I didn't mean that Sorry I can ... is happiness I can't make it go away by making you a villain I guess it's the price I paid for seven years in Heaven And I pulled y
12 2.Pink Lemonade through Swear I ain't got anything on my mind I don't wanna talk to you(Don't ask me) Do you wanna talk Do you wanna talk it through S ... Do you wanna talk it through Swear I ain't got anything on my mind I don't wanna talk to you Don't fall into my arms I'll only disappoint you I'll let you down Don't ... t you I'll let you down Don't go sounding the alarms When all I do is want you(So don't ask me) Do you wanna talk Do you wanna talk it through S ... Do
13 1.Holiday old ya I swear you put the sun up in my sky When it's cold you pull me closer So hot it's like the middle ofJuly(July) Wanna have a little tas ... give it to me every time Can we make it all night We don't stop all up on my body babe ooh Touch me like a summer night you feel like a holiday ooh-ooh Up all night ... holiday ooh-ooh Up all night we don't stop feel up on my body babe We're just dancing the night away Boy you feel like a holiday So I'mm
14 1.Fade Away kopo-Fade Away1.Fade Away iakopo Wil Make-it OZworld a.k.a. R'kuma Money way up but it's ... R'kuma Money way up but it's goin down Every time I hit the bank it's a new amount Ice water on wrist and she might drone Every bitch on my list getting4 rounds ... es and it's seven o'clock She got a friend said she wanted to watch I drop bands you should look at the lot Here's your chance are ... he lot Here's your chance are we fucking or not On the spo
15 10.Had Enough last time we had sex So why you call me trippin' all mad pressed? All them lies that you was tellin' on me Hoping I lose you hope an L is for ... She would tell anybody she'll go and tell her homie She would go on TV she going Ellen on me Send them shots just know I'm hard to kill Put ... ust know I'm hard to kill Put away feelings I used to feel So sick you know what the part to seal Watch out remember karma's real That bullshit comes back to bite ... e you You
16 10.Next ssed I'll go away from this mess this mess If you know my heart you wouldn't love me back If you had my back you wouldn't leave I think you're ly ... my feelings Anyway I know I'm gonna leave There's nothing left If you want come with me Let's forget the shapewe've been Or I'll be alone with myself There's enough space for you I'm telling you what's the truth Or I'll be alone with myself E ... my feelings Anyway I know I'm gonna leave There's nothing left If
17 5.Levitating wanna run away with me I know a galaxy And I can take you for a ride I had a premonition that ... ride I had a premonition that we fell into a rhythm Where the music don't stop for life Glitter in the sky glitter in my eyes Shining just the way I like If you'r ... et me at the perfect time You want me I want you baby My sugarboo I'm levitating The Milky Way ... I'm levitating The Milky Way we're renegading(Yeah yeah yeah yeah yeah) I ... g(Yeah yeah y
18 4.Easier easier to go? I don't wanna know oh But I know that I'm never ever ... ut I know that I'm never ever gonna change And you know you don't want it any other way Why do we always gotta run away And we wind up in the same place It's like we're looking for the same thing Same thing yeah Yeah do ... thing Same thing yeah Yeah do we really gotta do this now Right here with all your friends around In the morning ... friends around In the mo
19 1.Season Ticket Holder UD What's good my boy? Mr.305 Wade County Yessuh16 years later ... e County Yessuh16 years later We don' made history Three rings on our fingers Pockets gettin' fatter(Uh) Nigga ... kets gettin' fatter(Uh) Nigga we gettin' greater I'm the son of a saint(Mm) Still considered a sinner(Ha) Three rings on his finger(What?) Yeah that boy was a win ... lways bet on your homies Then go buy the casino(Ballin') Ball is my passion Check my stats if they askin'(Uh) Shorty checkin
20 5.Push My Luck reet Yeah we met over sake Might have started off rocky And ruined our first date But last night When you finally called me I ran straight thr ... would take hold and never let go Never let go I think I might push my luck with you Does another night feel alright to you If I ask right now would you think it through?(Hey) ... with you Did you say that you got nothing else to do Is it okay if I stay?'Cause I'm dying to Yeah I'm dying to Restless Tangled up in your ma

21 10.L.O.V.E. Westlife-Spectrum10.L.O.V.E. Have you ever felt wonder like thunder When it knocks you on the floor Woah And you can't expla ... so pitiful But you can't walk away from When it's worth giving all yougot That's how you know this is love L.O.V.E. love You can't get enough It won't let you ... t get enough It won't let you go Then you know this is love L.O.V.E. love I fall when ... ove L.O.V.E. love I fall when we touch If you keep wanting more than
22 1.Harleys In Hawaii my breath away? Cruisin' down a heart-shaped highwGot you swervin' lane-to-lane don't hit the brakes'Cause I'm feelin' so safe I'll be your baby on a Sunday Oh why don't ... baby on a Sunday Oh why don't we get out of town? Call me your baby on the same wave Oh no no there's no slowin' down You and I I Ridin' Harleys in Hawaii-i-i I'm ... the back I'm holdin' tight I Want you to take me for a ride ride When I hula-hula hula So ... ride When I hula-hula hula So (
23 7.Miss Americana& The Heartbreak Prince nce(Okay) We're so sad we paint the town blue Voted most likely to run ... blue Voted most likely to run away with you[Verse2] My team is losing battered and bruising I see the high fives bet ... ising I see the high fives between the bad guys Leave with my head hung you are the only one Who seems to care American stories burning before me I'm feeling help ... d The Heartbreak Prince(Okay) We're so sad we paint the town blue Voted most likely to run ... blu
24 15.Afterglow ust don't go Meet me in the afterglow[Verse2] It's so excruciating to see you lowJust wanna lift you up and not let you ... a lift you up and not let you go This ultraviolet morning light below Tells me this love is worth the fight oh[Pre-Chorus2] I lived like an island punished you in ... sland punished you in silence Went off like sirens just crying Why'd I have to break what I love so much? It's on your face don't walk ... It's on your face don't walk away I need t
25 16.ME!(feat. Brendon Urie Of Panic! At The Disco) he ladies want(And there's a lot of cool chicks out there) I know that I ... icks out there) I know that I went psycho on the phone I never leave well enough alone And trouble's gonna follow where I go(And there's a lot of cool chicks out there) But one of these things is not like the others Like a rainbow with all of the colors ... u And I promise that nobody's gonna love you like me-e-e I know I tend to make it about me I know you never get just what you
26 12.Running The Streets c) I just want you to know you deserve the world I'm apologizing right now She be staying up when I ain't coming home Running running running ... Payton Manning with the poems go look at the stats Went from sleeping on the floor to pissing Moet All my teachers selling dope even sold me a sack Wake up in the morning so I need to ... finesse Never wait up for me go and get your rest She be staying up(Staying up) When I ain't coming home(I ain't coming home) Running runni
27 1.Johnny Run Away ohnny Run Away1.Johnny Run AwayJohnny was a young boy he liked playing at the park AndJohnny said oh oh oh dad can you take me now?Johnny was young never h ... oul share my crayons share my goals His daddy walked by with a sigh saidJohnny sit by my side I'm ... saidJohnny sit by my side I'm gonna give you the best advice you've ever heard in your life See that boy namedJimmy yeah he's a cutie But oh noJohnny no no no no ... o no no no ah ah owJohnny run away
28 4.Johnny Run Away ohnny Run AwayJohnny was a young boy he liked playing at the park AndJohnny said oh oh oh dad can you take me now?Johnny was young never h ... oul share my crayons share my goals His daddy walked by with a sigh saidJohnny sit by my side I'm ... saidJohnny sit by my side I'm gonna give you the best advice you've ever heard in your life See that boy namedJimmy yeah he's a cutie But oh noJohnny no no no no ... o no no no ah ah owJohnny run away run away nowJohnn
29 4.Neon sed Who's gonna let go hardest? We fight and we lose I got another round another round in me yeah Knock me out knock me down I don't care Who's ... ck me down I don't care Who's gonna love you hardest? I'll do till I'm blue Neon neon When the lights ... lue Neon neon When the lights go low when the lights go low Neon neon In the nights we glow we glow I'd rather cry all night night night Then let the feeling die die die Neon neon neo
30 4.Cigarettes e But you wanted to be free'Cause I guess it's what you need Now I can barely breathe'Cause I think you've broken me ... ause I think you've broken me Got a couple cigarettes in a dirty ashtray Overflowing with regrets and the things I didn't say What I've become When all's said and ... cigarettes in a dirty ashtray Got me feeling like a mess wanna wash it all ... like a mess wanna wash it all away Pick up the pieces But I can't find the reasons today So I've been thin
31 4.Dancing an No one wants to stay at home Nobody wants to be alone When you come knocking I'll be at your door I don't ever wanna stop I'm ... r I don't ever wanna stop I'm gonna give it all I've got And when they ask me'Who could ask for more?' Can't stand still I won't slow down When I ... till I won't slow down When I go out I wanna go out dancing Ah-ah-ah-ah ah-ah-ah-ah When I ... h-ah-ah-ah ah-ah-ah-ah When I go out I wanna go out dancing Ah-ah-ah-a
32 6.Every Single Time ven for a weekend or a month So much you left between us(Ooh ooh ooh ooh) But you don't ever think about us(Ooh) Why do why do why do why do I ... Why do why do why do why do I want you Even though you make it hard and I don't ... you make it hard and I don't want to? And now I'm out here catching feelings like I ... here catching feelings like I want you But all you ever do is look a- look ... l you ever do is look a- look away Every single time I keep
33 10.Still Ballin t Orville we on that outer space Fuck it we keeping this in the beginning too Nyeesh I'm ready to kick it Give me the sample you know I'ma flip it Writin' this shit like I'm ... t her lick it I'm wicked I'm awesome I'm icy I'm flossin' Literally shit is literary I eviscerate any my adversary When I rolled up sho ... adversary When I rolled up showed up leave'em toed up If you represent then throw up Tell me how you really wanna get it'Cause you motherfuckers better be re
34 1.Enough e running away from me too I could just live here in your arms I don't wanna move'Cause the way that you love me It makes me feel like I'm bra ... 'm brand new You tell me that we can stay here forever And me I foolishly believed'Cause nothing can last as long as ... e nothing can last as long as we want baby But I just can't hide it I want you to stay here with me It's so hard to let you ... th me It's so hard to let you go Baby that's how I know it's real
35 1.ME!(feat. Brendon Urie Of Panic! At The Disco) he ladies want(there's a lot of cool chicks out there) I know that I ... icks out there) I know that I went psycho on the phone I never leave well enough alone trouble's gonna follow where I go(there's a lot of cool chicks out there) one of these things is not like the others Like a rainbow with all of the colors Baby dol ... u And I promise that nobody's gonna love you like me-e-e I know I tend to make it about me I know you never get just what you see But
36 1.Ocean rom miles away I hope and I pray That you're still awake It happens when you pick up the phone You say hello I'm back at home I ask about your ... and tell you that I miss you We go through everything but nothing that we need to say For a moment I swear I can almost feel you And I'm burning babe I'm on the other side on fire With an ocean bet ... side on fire With an ocean between us Ocean between us You're on the other side of this wire With an ocean
37 6.You're All I Need To Get By(Feat.JadeJones) Daddy are we gonna sing that song?) You're all I need to get by ah Like s ... all I need to get by ah Like sweet morning dew I took one look at you And it was plain to see You ... u And it was plain to see You were my destiny With arms open wide I threw ... y With arms open wide I threw away my pride I will sacrifice for you Dedicate my life to you I will ... edicate my life to you I will go where you lead Always there in time of need And when I lose my wi
38 1.Make It Better(Feat. Smokey Robinson) t Somehow we fell in love then fell right out of touch And ooh that was hard But ooh here ... oh that was hard But ooh here we are And it's easier to walk away Than to look for what would make you stay Remember when ... d make you stay Remember when we first met? We were havin' so much fun So now how can we both forget Tellin' each other'We're the one'? We would make love(We would make love) At the drop of a hat Remember that?(Yeah)
39 3.Basic t be Know we're in different cities And I don't wanna get too close I know I'm already exposed So are you feeling stupid too? I hope I'm not t ... the only fool Don't wanna run away from you Let's be real I'm just saying If you feel it don't cage it Ooh I wanna be basic'Cause you make me so complicated Can I ... the only fool Don't wanna run away from you Let's be real I'm just saying If you feel it don't cage it Ooh I wanna be basic'Cause you make me so complicated Can I ...
40 1.Hideaway rWaal-Hideaway1.Hideaway Lyricist Jonny Shorr Katie Stump Emily Kocontes WillJay Composer Jonny Shorr Katie Stump Emily Kocontes WillJay Let's wrap a blanket'round ... s wrap a blanket'round us And go flyin' into outer space We could be famous speak a different language Make our great escape I'll chase the stars inside your eyes And follow you into the gr ... ow you into the great unknown We'll be alone So let's just play pretend and find a secret place When the w
41 7.Still On My Mind of love I wanted to travel alone We were born in the light I'm sorry I remembered it wrong I'm sorry that I broke you down I'm sorry that I thought it through I'm sorry ... around I couldn't keep up not good enough You were there when I needed you And without a word Stood at my back when I ... word Stood at my back when I wanted you Turned away when it hurt You were there when I called for you And then I walked ... led for you And then I walked
42 6.Be Alright s-A Place We Knew6.Be Alright I look up from the ground To see your sad and teary eyes You look ... r sad and teary eyes You look away from me And I see there's something you're trying to hide And I reach for your hand but it's cold You pull ... r hand but it's cold You pull away again And I wonder what's on your mind And then you say to me you made a dumb mistake You start to tremble and your voice begin ... the cigarettes on the counter weren't your friends t
43 4.Bloodline thinkin' Got me feelin' so incredible Would you mind maybe linkin'? Love me love me baby Are you down? Can you let me know? Love me thank you ... Put it down then it's time to go Get it like you love me But you don't boy it's just for show Take it or leave it you ... show Take it or leave it you gotta take it or leave it like uh Don't want you in my bloodline yeahJust wanna have a ... oodline yeahJust wanna have a good time yeah And no need to apologize no But
44 2.Selfish(Damien Dawn) arms and go hide away I just want it all and all to myself Don't wanna share my precious one with nobody else I wish that I could make us both disappear So the r ... secret of mine And I think if we were together we'd have the time of our life I don't wanna share with nobody you're the greatest taboo'Cause baby I'm selfish selfish when it come ... o back me up when I'm feelin' weak You're the one that cares for me and makes my life complete I can see i
45 5.Selfish(Acoustic)(Damien Dawn) arms and go hide away I just want it all and all to myself Don't wanna share my precious one with nobody else I wish that I could make us both disappear So the r ... secret of mine And I think if we were together we'd have the time of our life I don't wanna share with nobody you're the greatest taboo'Cause baby I'm selfish selfish when it come ... o back me up when I'm feelin' weak You're the one that cares for me and makes my life complete I can see i

46 7.Selfish(Instrumental Version)(Damien Dawn) arms and go hide away I just want it all and all to myself Don't wanna share my precious one with nobody else I wish that I could make us both disappear So the r ... secret of mine And I think if we were together we'd have the time of our life I don't wanna share with nobody you're the greatest taboo'Cause baby I'm selfish selfish when it come ... o back me up when I'm feelin' weak You're the one that cares for me and makes my life complete I can see i
47 1.Do Me Wrong the beat Go Grizz What you do me What you do me Whatever you do bitch don't do me wrong ... ou do bitch don't do me wrong Got me second guessing seen the message on your phone Whatever you do just don't do me wrong S ... ou do just don't do me wrong Swear I'll lose my mind if I ever catch you uh Whatever you do do me wrongJust don't do me wrong Whatever you do do me wrong Bitch do ... the home yeah Gucci long yeah go right up to the saloon hey Don't you say I'm acting
48 2.Selfish arms and go hide away I just want it all and all to myself Don't wanna share my precious one with nobody else I wish that I could make us both disappear So the r ... secret of mine And I think if we were together we'd have the time of our life I don't wanna share with nobody you're the greatest taboo'Cause baby I'm selfish selfish when it come ... o back me up when I'm feelin' weak You're the one that cares for me and makes my life complete I can see i
49 5.Selfish(Acoustic) arms and go hide away I just want it all and all to myself Don't wanna share my precious one with nobody else I wish that I could make us both disappear So the r ... secret of mine And I think if we were together we'd have the time of our life I don't wanna share with nobody you're the greatest taboo'Cause baby I'm selfish selfish when it come ... o back me up when I'm feelin' weak You're the one that cares for me and makes my life complete I can see i
50 7.Selfish(Instrumental Version) arms and go hide away I just want it all and all to myself Don't wanna share my precious one with nobody else I wish that I could make us both disappear So the r ... secret of mine And I think if we were together we'd have the time of our life I don't wanna share with nobody you're the greatest taboo'Cause baby I'm selfish selfish when it come ... o back me up when I'm feelin' weak You're the one that cares for me and makes my life complete I can see i
51 1.Velvet Rope re did it go the love that we shared? Guess we'll never know Is it hidden behind that velvet rope? While I'm standing alone out in the cold Where did you ... out in the cold Where did you go? Do your new friends know that it's all for show Or did you fool them all to thinking you're ... l them all to thinking you're gold? Did you do as your told? Will it ever get old? Don't you remember me darling? When you lay down to sleep do you still think of ... t up living
52 5.Softcore ichael Margott You've been my muse for a long time You get me through every dark night I'm always ... h every dark night I'm always gone out on the go I'm on the run and you're home alone I'm too consumed with my own life Are ... consumed with my own life Are we too young for this? Feels like I can't move Sharing my heart It's tearing me apart But I know I'd miss you baby if I left right n ... (yeah) Watching my youth slip away(yeah) You're like the sun you make
53 10.Reflections ichael Margott Evan Bogart Lars Stalfors Zachary AbelsJeremiah Freedman Brandon Fried Where have you been? Do you know when you're coming back ... back?'Cause since you've been gone I've got along but I've been sad I tried to put it out for you to get Could've should've but you never did Wish you ... ve but you never did Wish you wanted it a little bit More but it's a chore for you to give Where have you been? Do you know if you're coming back? ... u know if you're com
54 7.Cold Blooded rhand who want it? Huh? Yeah he cold-blooded Hit everythin in the daylight huh? Police ain't comin' for some hours Niggas ain't really talkin' ... ly talkin' for some hours You gon' die if you try to take ours Boy we cold-blooded ha Black child born in the storm They had to bundle up to stay warm Bodega babies Strollers in the snow to the candy ... ds of the'90s crazy? Hide and go seek when the father's lazy And their mamas only ... r's lazy And their mamas only want
55 1.Carried Away 1.Carried Away Lyricist Sam Ashworth Tyler Williams Dernst Emile II Keithen Foster Composer Sam Ashworth Tyler Williams Dernst Emile II Keithen Foster S ... ve doesn't live here And I've gotta love tears Sorry if I can't imagine that you care oh Please I never saw it coming You wanna take me ... w it coming You wanna take me away So please Don't let it be for nothing before ... let it be for nothing before we get carried away yeah Ain't my fault I'm guarded I'm
56 3.I'm Not OK re do you go? What do you do? Without me without me I'm not okay I'm not okay I'm not okay no I'm not okay I'm not okay no I'm not okay I'm no ... I'm losing my faith Slipping away you're slipping away I'm not okay no I'm not okay I'm not okay Feel a little guilty uh I feel like it's written all over me Tryna find a balance tru ... g that I don't need I've been going through it yeah I've been going through it I'm not okay I'm not okay I'm not okay no I'm not okay
57 1.Take Your Love James You go round and round and round and round Ygo round But he lets you down and down and down and down He let's you down Everybody knows your business in this town'Cos you can't ... l ya tell ya tell ya what you want But you been faking faking faking it more than once And you keep calling calling me Every time he's ... ng calling me Every time he's gone Like you can't help it You can't help it Wo-o-o-o-oah He don't see what I see And he don't know what you need He'
58 9.Ever Again ve it out Go'head and try a little crazy on me You don't have to worry About the pulling and pushing ... About the pulling and pushing away We never used to get it right So baby alright for getting startled But that's not how it's ... rtled But that's not how it's gonna be That shit's out the door That shit's out the door Never ... hat shit's out the door Never gonna be brokenhearted Ever again(That shit's out the door) I'm only ... shit's out the door) I'm onl
59 13.Trying To Be Good ing To Be Good Lyricist Karen MarieØrsted Ajay Bhattacharyya Composer Karen MarieØrsted Ajay Bhattacharyya Babe babe babe I don't think I know what you' ... t can I do? Wonderland is far away but there's others they say Anyone could change if they ... y Anyone could change if they wanted to But I'm sick of sick of trying So sick of sick of trying to be ... sick of sick of trying to be good I wanna go get high and I wanna go gettin' dirty with you So sick o
60 1.Money Right cash Yeah goin' on dirty goin' on stank You throw a penny up the wall Pick the money up off the floor You grip it you flip it Tell the plug you need some mor ... ed a better price He said the weight is heavy Tell him you need the exercise My money right Wait till I get my money right My money right Wait till I get my money ... start that get that(what?) No we ain't ducking no get back It's Rascal and Skeppy With something peppery for your headback Ain't no disrespect bet
61 3.Money Right cash Yeah goin' on dirty goin' on stank You throw a penny up the wall Pick the money up off the floor You grip it you flip it Tell the plug you need some mor ... ed a better price He said the weight is heavy Tell him you need the exercise My money right Wait till I get my money right My money right Wait till I get my money ... start that get that(what?) No we ain't ducking no get back It's Rascal and Skeppy With something peppery for your headback Ain't no disrespect bet
62 9.YSIV ears Here we go(yeah) Visualizin' and realizin' my life is fuckin' crazy Poppin' likeJay-Z Dirty Dancin' on the game like Swayze I'm one of the i ... am made millions But you know we still us That's why they wanna kill us that's why they wanna kill us RattPack real all the time ... us RattPack real all the time we never phony I'm single-handedly running the game like a Sony While the rest of these rappers is acting Pass'em the Tony pass'em t ... haters on the internet
63 10.Street Dreams II and she's gonna survive' Look at the clock pitch black it's11:05 Hung up the phone you know I put that shit in hyper-drive Then I call my homi ... nder ya belt Then I felt the sweat from my palm on the steering wheel I tried to shake it man I can't believe this shit is real Heart pumping on the101 This shit ... up to the crib pick up6ix now we out this bitch Only thing that's on my mind is'Put this fucker in a ditch' Soon as I get there boy I'm lightin' up that ass I'ma ...
64 12.Legacy ow do you want to be remembered?Just being rich? Yeah yeah Uh Visions of seeing myself as someone different Reality ... as someone different Reality got me feeling indifferent I'm lifting this ... indifferent I'm lifting this weight off my shoulder But hold up older I get I reload the clip and sip on something I feel ... p and sip on something I feel good for nothing All my glory days behind me or beyond me I'm folding like origami My tables turning like interior de
65 14.Last Call t' And it got me hella excited'cause I always wanted to do like A'Last Call' I remember the first time I heard Kanye's I thought that shit was so tight dawg And I was like man I' ... do mine' So since this joint got that vibe I'ma do my own'Last Call' right now for y'all And my voice is messed up too this is the last track of Young Sinatra Ye ... I'm wondering where the years went homieJust a youngin' tryna survive they was hatin' on me I was working that nine-to-five I
66 3.3 Days3 Hours t you but got my doubts shorty Like like if my currency dry out would you be out thirsty? Would your mind ... out thirsty? Would your mind want me like your soul want me? When I go down on you I drown for quarter centuries You a whole globe you a whole earth And I'm a troubled millionaire that fears you know ... akes the heart grow fonder so we ponder On the things we gon' do when distance ain't a problem Our intentions they was honest ... ur intent
67 1.Closure hem scars weren't closed up But since it gave me exposure it's only right I tell you my closure Slut Man I was so real to the page so real to ... that done the monkey bar ting well well shes just doing her Man listen not that same one that my last freestyle was about But love from ... style was about But love from West to the South Thought I was over the girl until I saw her out And family I was all shocked'cause I've been thinking about this g ... n every way So yeah
68 3.I Like The Way r balcony We drive away like you're earning that Lucky Strike Hanging in-bet ... at Lucky Strike Hanging in-between your teeth It's not a lot but it's weet when it's simple Don't overthink it just dive in and let ... think it just dive in and let go Don't complicate I like you babe I like the way my car smells with your cigarettes in my ashtray I like the way that sun belt whe ... y'Can you promise me now That we're never gonna settle for settling down
69 2.Hurt Feelings Yeah yeah Well okay I'm always sayin' I won't change but I ain't the same Everything is different I can't complain Don't know what you missin' ... verybody trippin' throwin' it away We was gettin' lifted now we gettin' paid Shame on you I pay the cost to see apostrophes That means it's mine keep to myself taking my time Always into some b ... 'm falling up I always said I want it all but it's not enough Okay I'm always sayin' I won't change but I ain't the same Eve
70 2.Greatest y You say we're cut from the same cloth but I guess you fabricate eh? You better bring more men than the latter day saints Manic states even p ... take anymore But I try to get away from the anger and rage my basic alias is an A to the K Get your ass spayed like bidets breakin' your legs ain't givin' ways an ... w how to do somethin' to give goosebumps a day when you say That somethin' you won't give someone a lump in their throat if you had them choked up you'd be yankin ...
71 7.Stepping Stone tally new We were globally huge watchin' sales go through the roof We wrote and we viewed it Runyon Avenue soldiers included A multitude of homies who would bounce for no ... omies who would bounce for no good excuse We were so bulletproof—wrote souped and soaked in our youth Thought ... d soaked in our youth Thought we was runnin' shit'til we lost the sole of our shoe The death of Doody broke us in two ... eath of Doody bro
72 8.Not Alike how much we have in common(yeah!) That's how muchwe have in common(whoa!) Up on this mic when ... on(whoa!) Up on this mic when we're on it(yeah!) That's how much we have in common(yeah!) That's how muchwe have in common(woo!) That's how much we have in common We are not alike there's not alike us on the mic(yeah!) I don't doJordans and Audemars I do explosions and Molotovs Y'all blowin' sm ... e the streets need me I ain't gotta dance long as m
73 4.Unlonely love And we could be homies And once you get to know me I could be your one and only I could make you unlonely Oh ... I could make you unlonely Oh we could take it slowly And we could keep it lowkey I could be your one and only I could make you unlonely I've been chasing summer around Searching for the sun ... or the sunshine looking for a good time Following the good vibes Listening to intuition when it's happening Diggin' into life cause at times it can be sad
74 3.Choose Why Don't We-8 Letters3.Choose We're supposed to be together you ain't thinkin' straight I ... you ain't thinkin' straight I gotta place that we can go and ease your stress away A couple times I came around and you was M.I.A It's kinda hard to be in love when ... kinda hard to be in love when we're in different states Feel some type of way I ain't tryna play You ... of way I ain't tryna play You got options I got options But you'r
75 1.Better stop when we go Keep me on tippy toes now You love that thing when it poke out You see when I'm walking ... out You see when I'm walking away You fiend and you want me to stay Let's leave get away for the day Top floor reservation We can get comfortable I get you comfortable I show you something Twist up that antidote Show me that animal ... antidote Show me that animal Go'head and give it all to me baby No one in the world No one in the world No on
76 4.Canyons won't let go of you somehow Love me like you never had a doubt And I'll love you even though you let me down My love a canyon's come bet ... wn My love a canyon's come between us A river tore right through us I wear I can't feel you anymore Don't you want me anymore? My love I'm calling your name out my voice echoes So distant deserted like a desert rose The rapids are running ove ... us Still hoping you're hoping we find the sun So tell me what it feels to be you
77 1.Colour s I don't want another you bring colour to my life baby(verse1) life was so heavy I was giving up na na but since you came along I'm light as ... redible sensational baby when we're together everything is better my darling only you can brighten up my day you make everything change you rearrange so don't ... change you rearrange so don't go away let me tell you(chorus)(verse2) i never thought that i would meet anybody who knows my body how you know my body i can't deny
78 2.Bad Love evening I got you touching the ceiling Loving the feeling Ain't nothing stopping this No no no No ... ing stopping this No no no No we got no fear Ready fi tun it up no care It's like ... i tun it up no care It's like we're billionaire Ain't nothing stopping this ... e Ain't nothing stopping this Go go go The way you say it Got me feeling like I'm fading The way you do it ... I'm fading The way you do it Got me wishing we we
79 7.Body Carleon Migos and Sean Paul in the buildin' Mally Mall And you know ... ldin' Mally Mall And you know we smoke blunts to the face Because Everybody sayin' up up ... ecause Everybody sayin' up up away My girl cause the body weh yuh got worth more than'bout a billion Ayy ayyJust wanna feel ya Ayy ayy And get familiar ayy The body ... And get familiar ayy The body weh yuh got worth more than'bout a trillion I just wanna feel ya Oh I wanna steal ya girl(
80 4.All To Myself at you're wearing And the way they're holding you so tight I'm jealous of the moon that keeps on staring So lock the door and turn out the nig ... door and turn out the night I want you all to myself We don't need anyone else Let our bodies do the talking Let our shadows paint the wall I ... our shadows paint the wall I want you here in my arms We'll hide away in the dark Slip your hand in my back pocket ... p your hand in my back pocket Go and let y
81 8.BLACK EFFECT love? Hmm well there's love of children Love of self Love of ... children Love of self Love of God Love of a partner All of them have a different shape But all of them is the same in the end It's about sensitivity it's about pa ... onditional giving of self I'm good on any MLK Boulevard I'm good on any MLK Boulevard See my vision with a TEC bitch I'm Malcolm X Haters dreadin' my effect they ... aters dreadin' my effect they want that Das EFX Get your hands up hig
82 3.Pink Lemonade(粉紅檸檬水) through Swear I ain't got anything on my mind I don't wanna talk to you(Don't ask me) Do you wanna talk Do you wanna talk it through S ... Do you wanna talk it through Swear I ain't got anything on my mind I don't wanna talk to you Don't fall into my arms I'll only disappoint you I'll let you down Don't ... t you I'll let you down Don't go sounding the alarms When all I do is want you(So don't ask me) Do you wanna talk Do you wanna talk it through S ... Do
83 1.Bet Ain't Worth The Hand n Bridges-Good Thing1.Bet Ain't Worth The Hand Lyricist Todd Bridges Curtis Mayfield Donna Missal Nate Mercereau Eric Frederic Wayne Hector S ... eep keep seein' the signs you want me to stay I can't commit I can't make plans Sometimes the bet ain't worth the hand I think you're special it makes me sad Don' ... e sad Don't wanna wonder what we could've had And I hope you understand Don't get your feelings broken for nothin' Maybe I'm leavin' Leavin' here with nothin' I m
84 8.BOY BOY I got these girls tryna lock me down And I always up and leave But for the first time in a while I wanna throw ... time in a while I wanna throw away the key And I know you've been in A couple more relationships than me'Cause you talk a different talk And you kiss me different ... tly Now I don't know where to go After you left me this way After you love me so ... this way After you love me so good How are you gonna tell me you don't wanna stay? You tell
85 12.Empty Cups You wanna go upstairs but you don't wanna sleep Oh right now ... on't wanna sleep Oh right now we're in a rhythm Your boyfriend is no competition Turn off your phone and blame it on your battery hey Oh-oh-oh-oh ... your battery hey Oh-oh-oh-oh We're getting real real close Oh-oh-oh-oh Can't let this moment ... h-oh-oh Can't let this moment go As long you party like there is no one at the partyJust me and you and these empty cups If you ... u and these empty cups If
86 8.BRACKETS y I would go home and say'Dad I wanna tell you how much money I made' You know what he'd say?'You's a lying motherfuckerJoe Louis didn't make ... that And if it work for them well shit I'm cool with that'Cause how they feel I ain't ... t'Cause how they feel I ain't got shit to do with that I just sit back on cool and watch my paper stack And trip off how much bread them crackers take from that(W ... this void Hell yeah boy I'm a goddamn millionaire now Hell yeah nigga
87 7.FRIENDS you crazy We're nothing more than friends You're not my lover more like a brother I known you since ... e a brother I known you since we were like ten yeah Don't mess it up talking that shit Only ... it up talking that shit Only gonna push me away that's it! When you say you love me that make me crazy Here ... ve me that make me crazy Here we go again Don't go look at me with that look in your eye You really ain't ... in your eye You really
88 4.Bar(Feat. Scratchy& D Double E) Wiley(威力)-Godfather II4.Bar(Feat. Scratchy& D Double E) I don't know why but I won't ever bar Three times a ... won't ever bar Three times a week I go to a bar I keep some money inside a gold bar The bar was low so I lift the bar Anytime I ... w so I lift the bar Anytime I got too much on that's a par Lime on top of shots at the bar I know you ... f shots at the bar I know you weren't sure if I would go far(Are you ready?) I told'em I ca
89 4.Demons N Distractions d brought weed and wine in I fucked my bitch she rolled the ... ucked my bitch she rolled the weed okay let's keep this goin' She rub my back she hold it down she really keep me ... ld it down she really keep me goin' Fuck her real good so she start to ask me where I'm goin' I sleep eat record it sleep eat recordin' And don't you call me when I'm workin' I'ma keep ignorin' And now my ringtone's in t ... ce no noises See in this life we got choic
90 14.Breeze Off the Pond what they got is all good then why would they trade No we are in the zone and we ain't gonna let it go no way(No we ain't gonna let it go gonna let it go) What we got is solid as oak so you know it'll never blow ... so you know it'll never blow away[Chorus] Like breeze off the pond Or trees on the lawn Wind is always there what they're saying it's just air Let it blow throug ... the sparkly waves yeah While (
91 2.Out Of My System righam- Bowes Composer Dario Younger Brigham- Bowes Yeah I could love you Go get a job and start to save Stay at my mum's house Look out at the window at the rain Or I could ignore it but I'd just be fuckin ... uckin? with your brain I only got one shot yeah I got dreams and my suitcase So I'll play a little harder Do Burning Man in Nevada ... rder Do Burning Man in Nevada Go get lost in the Sahara Do it all while I ... the Sahara Do it all while I got
92 2.Life Is A Suspense now years go by So I gotta take it day by day Now everybody I am so ready! Come on come on! I don't feel dismay I know ... n! I don't feel dismay I know we don't have forever I know the truth I know ... rever I know the truth I know we don't have forever We don't want regret doing nothing yet yeah do it right ... nothing yet yeah do it right away yeah yeah Memories memories Today I make so many more for me Wont come back once it has ... me Wo
93 3.Summer Never Ends season's gone And the fun time just began Don't want to end so I keep it out of mind Try to get joy in what ... f mind Try to get joy in what we have and that's enough for me I spend this time I have today I know that our time will ... day I know that our time will go That's why I keep hanging on I wanna say I'm here to stay forever more Summer never ends Let me feel this for eternity I'm always ... ue All the heat makes me feel good so you can feel it too Our f
94 5.The Other Side t I don't want to chase you down I know you see it You run with me And I can cut you free Out of the treachery and walls you keep in So trade ... hJackman] Don't you wanna get away from the same old part you gotta play'Cause I got what you need So come with me and take the ride It'll take you to the other side'Cause you can do like you do Or you can do like ... Zac Efron] Okay my friend you want to cut me in Well I hate to tell you but it just won't happen S
95 8.Rewrite The Stars ou know I want you It's not a secret I try to hide I know you ... cret I try to hide I know you want me So don't keep saying our hands are tied You claim it's not in the cards But fate is pulling you miles ... But fate is pulling you miles away And out of reach from me But you're here in my heart So who can stop me if I decide That you're my destiny? What if ... at you're my destiny? What if we rewrite the stars? Say you were made to be mine Nothing could keep u
96 25.To My Bed know it's good I can tell by the way you are yeah I pull your clothes'cause I love to feel you comin' down yeah(down)'Cause the mattress is so ... 'Cause the mattress is so far away And my clock is watching ain't no time to waste(woo ah) Since my hands already down your waist You better show me that you ... t You better show me that you want it right away'cause I'll freak you right I will I'll freak you right I will I'll stick my tongue I'll speak that language Use my f
97 35.I Love Her know you gon' blame me for every problem(na na no yeah) Know everybody ... na na no yeah) Know everybody got some skeletons in their closet(oh yeah huh) You're always saying I don't love you right?(I know you would huh) And now you looki ... u looking for somebody that's gon' do you better I know you fuck with bitches hope they get you ... ith bitches hope they get you wetter Yeah yeah yeah yeah I hope you niggas get some bitches inJamaica Me no ... some bitches inJ
98 45.Tell Me What to Do t How you want me to kiss it babe?Just tell me girl Tell me what to do baby(baby) Tell me what to do baby(baby) Speed it up or take it slow(sl ... ll over my sofa ooh yeah Girl we couldn't be any closer You feel me right here huh(ooh) And nowhere but right here Is where you're'bout to get satisfied You ain't ... get satisfied You ain't even gotta go out tonight let's not kill the moment Before ... 's not kill the moment Before we do the freaky shit I bought you r
99 2.Harrowdown Hill(The Bug Remix) u used to go to school That's where I am That's where I'm lying down Did I fall or was I pushed? Did I fall or was I pushed? And where's the b ... it all right So dry your eyes We think the same things at the same timWe just can't do anything about it We think the same things at the same timWe just can't do anything about it So don't ask me Ask the ministry Don't ask me Ask the ministry ... Don't ask me Ask the ministry We think the same things at the same t
100 3.Ric Flair Drip ro Boomin want some more nigga!(hey) Going to the jeweler bust the AP yeah(bust it) Slide on the water like a jet-ski yeah(woo slide) I'm tryna fuck you and your bestie yeah(hey) Chopp ... rt) yeah(drrt) Ric Flair drip go'woo' on a bitch(woo) Fifty-seven ninety split the coupe on my wrist(ice) Multi-million dollar I'm a fool with the hits(ay) Hop up ... t) Poppin' but you really not gon' shoot(pop) Ninety pointers down my diamonds look like hula hoops(ninety) Hoppi

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.