魔镜歌词网

关于 stuck + in + the + middle 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 15.Let It Rock(Kevin Rudolf feat. Lil Wayne) t Rock(Kevin Rudolf feat. Lil Wayne)作词 K. Rudolf、D. Carter作曲 K. Rudolf、D. Carter I see your dirty face High beh ... I see your dirty face High behind your collar What is done in vain Truth is hard to swallow So you pray to God To justify ... So you pray to God To justify the way you live a lie Live a lie Live a lie And you take your time And you do your crime Well you made your bed I'm ... me Well you made your bed I'm in mine[Chorus:]
2 6.Dirty- Original Mix(Az We R) irty- Original Mix(Az We R)作词 White C.作曲 White C. What do I have to do to satisfy you you? What do I have to do to satisfy you you? I've t ... u you? I've tried a million things that get you to on me again But it seems like everything is going back up in my face again trying hold you wait try dressing up still get no action No it's never enough my love can't get no satisfaction! What do I have to do to satisfy-fy-fy-fy you? Wha .
3 1.Stuck In The Middle With You Songs For The Car1.Stuck In The Middle With You Well I don't know why I came here tonight I got ... why I came here tonight I got the feeling that something ain't right I'm so scared in case I fall off my chair And I'm wonding how I'll get down the stairs Clowns to the left of meJokers to the right here I am Stuck in the middle with you. Yes I'm stuck in the
4 14.I Will ia I'm coming back to my senses Thinking about all the time gone by Knee-deep inside the void Since a sure thing was compromised baby Times two My lips may be smil ... Times two My lips may be smiling But I'm lost in the middle of God knows where Don't know where I belong And I don't like ... ere I belong And I don't like the view from here Gonna pack my bags and favorite boots Speed right past you Outta here When m
5 10.Narration Steel to the parents of William and Elizabeth steel. I am a Leo born under ... steel. I am a Leo born under the sign of the lion and I was raised in a lower middle class family with only one brother Michael whom I love dearly. He was five years my senior. My fa ... as five years my senior. My father's nickname was Red which I could never understand why because his hair was sandy blond. Never ... is hair was sandy blond. Nevertheless the n

6 9.Halfway Home ith something strange See the true colors Gonna be said'Clean up clean up it's for you' You just play your role Don't disgrace my soul SoJust get away Can't t ... ore I will never obey I'm out the door Pack myself in styrofoam I will never feel the same You can't impress me at all There's no Halfway Home OMG collision of philosophy I'm ... G collision of philosophy I'm stuck in the middle by the word you said But you might exagg
7 8.Slapback That'll bring me back That'll bring me back Sometimes I wanna run up and up and jump off As if I'm feel ... up and jump off As if I'm feeling high up Then down to the lowest bottom Sometimes I wanna run up and up and jump off As if I'm feel ... up and jump off As if I'm feeling high up Then down to the lowest bottom Then down to the lowest bottom I'm looking for the way out to the top I'm looking for the w
8 1.Return to Zero ,and Loathing in Las Vegas-New Sunrise1.Return to Zero作词 Fear and Loath ... n to Zero作词 Fear and Loathing in Las Vegas作曲 Fear and Loathing in Las Vegas A person that can't think and do I'm not one of them no I ain't I'm not one of them no I ain't I was totally wrong yeah Stop thinking I'm right yes I am Stop thinking I'm right yes I am Think over As if you are possessed by som
9 2.Heard a Song just put the radio on Heard a song I can't stop tinking'bout it Though it didn't last very long It's ... it didn't last very long It's in my head Plus I didn't catch who it was But it sorta sounded like a big hit Are you gonna play it some more? Guess I'll keep on li ... ore? Guess I'll keep on listening… Cruising along in my new car Top down round the block not too fast All I need is bass on ... oo fast All I need is bass on the st
10 6.The Awakening MENT6.The Awakening作词 ent作曲 ent They don't know what's goin on behind the closed gate Now the time has come to breakthrough the wall They don't know about us We still kill the old way Now the time has come to push the button Lightning strike and lag time thereafter Break in the clouds The awakening Why don't they talk to me? They don't know what's goin
11 2.Higher F Once again we've been stuck in the middle of night So much time grab another pint Live it up till the time all i got is a dime We've been inking hard for something We've been drinking like it's nothing Yeah we are just drinking for what's coming We've been drinking... Let's get higher Let's get higher above Oh baby woh I can tell we've been wait ... woh I can tell we've been wait(
12 12.Stuck in the middle xxv12.Stuck in the middle作词 Taka・John Feldmann作曲 Taka・John Feldmann What we f ... 曲 Taka・John Feldmann What we finally found wasn't what we wanted Wish I could have gone to where we started Back to black I can't see what's around me Back to bla ... nd me Back to black hope to gain some control I gave up everything I tried to have it all And I'm stuck in the middle I couldn't have it all now I'm alone And I
13 10.Night of the Sleepless .Night of the Sleepless作词 LOW IQ01作曲 LOW IQ01 ... ess作词 LOW IQ01作曲 LOW IQ01 Stuck in the middle of the night sleepless And I hear all these voices deeper in my head Should I be waiting should I try and close my eyes? Or should I simply stay awake awake? No matter how a hard ra ... awake? No matter how a hard rain falls It won't last too long Let it be be patient And ... long Let it be be patient And the
14 2.Stimulator 上洋平作曲川上洋平 Stuck in the traffic Capacity is overstate Stuck in the trainJam-packed it's overcrowded by Stuck in the city The streets are filled with dirty bomb Stuck in the rut You don't know what you got to do But boys you are son A son of all ... boys you are son A son of all the golden age Get ready to grow I'm cerinly but not surely it's limited You know Umpire is gett ... imite
15 1.WANNA BE STARTIN' SOMETHIN' A BE STARTIN' SOMETHIN'作词 MichaelJackson作曲 MichaelJackson I Said You Wanna Be Start ... kson I Said You Wanna Be Startin' Somethin' You Got To Be Startin' Somethin' I Said You Wanna Be Startin' Somethin' You Got To Be Startin' Somethin' It's Too High To Get Over(Yeah Yeah) Too Low To Get Under(Yeah Yeah) You're ... o Get Under(Yeah Yeah) You're Stuck In The Middle(Yeah Yeah) And The Pain
16 5.Stuck In The Middle With You Love5.Stuck In The Middle With You Well I don't know why I came here tonight I got ... why I came here tonight I got the feeling that something ain't right I'm so scared in case I fall off my chair And I'm wonding how I'll get down the stairs Clowns to the left of meJokers to the right here I am Stuck in the middle with you Yes I'm stuck in the middle with you A
17 2.Stucked man THE CHERRY COKE$-Sail The Pint2.Stucked man作词 KATSUO作曲 HIROMITSU Oh ... n作词 KATSUO作曲 HIROMITSU Oh The river get tender Town has begun to turn ... tender Town has begun to turn In spite of it's almost spring Yet I can't get out of my place A bottle of whisky is ly ... place A bottle of whisky is lying in a room Upon a bed with some broken spings Have a hangover-head Awake badly in the afternoon
18 8.Karaoke essage on the tip of your tongue But you can't remember it- karaoke You've got a problem got a big bowl of wrong But you can't correct it- kar ... tion But you can't live up to them- karaoke Got a head so hard you cannot get no stimulation Like a crown you wear your boredom Follow all ... wear your boredom Follow all the letters don't think too long'Cos you might get stuck on it- karaoke It's hollow in the middle with a coating of song So
19 9.Lotus eah yeah) The worlds strickin by a sickness what is this? We witnesthe world crumble apart into this ocean of wickedness Where righing idealist and other racialists Be killing each other over some petty differences. And meingless deaths leaving mothers left crying on both sides Inbeding anger and pain into the ones who survive and now theres you're reason why We still stuck in
20 2.OHJAPAN~OUR TIME IS NOW~ Eric MartinJack Blades作曲 Tak Matsumoto Somewhere ... des作曲 Tak Matsumoto Somewhere in the land there's a child at play He's believing dreaming spirit of the nation Rising from the sun there's mountain high With the power and the glory From the heart of the country Heroes all-blazing into battle Hear the call Flying through the sky on the wings of golden a

21 1.Fingers(Explicit) ZAYN-Fingers(Explicit)1.Fingers(Explicit)作词 Zayn Malik Alex Oriet David Phelan作曲 Zayn Malik Alex Oriet David Phelan Fucked and I want ya Looked and I lov ... want ya Looked and I loved ya Stuck now I need ya Hopin' I'd see ya Touch and I feel how Much can you see her no Hid ... ow Much can you see her no Hiding all your features sliding down the filter Show be you just in the middle Don't be hiding what you thi
22 3.Young Love Ryan Griffin-Sake of the Summer3.Young Love Stoppin' in the middle of the street Grabbin' my arm leanin' in on me We should be running for cover But we were holding each other Fallin' from the sky to the ground Yeah the rain made a beautiful sound But our heartbeats were so loud ... t our heartbeats were so loud They drowned everything else out I can't forget the(!
23 1.Rent Money ure Super They go crazy Yeah They comin' in and out in and out in and out Trap spot boomin' Got the money comin' in it ain't no issues I just a fucked a rapper bitch I should diss you Got ... r bitch I should diss you Got the Mac11 cocked it got the kick too Servin' niggas like Doughbeezy in my house shoes Ya baby mama fuck me better when ... baby mama fuck me better when the rent's due I just a fu
24 6.The Grinding Wheel Overkill-The Grinding Wheel6.The Grinding Wheel A bed of nails cold dark deep refrigeration I hear it call ... p refrigeration I hear it calling me A broken rail as he drools over the congregation I hear it calling me Now I won't tell you how to live your life I never saw ... to live your life I never saw the point in thinking twice I turn the wheel by day by night Raise your flag Here's to ... g
25 8.Letting Go Of Me 8.Letting Go Of Me He was king of the north She was queen of the south Kinda stuck in the middle There's a lot of it about Some things never change And I'm really glad they don't And the cavalry never came Now I'm losing hope I can't keep holding on When you're the one that's letting go of me Letting go of me Kiss tomorrow goodbye From place to place From room to room From bed to
26 14.Tell It All hief Keef[Intro] Running to the cheese lil' nigga I ain't fuckin' round Them hit-men with me lil' nigga they will hunt you down Sosa was never'bout that life how ... was never'bout that life how the fuck you sound Put the red dot on your nose you's a fuckin' clown[Hook] I'm in the foreign ass truck at the stoplight We leave your ass left if you not right I'm ... ass left if you not right I'm in traffic pull u
27 7.Perfect Illusion 作词 Kevin Parker作曲 Kevin Parker Tryin' to keep control Pressure's takin' its toll Stuck in the middle zone I just want you alone My gueing game is strong Way too real to be wrong Caught up ... oo real to be wrong Caught up in your show Yeah at least now I know It wasn't love it wasn't love It was a perfect illusion(Perfect illusion) Mistaken for love it ... d eyes to see I felt you touchin' me High like amphetamin(
28 1.Perfect Illusion Ronson Kevin Parker& Lady Gaga作曲 BLOOD Mark Ronson Kev ... y Gaga作曲 BLOOD Mark Ronson Kevin Parker& Lady Gaga Tryin' to get control Pressure's takin' its toll Stuck in the middle zone I just want you alone My gueing game is strong Way too real to be wrong Caught up ... oo real to be wrong Caught up in your show Yeah at least now I know It wasn't love it wasn't love It was a perfect illusion(Perfect illusion) Mistaken for love
29 1.Ringo mosphere-Ringo1.Ringo I think I'm still drunk from last night I woke up ... unk from last night I woke up in a lawn chair I feel faint like an old ass flashlight I don't remember how I got ... ht I don't remember how I got there Waiting at the train stop Hoping that the rain stop The pain throbs at the front of the skull I should have took the day off Took it for a pay off The b
30 4.Dead Pontoon e you falling through? Are you falling through? Don't let it leak out now You've got to make it through ... You've got to make it through The photos in your hands In your fox holed youth It's not different now ... youth It's not different now Then it'll ever be You've got to trust me You've got to trust me Don't you worry'bout us los ... me Don't you worry'bout us losing everyone Cousin Rachel and we'll go out on a pond We'll get ... ll go out
31 1.Levitate Imagine Dragons-Levitate1.Levitate(from ... vitate1.Levitate(from the Original Motion Picture'Passengers')[Verse1]There's so much on my mind I don't know where to start There's that light in your eye filling up the dark Though I lost myself I know it's not ... I lost myself I know it's not the end You're my shooting star You make my heart ascend[Chorus] La la la la la la la la la la la La la la la la la la la la
32 4.Middle of Nowhere Tinashe-Tinashe4.Middle of Nowhere In the desert when I heard your name In the desert sand where we would lay In the desert sun I burned my face You deserted me but you left ... You deserted me but you left the pain When the sky turns into red I'll be out here on my own Don't forget I once called your heart my home If ... called your heart my home If the wind should ever change who's to say tha
33 5.Lovely Thing Suite: Knots Watsky-X Infinity5.Lovely Thing Suite: Knots What a tangle What a strangl ... > What a tangle What a strangling knot to be caught in To be exiled here To be stuck in Berlin with Vienna so near Yet so far from the Emperor's ear What a strange and impossible sum To be old while to still be so young To have sung before speak ... oung To have sung before speaking a word To be heard To be hailed Then to fail To be done To love
34 9.Knots Watsky-X Infinity9.Knots What a tangle What a strangl ... > What a tangle What a strangling knot to be caught in To be exiled here To be stuck in Berlin with Vienna so near Yet so far from the Emperor's ear What a strange and impossible sum To be old while to still be so young To have sung before speak ... oung To have sung before speaking a word To be heard To be hailed Then to fail To be done To love but to be so naive To tru
35 12.Fire in the Booth Pt..1 r>12.Fire in the Booth Pt..1[Verse1:Akala] Yes I grew up on ... erse1:Akala] Yes I grew up on the dole in a single parent family Been through a little bit of tragedy Yes I was around drugs and violence before ... und drugs and violence before the day that I started secondary And that's part of it not half of it get ... part of it not half of it get the picture the rest ain't necessary Growing up got a little caught up but that a
36 4.Battle Scars you something that I never knew. Take a sit and take sometime. And Let me tell you what I've been throught. ... you what I've been throught. They didn't know we'd come this far Now they're looking at our battle scars Half the lies you heard ain't true So let me tell you what I've been through I have a dream to be ... through I have a dream to be the one I want to see upon the screen And when my son sees me I want to be ... n my son sees me I
37 10.Warhead Subs-Gem Singles10.Warhead Soldiers of Islem are load ... br> Soldiers of Islem are loading their guns They're getting ready But the Russian tanks are mowing them down They're getting ready There's children in Africa with tommy guns Getting ready While the Islam armies are beckoning on They're getting ready[Chorus] There's a burning sun And it sets in the western
38 2.Ringo phere-Fishing Blues2.Ringo制作 Atmosphere[Verse1] I think I'm still drunk from last night I woke up ... unk from last night I woke up in a lawn chair I feel faint like an old ass flashlight I don't remember how I got ... ht I don't remember how I got there Waiting at the train stop Hoping that the rain stop The pain throbs at the front of the skull I should have took the day off Loo
39 5.On the Way Down ss Reason-The Memories Uninvited5.On the Way Down Every day is seen as one way or ano ... day is seen as one way or another You only get back what you give Have you ever stood by someone broken Or dy ... stood by someone broken Or dying? Have you ever known anyone had left Are you gonna truly live? It feels like you're alone And ... t feels like you're alone And there's no going home now On the way down I saw you You were high as hell b
40 5.Running Through Time 5.Running Through Time A young man will follow his heart ... ung man will follow his heart into lonely and blue He'll kick like a mule at ... lue He'll kick like a mule at the thought of being told what to do An old man's just tring to keep himself out of the way He's seen it all and said all ththere is to say There is a line Running through time A young man will try to chase every new sunrise away heartache is harder for him
41 1.Huey Knew(feat. Da$h) Willie B[Intro Ab-Soul] Check it out hey This is a story all about how My life got flipped turned upside down And if you roll ano ... pside down And if you roll another blunt and keep your mouth shut I'll tell you how I became ... ut I'll tell you how I became the wicked nigga they call Young Mind Fuck Black out black out(Youngin' from Del Amo) Black out black out(Belt by Ferrigamo) Black out black out black out yeah Ay black out[Verse1: Ab-Soul] ... Ay bl
42 3.Huey Knew THEN Huey Knew THEN feat. Da$h制作 Willie B[Intro Ab-Soul] Check it out hey This is a story all about how My life got flipped turned upside down And if you roll ano ... pside down And if you roll another blunt and keep your mouth shut I'll tell you how I became ... ut I'll tell you how I became the wicked nigga they call Young Mind Fuck Black out black out(Youngin from Del Amo) Black out black out(Belt by Ferrigamo) Black out black out Black out yeah
43 5.Drive Me Crazy aytranada[Intro Vic Mensa] Yeah see the street lights? I ain't slept in like48 I'm back![Verse1: Vic Mensa] I'm here now know ... Vic Mensa] I'm here now know they've been waitin' for me Since I was15 now I'm Yella a hundred miles and runn ... Yella a hundred miles and runnin' Easy come and easy go that's why I work'til midnight I'm out of town[?] thirty on ... I'm out of town[?] thirty on the turnpike My piss clean I caught a case it ha
44 3.Inside Out (EP)3.Inside Out You called and never heard an answer I called and never heard a r ... r I called and never heard a ring You see every single problem like its some monstrous thing I'm waiting I'm always stuck waiting I just want to piss and moan and scream Get me away from this hell hole where you th ... om this hell hole where you think you're living in a dream Twist it around does it make you proud To wear me down till I'm .
45 10.A Moor s[Verse1] Stuck in the middle with you There's nowhere that I'd rather be We could solve any riddle we choose But we choose to stay away from ... t we choose to stay away from the games we... Move to the suburbs where grass goes Away from the stubborn city assholes Out to a world no-one else knows Out to ... orld no-one else knows Out to the meadows Out to the sea I don't really care what we do But let's head to ... what we d

46 4.Liar Liar Rich The Kid-Keep Flexin’4.Liar Liar[Hook] Liar Liar Liar Liar I a ... [Hook] Liar Liar Liar Liar I ain't never been a loser I spent a grip athe jeweler Bitch I dropped my wrist in a cooler I need the syrup like pancakes You aren't iced up that's fake Flex ... ren't iced up that's fake Flexing around not a liar I set the city on fire(x2)[Verse1] Boy you riding in a rental Two bitches I'm stuck in the midd
47 2.Dimes ere to begin? They call me tropical stormJim Here's your really local forecast ... 's your really local forecast there's a warm front moving in Pin drop yeah you heard it when I moon walked ... u heard it when I moon walked in the room While around the water cooler at the Legion of Doom They're shouting'Why's the new guy with the sweet moves talking that smack?' Well I'm the kind of crazy mad
48 7.Reverse e And in my ignorance I thought that I found this Yeah I was drunk tonight when I thought I caught a glimpse of you Up on ... caught a glimpse of you Up on the rooftop painting pictures of memories And I know you lied to me but I love ... now you lied to me but I love the stories Holding out for something more Like a drug that I abuse It's crazy but it's all we know It's broken but it's true yeah You can save my life if you stay al ... ll night Bu
49 30.Bright Lights ast your mind back to the days When I pretend I was okay I had so very much to say About my crazy liv ... much to say About my crazy living Now that I've stared into void So many people I've annoyed I have to f ... eople I've annoyed I have to find the middle way A better way of giving So I haven't given up But all my choices my good luck Appear to go and get me ... luck Appear to go and get me stuck In an open prison Now I'm tryi
50 1.Straight Outta Cold Beer ildren of the corn field Tryna turn a shift job into a dollar bill We wear them muddy boots Stay true to how we're raised A ... tay true to how we're raised Ain't nothin' bout us fake You know we're straight out of that dirty south Dirty roads nobody got no money Got ... roads nobody got no money Got them shined up pickup trucks Whistlin' at them honies From the country yes sir You know we're straight out of that long week work At nig
51 2.Choices(Remix)(ft. E-40 Snoop Dogg) money of mine can't get it off of my mind(nope) Hop off in the front of the line I'm selling them this liquor and wine(yup) Not low on paper a hater that's what I'll never be(nope) Longevity OG he got ... be(nope) Longevity OG he got the recipe(yup)[?]not the flattest(nope)[?]UPS me package(yup) She asked a player'do I eat booty'(nope) I told her no but I eat coochie(yup) Snort Belushi ... ces I choose to get money I'm stuck
52 2.Hocus Pocus lective-Painting With2.Hocus Pocus[Intro](Well if you're out and about on the freeways this morning no dinosaurs to worry about)[Verse1] So many ways to wait Beyond ... ] So many ways to wait Beyond the lines that border us from them Don't take a shot A smoke to trigger just a little bit from ... rigger just a little bit from them Can't be a crime to meddle Can't be wrong to push ... meddle Can't be wrong to push the p
53 4.Show Off DZA] From the showroom to the runway Make a move take my daughter out for a sundae ... my daughter out for a sundae The sun ray beamin' my dull life to niggas that jealous They get no light I piss'em off on spite Home base you still runn ... spite Home base you still runnin' from outfield How's bein' a louse feel I'm corporate in the house that Ralph built How chill shorty don't talk with your mouth filled Your boyfriend a loser got a couc
54 5.Kung Fu Lovin' ung Fu Lovin' You're a roundhouse kick to my heart[Verse] You always get centerfolds Even though you start gett ... lds Even though you start getting old People say that I'm wasting my time Cause you ain't no good to me Well I guess we had the good ol' time Somebody's gotta draw the line Sentimentallyletting you go Cause you ain't no good to me[Chorus:](Stuck in the middle) Starting to understand(Little by l
55 15.What Now Kevin Hart-Kevin Hart: What Now?15.What Now feat. Chaz French Wale& BJ ... r> feat. Chaz French Wale& BJ The Chicago Kid[Intro BJ the Chicago Kid] After you've done done more than ... er you've done done more than they Thought you could do All they do is speculate Why you dealin' straight Everything you're supposed to do(this is)[Hook: BJ ... posed to do(this is)[Hook: BJ the Chicago Kid] The devil in me said ooh
56 6.Putting On 6.Putting On[Verse1] Hopsin said fuck the label Dizzy he stuck with Dame SwizZz working on his album And me bitch I'm still insane Popped a few pills to deal with the pain Prefer the money over fame She'll fuck for a gram of coca ... She'll fuck for a gram of cocaine Goddamn fame is such a cool thing Used to stand by the stove when the heat was off The preachers couldn't reach me whatJesus taught That's
57 7.AnotherJuliet s7.AnotherJuliet[Intro Drapht] Yo yo yo That's annoying[Pre-Hook Drapht] As I listen to Bob Dylan's vision ofJohanna Got shivers as he sung her name No Orlando no Miranda No piggy ... o Orlando no Miranda No piggy in the middle likeJames Randy Newman sung Louisiana ... s Randy Newman sung Louisiana They're gonna wash us away Yo I can suddenly feel his pa ... Yo I can suddenly feel his pain Felt like he was speaking to me[Verse1: D
58 1.Birds and the Bees Dub Fx-Thinking Clear1.Birds and the Bees[Intro] It's a good night for the birds and the bees Do you see the sunlight coming through the trees? It's a good night for the birds and the bees Do you see the sunlight coming through the trees? Here we're feeling good vibes singing in harmony Rinsing out the dubwise with my new family[Verse1] So as we get up on stage a
59 11.Rock and a Hard Place- Live -Sound Of The Live Minority11.Rock and a Hard Place- Live Hey we're back tonight We've been down this road so many times ... down this road so many times The streets ain't always paid with gold Gotta' give it one more try and walk that extra mile'Cause it's on tonight do it right or you can get bac ... it right or you can get back in line I wanna feel your thunder gonna lay it down Don't wanna live ... lay it down Don't wanna live in silenc
60 2.Real Bitch(feat. Remo The Hit Maker) Chinx-Legends Never Die2.Real Bitch(feat. Remo ... ie2.Real Bitch(feat. Remo The Hit Maker)[Intro Chinx] Yay! Coke Boy Nigga need a real bitch[Hook: Ch ... gga need a real bitch[Hook: Chinx+ Remo the Hitmaker] She got a million dollar house nigga Sitt ... illion dollar house nigga Sittin' on a boat nigga that's a real bitch That's a real B oOo nigga that's a real bitch(Yay!) She ride for a nigga lay it down for a n ... that's a real bitch[B
61 5.S.D.E.(feat. Cam'ron) ] I'm feeling like I ain't took a nap in weeks I'm up couple thousand tucked right ... couple thousand tucked right in back the jeep I'm stuck diamonds in the cut make an actress speak Sports drugs and enterta ... speak Sports drugs and entertainment think I'm Master P Sports drugs and entertinment think I'm Killa Cam20 grams spin it like a ceiling fan Pan pan old Harlem niggas pitching grams Kill the
62 3.Young Couple ad-Everything Happens3.Young Couple Tell the world to turn it up Cut your loss it's not your job To ... our loss it's not your job To inform those lovers Of what they had Don't break it up bring it down In a whirl all glance And the little things that don't make any sense It's a new op ... t make any sense It's a new opinion not the one in mind And you're willing to let go of it tonight At the wall full
63 4.Kanye West y& Wheezy[Intro WyclefJean+(Young Thug)](Wet-wet)Jeffrey'long side Wyclef And ... )Jeffrey'long side Wyclef And the girls love the Shotta boys with big toys yeah(Swear to God I a ... big toys yeah(Swear to God I ain't lyin')(Nigga you can't do that)[Pre-Hook: Young Thug] Bet it all bet it all She pulled up ... all bet it all She pulled up in a Benz truck Chanel it up Chanel it up She peacock wit ... Chanel it up She peacock wit the colors Middle
64 2.Aristotle Ponders the Sound alami-Dancing with Bad Grammar2.Aristotle Ponders ... rammar2.Aristotle Ponders the Sound Heard my mother cough to show her pain Hidden behind the closed door again My father must have wept when he came To have made such a sensitive boy I've been fight ... sensitive boy I've been fighting your holy war Ever since you took that plane Well I say God bless all love ... Well I say God bless all love the high lost And (
65 5.The Middle Finger Wale-The Album About Nothing5.The Middle Finger[IntroJerry Seinfeld] Now one of the services you provide is giving them something to talk about. Let'em talk. It makes'em happy it makes'em feel good. ... happy it makes'em feel good. They don't believe half the shit they say. People wanna talk. Yeah it's fun to talk[Verse1] Hate to be ... un to talk[Verse1] Hate to be the bearer of bad news But I
66 7.Friction(火花) Imagine Dragons-谜雾幻镜(Smoke + Mirrors - Deluxe)7.Friction(火花) I get down with ... ction(火花) I get down with the victim We both know you need them To stuck in the middle of all irrelevance And your heart is a beat ... vance And your heart is a beating Cause you know that you gotta get out of ... now that you gotta get out of the middle And after the time When you've made it when you don't know what to
67 4.Don't Trip The Game-The Documentary 24.Don't Trip(feat. Ice Cub Dr. Dre& will.i.am)[ ... . Ice Cub Dr. Dre& will.i.am)[Intro Dr. Dre] Yo will.i.am my nigga. It's your boy Dre. Yo I don't th ... 's your boy Dre. Yo I don't think people know that you are the ticket to the streets.[Verse1: The Game] Check it out now check it out now Check it out uh-huh It's like that yeah it's like that now It's like that uh-huh it's li ... I gotta put it on Never leave th
68 9.Forever Eva on everything La Familia forever Future Hendrix forever ... orever Future Hendrix forever The Wizard Fire Marshall Super[Hook:] I get that cash forever ever I blow that money forever ever Ride ... that money forever ever Ride in that coupe forever ever Hang out the brain forever ever Fuck all the fame forever ever I get them racks forever ever I get them racks forever ever I rob them racks forever ever Maison Margiela forever ever I'm ..
69 3.Blunted Kid Ink-Full Speed3.Blunted[Intro] I got1.5 for the blunt Go ahead and pass me a Swisher Blunted blunted blunted where ... Blunted blunted blunted where the blunt at?[Verse1] I got1.5 for the red eye flight If you tryna get high bitch just my type Sitt ... t high bitch just my type Sittin' in the room full of disco lights Pair of shades on I'm ... lights Pair of shades on I'm the coolest nigga on sight Tell'em hide that where ...
70 2.Love Is Not Control o Kill A King-To Kill A King2.Love Is Not Control When you reach it you gaze an age Seldom place each word gett ... ge Seldom place each word getting shape but What remains like a holy grailJoys embrace parked on braid ... ilJoys embrace parked on braiding Feel it in and the fact it's saved Torn and tide and the room contain But the rules we set are the rules we break So I don't know love no I don't know love at all But o
71 5.Gold Steps I've been stuck in the middle pages I'm up on a cross that I created Built out of ... s that I created Built out of the bones that I've been breaking. The sign you said you needed Is there but you can't see it. You might be down and out but you're still breath ... nd out but you're still breathing. If you write the story You'll find out We're all stuck on the same page'Cause sometimes things will bend you But t
72 13.All Night Long brand new instrumental I heard he puts his city on That boy Kells so ... his city on That boy Kells so influential Success got everybody hating Success to me is inspiration Cause how we supposed to know that what we dream is possible If don't nobody that looks like us makes it? You only got o ... asted I mean I know you're trying to think it out But go with what you feel cause real problems can't be calculated It's hard to f ... t be calculated It's hard to
73 11.Back in Town r>11.Back in Town I'm sick and stuck here I woke up in the middle of the night And got up in a rush of blood Splattering myself in the fight And I crawl to the ground ANd I crawl for fear of the drown It's my own little war The one I'm ready to wage So don't standin the way If you don't want to get hurt My baby and me We're hav ... hurt My baby and me We're having more than just a flirt My baby'
74 4.No One Else(Feat. Young Thug& Peewee Longway) House 5: The Final Chapter4.No One Else(Feat. Young Thug& Peewee Longway)[ ... ung Thug& Peewee Longway)[Intro Peewee Longway] No one motherfucking else can't be Know what I'm saying nigga?[Hook Young Thug] Tell him Louie chas ... oung Thug] Tell him Louie chasing and he feel like no one else Tell him Peewee Longway say he feel like no one else Tell him big Guwop say that he feel like no on ... ided Made a hundred k I'm rapping rapp(|
75 2.Get Better d I'm digging a ditch And I'm going to fight for this four square feet of land like a mean old son of a bitch I got me a future I'm not ... tch I got me a future I'm not stuck on the past I got no new tricks yeah I'm up on bricks but me I'm a mach ... up on bricks but me I'm a machine and I was built to last I'm trying to get better because I haven't been my best She took a pla ... 't been my best She took a plain black marker started writing on
76 13.Get Better(Acoustic) d I'm digging a ditch And I'm going to fight for this four square feet of land like a mean old son of a bitch I got me a future I'm not ... tch I got me a future I'm not stuck on the past I got no new tricks yeah I'm up on bricks but me I'm a mach ... up on bricks but me I'm a machine and I was built to last I'm trying to get better because I haven't been my best She took a pla ... 't been my best She took a plain black marker started writing on
77 8.Packages mb& Tarentino[Intro Freddie Gibbs] Yeah yeah heh bitch I keep a pistol loaded I keep a pistol on me[Hook: Freddie Gibbs] Wrap it and package it up ... bs] Wrap it and package it up(the whole thing) Wrap it and package it up(the whole thing) Wrap it and package it up(the whole thing) Wrap it and package it up(the whole thing) Wrap it and package it up(the whole thing) Wrap it and package it up(package it up) Wrap it and pack
78 11.TheJourney(Ft Mic Righteous) II11.TheJourney(Ft Mic Righteous)[Intro Akala&(Mic Righteous)] Isn't the purpose of life to give your life some purpose? Chas ... e your life some purpose? Chasing these dreams and these goals to only find they're worthless(In this eternal circus I could turn in circles Spins around the fire burning We're searching for higher learning) Distracted by higher earning Yearning for more tha
79 3.Vermilion era-Nevermind I Love You3.Vermilion Vermilion; smiles Film captures two liars old man th ... captures two liars old man thinker Friends on deck in the sunshine Fog so thick you cannot see the island right in front of your face Disappearing docks without a trace You left Saturday Packed up your few th ... Saturday Packed up your few things and drove away I hope it's still true though I lied right ... till true though I lied right (|
80 7.Foolish Eyes Hinder-When the Smoke Clears7.Foolish Eyes I'm still gett ... oolish Eyes I'm still getting used to have no one to talk to In the middle of the night sometimes I still swear I feel you Sometimes it's like you just left ... times it's like you just left the room Cause' I can still smell your favorite perfume It goes on and on and on I miss that skirt you wear out on ... ss that skirt you wear out on the weekends And I can still
81 8.Life Good as It Can Be un was crying when I left North Carolina But I had enough of this hand-me-down life Like a freight car p ... down life Like a freight car pinned in the middle of a train Stuck so long just waiting on a change But I never forgot what my daddy told us He said I waited too long son I'll never be free ... o long son I'll never be free There's gotta be more boy to being alive The minimum wage every day till you die[Chorus
82 15.Make Some Noise! s up clap them above Do it do it just like this I ink I might have got the dancing sickness Never ever had a fever like this But where's ... a fever like this But where's the fun of being normal anywhere Ok54321 I feel like turn ... where Ok54321 I feel like turning it up Breaking it downJump on my feet don't touch the ground You got a voice you got a choice Come on get loud let's make some noise S ... t loud let's make some noise Sin
83 10.Cross The River On Your Own Mew-plus minus + -10.Cross The River On Your Own I know a way to kill ... Own I know a way to kill the ripple from your touch And what if I can only settle for much? It stays with you You're like a sky so drizzly That I want'Till I ... n you Show me how to keep you in You be good to me And I I'll be good to you Don't let go of your light It's your best friend ... r light It's your best friend in the world I hope you'll learn what Heaven knows W
84 4.Bitter Winter 4.Bitter Winter I don't wanna be with anybody else If I wanted someone like me I'd hang out with myself I'm ... I'd hang out with myself I'm stuck here in the middle of winter I feel a bit bitter about what you said to me Well you never talk about it ... Well you never talk about it Instead you scream and shout it Never let nobody ... and shout it Never let nobody into let them know what you been through You love drama I believe ..
85 5.What You Say like I'm stuck here same song on repeat If I'm honest I wonder if ... eat If I'm honest I wonder if there's any hope for me But I hear Your voice cut through ... I hear Your voice cut through the noise like a calm in the middle of a storm I say it's over but You say it's beg ... it's over but You say it's beginning And I say I'm guilty but You say forgiven And I may be broken but Your words br ... ay be broken but Your words bring heal
86 1.Dark Comedy Late Show Show[Intro Open Mike Eagle] We have a fuckin' uh incredible show for you tonight Pardon me for say ... you tonight Pardon me for saying'Fuckin'' on network television— I'm not gonna have this job for long—It's Exile! It's me it's you. ... It's Exile! It's me it's you. These are our guests Let's go. Yeah[Open Mike Eagle] I gave up and became a Spotify-er Pay ... up and became a Spotify-er Paying myself a fraction of a penny playing'Quali
87 11.If I Go a Eyre-Feline11.If I Go[Verse1] I could play anyth ... br>[Verse1] I could play anything for you I could say what you want me to I could lie I could lie'Cause you're want ... I could lie'Cause you're wanting a little more And I'm stuck in the middle oh But I try But I try oh And I need time and I need space I need to live without your face[Chorus] But if I go would you lov ... l it end? Will you need me again? If I go will you love me? Wi
88 14.IJust Can't Hopsin-Pound Syndrome14.IJust Can't Oh shit oh shit OH SHIT!(Pound Syndrome) Fuck ... OH SHIT!(Pound Syndrome) Fuckin' with me then it can get(ugly) Stuffin' your corpse in a mattress(lovely) Then I'll invite your girlfriend over for a sleepover on that nigga that's(disgust ... r on that nigga that's(disgusting) She can gag this(dumpling) Ho do not stop till my shaft's(eruping) You shoulda known what the fuck I was tryna
89 21.Day in the Life br>21.Day in the Life[Intro Ab-Soul&(Kendrick Lamar)] My nigga do you have a gas can?( ... nigga do you have a gas can?(The fuck I'm gonna do with a gas can nah nigga what?) It's just been a long ass day man All I need is a gas can(Na try down across ... a gas can(Na try down across the street I think that nigga keep one I don't know) I'inna head over there and I'mma be right back(Fuck what you do ... be right back(Fuck what you doing
90 4.In the Middle r Jr4.In the Middle[Verse1] Hearts are bought and sold by money All we're liv ... nd sold by money All we're living for is that double talk There's a million ways to die Thoughts that circle leave you paralyzed Stand ... rcle leave you paralyzed Standing in the fire Here I am in the middle of it[Chorus] I can't decide cause I'm ... rus] I can't decide cause I'm in the middle I can't move on I'm stuck
91 10.Dark Comedy Late Show e& Exile)[Intro Open Mike Eagle] We have a fuckin' uh incredible show for you tonight Pardon me for say ... you tonight Pardon me for saying'Fuckin'' on network television— I'm not gonna have this job for long—It's Exile! It's me it's you. ... It's Exile! It's me it's you. These are our guests Let's go. Yeah[Open Mike Eagle] I gave up and became a Spotify-er Pay ... up and became a Spotify-er Paying myself a fraction of a penny playing'Quali
92 4.Hey Hey Honey needs on the shelf You don't have to stay there Stuck in the middle You're the life of the party But you go home and all you fein doubt They're where singing your praises But the voices in your head they drown them out There's so much beauty but you can't see itJust open up your eyes[Chorus] Are you wait ... your eyes[Chorus] Are you waiting for the next thing for your big br
93 5.Down(feat. QuESt& Devon Baldwin) izzy Mars-The Red Balloon Project5.Down(feat. QuESt& Devon Baldw ... .Down(feat. QuESt& Devon Baldwin)[Intro] You could be You could(x3) Be down for Down down down[Hook: Skizzy Mars] Uh I mean what's to understand? Always knew I had it ... tand? Always knew I had it coming All I needed was a plan ahh no Now athese new girls wanna be down(down down down down) But nah nah ... n down down down) But nah nah Middle finger and a blunt Motherfuc
94 1.Idols t you chasing For the pleasure of your eyelids Living out the past we supposed to keep behind us Whaaatttt You listening while they reel em in Painting portraits of them Porsches and Mercedes Benz They got high class friends and a lot of fans Flash you on that red carpet with ... h you on that red carpet with the glitz and glam You do what they do you say what they say You movin' like that you never
95 2.Dimes ere to begin? They call me tropical stormJim Here's your really local forecast ... 's your really local forecast there's a warm front moving in Pin drop yeah you heard it when I moon walked ... u heard it when I moon walked in the room While around the water cooler at the Legion of Doom They're shouting'Why's the new guy with the sweet moves talking that smack?' Well I'm the kind of crazy mad
96 3.Twinz[Feat. FatJoe] g Pun-Rhymin’ Abomination The Remix EP3.Twinz[Feat. FatJoe][Big Punisher] Ready for warJoe how you wanna blow ... for warJoe how you wanna blow they spot I know these dirty cops that'll get us in if we murder some wop Hop in your Hummer the Punisher's ready; meet me at Vito's with Noodles we'll do this dude while he's slurp ... do this dude while he's slurping spaghetti Everybody kiss the fucking floorJoey Crack
97 4.Fourth ofJuly(feat. OG Maco)[Remix] Psycho Again4.Fourth ofJuly(feat. OG Maco)[Remix][ ... uly(feat. OG Maco)[Remix][Intro Patrick Stump] You and I were you and I were fire You and I were you and I were fire You and I were you and I were fire fire f ... e fire fire(You are now listening when the[?])[Chorus: Patrick Stump] It was the fourth ofJuly You and I were you and I were fire fire fireworks That went off too soon And I miss you ... t off too soon And I miss you in theJun
98 19.Walk The Line tonmouth Kings-Krown Power19.Walk The Line Life brings the much tornatours And hot volcanos they burn your burn your eyes We stand though ... urn your eyes We stand though the fire of brickstone But God will know but we walk ... But God will know but we walk the line Come back I got your back Rock for the fam but my people like Im walking walking in the line we walking Shouda do all like th
99 6.Eye9 9 Running out of time Nowhere to go I've been search ... Nowhere to go I've been searching blind Through these hollow walls Escape these boundaries Hanging by a thread Breathe through the cracks of this tunnel you'll find Appeared to be here all alone Lost in the labyrinth of life Stuck in the middle of the truth Crawl through the walls of this passage you'll find The stat
100 1.Dominion Mother Russia The Sisters Of Mercy-Floodland Era1.inion Mother Russia In the heat of the night In the heat of the day When I close my eyes When I look your way When I meet ... n I look your way When I meet the fear that lies inside When I hear you say In the heat of the moment Say say say Some day some day some day Dom ... Some day some day some day Dominion Come a time Some day some day some day Dom ... Some d

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】