魔鏡歌詞網

關於 stressed 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 5.心上的繭 dentally injured? Distressed your sensitive love and hate Don't say that all compromises are delays. Hear
2 1.Don't Wanna Wake Up ade out強顏歡笑 fucking stressed out不愛出來社交對那是我的稱號江湖上都知道的邊緣人證照隨便你們覺得我怪從來不怕沒人寵愛一手開創新的朝代把那些老派全部淘汰欸誰說男人就要有男人應該有的樣
3 12.放榜 t give up. Don't be stressed. Feel down or depressed. Man I've also had those bad days when I just wanna
4 10.放榜 t give up. Don't be stressed Feel down or depressed Man I've also had those bad days when I just wanna gi
5 5.就是這個光 u need advice upset stressed out how is you livin' life? Chances are that you ain't really livin' right N

6 12.Ready to Die he bottle Depressed stressed a mess Everyday drank a fifth often more never less Aint it Ludacris?'Chicke
7 12.Love Story true found himself stressed in a dead end the girl he was feelin was obsessed with his bestfriend his be
8 1.Ghost Town ifes a mess feel so stressed I try to turn it around Turn it around The pain that I have that's deep insi
9 6.太陽下 feat. Gordon& Soft Lipa 楊國雋覺得 fresh now沒有那麼 stressed out這首歌的 sax man讓我心裡覺得 so relaxed now每個想法都是美滿太阳照我 Raybans©看不出來眼睛就是 Asian帽子底的5
10 9.Stressin'(Feat. Plies) . now I'm stressed n pullin' my dreads... dem fuck nigga's deserve to be dead... Den fucked round got a hoe pregnant... my lawyer hollen nigga ... lord if hear my prayer... I'm stressed n I can't go on... it's like I
11 1.Carry On 3作曲 YYKBZ I've been stressed out for a long time I've been in the game since day one Forever ever ever ev
12 4.357 排山倒海而來 He's feeling stressed他倍感焦躁 And he heard a35 gets you many cheques聽說有了這份合約可以從此不愁吃穿 So money's money
13 1.Good Life e being broke and distressed I put my heart into this game like I opened my chest We only pray for more M
14 1.I Gotta Feeling(The Black Eyed Peas) loose it all I feel stressed out I wanna let it go Lets go way out spaced out And loosing all control Fil
15 1.I Gotta Feeling(Edit) loose it all I feel stressed out I wanna let it go Lets go way out spaced out and loosing all control Fil
16 2.I Gotta Feeling(黑眼豆豆合唱團) loose it all I feel stressed out I wanna let it go Lets go way out spaced out and loosing all control Fil
17 19.Whitney Houston One Moment In Time life don't get you stressed If you should cry if you should break I pray these streets don't take your l
18 7.Foxy Brown feat. Althea- My Life(Cradle2 The Grave) life's like A black stressed I turned my back to the world and now I'm back to the world this black girl'
19 7.Dance For Me And I know you been stressed That's how we got you messed up Get on the floor and just dance for meJust b
20 31.Dance For Me And I know you been stressed that's how we got you messed up Get on the floor and just dance for meJust b

21 11.Ready2 Ryde al Dogg Niggaz seem stressed to the brain how you feel dogg? Nigga I'ma ride set it up let it spill Dogg
22 4.In Crowd(Remix) et along When I get stressed out I smoke it away All of my problems get put in a bong Screaming and shout
23 2.Crutch s would shrink. I'm stressed out. Where are you now? I never forget take your hands. I never forget insta
24 10.Formula for happiness-English version- maybe get upset or stressed out Time will take care of the everything so far away it'll be gone even you
25 2.MUSIC TAKES ME HIGHER(Remode2 Ver.) I WOKE UP AND I WAS STRESSED IJUST CAME OUT OF A BAD DREAM I WAS FALLING OF A CLIFF NO ROPES FOR ME TO ST
26 4.Answer In The Dark e lots of answers Distressed and bewildered I'm alive today Like dancing in the dark We are alive without
27 2.Prayer en take a breath so stressed out We gotta survive in the reality let's just do the best of our abilities.
28 4.Shut Up and Dance stuck and stressed Why am I working to waste my time tonight? I don't wanna make it by your plans I don't wanna fake on what I trust Tell you ... on't see why I'm so stuck and stressed Why am I working to waste my t
29 1.Jeon Won Diary(& SPEED) your business My distressed heart my bruised heart You know we all have broken hearts Don't worry this c
30 2.Sparkling nshine照りつける太陽で溶けていく stressed outなyesterday oh ohこの夏に身をゆだねて This is a sparkling summer time Yeah sparkling
31 1.WE ARE your day today was stressed all day What you wanna do today want to have fun with youJust pick up the na
32 9.HEY NERDIEZ! feat.GWANGHO& KAZMANIAC が始まる、逃亡出来ねえREALNESSにSTRESSED OUT相当人の目チラチラ気にしちゃMIRROR覗いちゃツマンねえ事にイライラ只ウザい日常、邪魔くさいネクタイ首輪に感じる自分が切ない「こんな筈じゃなかっ
33 21.Celestial Delinquent alize how angry and stressed You are all the time When you're angry you only see things From a bad angle
34 7.I Love You(feat. Flowsik) flames yet I'm too stressed to feel the pain if only you believe me when I say I'm gon' change but you k
35 8.Gilles ng we are stressed All day all morning we are stressed because we have to get up The clock ticked seven but it feels like heaven here in my bed All day all morning we do the same ... ad All day all morning we are stressed because we have to get up It's
36 37.Prayer en take a breath so stressed out We gotta survive in the reality let's just do the best of our abilities.
37 8.ISLAND N THIS SKY LOW CURE STRESSED OUT RINGING BELL CRUMBLE SNATCHING MY TIME TIME TO GET BUSY BUT I WON'T KEEP
38 10.Apple Pie feat. L-VOKAL てるヤツらマシで biggupそれでも stressed outなら walk with Buddhaやるなら you just gotta keep it real Life can be sweet lik
39 5.MY MEDICINE so long has made me stressed up Messed up Give me everything I'm missing Give me deep and soft sweet kiss
40 15.ISLAND N THIS SKY LOW CURE STRESSED OUT RINGING BELL CRUMBLE SNATCHING MY TIME TIME TO GET BUSY BUT I WON'T KEEP
41 2.MY MEDICINE so long has made me stressed up Messed up Give me everything I'm missing Give me deep and soft sweet kiss
42 2.MY MEDICINE so long has made me stressed up Messed up Give me everything I'm missing Give me deep and soft sweet kiss
43 15.Reality Bites do the best now So stressed out so tired…The mirror tells the truth… What do you see? What do you want t
44 5.Byway age and distressed distressed by the world itself And I am j
45 12.Prayer en take a breath so stressed out We gotta survive in the reality let's just do the best of our abilities.

46 12.ONE(心一つMIX) y yo youngでrestless stressed I know hun否定されることきれぇでyoマジきれいごとより言いてぇことつまり詰まった脳マジover load爆破寸前偶然じゃねぇこのlife Kn
47 7.ISLAND N THIS SKY LOW CURE STRESSED OUT RINGING BELL CRUMBLE SNATCHING MY TIME TIME TO GET BUSY BUT I WON'T KEEP
48 20.ISLAND N THIS SKY LOW CURE STRESSED OUT RINGING BELL CRUMBLE SNATCHING MY TIME TIME TO GET BUSY BUT I WON'T KEEP
49 7.Apple Pie feat. L-VOKAL てるヤツらマシで biggupそれでも stressed outなら walk with Buddhaやるなら you just gotta keep it real Life can be sweet lik
50 5.Applaud You(Prod By산체스) tomorrow though we stressed out we blessed now think twice before I talk now the hard times are gone so
51 1.I Love You flames Yet I'm too stressed to feel the pain If only you believe me when I say I'm gon' change But you k
52 5.MY MEDICINE so long has made me stressed up Messed up Give me everything I'm missing Give me deep and soft sweet kiss
53 2.No Angel deep yeah Ooh I get stressed out it's too much the pressure is on And I can't quite breathe If I go there
54 1.Nervous ittle bit stressed out when I think about you Get a little excited Baby when I think about you yeah Talk a little too much around you(I talk a ... ) around you Get a little bit stressed out(I get a little bit stressed out) when I think about you Get a little excited(I get a little excited) Baby when I think about you yeah Yeah when I think ... ) around you Get a little bit stressed out(I get a little bit stressed out) when I think about you Ge
55 2.Crazy Classic Life eally ever felt was stressed out Kinda like my afro when it's pressed ou
56 8.Bout It pin Bitch stressed out so I been juicin Name a struggle I been through it Don't forget cause you can't use it Gotta go through it just to get ... mselves out Look at my ex she stressed out Don't look at the text she
57 4.'93 t Getting stressed out all for nothing No not me Call me stupid too laid back Wanna live it like'93 It don't feel right yeah I still find my o ... o it don't feel right Getting stressed out all for nothing No not me Call me stupid too laid back Wanna live it like'93 It don't feel right'93 Call me stupid too ... o it don't feel right Getting stressed out all for nothing No not me
58 1.Easy Runaway missing When you're stressed out take a deep breath I hope that you can see it The world needs people lik
59 55.Emotions ou got me stressed out stressed out right now(stressed oh) You got me looking at pict
60 1.B out the night quilt Stressed out because we fight Will we ever get this right?'Cause Thy air inspired God
61 12.FYBR(First Year Being Rich) I was so impatient Stressed out my head was aching now my palms be itchin' Now these bitches trippin' no
62 1.Periodic Table st to see25 But I'm stressed see the heat in my eyes? Keep the heat on my side'cause this Tec probably ke
63 3.Good Life e bein' broke and distressed I put my heart into this game like I opened my chest We only pray for more M
64 1.Cave to dust And trust distressed Red cheeks—caved in I don't believe anymore Don't believe anymore Cuz all we
65 11.Portland le the cup when I'm stressed Got my momma out the basement That's a different type of face lift Free Max
66 1.i could change ur life me Never leave you stressed that's the recipe Centerpiece private beach wine and weed for a week I'm wit
67 10.U Were Always Pt.2(feat. Skepta& Belly) e got a G stressed out but I can't lose sleep But this time I know that's its over bare more tings in the sea I remember the times when I call ... e fights and the hype got a G stressed out but I can't lose sleep But this time I know that's its over bare more tings in the sea If I told you before still would ... e fights and the hype got a G stressed out but I can't lose sleep But this time I know that's its over bare more tings in the sea I remember the times when I call ...
68 1.Aladdin g deep to your nose Stressed by the distance of shoes& the bridges too far to be named Was it real? When
69 5.Cave to dust And trust distressed Red cheeks—caved in I don't believe anymore Don't believe anymore Cuz all we
70 6.Orlando nd I'm the only one stressed I'm the only one tired of having fake friends Put the noose on my neck and t
71 3.Left Hollywood t rollin' it up I'm stressed out niggas gotJordans feel left out So I went to chasin' them birdies I went
72 3.Oldtown96 fference loyalty we stressed in a cel
73 1.M.I.A. I've been stressed out I've been trippin' Over nothing and it's sinkin' into deep I hope I can swim out M.I.A I've been gone away too long ah ... ay too long ah yeah I've been stressed out I've been trippin' Over nothing and it's sinkin' into deep I hope I can swim out M.I.A I've been gone away too long ah ... ay too long ah yeah I've been stressed out I've been trippin' Over no
74 2.The Prelude aylor[Intro] I been stressed out(yeah) I ain't feeling my best(no) All they want is my sex I got the best
75 3.Alive(Acoustic Version) to know That I was stressed rushing and breathing I felt my love for you this time Other side I'm feelin
76 16.Alive to know That I was stressed rushing and breathing[Chorus] I felt my love for you this time Other side I'
77 13.Need A Break ng be having me all stressed You been fucking up my thinking process I took too much of shrooms I feel li
78 8.Symbiont nd all our shell is stressed to break To spill us out in the jaws of The serpent longing for our taste Oh
79 1.Molino d Don't know if I'm stressed or just know I'm just made? But I can't forget can't leave just yet I've got
80 1.Sneakin' posed to grow Mom's stressed there's a lot of things we need Chain smoking in the house it's hard to brea
81 4.Just Swervin ed me Mad stressed from the streets Yeah this shit nearly broke me'Nuff time I dodged bullets like Man that shit nearly wrote me Think it was ... he deal is? I had my baby mum stressed I put my mum through a nightma
82 6.Gang Signs California have you stressed out a million ways to die Gotta pull that vest out cause When the gang signs
83 10.Nights and shit stressed out and shit That's every day shit Shut the fuck up I don't want your conversation Rolling marijuana that's a cheap vacatio ... broke down See me bummed out stressed out That's just everyday shit
84 13.Competitive Nature feat. DJJS-1 uld spear me inside stressed and depressed behind the veneer of the smile But I have to face the facts so
85 3.Longer(feat. India Shawn) ause my publisher's stressed I'm shepherding too I keep letting them down'Cause my body can crash then I'
86 1.Intro(Troy Ave Speaks Freestyle) would've saw I'm OD stressed but I'm OD blessed And the khakis and Obamas in the back getting rest Using
87 1.Riding in My Whip have no more I was stressed out But I put2 on every10 that way it stretched out1200 every1000g that clea
88 3.Videodrome eeper to insomniac& stressed I'm a somnambulist walking right into the hands of the
89 3.Stressed Out oy 23.Stressed Out[Intro] I don't stress out nigga Poke my chest out nigga Weight on my shoulder bring the best out nigga Get it right ... I would hate to see my momma stressed out nigga Black Sam would tell
90 2.Mark My Words nd got the millions Stressed a young nigga out but I'm so resilient It's champagne Honda Civics they was
91 7.Labyrinth(Frankie Beverly) ain Yup I'm already stressed please don't worry me Labyrinth this here maze Frankie Beverly[Hook: L.T.] F
92 23.Story of Me b interview and she stressed The story of me born from the story of us Studio bound the story of us My Ho
93 5.Cant Go Out Sad off my chest ain't stressed about that bitch She let me nut on her chest you still arrest that bitch Bad
94 1.Pounds of Pressure a Your mind is in a stressed out state The mantra Your life's exactly what you create It's Karma But then
95 7.Smoke Break(Interlude) metimes I still get stressed but I just smoke one and count my blessing
96 1.Holy Ellie ly got me Stressed out messed out hanging all out Try not to be down down Make it run you for a spin Down low lower than my waist line goes Se ... th insanity Apparently got me Stressed out messed out hanging all out
97 2.Introverted e And it's more I'm stressed when by far more I'm surely grating Cuz I eat when I'm depressed I'm so sorr
98 4.Egocentric ts were tied You're stressed and couldn't be the best man Standing by your sister's side while she kissed
99 7.Trash reast Off fat fucks stressed'cause they can't compress Extra bump this shit is sex decrepit sex Shit I go
100 11.Clarity t Why am I still so stressed When will I find some peace Can someone hear me scream A place to call my ho

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】