Mojim Lyrics

something + bad 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 1.Pinky Ring not feel bad I gave her everything Now it's onto better things I put that there on everything Oh-ooh-woah-ah-ah Oh-ooh-woah-ah-ah She gave ba ... you acting nice you must want something Tryna' play a nigga oh you dumb dumb Train a bitch like a trolly Cold ice(Woo) you know I'm solid You know I'm a singer I ... (Back tingling) I do not feel bad I gave her everything Now it's onto
2 4.Good News in't that bad It could always be worse I'm running out of gas hardly anything left Hope I make it home from work Well so tired of being so tir ... ng so tired Why I gotta build something beautiful just to go set it on fire I'm no liar but Sometimes the truth don't sound like the truth Maybe'cause it ain't I ... y discover That it ain't that bad ain't so bad Well it ain't that bad mm At least it don't gotta be no mo
3 9.Way Back Home(Feat. Ty Dolla$ign) having a bad day Now I gotta get the dollar any fast way'Cause a nigga growin' up never had shit I was actin' way too passive I've been up an ... e other night Let me tell you something that I really know I was down bad up on my ass I had to go Ok sometimes I know I'm dead wrong So I just put it all in these songs Shit I'm still just finding my s ... o more See I woke up having a bad day Now I gotta get the dollar any fast way'Cause a nigga growin' up never had shit I w
4 11.Been Around hurts Say something to me sweetie We'll get through we'll make it work'Cause I've been around And you've caught me down ... und And you've caught me down bad I say Next time in town You're always welcome'round my way Uh so take risks and live spontaneous I'm so insane But that's the sh ... now how the pain it hurts Say something to me sweetie We'll get through we'll make it work'Cause I've been around And you've caught me down ... und And you've caught me down bad I sa
5 1.Quarter Past Midnight ood times bad decisions Yeah yeah yeah it's a quarter past midnight And the sirens are mending some hearts But we're the losers on the back se ... y are we always chasing after something Like we're trying to throw our lives away? Away-way oh away-way oh This is my favourite part oh Help me piece it all toget ... y are we always chasing after something Like we're trying to throw ou

6 6.Doom Days e must be something in the Kool-Aid Cruising through the doom days God knows what is real and what is fake Last couple years have been a mad t ... uth that we believe in Like a bad religion Tell me all your original
7 1.KEEP THE LIGHTS ON e good is bad but the bad is badder It's way too dark too dark All this evil got me fighting demons like I'm Kurt Cobain or ... emons like I'm Kurt Cobain or something Do I amuse you cause if I do
8 4.I Believe d and the bad times Babe you send me to space and you're mine yeah Well call me crazy And people saying that we move too fast But I've been wa ... urning back'Cause you show me something I can't live without I believe I believe I believe When you hold me it's like Heaven coming down I believe I believe I bel ... urning back'Cause you show me something I can't live without(Ah yeah yeah) And I believe I believe I believe When you hold me(When you hold me) It's like Heaven c ...
9 7.Bottom ets These bad bitches gotta love me I'm gon' hit the bottom of it Like Santa I'm stocking stuffing Thick rock hard it's up to ... ng Thick rock hard it's up to something Work on me like Doc McStuffins I'm geeked up like David Ruffin Nobody can tell me nothing'Til I hit her belly button Her e ... bitch suck me she lucky She a bad lil' bitch she bucking Shawty got a
10 3.Jealous inbow the badder the weather The good with the bad but the badder the better Bring my sand to the beach nigga and to the desert We fell from the heavens we landed like feathers The rose in th ... your head like you're Erykah Badu It's lookin' like a spa day I rearrange your chakras listenin' to Sade Let's take a road trip and get high on the highway(Swerv ... isten The quickest way to let something die is lack of attention(Stra
11 9.Icy an) I'm a bad motherfucker(I'm icy I'm clean) I'm mean(I'm icy) I'm icy(I'm icy I'm clean) I'm clean(I'm icy I'm clean) I'm a ... lean(I'm icy I'm clean) I'm a bad motherfucker(I'm icy I'm clean) I'm mean(I'm icy I'm clean) I had a plot as a kid to get rich Hah listen lil' bitch Got the game ... lean(I'm icy I'm clean) I'm a bad motherfucker(I'm icy I'm clean) I'm mean(I'm icy) I'm icy(I'm icy I'm clean) I'm clean(I'm icy I'm clean it's Gucci) I'm a ... y I'm clean it's Gucc
12 5.Trust Myself d I'll be bad forever With you with you you you You the man you the man baby let me tell you Hit me up when you can you know I don't get jealo ... his feeling(Yeah) For you I'm something different(Yeah) Don't stop ri
13 1.Doom Days e must be something in the Kool-Aid Cruising through the doom days God knows what is real and what is fake Last couple years have been a mad t ... uth that we believe in Like a bad religion Tell me all your original
14 1.Borderline time with something How could I have known? How was I to know this life get no shame I said'come with me outside' Need to clear my mind This w ... e? stay right here Any closer bad idea Shout out to what is done R.I.
15 4.Soulmate (The one) Bad bitch in the mirror like'Yeah I'm in love' Love love love love love love(In love) Like'Yeah I'm in love' Love love love(In love) ... ry me one day True love ain't something you can buy yourself True love finally happens when you by yourself So if you by yourself then go and buy yourself Another ... the one) One one one(The one) Bad bitch in the mirror like'Yeah I'm in love'(I'm in love I'm in love I'm in love) Love love love love love love(In love)(I'm in lo ...
16 1.West Coast Some-some-something about the West Coast) It's somethin' in the water( ... ) It's somethin' in the water(Something about the West Coast It makes me wanna ride) Ayy ooh ayy ooh You can't imagine the way that this cash feelin' Don't know w ... aper playin' this on four12's Something about the West Coast It makes me wanna ride Shake it Westside Throw ya hands up let's ride To the city of the scene Put it ... all love yeah and it's never bad look Something about the W
17 3.Xanny e missing something They just keep doing nothing Too intoxicated to be scared Better off without them They're nothing but unstable Bring ashtr ... ting(Hurting) They're awfully bad at learning(Learning) Make the same mistakes blame circumstance I'm in their second hand smoke Still just drinking canned Coke I ... about them? I must be missing something They just keep doin' nothing
18 1.Anybody Else it coming Bad timing but we knew that we had something Every hour down to minutes ev
19 1.Sugar Is Sweet nking how bad could it be? Dancing with the demons why do I love it? What's the problem with a little kiss? Your sugar is sweet Is it just for ... ld I should leave Ooo you got something on me Your sugar is sweet Is
20 4.Bloodline an't find something to satisfy me ugh Mmm yeah yuh Even though you're ... m yeah yuh Even though you're bad for me I know You're the one that I

21 6.Bad Idea Next6.Bad Idea I've been outta sight I've been worried'bout you lately Runnin' outta time Wishin' you would come and save me'Cause I d ... ody quickly(Mmm yeah) I got a bad idea How'bout we take a little bit of time away? I got a ... tle bit of time away? I got a bad idea Forget about it yeah forget about him yeah Forget about me(Ari-Chan) I got a ... et about me(Ari-Chan) I got a bad idea(Uh-huh) Yeah I'ma call you over here to numb the pain(Ari-Chan) I got a
22 7.Make Up ) I got a bad idea How'bout we take a little bit of time away? I got a ... tle bit of time away? I got a bad idea Forget about it yeah forget about him yeah Forget about me(Ari-Chan) I got a ... et about me(Ari-Chan) I got a bad idea(Uh-huh) Yeah I'ma call you over here to numb the pain(Ari-Chan) I got a ... mb the pain(Ari-Chan) I got a bad idea(Uh-huh) Forget about it yeah forget about him yeah Forget about me Yeah I know we shouldn't baby but we will(You know we wi
23 11.Thank U Next once real bad Gon' make that shit last God forbid something happens Least this song is a
24 5.New House new house Something I cannot buy something I can't afford I want a brand new house ... ford I want a brand new house Something I cannot buy something I can't afford I want a brand new house ... ford I want a brand new house Something I cannot buy something I can't afford I want a brand new house ... ford I want a brand new house Something I cannot buy something I can't afford I ain't even make it off the jetway now Phone's been on blast like al
25 4.T- Shirt want this bad And I try to forget all the feelings I had But each time that I look in my closet I can't'Cause I still got your t-shirt do you ... nd all I got was this t-shirt Something'bout the way I love you seems cursed But I've learned karma tends to be a b-word So I hope you get everything you deserve ... admit that I still want this bad And I try to forget all the feelings I had But each time that I look in my closet I can't'Cause I still got your t-shirt do you ...
26 5.Insane I've got something to prove But what I've learned is that pretending ends up ... ed is that pretending ends up bad for my health What's the point of b
27 6.Dear Insecurity(Feat. Ben Abraham) t And the bad luck's on purpose And if I'm sad the ... ​Did I do something wrong? This feeling's unfair
28 1.African Girl 're up to something3w) me yard with my African girl She hot pass Nicki Minaj3w) me yard with my African girl)hemaa be ... with my African girl)hemaa be bad pass Nicki Minaj Verse Look who's coming in Straight from the dungeon How you fit afford such clothes your mom's struggling Biri ... ne yeah)hw3 me like I did her something Then whisper all this be yours Make you never play with my love Biribiara a m3y3 biara I do with caution Don't get involve ... and eat And then we're
29 4.Blur Under the bad bad moon tonight Or baby is it just me? Or is it ... baby is it just me? Or is it something in the air we breathe?'Cause I'm feeling dizzy dizzy ah How was the party? Was it treating you right? I wish that I could ... ld be there but I'm Under the bad bad moon tonight Baby can you help me? Let me out I'm trapped in a blur Started out the way I wanted but it's weird now Let me out I ... in my head I shoulda seen the bad signs I wanna tell you
30 5.China Dolls l you had Something inside you Petrified you Try not to feel so ... rified you Try not to feel so bad Don't be so hard on yourself The ga
31 1.Shallow(& Bradley Cooper) nd in the bad times I fear myself Tell me something boy Aren't you tired tryin' to fill that void? Or do you need more? Ain't it hard keeping it so hardcore? I'm falling In a ... longing for change And in the bad times I fear myself I'm off the dee
32 14.Last Call I learned something I ain't giving y'all a dime I'll give you ... ng y'all a dime I'll give you something worth more—that's my time I ain't dropping stacks I'm dropping knowledge Unless it's for my nieces and nephews to go to co ... et the fuck outta here and do something with your life' And this was right around the time that I opened up my first show ever for Ghostface Killah man In Gaither ... it It seemed like every week something new was happening And I just sat
33 2.The Fuss Fuss Bad scene sixty thousand degrees Don't know what you want from me We all speak but nobody thinks And I'm looking for a way to leave ... erybody's just floating'round Bad dreams something stuck in your teeth Little tragedies on repeat Wound me I'm not feeling the scene You gotta give me ... g the scene You gotta give me something I believe I'm going off again off again I'm going off again Yeah my temperament temperament It's too rough for them What's ... g wha
34 6.Wings eeze With something bad beside next to me Wind in my face d
35 2.Still Good iting for something to slow you down Got a hotel somewhere in Hell's Kitchen I swear a king size bed never felt so ... a king size bed never felt so bad as it does right now Wait a second
36 5.Someone In The Doorway lennia Do something better with my time Someone in the doorway Someone in the light Someone in my hallway Someone wearin' a new hat Someone on ... from that Into the light of a bad dream Into the laughter of a war En
37 1.Like I Do ou're too bad for these brothers who be on your phone like Let me make this simple for ya Lay it out on the table for ya In case you need a li ... tle money I can put you under something Stop talking we can get along We can Marvin Gaye and get it on Where you want to be I've been before Shh say no more Boy y ... tle money I can put you under something Stop talking we can get along
38 8.Bad Girlfriend Mind8.Bad Girlfriend I'm a bad girlfriend I'm a bad girlfriend Huh You cancel plans for me I cancel ours on you Say I'd be back early I don't get in'til2 You ask me where I've been ... me where I've been I tell you something vague Think I messed up again what can I say? Your mum says that she hates me thinks I'm fucking lazy Your friends keep on ... u better get used to it I'm a bad girlfriend I'm a bad girlfriend You tell me your birthday I forgot ag
39 11.Over It w there's something stopping us but we don't want to face it How many times can we end up in the same places? Running from the pain but we sti ... ut I need you baby You're too bad for a one-night ting No one that No
40 1.Wallflower o be real bad with you. See you could have me on the front porch or take me up in to your room yes I'm a good girl it's true but I want to be ... 's true but I want to be real bad with you go on let me be real bad bad bad bad oh baby this could be a Strange Love have me screaming out in pain love I'm really hoping that you feel the same love. I hear ... ou feel the same love. I hear something like a forest fire a little dangerous it's true i'm just an
41 7.Sugartooth d himself something sweet All that he found was a trouble and me Or maybe trouble just found him It was hard to hide that his heart had scars ... tried to blame him for making bad choices When he was only listening to the voices And searching for some kind of deeper truth Between the lines and the Bible and ... than he could take He found a bad habit he couldn't break Nothing could tame him and nothing could hold him He only took the pills when the doctor told him Lookin ...
42 1.Good Morning off cause bad news man Feeling fresh like a Ziploc new man OJ with a champagne tune up Mimosa holy ghost running through Hell yeah it's a new ... n't no clouds hanging over me Something doesn't feel the same The rest of my life gon' start today Good morning Good morning Good morning The rest of my life gon' ... n't no clouds hanging over me Something doesn't feel the same The rest of my life gon' start today Good morning Good morning Good morning The rest of my life gon' ...
43 2.Reason To Hate You hys Lewis-Bad Timing2.Reason To Hate You Lyricist Rhys Lewis Composer Rhys Lewis Can you just lie to me And ruin these memories'Cause I've gotta for ... me you love somebody else or something Or say you've been unfaithful to me'Cause I need a reason to hate you a reason to let you go A reason to move on'cause wit ... me you love somebody else or something Or say you've been unfaithful to me Where do we go from here Do you just disappear'Cause I don't think I can be your fr
44 9.Intuition od now is bad It's not hard to understandJust follow this simple plan Follow your heart Your intuition It will lead you in the right direction ... ollow your heart baby You got something that you wantin' me to sell Sell your sinJust cash in You got ... your sinJust cash in You got something that you wantin' me to tell Y
45 12.Focus cated How bad would you Let's get creative You know the deal you know I'm dedicated I'm throwing all my things away Let's take a pen and write ... cus One too many times I lost something amazing Too scared I get dela

46 9.Myself guess I'm something different And I'm okay with that I can't fake no more smiles That shit gon' drive me mad I'm focused on the future Don't c ... om me I put the Heisman up to bad energy(eh eh) No empathy especially
47 16.Somebody op me now Bad vibes I just block them out Michigan where I was poppin' out Now I'm in the Hills and I'm poppin' now I can't take my eyes Take ... anybody We just want to feel something real We all want to be somebody We all want to be anybody We just want to feel ... anybody We just want to feel something real I got somethin' to focus on They see diamonds their focus gone20 years and I'm more than strong I'm in this thing'til ... anybody We just want to feel something(
48 27.This Ain't t want me bad But I don't think that you ready yeah And I know that you want me to stay You said if I love you I would I would I would I would ... ave me finished and I'll feel something's missing I say I'm cool fuck
49 2.End Game'(featuring Ed Sheeran and Future) like the bad ones too You so dope don't overdose I'm so stoked I need a toast We do the most I'm in the Ghost like I'm whippin' a boat I got ... me to the A-Side(yah) I got a bad boy persona that's what they like(what they like) You love it I love it too'cause you my type(you my type) You hold me down and ... d you understand the good and bad end up in the song For all your beautiful traits and the way you do it with ease For all my flaws paranoia and insecurities I've ...
50 3.I Did Something Bad r>3.I Did Something Bad Lyricist Taylor Swift Max Martin Shellback Composer Taylor Swift Max Martin Shellback I never trust a narcissist but they love me So I pla ... had it coming They say I did something bad Then why's it feel so good? They say I did ... feel so good? They say I did something bad But why's it feel so good? Most fun I ever had And I'd do it over and over and over again if I could It just felt so good good I ... had it comin' They say I did
51 7.Feelings Mutual u to know something very important Before I even start this song ... Before I even start this song Something very important before I even start this song I can't feel no more nooooo I can't feel no more I told myself that I wasn't ... curtain Her boyfriend hate my'Bad and Boujee' verse She gave me head
52 27.Pictures Of Lily o feel so bad I got so sick of having sleepless nights I went and told my dad He said'son now here's some little ... id'son now here's some little something' And stuck them on my wall And now my nights seem quite so lonely In fact I I don't feel ... lonely In fact I I don't feel bad at all I don't feel bad at all Pictures of Lily Made my lif
53 3.People Like Us you want something that bad Would you beg and steal a bottle?'C
54 9.Walk Away w there's something about you But love's not something that I do I'm bad at letting you go Letting you go So hey Walk away It's time for better days Hey walk away We were never working anyway Hey walk ... n when I say You know there's something about you But love's not something that I do I'm bad at letting you go Letting you go So
55 1.Savage e I got a bad habit Of turning good girls Like you into a savage Ohhhh ohh ohh Turning good girls Like you into a savage Ohhhh ohh ohh Turning ... ce I set the trap I be fuckin something after Pick'em hardly sweetJust to run up out'em faster She was kinda neat and Now she almost a disaster I'm a real fucking ... r the tools Now the bitch way badder Oh no My God What have you done She doin' things She never done I gave her game She having fun She starting now She number on ...
56 1.Ego Know it's something I should try to hide It's too late and I don't wanna lie I'm thinking about you you I'm drinking about you you I hate that ... ne track minded guy Know it's something I should try to hide It's too late and I don't wanna lie I'm thinking about you you I'm drinking about you you I hate that ... of my ego My baby boujee and bad like the Migos I never question a t
57 11.Fallen(Feat. Ty Dolla$ign& Cam Wallace) t hurt so bad? You make me feel so mad inside Something about your love that's got me staying ... ur love that's got me staying Something about you boy don't know what it is And all you did to me I'm steady fallen God damn your pussy sweet it's steady callin' ... sn't love why does it hurt so bad? You make me feel so mad inside Something about your love that's got me staying ... ur love that's got me staying Something about you girl don't know what it is A
58 4.African Bad Gyal 4.African Bad Gyal Lyricist Ayodeji Ibrahim Balogun Composer Ayodeji Ibrahim Balogun Sarz on the beat Yaga Them no born me yesterday Every girl you want ... ow say your love will cost me something Girl you dey do me something something Ye dey do me like Ghana I see the fire bring the rice Burnin' like a cigarette Baby girl are you from Ghana? Or you call m ... call me from Nigeria? African bad gyal Baby don't change your style Girl I love you the way you are The way
59 10.Reasons d There's something behind you You're hearing the beat My heart is inside you You're looking high I'm looking to find you Cause you can't run ... And nice like your mother Got something to say To say to your father Cause I can't run away from love I'll be the reason that you loosin' your daughter She'll be ... the sun Yeah I'm the cold The something behind you You're hearing the beat My heart is inside you You're looking high I'm looking to find you Cause you can't run ...
60 1.Girl At Coachella(Feat. D.R.A.M.)(Bad Royale Remix) D.R.A.M.)(Bad Royale Remix) I thought I met the one She had everything I wanted A beauty in the sun And we like the same bands We danced w ... the rain The time we had was something from a dream'Til reality kick
61 3.So Tied Up u want so bad to forgive But you cannot forget So(so tied up) We've been here before So(so tied up) You want ... efore So(so tied up) You want something more Lover best friend my worst enemy You know I won't let you get away I get you to swerve right outta fast lane You stil ... efore So(so tied up) You want something more Lover best friend my wor
62 10.LOVE. Ay I got something(I got something) Hol' up we gon' function no assumptions Feeling like Tyson wit' it knock it out out twice I'm with it only for the night ... for me babe Dammit we jammin' Bad attitude for your nanny Curvin' you
63 1.J-Boy omas Mars Something in the middle of the side of the store Got your attention you would ask for more I was excited to be part of your world To ... st to be mostly the two of us Something I was stealing for no reason at all They hang me higher than a disco ball But you talked them into letting me go It's no P ... It's no Picasso Michelangelo Something'bout the jewels you wear Shiny shiny bangles on your wrists And at the Masquerade ball You feel trapped in a vault in an e ...
64 1.MicJack Big mouth bad start to smash that ass I build a bear before I build a bitch I take her to the mall and fill her with the sugar dick But the sa ... floor tells no lies Give them something to remember You got me dancin' Please don't stop movin' your feet While the music's hot on that ecstacy We can dance all n ... floor tells no lies Give them something to remember You got me dancin' You're hotter thanJuly(super hot) Super colder than December(so cold) You got me dancin' Th ...
65 5.Birdie ree ain't bad Some envision a state governed by laws of business Merger and acquisition instead of violence or nations Where do I sign up? Tak ... est attempts at transcendence Something's bound to take Soon we'll li
66 1.Guala Cause I'm bad to the bone All diamonds straight froze If you fuck with my nigga I'mma have to let it go Yeah yeah I'm gassin' woah You ain't'b ... 't come with you Mmm that's a bad look Yeah yeah I'm gassin' woah You ain't'bout that action no woah Yeah yeah yeah I'm'laxin' woah Your bitch is cashin' Ayy look ... going to fail Let me tell you something Go get that money Go chase th
67 1.So Tied Up u want so bad to forgive But you cannot forget So(so tied up) We've been here before So(so tied up) You want ... efore So(so tied up) You want something more Lover best friend my worst enemy You know I won't let you get away I get you to swerve right outta fast lane You stil ... efore So(so tied up) You want something more Lover best friend my wor
68 3.So Tied Up u want so bad to forgive But you cannot forget So(so tied up) We've been here before So(so tied up) You want ... efore So(so tied up) You want something more Lover best friend my worst enemy You know I won't let you get away I get you to swerve right outta fast lane You stil ... efore So(so tied up) You want something more Lover best friend my wor
69 19.Since Way Back d you was bad news like'dun-dun-dun-dun' You proved her right every single night Oh my oh my can't close my eyes Can't open my eyes don't know ... are you on? Gotta let me know something What are you on? Gotta let me know ... are you on? Gotta let me know something What are you on? Gotta let me know ... are you on? Gotta let me know something Wonder how you've been I've been out in Bel-Air like Will was These streets got so familiar Malibu coast where I meditate ... a
70 1.Shining(feat. Beyonce&Jay) on't feel bad for it yeah When you see me smile you can't be mad at it yeah Money don't make me happy(make me happy) And a fella can't make me ... f this money slow me down-ing something's wrong isn't good enough Isn
71 6.Bad Bitch(feat. Ty Dolla$ign) t. 16.Bad Bitch(feat. Ty Dolla$ign) You're sayin' that your tired of all your empty habits You want ... ll your empty habits You want something that's deeper'cause you're over the generics You're fuckin' with them basics when you really want the ... sics when you really want the baddest So come on baby get it'cause to miss it it would be tragic You say you want a ... be tragic You say you want a bad bitch baby now you have it Now you got a ... now you have i
72 6.Blow Your Mind(Mwah) we've got Something that money can't buy Fighting to fifths Biting your lip Loving too late in the night[Pre-Chorus] Tell me I'm too crazy You ... mwah...)[Verse2] Yeah I'm so bad Best that you've had I guess you're
73 13.Sacrifices we up one Bad bitch she a savage Take her to the mall and buy her ... e her to the mall and buy her something That's gonna wanna make your
74 13.Too Much much of a bad ass bitch Too much of a boss baby it's your loss Now you gotta live with it Too much three much Four much five much too much for ... ou were fucking with the best Something I will say that I might just miss your sex That don't mean I want you you can go and stay my ex Baby baby baby You know I' ... much of a woman Too much of a bad ass bitch Too much of a boss baby it's your loss Now you gotta live with it Too much three much Four much five much too much for ...
75 7.King's Cup cards had bad intentions And the little green man sat on my cup So desperate for that good impression I fucked it up And I woke up in a hospit ... r Today I woke up after9 with something not quite right Crazy lack of
76 9.Hightail y all say bad things come in threes These days my bad deeds grow on trees I can't believe I dragged my feet this long It's quite concerning We can't keep looking past our problems Op ... k it Lived in fear of missing something Is she gonna relate? Or slash
77 1.Burning Man by I felt something I never had before I'm paranoid I keep peaking out the peephole On the mothership sippin' on some Pinot In the mirror I se ... lf when I lost control Knew a bad trip but we got it all Baby got the
78 12.Kelly Price(feat. Travis Scott) y(robbed) Bad bitches they was not here You were prolly watching Garfield(hey) Tunnel vision and nothin' else Kick door that's on our face(doo ... t up alright(right) We go try something different just for tonight(tr
79 11.On This(feat. Chip Ice Kid& Little D) n) You're bad in your ends not in mine('llow it) You're nice over there not on grime(come on) Don't come over here stay aside(yeah) Mad ting o ... in check No I don't indirect Something that I need to address? I'll
80 17.P Money Remix(feat. P Money) k they're bad I held the MAC and the MAC went mad This ... MAC and the MAC went mad This something screaming ratatat And now you
81 7.Bottle by My Bed er wanted something so bad that it hurts Even give up these damned ol' cigarettes If I could have a bottle by my bed Only bed time story is a'People' magaz ... I love the word Never wanted something so bad that it hurts Even give up these damnes ol' cigarettes If I could have a bottle by my bed We wait We wait It'll be our turn some ... I love that word Never wanted something so bad that it hurts Even give up these da
82 18.Heroin ke Mötley Bad beginning to my new year Life rocked me ultra-softly Like the heavy metal that you hear I'm flying to the moon again dreaming ab ... ng hot hot winter in the city Something'bout this weather made these kids go crazy It's hot even for February ... zy It's hot even for February Something'bout this sun has made these kids get scary Oh writing in blood on my walls and shit Like oh my God Dripping off from the ... lly changed babe It's hot hot something'bout
83 4.Anyway eah I got bad bitches they wanna have fun yeah So gon' fun yeah but don't be frontin' yeah[Hook] I can fuck you anyway You gon' bust it down I ... ces here for everyday[Verse2] Bad bitch she look like a weddin' day She gon' let a nigga slice the weddin' cake I smoke lots of weed and yeah that's everyday I ge ... your call log My girl there's somethings we should call off[Hook] I c
84 8.New Year$auce Baby a dick or something[Verse2] It's a young nigga with the dough I just bought a chopper with a scope With this ... hopper with a scope With this bad bitch keep it on the low Happy eatin' chicken thuggin' sleepin' on the floor For my bitch in bathrobes let me move like an assho ... wrence and I'm tourin' with a bad bad little one From Houston like a nigg
85 4.Fuck Em All(Ft. Charlie Ray) ns Theres something turning me into a monster i think I need to pray Pray that I don't give into the bogus and lose focus Doing the most I toa ... out you like you was a big ol bad mutha fucka body bag a nigga I don'
86 7.Here's to the Fourth Time! fell out bad on the first night We tried for the third time over ... tried for the third time over something in-between By time trains bac
87 7.King's Cup cards had bad intentions And the little green man sat on my cup So desperate for that good impression I fucked it up And I woke up in a hospit ... r Today I woke up after9 with something not quite right Crazy lack of
88 9.Hightail y all say bad things come in threes These days my bad deeds grow on trees I can't believe I dragged my feet this long It's quite concerning We can't keep looking past our problems Op ... k it Lived in fear of missing something Is she gonna relate? Or slash
89 11.Control a There's something wrong with me nigga And I'm screaming fuck the law Can't control me nigga[Verse1: Chief Keef] You can't control me nigga C ... I'm off lean margarita With a bad mamcita And a bag off the meters But I'm spazzing on people Splashing on people Swagging on people In a two seater I'm gettin' i ... u don't know me nigga There's something wrong with me nigga And I'm screaming fuck the law Can't control me nigga[Verse2: Tadoe] In the mall straight cash bitch w ...
90 8.Lights Off wasn't as bad as you might have thought They don't want to see the light you had get burned away You must have been different that day See I a ... g man But you don't feed them something then that you mean boy And learn to love these days boy She see what you mean cause she's seen it Well she don't want to k ... g man But you don't feed them something then that you And learn to love these days boy She see what you mean cause she's seen it Well she don't want to know she's ...
91 1.Because I Love You Tell you something'bout me that'll comfort you Hair color blond eye color blue Socks don't match no polished shoes I come from a land that's ... that we did that was awfully bad Robbed and grabbed and conquered la
92 6.Blow Your Mind(Mwah) we've got Something that money can't buy Fighting to fifths Biting your lip Loving too late in the night[Pre-Chorus] Tell me I'm too crazy You ... mwah...)[Verse2] Yeah I'm so bad Best that you've had I guess you're
93 11.Radio Kids know It's something that we had before we lost control On the radio I can't even pay attention It's just talk talk nobody listens I miss getti ... repeating I guess I'm just as bad as them I wanna get it back I wanna
94 1.Why Don't You? show you something you ain't ever seen[Hook] And it's anything you want girl Why don't you pull up on me? Yeah yeah I'll be anywhere you want ... ion Lifestyle that I'm living Bad habits I'm tripping All this clout that I'm getting And the team still winning Hen-Ron I'm sipping Boss dancing yeah I'm boss da ... u independent Let me show you something you ain't ever seen[Hook] And
95 9.Whole Lot t of cars Bad bitches love rich niggas I swear to God I smoke a whole lot of weed I got two white girls at the Four Seasons on their knees I s ... ucked your bitch I'm sorry my bad Christian Dior my bitch she spoiled I'm pourin' up Act in a Rolls Royce Big diamonds big timin' One truck two trucks my shooters ... top I got a whole lot of cars Bad bitches love rich niggas I swear to God I smoke a whole lot of weed I got two white girls at the Four Seasons on their knees I s ...
96 3.Special pain stop Bad bitch you gone ride with me'till the wheels off(21) Baby you'gone calm me down when I'm pissed off(21) I'm a savage so your pant ... you now he missed out We got something special We got something special We got something special We got something special I was finna text you But I ain't wanna pest you Even if we ain't together(no matter we're forever) I'm still comin ... ne crash(yeah) Hard to find a bad bitch to stay true to me(21) Who'gone sp
97 5.Party t See you bad one Casually just scrolling down my time line40-50 thousand likes are turning dollar signs Flex it I'd just had to go and get th ... ed Hashtag'fitness' Had to do something in the mirror All you wanna do is party Don't even get it started All you wanna do is party Don't even get it started We s ... vacation Always trying to be something that you're not girl On the gram staying caught up in your own world All that attention got you thinking that you won Don' ...
98 2.A Smiling Face ing Is it something good or bad? It's not as simple as that I owe myself over the cards that I dealt As I hundred miles an hour Struggle to feel the powers to s ... o embrace what's coming Is it something good or bad? He said it's not quite simple as that If the Lord saw me now would he be so proud? My sinner and doubt Pouring out over my own ... o embrace what's coming Is it something good or bad? He said it's not quite simple as t
99 2.J-Boy J-Boy Something in the middle of the side of the store Got your attention when you ask for more I was excited to be part of your world To ... st to be mostly the two of us Something I was stealing for no reason at all They hang me higher than a disco ball But you talked them into letting me go It's no P ... It's no Picasso Michelangelo Something'bout the jewels you wear Shiny shiny bangles on your wrists And at the Masquerade ball You feel trapped in a vault in an e ...
100 8.Bad Bitch (EP)8.Bad Bitch feat. Ty Dolla$ign Producer StarGate[Verse1:Bebe Rexha] You're sayin' that your tired of all your empty habits You want ... ll your empty habits You want something that's deeper'cause you're over the generics You're fuckin' with them basics when you really want the ... sics when you really want the baddest So come on baby get it'cause to miss it it would be tragic[Pre-Chorus: Bebe Rexha] You say you want a ... ebe Rexha] You say you want a bad bit

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.