魔鏡歌詞網

關於 so + is + it 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 2.Hate(feat.巡音ルカ) Why did this happen? Thinking again again Now the curtain fall and the things we did just a game? Everything in the world looks ... Everything in the world looks so pale Everything beautiful has been gone Why am I alone? Alone we wrong Walk and shout'Who can give me hope?' Crying loud just lik ... ' But then you're gone! Light it up! Burn it up! Light'em up! Never stop! Light it up! Burn it up! Light'em up! Like what you've done! The words in my sights are
2 2.Love You Right|Dec2015 I need a little more of that body Sorry for calling you so late I promise it'll be worth the wait I just want to love you right Everything you ever fantasized Will come back to your mind Why don't we make love tonight keep your ... your lips pressing onto mine with our bodies intertwined Every time I see you w ... rtwined Every time I see you with that killa skin tight skirt(skrr skrr skrr) ... n tight skirt(skrr skrr skrr) it gets me going
3 1.Throw It Off 方大同-Throw It Off1.Throw It Off作詞方大同作曲方大同 Love You are a part of me Love Take to the galaxy See a star in the sky Like a thief in the night Like a guide ... light I know(I know) Hear the song in your soul When it calls you to grow In the wake of the life I know(I know) ... ke of the life I know(I know) So the time is right now I can see just fine If you read beyond the lines Oh oh oh oh oh oh oh... You got to follow fo
4 1.四季 et me get it on the floor I wanna stage I wanna show於是開始演出開始唱整個夏天都很瘋狂終於用自己的money租了一套又寬又大的房 Great住的真是自由自在想怎麼來我就怎麼來創作當然是我的最愛家庭工作室成建簡陋的設備已改變小小的夢想 ... go now Ladies and gentlemen This is my private statement Imma producer rapper Studio al ... Imma producer rapper Studio also is my apartment You can not stop me any
5 2.Tonight the spot is tonight that we're turnin' up Slowly driving to the hills tonight No need to rush all my friends got time Lookin' out into the c ... ot time Lookin' out into the city lights It's so pretty like your beautiful eyes Roll ith me up to the hills tonight Waiting for the weekend It's finally here I can hear the bottles leakin' Ima let the feeling sink in Everybody cheer I can see the models reachin' For anoth ... er drink And I start to think

6 7.Cloud9 Just kick it in the balls and shake it off like taylor do. Let's party to102. And ... or do. Let's party to102. And it goes on and on so far we're going pretty strong. We've got our god mode game face on we're ready to go.. To take th ... we're ready to go.. To take this on another level Oh oh oh oh oh oh oh Get high Oh oh oh oh oh oh oh Let's Get to cloud9 Oh oh oh oh oh oh oh Coz tonight ... oh oh oh oh oh oh Coz tonight is the night we're gonna fly. The
7 1.Wait Wait Wait 蔡徐坤-Wait Wait Wait1.Wait Wait Wait作詞蔡徐坤作曲蔡徐坤和聲編寫蔡徐坤和聲蔡徐坤製作人蔡徐坤 Wa ... 坤製作人蔡徐坤 Wait wait wait All I do is wait wait wait You're the one I'm waiting for Weight weight weight Carrying the weight weight weight ... ying the weight weight weight Is better than to let you go This space our place This room is nev
8 1.Flight Mode(飛航模式) erybody this is your captain speaking歡迎搭乘重低音747安置好你的行李拋下繁瑣的引力直飛 Cloud9是我們的目的地 We party hard like mardi gras零大氣壓力 pa別館安全帶 girl let me see you drop ... 館安全帶 girl let me see you drop it drop We party hard like mardi gras零大氣壓力 pa飛越每個 timezone let music never stop yea Do you ever w ... c never stop yea Do you ever wish you could fly away Turn off your pho ... one告別虛
9 1.Sweet Dream(feat.艾詩雨) Sell your soul No one like your show Keep going my bro Sweet dream wakin' up Memories clean up You won't burn me up Ignore sendin' up Whatever ... me thinkin''bout you I'm busy So sorry So crazy But I want it No matter what they said No matter if you cry I'm busy ... No matter if you cry I'm busy So sorry So crazy But I want it首先愛我的女孩我才能愛你明天早上起床你不用這麼賣力我不愛你你不用在意飛行模式
10 2.Sweet Dream(feat.艾詩雨)(輕盈版) Sell your soul No one like your show Keep going my bro Sweet dream wakin' up Memories clean up You won't burn me up Ignore sendin' up Whatever ... me thinkin''bout you I'm busy So sorry So crazy But I want it No matter what they said No matter if you cry I'm busy ... No matter if you cry I'm busy So sorry So crazy But I want it首先愛我的女孩我才能愛你明天早上起床你不用這麼賣力我不愛你你不用在意手機飛行
11 1.Lost Myself In Love g starts with a heartbeat一切都從那次心動開始 ... 切都從那次心動開始 It scratches you like a cat.就像小貓在輕撓你一樣 I see her from a d ... .就像小貓在輕撓你一樣 I see her from a distance我從遠處看著她 Out in the corner of my eye.就舞動在我的眼角處 Her hair ... of my eye.就舞動在我的眼角處 Her hair is shiny and glossy她的頭髮閃閃發亮 Makes my heart start racing.讓我的心跳開始加速 Her dim
12 2.Rude(初音ミク&鏡音リン) u told me something in the past You said oh my baby You're ... st You said oh my baby You're so naughty Winner is always got by you! All the rules are silly L ... you! All the rules are silly Listen carefully Lovely beauty I don't wanna care ... ely beauty I don't wanna care it Maybe might be no one says exactly Widely loudly but unfortunately I have known that no one like to love me Lovely beauty I don't ... ely beauty I don't wanna care it Maybe might be
13 7.Wonderful Love Story(CYBERDIVA) Look at this Things became more annoying I'm not sure if ... more annoying I'm not sure if it's true What's happening Who is wrong and who is right wondering If I've never met you would I be blest We've had enough We've done enough I might love you Did you do ... h I might love you Did you do so I can't hold on I've broken down Why you left me alone K ... n down Why you left me alone Kiss me kiss me Hug me hug me Love me Love my little sweetie K
14 10.Title頭銜 um10.Title頭銜作詞ØZI作曲ØZI deshi deshi deshi basara basara deshi yeah The truth ... a basara deshi yeah The truth is I've been low-key on to something從13就對音樂抱著憧憬 But that sh ... mething從13就對音樂抱著憧憬 But that shits been low-key Yeah ive straight up been low-key(Loki) Like the Asgardian royalty Fuck taking Asgard im taking the industry L ... sgard im taking the industry Little by little oh yes Now call me you
15 1.Hurricane Yeah You sound lil different look a bit just like someone else damn I don't even know to s ... 來都是對的是值得的 so sick I love it這個不知名的孩子現在find the way現在這個戰場有我的席位就衝得頭破血流我也無所謂 baby oh just wa ... 席位就衝得頭破血流我也無所謂 baby oh just wait it燈火不會熄滅沒什麼阻礙 my love ... 礙 my love is always我就是個hurricane讓我們一起love ...
16 4.Catch Me When I Fall(Remix)(Feat.R3hab) did you dislike I am thankful to you for viewing When the tides sw ... for viewing When the tides switch When the road lights dim When I get weary of the sky Want to fall into the sea Who's gonna catch me when I fall? Are you? Who's ... ving me will hurt will be a guise will make you hesitate No But I don't wanna let you down let you down Make you d ... u down let you down Make you disappointed No Who can never be hurt no isguise no hesitation N
17 1.DEBUT ck i know somebody gettin' cancelled if they dare call th ... cancelled if they dare call this a flop what you sayin' it's a bop it's a bop it's a bop this is strictly for intellectuals please do not get ... tellectuals please do not get it confused if we ain't mutuals then we ain't cool i don't make the rules tryin' to get noticed feel hopeless but beggin' thats just ... guess what all you'll end up is lookin' like boo boo the fool they k
18 1.Light Up the Hall So light up the world Light up the soul Light up every hole within the young and old燃亮最黑的角落因為耶穌的恩典總是絕 ... 我用 chorus so just light up light up light up乘著那光讓內 ... 永恆的星辰給你方向 so just light up light up light up找到自己最初的模樣明天是Wonderful new day Verse2 ... 模樣明天是Wonderful new day Verse2 It「s the dark time需要光的dark side Who lights ... time需要光
19 12.Autumn Night(feat. SKIN& Mr.Strike& Chronic) umn night so fine Oh babe I was born to make you happy Autumn night ... o make you happy Autumn night so right Oh babe I got everything you need sexy的ladies她汗流又浹背再加倍的音量他不想在家睡又加了點烈酒瘋狂一整夜明天的作業先暫時不理會不需要加藥物一樣能跳舞身旁的哥們拿起酒杯拓賭打給你的朋友喂別再摸滑鼠今晚的派 ... 歸這是必要的我把起床的鬧鐘關掉了 Autumn night so fine Oh babe I was
20 5.這次算妳贏啦 get about it別浪費時間我也不要鬧這次算妳贏啦 Baby don't lie baby d ... 倒楣認識我 but so what? Everybody's happy everybody's free今晚我的節奏不一定需要妳 Everybody's happy everybody's free我不覺得心碎我心就在我薪水妳有什麼還在愁眉苦臉妳可以跟我說坐在沙發等著我離開妳說這已 ... 妳愛的方大同別給我說妳是個小恐龍 Forget about it別浪費時間我自己可以走 don't need to show me wher ...

21 2.Up Yours id When shit hit the fan you stabbed it And now I left with nothing again Still ain't no one gonna keep me from dreaming Nah ain't no one gonna keep one from dreaming. Nah! Up yours. Thank ... lease everybody Cos life's a bitch and then you die ain't it I learnt a long time ago this shit Good shit don't ever come around till ya stand your ground and be your own prophet(start your own m ... r own prophet(start your own mission) What? He
22 9.Gimme Love oving you is wrong I don't wanna be right You gimme love all day You make me feel ... love all day You make me feel so special in every way You give me love sweet love You're such a sweet sensation你看著我我看著你眼神固定在你的身體這裡沒初戀的痕跡這感覺像在演小電影手麻痺開始難呼吸肉體的叛逆腦袋不給 ... love all day You make me feel so special in every way You give me love sweet love You're such a sweet sensation你壞的恰
23 2.Unfulfilled moment I visualize Sometimes I find it hard to deny Losing the things that I've desired Th ... he things that I've desired This is life for all of my regrets I would rather smile than cry Why should people always come to terms w ... people always come to terms with Giving up those fine unfulfilled dreams Why we hide for most of our lives Feelings for our loved ones Know ... lings for our loved ones Know somewhere sometime We must say goodbye We
24 1.No Tattoos nts they wishing me luck Complaints from my teachers in class Say I don't l ... eachers in class Say I don't listen enough Why would I listen to U You should come visit my crew I rather learn from mistakes Than be a victim of school I was a thief at the age of14 I learned to work alone I threw away my degree Can't stand to see ... my degree Can't stand to see it at home I'm afraid that I'm like you I don't know where we're going I don't know what I mi
25 1.Lights Out ommy Sire It's the night now it's time to lights out hear the rhymes out Sire gon be right out ... mes out Sire gon be right out It's the night now it's time to lights out hear the rhymes out Sire gon be right out did you make ... gon be right out did you make it pop yet? the money in the bank will be money in my pocket we go way up real quick quick like a rocket Tommy gon sp ... ick like a rocket Tommy gon spit real**** on your top set what you owe us pay
26 2.Bounce2.0(feat. Bryan King) we know with the bounce we go the sound's so good why don't we bounce all night till we gotta roll Bounce the bounce we know w ... ll Bounce the bounce we know with the bounce we go the sound's so good why don't we bounce all night till we gotta roll Bounce跟我一起Bounce跳起舞池真要燙死 S curve你跳舞的樣子跳完這我們下個場次 Bounce跟我一起Bounce跳起舞池真要燙死 S ... nce slow get a lil whiff of this ounce though C
27 3.i Do Me pro prove it you're unholy bro maybe這不該是你的遊戲你的資金還不 ... 酒 come** wit me you know I got it你要的一切M.P.A只要跟我一起拼最終大家都能記得你是誰 My crew name AMG Omni fame我們自己 Our money ... e AMG Omni fame我們自己 Our money so new別是 you know what that道理 is I grind I shine you know who fly沒得到機會的你沒得來你只能背地裡偷著來賣唱山歌做廣告 don't make ... 得來你只能
28 4.Scents yeah she is a ten she is insane I'm no saint no I ain't she wanna do major thang and my jangalang I sw ... or thang and my jangalang I switch a lane when she calls she wants a mane hmmm I smell your scents vibes are sent you represent the type women I always went for I ... ecognize that you're the type soul makes me wanna put other women on hold uh let's go again go again the**'s intense I cuff your hands you avenge ahem make amends ... ahem make amends make amends
29 1.Pretty White Lies .Pretty White Lies OA(原詞) Nick Atki nson Edd HollowayJake Roche Danny Wilkin Charley Bagnall Lewi Morgan OC(原曲) Nick Atki n ... Lewi Morgan OC(原曲) Nick Atki nson Edd HollowayJake Roche Danny Wilkin Charley Bagnall Lewi Morgan Arranger(編曲) Nick Atkin ... Morgan Arranger(編曲) Nick Atkinson and Edd Holloway on behalf of The Ba ... cer(製作人)Jason Zhang張杰 Nick Atkinson and Edd Holloway on behalf of The Barn Productions Radio Mars火
30 2.說好不散(Live) g Chuqiao Song: Wu Lecheng Original song: say scattered Original singer:JC(Chen Wutong) Arranger: Kong Yiyi Pos ... utong) Arranger: Kong Yiyi Positioning producer: Liu Zhou Adapted song name: say good New words: Lin Qiao Sun Yi I don't want to be sad don't mention anyone.Just want to have a tac ... anyone.Just want to have a tacit understanding of the eyes In a blink of an eye the scene suddenly flashed back in flashback Memories are being ed ... lashback Memories
31 1.撕裂(Tear Up) old cause it Was burnt to ashes It's finally real Your phrases got me frozen Treat me like that Now I know what you're feeling And you are driving me insane When yo ... eeling my pain The first step is forgiving all your mistakes I'm drunk off you x4 Tear up All the s*& Don't test me I loved you more than what you deserve Let' s not playing game Not no ... n't judge me How could you be so bad and so heartless Don't blame me bae Don't love me bae ... lame me
32 4.為你(For You)(feat. GALI) line. Now it's about time to let you know that you my type Don't need no sleep girl Rockin you Day n night我們之間no other guy bae永遠都不存在誰第一個逃離 tha ... guy bae永遠都不存在誰第一個逃離 that love is like a butterfly bae總是在被你吸引頭痛時的阿司匹林像周杰倫和蔡依林 Now you feel my heart beating Down for you High for you Down for you High for you Dow ... ow you gonn ring my line. Now it's about time to let you know tha
33 1.說唱詩人 One life is more than money生命不只在於金錢 one love ... e than money生命不只在於金錢 one love is more than honey愛情不只在於甜蜜和美艷 Hip-hop ... 艷 Hip-hop is more than music嘻哈不只是音樂形式 deep poetry i rec ... sic嘻哈不只是音樂形式 deep poetry i recite them with huge beat深不見底的詩歌我伴隨著厚重的鼓點來誦讀 My rap poetry could be the tough defence我的說唱詩歌可以成為一種強悍
34 7.Summum Bonum 好不過 Maybe it was winter或許在冬季 Feelings just showed ... 不過 I knew it's future我預見未來 Good thing had gone ... ture我預見未來 Good thing had gone so fast.好事總稍縱即逝 Summum Bonum再好不過 You said ... 縱即逝 Summum Bonum再好不過 You said it's nature你說這很自然 Nothing is ever lasts.沒什麼能永遠 I know我知道 I know wh ... 覺孤單了 Love is the losing game愛是必輸的遊戲 The game I sho
35 1.No One Knows 闖入我的夢境) Waiting for you to heal your wound(我等你收拾好傷) Dreamt we were ... wound(我等你收拾好傷) Dreamt we were soaring in the sky(我們僅僅是想一起奮鬥) Why ... 一起奮鬥) Why is it so hard?(為何如此的難) I turned to you and braved my heart.(我勇敢地靠近你) You gave me hope but stood ... 你) You gave me hope but stood so still(你卻原地不動望著我) Missing your shape out of thin air(現
36 4.Gimme Love oving you is wrong I don't wanna be right You gimme love all day You make me feel ... love all day You make me feel so special in every way You give me love sweet love You're such a sweet sensation你看著我我看著你眼神固定在你的身體這裡沒初戀的痕跡這感覺像在演小電影手麻痺開始難呼吸肉體的叛逆腦袋不給 ... love all day You make me feel so special in every way You give me love sweet love You're such a sweet sensation你壞的恰
37 1.旺旺旺 ylan鍾逸倫& PISSY作詞 Dylan鍾逸倫、PISSY作曲 Dylan鍾逸倫、PISSY Looks like all of China is getting in the mood看起來中國已經慢慢進入了過年的氛圍 ... 有些事我真的不太懂 so let me put this out in my lyrics and my flow and I所以就把它們寫進了這首歌 I dont really understand the coins in the jiaozi我不太懂為什麼餃子裡會包著硬幣 I dont really unde ... 錢嗎? and another thing I think is k
38 1.Starfall(星幕) and feel it What is coming tonight Are they your blessings come down to the earth Like the blazing stars in the sky You should know if my world ... y You should know if my world is crushing You will be survived Rising and lingering with the falls of the glaring Forsake my solitude Leave it The stars keep falling and falling and falling and falling The stars keep falling and falling and falling and falling Why ... g and falling and falling Why (
39 6.Midnight Walk(午夜漫步) here For some reason I get so high but I pretend reserved Love the way you look the other way But you keep on sipping on that jack When we both feel right How ... ight How can we restrain In this fine-tuned dim light In the middle of the night Love ... the middle of the night Love is on the point But we don't want no sparkle Should not stay one more second here Or things may get boiled When we both feel right H ... or a walk tonight Gotta spend some time
40 2.Mack The Knife(Live At Blue Note Beijing) ht、Marc Blitzstein作曲 Weill Kurt Oh the shark babe has such teeth dear And ... babe has such teeth dear And it shows them pearly whiteJust a jackknife has old MacHeath babe And he keeps ... ld MacHeath babe And he keeps it ah out of sight Ya know when that shark b ... ight Ya know when that shark bites with his teeth babe Scarlet billows start to spread Fancy gloves oh wears old MacHeath babe ... es oh wears old MacHeath babe So there's n
41 2.十四行再致關雲 ws partiality to anybody_ Summer walks through the ponds before treading forward. All the ponds all the lotus. Leaves flower and roots in the ... storm hails in no times. Red it shines and purple beams the blossom thrives withered it decline. So it is how long and curling a love silk spun how long and enchanting the beauty and ... and enchanting the beauty and sorrow flow. Never time shows partiality to anybody! Sun rises at
42 4.原野有瞳山林生耳 Fang I'm sorry for the memory of pain. The joyful moment didn't arrive w ... joyful moment didn't arrive with my birth. The same day on the way home after a day's work a group of men in black took him away. Since then Father ... k him away. Since then Father is gone. As if lightening splits the sky the family falls apart…… A few days later our property was conf ... ys later our property was confiscated. Mom had suffered on emotional shock and did away w ...
43 1.REAL LIFE(&滿舒克) 沒有什麼應該 If it goes up then it must come down Only one joy we gonna make ... wn Only one joy we gonna make it go round Yeah you know I live the Real life不是劇本上的對白 Catch me whippin' in my drop top跟我兄弟姐妹looking all dope hot Yeah we living' in ... 賦予了意義過我自己真實不怕被說犀利 Real Life This a'int a show Natural High那我直接來扣 Set ... 我直接來扣 Set it off舉起你的雙手放掉不屑 Baby let
44 1.Earth vely danger 專家Dickson-Earth vely danger1.Earth vely danger作詞林日曦作曲李拾壹編曲李拾壹監製黃艾倫/李拾壹/翁瑋盈 I am vely vely vely vely vely vely thank q you Thank q ... es I love your ball shoes too It's a double rainbow Fast d go take photo Super beautiful but one life only see one time you know? Earth vely danger ar I protect y ... ger ar But we have her ar Who is her? Who is her? Who is her? Her is the double rainbow係呀
45 5.Young Sinatra s Ohrn、Christoffer Lauridsen作曲 Andreas Ohrn、Christoffer Lauridsen I can't get you out of my mind And ... 't get you out of my mind And it's keeping me awake What's your sign hey what's your blood type ... gn hey what's your blood type Its gotta be positive baby I'm bleeding for you I can't stop singing about you What are you doing where you at ... at are you doing where you at So pick up the call come on now Oh I can be your young Sinatra If you ta

46 5.MACHI DIDI is Back VIP ACHI DIDI is Back VIP作詞 AGoGo作曲麻吉弟弟你別說太多現在看我準備 ... 就是最hot的單曲 So turn it up Ya I told ya I'm bac
47 5.時差- AR Remix Deekei This goes out to the fans man人人都忙著跑演出因為2017 Hip-Hop都很 Hot歌迷都狂叫我發歌我還以為我是周潤發 Studio春夏秋冬來自仲夏的 Flow混雜著咖啡豆的渣對那手裡拿著的承諾永遠 Hold著他我知己知彼知你知一隻筆值一 ... 意思 I won't let y'all down promises喝著酒大笑著實在做不到在那個地方妥協因為我定的底線得有天那麼高他說(My feet on the ground got my mind around ... the ground g
48 7.Hello self Take it to the stage Bring up my fender and turn on my speaker play in major Make you desire go crazy Make my strings go dancing Make the ... e the night to the blues Take it to the dream Bring up my fender and turn on my speaker play in major I met a girl last week She standing on the backstageJust sin ... geJust singing by herself She is a rock and roll girl Bring up my fender and turn on my speaker play in major Hello hello hello hello Hello hello hello hello Hell ...
49 1.Blow Up This City(feat. Marz23) Blow Up This City1.Blow Up This City(feat. Marz23)作詞林志融作曲林志融、DJ GROUND編曲 DJ GROUND Dress me up w ... OUND編曲 DJ GROUND Dress me up with real gold chain Gonna show you what is new shit管你誰是誰跟著節奏我們一起dab Party nonstop drink ... 節奏我們一起dab Party nonstop drink it up Booties so hot反正今晚也沒人打算想要回家 Mars23 on the Beat不守規則的人都在這裡 Let's
50 3.Crazy 全力以付見招就拆招 is what I do do it do it do it do yeah(UZ) move to the music就不怕辛苦擁抱你的天性(yeah ladies)勇敢的踏出 Chorus Oooh x2不認輸很 crazy Oooh x2勇敢需要 crazy Oooh x2就是有點 crazy U got me ... t me wild wild wild crazy I'm so crazy Bridge有時心情 go up有時心情 go down d
51 1.Papillon Yeh Aite Aite Aite Aite Aite Aite Aite You got me feeling like a Feeling like a Papillon A ... ke a Feeling like a Papillon Aite Aite Aite Aite Aite Aite Aite Find it I'll shine like a diamond Oh lord oh lord I truly feel blessed been trapped inside ... l blessed been trapped inside so long but now I feel blessed I'll break rules like Rick Ross'd be saying. Sp ... like Rick Ross'd be saying. Sp
52 3.Shut Up And Kiss Me t Up And Kiss Me作詞 H.Wilén M.Lindberg R.Heath作曲 H.Wilén M.Lindberg R.Heath I get a kick when I think of last night We had a drink took a r ... night We had a drink took a risk it was outta sight Fell asleep on the floor w ... ght Fell asleep on the floor with our clothes on Oh..... Maybe we should have done what I said You and me having fun in my bed You say wa ... aving fun in my bed You say wait I say why You just smile and turn around Oh..... Baby
53 1.Shut Up And Kiss Me t Up And Kiss Me作詞 Hjalma Wilén Marcus Lindberg Rohan Heath作曲 Hjalma Wilén Marcus Lindberg Rohan Heath I get a kick when I think of last n ... night We had a drink took a risk it was outta sight Fell asleep on the floor w ... ght Fell asleep on the floor with our clothes on Oh..... Maybe we should have done what I said You and me having fun in my bed You say wa ... aving fun in my bed You say wait I say why You just smile and turn around Oh..... Baby
54 1.你坐最後一排我坐講台旁邊 w and let it go U don't lose anything Do u know whis like to feel so in the bright To let you know and letit go Believe in myself Now i've found who i am Gonna let the light shine on me敗家子變成驕傲都是家裡想的誒是三成績撇交學費苦高家裡養三家曾經不是他的港灣聽吵架你會爽翻不會吧只會是想躥想 ... 遠不會散去 To let you know and let it go U don't lose anything Do u know whis like to feel so in the br
55 3.Number One( Feat. Naarai Michele) 曲麥克孫編曲麥克孫 ISN'T THIS FEELING SO NICE SO RIGHT CUZ I'VE NEVER SEEN LOVE AT FIRST SIGHT BABY WE COULD BE ON THE NEXT FLIGHT ON OUR WAY TO LOVE WE CAN WATCH THE SUNR ... TO LOVE WE CAN WATCH THE SUNRISE SUNSET WE CAN SHARE THE OJ AND OMELETTE YOU CAN HAVE THE DIAMOND BRACELET ANYTHING YOU WANT LETS GO AWAY AND NEVER COME BACK LET ... YOU AND ME THE ONLY WAY TO BE IS NUMBER1 NUMBER1 NUMBER1 BABY GIRL I'LL SHOW YOU HOW TO HAVE ... IRL I'LL SHOW
56 1.Real Life 沒有什麼應該 If it goes up then it must come down Only one joy we gonna make ... wn Only one joy we gonna make it go round Yeah you know I live the Real life不是劇本上的對白 Verse1 Catch me whippin' in my drop top跟我兄弟姐妹looking all dope hot Yeah we liv ... 賦予了意義過我自己真實不怕被說犀利 Real Life This a'int a show Natural High那我直接來扣 Set ... 我直接來扣 Set it off舉起你的雙手放掉不屑 Baby let
57 8.Bravery ce to cry So I could never stay behind Why people change that face ... d Why people change that face so easily It makes me crazy They always tell me that I should leave I still can't understand The snap can be always staying around All my word ... en down The lips can't shake with that sound But I still want to say*I just wanna close my eyes Speak to my mind'' ... ose my eyes Speak to my mind''It will be fine!'' At least I could try Open my eyes I have owned
58 2.Walk away he coffee is dead your face is wet We know there's no way come back we just made a l ... way come back we just made a little mistake The story is end the break has said the silence start to bag my head I don't know how to stop the pain Because I can never be your man again c ... t see the smiles on your face So please don't cry when I turnaround and walk away ... en I turnaround and walk away Sometimes we prayed to find the way But it really hard
59 1.腳印 pouring his heart out he be sitting next to her the silence is out loud she be talking and laughing like ... be talking and laughing like it just don't matter but to him there's no place that he would rather have h ... ce that he would rather have his seasons without spring without a summer the second he falls the winter makes him suffer maybe under all the snow the love shows maybe after all these years ... n the workplace ignoring all his
60 4.啵啦(Kiss It) 4.啵啦(Kiss It)作詞J.Sheon、呂士軒Trout Fresh作曲J.Sheon、剃刀蔣 I have a l ... Fresh作曲J.Sheon、剃刀蔣 I have a little story right here to tell you guys等 ... 要我教會他怎麼壁咚 So I say my bro let's go就啵吧啵吧就啵吧啵吧喜歡就啵吧就 ... 人就變白癡的那嘴臉 So I showed him how to handle this All he gotta do is step in it就啵她啵她就啵她啵她喜歡就啵她就啵她就啵她
61 4.Punk .Punk So many ways to pay my due Why do so bad to play like you Oh darling i'm out of fuel To lock myself in th ... t of fuel To lock myself in this isolation So many ways to play like you Why do so bad to end this due Oh darling i'm out of tune To fit myself in this urban fiction I ain't feel it no more I ain't touch it no more I ain't crying no more I'll make ... in't crying no more I'll make it all around I ain't ha
62 7.Little Monkey Rides on the Little Donkey 莎諾娃7.Little Monkey Rides on the Little Donkey I'm pretty tired the monkey said to me I see nothing from your eyes cause we know ... from your eyes cause we know Something here is changed and time won't go back I will keep that in mind the donkey said I see ... in mind the donkey said I see something from you eyes cause we know Nothing here ... es cause we know Nothing here is changed but you don't go back I'm so worried that's why i ne
63 15.World Is Mine(&艾福杰尼) >15.World Is Mine(&艾福杰尼)作詞 BooM黄旭、艾福杰尼作曲 BooM黄 ... 福杰尼 world is mine everyday整天整夜都不睡 World ... 都不睡 World is mine Everyday有時清醒有時飛 World ... 有時飛 World is mine Late night we flying2K we playin ... 明 Boss放的音樂so dope這首像橘子汽水you know再灌一大口喝了之後腦海裡畫面不停拼湊 Say say say hello我的天山牛兒在天池喝水撒歡 Say say say hello塔克
64 6.望穿抽水 Boy-CHINGLISH6.望穿抽水 Dough-Boy feat. Seanie ... 冇嘢值得睇通通將佢dislike好多bitch好多like好多 follow好多雞我由你水你繼續抽我由你女你繼續溝全世界一樣都係咁醜我把囗一樣都係咁臭我老細一樣都係咁尻 D小丑一樣都係咁醜 D臭閪一樣都係咁臭邊個整容係你女友有人死就呃個like全世界一齊R.I.P一張相就post幾次係咪驚死無人知而個 ... the wave But I just couldn't liste
65 13.天空之城 Boy-CHINGLISH13.天空之城作詞 Dough-Boy側田 Geniuz F作曲 Dough-Boy側田編曲 Dough-Boy監製 Dough-Boy天空之城仍藏在我的心站在那風之谷卻沒餘韻天空之城才存著我的根到這裡有人護蔭即使幾多次難過此刻的心已再不管幾 ... 載 When I was young I saw the city through the TV screen I didn't know what ident ... creen I didn't know what identity really means The first time I came back the sky was ... time I came back
66 1.天空之城 saw the city through the TV screen I didn't know what ident ... creen I didn't know what identity really means The first time I came back the sky was ... time I came back the sky was so hazyJumped on the double decker bus with no AC This the home of Kung Fu flicks hometown of Bruce Lee I'm walking through the streets that I saw in the movies Finally un ... I saw in the movies Finally united with the family Took a lot of practicing to brush up my Cant
67 1.二十四小時柒天 能像蝴蝶飛~247 is on the way247 is on the way(你的我的每一天 check)247 ... on the way(你的我的每一天 check)247 is on the way247 is on the way rollin rollin rollin誰來告訴我我還能夠怎麼做 under這片天空耶接受我莫名其妙的哀愁耶接受我說走就走的衝動 i believe to believe i can always make ... to believe i can always make it on my own247就是24小時和七天認真的生活探索最好不要停歇但是我也
68 8.All I Have is You 林奕匡-Songs of Love8.All I Have is You* Here we are finally here face to face no nothingJust the ... ce to face no nothingJust the sound of our breathing I reach for your hand you slip away I look into your eyes you turn away There's ... ur eyes you turn away There's so much love and so much pain But I can't think of bearing the thought of If I if I let you walk away from From all of those memories then My heart w ... e chance I'll show you that th
69 2.U& I(Feat. Myar) at night So could we be together Till the sun is shining bright You're the one I like The only one I like I guess you ... e only one I like I guess you somehow Feel it right feel it right?뭐가그래그만해이젠그만좀동그랗게성격이참모가나있어 Be w ... 모가나있어 Be with me anytime you want술한잔하며털어내이젠내게기대부탁해남자사람친구역할항상위로해줄게 Oh baby you have nothing To worryJust never say
70 7.懂我說的吧 till play it loud Aw感覺痛嗎知道我我從來沒有努力過嗎知道我在大學每天都翹課嗎就算這樣依舊能夠免修過嗎並沒想讓誰羨慕 But baby maybe th ... 夠免修過嗎並沒想讓誰羨慕 But baby maybe this is not for you啊怎麼那麼吵這種音樂會不會太吵最近比較流行小情調說的好像我會在乎一樣 Damn就要爆炸平時沉默現在爆發你能拿什麼威脅我如果我的安全感都來自我的自信其他都是泡
71 4.You Can Do It ou Can Do It作詞 STEViE作曲 NSPYRE You can do ... 作詞 STEViE作曲 NSPYRE You can do it. You can make it. No matter what. Don't give up. I can do ... what. Don't give up. I can do it.I can do it.I can do it. Don't give up. The journey of dreams has been difficult not easy Stones of cr ... ifficult not easy Stones of criticism they been tossed to me not pleasing ith all the pressure and heaviness in my head ... sure and heavines
72 11.#MWHYB you doin? It's been a minute i ain't seen you in awhile let's bring that old times back get up on an old school track time to get up off your ... to get up off your back like it's Friday night already. and I'm feeliso excited when the music hits me call up all the homies Cause I'm checkin like i'm gettin money All I came to do ... gettin money All I came to do is BOOGIE this is how we do in Cali I'm a little old school but I could be your
73 8.New Day ood又是新的一天(It's a new day)伸懶腰起來繼續今天的工作吧不要再嘆氣請繼續 yeah Go ahead( ... 續今天的工作吧不要再嘆氣請繼續 yeah Go ahead(It's time to go)起床後的第一件事要先把音響打開這樣才能有動力讓我 ... 但我還是很滿意 This song is for you and me你是否還記得這首歌怎麼出現的(Did you remember) Th ... 得這首歌怎麼出現的(Did you remember) This song is fo
74 6.無所不歡(feat. Hazza) need to wait no more Rise up your time is now你在想什麼情緒在漩渦不懂自我安慰的傢伙算什麼為愛瘋狂了燃燒掉自我心跳的節奏空了很多沒跳動別嫌我囉嗦有話對你說要做個歇斯底里的野獸別墮落有勇氣跟我煩事拋腦後握緊麥克風當個娛樂者請歌頌不如自由自在的灑脫終究要看破別受無需的折磨快樂只需獨占自我yes or ... se tell you who you should be it's your life and your time to
75 8.Turn Up thats ok! So Fly So Clean Balmain Alexander Mcqueen! So Fresh So Clean準備好 I'm About To Kill This Beat! Hands Up! Drinks Down!看到舞池給他跳進去 Lets Go~ Everybody everybody everybody Everybody TURN ... body everybody Everybody TURN IT UP! Everybody everybody everybody Everybody TURN ... body everybody Everybody TURN IT UP! LET GO!喜歡這種感覺就跟著節奏GO CRAZY!管他幾點今晚我就是要GO CRAZY!我把重拍打碎我讓低
76 8.愛是懷疑 e愛是遊戲愛能叛逆 So別把這遊戲看得太仔細 No!若能表白我心中的依賴你我當初也不必那麼哀若能敞開 ... e愛是遊戲愛能叛逆 So別把這遊戲看得太仔細 No! It's like sometimes I don't even know who I am anymore Can't see what's the point of being in love anymore ... oint of being in love anymore It's a game what a shame You make it lame by going insane about it This love ain't what you say about it
77 9.Love You So Much .Love You So Much作詞方大同、小崔作曲方大同夜絢爛花火已熄滅最刺心的是離別痛在沒有你的季節回憶愛從快樂走到悲哀緊握的手卻鬆開再也不可能重來現在夜不眠也不倦也不變是想念你說你不願你不見你不戀舊情難圓是我該說抱歉 Everytime you sigh Everyt ... igh Everytime you cry Girl I miss the way we were sometimesJust the way we were When we weso sure We were both in the love of our lives If
78 2.親愛的你在哪裡 you in this place wǒ hé nǐ zài zhèlǐ xiāngyù Spent the entire winter w ... ngyù Spent the entire winter with you here. zài yīqǐ zhěnggè dōngjì In ... lǐ Dizzy with love and depending on each other…..ài dé hūn tiānàn dì xiāngyīwéimìng Chorus: Darling where are you now? qīn'ài de xiànzài nǐ zà ... nzài nǐ zài nǎlǐ Right now I miss you so much. cǐkè wǒ hǎo xiǎngniàn nǐ I'm alone in the sea of yearning wǒ yīgè rén zà
79 12.Wonderful Tonight Greatest Hits12.Wonderful Tonight It's late in the evening She's wondering what clothes to wear. She puts on her make-up And brushes her long black hair. And then she ... y And everyone turns to see This beautiful lady That's walking around ith me. And then she asks me'Do you feel all right?' And I say'Yes I feel wonderful tonight.' I feel wonderful because I see The lov ... your eyes. And the wonder of it all Is that you just don't realize How much
80 1.我玩「固我」在 will see it in time They told me put some Chinese in my rhymes I make beats for the best to ever step into the booth ... t to ever step into the booth So when I'm rapping myself what do u think I'm tryna prove Huh.. Th ... think I'm tryna prove Huh.. This reminds me of them better times The kinda grind I wanna rewind aw nevermind The kinda vibe that make your girlfriend wanna dance ... After we come and go the game is forever change
81 1.靈魂出竅 時-許時好混 (ShiShr Is Fooling Around)1.靈魂出竅作詞許時、Afei作曲許時、Afei我看到我的雙腳離開地面卻還沒做好準備留下遺言然後發現我可能根本還沒死奇怪?那到底發生什麼事想想有可能是靈魂出竅這想法太胡鬧但我卻感覺不到我身體的重量越飄越高鏡子裡看 ... 體了剩靈魂沒啥好生氣的 Peace& Love& Keep it real不再有虛偽的笑容啊!我變得更快樂我不用一直忐
82 8.Lucid Dream清醒夢 時-許時好混 (ShiShr Is Fooling Around)8.Lucid Dream清醒夢It feels like a dream~~What a dream~ What a dream What a dream What a dream What a dream MIC Check1212 y'all Everybody ready Shi Shr ... 全世界嘻哈變華語主流音樂 I'm the pop star~So hot!我有好多好多錢多到能捐給非洲孤兒哭著跟我道謝的是被我擁抱的女人們她 ... 有的就只是我在夢遊 So那現實我醒來還是得
83 20.Show Me ey Akin編曲 SOS Music監製吳子良 SOS Music誰在流動突然受熱誰在搖曳突然激烈在追趕在緊貼在撕咬在狩獵誰極迷幻突然夢蝶誰極明亮突然熄滅在拉扯在糾結在掙扎在摺疊白晝太光夜晚很壞我已不顧得這麼多 Show Me感覺性感可誘惑誰 Show Me只要身貼身不知你是誰 Show Me關閉的眼睛開放的身 ... at's different that's what excites me So when I tell you give it up don't give it up nah
84 1.靠北 咱的愛情已經 Finished You love him阿兜仔Oh goodbye我A baby我一 ... 妳青菜開錢take it easy擱找紅毛Swimming我已經Don't say don't se ... 臭屁我嘛會講English麥擱靠北麥擱傷心咱的愛情已經 Fin ... 咱的愛情已經 Finished麥擱talk麥擱吵麥擱講有講無 You love him阿兜仔Oh g ... 妳青菜開錢take it easy擱找紅毛Swimming我已經Don't say don't se ... 臭屁我嘛會講English(ABCDEFG) Your teacher is(!
85 1.絕不低頭 本沒在差小粒說到這裡sorry讓我重新介紹我自己他們說我是過街老鼠是老鼠還是老虎我想你沒搞清楚12生 ... 樂圈的毒藥對我咆哮 it's mother fucker d.o double G.A hey yo right now我人生是場戰役戰場上沒有同情如果想東山再起那擋路者double GA我槍斃玩音樂我當作興趣從來沒有想過把它當成工具如果音樂是武器那麥克風是我的凶器 life ful ... 的凶器 life full of trouble life is aliv
86 5.Keep On Fight On(English Acoustic Version) 馮允謙-Coexistence5.Keep On Fight On(English Acoustic Version) SA馮允謙、T-Ma作詞郭薾多、MastaMic作曲馮允謙、T-Ma、Cousin Fung編曲 T-Ma You've been down on your luck Can't catch a break yo ... n't give up don't lose your faith Find strength from deep within Fighting for the path that you believe in Hey now watcha' gonna do Hey hey now we're gonna make ... Hey hey now we're gonna make it throughJust keep on fight on Don't stop til the
87 1.Cryfather 無咱的愛情已經Finished You love him阿兜仔Oh goodbye我A baby我一 ... 妳青菜開錢take it easy擱找紅毛Swimming我已經Don't say don't se ... 臭屁我嘛會講English(ABCDEFG) Your teacher is better(林老師卡好) Your great grandmother( ... ther(林祖嬤) So don't cry father...(麥靠北) Don't cry yo ... 雖然 you're so sexy please don't you call me text me ... 開妳 I feel so happy
88 1.Show Me ey Akin編曲 SOS Music誰在流動突然受熱誰在搖曳突然激烈在追趕在緊貼在撕咬在狩獵誰極迷幻突然夢蝶誰極明亮突然熄滅在拉扯在糾結在掙扎在摺疊白晝太光夜晚很壞我已不顧得這麼多 Show Me感覺性感可誘惑誰 Show Me只要身貼身不知你是誰 Show Me關閉的眼睛開放的身 ... at's different that's what excites me So when I tell you give it up don't give it up nah That's how you prove you could
89 1.Real- World Superman g things without a face Well it will be too late if we wait Looking for reasons or who to blame It will be too late if we do nothing at all ... late if we do nothing at all It will be too late if we wait Hoping all the hate would just dissipate It will be too late if we do nothing at all I can fetch all your tears I will mend your ... l your tears I will mend your sorrows Be the hero to hold on To shield you from the stones ... To
90 30.He Ain't Heavy He's My Brother The road is long With many a winding turn That leads us to who knows where Who knows when But I'm strong Strong enough to carry him He ain't heavy he' ... ain't heavy he's my brother. So on we go His welfare is of my concern No burden is he to bear We'll get there For I know He would not encumber me He ain't heavy he's my brother. If I'm laden at all I'm laden w ... f I'm laden at all I'm laden with sadness That everyone's heart Isn't filled w(|
91 1.Show Me ey Akin編曲 SOS Music監製吳子良 SOS Music誰在流動突然受熱誰在搖曳突然激烈在追趕在緊貼在撕咬在狩獵誰極迷幻突然夢蝶誰極明亮突然熄滅在拉扯在糾結在掙扎在摺疊白晝太光夜晚很壞我已不顧得這麼多 Show Me感覺性感可誘惑誰 Show Me只要身貼身不知你是誰 Show Me關閉的眼睛開放的身 ... at's different that's what excites me So when I tell you give it up don't give it up nah
92 1.Try ave to do somethingJust to show the world that youist So you try You hope they'll see If on this brand new day you'll look On the brig ... ght小派 And soon you will find(Be yourself) Somewhere deep inside There's a universe right there wa ... re's a universe right there waiting to be unlocked The key lies in looking into yourselfJay Oh∼Try try try tryJust do what ... h∼Try try try tryJust do what is right You'll fly so high Let go of
93 1.Try(&派偉俊) ave to do somethingJust to show the world that youist So you try You hope they'll see If on this brand new day you'll look On the brig ... ight派 And soon you will find(Be yourself) Somewhere deep inside There's a universe right there wa ... re's a universe right there waiting to be unlocked The key lies in looking into yourself周 Oh Try try try tryJust do what ... h Try try try tryJust do what is right You'll fly so high Let go of the br
94 6.親密家庭 time in this world flies away very quickly)身邊有人愛你是 ... 愛你是生命的大福氣(It is a great blessing in life to have someone who loves you beside)每一日忙碌過日子(We are always ... beside)每一日忙碌過日子(We are always so busy everyday)沒什麽時間好見面(There ... 好見面(There isn't much time to meet)不要為了小小的事情發大大的脾氣(Do not get ... et)不要為了小小的事情發大大的脾氣(Do n
95 11.序曲12年前 suddenly it's like12 years of nothing and suddenly all comes together right?J: Yeah. F: ... es together right?J: Yeah. F: Sounds exactly right man.J: Everything just comes back. K: But you know what the thing ... : But you know what the thing is it is because we just decided to do it.J: I know. K: Am me right?J: Exactly. K: ... K: Am me right?J: Exactly. K: Sometimes you think that oh our way till I'm thirty or way way I'm to th ... 'm thirty or way
96 9.Forever t explain it always feels like our first time I never thought that I would find a love ... ught that I would find a love so fine I'll lay it all on the line But love is a two way exchange in the best way Wanna know if you are feeling the same way I doJust give me the okay don't lead me the wrong w ... y don't lead me the wrong way It's time that you realize what we've got I'll give you my love an eternal love from me to you if you return A token of love an eter ..
97 6.新一天 new beat With a brand new style Gotta groove let loose and free your mind Coz hey ... se and free your mind Coz hey It's special day Not gonna dwell on the past We oughta capture good times don't let ... capture good times don't let it pass So buddy buddy buddy buddy pop in this track Listen up this is where it's at!新一天聽新一天的音樂貪新鮮新鮮要四出搜索新一天世界永遠有市場開
98 1.帶你飛 周予天編曲陳星翰 Hit me Ayo you all better get the music ready(haha) cuz right now ... sic ready(haha) cuz right now its my time(yes sir)今天我會帶你飛哥會帶你飛 Now I just wanna say ... 帶你飛哥會帶你飛 Now I just wanna say something real quick(say what) Buckle up your seatbelt(why) and lock ... p your seatbelt(why) and lock it in cuz今天我會帶你飛哥會帶你飛 Th ... 你飛哥會帶你飛 This is the flow that people
99 4.三不管地帶 et's pump it up The night is coming up.用力呼吸每一絲曖昧面前閃過完美的弧線讓我帶著你起飛隨音 ... 舞動搖擺 Turn it up hey~ turn it up Hold me tight and we can make it right!放下你矜持的防衛來場禁忌的冒險汗水留下邪惡字眼觸碰你靈魂邊界我們創造了世界請感受彼此存在 Turn me on hey~ turn me on Feel ... rn me on hey~ turn me on Feel so high and we can make it right。 C'mon babe let'
100 11.寂寞公園 d me what is going on It's cold and hot It's my street and park When they were right now runaway ... n they were right now runaway It's my final memory I have to start Without you I can got a hope The faith leave me alone So i never give it up. I know oneday You'll find me in my park. ... ay You'll find me in my park. So crazy Like the toys in my blood. So sit down With the gun You shoot my heart The behi

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】