Mojim Lyrics

so + i + want 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 1.So Beautiful y Sunfist-So Beautiful1.So Beautiful Lyricist あやぺた Composer moAi・あやぺた Life ... た Life is so beautiful beautiful beautiful ah beautiful What does my life mean to me? What am I supposed to be? All I know is it's ... sed to be? All I know is it's so good Life is so beautiful beautiful beautiful ah beautiful I am ... l beautiful ah beautiful I am so happy to live Cause I have so much love to give What more can I eve ... k? Li
2 6.Secrets From A Girl(Who's Seen It All) Lorde-Solar Power6.Secrets From A Girl(Who's Seen It All) Dancing with my girls only having two drinks then leaving It's a funny t ... n a while since you last said sorry Crying in the dark at your best friends' parties You've had enough gotta turn the lights up go home Couldn't wait to turn fift ... me then all at once Everybody wants the best for you But you gotta want it for yourself My love You can take'em if you ... y love You can take'em if you want'
3 9.Big Star Lorde-Solar Power9.Big Star Everyone knows that you're too good for me don't they I'm a cheater I lie and I'm shy But you like to ... a big star You're a big star Want to take your picture I toss up if it's worth it now every time I get on a plane I've got ... ime I get on a plane I've got so much to tell you and not enough time to do it in But every perfect summer's gotta take its flight I'll still watch you run throug ... a big star You're a big star Want t
4 1.Getting Older ll I wish someone had told me I'd be doing this by myself There's rea ... ing this by myself There's reasons that I'm thankful There's a lot I'm grateful for But it's different when a stranger's always waiting at your door Which is iron ... c'Cause the strangers seem to want me more than anyone before(Anyone before) Too bad they're usually deranged Last week I realized I crave pity when I retell a st ... ell a story I make everything sound worse Can't shake the feeling t
5 9.Not My Responsibility t my body Some people hate what I wear Some people praise it Some people use it to shame others Some people use it to shame me But I feel you watching Always And nothing I do goes unseen ... And nothing I do goes unseen So while I feel your stares Your disapproval Or your sigh of relief If I lived by them I'd never be able to move Would you like me t ... like me to be smaller weaker softer taller Would you like me to be quiet Do my shoulders provoke you Do

6 13.NDA e I don't want him having shit to say You couldn't save me but you can't let me go I can crave you but you don't need to know Thirty under thi ... ould think about a new career Somewhere in Kauai where I can disappear I've been having fun getting older now Didn't change my number made him shut his mouth At l ... his mouth At least I gave him something he can cry about I thought about my future but I ... thought about my future but I want it now Want it now(You can
7 14.Therefore I Am an ideal So go have fun I really couldn't care less And you can give'em my best but just know I'm not your friend or anything Damn you think ... think therefore I am I don't want press to put your name next to mine We're on different lines ... mine We're on different lines so I Wanna be nice enough they don't call my bluff'Cause I hate to find Articles articles articles I'd rather you remain unremarkabl ... an I think therefore I am I'm sorry I don't think I caught y
8 2.Banger favorite songs Nothing's new here everything is new now The coast is always changing ... The coast is always changing so fast But what are you waiting for? Time won't wait and waves are never still You'd better go try& fail again Instead of being dum ... or? The city has changed into something you don't know And still you're not sure what to do All this time We've been through all the changes A banger on a weekend ... r on a weekend night Now it's sold for50p And
9 7.Wanderlust rying out So is my mouth I just didn't say A single word All day long ... ay A single word All day long So get me out of here To where the wind blows With the mirror balls Hung up in the sky We'll be dancing all night As if we're the wi ... itself And give me any chords So I could write songs I got wanderlust I don't wanna rusSo don't let it fade I'll see you on the other side The city's like a jungle Don't you know Nothing's the same Even this houseJust a ... Her
10 10.Alone in the Room ts We got so high But never tired Does your heart still beat the way it did that night Nothing will last But your smile Don't trust no more I' ... just strolling around I just wanted to know Stars go round in circles And I wonder why Alone in the room If the days go by and you're feeling left behind Alone i ... nd Alone in the room When you want someone silently Alone in the room When it feels ... one in the room When it feels so wrong but you don't know what to
11 1.Coloratura get there So for now In this crazy world I do I juwant you In the end it's all about The love you're sending out And up there in the heavens The explorers who've all gathered by ball ... ing tune But we'll touch down soon So will you And in this crazy world I do I just ... this crazy world I do I just want you And up there in the heavens Galileo saw reflections of us too Pluribus unum unus mundus And all the satellites imbue The pu ... this crazy world I do I ju
12 1.Reckless Madison Beer-Reckless1.Reckless Lyricist Leroy Clampitt Tim ... less Lyricist Leroy Clampitt Tim SommersJeremy Dussoliet Composer Leroy Clampitt Tim SommersJeremy Dussoliet Hey This is a story I hate And tellin' it might make me break But I'll tell it anyway This chapter's about How you said there ... was the only girl you'd ever want in your life I guess my friends were right Each day goes by and each night I cry ... goes by and each night I cry So
13 1.Run they look so pretty Momma said'Son son son son son You're gonna grow up you're gonna get old All that glitters don't turn to gold But until then just have your fun Boy run run run ... ld And looking back oh we had some fun Boy run run run run run They tell you that the sky might fall They'll say that you might lose it all ... ay that you might lose it all So I run until I hit that wall Yeah I learned my les ... hat wall Yeah I learned my lesso
14 1.Pay Your Way In Pain all empty So I went to the bank to ch-ch-check my checking The man looked at my face said'We don't have a record' Oh no you thought we had for ... r way in shame Give me what I want(What do you want what do you want) You know what I want(What do you want what do you want) You know what I want(What do you want what do you want) You relax baby I I I wanna be loved(Pain shame)(Pray shame) ... loved(Pain shame)(Pray shame) So I went
15 1.Good4 U that you wanted to give me the world(Ah-ah-ah-ah) And good for you I guess that you've been workin' on yourself I guess that therapist I foun ... oor of my bathroom But you're so unaffected I really don't get it But I guess good for you Well good for you I guess you're gettin' everything you ... you're gettin' everything you want(Ah) You bought a new car and your career's really takin' off(Ah) It's like we never even happened Baby what the fuck is up with ... wore to God I w
16 4.I Need Some Of That >4.I Need Some Of That Summer time I press rewind And go back to a simple place When I was just a little punk Daydreaming of my escape Lis ... all stack I can be anything I want I need some of that It's just what I need I neesome of that We'll be riding our ten-speeds I need ... riding our ten-speeds I need some of that Even if we blow up we're never gonna grow up This is where it's at I've been around around the world And I've seen all ... e I'm understood'
17 5.Sacrifice u go easy so Say goodbye to every other girl in the night behind you Now you're mine tell me what you're willing to sacrifice ooh Sacrifice Wh ... ice When it comes to me don't want no compromise This should be the only body on your mind When it comes to me I'm down for life ... comes to me I'm down for life So tell me would you sacrifice Yeah Sacrifice Tell me would you sacrifice Yeah Sacrifice Tell me would you sacrifice Wanna be the ai ... rain there's only room for me
18 8.Baby I'mJealous ul that's so average why? Some women want men and some girls want wives Tell lies until they buggin'
19 1.Fast(Motion) ) how you sound ho I'm a boss I'm a brat hard to handle I'm a real life mood a real life mose Got ... ife mood a real life mose Got some pretty-ass toes in my sandals I can't help I was born like this Ain't my fault that you ... this Ain't my fault that you want my drip Little bitter bitch could have been my friend Now you gotta listen while I pop my shit Fast I'm coming in fast(Uh-huh) ... eed a couple Cuban links with some big bamboos I can't help I was born like t
20 5.Surrender nd it all Sometimes I try so hard to fight When all I want to do is fall Into the night Into your arms surrender Delays on the District line Looking at pictures on my phone And I said I ... be then I'd understand it all Sometimes I try so hard to fight When all I want to do is fall Into the night Into your arms surrender Surrender Surrender And if I could reach the Northern Lights Maybe then I ... be then I'd understand it all Sometimes I try so

21 16.Young Heart t There's so much I don't know And I'm changing And it's been on my mind ... ging And it's been on my mind some time I found a way to never let it show But it was too hard I'm just a young heart It's time that I let go And you are my life ... o And you are my life And I'm so lonely And I know that I must go Lost in the night But it's only a moment Pray that you'll find your way home Home Goodbye my lov ... as still a young heart It was so easy for me to fall for
22 4.How We Used To Daniel Mason Sacks William Dalton Van Zandt Composer Stephanie Poetri Paul Hodges Daniel Ma ... e Poetri Paul Hodges Daniel Mason Sacks William Dalton Van Zandt How could I ever fall in love again? How could I ever find another friend? Like you Like you If t ... ound out I wonder if I made a sound Cause if I told you lights out Would you ... told you lights out Would you want me to turn back around If I told you stay here And let you feel let you fear Would your doubts di
23 5.Selfish know you want to Saturday I'm out at the party wow Didn't think you'd be here Who's that girl I see here You're ... s that girl I see here You're so automatic Over dramatic the way I can't let it go I know that we said that we'd keep it all on the low Noooo I don't wanna be sel ... when I can't have you I don't want to want you as bad as I want you But i know that you want me too I don't wanna be selfish Yeah But I am when it comes to you Sunday i'm in bed
24 2.She Wanna(!llmind feat. P-Lo) ryday she want D.I.C.* So I'm the one that she P.I.C.K Yeah she fine but her potnas all ugly Told her I knew Drake and she s**ked me Whats yo cup size Bust ... re the s**t Let's have a threesome That way I double up on the meat suck Slumber party if I get to f**k all of y'all Good d**k that'll leave the whole team stuck ... all the time Aye aye aye aye Soon as we get inside the house you gotta pull yo ti**ies out A ni**a like me need the mouth I ... i**a like me need
25 6.Chandler(feat.!llmind) Hoes heel sounding like horses When hermano pulled up in Porsches Took off her Fenty Took off my Fenty Shout out to Riri I been on a couch in ... ryna snitch You tryna cop She want the scamily She want the boss She want the homie she tryna hop She want the ah I got the ah She gave me the ah I made it the ah Turn into roll She need the Guap She got the WAP I call it the WAP Swis ... en sucking on sea salt My ego so f**king bad B**ch you know where the f**k we
26 7.Muhammad(feat.!llmind) meat and want to smother Bissonet withJiggaJuice yeah that's my brother Left my Valentine's date to get his daddy a new PorscheJust for his pops to say he ain't ... for his pops to say he ain't want the Sport Team over money Money over sport All the cool kids from high school is now dorks It come full circle when karma stab ... my bake on like pork My mama want an Hermès My brother want a hommy They listen when I talk like the honorable Muhammad In a durag cat
27 8.Touch Dough(feat.!llmind) You don't want them to hate And then the payment gets reversed Break s**t down then the funds get dispersed Rather get the big cut last than g ... e creeps lurk I shine like De Soliel like I'm Cirque Like the anime I'm in my bag going berserk It's about who took the W last not first Gucci Grim Reaper put the ... at in a hearse I'm an a*****e so you find me underskirts I'm about money she gone find me in her purse Let my nuts go Swimming through my commas Looking at my opt ...
28 10.Uncle Ricky(feat.!llmind) ry His personality is well overbearing The type of Uncle that I hide that start oversharing Except when it come to my problems then he over-ca ... ephew take me down the street so I can meet this h** Nephew she got EBT refilled then ... hew she got EBT refilled then some mo Nephew she can get the syrup drank and ... e can get the syrup drank and some dro Nephew put this in the back of your truck and go Drivin' with the devil it's like time got stuck He promised me a ba
29 14.Stoop Kid(feat.!llmind) fterwards so why wait I seen my first love on this porch I seen a weapon draw blood from this porch H**s gave me money from a trick on this po ... ma go to jail from this porch Sometime the hood feel like h**l on that porch(oh no) I seen ni**as I grew up with on the pavement I seen h**s I never f**ked with y ... hes lying to my brothers'bout some babies I seen my brothers lie to me and they betrayed me Stoop kid won't leave his stoop I couldn't believe it too I just know ...
30 2.Deserve You thoughts sometimes It's hard to believe I'm the pson you think I am The person that you tell me you love I'm on my ten thousandth life Nine thousand nine hundred ninety nine and it slipped my hands But this ... t be too much oh yeah I don't want to beat my past Oh when we kiss I'm alive and I feel brand new There's nothing that I ... nd new There's nothing that I want more than us Night after night you fall asleep on me I'm praying that I don't go back to who I
31 7.MLK Interlude ver found something so dear And so precious to you that you will die for it then you aren't fit to live You may be38 years old as I happen to be And one day ... as I happen to be And one day some great opportunity stands before you And calls upon you to stand up for ... alls upon you to stand up for some great principle Some great issue some great cause And you refuse to do it because you are afraid You refuse to do it because you ... u refuse to do
32 11.Ghost t I get I want you to know that if I can't get close to you I settle for the ghost of you I miss you more than life(More than life) And If you ... you left is all that I get I want you to know that if I can't get close to you I'll settle for the ghost of you I miss you more than life yeah And If you can't b ... oh oh-oh More than life Oh-oh So if I can't get close to you I settle
33 12.Peaches from the source yeah(Yeah that's it) And I see you(Oh) the way I breathe you in(In) It's the texture of your skin I wanna wrap my arms around ... I get my light right from the source yeah(Yeah that's it) You ain't sure yet but I'm for ya' All I could ... t but I'm for ya' All I could want all I can wish for Nights alone that we miss more And days we save as ... miss more And days we save as souvenirs There's no time I wanna make more time And give you my whole life I
34 15.Anyone he future So just hold on like you will never let go Yeah if you ever move on without me I need to make sure you know That you are the only on ... o(No) Love you the way that I want(Love you the way that I want)'Cause every morning I find you(No
35 1.Falling Up e growing So why do I feel like nothing at all is left ... l like nothing at all is left So I'll keep on moving If I'm standing still then I'll feel the emptiness Cause I get ... eel the emptiness Cause I get so lonely and you get so low And I look so stupid when I lose control I'm alone in my bedroom and the walls are caving in And I thought I'd be happy but I'm barely breathin ... eathe the air into my lungs I wanted everything but nothing's ever good eno
36 1.Nobody's Fault sing your song So I'm letting you go Wait'til it's over(Wait'til it's over) Wait'til it's done(Wait'til it's done done done) No more talking(No mor ... end This life's not what you wanted And we all got to grow my darlin
37 1.Surrender nd it all Sometimes I try so hard to fight When all I want to do is fall Into the night Into your arms surrender Delays on the District line Looking at pictures on my phone And I said I ... be then I'd understand it all Sometimes I try so hard to fight When all I want to do is fall Into the night Into your arms surrender Surrender Surrender And if I could reach the Northern Lights Maybe then I ... be then I'd understand it all Sometimes I try so
38 6.Redundant 的答案都只是多餘的 So weary of'relax it'我厭倦了你搪塞的話 Cause I c ... 的結果 Maybe something is right也許遇見是對的 Maybe everything is wrong也許開始卻是錯的 What do you really ... ng也許開始卻是錯的 What do you really want of me Isn't love?你到底想從我這裡得到什麼?不是愛嗎
39 1.Anyone he future So just hold on like you will never let go Yeah if you ever move on without me I need to make sure you know That you are the only on ... o(No) Love you the way that I want(Love you the way that I want)'Cause every morning I find you(No
40 6.FREAK IN YOU men but I want one Room full of women and they notice me Now all they wanna listen to isJodeci Freak in you Freak in you Is there a freak in y ... ush Baby just like Kimora Lee So pretty girl you belong in a gallery What's your fantasy Say ... llery What's your fantasy Say something you ain't never did That fuckin' suck a real nigga I flick my wrist like I'm a fish Diamonds on my chest like a bishop And ... full of beautiful women but I want one Room full of women and t
41 7.LOW BATTERY s for you So why dont you got answers for me Have you ever lied It's a dumb question baby girl because everybody lies But did you lie with ... ody lies But did you lie with someone else baby Watchu tryna do Are you tryna hurt my ego Look you know it's actually on a hunnid But babe right now it's on a zer ... feeling I already know I just want the truth it's just between me and you They don't even know they don't even have a clue Confess confess girl Need to know facts ... m y
42 1.2021 can have some fun maybe we could run I could be the one baby you're the one I think it's time to go hard for your loving Baby I love you I do ... oving Baby I love you I don't want no one else but you Oh20212021 We can have ... ut you Oh20212021 We can have some fun maybe we could run I could be the one baby you're the one I think it's time to go hard for your loving Baby I love you I do ... oving Baby I love you I don't want no one else but you Do you wanna fall in lo
43 5.Hobosexual wytt Dwan Want you like a grey Mercedes Know I'm going through ... rcedes Know I'm going through some phases Where I don't want to love nobody And I don't want to talk about it You told me I was going places Tonight I would rather stay in I just wanna touch your places But you make it c ... if you're not in this You're so quick to push me cuz you know my lim
44 3.Gold Rush on waters So inviting I almost jump in But I don't like a gold rush gold rush I don't like anticipatin' my face in a red flush I don't like th ... to feel your touch Everybody wants you Everybody wonders what it would be like to love you Walk past quick brush I don't like slow motion double vision in rose b ... 'til the bone crush Everybody wants you But I don't like a gold rush What must it be like to grow up that beautiful With your hair falling into place like dominoe ...
45 4.'tis The Damn Season e Damn Season If I wanted to know who you were hanging with While I was gone I would've asked you It's the kind of cold fogs up windshield glass But I ... me to you It's the same to me So we could call it even You could call me'babe' for the weekend​'Tis the damn sea ... the weekend​'Tis the damn season write this down I'm stayin' at my parents' house And the road not taken looks real good now And it always leads to you and my ho ... perfume You can run but on

46 10.Ivy ished but so grand And the old widow goes to the stone every day But I don't I just sit here and wait Grieving for the living Oh goddamn My pa ... eyes are all I wish to see He wants what's only yours Oh goddamn My pain fits in the palm of your freezing hand Taking mine but it's been promised to another Oh I ... clear Spring breaks loose but so does fear He's gonna burn this house to the ground How's one to know I'd live and die for moments that we stole On begged and bor ...
47 1.Love Is Back od I feel so bored I'm startin' to realise that all the boys that I find Are all trouble I told my mother She said'Girl get your glass full' ... aid'Girl get your glass full' So I did and I saw You I saw you gleaming across the scene across the room It's all in you I need the meaning when I see it all in y ... ah it's nice to know you It's so peculiar how you've come and changed my mind I'll forever stop hope it doesn't hurt What's your preference'Cause I know mine And ...
48 1.Flags Is there something that you'd tell your former self There were those that wished they'd spun upon a jukebox There were pirates who had never ... y had Was to be whatever they wanted to be To be Pyotr Tchaikovsky To be free like everyone else There will be no flags to warn me no!'Cause I just ... s to warn me no!'Cause I just want to be myself You may telephone in by a ouija Is there any advice that you could give When you know you're not like them Do you ... t like them Do
49 1.Christmas Saves The Year everybody wants to make it home this year Even if the world is crumblin' down'Cause everybody's got ... n' down'Cause everybody's got somebody who's got their name on a shelf With cheap décor and flavored cheer You rest assured that Christmas saves the year Dust off ... ked'92 yeah Years past seemed so much grander This one needs to come through'Cause everybody ... come through'Cause everybody wants to make it home this year Even if the world is crumblin' down'Cause
50 3.Put Your Name On It They just want what's mine Own it you know what I'm worth ... wn it you know what I'm worth So you better put your name on it Better play the game for it'Cause these opportunities don't come easily Look what we could be ... easily Look what we could be So you better put your name on it Move outta your lane for it'Cause these opportunities don't come easily ... portunities don't come easily So you better put your name on it name on it Baby tell me what's the latest'Ca
51 5.Selfish Love > I don't want a selfish love no more Work on mine and I'll work on yours Got you on your knees giving all your love Even though you said you' ... you make your mind up I don't want a selfish love no more It's better when we get it together Good good love when I run up on you(ah ah ah) But why would I give i ... h ah) But why would I give it so good If you don't give it back too?(ah ah ah) Boy you talkin' that talk but you missin' out Been waitin' all night better show me ...
52 2.Don't Call Me Up ntrol You want me more now I let go Now now now now[Pre-Chorus] I'm over you and I don't need your lies no more'Cause the truth is without you ... e club And I don't wanna talk So don't call me up[Verse2]'Cause I'm here looking fine babe And I got eyes looking my way And everybody's on my vibe babe Now now n ... e club And I don't wanna talk So don't call me up[Bridge] Don't call me up ... e up[Bridge] Don't call me up So don't call me up Don't call me up[Pre-Chorus] I'
53 4.Boyfriend oking for somebody Tryna kick it with somebody I need a rude boy to tell me something sweet Same time got his hands up on my body I wanna get high when he take it low low Make me feel strong when I'm taking c ... ve been looking for my shawty So come and get it if you got it All my girls'round the world I know you know what I mean I get a little sexy when I'm lonely One th ... ll me Even though a man ain't something I need I want a boyfriend so
54 5.Finders Keepers know you want it I'm a phone call away You know you're on my mind I know that you wanna stay Let me take you to space I can smell you from mi ... eah yeah yeah You've got it I want it When I'm willing to put my all in Wanna see you in the mornings It should be me that you're callin' You've got it I ... ou're callin' You've got it I want it When I'm willing to put my all in Wanna see you in the mornings It should be me that you're callin' Put your arms all around ... inders k
55 1.Problems rie NicholsonJennifer Decilveo I think bein' in love with you is bad for my health But I can't see me doin' this with no one else ... e doin' this with no one else So guess I can't be blamin' anyone but myself hey ayy Yeah I know today I called you like a hundred times But yesterday you called m ... nd there's nobody else that I want by my side hey ayy Yeah I know by day still have a great time Drunk up our face listenin' to'Red Red Wine' We'll be okay we'll ... e got proble
56 1.Therefore I Am an ideal So go have fun I really couldn't care less And you can give'em my best but just know I'm not your friend or anything Damn you think ... think therefore I am I don't want press to put your name next to mine We're on different lines ... mine We're on different lines so I Wanna be nice enough they don't call my bluff'Cause I hate to find Articles articles articles I'd rather you remain unremarkabl ... an I think therefore I am I'm sorry I don't think I caught y
57 1.Hey Boy mn you're so sexy got me wanting more(Yeah)[Pre-Chorus] Not going to be single not tonight Am I going to be single all my life? I ... g to be single all my life? I want you to stop and come on by'cause you know what us single women like(Oh)[Chorus] Hey boy won't you come come around town Hey hey ... g to be single all my life? I want you to stop and come on by'cause y
58 1.Diamonds money you want from me Hope you become what you want to be Show me how little you care How little you care how little you care You dream of glitter and gold My hеart's already been ... gold My hеart's already been sold Show you how little I care How littlе I care how little I care My diamonds leave with you(Mmm) You're never gonna hear my heart ... in dark ways(Mmm) Baby you're so cruel My diamonds leave with you(Mmm) Material love won't fool me(Mmm) When you're not
59 6.Gimme Love laying my song Into my sides It hurts I can't lie Remember those times I fought to get out I ... e times I fought to get out I want to get out Those Pictures so clear Will fade in my mind You're leaving me here With ashes and fire These people don't heal These people don't feel These peopl ... feel These people aren't real So make me this deal Won't you Gimme gimme love Gimme gimme love Gimme gimme love Gimme gimme love When I'm gone When I'm gone Gimme ... th me Everyo
60 8.Sanctuary Daniel WilsonJustin RaisenJoji Luke Niccoli Composer Daniel Wil ... Joji Luke Niccoli Composer Daniel WilsonJustin RaisenJoji Luke Niccoli Go ahead and park after dark fallen star I'm your one call away Motel halls neon walls when night ... ape When you lay alone I ache Something I wanted to feel If you've been waiting for falling in love Babe you don't have to wait on me'Cause I've been aiming for heaven above ... the sanctuary'Cause what you want is what I want(!
61 12.Normal People your path So you're acting like you need me now Heso tell me if I'm mad There's something in your laugh That makes me fear the way you smell Hey it's hard to believe ... mell Hey it's hard to believe sometimes We can pretend we're normal people And I can repeat those times We can pretend we're boring people And it's hard to believ ... ople And it's hard to believe sometimes We can pretend we're normal people And I can repeat those times And I can repeat those time
62 13.Afterthought Daniel Wilson Stella Rose Bennett Isaac Cords Sleator[Joji] Lately i've been slipping away from ya Can you tell me does it hurt today? Yeah th ... h rage yeah(filled with rage) So lost in these diamonds So lost in this paradise Don't speed on that highway We need you to shine bright When life gets too complicated Please stand with me ... beautiful afterthought[BENEE] Sometimes you does me for something different Hated when you did it I wish that you didn't I would
63 14.Mr Hollywood come back soon? She said Mr. Hollywood won't you come back ... Hollywood won't you come back soon? She said Mr. Hollywood won't you come back ... Hollywood won't you come back soon? She said Mr. Hollywood won't you come back ... Hollywood won't you come back soon? She said… Oooh I just wanna lay right by your side We don't gotta love each other right We just gotta make it through the nigh ... y the way you move I know you want me too Tell you all the rules I k
64 3.Don't Call Me Up ntrol You want me more now I let go Now now now now[Pre-Chorus] I'm over you and I don't need your lies no more'Cause the truth is without you ... e club And I don't wanna talk So don't call me up[Verse2]'Cause I'm here looking fine babe And I got eyes looking my way And everybody's on my vibe babe Now now n ... e club And I don't wanna talk So don't call me up[Bridge] Don't call me up ... e up[Bridge] Don't call me up So don't call me up Don't call me up[Pre-Chorus] I'
65 6.Selfish Love > I don't want a selfish love no more Work on mine and I'll work on yours Got you on your knees giving all your love Even though you said you' ... you make your mind up I don't want a selfish love no more It's better when we get it together Good good love when I run up on you(ah ah ah) But why would I give i ... h ah) But why would I give it so good If you don't give it back too?(ah ah ah) Boy you talkin' that talk but you missin' out Been waitin' all night better show me ...
66 10.Put Your Name On It They just want what's mine Own it you know what I'm worth ... wn it you know what I'm worth So you better put your name on it Better play the game for it'Cause these opportunities don't come easily Look what we could be ... easily Look what we could be So you better put your name on it Move outta your lane for it'Cause these opportunities don't come easily ... portunities don't come easily So you better put your name on it name on it Baby tell me what's the latest'Ca
67 15.Boyfriend oking for somebody Tryna kick it with somebody I need a rude boy to tell me something sweet Same time got his hands up on my body I wanna get high when he take it low low Make me feel strong when I'm taking c ... ve been looking for my shawty So come and get it if you got it All my girls'round the world I know you know what I mean I get a little sexy when I'm lonely One th ... ll me Even though a man ain't something I need I want a boyfriend so
68 16.Finders Keepers know you want it I'm a phone call away You know you're on my mind I know that you wanna stay Let me take you to space I can smell you from mi ... eah yeah yeah You've got it I want it When I'm willing to put my all in Wanna see you in the mornings It should be me that you're callin' You've got it I ... ou're callin' You've got it I want it When I'm willing to put my all in Wanna see you in the mornings It should be me that you're callin' Put your arms all around ... inders k
69 4.STUD eatures I want And I want what I want my love Oh oh oh oh oh Hey tough Wh ... ike to be so big and strong And so buff Everything I'm not But could I still be a hunk to you Enough for you a stud to you Oh oh oh oh oh Taking the fun out of fuck ... un out of fucks Searching for something I'm not Knowing that you're not the one(You're the one for right now yeah) How much of me would you take And how much of m ... he muscles and the features I wa
70 6.IN A DREAM re's only so much I can give I won't let you in again That's the hardest thing I've ever said you know It's the hardest thing I've said Guess ... even forgive you For you not wanting to leave no no no Put my shoes on and run away But you still show up in a dream Only making this harder'Cause I still have t ... ll just feeling real now(Ooh) So far away but I still feel you everywhere But I can't let you in again I'm gonna lock the doors and hide my shit(Hide my shit)'Cau ...
71 1.So Done icia Keys-So Done1.So Done ft. Khalid Lyricist Ludwig Göransson Khalid Robinson Composer Ludwig Göransson Khalid Robinson'Cause I'm so so done Guardin' my tongue holdin' me ba ... ay that I want'Cause I'm so so done Fighting myself goin' through Hell I'm livin' the way that I ... ell I'm livin' the way that I want I'm livin' the way that I want I'm livin' the way that I want I'm livin' t
72 1.Circles Trey Songz-Circles1.Circles Uh Heard you're here on the rebound Bet you ... e here on the rebound Bet you want me to put the D down In the group text with the team now Spillin' do we feel it do you leave out? Why is it every time that we ... closure and unless we're sure So let's be sure let's be more You can
73 1.Holiday me closer So hot it's like the middle ofJuly(July) Wanna have a little taste ... ly) Wanna have a little taste so let me lay you down(Lay you) Nothing better than your skin on mine(Skin on mine) And I been looking for the feeling looking all m ... y Boy you feel like a holiday So I'mma let go No one else in the world could ever come close to you baby(Uh-uh) Close to you baby(Uh-uh) We're taking it slow When ... er(Summer) And that's why I'm so glad I made
74 1.Dishes hower But something still remains A feeling that'sso strange And now I can't stop Dishes in the kitchen And dancing in the rain You're singing in the shower Your hair stuck in the dr ... everyone is here But it feels so weird without you Dishes in the kitchen(Mmm yeah) And dancing in the rain(Oh) You're singing in the shower(Mmm yeah) Your hair st ... yone is here(Oh) But it feels so weird without you Yeah I wonder if the stars aligned If there would still
75 1.XS feat. Bree Runway- Remix ore Hey I want it all don't have to choose And when the heart ... to choose And when the heart wants what it wants what can I do? So I'll take that one that one... yeah that one too'Luxury and opulence' Cartiers and Tesla Xs Calabasas I deserve it Call me crazy ... don't wanna hear(no no) only want a(yes yes) Oh me oh my Gimme just a little bit(XS XS) Oh me oh my Gimme just a little bit(more) Little bit of(excess) Gimme jus ... don't wanna hear(no no) only (
76 1.The1 od I'm on some new shit Been saying'yes' instead of'no' I thought I saw you at the bus stop I didn't though I hit the ground running each nigh ... er know never know And if you wanted me you really should've showed And if you never bleed you're never gonna grow And it's alright now But we were ... it's alright now But we were something don't you think so Roaring twenties tossing pennies in the pool And if my wishes came true It would've been you In my defense I
77 5.My Tears Ricochet y'll mean Some to throw some to make a diamond ring You know I didn't ... iamond ring You know I didn't want to have to haunt you But what a ghostly scene You wear the same jewels that I gave you As you bury me I didn't have it in mysel ... ochet And I can go anywhere I want Anywhere I want just not home And you can aim for my heart go for blood But you would still miss me in your bones And I still talk to you(When ... n myself to go with grace And so the b
78 7.Seven like folk songs The love lasts so long And I've been meaning to tell you I think your house is haunted Your dad is always mad and that must be why And I think you ... e closet And just like a folk song Our love will be passed on Please picture me in the weeds Before I learned civility I used to scream ferociously Any time I ... scream ferociously Any time I wanted I I Sweet tea in the summer Cross my heart won't tell no other And though I can't recall your face I still
79 8.August he better Wanting was enough For me it was enough To live for the hope of it all Canceled plans just in case you'd call And say'Meet me behind ... say'Meet me behind the mall' So much for summer love and saying'us''
80 9.This Is Me Trying ay I just wanted you to know that this is me trying I just ... that this is me trying I just wanted you to know that this is me trying They told me all of my cages were mental ... e all of my cages were mental So I got wasted like all my potential And my words shoot to kill when I'm mad I have a lot of regrets about that I was ... t of regrets about that I was so ahead of the curve the curve became a sphere Fell behind all my classmates and I ended up here Pouring out
81 14.Betty Would you want me? Would you tell me to go fuck myself Or lead me to the garden? In the garden would you trust me If I told you it was just a ... all went wrong Your favorite song was playing From the far side of the gym I was nowhere to be found I hate the crowds you know that Plus I saw you dance with hi ... Would you have me? Would you want me? Would you tell me to go fuck myself Or lead me to the garden? In the garden would you trust me If I told you it was just a ...
82 16.Hoax e me a reason' Your faithless love's the only hoax ...  in Don't want no other shade of blue but you No other sadness in the world would do My best laid plan Your sleight of hand My barren land I a ... ffside screaming'Give me a reason' Your faithless love's the only hoax I believe in Don't ... only hoax I believe in Don't want no other shade of blue but you No other sadness in the world would do You know I left a part of me back in New York You knew th ... w Y
83 2.Power arning lessons Beautiful lies on a Friday night St ... s talking so loud all I hear is static I'm not a material girl Everything in your world just feels like plastic Wearing your crown it's pullin ... it's pulling me down You just want the power You're not really down for love You just ... really down for love You just want the power(The power) No I'm not chasing paper and I'm not faking neither Take me higher or this will expire Your self obsession ... e You
84 3.How Deep Is Too Deep of moves so I keep it undone You like me in a mess 'cause I always come back to you You cast me in your thriller just to cut the scene out ... ler just to cut the scene out Sowing all the seeds just to bring me a drought You wanna wash me off but you ... You wanna wash me off but you want me as your tattoo'Cause I've been holding it down holding it down Waiting for the blood to rise And you've been keeping me'roun ... me'round keeping me'roundJust s
85 17.Close To Me a be like So don't let me down Keep me in trouble Born to be wild Out in the jungle And I don't wanna be ... e jungle And I don't wanna be somebody without your body Close to me And if it wasn't you I wouldn't ... d if it wasn't you I wouldn't want anybody Close to me'Cause I'm an animal animal-al Like animal like you And I don't wanna be ... like you And I don't wanna be somebody without your body Close to me You can never come too close for comfort I had to cut my b
86 1.My Oasis d I don't want you all'Cause I want you all You all you all you all Oh babe I really need you My feelings gettin' deeper My mind is in a free fall But there's noth ... wey I choose but you make it so hard I gave you my heart you're makin' it ... you my heart you're makin' it so dark But there's nothing I can do when it comes to you You takin' it for granted A lot of silence the river don't end'Cause I ... e the river don't end'Cause I want you all yeah
87 1.To Die For he avenue so confused Guess I'll try and force a smile Pink lemonade sippin' on a Sunday Couples holding hands on a runway They're all posing ... ilst my world's crashing down Solo shadow on a sidewalkJust want somebody to die for Sunshine livin' on a perfect day While my world's crashing down I just ... world's crashing down I just want somebody to die for I long for youJust a touch(Does that scare you?) Of your hand You don't leave my mind Lonely days I'
88 4.Stay With Me n I don't want you to leave will you hold my hand? Oh won't you stay with me?'Cause you're all I need This ain't love it's clear to see But da ... darling stay with me Why am I so emotional? No it's not a good look gasome self-control And deep down I know this never works But you can lay with me ... works But you can lay with me so it doesn't hurt Oh won't you stay wi
89 1.All The Kids Are Depressed too long Some days I don't feel like trying So what the fuck are you on? I think too much we drink too much Falling in love like it's just nothing I ... love like it's just nothing I want to know where do we go When nothing's wrong'Cause all the kids are depressed Nothing ever makes sense I'm not feeling alright S ... reaction is that we're scared So I guess we're scared No I can't really keep lying'Cause I've been scared all along I'm getting sick of sleeping in While
90 2.Talk Is Overrated here now So why don't you hear me out? I'm saying Talk is overrated let's just vibe And love is overrated in my mind Girl talk is overrated l ... how I deal But look inside my soul I don't mean to front'Cause really I don't know what the fuck I ... I don't know what the fuck I want I remember when we were more than friends I would just pretend that was cold After all this shit I could not let you in ... s shit I could not let you in Somewhere saved up all the money T
91 3.Scared that your soul survives it through another day'Cause in my dreams there were angels circling I could see everything you ever ... could see everything you ever wanted me to be[Pre-Chorus] I see oceans in your eyes It makes me scared ... your eyes It makes me scared So if we both drown[Chorus] Ooh don't be scared I'm right here And what is fear When no one knows What comes next? ... no one knows What comes next? So yeah I'm scared But I won't let it get to me[Verse2] Y
92 1.I Don't Think I'm Okay he clouds somewhere up in space I just hope that I could hug her before it gets way too late late My friends just looking for a call they ... just looking for a call they want to say hi They wonder if the person they knew's still inside Seems so simple it's really so hard Ooh I don't think I'm okay Ooh I don't think I'm okay'kay Mmm it feels ... ink I'm okay'kay Mmm it feels so good to say I I don't think I'm okay And that's okay Time is moving f
93 1.Do What You Can ought I'm wanting to send'Round here we bend but don't break Down here we all understand When you can't do what you do You do what you can The ... rayer it's just a thought I'm wanting to send'Round here we bend but don't break Down here we all understand When you can't do what you do You do what you can The ... s I saw a Red Cross on the Hudson They turned off the Broadway lights Another ambulance screams by There by the grace of God go I Although I'll keep my ... od go I Al
94 2.Love Will Remain(Radio Mix) Mix) Sometimes I think about the promises we made back then Our love was innocent the type of love that never ends Two hearts ... ve that never ends Two hearts so full of wishes ready to run the distance oh oh ... ady to run the distance oh oh Some days I think I'll never ever get the courage love To be the man that you need I'll never be enough I'll spend each day and nigh ... lways for you my darling Oh I want you to know That no matter what we go through I'll a
95 1.I Dare You(Lash Remix) elly Clarkson-I Dare You(Lash Remix)1.I Dare You(Lash Remix) There's a wolf that preys on a world that strays ... preys on a world that strays so far from the Garden (Oh) And just like your own every heart you know seems cold and hardened(Oh) You may not have the stage but y ... Do the only thing that you'd want done to you Oh I dare you to love(
96 1.Happiness arryJuddJason PerryJordan Cordy Oberdan Oliveira T ... ng I just want your voice inside my brain I never thought a guy like me would find it I would repeat it if I could rewind it I guess the only ... e it It's like hearing a love song and jumping inside it So this is happiness Yeah this is happiness If this is happiness I don't mind having this ... ness I don't mind having this So this is happiness Yeah this is happiness If this is happiness I don't
97 3.True Friends Niki I'm so sick of the drama The way they stab me at my back You posted pictures online lookin' like everything's fine You said you will tel ... said my secrets will be fine So tell me why? Suddenly the whole world's in my mind? Don't wanna waste more time with the ... anna waste more time with the so called friends Or see you going after the boy I told you I like Back then I wouldn't believe'bout my mama said'You don't need mor ... uld've given up on myself I'm sorr
98 1.We Are The Cowboys Willie Nelson-We Are The Cowboys1.We Are The Cowboys Lyricist BillyJoe Shaver Composer BillyJoe Shaver Texans are gathered up in Colorado The kid wi ... shoot from the heart with the songs that they play There's a right hansome woman on up around Boulder They got slick hardwood floors and a pot belly stove She swears I am ... t belly stove She swears I am someone she can believe in She the best Colorado gal I've ever known We are the cowboys the true ... n We are the
99 1.A Love Like That(Edit) side your songs This isn't real you don't even know me How am I what you're thinking of You see you're turning a little crazy Speaking love in ... wanna know the answer's yes I want you for my only one Everything feels inside out My blood is burning in the sun How did you make the rays ... sun How did you make the rays so strong The haze of love when you are
100 1.Suffer ilhouette So tip back your head if you want to feel the full effect I feel I s

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.