魔鏡歌詞網

關於 snoop + dogg + everything 搜尋歌詞 共有 292 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 9.Issues Wow Yeah Dogg House Oh serious I heard that So I didn't know about all that Yeah Keep my industry as much as possible ... industry as much as possible Snoop Dogg Found out found out On all ya'll niggas Check me out homie Everywhere I go I got niggas and bitches on my dick trying to take m ... oung locs in the hood mashing Dogg House Fuck them other fools D-O-double G Kick back blaze the sack I catch a muthafucking big Mack Attack We blazing up the ... Mack Attack We
2 12.Loosen' Control ntrol[Snoop Dogg] Man you got me goin crazy baby Feel like I'm losin my mind[Chorus Soopafly] Feels like I'm losin control and I don't even know ... e me forget my rhymes[Chorus](Snoop Dogg* overlapping chorus) I was in love at times I was so hurt she made me forget my rhymes I was in love at times I was so hurt she ... u what am I to do? I gave you everything that you needed[Chorus](Snoop* over chorus) Took it for granted shit I'm cool now What goes arou
3 4.Moment I Feared Snoop Dogg-Neva Left4.Moment I Feared feat. Rick Rock I wear my heart on my sleeve but it's a purple heart(purple heart) North bay ... eam that love that money over everything Can never be loyal now take
4 10.Death Row Chain But shit everything changed when Ice Cube went solo Riding shotgun in my brother Fase Lolo On my way to school having shoot outs with the cho ... up the West side As Suge Pac Snoop and Dre hit the cover of the Vibe'96 it was on I took a Death Row sticker then slapped it on the chrome Riding down Rosecrans ... All we used to listen to was Doggystyle All Eyez on Me and The Chronic Then a couple Long Beach niggas changed the game Daz and Kurupt nigga fuck O-Dog and Caine ...
5 7.Dic Walk(feat. Kurupt) Snoop Dogg & Daz Dillinger-Cuzznz7.Dic Walk(feat. Kurupt)[Intro][Hook ... feat. Kurupt)[Intro][Hook Snoop Dogg] We so controversial this dick is bound to hurt you See we from DPGC this is our new commercial We got that slick talk we hit t ... hood do the dick walk[Verse1: Snoop Dogg Kurupt& Daz Dillinger] All that shit talk do dick walk Walk on a bitch spit that dick talk What's your name baby where you comi ... h I'm'bout to smash out[Hook: S

6 11.Black Hollywood(Ft. Too Short Snoop Dogg& Bobby V) Too Short Snoop Dogg& Bobby V)[Hook Bobby Valentino] It's Black Hollywood! Where the stars are bright We all get money ... s are bright We all get money everything's alright It's Black Hollywood! Where we party all night Big city bring dreams doing big things Ain't no place like Holly ... s are bright We all get money everything's alright It's Black Hollywood! Where we party all night Big city bring dreams doing big things In your face like Hollywo ... hole life's o
7 3.Pain br> feat. Snoop Dogg[Hook Chorus] Pain will make you better Tell me how you feel Look over your shoulder Time will make it real Give me no excuses I ... n will make it better[Verse2: Snoop Dogg] No wetter four-letter mo' better Slow pain no gain go getta Change like the weather Solid as a rock small piece of leather But ... etter[Outro] Your music means everything(!
8 12.1 Time4 Pimp ro Skeme& Snoop Dogg] This part of my show right here we call this'finish the sentence' I'm a start it you finish it'If I could share a double cup I ... ouses nigga We down here have everything nigga I've been driving Cadi
9 13.Bring the90s Back Hole Sun Snoop Dogg and flannel The youth was sonic like a Genesis game Be real now is my brain insane? I couldn't break it down but I made it happ ... machine I went back ten years everything is- Now I'm eight years old
10 2.Set It Off heart in everything I write though Yeah I got stripes though Nigga I got hood credit yeah I got street fame Fourth quarter I just play the ga ... y life though Put my heart in everything I write though I'm just tryna tell my story If the shit ain't real then I can't enjoy it yeah I can't enjoy it[Outro: ... yeah I can't enjoy it[Outro: Snoop Dogg] Oh what's going on world? It's your favorite your uncle ... It's your favorite your uncle Snoop D-O-double-Gizzle A
11 2.Dumb Shit Feat. Snoop Dogg+ Black Ty hit Feat. Snoop Dogg+ Black Ty[Intro Tyrese](x2) I really messed up Can you call me back babe?[Verse1:Tyrese] I don't know why I've been making ... doing dumb shit[Hook][Verse3: Snoop Dogg] Oh naw big Snoop Dogg Party all night and we like blowing them bombs Suit game Gucci steak at the Palm Cootchie Lootchie black tie bring me[?] What i ... Your[?]smart you got your own everything Million niggas want you but
12 13.Satisfiction mbrosius& Snoop Dogg[Hook Marsha Ambrosius] Simple pleasures rockstar living Drugs and mansions hit the ceiling Cars expensive blow this action True ... sfiction Satisfiction[Verse3: Snoop Dogg] Cuz fuck wrong with these niggas These labels always ask me to do a song with these niggas Doc I think its time for you to ope ... posed to handle this shit cuh Everything we built these niggas done dismantled this shit cuh We gotta get back to that real thats on the dub An
13 2.Professional Rapper br>(feat. Snoop Dogg)[Spoken]“Hello how can I help you?” ... see?”'Uh Snoop Dogg? Says here“Snoop D-o-g-g.”'Oh yeah. He's right down the hall. First door to your right. Give him a knock and he should be right with you.''Than ... -hmm.”“Thank you.”[Lil Dicky& Snoop Dogg:] Grab a seat Thanks I'm Dave very nice to meet Dave what it do? You can call me ... e what it do? You can call me Dogg Let me just check your sheet No problem sir
14 11.All For You Feat. Wiz Khalifa Snoop Dogg& Lana Del Rey Wiz Khalifa Snoop Dogg z Khalifa Snoop Dogg& Lana Del Rey Wiz Khalifa Snoop Dogg[Chorus- Lana] You it's you it's all for you ... You it's you it's all for you Everything I do I tell you all the time Heaven is a place on earth with you Tell me all the things you wanna do I heard that you lik ... You it's you it's all for you Everything I do I tell you all the time Heaven is a place on earth with you Tell me all the things you wanna do I heard that you lik ... You it's you it's
15 16.Errthang Valid over here Everything valid(valid valid) Everything valid(valid valid) Everything valid(valid valid) Kush god I'm a hot nigga Fuck with ... god I'm a hot nigga Fuck with Snoop Dogg with the pot nigga Shout out to UncSnoop from up top nigga Really fuckin' cool we got it locked nigga ... ' cool we got it locked nigga Everything valid Brand new passport the old one tatted Cup runneth over PJ in the chalice Life is too good not a bit of malice Harle ... hi
16 10.All We Got Is Time with that Snoop Dogg And that2Pac And that's too hot All eyes on you can't watch the road In a65 doin'24 We live fast and we ride slow I got time to ... y Even if the sun don't shine Everything'll be ok Cause all we got is time Everybody get laid back posted up Champagne toast to us My body yo body on me I just ca ... y Even if the sun don't shine Everything'll be ok Cause all we got is time See all we got is time All we got Is time We don't got to rush(I'm here whenever
17 3.Faded Feat. Snoop Dogg& Vital ded Feat. Snoop Dogg& Vital[Intro] A million(Shit) I'm like really stoned Like really stoned![Verse: Berner] Hundred thousand dollar days got ya ... hes tannin' by the10's we got Everything on lock were on some get money money shit Put it in the air use a Phuncky Feel Tip So as we grind it up green thumb wind ... million I'm so faded[Verse3: Snoop Dogg] A cup of liquor with some Swishas I'm so sweet This shit I'm blowin' make Bo Peep move four feet OG sprinkl
18 3.YRN(Ft. Young Thug) a bengal Snoop dogg egoJohnny-fucking-Puerto Rico I stand on that stage and look like a big Meech kilo(?) Hundred bands in a Honda Civic Standin' o ... Kinda hard being a migos when everything never lasts Young rich nigga
19 5.Paystyle ound like Snoop Dogg then you switched to Treach Bit the Pharcyde then A Tribe Called Quest And you gots no respect for me is that right? Well jump ... n't original You just shootin everything and you pimpin hoes And to t
20 1.Intro: Tha Dogg in Me Snoop Dogg-That's My Work 2 (Mixtape)1.Intro: Tha ... k 2 (Mixtape)1.Intro: Tha Dogg in Me feat. Tha Dogg Pound[Verse1:Soopafly] See that fly skirt? That's my work Lil' bad bitch met her at the concert With a crew of bitches doin' th ... ut to give me what a boss get Everything you give her on the flow flow With the same important gang cold like the North Pole Got a girl out ofJamaica the paper mo ... aper moneymaker Break you for everything that

21 16.Radio andJuice Snoop Dogg I brought my cup What's up ah ha okay shut up Cause I think we had enough of radios and lunch with the love bugs Well let me gi ... 's talk about gettin' evicted everything owned thrown out on the road
22 5.Nun's Priest ocky Like Snoop Doggy Dogg except he was a cock though A literal cock with a bright red cox-comb A figurative cock too he did what cocks do And so would y ... ! Come down and I can explain everything!” And Chauntecleer laughed l
23 9.Undivided Featuring Snoop Dogg][V1:] Everybody tells me I should walk away But nothin' ever felt like this They say he ain't right for me He ain't the type fo ... him I love him I love him And everything in me says don't fight it When I look into his eyes I know we will be Undivided[V2:] People on the outside Think he's jus ... him I love him I love him And everything in me says don't fight it When I look into his eyes I know we will be Undivided[BRIDGE:][ ... we will be Undivided
24 6.Sound Of My Ceremony straight everything great I don't need your help now nigga all of y'all late that's why I made sure I made all of y'all shake the way y'all r ... ccess yes I wear it on me the Snoop Dogg nigga in the mirror told me keep g
25 17.Word Iz Bond Courterz-'Snoop Dogg' H-H-H-H-HeadQCourterz rest in peace!!!!-'Bumpy Knuckles'[Vocals From HeadQCourterz]: Everybody's ready man it's on your fuckin ... s I'm hip hop raw to the core everything about me What hip hop'gon do without me?! I was born in the game I died in the gaame I turned into a angel now I fly to t ... My-My-My nigga HeadQCourterz-'Snoop Dogg' HeadQCourterz rest in peace!!!!-'
26 6.Purp& Yellow [** feat. Snoop Dogg& YG][Intro(2x)] Yeah ah ha* You know what it is Purp and yellow Purp and yellow Purp and yellow Purp and yellow[Chorus:~Wiz Kha ... eah ah ha you know what it is Everything I do I do it big Yeah ah ha screaming thats nothin When I pull out the lot that's stuntin I rep my town when you see me m ... n when you see me me you know everything Purp and yellow Purp and yellow Purp and yellow Purp and yellow I put it down from the whip to my diamonds I'm in
27 6.Go Out On The Town ll like a dogg... like a t-shirt gang Laying niggas deep going'bang bang bang!' Black T black t bottles in the air Submit Verse[Hook] This the ... eet me in the old valley From everything new to the old Chevroley Half of them them bitches ain't got no top Half of them bitches part brand new trucks All them b ... coupe and... and it ain't no Snoop GA baby wanna smoke that brown yo
28 1.Undivided(Single) br>[feat. Snoop Dogg] V1: Everybody tells me I should walk away But nothin' ever felt like this They say he ain't right for me He ain't the type for ... him I love him I love him And everything in me says don't fight it When I look into his eyes I know we will be Undivided V2: People on the outside Think he's just ... him I love him I love him And everything in me says don't fight it When I look into his eyes I know we will be Undivided BRIDGE: ... we will be Undivided
29 4.It's D Only Thang Snoop Dogg-Doggumentary4.It's D Only Thang作詞 Calvin Broadus Lavell Crump Winners Everybody wants to be a winner Winning is ... nts to be a winner Winning is everything uh Nah winning it's d only thang[Incomprehensible] Winning ain't ... comprehensible] Winning ain't everything winning it's d only thang When you're living life in the game Winning ain't ... ife in the game Winning ain't everything winning it's d only thang When you're living life
30 10.It Could Be Easy Snoop Dogg-Mac & Devin Go To High School (OST)10.It Could Be Easy It could be easy It could be easy It could be easy It could be e ... me That's why I smoke around Doggy style they see me on TV Trying had ... ithout a… everything you see I own I ain't got to
31 16.Hands Up ots Cause everything ain't always what u think it is Fuckin Hip-Hop Police straight ridiculous They so scared a change want us to sound the sa ... er why you hate me Cause I do everything that you cant man And lyrically you fear me considerlly fact that I can rap any style any track and I brought my state ba ... y state back In the tour with snoop dogg you don't remember back pack rap c
32 15.California Girls(feat. Snoop Dogg)(Passion Pit Main Mix) rls(feat. Snoop Dogg)(Passion Pit Main Mix) Greetings loved ones Lets take a journey I know a place where the grass is really greener Warm wet a ... os(oh oh) We freak in my jeep Snoop Doggy dog on the stereo(oh oh) PRE-CHORUS You could travel the world(you could travel the world) But nothing comes close To the gold ... d Palm Springs Summer time is everything Come on boys hanging out(All
33 16.California Gurls(feat. Snoop Dogg)(Armand Van Helden Remix) rls(feat. Snoop Dogg)(Armand Van Helden Remix) Greetings loved ones Lets take a journey I know a place where the grass is really greener Warm we ... os(oh oh) We freak in my jeep Snoop Doggy dog on the stereo(oh oh) PRE-CHORUS You could travel the world(you could travel the world) But nothing comes close To the gold ... d Palm Springs Summer time is everything Come on boys hanging out(All
34 7.The Tank Goes On green and snoop in the coup countin' Look we had a dice game Damn these niggas want my life man You paranoid c? Man fuck them niggas ... anoid c? Man fuck them niggas dogg I'm'a ride'til i die p told me to take the world on This be the realest shit we be the realest click We got'em all even moms at ... up out the hood? And get moms everything she liked You know i've been
35 1.Pay Ya Dues(Snoop Dogg G-Mix) Snoop Dogg-Pay Ya Dues(Snoop Dogg G-Mix)1.Pay Ya Dues(Snoop Dogg G-Mix)[Verse1] Now here we go y'all gotta play this(Why?)'Cause the others are so scared to say this Now tell me what am I ... hide Spoiled like a brat had everything he wanted And when he walked
36 1.California Gurls(feat. Snoop Dogg) rls(feat. Snoop Dogg)[snoop dogg] Greetings loved ones Lets take a journey[katy perry] I know a place Where the grass is really greener Warm wet and wild There ... put your hands up Ooh oh ooh[snoop dogg] Tone tan Fit and ready Turn it up cause its gettin' heavy Wild wild west coast These are the girls i love the most I mean the ... d palm springs Summer time is everything Come on boys Hanging out All that a-s Hanging out Bikinis tankinis martini
37 1.California Gurls In myJeep Snoop Doggy Dogg on the stereo(Oh oh) You could travel the world But nothing comes close To the Golden Coast Once you party with us You'll be fa ... nd Palm Springs Summertime is everything Homeboys Hangin' out All tha
38 8.Yessir . Dre and Dogg Pound Snoop is still the hottest motherfucker out Yessir! We still around Yessir! We still world renowned I caught silence I silence sound ... op where the bottom stop I am everything that is anything I can't sing a note so I let the semi sing Send em out on a mission see what the semi bring Back home to ... gie similar to Pac Similar to Snoop similar to Doc Similar because th
39 15.Steal Your Mind notch hoe[Snoop Dogg:](What's hap'nin?)... This ol' manye Holla at me hit me with some'Frisco game Umm he said'It's yo' thang Man you doin that pimp ... kin you mine Put you with the Dogg- yeah And have you fuckin with a team full of ball players I'm talkin NBA and the NFL Girl I'm major with this shit I got clien ... his money for me let the Boss Dogg manage ya Real pimpin in the motherfuckin house That's what the bih'ness is FOOL whatchu talkin bout? I know you fuckin
40 7.Steal Your Mind notch hoe[Snoop Dogg:](What's hap'nin?)... This ol' manye Holla at me hit me with some'Frisco game Umm he said'It's yo' thang Man you doin that pimp ... kin you mine Put you with the Dogg- yeah And have you fuckin with a team full of ball players I'm talkin NBA and the NFL Girl I'm major with this shit I got clien ... his money for me let the Boss Dogg manage ya Real pimpin in the motherfuckin house That's what the bih'ness is FOOL whatchu talkin bout? I know you fuckin
41 3.Snoop Dogg(What's My Name Pt.2) Snoop Dogg-The Jamaican Episode3.Snoop Dogg(What's My Name Pt.2)作詞 William Bloom Calvin Broadus Tim Mosley Franklyn Leon Smith S N double O P D O double gi zee D O dou ... s that they all wanna swallow Doggy Doggfather I do it to you real hard then it gets harder It's nada thang on mine I bang on mine I smoke an ounce and bounce at the sa ... that dippin' in the Cadillac? Snoop Dogg Smoke'til your eyes get cataracts Snoop Dogg
42 5.Murder Was The Case Snoop Dogg-The Jamaican Episode5.Murder Was The Case Song begins with shots being fired and ... ns with shots being fired and Snoop being shot... As I look up at the sky my mind starts trippin' a tear drops my eye my body temperature falls I'm shakin' and th ... y breakin' tryin' to save the Dogg pumpin' on my chest and I'm screamin' I stop breathin damn I see demons dear God I wonder can you save me I can't die my Booboo ... 's to get back on my feet and eve
43 11.Caught Up Snoop Dogg-Death Row: The Lost Sessions Vol. 111.Caught Up[Kurupt] A xxxxx is a bitch whether she poor or rich She still gettin a ... t daysJust ask my big homeboy Snoop de Snoop xxxxx you ain't cute with all that(woop de woop) I might just rock ya I ain't afraid to blast I might rock a fella like Dame a ... he homies in the Coupe me and Snoop in the glass house Bouncin(bouncin) bouncin(swervin) Blaze up a whole ounce and get the ramen with the cotton cand
44 9.They Call This(Hip Hop) possibly doggystyle by snoop dogg Lived it like religion Critics call it modern day sorcery Cause I follow accordingly To what rappers reported to me Ah started ... encouragement And advice And everything is perfectly worded The way
45 4.Flesh ez singin'Everything good ain't as good as it seems' Get ripped like flesh you got kitten's pride I'll make a mess on your set and your dress ... GOD GOD''Oh Lord''Dear God'- Snoop Dogg'and damn it''God Damn!''Good Lord'

46 8.Light My Fire Fingazz& Snoop Dogg)[Chorus] You light my fire you take me higher And I can't deny her cause you making ... n't deny her cause you making everything alright You light my fire you take me higher And I can't deny her and you know I need you in my life Early in the morning ... something so I'm Getting paid Snoop Dogg called me up you know is on the way(What's crackin lackin) Out my way So I bounce to the store wheres the Don Diego What I'm lo ... n't deny her cause
47 8.Attention(Feat. Snoop Dogg) ion(Feat. Snoop Dogg) Yeah attention attention It's ya boy big ... ion attention It's ya boy big Snoop dogg Nephew Like a flame in the dark Girl you light up the room No matter what's going all around it I'm only into you You're lips n ... aby let me take control Cause everything about your Body is'bout to m
48 11.Deez Hollywood Nights Snoop Dogg-自大狂(Ego Trippin')11.Deez Hollywood Nights[Chorus] Those Hollywood nights They drive me crazy Those Hollywood nights The ... od nights They drive me crazy[Snoop Dogg] Huh it's like that that there They love it when I let down my hair fromJessica Alba toJessica Simpson evenJessica Biel wanna k ... paper if they able Bottles of everything models and everything Everything goes and yes I mean everything Cocaine castles I ain't
49 12.Whateva U Do Snoop Dogg-自大狂(Ego Trippin')12.Whateva U Do Kids get your parents permision befor.fore.befo.fo.before tryin' this Half of the hoes ... ody everybody yeh we all doin everything So u kno wats happenin there no need to pitty-pat ... in there no need to pitty-pat Dogg in this motherfucker yeh I get da kitty-kat Swervin on da one-ten blowin on some herb One hand on the steerin wheel the other u ... r It's a discrace to yourself dogg is the champ to the fa
50 14.Been Around Tha World Snoop Dogg-自大狂(Ego Trippin')14.Been Around Tha World Yeah this record's for my baby my baby boo I know I'm always on the road I'm ... ing to unplug my phone I seen everything twice Been around tha world
51 7.Hi- Definition(feat. Snoop Dogg And Pooh Bear)(Explicit Album Version) ion(feat. Snoop Dogg And Pooh Bear)(Explicit Album Version) There's a world go a-head and stair(treat these folks don't need permission my life' ... the eyes went But I could see everything that you trying to be You can't hide it While you coming out your throte like a heimlich I came up out the belly like an ... s in hi-definition) Lupy it's snoopy lets go out Tip toe through the door do it ... ip toe through the door do it doggy style And tell all my chicks
52 4.I WANNA LOVE YOU feat.Snoop Dogg好好愛妳 YOU feat.Snoop Dogg好好愛妳[Akon] Convict...Music...and you know we up front.[Chorus Akon] I see you windin' and grindin' up on the floor I know yo ... nna love you you already know[Snoop Dogg] Money in the air as mo' fell Grab you by your coattail take you to the motel ho sale Don't tell wont tell baby say“I don't tal ... nt tell baby say“I don't talk Dogg unless you told on me”- oh well Take a picture wit me what the flick gon' do Baby stick to me
53 6.I Wanna Love You tist Akon Snoop Dogg[Akon] Convict...Music...and you know we up front.[Chorus Akon] I see you windin' and grindin' up on the floor I know you see me ... nna love you you already know[Snoop Dogg] Money in the air as mo' fell Grab you by your coattail take you to the motel ho sale Don't tell wont tell baby say“I don't tal ... nt tell baby say“I don't talk Dogg unless you told on me”- oh well Take a picture wit me what the flick gon' do Baby stick to me and I'ma
54 1.Intrology Snoop Dogg-藍色帝國(Tha Blue Carpet Treatment)1.Intrology Artist ... nt)1.Intrology Artist Snoop Dogg George Clinton[George Clinton] As I take another choken toke of icky sticky stanky Stuff a bull pack a pipe twist a blunt roll ... back and puff slow{*echoes*}[Snoop Dogg] Whenever I'm makin a record I'm gettin into my character And I'm tryin to portray somethin that I'm feelin so that way the who ... owd cheers*} What's my name!?(Sn
55 16.I Wanna Fuck You Snoop Dogg-藍色帝國(Tha Blue Carpet Treatment)16.I Wanna Fuck You Artist ... 6.I Wanna Fuck You Artist Snoop Dogg Akon[Akon] Convict...convict...convict Convict...music And you know we up front[Chrous- Akon] I see you winding and grinding up ... you already know girl[Verse1- Snoop Dogg] Money in the air as more fell grad you by your coat tail Take you to the motel ho sale don't tell won't tell Baby said I don't ... t tell Baby said I don't ta
56 4.Say It To My Face y I crush everything in my way And give a fuck about what y'all say[Chorus: Don Blaze](Kurupt) See when the drama pop off then pardon me it ai ... leep Til' that day I'll crush everything in my way And give a fuck about what y'all say[Chorus: Don Blaze](Kurupt) See when the drama pop off then pardon me it ai ... ll that yackin' don't do shit Dogg Pound homie... the homie Xzibit Kurupt Young Gotti... Bigg ... it Kurupt Young Gotti... Bigg Snoop... we here Daz Dillinger..
57 4.To Live And Die In La t Out for everything they owe Remember k day Weekends--crenshaw--mlk Automatics rang free niggaz lost they way Gang signs bein shown Nigga lov ... at--niggaz gettin shermed out Snoop dogg in this muthafucka burned out M-o-b Big suge in the lo lo Bounce and turn ... in the lo lo Bounce and turn Dogg pound in the lex With an ounce to
58 2.Snoop Dogg(What's My Name Pt.2)(Explicit) Snoop Dogg-The Best Of Snoop Dogg2.Snoop Dogg(What's My Name Pt.2)(Explicit) S-N-double-O-P D-O-double-giz-ee D-O-double-giz-ee D-O-double-giz-eeeeee Izzle kizzle fo' sc ... s that they all wanna swallow Doggy Doggfather I do it to you real hard then it gets harder It's nada- thang on mine bang on mine I smoke an ounce and bounce at the sam ... that dippin' in the Cadillac? Snoop Dogg Smoke till your eyes get cataracts Snoop
59 14.Loosen' Control(Explicit) Snoop Dogg-The Best Of Snoop Dogg14.Loosen' Control(Explicit) Man you got me goin' crazy baby I'm losin' my mind(oooh oooh) Feels like i'm loosen' contro ... u what am i to do? I gave you everything that you needed and you took it for granted Shit i'm cool now what goes around comes around( ... what goes around comes around(Snoop and Butch Cassidy) I was in love
60 18.G Bedtime Stories(Explicit) Snoop Dogg-The Best Of Snoop Dogg18.G Bedtime Stories(Explicit)(Uncle ... e Stories(Explicit)(Uncle Snoop Dogg.) Yo' whassup whassup.(Could you read us a bedtime story?) Alright alright. Ya'll get my ash tray get my lighter. I'm a read ya ... ns drugs and guns We claiming everything nigga even dimes and doves H
61 5.Caviar creen for everything I doez in da public. Boy wonder make the other boys wonder how we keep it comin different every summa. Dont be amazed cuz ... urr yes sir.[chorus2x][verse3 snoop] Shootin niggaz down slappin bitches up straight cash strut with some heny in my cup. Rude for the hell of it I should be the ... be the president ay yo homey doggy dogg got da medicine(where where?) in d
62 4.Can I Get A Flicc Witchu Snoop Dogg-R&G(Rhythm&Gangsta):The Masterpiece4.Can I Get A Flicc Witchu Artist ... Get A Flicc Witchu Artist Snoop Dogg Pootsy Collins[Intro Snoop Dogg] Yeah brand new Snoop Dogg[echo] Somethin' to crack the New Year off you dig?[echo][Hook:2X] One for the trouble two for the bass Come on everybody let's ... let's rock this place[Verse1: Snoop Dogg] Doggy Dogg you are the best Rock this beat'cause you are so
63 9.Step Yo Game Up Snoop Dogg-R&G(Rhythm&Gangsta):The Masterpiece9.Step Yo Game Up Artist ... >9.Step Yo Game Up Artist Snoop Dogg LilJon Trina[Snoop Dogg] Yeah Man What's Going on Man It's really really pimpin' up in here man I know you ain't seen pimpin' in a long time man I've b ... you know what I mean[Chorus: Snoop Dogg]+(LilJon) What you lookin' at(step yo game up!) What you waitin' for(step yo game up!) Go on come on in the door(step yo game u .
64 10.Perfect Snoop Dogg-R&G(Rhythm&Gangsta):The Masterpiece10.Perfect Artist ... iece10.Perfect Artist Snoop Dogg Charlie Wilson{*Charlie Wilson croons in the background*}[ ... on croons in the background*}[Snoop Dogg] Beautiful.. perfect.. flawless.. debonaire[Chorus: Charlie Wilson] Where'd you get that silky skin? And the colors those eyes ... girl you're so fine yeah- hey[Snoop Dogg] Lovable and yeah you're pursuable Everything is b
65 17.I'm Threw Witchu Snoop Dogg-R&G(Rhythm&Gangsta):The Masterpiece17.I'm Threw Witchu Artist ... 7.I'm Threw Witchu Artist Snoop Dogg Soopafly[Snoop Dogg] Yeah man this is another9 inch dick classic We wanna dedicate this one to all the fellas who got a hardhead bitch who just won ... omethin like this bitch I got everything you don't have nothin Bitch I ain't believin a motherfuckin word you say bitch Get yo' shit and get the fuck outta here E ... ull tank of
66 18.Pass It Pass It Snoop Dogg-R&G(Rhythm&Gangsta):The Masterpiece18.Pass It Pass It[Chorus- Pharrell Williams](Vanessa Marquez) Pass it pass it- get ... la la la la la la la)[Verse- Snoop Dogg] Roll up a fat one and pass it around Lay back hypnotized by The Neptunes sound My peoples always see me and they think I'm on ... c'mon biatch![Chorus][Verse- Snoop Dogg] Nick nack patty wack give a Dogg a bone Naw don't gimme nothing but a handful of stones Don't stop!
67 12.Hourglass Snoop Dogg-Paid Tha Cost To Be Da Bo$$12.Hourglass Artist ... $$12.Hourglass Artist Snoop Dogg Mr.Kane Goldie Loc[Snoop Dogg] Awww yeah This one goes out to all you muthafuckers out there That didn't think we could make records that could bang in the c ... e dance floor right about now[Snoop Dogg] Wiggle it round c'mon down Doggy-d-o-double's in town I know you wanna get down So why you lookin' at me like that Bitch break th
68 17.Club hat spell everything out?(Nah) The nigga that'll run through your motherfuckin set and bang your hoe motherfuckin out(Fuck yeah nigga) The nig ... album if you bout it bout it[Snoop Dogg:] Rowdy gangsta in this motherfucker loco So I can come through and keep it TRU and do what the fuck I must I bust I keep it TR ... I keep it TRU from the'ginnin Snoop Dogg the representer from Long Beach ci
69 17.There Comes A Time z Daddy V[Snoop Dogg Intro] YeahJellyroll on the beat What we gone do on this Eastside track right here We gone give it up uh to our favorite girls ... hanks for..(thank you momma)[ Snoop]The good times and the bad times can't you see Thank you for ... s can't you see Thank you for everything you've done for me(you only get one)[Goldie Loc] Momma this all my life I used to put ... his all my life I used to put everything on you and I knew it wattn't
70 15.Cruisin'(feat. Snoop Dogg) in'(feat. Snoop Dogg)作詞 Calvin Broadus Michael A Gomez R MadridJason T Phillips I wanna uhh I wanna Cruisin' baby c'mon Cruise with me cruise wi ... ain't never dropped a dizzime Everything is fizzine rollin' up a dizz
71 3.Snoop Dogg(What's My Name Part2) Snoop Dogg-Tha Last Meal3.Snoop Dogg(What's My Name Part2)[Intro] S-N-double-O-P D-O-double-giz-ee D-O-double-giz-ee D-O-double-giz-ee(repeat x2)[ ... D-O-double-giz-ee(repeat x2)[Snoop talks over Intro] Izzle kizzle fo' schizzle My nizzle what you sizzle? Fo' schizzle bizzle ha ha( ... le? Fo' schizzle bizzle ha ha(Snoop Dogg) Me and my partner in my Impala Poppin our collars tossin up dollars A truck on the side of with hoes that wanna follow
72 12.Issues Snoop Dogg-Tha Last Meal12.Issues Meech Bow Wow Yeah ... Issues Meech Bow Wow Yeah Dogg House Oh serious I heard that So I didn't know about all that Yeah Keep my industry as much as possible ... industry as much as possible Snoop Dogg Found out found out On all ya'll niggas Check me out homie Everywhere I go I got niggas and bitches on my dick trying to take m ... oung locs in the hood mashing Dogg House Fuck them other fools D-O-double G Kick
73 15.Loosen' Control Snoop Dogg-Tha Last Meal15.Loosen' Control Artist ... 15.Loosen' Control Artist Snoop Dogg Butch Cassidy Man you got me goin' crazy Baby I'm losin' my mind Chorus(Butch Cassidy+ ... my mind Chorus(Butch Cassidy+ Snoop Dogg):(Butch Cassidy) Feels like I'm losin' control And I don't even know Girl you hurt me oh so bad cuz I love you so hey But it do ... eeeeeeeeeey hey Heeeeeeey hey(Snoop Dogg) I was in love at times I was so hurt she
74 1.May I Snoop Dogg-Dead Man Walkin1.May I ArtiSnoop Dogg Lil Malik Now... who got the beat that makes ya bump? And who got the bump that ya thump? Well I got the funk that makes ya bum ... ion and once?? hit the groove everything is in motion We coastin through the neighborhood and lookin around And all of my homies on lock down we keep it undergrou ... skip with the homies from the Dogg Pound Sup Bow-Wow how my nigga feelin? Oh I'm on the money mission to ge
75 3.Head Doctor Snoop Dogg-Dead Man Walkin3.Head Doctor Artist ... n3.Head Doctor Artist Snoop Dogg Swoop G Chorus You remind me of somebody I used to know I used to know ... I used to know I used to know Snoop***talkin w chorus*** Ya'll ain't even gonna believe this shit man Remember that bitch I had That little light skined bitch Yea ... So check this out Verse One: Snoop Doggy Dogg I'm at home layin low Everything is everything w
76 5.Tommy Boy Snoop Dogg-Dead Man Walkin5.Tommy Boy Artist ... kin5.Tommy Boy Artist Snoop Dogg Dat Nigga Daz[Snoop Dogg] Southern hospitality Yea(This that south shit boy) Y'all know how we do this(shit) What up fool This for all my boys in Missis ... New Orleans clique out there)[Snoop Dogg] It's a Sunday a fun day one day Away from Monday and all day ain't no gunplay And ... all day ain't no gunplay And everything is alright outside(
77 2.Crybaby ie Hersh- Snoop Doggy Dogg- Trey Lorenz- Timothy Gatlin- Gene Griffin- Aaron Hall III- Teddy Riley)(featuring ... l III- Teddy Riley)(featuring Snoop Dogg) When I think of our untimely end Aeverything we could have been I cry baby I cry Ok so it's5 am and I still can't sleep I took some medicine But it's not working Some ... y to forget you REPEAT CHORUS SNOOP's VERSE REPEAT CHORUS(3X
78 2.Crybaby ie Hersh- Snoop Doggy Dogg- Trey Lorenz- Timothy Gatlin- Gene Griffin- Aaron Hall III- Teddy Riley)(featuring ... l III- Teddy Riley)(featuring Snoop Dogg) When I think of our untimely end Aeverything we could have been I cry baby I cry Ok so it's5 am and I still can't sleep I took some medicine But it's not working Some ... y to forget you REPEAT CHORUS SNOOP's VERSE REPEAT CHORUS(3X
79 2.Crybaby(Album Version) iah Carey Snoop Dogg When I think of our untimely end Aneverything we could have been I cry baby I cry Ok so it's5 am and I still can't sleep I took some medicine But it's not working Some ... y to forget you Repeat Chorus Snoop's Verse Repeat Chorus Three Times
80 6.Dangerous Mc's ts demand Everything you can imagine is real man And revenge be the dish i serve to cats cold Stay up on about ten folds you know how it goes ... Chorus(minus last two lines)[snoop dogg] Awww nah big snoop dogg Slap you with my paw all across your jaw Break fool on these bitches while i'm breakin the law You come up in my room look bitc ... at?) You got stuck and fucked doggystyle100 spokes day-tonas bendin t
81 16.How You Livin' Snoop Dogg-The Eastsidaz16.How You Livin'( ... idaz16.How You Livin'(Snoop Talking) Wassup dog? Wassup my nigga how you doing dog? Man I'm chilling my nigga How you livin'? Shit I'm livin' it up baby R ... u living though? Who me? Shit(Snoop) I got two boys and a wife I live a luxurious life And I'm respected in this game Cause I do's the same Man look here Let me s ... shade Then we've got it made(Snoop) Money ain't everything dog but I tell
82 17.Take it Back to'85 Snoop Dogg-The Eastsidaz17.Take it Back to'85(Hook) We can take it back to'85 if ya We can take it back to'85 if ya We can take it ... can take it back to'85 if ya(Snoop) Lets take it back on these niggas Soopafly Show em what that Eastside LBC DPG like Do you remember Wallabies and Crocusacks R ... w up threw up What I threw up Doggpound Gangsta Crip Great blew up The gang like pounds of C4 Fun at your apartment door We came for ya oh and all the weed Fuckin ..
83 14.Snoop Dog Baby Big Fish-Everything Sucks14.Snoop Dog Baby I just couldn't believe it when i turned on the radio Try to run try to hide try to keep it inside They were play ... song and i thought about her Snoop doggy dog snoop doggy dog So much trouble in the lbc Livin' without her's gonna drive me crazy...she's so. Don't you just wanna kill me cause you're ... give a heart attack now baby Snoop doggy dog snoop doggy dog Maybe i don't want
84 11.To Live And Die In La t Out for everything they owe Remember k day Weekends--crenshaw--mlk Automatics rang free niggaz lost they way Gang signs bein shown Nigga lov ... at--niggaz gettin shermed out Snoop dogg in this muthafucka burned out M-o-b Big suge in the lo lo Bounce and turn ... in the lo lo Bounce and turn Dogg pound in the lex With an ounce to
85 7.Represent Dat G.C. s swollen Everything stolen and it's still rich rollin' Niggaz can't see me'cause I kill shit blowin' I let loose like ain't no tomorrow with ... it it We's a D.P.G. committee Snoop fuck that bitch dat Nigga Daz fuck that bitch That trick that goofy ass bitch Soopafly super high ruff cap slip fuckin' gangst ... is directed by motherfuckin' Snoop Doggy Dogg in this biznotch If you're not kno
86 8.G Bedtime Stories Snoop Dogg-No Limit Top Dogg8.G Bedtime Stories(Uncle Snoop Dogg.) Yo' whassup whassup.(Could you read us a bedtime story?) Alright alright. Ya'll get my ash tray get my lighter. I'm a read ya ... ns drugs and guns We claiming everything nigga even dimes and doves H
87 13.Doin' Too Much Snoop Dogg-No Limit Top Dogg13.Doin' Too Much[Snoop Dogg]*inhales* Aiyyo aiyyo aiyyo Quik check this out dog You know mothafuckers be doin way way too mothafuckin much You know? That's ... et about him cuz he taught me everything I know Oh noJoe walkin down the wrong lane Tootin on that cocaine fuckin wit that wrong thang Niggas like that(what) get ... t it(damn) Then fake the funk doggonnit Now loc look at this predicam
88 6.Doin' Too Much Snoop Dogg-Top Dogg6.Doin' Too Much[snoop dogg]*inhales* Aiyyo aiyyo aiyyo quik check this out dog You know mothafuckers be doin way way too mothafuckin much You know? that's ... et about him cuz he taught me everything i know Oh no joe walkin down the wrong lane Tootin on that cocaine fuckin wit that wrong thang Niggas like that(what) get ... t it(damn) Then fake the funk doggonnit Now loc look at this predicam
89 13.G Bedtime Stories Snoop Dogg-Top Dogg13.G Bedtime Stories(uncle snoop dogg.) Yo' whassup whassup.(could you read us a bedtime story?) Alright alright. Ya'll get my ash tray get my lighter. I'm a read ya ... ns drugs and guns We claiming everything nigga even dimes and doves H
90 10.Crybaby ie Hersh- Snoop Doggy Dogg- Trey Lorenz- Timothy Gatlin- Gene Griffin- Aaron Hall III- Teddy Riley)(featuring ... l III- Teddy Riley)(featuring Snoop Dogg) When I think of our untimely end Aeverything we could have been I cry baby I cry Ok so it's5 am and I still can't sleep I took some medicine But it's not working Some ... y to forget you REPEAT CHORUS SNOOP's VERSE REPEAT CHORUS(3X
91 15.The War Iz On > Krayzie snoop dogg kurupt and layzie thug mentality1999 Intro We so thuggish-ruggish...the muthafuckin' the war is on. you better suit up and Do l ... in' Why they runnin'? buckin' everything comin' murda y'all ain't said nothing Got a couple of niggas for that stay strapped From the front to the back and the ex ... buckshots spray daily all day Snoop dogg Money makes murders sex lies crimes fo'-fives nines heaters jackers Killas cap-pealers and drug dealers snit
92 8.Loose Cannons it rollin[dogg pound] Hit the bank from the back Double the trouble forcin my entry The first nigga that i saw shot him in the jaw Xzibit star ... ork First things first-- like snoop i'ma shoot the clerk And i did-- now it's time to split-- get nigga get(let's go) dumpin and shoot the hostages Soopafly outsi ... he ride Bout to start shootin everything that he see outside[xzibit]
93 10.Represent Dat G.c. s swollen Everything stolen and it still risked rolling Niggas can't see me cause i kill shit blowing I let loose like ain't no tomorrow with ... they say ooh after the verse[snoop dogg] I'm commercial universal with no rehearsal And when i'm in the hood i'm just so controversial Niggas know me homey the o g Wes ... hat l b represent that p.a.c.[snoop dogg] What what? My freestyle worth about a ticket now So to kick a style you gotta kick me down Every nigga from
94 4.Dangerous MC's(feat. Mark Curry Snoop Dogg& Busta Rhymes) ark Curry Snoop Dogg& Busta Rhymes) Yeah ninety-six for my Nordstrom Ave niggaz My Fulton Street niggaz(hardcore for ninety-six) Dangerous MC's. ... p and the supply meets demand Everything you can imagine is real man and revenge be the dish I serve to cats cold Stay up on about ten folds you know how it goes ... your tits c'mon Awww nah big Snoop Dogg Slap you with my paw all across your jaw Break fool on these bitches while I'm breakin the law You come up i
95 15.Dangerous MC's rk Curry& Snoop Dogg[Notorious B.I.G.] Yeah ninety-six for my Nostrand Ave niggas My Fulton Street niggas(hardcore for ninety-six) Dangerous MC's.. ... p and the supply meets demand Everything you can imagine is real man And revenge be the dish I serve to cats cold Stay up on about ten folds you know how it goes ... Chorus(minus last two lines)[Snoop Dogg] Awww nah big Snoop Dogg Slap you with my paw all across your jaw Break fool on these bitches wh
96 1.Snoop World Snoop Dogg-Da Game Is To Be Sold Not To Be Told1. ... o Be Sold Not To Be Told1.Snoop World Artist Snoop Dogg Master P[Master P] At ease I would like to welcome the newest No Limit Soldier Mr. ... e newest No Limit Soldier Mr. Snoop D-O Double G and he brings to the tank Money power respect leadership street knowledge and wisdom AHH YAH...D.P.G. yah D.P.G. ... ches and the bud for free(6x)[Snoop] Welcome to this world that you never though
97 5.Show Me Love Snoop Dogg-Da Game Is To Be Sold Not To Be Told5.Show Me Love Ya I don't know why you treat me so motherfuckin bad You ain't gonna ... eed love too three Chorus-2x- Snoop with background chorus-2x- See I done put it on the line see this here is genuine An as long as you with me girl see ... long as you with me girl see everything is gonna be fine See can't nobody match it don't touch it ya might scratch it This love affiar it's so original I call it ... time b
98 19.Doggz Gonna Get Ya Snoop Dogg-Da Game Is To Be Sold Not To Be Told19. ... Be Sold Not To Be Told19.Doggz Gonna Get Ya Artist Snoop Dogg Mac[Snoop] I'm inJunior High with a C+ grade At the end of the day I don't hit the arcade I to school from my moms apartment I got to te ... to roll with force My homeboy Dogg is chilling in a Benz In front of his building witht the rest of his friends I give him a pound no I mean I shake his hand He's ... ome like a slob So
99 8.Soldiers Riders and G's kal Silkk Snoop[Snoop] ha ha ha hagreeting niggas and niggetts the underground dog is back up in yall one more again for the cause breakin all off f ... P] We ridas we ridas we ridas[Snoop and Mystikal] Nigga lets slide to the side where them gangstas ride boom boom boom on yo bitch ass nigga then lets slide to th ... threes wit mothafuckin g's do everything from OZ's to keys blowin weed by da trees now all my south to west them niggas rowdy and all them niggas that nort
100 1.Medley for a'V'(The Pussy Medley) vin' that Doggy Dogg meaty bone When ya moan ya whole voice tone make me wanna Put my bizalls in ya jizaws'cause y'all Know what I'm gettin' at I'm ... nd that's rule number3 in the Dogg Pound Bitch drawers down! We won't get no radio play But we probably get some pussy for this What you say? I said we won't get ... n on a little rubber boat uhh Snoop hit it then I hit it too Aww yeah little bitch I'm talkin''bout you Now all ya ever do is sit around and boo hoo Talkin

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】