Mojim Lyrics

ship + and + gun 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 2.The Reckoning n rapture and lines of lives that came undone And how cool wind blew their dreams away like paper cups Now they're bound ... paper cups Now they're bound and bearing the shadows of the gun Let's sing And the stranded senioritas fall and take a knee For the anthemdark and rising drum While the cholos in their Chevrolets ... he cholos in their Chevrolets and mercy streets And the shiny wall for the bankers at the Bronx Then they line
2 2.Castle Hell ase down Randall with my nigga Bill You know that nigga ill The thought alone'll give a nigga chills My YGs be on that ... igga chills My YGs be on that gun until they die shit Too fly down to ride with the mobJust a bunch of young lords underground with the gods So be easy'cause nigg ... e easy'cause niggas pullin'9s and them4s I could put the devil on my shoulder Whispered in my ear like it's over But he fuckin' with a soldier I st ... he fuckin' with a soldier I stand(!
3 4.No Favors ave your hand I ain't gotta shake it Everything lined up for the taking ... thing lined up for the taking And what I need from'em? No favors Clique too big bread? Gotta break it Cause these others lowkey with the snaking faking Everything ... thing lined up for the taking And what I need from'em? No favors no favors What I need? No favors Everything lined up for the taking ... thing lined up for the taking And what I need from'em? No favors I'm about getting the job do
4 9.Halfway Off The Balcony trong son and be the man you have to be Holdin' ship down don't crash at sea' Brrrr Paper on my phone line It's on my phone like fax for me that's facts to me But I don't want it i ... So I'ma call my favorite girl and she gon' bring that ass for me And as for me I'ma text the room number right now So you ain't gotta hit the front desk ... in't gotta hit the front desk and go ask for me Don't ask for me don't ask for me Don't ask for me Lot of shit been goin' on t
5 1.Champions dred thousand dollar chandelier They tried to turn me to an animal But white people think I'm radical Supermodels think I'm h ... adical Supermodels think I'm handsome You might think I'm too aggressive But really I think I'm too passive'Till I pull out the chopper start blastin'1500 all in ... p!) Throw it up watch it fall and drop Round and round they go Round and round they go Pray for me I'm about to hit the Ye button I don't wanna say nothin' wrong But

6 1.Huey Knew(feat. Da$h) side down And if you roll another blunt and keep your mouth shut I'll tell you how I became the wicked nigga they call Young Mind Fuck Black out black out(Youngin' from Del ... efront Everybody behind Soulo and they backin' up I just threw my two-step let her back it up Go on back it up go on back it up... You dry snitchin' I'm sliding i ... han the brass section of the band you understand? Pick your poison it's your choice[Hook: Ab-Soul] Hey I'm just a youngin fro
7 3.Huey Knew THEN side down And if you roll another blunt and keep your mouth shut I'll tell you how I became the wicked nigga they call Young Mind Fuck Black out black out(Youngin from Del ... efront Everybody behind Soulo and they backin' up I just threw my two-step let her back it up Go on back it up! Go on back it up! You dry-snitchin' I'm slidin' in ... han The brass section of the band you understand? Pick your poison it's your choice[Hook: Ab-Soul] Hey I'm just a youngin fro
8 10.Drink(Alestorm Cover- Bonus Track) s a crime and crime doesn't pay And we go home poor at the end of the day. But I'd rather live my life in rags Than be taped to a desk with a wife that's a hag. We ... g to lose But a man has needs and that need is booze. They say all the best things in life are free So give all your beer ... re free So give all your beer and your rum to me.(We are here to drink your beer ... e are here to drink your beer And steal your rum at the point of a gun Your alcoh
9 10.Caravan the bags And shouting up to my brother with stern remarks Saying if they wanna come they better hurl their arse Out of their sacks ... their arse Out of their sacks And get down their fast And we gotta leave soon and the journey's far They're outside trying to work the car ... utside trying to work the car And they beep twice as we heard it start We run outside ... heard it start We run outside and squash in the backseat Beth gets in the gap in my mam's f
10 2.Nobody Speak e's Santa and took pictures with your kids[El-P] We the best We will cut a frowny face in your chest little wench I'm unmentionably fresh I'm ... e the flame fuckers your fame and fate's done with[Killer Mike] I walk Charlie Brown Peppermint Patty Linus ... Brown Peppermint Patty Linus and Lucy Put coke in the doobie roll[?]to smoke with Snoopy I still remain that dick grabbing slacker that spit a loogie Cause the t ... he toolie'll murder you Frank and Moolies Fuck o
11 13.Live From The Gutter ft. HoodyBaby ires me T and Weezy Sixteen in the peezy Another sixteen that's a PT36 that's a keyzee Push button start bitches thought I lost my keys please ... sts there's some scares there And I got that work homie yeah yeah Finessing all these niggas I need air fare All these diamonds dancing on me baby very I might ca ... red mags I peel her top back and watch the haters get mad They need to stop it niggas don't like when you Balling on them bitches they just mad'cause they ain't ...
12 1.Daggers And Rum 1.Daggers And Rum[Pirate Chant] Yo ho ho Yo ho ho Give us a bottle of rum Yo ho ho Yo ho ho We be the scurvy scum[Fade in Pirate Chant2x] ... the dread We shackle our foes and keelhauls'em dead Walk the plank fall in the sea Food for the sharks your destiny B ... for the sharks your destiny Band of brothers and all for one Taking treasure by sword or ... e Taking treasure by sword or gun With an iron fist we are led By the Captain's word or we be dead[Chorus
13 4.Pieces Of Eight(Give Up The Ship) Apathy-Handshakes With Snakes4.Pieces Of Eight(Give Up The ... 4.Pieces Of Eight(Give Up The Ship)[Verse1:Apathy] Stepping on a stage like anchors up Wake'em up Raising up pirate flags I'm about to shake'em up Smoke on th ... who could stare into the fire and tell you your future I been drinking way too much rum Getting dumb talking bitches into swallowing cum Dual pistols fully loaded ... re maps all night before the candles melt Strike fear in their hearts whe
14 7.Blow Ya Head Off feat. Marvalyss& Blacastan Apathy-Handshakes With Snakes7.Blow Ya Head Off feat. Marvalyss& Blacastan[Verse1:Apathy] If I had a dollar bill for every sucker th ... I'd be sitting on a mil Blood and guts in my grill Hot as hell I wasn't born with the ability to chill I don't care what people say Bun B think I'm trill Killmati ... et while my posse push rocket ships Motherfucker I'm from H-E Double Hockey Sticks Training harder than the Russian in them'Rocky' flicks Overload the computer Ov ... m
15 2.Buck Buck Pass was cold and black and made for killin' With no conscience or feelingsJust like the million other burners that's just like me Assembly line made killer ... e made killers for the murder and bleedin' Got my first taste loaded when they tried to test me Exploded on the first one caught him in his chest That's what a ga ... ' I'm the hate that hate made and regulate anyone Equalize neutralize any situation Any cat runnin' up any confrontation I was put into a room with the
16 5.Tuck Your T-Shirt In r manners and your Ps and Qs If you play it safe don't be lateand brush your teeth and clean your plate But if you never let her rip then what's the use? Advisory parental medical ... se? Advisory parental medical and dental Someone tell me what we're saving for Tuning in ... at we're saving for Tuning in and dropping out but making sure you're all about A mortgage ... e you're all about A mortgage and the two point four Find a wife get a life get a
17 16.Gang Related Robberies and Homicides That's Gang Related Streets turned up You can feel the Hatred Create situations make it Gang Related Trials of the Ghe ... othing to play with Robberies and Homicides That's Gang Related Streets turned up You can feel the Hatred Create situations Make it Gang Related Trials of the Ghe ... My Empire's got a Earth Wind and Fire Gotta Hells Wind Staff a Devil's Pole for you Liars Screw driver Flat head box cutter puncture your lunges Split you to the ...
18 5.Thelonius King(Feat. R.A. The Rugged Man& Tristate) murderers and rapists And children with exposed rib cages Organ damage from famine flies on their faces Blood thirsty baby killers ... es Blood thirsty baby killers and mental cases Gun toting cops born racists School districts preaching hatred Angels with black wings holding automatic ... black wings holding automatic guns like gatlings Bodies blown to bits bloody torsos that lack limbs You beating me that's like a Ku Klux Klan white supremacist Tr ... s Coloniz
19 13.Ghetto Boy r dollars And my brothers keeper bitch and nino at The Carter The equalizer bitch I'm deeper wiser h ... lizer bitch I'm deeper wiser handsome smarter They call an ambulance they ass don't st ... an ambulance they ass don't stand a chance in Sparta Oh no no! I'm out the west side just ask my gr ... t the west side just ask my grandma I used to move the pack had a pack of blamma My niggas stacked with AKA's ... My niggas stacked with AKA's and ain't no Kappa
20 4.Peace Song teps back and prayed for peace. I've always wondered how the air would smell. Do you think that we be able to tell without the smell of fear? ... There's a Song in my soul try and beat it out. There's no need to scream or shout. just pray for peace. My heart was pure my soul was clean. Got ... s pure my soul was clean. Got ship away to a war zone across the shining sea. In the name of peace. My mama told me'youngest son don't lose your mind to that load ... lose your mind to

21 1.Reborn my health and increasing my wealth Can you save me? Not even hiding it I'm lying awake ... ven hiding it I'm lying awake and I'm breaking my promises Pressure and pain Yeah ya think you know me don't ya? Covered in rage Put the ... t ya? Covered in rage Put the gun back in your holster Walk in my shoes I'll sing you some blues Tripping on truth ... some blues Tripping on truth and I'm looking a fool Yeah yeah yeah yeah What are you thinking?(uh) Look in the mir
22 4.I Ain't Gonna Lie ne)[Hook] And I ain't gonna lie You be smokin' I be drinkin' I ain't gonna lie I just need some bad bitches I ain't gonna lie We ain't every h ... me boys here so let me put my gun up Price on ya head where do I get rung up? I be with scumbags all about that humbug While niggas savin' hoes like dun dun dun d ... blum blums Young Money young guns heroes unsung Give that bitch pom poms touch down my nigga Sittin' on my money a junk pile my nigga Don't come'round my niggas ...
23 2.Happy Right Now(feat. Renee Coolbrith) he censor ship(What's that?) That's the light of the comet that make the dinosaur vomit That make the fossil put the profit into Prophet Moham ... he left side let me see your hands high Party like there won't be a next time if you're with me sing it now There might not be tomorrow so you might as well be ha ... ht as well be happy right now And everybody on the right side let me see your h ... e right side let me see your hands to the drones Fuck the prize keep your eye
24 10.Gentlemen ean Price and Fame of M.O.P.) Producer Statik Selektah[Intro Sample] Over the budget Gentlemen we're all players of the game[Verse1: Illa Ghee] I was ... ated Megatron Now I drink gin and my best friend's a Decepticon Some de Ville edge along sketches over Lebanon Messagin' the44[?] Head on the Autobahn My automati ... ex music shootin' on a cruise ship Coward niggas talkin' but y'all never do shit Smokin' dro rocket fuel ... shit Smokin' dro rocket fuel and I blast off I
25 1.Other n' bodied And I probably go get the shotty Dolo wearin' Polo I probably be playin' shotty I wanted juice but I got a shooter Video a nigga tha ... swear that I'm not the truth And say I never lied is a fuckin' lie But who the fuck are you who the fuck am I? My mind is a prison ... uck am I? My mind is a prison and I'm stuck inside Tuck a nine fuck a dime Get that money now I don't know about another time I only rhyme cause I love to rhyme I ... e I love to rhyme I work hard
26 10.2phoneshawty rse1] Aye And you might catch me laughing Spent summer with Nuri Recording year of the savage in a mansion I stunt like my daddy Two hundred d ... mentioned Yall know who it is and im on bond bitch Im like that ugly ass joint in my whip Sick ... gly ass joint in my whip Sick and im twisted Thats expected from the contender Im the three time champ Still competing against myself Aye these niggas get upset T ... We cannot further this friendship Black twitter veteran Blee
27 11.Bpswr Bpswr And it sound so nice Hip hop you the love of my life We'bout to take it to the to the(to the top) One time for the boom bap A combin ... on backpackin' sub woofer rap And it sound so nice Hip hop you the love of my life We'bout to take it to the to the(to the top) One time for the boom bap A combin ... trix Dodging all of that make ships spits[?] Gon' fit right under we'll put you on the edge of a forklift Hot(shhh) on the rise But a nigga keep his balance Like ...
28 12.Strangeulation Vol. II Cypher III(feat. Big Scoob&JL B. Hood) Big Scoob and my lil' homie;JL B. Hood. Let's go[Verse1:Big Scoob] Yeah aha Big Fella Back pushin' that trap shit to your tracklist Tecca Nina ... 't wit it then I'ma go get it and ship it in in the back of the bus Nah I'm just fuckin' with it bickin' back ... fuckin' with it bickin' back and having fun Bullshit I'm having none pussy niggas best hold their tongue Flip a switch ... ld their tongue Flip a switch and I'm with the shit get to clapping clips ... he
29 7.Quality Time Lapse ng with deandre in love with jaelahni at the anime club get a sub with salami Thats my routine The art school Im trying new things Im selling ... explain That was the old plan and i stuck to it I just knew to do the work cuz you fuck niggas couldn't do it ... ou fuck niggas couldn't do it And i was right too Who knew that those nights I was headed to the answer? I didn't know My mind moving like white folks when the ne ... o Before the whole world blow and we all gotta
30 14.Space Defense Team low creep And throw heat at Those who oppose me The intergalactic champ- br ... me The intergalactic champ- brandishing weapons Through a narrow spectrum All of my recon is dead I reckon- We all in I was crestfallen by what happened In New Ne ... Looks like a job for Mega Ran and Dr. Octagon(Kool Keith) Doctor reppin' choose any weapon Catch a space chick pregnant My Nassau flight Aerodynamic adventure Ult ... rs Colossal region I'm on the ship on the weekend Asteroid gl
31 1.Vena Cava e chamber And in you it moves the same Even if you cannot feel how it moves It does move there in you I'm awake but I cannot be found Daydream ... found Daydreaming so far down And in your arms I sleep so deeply But I can feel how you will leave me Even as you are still sitting here Even as your mug of coffe ... though the knife it never was And everything will do just what it does Like a bullet in the barrel of a ... e a bullet in the barrel of a gun I'm hiding here in
32 5.Kill! Drink! Kill! 're on my ship now So walk! The plank then dive! Down to your death There's no need for pageantry No need to pretend to be We're pirates in a ... e need no disguise We plunder and pillage I'm red in the eye Drunkenly slaughter so many will die Me roger is jolly I'm letting it fly An ocean of treasure we see ... y An ocean of treasure we see and it's ours for the taking Crossbones are flying there can be no mistaking Contesting our might then you better believe With me at ...
33 21.Shot Callaz ft Suicide Kings and Celph Titled ide Kings and Celph Titled[Intro Celph Titled] Yeah we got some top shotta's...some front line ... op shotta's...some front line gunners in the house tonight. Celph Titled The Manager of Manslaughter My brother Apathy My peoplesJoey Knuckles ... pathy My peoplesJoey Knuckles and King Cole. You's didn't know? The Suicide Kingz bitch anybody's a target. Kill yourself Fucker![Scratch Hook][Verse1: Apathy] Si ... n an Alaskan village I murder and pillage I pilfer impre
34 12.The Simple Plot of Metal Gear Solid ng) Hello and welcome back to another episode of'Talking Video Games' We continue today in our series of games with simple plots Guests please ... s please introduce yourselves and tell us the plots of your games[Burger Time Chef](Egoraptor): I'm the chef from Burger Time! I make-a the burgers![Centipede](Da ... told me to come on this show and talk about it...[Host]Oh god no...[Verse1][Solid Snake]: It was the distant future two thous ... s the distant future two thousand
35 12.The Drama I've seen and that my[?]is helpless But never satisfied jump ... less But never satisfied jump ship on the girls that felt us With a seand some henny feeling semi-righteous Thinking I don't know what's right but I don't know if the pipe does Better light up brother o ... mill them over Screw them up and throw them out on the hard shoulder With a feeling that's vacant get baked walk the pavement But what my souls on is tough like ... st in Passports going missing an
36 4.The Invisible Parade mos, Odds and Ends4.The Invisible Parade All laid over This pain will drown out the sun Mother I'm coming home But the war has just be ... g home But the war has just begun All the boys will await the arising tide On a pier with a traveled ... ide On a pier with a traveled gun I like the adrenaline it's like a fucking drug Mother I'm coming home I've discovered dreams that speak in tongues Mother my min ... runs Cause the war has just begun Every night I can hea
37 9.The Worst Feat. Modesty ris Young-Gunna Season9.The Worst Feat. Modesty[Hook– Modesty] Hide from the lies How do they plan to take me alive? I've walked acros ... r then I leave her Like I die and get the wounds what the fuck is left to keep her Coming through the speaker headline little feces Feeling of the least just watc ... bi Told y'all keep it stylist and tie the tie Perfect without practice Allen I Ho niggas talk shit ... e Allen I Ho niggas talk shit and apologize Even with t
38 7.Grind'n(Beast Mix) ' on that ship I'm motivated from struggle I gave my life to the hustle ... I gave my life to the hustle And ain't no time to go cuddle with no bitch A couple thous ... e with no bitch A couple thousand a day shit just tryna get it Remember Mama was cryin' I can't forget itJust know my Daddy a coward I still remember them seconds ... he only thing to do now is go and get it I put the word in the town they know I carry the crown I got them haters but round a nigga quick
39 9.This World get a job and getting nowhere So now this is what he got A new kind of dedication He doesen't feel lost He walks into the station ... ost He walks into the station And Richard takes a train to go uptown You know he's gonna find a place where the money just walks around ... e the money just walks around And with the grace of a wildcat He steals a bag without detection Walks on tiptoes right back To make the right connection. ... To make the right connection. And when h
40 3.Prisoner on the stand'I'm going down this time' Tell the kids I won't be home for a while Tell Mom don't stress it'll go by fast Get my last piece of ... last piece of sex before they ship my ass Process it down state my stomach on the gate Some Rikers isl ... ch on the gate Some Rikers island chicken the last thing I ate Break a breaker1-9911 They called the cops on me they supposed to be thugs No honor in the hood how ... ize on me Make peace with God and grow mentally Pie pe
41 7.Blaq Prussian ike flies And roll deeper than graves upon my USS Enterprise I'm on the corner of the map These legends will never die Treat Los Angeles like ... show me Me with my lightbulbs and you with your coconuts Stayin' open across the dome of soaking the bud[Verse2-JeremiahJae] Ayo the ox stone chopped limbs top sp ... ur chest hurt Test the squirt gun you're wet like spilt milk Don't cry to[?][?] my eye in alignment Your face on the triangleJungle Squad put mobs in rectangles T ...
42 12.Minimum Wage b creator ship a factory for cheaper labor Labor low enough to keep the people quiet ... ough to keep the people quiet and complacent When the money is getting spent right on a soil that's adjacent To the place that they are staving so hop a fence Cof ... eel like packing up your shit and skip a town for a bit I'll throw you on my carry on ... I'll throw you on my carry on and we take take a trip Where we can snorkel with the fish ... we can snorkel with the fish
43 4.Power-Ups > VERSE1 Landed my ship you can call me Picard Check to the left but the tunnel is small Find maru mari the problem is solved I can make my Whole body ... ke I'm jelly or I'm margarine And everywhere I go I'm literally going for a spin When I get a missile in the midst of the mission I feel so divine like I'm H to t ... ah I'm a one woman army Got a gun up on my arm like a tommy Imma kamehameha with the long beam Pop off like the bottle top on Dom P When I'm hit by an e
44 12.The Nation igarettes and a Glock Cause in this'partments it was easy to cop Looking for a nigga slipping yeah they easy to spot In the streets the enemie ... the top He had cocaine dreams and Scarface nightmares I thought to myself does anyone in this life care Growing too fast like his days are lightyears His mama say ... he education but be packing a gun I just kick it with the homies and be having some fun Mama keep calling I underst ... un Mama keep calling I understand y
45 2.Biscuits hem off Standin' on the welfare line eatin' swine Tryin' to look fine with her stank behind You can ask the bitch ... behind You can ask the bitch and she'll tell ya fast Methtical got style with his nasty ass Are you ready to face the consequences ... eady to face the consequences and suffer? I even tell ya Momma you ain't shit motherfucker Bring it ... 't shit motherfucker Bring it and let that killer bee kid sting it And represent it's like heads up a brick

46 15.Perfect World foreign land keep your toast up hot rocks Catch a close up your snot box broke up L ... se up your snot box broke up Land shark tryin' to post up Reptiles trying to throw cub with crooked smiles Take your kindness for weakness they pow! New York nigg ... York niggas be lovin' how the gun talk pow! Another underboss pull a doublecross Niggas ain't ready for the holocaust here ... ready for the holocaust here and now Want them games people play catch these bullets over
47 8.Sign'O' The Times a needle And soon she did the same At home there are seventeen-year-old boys ... e are seventeen-year-old boys And their idea of fun Is being in a gang called the disciples High on crack totin' a machine ... igh on crack totin' a machine gun Time time Hurricane Annie ripped the ceiling of a church ... ipped the ceiling of a church And killed everyone inside You turn on the telly ... inside You turn on the telly and every other story Is tellin u somebody died
48 1.Resilient(Marcus D Remix) you think And not afraid to do just that I ain't stupid Some get brain then act scared to use it That there is foolish You've got me mistaken ... ial's Suppose to be a quitter and absentee father But I figure what's more precious than my daughter Nada! Develop her mind so she's smarter ... lop her mind so she's smarter And destined to do great things like her father! HOOK Speak about it Then I be about it Where would I be without it Brilliant! Speak ... the show at sold out
49 9.TV Song ayed the hand that I was dealt But every now and then I do pretend that I am someone else It takes no imagination just a flick of the remote Then I am on vacation in a life some ... I travel over the world I'm handsome and respected I get all those pretty girls So calm ... ll those pretty girls So calm and mysterious fighting for the greater good People love ... the greater good People love and adore me from New York to Hollywood Well this may not be the
50 14.The War d at19 Me and a bunch of boys from homeJanuary'43 drove out to Pine Bluff ... ry'43 drove out to Pine Bluff and signed on Went to basic south of Birmingham Put me on west coast bound train Spent three days out in San Diego ... t three days out in San Diego And they shipped me back east again Left a port out of New York Slept for months in British rain Tore it up down in London town ... ore it up down in London town And they shipped me back out again The pr
51 16.The Nation Feat. B.o.B igarettes and a Glock Cause in this'partments it was easy to cop Looking for a nigga slipping yeah they easy to spot In the streets the enemie ... the top He had cocaine dreams and Scarface nightmares I thought to myself does anyone in this life care Growing too fast like his days are lightyears His mama say ... he education but be packing a gun I just kick it with the homies and be having some fun Mama keep calling I underst ... un Mama keep calling I understand y
52 7.The Pax Britannica Ian Anderson-Homo Erraticus7.The Pax Britannica I came to woo you at behest of Uncle Leo did my best to charm ... ncle Leo did my best to charm and Hatter sooth lay thoughts of scheming Saxon Prince to rest.Just seventeen you were emboldened turned away plain Orange boy ... turned away plain Orange boy and made for me a consort haven in your heart haven of joy. Now Empire spills a growing blot across the atlas leaves its mark. The h ... e atlas leaves its mark. The
53 1.Something Wrong alk alone And my World's overthrown And I Need to be saved and kept from harm I'm moving on But I Know it would be wrong When I Would do things the way they used to be... There's something wr ... wrong since you were gone My ship is drowning in a storm It seems to be I can't go on I can't go on there's something wrong Since you were gone Since you were go ... were gone. I sleep on thorns And I'mJust flesh and bones And I Need to be saved and kep
54 15.He Say She Say end up in gun play Motherfuck what he say and motherfuck what she say He say she say can take the shit the wrong way ... n take the shit the wrong way Gun play gun play that shit end up in gun play He say she say that shit end up in ... y she say that shit end up in gun play Motherfuck what he say and motherfuck what she say He say she say can take the shit the wrong way ... n take the shit the wrong way Gun play gun play that shit end up
55 8.Miracle s would stand as one We will overcome overcome[Verse1: Inspectah Deck] The whole world trippin' listen it's still a cold world The other day I ... ace Plus her man's on the run and couldn't come to the wake For Heaven's sake you pray God open the gate In this modern day Sodom that's their only escape10 year ... ole8 Catch a5 to10 sellin'5's and10's And the police informer was your childhood friend In the real world gotta hustle for your dream Extend your clips fit the m
56 1.Ready Aim airplane And the destination of this flight is to the other side Guess I have to go there Guess I have to come here yeah I know where I'm fro ... in the air you can't see them And they have rockets and machine guns And they're firing on my plane But I say fire fire oh Ready aim fire you can't shoot me down no Fffff fire! Fire Ready aim fire you ... anna make the shooter put the gun down So a mother gets to hold her son now Wanna make the lame man run again
57 4.Dragging the Priests br> Cunts and inbreeds of this earth Crawling on your prayer-bones So you think you're wormless huh?Judging from your higher ground Praise the ... higher ground Praise the lord and pass the ammo You swarm across this world like plagues Amen to the ministry of the devilish agenda Brown-nosing priests ... h agenda Brown-nosing priests and popes in every way Keeling over- Gun-ports open Crawling on your'ship of rats' As the spiritual migraine hammers We have nothing
58 5.I Want Alejandra Ribera-La boca5.I Want you had the ... a5.I Want you had the gun i had the horse we took a photograph now i can't find my way back ... now i can't find my way back and all i'm grieving was a dream i'm down this rabbit hole even this madness cannot shield this soul there's so much labor just in b ... nt anything… take these seeds and burn them all so they don't take root in me i cannot face up-stream he ab ... i cannot face up-stream he ab(
59 7.Drink s a crime and crime doesn't pay And we go home poor at the end of the day But I'd rather live my life in rags Than be taped to a desk with a wife as a hag We live e ... g to lose But a man has needs and the need is booze They say all the best things in life are free So give all your beer ... re free So give all your beer and your rum to me! We are here to drink your beer ... e are here to drink your beer And steal your rum at a point of a gun Your alcohol t
60 3.Don't Give up the Ship feat. Kappa Gamma ve up the Ship feat. Kappa Gamma[Verse1:Apathy] Underwater where the bodies are hidden I'm livin' deep inside a sunken ... m livin' deep inside a sunken ship with skeletons driftin' Amongst blood hungry mermaids who feast on sailors ... mermaids who feast on sailors And impale them with harpoons stolen from whalers I'm the Kraken attackin''em draggin' you deep in the ocean Where the oxygen exits ... e the oxygen exits your lungs and your eyes are explodin' Whales
61 6.Martha Moxley(Rest in Peace) re Like a gun connoisseur in a communist war Indestructible Ap is as hard as the iron curtain Find a virgin I'm inserting shit inside her like ... l the strippers getting older and bitter For all single mothers that cannot afford they babysitter So they copping liquor then call me to come thru ... uor then call me to come thru and dick her Get the picture? Life isn't always a happy ending I'm cool with being positive but not cool with pretending'Cuz way bac ... Moxley My fath
62 2.Shotcallaz Ft Suicide Kings ront line gunners in the house tonight. Celph Titled The Manager of Manslaughter My brother Apathy My peoplesJoey Knuckles ... pathy My peoplesJoey Knuckles and King Cole. You's didn't know? The Suicide Kingz bitch anybody's a target. Kill yourself Fucker![Verse1:Apathy] Since the day my ... n an Alaskan village I murder and pillage I pilfer impressive to villains I'm chillin' in traffickin' pills ... chillin' in traffickin' pills and packages to children My style is
63 7.Liquorlip Loaded Gun Fingers-Land Of Pleasure7.Liquorlip Loaded Gun[Verse1] I wish I could disappear So you would never see me in this mess I get in However hard I try keep on stumbling still ... rching It took me three years and a girl We was blinded by the stars that hit Our gentle little world The rocks turned into water ... d The rocks turned into water And what was clear became a blur We was good but the bad got worse The sinking ... the bad got worse The sinking ship
64 8.Beef Coney Island8.Beef Greetings from the beef breeders'earn your stripes around here Like you was working for' Better hit0 to60 quicker ... d me All they talking is that gun play How to move the work every Monday to Sunday That ain't all they worth but you never know it coming from the D boy You ain't ... beef All they talking is that gun play How to move the work every Monday to Sunday That ain't all they worth but you never know it coming from the D boy You ain't ...
65 8.Regular es chicks and? on my trench like them the regular My bitch come from Afghanistan we ... itch come from Afghanistan we ship that on the regular I be smoking puffing choking he be smoking regular My car ain't nothing regular foreign ain't damn regular ... a regular Someone up on dump and still I cash out on the regular My car is taking93 his shit taking regular Pony cuff a bad bitch to fuck her on the regular(hook ... ugh the car on the regular My gun even regular It do
66 2.The Gift wo months and all he had to show was three dog-eared letters ... w was three dog-eared letters and two very expensive long-distance phone calls. True when school had ended ... s. True when school had ended and she'd returned to Wisconsin and he to Locust Pennsylvania she had sworn to maintain a certain fidelity. She would date occasionally but merely as amusement. She ... thful. But lately Waldo had begun to worry. He had trouble sleeping at night ... had troubl
67 4.Life of Sin nd blocks and corners for me Pain before the glory I can tell this sort of story nigga I came from it I got my name from it I ain't ashamed of ... I get some mail waitin for my ship to sail I found out niggas pray for yo shit to fail That's why you quick to tell Me I'm on a different scale If you blind then ... he coffin on em Man I tripped and fell clientele's coughin on em That's the ghetto nigga(Hook) I hear you motherfuckers talk about it But I'm steady seein bodies ...
68 5.Language Of Birds -The Last Ship5.Language Of Birds Lyricist Sting、Rob Mathes Composer Sting、Rob Mathes They say there's an underground river That none of us can see ... river That none of us can see And it flows through winding tunnels On its way to a tide-less sea. ... n its way to a tide-less sea. And across that sea is an island A paradise we are told Where the toils of life are forgotten ... e toils of life are forgotten And they call it the Island of Souls. For
69 13.Rocket Ships 13.Rocket Ships[Talib] Movin' at the speed of a solution Bleeding in the streets as you're breathing the pollution They're saying that we ... iggas trippin' like mescaline and mixed greens My flow cleaner than the Sistine pristine You goin' green like Al Gore with'em I make algorithms that got Malcolm i ... on of rebels Raise the levels and the decibels flagrant It's too amazing how we be blazing son Our flowers is the loudest they crowd around us But cower in the sh ...
70 3.Bad Guy(feat. Millyz& Smoke Bulga aka Donn Lennon) pig I buy and sell you tell you just so let me be You can lock me up I got a lawyer who can set me free Real funny stupid fucks cock suckers w ... played guitars Spit my rhymes and made my bail money Speak the truth don't tell no lies I never talk wit' a black tongue I'm no model but I'm cold hearted I'm so ... nerds heard me Tear the lines and vandalize in your habitat Cruise around crown royal in his cadillac Black boots black brim with the mass to match Hallucination
71 13.Gangnam Style Sang Park、Gun Hyung Yoo Composer Jai Sang Park、Gun Hyung Yoo Oppa is Gangnam style Gangnam style A girl who is warm ... gnam style A girl who is warm and humanle during the day A classy girl who know how to enjoy the freedom of a cup of coffee A girl whose heart gets hotter when ni ... ol ttaen noneun yeoja Ittaeda shipeumyeon mukkeot-deon meori puneun y
72 10.Almost Famous d Yeah... And you don't stop... Shit is crazy... Everybody got their tool sharpened up man.. Prev1 man kill'em...1st Verse- Prevail Oral speec ... ill they're paper thin pirate ship private stock power plant Douse the light house watch as vessel crash into the rocks Man over board S.O.S. sharks in the open w ... onuments from ancient times X and Y chromosomes are known to metamorphosize alpha beta carotene kerosine alkaline Genetic alphabetic prime kinetic algorithmic tim ...
73 9.1 Train since me and Drizzy started hangin' out Young boy let his ... hangin' out Young boy let his gun bang let his nuts hang Transition to a Lamborghini from a Mustang Drugs slang in the drug game with the hustling(I know one thin ... with a skateboard I roll past and I blaze y'all like'DOO DOO!' I hate y'all When the beef cooked I ate y'all like'Mmm mmm' let's play ball In a ballpark with all ... In a ballpark with all sharks and a blindfold I rhyme cold My K hot your9 col
74 11.She Was...Disarming you want and this is your Last chance to keep the promise that you made So let's be tasteful darling My head's cavin in ... ul darling My head's cavin in And I won't leave you alone Until I'm underneath your skin[Chorus] Is this what it feels like to be caught in the sights of the one ... of the one Who's holding the gun With your hands on the trigger My heart starts to give up You're breaking me down ... ve up You're breaking me down and I think I like it now
75 16.Die Like a G with the gun in my lap(Verse1) Ayo my bond is my life my word is my bond You pull the2-5 I'ma pull the FoFo long Niggas can't stop my reign m ... iggas catch beef in the night and slip in the dawn That's why the most bodies get dropped in the early morn' When the body gets scooped up ... When the body gets scooped up and shipped to the morgue The killer go in the crib ... gue The killer go in the crib and pillow talk to his girl Baby mom say she gon' send him wh
76 11.Lots Of Herbs hat cause and churn alice er scent in on me clothes the aroma cant vanish we the dicka we a thicka karates cant st ... ka we a thicka karates cant stand it her planet i make me shoes and come on it her buy me sacramented and me tonic lots of lots of herbs put them in a de phallus the highest of the grade me burn dem in a the chalice keep walking on my ... them in a de chalice keep ya gun trust mentally good for individually lots of lots of herbs lots of lots of lo
77 9.The Walking Dead(feat. RusteJuxx Guilty Simpson& Shabaam Sahdeeq) rule the land with a iron fist RusteJuxx I be spitting that Body new rappers homie watch who you getting at Brrap the bold cap snapback I hit ... I'm organizing late funerals and early wakes For any hot stepper trying to dance with the devil Gravedigger st ... with the devil Gravedigger stand over your corpse with a shovel Dropping dirt on it fill it up then I'm out They building something on the l ... ey building something on the lands so now I gotta dig'em out Hoodf
78 14.Way Im Ballin I got shotguns under my staircase Grab yo hoe ass girl face Then have this bitch on lock I'm bout to get this bitch a cellmate All my life I b ... ombination I'm like Listerine And even though I'm not an artist this is where I draw the line We don't feel none of you niggas Yall some fuckin porcupines I still ... ain't what you want Put that gun to yo hoe head Make her tell me what you don't Got some moon rocks in my pockets that's a pocket full of stones Fuck with me cuz ...
79 25.Devastation ips ain't ship so ain't no motherfuckin tellin I'm a east side nigga but my homies from uptown Gas up the minivan put the pumps in the trunk N ... en I ride with One named Nina and that yapper my side chick We sign niggas up so wisely choose ho side with Got something on my that pack of kick– that's my sidek ... bout that paper roll the dice and get paid And they can't bite the hand I'm feeding with I'm holding grenades So I'mma talk my shit I'mma live my life I'
80 13.Way Im Ballin I got shotguns under my staircase Grab yo hoe ass girl face Then have this bitch on lock I'm bout to get this bitch a cellmate All my life I b ... ombination I'm like Listerine And even though I'm not an artist this is where I draw the line We don't feel none of you niggas Yall some fuckin porcupines I still ... ain't what you want Put that gun to yo hoe head Make her tell me what you don't Got some moon rocks in my pockets that's a pocket full of stones Fuck with me cuz ...
81 24.Devastation ips ain't ship so ain't no motherfuckin tellin I'm a east side nigga but my homies from uptown Gas up the minivan put the pumps in the trunk N ... en I ride with One named Nina and that yapper my side chick We sign niggas up so wisely choose ho side with Got something on my that pack of kick– that's my sidek ... bout that paper roll the dice and get paid And they can't bite the hand I'm feeding with I'm holding grenades So I'mma talk my shit I'mma live my life I'
82 4.Been On a coffin And I'm not the one Don't ever pick me o ... ike a…the gun Appear loud in my new Benz Imma be the one Got some old ... Imma be the one Got some old and new friends Roll up cause we gonna smoke I set the record straight by now I ball all day ... traight by now I ball all day and they ask me how You coming up a long long itme Sitting on these Look boy I've been that show Roll up with me ... een that show Roll up with me and I'll be that good Bows back
83 11.Green Blood Sonny and The Sunsets-Antenna To The Afterworld11.Green Blood'Well something happened...''What's that Sonny?''I fell in love''Oh y ... nown planet A strange being standing all alone'Wanna fix my ship? Would you like to hit The Void?''Oh is this your ... it The Void?''Oh is this your ship this little space toy?''Oh a spaceling with humor my favorite kind!' But when I look closer she's sad inside Oh my ... closer she's sad inside Oh my android she sheds rea
84 8.Curse and Damnation r>8.Curse and Damnation An old Egypt treasure was found long ago Belonged the tyranny of an old king Curse ... tyranny of an old king Curse and damnation was carved in stone Only if they could have taken it serious With the treasure found they were going Down the river of ... r of Nile He slipped with his gun and he fired a shot to his friend Hear the night is calling! It's calling for you for Curse ... t's calling for you for Curse and damnation on board th
85 6.Nursery Rhyme of Innocence and Experience Innocence and Experience I had a silver penny And an apricot tree And I said to the sailor On the white quay'Sailor O sailor Will you bring me If I give you my penny ... ing me If I give you my penny And my apricot tree'A fez from Algeria An Arab drum to beat A little gilt sword ... m to beat A little gilt sword And a parakeet?' And he smiled and he kissed me As strong as death And I saw his red tongue And I felt his sweet breath'You m
86 14.Rikki Tikki Godly ce check2 And my life found life rikki tikki godly'Cause my mike sounds nice rikki tikki godly. My mike sounds nice check1 My mike sounds nice ... k1 My mike sounds nice check2 And my life found life rikki tikki godly'Cause my mike sounds nice rikki tikki godly. Walk like a.. thought like a mutant Don't watc ... e a mutant Don't watch throws and I ain't good at reading blue prints Two sense of two M's two these of two chains We stayin true self who needs a new name When I ...
87 2.Here We Go ah) Horse and a carriage I was sitting that drop agunning Haters thinking they stopping us All they do we just sit back Take notes just cop the ass I'm fine with that in my heart I k ... of you In my zone fire one A gun on ship it's a mafia We in the clique we in the clique We move chips like the mafia Swear I told my flow cold nigga I could just body y ... bitches I just call her Nadia And they do is get close to her But I already have fun with her Let's get back
88 16.Maniacal Manifesto ay ladies and gentlemen next coming to the podium we have little K-Rino who will doing a speech called'The Maniacal Manifesto'. Please welcome ... ause as he comes to the stage and does his little song for you.[Verse1] Once my flow in me(?) K-Rino will be aroused Crowds gather in amazement as I'm lowered fro ... like DVR's do The flawless grand martial Who imports volumes of thoughts from rap law school ... thoughts from rap law school And gives you minutes to memoris
89 18.1 Train(Feat. ASAP RockyJoey Bad Ass Yelawolf Danny Brown Action Bronson) since me and Drizzy started hangin' out(Huuh) Young boy let his ... ' out(Huuh) Young boy let his gun bang let his nuts hang Transition to a Lamborghini from a Mustang Drugs slang in the drug game with the hustling(I know one thin ... with a skateboard I roll past and I blaze y'all like'DOO DOO!' I hate y'all When the beef cooked I ate y'all like'Mmm mmm' let's play ball In a ballpark with all ... In a ballpark with all sharks and a blindfold I rhyme cold My K hot you
90 1.Millennium Falcon s tainted and brought to crazy Caucasian! I make your best man collapse like a heart patient While meditating I feel fire in my heart blazing ... m fingers in the jar taste it and take a hit Of this i'm laced up with space bass BITCH! WHAT? Get what i'm saying? I never feel son keep blasting Motherfuckers t ... rs til I nail one with a real gun I'm so ferocious I be floating in the solar ocean. The crows floating see me smoking in a slower motion I feel like olding when ...
91 18.Ash N Dust(feat. Sean P) rohn's My gun eight kids nigga octomom's Stop it Sean I'm prophet naw I profit off of rap nigga proper bats p! Disturbing the peace absurd on ... ns p! Forever repping the new ship I'm old school dukw I will step on tour kicks Yes no PCPJust me Sean P with the D.O.D. We blast'em before we ask'em the questio ... n! Cause after us... It's ash and dust! Sick flow... Skitzo... Phrenic... Indo... Addict... Spit flow... Skuts tip toes in your attick Give no shit so watch me do ...
92 10.My Next Move e sky Our ship sails away I just wonder why I should stay on this path Only feeding my wrath With every new death Simply stifling my breath No ... s I am tired of this game The ship will be my coffin And the sea my cool grave I end my days stay stern I'm done with this world I have no more ... ith this world I have no more and nothing to give on my turn I have spent all my will ... turn I have spent all my will and my hope for a change Now my next move is made wi
93 13.Shotgun br>13.Shotgun(Verse1:Dumbfoundead) Getaway car no road maps. Memory gone no throwbacks. What if we leave never go back Don't think hard do ... just go. Your two jobs your landlord Girl you ain't gotta stand for this bullshit.Just hop in middle fingers up Let's bounce we out in a new whip. You saying that I lost my mind Trust me I'm f ... I ever had is when we bumped and grind. Why not let it last for a lifetime Blow tree'til the sun go down Beach side while we sipp
94 5.Against the Current y clique handle shit No comparison2na is the best andidate The diamond studded amulet upon this r ... ond studded amulet upon this random shit Making them abandon ship with the fresh manuscript Yeah so I reproached the curvature Got the game covered like reupholstered furniture Lyrical ligature ... they got me testing you kids And the lesson is ain't nobody messing with fish it's like this.[Chorus:] Into the tide go in ... [Chorus:] Into the tide go in a
95 12.Aquahydrate r room My gun store ways you get thrown from the Shot full ... get thrown from the Shot full and wait thorough Rouge was the color of my rose Avoided flag ... color of my rose Avoided flag ships wasted flags like Decided when I'm right ... s like Decided when I'm right and get as trail by my thrive Voluptuous you're rinsing off It isn't all perfect fume fumes pelage in Propitious moistures Rolex is ... In pain tom toxic curvy they and and my telescope yo
96 17.I'm Dat Nigga the shit And then after i show you you'll be on my dick Cuz I'm that nigga but you don't know it yet Im just that nigga but you don't know it ... ey know me know George shorts and a white T fork in the white B Made more with the Pyrex then Givenchy Shop never close now hundred for O's If you buying36 hoes s ... p niggas My art imitates life and that's a fact nigga No respect for suckers who run they lips Then pick who they will ... lips Then pick who they will and won
97 2.Freestyle102 the knife and come to deliver straight up sink youship It's like I got edema Ever since I was a senior On any given Sunday feeling like I'm really demon! Bitch I'm about to do my thi ... I send them nothing but kites and when they come home I send them niggas private flights I take your girl out to public ... take your girl out to public and give her the proverb right Shit it's a private night You can't hide it right? See when you break out! Shout out to the bloggers
98 3.Wolf ad to the gun And your heart is bursting at the seams You're taking me down with every crease in your frown The folding of your skin is making me ... t deep you creep Where do I stand now? I'm strapped against the bow Ofship that's captained by a fraud and I get sick at sea[Chorus]... The po
99 10.Rainboots s went up and the next thing I saw was your rain coat your rain coat. Your umbrella open wide hair hanging down cloudy sky. Come on look at me ... me. Oh wow. A taxi pulled up and you jumped in the back and the taxi pulled out the taxi pulled out. I took off a running like a bullet from a ... running like a bullet from a gun on the wet wet street the wet wet street. A light turned red ... et street. A light turned red and the taxi stopped and my heart fli
100 4.21st Century Living lights so gun it We're singing songs about21st century living If hate's in your heart man you'll take what you're given While we were hunting ... in fear These years of cloak and dagger have left us disappeared And I dance and I sing and I'm a monkey in a long line Buy in it should shut you up try it it should shut you up They've brought someone in to shut you up ... ght someone in to shut you up and it's getting to be light work While we were hunting rabb

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.