魔镜歌词网

关于 she + get + of + power 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 2.Up Yours s a drunk she can't even stand I don't know where my pa went Since he left I hear he got a wife and two kids in China man What? Out on my luck ... nother fool to take advantage of I know you gonna hate me But you can never please everybody Cos life's a bitch and then you die ain't it I learnt a long time ago ... ybody gonna chip in First you get the money Then you get the power Then you get the fame Then you own the game Then he lights a doobie Wasn't what yo
2 10.The Good The Bad&The Ugly money and power But what happen when things start to go sour Everybody wanna see more cash But ego's clashin' that's when egos crash See the t ... s when egos crash See the two of them started when they was in dimes Graduated now they movin' bricks at a time Down to do whatever even wet up cops Tryin' to bui ... ds thinkin' it's the same All of a sudden there is weak link in the chain He's a6'2 brawler cat-- nickname Bolo Caught beef with his man so he had to go dolo But ...
3 1.Game boy ces gotta get a kiss but trouble be on the way ha ... ght上下 out of sight或者煞车 as she puts on the breaks speed up and makes a quick right i be the game boy can't hear me now i be the game boy继续开车又来了几件事情让我真的分心三个精灵st ... 三个美女变三个欧巴桑差一点took the man out of me终于到我的目的地 oh where oh where could the princess be在酒吧台我的martini一大堆痞子 trying to eat her meat got to ... tr
4 1.Radio Active ter Can't get near can't get far you've got the power but know you are She's radioactive(radioactive) she's very selective(radioactive) She's what i need she's so pretty indeed she wants it all the time And i'm crazy kinda hazy i'm not sorry gonna worry I'm not lonely ... ry gonna worry I'm not lonely she's my only she's got me eatin' out of her hands Chorus: She's radioactive(radioactive) she's very selective(radioa
5 7.Right Round(The Treblemakers feat. My Name Is Kay) re ya out of control?Just like my mind where I'm goin' No women no shawties no nothin' but clothes No stoppin' now my Pirellis on roll I like ... he drink with all that goodie powers You spin my head right round right round When you go down when you go down down You spin my head right round right round When ... you go down down From the top of the pole I watch her go down She got me throwin' my money around Ain't nothin' more beautiful to be found It's goin' down down F

6 9.Rain Over Me(DJ Cyber) high Out of my mind So let it rain over me Ay ay ay Ay ay ay Let it rain over me Ay ay ay Ay ay ay Let it rain over me A billion's a new mill ... ke my women sexy classy sassy Powerful yes they love to get the middle nasty ow This ain't a game you'll see you can put the blame on me Dale muñequita abre ahí and let it rain over me Gir ... ver me I'm rising so high Out of my mind So let it rain over me Ay ay ay Ay ay ay Let it rain over me Ay ay ay Ay ay ay Let it rain o
7 3.Right Round- Flo Rida(佛罗里达) at goodie power You spin my head right round right round When you go down when you go down down You spin my head right round right round When ... you go down down From the top of the pole I watch her go down She got me throwin my money around Ain't nothin more beautiful to be found It's goin down down. From the top ... goin down down. From the top of the pole I watch her go down She got me throwin my money around Ain't nothin more beautiful to be found It's goin
8 11.Runaway- Kanye West feat. Pusha T(肯伊威斯特 feat.普夏 T) Power Hits(冠军全击)-冠军全击 2011(Power Hits 2011)11.Runaway- Kanye West feat. Pusha T(肯伊威斯特 feat.普夏 T) And I always find yeah I always find somethin' wrong Y ... st for the scumbags Every one of them that I know Let's have a toast to the jerk ... Let's have a toast to the jerkoffs That'll never take work off Baby I got a plan Run away fast as you can ... plan Run away fast as you can She find pictures in my email I sent this b
9 12.Just A Dream- Nelly(尼力) Power Hits(冠军全击)-冠军全击 2011(Power Hits 2011)12.Just A Dream- Nelly(尼力)(Uh uh uh) I was thinking about her Thinking bout me Thinkin bout us(us) What we g ... uh) down that road(road) Will she come back?(Uh) No one knows I realize(Yeah) It was only just a dream. I was at the top and now its like I'm in the basement Numb ... the basement Number1 spot Now she find her a replacement I swear now I can't take it Knowing somebody's got my baby Now you
10 6.Rock That Body(Black Eyed Peas) Power Hits(冠军全击)-冠军全击 2010(Power Hits 2010)6.Rock That Body(Black Eyed Peas) I wanna rock right now I wanna I wanna rock right now I wanna I wanna rock ... the lights and then turn them off If you bring that don't make it soft Like the jungle we run the block No one rollin' the way we rock Way we rock I wanna I wanna rock right now I wanna I wanna rock ... hat body Super fly ladies All of my super fly ladies All of my super fly ladies
11 9.We Made You(Eminem) Power Hits(冠军全击)-冠军全击 2010(Power Hits 2010)9.We Made You(Eminem) Guess Who… You Miss me?...Jessica Simpson sing the chorus When you walked through the ... I think Kim Kardashians a man She stumped just cause he asked to put his hands On her massive glutious maximus again Squeeze it then Squish it then pass it to her ... n He does not mean to lesbian offend But Lindsay please come back to seeing men Samantha's a2 Youre practically a10 I know you
12 14.By My Side(Jadakiss、Ne-Yo) in a diva she wasn't bothered by the chiba Zodiac sign was a libra Definetly a keeper I just wanna put her in a sleeper then fall out undernea ... er Wake up take a shower then get deeperJuice up get some power and then freak her After the feedback then I could G Mack But it's somethin about her love makin me need that come on![Chorus: ... on the bracelet(padon) Chance of a lifetime and I can't waste it If b
13 5.Closer(Ne- Yo) Power Hits(冠军全击)-冠军全击35.Closer(Ne- Yo) Closer Closer Closer Closer[Verse1:] Turn the lights ... oser[Verse1:] Turn the lights off in this place And she shines just like a star And I swear I know her face I just don't know who you are Turn the music up in here I still hear her lou ... hear her loud and clear Like she's right there in my ear Tellin me thshe wants to own me To control me Come closer Come closer[Chorus:] And I just can't pull
14 16.Follow My Lead(50 Cent、Robin Thicke) Power Hits(冠军全击)-冠军全击316.Follow My Lead(50 Cent、Robin Thicke) Yeah Ladies and Gentlemen I'll like to thank you all for comin ... Jay ha ha I gotta great sense of humour first I'll make ya smile then I whoo ya! You know how I do ya or do ya?[Chorus-50 Cent] Follow my lead baby I could be all ... n cherrish They say the scene of me was made for lovers out in Paris Ask a fan about me they say'50 we love'em' Without them there's no me so I love them Man t
15 1.Won't Go Home Without You(Maroon5) Power Hits(冠军全击)-冠军全击21.Won't Go Home Without You(Maroon5) I asked her to stay but ... ) I asked her to stay but she wouldn't listen She left before I had the chance to say Oh The words that would mend the things that were broken But now it's far too late ... ken But now it's far too late she's gone away Every night you cry yourself to sleep Thinking:'Why does this happen to me? Why does every moment have to be so hard ... go home without yo
16 4.Stronger(Kanye West) Power Hits(冠军全击)-冠军全击24.Stronger(Kanye West) n- n- now th- that don't kill me can only make me stronger i need you to hurry ... to be right now cause i cant get much wronger man i've been waitin' all night now that's how long i've been on ya i need you right now i need you right now lets ... now i need you right now lets get lost tonight you could be my black kate moss tonight play secretary i'm the boss tonight and you don't give a f what they all s
17 7.Ayo Technology(50 Cent) Power Hits(冠军全击)-冠军全击27.Ayo Technology(50 Cent) Somethin' special Unfor ... t) Somethin' special Unforgetable50 Cent(Cent)Justin(Tin) Timbaland(Land) God damn(Damn) ... imbaland(Land) God damn(Damn) She she she want it I want to give it to her She know that It's right here for her I wanna see her break it down I'm ballin' Throwin' money around ... ballin' Throwin' money around She work it girl She work the pole She
18 4.Because Of You(Ne- Yo) Power Hits(冠军全击)-2007冠军全击4.Because ... s(冠军全击)-2007冠军全击4.Because Of You(Ne- Yo) Want to but I can't help it I love the way it feels It's got me stuck between my fantasy and what is real I need ... t it I'm taken by the thought of it and I know this much is true Baby you have become my addiction I'm so strung out on you I can barely move but I like it[Chorus ... Chorus:] And it's all because of you[3X] And it's all because...
19 5.Do You Know?(The Pin Pon Song)(Enrique Iglesias) Power Hits(冠军全击)-2007冠军全击5.Do You Know?(The Pin Pon Song)(Enrique Iglesias) Do you know? Do you know? Do you know what it fe ... birds flying south is a sign of changes At least you can predict this every year Love you never know the minute it ends suddenly I can't ... nute it ends suddenly I can't get it to speak Maybe if I knew all the things it took to save us I could fix the pain that bleeds inside ... x the pain that bleeds inside of me Lo
20 10.Smack That(Akon) Power Hits(冠军全击)-2007冠军全击10.Smack That(Akon)[Akon] Shady Convict Upfront Akon Slim Shady I see the one because ... m Shady I see the one because she be that lady! Hey! I feel you creeping on I can see from my shadow Wanna jump up in my Lamborghini Gallardo Maybe go to my place ... some more Smack that'till you get sore Smack that oh-oooh! Upfront style ready to attack now Pull in the parking lot slow with the lac down Convicts got the whole ... Money

21 12.Wait A Minute(The Pussycat Dolls) Power Hits(冠军全击)-2007冠军全击12.Wait A Minute(The Pussycat Dolls) Everybody listen all over the world I got a story'bout my favo ... rough the door(Wait a minute) She was'bout to drive me insane She come with drama while I'm giving her chains(Wait a minute) I'm focused but I'm losing control He only wants me for my body zone( ... think'cause you tricking you get it just like that?(Wait a minute) Minding my business I was doing my thing Got my attenti
22 9.Fever For The Flava hat I can get some chickie chickie Maybe gets a little finga sticky sticky You my electrical lip balm flava I gotta do ya until the next song saves ya And can I ... next song saves ya And can I get a little zip zip lookie lookie Can Iget a little uh uh nookie nookie Hey whatcha say it doesn't matter anyway You won't do another'cause you're ... won't do another'cause you're getting with me She got the power of the hootchie I got the fever for th
23 20.Guantanamera o I think she's eyeing me from afar Guan-tana-mera... Guajila Guan-tana-mera... Verse1-(WyclefJean) Yo I wrote this in Haiti overlooking Cuba ... a I asked her what's her name she said'Guantanamera' Remind me of an old latin song my uncle used to play On his old forty-five when he used to be alive ... five when he used to be alive She went from a young girl to a grown woman Like a Virgin so ... grown woman Like a Virgin so she sex with no average mahn Peep the
24 5.Keep Moving(Poolside Remix) e the hue of man I be feeling like Kendrick DAMN. Keep Moving感伤的な自分でいたって现状は何も変わりゃしねえ不感症さが増すだけのタイムラインスクロールして见てるだけ?気づいてないだけで使命のない人なんてこの世に存在しない一番 ... なる You already have it Nobody get's out alive that's for sure The forcof nature beyond our control Same destination so let's make the most ... nation so let's make the
25 8.あなたに恋をしてみました got this power growing in me Oh could it be oh could it be The magic ... t be oh could it be The magic of love Tell me How did I meet you so soon? Cause maybe you are the girl ... Cause maybe you are the girl of my dreams Love ain't an easy game to play Seems cupid is stuck on teasing me ... cupid is stuck on teasing me She got her high heels on Looking so stunning There's nothing I can do I'm hopeless Can't ... g I can do I'm hopeless Can't get no where Gir
26 7.Missing Like Crazy feat. Beenie Man& Cherine Anderson HE REGGAE POWER 27.Missing Like Crazy feat. Beenie Man& Cherine Anderson作词 David Mosess・Cherine Anderson・Lowell Dunbar・Robert Shakespe ... ge me n mi gal a Skype n talk She seh dis from har heart.... Boy I miss you like crazy Every day I think about you baby Every time you go I know my heart breaks j ... me baby And mek we sail out together like navy And when the time get high and wavy Girl we love still thicker than gravy I'll be back in your arms baby
27 10.For Your Love feat. No Maddz HE REGGAE POWER 210.For Your Love feat. No Mad ... er Gordon・Sheldon Shepherd・Lowell Dunbar・Robert Shakespear ... er Gordon・Sheldon Shepherd・Lowell Dunbar・Robert Shakespeare・Kei Asonuma・Katsuyuki Suzuki・Tomoyuki Hieda・Masaru Umehara Oh Musically its from the flick ... Musically its from the flick of my wrist as I would say No Maddz For my lady Here we go Oh baby my my my Don't you wanna be with me Oh Darling come on Oh Darling ... y b
28 3.MAZE s crying. She was living in a dream but didn't even know. ... a dream but didn't even know. She didn't know where or even who she was. It was such a strange and magical world. ... a strange and magical world. She gathered up her courage and began to look for the feather ... began to look for the feather of an angel one that had the power to get her out of there.甘く深い蔷薇の森で小さく泣いている声ゆらり揺れて堕ちる
29 1.Fallin'4 U feat.DMC Im gonna get you You will be mine When i get with you We'll have good times We'll do way more than wine and dine A love like mines is hard to find Peter Piper picked peppers ... you robbed me blind The kind of crime that I dont mind Girl you can rob me anytime So obsessed im calling you So successful I ball for you Thinkin ... essful I ball for you Thinkin of you is all I do I never ever knew Id fall for you Who are you fooling? You know your ... re you fooling? You
30 14.Fallin'4 U feat.DMC[M2J MIXXX] Im gonna get you You will be mine When i get with you We'll have good times We'll do way more than wine and dine A love like mines is hard to find Peter Piper picked peppers ... you robbed me blind The kind of crime that I dont mind Girl you can rob me anytime So obsessed im calling you So successful I ball for you Thinkin ... essful I ball for you Thinkin of you is all I do I never ever knew Id fall for you Who are you fooling? You know your ... re you fooling? You
31 1.Fallin'4 U feat.DMC Im gonna get you You will be mine When i get with you We'll have good times We'll do way more than wine and dine A love like mines is hard to find Peter Piper picked peppers ... you robbed me blind The kind of crime that I dont mind Girl you can rob me anytime So obsessed im calling you So successful I ball for you Thinkin ... essful I ball for you Thinkin of you is all I do I never ever knew Id fall for you Who are you fooling? You know your ... re you fooling? You
32 3.DEGENERATE ick it up get it up do it right We can step it up keep it up lift it up We can pick it up ... lift it up We can pick it up get it up do it right Memories of yesterday There's no place to hide W Z a high heel shoes Wearin' trip hop clothes ... hoes Wearin' trip hop clothes She's comin' in a free style Take you're time don't move to fast Ya smile Ya style ... ove to fast Ya smile Ya style She's so fine Tryin' for so long and still don't understand W Z her beautif
33 1.D.O.P.E.(Dream Offensive Power Expression) .E.(Dream Offensive Power Expression)作词“E”qual・10C・Stealer・CITY-ACE・DEEP KAVAR作曲 DJ TAIKI・“E”qual Dream ... AVAR作曲 DJ TAIKI・“E”qual Dream Offensive Power Expression...(10C) I'm crazy10C baby(Stealer) We're not the same I am a Martian(DEEP KAVAR) Maybe Ima duffle bag KIRA DEEP KAV ... プライドは No sell out(DEEP KAVAR) Power of the DOPE BOYS the DOPE BOYS(“E”qual)( ... AM TEAM”) Offensive(名古屋プ
34 12.醉 kets full of Paris Baguette I make magic so hot I carry the sweat So calm when I rhyme ain't burned a calorie yet I gotta ... burned a calorie yet I gotta get it right like Pookie the paper to me the pipe Put it on everything even my precious life This is just the reason why the stars f ... all down if you ain't got the power then you all will drown Pretty young thing so fly ... own Pretty young thing so fly she look fiction feedin my fire my desire you're my addictio
35 9.A-ra-ra-gi d a grasp of power too. All put together is what I am. Countless modesty a grasp ... am. Countless modesty a grasp of reality. All put together is what I am. Until when? Until when? Until when does sorrow and fortune live ... does sorrow and fortune live off of other? Until when? Until when? Until when does it repeat?“Bloom.”“Wither.”“A-ra-ra-gi”yo... Apologizing takes more courage and te ... ge and tenderness than simply getting ma
36 1.Cosmic Rays 哉 A flash of light from the sun we all see we all feel Down to Earth a mighty beam it was born a long ago A ray ... it was born a long ago A ray of light that follows we can't see we can't feel It's so fast and it's so quick. it's been called a neutrino A unique four ... lled a neutrino A unique four power One is strong one is weak gravity electro A unique four ... gravity electro A unique four powerJet speed and that's how the universe was made You can't go agains
37 16.Pin Dom ong slows gettin' low Pin Dom sippin' on You know that(Dom)Perignon Got you acting like you never would the party is on You wanna know where i ... om Pi Pi Dom What's the title of this B-B-B bubbly Pin Dom Pi Pi Dom Pin Dom If you don't rock your body you ain't here to party Pin Dom Pi Pi Dom Pin Dom Pi Pi D ... e preparationJust let me tear off the strap Watch those beads trickle right through your curves Got that name tattooed on your wrap Like Drake said you're the bes ...
38 2.DEGENERATE ick it up get it up do it right We can step it up keep it up lift it up We can pick it up ... lift it up We can pick it up get it up do it right Memories of yesterday There's no place to hide W Z a high heel shoes Wearin' trip hop clothes ... hoes Wearin' trip hop clothes She's comin' in a free style Take you're time don't move to fast Ya smile Ya style ... ove to fast Ya smile Ya style She's so fine Tryin' for so long and still don't understand W Z her beautif
39 6.Echo as is one of the greatest can we get a cheers? Woo cheers! I mean the echof life is the echo of love And the echo of love is the echo from above And some people don't even really know what they doin' Goddamn I mean can you feel this can you feel ... zone that we own is the zone of our own Goddamn you can smell the cologne Fly nigga shit fly fresh yeah Came back goddamn double breast yeah The suit that is the ... s a POISON So many people may get poiso
40 4.4EVER s-MASTERS OF THE SUN VOL. 14.4EVER We are the music makers And we are the dreamers ... akers And we are the dreamers of dreams One is for the love Two is for the soul Three's the magic number And four is forever Five is so alive And six is in the mi ... nice a wolf on the mic These sheep sound ba-a-a-d but they flock for a bite Let's Midnight Maraud we out with the[?] Howl at the moon and we glance at the stars ... if he black With the element of freeze so pl
41 3.3 Days3 Hours ng lately Of being with you for all time Mmm it's four-thirty in Eastern time where I'm at shorty In the A.M. I'm sayin' though where you at s ... t my phone? You got my phone? She called me hold on man(You have reach the voicemail box) Hol' upJust got ... oicemail box) Hol' upJust got off the stage know you sleepin' but waitJust lost my voice for this crowd I only seen your face in Everywhere but these women real a ... in' time on this bus Take the power from my brain
42 8.POWER ROUS8.POWER I'll hit it in the shower I'll hit it what's the problem? I'll in the shower ah I'll hit it Mustard on the beat hoe I'll h ... egs in air face in the middle of them thighs You a hard worker let me come with the supply You a hard worker let me come with the supply You nasty I love it ... he supply You nasty I love it Get brain while she got me doing whatever fuck it(yeah yeah) That pussy got ... it(yeah yeah) That pussy got power that pussy go
43 2.Hurt Feelings ay We was getting lifted now we getting paid Shame on you I pay the cost to see apostrophes That means it's mine keep to myself taking my time Always into some bull ... ys into some bullshit and out of line Driving with my eyes close missing all the signs Turn the ignition I'm driven and sittin' pretty Listenin' to Whitney and wh ... e the water(Water) My eyes is gettin' bigger so the world is gettin' smaller(Smaller) I've been getting richer but that only ma
44 8.Not Alike l ain't washed I blow the smoke from the car exhaust Flyin' to a party I am not invited to feelin' like the streets need me I ain't gotta danc ... nto stuff like doubled-up Styrofoam cups On them uppers-and-downers(woo!) I'm into stuff like doublin' commas Find me a brother who's solid To count the shit up a ... or a follower Possible couple of dollars you powder sniff Now you're slippin' call it a ... Now you're slippin' call it a power trip a product of politics
45 1.Kream(feat. Tyga) First you get the money Then you get the power Respect Hoes come last OMG Ronny Aget it get it get it get it get it get it get it get it Ay get it get it get it get it get it get it get it get it Ay get it get it get it get it get it get it get it Get it get it get it(Kash rules everything around me) Uh open up the safe bit

46 1.Ikuyo(Feat.2 Chainz& Sophia Black) all these powers(huh) I'll vanquish all my foes(wow) I used to borrow clothes(yeah) I never borrow flows(what?) Nigga I got a girl(yeah) don't ... t need to borrow hoes(yo) All of y'all niggas gross(yo) I keep my circle close(yeah) I like myself enough(ooh) that's why I barely post O-Ooh you niggas funny go ... ost O-Ooh you niggas funny go get you some money All these niggas cryin' go ... ey All these niggas cryin' go get you some Huggies(Haha)'Cause I look like a cou
47 6.DjangoJane aight out of Kansas City yeah we made it out there Celebrated graduated made it pass fail Sassy classy Kool-Aid with the kale Momma was a G ... d with the kale Momma was a G she was cleanin' hotels Poppa was a driver I was workin' retail Kept us in the back ... n' retail Kept us in the back of the store We ain't hidden no more moonlit nigga lit nigga Already got a Oscar for the casa Runnin' down Grammys with the family P ... e a Tony to the homies Prolly get a Emmy ded
48 1.Two® y and the power I ain't gon' lie I got money and tpower I ain't gon' lie I ain't gon' lie(Lil Uzi Vert)(Lil Uzi Vert) Yeah yeah yeah Yeah yeah yeah And I just wanna let you know I re ... And you know I changed a lot of you niggas In a matter of months I raised a lot of you niggas They know I'm the one so it's no way they can stop it Tried to run ... they can stop it Tried to run off with the swag I put'em in park it Told my main girl to stop it ... Told m
49 15.What Happens when you get a real nigga rockin' Hilfiger With some trill niggas with some grills nigga yeah What happens when you see a fake nigga rockin' ... ake nigga rockin' Bapes nigga Get up out my face give me space nigga What happens when you fucked a nigga bitch Already shittin' on'em now a nigga pissed Hit the ... s when you took a nigga bitch She goin' off givin' a nigga kiss Know she sucked on a nigga dick And right now sending naked pics What happens when you fuck
50 5.DEVASTATED rk Knight Powers Pleasant&Joey Bada$$作曲 Adam Pallin Kirk Knight ... a$$作曲 Adam Pallin Kirk Knight Powers Pleasant&Joey Bada$$ Yeah can you feel it?(yeah) I used to feel so devastated At times I thought we'd never make it But now w ... was patience(yeah) Okay just gettin' better each day Stackin' that cheddar cheesecake Look up to the Lord we pray tryna be my best each day And'til I'm laid to r ... we lit Hopin' I don't let it get all in my head I don't need th
51 1.Pure Comedy he comedy of man starts like this Our brains are way too big for our mothers' hips And so Nature ... r mothers' hips And so Nature she divines this alternative We emerged half-formed and hope that whoever greets us on the other end Is kind enough to fill us in An ... en ever since Now the miracle of birth leaves a few issues to address Like say that half ... to address Like say that half of us are periodically iron deficient So somebody's got to go kill something while
52 11.I'm so Groovy Never forget never forget Okay I'm so groovy I got power I'm so groovy I got power That's your bitch? I just bought her Oh that's your bitch I just bought her Percs and molly PlainJane I just fucked her face I ... u ain't ever gon' to see me I get Stella McCartney High fashionJohn Madden Bisex No relation Bought the jet60K Austin ... tion Bought the jet60K Austin Power M.I.A Steven Seagal Hard to kill Stuff cigars Hide your broad ... Stuff cigars Hide you
53 4.No Favors I'm about getting the job done boy up every night I'm about rolling a seven when I toss up the dice I'm about ... I toss up the dice I'm about getting my logo off flooded with ice I'm about taking a risk that might fuck up your life Tell'em point and shoot like camera crews In front ... ot like camera crews In front of cameras too(brrr) Damn Sean what happened to the humble attitude? I'm like'niggas took the flow but I'm still standing too' Thoug ... r the crib The D
54 2.What Happened To Fire y and the power we already got respect Won't even get a check until I get a'check check' Think I do this as a hobby? Nah B But if I wasn't ... hobby? Nah B But if I wasn't getting paid to rock I'd still be writing probably Or stealing on somebody in a robbery Crack jaws like Bobby shit All the lead leav ... ght hit the right switch Type of cats over-righteous don't know what life is I'm the type ... now what life is I'm the type of cat see fly shit and wan
55 5.Jump the floor Power sharing call it devils to the doorPower power till it ain't no devils anymore Flower flowers they be dropping at the feet ... they be dropping at the feet of my son Move a thousand miles per hour down the street ... iles per hour down the street of my slum(?) to the beat of my drum It was little Susie(?) She so cracking(?) a killer All pitch don't tick Wasn't trapping with no niggas Had a long money(?) and that action for them figures
56 1.God Bless Ohio d Valleys of Blood1.God Bless Ohio制作 Mark Kozelek There you were a little kid in the yard I was a friend and a brother There's an old ... rother There's an old picture of us playing cards And at night we threw corn at houses It was meant for feeding hogs Later in life I was playingJimmy Fallon You w ... playingJimmy Fallon You were getting chased by police through cornfields And mauled by canine dogs And when I go back and visit It's like a ghost town We travel
57 2.Chili Lemon Peanuts d Valleys of Blood2.Chili Lemon Peanuts制作 Mark Kozelek Scenic drive from Auburn to Diamond Springs American River sparkles under the b ... r the bridge on this fine day of spring To the left Sutter's Fort where they discovered gold to the right rolling vineyards and apple orchards I just passed the b ... his daughter Dixie Second day of April home still decorated Christmas-y The front lawn's been cut and the backyard has a fallen tree Tomorrow my yard guy's gonna
58 4.Not So Sweet Martha Lorraine McDonald She hides in an attic concealed on a shelf Behind volumes of literature based on herself And runs across the pages like some tiny elf Knowing that it's hard to find Stuff way back in her min ... er mind Winds up spending all of her time Trying to memorize every line Sweet Lorraine ah sweet Lorraine. Sweet lady ... ah sweet Lorraine. Sweet lady of death wants me to die So she can come sit by my bedside and sigh And wipe away the tears from all my fr
59 13.The World Along With You st Once I get started ain't no stopping Started as a crush now you're my tar ... d as a crush now you're my target(Woah woah!) Baby are you married or are you single And if you're separated is it cheating See me I'm just in town for the weeken ... gotta go can I be there I see she blowing up your phone you shouldn't be there Cause you know you're not happy I can see that It's the ... happy I can see that It's the power of that... Our little secret[Interlude:Jacque
60 7.Diamonds Make Babies ols-Never Gets Old7.Diamonds Make Babies Yeah man that sure is one big old rock It takes up half ... big old rock It takes up half of that velvet box I know you've given this a lot ... know you've given this a lot of thought You're gonna get a'yes' for sure That thing is more than just a simple stone It's got some crazy ... ple stone It's got some crazy powers all its own Something will happen when ... wn Something will happen when she slips it o
61 2.Play Wit Yo' Bitch one group of bitch ass niggas... Aye don't play with me play with your bitch Let's go[Verse1] Don't play with me play with your bitch Young ni ... Fur coat half a million worth of ice on I'm lit up like a nigga cut the Christmas lights on Why the fuck do you be so fresh Dolph? Why you keep your foot on these ... s That new488 came with a lot of power My lil niggas begging me to let them send some scattered showers Don't play with me play with your bitch Matter fact when
62 5.Bagg(feat. Lil Yachty) first you get the money) I got the power(then you get the power) We got the streets(hey hey!) Because they ours(uh-huh!) I got the bag I got the swag I got the bag'Bout to go spend a bag'bou ... kbag? That's just a whole lot of cash Or that's just a whole lot of swag I just got back from England I just made a mil in three months I just smoked an ounce in three blunts I pour lean in my Grey ... Half a million dollars worth of jewelry on while I'm havin'
63 12.Play Wit Yo' B one group of bitch ass niggas... Aye don't play with me play with your bitch Let's go Don't play with me play with your bitch Young nigga on s ... Fur coat half a million worth of ice on I'm lit up like a nigga cut the Christmas lights on Why the fuck do you be so fresh Dolph? Why you keep your foot on these ... s That new488 came with a lot of power My lil niggas begging me to let them send some scattered showers Don't play with me play with your bitch Matter fact when
64 3.Nerd Smasher Total War Power Bastard3.Nerd Smasher Punch my fist Through your face Through the goddamn wall Nerdsma ... rough the goddamn wall Nerdsmasher Fuck your bond Fuck your bond Fuck your bond Nerdsma ... ur bond Fuck your bond Nerdsmasher Your defacement Your mother's basement ... cement Your mother's basement She worked so hard Nerdsmasher You take my time I'll take your life Now I'll take it all NERDSMA ... e Now I'll take it all NERDSMASHER Pulve
65 6.Stay Gold -ass girl She got a mean bop I got a lean to the way I walk And they ... an to the way I walk And they get it like gold G-O-L-D G-O-L-D it's gold G-O-L-D G-O-L-D that's... I got a good thing with a bad bitch that's rare bitch ... a bad bitch that's rare bitch She don't even like you hoes she'll walk in the room take errr bitch Gold G-O-L-D G-O-L-D it's gold G-O-L-D G-O-L-D that's gold[Verse1: El-P] I got a bad girl I ... got a brain-with-an-ass girl She got a m
66 9.Mobius probably get awards where the Emmys are For how I deal with the path like Remy Ma I ... with the path like Remy Ma I get in the car like a sniper's on the roof now But don't confuse how you see me have to move now I got bars like the cypher's in the booth now Ooh child things are gonna ... ow Ooh child things are gonna get easier Long as they get my page right on Wikipedia Long as they say my name right in the media If you don't that's a sin like Cincinnati'Cau
67 3.In A Minute In House time you Get this pipe In a minute I'll be there In a minute ... ute I'll be there In a minute she'll grab your hair In a minute I'll give your ass a lil slap In a minute cause I know you like it like that We ain't X and O in a ... I'll grab your hair My Dicks official(yeah you know it) Thats what you said(you know it) And once I'm in it girl don't be scared(girl don't be scared)[Verse1] Gi ... ut that shit on for the tower She dirty get sparked like a owl Treme
68 52.Got That Work Murrille She got me so good right now I'm feeling so good right now I can give you what you want baby I'mma even let you take it all baby I w ... the dirt I run the Empire the power is mine Take over the game I put that on my mom You ain't wasting my time ain't wasting my time is wasting my money Got back o ... ndas I'm praying this shit'll offend ya They all got they hands to the ceiling cause I got that work Got that work ... I got that work Got that work get employe
69 3.Power Over Men rick3.Power Over Men She's the eye of the storm born in the city I live Her vanity's dressed up as virtue in brogue shoes in art schools with tattoos upon the skin ... ls with tattoos upon the skin She used to make do but now she makes men Fall at her feet weak their tongues leak they try to stop talking cause now they don't make any sense ... now they don't make any sense She was never academic She couldn't draw a thing But she had p
70 4.Really Doe n them24s She look like a centerfold Mouth all on my genitals Suckin' on it like ... y genitals Suckin' on it like she gettin' vitamins and minerals I be on the chemicals ... inerals I be on the chemicals she be on my testicles Poke her with my tentacle then put her out my schedules Rolling up them ve ... y schedules Rolling up them vegetables Rapping with that special flow Only way you're next to blow if you be strapped with C4 I be fresh from head to toe every
71 9.Oh Me Oh My rown eyes She cook up the dope a million times(whip!) And it come back to me a trillion times(come on back) Birds singin' just like Ginuwine I ... in the tower Money bring more power I got a sniper in the tower He been up for24 hours Oh me oh me oh my I just shut the club down I ain't even try See them rolli ... I'll pull up on any side All of my niggas on'em All of my bitches off'em Open open up baby You know that I'm goin' goin' goin' goin' right now Hundred bot
72 1.For Free- Tribute to DJ Khaled and Drake the superpowers Last223 thousand hours It's cause I'm ... thousand hours It's cause I'm off of CC And I'm off the Hennessy And like your boy from Compton said You know this dick ain't free! I got girls that I shoulda made pay for it Got g ... you workin' day and night to get a college degree Bet nobody that you've been with even know you a freak right? You know you only do that with me right? Yeah dou ... you gotta run it up I be out of words tryna sum it
73 3.Untitled0305.28.2013. t cap but she kept on snapping her fingers like*snaps*. I said'You know what girl? You crazy.' Then ... w what girl? You crazy.' Then she asked me what he said(What did the Asian say?) A peace ... t did the Asian say?) A peace of mind That's what the Asian said I need a divine Intervention was his religion and I was surprised Him believing in Buddha me beli ... ng too much plus you too full of yourself Worried about your career you ever think ... ut your career you ev
74 7.Untitled072014-2016 ove won't get you high as this Drugs won't get you high as this Fame won't get you high as this Chains won't get you high as thisJuice won't get you high as this Crew won't get you high as this Hate won't get you high as this Levitate levitate levitate levitate Love won't ... levitate levitate Love won't get you high as this Drugs won't get you high as this Fame won't get you high as this Chains won't get you high as thisJuice
75 1.Moonjock eyes We'd get the steel horse moving on the straights and lines ... ng on the straights and lines of95 And Mom she was our singer and we kept alive on greasy fries I held onto my stash ... sy fries I held onto my stash of jams that ran along in Michelin time In the back ... in Michelin time In the back of our old car never going too far In the back ... ver going too far In the back of our old car you've gone too far And there's no way to remind me ... d
76 1.For Free(feat. Drake) the superpowers Last223 thousand hours It's cause I'm ... thousand hours It's cause I'm off of CC And I'm off the Hennessy And like your boy from Compton said You know this dick ain't free! I got girls that I shoulda made pay for it Got g ... you workin' day and night to get a college degree Bet nobody that you've been with even know you a freak right? You know you only do that with me right? Yeah dou ... you gotta run it up I be out of words tryna sum it
77 2.Futura Free ust ain't get the memo I don't cut bitches no more But your bitch my exception Come ... your bitch my exception Come get her outta my four door I only got one four door Remember when I had that Lexus no Our friendship don't go back that far Tyler sl ... k that far Tyler slept on my sofa yeah Niggas go back that far I ain't smoked all year This the last song so I'm finna wipe that ... t song so I'm finna wipe that off Tolerance is so low Still smoke a whole'gar Menage
78 8.HeyJuanita ts Inside Of Me Like A Second Heartbeat8.HeyJuanita[Verse1] ... t8.HeyJuanita[Verse1] She never would've set foot in the Carousel Club If ... foot in the Carousel Club If she'd known her steps took her up to wheshe got shot Wouldn't take a second look look where ... take a second look look where she could end up Opposite upset crooks slamming that door shut Years later when the secretary came forward When nothing could be don ... thing could be
79 1.Light Tunnels the back of a town car staring at myself in a tux Maneuvering through the people out front Police barricade orange cones and we're stuck Twen ... green room alright alright I get on YouTube tryna learn how to tie on my tie Fuck it I'll wear the bolo tonight night night I probably shouldn't have done the dr ... the drugs I've done A couple of days ago detox son I forgot my belt at the hotel Fuck now my team all scrambling to help this sucks I need something to cope ain' ...
80 2.Drinking From The Sun(Restrung) sleep and she's hurt Cos she worked through the week and hasn't heard not a word nor a peep From the jerk that ... nor a peep From the jerk that she keeps in her heart That she forgives when he nurse her to sleep word it's deep But yo when I peel them lids back and emerge from my sleep I feel so big that ... I could make a shirt from my sheet A crown from a church steeple two jeeps for my sneaks So people worship this creep as I surf down the street I'm the surge
81 11.Penthouse meant to get it It's written up in the stars Made it from slimmer odds when only God was with us Fuck it nigga we did it been picking the gam ... k to the crib bitch I'm tryna get you naked and bone She's no angel but with the blow she's a snow angel The dangers of taking her home She said'You caught my eye and my ears You speak sincere write precise Cross your t's and dot your i's See my fears and read my mind ... bout it We can take this leap of fait
82 14.World Is Mine ah Better get the fuck out my face You always tellin' me I got the world Talkin' all that shit Bitch you better the fuck out my face But I don ... my face But I don't have half of what I want to achieve Na-na-na-na fuck is you sayin' I got to ... a fuck is you sayin' I got to get it[Hook: Big Sean] She tried to tell me that the world is mine I know that ain't true And even though I want it all I'm young man and I got everything ... thing to lose[Hook: Big Sean] She(
83 4.Threatening Nature five six She's always throwin' sticks(yeah!) Seven eight nine ... ticks(yeah!) Seven eight nine She misses every time(little louder!) Hallelujah hallelujah Hallelujah I'm more than a man(Aye aye yo man g-g- ... than a man(Aye aye yo man g-g-get your hand out of my pocket!)[Verse1] This time around we takin' atheists to church Servin' serpents with sermons with curse words You can do all t ... with lies to tell fairies out of nowhere Can't help my selfish desires
84 7.Body Double the best of days Almost pushed stop On the tape Inside an Escalade In those last moments Spilling out into the Interstate Estimate the cost To the universe Do ... ying heat Or you're living proof Of the life numbers All chance All just a dance ... s All chance All just a dance Of happenstance So she never wrap her head Around how I knew in advance When the glass Shatter back into sands And park jams turn to ghosts Singing a s ... o Reappear with the paparaz
85 9.Get Bigger Do U Luv awd!9.Get Bigger Do U Luv制作 Knxwledge Part I ... U Luv制作 Knxwledge Part I Get Bigger[Verse1:Anderson.Paak] I left home at17 had to lighten the load I was young but I was keen to survive on my own In the fal ... e on my own In the fall gotta get it with my brother Elhaj Shopping work bagging groceries pushin' them carts I was grateful to be working but say my back is hurt ... I wrote a song'bout the love of my life This ain't right Couple dollars an
86 11.Ghetto Romance ruth-Truthgetta11.Ghetto Romance I'VE UNDERESTIMATED YOUR UNPREDICTABILITY SPITTING YOUR VENOM HAS RUINED OUR SERENITY YOU'VE DIED IN ... AT ENDED IN A MISERY THRIVING OFF MY WEAKNESS AND POSITION IN PRISON BUT MY MIND HAS THE ... IN PRISON BUT MY MIND HAS THE POWER FOR COMPOSED LYRICISM OF BEING A PROPER MOTHER AND MATERNAL TUITION INSTEAD ... AND MATERNAL TUITION INSTEAD OF BEING HELLBENT ON YOUR NEW PROPOSITION EASILY LED LIKE A DOG ON A LEAD YOU'RE
87 11.Young Nigga(feat. Lil Yachty) ole bunch of money whole bunch of cash since a young nigga Man we some young niggas Been flexin' since a young nigga Been doin' shit since a young nigga Been doin' ... Ain't talkin' weed when I say she give me cookieJersey lil bitch she look just like Snooki Now I'm powered up one hundred percent Shoutout to my gang I represent All these pussy niggas got Lil Boat bent Don't you come at me if you ... y[?]your boss Hop in the Rari get lost Nigga be drippin' in
88 7.Father Stretch My Hands Pt.1 -The Life of Pablo7.Father Stretch My Hands Pt.1 feat. Kid Cudi制作 Mike Dean Kanye West Rick Rubin& Metro Boomin[Intro Pastor T.L. Barr ... T.L. Barrett] You're the only power You're the only power that can You're the only power You're the only power that can ohhhh Ohhhh ohhhh ohhhh ohhhh[Future] If young Metro don't trust you I'm gon' shoot you[Hook: Kid Cudi] Beautiful mor ... Now if I fuck this model And she just bleached her asshole And I g
89 17.Get Ya Gat ft. Lucci Lou HoodyBaby s 217.Get Ya Gat ft. Lucci Lou HoodyBaby[Intro Lil Wayne] ... oodyBaby[Intro Lil Wayne] Get a gat get a gat get a gat To all you rich-ass niggas all you rich-ass niggas ... iggas all you rich-ass niggas Get a gat get a gat get a gat I went from rich man nigga straight to henchman nigga ... ga straight to henchman nigga Get ya gat get ya gat get ya gat Too all you rich-ass niggas all you rich-ass niggas Kickin' back ...
90 5.Said N Done show you power of the mula I put a sundress on your shooter Man they turned their back on your boy huh? You trickin' but you waitin' for the boy hu ... ewind now) Took a little time off I'm back up on my grind Took it uptown just to kick it with my slimes Skeet skeet skkrt cocaine for the bitches Chain tucked in ... Don't you know the loud mouth get you stomped out? Thing on me now hang on me now ay Got the bitch with me yeah gang with me now yeah Does the chain swing
91 12.Lights Out u took it Gettin' high that help my aggravations This elevation feel so damn amazing Young nigga hang out the broads Know that you hear when i ... I might black out I got that power packed in here like pack out Got through security without no pat down I tip100 and then I tilt my head down You see me you sho ... one but it's not my last one She told me to pass one alley-oop it and one I know just what you want From that dress that you want AC got you cold And Hennessy ... A
92 8.Killin Em Girl feat. Mase romise to get it100 and never do no favours I promise to never leave you cause I know I can't replace you[Verse1: Slim] I know the sun is gonn ... h you I know the clouds might get dark But my heart will always get through cause I'm with you We kiss and we makeup that's how we do[Chorus: Slim] Yeah we never gonna breakup just so we can makeu ... p Not messing all your makeup She love the way I beat the cake up That's the only way and we never ever gon' Breakup just so we
93 2.I Ain't Scared 't scared of you motherfuckers I'm like forgive my(?) the deposit Other than that I ain't hearing you motherfuckers So many made bitter they m ... ZA& Pete Rock] I ain't scared of you motherfuckers take a drag of the bud Plies gon' get a nigga killed running off on the plug Main joint freaking off might shoot up her club with a scary round NuvaRing don't fail me now Reaper knocking what an eerie sound Now its me I'm in the ... slumber(*snore*) DZA got now (
94 6.Now You Think You Know carry on. She had a power of me to all my daze we loved each other in so mayn ways but now ... other in so mayn ways but now she's gone from me that#s the price I had to pay I'll keep on loving her each day. Now you think you know the trouble with my heart ... ow now has gone.(Interlufe) I get so tired of having sleepless nights I tried to t
95 20.MVP Rittz-Top of the Line20.MVP Go'head and roll the red carpet out cause everywhere I walk[?] Cause when you thought the game was garbage ... er Started preying on'em sort of like a shark or a crocodile Uh I got bars like I was brought up with slaughterhouse but say my name and you'll[?] I got a quarter ... ou'll[?] I got a quarterounce of soft and a lot of crown and a bitch to wanna' party grab my card and I'll chop it out Her heart was beating uncontrollably
96 22.Propane(feat. Devin The Dude MJG) Rittz-Top of the Line22.Propane(feat. Devin The Dude MJG)[Intro Rittz] Riding in my Caddy El Dorado on my gold things Speakers in the ... friends going That's how you get ten going That's multiplication and communication at its best ... and communication at its best Power and pimpin My manipulation is the test For all ... ipulation is the test For all of the ones who think they are the greatest Their popularity is sinking Cuz' there you go again thinking Now
97 10.Tell Me at's none of his business And our business is pleasure The way that i'm touchin' you fuckin' you I got you down for whatever Hand on the bible ... And I'm never gon' front Ill get whatever you want You just gotta tell me you just gotta tell me You just gotta tell me you just gotta tell me Yeah And you know ... m never gon' front Ill go and get what you want You just gotta tell me you just gotta tell me You just gotta tell me you just gotta tell me[?][Verse2: Rockie Fres ...
98 1.Tabernacle n not one of these verses I started out as a battle rapper All I knew was Maxells ADATs DATs and gats My name is Ryan Daniel Montgomery Recove ... tterns Hallelujah I'm the son of a addict My addiction was music All I would do is go to the studio and The ... o is go to the studio and The Shelter And listen to Redman and Heltah Skeltah[Interlude1] Aye y'all remember that one joint from the Heltah Skeltah album called.. ... w but my mom had plans for me she wanted me to g
99 6.Super Powers r>6.Super Powers Yea The vibes so crazy right now I'm ... vibes so crazy right now I'm off the lean I got super powers Dive in that pussy like scuba divers Hop on the block like uber driver Wlid the whole trap like wood supplies I beJim Carrey ... to This is what you drink and get high to This is the shit you niggas don't ... is the shit you niggas don't get They ride and I'ma ride to When I get dressed I got super powers What's in my cup give
100 1.Lady Eleanor nor Bashee playing magician sitting lotus on the floor Belly dancing beauty with a ... r Belly dancing beauty with a power driven saw Had my share of nightmares didn't think there could be much more Then in walked Rodrick U ... more Then in walked Rodrick Usher with the Lady Eleanor She tied my eyes with ribbon of a silken ghostly thread I gazed with trouble vision on an old four poster bed Where Eleanor had risen to kiss the neck below my h ... me alon

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】