魔鏡歌詞網

關於 rap + god + remix 搜尋歌詞 共有 258 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 17.Destiny(Remix) feat. AK-69& SALU 7.Destiny(Remix) feat. AK-69& SALU RAP詞 AK-69・SALU作詞松尾潔作曲川口大輔 It's my it's ... 今さら言葉に Oh god...暴れるほど抑えきれない衝動 I know I know分かってるよ
2 17.Destiny(Remix) feat. AK-69& SALU 7.Destiny(Remix) feat. AK-69& SALU作詞松尾潔・ ... 作詞松尾潔・RAP詞 AK-69・SALU作曲川口大輔 It's my it's my de ... 今さら言葉に Oh god...暴れるほど抑えきれない衝動 I know I know分かってるよ
3 1.Destiny(Remix) feat. AK-69& SALU -Destiny (Remix) feat. AK-69 & SALU1.Destiny(Remix) feat. AK-69& SALU RAP詞 AK-69・SALU作詞松尾潔作曲川口大輔 It's my it's ... 今さら言葉に Oh god...暴れるほど抑えきれない衝動 I know I know分かってるよ
4 98.35–Jungle Fever Remix(Feat. Angel Haze) gle Fever Remix(Feat. Angel Haze)[Verse1:Kool A.D] Yeah anything every pretty penny Bring another pretty penny But a penny's still a penny ... as Israeli Slave name Vasquez Rap name A.D Kool in front of that Somebody pay me I do dumb ... hat Somebody pay me I do dumb raps dumb shiny daily Five hour energy High power Hennessy Kids anything you want to be you ought to be Except a cop cause a cop is ... the precinct new black hostel Raps written on smart phones Messag
5 13.Jay-Z-So Right Remix(Feat. The L.O.X.) -So Right Remix(Feat. The L.O.X.) Verse One Styles Catch me in the Dirty South In the red porche burning out Head across seas bout to turn ... efore I rock a show I pray to God in a huddle Sheek laid back you know I'm bout to bubble All ya'll hate that tryin to keep me in trouble We take things serious y ... king a shit Playa Haters be scraping the6 For no reason that don't even make no sense I'm happy they made them with bullet prrof glass tints If you want beef see ...

6 49.Jay-Z-Hovi Baby(Remix) Hovi Baby(Remix)[Intro] I fucks with Hova I want you to know It's something about you I fucks with Hova I fucks with Hova Trackmaster's XO ... th Hova Trackmaster's XO This remix is for you Let's go[Pre-hook:] Untouchable unbreakable unshakeable(it's Hovi baby) Can't see the unseeable reach the unreachab ... ssible(it's Hovi baby) Yes...(Remix) Yes... Yes... Baby(it's Hova)[Verse1:] First I had streets then I had the charts First I had they ear now I have their heart ...
7 13.Enter Da Ninja[Explicit](The Black Goat Decapitator Remix) capitator Remix) After many years in hibernation the grand dragon emerged from his cage to sort over his domain I I I I am your butterfly ... full retard Watch me rip the rap game a new asshole Ninja got that motherfucking cool-ass flow(Come on Ninja let's go homie!) My baby mama's first car's gonna be ... ] Ninja kick that fucking new rap slang(Poes[?] fokken zef jou nai) Ninja bring the fucking ruckus like the Wu-Tang Clan Rolling with the$0$ High energy You never ...
8 2.New England Royalty wledge in raps but most people are sheep Grim reaper to beats I put speakers to sleep The way I speak muthafuckers won't sleep for a week Inso ... r belts An fresh canvas write raps and manage To pull off the outlandish I'm tryin' to figure how to exist without planets ... how to exist without planets God in training God I'm amazing A God who's gazing through telescopes and raising Life forms and worlds of beings who look to the sky And pray to the A-P-A-T-H-Y As
9 3.Big Sean ft Drake Blessings Kanye West(Remix) anye West(Remix)[Intro Drake& Big Sean] Look I feel blessed Way up I feel blessed Way up I feel blessed(I straight up look)[Verse1: Big Se ... ivided And I just gotta thank God that we got it Blessed I don't know what I would do without it Crew look like we robbed a bank but all we make is deposits Your ... s Your prophet will profit oh God[Hook: Drake(Big Sean)] I'm here for a good time not a long time you know I I haven't had a good time in a long time you know I I ...
10 11.Flawless(Remix) .Flawless(Remix) Beyonce Knowles Dum-da-de-da Do do do do do do(Coming down dripping candy on the ground) It stay Yoncé your Yoncé in that ... dollars on an elevator(Ha ha God damn God damn God damn) Momma taught me good home training My Daddy taught me how to love my haters My sister told me I should speak my mind My ma ... y mind My man made me feel so God damn fine(I'm flawless!) You wake up flawless Post up flawless Ridin' round in it flawless Flossin' o
11 10.Show Out(Remix)[feat. T. I& Pimp C] .Show Out(Remix)[feat. T. I& Pimp C][Hook x4:YoungJeezy] Everytime I go out you know I gotta show out[Verse1:Pimp C] Light green northern ... ee Didn't know if I wanted to rap or sell coke Cause niggas like me ain't never broke I traded in my Pyrex for a shiny Rolex The bitches want sex but all I'm fuck ... len Hustle Gang Gang Green in God we trust Anybody gettin' money is down with us''Fuck you' to the nigga who talkin' tough But not because you turnt cause you bro ...
12 13.Make(Bonus Track)[Remix] us Track)[Remix][Verse1] Yeah Them creative forces that forged From dust an entire species Native forces surged From up the mile please[?] ... thought something as dumb as rap could spark this Paradigm shift He only used one image to[Chorus] Came and gathered up the gravel and Fashioning from mud Everyt ... u ain't got an option Confirm God's calling like you're all in When t
13 17.Cry Now(Shady Remix) Now(Shady Remix) artist(s) Obie Trice Kuniva Bobby Creekwater Ca$his and Stat Quo(from Eminem Presents The Re-Up2006 prod. by Witt& Pep)[I ... ach it big(ah-ha!) On another rapper's dick who don't represent where you live(DUMMY!) Know you're annoyed but don't make the mistake I'm state to state in that H ... e and my brother ride I don't rap for the plaques My contract's signed just for scratch to get you wacked Nigga with a gun with a shank with a bat Take a slug thr ...
14 1.Confession when I'm rapping never rapping like I'm rapping in front of a Couple drunk chicks saying that I'm the man I'm ... s saying that I'm the man I'm rapping like UBG ain't rapping like you would stand And I rap like you say I couldn't and I rap like you say I can't Good morning to this show act here to wallow Drop good news then the closers follow This year the first yea ... I know there's nothing to it God I never been too good at interviews I'm ge
15 4.F.U.P.M. st Making rappers think(?) in a(?) bag Savage the land damage the surface i mean Beheading these devils and battling serpents it seems You cry ... a screams You're reaching for God but devils done cursed your dreams You feel the pain like an Advil and wipe the blood of your hands and then your mans kill[Brid ... g room view Music's like a therapy group troubled youth(?) conspiracies and audio boost Move crowd with a(?) Cash rules who think not- Pop screws loose in your(?) ...
16 17.What About Us?(Remix) About Us?(Remix)(featuring black rob) Intro by puffy I like the way its goin' down I ain't done a ... its goin' down I ain't done a remix in a long time. I like to make it hot I like to make it real hot black rob. ... o make it real hot black rob. Rap by black rob: Hey yo who dat comin' through my block like that Oh nobody but that bad boy cat. What's his name black rob y'all h ... angin' in the club like oh my god I be wishin' that them honeys come through my hood
17 15.Show Out(Remix) .Show Out(Remix) feat. Pimp C& T.I.[Hook x4:YoungJeezy] Everytime I go out you know I gotta show out[Verse1: Pimp C] Light green northern ... ee Didn't know if I wanted to rap or sell coke Cause niggas like me ain't never broke I traded in my Pyrex for a shiny Rolex The bitches want sex but all I'm fuck ... len Hustle Gang Gang Green in God we trust Anybody gettin' money is down with us''Fuck you' to the nigga who talkin' tough But not because you turnt cause you bro ...
18 2.Hold Me Back(Remix) d Me Back(Remix)[Intro Rick Ross] Untouchable empire double MG Rich young niggas you hear me?(yeah)[Verse1:Rick Ross] I swerve in my Porsc ... my jewels don't fall for the trap I got one of my fools he don't listen to ... f my fools he don't listen to rap But he listen to me so listen to me When you listen to me I get you this in a week Put a hater to sleep the sky's the limit I go ... l right here Black Cadillac scrap back could handle that Baka fa fly fly till tha
19 3.Hold Me Back(Remix) d Me Back(Remix)[Intro Rick Ross] Untouchable empire double MG Rich young niggas you hear me?(yeah)[Verse1:Rick Ross] I swerve in my Porsc ... my jewels don't fall for the trap I got one of my fools he don't listen to ... f my fools he don't listen to rap But he listen to me so listen to me When you listen to me I get you this in a week Put a hater to sleep the sky's the limit I go ... l right here Black Cadillac scrap back could handle that Baka fa fly fly till tha
20 6.Hold Me Back(Remix) d Me Back(Remix)[Intro Rick Ross] Untouchable empire double MG Rich young niggas you hear me?(yeah)[Verse1:Rick Ross] I swerve in my Porsc ... my jewels don't fall for the trap I got one of my fools he don't listen to ... f my fools he don't listen to rap But he listen to me so listen to me When you listen to me I get you this in a week Put a hater to sleep the sky's the limit I go ... l right here Black Cadillac scrap back could handle that Baka fa fly fly till tha

21 12.Renaissance Rap Remix naissance Rap Remix[Q-Tip- Intro]{*imitating Marley Marl} I don't care who first or who last I just know y'all betta rock dis at da drop of a ... ht Maurader+ on the scene Geographically earthed in a place called Queens I was formed with my principles way I displayed When I used to cool out where all the ot ... row on the A-train line Where rappers would gather to see my blowin nicks and dimes It was me Big Pete Tanya and Sa-{?} When in the heat of the cipher I was
22 3.U.O.E.N.O.(Remix) .O.E.N.O.(Remix)[Kendrick] I fucked up the rap game and you ain't even know it I just fucked what's-her-name and you ain't even know it She got a… tattoo and you ain't even kn ... rd place Eminem'Pac and where God stay Timberlands pop that jaw bone Now bitch nigga tell me how that tar taste Even Tarzan can get swung on I never hung out with ... lves in the Bahamas She found God– meditation at peace I found myself without a condom You know everybody havin' them ba
23 14.I Been Dope: The Town(Remix) The Town(Remix)[Featuring The Popper Ron Ron and Nesto The Owner][Verse1:] Talking about that shit that get you high in like5 secs See eq ... ink her act is like the limbo God damn it wouldn't let this kind of woman out on the penance For what you think you panic and I probably lke your sentence So take ... gga Pop a pistol when we call rap Stripping neck niggas thinking thei
24 3.Still Listening(Remix) Listening(Remix)[** feat. CopywriteJakki Tha Motamouth][Intro~Jakki~{*talking*}] Yo... yo* That's a classic slang before a motherfuckin' ... slang before a motherfuckin' rap songJust thought I'd toss that shit in.[Jakki Tha Motamouth:] I'm glad niggas hate when I mash in the place Get you mad when I p ... like me You need to ask your god permission to be higher than him Then we heard you spit ain't rippin' me chief Hit the road like you tryin' to stick your dick i ... d
25 3.Pardoner ury Tales Remixed3.Pardoner In the days… Before violence was senseless and counterproductive There were three young friends who were n ... re thinking! Typical gangster rappers But these guys were Belgians from medieval Flanders Think Boyz in the Hood; think Menace to SocietyJust from the Middle Ages ... and decrepit His whole body wrapped in dirty rags like a leper The ol ... Thinkin'“God damn I want all that cash If I split it with those chumps all I get
26 17.Black Lip Bastard(Remix) p Bastard(Remix)[Featuring Black Hippy][Verse1:Kendrick Lamar] Black lip bastard pass me your password So I can hack inside your brain see ... ack lips smoke time Fuck this rap shit I'm actin Suckin' on titties since I was8 Hoodie with my shades I ain't trynna be fake So don't be talking to me pussy Runn ... and percolatin' Freelance for God but do the work of Satan whatever works I'm clever with the words if you haven't noticed yet Lightyears ahead I'm bright and I l ...
27 6.Haters Anthem Remix rs Anthem Remix(Verse) Portrait priceless splinter my agenda is cake Ligoracce thoughts down town d ... Ligoracce thoughts down town drape like the ice vendor My performance is purple haze falling down the sky Words of wool Draw Wilson captivate the consultance Cash ... t forget the name of brutalic rap niggers who brainstorm Young to the AGE you might've seen me up in rascals Up and19 in that rice and gravy Hold the bar two time ... ns of slugging everybody Pity God
28 1.Hold Me Back(Freestyle) ky I know god Play Wretchercise get so strong Lyrically on Hawking's page Physically in Usain's race32 is my stage wage But I don't talk bout ... k Fuck if none of y'all don't rap I could pull a bitch just turning myrap I could pull a bitch just rap Back back Y'all don't y'all don't Back back Y'all don't y'all don't ... back Y'all don't y'all don't rap I could pull a bitch just turning myrap Who knew that Who knew back[Verse2] How you gonna hold me back? Y
29 4.Put Some Money On It(Remix) ney On It(Remix)[** feat. The LOX][Intro{*Sample}]'Grind Music bitch!'*[Sheek Louch:] AyoJoell! I'm on this son.{Put some money on iiit!}[ ... fifty quick a thin one Before rap I had a drug dealer's income.{Put some money on iiit!} MasterJason! ... money on iiit!} MasterJason! God on the rocks with a splash of Satan(Satan!) Stash right here with the ratchet waitin'(waitin'!)- since you hatin' Name the place ... nigga on this evening's news. Rap beef street beef bre
30 12.Body to Body(Remix) y to Body(Remix) dj khaled ayo baby tell your friends... to get with my friends and we can be friends this the ... nd we can be friends this the remix[hook- chris brown] baby you don't have to try to read my mind cause i know you wanna get it in and tell me why would we just t ... terrupts the hook) this is... remix[wale] seven at height and you would be that tall but ya see all we got is tonight and i ain't tryna see that far all we need i ... want but my name ain't oh
31 14.No Fear e ask the God'bout me He'll tell you how I hate to lose and I can't stand defeat A product of da streets P-O-D-S I don't like cheques fam C-O- ... niggas who fuckin' wit' Ahk? Rap's my profession the biz is reefer I smoke more of that shit than Wiz Khalifa1-2-6 and Madison got body bags My gun spit shit lea ... ng gon' pop Sean Price on the remix With bank gon' pop P
32 4.Living Remix >4.Living Remix[Verse1:Rockie Fresh](I said it's Rockie checking in You know I'm going for the win) I said what is Rockie doing ya'll peop ... an with the lyrical Only fear God in the physical I'm a raise hell till heaven is my spiritual I'm a ... heaven is my spiritual I'm a rap star look mom it's a miracle Shit b
33 9.Body Bag Remix .Body Bag Remix[Intro Cam'Ron] Yo Fab what up nigga Funeral Service Killa Season Slime Flu Lot of shit going on Let's get ready to go in t ... nary jerry Pardon me it's the God in me marry Mary But all them long stares ain't necessary hear me? Cannon with me not the one Mariah Carey carry I'm talking saw ... five meetings make a long day Rap LeBronJames23 a whole ball game That's what we call cane black rocks all dames No slaves suit and jewels pin stripe ball chain. ...
34 8.Thank God I Found You(Make It Last Remix)(feat. Nas&Joe)(感謝上帝我找到你) r>8.Thank God I Found You(Make It Last Remix)(feat. Nas&Joe)(感謝上帝我找到你) Let's show the world you're my golden girl when we shoppin' They see us on the streets they say' ... t last forever and ever Thank God I found you Your touch is wonderful{So wonderful} Your love is so marvelousJoy that's what I feel When I'm with you yeah Nothing ... t last forever and ever Thank God I found you What a thug's dream wife jeans tight beautiful skin Matchin' brown Tim
35 6.Andre n Andre my chola. Rap rock-n-rolla I'm dope as yola You don't pimp her. I might like dola I'm ridin in a big boat like noah With two women of each rac ... ing spicy prauns Man it's the god of con check it baby write a rhyme Better look but not stareIts the crime rhyme king With grades like a juvenile. Nahmeen? With ... dog in a yard is hella greena Rap singa. Pimpest lactina a macknina from black to latina Cleanest knoxzima quick to pop the nina got the money from the broad as s ...
36 8.Audiobiography(Remix) .Audiobiography(Remix)[Intro Hell Razah] Audiobiography Living stories Faced upon real street stories of the Renaissance Child Hip-Hop saga it's what you get man[Hell Razah] It all s ... and them boosters Up inJohnJ rappin' in the school hallway I got mad ass even ask Foxy and Gav Had the hood on smash then I linked with Bazz We used to build and ... the b-side the style: battle rap I was rated X next heard'Meth vs. Chef' Not to notice we was snake bitten Sun
37 11.How Can It Be ind Right(Remix)''When it feels so right'- Freda Payne'(See Me) One Last Time''Hard streets hard times beats and hard rhymes'-Jadakiss'Hip Hop ... hard rhymes'-Jadakiss'Hip Hop(Remix)''You know exactly who these streets belong to'- Memphis Bleek'My Mind Right( ... - Memphis Bleek'My Mind Right(Remix)''How can it be so wrong?'- Freda Payne'(See Me) One Last Time''You better watch this cat'- Memphis Bleek'My Mind Right( ... - Memphis Bleek'My Mind Right(Remix)''When it fee
38 17.UpJumps Da' Boogie(Remix) a' Boogie(Remix)作詞 Melvin Lee Barcliff Melissa A Elliott Timothy Z Mosley Da boogie da boogie da boogie da boogie Like dat UpJumps Da boog ... ire in a year times G I thank God for blessing me I give all my thanks to the all mighty Now I'm just chillin' in my house in Rohb beach Now it's time to catch a ... a plane to N.Y.C. This is the remix to up jumps da boogie Boogie woogie woogie Oogie oogie oogie M.C.'s mad at me But you better get back I'm'bout to ratta-tat-ta
39 5.What's Ya Phone#[Nu-Mixx] : Duets & Remixes)5.What's Ya Phone#[Nu-Mixx](feat. Candy Hill)[Tupac](What's Ya Phone Numba?) Now I Can Make Music For Ya Tempo It'sJ ... ou Lick Yo Lips Shake Yo Hips God Damn I Love That Sh*T Lets Stop Faking Be Real Now I Got A Room And A Hard On Still Down? U Been Staring A Bar Full Of Black Dud ... iece Personally Best From The Gods If I Seen Her Right Now She Could Get Me Hard Didn't Wanna Talk To MeJust To See My Car Never Had Sex With A Rich ... Car Never Had
40 8.Street Fame(Briss Remix) ame(Briss Remix) Turn it up in my head phones please(Coming to a ghetto near you street fame) More Haha coming to a ghetto near you[Verse ... hings Why hit the lye hope to God I can fly Lethal weapon I'ma savage Still a method to my madness BLAST niggaz laugh callin' cash cabbage Read em and weep put em ... d laced In his body and face Wrapped in plastic the acid erased all traces Criminal tactics the ... l traces Criminal tactics the rap game Became so drastic Mil
41 10.Yelling Away(Oddisee Remix) disee-The Remixture Vol. 110.Yelling Away(Oddisee ... 110.Yelling Away(Oddisee Remix) feat. Common[Talib] Ok its the emcee extraordinaire Talib Kweli Chillin on Soundbombing3 with my peoples From the East Cy ... Stalking like a black panther rap's answer to that cancer Choking the life out the hood They won't let a man emancipate his people This refreshing like the spray ... than a year Being so close to god I guess I haven't learned the fear
42 22.Hate It Or Love It(G-Unit Remix) It(G-Unit Remix)[Intro] Yeah let's take'em back Uh huh[Verse1-50 Cent] Comin' up I was confused my mama kissin' a girl Confusin' occurs co ... mmittin' felonies My favorite rapper used to sing ch-check out my melody I wanna live good soshoot< b> I sell dope For a fo' ring ring one of them gold ropes N ... rt stops Go ahead envy me I'm rap's MVP And I ain't goin' no where so you can get to know me[Verse2- The Game] I told Dre from the gate I carry the heat fo' ya Fi ...
43 7.Behold My Life(feat. Dilated Peoples)(remix) Peoples)(remix) Behold my life the life that I live is just one My reflection is ... is just one My reflection is God my shine is the sun My sign is Aquarius ... s the sun My sign is Aquarius rap styles I got various I'm a product of a pops who had bullshit marriages My girl she's a G cause she carried her My baby girl Vic ... d the deal Politics took over rap for real But still we out for top b
44 4.Street Dreams(Remix) matic-The Remixes4.Street Dreams(Remix) Artist Nas R.Kelly[Nas] Low profile ... Nas R.Kelly[Nas] Low profile rap style slick as Nu Nile Give the crew pounds everytime we cover new grounds Still surviving but there's a few down back in the es ... g you off track from with the gods focus on hard Laid up smoking cigars Motioning maids to bring me toast and eggs Kosher ice chokers and wolves to smoke ya my wi ... t what's the purpose Only the Gods can watch t
45 2.Open Mic Night Remix(Feat. Wordsworth& Thirstin Howell III) Mic Night Remix(Feat. Wordsworth& Thirstin Howell III)作詞 E Barrier C BobbitJ Brown B Byrd V Dejesus William Griffin VinsonJohnson A Maman ... er Martin E Meltzer This is a remix this is a remix A-a-at night the open mic be invitin' me to rhyme' Rakim High& Mighty Wordsworth Alkemist Mr. Eon wreckin' shit A-a-at night t ... aught discipline through paragraphs Walk backstreets and narrow paths My kicks look dirty and pants sag like I have no ass Flippin' styles th

46 5.Heaven Only Knows(Grand West Coast Remix) est Coast Remix) Yeah got it the remix[Incomprehensible] yeah Turn this up yo Heaven only knows if they heard this Heaven only knows if they heard me yeah You know w ... cloud Heaven only knows only God knows So I'll just move the crowd Yo tell'em tell'em Now now now I break out my physical shell and excel Past the so called body ... ' what? The fact I sing and I rap I hold this mic contact Critics can step back and analize I energise with cosmic rays of days they i
47 5.The Pledge Remix he Pledge Remix[Ash]There's no me[Nas]In the beginnin it was me(blastin) Nas(I'm blastin)[Nas]I stood alone(Ashanti) but now[Ash]Don't you ... same respect I was born with Godson tatted on my chest it's permanent The ... n my chest it's permanent The rap Albert Anastasia; you cowards Y'all want the crown from the black power man of Asia Snap out your dreams and prayers of takin a ... in a king's paper Ask another rapper how it feels to lose his whole gangsta(How i
48 6.N2 gether Now(Remix By Neptunes) ether Now(Remix By Neptunes) Fred Who can be the boss? Look up to the cross Stranded in the land of the lost Standin up I'm sideways I'm b ... ath Runnin on the highways of rap Choked up by the smoke and the charcoal Lava stamps and brands me like a barcode I'm Dashin all the meteor strikes Keep the medi ... last time I checked it Thank God I'm blessed with the mind that I wreck it Wait until the second round I'll knock him out Method Man: They call me bigJohn stud M ...
49 1.Miss California(Rap Remix) alifornia(Rap Remix)(feat. Pras)[Pras(Dante)] Uh I mean I'm just sittin right here(California) Ckeckin out these ladies right here baby you ho ... aw her) I mean you sexy oh my God(I long to love her) Imagine one que
50 2.Follow Me Up(Marley Marl Remix) rley Marl Remix)[intro] Yeah*cough cough cough* yeah This is that muthafuckin undaground hip hop right here Baby(smoke records muthafucker ... e(you dancin to a marley marl remix you know) Brown hornet yeah uh follow me up[pop da brown hornet] Oppose ya never done ghetto homies do this shit for fun Servi ... rime time exposure when there rap sound ridiculous Somethin seem suspicious the world full of lame ass bitches With niggas to match ... bitches With niggas to match
51 10.Clap Yo Hands(Remix) Yo Hands(Remix) Coming out the alleyways of illtown Producer extraordinaire kaygee Followed by the backbone vinrock And the last to fall ... so clicks clap to this as we rap to this Hoochies pop their coochies and slap their hips Even when in texas with no gear troopin' That's when i find the baddest ... 'm fed up with that same ol' crap Lack of developing your crew that's why your stage show's wack! So let the sleeping and assuming and the b.s. stop Because naugh ...
52 8.Rape airs8.Rape(woman screaming) I'm obsessed with multiple nude photog ... ssed with multiple nude photographs of the beat in my room on the wall Pondering the verses fondling my balls Witness a nigga who will take ... Witness a nigga who will take rap and chase it Through an occupied dimly lit staircases and ... pied dimly lit staircases and rape it Grab the drums by the waistline(scratches) I snatch the kick kick the snares sodomize the bassline Never waste time
53 11.Lay Down U-God-Golden Arms Redemption11.Lay Down(verse one u- ... r>11.Lay Down(verse one u-god golden arms) It be the wu-tang wu-tang I got control drop a load Time to rip shit Time to rock and roll I play the block and str ... nds Spray sounds(verse two: u-god golden arms) Subject to sing like the slasher slither Better through a guy's status Apparatus tied to your liver Melon in never ... Demolition derby attourney to rap Before the jury A thirty six word remix
54 10.Change the World(U-Neek's Remix) (U-Neek's Remix) Young homie think before you shoot Murderer(Hook) It's a crazy mixed up world It's the end of the world It's a crazy mixe ... disaster Everybody tryin' to rap faster than the master Oh lord could you save my soul Nigga tryin' to go platinum around forty years old The lord knows we can d ... G The whole world wanna be a rappin' with me I'm in the flesh Let's talk about sex Babies havin' babies generation-x With the AIDS epidemic we ain't pure no more ...
55 10.East Vs. West(Remix) Vs. West(Remix)[chubb rock] High sprung with the beat and the groove is sweet licorice Whether you're white-ish redneck-ish or(?) figurei ... st one contest Let's see what rap kid rocks shit the best East vs. west one contest Let's see what producer produce shit the best East vs. west one contest Let's ... st one contest Let's see what rap kid rocks shit the best East vs. west that's nonsense Let's go on the ninety-six fresh fest[chubb rock] Whether it's he say or s ...
56 18.UpJumps Da Boogie(Remix) Da Boogie(Remix) Da boogie da boogie da boogie da boogie Like dat Up jumps Da boogie da boogie da boogie da boogie Like dat Up jumps Da bo ... ire in a year times g I thank god for blessing me I give all my thanks to the all mighty Now i'm just chillin in my house in rohb beach Now it's time to catch a p ... a plane to n-y-c This is the remix to up jumps da boogie Boogie woogie woogie Oogie oogie oogie Verse3: missy M-c's mad at me But you better get back I'm bout to ...
57 15.L.a. L.a.(Remix) L.a. L.a.(Remix) L.a. l.a. big city of dreams But everything in l.a. aint always what it seems You might get fooled if you come from outta ... stick me Move quickly yo the god study swiftly Indian style knees bent hands together Regulate drama kickin like east state Money to make1st of the month son cho ... t like B-diem(echo) Ah-yo the rap shit is ill Kid you make mad dough but still Hit your crew off it aint slink-real Show some love kid aint no selfish shit here C ...
58 2.Danger-Part2 f as this rap door revolves And I enter???? like people homes Blow up mics like I blow illegal phones Homes is flesh and bones not the fraud y ... .I.G.( Trigga tha Gambler) My rap begins by collision Trigga mention The flow mainstream it change your visual decision The jump funk bodies in my trunk and you'r ... the warning so here come the remix Check the prefix: re- So I'ma re-kicks yo ass splendid Leavin MC's twisted and bended from a touch of that Darkman ... from a tou
59 7.Vocab(Hip-Hop Remix) b(Hip-Hop Remix)* originally avail. on the vocab12' Intro lauryn hill Yo this is the fugees Refugees About to take you on a journey Into t ... e-es An if yu come fa tes the rap stylee Stop the violence and just bring it on willld Verse one: lauryn hill Hey yo i feel kind of melancholy people think they r ... they really know me I keep a wrap about me while i'm driving daddy's audi I pay the toll fighting for my own soul Cause the bourgeoise type of mental sucks like a ...
60 8.Vocab(Salaam's Remix) (Salaam's Remix)[wyclef] Uh-huh uh-huh...[(wyclef- singing){wyclef in brackets} lauryn singing in parentheses] Vocab on your mind!{we used ... s nobody's a spy kid He's the rap trader i'm the battle fulfiller And if i was magilla gorilla the mic's my ban-ana So coca-cabana who anna on my scanner? My gran ... in heaven Forgive the foolish rapper For he not know how which he be steppin' Correctin' Stopped and kept and nuff respect to the d.j. That be selecting that type ...
61 4.Partner To Swing utch bust remix Watch you collapse and die like you was river phoenix Me and ... you was river phoenix Me and rap go way back like ll's hairline Nigga fuck a punch line i write fucking punch rhymes I'm gorgous so when i'm performing just leav ... up at the sky and ask why has god forsaken you Chin-wa! bringin' new styles that mc's couldn't start While the walls be closin' in on them like fat around dr. j's ... 's heart To keep in shape i scrap knives and i take lives S
62 13.Everybody Won Heaven track new rap that's how i'm comin at you black One for the incredible original Lyrical spiritual buddha blessed it manifested With developmen ... ndrops fallin from skies When god cries as the chosen man on stolen land dies Eyeees red from inhalin herbs from cannabis plants The need for many grands got me s ... n Toes i be taggin i'm raggin rappers suckers I rock more jams smuckers stompin like chuckers Motherfuckers know my style my steelo I flip like a kilo I'm sicker ...
63 3.Warrior's Drum(Westside Remix) cs Of The God3.Warrior's Drum(Westside Remix)*edited words*[intro] Can i get the phat intro? This is how you was gon start it off? Yeah knowhatimsayin? This is the ... h knowhatimsayin? This is the god the drunken monk king just Comin thru for the shaolin crew Black fist yo hit'em wit a uppercut[chorus] Shaolin black fist they d ... your life wanna ever see the god's wrath I'mma chief that smoke*weed* outta peace pipes Yo bro i'm half indian so you're right I'm
64 3.Let It Out ction The remix version for all the brothers out there That got shit on they chest and just wanna let it out[tash] Anything you could do i cou ... it's the nigga that be gettin rappers heated I'm j-ro and my style is darker than a mole My rhyme is so hot you got to stop drop and roll All the liks releases be ... my spot is with a shot I grab rappers by the hand and make sure they understand That they can't sc ... understand That they can't scrape j-ro the man A nigga wh
65 8.It's A Boy(Remix) t's A Boy(Remix)作詞 Ricky M L Walters Vance Andre Wright It's me at last the Rickster DefJam's where I be Most agree it's kinda amazin folk ... ix or premature but thanks to God he's doin well And givin credit where it's due while ... n credit where it's due while rap achievin let it As for bills forget it'cause the way I ... lls forget it'cause the way I rap don't even sweat it Why though when me and my husband don't fuss agree Though son I still kinda wish I c
66 4.On Fire(Remix) 4.On Fire(Remix)作詞 Matt Dike Chaka Khan Ray(jr) Parker Mike Ross Tony Smith This jam I created will leave you devastated And when I'm fini ... very healthy like a sauna therapeutical Owner of the mic yeah L O C Never spent a day in college got many degrees Not fully educated but dedicated Until this jam ... free tickets You once a month rapper you're weak and you've shown it Don't waste my time I need an opponent Not only will I dog you but I make you retire Don't ge
67 16.Unseen World Pt. Ii ed niggas rapping If words had actions mine would be crazy And yours would make about as much noise as a stillborn baby So put it back in the ... it back in the womb nigga and remix it See the shit is coming straight so you ain't got to get it twisted I'm dead aim so fuck being a target Son you wouldn't blo ... e the indescribable beauty of god I slay rappers in the euthanasia Beauty of the next is swift parag ... uty of the next is swift paragraphs is infectious
68 1.Hot Nigga(Remix) Hot Nigga(Remix) FGE we some hot niggas Never catch me in no picture with no op niggas AndJ-Real that's my shooter he done popped niggas N ... me to slide my cock inside'em Rap god baby im tryin' I am hip hop's goliath Cursin' all you ... hop's goliath Cursin' all you rappers with blessings while im monopolizin' Sorry motherfuckas apologizin' is not surprisin' I'm that awkward silence so powerful I ... blade And nigga fuck all this rap shit You dont wanna see
69 4.House of Cards(Rap Remix) of Cards(Rap Remix) The road to power is paved with hypocrisy and casualties- knock knock Started from the bottom now I've gotten to the top- ... higher level might as well be God defying my superiors and every sing
70 1.Grey Alien Suits ith demos god honest i said so god-body your reefer and since only five percent of y'all cop proper sativa ain't got five on it either- went bankrupt for the leisu ... ures can happen if we keep on rappin' it's not proper procedure to talk back to us either knock knock let's see if his snot-box is a bleeder cuz you drippin- I ai ... n time and gave birth to this rap shit foolproof Moon Boots Bluetooth goon crew George Lucas stormtroopers all useless who you? we shit on e
71 4.Forever(Club Remix) ever(Club Remix)1: Rap It all began like the other day you came She had the thing you had the bliss of the fame your whole face smile got me all crying ... this look at how you do it Oh God your face make me hold back you know it ... make me hold back you know it God knows how you made me smile girl God knows how you made me cry over your life girl So it's all good2:: Paul Play One two dreams come true Can I come baby looking out ... o more hiding baby no REPE
72 5.Everlasting Bass2000 Ojuelegba remix with skepter and drake Its quite obvious wizzy ain't stepped on the brakes And Tbills and Tiwa had a baby boy I heard terry ge ... a beef sweet like kilishi S A rappers be goin in and we be feeling it Davido and gang woop d hell outta galaxy Heard they left the hommie looking like he caught a ... in't heard about vico King of rap Hian! Nwanne you the best biko! Headdies was the bomb men dey flipped d script En Bovi was mad funny men the shi was lit Olamide ...
73 3.Flawless(Remix)[In the Style of Beyonce& Nicki Minaj][Instrumental Version] .Flawless(Remix)[In the Style of Beyonce& Nicki Minaj][Instrumental Version] It stay Yoncé your Yoncé in that lingerie On that chardonnay ... illion dollars on an elevator God damn God damn God damn Momma taught me good home training My daddy taught me how to love my haters My sister taught me I should speak my mind My m ... y mind My man made me feel so God damn fine I'm flawless You wake up flawless Post up flawless Riding round in it flawless Flossing on
74 2.General Principles(LD remix) dmasters: Remix Album2.General Principles(LD remix)[Intro chess sample] Castle points you too You're black takes on C4 Then white could C4...[GZA] I must put in time to get ... ght give a lecture about your rap texture M.C. B-Boy DJ slash director The name was a bell that rang through the hall Popular is the tag in the bathroom stall che ... so captivating When we lose a rap nigga the news is devastating Whether to the prison or grave you know this ... prison o
75 2.Just In Case imp... uh remix A Divine Mill presentation yeah just in case World get ready NasJaheim yeah two thousand two Yo! Pretty as Dawn the city is mi ... the city is mine Buss it you rap fools clappin like we Diddy and Shyne Tattoo across the stomach spells ... too across the stomach spells Godson I'm from the jungle like Tarzan hundred spots sparkin Wan't it with Nas I'm right here all you talk is paper I chalk this pla ... he boss at? Tell him it's the God on the line Yo th
76 15.I Fink You Freeky- God's Death Trap Remix u Freeky- God's Death Trap Remix Die Antwoord feat. God Sexy boys fancy boys Playboys bad boys I fink u freeky and I like you a lot I fink u freeky and I like you a lot I fink u freeky ... er muis Pump up your speakers God seJesus. Kyk wies rapping lekker to the drum These bad boys like to smack me in the bum My crew's blowing up like Chappies bubblegum Popping in your f ... fuck the rat race my style is rap rave My crew is kak fresh so who the fuck
77 15.Michelle Riddim uy Get my rap I can... you know what I mean? No more lyrical war No more lyrical war Cuh pre-recording don't count When you do lyrical war(epi ... er wanted Me that far away(oh god) You're gonna have some hype after this But me take the L? No way Oh no no no Big grade spliff in my zone Minding my business ha ... Riddim' no you're not me'In2 Remix' no you're not me Bigging up my p
78 1.Mr killer Da Mykel-Rapability1.Mr killer INTRO>> I just want you to know one thing here that urrm the devil is still at work no vacation for hi ... mit ur skill and ur talent to Gods will and not ur own free will. The Bible Nehemiah wasn't a febrile when he sought ... sn't a febrile when he sought God of how the city should be rebuilt. You can have the money them honeys get funny and lose your own soul that's when u'll know tha ... ting on over the enemy cos my God is inb
79 2.Efimile Remix(Feat. Naeto C MI Banky W El Dee& Ice Prince) 2.Efimile Remix(Feat. Naeto C MI Banky W El Dee& Ice Prince) Intro Dagrin-ahhh yeah YQ Dagrin you wanna know why all the ladies que for th ... r frabs baby holla at u boy.1(Rap) Awon eyan nipe mon fine mon fresh mon wu Won mo ashiri ewa mi woni monje yahoo Mon gba eru men EfC mion beru But i dont think u ... m never reach no be dem be my God i know Ooh ooh oh Eeh yooh u wey turn ur back on me Look at me now look at me now.3(YQ) Dem de wonder how I dey change cloth How ...
80 13.Can't Sleep s I'm the god that waves your chance of being saved You owe me your faith Parable money and names Motherfuckers acting funny as flames Who wou ... ing trees down Deep rooted we rap forever and rip Yo my crew will leave your fucking head severed and split Aiyo I conquer lands high hills and deep valleys Contr ... kies with their own bibles My god's iller Breath fire like godzilla King Kong hits back and forth like ping-pong To ... k and forth like ping-pong To remix(!
81 14.Severed and Split(feat. Bomshot T-Ruckus& Virtuoso) s I'm the god that waves your chance of being saved You owe me your faith Parable money and names Motherfuckers acting funny as flames Who wou ... ing trees down Deep rooted we rap forever and rip Yo my crew will leave your fucking head severed and split[Verse2: Bomshot] Aiyo I conquer lands high hills and d ... kies with their own bibles My god's iller Breath fire like godzilla King Kong hits back and forth like ping-pong To ... k and forth like ping-pong To remix(!
82 3.Rape(2) xing3.Rape(2)(woman screaming) I'm obsessed with multiple nude photog ... ssed with multiple nude photographs of the beat in my room on the wall Pondering the verses fondling my balls Witness a nigga who will take ... Witness a nigga who will take rap and chase it Through an occupied dimly lit staircases and ... pied dimly lit staircases and rape it Grab the drums by the waistline(scratches) I snatch the kick kick the snares sodomize the bassline Never waste ti
83 1.Little People Remix le People Remix Yoooo. Im gonna tell you a few stories. See this is where it begins and ends. With any moment we could die with any second ... all his memories gifted and wrapped up for the adventure story. Exploring and hoarding for his next life story if he gets even that at the ... y if he gets even that at the rap hope my faith is reassuring. All these people gotta think I'm boring in a four day stillness. But that ain't the real in this. T ... in' up im seein' this
84 6.Africa y sister….remix Easy…easy o: Africa One plus one: maths teacher Bob: in capital See your yansh: my sister Easy…easy o I no like men wey dey ya ... o Okay black magic back at it rap as it crack at it Crack as in dodododo our ... t it Crack as in dodododo our rap at it o'ndu Girl I love your leg wor ... y sister….remix Easy…easy o: Africa One plus one: maths teacher Bob: in capital See your yansh: my sister Easy…easy o Wo Ibile Oda easy o afri ... lo spiritua
85 18.P.S.A. Freestyle e hand of God the gift of the gab And I don't even need a snare just a kick and a clap MCs turn babies shit in their pants So please just admi ... s So please just admit its a wrap I'm back Back like Borat and007 With a serve like Federer You return like Henman Look I kill niggas no weapons When I spit expec ... shing the boundaries Wow he's remixed the old track Three for effort And I don't need to speak I just teach him a lesson I just eat the beat first thing like brea ...
86 46.I Get Lifted(remix) et Lifted(remix) Uh-huh Yeah One two one two Smokin blunts Mad Dog2020 We gonna get funky I grab the forty rip off the skirt Guzzle it gra ... eive the muhfuckin sticker As God as my witness with the sickness of a cannibalist cannibus I floats like a cumulus My perpetual rebel intellectual Won't catch a ... eep as in the scriptures And graphic opponents like Picasso paint in pictures If my eyes ain't red it's all in my head Once said by a Ph.D med Legalize and I'll a ...
87 2.Rigamortus(Remix) igamortus(Remix)[Intro] Alright here we go third take real quick Ali[Hook] Got me breathing with dragons I'll crack the egg in your basket ... s don't ask for your favorite rapper(He dead) Yessir(Amen) Chuuch(He dead) I killed him(Amen) Bitch[Verse1] And this is rigamortis and it's gorgeous when you die ... ha(Amen) Amen[Hook][Verse3] I rapped him and made him Casper I captured the likes of NASA My pedigree to fly past ya I pass the weed to the pastor We all are sinn ...
88 8.Rigamortus[Remix](Feat. Busta Rhymes) igamortus[Remix](Feat. Busta Rhymes) Alright here we go third take real quick Ali Got me breathing with dragons I'll crack the egg in your ... s don't ask for your favorite rapper(He dead) Yessir(Amen) Chuuch(He dead) I killed him(Amen) Bitch And this is rigamortis and it's gorgeous when you die Ali reco ... im(He dead) Haha(Amen) Amen I rapped him and made him Casper I captured the likes of NASA My pedigree to fly past ya I pass the weed to the pastor We all are sinn ...
89 8.I Don't Get Tired(#IDGT)[Remix] ed(#IDGT)[Remix] To some that's amazing and that mean a lot When others be sleeping I scheme and I plot I don't get tired I get mine round ... sorry Man I miss you swear to god Bae we in this shit together Man I know this shit been hard How we did it broke my wrist And then ... id it broke my wrist And then remix that other part Born in the eighties I'm a crack baby Epidemic way it got me livin' Waking up like I'm in penitentiary On the ... was King of New York Had the
90 46.Ova Here(remix) .Ova Here(remix) KRS-One First of all I don't know y'all saw on this stage before me aight? I don't know y'all gonna see on this stage aft ... mic apparatus Challengin' the God of rap is madness I'll snatch your status With this ugly lookin' billboard you could stop them But I got enough albums to make my own t ... ory It ain't no mystery These rappers wanna get with me My people don't see that; all they hear is:'Stop hittin' me! Stop beatin' me KRS!' You want to hel
91 19.Why(Remix)[Featuring Styles P Common& Nas] br>19.Why(Remix)[Featuring Styles P Common& Nas]作詞 Anthony Hamilton Pierre Moerlen Kejuan MuchitaJason Phillips All that I've been given I ... his pain that I be living(The remix the remix) They got me in the system Why they gotta do me like that? Why is garbage music selling a lot? Why is the music industry state ... And they playin' us hard Why rappers getting protection? Why the country ain't flipped When they jerked the votes the last election? Why die for a
92 29.Why? Remix r>29.Why? Remix作詞 Anthony Hamilton Pierre Moerlen Kejuan MuchitaJason Phillips All that I've been givin' Is this pain that I been livin' T ... er n they playin' us hard Why rappers getting' protection? Why the country ain't flip when they jerked the votes the last election? Why I die for all my beliefs? ... have religion if I believe in god? Why is Bush actin' like he trying to get Osama? Why don't we impeach him and elect Obama? Why ain't RickJames remembered for cl
93 2.Shiny Suit Theory rtificial rap niggas and spread love pollinate the ear buds like you supposed to spit it for the culture pay no attention to the critics and t ... ladies ladylike Hit'em with a remix then make sure that they play me twice I thought you said it's the return of the black kings Luxurious homes fur coats and fat ... the Immaculate Conception of rappers slash hustlers my God it's so hard to conceive but it all
94 1.Black Lip Bastard(remix) p Bastard(remix) This what you really want huh! Turn me up Ali I know your image of me Is what I hope to be Black lip bastard pass me your ... lips smoke tiiiiime Fuck this rap shit I'm active Suckin' on titties since I was8 Hoodie with my shades I ain't tryna be fake So don't be talking to me pussy Runn ... and percolatin' Freelance for God but do the work of Satan whatever works I'm clever with the words if you haven't noticed yet Lightyears ahead I'm bright and I l ...
95 6.On Fire(Remix) 6.On Fire(Remix) I am so fanatic with this shit man It's like a crack addiction every time a track is written I need another fix asap so I ... hit And then we burn down the god damn top list That hot shit. I got it no lying Feel it in the vibe there's no denying that I am on fire Motherfucker I'm on fire ... ays in first place Never wack rap that is the worst case All beats are sick every verse great Pussies that want beef i call it skirt steak I love boom bap gutter ...
96 2.Whoa Whoa Whoa zed I'm a God It could hurt a bit when I murder shit In a moment I'll be tying off a tourniquet When I burn them and I hit them in the sternum ... U MIGHT ALSO ENJOY***Flawless(Remix) by Beyoncé Rap God by Eminem Hot Nigga by Bobby Shmurd
97 4.Stomp(remix)(feat. Kirk Franklin& Salt) God's Property-暫存4.Stomp(remix)(feat. Kirk Franklin& Salt)(feat. Kirk Franklin& Salt)[Intro Kirk Franklin] For those of you that think gospel music has g ... you know glory glory![Chorus: God's Property] Lately I've been going through some things that really got me down I need someone somebody to help me come and turn ... victory STOMP![Repeat Chorus][Rap: Salt] When I think about the goodness and fullness of ... the goodness and fullness of God Make
98 2.Feeling Studly(an intro) swear to god if at least2000 people don't download this I'm gonna punch and kick kids Always gonna be the fat kid who ... ways gonna be the fat kid who raps and sings Cuz like Griphon I like doughey things fried things and sugar things I have many enemies but I'm pretty sure that I'm ... dcore hiphop there's rarely a remix Featuring the likes of Puff Daddy or Dr Dre I was invited to the ... r Dr Dre I was invited to the rap game but I couldn't play Keith is pretty lam
99 6.True Crime(remix)(feat. Young Dre SixxJohn& Black) rue Crime(remix)(feat. Young Dre SixxJohn& Black)[Intro Young De] It's been said the West was dead!(True... Crime!)[police sirens] Witness ... ttention OK! Before I go from rap-to-killin'-milla(whyy? whyy?) Gorilla-the-Mack-milla's-spill-ya Don't-get-me-wreckin'-shit-like-Mecca- ... t-me-wreckin'-shit-like-Mecca-God-feel-ya yeah![police sirens][Chorus][B.L.A.C.K:] I'm from a place where they smoke sherm in shoot dice in wear weave caps[police ... n' a gun![police sirens] I
100 7.Mars(remix) br>7.Mars(remix) Yes indeedy wrote graffiti on the bus Now I'm on the cusp so hush Grown man talk don't interrupt Tell'em where you beenJa ... ush blunts kish for lunch Eat rappers like take out'bout once a week'Bout to make it once a month hibernating in the cut Sleep walking writing ... the cut Sleep walking writing raps dreamin''bout counting bucks I still bust it free for my peeps When we bump into each other on the streets'Cause we do it for t ... lat world Tryin' to

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】