Mojim Lyrics

peter + man + 】 【 Lyrics 500 lyrics related been found
Here is the result for item 1 to 100; you can try to narrow the result by entering extra words.

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 6.Doom Days l sins So many questionable choices We love the sound that our voice makes ... he sound that our voice makes Man this echo chamber's getting loud We're gonna choose the blue pill We're gonna close the curtains We're gonna rabbit hole down th ... thoughts tonight We're gonna Peter Pan out Fade to the close-up arms
2 1.Doom Days l sins So many questionable choices We love the sound that our voice makes ... he sound that our voice makes Man this echo chamber's getting loud We're gonna choose the blue pill We're gonna close the curtains We're gonna rabbit hole down th ... thoughts tonight We're gonna Peter Pan out Fade to the close-up arms
3 5.All The Good Girls Go To Hell t a crime Peter's on vacation an open invitation Animals evidence Pearly Gates look more like a picket fence Once you get inside'em Got friend ... enery Walk in wearin' fetters Peter should know better Your cover up is caving in ... er Your cover up is caving in Man is such a fool why are we saving hi
4 3.No Budget me fly as Peter Pan I just hit her with the D every time she need a Xan I just hit her with the B when she talkin''bout a plan(What she talkin ... iss we don't talk That's your man? That's a thot Shit go down like the top put a crown on the watch Henney brown on the rocks(Load it up and let it pop) Runnin''r ... iss we don't talk That's your man? That's a thot Shit go down like the top put a crown on the watch Henney brown on the rocks(Load it up and let it pop) Runnin''r ...
5 4.Zack And Codeine deine Man my life so sweet I feel like Cody(Cody) I wake up I rinse my mouth up with codeine(codeine) Thirty bottles yeah the bill is on m ... can't take it slowly(slowly) Man my life so sweet I feel like codeine(codeine) I wake up I rinse my mouth up with codeine(codeine) We on a bender we ain't gettin ... ck that Saint Laurent over my Peter I like to stunt like I'm Evil Knievel(ooh) But it don't mean nothing without all my people When I step up on stage hands up to ...

6 9.Hot Stuff Samantha Jade-Best Of My Love9.Hot Stu ... uff Lyricist Peter Bellotte Harold Faltermeyer Keith ... Forsey Composer Peter Bellotte Harold Faltermeyer Keith Forsey Sittin' here eatin' my heart out waitin' Waitin' for some lover to call Dialed about ... oded lover Wanna bring a wild man back home Gotta have some hot lovin
7 27.Balls To The Wall(Live In St. Petersburg2015) ve In St. Petersburg2015) Too many slaves in this world Die by torture and pain Too ... d Die by torture and pain Too many people do not see They're killing themselves going insane Too ... g themselves going insane Too many people do not know Bondage is over the hu ... ot know Bondage is over the human race They believe slaves always lose And this fear keeps them down Watch the damned(God bless ya) They're gonna break their chai ... ll get your Balls to the w
8 13.Nothing Else Matters ers Lyricist Peter Wallevik Composer Peter Wallevik Sometimes you take it too far going at the deep end Uh huh uh huh No matter what the deal babe you know that I'll be ... ok at us now still you and me Man we come we come so far oh baby So w
9 72.A Man Is A Man s72.A Man Is A Man Lyricist Peter Townshend You talk about your crazy affairs You talk about your life as though it really mattered You get attention'cause you ... u have shattered Well I met a man who really lives He really does it all What really matters is the heart he gives He makes your talk seem small When a ... s your talk seem small When a man is a man He doesn't act to a plan He don't have to perform likeJohn Wayne In some B feature flick A .
10 6.Jean Desprez o war's romance hear ye the story of a boy a peasant boy of france a lad uncouth and warped with toil yet who when trial came could feel withi ... hand has fired a shot. my trumpeter is dead. now shall they prussian vengeance know; now shall they rue the day for by this sacred ger ... the day for by this sacred german slain ten of these dogs shall pay.' they drove the cowering peasants forth women and babes and men and from the last with ... nd men and from the last with m
11 11.Storytime o a child-man's heart A painter on the shore Imagined all the world Within the snowflake on his palm A dream of poetry A canvas of awe Planet ... innocence the dreams of every man I am the empty crib of Peter Pan A silent kite against the blue blue sky Every chimney every moonlit sight I am the story that will read you real Every mem ... innocence the dreams of every man I am the empty crib of Peter Pan A silent kite against the blue blue sky Every chimney every m
12 3.Pop Out Revenge my vision Man I feel like Tony Stark When I'm popping out popping out yeah yeah I'm popping out popping out aye I'm popping out popping out ye ... Can't nobody touch my vision Man I feel like Tony Stark When I'm popping out popping out yeah yeah I'm popping out popping out yeah I'm popping out popping out y ... m For them lost boys I'm like Peter Pan OG they like'He the man' Cause I'm classic like a caesar fam This real life no make up When I write it down you better kn
13 1.An Epic Story Peter Perrett-How the West Was Won1.An Epic Story I've read this book too ... y I've read this book too many times The hero's death is tragic every time Trying to pretend I don't know how it ends An epic story of ro ... ow it ends An epic story of romantic love It has to be the ultimate in love The scale of sacrifice Is cheaper the price Together we can face this hard world Enoug ... orry babe I'll always be your man No one could love me the way that you can
14 8.So What you got a man so what? And that pussy ass nigga ain't a fan so what? Designer belt holding up designer pants so what? Make money fuck bitches ... y apple red but them seats be Peter Pan Call meJizzle iron chef can chef it up with either hand Yeah I got the answers Walt Disney of this trap shit To keep it100 ... ine as fuck you say you got a man so what? And that pussy ass nigga ain't a fan so what? Designer belt holding up designer pants so what? Make money fuck bitches ...
15 9.Should I Move? state guy Peter He was like'Your house is beautiful yo how could you leave her?6000 square feet a dolphin-themed pool If I'm being honest Conn ... Pre-Chorus1: Andy Samberg] So many options and all in my price range This decision is torture my head's playing mind games[Chorus1: Akon&(Andy Samberg)] Should I ... wimming with orca I drank too many piña coladas and fell asleep Had a dream about both houses and began to weep[Pre-Chorus2: Akon] Tell me how ... re-Chorus2: Akon]
16 1.No Romeo NoJuliet ike I was Peter Pan I handle my own shit I own shit I loan shit middle finger to the middle ... t middle finger to the middle man Anybody that can get it when they w
17 2.Bullet With Your Name On It erfucking man Tote drums like a motherfucking band So fly I don't know where to land So fly motherfucking ... to land So fly motherfucking Peter Pan You put the city on your back like a motherfucking tat Damn nigga you can stand where I stand You can eat where I eat I go ... Goddamn I'm the motherfucking man Got a bullet with your name on it Know it's murder if The Game on it I got a bullet with your name on it(You know what the fuck ... Goddamn I'm the motherfucking man
18 6.1 of1 love the man they ask for it Blues Brothers shit I'm Aykroyd Fucking up ... s shit I'm Aykroyd Fucking up Peter Louis with Fat Boy The whole flight conspiracy theorists talking about asteroids I'm high as fuck watching Bertyle trying to c ... By any means necessary[Outro: Peter Rosenberg] Make some mother fucki
19 6.Weekend-Man c-Weekend Man6.Weekend-Man[Verse] I'm not a hippie I just get stoned Take me back and do it slow Polish the rockets Sound the alarm Time to get this pa ... o understand I am the Weekend-Man Oh no roshambo I'm taking over the show Want you to understand I am the Weekend- ... o understand I am the Weekend-Man[Verse:] Passed out in London Awoke in Dubai And I don't have an alibi Say halleluja Hip Hip Hurray Baby back on side again Last ... o understand I am the Wee
20 15.Flow Of The Year(Feat.Jme) de In The Manor15.Flow Of The Year(Feat.Jme)[IntroJME] Flow of the year yeah Flow of the year ... he year yeah Flow of the year Man better not act like they can't hear Talk about flows then must be aware K-A N-O Boy Better Know flow of the year[Hook1: Kano]Jme ... on the case but we don't care Mandem straps and everything there No champagne we don't rave No brandy we don't rave No gyal dem we don't rave Unless it's big bumb ... on it? Different brand liquor mana

21 5.Kevin Gates– Destroyed rse2: Birdman] What's bracking tie that rag Round your head like a talibanJewellery loud ambulance Birds flying ... y loud ambulance Birds flying Peter Pan Who the man? I'm the man Stunna man hundred bands In every pocket fam Shrimps and crabs designer pants Lobster crabs with them crab cakes40 bands in them Bathing Ap ... e we shoot birds I be the Birdman bitch you heard[Hook: Duke] She don
22 26.Maybach Music(Freestyle) the other man freezes Diddas duffle bag Richard Cunningham sneakers People under the stairs outta garbage can eatin Paparazzi cameras squeezin ... with no facad.''In my ear so many instruments I hear Feel like MaCauley culkin I'm takin extra precaution More percussion than a orchestra tell it to the officer ... lling up and I'm choking like Peter tajh? IPhone mobile my number I see the stars Ralph Lauren sheets and suites when we minaj'I'm on the leer first class in the ...
23 5.Dorothy m Yelling man what the hell did you do that for? And I was watching the old men fish And they'd all give their catch away And I could hear a w ... tch away And I could hear a woman singing And I could hear that piano play It'd go like Where did you get you bad breath? I want some oh a drag off your cigarette ... I was wondering'bout its trumpeter How he could get those horns to talk Tears will gather in my eyes Hold my head and babe y'know I'll cry And I was thinking bou ...
24 4.Asylum(feat.Joyride) he bigger man[Hook: Drapht&Joyride] So I don't wanna talk for the sake of talking I don't wanna hear what they have to say I don't wanna liste ... e of mind like MichaelJack No Peter Pan no one to blame when it's on your back Schapelle she taught me that no walking backwards through the door Vacuum packed in ... Simon gave me the alzheimers Peter gave me the amnesia See same face
25 6.Mexico(feat. Dune Rats) r be that man that Fights for a chance to fly likePeter Pan This is our chance for freedom All them people pleasing leave them All behind I don't need them I can be who I want to be ... em tacos Up on Oaxaca's coast man adios[Hook: Dune Rats] What up Hombré You wanna party We livin' miles away Where everyday is a holiday woo![Verse2: Drapht] And ... d talk to spirits like Gibson Man no one's listenin' To tell us what to do So I post Instagram's of food But they're rea
26 11.How Great Any petty Peter Petigrew could get the pesticide79th79th I don't believe in science I believe in signs Don't believe in signing I seen dollar ... s from Southampton to Chatham Manor My dream girl's behind me feel like I'mJames Early The type of worship makeJesus come back a day early With the faith of a pum ... ld've never made it O' son of man O' son of man Who was the angel in Revelations wi
27 16.Again elling ya man Hop in my car pedal stomping again Pour up the drank watch it bubble again Baby you on my dick keep coming again Say you like sh ... leaning again I playing so woman what's some leaning again That's Olinda again I do my leaning again Ring ring on my phone that's ... Ring ring on my phone that's Peter again Got some bands again he don
28 16.All That Mixed n' One LikeJigga Man I used to cook it nigga Like Snow Man I used to whoop it nigga Like AdrianPeterson I get stronger As the game it get longer I like blood red like Game homie But I ain't up in no gang homie Like Gucci ... p in no gang homie Like Gucci Mane20 chains on me Like Young Thug I k
29 10.All Good(feat. Bynoe Cau2g and Stack Bundles) oppa be a man down Shit ain't always all G shit ain't always all good If it was on me we'd be always all good Fuck them niggas talking put tha ... ll right When I lost my nigga man I cried all night When he lost his life my whole world stopped I think we could bring a plaque back to the Rock I get chills whe ... glitterin' call me Tinkerbell Peter Pan wasn't an option when I was i
30 9.Bubbles Burst he impish man Feasting on candy And dressed like a dandy Bubbles was treated Like no other chimpanzee Transported to a planet made of toys ban ... idn't understand Dancing with Peter Pan What would be the result when
31 9.Religion ] Yeah So many religions in this world Man can we really know?[Verse1 Da TRUTH] I was raised in a Christian home pacing through different rooms Son of a preacher ... ferent rooms Son of a preacherman faith that is been assumed Brainwashed in my youth take time to choose Money or Bible college in train rides to school Playing f ... asn't raised in the West? How many paths to God? If it's one I'm taking my steps Hope he's still open to talk to me when I'm facing my death[E
32 7.No Service e a black man during segregation Tryna get a table in a white neighborhood No service No shoes and I'm shirtless Shut down the wifi did it on ... ]Joe Swanson: Ugh ohh Ugh Hey Peter You didn't have any problems with this uhhh new Futuristic album did you? ... new Futuristic album did you? Peter Griffin: uhh no nno did notJason Stathem: I'mJason Stathem and there's not a lotta things that impress me but this album defin ... ou I'm not God I'm Morgan Freeman there is not
33 4.Hunger For More rbell and Peter Pan I'm a pirate man I get anxious when I see the land I'm nothing but heat that's breezing through the fan And what you see is confusing it's just a ... dgy need extra port-a-potties man he still the shit When shit get real you gon' fucking see who the realest is You gon' fucking see who the realest is You not wal ... Hospitalize'em hearing sirens man the[?]'s coming Keep it one hundred
34 5.Freedom(Interlude) tic black man Affinity with lap dance The walls is caving The laws is changing Bill Cosby ain't the god we made him They all forgave him I thi ... ith me I know i'm free[Outro] Peter Rodis: Well what's free to you? Nina Simone: What's free to me? Same thing it is to you you tell me ... hing it is to you you tell me Peter Rodis: No you tell me Nina Simone
35 2.Goin Down e lyrical man Trav Bark Had to[?]eighty-two times and shit Fuck the Harry Potter books and the broomsticks This ass whoopin' is real but you s ... This Rawther is the part when Peter Parker crawls the wall up Or inJaws when everybody screams they seen a shark It takes some balls to put your faith within this ... t we could give a hoot what humans say So roll a doobie start the mov
36 9.Daughter Of The Light ut he's a man of his time and in his shell Ma But is it normal to see mouths move? Up and down no sound alongside You learned to lipread you l ... omething age defied and the Woman that girl became Worked Kings Cross lanes with the bottom rung And have never really known of forgotten ones The hopeless the ho ... rong I'm not loving that it's Peter Paul and Mary you want But like a bridge over trouble carry on You're like a bridge over trouble carry on Still singing[Hook: ...
37 12.Hobbit Drinking Medley Peter Hollens-Misty Mountains: Songs Inspired by The Hobbit and Lord of the Rings12.Hobbit Drinking Medley[Verse1] Oh you ca ... d may blow But there still be many miles to go Sweet is the sound of the pouring rain And the stream that falls from hill to plain Better than rain or rippling br ... brew a beer so brown That the Man in the Moon himself came down One night to drink his fill The ostler has a tipsy cat That plays a five-stringed fiddl And up and ... tune Whil
38 8.Peace Of Mind Peter Wolf-A Cure For Loneliness8.Peace Of Mind Out there in the world Can't you feel the changing times? people are there g ... f mind now when i was a young man i believe in everything now im not a young ... everything now im not a young man and i dont know what song to sing i
39 2.With Love hand as I petered to walk my homie pulled up and said we needed to talk He said'a couple days ago ... alk He said'a couple days ago man I was bumping your tape And I don't touch the radio just cause I can't relate You got that real shit the type of songs people re ... d with my friends and get the mans like you Put my mothafuckin' city on the map but first I need me a strap cause there ain't no telling what these kids might do ... 's become. Why is it that any man that
40 4.Primordial Wound Wound Many an age has lapsed since a fanfare last graced these timeworn furrowed streets. May we mock the notion of virtue! May we mock th ... ly beneath the corpses of trumpeters hung from long-dead trees; scorning the beggars who drink from foul ditches along these timeworn furrowed streets. May we moc ... and rampant arrogance. We are Man Earth's primordial wound and we hav
41 19.Geronimo h I'm the man. Flights on flights don't need to land. Fly forever ... n't need to land. Fly forever Peter Pan. If you're trying to get high
42 36.Dum Diary cover of VMAN Kool A.D. He-man yes we can My literary agent's husband works for Fox or some shit I wouldn't trust me a lot Yo but trust me a little I'm Malcolm ... I'm signing autographs for German rap fans with flash cams taking snaps of my rap hands I'm ham-handedly grabbing the cash as fast as I can I don't even know how ... even know how long it'll last man This too shall pass and that too shall pass and um Throwing your Tascam in the trash can Run your kicks plus y
43 13.Wristband stband my man you've got to have a wristband If you don't have a wristband my ... you don't have a wristband my man you don't get through the door Wristband my ... through the door Wristband my man you've got to have a wristband And if you don't have a wristband my ... you don't have a wristband my man you don't get through the door I can explain it I don't know why my heart beats like a fist When I meet some dude with an attitu ... an't do that or this' And the ma
44 15.Man ree15.Man I spent the last six years Like Hoff ... t the last six years Like Hoffman in a swimming pool and I Been lost at sea inside a house off Driftwood Avenue and I I made a mess out of the life that lay ahead ... up wake up it's time to be a man Wake up wake up Wake up wake up it's time to be a ... up wake up it's time to be a man Wake up wake up Wave goodbye as I outgrow the shadow of ... ye as I outgrow the shadow of Peter Pan It's time to be a (
45 3.U.S.A. Peter Schilling-Error In The System3.U.S.A. Where-oh-where is Mickey Mouse Live and well in the White House What's the word ... ost the race To get the first man into space We will be the first country To run automatically Soon the robots we create Starring on the Great White Way Let's pla ... on't it be a lot of fun Every man will own a gun Shoot the ones whose

46 6.Fast alles konstruiert Peter Schilling-Error In The System6.Fast alles konstruiert Die Mädels sind alle hübsch keine mehr häßlich und alle so ungen ... en sich individuell drum sind manche so gräßlich Refr.: Es ist fast alles konstruiert geplant und ausgeführt von außen kontrolliert Die gedankliche Flaute schafft ... h seh? mich auf einem Bett wo man mich nicht in Ruhe läßt Refr.: Es i
47 7.Fehler im System Peter Schilling-Error In The System7.Fehler im System Kaum sind wir gelandet haben wir uns uberlegt wie ... et haben wir uns uberlegt wie man auf dieser Erde wohl am besten uberlebt Zuerst erdacht jeder sich in allererster Not damit er auch Kultur hat seinen eig'nen lie ... n Planeten fern von jenem was man denken kann. Auf Kometen durch das
48 11.Let's Play U.S.A. Peter Schilling-Error In The System11.Let's Play U.S.A. Where-oh-where is Mickey Mouse? Live and well in the White House Wha ... ost the race To get the first man into space We will be the first country To run automatically Soon the robots we create Starring on the Great White Way Let's pla ... n't it be a lot of fun? Every man will own a gun Shoot the ones whose
49 14.Lifetime Guarantee Peter Schilling-Error In The System14.Lifetime Guarantee The ladies are beautiful Stylish and perfect So modern and so at ea ... sks Hide the face reveals the man I dream about polished steel A suit
50 1.Better Man >1.Better Man feat. The Iskra String Quartet& Peter Gregson[Verse1] Caught in a daze I play my life in reverse Everyday I wonder Everyday I wonder Tailing away I'll recite verse ... always planned To be a Better Man But you pull me through Every circumstance I love you with abandon I remember Chorales they were singing Church bells they were ... we first danced Without any demands Careless Hear those chorales Celestial songs fill these grounds See these fruit laden
51 5.Michelangelo gave St. Peter a dome and he left Moses sitting in Rome well I wonder how I can be more like him but where I see a cracked ceiling he sees th ... ceiling he sees the birth of man Mama said I aught to sit down and p
52 1.I Hear Voices t no love mang This a fuck affair that's it baby Back to my comp I kill'em they push up daffodils My homies in traffic and asking if I'm rappi ... r Big orJuicy shout out Mtume man I wrote down my goals cause I got to reach'em(yeah) Then I wrote down20 different ways that I could achieve'em(let's go) And aft ... hey know I stay with the guns Peter and the son Corey Plus I hang aro
53 2.Peter Pan Time2.Peter Pan Composer Kelsea Ballerini The smile the charm the words the spark Everything you had it I guess I had a naive heart cause boy ... ow up You're never gonna be a man Peter Pan Deep down I knew that you were too good to be true But every piece and part of me wanted to believe in you But now it's ha ... ow up You're never gonna be a man Peter Pan You're just a lost boy yeah I know who you are You don't know what you lost boy You're too busy chasing
54 13.Ring Them Bells Bells St. Peter Where the four winds blow Ring Them Bells with an iron hand So the people will know Oh it's rush hour now On the wheel and the ... lls Sweet Martha For the poor man's son Ring Them Bells so the world will know That God is one Oh the shepherd is asleep Where the willows weep And the mountains ... chosen few Who will judge the many when the game is throug
55 9.Real Rap Feat.Jadakiss ng Adrian Peterson They wanted to smoke dust so I brought them leader in See you at the cross roads that's if we ever meet again School never ... ny I got two Glocks for'em My man's'bout to come home I got a shoe bo
56 11.Tuna Roll 2:] It go peter picked them peppers nigga I just picked them hoes Swimin' in the money how I'm livin boathouse I don't need a floaty cause I'm ... cut like I live there I'm the man in this bitch you just Tyler Perry
57 16.Antiheld feat. DCVDNS Favorite& Basstard gs dachte man noch ich würd irgendwen parodier'n Aber nur wegen meinem auffälligen weichen Erscheinen Doch ich bin von meinem Leben mit Scheiß ... ch Die umgedrehte Version von Peter Parker oder Clark Kent Als Rapper deutsches Opfer im privaten Leben ein starker Held Der Wolf in einem Schafspelz schleicht si ... nur Spaß Und trage zu dem SS-Mantel den passenden Bart Und das hier
58 16.Silver Lining ch purple man it hurt when I breathe I'm tryna surf through the sea Can't swim but I roll through the deep You know Twelvyy wrote the code to ... e believe to something to eat Peter Pan always dishing out flavors fo
59 6.AliSpinks2 ho played Manson in Helter Skelter and who played Ed Gein He's been in a few Rob Zombie films too I'm pretty sure I think Yesterday we were ha ... ith Keith Carradine Fred Ward Peter Coyote and Powers Boothe And the slide guitar soundtrack of Ry Cooder And how Powers Boothe could've played Vincent Bugliosi i ... i in the movie Helter Skelter Manson's famous prosecutor I could've pursued acting or maybe been one of those soundtrack guys But I'm a songwriter I write songs i ...
60 16.Butcher Pete(Part1) ver since Peter flew into town He's been havin' a ballJust cuttin' and choppin' for miles around Single women married women old maids and all ... That Butcher Pete is a crazy man Tries to chop down the wind and the
61 3.Talk Like This stick em Peter roll em and kick em I'm sick of the rapist tryna blame the rape on the victim And the question that I'm asking you happens to ... e poppa mask off And it's sad man you don't wanna know where my cash
62 4.Head Punches e of soda Man it's ridiculous to ask you to come and rap It's like the ventriloquist sitting on the dummies lap Your skill will never come clo ... spect is so low that your yes-man even tell you no I'll catch you it don't matter where the Hell you go It's funny cause these clowns is watered down and still fa ... net fronting and dissing like Man But you just faking that ain't you you catch fictional fans When I'm really fiending I open up a stranger's chest I'll catch an ...
63 4.Boom Boom Boom Anstatt jemand' zu bezahl'n um sie vom Schlauchboot zu treten Die Welt zu Gast bei Freunden und so Du und dein Boss ham nix gemeinsam bis auf ... ind bloß die Terroristen wenn man sie grade mal braucht?[Bridge: Tarek] Soll ich dich*stich*? Willst du dass*piu piu*? Wie wärs mit*ratata*? Oder lieber*boom*? Ic ... eure Demo und es regnet Hackepeter[Hook: Nico] Boom Boom Boom Boom I
64 7.Ariane jetzt mit Peter los zieh dich schon aus(Nein man ich will nicht der sieht widerlich aus!) ... cht der sieht widerlich aus!) Peter auf Speed holt2 cm raus erstmal das Geld Seh ich wie Mutter Teresa aus? Ab geht die Post dem Geld folgen Taten3 Viagra und er ... Minuten hört sie auf zu atmen Peter rastet aus ist seit6 Tagen drauf'Wir müssen uns stellen da komm'wa jetzt'nimmer raus' Ich stech ihm durchs Fett mit meinem Mes ... Ariane!Ja weiß ick doch nicht man.. D
65 11.Song forJersey is an old man this world's crazyJohnny was a shoemaker Benny had theJets Sandy was a hurricane look at what she wrecked Walking through the da ... es a pair of socks a parakeet Man it was a gorgeous day just a little windy If I meet a gorgeous babe can I call her Cindy? Shoulda gone out sightseeing with my b ... out sightseeing with my buddy Peter Stayed inside my hotel like a wei
66 1.Angels(feat. Saba) Nate Fox Peter Producer Lido& The Social Experiment[Intro Chance The Rapper] Angels na na na na[Verse1: Chance The Rapper] I got my city doing front ... y I'm the blueprint to a real man Some of these niggas toss they tassel for a deal ... s toss they tassel for a deal man I ain't goin' to hell or to Hillman Igh Igh Igh Igh for my real fans I got caught up with a little Xan Can't stop me but it slow me though Yeah nigga famous you don ... DJ still play me though Damn
67 5.Superheroes y Sosa Batman Know I got my Smith& Wesson That be my illegal weapon I'm off this Earth I feel like Super ... f this Earth I feel like Superman Cocky like He-Man cut like Wolverine Come through yo' block like Green Goblin Wetting shit up Spider ... Goblin Wetting shit up Spiderman[Verse1: Chief Keef] Come through your block ay Like Bat ... through your block ay Like Batman with a Glock ay Red beams on the gun bitch Cyclops ay Wonder Wo ... gun bitch Cyclops ay Wond
68 17.Real Money t it like peter You niggas my sons I know shouldla stomped on ya'll fetus Bitch I got stripes like a tiger pulled up in the all white bitch I ... real money[Verse2] I won't demand my respect he gots some decent OG Then a zip is what I get no I'm Keef but I don't sweat Why these niggas faking ... sweat Why these niggas faking man I don't get Man I pull down my damn upsets Youngest nigga in here with a fucking check ... in here with a fucking check Man bitch I g
69 10.What Is Rap his exit man[Verse2: L.A.Z] What is lanes? Yellow lines blind minds get trapped up in between Confined rhymes fit inside fast lanes these fin ... nigga Behold geechie flows so many hits I changed my name to Ichiro Want ichiban y'all all numero dos As I loop through Tokyo in gold one hundred spokes Turismos ... lone blast through your songs Peter Parker the artist your an Arachnophobia better back back Itchy pituitary gland cannons will blast abstract[Verse4: E-Fav] In t ...
70 7.So Long e with my peter In the kitchen with the fish where I'm clutchin' my heater Fam by my seater but nigga then I beat'er And she do what I tell he ... h that fuckery and it'll be a man down[Hook] And I've been chasing th
71 1.Miracle riment Lyricist Amanda Baily Chance The Rapper Eryn Allen KaneJeff Gittle ... per Eryn Allen KaneJeff Gittleman Lane Beckstrom Macie Stewart Nate Fox Nico Segal ... e Stewart Nate Fox Nico Segal Peter Cottontale The Stepkids Stix& Victoria Lee[Intro x2] If it's a miracle To be alive and well If we fell we feel we'd be ok Ok o ... Can't stand for a Minute Maid man with an iPod If I got locked up wou
72 2.Slip Slide Ady Suleiman BJ The Chicago Kid B.o.B Busta Rhymes Chance The RapperJanelle MonáeJeff Gittle ... RapperJanelle MonáeJeff Gittleman Nate Fox Nico Segal The O'My's Peter Cottontale Rob Gueringer& Stix[Intro Busta Rhymes] Heyyo Mr. Chance The Rapper I greatly appreciate the way you roll out the r ... o[Verse1: Busta Rhymes] I'm a man understanding the plan and I'm on To be greater than anything make you a fan in this song How I stand out and wonderin' what pla ... build
73 5.Wanna Be Cool eff GittlemanJeremih Kiara Lainer Kyle Nate Fox Nico Segal& ... ner Kyle Nate Fox Nico Segal& Peter Cottontale[IntroJeremih& Chance The Rapper] I don't wanna be you I just wanna be me I don't wanna be cool I just wanna be me Y ... I grew up without a chauffeur Man I'm talking straight out the dirt and sulfur Only birds in my city is vultures I mean back before I could afford a faux fur I wa ... the only time I got designer man Only class I'm passing is English and Math
74 7.Caretaker D.R.A.M.& Peter Cottontale[Verse DRAM] I'll take care of you Even if you got a ... care of you Even if you got a man now Cause I been fucking fans now Still I'll take care of you Even if you gotta ... care of you Even if you gotta man now I would have to understand now Cause I have been bad Oh but you know I still gotchu baby I've been bad I had to do what I ha ... ey yeah) Even if you've got a man now I'd be forced to understand now
75 11.Go riment Lyricist Amanda Bailey Eryn Allen Kane Francis Farewell StarliteJeff Gittle ... s Farewell StarliteJeff GittlemanJesse Boykins IIIJoey Purp Lane Beckstrom Lili K. Macie Stewart Mike Golden Nate Fox Nico Segal& ... e Golden Nate Fox Nico Segal& Peter Cottontale[Hook] Please don't go don't go don't go don't go Please don't go don't go don't go don't go Please don't go don't g ... u should have listened to the man Now you done gon' and went missing on a ... ne gon' an
76 14.Rememory Ady Suleiman Chance The Rapper Dustin Green Erykah Badu Nate Fox Nico Segal& ... kah Badu Nate Fox Nico Segal& Peter Cottontale[Verse1:Chance The Rapper] Uh uh uh Take a break when I break my leg Save the day when I take her hand Ohh Take a br ... on't crumble And the one eyed man screams'Marco this no joke this code red' too late The blind townspeople finally found people Kingdom came freedom reigned See w ... Who got that hook up on that Peter Pan? The book is broke
77 1.French Montana– First Time(Feat. Puff Daddy) first pot man you wouldn't pee in Damn my first car came European My first flight was a Visa plan My first trip was on ... isa plan My first trip was on Peter Pan My first deal man it raped me nigga My first bitch prolly hate me nigga My first case cost me80 nigga My first Mac& Cheese went crazy nigga My fir ... much money out here doin' too many things I need some shit that'll gr
78 3.Canibus Autobiography what's up man? What's happenin'? With uh today's market Pretty much watered down by people that took Biggie's style How do you feel about tale ... ost Boys[?]routine Clark Kent Peter Panic[?] CL from Cornerstone Give me another shot of Cortisone The Lex coupe Bimmers Benz[?]and Bentleys Star Wars car wash cu ... ip Stamps in my passport been many places So many situations so many faces In the limo with the high priest on the way to a Sony party The only time I met
79 4.Man Down Lost4.Man Down[Intro]Joey Mic check mic check It go[Verse1] Okay the wait's up waited up really don't know where to start Niggas fresh ... that Ford[Hook] They want me man down They want me man down[Verse2] Okay let's start it from scratch put it all on line My character's been defamed I put it all online Told'em that's ... liar a deceiver A cheater a woman beater am I all am I neither? Been absorbin' the ether robbin' Paul to pay ... the ether robbin' Paul to
80 10.Big Sean Detroit Vs Everybody ry A wise man told me that holdin' a grudge is like Lettin' somebody just live inside of your head rent free Real talk I don't got time to evi ... et that promotion Don't worry man those bullets will still be at your ass firin' I still call it safe I would suck if I was umpiring Boy hit the beat& just treat ... I'm a veteran retire my letterman Had K's in front ya school but I ain't going to Ketteran Cough up a lung313 where I'm from Ghan got me cross eyed like Bernstein ...
81 4.Spielzeugland a braucht man keine Götter mehr. Alles was dein Herz begehrt hier wird die nie ein Wunsch verwehrt Puppen Geister Harlekine tanzen nachts in d ... mals dein Verlagen. Schwarzer Peter Schabernack es steigt die Nacht i
82 2.Devil's Play you're my Peter Gray You could fire me if you wantman(?) Found my heaven in the devil's p
83 5.Our Best Peter Broderick-Colours Of The Night5.Our Best several weeks on the road and a long time alone give Fiona your best now give ... ve Fiona your best now meet a man that you look up to and be a fool o
84 7.Get On With Your Life Peter Broderick-Colours Of The Night7.Get On With Your Life They put a needle once in my spine it took them So long to find ... won't let me. It's heavy as a man's body on you It's this close to ge
85 6.Ziggy Starfish(Anti-Anxiety Raps) ool letterman never been I'd like to ask if you know the code Guessing games Is a game barely controlled that they don't give Like they gon' l ... forever Politicians on straw-man missions Stumble into town looking all ambitious It's the ballad of ... ambitious It's the ballad of Peter Pumpkinhead He won't eat the Wonder Bread He won't pledge allegiances My saints is dead comedians Trying to taste this cred is ... rse2] Woke up thinking I'm Batman Every town is like G
86 5.St. Peter 5.St. Peter It's2 am as we pull into the humble hotel. Ger ... ull into the humble hotel. German countryside; everyone is shut up tight. Warmth and light welcome as all file inside. I entered belated to see our troop elated f ... ce stood behind the counter a man salt& pepper his face beamed like a boy's. We are all given dark and light beautiful contrast black and white. You can hide in t ... ress. Forgive what makes us human we could grow an earthly heaven. He
87 2.Heaven Is for Real traveling man One sick motherfucker with a way fare plan To eliminate the feeling of the devil on my shoulders I remain a soldier starving art ... pirit needs fine tuning A caveman and I'm finally a Conan Ayo Peter I'm also a Family Guy So please would you just let me in the house tonight I know the night is young and a nigga was still tak ... Who really are you to judge a man Tryna make it in this day and age G Don't expect silver spoons the way I was raised Tear ducts
88 1.Lost Boy d was the man in the moon And even sometimes he would go away too[Verse1:] Then one night as I closed my eyes I saw a shadow flying high He ca ... to talk for awhile He said... Peter Pan that's what they call me I promise that you'll never be lonely And ever since that day...[Chorus:] I am a lost boy from Ne ... land Usually hanging out with Peter Pan And when we're bored we play in the Woods Always on the run from Captain Hook Run run lost boy they say to me Away from al ...
89 7.Hello Big Man Hello Big Man carly simon peter wood He started a company When he was a young ... a company When he was a young man Handsome and like a reed so tall With a face like an old photograph She would fall for him Fall for him She would fall She wore ... orus: He said:“hello little woman? She said:“hello big man? And that was how the wooing And the winning began He said:“hello little wo ... began He said:“hello little woman? She said:“hello big ma
90 5.The Celluloid Road the town Peter Parker writes it all in the fre press(While his editor puts him under serious duress) And if I ate Italian well I might be sca ... mb's just about to go off one man armies on every street corner- so I
91 1.Pure And Easy asy Lyricist Peter Townshend There once was a note pure and easy Playin' so free like a breath rippling by The note is eternal I hear it it sees ... ountains Flowing blowing each man in its wake Destroying itself in th
92 6.English Boy Boy Lyricist Peter Townshend Hello Ruth Streeting Here once again with'Streeting's Street' Where you get the word straight from the street This i ... ere to go but down I hear his manager Rastus Knight Is pulling what's left of his hair out The only thing Ray's writing these days Are large checks to his booze m ... 't seen daylight or another woman Since his old lady walked out two years ago. Poor little sausage brooding in that Twenty-two room glass ... in that Twenty-two r
93 5.Perform And Done up From I man walk in you a hold my attentionJah know what a ultimate attraction Keep it going girl you give me such a feeling Makes me feel l ... m and done Perform and done Woman you hot like a sun Look how long we deh deh and you never give me bun Me know quality after a nuh yesterday me born AndJahJah bl ... ess I and I with a virtuous woman Sweeter than Peter voice pon the riddim track yuh nuh Lyrics ... e riddim track yuh nuh Lyrics man a chat yuh nuh Nah sa
94 3.When All You Got Is a Hammer Gretchen Peters-Blackbirds3.When All You Got Is a Hammer There's a bible on the table There's a bottle on the shelf There's a wo ... ttle on the shelf There's a woman in the kitchen Cryin' quietly to herself Down the hallway in the bedroom He can hear his children wail When all you got is a ham ... looks like a nail When a good man in a bad dream Can't make it on his
95 8.Black Ribbons Gretchen Peters-Blackbirds8.Black Ribbons[Verse1] I built this house with my bare hands On the shores of Louisian Took my sweet cherJ ... my own– my very own Now every man has got his pride I tried to shelte
96 6.Paranoid From The Bikie Weed o Now I'm Peter North in a porno bitch swallow but In between we smoke weed and drink rum I rarely come home and never ring mum And fuck And y ... to find a gutter on the roof man i had enough All to be a legend lik
97 1.Denk an die Kinder ch dachte man wächst mit seinen Ausgaben Doch wenn ... Als würde man ein' Pimmel krakeln auf Da Vincis Abendmahl Ich bekam für meinen letzten Hit in der Hackfresse Meiner Frau kein Applaus von der ... lemens Rehbein(Milky Chance)''Peter Brugger(Sportfreunde Stiller)''Herbert Grönemeyer''Jan Delay''Till Linde ... nemeyer''Jan Delay''Till Lindemann(Rammstein)''Philipp Poisel''Bill Kaulitz(Tokio Hotel)'&'Helge Schneider'][Xavier Naidoo]Und sie denken auch an dich yeah[
98 8.Johnny's Moonshine s a fisherman who lived out in the bay He made a little moonshine to pass the time away; He made a little moonshine a very special brew It cau ... fool quickly he replied'Same man who makes the sunshine out in Sunnyside.' A rat inJohnny's cellar was having quite a scoff SoJohnny put some moonshines in hopes ... nny died and went aloft Saint Peter he did meet He noticedJohnny wasn't very steady on his feet; He said toJohnny'What is that you've got there in your hand?''Don ...
99 8.P's& Q's ll niggas man With perfect pitch I'm singing free my niggas Polished and purposeful he's producing pristine pictures Pay me gimme plenty the t ... y your prayer in your passin' Man fuck the gassin' I'm too persistent and what could they tell us huh? I been on my P's and Q's quantum leaps ahead of my peers Th ... he petty is so pitiful Niggas Peter Pettigrew I'm of a higher pedigree I'm peddling this pen ... pedigree I'm peddling this penmanship appreciate the pleasantrie
100 6.Deliver Me t sud St. Peter's on a smoke break the devil's dressed in silk And you always eat the mother after drinking her milk I don't believe my I's ar ... he weeds and the rain Where a man can't lie and a woman can't faint St. Peter's on a smoke break the devil's dressed in silk And you always eat the mother after drinking her milk Deliver me doctor deliver ... set and an egg can't yolk St. Peter's on a smoke break the devil's dr

There can only be 100 items shown at a time, please add another word to narrow down the result.