魔镜歌词网

关于 on + purpose 搜寻歌词 共有 500 个 符合。
这是第 1 至 100 ,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】

专辑 ( 页面连结 ) 歌名 ( 页面连结 )( 部分歌词 )
1 16.Phoenix he world. Only on the other side of the mirror can the truth and lies find the ... n the truth and lies find the purpose of existence. I meet another who came ... ence. I meet another who came on the mountain. We watch the endless desert all day l ... h the endless desert all day long hearing the anger of the phantoms.
2 8.For No Reason or No Reason LyricsJoanna Wang Bing Wang MusicJoanna Wang Bing Wang put ... usicJoanna Wang Bing Wang put on your shoes people used to tell me now the think it's like a style of some kind or something how do I explain that I just d ... how do I explain that I just don't believe in all this purposely for the world's perception of me this is only rubbish put eloquently like all the gothic poetry kids are writing from the high school scene Hey let's start r
3 12.JOURNEY y It's a long long journey Till I know where I'm supposed to be It's a l ... re I'm supposed to be It's a long long journey And I don't know if I can believe When shadows fall and block my eyes I am lost and know that I must hide It's a l ... know that I must hide It's a long long journey Till I find my way home to you Many days I've spent Drifting ... Many days I've spent Drifting on through empty shores Wondering what's my purpose W
4 12.Journey 午 It's a long long journey Till I know where I'm supposed to be It's a l ... re I'm supposed to be It's a long long journey And I don't know if I can believe When shadows fall and block my eyes I am lost and know that I must hide It's a l ... know that I must hide It's a long long journey Till I find my way home to you Many days I've spent Drifting ... Many days I've spent Drifting on through empty shores Wondering what's my purpose
5 2.Marihaday Ko Sekal(和平的世界) Ano kapolongan koni a pala如果土地是共有的 Ano cayka'anof ko tam ... 害怕 Ano polongsa ko tamdamdaw a misano'Amis如果全世界都说阿 ... 语 If everyone sings well If we share the lands If humans are not greedy If the water is always clear If the air is not polluted If nobody litt ... f nobody litter the the trash on purpose If humans are not greedy It wou

6 3.The Fur.-Final defense rite millions words talking shit that I don't care It doesn't matter where I am What I think is what I want to do with you with you How can I state the problem when I'm not ... em when I'm not even sure the purpose of doing the Oh Oh Oh Oh Before I go to sleep the cat sits ... re I go to sleep the cat sits on my knee The moon has talked to me that I will be the girl It doesn't matter where I am What I think is what I want to do whit you with you Oh Oh O ... re I
7 4.Whispers in my head 此 Hesitation and uncertainty fulled of my mind脑中充斥 ... 里逃离一切 No consolation No consolation没有慰藉没有慰藉 In your empty inner world在你空虚 ... 乾乾了又湿 No consolation No consolation没有慰藉没有慰藉 What if I couldn't find any ... 藉 What if I couldn't find any purpose to survive should I如果我找不到任何生存的目的 ... 一丝信念 Hold on Hold on So hopeless but
8 1.Boring d For the purpose I have done before I wanna fight in life Finding my endless ... ht in life Finding my endless one I wanna search in my mind And I will never come back ... nd And I will never come back On the day or someday In the country I will die al ... y In the country I will die alone In the city I do get a loss Maybe sorrow takes me to the road空白时光怎样才能够也许期待终究会落空眼中现实不明确晃动 I wanna fight in life Finding my
9 9.Solo- Iyaz(艾耶兹) The Big Ones-The Big Ones9.Solo- Iyaz(艾耶兹) I said I d ... Solo- Iyaz(艾耶兹) I said I don't want to walk this earth If I got to do it solo See girl we used to be a team Running the streets Ya we was living out our dream ... by you left and sailed away alone(Yeah alone) And now you got me trapped up on this island With nowhere to get home And I d ... th nowhere to get home And I don't wanna go go I don't wanna go go I don
10 11.Foundations(Kate Nash)(凯特娜许) 1.Foundations(Kate Nash)(凯特娜许) Thursday night everything's fine Except you've got that look in your eyes when I'm telling a story And you ... something to say. You'll go along with and then drop it And you humiliate me in fr ... it And you humiliate me in front of our friends. Then I'll use that voice what you find annoyin' And say something like'intelligent input darlin' why d ... ntelligent input darlin' why don't you just have another beer then?' Then yo
11 4.We Are Golden(米卡) e a clown on purpose Who gives a damn about the family you come from? No giving up when you're young and you want some Running around again Runni ... for? You could see what I've done Staring at emotion In the light of day I was running From the things that you'd say We are not what you think we are We are golden we are golden. We ... s Running around like a clown on purpose Who gives a damn about the family you come from? No giving up when you're young and y
12 6.Mr. King how this song goes At least I did but now I'm not so sure Nothing's in its place nothing's certain anymore Birds fly trees sway why can't I be ... truth has been obscured I am only human and I'm always wanting...more. Oh the world is a place and they say it's ... is a place and they say it's on our side But I wonder is there comfort in those moments when we die? Now I see Mr. King this was in the books you gave me Which I read disbelieving ... Oh Mr. King I have chan
13 7.Geek Love k of a spoon You're accusing you say I'm not here but I'm here yes I'm here yes I'm not ... here yes I'm here yes I'm not on the moon But I'm leaving so soon So don't presume to know shit about me'Cause I d ... o know shit about me'Cause I don't know myself from one day to the next And I don't pose perplexities purposely This isn't a game this isn't a test. So hey you could you give it a rest?Just take me home and get me undressed Put ...
14 11.Journey(海豚湾恋人) 涵 It's a long long journey Till I know where I'm supposed to be It's a l ... re I'm supposed to be It's a long long journey And I don't know if I can believe When shadows fall and block my eyes I am lost and know that I must hide It's a l ... know that I must hide It's a long long journey Till I find my way home to you Many days I've spent Drifting ... Many days I've spent Drifting on through empty shores Wondering what's my purpose
15 5.Gifts And Curses d Mary belongs to the words of a song. I try to be strong for her try not to be wrong for her. But she will not wait for me anymore anymore. Why did I say all those things before? I was sure.(She is the ... efore? I was sure.(She is the one) but I have a purpose(she is the one) and I have to fight this(she is theone) a villian I can't knock down. I see your face with every punch I take and every b ... every punch I take and every bone I bre
16 5.Gifts And Curses d Mary belongs to the words of a song. I try to be strong for her try not to be wrong for her. But she will not wait for me anymore anymore. Why did I say all those things before? I was sure.(She is the ... efore? I was sure.(She is the one) but I have a purpose(she is the one) and I have to fight this(she is theone) a villian I can't knock down. I see your face with every punch I take and every b ... every punch I take and every bone I bre
17 4.JOURNEY 涵 It's a long long journey Till I know where I'm supposed to be It's a l ... re I'm supposed to be It's a long long journey And I don't know if I can believe When shadows fall and block my eyes I am lost and know that I must hide It's a l ... know that I must hide It's a long long journey Till I find my way home to you Many days I've spent Drifting ... Many days I've spent Drifting on through empty shores Wondering what's my purpose
18 2.DMX feat. Eminem& Obie Trice- Go To Sleep I ain't gonna eat I ain't gonna sleep Ain't gonna breathe til I see what I wanna see And what I wanna see is you go to sleep in the dirt Permanently you just being hurt this ain ... u just being hurt this ain't gonna work For me it just wouldn't be sufficient enough Cuz we are just g ... cient enough Cuz we are just gonna be enemies As long as we breathe I don't ever see either of us Coming to terms where we can agree There ain't g ... ere we can agree
19 10.Clipse- I'm Serious 'n glove Don't let the Reverend hold your casket cuz We think you thinkin' These verses is curses the ... n' These verses is curses the only thing worse is I'm the ring master of the circus Meanin' that I'm the ... e circus Meanin' that I'm the only one in the show with purpose Most of you motherfuckers don't scratch the surface Look still ghetto still tot' heavy metal Still throw a nickname ... metal Still throw a nickname on all of my vehicle Like
20 3.Saliva- Bleed for Me now I'm alone cause you were here and you're gone And all I ever wanted was to feel I had ... ever wanted was to feel I had purpose But now that's all gone But if you could give meJust one love just one lifeJust one chance to believe in my...Just one love just one life You bleed for me and I didn't get to notice you Now I'm stuck ... t to notice you Now I'm stuck on a line Bleed for me I didn't get to be with you Now you're stuck in

21 9.The Rock Show the club on the weekends Acting stupid getting drunk with my best friends I couldn't wait for the summer and the Warped Tour I remember that ... her friends hate me She's the one she'll always be there She took my hand and I made it I swear Because I fell in love with the girl at the rock show She said'wha ... ck show When we said we were gonna move to Vegas I remember the look her mother gave us17 without a ... er mother gave us17 without a purpose or direction
22 16.The Rock Show the club on the weekends Acting stupid getting drunk with my best friends I couldn't wait for the summer and the Warped Tour I remember that ... her friends hate me She's the one she'll always be there She took my hand and I made it I swear Because I fell in love with the girl at the rock show She said'wha ... ck show When we said we were gonna move to Vegas I remember the look her mother gave us17 without a ... er mother gave us17 without a purpose or direction
23 1.Crying Skull rved In Stone-Strangers In Heaven1.Crying Skull Crying skull Sometimes I can ... Crying skull Sometimes I can only trust in you Don't know why I love how that moment makes me feel All senses sharpened I feel the air vibrate You should discover The ... brate You should discover The purpose of your life Disregard the talk About where you have been It's more'bout the way you reach that goal Starlight in the sky Di ... goal Starlight in the sky Diamond shini
24 20.Guantanamera toy aqui con Wyclef celebrando el Carnival Azucar!![singing]Guantanamera[Wyclef]We out here in Miami just shining[singing]Guajila Guantanamera ... he Carnival the arrival... c'mon![WyclefJean] Spanish Harlem! Oahh-eee-ohh! Boogie Down Br ... ! Oahh-eee-ohh! Boogie Down Bronx! Oahh-eee-ohh! Manhattan! Oahh-eee-ohh! Back to Staten! Oahh-eee-ohh! Chorus-[Wyclef sings then raps] Guantanamera Hey yo I'm st ... a' Remind me of an old latin song my uncle used to play On h
25 23.EXCITE kajima I don't wanna know下手な真実なら I don't wanna know知らないくらいがいいのに Why...気づけば I came too far止まらない感じるこの予感は The new beginning未知の领域今を切り拓くんだ I gotta believe(Turn it ... り拓くんだ I gotta believe(Turn it on)相当 EXCITE EXCITE高鸣る EXCITE EXCITE心が导くあの场所へ駆け抜けていくだけ(Hey) I'm ... TE心が导くあの场所へ駆け抜けていくだけ(Hey) I'm
26 1.One More Spark[ENGLISH EDITION] LISH EDITION]1.One More Spark[ENGLISH EDITION] You were so helpless Falling to the dark without a lifeline Losing the reas ... out a lifeline Losing the reason and purpose to breathe You felt so lifeless This empty space has ... lifeless This empty space has one more spark As it grows up as it crystallizes You learn to shed a stream of tears that guides you home It's time You have to deci ... e first breath Keep your feet on the Earth You
27 3.HEAD TRIP br>作词 LEEJONG HYUN作曲Josef Melin If you're in her sight she'll freeze you tight She knows that you could never deny Her charming spell it takes ... grip This girl will take you on a head trip head trip Yeah whatever time she shows up She knows she's right ... hows up She knows she's right on time It's like she doesn't have a fear she's Changing all the atmosphere When she glanced from afar Was it ... she glanced from afar Was it on purpose that she's pok
28 6.playin' たビートにride on今日は见ない振りするiPhone呼吸のリズム合わせキツく舍てるイズム游びでかなぐり舍てた仮面はねマリアも今日だけfly away...鼓膜と腰揺らすキラーチューン染まる音に飞ばすbluff光散乱する摩天楼夜が开けるまで待ってカーテンコール重要なのはfirst impressi ... で待ってカーテンコール重要なのはfirst impression You know what is the nice figuration? W
29 7.Beautiful Disaster Destruction is your destiny No choice but to take the pledge In their eyes a determined sense of virtue But you know it's far from reality St ... t's far from reality Standing on the edge Tell me is it worth the agony Tell me is it worth your life We fight in the dead of night In the dead of night While the world is blinded until the early ligh ... ake a life when we could save one another We pay a price for the power bestowed up ... rice for the power bestowed upon(
30 2.EXCITE kajima I don't wanna know下手な真実なら I don't wanna know知らないくらいがいいのに Why...気づけば I came too far止まらない感じるこの予感は The new beginning未知の领域今を切り拓くんだ I gotta believe(Turn it ... り拓くんだ I gotta believe(Turn it on)相当 EXCITE EXCITE高鸣る EXCITE EXCITE心が导くあの场所へ駆け抜けていくだけ(Hey) I'm ... TE心が导くあの场所へ駆け抜けていくだけ(Hey) I'm
31 1.EXCITE kajima I don't wanna know下手な真実なら I don't wanna know知らないくらいがいいのに Why...気づけば I came too far止まらない感じるこの予感は The new beginning未知の领域今を切り拓くんだ I gotta believe(Turn it ... り拓くんだ I gotta believe(Turn it on)相当 EXCITE EXCITE高鸣る EXCITE EXCITE心が导くあの场所へ駆け抜けていくだけ(Hey) I'm ... TE心が导くあの场所へ駆け抜けていくだけ(Hey) I'm
32 2.Destiny rise So won't you dry your eyes No need for looking back We all know your destiny You too know deep inside What life is meant to be So spread ... ou will see the truth lies beyond Come join me The journey has begun The dawn of fate You have been chosen nowJust like the sun rises from the east The fate is th ... you try You feel you can't go on NO no one may see your grief But hold on to your belief The future's in your hands Oh your life may seem full of struggles
33 17.I Got This know is money right now all i know is money right now all i know is yo booty in that tight dress nice legs friday night ay is lookin lovely right now i know nothing bout t ... y kicks be soarin let me flex one time just one time alight i'm over that yeah i'm over that look at the way i move man they know what it is what my ... they know what it is what my purpose is what my purpose is a few mill coo for now cause i worked for this but in time i wanna be up
34 6.I Want More SESAC) I don't think I've ever felt this much Didn't know when that when it cut I bleed I just knew I could avoid those ordinary things Now I ... ... open to very few So I... don't get why there's something new About you I just know that I like it and I want more I want more I want more I want you more and ... I like it yeah Not heart of stone but I keep on rolling I don't break hearts not on purpose I'm just strong When my focus is on ain
35 5.Crying Skull rved In Stone-Strangers In Heaven5.Crying Skull作词 Nothing's Carved In St ... l作词 Nothing's Carved In Stone作曲 Nothing's Carved In Stone Crying skull Sometimes I can only trust in you Don't know why I love how that moment makes me feel All senses sharpened I feel the air vibrate You should discover The ... brate You should discover The purpose of your life Disregard the talk About where you have been It's more'bout the way you reach tha
36 5.BEEHIVE illion-UBU5.BEEHIVE作词 illion作曲 illion Hi we're the child of the nukes yes certainly We're standing in line of the outsiders You may call us whatever you like Should we ... all tattoo says'inferior' Decontamination evacuation Oh how do we get rid of this carcass? He's head to north and his tale towards south Which ... his tale towards south Which one is the way to the Neo Tokyo? He's calling and calling to make your move I'm running an
37 10.UN&DO illion-UBU10.UN&DO作词 illion作曲 illion When I look into your eyes it makes me feel ok As if it's the very figure I've must have to reach During my life Now I see it in ... to say Since it was the major purpose living here no longer I can stay Ok so here it go Let's see what's next what's coming up Space time it's full there's plenty left Almost as if it's ... main event I hand my trousers on the wall Shall we play with what's hanging ... l we
38 3.standing for you(English Ver.) e hanging on Till the dream has come true you and me D ... eam has come true you and me Don't give up honey! Make a promise me Be with you I will always stand for you Yesterday gave it to me A picture from your ph ... t to me A picture from your phone Made a funny face purposely Never change like the old days If we can be devoted for ... days If we can be devoted for one thing in our life Will be good enough for a w ... fe Will be good enough for a won
39 4.Time to Unite e& peace Don't let it ignite The bridge in between us'Cause this might be our greatest chance We all came from ... atest chance We all came from one place At the beginning of our lives There was no hate or judgement We are always c ... e or judgement We are always connected as brothers and sisters We ofteonder If there's a God or not When disasters hit our living places There is no answer We keep ... es There is no answer We keep on believing our purposes o
40 1.Evil One br>1.Evil One作词 Naoto Shibata作曲 Naoto Shibata Dancing ... ibata作曲 Naoto Shibata Dancing on the fire渇いた笑いに追われ新世界のOrder疑うことは罪悪 Let's hide from the c ... r疑うことは罪悪 Let's hide from the control常习犯の日常神経戦のGastight隣り合わせのLife and death No Divine ... り合わせのLife and death No Divine Purpose for your being手垢にまみれた勲章进行性のHabit ... 轨道外れたま
41 1.gotta get your groove on-hey baby- ur groove on-hey baby-作词 toshinori YONEKURA作曲 toshinori YONEKURA you gotta get your groove on yea we're going to have a good time. show me what you got and make me move. i gotta get my groove ... e move. i gotta get my groove on yea we're going to have a good time. ... じの出逢いってi don't trust it at all. at two you gave me ... ってwell i don't trust it at all. you gotta get your groove ... ll. you gotta get your groove on(!
42 1.know-it-all s that I don't understand nobody tells me why I have to do it I need some ... y I have to do it I need some purpose to do the thing I don't wanna do that there are too many things that I would like to be nobody teaches me how I can be that I'm thinking ... ow I can be that I'm thinking on and on I cannot make sure to me I often act like a know-it-all cannot so much as know who I am I put the blame for the fault ... I put the blame for the fault on the othe
43 11.IF I feat. T.O.K thing is gonna be OK Oh oh no wall If make a change and you make a change Then ... ge and you make a change Then one day there will be no wall If I make a change and you make change Then ... ange and you make change Then one day there will be no wall(No wall) no wall(no wall) no warll(no wall) There will be no wall(No wall) no wall(no wall) no wall(no ... th di man inna di mirror If a one ting you a live fah mi nuh see u Mi a put love first and chant a psalm fi u Enoug
44 11.COME ON feat.J'quartus r>11.COME ON feat.J'quartus作词 Diggy-MO'作曲 Diggy-MO'・J'quartus They say it's not as complex as you think Hun?... I know I know.... and ... Hun?... I know I know.... and on and on and so Why not Put your TROUSERS on? HoodyJuve俺ちっとも改心しちゃいねぇさ Freak it Dig it And I'm g ... いねぇさ Freak it Dig it And I'm gon' get it大袈裟な旅に Beat itほら决めてかかるような気分じゃねぇ好きに Lifeそこに无かっ
45 2.Control ck)2.Control You try to run me but it's not happening Is this ... ut it's not happening Is this on purpose? Are you an accident? You try to tell me tell me you try to push me round You're just like gravity you keep me ... just like gravity you keep me on the ground You can't tell me what to do Last time I checked I d ... to do Last time I checked I don't belong to you If you try just know you'll always lose We just met I'm already over you You d ..

46 3.What If own They don't make'em like us anymore You failed(you failed) to see that I am not your shadow I can be more You said the world is hard to fac ... What if I didn't forget passion like you did? What if you... What if I find my ... t if you... What if I find my purpose first? What if I fulfill my life's worth? What if you counting ... s worth? What if you counting on my failure made me live? What if you... Not scared(not scared) I know you thought I was shaking fast in
47 2.Work That hat's the purpose?''Just looking… CAN I DO THAT?' Wanna DO that chauffeur that THING back home just watch her WORK that… Her shirt be BURSTIN ... kusou koudo joushou We in MOTION(RYO-Z) He say She say TB RIKUESUTO MANMA no shiikensu de fukai Groove P-senpai say line for the bathroom d ... ai say line for the bathroom donna SAIZU mo hitomi de saisun TOP kara ANDAA WESUTO HIPPU HOT na NANBAA ga kakareba ZOCK ... OT na NANBAA ga kakareba ZOCK ON! minna de Willie Bounc
48 2.I found it IT作曲 KEIT One day I saw it in my head My war beginning to collide Where could its origins be? What's your aim? I know it's not ... t's your aim? I know it's not on our side I want to break its fake cover I'm trying to draw a c ... e cover I'm trying to draw a conclusion For the answer to myself My friend is falling down again I guess the reas ... ng down again I guess the reason is the same Why does it act like this? What's your ... it act like this? What's y
49 5.everyday FUZZY CONTROL-4FORCE5.everyday作词 FUZZY ... 作词 FUZZY CONTROL作曲 FUZZY CONTROL i eat something everyday. i wash something everyday. i come back here everyday. i go somewhere everyday. it's the w ... somewhere everyday. it's the wonder IN MY LIFE hey men! i wear something everyday. it's not ... something everyday. it's not on purpose anyway why do i always do something everyday? where do you come from......energy? what do you think of
50 3.LIFE LIFE LIFE s reputation? Oh I have nothing to do with it! For what ... thing to do with it! For what purpose are my life reason for being of me. I just wanted to enjoy life and get have ... ed to enjoy life and get have one's own way. I found my place in nowhere but here I go again. And I've just another heart in need of rescue. Set me free from dama ... ree from damage. It's reputation? Oh I have nothing to do with it! Oh ... t! I keep on dreaming dreami
51 11.Tell me how you feel 滴草由実-CONTROL Your touch11.Tell me how you ... hga・Y B.Stone淋しい过去の溜め息君の哀しみ仆に分け合って确かめ合って昔の恋を忘れて烟のよ ... feel正直に Don't fill my heart with lies教えて real ans ... feel道端で Don't fill my heart with lies2人のreal answer时おり见せるはにかむ笑颜はあいつではなく仆を待っていた If you wanna be with me in love with me then talk to me Everyb ... stay I
52 7.no heroes at's your purpose I wonder what's inside you no one can see you'll do anything to get more m ... u'll do anything to get more money and fame now it's clear to me the illusi ... ow it's clear to me the illusion fades away I don't need no fucked up heroes like you no heroes puff your chest in pride bow your head and cry in shame teeter ... head and cry in shame teeter on the high wire stumble in the race all you promised is empty all your credit you d .
53 24.Will Be True Will Be Blue e collection24.Will Be True Will Be Blue作词吉田健作曲吉田健 Last night I saw a shooting star When morning comes you fade away I d ... orning comes you fade away I don't know the reason why You gonna make me cry Oh Darlin' you can understand what's going ... u can understand what's going on Maybe you're with another girl everynight Whispering“Oh I Love You” under the mo ... ng“Oh I Love You” under the moon light Don't take you
54 15.Will Be True Will Be Blue e away I don't know the reason why You gonna make me cry Oh Darlin' you can understand what's going ... u can understand what's going on Maybe you're with another girl everynight Whispering“Oh I Love You” under the mo ... ng“Oh I Love You” under the moon light Don't take your love away Strangers in many ways Oh Darlin' when I see your face it's hard to say good-bye You are my dream come true ... o nervous It's raining for a long long time
55 1.あの顷に戻れない~Can't Forget You~ e with no purpose My footsteps heavy reality turms worthless The city stays crowded bright ne ... e city stays crowded bright neon glows But it's not as pretty as I found it Our train stati ... as I found it Our train station still looks the same I was always late but you never complained You held a cup of hot tea to keep your hands warm I search for yo ... but it turns out that plans don't last forever Now I'm on my own one left from two sat in the same ro
56 7.Answers(From'Final Fantasy XIV') we carry on if redemption's beyond us? To all of my children in whom Life flows abundant To all of my children to whom Death hath passed his judgement The soul yea ... udgement The soul yearns for honor and the flesh the hereafter. Look to those who walked before to lead those who walk after. Shining is the Land's light of justi ... Ever flows the Land's well of purpose. Walk free walk free walk free believe... The Land is alive so believe... Suffer(Feel) Promise(
57 4.WORK THAT feat.PHARRELL& CHRIS BROWN hat's the purpose?”“Just looking… CAN I DO THAT?” Wanna DO that chauffeur that THING back home just watch her WORK that… Her shirt be BURSTIN ... よう!东京妄想 BOYZが爆走高度上升 We in MOTION(RYO-Z) He say She say TBリクエストまんまのシーケン ... がかかればZOCK ON!みんなでWillie Bounceあの娘とDirty Wineとっくのとうに忘れてるぜ耻じらいまるで真夜中のまじないフロア中揺らすBasslineに感じない?
58 3.Not My Ex E.(Obsessions)3.Not My Ex作词Jessica Cornish My ex used to tell me I'm flawless When laying low with other girls Believed him when he sa ... eved him when he said he was honest Then blame myself when I got hurt My ex used to tell me I'm selfish But never did he put me first Ignore me and he'd do it ... irst Ignore me and he'd do it on purposeJust to have the last word But now you wanna love me Who knows what you'll find It w ... ho knows what you'll find It w(
59 9.Once An Addict(Interlude) -KOD9.Once An Addict(Interlude) Right right right right Something's got a hold ... right Something's got a hold on me Right right right right Sometimes I think pain is just a lack of understanding If we could ... of understanding If we could only understand it all would we feel no pain? God must feel no pain Something's got a hold ... o pain Something's got a hold on me Only joy Does this mean even our suffering pleases him? Lost in a cloud of marijuan
60 1.Ghostface Killers the Patek on my arm(Patek) We got static(static) pussy nigga run your charm(hey) Ghostface killers(killers) Wu-Tang21 news gang(news) Drug dea ... ick in your door man Yeah put on the Patek poppin' xannys I'm an addict Break the mattress with a baddie ... ak the mattress with a baddie on the addy(smash) Diamonds glassy need some glasses for the flashing yeah MichaelJacks ... the flashing yeah MichaelJackson with this fashion bitch I'm dabbin' yeah All of thi
61 1.Issues- Alan Walker Remix m high I don't come down But I get angry baby believe me I could love you just like that And I can leave you just as fast But you d ... ave you just as fast But you don't judge me'Cause if you did baby I would judge you too No you d ... I would judge you too No you don't judge me'Cause if you did baby I would judge you too'Cause I got issues but you got'em too So give'em all to me and I'll give m ... olve'em Yeah I got issues And one of them is how bad I need you You do
62 3.Me And My Friends Are Lonely Matt Maeson-Who Killed Matt Maeson3.Me And My Friends Are Lonely作词 Matt Maeson&James Flannigan作曲 Matt Maeson&James Flannigan I can't open up to you Me and my friends are l ... to you Me and my friends are lonely I don't know what to do I always figured I'd be the ... o I always figured I'd be the one to die alone I coped smothered in smoke Deep high drape my soul in I know things that you d ... ul in I know things that you d
63 4.Straight Razor Matt Maeson-Who Killed Matt Maeson4.Straight Razor Hey Mr. Stargazer Give me a straight razor D ... zer Give me a straight razor Don't let it all faze her When my news gets so major'Cause it d ... news gets so major'Cause it don't stop No it don't end Oh when the seams will start to wearing thin Oh and we'll see if the same thing goes for them Oh and I tried to start carin ... how the days layer And weigh on you years later'Cause it don't stop
64 16.Lose You Drake I don't care what society thinks. They're nothing anyway. They're no better than me. Out there you just have to fit into a pattern that ... Oli North pull in like10 million a season Queen Street visions that nobody believed in If we not on the charts my XO niggas eatin' Fifty-two c ... y XO niggas eatin' Fifty-two consecutive weekends shout out to Weeknd The city gets str ... ut to Weeknd The city gets stronger when everybody is speakin' Not when
65 10.FLY-BY ALIEN sneakers on Got a new guitar Start a cool cool punk band That girl's got a rolling drum Got a snappy t ... a rolling drum Got a snappy tongue Got a cold cold right hand That world's got a few problems Got a dying sun It's a tick tock time bomb That race is g ... tock time bomb That race is gonna kill itself There'll be nothing left We can take take the shell I'm just passing by secti ... hell I'm just passing by section85 My observation let's just take their sun
66 9.Brown Paper Bag in' this money and shit You know what I'm talkin''bout? Yeah yeah for real Brown(brown) paper(paper) bags(bags)(cash) Smashing your hoe ... bags)(cash) Smashing your hoe on the low and she callin' me dad(smash dad smash) Cuffing that bitch when she fucking you going out sad(sad huh sad) I had a dream ... ere with the fur(hey) Flexing on purpose flexing on purpose These bitches went missing when I was just hurtin'(these bitches went missing where where?) I p
67 1.Intro tro[Phone rings][Grandpa]Princess belated Valentine's day[Kehlani]Happy belated Valentine's day what are you doing?[Grandpa]What am I doin ... ou are like my daughter. Come on now[Kehlani:]I know[Grandpa:]Don't[?]out to the curb. I know you're the star ... curb. I know you're the star on top of stars and everybody every day has to remind me. Do you know who Kehlani is? Do you know who your granddaughter is? I know ... is toughest battles to his strongest sol
68 1.Issues m high I don't come down I get angry baby believe me I could love you just like that I could leave you just this fast But you d ... e you just this fast But you don't judge me'Cause if you did baby I would judge you too No you d ... I would judge you too No you don't judge me'Cause if you did baby I would judge you too'Cause I got issues But you got'em too So give'em all to me And I'll give m ... olve'em Yeah I got issues And one of them is how bad I need you You do shit
69 3.I Know A Place d me you don't wanna go home tonight And you tried to just shrug it off when I asked you why Somebody hurt you Somebody hurt you But you're here by my side And I ... e I can recall when I was the one in your seat I still got the scars and they occasi ... got the scars and they occasionally bleed Cause somebody hurt me Somebody hurt me But I'm staying alive And I can tell When you get nervous You think being yours ... ce we can go(yeah) Where everyone gonna
70 2.Backboard 200 miles on the dashboard(skrt-skrt-skrt) I came from serving them bags out a back-porch(Serving them bags out a back-porch) We hit that boy ... hat brick off a backboard)80k on it's a backend backend I hit that lil boy with a Mac-10 Mac-10 I spent like4 racks ... 10 Mac-10 I spent like4 racks on a jacket fashion I fuck that ho with a passion I'm everlasting I am a leader(boss) Never a follower(never a follower whoo) You a dick eater your girl's a swallower(she
71 2.Will To Life s-Impressions2.Will To Life we're all dying together that nearing forever it c ... ther that nearing forever it consumes me there's no denying that i'd be lying if i said i was coping alright with it but i've got a chest that burns a fearless re ... in(dark before you) brought a purpose to my life(came along and lit me up so)'cos i've got a chest that burns a fearless red every time that you are near you illuminate the darkness that i ... os it hurts a whole lot
72 6.Caravan d it rode on the wind It traveled the cities but as the sun dimmed It grew fat and as it cursed at the earth It grew fat and it cursed at the ... an bark but the caravan moves on Dogs like me can bark but the caravan just keeps ... rk but the caravan just keeps on rolling on When you finally awoke a new ocean had formed Through the clamorous night through the magnificent storm It fell from the sky to r ... ts worn uniform The Sun the Moon the Earth and the shore
73 2.Whiteout Conditions Whiteout Conditions2.Whiteout Conditions[Verse1:A.C. Newman] Flying and feeling the ceiling And barely dealing And the faintest the faintest of praises Are too revea ... waste of a beautiful day Someone should say it Such a waste of the only impossible logical way in A fly-in at LA was open I wasn't hoping for a win I was hoping for freedom You couldn't beat'em So yo ... And the sky will come for you onceJust sit tight until it's done The
74 10.Winter III(Fear) e spirit songs scream across wind-burned heaths Flensing the rind of my very soul Corrosive embrace comforts In an inexorable miasma of dissol ... inexorable miasma of dissolution A threnody that scours with the paralyzing raptor claws Of a lifetime of unrealized ... s Of a lifetime of unrealized purpose And it as at this point that revelati ... as at this point that revelation strikes With the force of a thousand driven spear-points A face etched with the lexic ... s A
75 2.Being Whole tween Poison and Medicine2.Being Whole Like the rain ... Being Whole Like the rain on a window Casting grey and keeping ghosts and memories close With the eye of Eden known It's a distincti ... of Eden known It's a distinction lost in habit and in degradation To carry on without a purpose meets the definition of depression Lack of motivation innovation Mind the line or face destruction There's no tag for horror Let i
76 4.Poor Boy Rich Girl irty Bourbon River Show-The Flying Musical Circus4.Poor Boy Rich Girl You keep me waiting ... Girl You keep me waiting on the levy While you get ready on your own I've been ready for lord knows how l ... een ready for lord knows how long You keep me wrapped around your finger In an echel ... around your finger In an echelon that's low But every leprechaun loves gold That State Street old m ... s gold That State Street old money style I'm just a
77 7.1011 not see. On your way out You wrote to me with ink from the Atlantic sea that for her I would mirror thee. Well crystal dew clings to the stre ... t gave him his wings. She had purpose but could not find it among the days of countless sunsets. You'll be ok I begged her to stay but my plea was not heard that day. The guilt is mine either wa ... peace and shared the bruises on our knees'neath trees and towers far from me. She had ... d towers far from me. She had purp
78 3.You Know It mn Chanel on All that D&G all that YSL on All that damn flexin' on your damn exes All them damn Os on all your damn checksJust copped up your Nexus sip that tea from Texas Upgrade to that'Rari shawty used to push that Lexus All dam ... in Birkin you just found your purpose Never had shit handed to you yo
79 8.Holding Back Tears cide lied on the dry cement I couldn't even cry all I wanted was revenge Some wounds never heal even time couldn't fix The tide I'm against in ... od with matters of the heart Don't hand me yours if you been fragile from the start Not skilled in discipline or mastering the art Designer fabrics are more flatt ... an ah man Look glad my salvation wasn't left into y'all hands If you ain't never had to scrape scratch or crawl man I d ... crape scratch or crawl man I don't ne
80 11.Party with Purpose(feat. Steph the Sapphic Songstress) arty with Purpose(feat. Steph the Sapphic Songstress) VERSE1 Ya ready?! Ya ya ya ya... ya ready?! Ya ya... ya ready?! Ready. Aim. Fire… like Blow! World tuned in to what I ... sound?(All good) Movin' right on Fist in the air like right on Keep letting bygones be bygones Chuck a deuce to your ass like bye!ONE!(FOH) Use to party like I gave a#uck Lips ... party like I gave a#uck Lips on a bottle with my eyes on her butt Foot on t
81 2.To Know Your Mission Your Mission A Mormon missionary walks through Vasa lane Through a clear-as-crystal Gothenburg morning Removing his suit jacket loosening his tie Wiping the sw ... h Puff Daddy Gala Chumbawamba On the other side of the street he passes CaféJava Where no listens to that crap Oh coffee and hair dyed raven black All so sure of ... so sure of everything except one question What's our mission? What are we here for? Who are we serving? What can we do?
82 3.Out of This World Marillion-Marbles in the Park3.Out of This World Three hundred miles an hour ... > Three hundred miles an hour on water In your purpose-built machine No one dared to call a boat Screaming blue out of this world Make history this is your day blue bird At such speeds things fly What did ... pain of too much tenderness Wondering when or if you'll come back again Wanting to live for you and being banned from giving But ... being banned from giving But on
83 2.Love Yourself s been a long way but I made it here with love I made it here with love love Said I've been and up and down and I've been through it all Took ... ley lows But if you just hold on Please hold on'cause love is strong it'll save yah Oh please hold on it'll save yah save yah Truth can be the sweetest pain It can mess up everything It's the ... n mess up everything It's the only way you know I'm payin' for it I'm changin' for it Oh oh and it hurts But I'll make
84 14.Picture Perfect Trey Songz-Tremaine the Album14.Picture Perfect制作 Cardiak& AWALL[Intro] Is it really picture perfect? Yeah picture perfect Yeah[Ve ... t you Realize it you know he don't deserve you If you were mine girl I'd show you what you're worth Look in my eyes I'm so ... worth Look in my eyes I'm so on it he acting like he don't want it I've been lurking and waiting that shit irking my patience I'm a savage but I'm just trying some different shit lately ... some dif
85 11.Destructive Currents Immolation-Atonement11.Destructive Currents Violence and hate an easy way Exploding into dark tides of rage So focused ... dark tides of rage So focused on the lies they're fed The will of the heard takes hold The mod will follow They know the way A savage force That lives for the day ... ctive currents A sobering motion so primal A lifetime of venom comes pouring out That lives dies and thrives in the moment A faceless torrent of lost humanity An ... ss torrent
86 11.Drugs Sex And Violence(Ft. Charlie Ray) seat it's on take it to the pad then I stab get up in they guts I'm that ... get up in they guts I'm that one who sick Having these hoes thinkin' a nigga love em what the fuck I'm not the first ... at the fuck I'm not the first one up in here who done done that shit Drunk feelin' like a skunk blood I'm faded my frame get up in her brain Mr. Insane got a couple tricks up my sleeve br ... like nah bitch I'm workin' I don't wanna be sittin' in here with a bit
87 5.Infinite Suck(new version) y Friends on Fire-My Uzi Holds A Hundred Round Conscience5.Infinite Suck(new version) The word love is nothing like the word c ... ove is nothing like the word confetti you can't just throw it around in the air like that for fun. For fun... Are you sad now I can hardly tell. If you're being t ... I insert of token of salutation for you to remember me by. The experiments have no names. And surely no ... have no names. And surely no purposes. You can
88 8.Dying to Live people amongst us Who are dying inside Gliding with a smile without reas ... ding with a smile without reason to... Stay alive Not searching for death That they've already found They're all dying to live But just not knowing how Suited up ... s hole inside Searching for a purpose And a reason to stay aliveJust one reason to stay alive I feel a pain in my heart I wish I could wake them up Please wake up I hear a voice that calls my name Over the hil ... ain
89 14.Dying to Love people amongst us who are dying inside Gliding with a smile without reas ... ding with a smile without reason to stay alive Without reason to stay alive Now searching for death– that they've already found They're all dying to live but just not knowing how Suited up wa ... s hole inside Searching for a purpose and reason to stay aliveJust one reason to stay alive I feel pain in my heart I wish I could wake them up Please wake up I hear a voice that ca
90 10.All My Fears On You My Fears On You Pace around the back room of my place I'm flipping through the script I can't erase I'm turning every verse and chapter I ... ause I've placed all my fears on you And there's so much more to lose When holding back gets in the way I'm ... ding back gets in the way I'm only tryin' to keep you safe From all the things I thought I'd never do'Cause I've placed all my fears ... ause I've placed all my fears on you Lazy afternoon in the park You're
91 15.Still In The Streets igga like one foot in one foot out. This shit like a hopscotch you know what I'm sayin'? Everything in my lyrics is certain. You can be sure off. I was ... n. You can be sure off. I was on a journey in Virginia as a virgin. I ain't even lose my virginity Still in the streets(yeah) So I put the blue Wraith in my mama ... p game gettin' double paid I don't know how to write in cursive I'm poppin' checks but I gotta work'em I'm in the bank line with the burple I be geeked
92 17.Money Made Me Do It Post Malone-Stoney17.Money Made Me Do It作词2 Chainz& Post Mal ... Do It作词2 Chainz& Post Malone作曲2 Chainz& Post Malone Diamonds in my chain gold Every20 minutes change clothes I had a mil before the labelJust as l ... mil before the labelJust as long as they know money made me do it I said rest in peace to Bankroll You in a better place dog You w ... ou in a better place dog You won't ever see me lay low Start the eng
93 7.Dear God enfold A lonely road crossed another cold state line Miles away from those I love ... Miles away from those I love purpose hard to find While I recall all the words you spoke to me Can't help but wish that I was there Back where I'd love to be oh ... ve to be oh yeah Dear God the only thing I ask of you Is to hold her when I'm not around When I'm much too far away We all need that pers ... far away We all need that person who can be true to you But I left her when I f
94 6.Gang Signs s Of Compton6.Gang Signs When the gang signs go up You see your life flash right before your eyes And you know what That's how it is ... ou know what That's how it is on the Westside When the gang signs go up So many of my niggas died Better watch what you throw up Niggas talking all that shit But ... ou know what That's how it is on the Westside When the gang signs go up Dear God I now know what I've d ... ear God I now know what I've done Through my thoughts
95 1.Ringo hlight I don't remember how I got there Waiting at the train stop Hoping that the rain stop The pain throbs at the fr ... stop The pain throbs at the front of the skull I should have took the day off Took it for a pay off The brainwash is insufferable I'm ... brainwash is insufferable I'm on purpose coffee in a thermos Squint like Clint tryna spot me in the cursive Missing pers ... me in the cursive Missing persons lost in your costumes Blood moon and a boom
96 47.Nirvana oose from purpose He was a young man riding a bus through North Carolina ... a bus through North Carolina on the way to somewhere. And it began to snow. And the bus stopped at a little cafe in the hills and the passengers entered. And he ... the young man put his head to one side Closed his eyes and pretended
97 13.Chainsaw(断情锯) Nick Jonas-复杂人生(Last Year Was Complicated) ... r>作词 NickJonas作曲 NickJonas I'll take a chainsaw to the sofa Where I held your body close for so l ... held your body close for so long so long Walk in the house lights are off In the closet by the door there's your coat I wasn't thinking of you before Too many rooms in t ... held your body close for so long so long I'm gonna break the fucking china Cause it's just ... fucking ch
98 8.What Happened To Perfect t you no longer know You forgot to smile as I passed you by Now we sitting down for dinner we got nothing to say It's like I am watching you s ... it We never gave up It wasn't on purpose But hurts like it was Nobody deserves this What happened to perfect If you left me baby where would you go I can't imagine y ... an't imagine you ever being alone I am a jealous man but I try to understand So many things to say I d ... tand So many things to say I don't know where
99 9.Gravity Connie Talbot-Matters To Me9.Gravity Summer breeze Coco Keys Hanging out you and me In the sun..oh oh Ben andJerry's Cups and ... h oh Ben andJerry's Cups and cones Wasting time Playing games on our phones Oh well It seems so picture perfect We laugh without a ... re perfect We laugh without a purpose We laugh without a purpose But deep beneath the surface You're making me nervous You're making me so nervous You're holding me down with your gravity w
100 5.Cold Shivers d-Starvation 55.Cold Shivers[Hook] Waking up in cold shivers I hear them shots ringing off outside I hope it ain't ... g off outside I hope it ain't one of my niggas Cause tomorrow ain't promised Got me paranoid mama Waking up in cold shivers Thank the Lord for the blessings Got t ... the blessings Got to keep it on the dresser I can't trust niggas Yeah I do believe in karma Bad dreams of the drama I'm in cold shivers Shots ringing off outside ... e to keep my faith

最多只能显示前 100 项,请多利用+-空白缩小搜寻结果.如【爱情+代价】【爱情-代价】