魔鏡歌詞網

關於 on + me + love + you 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 1.Moonlight 潘瑋柏-Moonlight1.Moonlight feat.袁婭維作詞潘瑋柏作曲 Sibel Redzep Dashawn White ChazJacks ... Redzep Dashawn White ChazJackson This is everything I wanted Do it one more time Gota give it up all night Give it up all night See the stars under the mo ... ght See the stars under the moonlight Do it one more time Gota give it up all night Give it up all night I d ... night Give it up all night I don't ever stare into the su
2 2.Rapstar car從不問 do you do you love me i dont care i just want rich家人從不用為我操心 i am rapster不要對我靠近 Now we losed today i feeling bad ye只好再挑幾顆冰鑲在我bag ye channel gucci路易we got it s ... **ch in my benz twice ya supreme bape i pay that就像 HM flowery shirt shining ... at就像 HM flowery shirt shining on my body em感受著加重bass俘虜你耳朵Ace蝴蝶躺在我胸口 feeling like popill ... Ace蝴蝶躺
3 1.I Marshmallow You(feat.楊彤) rshmallow You1.I Marshmallow You(feat.楊彤)作詞Jing Wong作曲Jing Wong I love you like an apple pie I love onions that make me cry Without sweets I'd rather die You're the thirst I'd satisfy I love you like clouds in the sky Loving you like lullabies Without bees flowers die Without ... hout bees flowers die Without you I'm a lonely guy I don't love you like others
4 7.Me Instead奪愛 lbum7.Me Instead奪愛作詞ØZI作曲ØZI I know that u taken我知道妳已有男友 But there's so ... u taken我知道妳已有男友 But there's something in the making但似乎有種曖昧 So ... 但似乎有種曖昧 Something going on between us在我們之間發芽 Something you just ain't admitting讓你不敢承認 You're stuck in the moment妳被困在這現實 dont really know how you feeling已經不清楚妳心
5 8.Bad Intentions企圖 ad Intentions企圖作詞ØZI作曲ØZI海大富LilFuJust tell ... r>作詞ØZI作曲ØZI海大富LilFuJust tell me the truth別再抵抗這吸引力從妳表情可以看出妳已中了我的毒 ... 看出妳已中了我的毒 You be sippin on that Henny身體慢慢往我靠近妳的眼神陶醉卸了妳的防備腦裡幻想我扯著 ... 的對不對? Let me把所有的幻想都一一的實現.(Is that okay?) I got all these bad intenti ... ?) I got all the

6 1.Birthday want a dime beauty for my birthday We can talk a little bit and let ... can talk a little bit and let me tap on first date I don't understand the lingo but I know what curves say let's skip the first steps straight up to third base I just want a di ... to third base I just want a dime beauty for my birthday We can talk a little bit and let ... can talk a little bit and let me tap on first date I don't understand the lingo but I know what curves
7 1.DEBUT e emojins only yo if you out here clout chasin' i suggest thayou just stop oh you ain't heard watch the curve there's a new bias ... the curve there's a new bias on the block i know somebody gettin' cancelled if they dare call this a flop what ... ey dare call this a flop what you sayin' it's a bop it's a bop it's a bop this is strictly for intellectuals please do not get it c ... ectuals please do not get it confused if we ain't mutuals then w
8 11.帶著(feat. G.K.高偉庭) Young Johnny-8880011.帶著(feat. G.K.高偉 ... 偉庭 I find your love I need your love一直帶著帶著帶著 ya一直帶著帶著帶著 ya I'll be ... 直帶著帶著帶著 ya一直帶著帶著帶著 ya I'll be on my road to the desert Tell me where to go to your palace他們都知道 All I want is妳讓我傾倒 All my mind is ... I want is妳讓我傾倒 All my mind is you我相信遲早一直走就直到 Oh I saw ya ya ya( ...
9 1.Alive -MGJefferson Qian編曲 KAIROS-MG It's what I said That made ... MG It's what I said That made you walk away like you did It made my heart shake What you said「Honest I deny it I would never lie to you.」 I've been holding on Well tonight I'm not holdin back Don't need you by my side I'm alive I ain't going back Never back to ... in't going back Never back to your side Whoo我們在LA開著 party不管是在外面還是呆在
10 2.Unfulfilled he last time you looked into my eyes Saying you need me by your side Looking back years have gone by Every moment I visualize Sometimes I find it hard to deny Losing the things that I've desired This is life for all of my regrets I would rather smile than cry Why ... ry Why should people always come to terms with Giving up those fine unfulfilled dreams Why we hide for most of our lives Feelings for our ... of our lives Feelings for o
11 9.Gimme Love t9.Gimme Love作詞陳奐仁作曲陳奐仁編曲陳奐仁 My ... 仁編曲陳奐仁 My love if loving you is wrong I don't wanna be right You gimme love all day You make me feel so special in every way You give me love sweet love You're such a sweet sensation你看著我我看著你眼神固定在你的身體這裡沒初戀的痕跡這感覺像在演小電影手麻痺開 ... 中我居
12 8.Me and Miss Park(Hebe超級瑪麗 Demo版) ound8.Me and Miss Park(Hebe超級瑪麗 Demo版)作詞梁永泰作曲梁永泰、王知音編曲梁永泰、王知音 And I just愛妳愛妳愛妳我愛妳 and yes I keep thinking about ... and yes I keep thinking about you And I愛妳愛妳愛妳我愛妳 and yes I can't figure out why There I go again and I'm falling ... re I go again and I'm falling on my face and I can't believe I'm up tomething it's written all over your face Let's go walk in the par
13 1.閉上雙眼 Sing With Me 全創作專輯1.閉上雙眼韓劇告白夫婦Go Back片尾曲作詞李玉璽作曲李玉璽編曲李晉瑋、李玉璽、劉孟淮、翁士堯、王家偉、蔡豪走在熟悉的街道景色又開始打擾我無從逃跑我聽說時間是強盜怎麼心還在遲到受困在你的笑 oh~ How could I mov ... 遲到受困在你的笑 oh~ How could I move on when I'm still in love with you回憶抓住了腳步 I don't know what to do But this ti(
14 2.Right Now 感謝他的government從來不教how to love去看看還活著的孩子們都在尋找drugs他並沒有說只有孩子才會碰那些他是說還在飛的你們全部都是kids Pills n oxygen ... 還在飛的你們全部都是kids Pills n oxygen you know this is why we live然後才是一下l**s they w ... s why we live然後才是一下l**s they won't recognize shyt當我拉上那扇門的把手渾身在發抖 Am I ... 是你我一生的misson We different但
15 5.Action(feat. Mixin) 5.Action(feat. Mixin)作詞 Mixin GALI作曲 Mixin GALI編曲 KWORLD Put ... ALI作曲 Mixin GALI編曲 KWORLD Put me right up on your tank We don't need to make to the bed I don't wanna waste any second I don't wanna know where you atJust come down for the night Show more feelings and emoti ... t Show more feelings and emotion carry my body don't let me fall Let me be the one to call Action
16 4.Scents Sire Tell me about what a lady can yeah she is a ten she is insane I'm no saint no I ain't she wanna do major thang and my jangalang I switch ... alls she wants a mane hmmm I smell your scents vibes are sent you represent the type women I always went for I better spend to on trend flowers sent let me explain we're more than friends I recognize that ... than friends I recognize that you're the type soul makes me wanna put other women
17 1.Like That away my money on you I'm about to throw it all up Tell me what you want and we going it's on you Anything you want it's all us I ain't never seen a girl like that Tell ... er seen a girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all my cash like that Keep on doing what I like like that Girl like that Tell ... like that Girl like that Tell me if we take a chance like that Got me spending all my
18 1.深夜電話粥(&雨馨) en I want you catch me you want me catch you你說你討厭僞裝有時笑比哭還難受向我傾訴你的過去甚至你的恐懼你清澈如水在我懷裡哭的歇斯底裡 falling in ... 的恐懼你清澈如水在我懷裡哭的歇斯底裡 falling in love baby不止因爲你的身體 picking love with me到第二天太陽升起 falling in love baby迷失在你給的隨意 picking love with me想把擁有的都給你深夜
19 4.超快感 野的心裡Just tonight I need your love在你眼裡看到了我自己Just tonight I need your love無法抑制讓我今晚靠近你Just tonight I need your love為你忍耐為你付出的愛Just tonight I need your love時間太快讓愛變的無奈 I need your love如果說我愛你讓我們在一起不是在玩愛情遊戲遊戲讓我們的甜蜜誰都不能代替不會 ... 野的心裡Just tonight I n
20 1.撕裂(Tear Up) -二分心相(Bicameral Mind)1.撕裂(Tear Up)作詞 Mixin ... 編曲 KWORLD You walk away from me slow slow slow slowly Tears rushing on my face The inside I felt was cold cold cold cause it Was burnt to ashes It's finally real ... nt to ashes It's finally real Your phrases got me frozen Treat me like that Now I know what you're feeling And you are driving me insane When you truly not feeling my pain The first step is f

21 3.褪色(Faded) -二分心相(Bicameral Mind)3.褪色(Faded)作詞 AR劉夫陽 K ... 膜 Oh girl you know I'll take it slow打破你用力防備的 frien ... 的 friend zone(oh na na~)每一個動作都把我牽動(I d ... 作都把我牽動(I don't wanna let you go) Girl you fly感覺你來自天空帶你去飛行 First ti ... 行 First time no~ ohh跨越了ocean和memory滑翔在無垠的galaxy You& me保持隨性落到哪裡才不去管明
22 4.為你(For You)(feat. GALI) -二分心相(Bicameral Mind)4.為你(For You)(feat. GALI)作詞 Mixin GALI KWORLD作曲 KWORLD編曲 Gold Child Drowning in ... ORLD編曲 Gold Child Drowning in your eyes When you look in mine I can't get enough There's ... ne I can't get enough There's only you and I Got what you need shawty hoping you could ring my lineJust Call me up shawty hoping you could ring my line. Now it's about tme to let you know tha
23 1.說唱詩人 詞曹宇擎作曲曹宇擎 One life is more than money生命不只在於金錢 one love is more than honey愛情不只在於甜蜜和美艷 Hip-hop is more than music嘻哈不只是音樂形式 deep poetry i recite them with huge beat深不見底的詩歌我伴隨著厚重的鼓點來誦讀 My rap poetry could ... tense我的戰鬥比激烈更高一個層次 Getting stronger is my maze map I slay trash level up to great Max變的更強是我在迷宮中的
24 1.全部都是你 Dragon Pig-全部都是你1.全部都是你作詞 Drag ... br>作詞 Dragon Pig& Cnballer& Cloud Wang作曲 Dragon Pig& Cnballer& Cloud Wang演唱 Dragon Pig& Cnballer& Cloud Wang我的眼裡都是你甜甜蜜蜜 u know what I ... Wang我的眼裡都是你甜甜蜜蜜 u know what I mean對你說我喜歡你我們一起牽手去旅行 Cnballer Yeah yeah hey let's get it好想對你說我喜歡你 baby It's g ... 's get it好想對你說我喜歡你 baby It'
25 1.No One Knows 木1.No One Knows電視劇南方有喬木插曲作詞劉暢、Sherry作曲譚旋編曲 ... 剛 Holding you in my lonely night(你闖入我的夢境) Waiting for ... ly night(你闖入我的夢境) Waiting for you to heal your wound(我等你收拾好傷) Dreamt we were soaring in the sky(我們僅僅是想一起奮鬥) Why is it so hard?(為何如此的難) I turned to ... so hard?(為何如此的難) I turned to you and braved my heart.(我勇敢
26 4.Gimme Love 值4.Gimme Love作詞陳奐仁作曲陳奐仁編曲陳奐仁 My ... 仁編曲陳奐仁 My love if loving you is wrong I don't wanna be right You gimme love all day You make me feel so special in every way You give me love sweet love You're such a sweet sensation你看著我我看著你眼神固定在你的身體這裡沒初戀的痕跡這感覺像在演小電影手麻痺開 ... 中我
27 1.Almost Mature87' a word to you my baby我的親愛的我什麼話都說不出口 I'm feeling a bit sha ... 什麼話都說不出口 I'm feeling a bit shamed and small.我感覺有點羞愧渺小Just give ... and small.我感覺有點羞愧渺小Just give me one more chance for love I promise就再給我一次愛的機會我保證 Damn it will ... .這次它會燦爛奪目 You've been all around my mind你一直都在我腦中徘徊 ... 我腦中徘徊 Are you leaving
28 4.Angel Disco Love gel Disco Love作詞曾國宏作曲曾國宏編曲落日飛車 Angel disco ... >作詞曾國宏作曲曾國宏編曲落日飛車 Angel disco love天使迪斯可之愛 Don't wanna stop不想要停 Keep me on and on讓我不斷地 Rising爬升 The night has just begun.這晚正要開始 Bird wings of ... st begun.這晚正要開始 Bird wings of love愛的羽翼 Fly me to the top讓我飛高高 Above the morning sun越過清晨的太陽 Shinin
29 8.Libidream tears in your eyes等待你眼裡的淚水 Falling from the sky.從天空落下 It's calling when I它正呼喚當我 Falling into ... ing when I它正呼喚當我 Falling into you投向你去 Said you living in the zoo.說你住在動物園裡 We are all waiting for the mo ... We are all waiting for the moon我們一起等待月亮 Rising in the air.爬升到空中 Let ... 爬升到空中 Let me be there for you for you.讓我為了你在那吧為
30 1.Kiss Me Moon-Kiss Me1.Kiss Me作詞 Matthew Preston Slocum作曲 Matthew Preston Slocum Your voice Your smile touching my heart Your beat Your warmth don't leave my heart You're my treasure You're my pleasure We go walking at night til the breaking of the day Never know what's like a dayti ... Never know what's like a daytime relation We go walking at night til the breaking of the day Never know what's like a da
31 1.Think About You ink About You1.Think About You作詞趙濤Ao作曲JAYKICK編曲JAYKICK working ... 濤Ao作曲JAYKICK編曲JAYKICK working on when I have to go I don't get what you wanna know show me your heart that my baby know現在只剩下say hello I think ... by know現在只剩下say hello I think love want you baby ye looking at this girl swaying this s ... ng at this girl swaying this song baby listen to my song baby baby我每
32 2.+ ly it's time to make up my mind Convince me that you have left me far behind Sadly I couldn't choose but accept that it's Surely no use looking back Even though I'd tried to move ... Even though I'd tried to move on still I Found it hard to say the last goodbye Hopeless I used to think of ... e Hopeless I used to think of you all the time Helpless still I'm not the one That you love and cherish dear But you're gonna
33 3.輓歌 一農 It is gone What else could have been done For me to have you stay For just another day Thousand nights I'll spend ... ay Thousand nights I'll spend On the grief that won't end A smile I can't forget Haven't I seen clearly yet The dream's too real My frozen zeal Nothing I feel but emptiness Ti ... othing I feel but emptiness Time has come I'll no longer be numbed By those fine haunting days It is my last heartbreak for us Never will I
34 6.See You Tonight 6.See You Tonight That's something caught up on my mind I've been so caught up all this ti ... been so caught up all this time Oh baby where are you? I want you by my side. I still got much I need to do Busy job Busy weeks Sa ... d to do Busy job Busy weeks Same old blues oh baby dear I need to see you. Babe I miss you right now Tell me where are you now I'm just one call away I'll be there for you and
35 1.寶貝不怕(& Holle Williams) d Who are you to take to waste. Like time just stopped I can't turn back the clock. Cant sleep at night I lay awake and cry Momma told ... lay awake and cry Momma told me dont be hasty The world is dark i'll find out so ... world is dark i'll find out soon that you can't trust the people that you rely on that you thought you knew. Pills and potions rearranging the truths the lies I'm sick im crazy媽媽說幼稚園很好玩的
36 1.REAL LIFE(&滿舒克) Mantra Oh you're all about the money Well money don't last Oh I thought you should be funny I had a good laugh Yeah ... funny I had a good laugh Yeah you know I live the Real life生活沒有什麼應該 If it goes up then it must co ... If it goes up then it must come down Only one joy we gonna make it go round Yeah you know I live the Real life不是劇本上的對白 Ca ... 的對白 Catch me whippin' in my drop top跟
37 11.Until the Day the rain Lovers straying seasons changing strangers to lovers What comes around again You'd fall asleep in my embrace Steal a kiss ... ep in my embrace Steal a kiss on your little face Would have always been in that way But hey ... ways been in that way But hey You're never coming back never coming back I'll be waiting anyway I'll be waiting anyway Until the day In the middle of the night L ... y In the middle of the night Lonely souls tr
38 5.Goodbye Christmas- English Ver. call my name if you remember tonight We ended our time on this night Used to be the one yes it breaks my heart Where did you go? Why are you so far away? Every memory keeps bringing you back I can't even count the sleepless nights Yes I was wr ... sleepless nights Yes I was wrong oh you were right I wonder if I had listened to you one more time I'm falling I'm falling down Everyone's hap
39 5.Young Sinatra 敖犬-變5.Young Sinatra作詞 Andreas Ohrn、Christoffer Lauridsen作曲 Andreas Ohrn、Christoffer Lauridsen I can't get ... stoffer Lauridsen I can't get you out of my mind And it's keeping me awake What's your sign hey what's your blood type Its gotta be positive baby I'm bleeding for ... ositive baby I'm bleeding for you I can't stop singing about you What are you doing where you at So pick up the call come on now
40 6.It's You br>6.It's You作詞吳逸玲作曲吳逸玲編曲鄭人豪突然之間這一切這種陌生的感覺怎麼你的 ... 想抱緊你 It's you. It's you. Make me love you like a fool That's true. That's true ... 法控制 Crush on you你的眼神讓我忘記了呼吸我現在想要你開始期待遇見你我們之間的頻率就像地心引力 ... 想抱緊你 It's you. It's you. Make me love you like a fool That's tr
41 1.Love You No More(& Dallas Waldo& Olga Chung)(IZZI Remix) Vinem-Love You No More1.Love You No More(& Dallas Waldo& Olga Chung)(IZZI Remix)作詞 Vinem、Dallas、Waldo作曲 Vinem Yeah it's VINEM Dallas Waldo Olga. I d ... s VINEM Dallas Waldo Olga. I don't love you know more. Let's get it. Yeah yeah yeah. ... Let's get it. Yeah yeah yeah. You cut me deep you cut me deep you cut me deep. You broke my heart you cut me deep. You took my heart a
42 19.Get It aw get it on your own get it on your own from zero to one hundred started from the bottom you know what i'm saying do it by yourself Hook i know you got dream in your mind go get it快走我曉得路上需要m ... 快走我曉得路上需要money go get it oh no你的眼淚讓我看到 say X it ... get it oh no你的眼淚讓我看到 say X it you wanna everything no mercy no love you get it go get it get it取
43 2.多餘的愛 Just hold on I got the pieces of love you never smile behind too much hearts breaks get in my hell When i hear ... ks get in my hell When i hear you say it's blank like paper well the city getin cool we jumping though da winter Duo yu de ai it got ... da winter Duo yu de ai it got me reset you set me on fire how many times i try to lean back one condition we're swear don't tell da lie等上一分鐘你給的感動
44 2.天上人間 ing can't you see When you look at me All those memories What I can't leave behind從未忘記你放 ... 光曾蕩漾甜蜜會凋零 Your eyes are all I see Your murmur stays with me The wind blows over us The sun sinks into sleep Here we are face to face the wind rolling into the sea I can't leave behind all t ... I can't leave behind all the memories Here we are hands on heart Life tastes so bittersweet I can't leave behind joy in the win
45 8.你不是我的麻煩 h baby Oh you're not my trouble Oh baby Oh you're not my trouble離開你以後我有很多話不是不想說只是怕你難過愛原來成為我們之間的問題我說babybabybabybabybaby是否原諒我 now listen to ... bybabybaby是否原諒我 now listen to me ooh you're not my trouble ooh你不是我的麻煩 ooh ... 是我的麻煩 ooh you're not my trouble ooh你不是我的麻煩你並沒有做什麼我承認是我的錯分開留下來把手放開一句

46 3.Number One( Feat. Naarai Michele) >3.Number One( Feat. Naarai Michele)作詞麥克孫作曲麥克孫編曲麥克孫 ISN'T THIS FEELING SO NICE SO RIGHT CUZ I'VE NEVER SEEN ... SO RIGHT CUZ I'VE NEVER SEEN LOVE AT FIRST SIGHT BABY WE COULD BE ON THE NEXT FLIGHT ON OUR WAY TO LOVE WE CAN WATCH THE SUNRISE SUNSET WE CAN SHARE THE OJ AND O ... NSET WE CAN SHARE THE OJ AND OMELETTE YOU CAN HAVE THE DIAMOND BRACELET ANYTHING YOU WANT LETS GO AWAY AND NEVER COME BACK LE
47 5.曾經的愛情 y move. Come on now with me. You can do Baby baby au check it out Baby baby let ... au check it out Baby baby let me tell you how Hello baby I'm A譯 This time with me feel my music. I'm A譯 will you love me Now it's time to sing with me Forever love you love you love you直到天崩地裂的時候我都會一直永遠陪伴在你左右曾經深愛著的你到最後卻不能在一
48 1.Real Life r>(Ft.滿舒克 YoungJack)作詞孔令奇、夏之禹、Lezhi作曲孔令奇 Mantra Oh ... 詞孔令奇、夏之禹、Lezhi作曲孔令奇 Mantra Oh you're all about the money Well money don't last Oh I thought you should be funny I had a good laugh Yeah ... funny I had a good laugh Yeah you know I live the Real life生活沒有什麼應該 If it goes up then it must co ... If it goes up then it must come down Only one joy we gon
49 9.關於陶喆 Hello Can you tell me where is the kingston mon? yeah kingston mon oh yeah1997那年LA回來的小胖做了一張專輯成為當紅炸子雞燙了鳳梨 ... 心就跟著Kingston mon一起唱 Do do do do do Do do do I wanna say thank ... do Do do do I wanna say thank you come on come on come on come on因為都有你 oh baby Do do do do do I just wanna say that I ... do do I just wanna say tha
50 3.安娜(Live) heart to me and flowers on the start only love in the loving too hardwork under the heart to ... o hardwork under the heart to me and flowers ha ha ha only love in the loving too... I can't together sun under hart to ... 't together sun under hart to me and listen lf you sleeping night and say goodbye I can't together and goodbye under hart to be my friend If ... under hart to be my friend If you sleeping night and say goodbye依
51 14.安娜(最初版)(& RuRu) heart to me and flowers on the start only love in the loving too hardwork under the heart to ... o hardwork under the heart to me and flowers ha ha ha only love in the loving too... I can't together sun under hart to ... 't together sun under hart to me and listen lf you sleeping night and say goodbye I can't together and goodbye under hart to be my friend If ... under hart to be my friend If you sleeping night and say goodbye依
52 11.Queen Take me to the road I can walk with my belief I got the feeling right ... elief I got the feeling right on the corner of the street Wild young heart don't try to fake it green I can't get no relief till I serve my queen Give ... ef till I serve my queen Give me love to flow I can reach you deep I can't run on the surface of what you need Take what you want from me don't let it slip I can't get no relief till I serve
53 1.著迷 David Anthony、Mick Lee、Luca London編曲 David Anthony我忍不住為你著迷一雙捉摸不定的眼睛忽遠忽近太美麗愛是交換靈魂的遊戲我也心甘情願交出自己不留餘地都給你(oh oh)這樣陪著你抱著你不離不棄窩在你懷裡 I'm stay where ... 著你抱著你不離不棄窩在你懷裡 I'm stay where you are?只要和你在一起做什麼都可以 And we can go roun ... 在一起做什麼都隨你 You could make m
54 13.天空之城 hen I was young I saw the city through the TV screen I didn't know what identity really ... n't know what identity really means The first time I came back the sky was so hazyJumped on the double decker bus with no AC This the ho ... ker bus with no AC This the home of Kung Fu flicks hometown of Bruce Lee I'm walking through the streets that I saw in the movies Finally united with the family Took a lot of practicing ... practicing to brush up my Cant
55 1.有我在 oh~oh~oh Don't worry You can count on me!向煩惱說Bye跟我一起來勇敢說 You love me We can fly向自信say Hi要放手去愛我喜歡有你的彩色未來想你的 ... e跟我一起來勇敢說 You love me We can fly向微笑say Hi要放手去愛我喜歡有你的彩色未來想你的 ... 愛愛有我在 Let me know You and Me不怕被打敗 Let me know You and Me有愛就笑開懷幸福可
56 1.天空之城 hen I was young I saw the city through the TV screen I didn't know what identity really ... n't know what identity really means The first time I came back the sky was so hazyJumped on the double decker bus with no AC This the ho ... ker bus with no AC This the home of Kung Fu flicks hometown of Bruce Lee I'm walking through the streets that I saw in the movies Finally united with the family Took a lot of practicing ... practicing to brush up my Cant
57 1.男子漢(&嘎嘎& Under Lover) 嘎嘎& Under Lover)作詞 under lover+李洛洋+嘎嘎+海大富作曲 under ... 富作曲 under lover+李洛洋+嘎嘎+海大富編曲海大富【楊琳】都別想跑 my style還在禱告全場嗨到爆就算是hater反派我也hater hate站在舞台我就是你的man玫瑰花的戰犯男子漢賭上我的信念膽子夠大等著看這場硬戰不用示範這場遊戲由我來宣布參戰這挑起的戰火埋伏伺機 ... 戰這挑起的戰火埋伏伺機危險的槍
58 12.給妳的歌 tribulations sometimes take us by surprise. When you're down and forlorn that's when you can find me. You said what happens if I failed? I said it doesn't matter. I still ... id it doesn't matter. I still love you. I said would you rather just give up or live to the end trying? Or course trying ... end trying? Or course trying you said. To die with a dream still in your heart is life's ultimate gift. At the end of ti ..
59 7.Missing You 林奕匡-Songs of Love7.Missing You How are you lately dear? I've been missing you I heard you changed your hairJust like I have too Oh I remember I remember The days that we'd go watching bands Hand in hand So ... watching bands Hand in hand Sometimes I listen to the records we bought I'd think about the ti ... bought I'd think about the times that we'd laughed a lot Oh don't you forget don't (|
60 6.Make It Real l I aint gonna push it Got your ways I totally respect it You know I'll be there though I'm quiet Sorry bout the nights ... m quiet Sorry bout the nights you had to go through And them times you had to drag yourself to pull through I'll be the kind of friend if ... I'll be the kind of friend if you ask me to But if you needed some love I'll be willing tooJust putting it out there ... tooJust putting it out there you(
61 11.You Are So Beautiful 余-繭11.You Are So Beautiful作詞吳俊余作曲吳俊余編曲弋陽 Snowflakes falling ... 余作曲吳俊余編曲弋陽 Snowflakes falling on your head Hello winter Together boys and girls go to party I ... boys and girls go to party I love you you love me it will be a memory But I I know you are waiting for me Snowflakes falling on your head Hello winter Together boys and girls go to party I ... b
62 1.Show Me Love(&果凍Jelly) 嘎嘎-Show Me Love1.Show Me Love(&果凍Jelly)作詞 Benz、嘎嘎作曲嘎嘎這是我們第1001次的四目交接好比正負兩極相吸的磁鐵刻意移開的視線寶貝自然的定律你又何必違背喜歡就說出來我知道你已經鎖定我是你的Mr. RightJust co ... 出來我知道你已經鎖定我是你的Mr. RightJust come on come on come on come on come on你按耐不住慾火我也
63 2.Hello Hello ' No left me out at sea(Taylor Gang) I'm achin' Cayou answer me Hello hello can you leave me dreamin' Pullin' up to an award show more to blow I'm more c ... d show more to blow I'm more concerned with how my tour goes More money that means more hoes More love more custom clothes At the top but they know from the bottom where we rose Out of turks and cape coals by the trees blowin' smo ... lin up that bomb n**** C4 And you know I'm
64 9.T.A.O That's my one way out Un Everybody un come follow me I am T.A.O W-wait a minute hold up W-wait a minute hold up W-wait a minute hold up That's my team Let's pour up還有力氣 Everything's ... et's pour up還有力氣 Everything's on me No new friends因為不信註定我會讓自己證明的以前丟失掉的時間在 ... 憶不想再回想起來了 One love在哪裡呢尋找找不到呢真心換真心可以相信嗎哪裡哪裡忘記那些過去吧
65 4.味道(& Zion.T& Crush) >4.味道(& Zion.T& Crush)作詞方大同、Zion.T、Crush作曲方大同油再來一點醋火箭菜的沙拉有一點苦別擔心baby等我來調味這桌的每一道都很開胃你的胃口 I think I know That ... 道都很開胃你的胃口 I think I know That you'll really really love it我會貼心設計 Girl(I think I know what's ... 設計 Girl(I think I know what's on your mind) I know what's on your mind(我只有果汁沒red wine)
66 1.烈火神盾 er haters you gotta put a stop to this we ain't gonna drop flop we gonna blow the scenes Player haters we just g ... scenes Player haters we just gonna pop some cris when we big players finally gonna ball you out player haters you gotta put a stop to this we ain't gonna drop flop we gonna blow the scenes Player haters we just g ... scenes Player haters we just gonna pop some cris when we big players finally gonna ball
67 1.Hi Goodbye 曲黃奕儒編曲黃奕儒 You brought me sorrow and I traded you pain妳帶來哀傷和我交換痛苦 I listened to ... pain妳帶來哀傷和我交換痛苦 I listened to your tears as you heard me do the same當我聽見妳掉淚妳也聽著我哭 At least it's comforting to know our similarities remain欣慰的是我們仍有相同之處吧 Not just foul words from dirty mouths anyway不只 ... 我想念我們曾擦出的點滴 it's screwed up so
68 12.Wonderful Tonight ts12.Wonderful Tonight It's late in the evening She'ondering what clothes to wear. She puts on her make-up And brushes her long black hair. And then she asks me'Do I look all right?' And I say'Yes you look wonderful tonight.' We go to a party And everyone turns to see This beautiful lady That's walking around with ... dy That's walking around with me. And then she asks me'Do you feel all right?' And I say'Yes
69 1.What's Your Number? 周覓-What's Your Number?1.What's Your Number?作詞 Kenzie作曲 Christian Fa ... 게돼그댈만나게될까 One more time Oh가장멋진남자가되고싶은데 Feel ... 고싶은데 Feel love오늘이밤여자들의맘을알것도같은맘인데 Feel ... 은맘인데 Feel love오늘이밤남들이아냐난너에게만잘보이고싶은걸네가아니면무슨소용이겠어 Te ... 용이겠어 Tell me Girl What's your number오래
70 8.Best Love br>8.Best Love作詞方鉑深作曲方鉑深在流光溢彩之間旋轉佩戴著天使的光環尋找愛情美 ... 已超越期盼 We Gonna Make It All Right The Music Feeling So High Co ... t The Music Feeling So High Come On Now Show Me The Best Love You Can Give Me愛你我不會偷懶快停止對我試探 Co ... 快停止對我試探 Come On Now Show Me The Best Love You Can Give Me愛不是兩個人交
71 12.All I Want here's A Song Keep Singing In My Heart That The One For You I'll Never Let It Stop You And I We Could Have Shared One Love And It Shining There On Us Like The Sun For Every Time I Sing The Song With You The Fire's Getting Strong All I Want For You Is Love That Is All I Dreaming Of Like The Rain Drops Need To Find The Sea To Live ... Need To Find The Sea To Live On I Can't Live Without Your Love I W
72 2.Never Let You Go Never Let You Go作詞 VICTOR LAU作曲 TAKUYA・KENICHI TAKEMOTO Girl I know There's so ... AKEMOTO Girl I know There's something on your mind Baby let it out cuz we're running out of ti ... ut cuz we're running out of time Cuz I know I can see the sign Baby dont give up cuz I need you in my life Slow it down just let me hold you Close your eyes just let me touch you Cuz I'll do do anything for ya Tell me I gotta
73 6.Obession r>6.Obession作詞阿瑞斯、文歌作曲阿瑞斯 Run away into a cloud I've found a missing chance The ... ve found a missing chance The one I kept close to my heart at nights I couldn't sleep Stranded in a sky With no parachute Linger ... sky With no parachute Linger on and fight what can be tamed Eyes that met and eyes that wept Are innocent tonight Glorious like shooting stars We aon our way to land Falling from the sky With no altitude All
74 1.Real- World Superman e was a time where no one got hurt Pretty smiles and lovely faces And heroes wore a cape Thenme a time of mass abuses From the physical to verbal Hearing things without a face Well it will be too late if we wait Looking for reas ... te if we wait Looking for reasons or who to blame It will be too late if we do nothing at all It will be too late if we wait Hoping all the hate would just dissipate It will be to ... othing at all I can fetch all your
75 1.Go Harder arty Everyone go crazy You can take it easy We go harder for it babe This is the party Champagne vodka whiskey Going harder and harder We turn it up daily他 ... All the party ninjas now turn your music louder如果你不開心我讓你靠如果心情不美麗了我陪你鬧當下快樂才是真正真的最重要不用管別人對你欣賞還是嘲笑 Everywhere we go they follow Running the ga ... go they follow Running the game is what we do If you you
76 11.The59th Street Bridge Song(Feelin' Groovy) t Bridge Song(Feelin' Groovy) Slow down you move too fast. You got to make the morning last.Just kicking down the cobble st ... ust kicking down the cobble stones. Looking for fun and feelin' groovy. Hello lamppost What cha knowing? I've co ... post What cha knowing? I've come to watch your flowers growing. Ain't cha got no rmes for me? Doot-in' doo-doo Feelin' groovy. I got no deeds to do No promises to keep. I'm dappled and drowsy and ready
77 9.Forever an I take you out tonight just like the other times I can't explain it always feels like our first ti ... always feels like our first time I never thought that I would find a love so fine I'll lay it all on the line But love is a two way exchange in the best way Wanna know if ... in the best way Wanna know if you are feeling the same way I doJust give me the okay don't lead me the wrong way It's time that yo
78 1.Love Song acks1.Love Song作詞許一農作曲許一農 You're smiling like autumn breeze so softly ... like autumn breeze so softly you embrace me Feel the sweet tenderness that we keep so preciously So ... that we keep so preciously Somehow I fear we might get apart leaving our stories behind so far Now darling hold ... ehind so far Now darling hold me in your arms turn off the lights and sing lullaby I'm so l ... ghts and sing lullaby I'm so
79 4.小鹿亂撞 AC周予天-You4.小鹿亂撞作詞 AC周予天作曲 AC周予天、陳星翰 Starr Chen編曲陳星翰 Starr Chen Yes放眼望有多迷茫一個人稱霸全場太多的假象只有你在心上失望過後留給自己欣賞想愛卻不敢爭取你說沒勇氣爭取所以坐著怪自己試著放鬆一點反正 ... 's alright I've been watching you all night Got some champagne in my hotel this could be alovely night But I'm sitting all alone Looking right dow
80 4.午夜 DJ2015 J! This time with me feel my music. If i'm dj will you love me? Come on Together go to party!如果我是一位午夜DJ你是否願意
81 3.Me and My Candy House 的想流浪3.Me and My Candy House作詞柯智棠作曲柯智棠 Why ... 曲柯智棠 Why don't you why don't you come to my Why don't you why don't you come to my house The one I built you for your love Out of tons of candies and pops With frost spread all over the top Why w ... spread all over the top Why won't you why won't you come sit in Why won't (
82 26.First Of May 許志安-Come On 許志安 2015 演唱會 CD26.First Of May作詞 Gibb Barry Alan Gibb Maurice Ernest Gibb Robin Hugh作曲 Gibb Barry Alan Gibb Maurice Ernes ... as trees were tall We used to love while others used to play Don't ask me why but time has passed us by Some one else moved in from far away Now we are tall and Christmas trees are small And ... Christmas trees are small And you don't ask the time of day But (
83 5.午夜 DJ J! This time with me feel my music. If i'm dj will you love me? Come on Together go to party!如果我是一位午夜DJ你是否願意
84 1.點止冰冰 王梓軒陳奐仁徐偉賢 You know my whole life changed just the other day Still re ... ed just the other day Still remember the times when all they did was hate Now all eyes ... hey did was hate Now all eyes on me wanna hear what I have to say About all the ... t I have to say About all the love that's been thrown my way足足等咗三年再加多三年演埋戲青筋都現邊個話唔使努力先黐線 But like my mama used to say ain't no tougher day
85 2.It's Alright I'm OK 詞林昭宇作曲李偲菘 You don't want太熱鬧所以強顏歡笑 You don't want太單調所以找熱鬧 You don't know why妳置身事外常常在發呆希望妳的冷淡能夠換來坦白 ... 的冷淡能夠換來坦白 You know I~ Heard you cry~ You know I~ Heard you cry~ You don't want的未來僅在幾年之外 You don't want的負載竟是我的愛 I don't know why我以為相愛真心能灌溉
86 1.NO CUT(Japanese Version) nese Version)作詞椎名慶治作曲JerryC人生がクランクアップする前に何を見るの ... ちてゆくよ Let me show you my A side(and) B side all right? I'm ... ght? I'm gonna show you my B side all night.僕を嫌いでも構わないそうさ君だけ ... ちてゆくよ Let me show you my B side tonight all right? I'm like“Dr.Jekyll and ... !' when someone starts to tell a secret And when the world is
87 10.Bee(&崔天琪) 徐良-我 It's Me10.Bee(&崔天琪)作詞徐良作曲徐良崔天琪 Baby sting like a bee oh crazy ... aby sting like a bee oh crazy on the tree I don't wanna leave just want you to be happy So kiss me like a bee徐良用六角形的眼睛蠢蠢欲動的表情在人群中搜尋你他的觸角 ... 有感應 Oh my lovely請你要當心徐良+崔天琪 Get down down Get down down down Get down down Get down Get down down Get down down down Get down do
88 10.Still 曲閆振宇 when you leave me alone a little sadness filled with my heart when all things be forgot re ... t when all things be forgot remember you and this love love you all the time love you all my life even until cry Silence every night I wanna stay ... ence every night I wanna stay your side and be in your eyes tonight I wanna you be mine when we being apart I miss you through the blue star whe
89 1.Airways Of Love irways Of Love1.Airways Of Love作詞 Michael Wong王敏德作曲 Kelvin Avon倪凱民編曲 Kelvin Avon倪凱民@ MoFo Can I take this moment to express this feeling Cos You got that warm place that I've never been in Bring ... that I've never been in Bring me to your place And open up your space moving round til face to face pull deep inside take ... to face pull deep inside take me on a ride I wanna bathe in th
90 3.I'm So Bad I'm Good irways Of Love3.I'm So Bad I'm Good作詞 Michael W ... o Bad I'm Good作詞 Michael Wong王敏德、Kelvin Avon倪凱民@ MoFo、Paulo Mendonca、Matt Heanes作曲 Michael Wong王敏德、Kelvin Avon倪凱民@ MoFo、Paulo Mendonca、Matt Heanes編曲 Paulo Mendonca、Kelvin Avon倪凱民@ MoFo I heard she's feeling stupid Cos I played ... s feeling stupid Cos I played on her strings like cupid She's bur
91 1.Beatbox Party X黃浩邦編曲 Anton WONG監製 Anton WONG RX in the house right now Are you ready A yo a beatboxer in the house前後左右所有朋友一齊舉高手 I just need ... ouse前後左右所有朋友一齊舉高手 I just need one mic and one mouth一支咪一把口就足夠由朝早到晏晝到夜晚都無停口 Yo put ... 停口 Yo put your hands up in the air put your hands up in the air Everybody hands up say oh yeah(If ... ybody hands
92 1.Your Love eart1.Your Love作詞林若寧作曲羅孝勇林師傑編曲J ... 曲羅孝勇林師傑編曲Jonnic Lee Thompsett監製Johnny Yim Baby girl put ... ett監製Johnny Yim Baby girl put your hands up in the air Baby girl let me see your body rock Baby girl put your hands up in the air Baby girl let me see your body rock男孩們沉迷玩意最愛看汽車雜誌去派對醉酒放肆男孩們毫無大志最怕報告加會議拮据到再
93 11.Come Out Your Way 愛11.Come Out Your Way作詞 Eric周興哲作曲 Eric周興哲編曲 Harry Som ... Eric周興哲作曲 Eric周興哲編曲 Harry Sommerdahl And there's a bird in the sky looking right at us Seeing the footsteps we each take As we're closer to ... each take As we're closer to meet at once And there's a bird on the tree Singing right at us As you walk in The coffee shop That's the day we first ... shop That's the day we first met Choru
94 7.Let Me Call You Dad 7.Let Me Call You Dad作詞林怡鳳作曲金貴晟 No~ No~ No~ My god已經是淩晨兩點半滾來滾去我居然失眠失眠 No~沒禮貌的蚊子今晚有含蓄一點過動的狗兒說夢話也毫不遮掩你家的地址在腦海中翻來覆去你爸爸的心情捉摸不定鬧鐘和公雞一起響起我們正要接吻讓我再睡個 ... 見她爸爸情緒極需要梳理就到了. Man what will you say?我們的愛情面前爸爸感覺失戀多看兩眼不要對我
95 2.字裡行間(Between the Lines) 換面具 Can u love me?(look)面具底下有面具 Can u trust me?(look)臉上的笑容不過只是一場騙局舞台下面的我其實一直都很謙虛幸福很重 ... 全宇宙只有你跟Jason希望我能勝利沉沒殘酷追尋(沒支持的路)破碎反復毀滅(我反覆修補)黑暗裡翻滾 The story of our lives We read between the lines When the last ti ... een the lines When the last time u felt a beat like this This the1st last ti ... like this This t
96 8.不說晚安 可以找得到true love他最珍貴 I'm on the way Let me hear you say我和你之間不制造機會<只需要一個眼神我就知道你體會這就像我們的穿著 ... 都已經被我震碎< Don't say goodnight想把月亮射下來 Hold ... 亮射下來 Hold me so tight用體溫融化我的愛 Don't say goodnight你的壞讓人依賴 Hold ... 讓人依賴 Hold me so tight別讓這種感覺離開>有你在身邊 every day is a ... 怕你不
97 6.Psycho Love >6.Psycho Love作詞 Nathaniel Ho作曲 Nathaniel Ho Obsessive Possessive Defensive Manipulative Deceptive Delusive Invading Suffocating Baby girl ... by girl He's callin' to say'I love you goodnight' But you choke inside There's something wrong And it feels so strong But you can't find the heart To say goodbye me to me I'll Make it easy for you Play the bad guy so you Won't have to cry Come here come
98 6.Love U2 的大師兄6.Love U2作詞黃厚霖作曲陳偉霆編曲莊冬昕談談情然後在跳舞(baby)凌晨時仍是在抱抱(let's go)兩對眼誠實在細訴(baby)分分鐘想向你匯報(let's go)由天光開始想你眉心黑髮對比連呼吸新鮮空氣也想你 yeah~ Now say ... 心黑髮對比連呼吸新鮮空氣也想你 yeah~ Now say you love me2 Now say you love me2融化我無難度 Now say you love me2亂世有我保
99 12.Can't Stop 我來 Change your life Homie I gotta make your better life I try I try I can't sto ... 一段頻道 Free your mind copy the code down in and out集中能量準備未來以愛為中心發現 Follow我的新視野無極限聚焦的光點自信的笑臉節奏在震碎一觸即發超前 Bounce x3甩掉所有煩惱 Down x3跳出新的世界 Now x3用力大聲S ... 3這是我們第一個high five.We believe connect I want you全程戒備 I want you跟著轉變 Let
100 2.I Do -Crazy Summer Love2.I Do作詞 Greg作曲 Samuel、Greg好想把鞋帶綁一起走到哪就都在一起即便就這樣一直到老看著那最愛的微笑想抱你想吻你想愛你想陪你 I NEED IT I ... 最愛的微笑想抱你想吻你想愛你想陪你 I NEED IT I MEAN IT I'M READY FOR THIS遇見你 IT'S GRAVI ... Y無法抗拒的魔力 DON'T ASK ME IF I WOULD I COULD AND I DO I DO I DO ANYTHING FOR ... D I DO I DO I DO ANYTHING FOR YOU真的

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】