Mojim Lyrics

ohh + in + misery 】 【 Lyrics 75 lyrics related been found

Album ( Page Link ) Song ( Page Link )( Partial Lyrics )
1 1.When a Man Loves a Woman(2017 Version) Songs of Cinema1.When a Man Loves a Woman(2017 Version) Lyricist ANDREWJAMES WRIGHT CALV ... Lyricist ANDREWJAMES WRIGHT CALVIN HOUSTON LEWIS Composer ANDREWJAMES WRIGHT CALV ... EWIS Composer ANDREWJAMES WRIGHT CALVIN HOUSTON LEWIS When a man loves a woman He can't keep his m ... es a woman He can't keep his mind on nothin' else He'd trade the world For a gooding he's found If she is bad he can't see it She can do no wrong Turn his back on his best friend I
2 6.ILLusions assion, Pain & Demon Slayin'6.ILLusions Producer Mike Dean[Hook] These illusions ... ke Dean[Hook] These illusions in my head ohh(I never wanna leave) Hallucinating flying through air ohh so long To the demons in my head ohh(No more misery) Hallucinating flying through air ohh so long Free free[Bridge] And I got it and I got it and I got it And I got it and I got it and I got it yeah And I got it and
3 6.How Long br> What kinda world kinda faith do you live in? So full of lies you are evil you arein Your painted smile It is written on your face You're ... s written on your face You're in denial And your horse won't ride the chase Here come the blood I'm past the pa ... come the blood I'm past the pain Here come the thud You live your life aga ... he thud You live your life against the grain How long how long? Do you speak and then you choke? How lon
4 6.Devil's Daughter e land of misery Ain't no secret darlin that you're no good for me Yeah Yeah. Well someth ... for me Yeah Yeah. Well something bout the wicked kinda sting in your kiss Makes me never wanna try to resist. Light me up Wanna feel your touch Wanna ride this rush. Watch the flames get higher ... e flames get higher burn my skin Let the pain begin You're my greatest sin. You're the devil's daughter Woah oh oh oh oh Woah oh oh oh oh Wo
5 17.54-46 Was My Number Live At The Palace1995 ublime-3 Ring Circus - Live At The Palace Explicit Version17.54-46 Was My Number Live At The Palace1995 Lyricist Frederick Hibbert Composer Frederic ... believe I would take such a thing with me and give it to a police man? I wouldn't do that mmhmm I wouldn't do that if I did that would you say'sir come down and p ... e on me?' I wouldn't do that oohhh I wouldn't do that I'm not a fool to hurt myself But I was ... fool to hurt myself But I was innocent to what they do

6 12.Forever('Forever' album) For once in my life I can say that love has taken over me yeah You possess the key That open up my life Before there was you I felt so much p ... here was you I felt so much pain and misery I'm glad heaven sent you to me and yeah[Chorus:] Baby you know You can count on me I'll always be here forever You been here ... all you need You're one of a kind baby It's a miracle how much you touch my life yeah I feel like God has sent his favorite angel There is noth ... s favo
7 6.Jesus In The Courtyard King Dude-Burning Daylight6.Jesus In The Courtyard He got the devil around his f ... He got the devil around his fingerJesus around his neck No one wants him ... und his neck No one wants him in this world Nor the fucking next Don't you wanna know why? Ohhh don't you wanna know why? He gonna leave this world by anger By gun smoke or by rope Only ever loved a woman ... rope Only ever loved a woman in his life A little lady named Mrs. An
8 8.How Long Have You Known all the things I gave to you are coming back to bite me and you are no longer we look me ... you are no longer we look me in the eye and tell me one thing. How long have you known it was gonna be oooover. How long have you known you were gonna leaveee. Did you know last night when w ... ow last night when we were making love or last week when I said that baby you were the one. How long have you known it was gonna be oooo oooover. ... it was gonna be oooo oooover
9 8.Somebody Please Davina-Davina8.Somebody Please Somebody please Give me just a m ... mebody please Give me just a minute(minute minute...) To explain My misery The guy that I loved He walked out on me Yes he did And now I stand here With just a memory Somebody please(Somebody please) ... you help me Now wait just a minute now(just a minute now) You got to tell me why Cause with out my baby I th ... hy Cause with out my baby I think I'm gunna
10 4.Late For School Steve Martin-The Crow New Songs For The 5-String Banjo4.Late For School woke up this morn ... r School woke up this mornin clock said I was late for school teacher told me'that's not cool' gotta put my shirt and pants on flew down the front stair wet m ... down the front stair wet my fingers and slicked my hair elbowed grandma pass ... d my hair elbowed grandma passing by her face went into a pie. If I'm late there's misery I won't be up on
11 4.Feel Like a Woman像個女人 Blige-Growing Pains(成長的代價)4.Feel Like a Woman像個女人[Verse1:] I want you to rescue me. Take me from this ... rescue me. Take me from this misery. Put your arms around me bay. Hold me close please hear me say.( ... me close please hear me say.(Ohh) You really gotta hold on me.(You do) Right here is where I wanna be.(With you) Boy there's someth ... .(With you) Boy there's something I want you to do. Cause tonight I wanna...[Chorus:] Feel li
12 1.Propaganda Mojo-Snappin' Necks1.Propaganda Ten minutes of death murder destruction. Preceeded by some simple ... ion. Preceeded by some simple instructions. Don't snooze on the news'cause you're gonna lose. Channel2 channel53646 click click yo a ... channel53646 click click yo ain't that a bitch? Hell is what you sell on a large scale. Profit for ... on a large scale. Profit for misery you know it's sick. The people that you sell a m ... . The people that you sell
13 1.Lighthouse rand Standing on a cold headland Shine your light across the sea for a wayward sailor girl like me Lighthouse man Guide the sailor back to land Steer my ship on throug ... k I can't see which way I'm going ohh Lighthouse man I'm all at sea Shine a little lighthouse light on me Lighthouse man I'm all at sea Sh ... ghthouse man I'm all at sea Shine a little lighthouse light on me Lighthouse man can't help us all Some are saved and some will fall He'll show you
14 7.N Dey Say n girl i aint see u since prom come to think bout it cant belive it been that long girl i heard your man locked down now how long he gone? oh that long how the hell he get t ... strikes for possesion ahh he aint coming back he left you with two kids and bills all around plus you found out he had another chick across town its always the darkest r ... otta stay strong for the kids in there eyes'n and please dont despise and go aga ... please dont despise and go
15 9.I Forgive You ut disappointment self-deprecation But living a lie for fantasize and you could save me I need my cross like a blanket And ... d my cross like a blanket And misery is comfort I can hardly stand to blame myself for fill ... stand to blame myself for filling prophecy on you And in the end I decided I guess I felt I deserved it I should kiss your dirty lips for br ... ld kiss your dirty lips for bringing me my clarity And how did you just make me see? How
16 4.Empty Handed r to give in?no oo woo oo woo oo o Some people mistake me They only hear what they want to hear If you're los ... hey want to hear If you're losing say'forgive me' I just can't keep pretend ... me' I just can't keep pretending I'm packing my bags'cause I don't wanna be The only one who's drown ... na be The only one who's drowning in their misery And I'll take that chance'cause I just wanna pray And I won't look back and wonder how it's supposed to be
17 8.Face in the Sand br>8.Face in the Sand Lyricist Bruce Dickinson Steven Percy Harris Adrian Frederick Smith Everyone's wait ... rederick Smith Everyone's waiting for something to happen Everybody's waiting for something to see Lunatics waiting for bigger disasters Everyone's waiting for news on TV Winding lives at the end of the spiral Waiting dictators with their next big thrill Everyone's look ... ext big thrill Everyone's looking but no
18 6.Letter2 My Unborn nborn Intro To my unborn child(ohh) To my unborn unborn child Incase i don't make itJust remember daddy loves you To my unborn child( ... loves you To my unborn child(ohh) Did everything i could to make it up for you Don't worry bout what people say ... n't worry bout what people sayin To my unborn You know daddy loves you Verse one: Now ever s ... oves you Verse one: Now ever since my birth I've been cursed since i'm born to wil' Incas
19 4.Damn re a medicine babyJust a little dose and I feel soine You're everything that I want Yet everything that I fear You are You're an enema baby You don't feel right but you can't leave my system You're everyth ... leave my system You're everything that I have Yet nothing that I own(this is so wrong) Damn the reason why Can't get you off my head and say goodbye And do I have to live this life a foo ... to live this life a fool? Knowing when I'm lonely I just
20 7.Afro Angel l(Ooh Ohh) Here I stand before you- brown. Color of the mounta ... ou- brown. Color of the mountains Colossal as the earth Wrapped so deliciously with ... th Wrapped so deliciously within my own joy and misery Feathers of my wings paralyzed by the distance of my mind Here I stand before you the color of the night Frozen by the potential of me(Uh uh uh uh uh-uh-uh-uh-uh) An Afro Angel Afro Ange ... l off your pedestal from perchin above You on the pr

21 15.Seasoned The Blueprint Of A Self-made Millionaire15.Seasoned Lyricist Philip Bailey Gregory Buren Otis Cooper Shug Howell Charles Stepney Earl Stevens ... e White Tragedy Mm hmm mm hmm Misery and triumph Piss poor you know? Catastrophic moments They wanna know why I'm so seasoned y'know Welfare recipient There's a r ... m seasoned My folks out there in the ghetto The slums the projects and the beat down Renovated apartment complexes Smell me Uh you ... ent complexes Smell me Uh y
22 1.Can U Get Away kur-Me Against The World1.Can U Get Away Lyricist Frankie Beverly Mike Mosely Tupac Shakur Whassup? It's2Pac can you get away? Let me come sw ... I know you got a man but he ain't gon' if I take you out Of course he gon' m ... ke you out Of course he gon' mind let me take you to lunch I'll have you back before he even get home Before anybody see I can't ... me Before anybody see I can't ohh c'mon he ain't gon' let me Please nah alright what's wrong with your
23 13.Rock Star funkenstein or jimi the rock star Color meant noting to me Everything was equal as far as i could see Ignorant to the racist music ... Ignorant to the racist music industry music industry music industry Music industry... white rock star Everywhere i look... white rock star Read it ... ok... white rock star Read it in the paper... white rock star Watch it on tv... white rock star Only just a little... black rock star Only for a token... black r
24 2.How Long te were blind like in a dream In a million years maybe Maybe we'll never know no never I want a chance to love whatever How long my brother can we turn away? Ther ... supposed to feel some Through misery Shut my eyes like the next one Look for satisfaction Only see the l ... or satisfaction Only see the lines that hide my face Never find a resolution Locking the doors in fear together Holding the pain inside forever How long my b
25 2.5446 That's My Number ball And Chain ll And Chain do you believe i would take such a th ... believe i would take such a thing with me and give it to a police man? I wouldn't do that mmhmm i wouldn't do that If i did that would you say'sir come down and p ... e on me?' I wouldn't do that oohhh i wouldn't do that I'm not a fool to hurt myself But i was ... fool to hurt myself But i was innocent to what they done to me. They were wrong they were wrong But give it to me one time( ... ng But give it to me o
26 8.Cry No More or al our innocence When the tears aren't far away And a time to build a strong defense When the boy's too old to play And we learn the hard w ... rn the hard way Day by day Giving in but always coming back for more And we cry no more...cry no more. There's a time for games and visions And the stake is more or less There's a tim ... ms become success. We do anything to raise that score Cause the end will always justify the means And we cry no more. Cry no more...an
27 3.Lawdy Miss Clawdy every morning Don't come home till late at night Well lawdy lawdy lawdy Miss Clawdy Said yeah you sure look good to me Ah please don't excite ... ama Girl just what you been doing to me I'm gonna tell everybody Oh you got me down ... everybody Oh you got me down in misery Ohh well bye bye bye baby Girl I won't be com ... e bye baby Girl I won't be comin' no more[Incomprehensible]darlin''Cause down the road I'll go Well I've got to leave now Yea
28 9.Play The Game 'rolls Again9.Play The Game(joe perry charlie farren) Woah woah woah waoh woah woah... ... ah woah woah waoh woah woah...ohh Woah woah woah waoh woah woah...ohh Comedy tragedy....don't you know there's been a change ... ou know there's been a change in me?...oh no I don't think i'll ever be the same Parody sanity....i've been wonder ... ody sanity....i've been wondering what it means to me...oh no I don't really wanna play the game Play the game play
29 2.Freedom r> Everything I have everything I own All my mistakes man you already know I wanna be free I wanna be free(Konvict) From Senegal West Africa To St. Louis Missou ... ouis Missouri Thanks to Catherine Dana For giving my pops his glory He came down with his drum And a dream to change the world ... d a dream to change the world In a free uplifting world And that's all he ever want Mom came a little after Gave birth to my brother then all of the pressure Made em'
30 4.Save Tonight(In the Style of Eagle Eye Cherry) hart Hit Singers-Ultimate Hits 1996, Vol. 014.Save Tonight( ... 96, Vol. 014.Save Tonight(In the Style of Eagle Eye Cherry) Go on and close the curta ... Go on and close the curtains'Cause all we need is candlelight You and me and a bottle of w ... t You and me and a bottle of wine To hold you tonight(oh) Well we know I'm go ... onight(oh) Well we know I'm going away And how I wish I wish it weren't so So take this w ... h it weren't so So take thi
31 2.House of the Rising Sun of the Rising Sun There is a house in New Orleans They call the House of the Ris ... They call the House of the Rising Sun- oh yeah And I want you to know it's been the ru ... t you to know it's been the ruin of many many many a poor boy- yeah Loohhhh Lord I know I'm the one- yeah Yes I'm one Well I got one foot on the platform one foot on the platform The other foot on the t ... form The other foot on the train- yeah I'm goin' back i'm going
32 18.Sacred Divinity Sacred Divinity Lyricist Carl Lang In peaceful silence she lies there and sleeps Dream ... he lies there and sleeps Dreaming of secrets concealed in the deeps Ohh of our long forgotten history Those who are devoted to her know that she keeps ... ed to her know that she keeps Ohh in her pure soul the key ohh to our identity I will guard your ancient dreams Protect my lovely sleep ... dreams Protect my lovely sleeping beauty I would give my
33 2.In Pieces d-暫存2.In Pieces Yes we're gonna chant down Babylon k ... 're gonna chant down Babylon kingdom down Chant it down ya man Rome is for the Romans... And Zion is for I and I So lonely I've been down here We want to be free ... be free woooh... from all the misery Yeaaaah In a brutality ohh yeaah Mash it to the ground We gonna mash down Rome ... round We gonna mash down Rome in pieces Mash it to the ground Mash down Rome ... to the ground Mash down
34 3.No Use in Runnin' >3.No Use in Runnin' You never deal with nothing And there's always something while your problems growing they will meet yahn but you carry on. th ... meet yahn but you carry on. thinking you can run run run run run from yourself Do you know what you do? Do you even know you're a fool? ... you even know you're a fool? In a way I'm glad that we're through so i don't have to deal with you and how you carry on when there's noone one one one one
35 5.Extraordinary 5.Extraordinary Mmm. Sometimes I wish I was someone else I get ... wish I was someone else I get insecure and I doubt myself But then I voice will pop ... elf But then I voice will pop in my head Yeah it shakes me up and says Hey you're the best! Always there to rem ... the best! Always there to remind me that I am unique You gotta love the hand you're delt and go with it We all forget sometimes who we are Yeah everybody is they ... t I wanna be Yeah I'm extraord(
36 16.Queen Of My Heart reat part in me I'm me She the queen of my heart And that's a very great start ... And that's a very great start in me Can't you see I don't know why she love me so Why I guess I'll never know But I can tell she really care for me So I'll give h ... art s She captured every part in me In me She's the queen of my heart s And that's a very great start ... And that's a very great start in me Can't you see I can't explain the joy she bring She captures al
37 1.Ms.Jane e Ms.Jane Ohh Ms.Jane so pretty and full of pain I've tried a million times to get to know you one more time I know you were a mistake but I fell ... you were a mistake but I fell in love what can I do? Ohh Ms.Jane you remember that day when you came to me It was a slow motion film and I know baby you were a mistake but I risked ever ... a mistake but I risked everything for you. What kind of misery is she trying to sell to me in that way w
38 4.On the Inside >4.On the Inside Nothing hurts worse than a heart in pain And there's nothing more serious Than when you man's the blame Hurt ... when you man's the blame Hurting on the inside On the inside on the inside Here I go again Falling back in love with you For the second time oh my I th ... For the second time oh my I think we'd make better friends As opposed to lovers baby you and I ... osed to lovers baby you and I
39 2.Bounce Gene Griffin Tracy Hawes Michael Rentz Paul Wright What? What? What? What? Come on what? What? Ah come on What? What? What? Ah come on What? W ... t? What? Ah come on what? We finna do this Bounce bounce bounce if you're with me nigga Bounce bounce bounce if you're with me nigga Bounce bounce bounce if you'r ... f Nigga fuck peace love beef dinner time let's eat I'm the only one on the seat ... I'm the only one on the seat ohh no that's me Who dare test me show yoursel
40 2.Can't Feel My Face- Clean never be in love' I can't feel my face when I'm with you But I love it but I love it ... u But I love it but I love it Ohh I can't feel my face when I'm with you But I love it but I love it ... u But I love it but I love it Ohh And I know she'll be the death of me At least we'll both be numb And she'll always get the best of me The worst is yet to come A ... worst is yet to come All the misery was necessary When we're deep in love This I know this I know girl I
41 3.Cant Feel My Face- Remix never be in love' I can't feel my face when I'm with you But I love it but I love it ... u But I love it but I love it Ohh I can't feel my face when I'm with you But I love it but I love it ... u But I love it but I love it Ohh And I know she'll be the death of me At least we'll both be numb And she'll always get the best of me The worst is yet to come A ... worst is yet to come All the misery was necessary When we're deep in love This I know this I know girl I
42 12.Forget About Me m Whoaaa Oohhh Yeahh You said it wasn't Gonna be like It was before Then it happened aga ... as before Then it happened again Pushing me back Out the door Thought it would be For real this time Love me forget About the signs So now what do I do Now that I know T ... ow You wanted it to be Everything you had to say Sent the tears Right down my face Now I'm try ... Right down my face Now I'm trying to escape The misery Why don't you love me The way I loved you
43 7.Turbo Swag d we live in filth and misery Listen to what I say do something that will last forever Who are you fight ... last forever Who are you fighting for? Who are you fighting for? And now I've got to find a simple escape All I need all I need is a simple escape Can't you see my m ... mple escape Can't you see my mind as it struggles to be sane An escape from everyth ... be sane An escape from everything oh It finally changes on the inside oh
44 3.Free irk Franklin Mmm ooh I know the pain you feel inside And the tears you try to hide In your heart you ask God why Can you help me will you help me please? Take away the pa ... lp me please? Take away the pain Where's the sun I feel the rain Then I hear your spirit say That I am Free free to lift my hands Free to say Amen Free to know that someday I will smile aga ... that someday I will smile again I'm free free to laugh not cry Free to live not die bec
45 4.Great Are the Deeds of Death alamia-Dominion4.Great Are the Deeds of Death(words It; tunes It Night Bone) The nightsky seem to darken as if blood of black was ... rken as if blood of black was in it's veins And thoughts of horrible deeds had imprisoned me ... rible deeds had imprisoned me in it's chains Not even the shadows of the castle must know of my plans For tonight ... know of my plans For tonight in his sleep the king will die by my hands Elishia- great huntress

46 4.Studio City(Misery Loves Company) r-Retreat Into Art4.Studio City(Misery Loves Company) I know a place Where we can go for a while Where we could talk over times We can walk over m ... over times We can walk over mines It's not fair from home In V8 white Way down on the plane We can learn how to love I'll promise I'll be good to you ... l promise I'll be good to you Misery loves company And misery's at home In studio city I had a gift But I gave it away Got tired of liv ... g
47 8.Nothing Burns Like A Memory Am I Waiting For8.Nothing Burns Like A Memory Five years since you went away Hurts like it was yesterday Play with fire and you're gonna pay Lord knows I'm tired of pay ... ay Lord knows I'm tired of paying I'm sick of living in the past You took my heart and I want it back You were my first but you didn't last You just caused me frustration Tonight I'm go ... And it's a can or two of gasoline One match and a mighty big flame All the heartache
48 1.Blood Bond lassen Sabina Classen Although we have never been so close We feel we are connected to each other Dreams desires and goals By defensive was it ... ond external strife Lies our final destiny In a world forlorn in suffering There will be soon a gathering An epic meeting of the minds It's a blood bond blood bond Through pa ... ood bond blood bond Through pain and misery Blood bond blood bond Look to the east gaze to the west Blood b
49 12.I Am a Rock Rock it ain't no breakin' me I am Rock it ain't no shakin' me I am Rock that ain't no earthquake it's me I am Rock(ohh) I am Rock(ohh) I am Rock it ain't no breakin' me I am Rock it ain't no shakin' me I am Rock that ain't no earthquake it's me I am Rock(ohh) I am Rock(ohh) I am Rock Know when you criticize me before you try to do me a solid Take a short walk ... me a solid Take a short walk in my shoes
50 72.Violent... es are havin fits'Cause I'm not buyin' it defyin' it Envious because I will rebel against any oppressor And this is known as self defense I show no mercy they claim that I'm the lunatic But when the shit gets thick I' ... k confused the truth is so plain to see'Cause I'm the nigga that you sell-outs are ashamed to be ... u sell-outs are ashamed to be In every jeep and every car brothers stomp this I'm never ignorant gett ... p this I'm never ignorant gett
51 13.Judgment Night ent night in the echo of a gunblastJudgment night!!! Over here and bust the way crush a sucka gutter Sun don't cease at a hundred degrees I'm ... at a hundred degrees I'm coolin in your freezer(he's a breezer) I hits it up with that bald faced rap I s ... p with that bald faced rap I sinks to the crack and I make shit get wild Run it by bust to start to punch others front Top drop ceasar it's more than a leisure Bi ... han a leisure Bitch every fuckin grain
52 4.Imagination 4.Imagination She tied me up with conversation I never should have let her ... n I never should have let her in I guess I must have been too friendly Now she's out to do me ... iendly Now she's out to do me in do me in Is it all Imagination Well it's all Imagination I hear the rain upon the window I see the writing on the wall I found a letter on my pillow How did it get there after all after all Repeat Chorus Yeah What does she re
53 3.Something's Got A Hold On Me r>3.Something's Got A Hold On Me Ohh Sometimes I get a good feeling yeah(Yeeeeah) I get a feeling that I never never never never had before no no...(Yeeeeah) I just wanna tell you right now that I...(oo ... ell you right now that I...(ooohh) I believe I really do believe that Someth ... really do believe that Something's got a hold on me yeah(Oh it must be love) Ooh Someth ... Oh it must be love) Ooh Something's got a hold on me right now child(Oh
54 3.Something's Got A Hold On Me r>3.Something's Got A Hold On Me Ohh Sometimes I get a good feeling yeah(Yeeeeah) I get a feeling that I never never never never had before no no...(Yeeeeah) I just wanna tell you right now that I...(oo ... ell you right now that I...(ooohh) I believe I really do believe that Someth ... really do believe that Something's got a hold on me yeah(Oh it must be love) Ooh Someth ... Oh it must be love) Ooh Something's got a hold on me right now child(Oh
55 7.If This Is Love se this pain you've caused In my heart In my heart Why do i feel this pain Is this the way love has to be Tell me if this is right Of am i grown to ... his is right Of am i grown to misery Can someone try and help me To earase this pa ... and help me To earase this pain It's taring me deep inside Can someone help now before i break So if this is love Then why does it hurt I need to release this pa ... hurt I need to release this pain you'v
56 20.The LastJourney Home(Live) our bleeding hearts so cold Life brings a change in season fear will blind the soul In the silence one moment alone Cast away scattered far on the wasteland. Sever the soul from the forgotten sickness escape this lif ... m before the long departed a mindless rhyme Whoa oh oh Hear the burning thunder roar Whoa oh oh oh oh ohhh. Whoa oh oh Still lost in a fire storm Tonight we feel the past return. Lost ... we feel the past return. Lost i
57 2.Innocent Till Proven Guilty Hits2.Innocent Till Proven Guilty Please let my testify You accused me of another man Before you lock my love away Let me take the wit ... me take the witness stand I'm innocent ohhhh! I'm innocent(Ooh ooh)'Til proven guilty('Til proven guilty) Before you lock my love away(Don't lock my love away) Please hear what I hav ... ar what I have to say) Oh I'm innocent(Ooh ooh)'Til proven guilty('Til proven guilty) Darl ... uilty('Til proven guilty) Darlin'
58 14.Cry No More r all our innocence When the tears aren't far away And a time to build a strong defense When the boy's too old to play And we learn the hard w ... rn the hard way Day by day Giving in but always coming back for more And we cry no more... cry no more. There's a time for games and visions And the stake is more or less There's a ti ... ms become success. We do anything to raise that score Cause the end will always justify the means And we cry no more. Cry no more... a
59 12.Far From Yours(feat. Yvette Michele) br> Featuring yvette michelle Uhh yeah phenomenon yeah[yvette]ooooh yeah baby far from yours ... oooh yeah baby far from yours ohh yeah Verse one: o.c. Yo time is most limited i'm back on the scene O replenishes potency like four or five gu ... s potency like four or five guinnesses Hennessey's flourishing o.c.is nourishing Performin miracles ill and mad lyrical What stands before your very eyes is a One man stand alone phenomenon Microphone ... d alone phe
60 2.Ball and Chain(Demo) ll and Chain(Demo) Do you believe I would take such a th ... believe I would take such a thing with me And give it to a police man? I wouldn't do that mmhmm I wouldn't do that. If I did that would you say'sir come down and ... ge on me? I wouldn't do that oohhh I wouldn't do that. I'm not a fool to hurt myself But I was ... fool to hurt myself But I was innocent to what they done to me. They were wrong they were wrong. But give it to me one time( ... g. But give it
61 11.Bliss hat Somethings on your mind Cus you dont seem happy Know a place where theres no ... Know a place where theres no misery You don't have to worry ohh Forget all you know And everything you heard Take my hand don't be scaredJust believe ... d don't be scaredJust believe in everything you dream Yo let me tell you'bout the place i know Where all the hunny flows And the streets are paved with gold Where halos and ... th gold Where halos and mountain
62 2.When I'm Gone(Live) people going nowhere Expecting sympathy It's like we're going through the motions Of a scripted deiny Tell me where's our inspiration If life won't wait I guess it's up to me Whoa! No we're not gonna waste another moment ... ot gonna waste another moment in this town Whoa! And we won't come back The world is call ... 't come back The world is calling out Whoa! We'll leave the past in the past Gonna find the future If misery loves com
63 4.Put Yourself In My Place Yourself In My Place Lyricist WilliamJames Drain Reggie Obrecht Put yourself in my place And you wouldn't do the things you do to me If you put yourself in my place You'd know the meaning of misery Sleepless nights tossing and turning Days and nights of worry and wondering Put yourself in my place Then you will realize why there are tears So many tears ... there are tears So many tears in my eyes How can you stand there
64 7.Because of You(Nissan Live Sets At Yahoo! Music) usic) Ohh Ohh Oh no no no I will not make the same mistakes that you did I will not let myself Cause my heart so much ... myself Cause my heart so much misery I will not break the way you did You fell so hard I've learned the hard way To never let it get that far Because of you I nev ... 't get hurt Because of you I find it hard to trust not only me but everyone around me Because of you I am afraid I lose my way And it's not too long before you po ... t's not too lo
65 1.Langtree's Lament nd a worm inside.'B' is for beloved that I call to him before he left my side. And'C' see what he did that's'D' Did it to poor ol' me. How cou ... To kiss and then run away Leaving alone without leaving a letter for'L'angtree.'M' is for thmisery he left me in'N'ever to return again.'O' what a poor('P') fool I've been'Q'ueu ... poor('P') fool I've been'Q'ueuing in line for him. And'R' are you the one for me? Yes'S'ay you'll come back to me...
66 13.Ms Langtree's Lament The Blasting Company-Over The Garden Wall13.Ms Langtree's Lament'A' is for the apple that he gave to me But I found a worm ... gave to me But I found a worm inside'B' is for beloved that I call to him before he left my side And'C' see what he did that's'D' Did it to poor ol' me How could ... To kiss and then run away Leaving alone without leaving a letter for'L'angtree'M' is for themisery he left me in'N'ever to return again'O' what a poor('P'
67 2.Redemption h and Nothing But the Truth2.Redemption For as much as you know that you were not redeemed with corruptible th ... t redeemed with corruptible things as silver and gold but now behold With the precious blood of Christ without blemish or a spot there's a remedy for your life be ... ur life because there's power in every drop And I recall when i was haing on by a limb with no strength left win but then I called out on him Without the) Shedd ... out on him Wi
68 7.Slug's Infomercial >7.Slug's Infomercial Let me tell you where to start I guess. This is the story we have to remember You know A town which is all gray ever ... the American prey The tragedy in1945 The pres'Truman' was not qualified He decided on the atomic bomb ... He decided on the atomic bombing of Hiroshima and Nagasaki Too many people died ... Nagasaki Too many people died In the city it was really hard to survive The threat of the atomic bomb ... The threat of the atomic bomb
69 71.The Riddler ords puzzling your delf(Get your headpiece strapped on tight) See that's what I'm talk ... ight) See that's what I'm talkin''bout When you take theJohnny Blaze(You're deal ... ke theJohnny Blaze(You're dealing withJohnny Blaze theJohnny Blaze) And you take that game and you plug that here ... t game and you plug that here into Bobby Steels(Ohh yeah) Now you are playing with power(Yeah get that mouthpiece screwed on right dude) You're deal ... wed on right du
70 27.The Riddler(album version) sion) Intro Dead crosswords puzzling your delf(Get yourrrrrrrr headpiece strapped on tight) See that's what I'm talk ... ight) See that's what I'm talkin bout When you take theJohnny Blaze(you're deal ... ke theJohnny Blaze(you're dealing withJohnny Blaze)(theJohnny Blaze) and you take that game and you plug that here ... t game and you plug that here into Bobby Steels(ohh yeahhhhh) Nowwwww you are playing with power(yeahhhhh get that mouthpiece sc
71 84.Singing My Song Christina Aguilera-暫存184.Singing My Song Lyricist Chrisina Aguilera Scott Storch Hmm ohh yeah aah huh I woke up this mornin' with a smile on my face And nobody's gonna br ... my face And nobody's gonna bring me down today Been feelin' like nothings been goin' my way lately I decided right here when now that my outlooks gotta change That's why I'm gonna say goodbye to all the tears I've ... me somebody hurt my pride Feelin(
72 11.Ain't No Sense In Love 暫存11.Ain't No Sense In Love I'm afraid of the mornin' I'm afraid of the light You should come with a warn ... ht You should come with a warnin' Yeah you should be wearin' a sign Oh that says you're beautiful trouble So you better beware One look and I was ... ter beware One look and I was in right over my head Oh this misery There's no place on earth I'd rather be'Cause you're not the one I need You're just the one that I want Makes perfect
73 81.And They Say.. ha ha ha ohh N dey say ohh ohh ohh Ha ha ha ha ha ohh N dey say ohh ohh ohh Hold up stop now let me get a look at ya Damn girl I a ... get a look at ya Damn girl I ain't seen you since prom Come to think about it I can't believe it's been that long I heard your man locked down now how long he gone oh dat long How the hell he get t ... rikes with possession aww he ain't comin' back He left you with2 kids and bills all
74 79.N Dey Say(Shake Ya Cookie Remix) ha ha ha ohhhhhhhh N dey say ohhhhhh ohh ohhhhhhhh Ha ha ha ha ha ohhhhhhh N dey say ohhhhh ohhh ohh Hold up stop now let me get a look at ya Damn girl I a ... get a look at ya Damn girl I ain't seen you since prom Come to think about it I can't believe its been that long I heard your man locked down now how long he gone... Oh dat long How the hell he get ... rikes with possession aww he ain't comin back He left you
75 13.のっぽのサリー You're going pretty fast aren't you hoh you know that?…… Show me your fuck ... know that?…… Show me your fucking licece! hohm I'm kind of in a hurry officer please forgive me this time. OK. I'll let you go this time……But by the way. Why the hell are you ... the way. Why the hell are you in such a hurry any way? The Cools is go ... …That fucking Rock'n Roll Band huh. Right! That right ... l Band huh. Right! That right in that case you a(