魔鏡歌詞網

關於 oh + i + don't + know + to + be + but 搜尋歌詞 共有 500 個 符合。
這是第 1 至 100 ,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】

專輯 ( 頁面連結 ) 歌名 ( 頁面連結 )( 部分歌詞 )
1 1.因為 些焦慮 I try to be the way you like it隨時保持待機說真的不用懷疑說真的感覺 ... 險些就錯過最美麗的字oh baby that's your name為你墜入個Trap Like p ... 的擁堵 I can be your super mario給你所有需要的依靠收藏這幾分鐘的奇妙怎麼講 ... 些焦慮 I try to be the way you like it隨時保持待機說真的不用懷疑晚霞懶散你 ... 答案很簡單 You know because I love you so我老是吞吞
2 11.Uranus(feat. Evis Wy) 我會讓你歡呼雀躍) oh ring ring你打給我電話那頭著了火 I ... 電話那頭著了火 I know baby u want some more(我知道你想要更多)畢竟除此之外不聯絡老時間見面剛日落屬於我們的庇護所你告訴我明天不用工作 and we got whole time24(我們有足足24小時) Emmmm習慣先喝一杯bottles up(一飲而 ... ve是50度的灰色 Whoo why do we have to be a liar(為什麼要說謊)他們眼中所謂的出格是被道德捆綁
3 3.The Dark Knight am Filipe Tou Begins to fight and I can make it bright I can make it rise cause I am the dark knight ... se cause I am the dark knight Begins to fight and I can make it bright I can make it rise cause I am the dark knight ... se cause I am the dark knight Oh~ Realize here's my spotlight in the sOh~ Sacrifice till I die Yeh~oh I don't care what you say I don't care what you hate I just care what we do yeh I have no special power find
4 1.Valentine(feat. Marvin.) Tommy Sire-Valentine1.Valentine(feat ... n.)作詞 Tommy Sire作曲 Tommy Sire See that fake love creeping ey ey you're all mine Can't deny I'm lost in your eyes I ... deny I'm lost in your eyes I don't wanna be the one to say alright And I know you been staying up all night ey ey better walk and talk right Put some spice up damn right in our time Petals on your ... ht in our time Petals on your bed close your eyes Bet
5 1.down njin陳奐仁 i been down i been down i been down down so down i been down i been down down[chorus] hanjin陳奐仁: i been down i been down i been down down so down i been down i been down down when i smile it's a frown upside down down i ... 's a frown upside down down i been down i been down i been down down i wanna cry like a waterfall i wanna die like who gives a ... i wanna die like who gives a don't as

6 3.Light It Up 服用了過量的內啡肽 Beyond the surface underneath all of you ... 複話語 Speak to me girl is it worth it? I see the ine ... 疵但你仍就完美 I took it the furthest that I could have ever endured我把它帶到了我能忍受的最遠的地方 Now its your turn ... 了我能忍受的最遠的地方 Now its your turn to reverse it現在輪到你了 Oh my Lord I was in love with you with all my heart噢天呐我全心全意地愛著你 You've already b
7 6.Do Something Good ositive vibes在積極的氛圍中 Always positive我們也能會變得積極 Bles ... 盡可能地積德行善吧 Don't tell me that tomorrow will come again不要告訴我明天還是一樣 Do s ... 盡可能地積德行善吧 Don't tell me that tomorrow will come again不要告訴我明天還是一樣 ... 告訴我明天還是一樣 Don't tell me that tomorrow will come again不要告訴我明天還是一樣 ... 告訴我明天還是一樣 Don't
8 5.We Alive eel the vibe Always live Yea we alive On this side We hold it down Never lies Yea we alive Yea we coming live You feel the vi ... we coming live You feel the vibe Live it up I feel alive On a ride gonbe a night Never lies Yea we alive Sewed up ... er lies Yea we alive Sewed up Been up Phone rang Pick up Sike No competition I'm on the high You aint got nothin on me No competition We on the line We run it up ... up Coming up coming up I remember that road yea I was
9 6.Selfish he time I be so selfish I chose this life I be so reckless Got these girls feeling like they so special You can try and kill my vi ... ial You can try and kill my vibe But I won't let ya All I think about is money all the time I ... about is money all the time I be so selfish I chose this life I be so reckless Got these girls feeling like they so so special You can try and kill my vi ... ial You can try and kill my vibe But you won't but yo
10 8.Freedom Markous Roberts Steven Bolden Masamune Rex Kudo作曲 Kris WuJhene Chilombo T. Markous Ro ... WuJhene Chilombo T. Markous Roberts Steven Bolden Masamune Rex Kudo You could have ... amune Rex Kudo You could have been anywhere in the world but your here with me She gonna lie to you about her whereabouts but you'll be with me I really want freedom She really ... eally want freedom She really don't need us She really can't keep up I keep falling out
11 3.Devil On My Shoulder Tommy Sire-Come Here3.Devil On My Sh ... der作詞 Tommy Sire作曲 Tommy Sire angel on my left shoulder while devil on my right one I'ma back on road when the night's done ey nowadays all these chigg ... adays all these chiggas wanna be the asian Flacko but they ain't got that dough that ting is what I ... hat dough that ting is what I know man I've been up我睡不著覺 so I can't be sleeping enough still can be tough you t
12 16.Save You Take you to a different space you just gotta let me I wanna sacrifice you just gotta roll the dice Then I'll give you all that you deserve Al ... ow me you will see When we're together we succeed Together we can spread the love now Make this a ... read the love now Make this a better place let's replace All of the hate that's in our way So tell me what is holding us back What's holding I really wanna make a ... You telling me it ain't easy But this time we gon m
13 18.Thing For You Coy III I don't wanna be without you Love it when I'm around you Never ... it when I'm around you Never been the type to sweat But I don't know why do you do me the way you do When you ... do me the way you do When you touch me like that Love it when you text me right back ... t when you text me right back Oh yea yea sending you a drunk text hoping that you got that yea Pour up your body no chaser for me you got it ... y no chaser for m
14 20.Flavor k So gone but keep on never stop Don't stop don't stop Tell me can we creep into each other's mind oh my god You can see it in my eyes tonight I've wanted you here for some time I will ... you here for some time I will be there to love you Can I love you Wanna know how to make you mine I'll give you everything I'll show you what Your life could ... show you what Your life could be if you're with me I'll give y
15 1.Freedom ould have been anywhere in the world but your here with me She gonna lie to you about her whereabouts but you'll be with me I really want freedom She really ... eally want freedom She really don't need us She really can't keep up I keep falling out of luck(keep up) Eyes got me peaking(peaking) And the headache got me goin ... had a pillow talking and she told me she want a little freedom(freedom) She got lied ... freedom(freedom) She got lied to(!
16 2.Rude(初音ミク&鏡音リン) ke knives But you don't realize Day and night keep hurting my heart you have said I'm looking for fun You ... said I'm looking for fun You told me something in the past You said oh my baby You're so naughty Winner is always got by you! All the rules are silly Listen carefully Lovely ... silly Listen carefully Lovely beauty I don't wanna care it Maybe might be no one says exactly Widely loudly but unfortunately I have known that no o
17 2.Pull Up rant Whoa oh oh oh oh Whoa oh oh oh oh Whoa oh oh oh oh Whoa oh oh oh oh Didn't think I'd be here Lost my way but can you help me? Wasn't always so clear down this road Now I'm trying ... down this road Now I'm trying to break free I been losing my my mind I been drifting down down down I can't sleep at night ... n down I can't sleep at night Been going around ro
18 4.Catch Me When I Fall(Remix)(Feat.R3hab) movie's storyline will stop here for today When the dark night becomes silent Leaving me alone When the night arouses the morning ... the night arouses the morning But regarding life Once we see more of the morning We will instead ... f the morning We will instead become more unaccustomed I circle the road of my dreams Which part did you see Which part did you dislike I am thankful ... did you dislike I am thankful to you for viewing When the
19 7.Me Instead奪愛 ZI作曲ØZI I know that u taken我知道妳已有男友 But there's something in the making但似乎有種曖昧 Something going on ... ing但似乎有種曖昧 Something going on between us在我們之間發芽 Something you just ain't admitting讓你不敢承認 You're stuck in the moment妳被困在這現實 dont really ... the moment妳被困在這現實 dont really know how you feeling已經不清楚妳心底的感覺 You're just blinded by the sweet talks that y
20 1.DEBUT 歐陽靖-DEBUT1.DEBUT作詞歐陽靖MCJIN作曲張藝興 shout out ... 作詞歐陽靖MCJIN作曲張藝興 shout out to the emojins and the emojins only yo if you out here clout chasin' i suggest that you just s ... sin' i suggest that you just stop oh you ain't heard watch the curve there's a new bias on the block i ... e's a new bias on the block i know somebody gettin' cancelled if they dare call this a flop what you sayin' it's a bop it's a

21 1.Don't Need to Know 阿夫 Suhf-Don't Need to Know1.Don't Need to Know作詞阿夫Suhf作曲阿夫Suhf他們無私的愛在我心裡面充滿皺紋的 ... 見以前的小鬼頭要準備be a man將會賺到發抖 yeah I can feeling that我沒 ... 次機會 I say don't worry bout that英雄只需要一位 now put your hands up we rock that party and drink dat shit ... that party and drink dat shit oh他們說我變了but I don't know I
22 1.Break My Heart Again or am i? oh it must be nice to love someone who let's you break them twice you're so blue are you still breathin'? won't you tell me if you find a deeper meanin ... o you think i've gone blind i know it's not the truth when you say''i'm fine'' so go ahead and break my heart again leave me wonderin' why the hell i ever let you ... inition of insanity? or am i? oh it must be nice to love someone who let's you break them twice ... ho let's you break them
23 1.Noisy I've been on the grind and it's doing no good Got profit on my mind and I'm moving like I should You ... I'm moving like I should You know that I'm a killer You know that I'm a killer I've been on the grind and it's doing no good Got profit on my mind and I'm moving like I should You ... I'm moving like I should You know that I'm a killer You know that I'm a killer Yeah I'm staying noisy x8 I'ma stay noisy I'll ... noisy x8 I'ma stay noisy I'll b
24 2.Hold On s Back In Town2.Hold On I've been following your ghost Running circles'round this house Tripping over memories Trying ... Tripping over memories Trying to figure things out It's been a few years and I miss you still Get your picture on the window sill ... ur picture on the window sill Been thinking of ways I got days to fill I don't think I ever will CHORUS Hold on to things you can't explain Hold on dancing in the rain Hold on ... n da
25 2.圓圓的月亮 e you all to wherever I go和我一起到處去流浪 Wander with me ... I go和我一起到處去流浪 Wander with me to everywhere I stay可我沒有多餘的行囊 Yet there' ... 妳們裝下 left to put you in.我站妳身旁 I stand by yours sid ... ir.喔美麗的眼睛 Oh! Look at the beautiful eyes溫柔的身影 the tender silhouette和那假裝堅強的心 and the heart you've pretended ... nd the heart you've pretended to be strong.我知
26 9.Scent Of A Flower flower maybe thats where you got your name I sensed your prowess way ... ame I sensed your prowess way before I looked upon your face Baby I could see your misery I could feel your pain Lay your head against my chest again and everythi ... est again and everything will be ok Emotion's like a waterfall it always rains Sink in ... erfall it always rains Sink into the ocean of my heart I'll wash your tears away I want ... l wash your tears away I want to hold you in
27 5.I See You Everywhere re we use to be I see laughters I see fights that we don't mean I see you everywhere even in my dreams ... everywhere even in my dreams But I would wake up with no one next to me So would you come back to me Where everything are what we use to be Do you still think of me Cuz all I know and all I know this love is driving me crazy Oh I can't sleep I can't breathe Cuz all I see and all I see is you ... ll I see and all I see is
28 5.老大(Boss)- Chinese Ver. ing wanna be like me All you hear is rumble cause you can't ... ear is rumble cause you can't be me I don't deal with hypes just me alone Oh ask me how I do it now I'm the boss The boss I make you feel this vi ... e boss I make you feel this vibe I'm the boss The boss I'm your stereotype I'm the boss The boss Cause all I do is thrive I'm the boss No s ... do is thrive I'm the boss No stopping on a highway The night is young The ... ighway The night is young
29 1.PrêtÀ Manger Tommy Sire-Prêt À Manger1.PrêtÀ Mang ... ger作詞 Tommy Sire作曲 Tommy Sire You know I want that finer thang you're eating junk food my diner lean all these nigs they're tryna bang then I see them headliner blank ... s so I fill the tank100 miles oh god dang oh god dang we2017 wu-tang nada we better we fire the squad led by the Sire we OT we neva get tired get paid2 days prior you're starvin' we get you the pyres takin' yo ... akin' your
30 1.U& I(Feat. Cheer Mon) 安迪 A47-A Town Family1.U& I(Feat. Cheer Mon)作詞安迪A47、孟慶而作曲安迪A47 You and I No one can tell me why Every time you look in ... me why Every time you look into my eyes I feel so alive This love i c ... 성격이참모가나있어 Oh think of you every day and night술한잔하며털어내이젠내게기대부탁해남자사람친구역할항상위로해줄게 I didn't ... 기대부탁해남자사람친구역할항상위로해줄게 I didn't k
31 1.Try(&派偉俊) ways have to do somethingJust to show the world that you exist So you try You hope they'll see If on this brand new day you'll look On the bright side of the same ... a黃沙裡用竹筆寫下的字叫勇氣周 You just have to try To be who you are And you ought to fly Step into the light派 And soon you will find(Be yourself) Somewhere deep inside There's a universe right there waiting ... universe right there waiting to be unlocke
32 1.Try ways have to do somethingJust to show the world that you exist So you try You hope they'll see If on this brand new day you'll look On the bright side of the same ... 沙裡用竹筆寫下的字叫勇氣Jay You just have to try To be who you are And you ought to fly Step into the light小派 And soon you will find(Be yourself) Somewhere deep inside There's a universe right there waiting ... universe right there waiting to be unlocked
33 11.序曲12年前 oing? The beach?J The beach man. F When was the last time we do was hanging up ... ast time we do was hanging up together then? K:12 years been. F:12 years ah? K:12 years.J:12 years man. K: ... K:12 years.J:12 years man. K: But you guys all look the same.J: Romance've ... l look the same.J: Romance've been12 years. But like…我們……我們這兩天 we caught up a lot. F: What? Three times right?J: Yeah. F: Once at Ken's studio ha? K: Yep. F: Onc
34 2.The Only Thing That Matters battered but here I stand trying to understand Here we are I look to you but all I see Are the broken parts of me All the pain lost in vain who's ... l the pain lost in vain who's to blame don't be ashamed don't they know that we come from a place of strength Take a step ... place of strength Take a step don't look back have some faith believe it cause it's true I had a dream and in that dream you said ... am and in that drea
35 11.Our Vintage Love one ever told me I just knew Everyone in this world is so lonely through and through[Zee] I ... ly through and through[Zee] I don't even know if words like forever are still true All I really ... r are still true All I really know is we have each other me and you[Together] Oh I can't see around the bend Oh I can't see how this will end[Dawen] But won't you take my hand Baby come what may through the rains ... ome what may through the rain
36 12.Tonight(feat. Bryan King) Tommy Sire-Ascension: One12.Tonight(feat. Bryan King)作詞 Tommy Sire作曲 Tommy Sire It's Friday night no work no classes Pop in the contacts fold up the glasses and ay i had me a hell of a day so lets get ... and yeah i'm rolling on over to homies a roadie in hand you know that i'm on it and oooh this party is cracking we're all showing love just laughing relaxing and o ... e just laughing relaxing and ooh the atmosphere's so right i
37 7.鎖骨 -Uh-Uh... Oh my God! She killin me killin me Uh-Uh-Uh... ... llin me killin me Uh-Uh-Uh... Oh my God! See the way she look she killin me killin me Uh-Uh-Uh... ... llin me killin me Uh-Uh-Uh... Oh my God! She killin me killin me Uh-Uh-Uh... ... llin me killin me Uh-Uh-Uh... Oh my God!男:這派對太迫你迫近之際看到你的領口瞥見了你解了三個鈕扣襯衫裡的宇宙那裡我看一眼經已足夠看飽了不插手永遠太久永遠太久成為情人才
38 16.Singalongsong it's not too long cos' I've been thinking'about you I wrote this song may ... bout you I wrote this song maybe I'm wrong To be caught up about you Well I don't know what you think'bout me Maybe you think nothing at all But maybe you could just lie to me And we could be in love you see Oh it's a singalong song that's not too long It's when I think about you that I hear songs And you can singalong may ... ongs An
39 21.Nothing's Gonna Change My Love For You If I had to live my life without you near me The days would all ... ou near me The days would all be empty The nights would seem so long With you I see forever ... o long With you I see forever oh so clearly I might have been in love before But it never felt this strong Our dreams are young And we both ... dreams are young And we both know they'll take us Where we want to go Hold me now Touch me now I don't want to live with
40 62.Tonight And Forever lie62.Tonight And Forever作詞 Thomas Ahlstrand、Peter Malmrup作曲 Thomas Ahlstrand、Peter Malmrup編曲 Thomas Ahlstrand ... er Malmrup編曲 Thomas Ahlstrand Tonight and forever tonight and forever It just another night and another day Your heart is still so faraway I need ... rt is still so faraway I need to be near I never thought that I would feel this way ... ht that I would feel this way But now I know I am sure I wish you were he
41 7.One Shot l you got to make or break into your fameJust one shot They will lift you up and take you down the same Only got one shot Will you give it all you've got Let it ... ll you've got Let it take you to the top Or will you bleed it out in vain? Only got one shot Tell your heart ... got one shot Tell your heart to never stop Lock your eyes only on the spot If there is no pain there will ... f there is no pain there will be no gain O Father please I ask fo
42 8.One more try sement of total confusion I don't know just what to do to make my way all back to you Try to find the stairs but you ain't even there I think you're under cover and using all your stuff ... over and using all your stuff to keep on confusing me in your ambiguitbut I still wanna jump into the trap where all the bait is you Not sure my reward ... ait is you Not sure my reward but baby I want more So baby gimme one more try o
43 1.go shake shake > give it to you one more time now doesn't matter where you are just get up out your seat listen ... t get up out your seat listen to the rhythm flow and get up on your feet and just feel my vi ... your feet and just feel my vibe lemme see what you can do you think you got the moves ... o you think you got the moves to break n shake the room i'll be the judge of that you up next to bat and by the way baby cutie got a phat back ladies in the place make it h
44 7.Nothing's Gonna Change My Love For You If I had to live my life without you near me The days would all ... ou near me The days would all be empty The nights would seem so long With you I see forever ... o long With you I see forever oh so clearly I might have been in love before But it never felt this strong Our dreams are young and we both ... dreams are young and we both know They'll take us where we want to go Hold me now Touch me now I don't want to live with
45 7.Save The Last Dance For Me moonlight But don't forget who's taking you home And in who's arms you're gonna ... nd in who's arms you're gonna be So darling save the last dance for meOh I know That the music's fine Like sparkling wine Go and have your fun Laugh and sing ... have your fun Laugh and sing But while we're apart Don't give your heart To anyone And don't forget who's taking you home And in who's arms you're gonna ... nd in who's arms you're gonna be

46 8.Rhythm Of The Rain ain作詞John Gummoe作曲John Gummoe Listen to the rhythm of the falling rain Telling me just what a fool I've ... ling me just what a fool I've been I wish that it would go and let me cry in vain And let me ... let me cry in vain And let me be alone again The only girl I care about has gone away Looking for a brand new start ... Looking for a brand new start But little does she know that when she left that day Along with her she ... t that day
47 8.A Moment Like This en Kjell、John Reid作曲 ElofssonJorgen Kjell、John Reid編曲 Sheng-Fei Lu(Musit Music Studio) What if I ... Musit Music Studio) What if I told you it was all meant to be Would you believe me Would you agree It's almost that feeling that we met ... most that feeling that we met before So tell me that you don't think I'm crazy When I tell you love has come here and now A moment like this Some people wait a lifetime For a moment like th ... ve
48 10.Fighter hristina、Storch Scott Spencer作曲 Aguilera Christina ... hristina、Storch Scott Spencer編曲 Chun-Yi Wu(After all you put me through You'd think I'd despise you ... h You'd think I'd despise you But in the end I wanna thank you'Cause you made me that much stronger) Well I thought I knew you Thinking that you were true Guess I ... side Always down for the ride But your joy ride just came down in flames'Cause your greed sold me out in shame mhm After all of the stea
49 5.Desperado Frey why don't you come to your senses? You been out ridin' fences for so long now Oh you're a hard one I know that you got your reasons These things that are pleasin' you Can hurt you somehow Don' you draw the queen of diamonds boy She'l ... queen of diamonds boy She'll beat you if she's able You know the queen of hearts is always your best bet Now it seems to me some fine things Have been laid upon your table But you on
50 5.Nothing's Gonna Change My Love For You If I had to live my life without you near me The days would all ... ou near me The days would all be empty The nights would seem so long With you I see forever ... o long With you I see forever oh so clearly I might have been in love before But it never felt this strong Our dreams are young And we both ... dreams are young And we both know they'll take us Where we want to go Hold me now Touch me now I don't want to live with
51 27.Singalongsong it's not too long cos' I've been thinking'about you I wrote this song may ... bout you I wrote this song maybe I'm wrong To be caught up about you Well I don't know what you think'bout me Maybe you think nothing at all But maybe you could just lie to me And we could be in love you see Oh it's a singalong song that's not too long It's when I think about you that I hear songs And you can singalong may ... ongs An
52 2.Nothing's gonna change my love for you 刻 (Taipei Tour 2009典藏限定版)2.Nothing's gonna change my love for you作詞 Gerald Goffin作曲 Michael Masser If I had ... fin作曲 Michael Masser If I had to live my life without you near me The days would all ... ou near me The days would all be empty The nights would seem so long With you I see forever ... o long With you I see forever oh so clearly I might have been in love before But it never felt this strong Our dreams are you
53 2.Nothing's Gonna Change My Love For You 原唱 George Benson If I had to live my life without you near me The days would all ... ou near me The days would all be empty The nights would seem so long With you I see forever ... o long With you I see forever oh so clearly I might have been in love before But it never felt this strong Our dreams are young and we both ... dreams are young and we both know They'll take us where we want to go Hold me now touch me now I don't(
54 7.Way Back Into Love(Feat.梁靜茹) ay Back Into Love(Feat.梁靜茹) I've been living with a shadow overhead我活在陰影的 ... 如影隨形 I've been sleeping with a cloud above my bed我睡在烏雲的揮之不去 I've been lonely for so long我已經孤單了好久好久 Trapped in the past I just can't seem ... in the past I just can't seem to move on被回憶糾纏不清讓自己寸步難行 I've ... 寸步難行 I've been hiding all my hopes and dreams away ... 找回渴
55 3.Hello Super Star 豪-Only (Debut Japanese Single)3.Hello Super Star作詞 terrytyelee DJ Z Dubb作曲 terrytyelee i talk about you like you're wonder woman now t ... 're wonder woman now that you know you get excited when this song comes on the radio i ... his song comes on the radio i know you're wondering or wonder if i'm diggin' on you yes i think you're fly and i'm always all about you baby you smile is sweet i ... you baby you smile is sweet i bet you taste like Reese's Pi
56 3.Hello Super Star that you know you get excited when this song comes on the radio i ... his song comes on the radio i know you're wondering or wonder if i'm diggin' on you yes i think you're fly and i'm always all about you baby you smile is sweet i ... you baby you smile is sweet i bet you taste like Reese's Pieces you know your high cut「wifey AIR」s make u look like u possibly float you're peanut ... possibly float you're peanut butter baby sexy like a mutha baby lucky me
57 11.簽證.時差.飛行哩數 差 FromJFK to Heathrow知道的越來越多記得的越來越少 From Narita ... row知道的越來越多記得的越來越少 From Narita to Charles de Gaulle決定得越來越晚放棄得越來越早 I ... 放棄得越來越早 I don't know where to go I don't know where to go Anyway I will never be the same again天涯海角無處可逃里數無聲無色的累積日換星移沒痕跡追得到朝夕追不回消失的記憶眨眼之間
58 5.最後的晚餐 with you oh oh It was a Saturday The last supper we had The dinner was ready ... r we had The dinner was ready but I couldn't taste a thing(That's for real) You said you're gonna walk away And I could feel this pain You've crucified me Did you ... ) You didn't leave me nothing but our memories(我們的回憶) Thought we were gonna ... (我們的回憶) Thought we were gonna be okay Make love just like old days How could you fall in love with him Baby I ... fa
59 1.Sing along song it's not too long cos' I've been thinking'about you I wrote this song may ... bout you I wrote this song maybe I'm wrong To be caught up about you Well I don't know what you think'bout me Maybe you think nothing at all But maybe you could just lie to me And we could be in love you see Oh it's a singalong song that's not too long It's when I think about you that I hear songs And you can singalong may ... ongs An
60 7.假裝 裡只留下了一片足跡 Don't you go oh my angel妳怎麼能轉過頭假裝看不見我痛 ... 過頭假裝看不見我痛 Don't you know dear my angel我仍會為妳停留在那唯一承諾的夢中 ... 在那唯一承諾的夢中 Don't you know you're breaking my heart slow You're messing with my mind my heart my body and soul I try ... heart my body and soul I try to treat you rihgt try to put you first try to give you everything
61 1.假裝 裡只留下了一片足跡 Don't you go oh my angel妳怎麼能轉過頭假裝看不見我痛 ... 過頭假裝看不見我痛 Don't you know dear my angel我仍會為妳停留在那唯一承諾的夢中 ... 在那唯一承諾的夢中 Don't you know you're breaking my heart slow You're messing with my mind my heart my body and soul I try ... heart my body and soul I try to treat you rihgt try to put you first try to give you everything
62 2.Way back into Love(回到愛)(品冠&梁靜茹) ay back into Love(回到愛)(品冠&梁靜茹) I've ... !) Love(回到愛)(品冠&梁靜茹) I've been living with a shadow overhead我活在陰影的 ... 如影隨形 I've been sleeping with a cloud above my bed我睡在烏雲的揮之不去 I've been lonely for so long我已經孤單了好久好久 Trapped in the past I just can't seem ... in the past I just can't seem to move on被回憶糾纏不清讓自己寸步難行 I've ... 寸步難行 I'v
63 7.Like a Friend your eyes oh it's lovely It's like a glaring star Everytime I see your smile in the morning A perfect way ... in the morning A perfect way to start a day*Don't know why I call you just wanna say'hey' Like an ordinary day Passion might ... an ordinary day Passion might be fading away But my love for you is still the same#We have gone through the trials in our lives And you ... e trials in our lives And you know I'll be always by your side A
64 8.ON ON ON u can not Oh! Baby you can not Can't be always friendJust like we are the past You shouldn't ... we are the past You shouldn't Oh! Honey you shouldn't You shouldn't take us apart Now that you have my key(kid) You ... that you have my key(kid) You told me several times that You treat me just as a big shit It doesn't matter what I think It's all my fucking love's desert! ... all my fucking love's desert! Oh! Baby take off your maskJust agree yo ... # You get
65 11.美夢組合 美夢組合作詞黃崇旭Johnlee作曲Johnlee A Yo Witness W What up? A: I don't know if they ready for this shit W: I know right? It's just too damn hot A: Yeah this goes out to all those who didn't think you could do this W: ... 't think you could do this W: Oh we about to rock this collab joint right here. Akshon A: Yeah W: Bless the mic Bringin it back and kickin a ... Bringin it back and kickin a beat so that you shit your sh
66 3.Feel like a million 明編曲大谷和夫 I don't care if anybody Thinks that maybe I'm not good enough I don't care what anyone thinks anymore Cause things are looking up ... e Cause things are looking up Oh~ All they know is what they see And what they see is only part of me I've got a heart of gold There were times I was ready ... There were times I was ready to pack it in But I kept believing I could make it Now I know I can Well I don't know(
67 2.Here Now EST IS HISTORY(放乎伊去)2.Here Now Look I'm not a gimmick there's not a rapper I'm trying ... ere's not a rapper I'm trying to mimic My life move about a mile a minute Make the ... bout a mile a minute Make the best of it while I'm in it Talk shit I'll never get offended I'm so pushin' ... r get offended I'm so pushin' to the limit I could shake of20 haters Ignore em' and handle my business Highly hood got my named cemented A threat ... ot my named cement
68 7.I Gotta Love EST IS HISTORY(放乎伊去)7.I Gotta Love(featuring Kanye West)[Kanye] YoJin! We good wit this one yeah![Jin] Good looking Kanye Ruff Ryder R ... down like this[Kanye] Yep! uh oh![Chorus- Kanye West](2x) I got a love that's ... West](2x) I got a love that's better than- you ever was You've never been- no good for me I guess I was- just way ... or me I guess I was- just way too hood for you to be with[Verse-Jin] Yo I was doing a show with Kany
69 6.Can't Take My Eyes Off You u're just too good to be true Can't take my eyes off you You'dbe like heaven to touch I wanna hold you so much At long last love has arrived And I thank God I'm alive You're just ... ank God I'm alive You're just too good to be true Can't take my eyes off you Pardon the way that I stare There's nothing else ... I stare There's nothing else to compare The sight of you leaves me weak There are no words left ... weak There are no wor
70 4.Don't Cry Daddy LVIS4.Don't Cry Daddy爹不要哭 Today I stumbled from my bed With thunder crashing in my head My pillow still wet From last night tears. And as I think of giving up A voice inside my coffee ... g out And ringing in my ears. Don't cry daddy Daddy please don't cry. Daddy you still got me and little ... y you still got me and little Tommy Together we'll find a brand new mommy. Daddy daddy please laugh again Daddy ride us on your back again ...
71 10.It Hurts Me hurts me to see him treat you the way that he does It hurts me ... way that he does It hurts me to see you sit and cry When I know I could be so true If I had someone like you It hurts me ... someone like you It hurts me to see those tears in your eyes The wholtown is talking they're callin' you a fool For listening ... lin' you a fool For listening to his same old lies And when I know I could be so true If I had someone like you It hu
72 12.First Love g on our stolen first cigar. There is no reason no rhyme No need of keeping track of time A life just passing and life just ... fe just passing and life just beginning First love ensnared my mind Wonderland was waiting ... y mind Wonderland was waiting Butterflies went fluttering by We wore our raincoats standing in the sun One by one Good time had just ... One by one Good time had just begun Quite lost in a trance My love and I lost in loving dance Turning around and
73 40.Wake up(To Seek The Truth) 0.Wake up(To Seek The Truth) Lyrics Homan Chou Music Wa Kin What goes around comes around And knocks you senseless ... ound And knocks you senseless to the ground You regret the words you found Your voice and your sound ... und Your voice and your sound Oh I know you didn't mean what you said But I couldn't help feeling like I was dead ... help feeling like I was dead Don't want to make believe I'm faceless nameless in your dream Ah hoo ho
74 13.Honesty sn't hard to find You con have the love you need to live But if you look for truthfulness Honesty is such a lonely word Honesty is such a lonely word Everyone is so untrue Honesty is hardly ... ard I con always find someone To say they sympathize If I wear my heart out on my sleeve ... ear my heart out on my sleeve But I don't want some pretty face To tell me pretty lies All I want someonto believe Honesty is such a lonely word Everyone is
75 13.Don't Let The Sun Catch You Crying 5歲]13.Don't Let The Sun Catch You Crying其他 ... 是任性(粵語)原曲 Don't Let the Sun Catch You Crying- Gerr ... uire編曲鮑比達 Don't let the sun catch you crying The night's the time for all your tears Your heart may ... all your tears Your heart may be broken tonight But tomorrow with the morning light Don't let the sun catch you crying The night time shadows disappear And with them go all your tears ... d with them go al
76 10.Desperado(許志安&陳奕迅) erado why don't you come to your senses? you been out ridin' fences for so long now oh you're a hard one i know that you got your reasons these things that are pleasin' you can hurt you somehow don' you draw the queen of diamonds boy she'l ... queen of diamonds boy she'll beat you if she's able you know the queen of heats is always your best bet now it seems to me some fine things have been laid upon your table but you onl
77 15.Casablanca nca演唱 Bertie Higgins I fell love with you watching Casablanca Back row at the driving show in the flickering light Popcorn and cokes ... ering light Popcorn and cokes beneath the stars Became champagne and caviare Making love on a long hot summer's night I thought you fell in love with me watching Casablanca Holding ... hing Casablanca Holding hands beneath the paddle fans In Rick's candlelight cafe Hiding in the shadows from the spots A rocky moonlight in your
78 3.All I Need 孫耀威-Love Story3.All I Need Kissin' you was not what i had planed and now I'm not so sure just where i stand i wasn't looking for true ... wasn't looking for true love but now you're looking at me you're the only one i can think of you're the only one i see all i need is just a little more time ... ed is just a little more time to be sure what i feel is it all in my mind cuz it seems so hard ... my mind cuz it seems so hard to believe that y
79 6.DISCO BUTTERFLY r>6.DISCO BUTTERFLY Lyrics Mandy Music李雨寰 OH BUTTERFLY... She's the butterfly.Flying here and there. She'll fly in ... here and there. She'll fly into your heart. Without a care She's heretoday but not long to stay. She'll cast her spell on you.And fly away She takes her time.Getting ready for the night. She's got the hottest clotes And ... es And the slickest style.You know she's got to be just right she knows
80 11.BACKSTAGE BUTTERFLY BACKSTAGE BUTTERFLY Lyrics Mandy Music李雨寰 OH BUTTERFLY... She's the butterfly.Flying here and there. She'll fly in ... here and there. She'll fly into your heart. Without a care She's heretoday but not long to stay. She'll cast her spell on you.And fly away She takes her time.Getting ready for the night. She's got the hottest clotes And ... es And the slickest style.You know she's got to be just right she knows
81 7.Jamaica Farewell e mountaintop I took a trip on a sailing ship But when I reachedJamaica I made her stop Chorus Now I'm sad to say I'm on my way(on my way) I won't be back for many a day My heart is down My head is turning around I had ... head is turning around I had to leave a little girl in Kingston town Sounds of laughter everywhere And the dancing girls sway ... re And the dancing girls sway to and fro I must declare my heart is there Though I
82 10.Leaving On AJet Plane r> LyricsJohn Denver MusicJohn Denver All my bags are packed I'm ready ... my bags are packed I'm ready to go I'm standing here outside your door I hate ... here outside your door I hate to wake you up to say good-bye. But the dawn is breakin' It's early morn The taxi's waitin' He's blowin' his horn Already I'm so lonesome I could die. So kiss me an ... se I'm leavin' on a jet plane Don't know when I'll be back again Oh babe I
83 15.Casablanca nca演唱 Bertie Higgins I fell love with you watching Casablanca Back row at the driving show in the flickering light Popcorn and cokes ... ering light Popcorn and cokes beneath the stars Became champagne and caviare Making love on a long hot summer's night I thought you fell in love with me watching Casablanca Holding ... hing Casablanca Holding hands beneath the paddle fans In Rick's candlelight cafe Hiding in the shadows from the spots A rocky moonlight in your
84 7.Wake up(To Seek The Truth醒醒吧) 周華健-My Oh My[至愛吾愛]7.Wake up(To Seek The Truth醒醒吧) Lyrics Homan Chou Music Wa Kin What goes around comes around And knocks you senseless ... ound And knocks you senseless to the ground You regret the words you found Your voice and your sound ... und Your voice and your sound Oh I know you didn't mean what you said But I couldn't help feeling like I was dead ... help feeling like I was dead Don't want to make be
85 5.Desperado erado why don't you come to your senses? You been out ridin' fences for so long now. Oh you're a hard one but I know that you've got your reasons. These things that are pleasin' you can hurt you somehow. ... in' you can hurt you somehow. Don't you draw the queen of diamonds boy! She'll ... queen of diamonds boy! She'll beat you if she's able. You know the queen of hearts is always your best bet. Now it seems to me some fi
86 4.Big Star tar I don't want to be another big star Picking at your cars Stealing at your clothes Finding out what you ... clothes Finding out what you don't know You don't know I don't want to be your big star Picking your calls; saying i ... Picking your calls; saying i don't know I don't want to be your suitor Lacking at your feet Trying to love the things you need And you know i've heard
87 10.Better Off Alone 我的歌10.Better Off Alone Lyrics王力宏 Music王力宏 If I wsa the north wind would you s ... wsa the north wind would you stop and shoot the breeze And if I was a mirror you would get close as you could ... would get close as you could be If I was a candle would you hold me gently ... ndle would you hold me gently But if I was to love you Oh you would run away from me(yes you would) The water in the most was high ... he water in the most wa
88 10.Desperado erado why don't you come to your senses? You been out ridin' fences for so long now. Oh you're a hard one but I know that you've got your reasons. These things that are pleasin' you can hurt you somehow. ... in' you can hurt you somehow. Don't you draw the queen of diamonds boy! She'll ... queen of diamonds boy! She'll beat you if she's able. You know the queen of hearts is always your best bet. Now it seems to me some fi
89 11.Sealed With A Kiss t's gonna be a cool lonely summer But I'll fill the emptiness I'll send you all my dreams Everyday in a letter sealed with a kiss I'll see you in the sunlight I'll he ... our voice everywhere I'll run to tenderly hold you But darling you won't be there I don't wanna say goodbye for the summer Knowing the love we'll miss Oh! Let us make a pledge to meet in September And sealed with a kis
90 13.THIS TIME I CAN nderson(男)Don't you know the times l have tried But l always have my fear of the days ofbeing lonely of the days not having you by my side(女)All my dreams were of nothing ... All my dreams were of nothing but you All my breath and kisses too(男)Every star that shines in heaven E ... was you(女)Don't you know nothing last forever Eternities but the broken promises(男)And l would hold you tight forever ... would hold you tight foreve
91 6.Faith 杜德偉-Best Love 26.Faith Arranger George Leong Well I guess it would ... e Leong Well I guess it would be nice If I could touch your body I know not everybody has got a body like yBut I've gotta think twice Before I give my heart away And I know all the games you play Because I play them too Oh but I need some time off from that emotion Time ... me off from that emotion Time to pick my heart up off the floor (
92 7.Nothing's Gonna Change My Love For You 杜德偉-Best Love 27.Nothing's Gonna Change My Love For You Arranger George Leong If I had ... rranger George Leong If I had to live my life without you near me The days would all ... ou near me The days would all be empty The nights would seem so long With you I see forever ... o long With you I see forever oh so clearly I might have been in love before But it never felt this strong Our dreams are young and we both ... dreams are young a
93 9.Two Out Of Three Ain't Bad 杜德偉-Best Love 29.Two Out Of Three Ain't Bad Arranger George Leong Baby we can talk all night ... ng Baby we can talk all night But that ain't getting us nowhere I told you everything I possibly can There's nothing left inside of here And may ... ng left inside of here And maybe you can cry all night But that'll never change the way that I feel The snow is really piling up outside I wish you wouldn't make me leave here I poured it ... n and I poured i
94 4.OCEAN DEEP ht Please don't leave me behind No don't tell me love is blind A little love is all I ask and that is all(B) ... all I ask and that is all(B) Oh love.I've been searching so long I've been searching high and low A little love is all I ask A little sadness when you're gone May ... e sadness when you're gone Maybe you need a friend Only please don't let's pretend a little love is all I ask and that is all(C) I wanna spread my wings ... ll(C) I wan
95 9.THIS TIME I CAN derson(男) Don't you the times l have tried But l always have my fear of the days ofbeing lonely of the days not having you by my side(女) All my dreams were of nothing ... All my dreams were of nothing but you All my breath and kisses too(男) Every star that in heaven Every m ... as you(女) Don't you know nothing lasts forever Eternities but the broken promises(男) And l would hold you tight forever ... would hold you tight forever But
96 4.Let's Wait Awhile 杜德偉-Best Love4.Let's Wait Awhile Written Harris Terry LewisJanetJackson Melanie Andrews Arranger George Leong There's something ... eong There's something I want to tell you There's something I think That you should ... thing I think That you should know It's not that I shouldn't really love you Let's take it slow When we get ... et's take it slow When we get to know each other And we're both feeling much stronger Then let's try ... much stronger
97 7.Rhythm of the Rain 杜德偉-Best Love7.Rhythm of the Rain青箭口香糖2001廣告曲 LyricsJoe Gummoe MusicJoe Gummoe Arranger George Leong Listen ... Arranger George Leong Listen to the rhythm of the falling rain Telling me just what a fool I've ... ling me just what a fool I've been I wish that it would go and let me cry in vain And let me ... let me cry in vain And let me be alone again The only girl I care about has gone away Looking for a brand new start ... Looking for
98 5.Desperado erado why don't you come to your senses? You been out ridin' fences for so long now. Oh you're a hard one but I know that you've got your reasons. These things that are pleasin' you can hurt you somehow. ... in' you can hurt you somehow. Don't you draw the queen of diamonds boy! She'll ... queen of diamonds boy! She'll beat you if she's able. You know the queen of hearts is always your best bet. Now it seems to me some fi
99 3.Don't Let Me Be Misunderstood Love3.Don't Let Me Be Misunderstood Music Bennie Arranger周啟生 Baby do you understand me now Sometimes I feel a little mad ... Sometimes I feel a little mad But don't you know that no one alive can call me an angel When things go wrong I feel real bad I'm just a soul whose intentions are good ... oul whose intentions are good Oh Lord please don't let me be misunderstood Baby sometimes I'm so carefree With a joy that
100 2.Desperado(1) erado why don't you come to your senses? You been out ridin' fences for so long now. Oh you're a hard one but I know that you've got your reasons. These things that are pleasin' you can hurt you somehow. ... in' you can hurt you somehow. Don't you draw the queen of diamonds boy! She'll ... queen of diamonds boy! She'll beat you if she's able. You know the queen of hearts is always your best bet. Now it seems to me some fi

最多只能顯示前 100 項,請多利用+-空白縮小搜尋結果.如【愛情+代價】【愛情-代價】